Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvija 13. vietā IIHF rangā, pirmā - Somija

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Latvija 13. vietā IIHF rangā, pirmā - Somija
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Starptautiskā ledus hokeja federācija ceturtdien, 26. aprīlī, nedēļu pirms Pasaules čempionāta sākuma, publicēja jauno hokeja valstsvienību rangu. Pirmajā vietā ar 2245 punktiem ir pašreizējā pasaules čempione Somija, bet Latvijas valstsvienība ierindojusies trīspadsmitajā pozīcijā. Komandas, kuras 20. maijā ierindosies ranga pirmajās deviņās vietās, automātiski saņems ceļazīmes uz 2014. gada Olimpiskajām spēlēm Sočos.

Pirmās četras vietas rangā ieņem Eiropas hokeja lielvalstis - “Big 6” pārstāves Somija, Zviedrija, Krievija un Čehija. Sešnieku noslēdz Ziemeļamerikas komandas Kanāda un ASV, bet nākamās piecpadsmit vietas atkal ieņem eiropieši (Kazahstāna futbolā un hokejā vairāk startē Eiropas sacensībās).

Latvija ar 1825 punktiem ierindojas trīspadsmitajā vietā. Grupu turnīrā Teda Nolana vīriem būs jāspēlē pret ranga otro, trešo un ceturto labāko komandu. No konkurentēm apsteigta Itālija, kurai 1600 punkti dod septiņpadsmito vietu.

Augstāk par Latviju ir Zviedrija (2. vieta), Krievija (3. vieta), Čehija (4. vieta), Vācija (8. vieta), Norvēģija (9. vieta) un Dānija (12. vieta).

IIHF salīdzina pirmsčempionāta rangu ar 100 metru skrējienu, norādot, ka komandu izvietojums pirms turnīra atspoguļo situāciju pēc 75 metru veikšanas.

Pasaules čempionāta uzvarētāji saņem 1200 punktus, finālistiem pienākas 1160 punkti, bronzas medaļniekiem – 1120 punkti.

Uzreiz pēc čempionāta, 20. maijā, tiks publicēts galīgais 2012. gada rangs, pēc kura tiks noteiktas izsētās komandas un veikta kvalifikācijas atlase Olimpiskajām spēlēm Sočos.

Deviņas labākās ranga komandas automātiski kvalificēsies dalībai Olimpiskajās spēlēs. Komandas, kuras ierindosies no 10.-12. vietai, iegūs tiesības rīkot Olimpiskās kvalifikācijas turnīrus, kuri notiks 2013. gada februārī.

Galīgais rangs noteiks arī grupu sadalījumu 2013. gada Pasaules čempionātā.

IIHF 2012 hokeja valstsvienību rangs 26. aprīlī

#ValstsPunktiPČ vieta+ punkti
1Somija224511200
2Zviedrija224021160
3Krievija222531120
4Čehija221041100
5Kanāda219551060
6ASV204561040
7Šveice199071020
8Vācija198581000
9Norvēģija19609960
10Slovākija194010940
11Baltkrievija184511920
12Dānija183012900
13Latvija182513880
14Francija170014860
15Austrija168515840
16Kazahstāna162016820
17Itālija160017800 (Slovēnija)
18Slovēnija157518780 (Austrija)
19Ukraina153519760 (Ungārija)
20Ungārija150520740 (Japāna)
21Lielbritānija139021720 (Lielbritānija)
22Japāna136522700 (Ukraina)
23Polija136023680 (Koreja)
24Lietuva130524660 (Polija)
25Nīderlande128525640 (Nīderlande)
26Igaunija120026620 (Rumānija)
46Mongolija15546220 (Mongolija)
47AAE110--

Izmantotie resursi:
HOME IIHF

Latvija ceļazīmi uz Sočiem nodrošinās

  • 259

  • 240

  • 33


     [+] [-]

, 2012-04-26 23:05, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: varbūt.
Taču tad tas nebūs vienādi godīgi pret visām izlasēm, jo OS piedalās tikai 12 izlases.

Katrā ziņā beidzot ir sakarīgs arguments.
Viss būs godīgi, OS piedalās tikai labākie!! pārējiem vēl "jāaug"!

  +1 [+] [-]

, 2012-04-26 23:05, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: varbūt.
Taču tad tas nebūs vienādi godīgi pret visām izlasēm, jo OS piedalās tikai 12 izlases.

Katrā ziņā beidzot ir sakarīgs arguments.
Tikai tādā gadījumā, ja visām izlasēm nebūtu vietu tur jānopelna. Tas varētu būt arguments, ja Korejiešiem, piemēram, ļautu spēlēt 2018. gadā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-04-26 23:07, pirms 13 gadiem
pacantre rakstīja: eu, dārzeni, man nav tev nekas te jāpamato
droši vari sēdēt un pulēt raķeti pie sava iihf ranga
un iztiksim bez asprātībām, ekspert
redzi, puisīt, gudri d.irst visi māk. Bet kad savs viedoklis jānopamato - tad izrādās, ka daži (tai skaitā Tu) to nespēj...

P.S. sevi par ekspertu neuzskatu - vari nomierināties.
Un ar raķešu pulēšanu vari nodarboties pats - droši vien, ka tas Tev labāk sanāk. Tā izskatās, ka tas ir tieši tas, ar ko Tu gribi palepoties.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-26 23:07, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: izlasu reitings butu jasak veidot no SI GADA pa jaunam! ar katru gadu, kurs kadu vietu ienem,tada vieta ari reitinga tabula paliek! pie vecas sistemas sanaca ta,ka Dzerinia neiemaestais bullis pret daniem mus nogremdeja kopeja reitinga no potencialas astotas vai vel augstakas vietas uz trispadsmito.visus VECOS failus JADZES ARA!!! Jebitit Matos!
? Un pērnais čempis nav "vecais fails"? Tagad tak cits gads pavisam...

     [+] [-]

, 2012-04-26 23:08, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Šitos rezultātus vajag saglabāt un šitam specam pēc čempionāta vēlreiz nosūtīt viņam pašam.
Es jau saglabāju un izdrukāju priekš speciem!

     [+] [-]

, 2012-04-26 23:09, pirms 13 gadiem
krištianu rakstīja: Nu 13. vieta noteikti mums ir par zemu, atliek vien atcerēties kā mēs spēlējām pagājušajā čempī! Tikai neveiksmes dēļ nesanāca tikt ārā no grupas...
KHL labaakais treneru paaris izlasi noveda liidz 13vietai

  +1 [+] [-]

, 2012-04-26 23:10, pirms 13 gadiem
krištianu rakstīja: Viss būs godīgi, OS piedalās tikai labākie!! pārējiem vēl "jāaug"!
pilnīgi pareizi jau Le Saint teica - 2018.g. OS notiks Korejā un korejieši tur piedalīsies (kā mājinieki). Iedomājies, ja nu Latvija netiek uz OS un reitingā nokļūst zem korejiešiem.

  +3 [+] [-]

, 2012-04-26 23:10, pirms 13 gadiem
reals rangs.
tas ka Danija, Norvegija, Baltkrievija, Sveice, Vacija un Slovakija ir augstak par mums - nerada izbrinu.
Visas sis valstis attistas hokeja un ir uz pareiza cela, ko apstiprina labi vietejie cempionati, taja laika kad Latvijas hokeja nakotne ir migla tita.
Ja Slovenija, Italija, Austrija, Francija stradas tikpat citigi pie hokeja saimniecibas, pec gadiem 10 Latvija vares priecaties par 13 vietu ranga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-26 23:11, pirms 13 gadiem
Le Saint rakstīja: Tikai tādā gadījumā, ja visām izlasēm nebūtu vietu tur jānopelna. Tas varētu būt arguments, ja Korejiešiem, piemēram, ļautu spēlēt 2018. gadā.
gau jau priekš korejiešiem izdomās atkal kaut kādu jaunu sistēmu, ko līdzīgu kā 98 un 02 gadā, lai nebūtu pret grandiem jāspēlē un japiedzīvo 0:20

     [+] [-]

, 2012-04-26 23:12, pirms 13 gadiem
Madis rakstīja: nu kas tā par sūdu būšanu, atkal tie baltkrievi mums ir priekšā! Nu kā tas var būt?ja mēs visos svarīgākajos mačos viņus mūždien saliekam, bet viņi atkal rangā ir priekšā....
savulaik Baltkrievi bija ceturtie čempionātā...

     [+] [-]

, 2012-04-26 23:13, pirms 13 gadiem
gaisma2 rakstīja: KHL labaakais treneru paaris izlasi noveda liidz 13vietai
Latvijas izlase demonstrēja ļoti sakarīgu sniegumu , gan ar čehiem, gan ar somiem cīnījāmies par uzvaru līdz pēdējam! Pret Dāniju vispār bija spēle uz vieniem vārtiem, bet , diemžēl nesanāca iemest, tik, cik vajadzēja!

  +5 [+] [-]

, 2012-04-26 23:15, pirms 13 gadiem
krištianu rakstīja: Latvijas izlase demonstrēja ļoti sakarīgu sniegumu , gan ar čehiem, gan ar somiem cīnījāmies par uzvaru līdz pēdējam! Pret Dāniju vispār bija spēle uz vieniem vārtiem, bet , diemžēl nesanāca iemest, tik, cik vajadzēja!
un?
fakts jau tāds, ka Znars ar Hari izlasi 2007.g. pārņēma kā 9. IIHF rangā, taču 5 gadu laikā nolaida līdz 13. vietai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-26 23:18, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: pats Tu esi mistisks! Pietiekami objektīvi veidots rangs. (par detaļām sīkāk šeit: Finland enters as no. 1

Lūdzu, pamato, konkrēti - kas tieši ir nepareizi (un bez tukšām frāzēm: tjipa, Krievija par zemu, Dānija par augstu u.t.t.). Un pastāsti kā tad pareizi būtu jāveido šis rangs
Nevar teikt ka rangs kurš rēķināts pēc tik maza spēļu daudzuma PČ ir 100% objektīvs. PČ spēļu daudzuma ziņā līdz šim, ir kā viena play-off kārta, tad ja pēc šādas formulas rēķinātu, kur KHL rangā atrastos SKA, Avangards vai vēl kāds grands, par MnD vispār nav vērts runāt, turpat kur Vitjaz!
Protams ir metodika, noteikumi pēc kuras jādzīvo, bet teikt ka tā ir pilnīgi pareizi, es neņemtos, kapēc ne trīs, pieci vai seši gadi! Diez vai kādam ir pareizā atbilde.

  -4 [+] [-]

, 2012-04-26 23:18, pirms 13 gadiem
Ranks natspoguļo reālās lietas.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-26 23:21, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nevar teikt ka rangs kurš rēķināts pēc tik maza spēļu daudzuma PČ ir 100% objektīvs. PČ spēļu daudzuma ziņā līdz šim, ir kā viena play-off kārta, tad ja pēc šādas formulas rēķinātu, kur KHL rangā atrastos SKA, Avangards vai vēl kāds grands, par MnD vispār nav vērts runāt, turpat kur Vitjaz!
Protams ir metodika, noteikumi pēc kuras jādzīvo, bet teikt ka tā ir pilnīgi pareizi, es neņemtos, kapēc ne trīs, pieci vai seši gadi! Diez vai kādam ir pareizā atbilde.
nu, nezinu - 5 turnīri 4 gados... nav jau ar nemaz tik maz: kopā 29 vai vairāk spēles...

  +2 [+] [-]

, 2012-04-26 23:21, pirms 13 gadiem
Šis ir tā saucamais pirmsčempionāta rangs, oficiālu statusu iegūs vienīgi pēc šī gadā izcīnīto punktu pieskaitīšanas. Kā jau rakstā teikts, tas ir kā pēc 75 metriem no 100.
Un tas nav nekāds jaunums, katrs to varēja izskaitļot pats pēc iepriekšējā čempionāta beigām.
Aptauja gan mazliet dīvaina, nav ticama varianta, ka OS kvalifikācija būs jāspēlē Dānijā, vai neiegūs OS ceļazīmi vispār.

  -3 [+] [-]

, 2012-04-26 23:26, pirms 13 gadiem
Nu IIHF rangs ir nedaudz pārāk nestabils..
Pārāk jau nu neatbilstošs izskatās..
Slovākija toč nav zem Šveices, Norvēģijas un Vācijas..

Pirmkārt Olimpiskajām spēlēm vajadzētu daudz nozīmīgāk ietekmēt ranku, jo tur spēlē daudz optimālāki sastāvi...

Otrkārt ir muļķīgi, ja ranku balsta tikai uz vietas čempionātā zinot, ka reizēm tur viena ripa izšķir vietu 8niekā vai vietu kaut kur 12niekā...

Nezinu kā būtu labāka ranking sistēma, bet šī noteikti nav objektīva.

Domāju, ka ranks būtu jābalsta uz uzvarētām, zaudētām spēlēm iemestiem ielaistiem vārtiem attiecīgi ņemot vērā uzvarētā pretinieka ranku un es pat teiktu ka varētu ņemt vērā arī vārtu starpību..

Ja būtu pieeja datiem varētu patestēt dažādas sistēmas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-04-26 23:31, pirms 13 gadiem
Harold rakstīja: Nu IIHF rangs ir nedaudz pārāk nestabils..
Pārāk jau nu neatbilstošs izskatās..
Slovākija toč nav zem Šveices, Norvēģijas un Vācijas..

Pirmkārt Olimpiskajām spēlēm vajadzētu daudz nozīmīgāk ietekmēt ranku, jo tur spēlē daudz optimālāki sastāvi...

Otrkārt ir muļķīgi, ja ranku balsta tikai uz vietas čempionātā zinot, ka reizēm tur viena ripa izšķir vietu 8niekā vai vietu kaut kur 12niekā...

Nezinu kā būtu labāka ranking sistēma, bet šī noteikti nav objektīva.

Domāju, ka ranks būtu jābalsta uz uzvarētām, zaudētām spēlēm iemestiem ielaistiem vārtiem attiecīgi ņemot vērā uzvarētā pretinieka ranku un es pat teiktu ka varētu ņemt vērā arī vārtu starpību..

Ja būtu pieeja datiem varētu patestēt dažādas sistēmas
kāpēc Slovākijai būtu jābūt virs Vācijas vai Šveices??? Kad slovāki pēdējo reizi ir viņus vinnējuši?
Piemēram, 2011.g. PČ slovāki savās mājās pakāsa vāciešiem.

  +3 [+] [-]

, 2012-04-26 23:32, pirms 13 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Latvija:
2008 - Finished in the 11th place
2009 - Finished in the 7th place
2010 - Finished in the 11th place
2011 - Finished in 13th place
Dānija:
2008- Finished in 12th place
2009- Finished in 13th place
2010- Finished in 8th place
2011- Finished in 11th place
Latvija divas 11-ās; 7-ā un 13-ā, Dānijai 12-ā; 13-ā; 8-ā; un 11-ā!
Tad kam jābūt augstāk?
Dānijai

pēdējajos 2 PČ Dānija bija augstāk nekā Latvija

  +5 [+] [-]

, 2012-04-26 23:32, pirms 13 gadiem
Nesaprotu ko tur var perties par to rangu, vins ir pareizs un objektivs, ja neskaita vienu 7 vietu tad pedejos gadus, nekadi labie rezultati nav atskiriba no vacijas, norvegijas, danijas, kuras bija regulari augstak par latvijas izlasi. Ceru uz jauno cempja formatu, jo tas labak uzradis kurs stipraks, savadak bija vienas speles cempionats, kura totali neveicas.

     [+] [-]

, 2012-04-26 23:35, pirms 13 gadiem
eh bet cik gadus mes dzivojam A grupā???!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2012-04-26 23:36, pirms 13 gadiem
krištianu rakstīja: Latvijas izlase demonstrēja ļoti sakarīgu sniegumu , gan ar čehiem, gan ar somiem cīnījāmies par uzvaru līdz pēdējam! Pret Dāniju vispār bija spēle uz vieniem vārtiem, bet , diemžēl nesanāca iemest, tik, cik vajadzēja!
speeles atceros, bet diemzeel tas diemzeel mums gadaas biezaak kaa paareejiem.

     [+] [-]

, 2012-04-26 23:36, pirms 13 gadiem
labi, ka skaitļi hokeju nespēlē

  +1 [+] [-]

, 2012-04-26 23:36, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: nu, nezinu - 5 turnīri 4 gados... nav jau ar nemaz tik maz: kopā 29 vai vairāk spēles...
Es piekrītu ka tas ir diezgan objektīvs turnīru izspēles rādītājs, bet ne pilnīgs.

Daudzos sporta veidos rēķina nevis punktus par vietām, bet koeficentu. Ja nospēlē labi pret grandu, tad ir viens punktu daudzums, ja pat uzvari 20. vietu saņem mazāku punktu daudzumu. Vai tas var darboties hokejā, nezinu, bet mēs paši reizēm atzīstam ka ir pat ļoti labas spēles bijušas kur zaudējām un ir izmocītas uzvaras par kurām negribas atcerēties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-26 23:37, pirms 13 gadiem
tabula reala, ja paskatas uz augsu,tad ko mes varam ta reali uzvaret-neko,halava var gadities.

     [+] [-]

, 2012-04-26 23:38, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: Es piekrītu ka tas ir diezgan objektīvs turnīru izspēles rādītājs, bet ne pilnīgs.

Daudzos sporta veidos rēķina nevis punktus par vietām, bet koeficentu. Ja nospēlē labi pret grandu, tad ir viens punktu daudzums, ja pat uzvari 20. vietu saņem mazāku punktu daudzumu. Vai tas var darboties hokejā, nezinu, bet mēs paši reizēm atzīstam ka ir pat ļoti labas spēles bijušas kur zaudējām un ir izmocītas uzvaras par kurām negribas atcerēties.
...bet mēs paši reizēm atzīstam ka ir pat ļoti labas spēles bijušas kur zaudējām un ir izmocītas uzvaras par kurām negribas atcerēties. - un ko tas maina? zaudējums arī Āfrikā ir zaudējums. Hokejā par zaudējumiem punktus nedod...

  +1 [+] [-]

, 2012-04-26 23:39, pirms 13 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Skaidrs.
Bet ja skatās lielākā laika amplitūdā,tad mēs esam augstāk par dāņiem!
protams, vienmēr var piemeklēt sev izdevīgāku formātu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-26 23:49, pirms 13 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Nu ja! Vismaz ap sirdi paliek mierīgāk!
Katram hokeja vērotājam jau sen ir pašam savs rangs!
sevišķi moderni tagad ir taisīt personīgo hokeja līgu rangu. Galvenā fīča virsrakstā lietot vārdus "oficiālais", "īstais" u.t.t.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja