Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvija dosies pēc revanša otrajā pārbaudes spēlē pret Lielbritāniju

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Latvija dosies pēc revanša otrajā pārbaudes spēlē pret Lielbritāniju
Foto: LHF

Šodien plkst. 19:30 Koventrijā Latvijas hokeja izlase aizvadīs otro savstarpējo pārbaudes maču pret Lielbritānijas izlasi. Sestdien uzvaru pagarinājumā ar 3:2 guva pretinieki.

• Harija Vītoliņa trenētā Latvijas hokeja izlase, gatavojoties 2023. gada pasaules čempionātam, šodien aizvadīs otro pārbaudes spēli izbraukumā pret Lielbritāniju. Tās sākums plkst. 19:30, bet maksas tiešraide (cena 15 mārciņas) meklējama šeit.

• Vakar izlase piedzīvoja otro zaudējumu trijās pārbaudes spēlēs, pretiniekiem piekāpjoties pagarinājumā ar 2:3. Noslēdzošie vārti tika ielaisti, kad Latvijas vārti bija tukši. Izlases labā vārtus guva Renārs Krastenbergs un Miks Indrašis.

• Izlase uz Lielbritāniju devās iespējami labākajā sastāvā – ar trim vārtsargiem, deviņiem aizsargiem un 14 uzbrucējiem. Rīgā palika Patriks Ozols, Ralfs Bergmanis, Rainers Rullers un Georgs Golovkovs.

• Pirmajā pārbaudes spēlē sestdien izlases treneri lēma, ka nespēlēs Mārtiņš Dzierkals, Rihards Bukarts un Kristaps Zīle. Komentārā Latvijas Hokeja federācijai (LHF) Vītoliņš pauda, ka šodien visi trīs dosies laukumā.

• Latvijas izlase pirmajā mačā pret Lielbritāniju izdarīja par 19 metieniem vairāk nekā pretinieks (43:24), taču tas nedeva rezultātu. To pēc mača uzsvēra gan galvenais treneris, gan uzbrucējs Oskars Batņa. ‘’Vai nu bija neprecīza pēdējā piespēle, vai arī pēdējais metiens bija vārtsargam vēderā. Kvantitāte bija, taču tā nepārauga kvalitātē – pie tā ir jāpiestrādā,’’ minēja treneris.

• Lielbritānijas hokeja izlasē zināmākais spēlētājs ir Līems Kērks, kurš izvēlēts 2018. gada draftā, bet šo sezonu viņš pabeidza Somijas ‘’Jukurit’’ klubā, esot Oskara Batņas komandas biedrs. Vakardienas panākumā viņš guva uzvaras vārtus.

• Tāpat mājiniekiem ar precīzu metienu izcēlās pēdējo divu Lielbritānijas hokeja līgas labākais jaunais spēlētājs Džošua Volers un Bens Leiks.

• Latvijas hokeja izlase pēc divām pārbaudes spēlēm Lielbritānijā nākamajā nedēļas nogalē pret Šveici aizvadīs vienīgos mačus ‘’Arēnā Rīga’’. Pārbaudes spēļu cikls tiks noslēgts 5. maijā pret Dāniju.

Latvijas izlases sastāvs spēlēm pret Lielbritāniju

PozīcijaSpēlētājsKlubs
VārtsargsIvars PunnenovsLausanne (Šveice)
Ēriks VītolsZemgale/LLU
Mariuss Bajaruns-GalejsZemgale/LLU
AizsargsJānis JaksLitvinov (Čehija)
Kristaps ZīleLitvinov (Čehija)
Ralfs FreibergsLitvinov (Čehija)
Kristofers BindulisČeske Budejovice (Čehija)
Artūrs AndžānsTUTO (Somija-2)
Arvils BergmanisAlaska-Fairbanks (NCAA)
Roberts MamčicsNove Zamky (Slovākija)
Miks TumānovsRoKi (Somija-2)
Uvis BalinskisLiberec (Čehija)
UzbrucējsKaspars DaugaviņšRoosters (Vācija)
Oskars BatņaJukurit (Somija)
Filips BuncisNitra (Slovākija)
Dans LočmelisLulea (Zviedrija-U20)
Miks IndrašisWild Wings (Vācija)
Renārs KrastenbergsAIK (Zviedrija-2)
Mārtiņš DzierkalsČeske Budejovice (Čehija)
Rihards MarenisOrebro (Zviedrija)
Ronalds ĶēniņšLausanne (Šveice)
Rihards BukartsEC-KAC (Austrija)
Haralds EgleLangenthal (Šveice-2)
Oskars LapinskisTigers (Šveice)
Rihards MelnalksnisGCK Lions (Šveice-2)
Toms AndersonsLa Chaux De Fonds (Šveice-2)

Pārbaudes spēles

DatumsPilsētaPretinieceRez.
07.04.RīgaPolija3:5
08.04.RīgaPolija2:0
22.04.NotingemaLielbritānija2:3 P
23.04.KoventriLielbritānija
28.04.RīgaŠveice
29.04.RīgaŠveice
04.05.viesosDānija
Slēpts komentārs: Rubentus

  +2 [+] [-]

, 2023-04-23 11:04, pirms 2 gadiem
Es ieteiktu pirmo periodu spēlēt bez vārtsarga. Nopietni. Ko zaudēt? Toties visi apspriedīs

  +1 [+] [-]

, 2023-04-23 11:05, pirms 2 gadiem
Ja visiem ar veselību labi, tad Marenis/Ķēniņš, Bergmanis/Mamčics un Krastenbergs malā un tie 3 vietā.

  -4 [+] [-]

, 2023-04-23 11:05, pirms 2 gadiem
Rubentus rakstīja: Hokeja pavasaris ar katru gadu izraisa sabiedrībā mazāku interesi. Nav tie laiki, kad katrs otrais runāja par hokeju. Tauta beidzot sapratusi ka pasaules čempionāts tikai pēc nosaukuma skan skaļi, bet te it nemaz nenoskaidro spēcīgāko izlasi pasaulē.
Pēc biļešu cenām nepateiksi, ka nenoskaidro labāko

  +3 [+] [-]

, 2023-04-23 11:19, pirms 2 gadiem
Es ticu, ka viss būs kārtībā! Tikai nezinu, kurā sporta veidā! Harijs aizmirst, ka tā ir valsts izlase, neviss privātais klubiņš!

  +2 [+] [-]

, 2023-04-23 11:25, pirms 2 gadiem
Izlase uz Lielbritāniju devās iespējami labākajā sastāvā – ar trim vārtsargiem, deviņiem aizsargiem un 14 uzbrucējiem. Rīgā palika Patriks Ozols, Ralfs Bergmanis, Rainers Rullers
Kas? Ārprāc

  +1 [+] [-]

, 2023-04-23 11:34, pirms 2 gadiem
Kāda motivācija ir tiem, kuri nopirka šis super dārgās biletes? Butu gatavi arī 500 eiro maksāt par otrās šķiras turniru?

  -1 [+] [-]

, 2023-04-23 11:47, pirms 2 gadiem
noriks rakstīja: Izlase uz Lielbritāniju devās iespējami labākajā sastāvā – ar trim vārtsargiem, deviņiem aizsargiem un 14 uzbrucējiem. Rīgā palika Patriks Ozols, Ralfs Bergmanis, Rainers Rullers
Kas? Ārprāc
nesapratu Tavu īdienu. Par ko bēda?

  -1 [+] [-]

, 2023-04-23 11:48, pirms 2 gadiem
yourbro rakstīja: Ja visiem ar veselību labi, tad Marenis/Ķēniņš, Bergmanis/Mamčics un Krastenbergs malā un tie 3 vietā.
kāpēc Marenis, kāpēc Bergmanis???

  +1 [+] [-]

, 2023-04-23 11:54, pirms 2 gadiem
ja hokejists visu sezonu metis vārtsargam vēderā,kāpēc gan lai izlasē būtu savādāk
atliek apskatīties rezultativitāti klubos

     [+] [-]

, 2023-04-23 12:13, pirms 2 gadiem
noriks rakstīja: Izlase uz Lielbritāniju devās iespējami labākajā sastāvā – ar trim vārtsargiem, deviņiem aizsargiem un 14 uzbrucējiem. Rīgā palika Patriks Ozols, Ralfs Bergmanis, Rainers Rullers
Kas? Ārprāc
Bla , bla ...nemīz pirms laika . Ābols , Čukste , Smirnovs , Dzeriņs ....
Slēpts komentārs: Gayropa

  +5 [+] [-]

, 2023-04-23 12:18, pirms 2 gadiem
Rubentus rakstīja: Hokeja pavasaris ar katru gadu izraisa sabiedrībā mazāku interesi. Nav tie laiki, kad katrs otrais runāja par hokeju. Tauta beidzot sapratusi ka pasaules čempionāts tikai pēc nosaukuma skan skaļi, bet te it nemaz nenoskaidro spēcīgāko izlasi pasaulē.
Tava tauta ? A ko ta tu nedzīvo savas tautas valstī ? 😜

  +6 [+] [-]

, 2023-04-23 12:18, pirms 2 gadiem
Gayropa rakstīja: Diemžēl pēc KHL pamešanas Latvijas hokejs izmirs tas ir acīmredzami. Tomēr KHL uzturēja Latvijas hokeja līmeni virsotnē un audzināja mūsu talantus. Žēl ka politika iznīcināja hokeju. ☹️
Beidz dzert tik agri no rīta, vatān

  +3 [+] [-]

, 2023-04-23 12:20, pirms 2 gadiem
Rubentus rakstīja: Hokeja pavasaris ar katru gadu izraisa sabiedrībā mazāku interesi. Nav tie laiki, kad katrs otrais runāja par hokeju. Tauta beidzot sapratusi ka pasaules čempionāts tikai pēc nosaukuma skan skaļi, bet te it nemaz nenoskaidro spēcīgāko izlasi pasaulē.
Pa dzīvi neapmierinātais cilvēciņš.

  +4 [+] [-]

, 2023-04-23 12:20, pirms 2 gadiem
Gayropa rakstīja: Diemžēl pēc KHL pamešanas Latvijas hokejs izmirs tas ir acīmredzami. Tomēr KHL uzturēja Latvijas hokeja līmeni virsotnē un audzināja mūsu talantus. Žēl ka politika iznīcināja hokeju. ☹️
Pasaki paldies pukinam 💋

     [+] [-]

, 2023-04-23 12:33, pirms 2 gadiem
Rubentus rakstīja: Kāda motivācija ir tiem, kuri nopirka šis super dārgās biletes? Butu gatavi arī 500 eiro maksāt par otrās šķiras turniru?
ko tu vari ņerkstēt?

  -1 [+] [-]

, 2023-04-23 12:35, pirms 2 gadiem
Neesmu vatāns. Slava Varenajai Ukrainai cīņā pret Krievijas fašismu. Bet esam objektīvi, KHL tomēr Latvijas hokejam deva daudz...

  -2 [+] [-]

, 2023-04-23 12:41, pirms 2 gadiem
Poļiem zaudējam Angļiem zaudējām kas tālāk???

  +2 [+] [-]

, 2023-04-23 12:42, pirms 2 gadiem
Šogad ir vājākā izlase par dārgākajām biļetēm

     [+] [-]

, 2023-04-23 12:46, pirms 2 gadiem
Nespid pat 10.vieta.

     [+] [-]

, 2023-04-23 12:54, pirms 2 gadiem
Gayropa rakstīja: Neesmu vatāns. Slava Varenajai Ukrainai cīņā pret Krievijas fašismu. Bet esam objektīvi, KHL tomēr Latvijas hokejam deva daudz...
Ko tad deva lol? Kā nu jau 25 gadus katru PČ dzīvojām 10+/-3 vietā, uzvarot grupā ~2 spēles, tā arī dzīvojam. Arī šis gads nebūs izņēmums.

  -1 [+] [-]

, 2023-04-23 13:16, pirms 2 gadiem
bassline rakstīja: Ko tad deva lol? Kā nu jau 25 gadus katru PČ dzīvojām 10+/-3 vietā, uzvarot grupā ~2 spēles, tā arī dzīvojam. Arī šis gads nebūs izņēmums.
Katru gadu kādus 20 miljonus eiro vienīgi mūsējie nemācēja to naudu ieguldīt Latvijas hokejā, vienkārši notrieca

  +4 [+] [-]

, 2023-04-23 13:53, pirms 2 gadiem
hokejists77 rakstīja: Katru gadu kādus 20 miljonus eiro vienīgi mūsējie nemācēja to naudu ieguldīt Latvijas hokejā, vienkārši notrieca
Ja nemaldos, tad pēdējās sezonās dinamo budžets bija kādi 11 miljoni, no kurienes Tu izfantazēji 20, ir tikai tev zināms,

  +2 [+] [-]

, 2023-04-23 14:04, pirms 2 gadiem
Kāpēc pie noslēdzošajiem mūsu vārti bij tukši?

  +3 [+] [-]

, 2023-04-23 14:38, pirms 2 gadiem
TinderDtae rakstīja: Ja nemaldos, tad pēdējās sezonās dinamo budžets bija kādi 11 miljoni, no kurienes Tu izfantazēji 20, ir tikai tev zināms,
Man liekas ka bija dešuks + tas, ko nopelnīja ar biļetēm šķiet kakāds 1.5 labākajā gadā un pārsimts štukas ar atribūtiku.

  +1 [+] [-]

, 2023-04-23 15:04, pirms 2 gadiem
Rubentus rakstīja: Hokeja pavasaris ar katru gadu izraisa sabiedrībā mazāku interesi. Nav tie laiki, kad katrs otrais runāja par hokeju. Tauta beidzot sapratusi ka pasaules čempionāts tikai pēc nosaukuma skan skaļi, bet te it nemaz nenoskaidro spēcīgāko izlasi pasaulē.
Problema ir ta, ka prieks OS, Latvija ari nebija liela aziotaza, pat 1/4 pret Kanadu.

     [+] [-]

, 2023-04-23 15:07, pirms 2 gadiem
Kad Latvija vesturiski zaudeja Lielbritanijai?

  -1 [+] [-]

, 2023-04-23 15:48, pirms 2 gadiem
TinderDtae rakstīja: Ja nemaldos, tad pēdējās sezonās dinamo budžets bija kādi 11 miljoni, no kurienes Tu izfantazēji 20, ir tikai tev zināms,
Skaitu visu kopā pārejie no Latvijas spēlētāji, treneri, tiesneši biļetes bonusi .Kalniņš vien šogad gandrīz ļemu pacēla

  +2 [+] [-]

, 2023-04-23 15:59, pirms 2 gadiem
hokejists77 rakstīja: Katru gadu kādus 20 miljonus eiro vienīgi mūsējie nemācēja to naudu ieguldīt Latvijas hokejā, vienkārši notrieca
Mūsējie kaut kā jau mācēja , krievas nemācēja , patirsa iespēju piedalities vispār😜 pat briti spēlē elitē , betkrievas nē

  -4 [+] [-]

, 2023-04-23 16:21, pirms 2 gadiem
j888 rakstīja: Mūsējie kaut kā jau mācēja , krievas nemācēja , patirsa iespēju piedalities vispār😜 pat briti spēlē elitē , betkrievas nē
Skaties ka mūsējie neizlido ārā no elites mūsējie ir ļoti švaki ar Bukartiem elitei nepietiek

  -1 [+] [-]

, 2023-04-23 16:30, pirms 2 gadiem
hokejists77 rakstīja: Skaitu visu kopā pārejie no Latvijas spēlētāji, treneri, tiesneši biļetes bonusi .Kalniņš vien šogad gandrīz ļemu pacēla
Es neesmu drošs, ka līdz galam saprotu Tavu domu gājienu, bet labi, lai būtu kā Tu saki

  -3 [+] [-]

, 2023-04-23 17:23, pirms 2 gadiem
Ir pienācis laiks LV pamest stiprāko grupu un nolaisties uz zemāko līmeni

  -4 [+] [-]

, 2023-04-23 17:27, pirms 2 gadiem
Šogad Latvija kapās par palikšanu ...

  +2 [+] [-]

, 2023-04-23 17:35, pirms 2 gadiem
hokejists77 rakstīja: Šogad ir vājākā izlase par dārgākajām biļetēm
Šķiet ka pie Beļavska arī nebija spīdošī

  -1 [+] [-]

, 2023-04-23 17:42, pirms 2 gadiem
Jānosprauž mērķis 4 uzvaras grupu turnīrā. Un jau pirmajās spēles kaut kas ir jāuzvar, vai dažas spēles līdz OT jāizvelk, ja grib kaut. Skatos kad mums izdevās 1/4 ar Hārtliju, biju 3+1 (OT) uzvaras.

  +1 [+] [-]

, 2023-04-23 18:12, pirms 2 gadiem
Valsts futbola izlase Viaplay platformā (bezmaksas, bet pat 10 gadus veciem tv tā nav pieejama). Hokeja izlases pārbaudes spēles nav iespējams redzēt. Vai patiešām savas valsts izlasi var redzēt tikai izredzētie? Pagaidām basketbols mums nav atņemts.

  +2 [+] [-]

, 2023-04-23 18:21, pirms 2 gadiem
hokejists77 rakstīja: Katru gadu kādus 20 miljonus eiro vienīgi mūsējie nemācēja to naudu ieguldīt Latvijas hokejā, vienkārši notrieca
Dinamo budžets nevienu sezonu nebija 20 ļami. Un rusļiki nedeva budžetu Latvijas hokejam. To deva savam maigās varas projektam, privātam klubam - Dinamo. Tajā brīdī, kad kāds pēkšņi to naudu pludinātu bērnu hokejā, izlasē vai vietējā čempī - tātad latviešu hokejā, naudas krānu nogrieztu nost.

  +1 [+] [-]

, 2023-04-23 18:23, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Valsts futbola izlase Viaplay platformā (bezmaksas, bet pat 10 gadus veciem tv tā nav pieejama). Hokeja izlases pārbaudes spēles nav iespējams redzēt. Vai patiešām savas valsts izlasi var redzēt tikai izredzētie? Pagaidām basketbols mums nav atņemts.
Funi, pirmo gadu pārbaudes mači ārzemēs ir pieejami par maksu? Un taču paseko līdzi. sākumā solīja, ka rādīs, pēc tam no britu puses atnāca ziņa, ka nespēs nodrošināt pietiekami jaudīgu pārraidi, lai to var laist. Ko tad bija jādara? Ltv pēkšņi jāatver maku? Vai varbūt LHF no sava budžeta, lai pēc tam, lai varētu tērēt vietējam čempim vai bērniem, vel par pāris procentiem uzskrūvētu cenas PČ biļetēm? Beidz dzīvot padomju savienībā.

  +2 [+] [-]

, 2023-04-23 18:24, pirms 2 gadiem
hokejists77 rakstīja: Skaitu visu kopā pārejie no Latvijas spēlētāji, treneri, tiesneši biļetes bonusi .Kalniņš vien šogad gandrīz ļemu pacēla
Kāds sakars hokejistu algām ar Latvijas hokeju? Hokejistiem būtu daļa naudas jāatdod LHF? Jei bogu komunists

  +5 [+] [-]

, 2023-04-23 18:28, pirms 2 gadiem
Es, tā skatos, ka rusļikiem Ukrainā iet tik švaki, ka SC rusļiki ar kaifu izlīduši no slēpņiem, kad lv sportā kaut kas neiet ideāli. Gan ikdienas vaboles, gan visādi gadiem klusējošie ķer kaifu iesmejot par neko nenozīmējošiem zaudējumiem un izvilkuši tekstus par "bez KHL būs pisec"
Rusļiki, nu ja Latvija tik sūdīga - dodieties austrumu virzienā, tur jūs ar prieku pieņems. Varēsiet baudī vareno KHL ar Vareno CSKA, Minskas Dinamo un pasaules čempionātu ar BLR, Rus un Ziemeļkoreju, kuru tiesās brālīgie Eritrejas tiesneši. Tur nebūs ne geiropa, ne zili dzeltenie karodziņi, ne jāmaksā par sbornajas pārbaudes spēlēm + 9. maijā varēsiet buhāt cik uziet.

  +1 [+] [-]

, 2023-04-23 18:53, pirms 2 gadiem
Kāpēc Daugaviņš nespēles, ceru ka ne trauma

     [+] [-]

, 2023-04-23 19:04, pirms 2 gadiem
vozā rakstīja: Kāpēc Daugaviņš nespēles, ceru ka ne trauma
a kāpēc Daugaviņam būtu jāspēlē??? Nafig Kasparu trenkāt katrā spēlē?

  +1 [+] [-]

, 2023-04-23 19:05, pirms 2 gadiem
vozā rakstīja: Kāpēc Daugaviņš nespēles, ceru ka ne trauma
Kāpēc viņam būtu jāspēlē? Tu aizbrauc uz pārbaudes spēlēm, cikla viducī, tev ir 30+ džeki nometnē + vēl pāris mājās un vēl klubos. TU gribi notestēt visus variantus. Un sorry, bet Daugava pirmajās 3 spēlēs ir bijis vājš. Es neticu, ka viņu izsvītros, bet ja viņš turpinās bakstīties, kā šobrīd un, tomēr, tas notiks, tas nebūtu nekas nosodāms. Viņš vairs nav 2015. gada neaizvietojamais Daugaviņš, kas būtībā trijatā ar Lauri un Džeru uztaisīja čempi.

     [+] [-]

, 2023-04-23 19:08, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Kāpēc viņam būtu jāspēlē? Tu aizbrauc uz pārbaudes spēlēm, cikla viducī, tev ir 30+ džeki nometnē + vēl pāris mājās un vēl klubos. TU gribi notestēt visus variantus. Un sorry, bet Daugava pirmajās 3 spēlēs ir bijis vājš. Es neticu, ka viņu izsvītros, bet ja viņš turpinās bakstīties, kā šobrīd un, tomēr, tas notiks, tas nebūtu nekas nosodāms. Viņš vairs nav 2015. gada neaizvietojamais Daugaviņš, kas būtībā trijatā ar Lauri un Džeru uztaisīja čempi.
Daugaviņš nekad pārbaudes spēlēs nav bijis izcils... Bieži ir bijis, ka Daugaviņš PČ ir pilnīgi cits Daugaviņš (salīdzinot ar to, kas redzēts pārbaudes spēlēs)

  +2 [+] [-]

, 2023-04-23 19:11, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: Daugaviņš nekad pārbaudes spēlēs nav bijis izcils... Bieži ir bijis, ka Daugaviņš PČ ir pilnīgi cits Daugaviņš (salīdzinot ar to, kas redzēts pārbaudes spēlēs)
Piekrītu, bet arī OS un pēdējā savā PČ Daugava ne tuvu nebija tas, kas pirms 5+ gadiem. Viņš nav neaizvietojams. Ja buksēs un Haris pieņems kārtējo nepopulāro lēmumu - šis pat būs pamatots, jo izlasē ir jāmauc tiem, kas vislabāk iederās komandā tieši uz to brīdi gan snieguma, gan ķīmijas ziņā nevis tiem, kas labi mauca pirms 5 gadiem un tagad knapi velk kājas. Pekina tam, ka veci lauri ne vienmēr palīdzēs uz laukuma ir ideāls piemērs. Savukārt, pērnaisčempis ir ideāls piemērs tam, kas notiek ja problēmas ir ar ķīmiju un abi sači ir ideāli piemēri, kas notiek ja pie stūres ir vājš treneris.

  +2 [+] [-]

, 2023-04-23 19:17, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Piekrītu, bet arī OS un pēdējā savā PČ Daugava ne tuvu nebija tas, kas pirms 5+ gadiem. Viņš nav neaizvietojams. Ja buksēs un Haris pieņems kārtējo nepopulāro lēmumu - šis pat būs pamatots, jo izlasē ir jāmauc tiem, kas vislabāk iederās komandā tieši uz to brīdi gan snieguma, gan ķīmijas ziņā nevis tiem, kas labi mauca pirms 5 gadiem un tagad knapi velk kājas. Pekina tam, ka veci lauri ne vienmēr palīdzēs uz laukuma ir ideāls piemērs. Savukārt, pērnaisčempis ir ideāls piemērs tam, kas notiek ja problēmas ir ar ķīmiju un abi sači ir ideāli piemēri, kas notiek ja pie stūres ir vājš treneris.
pilni kapi mums ar neaizvietojamiem cilvēkiem

Bet nu jā, Haris pārliecību neiedveš...
Kaut kur sāk atgādināt Beļavski 2015.g. ...

  +1 [+] [-]

, 2023-04-23 19:23, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: pilni kapi mums ar neaizvietojamiem cilvēkiem

Bet nu jā, Haris pārliecību neiedveš...
Kaut kur sāk atgādināt Beļavski 2015.g. ...
haris kaut ko var tikai tandēmā ar oļegu un otrādi

  +9 [+] [-]

, 2023-04-23 19:26, pirms 2 gadiem
Laba kvalitaate - https://youtube.com/live/ZBkCp8MeeR...

     [+] [-]

, 2023-04-23 19:26, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: pilni kapi mums ar neaizvietojamiem cilvēkiem

Bet nu jā, Haris pārliecību neiedveš...
Kaut kur sāk atgādināt Beļavski 2015.g. ...
Tik sūdīgi, kā togad nebūs. Ja komanda pati savāksies un Haris netaisīs pārāk lielus pigorus, drusku arī ieklausīsies šajā LV izlasei rekordlielajā asistentu barā, tad bez liela stresa vajadzētu būt standarta 10.-12. vietai.

     [+] [-]

, 2023-04-23 19:33, pirms 2 gadiem
Kas īsti 2015. gadā nogāja tik greizi? Kaut kā galīgi neatceros šo turnīru

  +1 [+] [-]

, 2023-04-23 19:35, pirms 2 gadiem

     [+] [-]

, 2023-04-23 19:46, pirms 2 gadiem
Kaķēns rakstīja: Laba kvalitaate - https://youtube.com/live/ZBkCp8MeeRY?feature=share
tnks🍻

  +1 [+] [-]

, 2023-04-23 19:53, pirms 2 gadiem
pārsvars ir, bet koka rociņas dara savu

  +1 [+] [-]

, 2023-04-23 19:53, pirms 2 gadiem
Izskatās labi, taču kā parasti nevar iemest

     [+] [-]

, 2023-04-23 19:56, pirms 2 gadiem
sēņotājs12 rakstīja: Izskatās labi, taču kā parasti nevar iemest
Kad tad musējie ir vājākām komandām , kuras tup totālā aizsardzībā , braukuši pāri nebuksejot ?

  +1 [+] [-]

, 2023-04-23 19:56, pirms 2 gadiem
šodien bildes kvalitāte pat labāka nekā vakar, momentu realizācija joprojām šausmīga

     [+] [-]

, 2023-04-23 19:57, pirms 2 gadiem
j888 rakstīja: Kad tad musējie ir vājākām komandām , kuras tup totālā aizsardzībā , braukuši pāri nebuksejot ?
neizskatās, ka briti šodien to vien dara, kā tup totālā aizsardzībā

     [+] [-]

, 2023-04-23 19:57, pirms 2 gadiem
j888 rakstīja: Kad tad musējie ir vājākām komandām , kuras tup totālā aizsardzībā , braukuši pāri nebuksejot ?
viņi tieši nebūt netup aizsardzībā
spēle apmēram zemgales- mogo līmenī

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:00, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: viņi tieši nebūt netup aizsardzībā
spēle apmēram zemgales- mogo līmenī
Nu labi , teiksim spēlē no 2,nr 😉

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:08, pirms 2 gadiem
Briti masē letiņus vairākumā,pagaidām turamies...Diez cik ilgi?!

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:11, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Funi, pirmo gadu pārbaudes mači ārzemēs ir pieejami par maksu? Un taču paseko līdzi. sākumā solīja, ka rādīs, pēc tam no britu puses atnāca ziņa, ka nespēs nodrošināt pietiekami jaudīgu pārraidi, lai to var laist. Ko tad bija jādara? Ltv pēkšņi jāatver maku? Vai varbūt LHF no sava budžeta, lai pēc tam, lai varētu tērēt vietējam čempim vai bērniem, vel par pāris procentiem uzskrūvētu cenas PČ biļetēm? Beidz dzīvot padomju savienībā.
Valsts izlašu spēlēm jābūt pieejamām bez maksas. Var piesaukt padomju savienību , komunismu vai ko citu , bet izlase jāredz visiem kas to vēlas.

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:14, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Valsts izlašu spēlēm jābūt pieejamām bez maksas. Var piesaukt padomju savienību , komunismu vai ko citu , bet izlase jāredz visiem kas to vēlas.
kāpēc? tāi tāda pati izklaide kā kino, teātris, koncerti, u.t.t.

  +2 [+] [-]

, 2023-04-23 20:16, pirms 2 gadiem
TinderDtae rakstīja: Kas īsti 2015. gadā nogāja tik greizi? Kaut kā galīgi neatceros šo turnīru
Austrieši pat Miķeli Rēdlihu noskrēja... Fiziskais komandai =0. Toreiz vilka 3D (Daugaviņš-Džeriņš- Dārziņš) + Masaļskis. Sotnieks 3. perioda pēdējā minūtē pie neizšķirta, kas mums derēja, mūs gandrīz nosūtīja stāvu zemāk...

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:22, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Valsts izlašu spēlēm jābūt pieejamām bez maksas. Var piesaukt padomju savienību , komunismu vai ko citu , bet izlase jāredz visiem kas to vēlas.
Kāpēc? Vienkārši, lūdzu argumentēti pastāsti, kāpēc. Ja argumenti ir par patriotismu, to, ka tā ir mūsu komanda utt. Pēc tādas loģikas - par brīvu jābūt arī teātrim, operai, koriem un visam pārējam, ko apmaksā no nodokļu maksātaju naudas valsts vai pašvaldības līmenī.
Un, otrkārt, kam par to jāmaksā? LHF, IZM?

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:24, pirms 2 gadiem
Jaks nogulēja 0:1

  -1 [+] [-]

, 2023-04-23 20:24, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Kāpēc? Vienkārši, lūdzu argumentēti pastāsti, kāpēc. Ja argumenti ir par patriotismu, to, ka tā ir mūsu komanda utt. Pēc tādas loģikas - par brīvu jābūt arī teātrim, operai, koriem un visam pārējam, ko apmaksā no nodokļu maksātaju naudas valsts vai pašvaldības līmenī.
Un, otrkārt, kam par to jāmaksā? LHF, IZM?
Loģika vienkārša. Tā ir valsts izlase. Teātris, opera, koris nav valsts izlase.

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:26, pirms 2 gadiem
labi, es visu saprotu, slodze un hvz kas vēl
bet spēlēt kā bomžiem pret britiem arī nevajadzētu...

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:27, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Kāpēc? Vienkārši, lūdzu argumentēti pastāsti, kāpēc. Ja argumenti ir par patriotismu, to, ka tā ir mūsu komanda utt. Pēc tādas loģikas - par brīvu jābūt arī teātrim, operai, koriem un visam pārējam, ko apmaksā no nodokļu maksātaju naudas valsts vai pašvaldības līmenī.
Un, otrkārt, kam par to jāmaksā? LHF, IZM?
Kam jāmaksā par to var diskutēt.

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:29, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: kāpēc? tāi tāda pati izklaide kā kino, teātris, koncerti, u.t.t.
Klubu līmenī jā. Tāda pati izklaide. Izlašu līmenī izklaide plus valsts tiek pārstāvēta.

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:31, pirms 2 gadiem
Bez Daugaviņa vairākums nestrādā...

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:31, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Kam jāmaksā par to var diskutēt.
Kam ? No kurienes tad tas IZM naudinu ņem ? D,

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:31, pirms 2 gadiem
sjamba rakstīja: Austrieši pat Miķeli Rēdlihu noskrēja... Fiziskais komandai =0. Toreiz vilka 3D (Daugaviņš-Džeriņš- Dārziņš) + Masaļskis. Sotnieks 3. perioda pēdējā minūtē pie neizšķirta, kas mums derēja, mūs gandrīz nosūtīja stāvu zemāk...
Tas bija tad kad izlaida austrieti 1:1 pret Masaljski, ja ?

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:32, pirms 2 gadiem
sjamba rakstīja: Austrieši pat Miķeli Rēdlihu noskrēja... Fiziskais komandai =0. Toreiz vilka 3D (Daugaviņš-Džeriņš- Dārziņš) + Masaļskis. Sotnieks 3. perioda pēdējā minūtē pie neizšķirta, kas mums derēja, mūs gandrīz nosūtīja stāvu zemāk...
Paldies, tagad es atceros, es biju domājis par to čempi, kurš bija Baltkrievijā un kur, šķiet, Čehu tiesnesis mums vārtus neieskaitīja gana diskutablā situācijā

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:33, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Tas bija tad kad izlaida austrieti 1:1 pret Masaljski, ja ?
Francūzi

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:33, pirms 2 gadiem
sjamba rakstīja: Bez Daugaviņa vairākums nestrādā...
Kas tur vispár strádá, táds ir jautájums ...

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:33, pirms 2 gadiem
sjamba rakstīja: Bez Daugaviņa vairākums nestrādā...
ar ko mēs spēlējam, somija, sviedri, čehi?
otrais vispār ,konfekte

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:34, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Loģika vienkārša. Tā ir valsts izlase. Teātris, opera, koris nav valsts izlase.
Ja koris pārstāv valsti kādā starptautiskā konkursā, tad to var tā uzskatīt?

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:34, pirms 2 gadiem
Tagad Zīle kopā ar Jaku "izcēlās" 0:2

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:34, pirms 2 gadiem
Skaisti briti izspéléja lídz tukshai kastei !

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:35, pirms 2 gadiem
Kursh shodien totjiká uzmeta uz angljiem ? Ir te káds táds ?

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:36, pirms 2 gadiem
Pirms tam Rihards Bukarts stulbi iegāja zonā un zaudēja ripu - no tā viss sākās!

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:37, pirms 2 gadiem
Kā teica te viens mega speciālists,jo pamatī
gāk kāsīsim draudzībenēs,jo labāk ies čempī,ticēsim mūsu gurū...

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:38, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Klubu līmenī jā. Tāda pati izklaide. Izlašu līmenī izklaide plus valsts tiek pārstāvēta.
tas, ka šito kuiņu redzam tikai mēs, ne visa lv tauta, ir liels pluss
iedomājies, kā rīt kristos darba ražīgums🤣🤣🤣

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:39, pirms 2 gadiem
cepums70 rakstīja: Kā teica te viens mega speciālists,jo pamatī
gāk kāsīsim draudzībenēs,jo labāk ies čempī,ticēsim mūsu gurū...
Ir kaut káda statititika kas uz tádu tendenci norádítu ?!

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:39, pirms 2 gadiem
Bukarts reabilitējās 1:2

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:39, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: tas, ka šito kuiņu redzam tikai mēs, ne visa lv tauta, ir liels pluss
iedomājies, kā rīt kristos darba ražīgums🤣🤣🤣
Domá daudzi pieliktu múli shovakar un rítá uz darbu neaizietu ?

  -1 [+] [-]

, 2023-04-23 20:40, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Loģika vienkārša. Tā ir valsts izlase. Teātris, opera, koris nav valsts izlase.
Teātris, opera un visi pārējie ir tieši tādi paši izklaidētāji par valsts naudu, kā valsts izlase. Abus apmaksā no valsts vai pašvaldību budžeta, daļēji vai pilnībā. Arī teātra trupas, kori, operdziedātaji, balerīnas utt. Latviju var pārstāvēt starptautiskā arēnā. Kāpēc par vienu izklaidi man jāmaksā un otrai jābūt par velti, ja abas netiešā veidā sponsorēju no saviem nodokļiem?

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:40, pirms 2 gadiem
sjamba rakstīja: Bukarts reabilitējās 1:2
Kad iemetís vél kádu un nevienu vairs neatvedís, tikai tad bús reabilitéjies !

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:44, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Loģika vienkārša. Tā ir valsts izlase. Teātris, opera, koris nav valsts izlase.
Ā un vēl. Ja tāpēc, ka "izlase pārstāv pasaulē", to jārāda par velti - tad, taču NHL un NBA spēles arī jārāda par velti, jo tur spēlē latvieši. Un visiem Latvijas pilsoņiem AirBaltic biļetes par velti - AB arī pārstāv Latviju pasaulē un katru gadu AB no nodokļiem aiziet vairāki simti miljonu eiro.

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:45, pirms 2 gadiem
Es pis, tie mudaki, kuri domā, ka visam ir jābūt par brīvu

Jūs arī strādājat bez atalgojuma, jeb vergojat?

  +1 [+] [-]

, 2023-04-23 20:45, pirms 2 gadiem
Būs čempis,tad redzēsim,tagad ko te pukstēt par tiem zaudējumiem.Viengad,praktiski visas pārbaudes spēles vinnējām,bet čempī vien čuššš sanāca.

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:46, pirms 2 gadiem
Kamdélj anglis izdomája ka Dzierkals ir jáizruná ká "Dzhierkals" ?

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:51, pirms 2 gadiem
Jaks būs kaut ko apēdis... Šītā nomāzēt!

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:51, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Kamdélj anglis izdomája ka Dzierkals ir jáizruná ká "Dzhierkals" ?
Lohmelis skan vēl labāk...

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:53, pirms 2 gadiem
Kartejais-Wannabe-Eksperts rakstīja: Es pis, tie mudaki, kuri domā, ka visam ir jābūt par brīvu

Jūs arī strādājat bez atalgojuma, jeb vergojat?
ogrē biji pie tā mudaka?😉

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:54, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Tas bija tad kad izlaida austrieti 1:1 pret Masaljski, ja ?
Francūzi

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:54, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: ogrē biji pie tā mudaka😉
Jā, meklēju, bet tā kā tas mudaks savu foto nepublicēja, tad grūti atšķirt tos uz soliņa gulošos.

Kā pārējiem veicās?

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:56, pirms 2 gadiem
Kartejais-Wannabe-Eksperts rakstīja: Jā, meklēju, bet tā kā tas mudaks savu foto nepublicēja, tad grūti atšķirt tos uz soliņa gulošos.

Kā pārējiem veicās?
hz, es tik garāmejot palasīju jūsu diskusiju, izskatās, ka abrags arī vēl dzīvs
blin, 1:3

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:57, pirms 2 gadiem
Visus uz Dinamo,tas ir viņu līmenis

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:57, pirms 2 gadiem
1:3 Vītols nepaspēja izlabot kārtējo aizsargu kļūdu. Batņa 2:3

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:58, pirms 2 gadiem
Pajāt uz PČ pārbaudes spēles nevar redzēt un PČ daudzas spēles neredzēšu,jo man ir GO3 tv.

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:58, pirms 2 gadiem
sjamba rakstīja: 1:3 Vītols nepaspēja izlabot kārtējo aizsargu kļūdu. Batņa 2:3
ar aizsargiem tas soms jau strādā, vai vēl nav ieradies

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:59, pirms 2 gadiem
Andersons 3:3, malači!

  -1 [+] [-]

, 2023-04-23 20:59, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Pajāt uz PČ pārbaudes spēles nevar redzēt un PČ daudzas spēles neredzēšu,jo man ir GO3 tv.
Takš internetā būs čupa ar linkiem kur par brīvu varēs lūrēt !

     [+] [-]

, 2023-04-23 21:00, pirms 2 gadiem
Jautrs periods.

  +1 [+] [-]

, 2023-04-23 21:01, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Takš internetā būs čupa ar linkiem kur par brīvu varēs lūrēt !
tas ir īpašs gods un privilēğija, sevišķi, ja pč notiek lv🤣🤣🤣

     [+] [-]

, 2023-04-23 21:09, pirms 2 gadiem
Pa lielam, būtu labi, ja LHF vecās sejas nomainītos un LHF sāktu strādāt pie hokeja popularizēšanas. Kaut gan spēļu rīkošana maksā labu naudu un arēna rīga īre dārga, pirms pč spēles ir jārīko mājās un skatītāju klātbūtnē. Kaut spēlē Liepājā, inbox hallē vai jaunajā valstij piederošajā hallē grīziņkalnā. Cik var uz savējiem skatīties caur tv ekrānu?

Tas pats ir ar jauniešu izlasi, spēles ir jārīko mājās, jātīrgo biļetes un atribūtika, ir jāceļ savs prestižs un spēles atpazīstamība un popularitāte.

Latvijā ir viena pro komanda, Zemgale un cik izlases spēlētāji tur spēlē? Ir pienākuši atkal tie laiki, kad savus labākos spēlētājus nemaz uz vietas nevar redzēt, bet cilvēkiem gribās iet, skatīties un pat tikties ar viņiem klātienē.

Ļoti žēl, ka nevienam no vietējiem funkcionāriem un darboņiem tas nav ienācis prātā, visi to deķi laikam velk uz savu pusi, iekārtojas labā vietā un pārējais pofig.

     [+] [-]

, 2023-04-23 21:13, pirms 2 gadiem
Kartejais-Wannabe-Eksperts rakstīja: Pa lielam, būtu labi, ja LHF vecās sejas nomainītos un LHF sāktu strādāt pie hokeja popularizēšanas. Kaut gan spēļu rīkošana maksā labu naudu un arēna rīga īre dārga, pirms pč spēles ir jārīko mājās un skatītāju klātbūtnē. Kaut spēlē Liepājā, inbox hallē vai jaunajā valstij piederošajā hallē grīziņkalnā. Cik var uz savējiem skatīties caur tv ekrānu?

Tas pats ir ar jauniešu izlasi, spēles ir jārīko mājās, jātīrgo biļetes un atribūtika, ir jāceļ savs prestižs un spēles atpazīstamība un popularitāte.

Latvijā ir viena pro komanda, Zemgale un cik izlases spēlētāji tur spēlē? Ir pienākuši atkal tie laiki, kad savus labākos spēlētājus nemaz uz vietas nevar redzēt, bet cilvēkiem gribās iet, skatīties un pat tikties ar viņiem klātienē.

Ļoti žēl, ka nevienam no vietējiem funkcionāriem un darboņiem tas nav ienācis prātā, visi to deķi laikam velk uz savu pusi, iekārtojas labā vietā un pārējais pofig.
Nu vot šito sauc par vientiesīgu vāvuļošanu. Funkcionāri ? Kas tie tādi ?

     [+] [-]

, 2023-04-23 21:19, pirms 2 gadiem
j888 rakstīja: Nu vot šito sauc par vientiesīgu vāvuļošanu. Funkcionāri ? Kas tie tādi ?
https://tezaurs.lv/funkcion%C4%81rs:1
https://tezaurs.lv/funkcion%C4%81rs:2

  +2 [+] [-]

, 2023-04-23 21:25, pirms 2 gadiem
Mamčics izrādās ir Memsis...

  -1 [+] [-]

, 2023-04-23 21:36, pirms 2 gadiem
sjamba rakstīja: Mamčics izrādās ir Memsis...
jā foršberju un kāšonu fani būtu izmisumā, ka neizrunā oriğinālvalodā

     [+] [-]

, 2023-04-23 21:42, pirms 2 gadiem
Bukarts 4:3

  -2 [+] [-]

, 2023-04-23 21:44, pirms 2 gadiem
Pirmā reize vismaz 24 gadu laikā, kad TV nerāda pārbaudes spēles. Tv3 laikam pieder tiesības, bet beigās nevienojās ar britiem. NEPL jau vajadzetu kaut kādu sodu izrakstīt, jo gan jau ka LTV būtu rādījuši par nod maksātāju naudu, ja vien būtu tiesības. BET nu pie visa vainojama LHF, jo LV izase jau spēlē proiekš Latvijas lidzjutejiem un šitā nolažot, tad jau nevajadzeja nemaz vienoties par tādām pārbaudes spēlēm. Vai visticamāk LHF iešņāc nāsīs daļu no pārdotajām online vietām.

     [+] [-]

, 2023-04-23 21:48, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Kad iemetís vél kádu un nevienu vairs neatvedís, tikai tad bús reabilitéjies !
Reabilitējās!

     [+] [-]

, 2023-04-23 21:54, pirms 2 gadiem
Dzierkals tukšos, spēlējot 4 pret 6! 5:3

     [+] [-]

, 2023-04-23 21:56, pirms 2 gadiem
Indrašis, spēlējot 5 pret 6! 6:3

     [+] [-]

, 2023-04-23 21:58, pirms 2 gadiem
Spēle beidzās! Briti atdeva parādu par vakardienas eksperimentu!

     [+] [-]

, 2023-04-23 21:59, pirms 2 gadiem
Šodien ingliši bez vartsarga 😄😄😄😄😄

     [+] [-]

, 2023-04-23 21:59, pirms 2 gadiem
sandza rakstīja: Pirmā reize vismaz 24 gadu laikā, kad TV nerāda pārbaudes spēles. Tv3 laikam pieder tiesības, bet beigās nevienojās ar britiem. NEPL jau vajadzetu kaut kādu sodu izrakstīt, jo gan jau ka LTV būtu rādījuši par nod maksātāju naudu, ja vien būtu tiesības. BET nu pie visa vainojama LHF, jo LV izase jau spēlē proiekš Latvijas lidzjutejiem un šitā nolažot, tad jau nevajadzeja nemaz vienoties par tādām pārbaudes spēlēm. Vai visticamāk LHF iešņāc nāsīs daļu no pārdotajām online vietām.
LHF nav nekāds sakars ar britu pārbaudes spēļu organizatoriem un spēļu translāciju...

  +1 [+] [-]

, 2023-04-23 22:40, pirms 2 gadiem
sandza rakstīja: Pirmā reize vismaz 24 gadu laikā, kad TV nerāda pārbaudes spēles. Tv3 laikam pieder tiesības, bet beigās nevienojās ar britiem. NEPL jau vajadzetu kaut kādu sodu izrakstīt, jo gan jau ka LTV būtu rādījuši par nod maksātāju naudu, ja vien būtu tiesības. BET nu pie visa vainojama LHF, jo LV izase jau spēlē proiekš Latvijas lidzjutejiem un šitā nolažot, tad jau nevajadzeja nemaz vienoties par tādām pārbaudes spēlēm. Vai visticamāk LHF iešņāc nāsīs daļu no pārdotajām online vietām.
Nav rādītas vairākkārt pret frančiem, pret norgēm, dāņiem utt.

     [+] [-]

, 2023-04-23 23:03, pirms 2 gadiem
sandza rakstīja: Pirmā reize vismaz 24 gadu laikā, kad TV nerāda pārbaudes spēles. Tv3 laikam pieder tiesības, bet beigās nevienojās ar britiem. NEPL jau vajadzetu kaut kādu sodu izrakstīt, jo gan jau ka LTV būtu rādījuši par nod maksātāju naudu, ja vien būtu tiesības. BET nu pie visa vainojama LHF, jo LV izase jau spēlē proiekš Latvijas lidzjutejiem un šitā nolažot, tad jau nevajadzeja nemaz vienoties par tādām pārbaudes spēlēm. Vai visticamāk LHF iešņāc nāsīs daļu no pārdotajām online vietām.
kāds tur vispār sakars ar NEPL??? TV3 privāta kompānija - grib rāda, grib nerāda?