Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:875, Did:0, useCase: 3

Saulietim 1+2 "Toros" uzvarā, Štālam un Masaļskim sezona beigusies

Saulietim 1+2 "Toros" uzvarā, Štālam un Masaļskim sezona beigusies
Kaspars Saulietis
Foto: www.hctoros.ru

Krievijas Augstākajā hokeja līgā (VHL) šodien startēja ceturtdaļfināla cīņas. Ar uzvaru sēriju sāka abi Latvijas hokejistu pārstāvētie klubi – Ņeftekamskas "Toros" un Penzas "Dizel".

Krievija

VHL klubs Ņeftekamskas "Toros" ar uzvaru pagarinājumā sācis izslēgšanas spēļu ceturtdaļfinālu. VHL čempions ar 3:2 pārspēja Voroņežas "Buran", bet "Toros" rindās Ņeftekamskas vienības uzvaru sekmēja uzbrucēji Kaspars Saulietis un Artūrs Mickevičs.

Saulietis spēlēja pirmajā maiņā un izcēlās ar uzvaras vārtiem pagarinājuma 20.sekundē, kā arī divām rezultatīvām piespēlēm. Nepilnās 17 minūtēs (16:55) Latvijas hokejists nopelnīja arī divas soda minūtes un pozitīvu koeficientu +3, kā arī izdarīja četrus metienus pa vārtiem.

Mickevičs darbojās trešajā maiņā un palika bez punktiem. 11 minūtēs un 22 sekundēs uzbrucējam negatīvs koeficients -1 un divi metieni pa vārtiem.

Pie uzvaras tika arī uzbrucējs Artūrs Ozoliņš un Penzas "Dizel", kas izbraukumā ar 3:1 uzvarēja Tjumeņas "Rubin". A.Ozoliņš spēlēja ceturtajā maiņā un ar rezultativitāti neizcēlās. Nedaudz vairāk kā 13 minūšu laikā (13:06) latvietis divreiz meta pa vārtiem un uzvarēja vairāk nekā pusē iemetienu (11/19).

VHL ceturtdaļfināla sērijas tiks aizvadītas līdz četrām uzvarām.

Slovākija

Ekstralīgas ceturtdaļfināla sērijas piektajā spēlē zaudējumu piedzīvoja Latvijas izlases hokejistu Jura Štāla un Edgara Masaļska pārstāvētais klubs "Poprad", kas ar 0:3 atzina "Piešt'any" pārākumu.

Štāls izcēlās ar negatīvu koeficientu -1 un divām soda minūtēm – latviešu uzbrucēja noraidījuma laikā "Piešt'any" guva otros vārtus (53.minūtē). Tikmēr Edgars Masaļskis Popradas vienības vārtos tika galā ar 28 pretinieku metieniem, bet trešo ripu "Piešt'any" raidīja jau tukšos vārtos.

"Poprad" piedzīvoja ceturto zaudējumu piecos mačos, kas nozīmē, ka "Piešt'any" iekļūst izslēgšanas spēļu pusfinālā, savukārt Popradas klubam sezona ir beigusies.

Kazahstāna

Kazahstānas čempionāta pusfināla sērijas otrajā mačā pie otrā panākuma tika Kokšetau "Arlan", kas ar 3:1 uzveica Atirau "Beibarys". "Arlan" pieteikumā šoreiz tika iekļauts uzbrucējs Andrejs Smirnovs (palika bez punktiem), bet aizsargs Renārs Demiters palika ārpus ierindas.

Vienīgajos "Beibarys" vārtos ar rezultatīvu piespēli piedalījās Latvijas izlases uzbrucējs Armands Bērziņš, bet mačā piedalījās arī uzbrucēji Aldis Āboliņš un Vladimirs Mamonovs – ārpus pieteikuma palika Edgars Brancis. Sērijā līdz četrām uzvarām "Arlan" ir vadībā ar 2:0.

Arī otrajā pusfināla pārī sērijas rezultāts ir 2:0 – Pavlodaras "Ertis" šodien ar 4:0 sakāva Temirtau "Arystan". "Arystan" vārtos šodien stājās Mārtiņš Raitums, tomēr ne viņš, ne aizsargs Atvars Tribuncovs nespēja nosargāt Temirtau komandu no četrām ielaistām ripām. Ārpus pieteikuma palika cits aizsargs Kristaps Nīmanis.

Izmantotie resursi:
Высшая хоккейная лига - Официальный сайт
Vesti.kz: Спортивные новости Казахстана

1 2 54 komentāri

  -1 [+] [-]

, 2014-03-17 20:40, pirms 11 gadiem
masals ar štālu un nu jau kopā ar karsumu var jau trenneties un gaidiit dinamo playerus minskai

     [+] [-]

, 2014-03-17 20:43, pirms 11 gadiem
markkomartins rakstīja: masals ar štālu un nu jau kopā ar karsumu var jau trenneties un gaidiit dinamo playerus minskai
Širokovs un Koba Jass arī.

     [+] [-]

, 2014-03-17 20:57, pirms 11 gadiem
Masalis ir pierādījis, ka pat bez nopietnas spēļu prakses stāv, kā mūris (Irbe). Nu tad, lai trenējas, būs noteikti viens no diviem pasaules čempī. + vēl noteikti padomus Gudļevskim dos.

     [+] [-]

, 2014-03-17 21:26, pirms 11 gadiem
markkomartins rakstīja: masals ar štālu un nu jau kopā ar karsumu var jau trenneties un gaidiit dinamo playerus minskai
par izlasi, cik sapratu Kira ir atstājis Nolanu...
atkal varēsim sākt gatavoties bez viņa...
p.s. vēl jau nav izziņots, kad uzsāks treniņus, bet 10. un 11.aprīlī jau pirmās pārbaudes spēles ar Somiju!

     [+] [-]

, 2014-03-17 21:32, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: par izlasi, cik sapratu Kira ir atstājis Nolanu...
atkal varēsim sākt gatavoties bez viņa...
p.s. vēl jau nav izziņots, kad uzsāks treniņus, bet 10. un 11.aprīlī jau pirmās pārbaudes spēles ar Somiju!
ar aprīļa sākumu sākt gatavoties būtu OK.
kurā datumā beidzas NHL regulārā sezona?

     [+] [-]

, 2014-03-17 21:38, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: ar aprīļa sākumu sākt gatavoties būtu OK.
kurā datumā beidzas NHL regulārā sezona?
13. aprīlī.

  -1 [+] [-]

, 2014-03-17 21:46, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: ar aprīļa sākumu sākt gatavoties būtu OK.
kurā datumā beidzas NHL regulārā sezona?
1. protams, katru gadu tā sāk kopā trenēties, līdz tam laikam brīvajiem spēlētājiem citreiz LHF praktizē trenažieru zāles un ledus īri pēc izvēles!
2. 13.aprīlī Sabres beidzamais mačs, uz 18.un 19.aprīli kad nakošās izlases spēles jau varētu ierasties, bet kā vienmēr būs neatliekamas lietas ZA un neieradīsies, pierasta lieta!

     [+] [-]

, 2014-03-17 23:16, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: 1. protams, katru gadu tā sāk kopā trenēties, līdz tam laikam brīvajiem spēlētājiem citreiz LHF praktizē trenažieru zāles un ledus īri pēc izvēles!
2. 13.aprīlī Sabres beidzamais mačs, uz 18.un 19.aprīli kad nakošās izlases spēles jau varētu ierasties, bet kā vienmēr būs neatliekamas lietas ZA un neieradīsies, pierasta lieta!
bet ja sistēma (sāk Zirnis ar Kūlenu; Tedis pievienojas vēlāk) strādā un dod rezultātus - tad ir iemesls mainīt?

     [+] [-]

, 2014-03-17 23:29, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: .
par izlases tēmu paturpinot - Tavuprāt, kuri būtu tie spēlētāji, kuriem vajadzētu debitēt LV izlases kreklā vismaz pārabudes spēlēs?

  -1 [+] [-]

, 2014-03-17 23:57, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: par izlases tēmu paturpinot - Tavuprāt, kuri būtu tie spēlētāji, kuriem vajadzētu debitēt LV izlases kreklā vismaz pārabudes spēlēs?
vārtsargi - Merzļikins un Punnenovs
aizsargi - Kolesņikovs
uzbrucēji - Lipsbergs, Kulda, Bļugers, Jevpalovs(ja tiek no ZA uz pārbaudes spēlēm), varbūt Kļaviņu(bet šī sezona nav viņam plusā nekādā)

  +1 [+] [-]

, 2014-03-18 00:07, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: bet ja sistēma (sāk Zirnis ar Kūlenu; Tedis pievienojas vēlāk) strādā un dod rezultātus - tad ir iemesls mainīt?
10. un 11.vieta pasaules čempionātos viņa vadībā man nekādas pozitīvās emocijas nenesa, īpaši pagājušā gada čempis!
OS protams bija labi, bet galvenais pasākums tomēr vēl priekšā šosezon un sastāvs mums varētu būt stipri savādāks nekā OS!

     [+] [-]

, 2014-03-18 09:36, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: vārtsargi - Merzļikins un Punnenovs
aizsargi - Kolesņikovs
uzbrucēji - Lipsbergs, Kulda, Bļugers, Jevpalovs(ja tiek no ZA uz pārbaudes spēlēm), varbūt Kļaviņu(bet šī sezona nav viņam plusā nekādā)
un ja runā par tiem, kas ir spēlējuši izlasē, bet nav to darījuši pie Teda? piemēram, Brahmanis?

Starp citu, vakar Sporta Studijā bija Macijevskis - tika cilāts jautājums par to, vai Undelis (LČ rezultatīvākais spēlētājs) būtu pelnījis izsaukumu uz izlases treniņnometni.

p.s. paskatoties uz Tavu sarakstu - atkal skaidri iezīmējas vecā sāpe: uzbrucēji - vesela rinda, pat vārtsargi 2, bet aizsargi - knapi tikai 1. Ja būtu jānosauc vēlviens - kuru tad sauktu?

     [+] [-]

, 2014-03-18 09:41, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: un ja runā par tiem, kas ir spēlējuši izlasē, bet nav to darījuši pie Teda? piemēram, Brahmanis?

Starp citu, vakar Sporta Studijā bija Macijevskis - tika cilāts jautājums par to, vai Undelis (LČ rezultatīvākais spēlētājs) būtu pelnījis izsaukumu uz izlases treniņnometni.

p.s. paskatoties uz Tavu sarakstu - atkal skaidri iezīmējas vecā sāpe: uzbrucēji - vesela rinda, pat vārtsargi 2, bet aizsargi - knapi tikai 1. Ja būtu jānosauc vēlviens - kuru tad sauktu?
Kāpēc gan nepamēģināt Brahmani, neredzu problēmu, tāpat Undeli.
par p.s. aizsargu līnija mums dotajā brīdī ir solīda, neredzu nevienu jauno kurš nav spēlējis izlasē un varētu kādu izkonkurēt pat uz pārbaudes spēlēm. Ja būtu janosauc vēl viens, es izmēģinātu Ševčenko, tas kurš ECHL!

     [+] [-]

, 2014-03-18 09:43, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: 10. un 11.vieta pasaules čempionātos viņa vadībā man nekādas pozitīvās emocijas nenesa, īpaši pagājušā gada čempis!
OS protams bija labi, bet galvenais pasākums tomēr vēl priekšā šosezon un sastāvs mums varētu būt stipri savādāks nekā OS!
Sportā tomēr visi (vai vismaz gandrīz visi) cīnā spar uzvaru - bieži vien vieta tabulā neatbilst ieguldītajam darba apjomam, bet gan kādam veiksmes faktoram, pretinieku problēmām vai tieši otrādi pretinieku īpašam spēka (veiksmes, meistarības, noskaņojuma) uzplaiksnījumam konkrētā brīdī. Tāpēc, ja tāda izlase kā Latvija vienā mēģinājumā no 3 parāda iespaidīgu sniegumu, tas jau ir labs rezultāts (pie jebkura no treneriem).

Vēl man pašam tīri subjektīvi imponē Nolana darba stils un pieeja. Negribētos, ka pēc Nolana nāktu kāds, kurš šo visu iepriekš darīto nolīdzina līdz ar zemi un mēģina kaut ko sākt no nulles. No šāda aspekta raugoties, es ļoti negribētu, lai Nolana vietā nāk, piemēram, Vītoliņš.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-18 09:49, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Kāpēc gan nepamēģināt Brahmani, neredzu problēmu, tāpat Undeli.
par p.s. aizsargu līnija mums dotajā brīdī ir solīda, neredzu nevienu jauno kurš nav spēlējis izlasē un varētu kādu izkonkurēt pat uz pārbaudes spēlēm. Ja būtu janosauc vēl viens, es izmēģinātu Ševčenko, tas kurš ECHL!
par to solīdo aizsargu līniju - starp citu, pirms gada sākotnēji situācija bija ļoti analoģiska. Kāds bija turpinājums ar aizsargu komplektāciju - pats redzēji.
Un otra lieta - pēc Kuldas un Cibuļska (vecuma ziņā; abiem jau šogad paliek 26!) mums vairāk nav stabilu izlases līmeņa aizsargu (izņemot Frebergu, kurš, acīmredzot, tiks diskvalificēts). Prasītos tomēr kādu/-us no jaunākās paaudzes izlases treniņnometnei piesaistīt...

     [+] [-]

, 2014-03-18 09:51, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: Vēl man pašam tīri subjektīvi imponē Nolana darba stils un pieeja. Negribētos, ka pēc Nolana nāktu kāds, kurš šo visu iepriekš darīto nolīdzina līdz ar zemi un mēģina kaut ko sākt no nulles. No šāda aspekta raugoties, es ļoti negribētu, lai Nolana vietā nāk, piemēram, Vītoliņš.
Man arī patika Kurres stils, bet tas tika palaists pa pieskari...
Paskatīsimies, kā Nolans noskaņos spēlētājus uz PČ, tad būs skaidri redzams vai tiešām viņš spēlētājus tādai cīņai laukumā sagatavoja.
Būsim godīgi, Nolans kā,Sabres un Latvijas izlases treneris neder...mūsu izlases sastāvs nespēlē NHL!
Vītoliņš diezvai ies, tas sasaistījies ar Dinamo Maskava un Krieviju.
Bet ja būtu jāizvēlas starp Vītoliņu un Tambijevu, es priekšroku dotu Vītoliņam.
Nekas nebūtu pret , ja Kūlenu atstāj par galveno!

  -1 [+] [-]

, 2014-03-18 09:53, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: par to solīdo aizsargu līniju - starp citu, pirms gada sākotnēji situācija bija ļoti analoģiska. Kāds bija turpinājums ar aizsargu komplektāciju - pats redzēji.
Un otra lieta - pēc Kuldas un Cibuļska (vecuma ziņā; abiem jau šogad paliek 26!) mums vairāk nav stabilu izlases līmeņa aizsargu (izņemot Frebergu, kurš, acīmredzot, tiks diskvalificēts). Prasītos tomēr kādu/-us no jaunākās paaudzes izlases treniņnometnei piesaistīt...
2 tev jau nosaucu ko piesaistīt kā aizsargus...var jau arī izmēģinātos piesaistīt - Porejs, Andersons, Jakovļevs...

     [+] [-]

, 2014-03-18 09:55, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Man arī patika Kurres stils, bet tas tika palaists pa pieskari...
Paskatīsimies, kā Nolans noskaņos spēlētājus uz PČ, tad būs skaidri redzams vai tiešām viņš spēlētājus tādai cīņai laukumā sagatavoja.
Būsim godīgi, Nolans kā,Sabres un Latvijas izlases treneris neder...mūsu izlases sastāvs nespēlē NHL!
Vītoliņš diezvai ies, tas sasaistījies ar Dinamo Maskava un Krieviju.
Bet ja būtu jāizvēlas starp Vītoliņu un Tambijevu, es priekšroku dotu Vītoliņam.
Nekas nebūtu pret , ja Kūlenu atstāj par galveno!
par to NHL tomēr nepiekritīšu - ļoti liela daļa Latvijas hokeja audzēkņu ir izgājuši ZAmerikas skolu (respektīvi, tur vienu vai vairākas sezonas spēlējuši), vēl daļa Šveices, ka spēc stila ir diezgan tuva tai. Tas, ka paralēli NHL un izlases treneris ilgtermiņā nav risinājums - tas gan ir skaidrs viennozīmīgi.

Tambijevu piesaukt - tas jau ir smieklīgi...

Nu jā - tandēms Kūlens un Zirnis, iespējams, būtu labs variants arī nākotnē.

     [+] [-]

, 2014-03-18 09:57, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: 2 tev jau nosaucu ko piesaistīt kā aizsargus...var jau arī izmēģinātos piesaistīt - Porejs, Andersons, Jakovļevs...
nu jā - Porejs un Jakovļevs arī varianti. Andersons (ja runā par gadiem) - tomēr Kuldas/Bārtuļa paaudze. Es biju domājis par kādu no 1993-1995.g.dz. Diez vai pilnīgi visi no viņiem ir bezcerīgi...

     [+] [-]

, 2014-03-18 10:07, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: nu jā - Porejs un Jakovļevs arī varianti. Andersons (ja runā par gadiem) - tomēr Kuldas/Bārtuļa paaudze. Es biju domājis par kādu no 1993-1995.g.dz. Diez vai pilnīgi visi no viņiem ir bezcerīgi...
no 1993-1995 gadiem tomēr līdz izlasei neviens nevelk...
kurš tad mums juniors- aizsargs ir spēlējis izlasē PČ? Skrastiņš! konkurence, uzbrucējiem tomēr vieglāk iekļūt.
Bet nākotnē, labs aizsargs varētu būtu Augstkalns arī Siksna no HK Rīga. Jāpaskatās būs U-18, kas par aizsargiem šogad spēlēs 1.divīzijā.
Man liekas par aizsargiem tomēr tu krāso stipri tumšas krāsas nakotnē.
Kulda un Bārtulis izlasē junioru vecumā ar nemaz negrieza, bet tikai 22 gados !

     [+] [-]

, 2014-03-18 10:14, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: no 1993-1995 gadiem tomēr līdz izlasei neviens nevelk...
kurš tad mums juniors- aizsargs ir spēlējis izlasē PČ? Skrastiņš! konkurence, uzbrucējiem tomēr vieglāk iekļūt.
Bet nākotnē, labs aizsargs varētu būtu Augstkalns arī Siksna no HK Rīga. Jāpaskatās būs U-18, kas par aizsargiem šogad spēlēs 1.divīzijā.
Man liekas par aizsargiem tomēr tu krāso stipri tumšas krāsas nakotnē.
Kulda un Bārtulis izlasē junioru vecumā ar nemaz negrieza, bet tikai 22 gados !
Bārtulis izlasē PČ debitēja 18 gados. Kulda vēlāk - jo regulāri bija aizņemts play-offos ZAmerikā

Ja runā par Augstkalnu un Siksnu - daudz noteiks tas, kur viņi tiks spēlēt nākamajās sezonās.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-18 10:16, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: vārtsargi - Merzļikins un Punnenovs
aizsargi - Kolesņikovs
uzbrucēji - Lipsbergs, Kulda, Bļugers, Jevpalovs(ja tiek no ZA uz pārbaudes spēlēm), varbūt Kļaviņu(bet šī sezona nav viņam plusā nekādā)
No šiem nosauktajiem hokejistiem neviens nav pelnījis spēlēt izlasē. Tad jau labāk paņem no Lač kādu spēlētāju. Var paņemt Brahmani no BaČ

     [+] [-]

, 2014-03-18 10:19, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: Bārtulis izlasē PČ debitēja 18 gados. Kulda vēlāk - jo regulāri bija aizņemts play-offos ZAmerikā

Ja runā par Augstkalnu un Siksnu - daudz noteiks tas, kur viņi tiks spēlēt nākamajās sezonās.
var jau protams to nosaukt par debiju, bet tā viena spēle nezinu kā tika ieskaitīta, viņš bija rezervists, laukumā viņu neredzēju!
Freiberga un K.Rēdliha debiju izlasē var nosaukt pirmajā PČ, jo viņi spēlēja. Bārtulis tik pēc tam sāka spēlēt!
p.s. par ZA ar piekrītu, ne visi tiek dēļ play-off!
Interesanti būs paskatīties vai Girgensonu neaizsūta uz Americans play-off pabliezt, tāpat Gudļevskis var aizkavēties ZA, jo trijos klubos(līgās) var spēlēt!

     [+] [-]

, 2014-03-18 10:21, pirms 11 gadiem
Ļoņa rakstīja: No šiem nosauktajiem hokejistiem neviens nav pelnījis spēlēt izlasē. Tad jau labāk paņem no Lač kādu spēlētāju. Var paņemt Brahmani no BaČ
un pat ne Merzļikins?

Es gan neesmu tik kategorisks - kādu no nosauktajiem vajadzētu paķert uz treniņnometni un tad jau redzētu.

     [+] [-]

, 2014-03-18 10:23, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: var jau protams to nosaukt par debiju, bet tā viena spēle nezinu kā tika ieskaitīta, viņš bija rezervists, laukumā viņu neredzēju!
Freiberga un K.Rēdliha debiju izlasē var nosaukt pirmajā PČ, jo viņi spēlēja. Bārtulis tik pēc tam sāka spēlēt!
p.s. par ZA ar piekrītu, ne visi tiek dēļ play-off!
Interesanti būs paskatīties vai Girgensonu neaizsūta uz Americans play-off pabliezt, tāpat Gudļevskis var aizkavēties ZA, jo trijos klubos(līgās) var spēlēt!
es gan Bārtuli PČ 2005. gadā Insbrukā laukumā redzēju Laikam švaki skatījies

     [+] [-]

, 2014-03-18 10:25, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: un pat ne Merzļikins?

Es gan neesmu tik kategorisks - kādu no nosauktajiem vajadzētu paķert uz treniņnometni un tad jau redzētu.
Mums taču ir kas stāv kastē. Masaļski Gudļevskis un Muštakovs. Tad jau var ņemt čaļus no MHL

     [+] [-]

, 2014-03-18 10:26, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: es gan Bārtuli PČ 2005. gadā Insbrukā laukumā redzēju Laikam švaki skatījies
varbūt arī kļūdos un bija laukumā, sen tas bija, bet nu sēdēja rezervē pārsvarā...

     [+] [-]

, 2014-03-18 10:29, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: varbūt arī kļūdos un bija laukumā, sen tas bija, bet nu sēdēja rezervē pārsvarā...
izņemot vārtsargu, visi spēlētāji jau spēles laikā pārsvarā sēž rezervē Reti ir gadījums, ka kāds aizvada >50% no spēles laika laukumā.

Man kaut kā pat vizuāli ir palicis atmiņā Bārtulis no 2005.g. PČ.

     [+] [-]

, 2014-03-18 10:31, pirms 11 gadiem
Ļoņa rakstīja: Mums taču ir kas stāv kastē. Masaļski Gudļevskis un Muštakovs. Tad jau var ņemt čaļus no MHL
Ar piezīmi, ka Gudļevskis būs uz PČ. Viņš var arī aizkavēties ZAmerikā. Cimermani vai Grīnfogelu no MHL?? tas jau būtu smieklīgi...

     [+] [-]

, 2014-03-18 10:39, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: Ar piezīmi, ka Gudļevskis būs uz PČ. Viņš var arī aizkavēties ZAmerikā. Cimermani vai Grīnfogelu no MHL?? tas jau būtu smieklīgi...
Nu nemaz tik smieklīgi tas nav. Ar ko viņi ir sliktāki?

     [+] [-]

, 2014-03-18 10:42, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: izņemot vārtsargu, visi spēlētāji jau spēles laikā pārsvarā sēž rezervē Reti ir gadījums, ka kāds aizvada >50% no spēles laika laukumā.

Man kaut kā pat vizuāli ir palicis atmiņā Bārtulis no 2005.g. PČ.
paskatījos statistiku, Bārtulis spēlēja beidzamo maču pret Zviedriju 1:9. nopelnīja 2 minūtes un lietderība mīnus viens, laiks uz ledus PČ, tad vēl netika fiksēts. Pārējos mačos nebija pat pieteikts!

  -1 [+] [-]

, 2014-03-18 11:13, pirms 11 gadiem
Ļoņa rakstīja: Nu nemaz tik smieklīgi tas nav. Ar ko viņi ir sliktāki?


varēji vēl piesaukt arī U18 vorotčikus. ar tekstu 'ar ko viņi sliktāki'

     [+] [-]

, 2014-03-18 11:14, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: paskatījos statistiku, Bārtulis spēlēja beidzamo maču pret Zviedriju 1:9. nopelnīja 2 minūtes un lietderība mīnus viens, laiks uz ledus PČ, tad vēl netika fiksēts. Pārējos mačos nebija pat pieteikts!
statistikas lūrētājs!

vecīt, Bārtulis toreiz no ZAmerikas tikai uz izlasi uz pēdējo spēli arī atbrauca! švaka Tev tomēr tā atmiņa.

     [+] [-]

, 2014-03-18 11:26, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja:

varēji vēl piesaukt arī U18 vorotčikus. ar tekstu 'ar ko viņi sliktāki'
Varbūt paskaidrosi ar ko viņi ir sliktāki. Nevajag pārspīlēt ar u18

     [+] [-]

, 2014-03-18 11:36, pirms 11 gadiem
Ļoņa rakstīja: Varbūt paskaidrosi ar ko viņi ir sliktāki. Nevajag pārspīlēt ar u18
Tu pārspīlē ar Grīnfogelu un Cimermani, es ar U18 vorotčikiem. Paritāte

Merzļikins šobrīd ir vien no labākajiem sava vecuma vārtsargiem Eiropā, kamēr šie abi divi ir ļoti viduvēji MHL vārtsargi. Pat Latvijas čempī viņi nebūtu starp TOP 3 vārtsargiem.
1 2 54 komentāri