Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:845, Did:0, useCase: 3

"Rīgai" sezona beigusies pēc zaudējuma Mitiščos

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Rīgai" sezona beigusies pēc zaudējuma Mitiščos
Jurim Upītim un "Rīgai" MHL sezona beigusies
Foto: Aigars Prūsis

HK "Rīga" nav izdevies iekļūt Harlamova kausa izcīņas 2. kārtā. Rīdzinieki Rietumu konferences ceturtdaļfināla sērijas izšķirošajā spēlē ar 2:4 viesos piekāpās Mitišču "Atlanty", sērijā zaudējot ar 2-3.

Šodien "Rīgas" vārtos stāvēja Jānis Auziņš. Komandas galvenais treneris Leonīds Tambijevs pēc iepriekšējā mača bija spiests konstatēt, ka Kristers Gudļevskis ir noguris, kā rezultātā pieļauj pārāk daudz kļūdu.

Izturējuši mājinieku starta spiedienu, uzbrukumus sāka veidot arī rīdzinieki. Aktīvi pretinieku zonā bija brāļi Lipsbergi un Vladislavs Dobreņķijs, par sevi lika manīt arī komandas izslēgšanas spēļu bombardieris Roberts Bukarts.

Pirmajā periodā abas komandas neizmantoja vienu skaitlisko vairākumu. Trešdaļas beigas aktīvāk aizvadīja "Atlanty", bet vārtus gūt nespēja. Pēc pirmajām 20 minūtēm Mitiščos 0:0.

Otrā perioda sākums viesiem neizdevās. Jau trešdaļas 68. sekundē Auziņu ar metienu no "zem aizsarga" pārspēja Pāvels Černovs. Divas minūtes un divas sekundes vēlāk mājinieki realizēja vairākumu, klasi nodemonstrējot Aleksandram Kadeikinam – 2:0.

"Atlanty" spiediens bija milzīgs, bet perioda otrajā pusē "Rīgai" izdevās izlīdzināt spēli un vienus vārtus atgūt – 37. minūtē mājinieku aizsargi vienu savu vārtu priekšā atstāja Nikolaju Jeļisejevu, kurš iespēju garām nelaida – 2:1.

Otrās trešdaļas beigās "Rīga" izturēja lielo mazākumu, kas ilga vairāk nekā divas minūtes. Vairākas reizes glāba Auziņš, parūpējoties par to, lai trešo periodu mūsējie sāktu ar vienu vārtu deficītu.

Pēdējās trešdaļas sākumā "Rīga" nospēlēja līdz galam otrā perioda beigās nopelnīto mazākumu, bet pēc tam ielaida, spēlējot vienādos sastāvos. 3:1 "Atlanty" labā no zonas vidus panāca Romāns Rukavišņikovs.

52. minūtē Tambijevs paņēma pusminūtes pārtraukumu. Tas deva vēlamo rezultātu. Viesi uzbruka ļoti daudz, aktīvi bija Juris Upītis ar Bukartu. Tieši pēdējais 54. minūtē palīdzēja vienus vārtus atgūt. Bukarta mesto ripu Mihails Finagins atvairīja, taču ar Dobreņkija metienu galā netika – 3:2.

"Rīgas" spiediens palielinājās. Mājinieku vārtsarga meistarību pārbaudīja Miks Lipsbergs, kārtējo reizi meta Bukarts... 35 sekundes pirms spēles beigām Auziņa vietā tika uzlaists sestais laukuma spēlētājs. 10 sekundes vēlāk ripa ielidoja tukšos "Rīgas" vārtos – 2:4 un sezona beigusies.

Harlamova kausa izcīņas 1. kārtas piektā spēle

Mitišču "Atlanty – Rīga 4:2 (0:0, 2:1, 2:1)
Vārti: 21:08 Černovs (Kadeikins) 1:0, 23:20 Kadeikins (Ševčenko, vair.) 2:0, 36:03 Jeļisejevs (Kr. Lipsbergs, R. Lipsbergs) 2:1, 41:28 Rukavišņikovs (Černovs) 3:1, 53:01 Dobreņkijs (Biezais, Bukarts) 3:2, 59:36 Černovs (Sošņikovs, Kadeikins, t.v.) 4:2
Vārtsargi: Finagins – Auziņš

Izmantotie resursi:
Молодежная Хоккейная Лига :: Официальный сайт

     [+] [-]

, 2012-03-23 14:40, pirms 13 gadiem
Liela izlase tada pati un jaunie ari tadi pasi aug,psihologiski nenoturigi,skumji!

  +2 [+] [-]

, 2012-03-23 14:41, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: no Podziņa??? Tā paša, kurš ir absolūtā 0 HK Rīga 4. maiņā?
Tak Latvijas izlases "nākotnes līderis"... Vai vismaz RD līderis jau nu točna!!! Vismaz Sējējs tā grib cerēt, jo savādāk neredzu kāda iemesla pēc Sējējs tā auklējas ar šo puiku.... kaut kā mēs šosezon redzējām mums pašiem arī HK Rīgā ir gan labāki, gan arī talantīgāki kadri par Pogu un par to mēs varējām pārliecināties gan RD spēlēs, gan arī MHL spēlēs kur arī tāds "supertalants" Poga labākajā tika tikai 4. maiņā un turpināja spēlēt "savā stilā " - ieskriet ar galvu bortā un mīcīties....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-23 14:43, pirms 13 gadiem
semerjaks rakstīja: Tu gribi teikt, ka Lipmans ir lielos mīnusos ienākot hokejā ?
redzi, atbilde uz šo ir vairāk filozofiska.
Katram cilvēkam ambīcijām ir 3 pakāpes:
1. NAUDA
2. VARA
3. SLAVA

Kira pirmo ir pilnībā apmierinājis - naudas viņam gana. Otro arī - vara viņam gana liela: gan Grindeksā, gan LHF u.c.
Līdz ar to viņš ir 3. fāzē - hokejs šajā ziņā ir pateicīgs par to runā un raksta ļoti daudz. Līdz ar to viņam tādi PČ Rīgā un LV izlases vadīšana (šeit, domāju, organizatoriski) ir vajadzīgi slavas uzspodrināšanai (nauda šeit ir nebūtisks faktors - par slavu Kira ir arī gatavs pat piemaksāt).
Starp citu, tieši tāpēc viņš tik personīgi un sāpīgi uztvēra LV izlases neveiksmīgo startu pagājušajā PČ un rīkojās emocionāli, atlaizdams visu izlases vadību.

  +2 [+] [-]

, 2012-03-23 14:44, pirms 13 gadiem
eduards fināls rakstīja: Nogurst ne tikai pretinieku spēlētāji, bet arī mūsu. Manuprāt, Tambs ņemot taimautu gribēja nomierināt spēlētājus un dot atelpu pēc intensīvas aizsargāšanās. Nevajag domāt taisnā virzienā.
Par Gudļevski es uzskatu bija 50/50 situācija, jo nevarēja laist pilnīgi "aukstu" Auziņu, jo nav garantiju, ka viņš spēlē ieietu normāli.
Un par to, ka visi no paziņām noliek Tambijevu vari palasīt Latvijas vēsturi, tad sapratīsi, ka lielajai daļai neapmierināto tautiešu asinīs ir neapmierinātība ar dzīvi un apkārtējo nolikšana, it sevišķi aiz muguras.
par noguršanu tu kļūdies! Kā jau rakstīju (acīmredzami, pats nepamanīji) Atlanti spēlēja pēdējās 10 min ar DIVĀM MAIŅĀM! Iemetiens bija mūsu zonā pēc Gudļevska piespiestas ripas, nevis pārmetiena - tātad drīkst mainīt piecinieku. Uztvēri ??? Apjautājies speciālistiem, šādos gadījumos neviens gudrs treneris minūtes pārtr. neņem!
Nezinu par leilāko daļu tautiešu, kas viņiem asinīs un tā, acīmredzami tavā rīcībā ir tādi dati, taču objektīva kritika, manuprāt, nav nekas slikts vai nosodāms un tai nav nekāda sakara ar neizdevušos privātu dzīvi vai zemu ienākumu līmeni. Pie tam, šoreiz patiešām šeit dominē argumentēti viedokļi nevis vnk brēcieni: muķļis ! - pats muļķis!

     [+] [-]

, 2012-03-23 14:46, pirms 13 gadiem
Jugras gadijums tiesi tads atslabst un maksa visa serija

     [+] [-]

, 2012-03-23 14:46, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: ...

prieks redzēt domubiedrus, ka hk LAT reālajai ekonomikai ir par dārgu prieks
jautājums kāds hokejs - ja Rīgas Dinamo, tad jā.

Bet, ja paskatās uz n-tajām amatieru komandām n-tajās līgās, kur džeki paši par visu maksā - tad tomēr ne. Tāpat attiecībā uz bērnu/jauniešu komandām, kur vecāki lauvas tiesu paši maksā

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 14:56, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: redzi, atbilde uz šo ir vairāk filozofiska.
Katram cilvēkam ambīcijām ir 3 pakāpes:
1. NAUDA
2. VARA
3. SLAVA

Kira pirmo ir pilnībā apmierinājis - naudas viņam gana. Otro arī - vara viņam gana liela: gan Grindeksā, gan LHF u.c.
Līdz ar to viņš ir 3. fāzē - hokejs šajā ziņā ir pateicīgs par to runā un raksta ļoti daudz. Līdz ar to viņam tādi PČ Rīgā un LV izlases vadīšana (šeit, domāju, organizatoriski) ir vajadzīgi slavas uzspodrināšanai (nauda šeit ir nebūtisks faktors - par slavu Kira ir arī gatavs pat piemaksāt).
Starp citu, tieši tāpēc viņš tik personīgi un sāpīgi uztvēra LV izlases neveiksmīgo startu pagājušajā PČ un rīkojās emocionāli, atlaizdams visu izlases vadību.
PERFEKTI pateikts !!!!!! RESPECT !!!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 15:04, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: vou vou vou
piebremzē lūdzu!!!
KHL pilnīgi neko nav devis Latvijas hokejam. jā dažiem džekiem labākas algas, bet ar diez vai. Kāpēc Galviņam ir jāslēdz līgums par knapām 100 000 gadā, ja viņš jau tagad ir 2 mio vērts Krievijas līgas cenās
Kur tad KHL laikā ir tā mūsu spozme PČ???
sišanās par palikšanu un viss

prieks redzēt domubiedrus, ka hk LAT reālajai ekonomikai ir par dārgu prieks
Ja KHL nav devis FANTASTISKU interesi par Latvijas hokeju, tad nomētājiet mani ar akmeņiem

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 15:06, pirms 13 gadiem
Calvin rakstīja: par noguršanu tu kļūdies! Kā jau rakstīju (acīmredzami, pats nepamanīji) Atlanti spēlēja pēdējās 10 min ar DIVĀM MAIŅĀM! Iemetiens bija mūsu zonā pēc Gudļevska piespiestas ripas, nevis pārmetiena - tātad drīkst mainīt piecinieku. Uztvēri ??? Apjautājies speciālistiem, šādos gadījumos neviens gudrs treneris minūtes pārtr. neņem!
Nezinu par leilāko daļu tautiešu, kas viņiem asinīs un tā, acīmredzami tavā rīcībā ir tādi dati, taču objektīva kritika, manuprāt, nav nekas slikts vai nosodāms un tai nav nekāda sakara ar neizdevušos privātu dzīvi vai zemu ienākumu līmeni. Pie tam, šoreiz patiešām šeit dominē argumentēti viedokļi nevis vnk brēcieni: muķļis ! - pats muļķis!
Piedod, bet neuztvēru tieši to argumentāciju, kuras esamību Tu izcel. Pajautāt citiem treneriem, manuprāt, nav argumentācija. Tajā brīdī Tambijevs rīkojās pēc saviem motīviem, kuri es pieņemu bija tikai uz labu vērsti. ( nedomāju, ka toto bija iesaistīts). Uzskati, ka viņš bija panikā un citi uz soliņa arī bija panikā un tad visi stresa situācijā izdomāja nolaist tvaiku, paņemot pārtraukumu? Es uzskatu, ka tā bija mērķtiecīga rīcība un ja mūsējie būtu uzvarējuši, tad visi slavētu spēlētājus, bet par treneri aizmirstu. Šoreiz neizdevās. Mūsu spēlētāji ,acīmredzot, neizpildīja kārtīgi dotos rīkojumus. Nu vainīgo varam meklēt ilgi un dikti, bet šoreiz, manuprāt, bija parasta spēle un trenera kļūdas netika novērotas. Skaidrs, ka mūsu viedokļi šeit atšķiras, bet nu pēc Tevis dotās argumentācijas man negribas pakļauties un piekrist Tambijeva nolikšanai.

     [+] [-]

, 2012-03-23 15:09, pirms 13 gadiem
красавчики

     [+] [-]

, 2012-03-23 15:09, pirms 13 gadiem
semerjaks rakstīja: Ja KHL nav devis FANTASTISKU interesi par Latvijas hokeju, tad nomētājiet mani ar akmeņiem
pirmkārt, tā fantastiskā interese jau bija sākot ar 1997.g. PČ - atceries cik tūkstoši no Latvijas agrāk brauca uz PČ
otrkārt, bez krievu naudas Rīgas klubs KHL vienkārši nespētu pastāvēt... tēlaini izsakoties - man arī, piemēram, ir interese par Ferrari, ja man dotu, es brauktu ar prieku. Taču pats to nomaksāt es ne tuvu nespēju.

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 15:12, pirms 13 gadiem
fail

     [+] [-]

, 2012-03-23 15:14, pirms 13 gadiem
Talantīgi zaudēja... Nav ko teikt!!! Pašiem būtu jābūt kauns par pēdējām divām spēlēm Rīgā!!! Sevišķi par pēdējo...tiešām kauns!!!

  -3 [+] [-]

, 2012-03-23 15:15, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: redzi, atbilde uz šo ir vairāk filozofiska.
Katram cilvēkam ambīcijām ir 3 pakāpes:
1. NAUDA
2. VARA
3. SLAVA

Kira pirmo ir pilnībā apmierinājis - naudas viņam gana. Otro arī - vara viņam gana liela: gan Grindeksā, gan LHF u.c.
Līdz ar to viņš ir 3. fāzē - hokejs šajā ziņā ir pateicīgs par to runā un raksta ļoti daudz. Līdz ar to viņam tādi PČ Rīgā un LV izlases vadīšana (šeit, domāju, organizatoriski) ir vajadzīgi slavas uzspodrināšanai (nauda šeit ir nebūtisks faktors - par slavu Kira ir arī gatavs pat piemaksāt).
Starp citu, tieši tāpēc viņš tik personīgi un sāpīgi uztvēra LV izlases neveiksmīgo startu pagājušajā PČ un rīkojās emocionāli, atlaizdams visu izlases vadību.
No kurienes tāds viedoklis? Pazīsti Kiru?

     [+] [-]

, 2012-03-23 15:16, pirms 13 gadiem
Auni!

     [+] [-]

, 2012-03-23 15:20, pirms 13 gadiem
Tad jau laikam tā viesnīca Mitišķos nebija tik sūdīga kā Bukarts stāstīja, ja jau gribēja tur atgriezties.

  -2 [+] [-]

, 2012-03-23 15:26, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: pirmkārt, tā fantastiskā interese jau bija sākot ar 1997.g. PČ - atceries cik tūkstoši no Latvijas agrāk brauca uz PČ
otrkārt, bez krievu naudas Rīgas klubs KHL vienkārši nespētu pastāvēt... tēlaini izsakoties - man arī, piemēram, ir interese par Ferrari, ja man dotu, es brauktu ar prieku. Taču pats to nomaksāt es ne tuvu nespēju.
Diemžēl, pēdējos gados tā interese apsīka . Pats atceries, cik tūkstoši brauca uz pč 90 gadu beigās, arī vēl 21.gadsimta sākumā. Un te vainojama nav tikai ekonomiskā situācija un kopējais emocionālais pagurums. Diemžēl, izcili izpildītāji ir aizgājuši ( Žoltoks,Skrastinš; Irbe,Ozoliņš , Fanduls, Kerčs, Beļavskis, Vītoliņš, Znaroks ) , bet viņu vietā nekas spīdošs neparādās ...

  -3 [+] [-]

, 2012-03-23 15:27, pirms 13 gadiem
eduards fināls rakstīja: No kurienes tāds viedoklis? Pazīsti Kiru?
Un tu izskatās, ka pazīsti , jo tev sava viedokļa nav

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 15:32, pirms 13 gadiem
madars1973 rakstīja: Leonīdam Tambijevam tā bija PĒDĒJĀ spēle HK ''Rīga".
Daudzi būtu tikai priecīgi, ja tā notiks

  -4 [+] [-]

, 2012-03-23 15:34, pirms 13 gadiem
semerjaks rakstīja: Un tu izskatās, ka pazīsti , jo tev sava viedokļa nav
Pēc kā vadies, ka man nav viedokļa? Savu viedokli jau izteicu iepriekš rakstā. Vienkārši no Abrags puses tas izklausījās stipri pēc fantāzijām, tāpēc arī jautāju, kur tādas ziņas šis ņēmis. Es arī varu piesaukt filosofiju, par to, ka Lipmans, iespējams, hokejā ir atradis savu dzīves esenci un tāpēc bez biznesa ir arī tajā lauciņā, bet tas ir tikai minējums sūda vērtībā, ja nepazīst šo cilvēku.

     [+] [-]

, 2012-03-23 15:38, pirms 13 gadiem
eduards fināls rakstīja: Pēc kā vadies, ka man nav viedokļa? Savu viedokli jau izteicu iepriekš rakstā. Vienkārši no Abrags puses tas izklausījās stipri pēc fantāzijām, tāpēc arī jautāju, kur tādas ziņas šis ņēmis. Es arī varu piesaukt filosofiju, par to, ka Lipmans, iespējams, hokejā ir atradis savu dzīves esenci un tāpēc bez biznesa ir arī tajā lauciņā, bet tas ir tikai minējums sūda vērtībā, ja nepazīst šo cilvēku.
Ja Abrags viedoklis ir s*da vērtībā ( kā tu izsakies ), tad atvaino , arī tavs viedoklis ir mēsla vērtībā

  +4 [+] [-]

, 2012-03-23 15:39, pirms 13 gadiem
kāds tur pēc uzvaras Piņķos kaut ko lielīgi vāvuļoja par Krievijas nekomfortablajām viesnīcām un sērijas pabeigšanu nākamajā spēlē varbūt vajag mazāk muldēt un vairāk trenēties?

  +2 [+] [-]

, 2012-03-23 15:39, pirms 13 gadiem
Jānis no Daugavpils rakstīja: Žēl, bija pelnījuši tikt tālāk-
sezonas laikā pamazām, pamazām kāpa iekšā play-off zonā, līdz baigās ar cīņassparu tas izdevās.
Eh tā IT KĀ uzvarētā spēle Piņķos... IT KĀ...
Ar ko tad viņi bija pelnījuši?? Ar to,ka no 5:1 spēli pakāsa??...

     [+] [-]

, 2012-03-23 15:42, pirms 13 gadiem
semerjaks rakstīja: Ja Abrags viedoklis ir s*da vērtībā ( kā tu izsakies ), tad atvaino , arī tavs viedoklis ir mēsla vērtībā
To biju domājis par savu minējumu no filosofijas lauciņa un arī par Abraga , ja viņš nepazīst Kiru. Vai arī Tu piekrīti par visu, ko filosofi raksta? Un atvaino, ja aizskāru kādu no tavām svētajām personām šajā portālā, neesmu vēl to hierarhiju te sapratis. Tu esi no tā imperiona?

     [+] [-]

, 2012-03-23 15:44, pirms 13 gadiem
eduards fināls rakstīja: To biju domājis par savu minējumu no filosofijas lauciņa un arī par Abraga , ja viņš nepazīst Kiru. Vai arī Tu piekrīti par visu, ko filosofi raksta? Un atvaino, ja aizskāru kādu no tavām svētajām personām šajā portālā, neesmu vēl to hierarhiju te sapratis. Tu esi no tā imperiona?
Mans "imperions" nav no šīs pasaules, čalīt .

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 15:50, pirms 13 gadiem
semerjaks rakstīja: Diemžēl, pēdējos gados tā interese apsīka . Pats atceries, cik tūkstoši brauca uz pč 90 gadu beigās, arī vēl 21.gadsimta sākumā. Un te vainojama nav tikai ekonomiskā situācija un kopējais emocionālais pagurums. Diemžēl, izcili izpildītāji ir aizgājuši ( Žoltoks,Skrastinš; Irbe,Ozoliņš , Fanduls, Kerčs, Beļavskis, Vītoliņš, Znaroks ) , bet viņu vietā nekas spīdošs neparādās ...
Pieļauju, ka jaunā paaudze nemaz tādus Fanduļus, Kerčus, Vītoliņus nemaz neatcerās (labākajā gadijumā pirmos divus LAČ PO sakarā, bet ne izlases spēļu sakarā)... viņiem tagad ir citi varoņi - Dārziņi, M. Rēdlihi, Daugaviņi... bet tādi jaunie talanti kā Irbes un Ozoliņi vēl nav izauguši un HVZ vai tuvākajā laikā izaugs.... reālākais kandidāts dotajā momentā ir tikai Girgensons, kas arī var palikt gan par nākamo latviešu Kopitaru un gan arī var palikt par latviešu Aleksu Daigli....

  +2 [+] [-]

, 2012-03-23 15:52, pirms 13 gadiem
semerjaks rakstīja: Nākamajos pieaugušo Pč redzēsim , kur ir Dānija, Norvēģija, Baltkrievija, un kur esam mēs. Tad visiem būs nospļauties, ko kurš ir uzvarējis junioros
Nu un ko mēs redzēsim? Pagājušogad jau redzējām Baltkrieviju ar Kosķicinu un Grabovski, un? Jā, ar dāņiem spēle nesanāca kā gribējās, bet norvēģiem kopš 2007. neesam zaudējuši

Nevajag jau arī pārspīlēt viena vai divu zaudējumu dēļ. Kur esam, tur arī būsim principā. Šogad U20 dāņus pagarinājumā vinnējām, citu gadu pieaugušajiem varbūt kā pagājušogad pagarinājumā vai bullīšos zaudēsim... apm. tas līmenis

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 15:54, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Pieļauju, ka jaunā paaudze nemaz tādus Fanduļus, Kerčus, Vītoliņus nemaz neatcerās (labākajā gadijumā pirmos divus LAČ PO sakarā, bet ne izlases spēļu sakarā)... viņiem tagad ir citi varoņi - Dārziņi, M. Rēdlihi, Daugaviņi... bet tādi jaunie talanti kā Irbes un Ozoliņi vēl nav izauguši un HVZ vai tuvākajā laikā izaugs.... reālākais kandidāts dotajā momentā ir tikai Girgensons, kas arī var palikt gan par nākamo latviešu Kopitaru un gan arī var palikt latviešu par Aleksu Daigli....
Jā , mūsdienu zaļknābjiem diemžēl nav ar ko salīdzināt viņu pašreizējos elkus ... Nu tad vismaz lai ieskatās video arhīvos , kā spēlēja Latvijas izlase pirms 10- 15 gadiem

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 15:59, pirms 13 gadiem
als rakstīja: par nākamo latviešu Kopitaru un gan arī var palikt par latviešu Aleksu Daigli....
Par Daigli gan viņš diez vai var palikt, jo tas džeks varēja reāli būt superkruts, bet to pats negribēja. Viņam hokejs riebās pēc definīcijas, talanta viņam bija daf**a, bet hokejs interesēja tikai kā blakus hobijs.... čalis pat bez cenšanās varēja 50 punktu sezonas izdot, viņam ir 129 vārti NHL tomēr.... un tas viss pilnīga poh**ā par visu. tagad viņš ir k-kāds mākslinieks vai kas tamlīdzīgs laikam par ko viņam arī vienmēr gribējaš būt, nevis par hokejistu....

Kas attiecas uz Zemgu, tad hvz... no vienas puses šogad viņam bija jābūt ražīgākam, no otras komana zaudēja savus līderus, kas iepriekš arī pa daļai baroja tādu Zemgu un tagad viņam pašam daudz kas jādara, redzēs kā uz priekšu NCAA veiksies. Lai gan šogad drīzāk progresējis vairāk ir Bļugers kā Zemgus vai kaut tie paši Jevpalovs ar Lipsbergu.

     [+] [-]

, 2012-03-23 16:04, pirms 13 gadiem
semerjaks rakstīja: Jā , mūsdienu zaļknābjiem diemžēl nav ar ko salīdzināt viņu pašreizējos elkus ... Nu tad vismaz lai ieskatās video arhīvos , kā spēlēja Latvijas izlase pirms 10- 15 gadiem
kā tad viņa spēlēja? Es tās spēles redzēju un kvalitātes ziņā nekas diži labāks par Latvija - Somija no pagājušā PČ vai spēles ar baltkrieviem tur nebija. Bija labāks goalijs Irbes personā un 2-3 uzbrucēji, citādi ta nav k-kāds zelta - Krosbiju laikmets ko atcerēties un siekaloties....

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 16:09, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Tak Latvijas izlases "nākotnes līderis"... Vai vismaz RD līderis jau nu točna!!! Vismaz Sējējs tā grib cerēt, jo savādāk neredzu kāda iemesla pēc Sējējs tā auklējas ar šo puiku.... kaut kā mēs šosezon redzējām mums pašiem arī HK Rīgā ir gan labāki, gan arī talantīgāki kadri par Pogu un par to mēs varējām pārliecināties gan RD spēlēs, gan arī MHL spēlēs kur arī tāds "supertalants" Poga labākajā tika tikai 4. maiņā un turpināja spēlēt "savā stilā " - ieskriet ar galvu bortā un mīcīties....
atmest ar roku tadam jaunajam speletajam ka Poga un teikt - ai, ej kur deguns rada ir stulbi. Neesam resursu zina mes nekads grands. Katrs Podzina limena speletajs Latvijas hokejam ir nozimigs. Skaidrs, ka vins nav uzbrukuma veidotajs (un ta ir tikai cilveku iztele, ka vinam par tadu butu jaklust, vins tads nekad nav bijis un nebus. Tapat nakamsezon ari Bicevskis tiks nolikts pa to, ka vins nebus kluvis par 1 vai 2 mainjas centru ka daudzi sobrid gaida, jo vinam nav tada talanta. Indrasis, upitis, Bukarts ar laiku varetu, bet ne Bivcevskis un Poga. Vini ir labi kapataji un speles jauceji, bet ne rezultata taisitaji), bet tomer, nav mums tik daudz vina limena speletaju lai vinu nenemtu nopietni.

  -2 [+] [-]

, 2012-03-23 16:10, pirms 13 gadiem
Īsi sakot- sūdīga jaunā LV hokeja paaudze izaugusi.
Garāk spriedelējot-neko labāku arī nevarēja gaidīt, jo nereti līdz augstākam līmenim nonāk nevis labākie un talantīgākie, bet gan naudīgākie.

     [+] [-]

, 2012-03-23 16:11, pirms 13 gadiem
mācās no DR kā izsķirošajā spēlē atdot pilnvaras bet ja godīgi, čaļi paši ielaida zaudi ar iepriekšējo spēli

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 16:14, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: vou vou vou
piebremzē lūdzu!!!
KHL pilnīgi neko nav devis Latvijas hokejam. jā dažiem džekiem labākas algas, bet ar diez vai. Kāpēc Galviņam ir jāslēdz līgums par knapām 100 000 gadā, ja viņš jau tagad ir 2 mio vērts Krievijas līgas cenās
Kur tad KHL laikā ir tā mūsu spozme PČ???
sišanās par palikšanu un viss

prieks redzēt domubiedrus, ka hk LAT reālajai ekonomikai ir par dārgu prieks
Tam nu gan es nepiekritisu, ka RD neko nav devis LV hokejam. Man ari RD ka veidojums nesimpatize, bet nevar noliegt, ka daudzi no musu hokejistiem ir sasniegusi loti labu limeni, tadu limeni kadu vini nekad nesasniegtu ja nespeletu RD.
Ari jauniesiem ir loti laba iespeja spelet loti laba limeni.