Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:845, Did:0, useCase: 3

"Rīgai" sezona beigusies pēc zaudējuma Mitiščos

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Rīgai" sezona beigusies pēc zaudējuma Mitiščos
Jurim Upītim un "Rīgai" MHL sezona beigusies
Foto: Aigars Prūsis

HK "Rīga" nav izdevies iekļūt Harlamova kausa izcīņas 2. kārtā. Rīdzinieki Rietumu konferences ceturtdaļfināla sērijas izšķirošajā spēlē ar 2:4 viesos piekāpās Mitišču "Atlanty", sērijā zaudējot ar 2-3.

Šodien "Rīgas" vārtos stāvēja Jānis Auziņš. Komandas galvenais treneris Leonīds Tambijevs pēc iepriekšējā mača bija spiests konstatēt, ka Kristers Gudļevskis ir noguris, kā rezultātā pieļauj pārāk daudz kļūdu.

Izturējuši mājinieku starta spiedienu, uzbrukumus sāka veidot arī rīdzinieki. Aktīvi pretinieku zonā bija brāļi Lipsbergi un Vladislavs Dobreņķijs, par sevi lika manīt arī komandas izslēgšanas spēļu bombardieris Roberts Bukarts.

Pirmajā periodā abas komandas neizmantoja vienu skaitlisko vairākumu. Trešdaļas beigas aktīvāk aizvadīja "Atlanty", bet vārtus gūt nespēja. Pēc pirmajām 20 minūtēm Mitiščos 0:0.

Otrā perioda sākums viesiem neizdevās. Jau trešdaļas 68. sekundē Auziņu ar metienu no "zem aizsarga" pārspēja Pāvels Černovs. Divas minūtes un divas sekundes vēlāk mājinieki realizēja vairākumu, klasi nodemonstrējot Aleksandram Kadeikinam – 2:0.

"Atlanty" spiediens bija milzīgs, bet perioda otrajā pusē "Rīgai" izdevās izlīdzināt spēli un vienus vārtus atgūt – 37. minūtē mājinieku aizsargi vienu savu vārtu priekšā atstāja Nikolaju Jeļisejevu, kurš iespēju garām nelaida – 2:1.

Otrās trešdaļas beigās "Rīga" izturēja lielo mazākumu, kas ilga vairāk nekā divas minūtes. Vairākas reizes glāba Auziņš, parūpējoties par to, lai trešo periodu mūsējie sāktu ar vienu vārtu deficītu.

Pēdējās trešdaļas sākumā "Rīga" nospēlēja līdz galam otrā perioda beigās nopelnīto mazākumu, bet pēc tam ielaida, spēlējot vienādos sastāvos. 3:1 "Atlanty" labā no zonas vidus panāca Romāns Rukavišņikovs.

52. minūtē Tambijevs paņēma pusminūtes pārtraukumu. Tas deva vēlamo rezultātu. Viesi uzbruka ļoti daudz, aktīvi bija Juris Upītis ar Bukartu. Tieši pēdējais 54. minūtē palīdzēja vienus vārtus atgūt. Bukarta mesto ripu Mihails Finagins atvairīja, taču ar Dobreņkija metienu galā netika – 3:2.

"Rīgas" spiediens palielinājās. Mājinieku vārtsarga meistarību pārbaudīja Miks Lipsbergs, kārtējo reizi meta Bukarts... 35 sekundes pirms spēles beigām Auziņa vietā tika uzlaists sestais laukuma spēlētājs. 10 sekundes vēlāk ripa ielidoja tukšos "Rīgas" vārtos – 2:4 un sezona beigusies.

Harlamova kausa izcīņas 1. kārtas piektā spēle

Mitišču "Atlanty – Rīga 4:2 (0:0, 2:1, 2:1)
Vārti: 21:08 Černovs (Kadeikins) 1:0, 23:20 Kadeikins (Ševčenko, vair.) 2:0, 36:03 Jeļisejevs (Kr. Lipsbergs, R. Lipsbergs) 2:1, 41:28 Rukavišņikovs (Černovs) 3:1, 53:01 Dobreņkijs (Biezais, Bukarts) 3:2, 59:36 Černovs (Sošņikovs, Kadeikins, t.v.) 4:2
Vārtsargi: Finagins – Auziņš

Izmantotie resursi:
Молодежная Хоккейная Лига :: Официальный сайт

     [+] [-]

, 2012-03-23 18:25, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Vēlreiz, zaudēt regulārajā čempī, tā ir viena lieta, bet play-off, pavasim cits!!!
Atšķirībā no ZA izskatās, ka arī mūsu jaunie nav pieraduši pie tādas lietas kas piem. tādā ZA jau ir ieaudzināta no mazām dienām, kad "regularka" ir viena lieta, bet PO ir pavisam kas cits, kur katra uzvara ir no svara...

     [+] [-]

, 2012-03-23 18:29, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nu redzi, pats sev arī atbildēji, ka Latvijā neprotam sagatavot pilnvērtīgu, konkurētspējīgu hokejistu. Jautājums kāpēc, tāpēc, ka nav treneru, nav ledus, nav inventāra? Kāpēc?
es teicu, ka nevis NEPROTAM, bet tas hokejists AIZLAIŽAS prom no Latvijas pie pirmās izdevības... Daugaviņš, Karsums,Sprukts, Pelšs, Bārtulis, Kulda... visi, bez izņēmuma tikko kā ir iespēja. Un tad brīnāmies kāpēc mums nevar nekas prātīgs no Upīšiem un Indrašiem izaugt, jo viņi jau ir te tikai tāpēc, ka nevienam citam nevajadzēja.....

     [+] [-]

, 2012-03-23 18:32, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Vēlreiz, zaudēt regulārajā čempī, tā ir viena lieta, bet play-off, pavasim cits!!!
nu sorry, bet ļoti reti arī play-off vinnē vājākā komanda, kas tikusi tajā play-off pēc reg. sezonas. Nesen kaut kur bija apkopota statistika pa visām pasaules labākajām līgam un tur arī tas apstiprinājās- jo augstāk esi reg. sezonā, jo lielākas izredzes vinnēt arī kausu play-off. Regulārās sezonas uzvarētājam baigi lielie laikam tie procenti nebija, k-kur 40, bet vienalga lielāki kā sekojošajām komandām....

Ta, ka jā- play-off var notikt pārsteigumi, ļoti lieli pārsteigumi, bet tie tāpat notiek diezgan reti un parasti tas, kas ir spēcīgāks reg. sezonā ir arī play-off labāks...

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 18:35, pirms 13 gadiem
Gudļevskis sevi ir noracis.Aizdomas ,ka TOTO spēlē

     [+] [-]

, 2012-03-23 18:48, pirms 13 gadiem
orlis rakstīja: Te komentārus palasot var padomāt ka HK Rīga zaudēja kaut kādiem mīksatajiem un ka viņi šai izslēgšanas spēļu duelī bija favorīti, tik diemžēl nez kāpēc paskatoties regulārās sezonas beigu tabulu Atlants ar daudz vairāk punktiem ir stipri augstāk par Rīgu. Zaudējums sērijā pat ar dažiem RD spēlētājiem bija ļoti iespējams. Jā, viena sūdīga spēle, kurā nevajadzēja izlaist uzvaru no tāda pārsvara, citādāk jebkurš hokeja eksperts pateiktu ka sērijas iznākums ir likumsakarīgs un iepriekš prognozējams.
Vairāk cilvēkus tracina Tambelmausis, gan par saviem izteikumiem, ka ir baigi pamainījuši sagatavošanos pirms play-off, gan par savu nenormālo bļaušanu spēles laikā un par komandas nevarību [knapsierību, muskuļu trūkumu]!

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 18:48, pirms 13 gadiem
Piekrītu, ka 4. spēle noteica automātiski arī gala iznākumu sērijā, par to žēl;
BET
Man šķiet, ka ļoti daudzi aizmirst, ka tā ir Jaunatnes hokeja līga! Protams, slikts tas zaldāts, kas negrib kļūt par ģenerāli, bet, manuprāt, jaunatnes hokejā uzvarēt nav pats svarīgākais. Piekrītu visiem tiem, kas uzsver šīs sērijas nozīmi pieredzes ziņā, jo nu, lai nu kas, bet pieredze tā bija īsta un (cerams hokejistiem) neaizmirstama, un pamācoša. Manuprāt, tā ir arī viena (no diemžēl daudzajām) Latvijas hokeja problēmām, ka jaunie tiek dresēti un dzīti kaut ko obligāti uzvarēt, un ja tas neizdodas, tad ir lielā sagrāve. Tas, manuprāt, mums vēl velkas līdzi no PSRS laikiem. Nesaku, ka nav jāspēlē, lai uzvarētu, bet, saistībā tieši ar jaunatnes hokeju, tai nevajadzētu būt pašam svarīgākajam gala iznākumam. Piedevām tas, ka puse, ja ne vairāk no komentētājiem nicinoši izsakās par mūsu puišiem ir vnk skumji, jo tādā veidā, glupi izpaužot savus kompleksus un stulbumu komentāros, ne mēs paši, bet vēl svarīgāk jaunie hokejisti pilnībā neko neiegūst (LABĀKAJĀ GADĪJUMĀ). Žēl, ka zaudējām, jo sērijai bija jābūt mūsu, bet katra pieredze ir pieredze.

P.S. Pieņemsim, ka drausmīgi nosodošie komentāri interneta vidē ir +/- ok, zinot interneta komentārus Latvijā, bet tas, ka televīzijas komentētāji atļaujas nicinoši vēl spēles laikā izteikties par MŪSU komandu, tas ir vnk drausmīgi!

P.P.S. Runājot par vārtsargu jautājumu - tas, ka Gudļevskis salūza bija acīmredzami, bet piekrītu, ka vēl nevar zināt kā Auziņš būtu iejuties spēlē. Turklāt, kas attiecas uz abu vārtsargu līmeni, abiem atvairīto metienu procents ir vienāds (kas, manuprāt, tomēr ir galvenais vārtsargu parametrs), bet Gudļevskim 2 reizes vairāk metienu. + Tieši viņu Dinamo, kad Holts bija traumēts, sauca augšā. Pielauju, ka Naumovs saprot un novērtē abus HK Rīga vārtsargus labāk, nekā vidējais latvietis, vārda vistiešākajā nozīmē!

     [+] [-]

, 2012-03-23 18:50, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: nu sorry, bet ļoti reti arī play-off vinnē vājākā komanda, kas tikusi tajā play-off pēc reg. sezonas. Nesen kaut kur bija apkopota statistika pa visām pasaules labākajām līgam un tur arī tas apstiprinājās- jo augstāk esi reg. sezonā, jo lielākas izredzes vinnēt arī kausu play-off. Regulārās sezonas uzvarētājam baigi lielie laikam tie procenti nebija, k-kur 40, bet vienalga lielāki kā sekojošajām komandām....

Ta, ka jā- play-off var notikt pārsteigumi, ļoti lieli pārsteigumi, bet tie tāpat notiek diezgan reti un parasti tas, kas ir spēcīgāks reg. sezonā ir arī play-off labāks...
Tu runā par play-off kopumā, bet es par atsevišķām spēlēm. Konkrēti par 5:6 pakāsto.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 18:53, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: es teicu, ka nevis NEPROTAM, bet tas hokejists AIZLAIŽAS prom no Latvijas pie pirmās izdevības... Daugaviņš, Karsums,Sprukts, Pelšs, Bārtulis, Kulda... visi, bez izņēmuma tikko kā ir iespēja. Un tad brīnāmies kāpēc mums nevar nekas prātīgs no Upīšiem un Indrašiem izaugt, jo viņi jau ir te tikai tāpēc, ka nevienam citam nevajadzēja.....
Bet kas liedz to pašu Indraši sagatavot. Slinkums, naudas trūkums, latviskais kūtrums?!

Puikam tikai jāuzaudzē muskuļu masa, jāpieliek fizuha, individuāli jāpastrādā pie noslēguma metieniem un daudz maz gatavs DR kadrs!

  +1 [+] [-]

, 2012-03-23 18:55, pirms 13 gadiem
semerjaks rakstīja: Tagad visi vainos Tambiku. Bet vainojami ir bērnu treneri , kas gatavo nākamos "meistarus" . Tambijevs saņem praktiski jau gatavu produktu no bērnu treneriem. Viņš var sagatavot komandu taktiski ( kā vinam tas sanāk , ir cits jautājums), bet fizuhu un tehniku viņš pa lielam vairs jau nevar uzlabot, jo pamatus jāliek daudz agrāk - līdz 16-17 gadiem . Kā gatavo jaunos hokejistus Kanādā - tikko puika uzkāpj uz slidām , viņam nepārtraukti kaļ galvā, ka tu esi pats labākais, tu visu vari, tu visus saplēsīsi utt... A pie mums ... Pašreizējie bērnu treneri ir auguši kolhozu laikos, kad viss piederēja partijai, bet cilvēks bij nulle.Tāpat treneri tagad audzina arī bērnus - " Tu neko nevari ! " , " Tev rokas no pakaļas aug ! " , " Tu nekad neko neiemācīsies !" Bet nevienu nedzen ārā , jo vecāki maksā ... Mūsu jaunajiem hokejistiem jau no mazotnes audzina lūzeru psiholoģiju !!!

Lielākā daļa HK Rīga nav gatavi šāda līmeņa spēlēm( Gatavi ir tikai daži aizsargi un Upītis, Bukarts, Indrašis) Sezonas laikā tas nebij tik ļoti manāms , bet PO parādās milzīga atšķirība ar krievu komandām fiziskajā gatavibā, tehnikā , slidošanas prasmē . It kā jau daudziem puišiem galvas ir gaišas , bet diemžēl kājiņas par lēnu , rociņas pa švaku , un līdz ar to spēles ātrumam netiekam līdzi. Kas pie tā vainīgs ? Ne jau Tambijevs ! Vainīgi ir bērnu treneri ; bērnu hokeja sistēma. Un te mēs nonākam līdz pašam galvenajam vaininiekam - LHF !!!
Uz katra stūra Lipmans skandina - cik viņš svēts, cik naudas iztērējis, cik daudz izdarījis Latvijas hoķim.A cik daudz viņa uzņēmumi nopelnīja pateicoties hoķim , pateicoties hokeja sakariem Eiropā ? Par to Lipmans kautrīgi noklusē. A kur būtu Latvijas hoķis, ja nebūtu Dinamo ? Pakaļā !!!! Bērnu hokeja sistēmas nav , Latvijas čempionāts atgādina sētas mačus , kur pensionārvecuma , alus kroga veči uzspēlē pret junioriem.
A kam pieder Arēna Rīga ? Kaut kādiem mudakiem, kam par hokeju maza bēda, kam tik nokāst piķi.
Ja tā turpināsies , pēc gadiem 5-10 mēs varēsim pie alus kausa noskatīties video arhīvos un priecāties - cik superīgs kādreiz mums bij hoķis !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
daljeji sakarigi, daljeji ne -
par sistematiskuma trukumu bernu hokeja varetu piekrist, bet nu mozh tad pats ej un trenee, ja visi tadi slikti? a Tambijevs, redz, labs! un prichom te Arena Riga? tas, ka Tev nepieder?

     [+] [-]

, 2012-03-23 18:58, pirms 13 gadiem
reinz rakstīja: Piekrītu, ka 4. spēle noteica automātiski arī gala iznākumu sērijā, par to žēl;
BET
Man šķiet, ka ļoti daudzi aizmirst, ka tā ir Jaunatnes hokeja līga! Protams, slikts tas zaldāts, kas negrib kļūt par ģenerāli, bet, manuprāt, jaunatnes hokejā uzvarēt nav pats svarīgākais. Piekrītu visiem tiem, kas uzsver šīs sērijas nozīmi pieredzes ziņā, jo nu, lai nu kas, bet pieredze tā bija īsta un (cerams hokejistiem) neaizmirstama, un pamācoša. Manuprāt, tā ir arī viena (no diemžēl daudzajām) Latvijas hokeja problēmām, ka jaunie tiek dresēti un dzīti kaut ko obligāti uzvarēt, un ja tas neizdodas, tad ir lielā sagrāve. Tas, manuprāt, mums vēl velkas līdzi no PSRS laikiem. Nesaku, ka nav jāspēlē, lai uzvarētu, bet, saistībā tieši ar jaunatnes hokeju, tai nevajadzētu būt pašam svarīgākajam gala iznākumam. Piedevām tas, ka puse, ja ne vairāk no komentētājiem nicinoši izsakās par mūsu puišiem ir vnk skumji, jo tādā veidā, glupi izpaužot savus kompleksus un stulbumu komentāros, ne mēs paši, bet vēl svarīgāk jaunie hokejisti pilnībā neko neiegūst (LABĀKAJĀ GADĪJUMĀ). Žēl, ka zaudējām, jo sērijai bija jābūt mūsu, bet katra pieredze ir pieredze.

P.S. Pieņemsim, ka drausmīgi nosodošie komentāri interneta vidē ir +/- ok, zinot interneta komentārus Latvijā, bet tas, ka televīzijas komentētāji atļaujas nicinoši vēl spēles laikā izteikties par MŪSU komandu, tas ir vnk drausmīgi!

P.P.S. Runājot par vārtsargu jautājumu - tas, ka Gudļevskis salūza bija acīmredzami, bet piekrītu, ka vēl nevar zināt kā Auziņš būtu iejuties spēlē. Turklāt, kas attiecas uz abu vārtsargu līmeni, abiem atvairīto metienu procents ir vienāds (kas, manuprāt, tomēr ir galvenais vārtsargu parametrs), bet Gudļevskim 2 reizes vairāk metienu. + Tieši viņu Dinamo, kad Holts bija traumēts, sauca augšā. Pielauju, ka Naumovs saprot un novērtē abus HK Rīga vārtsargus labāk, nekā vidējais latvietis, vārda vistiešākajā nozīmē!
Paskaties cik komanda kopumā nebija gatava tādām spēles galotnēm, kad pretspēlētāji ar spēku, masu vilka ripu vārtos. Nu, ja nevaram fiziski, tad jāvar tehniski, ja nevar tehniski, tad ar viltību, bat tavu dieniņ, arī to nespēj. Tad brīnās, ka šamējos nod!rš.

  -2 [+] [-]

, 2012-03-23 19:04, pirms 13 gadiem
Nabadzīgie dauņi ! Paši vainīgi ka no 5:1 zaudēja 5:6 iepriekš! NA-BA-GI

     [+] [-]

, 2012-03-23 19:07, pirms 13 gadiem
nu neko, būs pižonien, ko padomāt!

     [+] [-]

, 2012-03-23 19:09, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Paskaties cik komanda kopumā nebija gatava tādām spēles galotnēm, kad pretspēlētāji ar spēku, masu vilka ripu vārtos. Nu, ja nevaram fiziski, tad jāvar tehniski, ja nevar tehniski, tad ar viltību, bat tavu dieniņ, arī to nespēj. Tad brīnās, ka šamējos nod!rš.
Piekrītu, ka uzvarēja tas, kurš vairāk gribēja!

'Tad brīnās, ka šamējos nod!rš.' Zini, Tu esi ģeniāls!

     [+] [-]

, 2012-03-23 19:17, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Tu runā par play-off kopumā, bet es par atsevišķām spēlēm. Konkrēti par 5:6 pakāsto.
Gribi es Tev pastāstīšu vienu konkrētu piemēru, kad izšķirošā spēlē viena komanda salūzt, bet otra paceļas spārnos? Tā gan nebija pleiofu sākuma stadija, bet izšķirošā spēle olimpiskajā kvalifikācijā, kad Latvija mazāk kā 10 min pirms spēles beigām kāsa belariem ar 4:2 un mums pat nepietika ar neizšķirtu, beigās uz olimpiādi braucām mēs. RD trīs kombeki pēc kārtas no trīs un četru vārtu pārsvara pretiniekiem, kas gan nebija izslēgšanas spēlēs, bet tikuntā. Viena komanda nosēžas aizsardzībā otra ritīgi uzkapā, un ja vēl iekrīt pāris goli, tad komanda kura aizsargājas pavisam apjūk. Ar to arī sports ir interesants. Tāpat taču `mazo gagārinu` vai kā to kausu sauc mēs nepaņemtu.

  +5 [+] [-]

, 2012-03-23 19:32, pirms 13 gadiem
pelnīti... tā iet, ka par viesnīcām gudrības bārsta un pie rezultāta 5-1 kapas(zobu sargus) izmanto kā serkociņu mutē... stilam....

  -1 [+] [-]

, 2012-03-23 19:35, pirms 13 gadiem
orlis rakstīja: Gribi es Tev pastāstīšu vienu konkrētu piemēru, kad izšķirošā spēlē viena komanda salūzt, bet otra paceļas spārnos? Tā gan nebija pleiofu sākuma stadija, bet izšķirošā spēle olimpiskajā kvalifikācijā, kad Latvija mazāk kā 10 min pirms spēles beigām kāsa belariem ar 4:2 un mums pat nepietika ar neizšķirtu, beigās uz olimpiādi braucām mēs. RD trīs kombeki pēc kārtas no trīs un četru vārtu pārsvara pretiniekiem, kas gan nebija izslēgšanas spēlēs, bet tikuntā. Viena komanda nosēžas aizsardzībā otra ritīgi uzkapā, un ja vēl iekrīt pāris goli, tad komanda kura aizsargājas pavisam apjūk. Ar to arī sports ir interesants. Tāpat taču `mazo gagārinu` vai kā to kausu sauc mēs nepaņemtu.
O, šo spēli vienmēr atceros, kad kāds atspēlējas. Bet nejau no 1-5 izšķirošajā sērijas spēlē pēdējās 6 minūtēs. Te pat zirgam jāsmejas. Tas nav reāli. Šitie zēni ir zaudētāji uz mūžu. Neviens psihologs viņiem nepalīdzēs. Tāds iznākums nebūtu iespējams pat kādai NHL komandai pret Latvijas amatietru komandu, ja spēle būtu izšķiroša un sākušās pēdējās 5 minūtes. Tas nav reāli.

     [+] [-]

, 2012-03-23 20:48, pirms 13 gadiem
pilnīgs čau, ja prātiņš pienāks klāt tad labi, ja ne tad kā parastio

     [+] [-]

, 2012-03-24 00:07, pirms 13 gadiem
Es saprotu dzeki cinijas un neslikti,bet sini situacija vini klauni.

     [+] [-]

, 2012-03-24 00:14, pirms 13 gadiem
zidans rakstīja: no šitiem īsti vīri neizaugs...tā arī muļļāsies pa hokeja dīķi
Galvenais jau, ka Tu esi par kko izzaudzis!
Drošvien esi kārtīgs spēkrats! Malacis!

     [+] [-]

, 2012-03-24 02:40, pirms 13 gadiem
aivarasa rakstīja: Gudļevskis sevi ir noracis.Aizdomas ,ka TOTO spēlē
Haha TOTO ;D

     [+] [-]

, 2012-03-24 16:36, pirms 13 gadiem
gintsc rakstīja: PELNĪTI...būs mācība, ka ir jāspēlē hokejs no signāla līdz signālam, nevis kā ienāk prātā. Atlant parādija pēdējā spēlē Piņķos mūsu "gurķiem" kas ir komandas gars un kā ir jāspēlē...un tas Bukarta iedomīgais komentārs - Mitišķos sliktas viesnīcas, tāpēc negribu braukt...hei, Bukart, Tev vispār būtu jāguļ pie halles teltī, nēesi pat pelnijis gulēt sūdīgā viesnīcā ar savu iedomību, nēesi Tu vēl nekas, pāris spēlēs Dinamo..pff 0. Mācies labāk no Podziņa, kuram vienalga kur spēlēt, bet galvenais dodiet iespēju spēlēt!!
Podziņš 5 play-off spēlēs bija apaļš nulle!Turklāt +/- viņam negativs -4!Pilnīgi nesaprotu kā tādu spēlētāju ņem uz Dinamo!