Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3
Autors: Māris Noviks

Latvija 13. vietā IIHF rangā, pirmā - Somija

Latvija 13. vietā IIHF rangā, pirmā - Somija
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Starptautiskā ledus hokeja federācija ceturtdien, 26. aprīlī, nedēļu pirms Pasaules čempionāta sākuma, publicēja jauno hokeja valstsvienību rangu. Pirmajā vietā ar 2245 punktiem ir pašreizējā pasaules čempione Somija, bet Latvijas valstsvienība ierindojusies trīspadsmitajā pozīcijā. Komandas, kuras 20. maijā ierindosies ranga pirmajās deviņās vietās, automātiski saņems ceļazīmes uz 2014. gada Olimpiskajām spēlēm Sočos.

Pirmās četras vietas rangā ieņem Eiropas hokeja lielvalstis - “Big 6” pārstāves Somija, Zviedrija, Krievija un Čehija. Sešnieku noslēdz Ziemeļamerikas komandas Kanāda un ASV, bet nākamās piecpadsmit vietas atkal ieņem eiropieši (Kazahstāna futbolā un hokejā vairāk startē Eiropas sacensībās).

Latvija ar 1825 punktiem ierindojas trīspadsmitajā vietā. Grupu turnīrā Teda Nolana vīriem būs jāspēlē pret ranga otro, trešo un ceturto labāko komandu. No konkurentēm apsteigta Itālija, kurai 1600 punkti dod septiņpadsmito vietu.

Augstāk par Latviju ir Zviedrija (2. vieta), Krievija (3. vieta), Čehija (4. vieta), Vācija (8. vieta), Norvēģija (9. vieta) un Dānija (12. vieta).

IIHF salīdzina pirmsčempionāta rangu ar 100 metru skrējienu, norādot, ka komandu izvietojums pirms turnīra atspoguļo situāciju pēc 75 metru veikšanas.

Pasaules čempionāta uzvarētāji saņem 1200 punktus, finālistiem pienākas 1160 punkti, bronzas medaļniekiem – 1120 punkti.

Uzreiz pēc čempionāta, 20. maijā, tiks publicēts galīgais 2012. gada rangs, pēc kura tiks noteiktas izsētās komandas un veikta kvalifikācijas atlase Olimpiskajām spēlēm Sočos.

Deviņas labākās ranga komandas automātiski kvalificēsies dalībai Olimpiskajās spēlēs. Komandas, kuras ierindosies no 10.-12. vietai, iegūs tiesības rīkot Olimpiskās kvalifikācijas turnīrus, kuri notiks 2013. gada februārī.

Galīgais rangs noteiks arī grupu sadalījumu 2013. gada Pasaules čempionātā.

IIHF 2012 hokeja valstsvienību rangs 26. aprīlī

#ValstsPunktiPČ vieta+ punkti
1Somija224511200
2Zviedrija224021160
3Krievija222531120
4Čehija221041100
5Kanāda219551060
6ASV204561040
7Šveice199071020
8Vācija198581000
9Norvēģija19609960
10Slovākija194010940
11Baltkrievija184511920
12Dānija183012900
13Latvija182513880
14Francija170014860
15Austrija168515840
16Kazahstāna162016820
17Itālija160017800 (Slovēnija)
18Slovēnija157518780 (Austrija)
19Ukraina153519760 (Ungārija)
20Ungārija150520740 (Japāna)
21Lielbritānija139021720 (Lielbritānija)
22Japāna136522700 (Ukraina)
23Polija136023680 (Koreja)
24Lietuva130524660 (Polija)
25Nīderlande128525640 (Nīderlande)
26Igaunija120026620 (Rumānija)
46Mongolija15546220 (Mongolija)
47AAE110--

Izmantotie resursi:
HOME IIHF

Latvija ceļazīmi uz Sočiem nodrošinās

  • 259

  • 240

  • 33



Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-26 22:10, pirms 13 gadiem
Ja godīgi, nebiju gaidījis, ka tikai 13.

Ceru, ka šis čempionāts pierādīs, ka Latvija nav pelnījusi tikai 13. vietu
, 2012-04-26 22:11, pirms 13 gadiem
Skaisti!! Dānija, Norvēģija augstāk.....Dadzīvojāmies!!
, 2012-04-26 22:11, pirms 13 gadiem
Ja godīgi, nebiju gaidījis, ka Latvija ir tikai 13.

Nu ko gaidam čempi, kad mūsējie pierādīs, ka tik zemu nemaz nav!
Slēpts komentārs: erred
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-26 22:13, pirms 13 gadiem
Jatiek 12. niekā tad būs ļoti foršs turnirs Februārī Rīgā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-26 22:13, pirms 13 gadiem
jebak Slovakija jau atkritusi uz 10 vietu,nebutu labi ja pret viniem naktos spelet olimpiskaja kvalifikacija.
, 2012-04-26 22:13, pirms 13 gadiem
Nu Dāniju,Norvēģiju un Baltkrieviju mums jebkurā gadījumā vajag apsteigt.
, 2012-04-26 22:14, pirms 13 gadiem
Vienmēr paticis šitas mistiskais IIHF rangs, daudz neatpaliek no tā viena slimnieka līgu topa, ko te visu laiku publicē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-26 22:14, pirms 13 gadiem
jurasiks70 rakstīja: Skaisti!! Dānija, Norvēģija augstāk.....Dadzīvojāmies!!
Nu tak čempī buusjaapieraada ka esam labaaki...
Slēpts komentārs: Krokodils
, 2012-04-26 22:15, pirms 13 gadiem
Kā mēs varam būt zemāk par Baltkrieviju...Neatceros,kad pēdējoreizi mēs būtu zaudējuši Baltkrievijai...

erred rakstīja:
Latvija - Itālija 8. mai 17:15 3:3
Niču tak nevar būt...
, 2012-04-26 22:15, pirms 13 gadiem
erred rakstīja: Krievija - Latvija 5 mai 8:1
Vācija - Latvija 6. mai 21:15 5:2
Latvija - Itālija 8. mai 17:15 3:3
Čehija - Latvija 10. mai 21:15 8:0
Norvēģija - Latvija 12. mai 13:15 4:1
Latvija - Dānija 14. mai 17:15 2:5
. Zviedrija - Latvija 15. mai 21:15 8:1
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-26 22:17, pirms 13 gadiem
Kur ir atbildes variants. Nenodrošinās?
, 2012-04-26 22:19, pirms 13 gadiem
AlanRich rakstīja: Kur ir atbildes variants. Nenodrošinās?
Pie Novika rakstiem tādu atbildi vari negaidīt, gluži Kā CCCP laikos, domu par zaudējumu neviens pat nepieļāva, kā saka- tikumi nemainās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-26 22:20, pirms 13 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Es ceru,ka tu toķiku nespēlē!
neizkritīsim !
, 2012-04-26 22:20, pirms 13 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: Vienmēr paticis šitas mistiskais IIHF rangs, daudz neatpaliek no tā viena slimnieka līgu topa, ko te visu laiku publicē.
pats Tu esi mistisks! Pietiekami objektīvi veidots rangs. (par detaļām sīkāk šeit: Finland enters as no. 1

Lūdzu, pamato, konkrēti - kas tieši ir nepareizi (un bez tukšām frāzēm: tjipa, Krievija par zemu, Dānija par augstu u.t.t.). Un pastāsti kā tad pareizi būtu jāveido šis rangs
, 2012-04-26 22:21, pirms 13 gadiem
IIHF rangs ir stulbākais rangs. Reāli viss ir atkarīgs no iepriekšējā čempionāta. IIHF vajadzētu izdomāt labāku veidu, ka sadalīt izlases pēc spēka samēriem.
, 2012-04-26 22:23, pirms 13 gadiem
zebiakste rakstīja: Kā mēs varam būt zemāk par Baltkrieviju...Neatceros,kad pēdējoreizi mēs būtu zaudējuši Baltkrievijai...


Niču tak nevar būt...
1 punkts - pagarinajuma ,protams 3:4...atceries Maskavu!..uzvarejām vai kā?
, 2012-04-26 22:23, pirms 13 gadiem
FelQ rakstīja: IIHF rangs ir stulbākais rangs. Reāli viss ir atkarīgs no iepriekšējā čempionāta. IIHF vajadzētu izdomāt labāku veidu, ka sadalīt izlases pēc spēka samēriem.
Tas ir reālais spēku sadalījums hokejā, jo objektīvu statistiku var savākt tikai ilgtermiņā, un tā parāda kas ir kas, pēdējos 5 gados Latvija divreiz ir cīnījusies par palikšanu A grupā, domāju, ka 13.vieta ir pilnīgi objektīvs rādītājs.
, 2012-04-26 22:24, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Pie Novika rakstiem tādu atbildi vari negaidīt, gluži Kā CCCP laikos, domu par zaudējumu neviens pat nepieļāva, kā saka- tikumi nemainās.
Acīmredzot patiesība grauž acis.
, 2012-04-26 22:24, pirms 13 gadiem
FelQ rakstīja: IIHF rangs ir stulbākais rangs. Reāli viss ir atkarīgs no iepriekšējā čempionāta. IIHF vajadzētu izdomāt labāku veidu, ka sadalīt izlases pēc spēka samēriem.
nav gan! vērā tiek ņemti pēdējo 4 gadu rezultāti - šobrīd kopš 2009.g.

p.s. ja jau ņemti tiktu tikai iepriekšējā gada rezultāti, tad Francija būtu virs Latvijas, savukārt, Baltkrievija zem Latvijas
, 2012-04-26 22:25, pirms 13 gadiem
erred rakstīja: Krievija - Latvija 5 mai 8:1
Vācija - Latvija 6. mai 21:15 5:2
Latvija - Itālija 8. mai 17:15 3:3
Čehija - Latvija 10. mai 21:15 8:0
Norvēģija - Latvija 12. mai 13:15 4:1
Latvija - Dānija 14. mai 17:15 2:5
. Zviedrija - Latvija 15. mai 21:15 8:1
Kāds laikam ir baigais pesimists. Tu te reāli apmēram salicis rezultātus kā U20 čempī varētu būt ;D Bet ito pat ne tik traki
Slēpts komentārs: Shizis
, 2012-04-26 22:27, pirms 13 gadiem
AlanRich rakstīja: Acīmredzot patiesība grauž acis.
Savā acī Gateri neredz, nu nav nekāds rožu dārzs ap Raunas ielas kantori, bet viņi vieni paši tur neko nevar izdarīt, Paldies Kirovam, ka viņš ir, ja viņa nebūs, tad lūdzu, labāk nedomājiet par to, kāds būs Latvijas Čempionāts, Latvijas hokejs vai kā izlase vispār tiks uz nākamajiem WCh, jo lidmašīnu biļetēm naudas var nebūt.
, 2012-04-26 22:28, pirms 13 gadiem
es jau aizbraukšu tikai uz spēli ar NorVēģiem....(dz)cerams, a būs uzvars!
, 2012-04-26 22:28, pirms 13 gadiem
Kurs pirms gadiem 10 butu iedomajies, ka Latvijas jauniesu un junioru izlases pasaules meroga bus konkuretspejigas par nacionalo izlasi?
, 2012-04-26 22:31, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Savā acī Gateri neredz, nu nav nekāds rožu dārzs ap Raunas ielas kantori, bet viņi vieni paši tur neko nevar izdarīt, Paldies Kirovam, ka viņš ir, ja viņa nebūs, tad lūdzu, labāk nedomājiet par to, kāds būs Latvijas Čempionāts, Latvijas hokejs vai kā izlase vispār tiks uz nākamajiem WCh, jo lidmašīnu biļetēm naudas var nebūt.
galvenais lai interneta pieslēgumam naudas pietiek
, 2012-04-26 22:31, pirms 13 gadiem
LAIKS rakstīja: galvenais lai interneta pieslēgumam naudas pietiek
Kādu labumu tas dos?
, 2012-04-26 22:32, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Kurs pirms gadiem 10 butu iedomajies, ka Latvijas jauniesu un junioru izlases pasaules meroga bus konkuretspejigas par nacionalo izlasi?
ko nozīmē "konkurētspējīgas"??? nesapratu Tavu domu... varētu padomā ka "lielā" izlase nav konkurētspējīga!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-26 22:33, pirms 13 gadiem
Gu$tly rakstīja: Kāds laikam ir baigais pesimists. Tu te reāli apmēram salicis rezultātus kā U20 čempī varētu būt ;D Bet ito pat ne tik traki
Tiksimies pēc čempionāta...un salīdzināsim prognozes, ja Tu iedrošināsies prognozēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-26 22:34, pirms 13 gadiem
ja tu sevi, savu ģimeni uzskati par ubagiem - tā ir tava darīšana.. un arī savu bomžu anklāvu varat dibināt kkur tunelī pie centrāltirgus.
seko valodai, muļļa!

Krokodils rakstīja: A ko tu vari gribēt no ubagu valsts, atradies gudrinieks, ja tu liktu iekšā tādas naudas kā Dānijā un Norvēģijā, tad atdeve būtu 100% lielāka.
, 2012-04-26 22:34, pirms 13 gadiem
simex rakstīja: Totālā brenē Latvijas vieta tajā rangā ! Teorētiski 12 vieta visticamāk rangā būs, ja saglabāsim vietu elitē.
lai sasniegtu 12. vietu, vienkārši ir jābūt šinī čempī par 1 vietu augstāk nekā Dānijai... protams, ir arī citi varianti
Slēpts komentārs: Krokodils
, 2012-04-26 22:36, pirms 13 gadiem
tak pajāt to rangu
IIHF moš vēl pēc nhl videospēļu overalliem varētu uztaisat vēl vienu.
, 2012-04-26 22:36, pirms 13 gadiem
Mēs esam apstulbuši no 13 vietas, bet ko lai saka Pasaules čempioni slovāki par savu 10 vietu?!?!
Vidējais līmenis ir stipri izlīdzinājies, un nav nekāds brīnums, ka Norvēģija vai Dānija mums ir priekšā...
, 2012-04-26 22:37, pirms 13 gadiem
Guntars Šēnbergs rakstīja: Mēs esam apstulbuši no 13 vietas, bet ko lai saka Pasaules čempioni slovāki par savu 10 vietu?!?!
pārāk augstu slovāki
, 2012-04-26 22:38, pirms 13 gadiem
pacantre rakstīja: tak pajāt to rangu
IIHF moš vēl pēc nhl videospēļu overalliem varētu uztaisat vēl vienu.
tikai nesāc atkal stāstīt, cik tas rangs ir neobjektīvs, nepareizi sastādīts, u.t.t.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-26 22:41, pirms 13 gadiem
Kāds var man izstāstīt, kādam scenārijam ir jāpiepildās, lai mēs aizķertos devītajā vietā? Tas maz ir iespējams?
, 2012-04-26 22:41, pirms 13 gadiem
Guntars Šēnbergs rakstīja: Mēs esam apstulbuši no 13 vietas, bet ko lai saka Pasaules čempioni slovāki par savu 10 vietu?!?!
Tā jau vairs ir tikai vēsture. Tikpat labi var teikt, ka Pasaules un OS čempioni Lielbritānija (1936.) vispār ir 21. vietā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-26 22:43, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: tikai nesāc atkal stāstīt, cik tas rangs ir neobjektīvs, nepareizi sastādīts, u.t.t.
un tu arī nesāc, wannabe ekspert
, 2012-04-26 22:44, pirms 13 gadiem
Le Saint rakstīja: Kāds var man izstāstīt, kādam scenārijam ir jāpiepildās, lai mēs aizķertos devītajā vietā? Tas maz ir iespējams?
jāiekļūst 1/2 finālā (un arī tad vēl, šķiet, ir visādi varianti)
, 2012-04-26 22:45, pirms 13 gadiem
pacantre rakstīja: un tu arī nesāc, wannabe ekspert
nesākšu.

bet tikai tad, ja Tu pastāstīsi pēc kādiem principiem ir pareizi jāveido izlašu reitings.
, 2012-04-26 22:51, pirms 13 gadiem
Jūs taču saprotat, ka šis rangs irneprecīzs. Ja to veidotu pēc savstarpējo spēļu rezutātiem, nekādi dāņi, norvēģi vai baltkrievi mums nebūtu priekšā. Tāpat paskatieties, kur ir Kanāda. Nu nav viņi vājāki par somiem, zviedriem utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-26 22:52, pirms 13 gadiem
Fans LV rakstīja: Jūs taču saprotat, ka šis rangs irneprecīzs. Ja to veidotu pēc savstarpējo spēļu rezutātiem, nekādi dāņi, norvēģi vai baltkrievi mums nebūtu priekšā. Tāpat paskatieties, kur ir Kanāda. Nu nav viņi vājāki par somiem, zviedriem utt.
paga, paga, tulīt abrags tev nobērs, nu tik būs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-26 22:55, pirms 13 gadiem
Fans LV rakstīja: Jūs taču saprotat, ka šis rangs irneprecīzs. Ja to veidotu pēc savstarpējo spēļu rezutātiem, nekādi dāņi, norvēģi vai baltkrievi mums nebūtu priekšā. Tāpat paskatieties, kur ir Kanāda. Nu nav viņi vājāki par somiem, zviedriem utt.
Tu gan esi joku vecis!

un pēc kā tad izlases ieņem vietas Pasaules čempionātos, ja ne pēc savstarpējiem rezultātiem?

un kāpēc Kanādai būtu jābūt augstāk, ja viņi pēdējajos PČ neko prātīgu nav sasnieguši???
, 2012-04-26 22:56, pirms 13 gadiem
pacantre rakstīja: paga, paga, tulīt abrags tev nobērs, nu tik būs
Nu, slabak, pamato, kas nav pareizi?

kaut kā nemanu, ka Tu to spēj izdarīt.
, 2012-04-26 22:59, pirms 13 gadiem
Patīkami ka hokeja rangs ir objektīvs. Ņem vērā konkrētas vietas PČ un OS. Izbrīna ka te kāds hokeja "speciālists" iesaka ņemt vērā savstarpējās spēles-laikam viņš neko no rangu veidošanas nesaprot.
JO augstāk vieta jo vairāk punktu un viss - nekas cits nav jāņem vērā.
, 2012-04-26 23:00, pirms 13 gadiem
Interesanti , kuru vārtsargu Abols ieteiks Nolanam likt vārtos.....Vārtsargi būs vienīgie kuri cīnīsies.....pārējie skatīsies kā rips kūleņo un ielido .....
Mums atkal ir un būs VIENA SPēLE PAR Palikšanu ......
, 2012-04-26 23:00, pirms 13 gadiem
Ja godiigi tad beediigi, esam sliktaakie no labaakajiem,jo taas paareejaas komandas kas ir zem mums taas ir taas kas patstaaviigi kriit aaraa no elites grupas!
, 2012-04-26 23:00, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Tu gan esi joku vecis!

un pēc kā tad izlases ieņem vietas Pasaules čempionātos, ja ne pēc savstarpējiem rezultātiem?

un kāpēc Kanādai būtu jābūt augstāk, ja viņi pēdējajos PČ neko prātīgu nav sasnieguši???
nu re, atradām pirmo trūkumu rangā, par vietām olimpiskajās spēlēs vajadzētu punktus dot ne ja dubultā tad par 50% pa virsu gan.
, 2012-04-26 23:01, pirms 13 gadiem
erred rakstīja: Krievija - Latvija 5 mai 8:1
Vācija - Latvija 6. mai 21:15 5:2
Latvija - Itālija 8. mai 17:15 3:3
Čehija - Latvija 10. mai 21:15 8:0
Norvēģija - Latvija 12. mai 13:15 4:1
Latvija - Dānija 14. mai 17:15 2:5
. Zviedrija - Latvija 15. mai 21:15 8:1
Šitos rezultātus vajag saglabāt un šitam specam pēc čempionāta vēlreiz nosūtīt viņam pašam.
, 2012-04-26 23:02, pirms 13 gadiem
Nu 13. vieta noteikti mums ir par zemu, atliek vien atcerēties kā mēs spēlējām pagājušajā čempī! Tikai neveiksmes dēļ nesanāca tikt ārā no grupas...
, 2012-04-26 23:03, pirms 13 gadiem
LAIKS rakstīja: nu re, atradām pirmo trūkumu rangā, par vietām olimpiskajās spēlēs vajadzētu punktus dot ne ja dubultā tad par 50% pa virsu gan.
Šis tad arī varētu būt vienīgais reālais iebildums.
, 2012-04-26 23:03, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: A ko tu vari gribēt no ubagu valsts, atradies gudrinieks, ja tu liktu iekšā tādas naudas kā Dānijā un Norvēģijā, tad atdeve būtu 100% lielāka.
Par bērnu un jauniešu treniņprocesu un individuālo sagatavotību. Uzsvars uz to, ka par maz tiek darīts un, ka jādara vairāk un kvalitatīvāk, profesionālāk, lai puikiņi celtu savu meistarības līmeni, ja tiešām grib savu dzīvi saistīt ar profesionālo sportu un sasniegt augstu līmeni. Noskatieties pārraidi, sadzīviska saruna ar Gimajevu:

"Кухня" с Сергеем Гимаевым
-...


un galvenais akcents ir šajos pārraides laikos:

09:44-10:28
11:09-13:00.
, 2012-04-26 23:04, pirms 13 gadiem
LAIKS rakstīja: nu re, atradām pirmo trūkumu rangā, par vietām olimpiskajās spēlēs vajadzētu punktus dot ne ja dubultā tad par 50% pa virsu gan.
varbūt.
Taču tad tas nebūs vienādi godīgi pret visām izlasēm, jo OS piedalās tikai 12 izlases.

Katrā ziņā beidzot ir sakarīgs arguments.
, 2012-04-26 23:04, pirms 13 gadiem
nu kas tā par sūdu būšanu, atkal tie baltkrievi mums ir priekšā! Nu kā tas var būt?ja mēs visos svarīgākajos mačos viņus mūždien saliekam, bet viņi atkal rangā ir priekšā....
, 2012-04-26 23:05, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Savā acī Gateri neredz, nu nav nekāds rožu dārzs ap Raunas ielas kantori, bet viņi vieni paši tur neko nevar izdarīt, Paldies Kirovam, ka viņš ir, ja viņa nebūs, tad lūdzu, labāk nedomājiet par to, kāds būs Latvijas Čempionāts, Latvijas hokejs vai kā izlase vispār tiks uz nākamajiem WCh, jo lidmašīnu biļetēm naudas var nebūt.
Paldies Lembergam, ka ir Ventspils! MURGS!!!
, 2012-04-26 23:05, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: varbūt.
Taču tad tas nebūs vienādi godīgi pret visām izlasēm, jo OS piedalās tikai 12 izlases.

Katrā ziņā beidzot ir sakarīgs arguments.
Viss būs godīgi, OS piedalās tikai labākie!! pārējiem vēl "jāaug"!
, 2012-04-26 23:05, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: varbūt.
Taču tad tas nebūs vienādi godīgi pret visām izlasēm, jo OS piedalās tikai 12 izlases.

Katrā ziņā beidzot ir sakarīgs arguments.
Tikai tādā gadījumā, ja visām izlasēm nebūtu vietu tur jānopelna. Tas varētu būt arguments, ja Korejiešiem, piemēram, ļautu spēlēt 2018. gadā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-26 23:07, pirms 13 gadiem
pacantre rakstīja: eu, dārzeni, man nav tev nekas te jāpamato
droši vari sēdēt un pulēt raķeti pie sava iihf ranga
un iztiksim bez asprātībām, ekspert
redzi, puisīt, gudri d.irst visi māk. Bet kad savs viedoklis jānopamato - tad izrādās, ka daži (tai skaitā Tu) to nespēj...

P.S. sevi par ekspertu neuzskatu - vari nomierināties.
Un ar raķešu pulēšanu vari nodarboties pats - droši vien, ka tas Tev labāk sanāk. Tā izskatās, ka tas ir tieši tas, ar ko Tu gribi palepoties.
, 2012-04-26 23:07, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: izlasu reitings butu jasak veidot no SI GADA pa jaunam! ar katru gadu, kurs kadu vietu ienem,tada vieta ari reitinga tabula paliek! pie vecas sistemas sanaca ta,ka Dzerinia neiemaestais bullis pret daniem mus nogremdeja kopeja reitinga no potencialas astotas vai vel augstakas vietas uz trispadsmito.visus VECOS failus JADZES ARA!!! Jebitit Matos!
? Un pērnais čempis nav "vecais fails"? Tagad tak cits gads pavisam...
, 2012-04-26 23:08, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Šitos rezultātus vajag saglabāt un šitam specam pēc čempionāta vēlreiz nosūtīt viņam pašam.
Es jau saglabāju un izdrukāju priekš speciem!
, 2012-04-26 23:09, pirms 13 gadiem
krištianu rakstīja: Nu 13. vieta noteikti mums ir par zemu, atliek vien atcerēties kā mēs spēlējām pagājušajā čempī! Tikai neveiksmes dēļ nesanāca tikt ārā no grupas...
KHL labaakais treneru paaris izlasi noveda liidz 13vietai
, 2012-04-26 23:10, pirms 13 gadiem
krištianu rakstīja: Viss būs godīgi, OS piedalās tikai labākie!! pārējiem vēl "jāaug"!
pilnīgi pareizi jau Le Saint teica - 2018.g. OS notiks Korejā un korejieši tur piedalīsies (kā mājinieki). Iedomājies, ja nu Latvija netiek uz OS un reitingā nokļūst zem korejiešiem.
, 2012-04-26 23:10, pirms 13 gadiem
reals rangs.
tas ka Danija, Norvegija, Baltkrievija, Sveice, Vacija un Slovakija ir augstak par mums - nerada izbrinu.
Visas sis valstis attistas hokeja un ir uz pareiza cela, ko apstiprina labi vietejie cempionati, taja laika kad Latvijas hokeja nakotne ir migla tita.
Ja Slovenija, Italija, Austrija, Francija stradas tikpat citigi pie hokeja saimniecibas, pec gadiem 10 Latvija vares priecaties par 13 vietu ranga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-26 23:11, pirms 13 gadiem
Le Saint rakstīja: Tikai tādā gadījumā, ja visām izlasēm nebūtu vietu tur jānopelna. Tas varētu būt arguments, ja Korejiešiem, piemēram, ļautu spēlēt 2018. gadā.
gau jau priekš korejiešiem izdomās atkal kaut kādu jaunu sistēmu, ko līdzīgu kā 98 un 02 gadā, lai nebūtu pret grandiem jāspēlē un japiedzīvo 0:20
, 2012-04-26 23:12, pirms 13 gadiem
Madis rakstīja: nu kas tā par sūdu būšanu, atkal tie baltkrievi mums ir priekšā! Nu kā tas var būt?ja mēs visos svarīgākajos mačos viņus mūždien saliekam, bet viņi atkal rangā ir priekšā....
savulaik Baltkrievi bija ceturtie čempionātā...
, 2012-04-26 23:13, pirms 13 gadiem
gaisma2 rakstīja: KHL labaakais treneru paaris izlasi noveda liidz 13vietai
Latvijas izlase demonstrēja ļoti sakarīgu sniegumu , gan ar čehiem, gan ar somiem cīnījāmies par uzvaru līdz pēdējam! Pret Dāniju vispār bija spēle uz vieniem vārtiem, bet , diemžēl nesanāca iemest, tik, cik vajadzēja!
, 2012-04-26 23:15, pirms 13 gadiem
krištianu rakstīja: Latvijas izlase demonstrēja ļoti sakarīgu sniegumu , gan ar čehiem, gan ar somiem cīnījāmies par uzvaru līdz pēdējam! Pret Dāniju vispār bija spēle uz vieniem vārtiem, bet , diemžēl nesanāca iemest, tik, cik vajadzēja!
un?
fakts jau tāds, ka Znars ar Hari izlasi 2007.g. pārņēma kā 9. IIHF rangā, taču 5 gadu laikā nolaida līdz 13. vietai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-26 23:18, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: pats Tu esi mistisks! Pietiekami objektīvi veidots rangs. (par detaļām sīkāk šeit: Finland enters as no. 1

Lūdzu, pamato, konkrēti - kas tieši ir nepareizi (un bez tukšām frāzēm: tjipa, Krievija par zemu, Dānija par augstu u.t.t.). Un pastāsti kā tad pareizi būtu jāveido šis rangs
Nevar teikt ka rangs kurš rēķināts pēc tik maza spēļu daudzuma PČ ir 100% objektīvs. PČ spēļu daudzuma ziņā līdz šim, ir kā viena play-off kārta, tad ja pēc šādas formulas rēķinātu, kur KHL rangā atrastos SKA, Avangards vai vēl kāds grands, par MnD vispār nav vērts runāt, turpat kur Vitjaz!
Protams ir metodika, noteikumi pēc kuras jādzīvo, bet teikt ka tā ir pilnīgi pareizi, es neņemtos, kapēc ne trīs, pieci vai seši gadi! Diez vai kādam ir pareizā atbilde.
, 2012-04-26 23:18, pirms 13 gadiem
Ranks natspoguļo reālās lietas.
, 2012-04-26 23:21, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nevar teikt ka rangs kurš rēķināts pēc tik maza spēļu daudzuma PČ ir 100% objektīvs. PČ spēļu daudzuma ziņā līdz šim, ir kā viena play-off kārta, tad ja pēc šādas formulas rēķinātu, kur KHL rangā atrastos SKA, Avangards vai vēl kāds grands, par MnD vispār nav vērts runāt, turpat kur Vitjaz!
Protams ir metodika, noteikumi pēc kuras jādzīvo, bet teikt ka tā ir pilnīgi pareizi, es neņemtos, kapēc ne trīs, pieci vai seši gadi! Diez vai kādam ir pareizā atbilde.
nu, nezinu - 5 turnīri 4 gados... nav jau ar nemaz tik maz: kopā 29 vai vairāk spēles...
, 2012-04-26 23:21, pirms 13 gadiem
Šis ir tā saucamais pirmsčempionāta rangs, oficiālu statusu iegūs vienīgi pēc šī gadā izcīnīto punktu pieskaitīšanas. Kā jau rakstā teikts, tas ir kā pēc 75 metriem no 100.
Un tas nav nekāds jaunums, katrs to varēja izskaitļot pats pēc iepriekšējā čempionāta beigām.
Aptauja gan mazliet dīvaina, nav ticama varianta, ka OS kvalifikācija būs jāspēlē Dānijā, vai neiegūs OS ceļazīmi vispār.
, 2012-04-26 23:26, pirms 13 gadiem
Nu IIHF rangs ir nedaudz pārāk nestabils..
Pārāk jau nu neatbilstošs izskatās..
Slovākija toč nav zem Šveices, Norvēģijas un Vācijas..

Pirmkārt Olimpiskajām spēlēm vajadzētu daudz nozīmīgāk ietekmēt ranku, jo tur spēlē daudz optimālāki sastāvi...

Otrkārt ir muļķīgi, ja ranku balsta tikai uz vietas čempionātā zinot, ka reizēm tur viena ripa izšķir vietu 8niekā vai vietu kaut kur 12niekā...

Nezinu kā būtu labāka ranking sistēma, bet šī noteikti nav objektīva.

Domāju, ka ranks būtu jābalsta uz uzvarētām, zaudētām spēlēm iemestiem ielaistiem vārtiem attiecīgi ņemot vērā uzvarētā pretinieka ranku un es pat teiktu ka varētu ņemt vērā arī vārtu starpību..

Ja būtu pieeja datiem varētu patestēt dažādas sistēmas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-26 23:31, pirms 13 gadiem
Harold rakstīja: Nu IIHF rangs ir nedaudz pārāk nestabils..
Pārāk jau nu neatbilstošs izskatās..
Slovākija toč nav zem Šveices, Norvēģijas un Vācijas..

Pirmkārt Olimpiskajām spēlēm vajadzētu daudz nozīmīgāk ietekmēt ranku, jo tur spēlē daudz optimālāki sastāvi...

Otrkārt ir muļķīgi, ja ranku balsta tikai uz vietas čempionātā zinot, ka reizēm tur viena ripa izšķir vietu 8niekā vai vietu kaut kur 12niekā...

Nezinu kā būtu labāka ranking sistēma, bet šī noteikti nav objektīva.

Domāju, ka ranks būtu jābalsta uz uzvarētām, zaudētām spēlēm iemestiem ielaistiem vārtiem attiecīgi ņemot vērā uzvarētā pretinieka ranku un es pat teiktu ka varētu ņemt vērā arī vārtu starpību..

Ja būtu pieeja datiem varētu patestēt dažādas sistēmas
kāpēc Slovākijai būtu jābūt virs Vācijas vai Šveices??? Kad slovāki pēdējo reizi ir viņus vinnējuši?
Piemēram, 2011.g. PČ slovāki savās mājās pakāsa vāciešiem.
, 2012-04-26 23:32, pirms 13 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Latvija:
2008 - Finished in the 11th place
2009 - Finished in the 7th place
2010 - Finished in the 11th place
2011 - Finished in 13th place
Dānija:
2008- Finished in 12th place
2009- Finished in 13th place
2010- Finished in 8th place
2011- Finished in 11th place
Latvija divas 11-ās; 7-ā un 13-ā, Dānijai 12-ā; 13-ā; 8-ā; un 11-ā!
Tad kam jābūt augstāk?
Dānijai

pēdējajos 2 PČ Dānija bija augstāk nekā Latvija
, 2012-04-26 23:32, pirms 13 gadiem
Nesaprotu ko tur var perties par to rangu, vins ir pareizs un objektivs, ja neskaita vienu 7 vietu tad pedejos gadus, nekadi labie rezultati nav atskiriba no vacijas, norvegijas, danijas, kuras bija regulari augstak par latvijas izlasi. Ceru uz jauno cempja formatu, jo tas labak uzradis kurs stipraks, savadak bija vienas speles cempionats, kura totali neveicas.
, 2012-04-26 23:35, pirms 13 gadiem
eh bet cik gadus mes dzivojam A grupā???!!!!!
, 2012-04-26 23:36, pirms 13 gadiem
krištianu rakstīja: Latvijas izlase demonstrēja ļoti sakarīgu sniegumu , gan ar čehiem, gan ar somiem cīnījāmies par uzvaru līdz pēdējam! Pret Dāniju vispār bija spēle uz vieniem vārtiem, bet , diemžēl nesanāca iemest, tik, cik vajadzēja!
speeles atceros, bet diemzeel tas diemzeel mums gadaas biezaak kaa paareejiem.
, 2012-04-26 23:36, pirms 13 gadiem
labi, ka skaitļi hokeju nespēlē
, 2012-04-26 23:36, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: nu, nezinu - 5 turnīri 4 gados... nav jau ar nemaz tik maz: kopā 29 vai vairāk spēles...
Es piekrītu ka tas ir diezgan objektīvs turnīru izspēles rādītājs, bet ne pilnīgs.

Daudzos sporta veidos rēķina nevis punktus par vietām, bet koeficentu. Ja nospēlē labi pret grandu, tad ir viens punktu daudzums, ja pat uzvari 20. vietu saņem mazāku punktu daudzumu. Vai tas var darboties hokejā, nezinu, bet mēs paši reizēm atzīstam ka ir pat ļoti labas spēles bijušas kur zaudējām un ir izmocītas uzvaras par kurām negribas atcerēties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-26 23:37, pirms 13 gadiem
tabula reala, ja paskatas uz augsu,tad ko mes varam ta reali uzvaret-neko,halava var gadities.
, 2012-04-26 23:38, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: Es piekrītu ka tas ir diezgan objektīvs turnīru izspēles rādītājs, bet ne pilnīgs.

Daudzos sporta veidos rēķina nevis punktus par vietām, bet koeficentu. Ja nospēlē labi pret grandu, tad ir viens punktu daudzums, ja pat uzvari 20. vietu saņem mazāku punktu daudzumu. Vai tas var darboties hokejā, nezinu, bet mēs paši reizēm atzīstam ka ir pat ļoti labas spēles bijušas kur zaudējām un ir izmocītas uzvaras par kurām negribas atcerēties.
...bet mēs paši reizēm atzīstam ka ir pat ļoti labas spēles bijušas kur zaudējām un ir izmocītas uzvaras par kurām negribas atcerēties. - un ko tas maina? zaudējums arī Āfrikā ir zaudējums. Hokejā par zaudējumiem punktus nedod...
, 2012-04-26 23:39, pirms 13 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Skaidrs.
Bet ja skatās lielākā laika amplitūdā,tad mēs esam augstāk par dāņiem!
protams, vienmēr var piemeklēt sev izdevīgāku formātu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-26 23:49, pirms 13 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Nu ja! Vismaz ap sirdi paliek mierīgāk!
Katram hokeja vērotājam jau sen ir pašam savs rangs!
sevišķi moderni tagad ir taisīt personīgo hokeja līgu rangu. Galvenā fīča virsrakstā lietot vārdus "oficiālais", "īstais" u.t.t.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-27 00:10, pirms 13 gadiem
Latvijas vieta ir no 10-16, bet katru gadu spītīgi tiek sūtīta pēc medaļām (fanu versijā).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-27 00:21, pirms 13 gadiem
paskatījos citu topu, totalizatoru, kur Latvija tiešām novērtēta augstāk tikai par Itāļiem no mūsu grupas, toties, kā jau to varēja gaidīt, krievu un kanādiešu izredzes nav novērtētas zemāk par somu un zviedru, tā kā nu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-27 00:44, pirms 13 gadiem
Heiteri esat kautko dzirdējuši par paaudžu maiņu?
, 2012-04-27 00:46, pirms 13 gadiem
yti lox
Mordehajs Levijs rakstīja: Latvija Sočos nespēlēs, Latvija regulāri olimpiādē piedzīvo sagrāves un lūzeri tur netiek gaidīti, pokemoni un patrioti var tūlīt sākt histēriju.
, 2012-04-27 00:48, pirms 13 gadiem
ja erred ja looooox
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-27 03:21, pirms 13 gadiem
erred rakstīja: Krievija - Latvija 5 mai 8:1
Vācija - Latvija 6. mai 21:15 5:2
Latvija - Itālija 8. mai 17:15 3:3
Čehija - Latvija 10. mai 21:15 8:0
Norvēģija - Latvija 12. mai 13:15 4:1
Latvija - Dānija 14. mai 17:15 2:5
. Zviedrija - Latvija 15. mai 21:15 8:1
tev laikam hokejaa saprasanas nav.. ok labi varbutu tu uzmini kas vinnes/zaudes pareizi, bet rezultatu nebus pat tuvu.. labakaja gadijuma 1. busi pareizi uzminejis.. krc tu esi pilnigs idiots ar smadzenem zirna lieluma un sajegu no latvijas hokeja - nulli
, 2012-04-27 03:36, pirms 13 gadiem
Adekvats rangs, ja nemt vera ko latvijas hokeja saimnieciba uzlaboja pedejo 10 gadu laika (neko)
Speletaji labi, dzeki sitas......
Bet ar to ir pa maz.
Ja Latvijai nav lemts redzet normalu vietejo cempionatu, tad lai stabili turetos pasaules top-10 ir vajadzigi 2-3 KHL klubi, protams ja ari KHL projekts bus paliekoshs, un ar laiku paliks par Eiropas NHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-27 08:11, pirms 13 gadiem
"Pirmās četras vietas rangā ieņem Eiropas hokeja lielvalstis - “Big 6” pārstāves..."

Nuu....vispār jau ir/bija "Big 7", lai gan, protams, Slovākija pēdējā laikā nav tajā labākajā "formā", tomēr nedomāju, ka viņus tā uzreiz vajadzētu norakstīt uz leju.
, 2012-04-27 08:48, pirms 13 gadiem
CIk reāla ir iespēja, ka mēs pēc čempja tiekam vismaz 9. vietā ranga?
, 2012-04-27 08:55, pirms 13 gadiem
nikneims rakstīja: CIk reāla ir iespēja, ka mēs pēc čempja tiekam vismaz 9. vietā ranga?
praktiski nereāla - lai tiktu 9. vietā, Latvijas izlasei ir jāiekļūst 1/2 finālā.
, 2012-04-27 08:56, pirms 13 gadiem
Starp citu mistisks vai nē tas rangs, bet pie zināmas sakritības nosaka galīgo vietu stāvokli tabulā, kas pat var izšķirt kura komandā tiek tālāk, kura netiek.
, 2012-04-27 09:16, pirms 13 gadiem
erred rakstīja: Krievija - Latvija 5 mai 8:1
Vācija - Latvija 6. mai 21:15 5:2
Latvija - Itālija 8. mai 17:15 3:3
Čehija - Latvija 10. mai 21:15 8:0
Norvēģija - Latvija 12. mai 13:15 4:1
Latvija - Dānija 14. mai 17:15 2:5
. Zviedrija - Latvija 15. mai 21:15 8:1
Silts ieteikums! Psihoterapeits - Psihoterapija - Psihoterapeiti -sheit vari atrast speciaalistus, kas tev paliidzees. Lai veicas! Veseljojies!
, 2012-04-27 09:29, pirms 13 gadiem
Nesaprotu tos, kas te pukst par musu vietu rangā un tiem, kas mums ir priekšā, rangs ir pilnībā objektīvs pēc pagājušo gadu uzrādītajiem rezultātiem. Pēdējie 2 gadi bijuši absolūti skumji un no 2009. kad bijām #7 punkti ranga aprēķinā tiek samazināti par 25%, tas viss ir rakstīts zem ranga tabulas. Tā ka jātur īkšķi par labiem rezultātiem tad arī nākošgad rangā būsim augstāk.
, 2012-04-27 09:45, pirms 13 gadiem
Mēs (Latvija) esam tur kur mums jābūt. Pēdējos divos gados izlase netika pietiekami labi sagatavota čempim. Galvenais iemesls, manuprāt, bija Znaroka aizņemtība Gagarina kausa izcīņā, kas noveda pie tā, ka izlasē netika iespēlēti jaunie spēlētāji. Spēlēja vecajie buki, kas pēc garas sezonas vairs lāga nevarēja pavilkt. Mēs stāvējām uz vietas- izlase neatjaunojās.
Priex, ka Kira to saprata un parādijās Virsaitis, cepums viņam par to. Sirdī jūtu, ka 3 gadu laikā mēs varam atgriezties desmitniekā.
, 2012-04-27 09:54, pirms 13 gadiem
KaKts rakstīja: Nesaprotu tos, kas te pukst par musu vietu rangā un tiem, kas mums ir priekšā, rangs ir pilnībā objektīvs pēc pagājušo gadu uzrādītajiem rezultātiem. Pēdējie 2 gadi bijuši absolūti skumji un no 2009. kad bijām #7 punkti ranga aprēķinā tiek samazināti par 25%, tas viss ir rakstīts zem ranga tabulas. Tā ka jātur īkšķi par labiem rezultātiem tad arī nākošgad rangā būsim augstāk.
Speciāli paskatījos vietu sadalījumu Dānijai, Baltkrievijai, Norvēģijai no 2000 gada, tad man ir neizprotami. Vidējais vietu skaits - Latvijai : 10,1. Baltkrievijai, 10,5. Norvēģijai: 10,8. Dānijai 11,5. Neņemot vērā to, ka visas šīs komandas pa 11 gadiem ir arī vairākkārt izkritušas no augtākā diviziona. Kā grib tā skaita.
, 2012-04-27 12:09, pirms 13 gadiem
Šogad jāņem medaļas un uz Sočiem braucam pa taisno!
, 2012-04-27 12:16, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: praktiski nereāla - lai tiktu 9. vietā, Latvijas izlasei ir jāiekļūst 1/2 finālā.
Protams visreālākais tagad (šogad) būtu pacīnīties par kvalifikāciju Rīgā ne dāņi, ne belari nav neaizsniedzamā attālumā! Bet toties braukt spēlēt kvalifikāciju uz Slovākiju jau nu galīgi negribētos... Protams pastāv arī iespēja, ka novēģi šogad nodri$as, slovāki nospēlē līmenī un apiet norges!
, 2012-04-27 12:16, pirms 13 gadiem
erred rakstīja: Krievija - Latvija 5 mai 8:1
Vācija - Latvija 6. mai 21:15 5:2
Latvija - Itālija 8. mai 17:15 3:3
Čehija - Latvija 10. mai 21:15 8:0
Norvēģija - Latvija 12. mai 13:15 4:1
Latvija - Dānija 14. mai 17:15 2:5
. Zviedrija - Latvija 15. mai 21:15 8:1
Šogad mums būs daudz labu vīru un 5-2 zaudēt dānijai?!? viņi tur tikai zemenes lasa nevis hokeju spēlē.
, 2012-04-27 12:35, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Dānijai

pēdējajos 2 PČ Dānija bija augstāk nekā Latvija
Un? Ja vērā tak tiekņemti pēdējie 4 gadi! Tur pat tīri matemātiski mums būtu bijis jābūt virs dāņiem!
, 2012-04-27 12:36, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Protams visreālākais tagad (šogad) būtu pacīnīties par kvalifikāciju Rīgā ne dāņi, ne belari nav neaizsniedzamā attālumā! Bet toties braukt spēlēt kvalifikāciju uz Slovākiju jau nu galīgi negribētos... Protams pastāv arī iespēja, ka novēģi šogad nodri$as, slovāki nospēlē līmenī un apiet norges!
Latvijas izlase kvalifikācijā Slovākijā? diezgan nereāli... tad slovākiem baigais ūdens jānolaiž + arī Latvijai...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-27 16:00, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Un? Ja vērā tak tiekņemti pēdējie 4 gadi! Tur pat tīri matemātiski mums būtu bijis jābūt virs dāņiem!
Pēdējie 3 gadi, + šis gads, kas vēl nav izspēlēts, ja ņemtu pēdējos 4 gadus tad izrēķinātu pagājušā gada punktus.
, 2012-04-27 18:18, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Kurs pirms gadiem 10 butu iedomajies, ka Latvijas jauniesu un junioru izlases pasaules meroga bus konkuretspejigas par nacionalo izlasi?
Īslaicīga "problēma", kas nozīmē to, ka jauniešiem pieaugot mums būs vēl konkurētspējīgāka pieaugušo izlase nekā ir jauniešu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-27 21:49, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: LBR un POL kādreiz bija A grupā, kad tur spēlēja 8 komandas
kas ir LBR???? Polija A grupā bija rets viesis - apmēram reizi 15 gados...
, 2012-04-27 22:58, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: kas ir LBR???? Polija A grupā bija rets viesis - apmēram reizi 15 gados...
Šis rangs, protams, parāda tikai kaut kādu vietu summu vairākos gados. Bet āķis jau ir tajā, ka vietas noskaidrošana notiek(notika) ar pārāk lielu nejaušības līdzdalību. Es nesaku, ka tieši Latvija ir bijusi vislielākā zaudētāja, vienkārši no objektīva spēku ''izmērījuma'' te nav ne smakas.
Starp citu, par tiem četriem gadiem, pēc kuriem rēķina rangu, ir jau interesanti, ka to dara pēc dikti jaukas formulas, tikai tāda parasta matemātika liek šo to apšaubīt jo Dānija vidēji ieguvusi 11.vietu, kamēr Latvija - 10,5. Sīkums, bet ļauj nenoticēt. Un jā, vēl tāds sīkums kā olimpiāde, kurā Dānija vispār neiekļuva.
, 2012-04-28 01:31, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Tu gan esi joku vecis!

un pēc kā tad izlases ieņem vietas Pasaules čempionātos, ja ne pēc savstarpējiem rezultātiem?

un kāpēc Kanādai būtu jābūt augstāk, ja viņi pēdējajos PČ neko prātīgu nav sasnieguši???
Tātad spēlējot pret čehiem, amerikāņiem un kanādiešiem mēs varam uzzināt vai esam labāki par dāņiem. Ģēnijs, apsveicu tevi. Reālli mūsu vieta ir 9.
, 2012-04-28 01:36, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: praktiski nereāla - lai tiktu 9. vietā, Latvijas izlasei ir jāiekļūst 1/2 finālā.
Tātad ļoti reāla.
, 2012-04-28 12:40, pirms 13 gadiem
Latvija 1:4 Krievija
Latvija 2:3 Vācija
Latvija 5:3 Itālija
Latvija 2:5 Čehija
Latvija 4:3(PM) Norvēģija
Latvija 0:2 Zviedrija
Latvija 1:2(OT) Dānija
, 2012-04-28 12:41, pirms 13 gadiem
Tik svarīgi rangā bija pieminēt AAE un Mongoliju?
, 2012-05-01 01:04, pirms 13 gadiem
: Krievija - Latvija 5 mai 4:1
Vācija - Latvija 6. mai 21:15 3:2
Latvija - Itālija 8. mai 17:15 5:3
Čehija - Latvija 10. mai 21:15 6:2
Norvēģija - Latvija 12. mai 13:15 4:5
Latvija - Dānija 14. mai 17:15 2:4
. Zviedrija - Latvija 15. mai 21:15 5:0