Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:875, Did:0, useCase: 3

papildināts Ivanānam vārtu guvumu tomēr neieskaita (precizēts)

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Ivanānam vārtu guvumu tomēr neieskaita (precizēts)
Raitis Ivanāns
Foto: AP/Scanpix

Šorīt ziņojām, ka pirmos vārtus šosezon guvis Raitis Ivanāns, palīdzot Abotsfordas "Heat" Amerikas Hokeja līgas (AHL) mačā izbraukumā ar 3:2 pēcspēles metienos pieveikt Teksasas "Stars". Kā vēlāk izrādījās, tad Raitim vārtu guvums tomēr nav ticis ieskaitīts, taču nu spēles protokolā pretī viņa uzvārdam ir rezultatīva piespēle.

Precizētais spēles protokols vēsta, ka Raitis Ivanāns ar rezultatīvu piespēli asistējis vārtu guvumā komandas biedram 47 sekundes līdz mača pamatlaika beigām. Abotsforda pēdējās četrās minūtēs atspēlējās no 0:2. Pēcspēles metienu sērijā "Heat" komanda iemeta trīs reizes, kamēr pretinieks nevienu.

Ivanānam aizvadītajā spēlē arī divas soda minūtes par vārtsarga spēles traucēšanu. Latviešu uzbrucējam šī bija ceturtā spēle šosezon AHL. Šajā laikā viena rezultatīva piespēle, četras soda minūtes un -1 lietderības koeficients.

Oskars Bārtulis palika "pa nullēm" Adirondakas "Phantoms" savā lakumā ar 2:3 piedzīvotajā zaudējumā pret "Crunch". Bārtulim 11 mačos 5 (1+4) punkti, 10 soda minūtes un neitrāla lietderība.

Izmantotie resursi:
TheAHL.com | The American Hockey League | Home...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-11-12 13:11, pirms 13 gadiem
Kur palika visi tie,kas te iepriekšējos rakstos klaigāja,ka Raiča nevar iemest?! Tagad tik jāgaida kāds kautiņš,gribās redzēt kādā formā ir Raiča!

     [+] [-]

, 2011-11-12 13:20, pirms 13 gadiem
Dzerevņa rakstīja: Kur palika visi tie,kas te iepriekšējos rakstos klaigāja,ka Raiča nevar iemest?! Tagad tik jāgaida kāds kautiņš,gribās redzēt kādā formā ir Raiča!
Negribētos, lai tas būtu jāattiecina uz Ivanānu, bet zini teicienu par slotaskātu un šaušanu?

  +1 [+] [-]

, 2011-11-12 13:47, pirms 13 gadiem
milzīgs prieks par Raiti, visas tās policistu nāves, paša smagā trauma, viss tas murgs es domāju viņam arī galvā ķīseli sagriezis, šis noderēs pārliecībai, bet pārliecība ir varens spēks!

     [+] [-]

, 2011-11-12 13:49, pirms 13 gadiem
biskaps rakstīja: Negribētos, lai tas būtu jāattiecina uz Ivanānu, bet zini teicienu par slotaskātu un šaušanu?
Raiča vienkārši parādija ka var iemest,tas viņam ir kā bonuss,galvenajs tomer,kā jau teicu,ir tas kāds viņš izskatīsies savā pamatnodarbē!

  -2 [+] [-]

, 2011-11-12 14:18, pirms 13 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Nekorekti ir salīdzināt Cipuli ar Ivanānu, divi dažādi spēlētāji ar dažādiem uzdevumiem laukumā. Par OZO ir cits stāsts, kas jau visiem ir zināms, bet izskatās, ka Tu ar hokeju esi uz Jūs. Tomēr, ja aicini objektīvi skatīties uz lietām, tad PATS esi objektīvs nevis te mēģini filozofēt. Labi puika!
Ar hokeju esmu uz Tu jau vairāk kā 30 gadus. Spēlējis pats neesmu bet Dinamo spēles gan padomju laikā gan tagad cenšos apmeklēt. Un nevaru saprats jūsmošanu par Ivanānu-zinu ka uzdevumi ir pilnīgi atšķirīgi, bet ir kaut kādas elementāras lietas. Hokejists 2 sezonās -137 spēlēs gūst 2+0 - tas ir par traku pat ,,policistam,, laukumā. Neviena piespēle 2 gadu garumā. Paskaitīju 15 gadu laikā 37 vārti vidēji sezonā 2,5 vārti. Tas nav uzbrucējs-tāds būs jāpameklē arī starp 4 maiņas spēlētājiem. Laikam tad nezini ko par Ivanānu rakstīja NHL apskatnieki 2010 gadā pēc sezonas.
Sandis -skatos uz Sandi objektīvi kad spēlē labi tad to rakstu, kad spēlē slikti arī rakstu.
Būtība ir citur-Sandi lielākā daļa fani uztver automātiski kā labu hokejistu laukumā arī šodien-it kā viņš nevarētu lielas ziepes savārīt.
Objektivitāte bieži pietrūkst arī tagad daži te domā ka Ivanāns atvērsies 32 gadu vecumā un vienā sezonā metīs tik cik agrāk 10 gados kopā.
No izlases treneriem tikai Znaroks vienreiz viņu paņēma izlasē un vairāk negrib , bet piemēram Cipulis 7 gadus pēc kārtas regulāri ir izlasē.

     [+] [-]

, 2011-11-12 14:20, pirms 13 gadiem
Heat komandas mājaslapā gan rakstīts šādi: "Clay Wilson moved the puck to Raitis Ivanans at the right circle, his shot was stopped but Lance Bouma was there to bang in the rebound and tie the game with just 47 seconds remaining". Tā kā piespēle nevis gols. Bet nu gribētos video redzēt.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-12 14:21, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: ar hoķi uz jūs, funs
Nē ļoti cieši esmu hokejā-ir jāskatās kopējās tendences. Droši vien arī teiksi ka Cipulis , Ivanāns ir dažādi uzbrucēji-jā bet lietderība komandas spēlē vienam ir jūtami augstāka nekā otram. To ka Cipulis nav formā protams piekrītu, bet redzēt viņa lietderību komandā uzreiz var-
atrums, nokausē pretiniekus, spēka spēlē un mazākumā Cipulis ir jūtami pielicis-šogad vairāk darbojās kā melnā darba darītājs-kaut arī tas nav gluži viņa ampluā-mazliet traucē viņa primitīvisms

  -3 [+] [-]

, 2011-11-12 14:30, pirms 13 gadiem
Dzerevņa rakstīja: Kur palika visi tie,kas te iepriekšējos rakstos klaigāja,ka Raiča nevar iemest?! Tagad tik jāgaida kāds kautiņš,gribās redzēt kādā formā ir Raiča!
Nu protams ka Raitis var iemest -15 gados 37 vārti-laikam jau super rādītājs

  +2 [+] [-]

, 2011-11-12 16:10, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Nu protams ka Raitis var iemest -15 gados 37 vārti-laikam jau super rādītājs
Ja ņem vērā, ka līdz gadam ~2001. Ivanāns bija aizsargs un par uzbrucēju pārkvalificējās tieši tāpēc, lai būtu lielākas iespējas ar savu "policista" darbu tikt tālāk (aizsargi-policisti ir retums, jo spēlējot ar 3 pāriem zaudēt vienu aizsargu ir ļoti nevēlami).

Pirms tam, starp citu, Raitis spēlēja divos PČ jauniešos/junioros un vispār bija starp sava vecuma labākajiem aizsargiem Latvijā, bet nu tā kā viņš nebija uzbrūkošais aizsargs, tad nu arī kā uzbrucējs viņš neuguņo, taču savus golus, ja vien ir iespēja, samet (cita lieta, ka kā 4. maiņas spēlētājam viņam tādu iespēju parasti nav, taču kad epizodiski spēlēja Losandželosas "Kings" pirmajās divās maiņās, viņš, kopā ar Frolovu un Ārmstrongu nemaz neizskatījās lieks [pat pāris vārtus iemeta]).

Ivanānam ir pilnīgi citi uzdevumi uz laukuma un te nav runa tikai par kaušanos, bet gan par presingu, ripas turēšanu tālāk no saviem vārtiem un spēli aizsardzībā. LAK sastāvā viņš ar saviem uzdevumiem tika galā labi.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-12 16:55, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja ņem vērā, ka līdz gadam ~2001. Ivanāns bija aizsargs un par uzbrucēju pārkvalificējās tieši tāpēc, lai būtu lielākas iespējas ar savu "policista" darbu tikt tālāk (aizsargi-policisti ir retums, jo spēlējot ar 3 pāriem zaudēt vienu aizsargu ir ļoti nevēlami).

Pirms tam, starp citu, Raitis spēlēja divos PČ jauniešos/junioros un vispār bija starp sava vecuma labākajiem aizsargiem Latvijā, bet nu tā kā viņš nebija uzbrūkošais aizsargs, tad nu arī kā uzbrucējs viņš neuguņo, taču savus golus, ja vien ir iespēja, samet (cita lieta, ka kā 4. maiņas spēlētājam viņam tādu iespēju parasti nav, taču kad epizodiski spēlēja Losandželosas "Kings" pirmajās divās maiņās, viņš, kopā ar Frolovu un Ārmstrongu nemaz neizskatījās lieks [pat pāris vārtus iemeta]).

Ivanānam ir pilnīgi citi uzdevumi uz laukuma un te nav runa tikai par kaušanos, bet gan par presingu, ripas turēšanu tālāk no saviem vārtiem un spēli aizsardzībā. LAK sastāvā viņš ar saviem uzdevumiem tika galā labi.
Ir jēga tiem ar taisno domāšanu mēģināt kko ieskaidrot? Lielākajai daļai(ar izņēmumiem) viss ir vienkārši-uzbrucējam ir jāgūst vārti, aizsargs nedrīkst pieļaut, ka ripa nonāk savējajos! un šādi uzdevumi ir pilnīgi visiem laukuma spēletājiem. Pārējie spēles elementi ir labākajā gadījumā otršķirīgi vai nevajadzīgi. Bet nu laikam jau, ja vienu no 10 izdodas apgaismot tad ir kāda jēga.

  -1 [+] [-]

, 2011-11-12 17:19, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja ņem vērā, ka līdz gadam ~2001. Ivanāns bija aizsargs un par uzbrucēju pārkvalificējās tieši tāpēc, lai būtu lielākas iespējas ar savu "policista" darbu tikt tālāk (aizsargi-policisti ir retums, jo spēlējot ar 3 pāriem zaudēt vienu aizsargu ir ļoti nevēlami).

Pirms tam, starp citu, Raitis spēlēja divos PČ jauniešos/junioros un vispār bija starp sava vecuma labākajiem aizsargiem Latvijā, bet nu tā kā viņš nebija uzbrūkošais aizsargs, tad nu arī kā uzbrucējs viņš neuguņo, taču savus golus, ja vien ir iespēja, samet (cita lieta, ka kā 4. maiņas spēlētājam viņam tādu iespēju parasti nav, taču kad epizodiski spēlēja Losandželosas "Kings" pirmajās divās maiņās, viņš, kopā ar Frolovu un Ārmstrongu nemaz neizskatījās lieks [pat pāris vārtus iemeta]).

Ivanānam ir pilnīgi citi uzdevumi uz laukuma un te nav runa tikai par kaušanos, bet gan par presingu, ripas turēšanu tālāk no saviem vārtiem un spēli aizsardzībā. LAK sastāvā viņš ar saviem uzdevumiem tika galā labi.
Es Tev visam piekrītu-par citiem uzdevumiem utt. Viens jautājums-vai daudz uzbrucējus atradīsi kuriem ir līdzīgi uzdevumi laukumā un kuriem 10 gadu garumā būs tāda statistika-pameklēšu.
Un vai tad NHL apskatnieki 2010.gadā vērtējot Ivanānu nesaprata kādi ir Raita uzdevumi laukumā. Vai Latvijas izlases treneri ir galīgi nejēgas ka neņem viņu izlasē. Un tik un tā man nepielec kā uzbrucējs var 2 sezonās 137 spēlēs iedot 0 rezultatīvas piespēles-nu tas nav Raita uzdevums-vai viņš pretinieku zonā vispār negāja, vai pa vārtiem aizliegts mest, vai piespēlēt aizliegts-jā 4 maiņa, vāji partneri-bet ne jau 20-30 spēlēs vai 1 sezonā bet 130 spēles(!!!!) - tas tomēr ir kaut kāds rādītājs kā uzbrucējs redz laukumu-ir kaut kāda robeža jebkurā lietā.

  -2 [+] [-]

, 2011-11-12 17:24, pirms 13 gadiem
arch122 rakstīja: Ir jēga tiem ar taisno domāšanu mēģināt kko ieskaidrot? Lielākajai daļai(ar izņēmumiem) viss ir vienkārši-uzbrucējam ir jāgūst vārti, aizsargs nedrīkst pieļaut, ka ripa nonāk savējajos! un šādi uzdevumi ir pilnīgi visiem laukuma spēletājiem. Pārējie spēles elementi ir labākajā gadījumā otršķirīgi vai nevajadzīgi. Bet nu laikam jau, ja vienu no 10 izdodas apgaismot tad ir kāda jēga.
Nē nav uzbrucējam obligāti jāgūst vārti-ir vajadzīgi klavieru nesēji, ir vajadzīgi cīnītāji, Ozo kad laukumā bija parasti NHL laida daudz vārtus
-tas viss ir normāli, var būt kļūdas var nemest vārtus uzbrucējs, var aizsargs laist vārtus ja citādi dod labumu-ar noteikumu ka komandas interesēs viņš kaut ko vērtīgu dara. Bet nevar aizsargu nevis 1-2 bet regulāri apspēlēt kā stāvošu. Nevar būt labs hokejists kurš vispār nevar normālu piespēli atdot. Es neiebilstu pret Raiti kā hokejistu, es iebilstu ka viņu te daudzi uztver kā vienu no labākajiem hokejistiem.

  +3 [+] [-]

, 2011-11-12 17:40, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Es Tev visam piekrītu-par citiem uzdevumiem utt. Viens jautājums-vai daudz uzbrucējus atradīsi kuriem ir līdzīgi uzdevumi laukumā un kuriem 10 gadu garumā būs tāda statistika-pameklēšu.
Un vai tad NHL apskatnieki 2010.gadā vērtējot Ivanānu nesaprata kādi ir Raita uzdevumi laukumā. Vai Latvijas izlases treneri ir galīgi nejēgas ka neņem viņu izlasē. Un tik un tā man nepielec kā uzbrucējs var 2 sezonās 137 spēlēs iedot 0 rezultatīvas piespēles-nu tas nav Raita uzdevums-vai viņš pretinieku zonā vispār negāja, vai pa vārtiem aizliegts mest, vai piespēlēt aizliegts-jā 4 maiņa, vāji partneri-bet ne jau 20-30 spēlēs vai 1 sezonā bet 130 spēles(!!!!) - tas tomēr ir kaut kāds rādītājs kā uzbrucējs redz laukumu-ir kaut kāda robeža jebkurā lietā.
Pameklē, pameklē... vēlams tādus, kuriem, kā jau minēju, pamata pozīcija ir spēlēt aizsardzībā.

Bet ja meklēt ir slinkums, tad par piemēru varu izvirzīt Ivanāna "draugu" Davidu Koči (nu šosezon viņš atgriezās atpakaļ Čehijā).

2010. gadā? Tie apskatnieki no bleacherreport.com, kas Ivanānu nosauca par nelietderīgāko?

Par izlasi runājot (ne vienu vien reizi esmu teicis) - Lai komandā spēlētu tāds spēlētājs kā Ivanāns, visai komandai ir jāmainās, kas ir pārāk laik un resurs ietilpīgs process, bez garantijām. Pirms PČ/OS tādus eksperimentus nevar atļauties neviens. Bez tam, nebija pārliecības, ka iepriekšējais treneru sastāvs līdz galam saprata ko gaidīt no Ivanāna un ko viņam uzticēt.

Par piespēlēm utt. Acīmredzot par Ivanāna spēli esi informēts tikai no mačreportiem iekš Sc.com un kautiņu video. Tāpēc uzziņai - jā, 4. maiņa (LAK gadījumā) uzbrukumos neko praktiski neveidoja, tikai presingoja pa visu laukumu (kā jau teicu - viņu uzdevums bija turēt ripu tālāk no vārtiem un spēlēt maksimāli vienkārši) un, ja bija izdevība (reti), uzmeta pa vārtiem. Tāpēc - jā, pretinieku zonā viņš bija vairāk bez ripas, traucējot oponentiem uzsākt uzbrukumu.

Turklāt Ivanāns, ar savām piecām minūtēm spēles laika, arī necik daudz pie teikšanas netika (un nē, tas nebija tāpēc ka viņš bija slikts, drīzāk, LAK komanda bija laba un policistu smagsvaru turēt regulāri uz laukuma atļaujas tika retā vienība. Kad LAK negāja, Ivanāns spēlēja vairāk un rezultatīvāk.)

Ir jāsaprot, ka policisti-smagsvari ir tā spēlētāju grupa, kuriem gūtie vārti un rezultatīvas piespēles, ar retiem izņēmumiem, ir tāds pats ārkārtas gadījums kā vārtsargiem.

  -1 [+] [-]

, 2011-11-12 17:45, pirms 13 gadiem
Labi visi man liek mīnusus -tad meklēšu uzbrucējus kuri gūst 2,5 vārtus sezonā regulāri un jāmeklē starp tiem, kuri nemaz nav uzdevums gūst vārtus kuriem citi uzdevumi laukumā. Ja jau tas ir normāli tad jau tādi būs daudz domāju ka AHL un NHL es tādus uzreiz atradīšu viegli.
Maniem kritiķiem saku vēlreiz ka pilnībā piekrītu ka uzbrucējam nav obligāti jāgūst vāŗti lai redzētu viņa lietderību.

  -1 [+] [-]

, 2011-11-12 17:51, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pameklē, pameklē... vēlams tādus, kuriem, kā jau minēju, pamata pozīcija ir spēlēt aizsardzībā.

Bet ja meklēt ir slinkums, tad par piemēru varu izvirzīt Ivanāna "draugu" Davidu Koči (nu šosezon viņš atgriezās atpakaļ Čehijā).

2010. gadā? Tie apskatnieki no bleacherreport.com, kas Ivanānu nosauca par nelietderīgāko?

Par izlasi runājot (ne vienu vien reizi esmu teicis) - Lai komandā spēlētu tāds spēlētājs kā Ivanāns, visai komandai ir jāmainās, kas ir pārāk laik un resurs ietilpīgs process, bez garantijām. Pirms PČ/OS tādus eksperimentus nevar atļauties neviens. Bez tam, nebija pārliecības, ka iepriekšējais treneru sastāvs līdz galam saprata ko gaidīt no Ivanāna un ko viņam uzticēt.

Par piespēlēm utt. Acīmredzot par Ivanāna spēli esi informēts tikai no mačreportiem iekš Sc.com un kautiņu video. Tāpēc uzziņai - jā, 4. maiņa (LAK gadījumā) uzbrukumos neko praktiski neveidoja, tikai presingoja pa visu laukumu (kā jau teicu - viņu uzdevums bija turēt ripu tālāk no vārtiem un spēlēt maksimāli vienkārši) un, ja bija izdevība (reti), uzmeta pa vārtiem. Tāpēc - jā, pretinieku zonā viņš bija vairāk bez ripas, traucējot oponentiem uzsākt uzbrukumu.

Turklāt Ivanāns, ar savām piecām minūtēm spēles laika, arī necik daudz pie teikšanas netika (un nē, tas nebija tāpēc ka viņš bija slikts, drīzāk, LAK komanda bija laba un policistu smagsvaru turēt regulāri uz laukuma atļaujas tika retā vienība. Kad LAK negāja, Ivanāns spēlēja vairāk un rezultatīvāk.)

Ir jāsaprot, ka policisti-smagsvari ir tā spēlētāju grupa, kuriem gūtie vārti un rezultatīvas piespēles, ar retiem izņēmumiem, ir tāds pats ārkārtas gadījums kā vārtsargiem.
Mans jautājums nav ironija bet nopietni. Zinu ka esi labi orientējies hokejā. Tāpēc kā Tu vērtē hokejista lietderību komandā kurš nu nav ne vārtu guvējs ne piespēļu devējs un cik tādiem komandā vajadzētu būt. DR līdzīgs manuprāt (ne jau kā policists, bet kā hokejists kurš vienkārši nekad nebūs rezultatīvs ne pie kādiem nosacījumiem). Jo kad Ivanāns spēlēja NHL sekoju statistikai visā viņa komandā un Raitim tā bija sliktāka nekā viņa maiņas biedriem. NHL spēles ar Ivanāna piedalīšanos cik varēju tik skatījos-daudz neesmu redzējis bet cik redzu man Raitis ne ar ko nepārliecināja

  -2 [+] [-]

, 2011-11-12 17:52, pirms 13 gadiem
Nepierakstīju ka DR līdzīgs ir Štāls

  +1 [+] [-]

, 2011-11-12 18:14, pirms 13 gadiem
Video ludzu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-11-12 18:29, pirms 13 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Tu nesaproti! Raiti kā par uzbrucēju var runāt tikai formāli tāpat arī kā par lielisku hokejistu,, jo kā jau minēja viņš no aizsarga pārkvalificējās uzbrucēja pozīcijā. No viņa varbūt arī nekad vārtus, piespēles negaidīs un negaidīja, viņam ir citi uzdevumi laukumā tā sauktais ''policists'' un tur jau ir citi rādītāji ar kuriem viņš tiek galā lieliski, tāpēc arī spēlēja,spēlēs NHL. Ja jau tu seko līdzi mūsdienu hokejam un NHL, tad tev to nebūs grūti saprast.
Visu laiku atkārtoju kāpēc Raitim ir sliktāki rādītāji nekā citiem spēlētājiem tajā pašā stilā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-11-12 18:48, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Mans jautājums nav ironija bet nopietni. Zinu ka esi labi orientējies hokejā. Tāpēc kā Tu vērtē hokejista lietderību komandā kurš nu nav ne vārtu guvējs ne piespēļu devējs un cik tādiem komandā vajadzētu būt. DR līdzīgs manuprāt (ne jau kā policists, bet kā hokejists kurš vienkārši nekad nebūs rezultatīvs ne pie kādiem nosacījumiem). Jo kad Ivanāns spēlēja NHL sekoju statistikai visā viņa komandā un Raitim tā bija sliktāka nekā viņa maiņas biedriem. NHL spēles ar Ivanāna piedalīšanos cik varēju tik skatījos-daudz neesmu redzējis bet cik redzu man Raitis ne ar ko nepārliecināja
Bet cik tad komandā ir tādu vārtu guvēju un piespēļu devēju? Katram savi uzdevumi.

Ivanāna uzdevumi, rupji runājot, ir vajadzīgajā momentā iziet uz ledus "nomierināt" preitinieku iekarsušos prātus, iedvesmot komandas biedrus, mēgināt lauzt spēles gaitu ar brutālu spēka pielietošanu.

Par tiem maiņas biedriem... nu atklāti sakot, tad ja spēlētājs uz ledus pavada uz pusi mazāku laiku kā jebkurš viņa "maiņas biedrs", tad arī statistika viņam ir švakāka. Turklāt Ivanāns spēlēja dažādās maiņās un kā jau iepriekš minēju, spēlējot kopā ar Frolovu un Ārmstrongu, kas tolaik bija LAK otrā maiņa Raitim 2 spēlēs pēc kārtas bija pa gūtiem vārtiem... (viela pārdomām).

Ja runā par Štālu, tad viņš ir labs enerģijas spēlētājs, kurš savus mīnusus spēles veidošanā labi kompensē ar gribasspēku un cīņassparu. Sitas, krīt, ceļas, taču nepadodas. Tādi spēlētājia rī ir vajadzīgi.

Un sasaistot abus šos spēlētājus vienā tēmā, uzreiz nāk prātā 2006. gada PČ, kur Ivanāns iedeva izcili labu piespēli uz tukšiem vārtiem Štālam, bet nu Jurim neizdevās iemest (pa ripu netrāpīja).

Hokeja spēli nevar vērtēt iemeta-neiemeta kategorijās. Ir daudz spēlētāju, kuri iemet ļoti reti, taču viņu lietderība komandas spēlē ir ievērojami lielāka nekā to, kas iemet.

Ir jāskatās bilde kopā un ņemot vērā spēles laiku un uzdevumus, kas tika doti Ivanānam LAK laikos (CGY viņš vēl tā arī nav paspējis uzspēlēt), tad viņš ar saviem pienākumiem tika galā lieliski.

Par tiem citiem spēlētājiem, kuriem stati labāki. Ir jāsaprot, ka kanādieši-policisti pārsvarā savās junioru komandās ir bijuši TOP uzbrucēji, ar cipariem, kas labāki par dažādu laiku Latvijas hokeja jaunajo spīdekļu iespēto, tikai tiekot NHL viņiem ir jāpielāgojas. Ivanāns nekad nav bijis metējs (kā jau aizsargs) un ne jau 32 gados par tādu pēkšņi kļūs, viņam ir savas labās īpašības, ko viņš arī izmanto.

Ja paskatās tādus īstos kaušļus-smagsvarus, kuri tādi ir bijuši visu karjeru, tad Ivanāna pozīcijas nemaz nav tik švakas kā ik pa laikam te mēģina daži pierādīt. Piemēram, liela daļa no smagsvariem nemaz slidot tā līdz galam neprot, bet Ivanāns ir viens no labākajiem sava ampluā spēlētājiem šajā komponentā.

Neviens Ivanānu nestāda kā labāko hokejistu, taču nevajag teikt arī, ka viņš ir "lūzeris". Ar savu darbu un CV viņš ir pierādījis, ka NHL, pildot savus uzdevumus, var spēlēt (pie tam, ne jau aizķerties uz pāris mačiem) un man gan liekas, ka NHL treneri nav galīgākie muļķi... .

     [+] [-]

, 2011-11-12 18:56, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pirmie vārti oficiālā spēlē kopš 2008. gada 27. decembra!
Bet nu pamazām, pamazām un, iespējams, jau pēc kāda laika varēs cerēt uz atgriešanos Kalgari.
Meklee vien vecaaku datumu, jo gols pierakstiits Boumam, Raitim piespeele.

  +4 [+] [-]

, 2011-11-12 19:03, pirms 13 gadiem
b2 rakstīja: Meklee vien vecaaku datumu, jo gols pierakstiits Boumam, Raitim piespeele.
Jā, tikko izlaboja, nu nekas, Ivanānam tātad piespēle.
Un ja piespēle, tad piemā kopš 2008. gada 18. janvāra.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-11-12 19:58, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pirmie vārti oficiālā spēlē kopš 2008. gada 27. decembra!
Bet nu pamazām, pamazām un, iespējams, jau pēc kāda laika varēs cerēt uz atgriešanos Kalgari.
Nav vārti. Ir tikai piespēle.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-11-12 20:01, pirms 13 gadiem
Straka rakstīja: Nav vārti. Ir tikai piespēle.
No rīta bija vārti un vēl pirms stundas-pusotras arī pārbaudīju protokolu un bija vārti, tagad izlaboja uz piespēli.
Protokolu koriģēšana ir ierasta lieta (Sevišķi pēdējā laikā KHL sakarā tas jāsaka). Un kā jau minēju piespēles viņam nev bijušas vēl ilgāk.

Pagājušsezon Zemgum Girgensonam vēl 2 dienas pēc spēles figurēja piespēle protokolā kamēr USHL atbildīgie izlaboja uz vārtiem (kas arī faktiski bija).

Pārējiem, kas taisa haju - galvenais, lai jums pašiem ir jautri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-11-12 20:21, pirms 13 gadiem
"Pēcspēles metienu sērijā "Heat" komanda iemeta trīs reizes, kamēr pretinieks nevienu."

Kā tas var būt iespējams. Ja iemeta jau 2. golu, tad spēlei jau bija jābeidzas un 3. metienu nemaz neizpilda.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-12 20:36, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: No rīta bija vārti un vēl pirms stundas-pusotras arī pārbaudīju protokolu un bija vārti, tagad izlaboja uz piespēli.
Protokolu koriģēšana ir ierasta lieta (Sevišķi pēdējā laikā KHL sakarā tas jāsaka). Un kā jau minēju piespēles viņam nev bijušas vēl ilgāk.

Pagājušsezon Zemgum Girgensonam vēl 2 dienas pēc spēles figurēja piespēle protokolā kamēr USHL atbildīgie izlaboja uz vārtiem (kas arī faktiski bija).

Pārējiem, kas taisa haju - galvenais, lai jums pašiem ir jautri.
Es jokojos. Ziņu lasīju arī rītā.