Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Ivanānam kautiņš un uzvara, Skrastiņam zaudējums

Andrejs Siliņš

Ivanānam kautiņš un uzvara, Skrastiņam zaudējums
Kārlis Skrastiņš

Ar mainīgām sekmēm aizvadītajā naktī Nacionālās Hokeja līgas (NHL) laukumos cīnījušies latviešu pārstāvētie klubi - Raita Ivanāna Losandželosas "Kings" tika pie uzvaras, bet Kārļa Skrastiņa Dalasas "Stars" piedzīvoja zaudējumu.

Mačā Losandželosā starp vietējo "Kings" un Sanhosē "Sharks" pirmie vadībā izvirzījās mājinieki, kad sestajā minūtē precīzs bija Veina Simondsa raidījums viesu vārtos. Otrās trešdaļas sākumā vairākumā Raiens Smits pārsvaru dubultoja. trešdaļas vidū minūtes laikā Džeks Džonsons un Anže Kopitars panāca jau 4:0. Tad sekoja viesu atbildes trieciens - līdz otrās trešdaļas beigām, spēlējot vairākumos, "Sharks" iemeta divus vārtus (2:4) un pēdējās trešdaļas sākumā turpināja veiksmīgi izmantot vairākumus - Denijs Hītlijs piecas minūtes pirms mača beigām panāca neizšķirtu - 4:4. Tiesa, drīz pēc tam, kad rezultāts bija izlīdzināts, mājinieki atbildēja ar vārtiem, salaužot pretinieku pakaļdzīšanās prieku - 5:4. Nedaudz vairāk nekā minūti pirms beigām "Kings" pielika punktu spēlei, raidot ripu jau tukšos "haizivju" vārtos - 6:4.

Latviešu uzbrucējs Raitis Ivanāns uz leus šoreiz pavadīja četras minūtes un 41 sekundi un vienīgais, ar ko izcēlās, bija kārtējais kautiņš. Otrās trešdaļas 14. minūtē Raitis izvicināja dūres ar "Sharks" uzbrucēju Džodiju Šelliju.

Citā spēlē Kārļa Skrastiņa Dalasas "Stars" viesojās pie Edmontonas "Oilers". Pirmie, spēlējot vairākumā, izvirzījās vadībā mājinieki jau ceturtajā minūtē, bet pēc neilga laika "zvaigznes" izlīdzināja rezultātu. Lai arī "Stars" vairāk uzbruka vārtiem, rezultāts turpināja augt - otrajā trešdaļā divas reizes un pēdējā vienu Dalasas komanda ik pa laikam izvirzījās vadībā, taču Edmontona allaž atspēlējās. Spēles beigu sirēnai skanot, mača tablo vēstīja neizšķirtu - 4:4. Arī papildlaikā rezultāts nemainījās, bet pēcspēles metienu sērijā vienīgais pie panākuma tika "Oilers" uzbrucējs Aless Hemskijs - 5:4,

Latviešu aizsargs Kārlis Skrastiņš Dalasas komandas rindās laukumā pabija 18 minūtes un vienu sekundi, bloķēja trīs metienus, reizi meta garām vārtiem un izdarīja vienu spēka paņēmienu.

NHL regulārā sezona

SpēleRezultāts
Maple Leafs - Senators1:2
Flyers - Capitals6:5
Hurricanes - Lightning2:1
Wild - Ducks4:3
Flames - Canadiens4:3
Oilers - Stars5:4
Kings - Sharks6:4

Izmantotie resursi:
nhl.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-10-07 10:21, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: 20 mārciņas ir 9, .. kg. Un ja ņem vērā, ka tā Raita svars bija ap 120 kg (kā kurā avotā norādīts), tad 110 kg arī ir neslikti.
Juri,negribu Tev piekrist par 9 kg....Bet ok,varbuut es kaut ko stipri jaucu....Ieliidiishu nochekoshos....

     [+] [-]

, 2009-10-07 10:23, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: 20 mārciņas ir 9, .. kg. Un ja ņem vērā, ka tā Raita svars bija ap 120 kg (kā kurā avotā norādīts), tad 110 kg arī ir neslikti.
Jaa,prinashu svoi izvinjenjie 10 punds = 4.54 kg....Sajuka drusku 1 kg = 4.54 punds...Attieciigi 20 punds = 8.9 kg...

  +3 [+] [-]

, 2009-10-07 10:26, pirms 15 gadiem
JP rakstīja: Jaa,prinashu svoi izvinjenjie 10 punds = 4.54 kg....Sajuka drusku 1 kg = 4.54 punds...Attieciigi 20 punds = 8.9 kg...
Vot, značit "mobilas" vienību kovertētājs nemelo.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-07 10:30, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ivanāns šonakt vienkārši, iznīcināja Šelliju (starp citu, tas ir viņu 5 savstarpējais kautiņš). Un, kas līdz šim nebija tipiski Raitim - atklātā cīņā, kur aizsardzība aiziet otrajā plānā.
Ja var ticēt Z-Amerikas komentētājiem, tad Ivanāns šajā starpsezonā esot "nometis" 10 kg, tāpēc arī tagad aktīvāk darbojas cīņās.

Tāpat šodien "Caps" zaudēja, lai arī pagarinājumā, vienalga zaudēja. Taču Emerijs un Co turpina spēlēt bez zaudējumiem. Ovečkins un Bekstrēms zažigajet riktīgi! Bet šodienas spēlē arī Maikam Ričardsam hettriks.

Toronta-Otavas duelī, TML zaudēja, taču tas nebūtu nekas traģisks, ja vien nebūtu iemests tikai viens gols un to atkal izdarītu Steidžens.

Minesota skaisti salika "Ducks"... 3/3 no 0:3 atspēlējās un beigās ielika banku arī pagarinājumā. Bet Koivu-bračākm pa golam.

Flames arī bez zaudējumiem turpina, kas, jāsaka, pat man, kā šīs komandas [nosacītam] atbalstītājam ir mazliet pārsteidzoši.

Savukārt Latvijas hokeja fanu šīssezonas nemīļakajam NHL klubam, Tampabejas "Lightning", atkal kāsiens - šoreiz pagarinājumā pret "Hurricanes".
Nu Lidoņiem tas izlīdzinošais gols ar tādu lielu laimes mātes palīdzību atnāca bet nu panākums ir un paliek panākums. Caps jauniešiem arī tā neko - pa 3 punktiem spēlē

Man kā lielam Flames atbalstītājam tikai prieks par šīs komandas veiksmi (es būtu sajūsmā, ja RD savu spēli veidotu līdzīgi CF - no aizsardzības, ar ļoti labu vārtusargu un ar pamatīgu fizisku presingu, kā arī pa kādam lieliskam izpildītājam katrā no pozicijam. Bet nu RD diemžēl ir it kā no aizsardzības, ar OK vārtusargiem, bez jebkāda fiziska presinga, un no tiem izpildītājiem arī gribētos vairāk).

     [+] [-]

, 2009-10-07 10:31, pirms 15 gadiem
kāpēc rakstus par NHL nevarētu rakstīt Juris Miņins??....savādāk, tas raksts nu tāds...nekāds!! Siliņš varētu tikai par basketbolu rakstīt!!
no offence tās tik manas domas!!

     [+] [-]

, 2009-10-07 10:48, pirms 15 gadiem
ieraadiija chalim vietu !!!!

     [+] [-]

, 2009-10-07 10:49, pirms 15 gadiem
Nu runājot par Raiča svaru tie nomestie kilogrami tāpēc, ka ja nemaldos, tad viņam sezonas starplaikā bija jāpieliek pie slidojuma un tas varētu būt tāpēc... bet iespējasm maldos... Bet kautiņā Raiča bija labs...

     [+] [-]

, 2009-10-07 11:22, pirms 15 gadiem
b1tch rakstīja: Manuprāt šajā topā 1. vietā pagaidām droši turās Habibuļins sezonas atklašānas spēlē vs Flames
Buljins arii smagi kljuudijaas, tachu Greiss ielaida ripu no nulles lenkja minuuti peec tam, kad komanda bija izliidzinaajusi rezultaatu no 4:0. Tieshi tas kaa vinsh salauza speeli, manaa skatiijumaa, izvirza vinju priekshaa

  +2 [+] [-]

, 2009-10-07 11:34, pirms 15 gadiem
Nu ko - Bekstrēms šogad gūs vairāk punktu kā Krosbijs?

     [+] [-]

, 2009-10-07 13:01, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Buljins arii smagi kljuudijaas, tachu Greiss ielaida ripu no nulles lenkja minuuti peec tam, kad komanda bija izliidzinaajusi rezultaatu no 4:0. Tieshi tas kaa vinsh salauza speeli, manaa skatiijumaa, izvirza vinju priekshaa
Par Buļinu piekrītu, bet nu Žigērs gan tīri prasās Kārlailam uz beņķa...Nu nedrīkst šitādus laist iekšā...

     [+] [-]

, 2009-10-07 13:58, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Par Buļinu piekrītu, bet nu Žigērs gan tīri prasās Kārlailam uz beņķa...Nu nedrīkst šitādus laist iekšā...
Piekriitu, bet man liekas, ka paardot Zhigeeru (taadas baumas tomeer esot) ibuutu kljuuda. Halaks pagaidaam ir izcili nospeeleejis vienu sezonas izskanju, kas veel nenoziimee, ka vinsh var buut stabils pirmais numurs.

     [+] [-]

, 2009-10-07 13:58, pirms 15 gadiem
Rolands Rumba rakstīja: Nu ko - Bekstrēms šogad gūs vairāk punktu kā Krosbijs?
Neesmu par to paarliecinaats, bet vinsh atdos vairaak piespeeles nekaa Tortons.

     [+] [-]

, 2009-10-07 14:00, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Neesmu par to paarliecinaats, bet vinsh atdos vairaak piespeeles nekaa Tortons.
Es domāju, ka ātri vien viņi norims. Man būtu interesanti pavērot Bakstremu kādā citā komandā.

     [+] [-]

, 2009-10-07 14:02, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Piekriitu, bet man liekas, ka paardot Zhigeeru (taadas baumas tomeer esot) ibuutu kljuuda. Halaks pagaidaam ir izcili nospeeleejis vienu sezonas izskanju, kas veel nenoziimee, ka vinsh var buut stabils pirmais numurs.
Tu gribēji teikt, - Hillers?

     [+] [-]

, 2009-10-07 14:13, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Tu gribēji teikt, - Hillers?
Domāju, ka viņš gribēja

Saki man, kādi Tev ir iespaidi par sezonas sākumu.

     [+] [-]

, 2009-10-07 14:26, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Ričards laikam jūt, ka Kanādas OS sastāvā būs vieta vai nu viņam vai Kārteram
Kas būs Kanādas izlasē, to parādīs reg. sez., taču man liekas, ka būs viņi abi. Ričards, domāju, ir labākais kanādiešu two-way forward uz šo brīdi, tak š to 4 maiņai vajadzētu derēt, turklāt viņš var spēlēt arī malā.

Caps-Flyers attaisnoja cerības pilnībā, pēc pāris nedēļām otrais dublis

     [+] [-]

, 2009-10-07 15:37, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Domāju, ka viņš gribēja

Saki man, kādi Tev ir iespaidi par sezonas sākumu.
Sezonas sākums labs, varēja gan būt vairāk spēļu...
Ričardss un Co parādīja, ka WSH nav vienīgie, kas labi spēlē uzbrukumā, starp citu, Kārlam 0+4, tāpat iepriecina spēlētāji, ka pārgājuši citās komandās, Koivu, Hītlijs, Andersons utt.
Ceru, ka sezona būs interesanta.

     [+] [-]

, 2009-10-07 16:17, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Sezonas sākums labs, varēja gan būt vairāk spēļu...
Ričardss un Co parādīja, ka WSH nav vienīgie, kas labi spēlē uzbrukumā, starp citu, Kārlam 0+4, tāpat iepriecina spēlētāji, ka pārgājuši citās komandās, Koivu, Hītlijs, Andersons utt.
Ceru, ka sezona būs interesanta.
Izskatās, ka Hītlijs un Torntons varētu būt lielisks duets. Varbūt arī Vankūverā.

     [+] [-]

, 2009-10-07 16:22, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Tu gribēji teikt, - Hillers?
Pareizi, Hillers Shie abi ir no tiem, kuri man juuk. Abi Eiropas vaartsargi, abi pieraadiija sevi pagaasgad un veel uzvaardi liidziigi.

  +3 [+] [-]

, 2009-10-07 16:25, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Pareizi, Hillers Shie abi ir no tiem, kuri man juuk. Abi Eiropas vaartsargi, abi pieraadiija sevi pagaasgad un veel uzvaardi liidziigi.
Halaks jau iepriekš nebija slikts (jau kopš tās sezonas, kad Monreālā bija Uē un Praiss) tik maz spēlēja.

     [+] [-]

, 2009-10-07 16:27, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Es domāju, ka ātri vien viņi norims. Man būtu interesanti pavērot Bakstremu kādā citā komandā.
Saprotu uz ko Tu teemee Nedomaaju, ka Bakstroms kraaj punktus tikai uz taa reekjina, ka speelee vienaa mainjaa ar Ovechkinu.

Pirms Bakstreema atnaakshanas meta mazaak vaartus, pie kam Vashingtonai pagaashgad bija ljoti speeciiga konkurence uz pirmaa centra posteni un, ja Bakstreems nebuutu pirmaa liimenja pleimeikers, tad vinsh vienkaarshi zaudeetu savu vietu. Atceries, ka savaa pirmajaa sezonaa Niklas no pirmaas mainjas izspieda Niilanderu, kuram peec plaana vajadzeeja buut pirmajaa mainjaa.

Un punkti shogad buus vairaak nekaa pirms gada. Bakstreems katru gadu uzlabo ne tikai savu statistiku, bet arii sniegumu. Visdriizaak arii shogad progress turpinaasies. Bet par Tortonu un Hiiteru kaut kaa nav taadas paarlieciibas, jo abiem nesenaa pagaatnee ir paarmests par attieksmi...

     [+] [-]

, 2009-10-07 16:29, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Halaks jau iepriekš nebija slikts (jau kopš tās sezonas, kad Monreālā bija Uē un Praiss) tik maz spēlēja.
Zinu, zinu Bet taa pa iistam pieraadija sevi pagaasgad. Gluzhi par pirmo vaartsargu vinju nosaukt nevar, bet ja atskataas uz pagaasheejo Habs sezonu, tad Halaks bija vairaak pirmais numurs nekaa Prais

     [+] [-]

, 2009-10-07 16:34, pirms 15 gadiem
flyer rakstīja: Kas būs Kanādas izlasē, to parādīs reg. sez., taču man liekas, ka būs viņi abi. Ričards, domāju, ir labākais kanādiešu two-way forward uz šo brīdi, tak š to 4 maiņai vajadzētu derēt, turklāt viņš var spēlēt arī malā.

Caps-Flyers attaisnoja cerības pilnībā, pēc pāris nedēļām otrais dublis
Ar tiem Kanaadas centriem vispaar ir murgs... Jau pagaashgad lasiiju rakstu peec kura man mute palika valjaa.

Reaali ir triis centri, kuriem vieta ir garanteeta - Krosbijs, Tortons un Lekavaljee. Taatad uz ceturtaa centra vietu pretendee Richards, Karters, Teevzs, Geclafs un gan jau ir veel kaads, kuru uz sitiena nevaru atcereeties. Savaards un Speca nav uzaicinaati uz nometni, bet arii vinji, pie veiksmiigas reg. sezonas, var likt Aizermenam paardomaat.

Taatad kaadu no centriem buutu jaaliek malaa, bet arii tur shobriid ir taada konkurence, ka uz nometni netika uzaicinaats Pouls Karija...

Par vaartsargiem gan manupraat viss ir skaidrs. Luongo, Brodeers un Vords
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-07 16:43, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Saprotu uz ko Tu teemee Nedomaaju, ka Bakstroms kraaj punktus tikai uz taa reekjina, ka speelee vienaa mainjaa ar Ovechkinu.

Pirms Bakstreema atnaakshanas meta mazaak vaartus, pie kam Vashingtonai pagaashgad bija ljoti speeciiga konkurence uz pirmaa centra posteni un, ja Bakstreems nebuutu pirmaa liimenja pleimeikers, tad vinsh vienkaarshi zaudeetu savu vietu. Atceries, ka savaa pirmajaa sezonaa Niklas no pirmaas mainjas izspieda Niilanderu, kuram peec plaana vajadzeeja buut pirmajaa mainjaa.

Un punkti shogad buus vairaak nekaa pirms gada. Bakstreems katru gadu uzlabo ne tikai savu statistiku, bet arii sniegumu. Visdriizaak arii shogad progress turpinaasies. Bet par Tortonu un Hiiteru kaut kaa nav taadas paarlieciibas, jo abiem nesenaa pagaatnee ir paarmests par attieksmi...
Nesen lasīju par rakstu par Sjomina-Bakstroma-Ovečkina maiņas fantastisko "ķīmiju", kuru viņi paši nenoliedz. Tieši Bakstroma patiesās spējas tur bija visvairāk apsāubītas. Es personīgi tiešām nedomāju, ka viņš ir tik ļoti labs pleimeikers. Atceros jau debijas sezonā viņam 2 spēles pēc kārtas bija pa 4 piespēlēm. Nu kekad viņš tās nenopelnītu spēlējot kopā ar, piemēram, Kovaļovu. Viņam ir ļoti paveicies, jo jau no paša sākuma ir iespēja spēlēt kopā ar sava laika izcilāko snaiperi.

     [+] [-]

, 2009-10-07 16:45, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Ar tiem Kanaadas centriem vispaar ir murgs... Jau pagaashgad lasiiju rakstu peec kura man mute palika valjaa.

Reaali ir triis centri, kuriem vieta ir garanteeta - Krosbijs, Tortons un Lekavaljee. Taatad uz ceturtaa centra vietu pretendee Richards, Karters, Teevzs, Geclafs un gan jau ir veel kaads, kuru uz sitiena nevaru atcereeties. Savaards un Speca nav uzaicinaati uz nometni, bet arii vinji, pie veiksmiigas reg. sezonas, var likt Aizermenam paardomaat.

Taatad kaadu no centriem buutu jaaliek malaa, bet arii tur shobriid ir taada konkurence, ka uz nometni netika uzaicinaats Pouls Karija...

Par vaartsargiem gan manupraat viss ir skaidrs. Luongo, Brodeers un Vords
Personīgi es ļoti ceru uz Meisonu.

  +4 [+] [-]

, 2009-10-07 16:51, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Nesen lasīju par rakstu par Sjomina-Bakstroma-Ovečkina maiņas fantastisko "ķīmiju", kuru viņi paši nenoliedz. Tieši Bakstroma patiesās spējas tur bija visvairāk apsāubītas. Es personīgi tiešām nedomāju, ka viņš ir tik ļoti labs pleimeikers. Atceros jau debijas sezonā viņam 2 spēles pēc kārtas bija pa 4 piespēlēm. Nu kekad viņš tās nenopelnītu spēlējot kopā ar, piemēram, Kovaļovu. Viņam ir ļoti paveicies, jo jau no paša sākuma ir iespēja spēlēt kopā ar sava laika izcilāko snaiperi.
Ne viņš pirmais, ne pēdējais, kurš "taisa statistiku" uz "stāru" rēķina.

  +3 [+] [-]

, 2009-10-07 16:52, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Personīgi es ļoti ceru uz Meisonu.
Un kuru viņš no iepriekšminētajiem trim varēs izkonkurēt?

     [+] [-]

, 2009-10-07 16:56, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Nesen lasīju par rakstu par Sjomina-Bakstroma-Ovečkina maiņas fantastisko "ķīmiju", kuru viņi paši nenoliedz. Tieši Bakstroma patiesās spējas tur bija visvairāk apsāubītas. Es personīgi tiešām nedomāju, ka viņš ir tik ļoti labs pleimeikers. Atceros jau debijas sezonā viņam 2 spēles pēc kārtas bija pa 4 piespēlēm. Nu kekad viņš tās nenopelnītu spēlējot kopā ar, piemēram, Kovaļovu. Viņam ir ļoti paveicies, jo jau no paša sākuma ir iespēja spēlēt kopā ar sava laika izcilāko snaiperi.
Ja varētu izdomāt tādu situāciju, tad man ļoti interesanti būtu redzēt Bekstrēmu kopā vienā maiņā ar Kovaļčuku. Tad varētu paskatīties cik daudz Kovi (it kā ar labu centru spēlējot) gūtu vārtus un kā ar piespēlēm klātos Bekstrēmam.

     [+] [-]

, 2009-10-07 16:57, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un kuru viņš no iepriekšminētajiem trim varēs izkonkurēt?
Ja Aizermens pieredzējušākajiem dos avansu tad nevienu, bet ja vērtēs reālo gatavību tajā momentā, tad cerības ir. Galu galā tas pats Brodērs jau gana daudz ir spēlējis, gabals nenokritīs, ja ieliks Meisonu.

     [+] [-]

, 2009-10-07 16:58, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ne viņš pirmais, ne pēdējais, kurš "taisa statistiku" uz "stāru" rēķina.
Nenoliedzami, bet tā iemesla dēļ es viņu noteikti vērtēju zemāk, kā, piemēram, Torntonu.

  +3 [+] [-]

, 2009-10-07 17:01, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Ja Aizermens pieredzējušākajiem dos avansu tad nevienu, bet ja vērtēs reālo gatavību tajā momentā, tad cerības ir. Galu galā tas pats Brodērs jau gana daudz ir spēlējis, gabals nenokritīs, ja ieliks Meisonu.
Bet aizbraukt uz OS ar reālām iespējām dabūt "zeltu", pie tam atspēlēties krieviem par 0:2 Turīnā? Brodērs jau nu toč brauks (statistikai, medaļu dabūt), Vords ir kļuvis par stabilu Kanādas izlases vērtību, LUongo... pašlaik par viņu runā daudz, taču, esmu drošs, ka uz OS viņš būs pilnīgi cits Luongo, t.i., tieši tāds, kā vajag, lai tiktu izlasē un būtu pirmais numurs.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-07 17:03, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Nenoliedzami, bet tā iemesla dēļ es viņu noteikti vērtēju zemāk, kā, piemēram, Torntonu.
Uz kura rēķina statistiku sataisīja Čīču...

     [+] [-]

, 2009-10-07 17:08, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Ar tiem Kanaadas centriem vispaar ir murgs... Jau pagaashgad lasiiju rakstu peec kura man mute palika valjaa.

Reaali ir triis centri, kuriem vieta ir garanteeta - Krosbijs, Tortons un Lekavaljee. Taatad uz ceturtaa centra vietu pretendee Richards, Karters, Teevzs, Geclafs un gan jau ir veel kaads, kuru uz sitiena nevaru atcereeties. Savaards un Speca nav uzaicinaati uz nometni, bet arii vinji, pie veiksmiigas reg. sezonas, var likt Aizermenam paardomaat.

Taatad kaadu no centriem buutu jaaliek malaa, bet arii tur shobriid ir taada konkurence, ka uz nometni netika uzaicinaats Pouls Karija...

Par vaartsargiem gan manupraat viss ir skaidrs. Luongo, Brodeers un Vords
visu vajadzētu izšķirt sniegumam uz ledus, un ja godīgi, Aizermena vietā, priekšroku dotu jaunajiem. Lekavaljē un Torntona sniegums izlasē mani nepārliecina.

Par vārtsargiem: visiem 3 neveiksmīgs sez sākums, līdz ar to Meisons var visai reāli pietuvoties izlasei