Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:845, Did:0, useCase: 3

''Rīgai'' pirmais zaudējums savā laukumā

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

''Rīgai'' pirmais zaudējums savā laukumā
Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

Jaunatnes hokeja līgā (MHL) pirmo zaudējumu savā laukumā piedzīvojuši hokeja kluba ''Rīga'' spēlētāji, kuri šovakar ar 4:5 piekāpās ''Mytischenskie Atlanty''. Rīdzinieku labā divus vārtus iemeta Māris Bičevskis, vieni Jura Upīša un Artūra Mickēviča kontā.

Jaunie censoņi MHL apritē atgriezās pēc astoņu dienu dīkstāves. Šodien bija jāaizvada kārtējā spēle savā laukumā, kurš ''Rīgas'' hokejistiem līdz šim bija veiksmīgs - visās spēlēs uzvarēts, turklāt zaudēts tikai viens punkts. Vārtos stājās Kristers Gudļevskis, kurš līdzšinējos mačos bija parādījis atzīstamu sniegumu.

Spēle mājiniekiem sākās ar aukstu dušu - Pāvels Černovs veiksmīgi atrada Sergeju Šmeļevu, kurš pretkustībā apspēlēja Gudļevski un izvirzīja viesus vadībā ar 1:0. Turpinājumā rīdzinieki ieguva iespēju spēlēt vairākumā, un tā, pateicoties rupjai sāncenšu kļūdai, tika izmantota. ''Mytischenskie Atlanty'' aizsargi ripu neizmeta no zonas, kurā bija aizkavējies Juris Upītis. Sekoja acīga piespēle, bet viņš izrēķinājās ar viesu vārtsargu, panākdams 1:1.

Trešdaļas turpinājumā aktīvākais laukumā bija uzbrucējs Raimonds Vilkoits, taču rīdziniekiem izvirzīties vadībā neizdevās. Kas neizdevās mājiniekiem, izdevās viesiem - atkal ripu vārtos iedabūja ''Mytischenskie Atlanty'' rezultatīvākā maiņa, veiksmīgi izmainot ripas lidojuma virzienu. Visai drīz sekoja vēl viens sitiens zem jostas vietas - rezultāts kļuva 3:1. Līdz perioda beigām tas nemainījās - vadībā viesi. Jāsaka, ka viņi kopumā arī bija aktīvāki, kustīgāki, ar ātrāku slidojumu, turklāt arī veiksme bija viņu pusē.

Otrās trešdaļas sākumā Mitišču jaunā maiņa iemeta vēl vienus vārtus, panākot divu vārtu pārsvaru. Individuālo meistarību, būdams pēdējais aizsargs, demonstrēja Ēriks Ševčenko, un tas viņa pārstāvētajai komandai maksāja zaudētus vārtus. Perioda pirmajā pusē pārliecinoši aktīvāki atkal bija ''Mytischenskie Atlanty'' hokejisti, taču turpinājumā to neizdevās materializēt gūtajos vārtos.

34. minūtē ''Rīga'' guva otros vārtus šovakar, un atkal realizēts vairākums. Ševčenko meta no zilās līnijas, bet ripa lidoja garām vārtiem, taču tā atlēca pie Māra Bičevska, kurš pārspēja viesu vārtsargu Iļju Andruhovu - 2:4. 10 minūšu nogrieznī mājiniekiem piederēja teritoriāls pārsvars, taču sadeldēt vārtu starpību neizdevās. Tiesa, aina pirms izšķirošajām 20 minūtēm tagad bija cerīgāka.

Trešā periodā pašā sākumā labu iespēju neizmantoja ''Rīgas'' uzbrucējs Artūrs Mickēvičš. Tobrīd būtu izdevies panākt 3:4, bet tam pašam Mickēvičam tas izdevās dažas minūtes vēlāk, labojot ripas lidojuma trajektoriju - 3:4, un 15 minūtes, lai atspēlētos un savā laukumā joprojām spēlētu bez zaudējumiem. Tiesa, ''Mytischenskie Atlanty'' atkal dubultoja pārsvaru, bet pusotru minūti pirms mača beigām Bičevskis guva savus otros vārtus šovakar, paverot cerību stariņu izraut neizšķirtu - 4:5.

Tas gan neizdevās, turklāt jāpriecājas, ka neielaidām sestos vārtus - Gudļevskis bija nomainīts pret sesto laukuma spēlētāju, un viesi tukšajiem vārtiem meta garām četras piecas reizes, arī no pieņemamām pozīcijām. Tātad ''Rīgai'' pirmā neveiksme savu skatītāju priekšā, joprojām 20 punktu turnīra tabulā. Šomēnes vēl viena spēle - 29. septembrī savā laukumā pret Čehovas ''Russkie Vityazi'', spēles sākums 19:30.

MHL regulārā sezona, 27. septembris

HK ''Rīga'' - ''Mytischenskie Atlanty'' 4:5 (1:3, 1:1, 2:1)

Vārti: 1:17 Šmeļevs (Černovs) 0:1, 7:04 Upītis (Vilkoits, vair.) 1:1, 13:51 Bizajevs (Glazunovs, Kadejkins) 1:2, 14:49 Ševčenko (Dorofejevs) 1:3, 22:22 Lazarevs 1:4, 33:53 Bičevskis (Ševčenko, Mickēvičš, vair.) 2:4, 44:33 Mickēvičs (Podziņš, Biezais) 3:4, 50:22 Švidenko (Smirnovs, Davidenko, vair.) 3:5, 58:30 Bičevskis (Porejs, Galkins) 4:5

 +27 [+] [-]

, 2010-09-27 21:38, pirms 15 gadiem
Ļoti priecē kā jaunie cīnās

 +13 [+] [-]

, 2010-09-27 21:38, pirms 15 gadiem
Cīnijās līdz galam puiši ir vnk cīnītāji!!!
Tas nekas viss mums priekšā!
Slēpts komentārs: PuLVeris

  +2 [+] [-]

, 2010-09-27 21:39, pirms 15 gadiem
Apsveicu ar lielisko spēli!!! Dinamo derētu pamācīties no puišiem kā ir jācīnas!

  +4 [+] [-]

, 2010-09-27 21:40, pirms 15 gadiem
Bija jau labi, ļoti cīnījās, patika, šeit vnk nepaveicās, treneris jau arī, kaut ko iespēlē, un nerotē ar spēlētājiem, kā mūsu lielajā komandā.

 +12 [+] [-]

, 2010-09-27 21:41, pirms 15 gadiem
svetat rakstīja: Apsveicu ar lielisko spēli!!! Dinamo derētu pamācīties no puišiem kā ir jācīnas!
musejiem RD sakapa galva, vini cinas tikai pret top komandam, parejos vini grib uz klases panemt, bet kaut ka neizdodas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2010-09-27 21:42, pirms 15 gadiem
Nesalīdzināt abas spēles. Lielo Dinamo ir demotivējusi Brūsa Visvarenā ierašanās.

  +7 [+] [-]

, 2010-09-27 21:42, pirms 15 gadiem
visu cieņu jaunajiem puišiem!

  -3 [+] [-]

, 2010-09-27 21:42, pirms 15 gadiem
A Gudļevskis uz kājām māk stāvēt, tik tup uz ceļiem???!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-09-27 21:44, pirms 15 gadiem
Šitie man tā tīri minimāli kompensēja Dinamo neveiksmi.
spēle bija daudz reiz interesantāka.
visu cieņu.

  +8 [+] [-]

, 2010-09-27 21:45, pirms 15 gadiem
Cienīgāk ar latviešu puikām,kā Dinamo ar savu mikušu un Karmanovu! Gaidu atpakaļ Meiju un Džeriņu!!! (Tas par Dinamo!)

  +6 [+] [-]

, 2010-09-27 21:45, pirms 15 gadiem
patiku intervija ar savainoto spēlētāju ka viņs atbildēja uz jautājumu par komandas atmosfēru viss kārtībā nav nekāda d.i.r.š.a.n.ā.s
tapāt ka jekimovs

     [+] [-]

, 2010-09-27 21:45, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Kāpēc nevar Rīgas Dinamo spēles komentēt šie komentētāji, pilnīgi prieks, klausīties. Viss tiek pateikt tieši, un kā tas ir nevis kā Anatolijs, kurš pusi no spēles neredz , kas ir bijis laukumā, jo aizrāvies ar stāstiem par leģendārā Jurzinova, mātes vaļaspriekiem.
Pilnīgi piekrītu tev!+1

     [+] [-]

, 2010-09-27 21:46, pirms 15 gadiem
Dzerevņa rakstīja: Cienīgāk ar latviešu puikām,kā Dinamo ar savu mikušu un Karmanovu! Gaidu atpakaļ Meiju un Džeriņu!!! (Tas par Dinamo!)
Karamnovs vēl ok, viņš jau pirms tam tika nolīgts. Tur nekādas vainas nav - bet Brūsu velk aiz biksēm tur, kur viņš neiederas. Tur tā škrobe.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-09-27 21:52, pirms 15 gadiem
juniori vairāk ņem bortā nekā vecie!!

     [+] [-]

, 2010-09-27 21:54, pirms 15 gadiem
HK Riga ir Rigas Dinamo jauna paaudze, tapec vini ari nem piemeru no lielajiem

  +4 [+] [-]

, 2010-09-27 21:58, pirms 15 gadiem
Ja paskatas tabula, tad sibirskie snaiperi pavisam neizskatas pec snaiperiem tikai 3 punktus sashava

  -3 [+] [-]

, 2010-09-27 22:00, pirms 15 gadiem
smart rakstīja: HK Riga ir Rigas Dinamo jauna paaudze, tapec vini ari nem piemeru no lielajiem
kāda tur RD jaunā paaudze - praktiski neviens no viņiem RD nespēlēs (ja nu vienīgi Vilkoits un Podziņš)...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-09-27 22:07, pirms 15 gadiem
spēle bija skatāmāka,kā dinamo,viennozīmīgi...

  +1 [+] [-]

, 2010-09-27 22:07, pirms 15 gadiem
Eh.... Šodien vienas vienīgas neveiksmes...

  -4 [+] [-]

, 2010-09-27 22:08, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: kāda tur RD jaunā paaudze - praktiski neviens no viņiem RD nespēlēs (ja nu vienīgi Vilkoits un Podziņš)...
tu laikam esi Vilkoita un Podzina fans lai ir ka tu domaa

  -1 [+] [-]

, 2010-09-27 22:12, pirms 15 gadiem
LiepājasMetalurgs rakstīja: Zinot cik daudz tavas prognozes nepiepildās un sanāk pretēji tavam prognozētajam, tad turpini tik savas pesimistiskās prognozes. Un vai HKR kāds izņēmums, citās līgās protams visi no junioru komandas pēc tam spēlē lielajā komandā
es neesmu meteoroloģijas dienests, kurš izsaka prognozes - Tu kaut ko jauc

ja runā par valstīm, kur hokeja sistēma ir sakārtota, tad tur tādi kā Vilkoits (arī Galkins un vēl kādi 5-6) jau spēlētu pieaugušo komandā - obligāti tai nav jābūt galvenajai līgai, tā varētu būt arī pēc spēka otrā līga.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-27 22:12, pirms 15 gadiem
tā pārēcos Miks Lipsbergs tiešajā ēterā LTV7 intervijā pateica: "atmosfēra komandā ir lieliska, nav nekāda DI*ŠANĀS un tā" Un tas intervētājs knapi savaldījās

  +1 [+] [-]

, 2010-09-27 22:16, pirms 15 gadiem
Laba spēle. Mūsējie zaudēja jo spēlēja pārāk individuāli. Arēnā sākās atbalsta haoss kad vīrs ar bungām kurš turēja ritmu kaut kur pazuda.
Vienā arēnas pusē bļauj sarauj, otrā Rīga un kaut kādā stūrī maza meiteņu grupiņa bļauj trešos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-09-27 22:17, pirms 15 gadiem
smart rakstīja: tu laikam esi Vilkoita un Podzina fans lai ir ka tu domaa
attiecībā uz Vilkoitu man tiešām žēl, ka viņam vēl joprojām jāmīcas pa junioru līgu... attiecībā uz Podziņu skatos divējādi - no vienas puses Krievijas pase un nav manītas nekādas īpašas simpātijas pret Latviju, no otras puses it kā tomēr latvietis...

ja runā par simpātijām - respektīvi, kuri man visvairāk patīk no HK Rīga, tad tie ir Vilkoits un Bičevskis

  +2 [+] [-]

, 2010-09-27 22:18, pirms 15 gadiem
tas intervētājs gan ir lohs - kāpēc tik drausmīgas kļūdas, ko tik slikti spēlējat, ko darīsiet pēc tādas sagrāves
varēja jau tā kā vairāk uz optimistiskas nots pavilkt - čaļi tiešām normāli kapāja

     [+] [-]

, 2010-09-27 22:18, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: es neesmu meteoroloģijas dienests, kurš izsaka prognozes - Tu kaut ko jauc

ja runā par valstīm, kur hokeja sistēma ir sakārtota, tad tur tādi kā Vilkoits (arī Galkins un vēl kādi 5-6) jau spēlētu pieaugušo komandā - obligāti tai nav jābūt galvenajai līgai, tā varētu būt arī pēc spēka otrā līga.
Tu domā ka labāk ka vini spēlētu metalurgā, nevis MHL? nu nē!!! Šī manuprāt ir super iespēja visiem džekiem izsisties uz KHL ar laiku!

     [+] [-]

, 2010-09-27 22:19, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Karamnovs vēl ok, viņš jau pirms tam tika nolīgts. Tur nekādas vainas nav - bet Brūsu velk aiz biksēm tur, kur viņš neiederas. Tur tā škrobe.
Ar Džeriņu un Meiju tāpat ENERĢIJAS maiņa ir enerģiskāka,kā ar Karmanovu! UN nesaprotu kāpēc Karmanova vietā nespēlē podziņš? (ja vajag aizvietot "apslimušos" Džeriņu ar Meiju)

  +1 [+] [-]

, 2010-09-27 22:19, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: attiecībā uz Vilkoitu man tiešām žēl, ka viņam vēl joprojām jāmīcas pa junioru līgu... attiecībā uz Podziņu skatos divējādi - no vienas puses Krievijas pase un nav manītas nekādas īpašas simpātijas pret Latviju, no otras puses it kā tomēr latvietis...

ja runā par simpātijām - respektīvi, kuri man visvairāk patīk no HK Rīga, tad tie ir Vilkoits un Bičevskis
Kā ta nav manītas?! Ja reiz viņš ir šeit, viņam ir Latvijas pase kabatā, tad tas jau kaut ko nozīmē. Bez tam, savā blogā tieši par Larviju, par latviešiem un Rīgas Dinamo jau sen ir ļoti pozitīvi izteicies. Kā viņam, Tavuprāt, kaut kādas mistiskas simpātijas jāizrāda? Cilvēks jau nav vainīgs, ka bērnībā aizvests projām uz Krieviju...

     [+] [-]

, 2010-09-27 22:20, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: attiecībā uz Vilkoitu man tiešām žēl, ka viņam vēl joprojām jāmīcas pa junioru līgu... attiecībā uz Podziņu skatos divējādi - no vienas puses Krievijas pase un nav manītas nekādas īpašas simpātijas pret Latviju, no otras puses it kā tomēr latvietis...

ja runā par simpātijām - respektīvi, kuri man visvairāk patīk no HK Rīga, tad tie ir Vilkoits un Bičevskis
man skiet, ka Podzinam jau labu laiku vairs nav krievijas pilsoniba.

     [+] [-]

, 2010-09-27 22:20, pirms 15 gadiem
Dzerevņa rakstīja: Ar Džeriņu un Meiju tāpat ENERĢIJAS maiņa ir enerģiskāka kā Karmanovu! UN nesaprotu kāpēc Karmanova vietā nespēlē podziņš? (ja vajag aizvietot "apslimušos" Džeriņu ar Meiju)
HVZ, es no pans Šuplers, es nepīpē, ko viņš pīpē, tāpēc viņa domu gājiens man nav izprotams.

     [+] [-]

, 2010-09-27 22:21, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Atradies Nostradamuss!
Kā Tu vari to apgalvot?!
Manuprāt, ir pilnīgi iespējams, ka pēc 2-3 gadiem, piemēram, Bičevskis, Biezais un Galkins (ja turpinās progresēt) spēlēs Dinamo vai kādā citā spēcīgā komandā.
es neesmu Nostradamuss - un tās nebija prognozes! Prognozes šobrīd izteici Tu.
Es savukārt, tikai norādīju uz problēmu - paies 1-2 gadi un tādi kā Bičevskis, Galkins un Biezais vairs nebūs nevienam vajadzīgi - tai pašā Mestis līgā šogad no 4 mūsējiem spēja noturēties tikai 1...

Un tas ir tāpēc, ka Latvijā nav hokeja piramīdas, bet ir viena stāva hokeja vertikāle...

  +1 [+] [-]

, 2010-09-27 22:22, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: man skiet, ka Podzinam jau labu laiku vairs nav krievijas pilsoniba.
galvu ķīlā nelikšu, bet, manuprāt, viņam vēl joprojām ir Krievijas pilsonība...

     [+] [-]

, 2010-09-27 22:25, pirms 15 gadiem
svetat rakstīja: Apsveicu ar lielisko spēli!!! Dinamo derētu pamācīties no puišiem kā ir jācīnas!
Dinamo trenerus deretu iemainit pret jauniesu treneriem!!

     [+] [-]

, 2010-09-27 22:26, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: HVZ, es no pans Šuplers, es nepīpē, ko viņš pīpē, tāpēc viņa domu gājiens man nav izprotams.
Man tāda sajūta sāk parņemt ka Šuplers toč kautko pīpē!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-09-27 22:32, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Es neprognozēju, bet izteicu reālu iespējamību.
Ja Bičevskis un Biezais turpinās progresēt meistarībā, spēles izpratnē un spēka spēlē, tad viņiem ir labas iespējas ar laiku iekļūt Dinamo sastāvā.
Tu, varbūt teiksi, ka pēc 2-3 gadiem Dinamo vairs nebūs?
Nu tad es atgādināšu, ka savulaik Tu apgalvojii, ka Dinamo vispār nebūs.
to pašu jau pirms neilga laika teica arī par Hartmani un Straupi... Hartmanis vismaz tika uz Angliju, kur paliks Straupe - to vēl redzēsim...

kas būs pēc 2-3 gadiem - to redzēsim, pavērsieni ir iespējami daudz un dažādi...

jā, par RD kļūdījos - nekad nebūtu ticējis, ka krievi vismaz 3 gadus pēc kārtas grūdīs katru gadu šajā klubā >10 mlj. $
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-09-27 22:37, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Podziņam ir dubultpilsonība- gan Krievijas, gan Latvijas. Ārzemju latviešu gadījumā (Podziņš arī laikam par tādu tiek uzskatīts) LV pieļauj atkāpes, kaut gan dubultpilsonību kopumā neatzīst.
izskatās, ka Tev maza izpratne par Latvijas pilsonības likumu - Latvijā dubultpilsonība NETIEK pieļauta (izņemot vienu speciālu gadījumu, kas attiecas uz trimdas latviešiem, kuri līdz 1992.g. pieteicās uz Latvijas pilsonību), līdz ar to Podziņam pat teorētiski legālā veidā nevar būt dubultpilsonība.

     [+] [-]

, 2010-09-27 22:42, pirms 15 gadiem
Dzerevņa rakstīja: Man tāda sajūta sāk parņemt ka Šuplers toč kautko pīpē!!!
Nu pīpē, pīpē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-09-27 22:44, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: Ko iesaki darīt lai izveidotos piramīda?
godīgi sakot, šobrīd pat nezinu.
Lielākā problēma ir Latvijas hokeja (visa, kas neskar RD vai LV izlasi) ārkārtīgi zemais prestižs - kamēr šī problēma netiks pārvarēta un, piemēram, LAČ priekš >90% no "hokeja fanu" būs tikai sētas līga, nekas nemainīsies.

Un šis nav pat naudas jautājums - kā piemērs ir HK Rīga, paskaties, cik salīdzinoši liela interese par to ir šeit. Salīdzini ar pagājušā gada Dinamo-Juniors (vai arī Liepājas Metalurgu) - līmenis zemāks bet interese šogad lielāka. Acīmredzot, kamēr LHF nestrādās ar Latvijas hokeja PR, nebūs priekšnosacījumu kaut kam attīstīties...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-27 22:55, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: godīgi sakot, šobrīd pat nezinu.
Lielākā problēma ir Latvijas hokeja (visa, kas neskar RD vai LV izlasi) ārkārtīgi zemais prestižs - kamēr šī problēma netiks pārvarēta un, piemēram, LAČ priekš >90% no "hokeja fanu" būs tikai sētas līga, nekas nemainīsies.

Un šis nav pat naudas jautājums - kā piemērs ir HK Rīga, paskaties, cik salīdzinoši liela interese par to ir šeit. Salīdzini ar pagājušā gada Dinamo-Juniors (vai arī Liepājas Metalurgu) - līmenis zemāks bet interese šogad lielāka. Acīmredzot, kamēr LHF nestrādās ar Latvijas hokeja PR, nebūs priekšnosacījumu kaut kam attīstīties...
20 miljoni LHF, 10 komandas 2 divīzijas, katrai komandai budžetu 2 miljonu LVL apmērā, katrā pilsētā arēnu ar 3-5 tūkstoš vietām, tad kaut kas notiks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-27 22:59, pirms 15 gadiem
Autors: 10 minūšu nogrieznī mājiniekiem piederēja teritoriāls pārsvars, taču sadeldēt vārtu starpību neizdevās.

Ar nogriezni Tu domāji kaut ko ģeometrisi - matemātisku, vai vienkārši krievu komentētājus atdarini?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-27 23:02, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: nevajag nekādus ļimonus, pietiktu ar tiem pašiem Virslīgas futbola klubu budžetiem, lai būtu normāls čempis- labākajiem klubiem (2-3) varbūt 1,3 miljoni ls, sliktākajiem- 200 štukas... Un 8 klubi Virslīgā. Basketbolā tas ir, futbolā arī= apmeklētība +/- tāda pati (pie noteikumiem, ka mūsu 1000-2000 vietu arēnas ir pilnas vai vismaz puspilnas). TAD KĀPĒC NAC. ČEMPĪ NEKAS NENOTIEK, KAMĒR futbolā un basketbolā notiek?

Saprotu 21.gs. sākumu, kad vnk naturāli nebija spēlētāju, bet tagad materiāls jau ir ar ko strādāt. Maksā šitādam jaunajam mēnesī 300ls uz rokas reģionā un viņš paliks hokejā... Tik naudas nez kāpēc nav hokejā, pat mazākās!!!!
Vajag lai tās 10 komandas ir spēkos un budžeta ziņā līdzīgas, tad būs intriga un skatītāji nāks, nepietiek tikai ar 2-3 labām komandām.

     [+] [-]

, 2010-09-27 23:04, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: 20 miljoni LHF, 10 komandas 2 divīzijas, katrai komandai budžetu 2 miljonu LVL apmērā, katrā pilsētā arēnu ar 3-5 tūkstoš vietām, tad kaut kas notiks.
kāpēc Tu gribi tik milzīgu naudu (2 mlj. uz komandu)??? Piemēram, tai pašā Slovākijas Ekstra līgā nevienai no komandām nav 2 mlj. latu budžeta - lielākais ir Košicei: 3 mlj. USD, SLOVAN - ~2,5 mlj. USD, pārējiem vēl mazāki. Tavs nosauktais cipars ir krietni par lielu!!!

     [+] [-]

, 2010-09-27 23:06, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Vajag lai tās 10 komandas ir spēkos un budžeta ziņā līdzīgas, tad būs intriga un skatītāji nāks, nepietiek tikai ar 2-3 labām komandām.
tas ir mīts! apskaties, piemēram, futeni - daudz ir Spānijā vai Anglijā spēkos līdzvērtīgu pretinieku Madrides Real vai Manchester United? Un tāpēc uz viņu spēlēm skatītāji nenāk??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-27 23:09, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: kāpēc Tu gribi tik milzīgu naudu (2 mlj. uz komandu)??? Piemēram, tai pašā Slovākijas Ekstra līgā nevienai no komandām nav 2 mlj. latu budžeta - lielākais ir Košicei: 3 mlj. USD, SLOVAN - ~2,5 mlj. USD, pārējiem vēl mazāki. Tavs nosauktais cipars ir krietni par lielu!!!
Nevajag būt minimālistiem,jāteicas uz maksimumu, citādi nekas nenotiks. Vajag darīt kā Baltkrievijā, hokejs ir pilnīgā valsts paspārnē, tā ir jādara arī šeit, valstij jāveido ļoti spēcīgs čempionāts, spēcīgāks par slovākijas vai čehijas līgu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-27 23:12, pirms 15 gadiem
Lūk arī ir piemērs. Malači
Kautkad jau mēs arī PČ plūksim laurus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-27 23:15, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: TAS IR NAUDAS JAUTĀJUMS! Un nauda (pārtikušas pašvaldības, skolotāji, ārsti, sētnieki, pārdevējas) ir pirmais priekšnoteikums, ja mēs gribam runāt par čempionātu ar profesionāliem, labi apmaksātiem hokejistiem. Kamēr tas nebūs, tikmēr jebkura jaunā hokejista mērķis (ievēro-vienīgais mērķis!) būs pēc iespējas ātrāk tikt no šejienes prom. Abrag, vai tad pats neesi nekad patusējies pa ārzemēm lai atšķirtu tik elementāru lietu kā pārtikusi sabiedrība un sabiedrība, kur lielākā daļa dzīvo no rokas mutē?
pirmais solis ir PR jautājums - tad būs arī nauda.
Ja tu parēķinātu, kādas summas gada laikā Latvijā apgrozās sporta un izklaides industrijā, tad maza daļiņa no cipara (ar 8 nullēm!) nav nekas nereāls priekš hokeja.

P.S. Un Latvijā nav "pārtikusi sabiedrība un sabiedrība"??? Paskaties, piemēram, uz Bolīviju, Burundi, Kampučiju un vēl daudzām citām valstīm Pasaulē - to iedzīvotāji var tikai sapņot par tādu pārticību kā Latvijā.

     [+] [-]

, 2010-09-27 23:18, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: nekad tas čempis nebūs labāks kā čehiem vai slovākiem... tapēc, ka pirmkārt mazāks turgus, otrkārt vēl ilgus gadus (ja vispŗ kaut kad) mums būs sliktāks ekonomiskais stāvoklis, treškārt- iespējams viņi hokeju mīl vairāk kā mēs (vai pat notekti).
...
ceturtkārt, viņiem ir daudz vairāk hokeja haļļu un līdz ar to arī lielāks skaits jauniešu, kas nopietni trenējās... līdz ar lielākas atlases iespējas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-27 23:25, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Ne jau tusiņa, prestiža un stila dēļ daudzi iet uz Dinamo spēlēm, bet gan AUGSTVĒRTĪGA HOKEJA dēļ.
Pat ja man dotu par velti biļetes uz LAČ spēli un vēl divus kausus alus bonusā, es tik un tā uz šo LAČ neietu. Kad bija Samsung Premierlīga, tad bija līmenis, intriga un interese.
Problēmas sakne ir zemajā LAČa līmenī.
ļoti tipiska un prognozējama atbilde. tas, par ko jau iepriekš minēju.

P.S. esmu pārliecināts, ka atsevišķās LAČ spēlēs tas līmenis nebūt nav zemāks kā šodienas MHL spēlē, taču atkal - 95% no "šejieniešiem" ir poza "ņeviģel no mņeņije imeju"...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-09-27 23:26, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Piekrītu, ka naudas jautājums ir BULLŠITS! Kāpēc vairāk naudas apgrozās Latvijas futbola 1.līgā kā hokeja čempī??? Kāpēc Virslīgā ir tik daudz naudas cik Latvijas hokeja līgā nekad nav bijis, kaut arī skatītāju daudzums tribīnēs dažos stadionus tur knapi 100 pāri kāpj un visu laiku bļ** skan...
Hokejs taču i Latvijas nr.1 sporta veids iebalsots???? Un kur tad ir tā nauda hokejā? K-kādi 200 000 RD.... un Rīgas domes pabalsts HK Rīga....?
Lūk tagad tu dzen BULLŠITU, visiem sen zināms, ka lielākas finanšu iespējas nodrošina klubiem variantus nopirkt labākus un meistarīgākus spēlētājus ceļot līgas kopējo līmeni. Un, ja valsts dotētu 10 klubus ar 20 miljoniem latu izdalot uz katru pa 2 stabiem.. ja tā padomā tas nav daudz, tur reāli vajag apiet visus birokrātijas džungļus un pa tiešo iepludināt naudu kluba kasē. 20 miljoni tiešām nav daudz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-27 23:31, pirms 15 gadiem
Attiecībā uz LČ var uztaisīt mega biznesa plānu, žēl tikai, ka pie LHF stūres ir alkatīgi žīdi, neko darīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-09-27 23:34, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Pietiek paskatīties uz LAČa komandu sastāviem, lai pazustu jebkāda interese iet uz tā spēlēm. Kad bija SPL, tad gan gāju Ogrē uz mačiem.
Arī pēc Samsung aiziešanas no LV čempja Lipmanam vajadzēja atrast spēcīgu sponsoru un neļaut LV komandām spēlēt BAČā.
Es saku, kamēr nebūs 10 komandas ar 2+ miljonu latu budžetiem un arēnām ar 3-5 štukām, tikmēr nekas nenotiks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-28 00:10, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Eu, eu, pamosties, dzin, dzin!!! 10 komandas un 2 milj. katrai??? Šeit nav pasaka un piena upes ķīseļa krastos, šeit ir Latvija
Tik utopiskas plānus nav pat vērts apspriest...
Nu, ja mums te būtu komunisms..nevajadzētu arī nekādu baigo tirgu, viss būtu čiki.

     [+] [-]

, 2010-09-28 00:12, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Eu, eu, pamosties, dzin, dzin!!! 10 komandas un 2 milj. katrai??? Šeit nav pasaka un piena upes ķīseļa krastos, šeit ir Latvija
Tik utopiskas plānus nav pat vērts apspriest...
Bet padomā vēl, 20 miljoni nav nekas ārkārtējs.

     [+] [-]

, 2010-09-28 00:24, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Pietiek paskatīties uz LAČa komandu sastāviem, lai pazustu jebkāda interese iet uz tā spēlēm. Kad bija SPL, tad gan gāju Ogrē uz mačiem.
Arī pēc Samsung aiziešanas no LV čempja Lipmanam vajadzēja atrast spēcīgu sponsoru un neļaut LV komandām spēlēt BAČā.
Neba nu Samsunga pārsimttūkstoši LV paceltu LČ līmeni. Nevajag pārspīlēt.

  -1 [+] [-]

, 2010-09-28 00:43, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: attiecībā uz Vilkoitu man tiešām žēl, ka viņam vēl joprojām jāmīcas pa junioru līgu... attiecībā uz Podziņu skatos divējādi - no vienas puses Krievijas pase un nav manītas nekādas īpašas simpātijas pret Latviju, no otras puses it kā tomēr latvietis...

ja runā par simpātijām - respektīvi, kuri man visvairāk patīk no HK Rīga, tad tie ir Vilkoits un Bičevskis
Nu jau Latvijas pase un Podziņš ir pateicis, ka mācīsies latviešu valodu, tā kā simpātijas pret LV viņam ir

  +1 [+] [-]

, 2010-09-28 03:58, pirms 15 gadiem
es jau to reiz minēju kādā diskusijā. mani neinteresē , teiksim, Jelgavas un Daugavpils cīkstiņš hokejā. un kaut tur laika mašīnā atceļojuši Lemjē pret Grecki spēlētu...nu labi, vienu reizi jau gan aizietu apskatīt, bet bez azarta
jā, es skatos LAČ televīzijā. bet es neiešu skatīties klātienē. nu, spēlēs Ogre un Liepāja. kas man par daļu.
toties BAČ, MHL un KHL ir interesanti. tur kapājas ar kādu no ārienes, plašs mērogs
protams, ir lokālpatrioti, kam interesē, kā ogre sasit lupatās rīgu. bet laikam to skaits nav pietiekams. bet man - pat tad, ja manā pilsētelē būtu hokeja komanda - arī vienalga būtu. gluži kā par kautiņu lauku zaļumballē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-09-28 10:03, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: Tā jau arī ir. Bet galvenais kairinātājs jebkurā gadījumā ir, ka pretī stājas komandas no Krievijas. Lielākajai daļai jau neinteresē vai kaut kāds Kārlis uzvarēs Miķeli vai otrādi. Situācija varētu sākt uzlaboties kad katrā pilsētā, kur uzbūvētas halles, izaugs "vietējā produkcija" , protams, pie nosacījuma, ja būs nauda par ko uzturēt šīs komandas
da kāds tur kairinātājs - apskaties, cik daudz cilvēku nāk uz HK Rīga spēlēm... pa lielam lielākajai daļai ir arī po uz to HK Rīga....

vienkārši mums Latvijā ir kaut kāds mazvērtības komplekss - ka tas ko dara vietējie, nav nekas, "sētas līga", u.t.t.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-09-28 11:24, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: da kāds tur kairinātājs - apskaties, cik daudz cilvēku nāk uz HK Rīga spēlēm... pa lielam lielākajai daļai ir arī po uz to HK Rīga....

vienkārši mums Latvijā ir kaut kāds mazvērtības komplekss - ka tas ko dara vietējie, nav nekas, "sētas līga", u.t.t.
Tieši tā, skatītājam galva griežas no šīm līgām: KHL, MHL, BAČ, LAČ + Latvijas izlase, komandu sastāvi nesaprotami, kur spēlēs konkrēts spēlētājs nav skaidrs. Vienvārdu sakot, MURGS!!!
A ko darīt? Daudz tiek runāts, iedodiet naudu un visu atrisināsim. Muļķības, "brīnišķīgas kāzas var novadīt ar maziem naudas līdzekļiem un izgāzt ar lieliem"!
Visticamākais, ka jāsāk ar piramīdas uzbūvi. Jānosaka prioritātes. Spēlējam tikai LAČ vai piedalāmies arī citos projektos un ar kādu komandu daudzumu. Mākslīgi sashēmot daudz ko var, bet jāņem vērā konkrētu komandu intereses un iespējas (materiālās, cilvēku resursu, u.c.).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-28 12:11, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: + Tas arī parāda,ka puišu ambīcijas sliecās nedaudz augstāk par LAČ,vai BAČ līgam(Abraga variantā visu sapņu kalngals).
BAČ,LAČ viņi jau tagad var spēlēt bez problēmām,bet viņu ambīcijas sniedzās nedaudz talāk.
Te labi der Abraga un daudzu teiktais attiecībā KHL vs NHL,kur Abrags ir saprotoš.
BAČ,LAČ viņi tiks vienmēr,pat ar vienu lauztu kāju. Bet izsisties kur augstāk ir japapūlās un jadara viss laicīgi. Pretējā gadījumā vilcieniņš tu tūūūūūūūūūūūū !!!
Varbūt tādā gadījumā MHL vajadzētu 3 [Liepāja, Rīga, Daugavpils] komandas 1 [Rīga] vietā, lai lielāks spēlētāju daudzums varētu parādīt savu varēšanu lielajām līgām!!!

  -2 [+] [-]

, 2010-09-28 12:30, pirms 15 gadiem
PuLVeris rakstīja: Varbūt tādā gadījumā MHL vajadzētu 3 [Liepāja, Rīga, Daugavpils] komandas 1 [Rīga] vietā, lai lielāks spēlētāju daudzums varētu parādīt savu varēšanu lielajām līgām!!!
vismaz 3.

protams, tad būtu lielāka jēga. Taču jautājums, kādi būtu mērķi šo komandu uzturēšanai: MHL savā ziņā kopējot kanādiešus ir krietni pāršāvuši pār strīpu ar vecuma ierobežojumiem - šogad MHL var spēlēt 1989.g.dz. (21 gadu veci) līdz pat 1994.g.dz. (16 gadi). Ja komandu primārie mērķi būs ieņemt augstas vietas tabulā, tad komandās lielais vairākums būs virs U20 vecuma un tas maz ko dos U20 un U18 izlasēm. Tā būs tikai iespēja vairāk mūsējiem gadu vai divus ilgāk noturēties Latvijas komandā un uz Somijas 4. līgu doties kādu gadu vai divus vēlāk.
Ja komandās būs daudz jaunie U18/U20 izlašu spēlētāji - loģiski vietas turnīra tabulā būs krietni zemākas. Taču pa 3-4 komandām jau var pat lielāko daļu no U18 regulāri iespēlēt.

Šobrīd ar HK Rīga ir sanācis tikai tāds pašapmāns - liekas, ka mums ir baigi monstrālā jaunatne, taču realitātē MHL spēlē mūsu U21 izlase, kamēr krieviem visi ir U20/U18 izlases džeki ir izkaisīti pa daudzām komandām (vai pat spēlē jau KHL). Ieliktu šinī turnīrā (MHL), piemēram, Dānijas vai Norvēģijas U21 izlasi - rezultāti būtu stipri identiski. Tajā pašā laikā - ja ieliktu HK Rīga šogad BAČ (ar šo pašu sastāvu), rezultāti, visticamāk, būtu pat vēl vājāki kā RDJ pirms gada.

  -1 [+] [-]

, 2010-09-28 12:37, pirms 15 gadiem
Podzins galīgi švaks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-09-28 13:30, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Jēga no tava lielā stāsta ? RD un Hk Rīga nav nekādi atbildīgie par LV hokeju kopumā. Saproti taču to vienreiz.
Tāda JHK Spartak vai JHK CSKA arī neaudzē spēlētājus visai plašajai Rašai. Katram klubam ir savas intereses. Jaunie kadri tiek audzēti ar domu pirmkārt sev un nevienam citam.

Kur tad ir tas viss,par ko tu tik gudri spriedelē un kāds tam sakars ar RD ?! RD kādam ko liedz. Lūdzu,lai piesaka 3 komandas MHL,kas to liedz ? Belariem ir 2 komandas MHL.
Lai valsts atbalsta savu jaunatni. Jo neviens prīvātais nesponsorēs jauniešus,jo no ta neko negūs. Teksim tu Abrag varētu no savas kabatas atmest ko jaunajiem un tā teikt Latvijas vardā,par ko tu tā cepies. Stāstot pekstiņus visi gudri,bet kad lieta nonak līdz darbiem mēmi,klusi un nemanami paliek lielie darītāji. Jo dzīvē viss ir nedaudz sarežģītak,kā gudri muldet netā un visus macīt .
Tad kāda jēga no tā visa ir Latvijas hokejam kopumā, ka Latvijas komandas piedalās citu valstu čempionātos. Tad es pilnībā piekrītu Abragam, ka šis RD+Kira ir sagandējuši Latvijas hokeja sistēmu, kā tādu. Ne par velti, ne čehi, slovāki, zviedri un somi neļauj savām blicēm piedalīties KHL.
Jaunajiem tiekties jau ir kur, bet spēlēt nav, jo labākajā gadījumā RD divas maiņas būs vietējie [starp kuriem 4 pensionāri], bet ko darīt pārējiem.
Ar RD sakars ir tāds, ka potenciālie sponsori ar mazākām summām varētu atbalstīt LAČ klubus, nevis bāzt naudu vienā caurumainā kulē! Ticiet man, interese no līdzjutēju puses par biznesa projektu RD sāks zust, ja nebūs uzvaru un akcenta uz vietējiem spēlētājiem!
Belari MHL gatavo arī trešo komandu un atšķirība ir tāda, ka belariem BAČ-ā ir ~10 līdzvērtīgi klubi [sakārtotās sistēmas ziņā].
Diemžēl, tikai netā jau arī paliek vieta, kur izteikt savas domas, jo pie šprices esošajiem vīriem tavas domas galīgi neinteresē.
Par savu naudiņu būtu gatavs atbalstīt tikai tādu klubu, kurā būtu dalībnieks ar balss tiesībām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-09-28 14:06, pirms 15 gadiem
PuLVeris rakstīja: Par savu naudiņu būtu gatavs atbalstīt tikai tādu klubu, kurā būtu dalībnieks ar balss tiesībām.
uz priekšu. atrodi vēl kādus 20 līdzīgi domājošos- un klubs būs gatavs vienīgais, zinot, kā cilvēki kašķējas, ātri sāksies domstarpības. varbūt varētu tā, ka katram "pieder" viens savs spēlētājs, ar kuru dara, ko grib
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-28 18:18, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Kāds RD,tev ir ko sagandējis ? Kur tad ir tie sponsori,par kuriem tu te runā ? Bez Krievu naudas nebūtu arī RD.
Bez RD būtu viss tas pats kas tagad,tikai vēl biku bēdīgāk.

Un pastāsti vēl vienu,kāda daļa RD,gar Latvijas hokeja saimniecību un tās izaugsmi ?

Jautājums par ko darīt pārējiem vispār nogalina
RD tagad būtu jānodrošina katrs spēlētājs ar darba vietu ?!
Kurā tad līgā tā ir ?Kur ir tās garantētās vietas ?
Ja RD izjuktu + - no tur spēlējošajiem neviens nespēlētu ne LAČ,ne BAČ.
LAČ var saukt par entuziastu ļubiķeļu līgu,kur var nodarboties ar hobiju nosaukumā uzraut Hokejs. Nevis spēlēt profesionāli hokeju, tā vārda tiešajā nozīmē.
Un tā būs ar RD,vai bez RD esamības. Lielajā saimniecībā noteikti nekas nemainīsies . Tā tas bija bez RD esamības un tā tas ir ar to
Tur jau tā lielākā problēma, ka bez krievu naudas nebūtu RD. Tāpat kā pļūtīšana par Slovākijas un Čehijas klubu iekļaušanos KHL!!!

Te redzama nostādne, es daru pa savam, bet jūs dzīvojat kā protat!

Problēma ir tāda, ka LHF ir jābūt redzējumam, kas būs ar hokeju Latvijā pēc gada un desmit gadiem, bet tāda nav. Dzīvo pēc labi nodzīvotas dienas principa, a rīt kaut gals. Federācijai jārada vide, noteikumi, lai būtu kur un būtu kam spēlēt. Maza valsts nevar dzīvot pēc Krievijas un ASV parauga, tāpēc ir jārūpējas par to, ko darīt pārējiem!!!

Garantētās vietas ir pat KHL Krievijas klubiem, atvaino, bet tur var pieteikt tikai piecus leģionārus!!!

Kāpēc tad Sorokins netiek nekur, gribot spēlēt augstā līmenī, HA-HA-HA???

LAČ, skatīt otro rindkopu!!!

'60-'70. gados arī Somijā un Zviedrijā kopējais hokeja līmenis bija apmēram mūsdienu Norvēģijas un Dānijas līmenī. Nevajag ieciklēties tikai uz RD.

UN NOSAUKUMS KĀDS 'DINAMO RĪGA', Rīgas ģenerators. Murgs.

     [+] [-]

, 2010-09-28 18:27, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Atgriežoties par garantētām vietām.
Garantēta vieta ir tikai bērnu sekcijās, kur vecāki maksā. Un treneri sevišķi neinteresē,kā progresē vai neprogresē vecāku atvases.
Sperot nākamos soļus nekur nekas nav garantēts,ar piebildi,ja jūsu uzvārds nav Kalvītis,vai kas tamlīdzīgs.

Arī top hokeja lielvalstīs daudziem hokejs beidzas tā arī nesākoties un neviens neko negarantē.
Arī no top hokeja lielvalstīm jaunie meklē sev darbavietas un izaugsmes dodoties uz citam līgām,citam valstīm.
Vienīgais izņēmums ir Z-Amerika. Kas arī ir hokeja paraugs un augstakais pakāpiens.

Arī Z-Amerikā nevienam nav garantētu vietukomandās. Un ja paskaitīt visus,kas nodarbojās tur ar hoķi un netiek NHL,tas skaitlis ir mežonīgs.
Visā Z-Amerikā ir tikai 30 PRO komandas uz visu to lielo iedzīvotaju pūli.
Bet tu un biedrs Abrags ir sadomājušies ka mazajā LV var būt pa PRO team katrā miestā
PRO team ne PRO team, galvenais, lai miestos varētu kaut amatieru līmenī spēlēt, pilsētās pusPROfesionālā režīmā, bet kādas 3-4 komandas PRO līmenī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-28 19:39, pirms 15 gadiem
PuLVeris rakstīja: PRO team ne PRO team, galvenais, lai miestos varētu kaut amatieru līmenī spēlēt, pilsētās pusPROfesionālā režīmā, bet kādas 3-4 komandas PRO līmenī.
izskatās, ka Tavs sarunu biedrs īsti neorientējas ZAmerikas hokejā...
Pirmkārt, ZAmerikā nav tikai 30 PRO komandas (NHL) - profesionāļi spēlē arī AHL, ECHL, CHL, SPHL, LNAH, AAHL, FHL... (tiesa gan, pēdējajās 4-5 no tām tās aldziņas ir stipri plānas un džeki bez hokeja vēl piestrādā arī citur).

Taču stāsts ir par ko citu - par spēļu apmeklējumu: pīemēram, tādā CHL (Central Hockey League (ASV); nejaukt ar Kanādas junioru līgām!) vidējais vienas spēles apmeklējums svārstās starp 5000-6000 skatītāju. Tas ir augstāks rādītājs kā nevienai vien KHL komandai... Kamēr līmenis CHL nebūt nav augstāks kā, piemēram, BAČ...

Savukārt, pie mums lielai daļai tā saucamo fanu ir akurāt tāda pati nievājošā attieksme kā draugam Harļikam, ja komanda nespēlē kādā no līgām, kuru burtu kombinācija ir KHL, VHL vai MHL, tad tā ir bezcerīga lūzeru komanda, uz kuras spēlēm iet ir tikai lieka laika nosišana un tās apmeklē tikai hokejistu radinieki vai prātu izkūkojuši večuki...

     [+] [-]

, 2010-09-28 21:37, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: izskatās, ka Tavs sarunu biedrs īsti neorientējas ZAmerikas hokejā...
Pirmkārt, ZAmerikā nav tikai 30 PRO komandas (NHL) - profesionāļi spēlē arī AHL, ECHL, CHL, SPHL, LNAH, AAHL, FHL... (tiesa gan, pēdējajās 4-5 no tām tās aldziņas ir stipri plānas un džeki bez hokeja vēl piestrādā arī citur).

Taču stāsts ir par ko citu - par spēļu apmeklējumu: pīemēram, tādā CHL (Central Hockey League (ASV); nejaukt ar Kanādas junioru līgām!) vidējais vienas spēles apmeklējums svārstās starp 5000-6000 skatītāju. Tas ir augstāks rādītājs kā nevienai vien KHL komandai... Kamēr līmenis CHL nebūt nav augstāks kā, piemēram, BAČ...

Savukārt, pie mums lielai daļai tā saucamo fanu ir akurāt tāda pati nievājošā attieksme kā draugam Harļikam, ja komanda nespēlē kādā no līgām, kuru burtu kombinācija ir KHL, VHL vai MHL, tad tā ir bezcerīga lūzeru komanda, uz kuras spēlēm iet ir tikai lieka laika nosišana un tās apmeklē tikai hokejistu radinieki vai prātu izkūkojuši večuki...
Čomiņam argumenti beidzās un rubī iekšā durku, mol ej un dari, rīkojies. Cilvēks-rozā brille. DR PiaRšiks. Tās ir manas tiesības ieteikt, kritizēt un rīkoties pēc saviem ieskatiem. Varu rakt un varu nerakt. Ja jau Latvijas hokeja sabiedrību apmierina situācija LHF-ā un Latvijas hokejā kopumā, tad ko ta mēs cilvēki no malas tur bāzīsimies, kā korķis visiem caurumiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja