Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:875, Did:0, useCase: 3

Saulietim 1+2 "Toros" uzvarā, Štālam un Masaļskim sezona beigusies

Saulietim 1+2 "Toros" uzvarā, Štālam un Masaļskim sezona beigusies
Kaspars Saulietis
Foto: www.hctoros.ru

Krievijas Augstākajā hokeja līgā (VHL) šodien startēja ceturtdaļfināla cīņas. Ar uzvaru sēriju sāka abi Latvijas hokejistu pārstāvētie klubi – Ņeftekamskas "Toros" un Penzas "Dizel".

Krievija

VHL klubs Ņeftekamskas "Toros" ar uzvaru pagarinājumā sācis izslēgšanas spēļu ceturtdaļfinālu. VHL čempions ar 3:2 pārspēja Voroņežas "Buran", bet "Toros" rindās Ņeftekamskas vienības uzvaru sekmēja uzbrucēji Kaspars Saulietis un Artūrs Mickevičs.

Saulietis spēlēja pirmajā maiņā un izcēlās ar uzvaras vārtiem pagarinājuma 20.sekundē, kā arī divām rezultatīvām piespēlēm. Nepilnās 17 minūtēs (16:55) Latvijas hokejists nopelnīja arī divas soda minūtes un pozitīvu koeficientu +3, kā arī izdarīja četrus metienus pa vārtiem.

Mickevičs darbojās trešajā maiņā un palika bez punktiem. 11 minūtēs un 22 sekundēs uzbrucējam negatīvs koeficients -1 un divi metieni pa vārtiem.

Pie uzvaras tika arī uzbrucējs Artūrs Ozoliņš un Penzas "Dizel", kas izbraukumā ar 3:1 uzvarēja Tjumeņas "Rubin". A.Ozoliņš spēlēja ceturtajā maiņā un ar rezultativitāti neizcēlās. Nedaudz vairāk kā 13 minūšu laikā (13:06) latvietis divreiz meta pa vārtiem un uzvarēja vairāk nekā pusē iemetienu (11/19).

VHL ceturtdaļfināla sērijas tiks aizvadītas līdz četrām uzvarām.

Slovākija

Ekstralīgas ceturtdaļfināla sērijas piektajā spēlē zaudējumu piedzīvoja Latvijas izlases hokejistu Jura Štāla un Edgara Masaļska pārstāvētais klubs "Poprad", kas ar 0:3 atzina "Piešt'any" pārākumu.

Štāls izcēlās ar negatīvu koeficientu -1 un divām soda minūtēm – latviešu uzbrucēja noraidījuma laikā "Piešt'any" guva otros vārtus (53.minūtē). Tikmēr Edgars Masaļskis Popradas vienības vārtos tika galā ar 28 pretinieku metieniem, bet trešo ripu "Piešt'any" raidīja jau tukšos vārtos.

"Poprad" piedzīvoja ceturto zaudējumu piecos mačos, kas nozīmē, ka "Piešt'any" iekļūst izslēgšanas spēļu pusfinālā, savukārt Popradas klubam sezona ir beigusies.

Kazahstāna

Kazahstānas čempionāta pusfināla sērijas otrajā mačā pie otrā panākuma tika Kokšetau "Arlan", kas ar 3:1 uzveica Atirau "Beibarys". "Arlan" pieteikumā šoreiz tika iekļauts uzbrucējs Andrejs Smirnovs (palika bez punktiem), bet aizsargs Renārs Demiters palika ārpus ierindas.

Vienīgajos "Beibarys" vārtos ar rezultatīvu piespēli piedalījās Latvijas izlases uzbrucējs Armands Bērziņš, bet mačā piedalījās arī uzbrucēji Aldis Āboliņš un Vladimirs Mamonovs – ārpus pieteikuma palika Edgars Brancis. Sērijā līdz četrām uzvarām "Arlan" ir vadībā ar 2:0.

Arī otrajā pusfināla pārī sērijas rezultāts ir 2:0 – Pavlodaras "Ertis" šodien ar 4:0 sakāva Temirtau "Arystan". "Arystan" vārtos šodien stājās Mārtiņš Raitums, tomēr ne viņš, ne aizsargs Atvars Tribuncovs nespēja nosargāt Temirtau komandu no četrām ielaistām ripām. Ārpus pieteikuma palika cits aizsargs Kristaps Nīmanis.

Izmantotie resursi:
Высшая хоккейная лига - Официальный сайт
Vesti.kz: Спортивные новости Казахстана

     [+] [-]

, 2014-03-18 12:13, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: Tu pārspīlē ar Grīnfogelu un Cimermani, es ar U18 vorotčikiem. Paritāte


Merzļikins šobrīd ir vien no labākajiem sava vecuma vārtsargiem Eiropā, kamēr šie abi divi ir ļoti viduvēji MHL vārtsargi. Pat Latvijas čempī viņi nebūtu starp TOP 3 vārtsargiem.
Tas ir muļķigi salīdzināt, jo Cimermanim ar Grīnfogelu nav dota iespēja spēlēt pie večiem. Ja viņi būtu tur spēlējuši, tad varētu salīdzināt. Vārtsargi tā pat kā uzbrucēju mums ir pāru pārēm. No uzbrucējiem var izveidot pāris izlases.

Nu, tad jāņem vārtsargi no LaČ.

     [+] [-]

, 2014-03-18 12:20, pirms 11 gadiem
Ļoņa rakstīja: Tas ir muļķigi salīdzināt, jo Cimermanim ar Grīnfogelu nav dota iespēja spēlēt pie večiem. Ja viņi būtu tur spēlējuši, tad varētu salīdzināt. Vārtsargi tā pat kā uzbrucēju mums ir pāru pārēm. No uzbrucējiem var izveidot pāris izlases.

Nu, tad jāņem vārtsargi no LaČ.
Tikai nemuldies - Cimermanis un Grīnfogels ir nevienu vien spēli pie večiem Latvijas čempī spēlējuši.

Un kāpēc Tu tik spītīgi noliedz Merzļikinu un Punnenovu? Kādas personīgas ambīcijas?

     [+] [-]

, 2014-03-18 12:33, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: Tikai nemuldies - Cimermanis un Grīnfogels ir nevienu vien spēli pie večiem Latvijas čempī spēlējuši.

Un kāpēc Tu tik spītīgi noliedz Merzļikinu un Punnenovu? Kādas personīgas ambīcijas?
Man pret Merzļīkinu un Punnenovu nav pilnīgi nekādas pretenzijas, vienkārši man krīt uz nerviem ja noliek citus čaļus. Viņi nav sliktāki par Punnenovu un Merzļīkinu vienkārši viņiem nebija iespējas izrauties no Latvijas. Pēc tevis teiktā sanāk, ka visi tie kas spēlē Latvijā ir nulles,bet tiko tiec ārzemēs spēlēt augstākajā līmenī, tad esi zvaigzne

     [+] [-]

, 2014-03-18 12:43, pirms 11 gadiem
Ļoņa rakstīja: Man pret Merzļīkinu un Punnenovu nav pilnīgi nekādas pretenzijas, vienkārši man krīt uz nerviem ja noliek citus čaļus. Viņi nav sliktāki par Punnenovu un Merzļīkinu vienkārši viņiem nebija iespējas izrauties no Latvijas. Pēc tevis teiktā sanāk, ka visi tie kas spēlē Latvijā ir nulles,bet tiko tiec ārzemēs spēlēt augstākajā līmenī, tad esi zvaigzne
nebūt ne.
Vienkārši viņi arī Latvijā vēl neko tādu nav parādījuši.

Tas vien, ka viņi nav tikuši prom no Latvijas nekādi nevar kalpot par iemeslu, lai viņu ņemtu uz izlases treniņnometni!
Ja viņi būtu kā Tu saki "nav sliktāki par Punnenovu un Merzļīkinu", tad viņi arī LČ un MHL nebūtu viduvējības bet gan pie labākajiem - kā savulaik Gudļevskis, kurš tika pat vienā brīdī atzīts par MHL labāko vārtsargu.

     [+] [-]

, 2014-03-18 12:58, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: nebūt ne.
Vienkārši viņi arī Latvijā vēl neko tādu nav parādījuši.

Tas vien, ka viņi nav tikuši prom no Latvijas nekādi nevar kalpot par iemeslu, lai viņu ņemtu uz izlases treniņnometni!
Ja viņi būtu kā Tu saki "nav sliktāki par Punnenovu un Merzļīkinu", tad viņi arī LČ un MHL nebūtu viduvējības bet gan pie labākajiem - kā savulaik Gudļevskis, kurš tika pat vienā brīdī atzīts par MHL labāko vārtsargu.
Pēc pāris gadiem varēsim spriest kas ir kas.
Gribu Tev pajautāt kā Tu zini kādi būtu Punnenovs ar Merzļikinu Lač un MHL un ka viņu tur būtu baigie grandi? Tev ir spējas redzēt vīzījas???

Gudļevskis ir veiksmes stāst. Nebūtu viņam paveicies ar tikšanu uz PČ, tad nezinām kā vēl būtu viņam iegrozījies karjeras izaugsme. Būtu bijis RD trešais vārtsargs un ar to arī būtu karjera beigusies.

     [+] [-]

, 2014-03-18 13:06, pirms 11 gadiem
Ļoņa rakstīja: Pēc pāris gadiem varēsim spriest kas ir kas.
Gribu Tev pajautāt kā Tu zini kādi būtu Punnenovs ar Merzļikinu Lač un MHL un ka viņu tur būtu baigie grandi? Tev ir spējas redzēt vīzījas???

Gudļevskis ir veiksmes stāst. Nebūtu viņam paveicies ar tikšanu uz PČ, tad nezinām kā vēl būtu viņam iegrozījies karjeras izaugsme. Būtu bijis RD trešais vārtsargs un ar to arī būtu karjera beigusies.
Pēc pāris gadiem varēsim spriest kas ir kas.
Gribu Tev pajautāt kā Tu zini kādi būtu Punnenovs ar Merzļikinu Lač un MHL un ka viņu tur būtu baigie grandi? Tev ir spējas redzētr vīzījas??? - runājot par Merzļikinu: Lugano viņu uz savas U20 komandas play-offiem nosūtīja viņu pie junioriem. Un tieši Elvis reāli komandu ievilka play-offos.
Ja runā par "grandiem", tad labs piemērs ir krievs Prohorkins - nomests uz MHL viņš HK Rīga vārtos mierīgi pokeru sabirdināja. Ko es ar to gribēju teikt? Vienīgi to, ka ja spēlētājs nav starp līderiem (vai vismaz starp labākajiem) junioros, tad ir diezgan navi gaidīt, ka viņš būs lietaskoks pieaugušo hokejā. Nekādas "iespējas" tur nepalīdzēs.

     [+] [-]

, 2014-03-18 13:12, pirms 11 gadiem
[quote abrags]
Pēc pāris gadiem varēsim spriest kas ir kas.
Gribu Tev pajautāt kā Tu zini kādi būtu Punnenovs ar Merzļikinu Lač un MHL un ka viņu tur būtu baigie grandi? Tev ir spējas redzētr vīzījas??? - runājot par Merzļikinu: Lugano viņu uz savas U20 komandas play-offiem nosūtīja viņu pie junioriem. Un tieši Elvis reāli komandu ievilka play-offos.
Ja runā par "grandiem", tad labs piemērs ir krievs Prohorkins - nomests uz MHL viņš HK Rīga vārtos mierīgi pokeru sabirdināja. Ko es ar to gribēju teikt? Vienīgi to, ka ja spēlētājs nav starp līderiem (vai vismaz starp labākajiem) junioros, tad ir diezgan navi gaidīt, ka viņš būs lietaskoks pieaugušo hokejā. Nekādas "iespējas" tur nepalīdzēs.
[/quote
Cik Tu spēles ar Elvi vārtos pie junioriem redzēji, ka tā vari apgalvot?
Šai diskusijai nav jēgas. Protams ja gribam lai Merzļikinu 100% nodraftē, tad viņš ir jāņem līdzi uz PČ un jāliek vārtos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-18 14:43, pirms 11 gadiem
Ļoņa rakstīja: Cik Tu spēles ar Elvi vārtos pie junioriem redzēji, ka tā vari apgalvot?
Šai diskusijai nav jēgas. Protams ja gribam lai Merzļikinu 100% nodraftē, tad viņš ir jāņem līdzi uz PČ un jāliek vārtos.
toties esmu lasījis Šveices hokeja apskatnieku vērtējumus

Merļikins savu NHL draftu nopelnīs (vai arī nenopelnīs) Šveicē. Viņa gadījumā PČ nebūt nebūs izšķirošais.

  -1 [+] [-]

, 2014-03-18 14:49, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Vārtsargi Minskā - Masaļskis , Merzļikins un Punnenovs
No aizsargiem ko pārbaudīt - Ševčenko , Koļesņikovs
Uzbrucējiem - Brahmanis, A.Ozoliņš, R.Lipsbergu, E.Kuldu.
Un kāpēc ne Jevpalovs, Golovkovs, Ri.Bukarts un Bļugers?

     [+] [-]

, 2014-03-18 14:52, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: toties esmu lasījis Šveices hokeja apskatnieku vērtējumus

Merļikins savu NHL draftu nopelnīs (vai arī nenopelnīs) Šveicē. Viņa gadījumā PČ nebūt nebūs izšķirošais.
Šitais pa tiem apskatniekiem ir labs Vienā gadā apskatnieki ceļ debesīs, bet ja otrā gadā nesanāk, tad noliek zemāk par zemi. Mazāk lasi muļķības. Vajag pašam vērtēt. Es uzskatu, ka Elvim būšana PČ un tur spēlēšana nodrošinātu draftu.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-18 14:53, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Vārtsargi Minskā - Masaļskis , Merzļikins un Punnenovs
No aizsargiem ko pārbaudīt - Ševčenko , Koļesņikovs
Uzbrucējiem - Brahmanis, A.Ozoliņš, R.Lipsbergu, E.Kuldu.
Par Brahmani piekrītu, bet pārējiem aizvietotājus var atrast Lač. Vārtsargus vairs neiztirzāsim.

     [+] [-]

, 2014-03-18 15:25, pirms 11 gadiem
Ļoņa rakstīja: Par Brahmani piekrītu, bet pārējiem aizvietotājus var atrast Lač. Vārtsargus vairs neiztirzāsim.
par Brahmani būšu drusku skeptisks - viņam jau 30. Un kur Tu redzi viņam vietu izlasē pie Teda? Viņš nav 3./4. maiņu spēlētājs, savukārt, pirmajās 2 maiņās mums kadru pietiek.

     [+] [-]

, 2014-03-18 15:26, pirms 11 gadiem
Ļoņa rakstīja: Šitais pa tiem apskatniekiem ir labs Vienā gadā apskatnieki ceļ debesīs, bet ja otrā gadā nesanāk, tad noliek zemāk par zemi. Mazāk lasi muļķības. Vajag pašam vērtēt. Es uzskatu, ka Elvim būšana PČ un tur spēlēšana nodrošinātu draftu.
tie apskatnieki par hoķi jēdz vairāk kā Tu.
Un viņu informācija būs objektīvāka nekā Tev spēli skatoties...

     [+] [-]

, 2014-03-18 15:48, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: tie apskatnieki par hoķi jēdz vairāk kā Tu.
Un viņu informācija būs objektīvāka nekā Tev spēli skatoties...
Kā tad Kur var būt tik šaura domāšana. Pastem arī Latvijā visi tic
Kā Tu zini ko es jēdzu vai nejēdzu no hokeja?

     [+] [-]

, 2014-03-18 15:51, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: par Brahmani būšu drusku skeptisks - viņam jau 30. Un kur Tu redzi viņam vietu izlasē pie Teda? Viņš nav 3./4. maiņu spēlētājs, savukārt, pirmajās 2 maiņās mums kadru pietiek.
Nu Tu dod! Kas tad ir, ka viņam jau 30? Ja neēsi ievērojis, tad Latvijas izlasē jau visas maiņas tiek veidotas uz vārtu gūšanu. Nav vairs kā kādreiz bija, ka pirmā otrā gūst vārtus, bet trešā ceturtā atsitās. Brahmanim ir ņuhs, čujs un poņa! Jaunajiem tas nav.

     [+] [-]

, 2014-03-18 19:27, pirms 11 gadiem
Ļoņa rakstīja: Kā tad Kur var būt tik šaura domāšana. Pastem arī Latvijā visi tic
Kā Tu zini ko es jēdzu vai nejēdzu no hokeja?
ar saviem komentāriem Tu sev savu vērtējumu esi nopelnījis, platais domātāj

     [+] [-]

, 2014-03-18 19:28, pirms 11 gadiem
Ļoņa rakstīja: Nu Tu dod! Kas tad ir, ka viņam jau 30? Ja neēsi ievērojis, tad Latvijas izlasē jau visas maiņas tiek veidotas uz vārtu gūšanu. Nav vairs kā kādreiz bija, ka pirmā otrā gūst vārtus, bet trešā ceturtā atsitās. Brahmanim ir ņuhs, čujs un poņa! Jaunajiem tas nav.
tas, kad viņš savu karjeras virsotni - BAČ ir jau sasniedzis. ņuhs un poņa viņam ir, bet meistarība vien BAČ līmenī.