Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:845, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

Vēlreiz pret ''SKA-1946''

Vēlreiz pret ''SKA-1946''
HK ''Rīga'' hokejisti noskaņojas cīņai
Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

Šovakar otro spēli Jaunatnes hokeja līgā (MHL) aizvadīs hokeja klubs ''Rīga'', vēlreiz samērojot spēkus ar Sanktpēterburgas ''SKA-1946''. Pirmajā spēlē rīdzinieki, parādījuši veiksmīgāku momentu realizāciju un vispusīgāku spēli, svinēja uzvaru. Kā būs šoreiz? Spēles sākums 19:30, tiešo translāciju piedāvās LTV7.

HK ''Rīga'' hokejisti ilgi gaidīto debiju piedzīvoja vakar, savā laukumā uzņemot pretiniekus arī šodienas mačā - Sanktpēterburgas ''SKA-1946'' spēlētājus. Pirmā atrādīšanās saviem skatītājiem izdevās godam, veiksmīgo maču noslēdzot ar uzvaru 4:2. Pirmajās 20 minūtēs mājinieki sanākušo publiku jau bija iepriecinājuši trīs reizes (3:0), pēc otrās trešdaļas pārsvaru noturot (4:1). Atslābums pēdējo minūšu laikā maksāja vēl vienu zaudētu ripu, taču neko vairāk viesi neiespēja, piekāpjoties ar 2:4. Debija aizvadīta godam, šovakar jāpierāda, ka sniegums vakar nebija tikai labvēlīga apstākļu sakritība - jāiegūst vēl trīs punkti!

Vēsturisko pirmo ripu iemeta Raimonds Vilkoits, kurš pēc spēles stāstīja, ka noturēt pārsvaru nemaz neesot bijis tik viegli, piebilstot, ka arī šovakar obligāti jāgūst uzvara - tas došot pārliecību par saviem spēkiem. ''SKA-1946'' komanda ir viena no rīdzinieku galvenajām konkurentēm cīņā par izvirzīto mērķi - iekļūšanu play-off. Pēc spēles gandarīts par paveikto bija mājinieku galvenais treneris Leonīds Tambijevs, slavējot padotos, tomēr piebilstot, ka nākamā spēle sāksies pie rezultāta 0:0.

Pamatus uzvarai ielika arī veiksmīgā vārtsarga Kristera Gudļevska spēle. Izvēle uz šo vārtsargu kritusi tikai spēles dienā, lai gan Tambijevs par atdevi treniņos slavēja visus ripu ķērājus. 1992. gadā dzimušajam vārtsargam grūti pierakstīt kādu ripu. Pirmajā reizē viņa redzamību bija noseguši vairāki paša komandas spēlētāji, savukārt otrajos zaudētajos vārtos meistarīgi darbojās pretspēlētājs, uz ledus noguldot aizsargu un izslidojot vienatnē pret Gudļevski.

Šobrīd rīdzinieki Ziemeļrietumu divīzijā ieņem trešo vietu. Priekšā tikuši Jaroslavļas ''Loko'' hokejisti (uzvara pret citu šās pašas divīzijas komandu ''Minskie Zubry'' ar 5:0, turklāt viesos!), kā arī Voskrasenskas ''MHC Khimik'', uzvarot nākamos HK ''Rīga'' pretiniekus ar 3:0.

Tātad, spēles sākums šovakar 19:30, tiešraide LTV7. Uzdevums skaidrs - dubultot punktu ražu pirms nākamajām spēlēm. Zīmīgi, ka pēc dueļa pret ''SKA'' kluba jauno maiņu rīdziniekiem pretī stāsies cita Sanktpēterburgas vienība - ''Serebryanye Lvy''.

''HK Rīga'' sastāvs vakardienas spēlē:

Kristers Gudļevskis (Uldis Čalpa); Aleksandrs Galkins – Mārtiņš Porejs, Juris Upītis – Raimonds Vilkoits – Vladislavs Dobreņkijs; Mārtiņš Jakovļevs – Kārlis Kalvītis, Ronalds Cinks – Edgars Lipsbergs – Miks Lipsbergs; Artūrs Salija - Ņikita Koļesņikovs, Ainārs Podziņš – Vitālijs Karamnovs – Miks Indrašis; Ēriks Ševčenko – Edgars Kurmis, Artūrs Mickēvičs – Māris Bičevskis – Elvijs Biezais

Izmantotie resursi:
Официальный сайт молодежной хоккейной лиги


, 2010-09-06 08:33, pirms 15 gadiem
Nu tad jau vēlreiz uzvilkt derētu,tik tagad 4:0,lai vārtsargam prieks tiek
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-06 08:40, pirms 15 gadiem
Tātad šodien redzēsim vai pārāk nav sapriecājušies par uzvaru. Ļoti ceru, ka kļūs vēl pārliecinātāki. Par uzvaru!!!
, 2010-09-06 08:40, pirms 15 gadiem
gribetos lielaku qaktivitati no Karamnova.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-06 09:00, pirms 15 gadiem
Ja paši nepacels degunus gaisā un nedomās, ka var uzvarēt slidojot tikai uz vienas kājas , tad uzvarēsim.
, 2010-09-06 09:22, pirms 15 gadiem
Kur notiks spēle, autor, jopcik, kur notiks spēle, viena no pamatinfo un nav ziņā???? Arēna vai Piņķi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-06 09:50, pirms 15 gadiem
latvijas hokeja īpatnība - grūti divas spēles pēc kārti aizvadīt vienā līmenī. ceru, ka šoreiz būs izņēmums un Tambijeva / Ciprusa audzēkņi lauzīs šo tradīciju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-06 09:58, pirms 15 gadiem
Bija laba pirmā spēle, man patika.
Bet tagad tiešām gribu redzēt otro - vai tik pāragri HK Rīga nav adevuši visus spēkus, ja ne, tad vienkārši lieliski.
Karamnovs tiešām kaut kā klusēja, pamanīt varēja, bet gaidīju ka būs izteiktāks līderis...
Bet ir labi, super pat iesākta sezona - iespaids lielisks!!!
Tikai nesapratu kur tik maz skatītāju, ja biļetes tik lētas, cerams, šodien būs vairāk
, 2010-09-06 10:03, pirms 15 gadiem
Prieks, ka Tambijevam izdevies radīt k o m a n d u !!! Pārlasot komentārus varu piebilst, ka krievu komandas , pretstatā amerikas , maz pielieto spēka paņēmienus. Līdz ar to hk Rīga retie spēka paņēmieni bija pamanāmi.Tikai tos vajadzētu vēl vairāk un niknākus. Kur vajadzētu spēlēt-BAČ vai MHL ? Protams, ka MHL , atcerieties, kā Ogre(Kerčs un co) izģērba jaunos un ne tik jaunos(Meiju u.c.) LAČ 2 sezonas atpakaļ. Bet vai jaunie no tā kaut ko iemācījās ? Te , uz Krievijas jauno fona , mūsu jaunie var saprast savu patieso varēšanu , jo amerikas kontinentā vēl labāku, labu un tādu pašu ir nesalīdzināmi vairāk. 89.-91.gadiem spēlēt KHL un mest iekšā golus ? Ir jau kas met. Bet tādu ir maz. Ne katrs ir Burē, un hk Rīga sastāvā Burē neatrast. Novēlu jaunajiem pacietību, lai kļūst vismaz par Laviņiem un Sorokiniem . Un tam nolūkam MHL ir labs gana. Ja ar to liekas par maz, nu ko- viss viņu pašu rokās . Veiksmi šovakar un turpmāk !
, 2010-09-06 10:05, pirms 15 gadiem
SKA jau pārsvarā ir tikai restainie.Neredzu par ko tā priecaties.Japriecajās būtu tad ja viņi apspelētu sava vecuma čaļus.
, 2010-09-06 10:10, pirms 15 gadiem
sweges ? Tu uz spēli biji ? Laukumā restaino skaits vakar abās pusēs bija gandrīz vienāds. Un to , ka spēle bija nopietna, parāda kaut vai tas, ka Karamnovs ne tikai neiemeta nevienus vārtus, bet pat neizcēlās starp hk Rūga spēlētājiem .
, 2010-09-06 10:11, pirms 15 gadiem
Domāju, ka šodien ņems SKA. Būšu pārsteigts, ja tā nebūs.
, 2010-09-06 10:11, pirms 15 gadiem
Vienigie kam ir labs līmenis ir brāļi Lipsbergi,ja viņiem ies spēle tad Rīga var tikt tālu.Parejiem ir daudz jatrenejās.
, 2010-09-06 10:13, pirms 15 gadiem
jan,maien rakstīja: sweges ? Tu uz spēli biji ? Laukumā restaino skaits vakar abās pusēs bija gandrīz vienāds. Un to , ka spēle bija nopietna, parāda kaut vai tas, ka Karamnovs ne tikai neiemeta nevienus vārtus, bet pat neizcēlās starp hk Rūga spēlētājiem .
Tu laikam blefo,jo Rīgas sastavā bija pieteikts tikai viens 93 gads tas ir Kurmis.
, 2010-09-06 10:17, pirms 15 gadiem
sweges, nu tu esi truls lauķis !!! Pirmkārt normāli nostāvēja vārtsargs .Otrkārt Lipsbergiem ripas parasti piespēlē Cinks . Treškārt Vilkoits ir tāds bifelis, ka ripu spēj iestumt vārtos ar spēku . Un vēl ir tādi kā Mickevičs, Upītis . Kā arī pats galvenais, kopš aizsardzībā parādījies slepenais ierocis, finansu komandai netrūks . Bez tam man pirmo reizi pa 10 gadiem patika Dobreņkija spēle. Vinš vakar bija disciplinēts un uz komandu motivēts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-06 10:28, pirms 15 gadiem
jan,maien rakstīja: sweges, nu tu esi truls lauķis !!! Pirmkārt normāli nostāvēja vārtsargs .Otrkārt Lipsbergiem ripas parasti piespēlē Cinks . Treškārt Vilkoits ir tāds bifelis, ka ripu spēj iestumt vārtos ar spēku . Un vēl ir tādi kā Mickevičs, Upītis . Kā arī pats galvenais, kopš aizsardzībā parādījies slepenais ierocis, finansu komandai netrūks . Bez tam man pirmo reizi pa 10 gadiem patika Dobreņkija spēle. Vinš vakar bija disciplinēts un uz komandu motivēts.
Truls lauķis esi tikai Tu jo nevari uzskaitīt restainos no Rīgas komandas kas pidalijās spelē.Tev laikam ir problēmas ar matemātiku ka nemāki saskaitīt cik katrā pusē ir restaino.Tu laikam arī esi viens no tiem 3000 bērniem ,kas neapmeklē skolu tas ir skumji.Nākamreiz nenovirzies no tēmas ja esi tāds gudrnieks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-06 10:45, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Neesi losītis mazliet???? Kāda starpība, pretinieks ar vai bez restēm, ir turnīra reglaments, kurš nosaka cik un kāda vecuma spēlētājus var pieteikt, un ja SKA 1946 ir labāki restotie čaļi, nekā nerestotie, tad tā jau ir viņu problēma, ne mūsējā, un atļaušos atgādināt, ka pagājušajā gadā SKA bija 9. vietā MHL...
Tu skaties no reglamenta es no realā sastāv kas ir laukumā.No tā tik var vertēt kas ir lielakie ieguvēji no MHL 93-94 gads vai 89 gadā dzimušie hokejisti.
, 2010-09-06 10:47, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Vispār jau, ja par alus glāzēm runā, tad vai tikai tu arī neskatījies viņā, HK Rīga ir 2!!! restotie, aizsargs Koļesņikovs ar 4. nr arī
Koļesņikovs ir 92 gads.Viņam jau ir jaspelē bez restēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-06 11:14, pirms 15 gadiem
jan,maien rakstīja: sweges ? Tu uz spēli biji ? Laukumā restaino skaits vakar abās pusēs bija gandrīz vienāds. Un to , ka spēle bija nopietna, parāda kaut vai tas, ka Karamnovs ne tikai neiemeta nevienus vārtus, bet pat neizcēlās starp hk Rūga spēlētājiem .
Domāju, ka Karamnovam nav motivācijas censties spīdēt HK Rīga sastāvā. Viņa mērķis bija un ir pieaugušo komanda. Tās dēļ viņš arī atbrauca uz Rīgu. MHL viņš varēja brīvi spēlēt arī jebkurā Krievijas komandā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-06 11:26, pirms 15 gadiem
purva velns///ja karamnovam vai vēl kādam nav motivācijas spēlēt, kā pagājušajā gadā Arnasonam , tad vinš nevienam nekad ilgi nebūs vajadzīgs . Es īpaši neaizrāvos ar restaino skaitīšanu, jo tikko krievijsa U-18 sasita dānijas , latvijas un vēl kautkadu izlasi U-20 . Šķiet, ka mums bija 2-Kurmis, kurš sēdēja uz soliņa un aizsargs . Šiem 2-4 , no kuriem viens dikti kauslīgs, visu laiku gāja cīņā , provocējot uz klopi . Man jau pirms spēles bija 2 vinčiki tukši, jo tur arēnā viss baigi dārgs, nerunājot par aldara kvalitāti, bet tas ārzemju 1,50 par 0,3 l.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-06 11:29, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Pilnīgi piekrītu, Karamnovs to teica lielajā intervijā, ka Rīgā viņš ieradās tikai ar mērķi spēlēt Dinamo.
esmu palaidis garām- vai Karamnovs jau ir noslēdzis līgumu ar RD, un ja ir, tad ar kādiem nosacījumiem (1 vai 2- virzienu)?
Līgums 2 gadi, noteikti jau 2virziena, ja jau vakar HKR spēlēja. Par sūtīšanu uz LM nezinu, moš līgumā punkts, ka tur šamais nespēlēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-06 11:35, pirms 15 gadiem
jan,maien rakstīja: purva velns///ja karamnovam vai vēl kādam nav motivācijas spēlēt, kā pagājušajā gadā Arnasonam , tad vinš nevienam nekad ilgi nebūs vajadzīgs . Es īpaši neaizrāvos ar restaino skaitīšanu, jo tikko krievijsa U-18 sasita dānijas , latvijas un vēl kautkadu izlasi U-20 . Šķiet, ka mums bija 2-Kurmis, kurš sēdēja uz soliņa un aizsargs . Šiem 2-4 , no kuriem viens dikti kauslīgs, visu laiku gāja cīņā , provocējot uz klopi . Man jau pirms spēles bija 2 vinčiki tukši, jo tur arēnā viss baigi dārgs, nerunājot par aldara kvalitāti, bet tas ārzemju 1,50 par 0,3 l.
Tu spēli gāji skatīties vai uz diskotēku?
, 2010-09-06 11:36, pirms 15 gadiem
nesaprotu kāpēc šo komandu nevar dislocēt arpus RĪGAS idiotisms kaut kads.....
, 2010-09-06 11:41, pirms 15 gadiem
Jopis25 rakstīja: nesaprotu kāpēc šo komandu nevar dislocēt arpus RĪGAS idiotisms kaut kads.....
Dislocē sevi uz Rīgu būs lētāk priekš RD.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-06 12:23, pirms 15 gadiem
Manuprāt, nav pārāk svarīgi, cik restotie ir vienai vai otrai komandai. Reglaments visiem ir vienāds un labi zināms. Ja kāda komanda izvēlas spēlēt ar jaunāku sastāvu, tad tā ir tikai viņu pašu problēma.

Par Karamnovu - vispār jau viņš pašā sākumā (īsi pēc ierašanās) izteicās, ka rēķinās ar to, ka nāksies spēlēt arī MHL komandā.

Domāju, ka Podziņa un Karamnova klātbūtne un Bukarta nespēlēšana vakardienas mačā, norāda uz to, ka RD 4. maiņas uzbrukums izbraukumā izskatīsies šādi: Meija, Džeriņš, Bukarts, Štāls (viens no viņiem rezervē).
, 2010-09-06 12:28, pirms 15 gadiem
Nu apskatīsimies kā šodien izskatīsies, varbūt Poga ar Karamnovsu vairāk spīdēs. Bet spriežot pēc vakardienas, tad šodien uzvarēt nevajadzētu būt problēmām.
, 2010-09-06 13:27, pirms 15 gadiem
No tiem, kas vakar spēlējas HKR vidējais vecums ir tieši 19, SKA - 18,51. imho vidēji pusgads nav nekāda lielā atšķirība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-06 14:36, pirms 15 gadiem
tas hokejs jau kaut kur sez, ka tas dinama ieviesas , ta pavasara hokeja svetki noplaka , nafig to dinamo
, 2010-09-06 14:39, pirms 15 gadiem
gebels rakstīja: tas hokejs jau kaut kur sez, ka tas dinama ieviesas , ta pavasara hokeja svetki noplaka , nafig to dinamo
Tev kāds spiež skatīties to Dinamo, Tu vari skatīties tikai pavasarī, it kā būtu spiesta lieta tas Dinamo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-06 16:48, pirms 15 gadiem
vēlreiz jāpaņem priekšā ska priekā!!!!!!!!!!!!
, 2010-09-06 16:52, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Nu nav jau mums tā komanda tik veca –
89. g. – RD-1, SKA-2 – pie tam nevar zināt, cik ilgi Karamnovs būs HK Rīga
90.g. – RD-4, SK-2
Pārējie 91.g.–.93. – normāla junioru līgas komanda, ja vēl ņem vērā, ka Latvijai ir jāspēlē U-20 PČ, tad sastāvs ir diezgan optimāls
1989.g. HK Rīga vakar bija 2 - E.Lipsbergs un Karamnovs
, 2010-09-06 17:11, pirms 15 gadiem
HK RĪGA NEBŪS VIEGLA SPĒLE!!!
, 2010-09-06 17:21, pirms 15 gadiem
spēle viegla nebūs. Jāiet ieņemt vinčuku un tad uz arēnu pabļaustīties ! Ja nebūs P un K , tad vismaz vairāk tiks laukumā Kurmis .
, 2010-09-06 17:21, pirms 15 gadiem
Oi , Abrags .... Metam un uz halli ?
, 2010-09-06 17:30, pirms 15 gadiem
jan,maien rakstīja: spēle viegla nebūs. Jāiet ieņemt vinčuku un tad uz arēnu pabļaustīties ! Ja nebūs P un K , tad vismaz vairāk tiks laukumā Kurmis .
Šaubos vai Kurmis tiks spelēt.Viņš vienkarši vajadzēja pārvilināt no Bikara.Nākamo gadu būs interesanti kad tiks vākta U18 izlase kad nebūs kas tur spelē.Visi bļaus kā tad tā mums taču ir MHL komanda,bet tur taču tiek spelēt 89-92 gadi.Ja paskatās ka krievu komandās ir padaudz 93 gadu hokejisti un pa kādam 94 gadam.Varbūt varat pastastīt, kas no tā iegūs vairāk 89-91 vai 93-94 gada hokejisti?
, 2010-09-06 17:38, pirms 15 gadiem
sweges rakstīja: Šaubos vai Kurmis tiks spelēt.Viņš vienkarši vajadzēja pārvilināt no Bikara.Nākamo gadu būs interesanti kad tiks vākta U18 izlase kad nebūs kas tur spelē.Visi bļaus kā tad tā mums taču ir MHL komanda,bet tur taču tiek spelēt 89-92 gadi.Ja paskatās ka krievu komandās ir padaudz 93 gadu hokejisti un pa kādam 94 gadam.Varbūt varat pastastīt, kas no tā iegūs vairāk 89-91 vai 93-94 gada hokejisti?
Principaa neieguus neviens, jo 89-90 jau junioru vecumu ir paraugushi. Viniem buutu jaspelee jau kaadaa pieklaajiigaa liigaa, nevis pie junioriem malties, bet taka mums nav klubi, tad neko darit, chakareshana ar jaunajiem notiek taalaak.
, 2010-09-06 17:40, pirms 15 gadiem
Lūdzu nelaidiet laukumā Kalvīti!!!!!!!!!!!!!!!Leonīd esi vecis!!!!!!
, 2010-09-06 18:13, pirms 15 gadiem
Šodien spēlēs Upenieks . Jābūt otrai uzvarai!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-06 18:56, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Es saprotu, ka daudziem tagad ir eiforija un liekas, ka MHL ir zems līmenis un kāpēc tad jāspēlē ar vecākiem džekiem tur... bet visi mēs redzējām Žoltoka kausu un mūsu U20 zaudējumu krievu U18... Nospēlēsim Jaroslavļā pret "LOKO" vai Megņitogorskā pie 5000 līdzjutējiem un tad runāsim par to kas ir pāraudzis šo līmeni un kas nav...

Nezinu vai pilna komanda ar 93-94. gadiem iegūtu kaut ko no nepārtrauktu zāģu sērijas.....
Tu vispār saproti ko uzrakstīji iepriekšejā komentarā un ko uzrakstīji tagad.Neviens jau nesaka ka jabūt komandā visiem 93 vai 94 gadā dzimušajiem hokejistiem,bet vismaz trijiem vai četriem 93 gadiem un vienam 94 gadam.Lai 94 varētu spelēt viņam divas reizes mēnesī ir jaiziet ārsta pārbaude.
, 2010-09-06 19:04, pirms 15 gadiem
Ahoi tauta!
Kads nevar pateikt vai kautkur neta vares redzet speli. A to man kabeli atgriezusi huligani = meistari
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-06 19:14, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: 16 un 17- gadīgajiem pietiekami labs līmenis ir LAČ. HK Rīga nav valsts komanda un tās uzdevums nav sagatavot U18 izlases spēlētājus, tā ir Dinamo jaunatnes komanda, kuras galvenais uzdevums ir sagatavot nākamos dinamiešus. LHF un LV U20 vadība var tikai priecāties, ka HK Rīgā spēlēs tik daudz 91. gadā dzimušo izlases kandidātu.
Ka tik nesanāk kā Čehijā ar jauno talantu,aizbrauca uz Kanādu un klubs neko nevarēja izdarīt.Ir tev līgums vai nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-06 19:30, pirms 15 gadiem
Nekāds tur es domāju, man likās vai es gribeeeju
Tagad vienkārši daram taaa un tad jau redzēs vai tā ripa...buus aiz pretinieka vārtu līnnijas
, 2010-09-06 19:32, pirms 15 gadiem
100% winne
, 2010-09-06 19:34, pirms 15 gadiem
Rīmenis un hokejs?
, 2010-09-06 19:47, pirms 15 gadiem
Rīmenis katru reizi priecājās, kad ripa ir ārā no mūsu zonas - "briesmas pagaidām vairāk nedraud" tā ir augstākā mērā nīkulība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-06 19:49, pirms 15 gadiem
Rīmenis: "2 minūšu reklāmas pauze"
, 2010-09-06 19:49, pirms 15 gadiem
Daram kas jaizdara nevis Traļi Vaļi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-06 19:55, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: bet es joprojām saku, ka 93ajam, 94 gadam labs līmenis ir arī LAČ, tas pats HK Rīga tādu LAČ komi kā LM2 (vienu no potenciāli vadošajām) pirms sezonas vinnēja tikai ar 5:4... Tā, ka tas nemaz nav tik slikts līmenis. MHL ir U20 līga = prioritāte U20 spēlētāju sagatavošana un to viņi arī dara. Vai komandā jābūt tiem 3-4 93jiem gadiem. Nu lūk, aizbrauks Poga ar Karamnovu līdzi RD izbraukuma tūrē rezervistu statusā un būs tie 4 93ie gadi. Bet kāpēc mākslīgi jaliek vēl 94tais gads. Līgā ir ārkārtīgi maz tādu, visticamāk talanti POTENCIĀLI Ovečkina, Malkina, Krosbija līmenī. Mums tāds ir kāds 94tais???? Nav jau...
Freijs no LM ļoti labs 94 gads.Ir labs slidojums roku tehnika un miesās arī nav no mazjiem.Par LV čempionātu vispār nav vērts runāt.Ja Tu LČ saskati labuli līmeni tad Tu esi baigais malacis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-06 20:03, pirms 15 gadiem
Karamnova maiņa vnk spēlētāji neredz viens ,otru Laikam jau nav vel saspēlejušies !!!
, 2010-09-06 20:04, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: nu 93ie mierīgi vēl var spēlēt un progresēt arī LAČ
Lai Tev tiek.Labi ka Krastiņš spelēs BAČ tad vismaz nepazudīs mūsu 93 gadā dzimušie hokejisti.
, 2010-09-06 20:07, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: MHL pamatā tomēr ir U20, nevis U18 līga. 17 un 16- gadīgie, ja nav tikpat labi kā 2 gadus vecākie var kačāt skilu vai nu LAČ vai arī citu valstu jauniešu līgās.
Nu krieviem ir sameraa daudz U-18, mums taads ir tikai viens.
, 2010-09-06 20:09, pirms 15 gadiem
flipsider rakstīja: Nu krieviem ir sameraa daudz U-18, mums taads ir tikai viens.
Krieviem vismaz spelē,bet musejais parsvarā sēž uz bankas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-06 20:13, pirms 15 gadiem
starplaika loti patika tas sizets par lielo dinamonebiju redzejis.ozo visu laiku spruuk araa bl..
, 2010-09-06 20:14, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: MHL saitā rakstā par vakardienas spēli SKA 1946 treneris andrejevs pasaka iemeslus tam, ka komandā ir tik daudz 1993. g. spēlētāju- no iepriekšējā gada sastāva pusotra maiņa līderu pārgāja uz VHL komandu.

http://mhl.khl.ru/news/index.php?ELEMENT_ID=2417&SECTION_ID=&PHPSESSID=a9108015406917c79c8443781f87e6fb
Tur jau arī vajadzētu spelēt 89-90 gada dzimušajiem hokejistiem nevis MHL.
, 2010-09-06 20:19, pirms 15 gadiem
Bumbu tver
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-06 20:21, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Rīgas dinamo nav savas VHL komandas. bet Liepājas Metalurgs nav tīrs fārmklubs- tur var nosūtīt tikai 5 spēlētājus no Dinamo.
Vai tad ir tikai vien RD visā hokeja pasaulē?
, 2010-09-06 20:23, pirms 15 gadiem
kaads varetu ludzu uzrakstit rezultatu?
, 2010-09-06 20:24, pirms 15 gadiem
kads rezultats???
, 2010-09-06 20:25, pirms 15 gadiem
mazais23 rakstīja: kaads varetu ludzu uzrakstit rezultatu?
2-1 musejie vinē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-06 20:28, pirms 15 gadiem
vai kads dzirdeja cik skatitaji apmeklē šo spēli?
, 2010-09-06 20:28, pirms 15 gadiem
Diezgan atraktīvi un saistoši komentē KHL kanālā. Tur arī skatos. K-kā neiet pie sirds mūsu LTV7 kadri, arī attēla kvalitāte švaka, zilās līnijas ekrānā izplūst, KHL kanālā viss o.k.
, 2010-09-06 20:28, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Man ļoti nepatīk kā HK Rīga spēlē vairākumā- kombinējās un pārkombinējās, bet precīzus metienus neizdara.
Latvijas hokeja slimība...
Gluži tā pat kā LV lielā izlase.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-06 20:31, pirms 15 gadiem
purva_velns rakstīja: Diezgan atraktīvi un saistoši komentē KHL kanālā. Tur arī skatos. K-kā neiet pie sirds mūsu LTV7 kadri, arī attēla kvalitāte švaka, zilās līnijas ekrānā izplūst, KHL kanālā viss o.k.
Nu krievu komentetājus neviens nevar izkonkurēt.Musejie komentetāji pirms spēles loka alu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-06 20:33, pirms 15 gadiem
Diez vai, ja tā būtu, būtu dzīvāki, nevis kā skandināvietes midziņā
, 2010-09-06 20:33, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Nu. pļa. Es parasti atbalstu nevainības prezumciju: resp., kamēr nebiju redzējis dzīvē, domāju, ka varbūt Kalvītis ir paņemts, neskatoties uz papuci, tad tagad esmu pārliecināts, ka vieta sastāvā viņam ir tikai pateicoties papucim...
Mjā...
, 2010-09-06 20:34, pirms 15 gadiem
Ak dies, cik grūti iet ar tiem krieviem...!Tikai 2:1...
, 2010-09-06 20:34, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Kad Tu sapratīsi, ka HK Rīga nav LV valsts komanda, kuras uzdevums būtu sagatavot U18 izlases kadrus. DR un HK R ir privāts projekts, kuram ir savas ambīcijas, savi mērķi un uzdevumi. LHF vajadzētu būt ļoooti pateicīgiem DR par to, ka HK Rīga var spēlēt un augt tik daudz U20
izlases hokejistu.
Laikam nesaprati ko gribēju teikt.Doma bija ka 89-90 gadiem vajadzētu spelēt līmeni augstāk nevis dauzities ar 17-18 gadus veciem hokejistiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-06 20:44, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Ak dies, cik grūti iet ar tiem krieviem...!Tikai 2:1...
Nu, grūti... Kas teica, ka būs viegli. Gluži otrādi, domāju, ka sākuma eiforija pāries, sāksies rutīna un sāksies zaudējumi, sevišķi izbraukumā. Reāli jau mūsu valsts noteikta vecuma komandas ir labas pat ne metropoles, bet vienkāršas Krievijas vai ASV mazpilsētas komandas līmenī. Valsts izlasē, kur spēlē 10-15 gadu amplitūdā, tur var cerēt kādreiz uz noteiktiem panākumiem , un arī tad, kā rāda pieredze, reti. Tā vienkārši ir realitāte, nelielas valsts realitāte, kur noteikts % jaunatnes nodzeras, citi izvēlas ar sportu nesaistītas nodarbes, arī no sportā iesaistītajiem visi dalās - futbols, basketbols, hokejs...
, 2010-09-06 20:47, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Lai viņi spēlētu kaut kur citur, viņiem ir jābūt tādā līmenī, kā U-18 vecumā bija: Sprukts, Ņiživijs, Daugaviņš, Bārtulis, Karsums utt., bet diemžel mēs esam pārāk mazi, lai mums katru gadu būtu tādas mazas zvaigznītes vairumā, bet mēs arī neesam tik bagāti, lai tādus kā Indrašis, Vilkoits u.c izmestu mēslainē, tikai tāpēc, lai uz papīra būtu jaunāka komanda....
Nu par to izmešanu miskastē Tu konkrēti pāršāvi par strīpu.Ir jameklē komandas un jabrauc uz trajautiem.Par tām zvaigznitēm Tu arī aizšāvi garām.Ja tu būtu nosaucis Ozoliņi,Irbi un Skrastiņu tad es Tev piekristu.
, 2010-09-06 20:49, pirms 15 gadiem
purva_velns rakstīja: Nu, grūti... Kas teica, ka būs viegli. Gluži otrādi, domāju, ka sākuma eiforija pāries, sāksies rutīna un sāksies zaudējumi, sevišķi izbraukumā. Reāli jau mūsu valsts noteikta vecuma komandas ir labas pat ne metropoles, bet vienkāršas Krievijas vai ASV mazpilsētas komandas līmenī. Valsts izlasē, kur spēlē 10-15 gadu amplitūdā, tur var cerēt kādreiz uz noteiktiem panākumiem , un arī tad, kā rāda pieredze, reti. Tā vienkārši ir realitāte, nelielas valsts realitāte, kur noteikts % jaunatnes nodzeras, citi izvēlas ar sportu nesaistītas nodarbes, arī no sportā iesaistītajiem visi dalās - futbols, basketbols, hokejs...
Piekrītu Tev.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-06 21:05, pirms 15 gadiem
purva_velns rakstīja: Diezgan atraktīvi un saistoši komentē KHL kanālā. Tur arī skatos. K-kā neiet pie sirds mūsu LTV7 kadri, arī attēla kvalitāte švaka, zilās līnijas ekrānā izplūst, KHL kanālā viss o.k.
iemet linkju luudzu!!!
, 2010-09-06 21:05, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: es biju pierakstījis utt. ar to domājot visus, kas jau bija zināmā līmenī U-18 vecumā, bet tavai šaurajai pierei to nesaprast...
Un ar tiem traiautiem tu arī konkrēti iekāpi sūdā, domā ka Vilkoita, Idraša, u.c. 1990. gadā dzimušo mūža sapnis ir spēlēt LAČ, BAČ, Francijā, U.K. vai citur līdzīgā līmenī, noteikti nē, un gan jau ka viņi meklē iespējas, kur spēlēt augstākā līmenī, ar to pašu Indraši kā sanāca, kurš HK Rīga spēlē pirmajā maiņā, un pagājušogad bija rezultatīvs BAČā, Kriļja Sovetov no farmu līgas negribēja līgumu. Bet ar to miskastē izmešanu es biju domājis, ka ir hokejsti, kas atveras 22-23 gados, kā Cipulis, Sotnieks, Meija, Ankipāns...
Spriežot pēc tavām rupjibām tavs intelekta līmenis ir ļoti zems.Pirmajā divizijā Karsums un parejie izskatijās labi,bet to nezinām kā viņi būtu izskatijušies elitē kur ir topa komandas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-06 21:16, pirms 15 gadiem
meele rakstīja: iemet linkju luudzu!!!
Skatos kabeļtelevīzijā. Starp citu, komentētājs uzsver, un arī paši redzam, ka izgājienos 2 uz vienu mūsējie tikai met pa vārtiem , bet nekad nedod piespēli brīvajam partnerim, kas nav good.
, 2010-09-06 21:16, pirms 15 gadiem
masalskis123 rakstīja: baaac 2-2
kura minūte?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-06 21:19, pirms 15 gadiem
Pa Skaisto un pilnīgi negaidīti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-06 21:22, pirms 15 gadiem
kaada jeega no vairaakuma...???Man liekas ka realizaacijas procents ir absoluuta nulle!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-06 21:26, pirms 15 gadiem
par ko disciplinārais sods? skatos teksta režīmā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-06 21:32, pirms 15 gadiem
Biezais ārdās, skaisti izspēlēts!
, 2010-09-06 21:32, pirms 15 gadiem
she tev sanjem 5:2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-09-06 21:35, pirms 15 gadiem
Uzvara...Malači
, 2010-09-06 21:39, pirms 15 gadiem
Nu ko malači.Apsveicu čaļus ar uzvaru.