Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Runā, ka...: NHL var pārņemt "Bērda izņēmuma" likumu

Juris Miņins
Juris Miņins

Runā, ka...: NHL var pārņemt "Bērda izņēmuma" likumu
"Bērda izņēmums" var glābt "Penguins"
Foto: AP/Scanpix

Tā kā Nacionālās hokeja līgas vadībai un spēlētāju arodbiedrībai jau nākamajā vasarā būs jāparaksta jauns kolektīvais līgums uz kā pamata līga funkcionēs turpmākās sezonas, tad pašlaik tiek piedāvātas vairākas idejas, lai uzlabotu līgas funkcionēšanu un kā viens no uzlabojumu variantiem tiek piedāvāts no NBA pārņemt tā saukto "Bērda izņēmuma" likumu.

"Bērda izņēmuma" likuma galvenā būtība ir tāda, ka, ja komanda ir tuvu "algu griestiem", bet viņiem vajag noslēgt jaunu līgumu ar komandas ilggadējiem spēlētājiem, viņi to var darīt neskatoties uz to, ka "algu griesti" tiks pārkāpti. Vienīgi šim spēlētājam vienībā pirms tam ir jāaizvada vismaz trīs sezonas un jauno līgumu (kurš var būt līgas maksimāli pieļaujamā līguma apmērām), var parakstīt uz sešām sezonām.

Šāda likuma ieviešana kolektīvajā līgumā nozīmētu to, ka tās vienības, kuru sastāvi ir būvēti pateicoties draftu izvēlēm (un kā spilgtākie piemēri ir minami Pitsburgas "Penguins" un Čikāgas "Blackhawks"), varētu saglabāk komandas kodolu un, iespējams, tādējādi NHL atgrieztos kāda no tā sauktajām "dinastijām".

Kā jau paspējuši izteikties daži Ziemeļamerikas žurnālisti, tad tieši dinastiju trūkums pēdējās desmitgadēs ir bijis par iemeslu tam, ka līga aizvien straujāk zaudē pozīcijas starp Ziemeļamerikas "lielā četrinieka" līgām. "Ja jūs paskatītos vēsturē, tad redzētu, ka agrāk NHL bija līga, kurā katrā laika posmā bija kāda dinastija vai mini-dinastija – "Big Bad Bruins", "Broad Street Bullies", "Flying Frenchmen", "grand Islanders" un "aesthetic Oilers" – šie ir vārdi, kas parastam NHL hokeja līdzjutējam izsaka daudz. Pašlaik nekā tāda nav. NHL savu lielāko popularitāti piedzīvoja tajos laikos, kad līgā bija viens "kalna karalis", kuru visi gribēja uzveikt un gāzt no troņa," tā par pašreizējo situāciju raksta "Sports Illustrated" NHL apskatnieks Maiks Farbers.

Tāpat NHL kolektīvā līguma sakarā (tiesa gan, vēl pašlaik aktuālā) var piebilst, ka tiek lēsts, ka šajā vasarā varētu pieaugt "algu griesti". Lai gan iepriekš tika paredzēts, ka, sakarā ar vispārējo ekonomikas lejupslīdi, algu budžeti komandām būs jāsamazina, pašlaik ir parādījušās ziņas, ka "griesti" varētu tikt pacelti par aptuveni 0.9 miljoniem ASV dolāru.

Kā arī...:

Filadelfijas "Flyers" vēl aizvien meklē papildinājumu vārtsargu rindās, kā galvenie kandidāti tiek izskatīti divi jaunie Eiropas talanti soms Jusi Rinass un krievs Sergejs Bobrovskis, kurš šosezon pārstāvēja KHL komandu Novokuzņeckas "Metallurg". Taču tāpat netiek izslēgta iespēja ar maiņas palīdzību iegūt kādu NHL TOP līmeņa vārtsargu, kā pirmais kandidāts tiek minēts Monreālas "Canadiens" vārtsargs Jaroslav Halaks, par kuru "Flyers" būtu gatavi atdot uzbrucēju Džeimsu van Remsdiku.

Dalasas "Stars" pirms nākamās sezonas varētu šķirties no vairākiem pašreizējā sastāva līderiem. Tā tiek ziņots par Maika Ribero, Džeimsa Nīla un Breda Ričardsa iespējamo maiņu. Ja Ribero un Ričardsa maiņas iespējamību noteiks tas vai un kad abām pusēm izdosies panākt vienošanos par līguma pagarināšanu, tad Nīla gadījumā visu nosaka tas, ka šajā vasarā viņš kļūs par ierobežoto brīvo aģentu un tas paredz lielu alga paaugstinājumu, taču komanda var lemt, ka Nīlu var aizstāt cits jaunais talants Džeimijs Bens. Savukārt Meta Niskanena un Fabiana Brunstrāma maiņas, visdrīzāk, notiks pavisam droši.
Tāpat tiek ziņots, ka "Stars" meklē kandidātus otrā vārtsarga vietai nākamajā sezonā. Paredzams, ka komandas pirmais numurs būs Kari Lehtonens, bet uz otrā vārtsarga vietu pretendē vairāki vārtsargi – Mets Klaimijs, Brents Krans, Tailers Beskorovanijs vai jau pieminētais Jusi Rinass.

Izmantotie resursi:
espn.go.com
sportsillustrated.cnn.com

Vai tu tam tici?

  • 895

  • 375


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-05 18:52, pirms 15 gadiem
a kur paliek Turko?

  +2 [+] [-]

, 2010-04-05 18:55, pirms 15 gadiem
Jā, es ar gribēju zināt, kas jauns dzirdēts par Turko?

Pa to laiku " Znaroka Banda " izlīdzinājusi rezultātu.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-05 19:01, pirms 15 gadiem
Garšīgs likums. Man tīk

     [+] [-]

, 2010-04-05 19:07, pirms 15 gadiem
Breds aizvada "karjeras"sezonu un tiek aizmainīts? Interesanti...

Bens tiešām ir labi sācis. Viens no trīs kanādiešu debitantiem šosezon, kam izdevies samest vairāk par 20 goliem.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-05 19:14, pirms 15 gadiem
Turko laikam pēdēja sezona NHL, nezinu kuru komanda varētu šo paņemt...

  +1 [+] [-]

, 2010-04-05 19:16, pirms 15 gadiem
Niidermaiers rakstīja: Turko laikam pēdēja sezona NHL, nezinu kuru komanda varētu šo paņemt...
Nu, nu

Reāli ir vairākas komandas, kurām tāds vārtsargs vismaz pāris sezonas nenāktu par sliktu. Piemēram, Oilers.

     [+] [-]

, 2010-04-05 19:16, pirms 15 gadiem
Ar Turko viss ir ĻOTI vienkārši - ar viņu neviens (Dalasā) netaisās parakstīt līgumu.
Jau sezonas laikā šamo gribēja mainīt prom, bet nogaidīja. Pašlaik jau gaidīt nav ko.

kino

Visu izšķir nauda - ja vienosies par līgumu, tad labi, bet tieši šādas "karjeras sezonas" daudziem spēlētājiem (kas ir tikai loģiski) palielina arī prasības... . Šamam vēl viens gads līgumā ir paredzēts gan, taču tieši tāpēc jau pašlaik sākas runas par iespējamo maiņu (+/- nākamo mēnešu 11 laikā).

     [+] [-]

, 2010-04-05 19:20, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Nu, nu

Reāli ir vairākas komandas, kurām tāds vārtsargs vismaz pāris sezonas nenāktu par sliktu. Piemēram, Oilers.
"Oilers"? Ko viņi darīs ar diviem 33+ gadu vārtsargiem un diviem vārtsargiem, kuri pa diviem 17 uzvaras sezonā knapi dabū... ?
Buļins un Deloriē-Dubniks rotācijā būtu labākais variants (ja ir doma par nākotni, nevis pāris +/- nesliktām sezonām).

Par Edmontonu runājot Ribero, iespējams tieši uz turieni arī dosies, pret Sureju.

     [+] [-]

, 2010-04-05 19:20, pirms 15 gadiem
Var pateik kāds ko konkrētāk par tām dinastijām?

  +1 [+] [-]

, 2010-04-05 19:22, pirms 15 gadiem
forge rakstīja: Var pateik kāds ko konkrētāk par tām dinastijām?
Ko tieši?

Dinastija - komanda, kas ir līgas līderi vairāku sezonu garumā, izcīna vairākus titulus (pēc kārtas).

TB pašlaik cenšas atgriezt to, ko pirms iepriekšējā lokauta gribēja izslēgt - dažu komandu dominanci.

     [+] [-]

, 2010-04-05 19:24, pirms 15 gadiem
Detroita tāda nav? Vienmēr augstas vietas nem.

Bet nu tāds īstāks piemērs būtu Edmontonas Oilers grecka laika?

     [+] [-]

, 2010-04-05 19:25, pirms 15 gadiem
Nesen tak vēl bija raksts, ka Turko offic būs pirmais numurs Dalasā...
Ātri gan viss mainās

     [+] [-]

, 2010-04-05 19:30, pirms 15 gadiem
forge rakstīja: Detroita tāda nav? Vienmēr augstas vietas nem.


Bet nu tāds īstāks piemērs būtu Edmontonas Oilers grecka laika?
Dinastijām galvenais ir čempionu gredzeni.
Detroitas gadījumā, piemēram, pēclokauta ērā, četrās sezonās, ir tikai divi fināli un viens kauss... stipri pamaz priekš dinastijas.
Pēdējās 10 sezonās - 3 fināli, 2 kausi.

Piemērus SI apskatnieks minēja - "Flyers", "Bruins", "Canadiens", "Islanders" un, jā, arī "Oilers".

     [+] [-]

, 2010-04-05 19:33, pirms 15 gadiem
Un domā tagat tādas diastijas var izveidot Čikāga,Pitsburga un Vašingtona?

     [+] [-]

, 2010-04-05 19:35, pirms 15 gadiem
CoopeR rakstīja: Nesen tak vēl bija raksts, ka Turko offic būs pirmais numurs Dalasā...
Ātri gan viss mainās
Un mainās tikai viena vārda dēļ - play-off.
Ja "Stars" kvalificētos šīm spēlēm, Turko vēl būtu kandidāts uz palikšanu, bet pašlaik komanda ir nolēmusi mazliet pārbūvēties nākamajām sezonām.

Tikai man tā liekas, ka "Stars", tomēr, būs klasiskais "pauerhausa" norieta variants, kad pēc +/- nesliktām, pat labām sezonām, sastāvam novecojot, komanda grib pārbūvēties "na hodu", taču šādas pārbūves gaitā praktiski vienmēr noved pie vairākām neveiksmīgām sezonām, pilnas komandas ar 3. maiņu spēlētājiem, kuriem ir milzīgi līgumi un pārējām šāda veida problēmām.

Vienīgi "Red Wings" to var kkā realizēt, taču viņi izvēlas mazliet citādu taktiku.

     [+] [-]

, 2010-04-05 19:37, pirms 15 gadiem
forge rakstīja: Un domā tagat tādas diastijas var izveidot Čikāga,Pitsburga un Vašingtona?
Viņiem, ja tiek saglabāts komandas kodols, ir visas iespējas to izdarīt, taču ne tikai spēlētāji kā tādi visu izšķir.

     [+] [-]

, 2010-04-05 19:40, pirms 15 gadiem
Nez,man kaut kā likās,ka jo vairāk konkurenti ir uz pirmo vietu jo labāk līgai.

     [+] [-]

, 2010-04-05 19:46, pirms 15 gadiem
Flyers ir ...atdot Rimsdaiku pret Halāku? Tas taču ir joks vai ne? Rimsdaiks aizvadījis pat ļoti labu pirmo sezonu NHL, kāpēc viņš ir jāmaina prom uzreiz?

     [+] [-]

, 2010-04-05 19:49, pirms 15 gadiem
forge rakstīja: Nez,man kaut kā likās,ka jo vairāk konkurenti ir uz pirmo vietu jo labāk līgai.
Hokejā, iespējams tā nav. Un iemesls kāpēc ir ļoti vienkāršs. Hokejs kā TOP sporta veids Ziemeļamerikā ir tikai konkrētos reģionos, pērējā valstī tas ir tā... nu, jā, ja kas, aiziet jau var un pafanot.

Līdz ar to galvenais tirgus ir tieši šie štati, kur hokejs ir cieņā, kas nozīmē, ka tieši šo štatu komandām ir jābūt TOP'ā, jo no pārējiem tāpat nekādas lielās peļņas nebūs (tb salīdzinot peļņu ar to laiku, kad komanda ir TOP'ā pret laiku, kad nav).
No otras puses "neejošos" reģionos tieši ar šādām dinastijām (vai vienkārši labām komandām ilglaicīgā laika posmā) var uzturēt interesi līdz tā kļūst +/- dabiska.

Dotajā situācijā jebkura komanda katrā sezonā var nospēlē "da jebkā". Interesanti, tas, varbūt, ir (sporta veida faniem), taču, acīmredzot, ne tik efektīvi, lai dienvidu štatos (kur ir sporta fani) sāktu interesēties par spēli (vēl vairāk - komandas bankrotē), kas arī bija viens no tiem punktiem, ko NHL vadība vēlējās panākt ar iepriekšējo kolektīvo līgumu.

     [+] [-]

, 2010-04-05 19:51, pirms 15 gadiem
Laikam 13-14 gadu periods ir par garu šai salīdzināšanai, bet RW ir vienos vārtos labākie starp visiem - kopš 96-97 sezonas tomēr 4 kausi un 5 fināli. Jā, bet priekš dinastijas pamaz.. Izskatās, ka PIT top par dinastiju

  +1 [+] [-]

, 2010-04-05 20:18, pirms 15 gadiem
Juris
forge

Man, kā vienkāršam hokeja fanam , protams, labāk patīk, lai visas komandas ir vienlīdzīgā situācijā.Resp., lai nebūtu nekādu līderu un atpalicēju, bet, lai no katras komandas varētu sagaidīt pārsteigumus.Lai katrs var nospēlēt dajebkā.

Kaut gan, viena otra dinastija gan varētu tā kā atdzimst... man būtu interesanti...

     [+] [-]

, 2010-04-05 20:20, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Flyers ir ...atdot Rimsdaiku pret Halāku? Tas taču ir joks vai ne? Rimsdaiks aizvadījis pat ļoti labu pirmo sezonu NHL, kāpēc viņš ir jāmaina prom uzreiz?
NHL TOP 10 v-sargu pēc ielaistajām ripām, TOP 3 pēc atvairīto metiena procenta nedabūsi pret 4. maiņas uzbrucēju/3. maiņas aizsargu/2. kārtas drafta izvēli.

     [+] [-]

, 2010-04-05 20:39, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Juris
forge

Man, kā vienkāršam hokeja fanam , protams, labāk patīk, lai visas komandas ir vienlīdzīgā situācijā.Resp., lai nebūtu nekādu līderu un atpalicēju, bet, lai no katras komandas varētu sagaidīt pārsteigumus.Lai katrs var nospēlēt dajebkā.

Kaut gan, viena otra dinastija gan varētu tā kā atdzimst... man būtu interesanti...
Vienkāršam HOKEJA FANAM tas tā varētu būt, taču vienkāršam ASV sporta fanam vajag kko vairāk, lai dzīvojot, teiksim, Arizonā, kur ir laba NFL komanda, neslikta NBA komanda, un ik pa laikam cerīgi spēlējoša MLB komanda, iet uz NHL spēli, kura kādam vietējam iebraucējam no Meksikas ir tikpat saprotama kā Latvijā beisbols... .

Tb viņam ir pilnīgi vienalga kā spēlēs "Coyotes" (pie sistēmas, kad jebkurš var vinnēt jebkuru), viņš tāpat labāk ies skatīties MLB (lai gan turnīra tabulā abas komandas ir aptuveni vienādās pozīcijās).

Savukārt, ja tiktu veidoti apstākļi dinastijām draudzīgi, tad, teiksim, "Yotes" 5 gadu garumā veido konkurētspējīgu komandu un nākamos 5 gadus spēlē "uz rezultātu" (Tiek tālāk par 1. PO kārtu vismaz), kas savukārt jau ir interesanti "ne-faniem", kuriem, kā zināms (vismaz sākumā), vajag panākumus.

Šie "jebkurš var vinnēt jebkuru" ir neslikti, taču šādi noteikumi noved pie tā, ka komandas ir "bez sejas". Un ja nav komandai sejas-simbola, tad nav arī komandas. Un tādā gadījumā uz komandu bez simbola, neviens neies skatīties. Ir vajadzīgi varoņi. Lemjē - "Penguins", Aizermans - "Red Wings", Brodērs - "Devils"... a tagad kurš spēlētājs var nospēlēt +/- vienā komandā visu karjeru? Tādu praktiski nav.

     [+] [-]

, 2010-04-05 20:44, pirms 15 gadiem
JK rakstīja: NHL TOP 10 v-sargu pēc ielaistajām ripām, TOP 3 pēc atvairīto metiena procenta nedabūsi pret 4. maiņas uzbrucēju/3. maiņas aizsargu/2. kārtas drafta izvēli.
Kuram no jaunajiem Habs vārtsargiem tu dotu priekšroku?
Fani laikam vairāk ir par Praisu, ja?

     [+] [-]

, 2010-04-05 20:49, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ar Turko viss ir ĻOTI vienkārši - ar viņu neviens (Dalasā) netaisās parakstīt līgumu.
Jau sezonas laikā šamo gribēja mainīt prom, bet nogaidīja. Pašlaik jau gaidīt nav ko.

kino

Visu izšķir nauda - ja vienosies par līgumu, tad labi, bet tieši šādas "karjeras sezonas" daudziem spēlētājiem (kas ir tikai loģiski) palielina arī prasības... . Šamam vēl viens gads līgumā ir paredzēts gan, taču tieši tāpēc jau pašlaik sākas runas par iespējamo maiņu (+/- nākamo mēnešu 11 laikā).
Nu jau gan. Šosezon vairāk par 20 uzvarām (tikai tāpēc, ka aizvadīja salīdzinoši maz spēļu) iepriekšējās sezonās vairāk par 30 uzvarām.

     [+] [-]

, 2010-04-05 20:58, pirms 15 gadiem
Juris

Par pirmajām 3 rindkopām paņēmi labu piemēru.Fīniksa tiešām sākusi spēlēt.Neesmu īpaši pētījis, bet , šķiet, tādi cilvēki kā Douns un Džovanovskis, varētu būt dinastijas aizsācēji.
Ir arī citi piemēri.Domāju, ka , piemēram Atlantas melnādainajam ir pilnīgi vienalga, kas tur veido vai neveido dinastiju.Komanda kā spēlēja , tā turpina spēlēt pie tukšām tribīnēm.Tur nu nekāda dinastija nepalīdzēs, tur kukurūza jāaudzē...
Par 4. rindkopu Tev piekrītu.Tautai vajaga savus elkus.Pitsburgai un Čikāgai jau šobrīd tādi ir.BezTevis nosauktajiem, gan jau ka arī vēl ir labi hokejisti, kuri īpaši nav centušies mainīt klubus.
Nu seja jau pašiem vien jāveido.Ir tādas komandas, kurās tās sejas pēdējos gadus nav pēc definīcijas.Spilgtākais piemērs noteikti ir Canadiens, kā dēļ par viņiem neinteresējos jau ilgi.Tāpat arī Rangers.

     [+] [-]

, 2010-04-05 21:00, pirms 15 gadiem
Kalvinators rakstīja: Kuram no jaunajiem Habs vārtsargiem tu dotu priekšroku?
Fani laikam vairāk ir par Praisu, ja?
Par Praisu neesu pārāk labās domās.Vēl viņš NEKO nav parādījis.Par Halaku arī runāt ir pāragri.Viena laba sezona neko nenozīmē.Tādi halaki šobrīd līgā ir kādi padsmit, ne mazāk.

     [+] [-]

, 2010-04-05 21:01, pirms 15 gadiem
Kalvinators rakstīja: Kuram no jaunajiem Habs vārtsargiem tu dotu priekšroku?
Fani laikam vairāk ir par Praisu, ja?
Ja godīgi par vārtusargiem neuztraucos. Nebēdāšu ne par vienu no viņiem, ja kāds no viņiem tiks aizmainīts. Kluba sistēmā AHL šobrīd spēlē 2 no AHL 3 vadošajiem vārtusargiem, takā tur galvassāpes nav gaidāmas. Vairāk uztraucos par Plekanecu, kurš pēc šīs sezonas būs neierobežoti brīvais aģents.

     [+] [-]

, 2010-04-05 21:01, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Nu jau gan. Šosezon vairāk par 20 uzvarām (tikai tāpēc, ka aizvadīja salīdzinoši maz spēļu) iepriekšējās sezonās vairāk par 30 uzvarām.
Cik noprotu tas par Mārtiju.

Jaunāks viņš nepaliek, pašreizējais līgums 5.4 miljoni, sniegums - viļņains (brīžiem pat katastrofāls).

"Stars" pašlaik "būvējas"... vai tiešām tāds spēlētājs der komandai, kas skatās nākotnē? Pat ja viņš nospēlēs sezonu-divas pašreizējā līmenī, pēc tam tāpat būs kkas jādomā un jo ilgāk šis "atbrīvošanas" moments tiek atlikts, jo sāpīgāk pēc tam var notikt atjaunošanās process.

     [+] [-]

, 2010-04-05 21:09, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Nu seja jau pašiem vien jāveido.Ir tādas komandas, kurās tās sejas pēdējos gadus nav pēc definīcijas.Spilgtākais piemērs noteikti ir Canadiens, kā dēļ par viņiem neinteresējos jau ilgi.Tāpat arī Rangers.
Monreālas seja pēdējo dekādi ir Markovs. Ņujorkai - Lundkvists. Tas ka tev tās sejas nepatīk jau cits jautājums.

     [+] [-]

, 2010-04-05 21:11, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Juris

Par pirmajām 3 rindkopām paņēmi labu piemēru.Fīniksa tiešām sākusi spēlēt.Neesmu īpaši pētījis, bet , šķiet, tādi cilvēki kā Douns un Džovanovskis, varētu būt dinastijas aizsācēji.
Ir arī citi piemēri.Domāju, ka , piemēram Atlantas melnādainajam ir pilnīgi vienalga, kas tur veido vai neveido dinastiju.Komanda kā spēlēja , tā turpina spēlēt pie tukšām tribīnēm.Tur nu nekāda dinastija nepalīdzēs, tur kukurūza jāaudzē...
Par 4. rindkopu Tev piekrītu.Tautai vajaga savus elkus.Pitsburgai un Čikāgai jau šobrīd tādi ir.BezTevis nosauktajiem, gan jau ka arī vēl ir labi hokejisti, kuri īpaši nav centušies mainīt klubus.
Nu seja jau pašiem vien jāveido.Ir tādas komandas, kurās tās sejas pēdējos gadus nav pēc definīcijas.Spilgtākais piemērs noteikti ir Canadiens, kā dēļ par viņiem neinteresējos jau ilgi.Tāpat arī Rangers.
Taču kamēr viņš audzē kukurūzu, ieslēdzis KWZJGTR (tas kādi ASV ir radio kanālu nosaukumi es vēl aizvien nevaru pierast) viņš dzird (Fīniksā) - "Diamondbacks" pakāsa tam un tam, "Suns" nevar pagarināt līgumu ar Stadmaieru, "Cardinals", pēc Vornera aiziešanas, atkal cīnās par tabulas lejasgalu, "Coyotes" izcīna 5 uzvaru pēc kārtas un nodrošina vietu PO.

Ja "Coyotes" tā turpinās, vienu gadu viņš neies uz spēlēm, otru jau sāks domāt, trešajā jau sāks apmeklēt, bet ceturtajā nopirks sezonas abonementu. Un ja būs vēl spēlētāji, kuri simbolizē komandu (Jā, Douns, piemēram), tad, iespējams, spēle un konkrēti hokejisti iepatiksies viņa sīkajam, viņš sāks "dīkt" kluba simboliku utt. Protams, tas nav vienas dienas jautājums, ir vajadzīgs vairāku gadu darbs, taču šāda iespēja, ka komanda var saglabāt kodolu vairāku gadu garumā ir tikai apsveicama.

Un, no otras puses, tas ("Bērda izņēmums") komandām liks rūpīgāk pārdomāt selekcijas darbu un spēlētāju attīstīšanas darbu.

     [+] [-]

, 2010-04-05 21:13, pirms 15 gadiem
JK rakstīja: Ja godīgi par vārtusargiem neuztraucos. Nebēdāšu ne par vienu no viņiem, ja kāds no viņiem tiks aizmainīts. Kluba sistēmā AHL šobrīd spēlē 2 no AHL 3 vadošajiem vārtusargiem, takā tur galvassāpes nav gaidāmas. Vairāk uztraucos par Plekanecu, kurš pēc šīs sezonas būs neierobežoti brīvais aģents.
Mazāk info ir par Dežardēnu, bet Senforda gadījumā vari jau, no darba brīvajos brīžos, sākt pamazām uztraukties.

     [+] [-]

, 2010-04-05 21:20, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Mazāk info ir par Dežardēnu, bet Senforda gadījumā vari jau, no darba brīvajos brīžos, sākt pamazām uztraukties.
Senfords pat Hamiltonā ir 2. v-sargs. Viņš tiktu pie spēlēšanas varbūt tikai tādā gadījumā, ja Monreālas v-sargus sāktu piemeklēt Filadelfijas/Rīgas Dinamo vārtusargu liktenis.

     [+] [-]

, 2010-04-05 21:21, pirms 15 gadiem
JK rakstīja: Monreālas seja pēdējo dekādi ir Markovs. Ņujorkai - Lundkvists. Tas ka tev tās sejas nepatīk jau cits jautājums.
Markovs pēdējo gadu Monreālas seja ??
Manā uztverē viņš varētu būt ACSK vai Maskavas Dinamo seja...

Labi, labi, neesmu jau tāds krievu nīdējs kā izklausos, bet ar tām sejām Monreālai kkā īpaši pēdējā laikā neiet.Uzskatu, ka Markovs patlaban ir labākais krievu aizsargs, bet nu nekādi Monreālas seja.
Lundkvists ?Hm, lielisks vārtsargs, viens no vadošajiem līgā.Vai NYR vispār var būt savas sejas ?

     [+] [-]

, 2010-04-05 21:27, pirms 15 gadiem
JK rakstīja: Senfords pat Hamiltonā ir 2. v-sargs. Viņš tiktu pie spēlēšanas varbūt tikai tādā gadījumā, ja Monreālas v-sargus sāktu piemeklēt Filadelfijas/Rīgas Dinamo vārtusargu liktenis.
Senfords labi spēlēja dažas sezonas atpakaļ Sentluisā.Nesen viņam bija dota iespēja Vankūverā.Viņš to neizmantoja.Nesanāca džekam.Domāju, ka jebkura KHL komanda par Senfordu būtu vienkārši sajūsmā.Arī Rīgas Dinamo.

     [+] [-]

, 2010-04-05 21:30, pirms 15 gadiem
Juris

Drusku Tu sajauci, - Arizonā kukurūzu audzē maz, lielākoties dzen kandžu un tekilu no kaktusu lapām.Tā kukurūza vairāk uz Austrumiem, Džordžijā...

     [+] [-]

, 2010-04-05 21:31, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Flyers ir ...atdot Rimsdaiku pret Halāku? Tas taču ir joks vai ne? Rimsdaiks aizvadījis pat ļoti labu pirmo sezonu NHL, kāpēc viņš ir jāmaina prom uzreiz?
Kapēc ne? Zinot, ka BSB ar vārtsargiem ir diezgan liela "pakaļa" un viņi nav diez ko stabili, bet Halaks viennozīmīgi ir viens no nākamajiem top kīperiem, kas ir jau Habs "nākotnes cerību" Praisu izstūmis no Nr.1 pozīcijas Habs vārtos..... un neaizmirsti ka vārtsargs ir "puse no komandas" un BSB tieši tā puse no komandas šosezon arī visvarāk pietrūkst (lasi: neviens nav īsti stabils vārtos).... un tad tādā gadijumā tieši loģiski būtu iemanīt kādu, lai arī labu (jaunu) laukuma spēlētāju pret tiešām labu un arī vēl jaunu kīperu....jo šaubos, ka kādu vecu breksi a la Hartnells vai pat Gaņjē Habs gribēs ta dabūt pretī.....

     [+] [-]

, 2010-04-05 21:34, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Juris

Drusku Tu sajauci, - Arizonā kukurūzu audzē maz, lielākoties dzen kandžu un tekilu no kaktusu lapām.Tā kukurūza vairāk uz Austrumiem, Džordžijā...
Tas vairāk tāds literāri - dzejisks izteiciens, jo kurš ko audzē dotajā gadījumā pat nav tik svarīgi... kaut vai vēderu pie televizora sēžot.

     [+] [-]

, 2010-04-05 21:51, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Markovs pēdējo gadu Monreālas seja ??
Manā uztverē viņš varētu būt ACSK vai Maskavas Dinamo seja...

Labi, labi, neesmu jau tāds krievu nīdējs kā izklausos, bet ar tām sejām Monreālai kkā īpaši pēdējā laikā neiet.Uzskatu, ka Markovs patlaban ir labākais krievu aizsargs, bet nu nekādi Monreālas seja.
Lundkvists ?Hm, lielisks vārtsargs, viens no vadošajiem līgā.Vai NYR vispār var būt savas sejas ?
Es runāju par Andreju ne Daņilu.
Man viņš jau vairākus gadus šķiet Monreālas labākais un vienlaikus stabilākais špīleris komandā - klusais komandas līderis, pie tam uzticīgs visu karjeru ne tai miermīlīgākajai hokeja pilsētai. Koivu kā kapteinis un ar savu ātro atgriešanos pēc vēža izārstēšanas arī var tikt uzskatīts par nu jau aizgājušo komandas seju.
Kas Ņujorkā neviens kura uzvārds nav Mesjē vai Espozito nedrīkst būt komandas seja?

     [+] [-]

, 2010-04-05 21:57, pirms 15 gadiem
Palabojiet, ja kļūdos - vai tad NHL jau nebija trade deadline? Kādu vārtsargu viņi meklē? Vai ārpus NHL maiņām / jauniem pieteikumiem nav ierobežojumu?

     [+] [-]

, 2010-04-05 22:01, pirms 15 gadiem
Halogens rakstīja: Palabojiet, ja kļūdos - vai tad NHL jau nebija trade deadline? Kādu vārtsargu viņi meklē? Vai ārpus NHL maiņām / jauniem pieteikumiem nav ierobežojumu?
Meklē vārtsargu - līdz nākamās sezonas sākumam.

Tb nevajag visu uzreiz uztvert kā to ka viņi tūlīt mainīs kko utt. (bija viens jau kurš tā cerēja un to pārmeta)... viss notiks (līdz šim ir noticis par procentiem 80 noteikti), vajag tikai paciesties.

     [+] [-]

, 2010-04-05 22:04, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tas vairāk tāds literāri - dzejisks izteiciens, jo kurš ko audzē dotajā gadījumā pat nav tik svarīgi... kaut vai vēderu pie televizora sēžot.
Nu man jau gan šķiet, ka Tu mani saprati, - doma tāda, ASV Dienvidu štatos hokejam vietas nav, - tāds ir mans viedoklis, kuru esmu šai portālā izteicis ne reizi vien.Zinu, ka šais uzskatos nebūt neesmu vientuļš.Floridas un Atlantas tukšās tribīnes tam ir pierādījums.

     [+] [-]

, 2010-04-05 22:07, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Kapēc ne? Zinot, ka BSB ar vārtsargiem ir diezgan liela "pakaļa" un viņi nav diez ko stabili, bet Halaks viennozīmīgi ir viens no nākamajiem top kīperiem, kas ir jau Habs "nākotnes cerību" Praisu izstūmis no Nr.1 pozīcijas Habs vārtos..... un neaizmirsti ka vārtsargs ir "puse no komandas" un BSB tieši tā puse no komandas šosezon arī visvarāk pietrūkst (lasi: neviens nav īsti stabils vārtos).... un tad tādā gadijumā tieši loģiski būtu iemanīt kādu, lai arī labu (jaunu) laukuma spēlētāju pret tiešām labu un arī vēl jaunu kīperu....jo šaubos, ka kādu vecu breksi a la Hartnells vai pat Gaņjē Habs gribēs ta dabūt pretī.....
Wow, - Hārtnelu prom uz Canadiens, vai es nepārklausījos ?? Tikai ne to !!

     [+] [-]

, 2010-04-05 22:12, pirms 15 gadiem
JK rakstīja: Es runāju par Andreju ne Daņilu.
Man viņš jau vairākus gadus šķiet Monreālas labākais un vienlaikus stabilākais špīleris komandā - klusais komandas līderis, pie tam uzticīgs visu karjeru ne tai miermīlīgākajai hokeja pilsētai. Koivu kā kapteinis un ar savu ātro atgriešanos pēc vēža izārstēšanas arī var tikt uzskatīts par nu jau aizgājušo komandas seju.
Kas Ņujorkā neviens kura uzvārds nav Mesjē vai Espozito nedrīkst būt komandas seja?
Es arī runāju par Andreju.Daņila savas dinastijas varēs kopt nu jau kaut kur citur...
Es domāju, ka Rangers 'pēc būtības nav tā komanda, kurai būs dinastija.Viņi neies to ceļu.Viņi kko hitra iemainīs, nopirks kādu dārgu spēlētāju, tādā pašā veidā kā to dara līdz šim.Un pēc tam brīnīsies, ka tikuši PO pēdējos 10 vai cik tur gados tikai pāris reizes.

     [+] [-]

, 2010-04-05 22:14, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Nu man jau gan šķiet, ka Tu mani saprati, - doma tāda, ASV Dienvidu štatos hokejam vietas nav, - tāds ir mans viedoklis, kuru esmu šai portālā izteicis ne reizi vien.Zinu, ka šais uzskatos nebūt neesmu vientuļš.Floridas un Atlantas tukšās tribīnes tam ir pierādījums.
Nu domu sapratu... taču īsti nepiekrītu.
Vietas ta varbūt arī nav, taču uzskatu, ka tieši no līgas vadības puses šīs komandas netiek "pīārītas", nemaz nerunājot par medijiem, kuri lobē konkrētas komandas.
Tb iespējas izaugsmei, iespējams, pat arī ir, cita lieta, ka, kā izskatās, visi grib pa fikso nopelnīt.

     [+] [-]

, 2010-04-05 22:25, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Wow, - Hārtnelu prom uz Canadiens, vai es nepārklausījos ?? Tikai ne to !!
Viņam ir kādas problēmas ar franciski runājošajiem...? Hartnela sakarā ierunājos tikai piemēra pēc, jo šaubos vai pie izvēles dot pretī Van Rimsdaiku vai Hartnelu BSB labāk izvēlēsies atdot pirmo, jo tas tomēr ir viens no "nākotnes balstiem".... pie tam vēl gana labi spēlējošs jau tagad! Bet man Hartnels kā spēlētājs patīk! Tāds īsts BSB stiliņš - fiziski spēcīgs, aktīvs, nekaunīgs!!! Nu teorētiski ir jau vēl vidusceļs starp Van Rimsdaiku un Skotiju..... Cik atceros šie pirms treidu dedlaina no Jeffa Kartera gribēja tikt vaļā un pret kādu kīperu ietreidot.... tas, manuprāt, varētu (varēja) būt labs maiņas objekts arī Halaka sakarā.... iespējams Holmgrenam vajadzēja "nenožagoties" un arī vēl vajadzēja kādu drafta kārtu vai AHL/NHL staigātāju piemest klāt moš ta Habs būtu parakstijušies....

  +1 [+] [-]

, 2010-04-05 22:33, pirms 15 gadiem
Piekrītu Miņinam.
Bet domāju, ka tas nav tik specifiski, t.i., ka tas ir vajadzīgs tikai ASV līdzjutējam. Kā gan lai cilvēks jūt līdzi komandai, ja tai katru gadu ir cits sastāvs? Līdzjutējam nemaz nav iespējas pateikt - "Lūk, tas ir mūsu varonis!" Līdzjutējs vairāk vai mazāk jūt līdzi spēlētājiem, nevis kaut kādai tur emblēmai. Un tā tas ir ne tikai ASV, bet arī visur citur.

     [+] [-]

, 2010-04-05 22:37, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Viņam ir kādas problēmas ar franciski runājošajiem...? Hartnela sakarā ierunājos tikai piemēra pēc, jo šaubos vai pie izvēles dot pretī Van Rimsdaiku vai Hartnelu BSB labāk izvēlēsies atdot pirmo, jo tas tomēr ir viens no "nākotnes balstiem".... pie tam vēl gana labi spēlējošs jau tagad! Bet man Hartnels kā spēlētājs patīk! Tāds īsts BSB stiliņš - fiziski spēcīgs, aktīvs, nekaunīgs!!! Nu teorētiski ir jau vēl vidusceļs starp Van Rimsdaiku un Skotiju..... Cik atceros šie pirms treidu dedlaina no Jeffa Kartera gribēja tikt vaļā un pret kādu kīperu ietreidot.... tas, manuprāt, varētu (varēja) būt labs maiņas objekts arī Halaka sakarā.... iespējams Holmgrenam vajadzēja "nenožagoties" un arī vēl vajadzēja kādu drafta kārtu vai AHL/NHL staigātāju piemest klāt moš ta Habs būtu parakstijušies....
Nē, es satraucos tādā ziņā, ka SH ir pārāk vērtīgs, lai tāpat vien viņu aizmainītu.Nu , bet tas ir tikai mans viedoklis.Šie eiverijtipa spēlētāji ( pie tādiem zināmā mērā pieskaitu arī SH ) dod nenovērtējamu ieguldījumu izšķirošajās spēlēs...
Bez tam vēl Hārtnels nekautrēsies dažam labam arī iedot pa rīkli.

     [+] [-]

, 2010-04-05 23:03, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Par Praisu neesu pārāk labās domās.Vēl viņš NEKO nav parādījis.Par Halaku arī runāt ir pāragri.Viena laba sezona neko nenozīmē.Tādi halaki šobrīd līgā ir kādi padsmit, ne mazāk.
Vai ne!
Grūti pateikt. Es, šķiet ņemtu Halāku.
Nesen 2 dienas pēc kārtas nostāvēja sausā. Daudziem tas nesanāk.

     [+] [-]

, 2010-04-05 23:14, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu domu sapratu... taču īsti nepiekrītu.
Vietas ta varbūt arī nav, taču uzskatu, ka tieši no līgas vadības puses šīs komandas netiek "pīārītas", nemaz nerunājot par medijiem, kuri lobē konkrētas komandas.
Tb iespējas izaugsmei, iespējams, pat arī ir, cita lieta, ka, kā izskatās, visi grib pa fikso nopelnīt.
Dienvidu štatos arī 5 gadi iekļūšana PO neko daudz nemanīs. Viens variants gan ir kā kukurūzas audzētājs šo spēli var iemīlēt. 70. un 80. gados proletariāts hokeju iemīlēja daudz vairāk pateicoties tāda tipa spēlētājiem kā Harolds Šnepsts& co un nevis Veins Greckis. Gordijs Hovs ir Mr. Hokejs tapēc, ka regulāri sadeva kādam pa muti. Parastai amerikāņu tautai vajag tādu spēli. Ovečkinu nevis Krosbiju. 2 kautiņus spēlē un nevis pēcspēles metienus. Ņemot vērā, ka 80to rubaki ir hokeja pagātne, piekrītu Leflēram, ka dienvidu štatos hokejs ir īslaicīga mākslīga parādība.

     [+] [-]

, 2010-04-06 00:26, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Nē, es satraucos tādā ziņā, ka SH ir pārāk vērtīgs, lai tāpat vien viņu aizmainītu.Nu , bet tas ir tikai mans viedoklis.Šie eiverijtipa spēlētāji ( pie tādiem zināmā mērā pieskaitu arī SH ) dod nenovērtējamu ieguldījumu izšķirošajās spēlēs...
Bez tam vēl Hārtnels nekautrēsies dažam labam arī iedot pa rīkli.
Ir jau ir vērtīgs, bet Halaku (vai jebkuru citu labu vārtsargu) par sviestmaizi šiem nedabūt un ta būs kāds gana vērtīgs kadrs arī pretī jādod.... praktiski ap lielam jau šiem vairāk nav ko dot pretī, kas varētu citas komandas interesēt, jo kapteini Ričardsu šaubos vai šie atdos, Gaņje ir praktiski tāds kā kluba staigājošā "ikona", kas visu laiku ir kapājis tieši BSB .... aizsargi (Timonens vai Prongers) šaubos vai būtu pieprasīti maiņas tirgū it seviški pret "jaunākām sejām", bet pārējos aizsargus šaubos vai varetu pat komplektā pa divi ietreidot pret Halāku.... Ja nu vienīgais pret tādiem pašiem "veciem onkuļiem" kā piem. Turko ....