Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:845, Did:0, useCase: 3

''Rīgai'' pirmais zaudējums savā laukumā

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

''Rīgai'' pirmais zaudējums savā laukumā
Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

Jaunatnes hokeja līgā (MHL) pirmo zaudējumu savā laukumā piedzīvojuši hokeja kluba ''Rīga'' spēlētāji, kuri šovakar ar 4:5 piekāpās ''Mytischenskie Atlanty''. Rīdzinieku labā divus vārtus iemeta Māris Bičevskis, vieni Jura Upīša un Artūra Mickēviča kontā.

Jaunie censoņi MHL apritē atgriezās pēc astoņu dienu dīkstāves. Šodien bija jāaizvada kārtējā spēle savā laukumā, kurš ''Rīgas'' hokejistiem līdz šim bija veiksmīgs - visās spēlēs uzvarēts, turklāt zaudēts tikai viens punkts. Vārtos stājās Kristers Gudļevskis, kurš līdzšinējos mačos bija parādījis atzīstamu sniegumu.

Spēle mājiniekiem sākās ar aukstu dušu - Pāvels Černovs veiksmīgi atrada Sergeju Šmeļevu, kurš pretkustībā apspēlēja Gudļevski un izvirzīja viesus vadībā ar 1:0. Turpinājumā rīdzinieki ieguva iespēju spēlēt vairākumā, un tā, pateicoties rupjai sāncenšu kļūdai, tika izmantota. ''Mytischenskie Atlanty'' aizsargi ripu neizmeta no zonas, kurā bija aizkavējies Juris Upītis. Sekoja acīga piespēle, bet viņš izrēķinājās ar viesu vārtsargu, panākdams 1:1.

Trešdaļas turpinājumā aktīvākais laukumā bija uzbrucējs Raimonds Vilkoits, taču rīdziniekiem izvirzīties vadībā neizdevās. Kas neizdevās mājiniekiem, izdevās viesiem - atkal ripu vārtos iedabūja ''Mytischenskie Atlanty'' rezultatīvākā maiņa, veiksmīgi izmainot ripas lidojuma virzienu. Visai drīz sekoja vēl viens sitiens zem jostas vietas - rezultāts kļuva 3:1. Līdz perioda beigām tas nemainījās - vadībā viesi. Jāsaka, ka viņi kopumā arī bija aktīvāki, kustīgāki, ar ātrāku slidojumu, turklāt arī veiksme bija viņu pusē.

Otrās trešdaļas sākumā Mitišču jaunā maiņa iemeta vēl vienus vārtus, panākot divu vārtu pārsvaru. Individuālo meistarību, būdams pēdējais aizsargs, demonstrēja Ēriks Ševčenko, un tas viņa pārstāvētajai komandai maksāja zaudētus vārtus. Perioda pirmajā pusē pārliecinoši aktīvāki atkal bija ''Mytischenskie Atlanty'' hokejisti, taču turpinājumā to neizdevās materializēt gūtajos vārtos.

34. minūtē ''Rīga'' guva otros vārtus šovakar, un atkal realizēts vairākums. Ševčenko meta no zilās līnijas, bet ripa lidoja garām vārtiem, taču tā atlēca pie Māra Bičevska, kurš pārspēja viesu vārtsargu Iļju Andruhovu - 2:4. 10 minūšu nogrieznī mājiniekiem piederēja teritoriāls pārsvars, taču sadeldēt vārtu starpību neizdevās. Tiesa, aina pirms izšķirošajām 20 minūtēm tagad bija cerīgāka.

Trešā periodā pašā sākumā labu iespēju neizmantoja ''Rīgas'' uzbrucējs Artūrs Mickēvičš. Tobrīd būtu izdevies panākt 3:4, bet tam pašam Mickēvičam tas izdevās dažas minūtes vēlāk, labojot ripas lidojuma trajektoriju - 3:4, un 15 minūtes, lai atspēlētos un savā laukumā joprojām spēlētu bez zaudējumiem. Tiesa, ''Mytischenskie Atlanty'' atkal dubultoja pārsvaru, bet pusotru minūti pirms mača beigām Bičevskis guva savus otros vārtus šovakar, paverot cerību stariņu izraut neizšķirtu - 4:5.

Tas gan neizdevās, turklāt jāpriecājas, ka neielaidām sestos vārtus - Gudļevskis bija nomainīts pret sesto laukuma spēlētāju, un viesi tukšajiem vārtiem meta garām četras piecas reizes, arī no pieņemamām pozīcijām. Tātad ''Rīgai'' pirmā neveiksme savu skatītāju priekšā, joprojām 20 punktu turnīra tabulā. Šomēnes vēl viena spēle - 29. septembrī savā laukumā pret Čehovas ''Russkie Vityazi'', spēles sākums 19:30.

MHL regulārā sezona, 27. septembris

HK ''Rīga'' - ''Mytischenskie Atlanty'' 4:5 (1:3, 1:1, 2:1)

Vārti: 1:17 Šmeļevs (Černovs) 0:1, 7:04 Upītis (Vilkoits, vair.) 1:1, 13:51 Bizajevs (Glazunovs, Kadejkins) 1:2, 14:49 Ševčenko (Dorofejevs) 1:3, 22:22 Lazarevs 1:4, 33:53 Bičevskis (Ševčenko, Mickēvičš, vair.) 2:4, 44:33 Mickēvičs (Podziņš, Biezais) 3:4, 50:22 Švidenko (Smirnovs, Davidenko, vair.) 3:5, 58:30 Bičevskis (Porejs, Galkins) 4:5

  -1 [+] [-]

, 2010-09-27 23:26, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Piekrītu, ka naudas jautājums ir BULLŠITS! Kāpēc vairāk naudas apgrozās Latvijas futbola 1.līgā kā hokeja čempī??? Kāpēc Virslīgā ir tik daudz naudas cik Latvijas hokeja līgā nekad nav bijis, kaut arī skatītāju daudzums tribīnēs dažos stadionus tur knapi 100 pāri kāpj un visu laiku bļ** skan...
Hokejs taču i Latvijas nr.1 sporta veids iebalsots???? Un kur tad ir tā nauda hokejā? K-kādi 200 000 RD.... un Rīgas domes pabalsts HK Rīga....?
Lūk tagad tu dzen BULLŠITU, visiem sen zināms, ka lielākas finanšu iespējas nodrošina klubiem variantus nopirkt labākus un meistarīgākus spēlētājus ceļot līgas kopējo līmeni. Un, ja valsts dotētu 10 klubus ar 20 miljoniem latu izdalot uz katru pa 2 stabiem.. ja tā padomā tas nav daudz, tur reāli vajag apiet visus birokrātijas džungļus un pa tiešo iepludināt naudu kluba kasē. 20 miljoni tiešām nav daudz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-27 23:31, pirms 14 gadiem
Attiecībā uz LČ var uztaisīt mega biznesa plānu, žēl tikai, ka pie LHF stūres ir alkatīgi žīdi, neko darīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-09-27 23:34, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Pietiek paskatīties uz LAČa komandu sastāviem, lai pazustu jebkāda interese iet uz tā spēlēm. Kad bija SPL, tad gan gāju Ogrē uz mačiem.
Arī pēc Samsung aiziešanas no LV čempja Lipmanam vajadzēja atrast spēcīgu sponsoru un neļaut LV komandām spēlēt BAČā.
Es saku, kamēr nebūs 10 komandas ar 2+ miljonu latu budžetiem un arēnām ar 3-5 štukām, tikmēr nekas nenotiks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-28 00:10, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Eu, eu, pamosties, dzin, dzin!!! 10 komandas un 2 milj. katrai??? Šeit nav pasaka un piena upes ķīseļa krastos, šeit ir Latvija
Tik utopiskas plānus nav pat vērts apspriest...
Nu, ja mums te būtu komunisms..nevajadzētu arī nekādu baigo tirgu, viss būtu čiki.

     [+] [-]

, 2010-09-28 00:12, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Eu, eu, pamosties, dzin, dzin!!! 10 komandas un 2 milj. katrai??? Šeit nav pasaka un piena upes ķīseļa krastos, šeit ir Latvija
Tik utopiskas plānus nav pat vērts apspriest...
Bet padomā vēl, 20 miljoni nav nekas ārkārtējs.

     [+] [-]

, 2010-09-28 00:24, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Pietiek paskatīties uz LAČa komandu sastāviem, lai pazustu jebkāda interese iet uz tā spēlēm. Kad bija SPL, tad gan gāju Ogrē uz mačiem.
Arī pēc Samsung aiziešanas no LV čempja Lipmanam vajadzēja atrast spēcīgu sponsoru un neļaut LV komandām spēlēt BAČā.
Neba nu Samsunga pārsimttūkstoši LV paceltu LČ līmeni. Nevajag pārspīlēt.

  -1 [+] [-]

, 2010-09-28 00:43, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: attiecībā uz Vilkoitu man tiešām žēl, ka viņam vēl joprojām jāmīcas pa junioru līgu... attiecībā uz Podziņu skatos divējādi - no vienas puses Krievijas pase un nav manītas nekādas īpašas simpātijas pret Latviju, no otras puses it kā tomēr latvietis...

ja runā par simpātijām - respektīvi, kuri man visvairāk patīk no HK Rīga, tad tie ir Vilkoits un Bičevskis
Nu jau Latvijas pase un Podziņš ir pateicis, ka mācīsies latviešu valodu, tā kā simpātijas pret LV viņam ir

  +1 [+] [-]

, 2010-09-28 03:58, pirms 14 gadiem
es jau to reiz minēju kādā diskusijā. mani neinteresē , teiksim, Jelgavas un Daugavpils cīkstiņš hokejā. un kaut tur laika mašīnā atceļojuši Lemjē pret Grecki spēlētu...nu labi, vienu reizi jau gan aizietu apskatīt, bet bez azarta
jā, es skatos LAČ televīzijā. bet es neiešu skatīties klātienē. nu, spēlēs Ogre un Liepāja. kas man par daļu.
toties BAČ, MHL un KHL ir interesanti. tur kapājas ar kādu no ārienes, plašs mērogs
protams, ir lokālpatrioti, kam interesē, kā ogre sasit lupatās rīgu. bet laikam to skaits nav pietiekams. bet man - pat tad, ja manā pilsētelē būtu hokeja komanda - arī vienalga būtu. gluži kā par kautiņu lauku zaļumballē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-09-28 10:03, pirms 14 gadiem
arhivs X rakstīja: Tā jau arī ir. Bet galvenais kairinātājs jebkurā gadījumā ir, ka pretī stājas komandas no Krievijas. Lielākajai daļai jau neinteresē vai kaut kāds Kārlis uzvarēs Miķeli vai otrādi. Situācija varētu sākt uzlaboties kad katrā pilsētā, kur uzbūvētas halles, izaugs "vietējā produkcija" , protams, pie nosacījuma, ja būs nauda par ko uzturēt šīs komandas
da kāds tur kairinātājs - apskaties, cik daudz cilvēku nāk uz HK Rīga spēlēm... pa lielam lielākajai daļai ir arī po uz to HK Rīga....

vienkārši mums Latvijā ir kaut kāds mazvērtības komplekss - ka tas ko dara vietējie, nav nekas, "sētas līga", u.t.t.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-09-28 11:24, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: da kāds tur kairinātājs - apskaties, cik daudz cilvēku nāk uz HK Rīga spēlēm... pa lielam lielākajai daļai ir arī po uz to HK Rīga....

vienkārši mums Latvijā ir kaut kāds mazvērtības komplekss - ka tas ko dara vietējie, nav nekas, "sētas līga", u.t.t.
Tieši tā, skatītājam galva griežas no šīm līgām: KHL, MHL, BAČ, LAČ + Latvijas izlase, komandu sastāvi nesaprotami, kur spēlēs konkrēts spēlētājs nav skaidrs. Vienvārdu sakot, MURGS!!!
A ko darīt? Daudz tiek runāts, iedodiet naudu un visu atrisināsim. Muļķības, "brīnišķīgas kāzas var novadīt ar maziem naudas līdzekļiem un izgāzt ar lieliem"!
Visticamākais, ka jāsāk ar piramīdas uzbūvi. Jānosaka prioritātes. Spēlējam tikai LAČ vai piedalāmies arī citos projektos un ar kādu komandu daudzumu. Mākslīgi sashēmot daudz ko var, bet jāņem vērā konkrētu komandu intereses un iespējas (materiālās, cilvēku resursu, u.c.).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-28 12:11, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: + Tas arī parāda,ka puišu ambīcijas sliecās nedaudz augstāk par LAČ,vai BAČ līgam(Abraga variantā visu sapņu kalngals).
BAČ,LAČ viņi jau tagad var spēlēt bez problēmām,bet viņu ambīcijas sniedzās nedaudz talāk.
Te labi der Abraga un daudzu teiktais attiecībā KHL vs NHL,kur Abrags ir saprotoš.
BAČ,LAČ viņi tiks vienmēr,pat ar vienu lauztu kāju. Bet izsisties kur augstāk ir japapūlās un jadara viss laicīgi. Pretējā gadījumā vilcieniņš tu tūūūūūūūūūūūū !!!
Varbūt tādā gadījumā MHL vajadzētu 3 [Liepāja, Rīga, Daugavpils] komandas 1 [Rīga] vietā, lai lielāks spēlētāju daudzums varētu parādīt savu varēšanu lielajām līgām!!!

  -2 [+] [-]

, 2010-09-28 12:30, pirms 14 gadiem
PuLVeris rakstīja: Varbūt tādā gadījumā MHL vajadzētu 3 [Liepāja, Rīga, Daugavpils] komandas 1 [Rīga] vietā, lai lielāks spēlētāju daudzums varētu parādīt savu varēšanu lielajām līgām!!!
vismaz 3.

protams, tad būtu lielāka jēga. Taču jautājums, kādi būtu mērķi šo komandu uzturēšanai: MHL savā ziņā kopējot kanādiešus ir krietni pāršāvuši pār strīpu ar vecuma ierobežojumiem - šogad MHL var spēlēt 1989.g.dz. (21 gadu veci) līdz pat 1994.g.dz. (16 gadi). Ja komandu primārie mērķi būs ieņemt augstas vietas tabulā, tad komandās lielais vairākums būs virs U20 vecuma un tas maz ko dos U20 un U18 izlasēm. Tā būs tikai iespēja vairāk mūsējiem gadu vai divus ilgāk noturēties Latvijas komandā un uz Somijas 4. līgu doties kādu gadu vai divus vēlāk.
Ja komandās būs daudz jaunie U18/U20 izlašu spēlētāji - loģiski vietas turnīra tabulā būs krietni zemākas. Taču pa 3-4 komandām jau var pat lielāko daļu no U18 regulāri iespēlēt.

Šobrīd ar HK Rīga ir sanācis tikai tāds pašapmāns - liekas, ka mums ir baigi monstrālā jaunatne, taču realitātē MHL spēlē mūsu U21 izlase, kamēr krieviem visi ir U20/U18 izlases džeki ir izkaisīti pa daudzām komandām (vai pat spēlē jau KHL). Ieliktu šinī turnīrā (MHL), piemēram, Dānijas vai Norvēģijas U21 izlasi - rezultāti būtu stipri identiski. Tajā pašā laikā - ja ieliktu HK Rīga šogad BAČ (ar šo pašu sastāvu), rezultāti, visticamāk, būtu pat vēl vājāki kā RDJ pirms gada.

  -1 [+] [-]

, 2010-09-28 12:37, pirms 14 gadiem
Podzins galīgi švaks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-09-28 13:30, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Jēga no tava lielā stāsta ? RD un Hk Rīga nav nekādi atbildīgie par LV hokeju kopumā. Saproti taču to vienreiz.
Tāda JHK Spartak vai JHK CSKA arī neaudzē spēlētājus visai plašajai Rašai. Katram klubam ir savas intereses. Jaunie kadri tiek audzēti ar domu pirmkārt sev un nevienam citam.

Kur tad ir tas viss,par ko tu tik gudri spriedelē un kāds tam sakars ar RD ?! RD kādam ko liedz. Lūdzu,lai piesaka 3 komandas MHL,kas to liedz ? Belariem ir 2 komandas MHL.
Lai valsts atbalsta savu jaunatni. Jo neviens prīvātais nesponsorēs jauniešus,jo no ta neko negūs. Teksim tu Abrag varētu no savas kabatas atmest ko jaunajiem un tā teikt Latvijas vardā,par ko tu tā cepies. Stāstot pekstiņus visi gudri,bet kad lieta nonak līdz darbiem mēmi,klusi un nemanami paliek lielie darītāji. Jo dzīvē viss ir nedaudz sarežģītak,kā gudri muldet netā un visus macīt .
Tad kāda jēga no tā visa ir Latvijas hokejam kopumā, ka Latvijas komandas piedalās citu valstu čempionātos. Tad es pilnībā piekrītu Abragam, ka šis RD+Kira ir sagandējuši Latvijas hokeja sistēmu, kā tādu. Ne par velti, ne čehi, slovāki, zviedri un somi neļauj savām blicēm piedalīties KHL.
Jaunajiem tiekties jau ir kur, bet spēlēt nav, jo labākajā gadījumā RD divas maiņas būs vietējie [starp kuriem 4 pensionāri], bet ko darīt pārējiem.
Ar RD sakars ir tāds, ka potenciālie sponsori ar mazākām summām varētu atbalstīt LAČ klubus, nevis bāzt naudu vienā caurumainā kulē! Ticiet man, interese no līdzjutēju puses par biznesa projektu RD sāks zust, ja nebūs uzvaru un akcenta uz vietējiem spēlētājiem!
Belari MHL gatavo arī trešo komandu un atšķirība ir tāda, ka belariem BAČ-ā ir ~10 līdzvērtīgi klubi [sakārtotās sistēmas ziņā].
Diemžēl, tikai netā jau arī paliek vieta, kur izteikt savas domas, jo pie šprices esošajiem vīriem tavas domas galīgi neinteresē.
Par savu naudiņu būtu gatavs atbalstīt tikai tādu klubu, kurā būtu dalībnieks ar balss tiesībām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-09-28 14:06, pirms 14 gadiem
PuLVeris rakstīja: Par savu naudiņu būtu gatavs atbalstīt tikai tādu klubu, kurā būtu dalībnieks ar balss tiesībām.
uz priekšu. atrodi vēl kādus 20 līdzīgi domājošos- un klubs būs gatavs vienīgais, zinot, kā cilvēki kašķējas, ātri sāksies domstarpības. varbūt varētu tā, ka katram "pieder" viens savs spēlētājs, ar kuru dara, ko grib
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja