Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Kopitars pagarina līgumu ar "Kings" un kļūst par trešo apmaksātāko hokejistu NHL

Kopitars pagarina līgumu ar "Kings" un kļūst par trešo apmaksātāko hokejistu NHL
Anže Kopitars
Foto: AFP/Scanpix

Šodien Nacionālās hokeja līgas (NHL) kluba Losandželosas „Kings” vadība paziņojusi, ka uz astoņiem gadiem pagarināts līgums ar slovēņu hokejistu Anži Kopitaru.

Lai gan patlaban naudas izteiksmē nav zināms, cik daudz Anže Kopitars saņems nākamo astoņu gadu laikā, tomēr pēc TSN datiem hokejists katru sezonu varētu saņemt aptuveni desmit miljonus ASV dolāru. Līgums paredz, ka pirmos četrus gadus viņš netiks aizmainīts uz citu klubu, ne nosūtīts uz AHL. Savukārt nākamos četrus gadus bez hokejista piekrišanas viņš nedrīkst tikt aizmainīts uz citu komandu.

Anži Kopitaru 2005.gada draftā ar pirmajā raundā ar 11.kārtas numuru izvēlējās Losandželosas „Kings”, un kopš tā brīža visu karjeru pavadījis tieši karaļu rindās, palīdzot komandai divas reizes izcīnīt Stenlija kausu. Jāatzīmē, ka slovēnim šis bija pēdējais gads viņa līgumā, un sarunas par tā pagarināšanu norisinājās vairāk kā sešus mēnešus.

Saskaņā ar NHL datiem pēc jaunā līguma parakstīšanas Kopitars kļūs par trešo labāk apmaksāto hokejistu līgā. Vairāk saņem tikai čikāgieši Džonatans Teivzs un Patriks Keins – 10.5 miljonus ASV dolāru sezonā.

Šosezon Kopitars 42 spēlēs guvis 12 vārtus, sakrājot 35 punktus.

Izmantotie resursi:
Anze Kopitar and Los Angeles Kings agree to...

  +2 [+] [-]

, 2016-01-16 23:14, pirms 9 gadiem
Macaron* rakstīja: Tas tikai pierāda cik attiecīgajam sportistam ir labs aģents.
Ne vienmēr aģentam ir jābūt ļoti labam, lai tiktu pie naudīga līguma, dažreiz pietiek ar neadekvātu ģenerālmenedžeri/īpašnieku.

     [+] [-]

, 2016-01-16 23:17, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ne vienmēr aģentam ir jābūt ļoti labam, lai tiktu pie naudīga līguma, dažreiz pietiek ar neadekvātu ģenerālmenedžeri/īpašnieku.
Piekrītu.

     [+] [-]

, 2016-01-16 23:22, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Neracionālas tās ir KHL un VTB, bet ZA viss ir racionāli. Spēlētāju tirgus- nosaka vidējo vērtību...
Pilnīgi un galīgi nepiekrītu!

Sportistu tirgus kā tāds nepastāv. Tās ir tikai spekulācijas, kur pats tirgošanās objekts ir kaut kas netverams un gaisīgs.

Ko beigu beigās komandas pērk? Cilvēku? Laiku, ko viņš pavada komandā? Prasmes? Vai rezultātu?

Ja "normālā darbā" cilvēks tiek nolīgts konkrētu pienākumu izpildei, tad sportā pat tā nav, jo pienākumi var būt dažādi pie dažādiem treneriem utt.

Kā jau teicu - sporta tirgū nav nekā objektīva un viennozīmīga. Viss ir subjektīvismi un spekulācijas.

  +2 [+] [-]

, 2016-01-16 23:27, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Skaidrs, ka viņi arī kļūdās! Gribi teikt, ka darba tirgū- cilvēki nav pārmaksāti?
Miljoni saņem par daudz un miljoni saņem par maz- tā ir reālā situācija!
Attiecini uz sportu un tur ir tas pats.
Nav tik vienkārši.

Parastā darbā ir konkrēti darba uzdevumi vai normas, kas jāizpilda. Izdari visu, saņem. Savukārt pats atalgojuma naudas ekvivalents ir saistīts ar gala produktu, ko konkrētais indivīds ir saražojis vai viecinājis kādas jaunas vērtības rašanos.

Protams, te var runāt par kedām, kuras Ķīnā par kapeikām sataisa un pašiem taisītājiem samaksā vēl mazākas kapeikas, taču tas ir cits jautājums, par gala produkta cenu (un tas nebūt neatceļ to, ka cilvēka ieguldījums viena kedu pāra izgatavošanā varētu būt lielāks, jo gala patērētājs pērk ne jau tikai pašu apavu pāri).

Kas ir visu sportistu darbības gala rezultāts? Cipari uz tablo? Kāda tiem vērtība?

     [+] [-]

, 2016-01-16 23:27, pirms 9 gadiem
Pelnīti ,ļoti svarīgs spēlētājs komandai ,kā piemēram Oilers/Rangers bija Mesjē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-01-16 23:43, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Konkrēts pienākums- uzvarēt spēles vai veikt darbības, kas nesīs ienākumus klubam!

Mūsdienu sportists ne ar ko neatsķiras no vienkārša darbinieka, bet ja neesi pabijis- abās nozarēs(kādu laiku), tad nesapratīsi...
Izejot no tava piedāvājuma Šejam Veberam būtu jābūt pašam uzvarošākajam hokejistam? Vai Erikam Stālam būtu jābūt daudz uzvarošākam un ar daudz labāku pozitīvo darbību bilanci nekā Džeisonam Specam?

Tu pats labi saproti, ka tās ir tikai un vienīgi runas ar ko piesedz spekulatīvās līgumu pārrunas.

Vai mūsdienu sports ir darbs utt. Jā, protams. Vai tas ne ar ko neatšķiras no vienkārša darbinieka? Nē, atšķiras un vēl kā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-17 01:55, pirms 9 gadiem
kuklitis25 rakstīja: Nu tad esi tik laipns un paskaidro par muusu Andriiti NBA kontekstaa Kaa uzvaariities paardesmit miljonus deldeejot rezervistu solinju un suudzoitiues par traumaam un katastrofaali metot garaam soda metienu un tizlojoties visas citaas noziimees ta apa nopietnam !?
Vinjshj bija vienkarsh darbinieks, kas tika kaa tizsl sapujis kartupleis saveidiits vai bedzinaat spa visu l;iigu bet tomet savus miljou sanjeema un iieis NBA veesturee ka visdaargaak apmkasaatais TIZLENIS taas veesturee ! Un lai ko un kaa tagad Kristaps censtos un lai kaadus varonjdarus nedariitu, Latvija vienmeer tisk visos ANTIrekorda tisluma nevariiguma un newspeejiibas TOP10 asocieeta tiaki un vieniigi ar muusu Biedrinju !
Taa kaa te nu par 100% jaapeikriit Minjinam ka prof sportistru nu nekaadi pavisam nedriikst saliidzinat ne ar kadu vienkaarshu stradnieku jo taa ir pavisam cita liiga un pasaule un tur darboja pavisam savaadaki likumi
AB to līgumu nopelnīja ar smagu darbu un tiešām labu spēli. Tas ka tālak neaizgaja ir cits stāsts, bet man liekas, ka mums nav tiesību pārmest kaut ko spēlētājam, kurš labi pelnīja, jo ne jau viņš pats to ciparu izdomāja, tā toreiz bija viņa vērtība. Novēlu tev arī gurķojoties sapelnīt tik cik AB.

     [+] [-]

, 2016-01-17 03:18, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Bet ja tā padomā - NHL komandā ir 2x vairāk speletāju neka NBA komandā.
Ja basketbola komandā butu 24 speletāji, tad tādas algas tur nebūtu.
Var jau smieties, bet piemeram, ja kluba algu budzets ir 70 miljoni un tas ir jasadala uz 24 vai 15 speletajiem - ir taču starpiba, vai ne?
NFL algās gadā aiziet ap pusmiljards zaļie, jo spēlētāju skaits ir ap 50, regulārajā sezonā 16 spēles + playoff.
Tas ir bizness, NFL, MBL ir augšā un NBA ar NHL ir apakšā.

     [+] [-]

, 2016-01-17 08:37, pirms 9 gadiem
ziemeļi rakstīja: Jauniešu līmenī karsums izskatījās labāks...
Krietni labāk
Kad Karsums paņēma ZAmerikā junioros MVP,
bija cerības, ka mums atkal būs stārs NHL
un tad netrāpīja ar pareizo komandu NHL ...

     [+] [-]

, 2016-01-17 10:40, pirms 9 gadiem
Dinamo'1988 rakstīja: Krietni labāk
Kad Karsums paņēma ZAmerikā junioros MVP,
bija cerības, ka mums atkal būs stārs NHL
un tad netrāpīja ar pareizo komandu NHL ...
Komandai nav nozīmes ,ja esi labs spēlētājs ,man gan šķiet ka tieši ceļgalu traumas neļāva viņam kļūt par stabilu NHL spēlētāju.

     [+] [-]

, 2016-01-17 11:20, pirms 9 gadiem
BayernM rakstīja: Es nespēju noticēt savām acīm!
Izlasīju rakstu!
Aiz bailēm jau rullēju lejā uz komentāru sadaļu!
Un esmu izbrīnīts! +/- Tik tiešā sakarīgi komentāri!
+ Šo to jaunu uzzināju!
Vai tik tiešām troļļi izbanoti? Vai es tikai sapņoju?
Nav nav atver rakstu par Dinamo tur arī ir visi.

     [+] [-]

, 2016-01-17 14:15, pirms 9 gadiem
Nu sportā atšķirībā no tā teikt "parastās" dara vides ir tā atškirība, ka ir jānodarbojas ar prognozēšanu. Līgumus slēdz uz vairākiem gadiem utt. Piemēram, kā var kāds tagad zināt, kāds Kopitars būs pēc 6 gadiem? Tagad liela daļa šo līgumu sauc par labu utt., et nedo dies teiksim Kopitars noraus kādu smagu traumu un pēc tās nespēs vairs atnākt atpakaļ vecajā līmenī, tad pēc tiem 6 gadiem tie paši džeki viņu sauks par komandas enkuru, un savulaik noslēgto līgumu uzskatīs par kļūdu. Tā ir būtiska nianse no ikdienas darbiem, kur no nevēlama darbinieka bez būtiskiem zaudēumiem un problēmām var tikt jebkurā brīdī vaļā. Plus vēl tas, ka ir šie ilgtermiņa līgumi nereti rada situāciju, kad kāda superzvaigzne savos pēdēos līguma gados pelna krietni mazāk kā vienkārši kāda zvaigzne, kura tikko noslēgusi līgumu, jo algām principā ir tendence pieaugt. Arī "parastajā" sektorā ar TOP cilvēkiem savā jomā auklējas, viņi tiek pārmaksāti utt., jo viņi tādi ir tik cik ir...

     [+] [-]

, 2016-01-17 16:11, pirms 9 gadiem
Dinamo'1988 rakstīja: ... un tad netrāpīja ar pareizo komandu NHL ...
Nu, nu.

     [+] [-]

, 2016-01-17 16:59, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nevar... jo tie ir dažādi sporta veidi ar dažādu spēlētāju skaitu komandās. Kaut vai no šī aspekta.

Tikai jāsaprot arī tas, ka spēlētāju algas nosaka nevis tas cik labs viņš ir kā sportists vai cik daudz viņš var dod komandai sportisko sasniegumu ziņā, bet gan tas cik lielus ieņēmumus spēj ģenerēt viņa vārds un darbības kā laukumā, tā ārpus tām.

Tā nosacīti, daudzas komandas (JEBKURĀ sporta veidā) pat tagad būtu gatavas noslēgt rekordlīgumu ar Maiklu Džordanu (labi apzinoties, ka viņš laukumā nemaz neies).
Kopitars pārstāv valsti, kura ir trīsreiz mazāka par pilsētu, kurā viņš spēlē. Diezvai viņš būs tas naudas magnēts.