Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Oilers" izvēlēsies pirmie

Juris Miņins
Juris Miņins

"Oilers" izvēlēsies pirmie
Teilors Hals
Foto: AP/Scanpix

Vakarnakt Nacionālajā hokeja līgā tika izlozēta 2010. gada drafta izvēles secība, kurā noskaidrojās, ka pirmie jaunu papildinājumu sev varēs izvēlēties Edmontonas "Oilers", savukārt otrā un trešā izvēle tika, attiecīgi Bostonas "Bruins" un Floridas "Panthers".

Trešo gadu pēc kārtas un ceturto reizi pēdējos piecos gados Nacionālās hokeja līgas drafta pirmais numurs tiek ielozēts līgas vājākajai vienībai, šoreiz – Edmontonas "Oilers". "Šis ir ļoti nozīmīgs panākums mūsu komandai," presei izplatītajā paziņojumā sacīja "Oilers" vadība, "mēs ceram, ka iespēja draftā izvēlēties kā pirmajiem dos mūsu komandai vajadzīgo "grūdienu", lai atkoptos pēc neveiksmīgās sezonas."

Jāpiebilst, ka pašlaik par pirmo pozīciju draftā cīnās divi hokejisti – Tailers Seguins un Teilors Hals, kuri abi pārstāv Ontario Hokeja līgas komandas, attiecīgi, Plimutas "Whalers" un Vindsoras "Spitfires". Pēc drafta izlozes rezultātu atklāšanas abi talantīgie hokejisti izteicās, ka viņi īsti neuztraucas par to ar kuru kārtas numuru tiks izvēlēti, jo koncentrējas uz tikšanu NHL kā tādu. "Lai arī kur es nokļūšu, tas būs tikai manas karjeras sākums. Cerams, ka ilgas un veiksmīgas karjeras," sacīja Hals.

Tāpat prieku par lotorejas rezultātiem neslēpa Bostonas "Bruins" vadība, kuri savu otrās kārtas izvēli dabūja pēc Fila Kesela aizmainīšanas uz Toronto "Maple Leafs": "Mēs esam gandarīti ar izlozes rezultātiem, tas nozīmē, ka mums būs iespēja tikt pie lieliska uzbrukuma spēlētāja."

Atgādināsim, ka 2009. gada drafta pirmais numurs bija Džons Tavaress, kuru izvēlējās Ņujorkas "Islanders", 2008. gadā pirmais numurs tika Tampabejas "Lightning", kuri tika pie Stīvena Stemkosa, bet vēl pirms gada, 2007. gada vasarā kā pirmais tika draftēts Patriks Keins, kurš nonāca Čikāgas "Blackhawks" vienībā.

2010. gada NHL drafta izvēles kārtība

Nr.Komanda
1.Edmontonas "Oilers"
2.Bostonas "Bruins"
3.Floridas "Panthers"
4.Kolumbusas "Blue Jackets"
5.Ņujorkas "Islanders"
6.Tampabejas "Lightning"
7.Karolīnas "Hurricanes"
8.Atlantas "Thrashers"
9.Minesotas "Wild"
10.Ņujorkas "Rangers"
11.Dalasas "Stars"
12.Anaheimas "Ducks"
13.Fīniksas "Coyotes"
14.Sentluisas "Blues"

Izmantotie resursi:
nhl.com

Kurš 2010. gada NHL draftā tiks izvēlēts ar pirmo numuru?

  • 63

  • 170

  • 42


1 2 37 komentāri

     [+] [-]

, 2010-04-14 09:54, pirms 14 gadiem
Un atkal Tarasenko visai liela iespēja nokļūt Kolumbusas "Blue Jackets" sistēmā.

 +18 [+] [-]

, 2010-04-14 09:58, pirms 14 gadiem
Bukarts!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-14 09:58, pirms 14 gadiem
šogad domaju ka būs ko izvēleties..

     [+] [-]

, 2010-04-14 10:08, pirms 14 gadiem
Oilers grib Seguinu. Ai kā negribās, lai Hols nonāk Bruins...

     [+] [-]

, 2010-04-14 10:09, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Oilers grib Seguinu. Ai kā negribās, lai Hols nonāk Bruins...
Kas Tev pret Holu?

  +3 [+] [-]

, 2010-04-14 10:11, pirms 14 gadiem
Es gan nedomāju, ka Bostona kā organizācija būtu pats sliktākais variants priekš jauna talantīga spēlētāja.Domā, viņam nedos spēles laiku ?

     [+] [-]

, 2010-04-14 10:16, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Kas Tev pret Holu?
Gluži pretēji. Tāda uzbrukumā neizteiksmīga, bet prasīga komanda nav tas labākais jaunam talantam, lai iespēlētos NHL. Nonākot, piemēram, Floridā viņš ātri vien varētu kļūt par vienu no līderiem, bet Bostonā... Jā, šī sezona viņiem nav tik laba, bet būsim reāli, Bruins ir viena no vadošajām Austrumu komandām un reti, kad TOP drafta izvēlēlētie spēlētāji nonāk salīdzinoši spēcīgākā komandā.

  +3 [+] [-]

, 2010-04-14 10:16, pirms 14 gadiem
Sakat ko gribat bet Halm tas feiss tads pabriesmīgs

  +2 [+] [-]

, 2010-04-14 10:17, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Es gan nedomāju, ka Bostona kā organizācija būtu pats sliktākais variants priekš jauna talantīga spēlētāja.Domā, viņam nedos spēles laiku ?
Nav sliktākais, bet lūk Tavaress nonāca Islanders un uzreiz kļuva par komandas rezultatīvāko spēlētāju, Stemkoss dominē Bolts sastāvā. Kādas izredzes Holam ir Bostonā?

     [+] [-]

, 2010-04-14 10:26, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Nav sliktākais, bet lūk Tavaress nonāca Islanders un uzreiz kļuva par komandas rezultatīvāko spēlētāju, Stemkoss dominē Bolts sastāvā. Kādas izredzes Holam ir Bostonā?
Uzreiz atbildu, - Tavaresam ir laimējies, ka Isles patlaban iziet pārbūves procesu, tiek iesaistīti jauni uzbrucēji, - Okposo, Moulsons, utt.Tas ir labi priekš Tavaresa, ka viņš tur tai jauno kompānijā trāpījās ar lielu spēles laiku.Ja Islēs būtu kaudze ar veterāniem, domāju, viņam tā neveiktos.
Par Stemkosu, - teikšu tā, priekš manis 1 no lielākajiem sezonas pārsteigumiem, ja atklāti.Īpaši, ja ņem vērā, kāda viņam bija 1. sezona.Taču Tu nevari noliegt, ka Stemkosa rezultativitātē liela loma ir MSL, bez kura palīdzības viņš labākajā gadījumā būtu iemetis , nu, kādus vārtus 30-35 maksimums.Tā kā te arī lielu lomu spēlē tandēms, ko viņi bija izveidojuši.
Par Holu, - ja visi apstākļi sakritīs, kā Tavaresam un Stemkosasm, - labi partneri, atsaucība, spēles laiks, utt, tad viņš arī Bostonā varēs sevi pierādīt.

  +9 [+] [-]

, 2010-04-14 10:30, pirms 14 gadiem
ZZ-TOP rakstīja: Sakat ko gribat bet Halm tas feiss tads pabriesmīgs
iemet te savu bildi, izvertesanai

  +1 [+] [-]

, 2010-04-14 10:33, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Uzreiz atbildu, - Tavaresam ir laimējies, ka Isles patlaban iziet pārbūves procesu, tiek iesaistīti jauni uzbrucēji, - Okposo, Moulsons, utt.Tas ir labi priekš Tavaresa, ka viņš tur tai jauno kompānijā trāpījās ar lielu spēles laiku.Ja Islēs būtu kaudze ar veterāniem, domāju, viņam tā neveiktos.
Par Stemkosu, - teikšu tā, priekš manis 1 no lielākajiem sezonas pārsteigumiem, ja atklāti.Īpaši, ja ņem vērā, kāda viņam bija 1. sezona.Taču Tu nevari noliegt, ka Stemkosa rezultativitātē liela loma ir MSL, bez kura palīdzības viņš labākajā gadījumā būtu iemetis , nu, kādus vārtus 30-35 maksimums.Tā kā te arī lielu lomu spēlē tandēms, ko viņi bija izveidojuši.
Par Holu, - ja visi apstākļi sakritīs, kā Tavaresam un Stemkosasm, - labi partneri, atsaucība, spēles laiks, utt, tad viņš arī Bostonā varēs sevi pierādīt.
Jā, bet jau ir tas princips. Vājas komandas draftē labākos spēlētājus, jo viņiem tie vienkārši ir vajadzīgi, bet, piemēram, Bostonai tā reāli nekas netrūkst.

Isles neapšaubāmi pārbūvējas, bet tas tāpēc, ka viņi ir astesgala komanda, likumsakarīgi viņi draftē kā pirmie un veic pārbūvi (respektīvi maz ticams, ka Isles tā vienkārši sēdētu uz veterāniem, ja tādi būtu).

Stemkosam ar MSL neapšaubāmi ir saikne, bet tie vārti lielā mērā ir tādi, kuriem piespēlēt var praktiski jebkurš normāls spēlētājs. vontaimeri, slapshoti utt. Tobišs maz tādu vārtu, kur MSL uzliek ripu Stamoksam uz lāpstiņas, lai iemestu tukšā vārtu stūrī.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-14 10:39, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Jā, bet jau ir tas princips. Vājas komandas draftē labākos spēlētājus, jo viņiem tie vienkārši ir vajadzīgi, bet, piemēram, Bostonai tā reāli nekas netrūkst.

Isles neapšaubāmi pārbūvējas, bet tas tāpēc, ka viņi ir astesgala komanda, likumsakarīgi viņi draftē kā pirmie un veic pārbūvi (respektīvi maz ticams, ka Isles tā vienkārši sēdētu uz veterāniem, ja tādi būtu).

Stemkosam ar MSL neapšaubāmi ir saikne, bet tie vārti lielā mērā ir tādi, kuriem piespēlēt var praktiski jebkurš normāls spēlētājs. vontaimeri, slapshoti utt. Tobišs maz tādu vārtu, kur MSL uzliek ripu Stamoksam uz lāpstiņas, lai iemestu tukšā vārtu stūrī.
Nu ja, tā jau ir.Par pirmo un otro rindkopu Tev piekrītu pilnībā.Par trešo, - nu nezinu, vai jebkurš normāls spēlētājs sezonā nopelna ap 70 ja nemaldos piespēlēm, tā kā to dara MSL.Jā, tie vārtu guvumi lielākoties ir tādi, kā Tu saki, resp. ne tā kā Torntons izliek līdz tukšu vārtu līnijai...
Es gribu sacīt to, ka viss ir šī jaunā spēlētāja paša rokās, - ja Hals tiks ielikts perspektīvā spēlējošā maiņā, tad viņš būs rezultatīvs jebkurā komandā, tāpat arī tandēms ( kā SS un MSL gadījumā ) pašam vin ar partneriem jāizveido būs.Kaut gan, var jau būt, ka arī komandas stilam ir nozīme... tā kā dzīvosim, redzēsim... Nessmu tik skeptisks par Bostonu.

     [+] [-]

, 2010-04-14 10:41, pirms 14 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: Un atkal Tarasenko visai liela iespēja nokļūt Kolumbusas "Blue Jackets" sistēmā.
Ļoti šaubos...Tarasenko ierindotu kā 20. - 30. drafta izvēli, sliktākajā gadijumā var pat nokrist uz 2. raudu.

Filatovs,Tihonovs, Radulovs un Zubovs vārdu "krievs" ir padarījuši par negatīvu īpašību izvēloties spēlētājus draftā.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-14 10:44, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ļoti šaubos...Tarasenko ierindotu kā 20. - 30. drafta izvēli, sliktākajā gadijumā var pat nokrist uz 2. raudu.

Filatovs,Tihonovs, Radulovs un Zubovs vārdu "krievs" ir padarījuši par negatīvu īpašību izvēloties spēlētājus draftā.
Wow, - kur tad Tu biji pazudis, - šķiet kādu laiku neesi te manīts ??
Paskaidro tuvāk, ko domāji ar pēdējo teikumu.

     [+] [-]

, 2010-04-14 10:46, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ļoti šaubos...Tarasenko ierindotu kā 20. - 30. drafta izvēli, sliktākajā gadijumā var pat nokrist uz 2. raudu.

Filatovs,Tihonovs, Radulovs un Zubovs vārdu "krievs" ir padarījuši par negatīvu īpašību izvēloties spēlētājus draftā.
Nu, nu. Cik zinu viņam stabila vieta pirmajā 10 tiek paredzēta.

     [+] [-]

, 2010-04-14 10:51, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Nu ja, tā jau ir.Par pirmo un otro rindkopu Tev piekrītu pilnībā.Par trešo, - nu nezinu, vai jebkurš normāls spēlētājs sezonā nopelna ap 70 ja nemaldos piespēlēm, tā kā to dara MSL.Jā, tie vārtu guvumi lielākoties ir tādi, kā Tu saki, resp. ne tā kā Torntons izliek līdz tukšu vārtu līnijai...
Es gribu sacīt to, ka viss ir šī jaunā spēlētāja paša rokās, - ja Hals tiks ielikts perspektīvā spēlējošā maiņā, tad viņš būs rezultatīvs jebkurā komandā, tāpat arī tandēms ( kā SS un MSL gadījumā ) pašam vin ar partneriem jāizveido būs.Kaut gan, var jau būt, ka arī komandas stilam ir nozīme... tā kā dzīvosim, redzēsim... Nessmu tik skeptisks par Bostonu.
Kurš katrs nevar ap 70 piespēlēm atdot, bet reāli viņam arī iepriekš bija nedaudz zem 60 nu un tagad nedaudz vairāk

     [+] [-]

, 2010-04-14 10:53, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ļoti šaubos...Tarasenko ierindotu kā 20. - 30. drafta izvēli, sliktākajā gadijumā var pat nokrist uz 2. raudu.

Filatovs,Tihonovs, Radulovs un Zubovs vārdu "krievs" ir padarījuši par negatīvu īpašību izvēloties spēlētājus draftā.
Toč,kur biji nozudis ? 1000 ļet 1000 zim
Viņam ir stabila vieta pirmajā 10 toč,skauti ierindo 4 vietā. Pirmajā 30 niekā ir vairāki krievi,Kabanovs vienīgais,kas varētu tikt 2 kārtā,tam akcijas izplienēja.

     [+] [-]

, 2010-04-14 10:58, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Wow, - kur tad Tu biji pazudis, - šķiet kādu laiku neesi te manīts ??
Paskaidro tuvāk, ko domāji ar pēdējo teikumu.
Kur es esmu pazudis? Nekur Es tikai izvērtēju diskusijas, kurās ir vērts piedalīties, kā arī tās diskusijas dalībniekus. Respektīvi, Dinamo jaunumos mani komentāri būs reti

Par pēdējo teikumu. Šie spēlētāji tika draftēti ar augstiem numuriem, bet tad aizlaidās uz Krieviju. Visticamāk, uz ilgu laiku. Klubs paliek ar izniekotu augstu drafta izvēli.

Top 15 izvēlēs ir pieejami pārāk daudz labu spēlētāju, lai riskētu izvēlēties krievu, kas var aizbēgt uz KHL.

Lielisks piemērs bija Čerepanovs. Laba reputācija (vēlas spēlēt NHL), lielisks spēlētājs. Daudzi paredzēja vietu top 5, sliktākajā gadijumā top 10. Viņš nokrita, ja nemaldos uz 20. vietu pie Rangers.

Tarasenko nav tik ļoti pārāks (Ovečkina, Malkina līmenis), lai klubi neizvēlētos kādu citu spēlētāju ar 1. kārtas pirmājām 15 izvēlēm.

     [+] [-]

, 2010-04-14 11:02, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Kur es esmu pazudis? Nekur Es tikai izvērtēju diskusijas, kurās ir vērts piedalīties, kā arī tās diskusijas dalībniekus. Respektīvi, Dinamo jaunumos mani komentāri būs reti

Par pēdējo teikumu. Šie spēlētāji tika draftēti ar augstiem numuriem, bet tad aizlaidās uz Krieviju. Visticamāk, uz ilgu laiku. Klubs paliek ar izniekotu augstu drafta izvēli.

Top 15 izvēlēs ir pieejami pārāk daudz labu spēlētāju, lai riskētu izvēlēties krievu, kas var aizbēgt uz KHL.

Lielisks piemērs bija Čerepanovs. Laba reputācija (vēlas spēlēt NHL), lielisks spēlētājs. Daudzi paredzēja vietu top 5, sliktākajā gadijumā top 10. Viņš nokrita, ja nemaldos uz 20. vietu pie Rangers.

Tarasenko nav tik ļoti pārāks (Ovečkina, Malkina līmenis), lai klubi neizvēlētos kādu citu spēlētāju ar 1. kārtas pirmājām 15 izvēlēm.
Tas gan, bet šīs prognozes ir "svaigas" un līdz draftam nekādas milzu izmaiņas diezvai notiks.

     [+] [-]

, 2010-04-14 11:09, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Tas gan, bet šīs prognozes ir "svaigas" un līdz draftam nekādas milzu izmaiņas diezvai notiks.
Varbūt, tomēr tās paliek prognozes. Kabanova piemērs arī nepalīdz.. Puče rakstija, ka Monktona labprātīgi atļāva viņam aizbraukt. Īstenībā čalim bija konflikti ar komandu un tā vairāk bija ļoti pieklājīga atskaitīšana..

     [+] [-]

, 2010-04-14 11:12, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Varbūt, tomēr tās paliek prognozes. Kabanova piemērs arī nepalīdz.. Puče rakstija, ka Monktona labprātīgi atļāva viņam aizbraukt. Īstenībā čalim bija konflikti ar komandu un tā vairāk bija ļoti pieklājīga atskaitīšana..
Nu Monktonai viņš vienkārši nebija vairs vajadzīgs, tā pat kā U18 izlasei.

     [+] [-]

, 2010-04-14 11:16, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Varbūt, tomēr tās paliek prognozes. Kabanova piemērs arī nepalīdz.. Puče rakstija, ka Monktona labprātīgi atļāva viņam aizbraukt. Īstenībā čalim bija konflikti ar komandu un tā vairāk bija ļoti pieklājīga atskaitīšana..
Teica jau ka atpakaļ uz Monktonas klubu brauks. Čoms ar savu stūrgalvību paltiesam sev lielus ..... sataisīja. Pie kam pa abiem krastiem.

     [+] [-]

, 2010-04-14 11:17, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Nu Monktonai viņš vienkārši nebija vairs vajadzīgs, tā pat kā U18 izlasei.
[/quote]
[quote kino]
Nu Monktonai viņš vienkārši nebija vairs vajadzīgs, tā pat kā U18 izlasei.
Nu nav viņš jau tik slikts. Vienkārši viņam bija slikta spēle, muļķīgi noraidījumi, strīdējās ar komandas biedriem. Tika nosēdināts malā.

Diemžēl, tētuks bija pilsētā un izlēma viņu aizvilkt uz U-18.

Ovečkins nesen izteicās, ka Kabanova tēvs ir neadekvāts...Par pašu Kabanovu nezinu.

     [+] [-]

, 2010-04-14 11:23, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Nu nav viņš jau tik slikts. Vienkārši viņam bija slikta spēle, muļķīgi noraidījumi, strīdējās ar komandas biedriem. Tika nosēdināts malā.

Diemžēl, tētuks bija pilsētā un izlēma viņu aizvilkt uz U-18.

Ovečkins nesen izteicās, ka Kabanova tēvs ir neadekvāts...Par pašu Kabanovu nezinu.
Ābols no ābeles tālu nekrīt...

Slikts jau viņš nav, viņam ir slikta attieksme, kas praktiski ir vēl sliktāk.

     [+] [-]

, 2010-04-14 11:35, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Gluži pretēji. Tāda uzbrukumā neizteiksmīga, bet prasīga komanda nav tas labākais jaunam talantam, lai iespēlētos NHL. Nonākot, piemēram, Floridā viņš ātri vien varētu kļūt par vienu no līderiem, bet Bostonā... Jā, šī sezona viņiem nav tik laba, bet būsim reāli, Bruins ir viena no vadošajām Austrumu komandām un reti, kad TOP drafta izvēlēlētie spēlētāji nonāk salīdzinoši spēcīgākā komandā.
Tieši par šito pašu nesen aizdomājos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-14 13:14, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Ābols no ābeles tālu nekrīt...

Slikts jau viņš nav, viņam ir slikta attieksme, kas praktiski ir vēl sliktāk.
Nu ar to Kabanovu jau bija tā, ka viņš vnk superzvaigzne uzvesties nemācēja.Ienācis trenera kabinetā "uz tēju ", uzreiz ar nemazgātām roķelēm kā nepaēdis grābis bļodiņā pēc riekstiņiem.

     [+] [-]

, 2010-04-14 13:31, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Nu ar to Kabanovu jau bija tā, ka viņš vnk superzvaigzne uzvesties nemācēja.Ienācis trenera kabinetā "uz tēju ", uzreiz ar nemazgātām roķelēm kā nepaēdis grābis bļodiņā pēc riekstiņiem.
Baigais kadrs

     [+] [-]

, 2010-04-14 15:29, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Oilers grib Seguinu. Ai kā negribās, lai Hols nonāk Bruins...
Interesanti no kurienes Tev ir tāda informācija?

Neesmu neko dzirdējis, par "Oilers" nodomiem, bet vienkārša loģika liek domāt, ka viņi ņems Halu. Lovs jau gadiem dzenās pakaļ pirmās maiņas malējajam topskoreram (Hossa, Jāgrs utt), tad kāpēc būtu jāņem centrs?

Cik es saprotu, tad skauti netiek gudri, kurš no abiem ir labāks, bet Seigenu prognozē kā pirmo, jo centrs tiek vērtēts augstāk par malējo uzbrucēju.

Katrā gadījumā drafta loterija bija ļoti skumja diena Toronto

  +1 [+] [-]

, 2010-04-14 15:31, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Es gan nedomāju, ka Bostona kā organizācija būtu pats sliktākais variants priekš jauna talantīga spēlētāja.Domā, viņam nedos spēles laiku ?
Bruins ir pārbāzsti ar pirmajā kārtā izvēlētiem talantiem, nemaz ne visi tiek pie kārtīga spēles laika. Karsiks ir pelnījis uzslavas, ka vispār izsitās tik dziļā sistēmā.

     [+] [-]

, 2010-04-14 15:39, pirms 14 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: Un atkal Tarasenko visai liela iespēja nokļūt Kolumbusas "Blue Jackets" sistēmā.
Uiii... neuztraucies Es esmu diezgan pārliecināts, ka Tarasenko tiks pirmajā 10iekā, bet ne augstāk par kādu 6. vietu. Trešā, ceturtā un piektā vieta gan jau tiks Konolijam un abiem top aizsargiem, vells vien zin kādā secībā. Kad vispār pēdējo reizi krievu draftēja top5?

     [+] [-]

, 2010-04-14 15:52, pirms 14 gadiem
quick rakstīja: Uiii... neuztraucies Es esmu diezgan pārliecināts, ka Tarasenko tiks pirmajā 10iekā, bet ne augstāk par kādu 6. vietu. Trešā, ceturtā un piektā vieta gan jau tiks Konolijam un abiem top aizsargiem, vells vien zin kādā secībā. Kad vispār pēdējo reizi krievu draftēja top5?
Pēdējais bija Džīno. Dažas minūtes pēc Večkina

     [+] [-]

, 2010-04-14 16:55, pirms 14 gadiem
quick rakstīja: Interesanti no kurienes Tev ir tāda informācija?

Neesmu neko dzirdējis, par "Oilers" nodomiem, bet vienkārša loģika liek domāt, ka viņi ņems Halu. Lovs jau gadiem dzenās pakaļ pirmās maiņas malējajam topskoreram (Hossa, Jāgrs utt), tad kāpēc būtu jāņem centrs?

Cik es saprotu, tad skauti netiek gudri, kurš no abiem ir labāks, bet Seigenu prognozē kā pirmo, jo centrs tiek vērtēts augstāk par malējo uzbrucēju.

Katrā gadījumā drafta loterija bija ļoti skumja diena Toronto
Esmu par to lasījis. Tēmē uz Seguinu, jo čalis ir daudzpusīgāks.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-14 17:24, pirms 14 gadiem
Kāds jau ieminējās par Toronto. Joprojām uzskatu, ka Burks atdeva pārāk daudz pret Kesselu. Hals/Segvins+ vēl nākamā gad 1.kārta.
Lai gan jaunās TML aprises man jau sāk iepatikties (Kadri, Gustafsons, Bozaks, Kuļemins, Šens, Komisareks utt.) un uzskatu, ka šī būs laba komada jau drīzumā, tomēr šo darījumu vēl neesmu izpratis.
1 2 37 komentāri