Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:845, Did:0, useCase: 3

"Rīgai" sezona beigusies pēc zaudējuma Mitiščos

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Rīgai" sezona beigusies pēc zaudējuma Mitiščos
Jurim Upītim un "Rīgai" MHL sezona beigusies
Foto: Aigars Prūsis

HK "Rīga" nav izdevies iekļūt Harlamova kausa izcīņas 2. kārtā. Rīdzinieki Rietumu konferences ceturtdaļfināla sērijas izšķirošajā spēlē ar 2:4 viesos piekāpās Mitišču "Atlanty", sērijā zaudējot ar 2-3.

Šodien "Rīgas" vārtos stāvēja Jānis Auziņš. Komandas galvenais treneris Leonīds Tambijevs pēc iepriekšējā mača bija spiests konstatēt, ka Kristers Gudļevskis ir noguris, kā rezultātā pieļauj pārāk daudz kļūdu.

Izturējuši mājinieku starta spiedienu, uzbrukumus sāka veidot arī rīdzinieki. Aktīvi pretinieku zonā bija brāļi Lipsbergi un Vladislavs Dobreņķijs, par sevi lika manīt arī komandas izslēgšanas spēļu bombardieris Roberts Bukarts.

Pirmajā periodā abas komandas neizmantoja vienu skaitlisko vairākumu. Trešdaļas beigas aktīvāk aizvadīja "Atlanty", bet vārtus gūt nespēja. Pēc pirmajām 20 minūtēm Mitiščos 0:0.

Otrā perioda sākums viesiem neizdevās. Jau trešdaļas 68. sekundē Auziņu ar metienu no "zem aizsarga" pārspēja Pāvels Černovs. Divas minūtes un divas sekundes vēlāk mājinieki realizēja vairākumu, klasi nodemonstrējot Aleksandram Kadeikinam – 2:0.

"Atlanty" spiediens bija milzīgs, bet perioda otrajā pusē "Rīgai" izdevās izlīdzināt spēli un vienus vārtus atgūt – 37. minūtē mājinieku aizsargi vienu savu vārtu priekšā atstāja Nikolaju Jeļisejevu, kurš iespēju garām nelaida – 2:1.

Otrās trešdaļas beigās "Rīga" izturēja lielo mazākumu, kas ilga vairāk nekā divas minūtes. Vairākas reizes glāba Auziņš, parūpējoties par to, lai trešo periodu mūsējie sāktu ar vienu vārtu deficītu.

Pēdējās trešdaļas sākumā "Rīga" nospēlēja līdz galam otrā perioda beigās nopelnīto mazākumu, bet pēc tam ielaida, spēlējot vienādos sastāvos. 3:1 "Atlanty" labā no zonas vidus panāca Romāns Rukavišņikovs.

52. minūtē Tambijevs paņēma pusminūtes pārtraukumu. Tas deva vēlamo rezultātu. Viesi uzbruka ļoti daudz, aktīvi bija Juris Upītis ar Bukartu. Tieši pēdējais 54. minūtē palīdzēja vienus vārtus atgūt. Bukarta mesto ripu Mihails Finagins atvairīja, taču ar Dobreņkija metienu galā netika – 3:2.

"Rīgas" spiediens palielinājās. Mājinieku vārtsarga meistarību pārbaudīja Miks Lipsbergs, kārtējo reizi meta Bukarts... 35 sekundes pirms spēles beigām Auziņa vietā tika uzlaists sestais laukuma spēlētājs. 10 sekundes vēlāk ripa ielidoja tukšos "Rīgas" vārtos – 2:4 un sezona beigusies.

Harlamova kausa izcīņas 1. kārtas piektā spēle

Mitišču "Atlanty – Rīga 4:2 (0:0, 2:1, 2:1)
Vārti: 21:08 Černovs (Kadeikins) 1:0, 23:20 Kadeikins (Ševčenko, vair.) 2:0, 36:03 Jeļisejevs (Kr. Lipsbergs, R. Lipsbergs) 2:1, 41:28 Rukavišņikovs (Černovs) 3:1, 53:01 Dobreņkijs (Biezais, Bukarts) 3:2, 59:36 Černovs (Sošņikovs, Kadeikins, t.v.) 4:2
Vārtsargi: Finagins – Auziņš

Izmantotie resursi:
Молодежная Хоккейная Лига :: Официальный сайт

 +80 [+] [-]

, 2012-03-23 13:09, pirms 13 gadiem
Sezona beidzās... tomēr jau Piņķos. Diemžēl.

  -3 [+] [-]

, 2012-03-23 13:10, pirms 13 gadiem
Žēl, bija pelnījuši tikt tālāk-
sezonas laikā pamazām, pamazām kāpa iekšā play-off zonā, līdz baigās ar cīņassparu tas izdevās.
Eh tā IT KĀ uzvarētā spēle Piņķos... IT KĀ...

 +45 [+] [-]

, 2012-03-23 13:11, pirms 13 gadiem
Paši vien vainīgi...

 +14 [+] [-]

, 2012-03-23 13:11, pirms 13 gadiem
Zaudējuma rūgtums, tā arī ir skola! Lai vecas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2012-03-23 13:12, pirms 13 gadiem
viens neveiksmiigs periods maksaaja visu seeriju!

 +15 [+] [-]

, 2012-03-23 13:13, pirms 13 gadiem
Izcilāku stulbumu sen nebiju hoķī redzējis!!!!!!!!!!!!!Pēc spēles Piņķos - pelnīti!!!!!!!!!!!!!!!!!

  +8 [+] [-]

, 2012-03-23 13:13, pirms 13 gadiem
Piekrītu, ka arī kaut vai tīri morāli viņi šo sēriju zaudēja jau pagājušajā spēlē Piņķos, kad pamanijās izsēt 4 vārtu pārsvaru... šodienas spēle faktiski bija tikai formalitāte...

  +7 [+] [-]

, 2012-03-23 13:13, pirms 13 gadiem
Tambijevam pa šito atbildība jauzņemās 100%, sērija tika zaudēta jau mājās no 5:1..uz zaudējumu 17 minūtēs nu te jābūt taktiskam idi... atvainojos bet nu tā tas ir žēl džekus..

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 13:13, pirms 13 gadiem
Taads ir sports!!! vineet grib katrs un spele sakas no 0:0 un beidzas tikai ar tiesnesha svilpi - sezona beigusies itka tikai shodien, .. bet buutiibaa tika pakaasta 9 sekunzhu laikaa Piņķos! tagad lai tikai pietiek speka gatavoties ar Tediju kopaa uz PC

 +12 [+] [-]

, 2012-03-23 13:14, pirms 13 gadiem
Vienīgais ko varu teikt, ka paši vien vainīgi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-03-23 13:17, pirms 13 gadiem
sezona beidzās jau pēc ceturtās spēles...

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 13:17, pirms 13 gadiem
skumji , cerēju

  +7 [+] [-]

, 2012-03-23 13:19, pirms 13 gadiem
Nu Piņķos visu noraka es veel nesaprotu, kaa play off var no 5:1 zaudeet! Regulaarajaa taadi briinumi ir bijushi, bet playoffaa! Dusmas parņem!

     [+] [-]

, 2012-03-23 13:19, pirms 13 gadiem
Leonīdam Tambijevam tā bija PĒDĒJĀ spēle HK ''Rīga".

     [+] [-]

, 2012-03-23 13:19, pirms 13 gadiem
toto
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-03-23 13:20, pirms 13 gadiem
Pašu galvas un psiholoģija pie tā noveda jau Piņķos, nav ko tur diži Tambijevu vainot... Vaina spēlētāju galvās (iespējams, ne visās, protams)...

     [+] [-]

, 2012-03-23 13:20, pirms 13 gadiem
pilnigi nabagi, bet izdzivo stiprakais

     [+] [-]

, 2012-03-23 13:20, pirms 13 gadiem
pazorniki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 13:22, pirms 13 gadiem
luuzeri

     [+] [-]

, 2012-03-23 13:22, pirms 13 gadiem
var gatavoties pārbaudes spēlej ar Igaunijas izlasi

     [+] [-]

, 2012-03-23 13:23, pirms 13 gadiem
Uzvar komanda - zaudē treneris.

  +3 [+] [-]

, 2012-03-23 13:24, pirms 13 gadiem
simex rakstīja: Pilnīga un pelnīta izgāšanās...EPIC FAIL! Pat ar KHL špīleriem nespēja uzvarēt atlantus,kuru līderi vēl KHL ...
Atlantiem spēli uztaisīja viņi līderi ar pieredzi pieaugušo hokejā (Černovs u.c.) - tie kuri šosezon spēlēja Kļinas Titan (VHL) un Elektrostaļas Kristālā (RHL). Ja nemaldos, play-offos tādi bija 6-7.

Cita lieta, visu cieņu Atlantu trenerim - izšķirošajā spēlē laukumā izlikt 1994.g.dz. vārtsargu, kurš iepriekš tikai pilnas 8 spēles MHL stāvējis.

  +2 [+] [-]

, 2012-03-23 13:25, pirms 13 gadiem
Serija tika zaudeta jau Piņķos!!!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2012-03-23 13:25, pirms 13 gadiem
PELNĪTI...būs mācība, ka ir jāspēlē hokejs no signāla līdz signālam, nevis kā ienāk prātā. Atlant parādija pēdējā spēlē Piņķos mūsu "gurķiem" kas ir komandas gars un kā ir jāspēlē...un tas Bukarta iedomīgais komentārs - Mitišķos sliktas viesnīcas, tāpēc negribu braukt...hei, Bukart, Tev vispār būtu jāguļ pie halles teltī, nēesi pat pelnijis gulēt sūdīgā viesnīcā ar savu iedomību, nēesi Tu vēl nekas, pāris spēlēs Dinamo..pff 0. Mācies labāk no Podziņa, kuram vienalga kur spēlēt, bet galvenais dodiet iespēju spēlēt!!

  +3 [+] [-]

, 2012-03-23 13:26, pirms 13 gadiem
murziks rakstīja: var gatavoties pārbaudes spēlej ar Igaunijas izlasi
vo, vo - tagad Stepītim kā akmens no sirds novēlās - nebūs jāstreso par to, kurš spēlēs pret eestiem

 +17 [+] [-]

, 2012-03-23 13:27, pirms 13 gadiem
gintsc rakstīja: PELNĪTI...būs mācība, ka ir jāspēlē hokejs no signāla līdz signālam, nevis kā ienāk prātā. Atlant parādija pēdējā spēlē Piņķos mūsu "gurķiem" kas ir komandas gars un kā ir jāspēlē...un tas Bukarta iedomīgais komentārs - Mitišķos sliktas viesnīcas, tāpēc negribu braukt...hei, Bukart, Tev vispār būtu jāguļ pie halles teltī, nēesi pat pelnijis gulēt sūdīgā viesnīcā ar savu iedomību, nēesi Tu vēl nekas, pāris spēlēs Dinamo..pff 0. Mācies labāk no Podziņa, kuram vienalga kur spēlēt, bet galvenais dodiet iespēju spēlēt!!
no Podziņa??? Tā paša, kurš ir absolūtā 0 HK Rīga 4. maiņā?

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 13:31, pirms 13 gadiem
Lūk arī sāpīgs apliecinājums tam, ka spēle rit 60 minūtes, nevis 50.. "Rīga" tāpat, kā "Jugra" pret "Traktoriem" šo bija piemirsuši un abi pelnīti izlidoja ārā no kausa izcīņas. 10 min atslābums un pārējās spēles ir vairs tikai formalitāte...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-23 13:32, pirms 13 gadiem
Tipiski mūsējo stilā.. besi ara... visam bija jabeidzas Rīgā

  +3 [+] [-]

, 2012-03-23 13:32, pirms 13 gadiem
Ko tur meklēt vainīgos,bet Piņķos bija skaidri redzams,ka Gudļevskis pēc tās avantūriskās piespēles un ielaistā gola salūza un tālāko jau mēs redzējām...piekrītu,arī slikta pieredze ir pieredze!

  -3 [+] [-]

, 2012-03-23 13:33, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: no Podziņa??? Tā paša, kurš ir absolūtā 0 HK Rīga 4. maiņā?
neteicu nevienu vārdu, ka ir jāmācās spēlēt hokeju!!!!MĀCĪTIES ATTIEKSMI pret hokeju un hokeja spēlēšanu, nevis iet laukumā ar attieksmi - nu ko tad Jūs te, es tak spēlēju Dinamo un kāpēc man te jāspēlē utt utt utt

  +9 [+] [-]

, 2012-03-23 13:34, pirms 13 gadiem
Tomēr gribētos atbildību pajautāt no Leonīda TAmbijeva. Tieši viņš ar nepārdomātiem lēmumiem 3 un 4 spēlē radīja lūzumu sērijā. 3 spēlē pie rezultāta 2:1 Rīgas labā 40 sek pirms 3 trešdaļas beigām Tambijevs pieprasa 30 sek pārtraukumu. Iemetiens ir pie mūsu vārtiem, līdz tam pretinieks vētrini uzbrucis jau 3 min, pēdējās 10 min prektiski spēlējot ar divām maiņām, Atlantu līderi knapi velk kājas.... priekš kam ņemt taimautu un dot pretiniekam atpūtu un viņu treneriem laiku izdomāt startēģiju pēdējam uzbrukumam???? Kas notika - pretinieks uzvar iemetienu, un pēc 10 sek iemet vārtus - 2:2 un papildlaiks! Labi, ka uzvarējām bullīšos, taču trenera kļūda - acīmredzama! Par 4 spēli vispār neizteikšos. Brīdī, kad "peld" Gudļevskis un ielaiž 3 golus minūtes laikā, nekas netiek darīts lietas labā! Auziņš, ar labāku statistiku un mierīgāku psiholoģiju paliek uz rezervistu soliņa.... Arī regulārajā turnīrā bija virkne neizprotamu lēmumu, spēlētāju rokāžu, stratēģijas maiņas un citu lietu, kas vedināja domāt, ka Tambijevs apjūk kā galvenais treneris kritiskās (un ne ļoti) situācijās. Neesmu izglītots hokeja treneris vai liels speciālists, esmu līdzjutējs ar 30 gadu pieredzi, taču pazīstu daudzus bijušos un esošos hokejistus, daļa no viņiem strādā kā treneri, ir daži, kas ir tuvu HK Rīga, un izsaka līdzīgu viedokli. Domāju, ka laiks Dinamo vadībai dot iespēju kādam citam trenerim, kaut vai Ābolam...

 +13 [+] [-]

, 2012-03-23 13:35, pirms 13 gadiem
gaidam kad Tambijevu atbrīvojas, un ieliks treneri ar raksturu

  +9 [+] [-]

, 2012-03-23 13:38, pirms 13 gadiem
Tagad visi vainos Tambiku. Bet vainojami ir bērnu treneri , kas gatavo nākamos "meistarus" . Tambijevs saņem praktiski jau gatavu produktu no bērnu treneriem. Viņš var sagatavot komandu taktiski ( kā vinam tas sanāk , ir cits jautājums), bet fizuhu un tehniku viņš pa lielam vairs jau nevar uzlabot, jo pamatus jāliek daudz agrāk - līdz 16-17 gadiem . Kā gatavo jaunos hokejistus Kanādā - tikko puika uzkāpj uz slidām , viņam nepārtraukti kaļ galvā, ka tu esi pats labākais, tu visu vari, tu visus saplēsīsi utt... A pie mums ... Pašreizējie bērnu treneri ir auguši kolhozu laikos, kad viss piederēja partijai, bet cilvēks bij nulle.Tāpat treneri tagad audzina arī bērnus - " Tu neko nevari ! " , " Tev rokas no pakaļas aug ! " , " Tu nekad neko neiemācīsies !" Bet nevienu nedzen ārā , jo vecāki maksā ... Mūsu jaunajiem hokejistiem jau no mazotnes audzina lūzeru psiholoģiju !!!

Lielākā daļa HK Rīga nav gatavi šāda līmeņa spēlēm( Gatavi ir tikai daži aizsargi un Upītis, Bukarts, Indrašis) Sezonas laikā tas nebij tik ļoti manāms , bet PO parādās milzīga atšķirība ar krievu komandām fiziskajā gatavibā, tehnikā , slidošanas prasmē . It kā jau daudziem puišiem galvas ir gaišas , bet diemžēl kājiņas par lēnu , rociņas pa švaku , un līdz ar to spēles ātrumam netiekam līdzi. Kas pie tā vainīgs ? Ne jau Tambijevs ! Vainīgi ir bērnu treneri ; bērnu hokeja sistēma. Un te mēs nonākam līdz pašam galvenajam vaininiekam - LHF !!!
Uz katra stūra Lipmans skandina - cik viņš svēts, cik naudas iztērējis, cik daudz izdarījis Latvijas hoķim.A cik daudz viņa uzņēmumi nopelnīja pateicoties hoķim , pateicoties hokeja sakariem Eiropā ? Par to Lipmans kautrīgi noklusē. A kur būtu Latvijas hoķis, ja nebūtu Dinamo ? Pakaļā !!!! Bērnu hokeja sistēmas nav , Latvijas čempionāts atgādina sētas mačus , kur pensionārvecuma , alus kroga veči uzspēlē pret junioriem.
A kam pieder Arēna Rīga ? Kaut kādiem mudakiem, kam par hokeju maza bēda, kam tik nokāst piķi.
Ja tā turpināsies , pēc gadiem 5-10 mēs varēsim pie alus kausa noskatīties video arhīvos un priecāties - cik superīgs kādreiz mums bij hoķis !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2012-03-23 13:38, pirms 13 gadiem
Nekas puiki!!! Brauciet ātrāk mājās, lai variet vakarā paspēt noskatīties Okartes skatuvi!!!

     [+] [-]

, 2012-03-23 13:39, pirms 13 gadiem
Nekas, junioru hokejā arī slikta pieredze ir laba pieredze.

  +2 [+] [-]

, 2012-03-23 13:48, pirms 13 gadiem
Jānoliek treneri, hokeja sistēmu, pāris spēlētājus. Klasika pēc mūsu zaudējumiem. Objektīvi skatoties bija jāuzvar LV, tā kā to neizdarījām, tad nevar vienas spēles dēļ tagad nopelt treneri. Jāturpina progresēt un nākamgad jau jāmērķē augstāk. Ja nākamgad nebūs, tad jādomā par izmaiņām treneru korpusā.

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 13:49, pirms 13 gadiem
gintsc rakstīja: neteicu nevienu vārdu, ka ir jāmācās spēlēt hokeju!!!!MĀCĪTIES ATTIEKSMI pret hokeju un hokeja spēlēšanu, nevis iet laukumā ar attieksmi - nu ko tad Jūs te, es tak spēlēju Dinamo un kāpēc man te jāspēlē utt utt utt
nuu, HK Rīga spēlētāji labi apguvuši poh.ujisma attieksmi no Podziņā 4. spēles 3. periodā. Viņiem labi sanāca

     [+] [-]

, 2012-03-23 13:51, pirms 13 gadiem
tieši tā, viens periods respektīvi visu izšķīra

  -2 [+] [-]

, 2012-03-23 13:53, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: nuu, HK Rīga spēlētāji labi apguvuši poh.ujisma attieksmi no Podziņā 4. spēles 3. periodā. Viņiem labi sanāca
aaa "hokeja experts"

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 13:53, pirms 13 gadiem
Calvin rakstīja: Tomēr gribētos atbildību pajautāt no Leonīda TAmbijeva. Tieši viņš ar nepārdomātiem lēmumiem 3 un 4 spēlē radīja lūzumu sērijā. 3 spēlē pie rezultāta 2:1 Rīgas labā 40 sek pirms 3 trešdaļas beigām Tambijevs pieprasa 30 sek pārtraukumu. Iemetiens ir pie mūsu vārtiem, līdz tam pretinieks vētrini uzbrucis jau 3 min, pēdējās 10 min prektiski spēlējot ar divām maiņām, Atlantu līderi knapi velk kājas.... priekš kam ņemt taimautu un dot pretiniekam atpūtu un viņu treneriem laiku izdomāt startēģiju pēdējam uzbrukumam???? Kas notika - pretinieks uzvar iemetienu, un pēc 10 sek iemet vārtus - 2:2 un papildlaiks! Labi, ka uzvarējām bullīšos, taču trenera kļūda - acīmredzama! Par 4 spēli vispār neizteikšos. Brīdī, kad "peld" Gudļevskis un ielaiž 3 golus minūtes laikā, nekas netiek darīts lietas labā! Auziņš, ar labāku statistiku un mierīgāku psiholoģiju paliek uz rezervistu soliņa.... Arī regulārajā turnīrā bija virkne neizprotamu lēmumu, spēlētāju rokāžu, stratēģijas maiņas un citu lietu, kas vedināja domāt, ka Tambijevs apjūk kā galvenais treneris kritiskās (un ne ļoti) situācijās. Neesmu izglītots hokeja treneris vai liels speciālists, esmu līdzjutējs ar 30 gadu pieredzi, taču pazīstu daudzus bijušos un esošos hokejistus, daļa no viņiem strādā kā treneri, ir daži, kas ir tuvu HK Rīga, un izsaka līdzīgu viedokli. Domāju, ka laiks Dinamo vadībai dot iespēju kādam citam trenerim, kaut vai Ābolam...
Nogurst ne tikai pretinieku spēlētāji, bet arī mūsu. Manuprāt, Tambs ņemot taimautu gribēja nomierināt spēlētājus un dot atelpu pēc intensīvas aizsargāšanās. Nevajag domāt taisnā virzienā.
Par Gudļevski es uzskatu bija 50/50 situācija, jo nevarēja laist pilnīgi "aukstu" Auziņu, jo nav garantiju, ka viņš spēlē ieietu normāli.
Un par to, ka visi no paziņām noliek Tambijevu vari palasīt Latvijas vēsturi, tad sapratīsi, ka lielajai daļai neapmierināto tautiešu asinīs ir neapmierinātība ar dzīvi un apkārtējo nolikšana, it sevišķi aiz muguras.

     [+] [-]

, 2012-03-23 13:56, pirms 13 gadiem
eduards fināls rakstīja: Jānoliek treneri, hokeja sistēmu, pāris spēlētājus. Klasika pēc mūsu zaudējumiem. Objektīvi skatoties bija jāuzvar LV, tā kā to neizdarījām, tad nevar vienas spēles dēļ tagad nopelt treneri. Jāturpina progresēt un nākamgad jau jāmērķē augstāk. Ja nākamgad nebūs, tad jādomā par izmaiņām treneru korpusā.
Nevis par izmaiņām treneru korpusā jādomā, bet par to kā sakārtot pamatus. Ja sakne ir sapuvusi, tad arī viss stumbrs būs nīkulis

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 13:56, pirms 13 gadiem
semerjaks rakstīja: Tagad visi vainos Tambiku. Bet vainojami ir bērnu treneri , kas gatavo nākamos "meistarus" . Tambijevs saņem praktiski jau gatavu produktu no bērnu treneriem. Viņš var sagatavot komandu taktiski ( kā vinam tas sanāk , ir cits jautājums), bet fizuhu un tehniku viņš pa lielam vairs jau nevar uzlabot, jo pamatus jāliek daudz agrāk - līdz 16-17 gadiem . Kā gatavo jaunos hokejistus Kanādā - tikko puika uzkāpj uz slidām , viņam nepārtraukti kaļ galvā, ka tu esi pats labākais, tu visu vari, tu visus saplēsīsi utt... A pie mums ... Pašreizējie bērnu treneri ir auguši kolhozu laikos, kad viss piederēja partijai, bet cilvēks bij nulle.Tāpat treneri tagad audzina arī bērnus - " Tu neko nevari ! " , " Tev rokas no pakaļas aug ! " , " Tu nekad neko neiemācīsies !" Bet nevienu nedzen ārā , jo vecāki maksā ... Mūsu jaunajiem hokejistiem jau no mazotnes audzina lūzeru psiholoģiju !!!

Lielākā daļa HK Rīga nav gatavi šāda līmeņa spēlēm( Gatavi ir tikai daži aizsargi un Upītis, Bukarts, Indrašis) Sezonas laikā tas nebij tik ļoti manāms , bet PO parādās milzīga atšķirība ar krievu komandām fiziskajā gatavibā, tehnikā , slidošanas prasmē . It kā jau daudziem puišiem galvas ir gaišas , bet diemžēl kājiņas par lēnu , rociņas pa švaku , un līdz ar to spēles ātrumam netiekam līdzi. Kas pie tā vainīgs ? Ne jau Tambijevs ! Vainīgi ir bērnu treneri ; bērnu hokeja sistēma. Un te mēs nonākam līdz pašam galvenajam vaininiekam - LHF !!!
Izgāzi žulti? Atgādināšu, ka sērijā bija 2:1 mūsu labā un nebija tālu no 3:1, tad cik ļoti ir jābūt neapmierinātam ar dzīvi, lai stāstītu, ka mūsējie ir sūdīgāki par krievu hokejistiem?

  +3 [+] [-]

, 2012-03-23 14:00, pirms 13 gadiem
semerjaks rakstīja: Tagad visi vainos Tambiku. Bet vainojami ir bērnu treneri , kas gatavo nākamos "meistarus" . Tambijevs saņem praktiski jau gatavu produktu no bērnu treneriem. Viņš var sagatavot komandu taktiski ( kā vinam tas sanāk , ir cits jautājums), bet fizuhu un tehniku viņš pa lielam vairs jau nevar uzlabot, jo pamatus jāliek daudz agrāk - līdz 16-17 gadiem . Kā gatavo jaunos hokejistus Kanādā - tikko puika uzkāpj uz slidām , viņam nepārtraukti kaļ galvā, ka tu esi pats labākais, tu visu vari, tu visus saplēsīsi utt... A pie mums ... Pašreizējie bērnu treneri ir auguši kolhozu laikos, kad viss piederēja partijai, bet cilvēks bij nulle.Tāpat treneri tagad audzina arī bērnus - " Tu neko nevari ! " , " Tev rokas no pakaļas aug ! " , " Tu nekad neko neiemācīsies !" Bet nevienu nedzen ārā , jo vecāki maksā ... Mūsu jaunajiem hokejistiem jau no mazotnes audzina lūzeru psiholoģiju !!!

Lielākā daļa HK Rīga nav gatavi šāda līmeņa spēlēm( Gatavi ir tikai daži aizsargi un Upītis, Bukarts, Indrašis) Sezonas laikā tas nebij tik ļoti manāms , bet PO parādās milzīga atšķirība ar krievu komandām fiziskajā gatavibā, tehnikā , slidošanas prasmē . It kā jau daudziem puišiem galvas ir gaišas , bet diemžēl kājiņas par lēnu , rociņas pa švaku , un līdz ar to spēles ātrumam netiekam līdzi. Kas pie tā vainīgs ? Ne jau Tambijevs ! Vainīgi ir bērnu treneri ; bērnu hokeja sistēma. Un te mēs nonākam līdz pašam galvenajam vaininiekam - LHF !!!
Uz katra stūra Lipmans skandina - cik viņš svēts, cik naudas iztērējis, cik daudz izdarījis Latvijas hoķim.A cik daudz viņa uzņēmumi nopelnīja pateicoties hoķim , pateicoties hokeja sakariem Eiropā ? Par to Lipmans kautrīgi noklusē. A kur būtu Latvijas hoķis, ja nebūtu Dinamo ? Pakaļā !!!! Bērnu hokeja sistēmas nav , Latvijas čempionāts atgādina sētas mačus , kur pensionārvecuma , alus kroga veči uzspēlē pret junioriem.
A kam pieder Arēna Rīga ? Kaut kādiem mudakiem, kam par hokeju maza bēda, kam tik nokāst piķi.
Ja tā turpināsies , pēc gadiem 5-10 mēs varēsim pie alus kausa noskatīties video arhīvos un priecāties - cik superīgs kādreiz mums bij hoķis !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Galigi garam. Pec rezultaatiem pedejos gados musu juniori ir priekshaa Dānijai, Norvēģijai, Baltkrievijai, ko nevareetu teikt par lielo izlasi.

  +6 [+] [-]

, 2012-03-23 14:01, pirms 13 gadiem
gintsc rakstīja: aaa "hokeja experts"
pasaki vēl, ka Podziņš HK Rīga sastāvā play-offos ledu grauza

  +5 [+] [-]

, 2012-03-23 14:02, pirms 13 gadiem
semerjaks rakstīja: Nevis par izmaiņām treneru korpusā jādomā, bet par to kā sakārtot pamatus. Ja sakne ir sapuvusi, tad arī viss stumbrs būs nīkulis
Latvijas tautsaimniecībai hokejs jau pamatā nav pa kabatai. Ir viegli teikt, ka jāsakārto pamatus, to zina gandrīz 100%. 60% atkrīt, kad ir jāiedod īstermiņa ideja kā to izdarīt. Vēl 30% atkrīt, kad ir jādod pamatīgāks ilgtermiņa plāns. Kad ir jādomā, kur tam visam izraut finansējumu, tad atkrīt arī pēdējie 10% un tāpēc arī stagnācija. Ja Tev iedotu 100 latus un liktu māju uzcelt, Tu to varētu izdarīt?

     [+] [-]

, 2012-03-23 14:08, pirms 13 gadiem
no šitiem īsti vīri neizaugs...tā arī muļļāsies pa hokeja dīķi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-03-23 14:11, pirms 13 gadiem
Kauns visam treneru korpusam! Ka puišus nevarēja pilnīgi sagatavot!

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 14:12, pirms 13 gadiem
gintsc rakstīja: PELNĪTI...būs mācība, ka ir jāspēlē hokejs no signāla līdz signālam, nevis kā ienāk prātā. Atlant parādija pēdējā spēlē Piņķos mūsu "gurķiem" kas ir komandas gars un kā ir jāspēlē...un tas Bukarta iedomīgais komentārs - Mitišķos sliktas viesnīcas, tāpēc negribu braukt...hei, Bukart, Tev vispār būtu jāguļ pie halles teltī, nēesi pat pelnijis gulēt sūdīgā viesnīcā ar savu iedomību, nēesi Tu vēl nekas, pāris spēlēs Dinamo..pff 0. Mācies labāk no Podziņa, kuram vienalga kur spēlēt, bet galvenais dodiet iespēju spēlēt!!
Cirvīgs teksts – tirliņ, Bukarts visu 3. trešdaļu Piņķos stāvēja vārtos un spēlēja 4. maiņās par visiem 5 laukuma spēlētājiem, kad mūsējie pakāsa, vai ne?
Spēlētāji spēlēja, kā varēja – ne velti Atlants bija pirmajā vietā savā divīzijā+vēl pastiprināts ar 7 pieaugušo līgas spēlētājiem...
Liels akmens ir Tambijeva lauciņā, kuram jau pie 5:2 vajadzēja ņemt taimautu un atgādināt spēlētājiem, ka spēle vēl nav beigusies....

     [+] [-]

, 2012-03-23 14:12, pirms 13 gadiem
pilnīgs FAIL

     [+] [-]

, 2012-03-23 14:14, pirms 13 gadiem
Paši vainīgi, vajadzēja uzvarēt, tad kad bija iespēja.

  +3 [+] [-]

, 2012-03-23 14:15, pirms 13 gadiem
flipsider rakstīja: Galigi garam. Pec rezultaatiem pedejos gados musu juniori ir priekshaa Dānijai, Norvēģijai, Baltkrievijai, ko nevareetu teikt par lielo izlasi.
Nākamajos pieaugušo Pč redzēsim , kur ir Dānija, Norvēģija, Baltkrievija, un kur esam mēs. Tad visiem būs nospļauties, ko kurš ir uzvarējis junioros

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 14:16, pirms 13 gadiem
Nu ko lai saka, veiksmi turpmāk! Un necelt degunus gaisā pirms sērijas noslēguma! Lai uzkapā 6.aprīlī pret Igaunijas Team un izgāž visu savu sāpi uz viņiem...

     [+] [-]

, 2012-03-23 14:17, pirms 13 gadiem
Induss rakstīja: Nu ko lai saka, veiksmi turpmāk! Un necelt degunus gaisā pirms sērijas noslēguma! Lai uzkapā 6.aprīlī pret Igaunijas Team un izgāž visu savu sāpi uz viņiem...
tu domā tur daudziem vispār sāp?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 14:23, pirms 13 gadiem
zidans rakstīja: tu domā tur daudziem vispār sāp?
Domā, ka nē? Pie kompja rakstīt glupības noteikti nesāp

     [+] [-]

, 2012-03-23 14:23, pirms 13 gadiem
epavl rakstīja: idioti
kuri? tiesneši, treneri, atlanti, mūsu spēlētāji - vai varbūt tu?

     [+] [-]

, 2012-03-23 14:25, pirms 13 gadiem
semerjaks rakstīja: Nākamajos pieaugušo Pč redzēsim , kur ir Dānija, Norvēģija, Baltkrievija, un kur esam mēs. Tad visiem būs nospļauties, ko kurš ir uzvarējis junioros
Un kur tad būs Dānija, Norvēģija, Baltkrievija???
Nekas jau nebūs mainījies, tāpat +/- būs Latvijas līmeņa komandas, kā tas ir bijis līdz šim...

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 14:26, pirms 13 gadiem
24.03. plkst. 16:00 Ozolnieki-MONARCH - HK Juniors (Inbox.lv ledus hallē). Spēlē piedalīsies mūsu slavenie HK ''Rīga'' hokejisti: vārtsargi Kristers Gudļevskis un Jānis Auziņš, aizsargi Pauls Zvirbulis, Edgars Dīķis un Mārtiņš Jakovļevs, uzbrucēji Roberts Lipsbergs, Ainārs Podziņš, Juris Upītis un Miks Indrašis. Visi uz Piņķiem.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 14:27, pirms 13 gadiem
eduards fināls rakstīja: Latvijas tautsaimniecībai hokejs jau pamatā nav pa kabatai. Ir viegli teikt, ka jāsakārto pamatus, to zina gandrīz 100%. 60% atkrīt, kad ir jāiedod īstermiņa ideja kā to izdarīt. Vēl 30% atkrīt, kad ir jādod pamatīgāks ilgtermiņa plāns. Kad ir jādomā, kur tam visam izraut finansējumu, tad atkrīt arī pēdējie 10% un tāpēc arī stagnācija. Ja Tev iedotu 100 latus un liktu māju uzcelt, Tu to varētu izdarīt?

Ar tiem ļimoniem , ko Lipmans un viņam piederošie "Liepājas metalurgs", Grindekss, a/s "Kalceks", SIA "Liplat" utttttt. ir nopelnījis pateicoties hoķim un hokeja sakariem Eiropā, var pacelt ne tikai hokeju , bet visu sportu Latvijā

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 14:29, pirms 13 gadiem
zidans rakstīja: no šitiem īsti vīri neizaugs...tā arī muļļāsies pa hokeja dīķi
- nostradamus atradies
Par īstiem vīriem izaug, iepazīstot sāpes, priekus, vilšanos, uzvaras un zaudējumus

  +3 [+] [-]

, 2012-03-23 14:30, pirms 13 gadiem
semerjaks rakstīja: Ar tiem ļimoniem , ko Lipmans un viņam piederošie "Liepājas metalurgs", Grindekss, a/s "Kalceks", SIA "Liplat" utttttt. ir nopelnījis pateicoties hoķim un hokeja sakariem Eiropā, var pacelt ne tikai hokeju , bet visu sportu Latvijā
Nu jau, nu jau Noteikti hokejs ir tā lieta ar kura palīdzību Lipmans pelna miljonus

  -4 [+] [-]

, 2012-03-23 14:36, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Nu jau, nu jau Noteikti hokejs ir tā lieta ar kura palīdzību Lipmans pelna miljonus
Tu gribi teikt, ka Lipmans ir lielos mīnusos ienākot hokejā ?

  +2 [+] [-]

, 2012-03-23 14:38, pirms 13 gadiem
Nevajag te nevienu noniecināt, ilgi nav jāmeklē tādas izglābšanās, kāda tā bija Pinķos, tagad mēs izjūtam tāda zaudējuma sāpes.
Šī, ceturtā spēle ir liela mācība un pieredze, gan spēlētājiem, gan treneriem.
Tā loģiski padomājot, HK Rīga būtu jāpiesaista kāds zviedru, somu galvenais treneris, ar pieredzi jauniešu komandu vadīšanā, Tambijevu atstāt par asistentu, tas tīri tā, skatoties nākotnē.
Salīdzinot abu komandu sastāvus, pat tik spraigu cīņu nevarēja prognozēt, tā kā paldies jaunajiem par labi parādīto spēli.

     [+] [-]

, 2012-03-23 14:40, pirms 13 gadiem
Liela izlase tada pati un jaunie ari tadi pasi aug,psihologiski nenoturigi,skumji!

  +2 [+] [-]

, 2012-03-23 14:41, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: no Podziņa??? Tā paša, kurš ir absolūtā 0 HK Rīga 4. maiņā?
Tak Latvijas izlases "nākotnes līderis"... Vai vismaz RD līderis jau nu točna!!! Vismaz Sējējs tā grib cerēt, jo savādāk neredzu kāda iemesla pēc Sējējs tā auklējas ar šo puiku.... kaut kā mēs šosezon redzējām mums pašiem arī HK Rīgā ir gan labāki, gan arī talantīgāki kadri par Pogu un par to mēs varējām pārliecināties gan RD spēlēs, gan arī MHL spēlēs kur arī tāds "supertalants" Poga labākajā tika tikai 4. maiņā un turpināja spēlēt "savā stilā " - ieskriet ar galvu bortā un mīcīties....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-23 14:43, pirms 13 gadiem
semerjaks rakstīja: Tu gribi teikt, ka Lipmans ir lielos mīnusos ienākot hokejā ?
redzi, atbilde uz šo ir vairāk filozofiska.
Katram cilvēkam ambīcijām ir 3 pakāpes:
1. NAUDA
2. VARA
3. SLAVA

Kira pirmo ir pilnībā apmierinājis - naudas viņam gana. Otro arī - vara viņam gana liela: gan Grindeksā, gan LHF u.c.
Līdz ar to viņš ir 3. fāzē - hokejs šajā ziņā ir pateicīgs par to runā un raksta ļoti daudz. Līdz ar to viņam tādi PČ Rīgā un LV izlases vadīšana (šeit, domāju, organizatoriski) ir vajadzīgi slavas uzspodrināšanai (nauda šeit ir nebūtisks faktors - par slavu Kira ir arī gatavs pat piemaksāt).
Starp citu, tieši tāpēc viņš tik personīgi un sāpīgi uztvēra LV izlases neveiksmīgo startu pagājušajā PČ un rīkojās emocionāli, atlaizdams visu izlases vadību.

  +2 [+] [-]

, 2012-03-23 14:44, pirms 13 gadiem
eduards fināls rakstīja: Nogurst ne tikai pretinieku spēlētāji, bet arī mūsu. Manuprāt, Tambs ņemot taimautu gribēja nomierināt spēlētājus un dot atelpu pēc intensīvas aizsargāšanās. Nevajag domāt taisnā virzienā.
Par Gudļevski es uzskatu bija 50/50 situācija, jo nevarēja laist pilnīgi "aukstu" Auziņu, jo nav garantiju, ka viņš spēlē ieietu normāli.
Un par to, ka visi no paziņām noliek Tambijevu vari palasīt Latvijas vēsturi, tad sapratīsi, ka lielajai daļai neapmierināto tautiešu asinīs ir neapmierinātība ar dzīvi un apkārtējo nolikšana, it sevišķi aiz muguras.
par noguršanu tu kļūdies! Kā jau rakstīju (acīmredzami, pats nepamanīji) Atlanti spēlēja pēdējās 10 min ar DIVĀM MAIŅĀM! Iemetiens bija mūsu zonā pēc Gudļevska piespiestas ripas, nevis pārmetiena - tātad drīkst mainīt piecinieku. Uztvēri ??? Apjautājies speciālistiem, šādos gadījumos neviens gudrs treneris minūtes pārtr. neņem!
Nezinu par leilāko daļu tautiešu, kas viņiem asinīs un tā, acīmredzami tavā rīcībā ir tādi dati, taču objektīva kritika, manuprāt, nav nekas slikts vai nosodāms un tai nav nekāda sakara ar neizdevušos privātu dzīvi vai zemu ienākumu līmeni. Pie tam, šoreiz patiešām šeit dominē argumentēti viedokļi nevis vnk brēcieni: muķļis ! - pats muļķis!

     [+] [-]

, 2012-03-23 14:46, pirms 13 gadiem
Jugras gadijums tiesi tads atslabst un maksa visa serija

     [+] [-]

, 2012-03-23 14:46, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: ...

prieks redzēt domubiedrus, ka hk LAT reālajai ekonomikai ir par dārgu prieks
jautājums kāds hokejs - ja Rīgas Dinamo, tad jā.

Bet, ja paskatās uz n-tajām amatieru komandām n-tajās līgās, kur džeki paši par visu maksā - tad tomēr ne. Tāpat attiecībā uz bērnu/jauniešu komandām, kur vecāki lauvas tiesu paši maksā

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 14:56, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: redzi, atbilde uz šo ir vairāk filozofiska.
Katram cilvēkam ambīcijām ir 3 pakāpes:
1. NAUDA
2. VARA
3. SLAVA

Kira pirmo ir pilnībā apmierinājis - naudas viņam gana. Otro arī - vara viņam gana liela: gan Grindeksā, gan LHF u.c.
Līdz ar to viņš ir 3. fāzē - hokejs šajā ziņā ir pateicīgs par to runā un raksta ļoti daudz. Līdz ar to viņam tādi PČ Rīgā un LV izlases vadīšana (šeit, domāju, organizatoriski) ir vajadzīgi slavas uzspodrināšanai (nauda šeit ir nebūtisks faktors - par slavu Kira ir arī gatavs pat piemaksāt).
Starp citu, tieši tāpēc viņš tik personīgi un sāpīgi uztvēra LV izlases neveiksmīgo startu pagājušajā PČ un rīkojās emocionāli, atlaizdams visu izlases vadību.
PERFEKTI pateikts !!!!!! RESPECT !!!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 15:04, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: vou vou vou
piebremzē lūdzu!!!
KHL pilnīgi neko nav devis Latvijas hokejam. jā dažiem džekiem labākas algas, bet ar diez vai. Kāpēc Galviņam ir jāslēdz līgums par knapām 100 000 gadā, ja viņš jau tagad ir 2 mio vērts Krievijas līgas cenās
Kur tad KHL laikā ir tā mūsu spozme PČ???
sišanās par palikšanu un viss

prieks redzēt domubiedrus, ka hk LAT reālajai ekonomikai ir par dārgu prieks
Ja KHL nav devis FANTASTISKU interesi par Latvijas hokeju, tad nomētājiet mani ar akmeņiem

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 15:06, pirms 13 gadiem
Calvin rakstīja: par noguršanu tu kļūdies! Kā jau rakstīju (acīmredzami, pats nepamanīji) Atlanti spēlēja pēdējās 10 min ar DIVĀM MAIŅĀM! Iemetiens bija mūsu zonā pēc Gudļevska piespiestas ripas, nevis pārmetiena - tātad drīkst mainīt piecinieku. Uztvēri ??? Apjautājies speciālistiem, šādos gadījumos neviens gudrs treneris minūtes pārtr. neņem!
Nezinu par leilāko daļu tautiešu, kas viņiem asinīs un tā, acīmredzami tavā rīcībā ir tādi dati, taču objektīva kritika, manuprāt, nav nekas slikts vai nosodāms un tai nav nekāda sakara ar neizdevušos privātu dzīvi vai zemu ienākumu līmeni. Pie tam, šoreiz patiešām šeit dominē argumentēti viedokļi nevis vnk brēcieni: muķļis ! - pats muļķis!
Piedod, bet neuztvēru tieši to argumentāciju, kuras esamību Tu izcel. Pajautāt citiem treneriem, manuprāt, nav argumentācija. Tajā brīdī Tambijevs rīkojās pēc saviem motīviem, kuri es pieņemu bija tikai uz labu vērsti. ( nedomāju, ka toto bija iesaistīts). Uzskati, ka viņš bija panikā un citi uz soliņa arī bija panikā un tad visi stresa situācijā izdomāja nolaist tvaiku, paņemot pārtraukumu? Es uzskatu, ka tā bija mērķtiecīga rīcība un ja mūsējie būtu uzvarējuši, tad visi slavētu spēlētājus, bet par treneri aizmirstu. Šoreiz neizdevās. Mūsu spēlētāji ,acīmredzot, neizpildīja kārtīgi dotos rīkojumus. Nu vainīgo varam meklēt ilgi un dikti, bet šoreiz, manuprāt, bija parasta spēle un trenera kļūdas netika novērotas. Skaidrs, ka mūsu viedokļi šeit atšķiras, bet nu pēc Tevis dotās argumentācijas man negribas pakļauties un piekrist Tambijeva nolikšanai.

     [+] [-]

, 2012-03-23 15:09, pirms 13 gadiem
красавчики

     [+] [-]

, 2012-03-23 15:09, pirms 13 gadiem
semerjaks rakstīja: Ja KHL nav devis FANTASTISKU interesi par Latvijas hokeju, tad nomētājiet mani ar akmeņiem
pirmkārt, tā fantastiskā interese jau bija sākot ar 1997.g. PČ - atceries cik tūkstoši no Latvijas agrāk brauca uz PČ
otrkārt, bez krievu naudas Rīgas klubs KHL vienkārši nespētu pastāvēt... tēlaini izsakoties - man arī, piemēram, ir interese par Ferrari, ja man dotu, es brauktu ar prieku. Taču pats to nomaksāt es ne tuvu nespēju.

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 15:12, pirms 13 gadiem
fail

     [+] [-]

, 2012-03-23 15:14, pirms 13 gadiem
Talantīgi zaudēja... Nav ko teikt!!! Pašiem būtu jābūt kauns par pēdējām divām spēlēm Rīgā!!! Sevišķi par pēdējo...tiešām kauns!!!

  -3 [+] [-]

, 2012-03-23 15:15, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: redzi, atbilde uz šo ir vairāk filozofiska.
Katram cilvēkam ambīcijām ir 3 pakāpes:
1. NAUDA
2. VARA
3. SLAVA

Kira pirmo ir pilnībā apmierinājis - naudas viņam gana. Otro arī - vara viņam gana liela: gan Grindeksā, gan LHF u.c.
Līdz ar to viņš ir 3. fāzē - hokejs šajā ziņā ir pateicīgs par to runā un raksta ļoti daudz. Līdz ar to viņam tādi PČ Rīgā un LV izlases vadīšana (šeit, domāju, organizatoriski) ir vajadzīgi slavas uzspodrināšanai (nauda šeit ir nebūtisks faktors - par slavu Kira ir arī gatavs pat piemaksāt).
Starp citu, tieši tāpēc viņš tik personīgi un sāpīgi uztvēra LV izlases neveiksmīgo startu pagājušajā PČ un rīkojās emocionāli, atlaizdams visu izlases vadību.
No kurienes tāds viedoklis? Pazīsti Kiru?

     [+] [-]

, 2012-03-23 15:16, pirms 13 gadiem
Auni!

     [+] [-]

, 2012-03-23 15:20, pirms 13 gadiem
Tad jau laikam tā viesnīca Mitišķos nebija tik sūdīga kā Bukarts stāstīja, ja jau gribēja tur atgriezties.

  -2 [+] [-]

, 2012-03-23 15:26, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: pirmkārt, tā fantastiskā interese jau bija sākot ar 1997.g. PČ - atceries cik tūkstoši no Latvijas agrāk brauca uz PČ
otrkārt, bez krievu naudas Rīgas klubs KHL vienkārši nespētu pastāvēt... tēlaini izsakoties - man arī, piemēram, ir interese par Ferrari, ja man dotu, es brauktu ar prieku. Taču pats to nomaksāt es ne tuvu nespēju.
Diemžēl, pēdējos gados tā interese apsīka . Pats atceries, cik tūkstoši brauca uz pč 90 gadu beigās, arī vēl 21.gadsimta sākumā. Un te vainojama nav tikai ekonomiskā situācija un kopējais emocionālais pagurums. Diemžēl, izcili izpildītāji ir aizgājuši ( Žoltoks,Skrastinš; Irbe,Ozoliņš , Fanduls, Kerčs, Beļavskis, Vītoliņš, Znaroks ) , bet viņu vietā nekas spīdošs neparādās ...

  -3 [+] [-]

, 2012-03-23 15:27, pirms 13 gadiem
eduards fināls rakstīja: No kurienes tāds viedoklis? Pazīsti Kiru?
Un tu izskatās, ka pazīsti , jo tev sava viedokļa nav

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 15:32, pirms 13 gadiem
madars1973 rakstīja: Leonīdam Tambijevam tā bija PĒDĒJĀ spēle HK ''Rīga".
Daudzi būtu tikai priecīgi, ja tā notiks

  -4 [+] [-]

, 2012-03-23 15:34, pirms 13 gadiem
semerjaks rakstīja: Un tu izskatās, ka pazīsti , jo tev sava viedokļa nav
Pēc kā vadies, ka man nav viedokļa? Savu viedokli jau izteicu iepriekš rakstā. Vienkārši no Abrags puses tas izklausījās stipri pēc fantāzijām, tāpēc arī jautāju, kur tādas ziņas šis ņēmis. Es arī varu piesaukt filosofiju, par to, ka Lipmans, iespējams, hokejā ir atradis savu dzīves esenci un tāpēc bez biznesa ir arī tajā lauciņā, bet tas ir tikai minējums sūda vērtībā, ja nepazīst šo cilvēku.

     [+] [-]

, 2012-03-23 15:38, pirms 13 gadiem
eduards fināls rakstīja: Pēc kā vadies, ka man nav viedokļa? Savu viedokli jau izteicu iepriekš rakstā. Vienkārši no Abrags puses tas izklausījās stipri pēc fantāzijām, tāpēc arī jautāju, kur tādas ziņas šis ņēmis. Es arī varu piesaukt filosofiju, par to, ka Lipmans, iespējams, hokejā ir atradis savu dzīves esenci un tāpēc bez biznesa ir arī tajā lauciņā, bet tas ir tikai minējums sūda vērtībā, ja nepazīst šo cilvēku.
Ja Abrags viedoklis ir s*da vērtībā ( kā tu izsakies ), tad atvaino , arī tavs viedoklis ir mēsla vērtībā

  +4 [+] [-]

, 2012-03-23 15:39, pirms 13 gadiem
kāds tur pēc uzvaras Piņķos kaut ko lielīgi vāvuļoja par Krievijas nekomfortablajām viesnīcām un sērijas pabeigšanu nākamajā spēlē varbūt vajag mazāk muldēt un vairāk trenēties?

  +2 [+] [-]

, 2012-03-23 15:39, pirms 13 gadiem
Jānis no Daugavpils rakstīja: Žēl, bija pelnījuši tikt tālāk-
sezonas laikā pamazām, pamazām kāpa iekšā play-off zonā, līdz baigās ar cīņassparu tas izdevās.
Eh tā IT KĀ uzvarētā spēle Piņķos... IT KĀ...
Ar ko tad viņi bija pelnījuši?? Ar to,ka no 5:1 spēli pakāsa??...

     [+] [-]

, 2012-03-23 15:42, pirms 13 gadiem
semerjaks rakstīja: Ja Abrags viedoklis ir s*da vērtībā ( kā tu izsakies ), tad atvaino , arī tavs viedoklis ir mēsla vērtībā
To biju domājis par savu minējumu no filosofijas lauciņa un arī par Abraga , ja viņš nepazīst Kiru. Vai arī Tu piekrīti par visu, ko filosofi raksta? Un atvaino, ja aizskāru kādu no tavām svētajām personām šajā portālā, neesmu vēl to hierarhiju te sapratis. Tu esi no tā imperiona?

     [+] [-]

, 2012-03-23 15:44, pirms 13 gadiem
eduards fināls rakstīja: To biju domājis par savu minējumu no filosofijas lauciņa un arī par Abraga , ja viņš nepazīst Kiru. Vai arī Tu piekrīti par visu, ko filosofi raksta? Un atvaino, ja aizskāru kādu no tavām svētajām personām šajā portālā, neesmu vēl to hierarhiju te sapratis. Tu esi no tā imperiona?
Mans "imperions" nav no šīs pasaules, čalīt .

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 15:50, pirms 13 gadiem
semerjaks rakstīja: Diemžēl, pēdējos gados tā interese apsīka . Pats atceries, cik tūkstoši brauca uz pč 90 gadu beigās, arī vēl 21.gadsimta sākumā. Un te vainojama nav tikai ekonomiskā situācija un kopējais emocionālais pagurums. Diemžēl, izcili izpildītāji ir aizgājuši ( Žoltoks,Skrastinš; Irbe,Ozoliņš , Fanduls, Kerčs, Beļavskis, Vītoliņš, Znaroks ) , bet viņu vietā nekas spīdošs neparādās ...
Pieļauju, ka jaunā paaudze nemaz tādus Fanduļus, Kerčus, Vītoliņus nemaz neatcerās (labākajā gadijumā pirmos divus LAČ PO sakarā, bet ne izlases spēļu sakarā)... viņiem tagad ir citi varoņi - Dārziņi, M. Rēdlihi, Daugaviņi... bet tādi jaunie talanti kā Irbes un Ozoliņi vēl nav izauguši un HVZ vai tuvākajā laikā izaugs.... reālākais kandidāts dotajā momentā ir tikai Girgensons, kas arī var palikt gan par nākamo latviešu Kopitaru un gan arī var palikt par latviešu Aleksu Daigli....

  +2 [+] [-]

, 2012-03-23 15:52, pirms 13 gadiem
semerjaks rakstīja: Nākamajos pieaugušo Pč redzēsim , kur ir Dānija, Norvēģija, Baltkrievija, un kur esam mēs. Tad visiem būs nospļauties, ko kurš ir uzvarējis junioros
Nu un ko mēs redzēsim? Pagājušogad jau redzējām Baltkrieviju ar Kosķicinu un Grabovski, un? Jā, ar dāņiem spēle nesanāca kā gribējās, bet norvēģiem kopš 2007. neesam zaudējuši

Nevajag jau arī pārspīlēt viena vai divu zaudējumu dēļ. Kur esam, tur arī būsim principā. Šogad U20 dāņus pagarinājumā vinnējām, citu gadu pieaugušajiem varbūt kā pagājušogad pagarinājumā vai bullīšos zaudēsim... apm. tas līmenis

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 15:54, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Pieļauju, ka jaunā paaudze nemaz tādus Fanduļus, Kerčus, Vītoliņus nemaz neatcerās (labākajā gadijumā pirmos divus LAČ PO sakarā, bet ne izlases spēļu sakarā)... viņiem tagad ir citi varoņi - Dārziņi, M. Rēdlihi, Daugaviņi... bet tādi jaunie talanti kā Irbes un Ozoliņi vēl nav izauguši un HVZ vai tuvākajā laikā izaugs.... reālākais kandidāts dotajā momentā ir tikai Girgensons, kas arī var palikt gan par nākamo latviešu Kopitaru un gan arī var palikt latviešu par Aleksu Daigli....
Jā , mūsdienu zaļknābjiem diemžēl nav ar ko salīdzināt viņu pašreizējos elkus ... Nu tad vismaz lai ieskatās video arhīvos , kā spēlēja Latvijas izlase pirms 10- 15 gadiem

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 15:59, pirms 13 gadiem
als rakstīja: par nākamo latviešu Kopitaru un gan arī var palikt par latviešu Aleksu Daigli....
Par Daigli gan viņš diez vai var palikt, jo tas džeks varēja reāli būt superkruts, bet to pats negribēja. Viņam hokejs riebās pēc definīcijas, talanta viņam bija daf**a, bet hokejs interesēja tikai kā blakus hobijs.... čalis pat bez cenšanās varēja 50 punktu sezonas izdot, viņam ir 129 vārti NHL tomēr.... un tas viss pilnīga poh**ā par visu. tagad viņš ir k-kāds mākslinieks vai kas tamlīdzīgs laikam par ko viņam arī vienmēr gribējaš būt, nevis par hokejistu....

Kas attiecas uz Zemgu, tad hvz... no vienas puses šogad viņam bija jābūt ražīgākam, no otras komana zaudēja savus līderus, kas iepriekš arī pa daļai baroja tādu Zemgu un tagad viņam pašam daudz kas jādara, redzēs kā uz priekšu NCAA veiksies. Lai gan šogad drīzāk progresējis vairāk ir Bļugers kā Zemgus vai kaut tie paši Jevpalovs ar Lipsbergu.

     [+] [-]

, 2012-03-23 16:04, pirms 13 gadiem
semerjaks rakstīja: Jā , mūsdienu zaļknābjiem diemžēl nav ar ko salīdzināt viņu pašreizējos elkus ... Nu tad vismaz lai ieskatās video arhīvos , kā spēlēja Latvijas izlase pirms 10- 15 gadiem
kā tad viņa spēlēja? Es tās spēles redzēju un kvalitātes ziņā nekas diži labāks par Latvija - Somija no pagājušā PČ vai spēles ar baltkrieviem tur nebija. Bija labāks goalijs Irbes personā un 2-3 uzbrucēji, citādi ta nav k-kāds zelta - Krosbiju laikmets ko atcerēties un siekaloties....

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 16:09, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Tak Latvijas izlases "nākotnes līderis"... Vai vismaz RD līderis jau nu točna!!! Vismaz Sējējs tā grib cerēt, jo savādāk neredzu kāda iemesla pēc Sējējs tā auklējas ar šo puiku.... kaut kā mēs šosezon redzējām mums pašiem arī HK Rīgā ir gan labāki, gan arī talantīgāki kadri par Pogu un par to mēs varējām pārliecināties gan RD spēlēs, gan arī MHL spēlēs kur arī tāds "supertalants" Poga labākajā tika tikai 4. maiņā un turpināja spēlēt "savā stilā " - ieskriet ar galvu bortā un mīcīties....
atmest ar roku tadam jaunajam speletajam ka Poga un teikt - ai, ej kur deguns rada ir stulbi. Neesam resursu zina mes nekads grands. Katrs Podzina limena speletajs Latvijas hokejam ir nozimigs. Skaidrs, ka vins nav uzbrukuma veidotajs (un ta ir tikai cilveku iztele, ka vinam par tadu butu jaklust, vins tads nekad nav bijis un nebus. Tapat nakamsezon ari Bicevskis tiks nolikts pa to, ka vins nebus kluvis par 1 vai 2 mainjas centru ka daudzi sobrid gaida, jo vinam nav tada talanta. Indrasis, upitis, Bukarts ar laiku varetu, bet ne Bivcevskis un Poga. Vini ir labi kapataji un speles jauceji, bet ne rezultata taisitaji), bet tomer, nav mums tik daudz vina limena speletaju lai vinu nenemtu nopietni.

  -2 [+] [-]

, 2012-03-23 16:10, pirms 13 gadiem
Īsi sakot- sūdīga jaunā LV hokeja paaudze izaugusi.
Garāk spriedelējot-neko labāku arī nevarēja gaidīt, jo nereti līdz augstākam līmenim nonāk nevis labākie un talantīgākie, bet gan naudīgākie.

     [+] [-]

, 2012-03-23 16:11, pirms 13 gadiem
mācās no DR kā izsķirošajā spēlē atdot pilnvaras bet ja godīgi, čaļi paši ielaida zaudi ar iepriekšējo spēli

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 16:14, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: vou vou vou
piebremzē lūdzu!!!
KHL pilnīgi neko nav devis Latvijas hokejam. jā dažiem džekiem labākas algas, bet ar diez vai. Kāpēc Galviņam ir jāslēdz līgums par knapām 100 000 gadā, ja viņš jau tagad ir 2 mio vērts Krievijas līgas cenās
Kur tad KHL laikā ir tā mūsu spozme PČ???
sišanās par palikšanu un viss

prieks redzēt domubiedrus, ka hk LAT reālajai ekonomikai ir par dārgu prieks
Tam nu gan es nepiekritisu, ka RD neko nav devis LV hokejam. Man ari RD ka veidojums nesimpatize, bet nevar noliegt, ka daudzi no musu hokejistiem ir sasniegusi loti labu limeni, tadu limeni kadu vini nekad nesasniegtu ja nespeletu RD.
Ari jauniesiem ir loti laba iespeja spelet loti laba limeni.

  -2 [+] [-]

, 2012-03-23 16:16, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Īsi sakot- sūdīga jaunā LV hokeja paaudze izaugusi.
vai drīzāk sūdīga jaunā paaudze, kas palikusi Latvijā... pieliec šai komandai Ķēniņu, Girgensonu, iespejams to pašu Kļaviņu no J20 Superelit, Bļugeru, Pelšu, Koļesņikovu, Ralfu Freibergu, Andersonu un tad tas skats uz dzīvi tik švaks nebūs... diemžēl krievam no katra reģiona uz ārzemēm aizjāj viens- divi spēlētāji, mums puse no visiem talantiem.... tā labākā puse vēl pie tam

  +2 [+] [-]

, 2012-03-23 16:19, pirms 13 gadiem
Neko citu nebija pelnījuši pēc iepriekšējās spēlēs!!!!!

     [+] [-]

, 2012-03-23 16:20, pirms 13 gadiem
šīs PO sērijas iznākums ir pierādījums tam kāpēc RD no HK Rīga spēlē tikai daži cilvēki. Iedomājieties, kas notiktu, ja viņu īpatsvars RD būtu lielāks par esošajiem 3,5 cilvēkiem? Domāju, ka spēle otrdien Pinķos varētu būt zīmīga arī trenera Tambijeva karjerā, kad viņš pēc sezonas dosies pie st. Juris prasīt algas paaugstinājumu. Junioru hokejs - trenerī ir jābūt spēkam...

     [+] [-]

, 2012-03-23 16:25, pirms 13 gadiem
Zemekis rakstīja: šīs PO sērijas iznākums ir pierādījums tam kāpēc RD no HK Rīga spēlē tikai daži cilvēki. Iedomājieties, kas notiktu, ja viņu īpatsvars RD būtu lielāks par esošajiem 3,5 cilvēkiem?
Nevienā KHL komandā MHListu īpatsvars nav lielāks kā mums. "Atlant'' vispār no šitiem savējiem tur tikai vienu Černovu, kas te pret mums spēlēja, sezonas laikā uz augšu ņēma. Tā, ka arī runas par to, ka Atlant spēlē play-off un tāpēc viņējo nav MHL komē ir smieklīgas, neviens "Atlants" KHL pēc vecuma neder vairs MHL komandai

Tas arī nebūtu normāli, KHL ir otra spēcīgākā līga pasaulē, būtu jābūt ārkārtīgi apdāvinātam, lai sezonā regulāri KHL komandā iesaistītu baru junioru... nu moš LEV to var darīt, kad nav kam spēlēt....

     [+] [-]

, 2012-03-23 16:29, pirms 13 gadiem
Lūzeri .Latvijas hokeja kauns-HK Rīga.

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 16:31, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: atmest ar roku tadam jaunajam speletajam ka Poga un teikt - ai, ej kur deguns rada ir stulbi. Neesam resursu zina mes nekads grands. Katrs Podzina limena speletajs Latvijas hokejam ir nozimigs. Skaidrs, ka vins nav uzbrukuma veidotajs (un ta ir tikai cilveku iztele, ka vinam par tadu butu jaklust, vins tads nekad nav bijis un nebus. Tapat nakamsezon ari Bicevskis tiks nolikts pa to, ka vins nebus kluvis par 1 vai 2 mainjas centru ka daudzi sobrid gaida, jo vinam nav tada talanta. Indrasis, upitis, Bukarts ar laiku varetu, bet ne Bivcevskis un Poga. Vini ir labi kapataji un speles jauceji, bet ne rezultata taisitaji), bet tomer, nav mums tik daudz vina limena speletaju lai vinu nenemtu nopietni.
Ai nu beidz... pat Rīgas "masku" maiņa šosezon bija krietni labāka (arī pēc spēles un gūtajiem punktiem) nekā Sējēja blatņiks Poga... tapēc nelej te čugunu, ka nav mums tāda līmeņa spēlētāju... Tāda (un arī bišķi labāka) līmeņa spēlētāju mums ir pilna HK Rīga un arī domāju dažs labs Metalurga čalis (piem tas pats Skvorcovs, Mickevičs) ir labāki kadri par Pogu... izlasē arī nav bezizmēra vietu un es piem. nedodu ne pieci ka pēc tā gada "ar kapeikām" , kad Poga varēs spēlēt LV izlasē viņš maz spēs izkonkurēt no viņas kādu mūsu pašu jauno kadru.... Kaut vai tos pašus Bičevski, Upīti vai Indraši...

     [+] [-]

, 2012-03-23 16:32, pirms 13 gadiem
LAČ ir HK Rīga līmenis.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 16:34, pirms 13 gadiem
Čaļiem būs skola visam mūžam. Bija jāņem kamēr deva.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-03-23 16:35, pirms 13 gadiem
Podziņš vispār pilnīgs nulle, spēlējot ar saviem vienaudžiem neko nevar parādīt, bezjēdzīgi skrien pa laukumu galvu nodūris, sen laiks viņu atskaitīt no Dinamo, viņa vecuma ir labāki spēlētāji.

  +3 [+] [-]

, 2012-03-23 16:35, pirms 13 gadiem
Cerams, ka ar līdz ar šo sēriju un tās iznākumu čaļi dabūja mācību visam turpmākajam mūžam, par to, ka ievainots, bet nepiebeigts pretinieks ir ļoti bīstams pretinieks.

  +3 [+] [-]

, 2012-03-23 16:36, pirms 13 gadiem
semerjaks rakstīja: Tagad visi vainos Tambiku. Bet vainojami ir bērnu treneri , kas gatavo nākamos "meistarus" . Tambijevs saņem praktiski jau gatavu produktu no bērnu treneriem. Viņš var sagatavot komandu taktiski ( kā vinam tas sanāk , ir cits jautājums), bet fizuhu un tehniku viņš pa lielam vairs jau nevar uzlabot, jo pamatus jāliek daudz agrāk - līdz 16-17 gadiem . Kā gatavo jaunos hokejistus Kanādā - tikko puika uzkāpj uz slidām , viņam nepārtraukti kaļ galvā, ka tu esi pats labākais, tu visu vari, tu visus saplēsīsi utt... A pie mums ... Pašreizējie bērnu treneri ir auguši kolhozu laikos, kad viss piederēja partijai, bet cilvēks bij nulle.Tāpat treneri tagad audzina arī bērnus - " Tu neko nevari ! " , " Tev rokas no pakaļas aug ! " , " Tu nekad neko neiemācīsies !" Bet nevienu nedzen ārā , jo vecāki maksā ... Mūsu jaunajiem hokejistiem jau no mazotnes audzina lūzeru psiholoģiju !!!

Lielākā daļa HK Rīga nav gatavi šāda līmeņa spēlēm( Gatavi ir tikai daži aizsargi un Upītis, Bukarts, Indrašis) Sezonas laikā tas nebij tik ļoti manāms , bet PO parādās milzīga atšķirība ar krievu komandām fiziskajā gatavibā, tehnikā , slidošanas prasmē . It kā jau daudziem puišiem galvas ir gaišas , bet diemžēl kājiņas par lēnu , rociņas pa švaku , un līdz ar to spēles ātrumam netiekam līdzi. Kas pie tā vainīgs ? Ne jau Tambijevs ! Vainīgi ir bērnu treneri ; bērnu hokeja sistēma. Un te mēs nonākam līdz pašam galvenajam vaininiekam - LHF !!!
Uz katra stūra Lipmans skandina - cik viņš svēts, cik naudas iztērējis, cik daudz izdarījis Latvijas hoķim.A cik daudz viņa uzņēmumi nopelnīja pateicoties hoķim , pateicoties hokeja sakariem Eiropā ? Par to Lipmans kautrīgi noklusē. A kur būtu Latvijas hoķis, ja nebūtu Dinamo ? Pakaļā !!!! Bērnu hokeja sistēmas nav , Latvijas čempionāts atgādina sētas mačus , kur pensionārvecuma , alus kroga veči uzspēlē pret junioriem.
A kam pieder Arēna Rīga ? Kaut kādiem mudakiem, kam par hokeju maza bēda, kam tik nokāst piķi.
Ja tā turpināsies , pēc gadiem 5-10 mēs varēsim pie alus kausa noskatīties video arhīvos un priecāties - cik superīgs kādreiz mums bij hoķis !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu bet paši puikiņi, jau ar lietas labā neko nedara! Vai kāds papildus darbojas svaru zālē, atstrādā metienu, uzlabo slidošanas tehniku. Tik gaida, ka pasauks uz DR!

  +2 [+] [-]

, 2012-03-23 16:37, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nu bet paši puikiņi, jau ar lietas labā neko nedara! Vai kāds papildus darbojas svaru zālē, atstrādā metienu, uzlabo slidošanas tehniku. Tik gaida, ka pasauks uz DR!
Ko tu te pin iekšā Lipmani, komanda -lūzeri tas arī vis.

     [+] [-]

, 2012-03-23 16:38, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Par Daigli gan viņš diez vai var palikt, jo tas džeks varēja reāli būt superkruts, bet to pats negribēja..
Es vairāk to kadru pieminēju salīdzināšanas pēc, jo dzīvē mēdz gadīties visādi... saskrien čalim kaut kas galvā un aiziet greizi... protams viss (vaui gadrīz viss) ir paša Girgensona rokās (un kājās)...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-03-23 16:57, pirms 13 gadiem
Viss sākas ar komandas komplektāciju. Es saprotu, ka mazie pirdeļi [160-170 cm] jauniešu komandās ir kustīgāki un veiklāki, bet tiem nav nākotnes lielajā veču hokejā [Zvirbulis, Dobreņkijs, Tambijevs, u.c.]. DR uztur HK Rīga ķeksīša pēc, vai iespēlē perspektīvos Latvijas špīlerus, kas nākotnē varētu papildināt DR rindas? Pagaidām izskatās pirmais variants!

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 16:58, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: tāpat viņi kapātu jugrās, ja nebūtu RD
Drīzāk BAČ, nevis Jugrās... starpība ir.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 17:04, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Es saprotu, ka mazie pirdeļi [160-170 cm] jauniešu komandās ir kustīgāki un veiklāki, bet tiem nav nākotnes lielajā veču hokejā [Zvirbulis, Dobreņkijs, Tambijevs, u.c.]. DR uztur HK Rīga ķeksīša pēc, vai iespēlē perspektīvos Latvijas špīlerus, kas nākotnē varētu papildināt DR rindas? Pagaidām izskatās pirmais variants!
Bet kuri ir tie, kam jābūt tajā komē to Zvirbuļu u.c. vietās? HK Juniors kadri, kam vēl MHL B līmenis pa grūtu?
Ir Kļaviņš, Andersons, tas pats Pelšs un vēl čupa ārzemēs, kas varētu nebūt tie ''zvirbuļi'', bet kas paliek Latvijā? Liepājā ir savi kadri, bet tur ir pašiem sava piramīda. Komanda taču k-kā jākomplektē, ja ieliktu to zvirbuļu vietā vēl pa gadu vai diviem jaunākos, bet raženākus un vispār play-off netiktu, tad kāda dziesmiņa tiktu dziedāta??? Diži pozitīva?

Nekad un nevienā junioru komandā visi nav bijuši perspektīvi, arī junioru komandās ir savi caurumu lāpītāji, klavieru stiepēji u.t.t. Ne jau Mirastiju un Jablonski tādus WHL turēja komandā, jo domāja, ka būs baigā perspektīva no viņiem... Bet toreiz abi džeki noderēja savai lomai komandā un nedomāju, ka tā loma bija tā pati, kas Vityaz tagad.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 17:15, pirms 13 gadiem
Mani vispār fascinē Latvijas hokeja līdzbļāvēja lielummānija, kuru var redzēt pilnās krāsās šeit. It kā notika k-kāds neizskaidrojams notikums, Kanāda- Jamaika 0-5, dižie pasaules junioru čempioni HK Rīga zaudēja pēdējai MHL komandai...

Tad, kad es vai playthegame uzrakstām, ka kāds latviešu jaunais spēlētājs UZ ŠO BRĪDI rāda potenciālu, ka IESPĒJAMS, KĀDREIZ varētu būt ļoti labs spēlētājs (divreiz uzsverot izceltos vārdus), tad visiem ir lielā bļaušana, ka letiņi ir lūzeri un nekas tur nebūs un kāpēc kaut ko vispār rakstīt.... Tad pēkšņi tie paši cilvēki pēc zaudējuma MHL pirmajā kārtā attopas, ka HK Rīga taču laikam ir pasaules labākais junioru klubs un kā tad šie stāri varēja zaudēt šādai nožēlojamai 3. šķiras krieveļu blicei.........

Neliela priekšvēsture... Torpedo 2. vieta Rietumos KHL, DR - septītā. DR zaudē- kā tā var, lo**, pēdējie nemākuļi, zaudēja k-kādiem lūzer***. Mitišču Atlanti- 7. līgā, Rīga 15. vieta. Zaudējām un atkal panesās pilnīgs kapecccs.....

Letiņiem pirmkārt vajadzētu noslaucīt degunu un saprast, ka hokeju prot spēlēt ne tikai Rīgā. Mitiščos jau pirms sērijas pat neskatoties uz Bukartiem u.t.t. viņi sevi sauca par favorītiem šajā duelī un teica, ka 4 spēlēs jāuzvar... uzvarēja 5. Bet Rīgas faniem atkal liekas, ka pasaules netaisnība notika un kā tā var- mums tak bija papildinājumi no KHL komandas. Nu bija, no 4. maiņas. Atlantam bija stabili VHL kadri....

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 17:16, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Bet kuri ir tie, kam jābūt tajā komē to Zvirbuļu u.c. vietās? HK Juniors kadri, kam vēl MHL B līmenis pa grūtu?
Ir Kļaviņš, Andersons, tas pats Pelšs un vēl čupa ārzemēs, kas varētu nebūt tie ''zvirbuļi'', bet kas paliek Latvijā? Liepājā ir savi kadri, bet tur ir pašiem sava piramīda. Komanda taču k-kā jākomplektē, ja ieliktu to zvirbuļu vietā vēl pa gadu vai diviem jaunākos, bet raženākus un vispār play-off netiktu, tad kāda dziesmiņa tiktu dziedāta??? Diži pozitīva?

Nekad un nevienā junioru komandā visi nav bijuši perspektīvi, arī junioru komandās ir savi caurumu lāpītāji, klavieru stiepēji u.t.t. Ne jau Mirastiju un Jablonski tādus WHL turēja komandā, jo domāja, ka būs baigā perspektīva no viņiem... Bet toreiz abi džeki noderēja savai lomai komandā un nedomāju, ka tā loma bija tā pati, kas Vityaz tagad.....
Vēlreiz uzsveru, ka DR visas sezonas garumā ir, kā LV izlase maijā, ar visām no tā izrietošām sekām. Tas nozīmē, ka LHF ir jākļūst par DR akcionāri un visa LV hokeja saimniecība jāpakārto LV izlasēm un DR sistēmai. Savādāk iznīkst hokejs ne tikai reģionos [Liepāja, Jelgava, Daugavpils, u.c.], bet arī Rīgā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-23 17:20, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Vēlreiz uzsveru, ka DR visas sezonas garumā ir, kā LV izlase maijā, ar visām no tā izrietošām sekām. Tas nozīmē, ka LHF ir jākļūst par DR akcionāri un visa LV hokeja saimniecība jāpakārto LV izlasēm un DR sistēmai. Savādāk iznīkst hokejs ne tikai reģionos [Liepāja, Jelgava, Daugavpils, u.c.], bet arī Rīgā.
Nekas un nevienam nav jāpakārto, nekur pasaulē tādas muļķības netiek darītas. Beigsies sezona un perspektīvākie jelgavnieki vai daugavpilieši tāpt pakļūs zem DR saimniecības, Liepāja kādu kā Kuzmenkovu deleģēs varbūt, bet pārējie sitīsies LAČ/BAČ, Prizmai ir komanda MHL B, iespejams tas pats Riekstiņš var arī MHL nonākt nākamgad ar Kuldu to pašu, abi vēlie 94tie...

Nekas nav jāpakārto vnk jāapzinās reālā situācija. Visi talanti laiž uz ārzemēm, gan jau šogad arī aizlaidīs prom Jevpalovs un/vai Lipsbergs... varbūt arī kopā ar jauno Bukartu un HK Rīga atkal paliks pie sasistas siles cenšoties no 3. šķiras talantiem izaudzināt maiņu RD..... Jo tā nu mums pagaidām ir, ja te parādīsies tāds Tarasenko vai Kuzņecovs, kas pēc talanta līmeņa attiecīgajā vecumā Rihards Bukarts šobrīd, manuprāt, ir, tad viņš pazūd prom ārzemēs, nevis spēlē savā klubā līdz nobriest....

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 17:24, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Mani vispār fascinē Latvijas hokeja līdzbļāvēja lielummānija, kuru var redzēt pilnās krāsās šeit. It kā notika k-kāds neizskaidrojams notikums, Kanāda- Jamaika 0-5, dižie pasaules junioru čempioni HK Rīga zaudēja pēdējai MHL komandai...

Tad, kad es vai playthegame uzrakstām, ka kāds latviešu jaunais spēlētājs UZ ŠO BRĪDI rāda potenciālu, ka IESPĒJAMS, KĀDREIZ varētu būt ļoti labs spēlētājs (divreiz uzsverot izceltos vārdus), tad visiem ir lielā bļaušana, ka letiņi ir lūzeri un nekas tur nebūs un kāpēc kaut ko vispār rakstīt.... Tad pēkšņi tie paši cilvēki pēc zaudējuma MHL pirmajā kārtā attopas, ka HK Rīga taču laikam ir pasaules labākais junioru klubs un kā tad šie stāri varēja zaudēt šādai nožēlojamai 3. šķiras krieveļu blicei.........

Neliela priekšvēsture... Torpedo 2. vieta Rietumos KHL, DR - septītā. DR zaudē- kā tā var, lo**, pēdējie nemākuļi, zaudēja k-kādiem lūzer***. Mitišču Atlanti- 7. līgā, Rīga 15. vieta. Zaudējām un atkal panesās pilnīgs kapecccs.....

Letiņiem pirmkārt vajadzētu noslaucīt degunu un saprast, ka hokeju prot spēlēt ne tikai Rīgā. Mitiščos jau pirms sērijas pat neskatoties uz Bukartiem u.t.t. viņi sevi sauca par favorītiem šajā duelī un teica, ka 4 spēlēs jāuzvar... uzvarēja 5. Bet Rīgas faniem atkal liekas, ka pasaules netaisnība notika un kā tā var- mums tak bija papildinājumi no KHL komandas. Nu bija, no 4. maiņas. Atlantam bija stabili VHL kadri....
Par kādām pasaules netaisnībām TU murgo! Viss atkarīgs no pašiem! Pirmkārt spēlētājs, otrkārt treneris, treškārt sistēma! Katrā posmā ir jāskata pozitīvās lietas un jānīdē ārā vai jālabo negatīvās! Bet pie mums viss turpina savu ierasto ceļu, kkas jau izaug un ir labi! Bet to, ka var labāk un vairāk ir POH!!! Nu nav Latvijā tādu cilvēku, kā agrāk Siliņš, kam tā sāpētu sirds par hokeju Latvijā!

     [+] [-]

, 2012-03-23 17:26, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Nekas un nevienam nav jāpakārto, nekur pasaulē tādas muļķības netiek darītas. Beigsies sezona un perspektīvākie jelgavnieki vai daugavpilieši tāpt pakļūs zem DR saimniecības, Liepāja kādu kā Kuzmenkovu deleģēs varbūt, bet pārējie sitīsies LAČ/BAČ, Prizmai ir komanda MHL B, iespejams tas pats Riekstiņš var arī MHL nonākt nākamgad ar Kuldu to pašu, abi vēlie 94tie...

Nekas nav jāpakārto vnk jāapzinās reālā situācija. Visi talanti laiž uz ārzemēm, gan jau šogad arī aizlaidīs prom Jevpalovs un/vai Lipsbergs... varbūt arī kopā ar jauno Bukartu un HK Rīga atkal paliks pie sasistas siles cenšoties no 3. šķiras talantiem izaudzināt maiņu RD..... Jo tā nu mums pagaidām ir, ja te parādīsies tāds Tarasenko vai Kuzņecovs, kas pēc talanta līmeņa attiecīgajā vecumā Rihards Bukarts šobrīd, manuprāt, ir, tad viņš pazūd prom ārzemēs, nevis spēlē savā klubā līdz nobriest....
Nu redzi, pats sev arī atbildēji, ka Latvijā neprotam sagatavot pilnvērtīgu, konkurētspējīgu hokejistu. Jautājums kāpēc, tāpēc, ka nav treneru, nav ledus, nav inventāra? Kāpēc?

p.s.
Latvija nav visa pasaule, vēl vairāk ne Kanāda, ASV, Zviedrija, pat ne Krievija. Tāpēc ir vērts padomāt, kāpēc hokejs Latvijā ir vajadzīgs!

     [+] [-]

, 2012-03-23 17:35, pirms 13 gadiem
Tambijevam jaatkapjas un nekaveejoties

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 17:59, pirms 13 gadiem
Tiem, kas saka, ka Latvijā nav savu jauno talantu vai ir tikai lūzeri vai LV hokejam nav nākotnes... kā jau te pareizi daži saka visi labākie jaunie mūsu censoņi sen jau ir notinušies no LV un spēlē vai nu ZA vai kaut kur citur Eiropā un pa lielam tādā HK Rīga spēlē tikai labākie no palikušajiem... tieši šobrīd mums ir (par brīnumu) izaugusi gana laba jaunā paaudze Girgensona, Pelša, Freberga, Ķēnina u.c. personās... kuri vēl nobriedīs un ja ar viņiem nenotiks nekas ārkārtējs (sliktā nozīmē) tad nešaubos, ka tieši viņi būs pat ļoti laba jaunā maiņa mūsu izlasei nākotnē... pieplusojam vēl labākos no tagadējās Rīgas (Indraši, Upīti, Bičevski u.c. kas jau tagad pamazām sāk klauvēt pie RD "durvīm") un iegūsim diezgan kaujas spējīgu izlasi nākotnē. Protams var (un iespējams arī vajag) pārmest puikiem par pārlieku atslābināšanos sērijas 4 mačā pie rezultāta 5:1, jo tā zaudēt nedrīkst, bet kapēc (un kā) tā notiek ļoti labi ir izstāstijis Edža savā jaunajā SA+ intervijā... arī Jugrai šogad bija līdzīgs gadijums, kad viņi pamanijās līdzīgi pakāst kaut arī viņi bija vadībā pēc diviem periodiem ar tādu pašu 4 vārtu pārsvaru (6:2)...

     [+] [-]

, 2012-03-23 18:02, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Tiem, kas saka, ka Latvijā nav savu jauno talantu vai ir tikai lūzeri vai LV hokejam nav nākotnes... kā jau te pareizi daži saka visi labākie jaunie mūsu censoņi sen jau ir notinušies no LV un spēlē vai nu ZA vai kaut kur citur Eiropā un pa lielam tādā HK Rīga spēlē tikai labākie no palikušajiem... tieši šobrīd mums ir (par brīnumu) izaugusi gana laba jaunā paaudze Girgensona, Pelša, Freberga, Ķēnina u.c. personās... kuri vēl nobriedīs un ja ar viņiem nenotiks nekas ārkārtējs (sliktā nozīmē) tad nešaubos, ka tieši viņi būs pat ļoti laba jaunā maiņa mūsu izlasei nākotnē... pieplusojam vēl labākos no tagadējās Rīgas (Indraši, Upīti, Bičevski u.c. kas jau tagad pamazām sāk klauvēt pie RD "durvīm") un iegūsim diezgan kaujas spējīgu izlasi nākotnē. Protams var (un iespējams arī vajag) pārmest puikiem par pārlieku atslābināšanos sērijas 4 mačā pie rezultāta 5:1, bet kapēc (un kā) tā notiek ļoti labi ir izstāstijis Edža savā jaunajā SA+ intervijā... arī Jugrai šogad bija līdzīgs gadijums, kad viņi pamanijās līdzīgi pakāst kaut arī viņi bija vadībā pēc diviem periodiem ar tādu pašu 4 vārtu pārsvaru (6:2)...
Vēlreiz, zaudēt regulārajā čempī, tā ir viena lieta, bet play-off, pavasim cits!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-23 18:09, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Yugra jau arī zaudēja PO manuprāt.
bija gan un tas arī ir nepiedodami
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 18:24, pirms 13 gadiem
Te komentārus palasot var padomāt ka HK Rīga zaudēja kaut kādiem mīksatajiem un ka viņi šai izslēgšanas spēļu duelī bija favorīti, tik diemžēl nez kāpēc paskatoties regulārās sezonas beigu tabulu Atlants ar daudz vairāk punktiem ir stipri augstāk par Rīgu. Zaudējums sērijā pat ar dažiem RD spēlētājiem bija ļoti iespējams. Jā, viena sūdīga spēle, kurā nevajadzēja izlaist uzvaru no tāda pārsvara, citādāk jebkurš hokeja eksperts pateiktu ka sērijas iznākums ir likumsakarīgs un iepriekš prognozējams.

     [+] [-]

, 2012-03-23 18:25, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Vēlreiz, zaudēt regulārajā čempī, tā ir viena lieta, bet play-off, pavasim cits!!!
Atšķirībā no ZA izskatās, ka arī mūsu jaunie nav pieraduši pie tādas lietas kas piem. tādā ZA jau ir ieaudzināta no mazām dienām, kad "regularka" ir viena lieta, bet PO ir pavisam kas cits, kur katra uzvara ir no svara...

     [+] [-]

, 2012-03-23 18:29, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nu redzi, pats sev arī atbildēji, ka Latvijā neprotam sagatavot pilnvērtīgu, konkurētspējīgu hokejistu. Jautājums kāpēc, tāpēc, ka nav treneru, nav ledus, nav inventāra? Kāpēc?
es teicu, ka nevis NEPROTAM, bet tas hokejists AIZLAIŽAS prom no Latvijas pie pirmās izdevības... Daugaviņš, Karsums,Sprukts, Pelšs, Bārtulis, Kulda... visi, bez izņēmuma tikko kā ir iespēja. Un tad brīnāmies kāpēc mums nevar nekas prātīgs no Upīšiem un Indrašiem izaugt, jo viņi jau ir te tikai tāpēc, ka nevienam citam nevajadzēja.....

     [+] [-]

, 2012-03-23 18:32, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Vēlreiz, zaudēt regulārajā čempī, tā ir viena lieta, bet play-off, pavasim cits!!!
nu sorry, bet ļoti reti arī play-off vinnē vājākā komanda, kas tikusi tajā play-off pēc reg. sezonas. Nesen kaut kur bija apkopota statistika pa visām pasaules labākajām līgam un tur arī tas apstiprinājās- jo augstāk esi reg. sezonā, jo lielākas izredzes vinnēt arī kausu play-off. Regulārās sezonas uzvarētājam baigi lielie laikam tie procenti nebija, k-kur 40, bet vienalga lielāki kā sekojošajām komandām....

Ta, ka jā- play-off var notikt pārsteigumi, ļoti lieli pārsteigumi, bet tie tāpat notiek diezgan reti un parasti tas, kas ir spēcīgāks reg. sezonā ir arī play-off labāks...

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 18:35, pirms 13 gadiem
Gudļevskis sevi ir noracis.Aizdomas ,ka TOTO spēlē

     [+] [-]

, 2012-03-23 18:48, pirms 13 gadiem
orlis rakstīja: Te komentārus palasot var padomāt ka HK Rīga zaudēja kaut kādiem mīksatajiem un ka viņi šai izslēgšanas spēļu duelī bija favorīti, tik diemžēl nez kāpēc paskatoties regulārās sezonas beigu tabulu Atlants ar daudz vairāk punktiem ir stipri augstāk par Rīgu. Zaudējums sērijā pat ar dažiem RD spēlētājiem bija ļoti iespējams. Jā, viena sūdīga spēle, kurā nevajadzēja izlaist uzvaru no tāda pārsvara, citādāk jebkurš hokeja eksperts pateiktu ka sērijas iznākums ir likumsakarīgs un iepriekš prognozējams.
Vairāk cilvēkus tracina Tambelmausis, gan par saviem izteikumiem, ka ir baigi pamainījuši sagatavošanos pirms play-off, gan par savu nenormālo bļaušanu spēles laikā un par komandas nevarību [knapsierību, muskuļu trūkumu]!

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 18:48, pirms 13 gadiem
Piekrītu, ka 4. spēle noteica automātiski arī gala iznākumu sērijā, par to žēl;
BET
Man šķiet, ka ļoti daudzi aizmirst, ka tā ir Jaunatnes hokeja līga! Protams, slikts tas zaldāts, kas negrib kļūt par ģenerāli, bet, manuprāt, jaunatnes hokejā uzvarēt nav pats svarīgākais. Piekrītu visiem tiem, kas uzsver šīs sērijas nozīmi pieredzes ziņā, jo nu, lai nu kas, bet pieredze tā bija īsta un (cerams hokejistiem) neaizmirstama, un pamācoša. Manuprāt, tā ir arī viena (no diemžēl daudzajām) Latvijas hokeja problēmām, ka jaunie tiek dresēti un dzīti kaut ko obligāti uzvarēt, un ja tas neizdodas, tad ir lielā sagrāve. Tas, manuprāt, mums vēl velkas līdzi no PSRS laikiem. Nesaku, ka nav jāspēlē, lai uzvarētu, bet, saistībā tieši ar jaunatnes hokeju, tai nevajadzētu būt pašam svarīgākajam gala iznākumam. Piedevām tas, ka puse, ja ne vairāk no komentētājiem nicinoši izsakās par mūsu puišiem ir vnk skumji, jo tādā veidā, glupi izpaužot savus kompleksus un stulbumu komentāros, ne mēs paši, bet vēl svarīgāk jaunie hokejisti pilnībā neko neiegūst (LABĀKAJĀ GADĪJUMĀ). Žēl, ka zaudējām, jo sērijai bija jābūt mūsu, bet katra pieredze ir pieredze.

P.S. Pieņemsim, ka drausmīgi nosodošie komentāri interneta vidē ir +/- ok, zinot interneta komentārus Latvijā, bet tas, ka televīzijas komentētāji atļaujas nicinoši vēl spēles laikā izteikties par MŪSU komandu, tas ir vnk drausmīgi!

P.P.S. Runājot par vārtsargu jautājumu - tas, ka Gudļevskis salūza bija acīmredzami, bet piekrītu, ka vēl nevar zināt kā Auziņš būtu iejuties spēlē. Turklāt, kas attiecas uz abu vārtsargu līmeni, abiem atvairīto metienu procents ir vienāds (kas, manuprāt, tomēr ir galvenais vārtsargu parametrs), bet Gudļevskim 2 reizes vairāk metienu. + Tieši viņu Dinamo, kad Holts bija traumēts, sauca augšā. Pielauju, ka Naumovs saprot un novērtē abus HK Rīga vārtsargus labāk, nekā vidējais latvietis, vārda vistiešākajā nozīmē!

     [+] [-]

, 2012-03-23 18:50, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: nu sorry, bet ļoti reti arī play-off vinnē vājākā komanda, kas tikusi tajā play-off pēc reg. sezonas. Nesen kaut kur bija apkopota statistika pa visām pasaules labākajām līgam un tur arī tas apstiprinājās- jo augstāk esi reg. sezonā, jo lielākas izredzes vinnēt arī kausu play-off. Regulārās sezonas uzvarētājam baigi lielie laikam tie procenti nebija, k-kur 40, bet vienalga lielāki kā sekojošajām komandām....

Ta, ka jā- play-off var notikt pārsteigumi, ļoti lieli pārsteigumi, bet tie tāpat notiek diezgan reti un parasti tas, kas ir spēcīgāks reg. sezonā ir arī play-off labāks...
Tu runā par play-off kopumā, bet es par atsevišķām spēlēm. Konkrēti par 5:6 pakāsto.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 18:53, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: es teicu, ka nevis NEPROTAM, bet tas hokejists AIZLAIŽAS prom no Latvijas pie pirmās izdevības... Daugaviņš, Karsums,Sprukts, Pelšs, Bārtulis, Kulda... visi, bez izņēmuma tikko kā ir iespēja. Un tad brīnāmies kāpēc mums nevar nekas prātīgs no Upīšiem un Indrašiem izaugt, jo viņi jau ir te tikai tāpēc, ka nevienam citam nevajadzēja.....
Bet kas liedz to pašu Indraši sagatavot. Slinkums, naudas trūkums, latviskais kūtrums?!

Puikam tikai jāuzaudzē muskuļu masa, jāpieliek fizuha, individuāli jāpastrādā pie noslēguma metieniem un daudz maz gatavs DR kadrs!

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 18:55, pirms 13 gadiem
semerjaks rakstīja: Tagad visi vainos Tambiku. Bet vainojami ir bērnu treneri , kas gatavo nākamos "meistarus" . Tambijevs saņem praktiski jau gatavu produktu no bērnu treneriem. Viņš var sagatavot komandu taktiski ( kā vinam tas sanāk , ir cits jautājums), bet fizuhu un tehniku viņš pa lielam vairs jau nevar uzlabot, jo pamatus jāliek daudz agrāk - līdz 16-17 gadiem . Kā gatavo jaunos hokejistus Kanādā - tikko puika uzkāpj uz slidām , viņam nepārtraukti kaļ galvā, ka tu esi pats labākais, tu visu vari, tu visus saplēsīsi utt... A pie mums ... Pašreizējie bērnu treneri ir auguši kolhozu laikos, kad viss piederēja partijai, bet cilvēks bij nulle.Tāpat treneri tagad audzina arī bērnus - " Tu neko nevari ! " , " Tev rokas no pakaļas aug ! " , " Tu nekad neko neiemācīsies !" Bet nevienu nedzen ārā , jo vecāki maksā ... Mūsu jaunajiem hokejistiem jau no mazotnes audzina lūzeru psiholoģiju !!!

Lielākā daļa HK Rīga nav gatavi šāda līmeņa spēlēm( Gatavi ir tikai daži aizsargi un Upītis, Bukarts, Indrašis) Sezonas laikā tas nebij tik ļoti manāms , bet PO parādās milzīga atšķirība ar krievu komandām fiziskajā gatavibā, tehnikā , slidošanas prasmē . It kā jau daudziem puišiem galvas ir gaišas , bet diemžēl kājiņas par lēnu , rociņas pa švaku , un līdz ar to spēles ātrumam netiekam līdzi. Kas pie tā vainīgs ? Ne jau Tambijevs ! Vainīgi ir bērnu treneri ; bērnu hokeja sistēma. Un te mēs nonākam līdz pašam galvenajam vaininiekam - LHF !!!
Uz katra stūra Lipmans skandina - cik viņš svēts, cik naudas iztērējis, cik daudz izdarījis Latvijas hoķim.A cik daudz viņa uzņēmumi nopelnīja pateicoties hoķim , pateicoties hokeja sakariem Eiropā ? Par to Lipmans kautrīgi noklusē. A kur būtu Latvijas hoķis, ja nebūtu Dinamo ? Pakaļā !!!! Bērnu hokeja sistēmas nav , Latvijas čempionāts atgādina sētas mačus , kur pensionārvecuma , alus kroga veči uzspēlē pret junioriem.
A kam pieder Arēna Rīga ? Kaut kādiem mudakiem, kam par hokeju maza bēda, kam tik nokāst piķi.
Ja tā turpināsies , pēc gadiem 5-10 mēs varēsim pie alus kausa noskatīties video arhīvos un priecāties - cik superīgs kādreiz mums bij hoķis !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
daljeji sakarigi, daljeji ne -
par sistematiskuma trukumu bernu hokeja varetu piekrist, bet nu mozh tad pats ej un trenee, ja visi tadi slikti? a Tambijevs, redz, labs! un prichom te Arena Riga? tas, ka Tev nepieder?

     [+] [-]

, 2012-03-23 18:58, pirms 13 gadiem
reinz rakstīja: Piekrītu, ka 4. spēle noteica automātiski arī gala iznākumu sērijā, par to žēl;
BET
Man šķiet, ka ļoti daudzi aizmirst, ka tā ir Jaunatnes hokeja līga! Protams, slikts tas zaldāts, kas negrib kļūt par ģenerāli, bet, manuprāt, jaunatnes hokejā uzvarēt nav pats svarīgākais. Piekrītu visiem tiem, kas uzsver šīs sērijas nozīmi pieredzes ziņā, jo nu, lai nu kas, bet pieredze tā bija īsta un (cerams hokejistiem) neaizmirstama, un pamācoša. Manuprāt, tā ir arī viena (no diemžēl daudzajām) Latvijas hokeja problēmām, ka jaunie tiek dresēti un dzīti kaut ko obligāti uzvarēt, un ja tas neizdodas, tad ir lielā sagrāve. Tas, manuprāt, mums vēl velkas līdzi no PSRS laikiem. Nesaku, ka nav jāspēlē, lai uzvarētu, bet, saistībā tieši ar jaunatnes hokeju, tai nevajadzētu būt pašam svarīgākajam gala iznākumam. Piedevām tas, ka puse, ja ne vairāk no komentētājiem nicinoši izsakās par mūsu puišiem ir vnk skumji, jo tādā veidā, glupi izpaužot savus kompleksus un stulbumu komentāros, ne mēs paši, bet vēl svarīgāk jaunie hokejisti pilnībā neko neiegūst (LABĀKAJĀ GADĪJUMĀ). Žēl, ka zaudējām, jo sērijai bija jābūt mūsu, bet katra pieredze ir pieredze.

P.S. Pieņemsim, ka drausmīgi nosodošie komentāri interneta vidē ir +/- ok, zinot interneta komentārus Latvijā, bet tas, ka televīzijas komentētāji atļaujas nicinoši vēl spēles laikā izteikties par MŪSU komandu, tas ir vnk drausmīgi!

P.P.S. Runājot par vārtsargu jautājumu - tas, ka Gudļevskis salūza bija acīmredzami, bet piekrītu, ka vēl nevar zināt kā Auziņš būtu iejuties spēlē. Turklāt, kas attiecas uz abu vārtsargu līmeni, abiem atvairīto metienu procents ir vienāds (kas, manuprāt, tomēr ir galvenais vārtsargu parametrs), bet Gudļevskim 2 reizes vairāk metienu. + Tieši viņu Dinamo, kad Holts bija traumēts, sauca augšā. Pielauju, ka Naumovs saprot un novērtē abus HK Rīga vārtsargus labāk, nekā vidējais latvietis, vārda vistiešākajā nozīmē!
Paskaties cik komanda kopumā nebija gatava tādām spēles galotnēm, kad pretspēlētāji ar spēku, masu vilka ripu vārtos. Nu, ja nevaram fiziski, tad jāvar tehniski, ja nevar tehniski, tad ar viltību, bat tavu dieniņ, arī to nespēj. Tad brīnās, ka šamējos nod!rš.

  -2 [+] [-]

, 2012-03-23 19:04, pirms 13 gadiem
Nabadzīgie dauņi ! Paši vainīgi ka no 5:1 zaudēja 5:6 iepriekš! NA-BA-GI

     [+] [-]

, 2012-03-23 19:07, pirms 13 gadiem
nu neko, būs pižonien, ko padomāt!

     [+] [-]

, 2012-03-23 19:09, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Paskaties cik komanda kopumā nebija gatava tādām spēles galotnēm, kad pretspēlētāji ar spēku, masu vilka ripu vārtos. Nu, ja nevaram fiziski, tad jāvar tehniski, ja nevar tehniski, tad ar viltību, bat tavu dieniņ, arī to nespēj. Tad brīnās, ka šamējos nod!rš.
Piekrītu, ka uzvarēja tas, kurš vairāk gribēja!

'Tad brīnās, ka šamējos nod!rš.' Zini, Tu esi ģeniāls!

     [+] [-]

, 2012-03-23 19:17, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Tu runā par play-off kopumā, bet es par atsevišķām spēlēm. Konkrēti par 5:6 pakāsto.
Gribi es Tev pastāstīšu vienu konkrētu piemēru, kad izšķirošā spēlē viena komanda salūzt, bet otra paceļas spārnos? Tā gan nebija pleiofu sākuma stadija, bet izšķirošā spēle olimpiskajā kvalifikācijā, kad Latvija mazāk kā 10 min pirms spēles beigām kāsa belariem ar 4:2 un mums pat nepietika ar neizšķirtu, beigās uz olimpiādi braucām mēs. RD trīs kombeki pēc kārtas no trīs un četru vārtu pārsvara pretiniekiem, kas gan nebija izslēgšanas spēlēs, bet tikuntā. Viena komanda nosēžas aizsardzībā otra ritīgi uzkapā, un ja vēl iekrīt pāris goli, tad komanda kura aizsargājas pavisam apjūk. Ar to arī sports ir interesants. Tāpat taču `mazo gagārinu` vai kā to kausu sauc mēs nepaņemtu.

  +5 [+] [-]

, 2012-03-23 19:32, pirms 13 gadiem
pelnīti... tā iet, ka par viesnīcām gudrības bārsta un pie rezultāta 5-1 kapas(zobu sargus) izmanto kā serkociņu mutē... stilam....

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 19:35, pirms 13 gadiem
orlis rakstīja: Gribi es Tev pastāstīšu vienu konkrētu piemēru, kad izšķirošā spēlē viena komanda salūzt, bet otra paceļas spārnos? Tā gan nebija pleiofu sākuma stadija, bet izšķirošā spēle olimpiskajā kvalifikācijā, kad Latvija mazāk kā 10 min pirms spēles beigām kāsa belariem ar 4:2 un mums pat nepietika ar neizšķirtu, beigās uz olimpiādi braucām mēs. RD trīs kombeki pēc kārtas no trīs un četru vārtu pārsvara pretiniekiem, kas gan nebija izslēgšanas spēlēs, bet tikuntā. Viena komanda nosēžas aizsardzībā otra ritīgi uzkapā, un ja vēl iekrīt pāris goli, tad komanda kura aizsargājas pavisam apjūk. Ar to arī sports ir interesants. Tāpat taču `mazo gagārinu` vai kā to kausu sauc mēs nepaņemtu.
O, šo spēli vienmēr atceros, kad kāds atspēlējas. Bet nejau no 1-5 izšķirošajā sērijas spēlē pēdējās 6 minūtēs. Te pat zirgam jāsmejas. Tas nav reāli. Šitie zēni ir zaudētāji uz mūžu. Neviens psihologs viņiem nepalīdzēs. Tāds iznākums nebūtu iespējams pat kādai NHL komandai pret Latvijas amatietru komandu, ja spēle būtu izšķiroša un sākušās pēdējās 5 minūtes. Tas nav reāli.

     [+] [-]

, 2012-03-23 20:48, pirms 13 gadiem
pilnīgs čau, ja prātiņš pienāks klāt tad labi, ja ne tad kā parastio

     [+] [-]

, 2012-03-24 00:07, pirms 13 gadiem
Es saprotu dzeki cinijas un neslikti,bet sini situacija vini klauni.

     [+] [-]

, 2012-03-24 00:14, pirms 13 gadiem
zidans rakstīja: no šitiem īsti vīri neizaugs...tā arī muļļāsies pa hokeja dīķi
Galvenais jau, ka Tu esi par kko izzaudzis!
Drošvien esi kārtīgs spēkrats! Malacis!

     [+] [-]

, 2012-03-24 02:40, pirms 13 gadiem
aivarasa rakstīja: Gudļevskis sevi ir noracis.Aizdomas ,ka TOTO spēlē
Haha TOTO ;D

     [+] [-]

, 2012-03-24 16:36, pirms 13 gadiem
gintsc rakstīja: PELNĪTI...būs mācība, ka ir jāspēlē hokejs no signāla līdz signālam, nevis kā ienāk prātā. Atlant parādija pēdējā spēlē Piņķos mūsu "gurķiem" kas ir komandas gars un kā ir jāspēlē...un tas Bukarta iedomīgais komentārs - Mitišķos sliktas viesnīcas, tāpēc negribu braukt...hei, Bukart, Tev vispār būtu jāguļ pie halles teltī, nēesi pat pelnijis gulēt sūdīgā viesnīcā ar savu iedomību, nēesi Tu vēl nekas, pāris spēlēs Dinamo..pff 0. Mācies labāk no Podziņa, kuram vienalga kur spēlēt, bet galvenais dodiet iespēju spēlēt!!
Podziņš 5 play-off spēlēs bija apaļš nulle!Turklāt +/- viņam negativs -4!Pilnīgi nesaprotu kā tādu spēlētāju ņem uz Dinamo!