Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Bārtulis sāk ar uzvaru

Andrejs Siliņš

Bārtulis sāk ar uzvaru
Oskars Bārtulis
Foto: AFP/Scanpix

Aizvadītajā naktī Nacionālajā Hokeja līgā (NHL) sākās izslēgšanas spēles. Ar uzvaru pēcsezonu iesāka latviešu aizsargs Oskars Bārtulis, kura Filadlfijas "Flyers" ar rezultātu 2:1 viesos uzveica Ņūdžersijas "Devils".

Austrumu konferences regulārās sezonas noslēguma tabulā "Flyers" ierindojās septītajā vietā, kas nozīmēja to, ka pirmajā play-off kārtā pretī stāsies konferences otrās vietas ieguvēja, kas šajā gadījumā bija "Devils".

Par mača lielāko varoni amerikāņi atzīst "lidotāju" vārtsargu 33 gadus veco Braienu Bušē kurš atvairīja 23 no 24 metieniem. Viesi no Filadelfijas pa pretinieku vārtiem uzmeta tikai 14 reižu, taču ar to pietika! Otrās trešdaļas viducī Pronžērs vairākumā izvirzīja Filadelfiju vadībā, bet aptuveni septiņas minūtes vēlāk Maiks Ričards pārsvaru dubultoja. Pēdējā trešdaļā mājinieki viesiem ļāva izdarīt tikai divus metienus pa vārtiem, bet paši guva vārtus, trīs minūtes līdz beigām atjaunojot intrigu mačā - 1:2. Pēdējo pusotru minūti Brodērs atstāja vārtus, laukumā dodot vietu sestajam spēlētājam, taču ar to netika līdzēts, un "Flyers" sēriju sāka ar uzvaru - 2:1.

Oskars Bārtulis laukumā pavadīja 11 minūtes un 57 sekundes, trešās trešdaļas sākumā saņēma četras soda minūtes par augsti paceltu nūju, izdarīja vienu spēka paņemienu un reizi bloķēja pretinieku metienu.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-15 09:37, pirms 14 gadiem
quick rakstīja: Pozitīvi ir tas, ka par spīti 4 soda minūtēm, Bārtulis tāpat ir pamanījies nospēlēt vairāk par Krajčeku.

Vispār mani ļoti apmierina šīs nakts rezultāti, play off solās būt interesants jau pirmajā kārtā. Laikam vakar mazliet par smagu būšu uzbraucis Austrumiem Vienīgi žēl, ka Spārni zaudējuši Fīniksā, bet toties Kolorado uzvilkuši Sharks. Tradīcijas turpinās
Tev Spārni simpatizē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-15 09:50, pirms 14 gadiem
jā ar šādu Fleury spēli pingvīni točna nepārvarēs pirmo kārtu!

  -1 [+] [-]

, 2010-04-15 09:53, pirms 14 gadiem
Cerams,ka Sorokinu tomer izdosies pierunat,Bartulis tapat nespeletu,ceru,ka aizspelesies lidz pat Stenlija kausa finalam,Kulda vel varbut speletu,bet ir 90%,ka tiks nakamaja karta ta ka ari diez vai un aizsardziba jau var klut pavisam svaka(ari bez Skrastina un Lavina),tapec vel ceru uz Sorokinu.

  +5 [+] [-]

, 2010-04-15 09:54, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Tas ir nonsenss, ka kaut kāds aisbokss par pasaulē spēcīgākās līgas svarīgākajiem mačiem raksta daudz vairāk, nekā pašpasludinātais "nacionālais sporta portāls"! Laikam esporta autori vārdu "nacionāls" saprot šauri etniskā nozīmē, ja jau raksta tikai par latviešiem NHL...
Tā laikam ir. Un vēl šis jaunais nosaukums sportacentrs un vēl .com

Nu galvenais, lai var vairāk reklāmas banerīšus salikt

  +5 [+] [-]

, 2010-04-15 09:59, pirms 14 gadiem
Nu reāli jau icebox ir tieši hokeja portāls, tā ka brīnīties par to, ka viņiem ir ātrāk visas ziņas nav pamata. Bet par to, ka sc.com vēl 10 no rīta nav painformējuši par citiem sēriju rezultātiem - vot tas ir pazors..

  +2 [+] [-]

, 2010-04-15 10:05, pirms 14 gadiem
cerams "aisbokss" piesaistīs arī vairāk tautas... nu jau pāris mēnešus lasu ziņas tur, komentārus šeit par rakstu kvalitāti šeit neizteiksies...

  +1 [+] [-]

, 2010-04-15 10:34, pirms 14 gadiem
āris spāre rakstīja: Nu reāli jau icebox ir tieši hokeja portāls, tā ka brīnīties par to, ka viņiem ir ātrāk visas ziņas nav pamata. Bet par to, ka sc.com vēl 10 no rīta nav painformējuši par citiem sēriju rezultātiem - vot tas ir pazors..
tak nenoinformēs vispār galvenais, ka Bārtulis sācis ar uzvaru un kulda guvis vārtus parējais , lai paliek
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-15 11:03, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Tā laikam ir. Un vēl šis jaunais nosaukums sportacentrs un vēl .com

Nu galvenais, lai var vairāk reklāmas banerīšus salikt
Ja pavērotu pasaules net-portālu tendences, tad "mazie portāli", t.i., tie kas specializējas uz kko konkrētu, vienu nozari (sporta veidu) VIENMĒR savu jomu atspoguļo labāk - vai tas būtu THN, vai PFT, vai BBA vai vēl kas cits... . Un tas ir tikai loģiski.

"Lielie" koncentrējas uz "meinstrīmu", kas dotajā gadījumā ir Latvijas hokejistu sniegums Ziemeļamerikas līgās.

Bet par spēlēm - šodien uzvarēja visi, kam paredzēja nefavorītu statusu... jo interesantāk. "Gandrīz putnu" kāsiens, protams, ir pavisam priecīgs notikums.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-15 11:09, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja pavērotu pasaules net-portālu tendences, tad "mazie portāli", t.i., tie kas specializējas uz kko konkrētu, vienu nozari (sporta veidu) VIENMĒR savu jomu atspoguļo labāk - vai tas būtu THN, vai PFT, vai BBA vai vēl kas cits... . Un tas ir tikai loģiski.

"Lielie" koncentrējas uz "meinstrīmu", kas dotajā gadījumā ir Latvijas hokejistu sniegums Ziemeļamerikas līgās.

Bet par spēlēm - šodien uzvarēja visi, kam paredzēja nefavorītu statusu... jo interesantāk. "Gandrīz putnu" kāsiens, protams, ir pavisam priecīgs notikums.
Jā, BET agrāk bija labāki raksti. Savādāk es neko neteiktu, jo nebūtu ar ko salīdzināt.

P.S. Kas Tev ir pret neputniem?

  +1 [+] [-]

, 2010-04-15 11:23, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Bet par spēlēm - šodien uzvarēja visi, kam paredzēja nefavorītu statusu... jo interesantāk. "Gandrīz putnu" kāsiens, protams, ir pavisam priecīgs notikums.
Manuprāt, ''putnu ekstremitāšu'' kāsiens tomēr bija foršāks notikums.

     [+] [-]

, 2010-04-15 11:23, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Manuprāt, ''putnu ekstremitāšu'' kāsiens tomēr bija foršāks notikums.
Šeit gan piekrītu

     [+] [-]

, 2010-04-15 11:30, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Jā, BET agrāk bija labāki raksti. Savādāk es neko neteiktu, jo nebūtu ar ko salīdzināt.

P.S. Kas Tev ir pret neputniem?
Agrāk i zāle bija... lētāka, i šņabis stiprāks.

Visu izšķir resursi. Pašlaik Sc.com piedāvā ļoti plašu informācijas daudzumu par sportu kopumā, agrāk tā nebija. Taču par cilvēki ir tik cik viņi ir (tie, kas raksta par hokeju).

Pie tam situācija ir tāda, ka, pa lielam, kko jaunu, interesantu utt. tāpat Latvijā esot pierakstīt var tikai retais, līdz ar to nodarboties ar aizokeāna kolēģu rakstu atgremojumiem lielos apjomos noteikti nav tas, kas jāizvirza par prioritāti. Tie, kas interesējas par līgu, tāpat lielāko info daļu iegūst spec. Z-Amerikas portālos, Latvijā vajag koncentrēties uz vietējo kadru panākumiem (jo, 99.5% gadījumos t tāpat nevienam neinteresē, ko izdarīja kāds Moriss, Stjuarts vai Smits).

"Gandrīz punti"... neko jau, bet viņiem kā favorītiem ir jārēķinās, ka visi viņus gribēs sist, pie tam atsevišķu kadru dēļ man komandā tā ne visai.

"Ekstremitāšu" zaudējums, protams, arī tāds interesants, taču kopumā - nekas pārsteidzošs, ja zina, ka šosezon RW vairs ne tuvu nav tas RW, kas bija pirms kāda laika (Kaut gan ar visu to viņiem Fīniksu vajag "iznest" no pirmās kārtas).

     [+] [-]

, 2010-04-15 11:33, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Agrāk i zāle bija... lētāka, i šņabis stiprāks.

Visu izšķir resursi. Pašlaik Sc.com piedāvā ļoti plašu informācijas daudzumu par sportu kopumā, agrāk tā nebija. Taču par cilvēki ir tik cik viņi ir (tie, kas raksta par hokeju).

Pie tam situācija ir tāda, ka, pa lielam, kko jaunu, interesantu utt. tāpat Latvijā esot pierakstīt var tikai retais, līdz ar to nodarboties ar aizokeāna kolēģu rakstu atgremojumiem lielos apjomos noteikti nav tas, kas jāizvirza par prioritāti. Tie, kas interesējas par līgu, tāpat lielāko info daļu iegūst spec. Z-Amerikas portālos, Latvijā vajag koncentrēties uz vietējo kadru panākumiem (jo, 99.5% gadījumos t tāpat nevienam neinteresē, ko izdarīja kāds Moriss, Stjuarts vai Smits).
Ja mums tie kadri TUR būtu entie tad jā. Savādāk ļoti parocīgi SC sanāk, jo ja izvēlas rakstīt tikai par mūsējiem, tad praktiski jau nav ko rakstīt. Galu galā arī Yahoo sports raksta par daudz dažādiem tematiem un raksta kvalitatīvi un apjomīgi. Par SC runājot, nevajag censties pacelt vairāk kā var panest....

     [+] [-]

, 2010-04-15 11:44, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Ja mums tie kadri TUR būtu entie tad jā. Savādāk ļoti parocīgi SC sanāk, jo ja izvēlas rakstīt tikai par mūsējiem, tad praktiski jau nav ko rakstīt. Galu galā arī Yahoo sports raksta par daudz dažādiem tematiem un raksta kvalitatīvi un apjomīgi. Par SC runājot, nevajag censties pacelt vairāk kā var panest....
Parocīgi vai nē, taču, kā jau teicu, vietējie hokejisti ir tas, kas interesē 99.5% no visiem lasītājiem. Kopējās līgas tendences arī tiek aprakstītas, iespējams, ne katrā rakstā, taču pilnībā pietiekoši, lai vidējam fanam, kurš interesējas par visu, taču virspusīgi, rastos priekšstats.
Savukārt sporta veida "die hard" faniem vai tiem, kuri vienkārši pastiprināti seko tai vai citai līgai, manuprāt, arī visu pasaules lielāko mediju + specializēto mediju "koveredža" nepietiks.

Salīdzinājumi ar yahoo, ESPN utt. ir tādi, visai nekorekti, jo
1) Viņi visi ir "uz vietas", līdz ar to, "insaideru" info ir daudz vairāk.
2) Viņiem štatā ir daudz vairāk rakstītāju.
3) Ja paskatās kopumā, tad Sc.com raksta apr daudz vairāk sporta veidiem (pēc nosaukumiem) nekā yahoo (praktiski par visu to pašu ko yahoo + vēl eiropas aktualitātes).
4) Visi lielie ASV sporta veidi cieši sadarbojas ar specializētajiem portāliem, kuri veido vismaz 50% (moš arī vairāk) no visa viņu kontenta.

     [+] [-]

, 2010-04-15 11:49, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: "Ekstremitāšu" zaudējums, protams, arī tāds interesants, taču kopumā - nekas pārsteidzošs, ja zina, ka šosezon RW vairs ne tuvu nav tas RW, kas bija pirms kāda laika (Kaut gan ar visu to viņiem Fīniksu vajag "iznest" no pirmās kārtas).
It kā jau vajadzētu ''iznest''.., bet ''koijoti'' šogad arī nav nekāda medusmaize.

Starp citu, (kaut kā to momentu palaidu garām) kāpēc Voļskis kļuva ne tik vajadzīgs Avs'iem? It kā taču diezgan nozīmīgs uzbrukuma spēks.

     [+] [-]

, 2010-04-15 11:53, pirms 14 gadiem
Seantors 3 gols vsp luckinieks, bet PIT neatstaja to iespaidu, ar kuru vjd spēlēt PO, OTT vēlējās vairāk un arī pelnīti paņēma 1o spēli, bet goli krita tādi ,kurus vjd atsist. Fleury nepavisam nebija līmenī šonakt

  +1 [+] [-]

, 2010-04-15 11:54, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Parocīgi vai nē, taču, kā jau teicu, vietējie hokejisti ir tas, kas interesē 99.5% no visiem lasītājiem. Kopējās līgas tendences arī tiek aprakstītas, iespējams, ne katrā rakstā, taču pilnībā pietiekoši, lai vidējam fanam, kurš interesējas par visu, taču virspusīgi, rastos priekšstats.
Savukārt sporta veida "die hard" faniem vai tiem, kuri vienkārši pastiprināti seko tai vai citai līgai, manuprāt, arī visu pasaules lielāko mediju + specializēto mediju "koveredža" nepietiks.

Salīdzinājumi ar yahoo, ESPN utt. ir tādi, visai nekorekti, jo
1) Viņi visi ir "uz vietas", līdz ar to, "insaideru" info ir daudz vairāk.
2) Viņiem štatā ir daudz vairāk rakstītāju.
3) Ja paskatās kopumā, tad Sc.com raksta apr daudz vairāk sporta veidiem (pēc nosaukumiem) nekā yahoo (praktiski par visu to pašu ko yahoo + vēl eiropas aktualitātes).
4) Visi lielie ASV sporta veidi cieši sadarbojas ar specializētajiem portāliem, kuri veido vismaz 50% (moš arī vairāk) no visa viņu kontenta.
Nu žēl, ka SC nav piemērots Die hard faniem nevienā no sporta veidiem. Patiesībā mana doma ir ļoti vienkārša, proti, šie raksti ir vienkārši pašķidri, autoram gabals nenokristu, ja uzrakstītu vairāk.

     [+] [-]

, 2010-04-15 11:54, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Bet par spēlēm - šodien uzvarēja visi, kam paredzēja nefavorītu statusu... jo interesantāk. "Gandrīz putnu" kāsiens, protams, ir pavisam priecīgs notikums.
Šonakt viennozīmīgi! "Next best thing" varētu būt Caps kāsiens.... Nu nepiedien Prezidenta kausa ieguvējiem arī labi spēlēt pleyoffos!!! Un tapēc vien pleyoffi ir interesanti, ka ne vienmēr tie tā saucamie favorīti arī vinnē... pietiekami labi vēl atceros kā salīdzinoši nesen "sērdienīte" Edmontona no 8.vietas Rietumos (knapi tur iekļūstot) aizspēlējās līdz pat SC finālam.... tur gan šiem bišķi pietruka, lai šie atkal slidinātos ar to "mutesbļodu" rokās, bet tāpat to sezonu viņi varēja ierakstīt ar + zīmi....

     [+] [-]

, 2010-04-15 12:01, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Nu žēl, ka SC nav piemērots Die hard faniem nevienā no sporta veidiem. Patiesībā mana doma ir ļoti vienkārša, proti, šie raksti ir vienkārši pašķidri, autoram gabals nenokristu, ja uzrakstītu vairāk.
Atkārtošos - tāds nav neviens "visaptverošais" portāls. Teiksi, tav ar to pašu yahoo pietiek pilnīga priekšstata iegūšanai? Man, godīgi sakot, nē. Tāpat arī ar ESPN, SN un SI kopā ņemtiem.

+
Ja tiktu vairāk rakstīts par Tevi interesējošo NHL, tad citi varētu bļaut, ka nav uzrakstīts par NBA...

     [+] [-]

, 2010-04-15 12:02, pirms 14 gadiem
Malachi Flajeri! Prieks arii par Fiiniksu, shiem visi vaarti vairaakumaa.

     [+] [-]

, 2010-04-15 12:02, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Šonakt viennozīmīgi! "Next best thing" varētu būt Caps kāsiens.... Nu nepiedien Prezidenta kausa ieguvējiem arī labi spēlēt pleyoffos!!! Un tapēc vien pleyoffi ir interesanti, ka ne vienmēr tie tā saucamie favorīti arī vinnē... pietiekami labi vēl atceros kā salīdzinoši nesen "sērdienīte" Edmontona no 8.vietas Rietumos (knapi tur iekļūstot) aizspēlējās līdz pat SC finālam.... tur gan šiem bišķi pietruka, lai šie atkal slidinātos ar to "mutesbļodu" rokās, bet tāpat to sezonu viņi varēja ierakstīt ar + zīmi....
Jā un kas toreiz dominēja Oilers? Tieši tā, Prondžers. Kurā vietā konferencē bija šosezon Flyers?

P.S. Apgaismojiet mani, kad būs zināms sezonas MVP?

     [+] [-]

, 2010-04-15 12:05, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Jā un kas toreiz dominēja Oilers? Tieši tā, Prondžers. Kurā vietā konferencē bija šosezon Flyers?

P.S. Apgaismojiet mani, kad būs zināms sezonas MVP?
Laikam jau NHL ikgadējā apbalvošanas ceremonijā, kas notiks pēc sezonas.

     [+] [-]

, 2010-04-15 12:06, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Atkārtošos - tāds nav neviens "visaptverošais" portāls. Teiksi, tav ar to pašu yahoo pietiek pilnīga priekšstata iegūšanai? Man, godīgi sakot, nē. Tāpat arī ar ESPN, SN un SI kopā ņemtiem.
Nepietiek.

bet ne pa to iet runa. Es negribu, lai SC viss būtu no A-Ž, no kalcija līdz cinkam. Gluži vienkārši ir ārkārtīgi maz un neoperatīvi. Vai tiešām ir grūti katru nedēļu uzcept vienu rakstu par to, kas konkrētajā nedēļā bijis aktuāli. Kura komanda labi nospēlējusi, kuri spēlētāji izcēlušies. Kaut 1 A4 lapu.

     [+] [-]

, 2010-04-15 12:06, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Kurā vietā konferencē bija šosezon Flyers?
Vienu vietu pa augstu salīdzinot ar to Oilers... Bet kas to, lai zin varbūt tas pat ir uz labu un beigās tieši BSB slidināsies ar to mutesbļodu rokās.... No Krisa būs ļoti daudz kas atkarīgs.... šonakt jau arī šis spēlēja turpat pusspēli!

     [+] [-]

, 2010-04-15 12:08, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Laikam jau NHL ikgadējā apbalvošanas ceremonijā, kas notiks pēc sezonas.
Baigi neinteresanti.

     [+] [-]

, 2010-04-15 12:09, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Vienu vietu pa augstu salīdzinot ar to Oilers... Bet kas to, lai zin varbūt tas pat ir uz labu un beigās tieši BSB slidināsies ar to mutesbļodu rokās.... No Krisa būs ļoti daudz kas atkarīgs.... šonakt jau arī šis spēlēja turpat pusspēli!
Pietam labi spēlēja.

     [+] [-]

, 2010-04-15 12:12, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Nepietiek.

bet ne pa to iet runa. Es negribu, lai SC viss būtu no A-Ž, no kalcija līdz cinkam. Gluži vienkārši ir ārkārtīgi maz un neoperatīvi. Vai tiešām ir grūti katru nedēļu uzcept vienu rakstu par to, kas konkrētajā nedēļā bijis aktuāli. Kura komanda labi nospēlējusi, kuri spēlētāji izcēlušies. Kaut 1 A4 lapu.
Zinot apmēram kā tas sanāk, ar vienu A4 lapu apskatam ir par maz, taču ideja par apskatiem nav nekas jauns, pie tam savā laikā ir mēģināts kaut ko tādu realizēt, diemžēl viss beidzās pie to pašu rakstītāju trūkuma, jo ne jau viens cilvēks to var izdarīt.

     [+] [-]

, 2010-04-15 12:12, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Baigi neinteresanti.
Dzīve nav rožu lauks.

     [+] [-]

, 2010-04-15 12:16, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Atkārtošos - tāds nav neviens "visaptverošais" portāls. Teiksi, tav ar to pašu yahoo pietiek pilnīga priekšstata iegūšanai? Man, godīgi sakot, nē. Tāpat arī ar ESPN, SN un SI kopā ņemtiem.

+
Ja tiktu vairāk rakstīts par Tevi interesējošo NHL, tad citi varētu bļaut, ka nav uzrakstīts par NBA...
Tad jau drīz SC būs no visa pa druskai, bet neviena nopietna raksta, tad jau sanāk, ja NHL nespēlēs neviens latvietis, tad par to līgu arī šeit vairs nerakstīs, jo kam gan intersēs tāds Smits, vai Setegučī Drīz labāk vispār pārstāšu lasīt NHL ziņas iekš SC labāk ieeju nhl.com apsatos palasu statistiku, video un esmu apmierināts!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-15 12:16, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Zinot apmēram kā tas sanāk, ar vienu A4 lapu apskatam ir par maz, taču ideja par apskatiem nav nekas jauns, pie tam savā laikā ir mēģināts kaut ko tādu realizēt, diemžēl viss beidzās pie to pašu rakstītāju trūkuma, jo ne jau viens cilvēks to var izdarīt.
Viens cilvēks nevar uzrakstīt īsu ieskatu nedēļas notikumos un beigās iemest teiksim aktuālāko TOP 10 rezultatīvāko spēlētāju sarakstu? Draugi mīļie, jums tur ir jāveic kaut kāda optimizācija.

     [+] [-]

, 2010-04-15 12:30, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Viens cilvēks nevar uzrakstīt īsu ieskatu nedēļas notikumos un beigās iemest teiksim aktuālāko TOP 10 rezultatīvāko spēlētāju sarakstu? Draugi mīļie, jums tur ir jāveic kaut kāda optimizācija.
Teorijā viss izskatās viegli, vienkārši utt. Taču praksē tas izskatās tā, ka, lai uzrakstītu nedēļas kopsavilkumu, tam 1 cilvēkam visu nedēļu ir jābūt "vada galā" un jāvāc visa info par/ap NHL. Labi, tas vēl tā, problēmas sākas, tad, kad šis atbildīgais, objektīvu vai subjektīvu iemeslu dēļ nevar uzrakstīt šo rakstu. Tad ko? Sekot visam, kas notiek NHL uzreiz 3 cilvēkiem? Vai arī sacept, ka tik būtu? Atkal sāktos bļaušana par to un šito.
Šādi raksti prasa zināmu kvalitāti, līdz ar to, jebkurš tos nevar drukāt, jo katrs ir vairāk vai mazāk "sava" sporta veida entuziasts. NHL sakarā tādu, kuri seko un ir gatavi (un varoši) regulāri, kvalitatīvi atspoguļot turienes notikumus visas Latvijas mērogā ir tikai uz vienas rokas pirkstiem saskaitāms daudzums... .

Teiksim, ja es Tev šodien līdz rīt vakaram paprasītu uzrakstīt nedēļas atskaiti par Honkongas vērtspapīru biržas aktualitātēm (atceroties, ka ar ekonomiku, ja kko nejaucu, neesi uz jūs)... nez vai no tā iznāktu kas prātīgs (ja vien tas nav Tavs tiešais darbs).

     [+] [-]

, 2010-04-15 12:35, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Teorijā viss izskatās viegli, vienkārši utt. Taču praksē tas izskatās tā, ka, lai uzrakstītu nedēļas kopsavilkumu, tam 1 cilvēkam visu nedēļu ir jābūt "vada galā" un jāvāc visa info par/ap NHL. Labi, tas vēl tā, problēmas sākas, tad, kad šis atbildīgais, objektīvu vai subjektīvu iemeslu dēļ nevar uzrakstīt šo rakstu. Tad ko? Sekot visam, kas notiek NHL uzreiz 3 cilvēkiem? Vai arī sacept, ka tik būtu? Atkal sāktos bļaušana par to un šito.
Šādi raksti prasa zināmu kvalitāti, līdz ar to, jebkurš tos nevar drukāt, jo katrs ir vairāk vai mazāk "sava" sporta veida entuziasts. NHL sakarā tādu, kuri seko un ir gatavi (un varoši) regulāri, kvalitatīvi atspoguļot turienes notikumus visas Latvijas mērogā ir tikai uz vienas rokas pirkstiem saskaitāms daudzums... .

Teiksim, ja es Tev šodien līdz rīt vakaram paprasītu uzrakstīt nedēļas atskaiti par Honkongas vērtspapīru biržas aktualitātēm (atceroties, ka ar ekonomiku, ja kko nejaucu, neesi uz jūs)... nez vai no tā iznāktu kas prātīgs (ja vien tas nav Tavs tiešais darbs).
Nu ar to kvalitāti nevajag pārspīlēt. Un ja būt "vada galā" nozīmē katru rītu palūrēt rezultātus un galvenos notikumus un tad nedēļas beigās tos apkopot, tad nekas pārcilvēcīgs tas nav Galu galā es neesmu autors, bet bez īpašas laika tērēšanas varētu to izdarīt (nelielos, tā tas vienkārši ir). Piemēram, es personīgi katru nedēļu vienai mājaslapai veidoju rakstus par otru savu hobiju (kino) un katru nedēļu sanāk 2 raksti, kuriem es kopā neveltu vairāk kā 1 stundu.

     [+] [-]

, 2010-04-15 12:36, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Viens cilvēks nevar uzrakstīt īsu ieskatu nedēļas notikumos un beigās iemest teiksim aktuālāko TOP 10 rezultatīvāko spēlētāju sarakstu? Draugi mīļie, jums tur ir jāveic kaut kāda optimizācija.
piekrītu... šobrīd rodas iespaids, ka ne viens vien autors atzīmējas tikai ķeksīša pēc... esmu dzirdējis par atalgojuma (savulaik esportā), varbūt būtu laiks kļūt profesionālākiem? šeit pārsvarā lasu (lasīju) hokeja sadaļu, un jāsaka ka kvalitāte ir kritusies ievērojami pēdējo gadu 2 laikā...

p.s. tas nav attiecināms uz Jura rakstiem, taču dažu autoru primitīva rezultātu atgremošana un intereses trūkums par konkrēto sporta veidu ir ļoti uzkrītošs... zaudēsiet lasītājus