Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Par Dārziņu skaidrības nav, M.Rēdlihs pievienosies pēc Lieldienām

Jānis Celmiņš

Par Dārziņu skaidrības nav, M.Rēdlihs pievienosies pēc Lieldienām
Leonīds Beresņevs
Foto: Mārtiņš Aiše/LHF

“Komandā valda labs noskaņojums. Ļoti patika puišu attieksme pret darbu. Ja tā turpināsies, tad būšu ļoti apmierināts. Šobrīd netiek vērtēta spēlētāju sportiskā forma, skaidrs, ka visiem aiz muguras ir smagas sezonas klubos, šobrīd vairāk vērtēšu attieksmi un pozitīvismu. Sportisko formu centīsimies uzlabot darba gaitā. Noteikti būs arī sportiskās formas kritumi, taču centīsimies strādāt uz pozitīvo,” pēc pirmā Latvijas hokeja izlases treniņa šodien pauda izlases galvenais treneris Leonīds Beresņevs.

Vaicāts, kad sāksies darbs pie taktikas, treneris atbildēja izvairīgi. “Nevēlētos uzreiz atklāt visus savus noslēpumus. Šonedēļ par taktiku vēl noteikti nedomāsim,” īss bija Beresņevs. Tāpat viņš atklāja, ka neplāno aizvadīt divus treniņus dienā, uzsverot, ka pilnīgi pietiek ar vienu intensīvu nodarbību dienā. “Mēs negatavojamies garai sezonai, bet gan pasaules čempionātam, kas ir salīdzinoši spraigs un īss turnīrs. Jā, būs arī pārbaudes spēles, taču arī tajās dalīsim slodzes. Visi spēlētāji nepiedalīsies visās pārbaudes spēlēs,” paskaidroja treneris.

Vairāki potenciālie izlases spēlētāji pirmajā treniņā vēl nebija uz ledus, taču treneris atklāja, ka jau šonedēļ kandidātu loks papildināsies. “Jau šonedēļ mums pievienosies vairāki spēlētāji, ar kuriem rēķināmies. Šobrīd treniņos piedalās vairāki jaunie spēlētāji, kuriem vēlamies dot iespēju sajust izlases garšu un atmosfēru,” pauda Beresņevs.

Ja vairāki izlases līderi pirmajā treniņā nepiedalījās, tad, piemēram, Kristaps Sotnieks un Miks Indrašis, kuriem arī sezona bijusi pietiekami grūti, bija uz ledus. Viņu attieksmi Beresņevs novērtēja pozitīvi, paužot, ka ir priecīgs par spēlētāju attieksmi. “Ar vairākiem no izlases kandidātiem esmu strādājis arī iepriekš, tāpēc man ir patīkama atkalredzēšanās ar viņiem.”

Treneris atklāja, ka jau pēc Lieldienām izlasei pievienosies Miķelis Rēdlihs. Gatavību spēlēt izlasē uzreiz pēc sezonas beigām klubā paudis arī Kaspars Daugaviņš, viņa pievienošanās izlasei gaidāma nedaudz vēlāk. “Tādiem spēlētājiem kā Daugaviņš ir jādod laiks atpūsties. Redzēju, kāda bija “Torpedo” komandas cīņa – karš pret Maskavas CSKA, skaidrs, ka Kaspars šajā sērijā atstājis daudz spēku un emociju.”

Pagaidām nav skaidrības par Laura Dārziņa pievienošanos izlasei. Arī Beresņevs situāciju komentēja izvairīgi, paužot, ka Laurim esot veselības problēmas.

Pasaules čempionātu hokejā, kas norisināsies Krievijas pilsētās Maskavā un Sanktpēterburgā, Latvijas izlase sāks sestajā maijā, kad tiksies ar Zviedrijas valstsvienību. Turpinājumā pretī stāsies Čehija, Krievija un Šveice, bet galvenās cīņas risināsies turnīra otrajā pusē. 13. maijā mūsējie spēkosies ar dāņiem, nākamajā dienā pretī stāsies Kazahstānas izlase, kam sekos divu dienu pauze un duelis ar norvēģiem.

Pirms tam Latvijas valstsvienība aizvadīs astoņas pārbaudes spēles – četras mājās un četras izbraukumā. 8. un 9. aprīlī paredzēts duelis Dānijā, 14. un 15. aprīlī uzņemsim baltkrievus, 22. un 23. divi mači pret Vācijas izlasi, bet punkts sagatavošanās ciklam, kuru Leonīda Beresņeva vadītā komanda aizvadīs Inbox.lv ledus hallē Piņķos, tiks likts 29. un 30. aprīlī Šveicē.

  +1 [+] [-]

, 2016-03-21 15:36, pirms 9 gadiem
bauernike rakstīja: Būsim godīgi!Dārziņš,jau Dinamkā nevilka,ko tur pārdzīvot par puisi..Savu ir atspēlējis - tas ir dabīgs process!Sakām,paldies,Laurim,un meklējam,dodam(pat nav jāmeklē,daudzi gaida savu iespēju atrādīties)iespēju arī citiem sevi apliecināt!
Izlasē jāspēlē tiem,kuri to vēlas un atbilst prasībām(slimnieki un kosilas,lai ārstējas un kosī tālāk) ..Arī jaunie uz emocijām,var labi palīdzēt!
Domāju,Leonīds,ir labākais,kas varēja būt!
Sākās
Būsim godīgi, tu esi nejēga.
Dārziņš ir pagājušā PČ rezultatīvākais spēlētājs – viņš un Daugaviņš praktiski bija vienīgie vilcēji pagājušajā PČ.

  +2 [+] [-]

, 2016-03-21 15:40, pirms 9 gadiem
Pasaules čempionāts ir diezgan normāls turnīrs, kur sevi parādīt, ja ir ko rādīt. Ja ir veselība un meistarība, var dabūt normālu līgumu. Pat ja to nevajag, Latvijai par godu pieredzējis Ozoliņš var pavilkt visu komandu. Ja neko nevajag, tad lai spēlē tie, kas grib un var.

  -2 [+] [-]

, 2016-03-21 15:40, pirms 9 gadiem
Godigi sakot, biju parliecinats, ka M.Redlihs beigs savu karjeru un pieversisies biznesam, jo sen jau zinams ka Mikelim vairs nav tas dzirksteles ieksa kas agrak, itka spele bet isteniba doma par biznesu.... Nu redzesim kas bus.
Runajot par Darzinu, neteiksu no kurienes un kapec tads info, bet Darzins sogad izlase nespeles, negribu baumot, bet tads info ir no vinam labi zinama cilveka. Vairak info neizpaudisu, bet tada ir realitate...

  -2 [+] [-]

, 2016-03-21 15:40, pirms 9 gadiem
Morics rakstīja: redzu, ka šeit daži salasījušies, kuriem ir ļoti slikta atmiņa un galvā ir čuras.
Ļoti ātri aizmirsts ir tas, ka pateicoties Masaļskim, Daugaviņam un Dārziņam pag gad Latvija pa lika augstākajā grupā.

Tā kā beidziet apliet Dārziņu.
Otrs- vēl nav zināms, kas viņam ir, tādēļ pirms laika nevajag ko baurot.

UN par pensiju jau pag gad Masaļski gribējāt norakstīt. Pēc tam kā apd..sušies priecājāties, ka Edgars izvilka.
Pašam tev herņa galvā!!! Un kāds tagad sakars ar pagājušo gadu???? Kurš Masaļski aiztiek??? Daugava vienmēr ir gatavs spēlēt!!! Bet kur ir tas D.????? Ja negrib spelēt, tad lai pasaka, ka negrib un viss, punkts.

     [+] [-]

, 2016-03-21 15:42, pirms 9 gadiem
hypocrisy rakstīja: Ja tev liekas, ka viss, ko saka Lipmans, ir balta patiesība, tad tu esi mazliet dīvains.
Un tu taču neesi RD kasieris.
Es domāju, ka dīvains vai visdrīzāk muļķis esi tu, ja neko nezini. Varbūt tu esi RD kasieris. ja tā, tad norādi, ka es kļūdos.

  +1 [+] [-]

, 2016-03-21 15:43, pirms 9 gadiem
Pilnigi drosi var teikt ka sis bus bralu Redlihu atvadu turnirs no izlases

  -2 [+] [-]

, 2016-03-21 15:44, pirms 9 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Menedžeris Juris Štāls izvairīgi runāja par Laura pievienošanos valstvienībai. Neoficiāla informācija vēsta, ka pieredzējušais uzbrucējs pēc grūtās sezonas ir sarūgtināts par Rīgas “Dinamo” lēmumu lauzt līgumu (piedāvāts jauns, bet kā runā – par četras reizes mazāku summu), turklāt viņu aizkaitinājis arī Latvijas Hokeja federācijas prezidenta Kirova Lipmana teiktais medijos, ka Dārziņš sezonā saņem 400 tūkstošus eiro.

Dārziņa spēlēšana Latvijas hokeja izlasē zem...

(nu, sorry, diez vai izlase vainīga, ka RD vadība ir manipulatori vai Lipmans ir mutesbajārs)
par ko viņš var būt aizvainots? Saprastu, ja tas būtu melots skaitlis, bet tieši tāds tas ir. Kauns, ka visi publiski zin un ka attiecībā pret to viņa sniegums ir kā bomzim? naudiņu jau patīk saņemt, bet kolīdz citi uzzin, cik lielu, tā uzreiz no kaut kā kauns sametas. kārtējais dinamo psiholoģiski sadir.stais spēlētājs.

  +3 [+] [-]

, 2016-03-21 15:46, pirms 9 gadiem
Morics rakstīja: redzu, ka šeit daži salasījušies, kuriem ir ļoti slikta atmiņa un galvā ir čuras.
Ļoti ātri aizmirsts ir tas, ka pateicoties Masaļskim, Daugaviņam un Dārziņam pag gad Latvija pa lika augstākajā grupā.

Tā kā beidziet apliet Dārziņu.
Otrs- vēl nav zināms, kas viņam ir, tādēļ pirms laika nevajag ko baurot.

UN par pensiju jau pag gad Masaļski gribējāt norakstīt. Pēc tam kā apd..sušies priecājāties, ka Edgars izvilka.
Pilnīgi piekrītu. Vēl varu piebilst, ka iespēja internetā katram izteikt savu viedokli ir visstulbākā interneta ''īpašība''. Tā kā muļķu pasaulē ir krietni vairāk kā gudro, tad interneta komentāri pārsvarā ir stulbi. Ja es būtu sportists un lasītu visas stulbības, ko par mani raksta, es pilnīgi noteikti neizklaidētu sevis aplicējus ar valsts pārstāvēšanu.

  -4 [+] [-]

, 2016-03-21 15:51, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: šādu kvekšķu rējienus jau mēs dzirdam pēdējos 19 gadus - katru gadu bez izņēmuma...
tikai katru gadu pamats šiem vārdiem ir arvien lielāks It sevišķi pērn - 13 sekundes līdz izkrišanai no elites. Neredzu nevienu pamatotu argumentu, kāpēc, lai šajā čempī mēs nepaliktu pēdējie grupā.

  +1 [+] [-]

, 2016-03-21 15:51, pirms 9 gadiem
nu ko padarīsi,nebūs Dārziņa nebūs,būs iespēja kādam citam varbūt nospīdēt,kaut gan pērn Lauris kopā Kasparu un Edgaru bija komandas vilcēji,domāju,ka varbūt psiholoģiski grūti savākties pēc ne visai veiksmīgās sezonas grib paņemt pauzi no hokeja,arī tā mēdz notikt,tā ka nenosodīsim jau priekšlaikus.. jebkurā gadijumā Lauris ir viens no vadošajiem mūsu spēlētājiem un gaidīts izlases rindās..

  -2 [+] [-]

, 2016-03-21 15:52, pirms 9 gadiem
Morics rakstīja: redzu, ka šeit daži salasījušies, kuriem ir ļoti slikta atmiņa un galvā ir čuras.
Ļoti ātri aizmirsts ir tas, ka pateicoties Masaļskim, Daugaviņam un Dārziņam pag gad Latvija pa lika augstākajā grupā.

Tā kā beidziet apliet Dārziņu.
Otrs- vēl nav zināms, kas viņam ir, tādēļ pirms laika nevajag ko baurot.

UN par pensiju jau pag gad Masaļski gribējāt norakstīt. Pēc tam kā apd..sušies priecājāties, ka Edgars izvilka.
Ko tieši Edgars izvilka, kādu līdaku varbūt?

  +4 [+] [-]

, 2016-03-21 15:58, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: tikai katru gadu pamats šiem vārdiem ir arvien lielāks It sevišķi pērn - 13 sekundes līdz izkrišanai no elites. Neredzu nevienu pamatotu argumentu, kāpēc, lai šajā čempī mēs nepaliktu pēdējie grupā.
Ak dies....Nu tiešām atkal atnāci to tupumu te gvelzt? Latvijas valstvienība ir bijusi soli no ceturdaļfināla kā arī soli no izkrišanas ik pa laikam, kaut skatoties blakus esošos 2014. un 2015. gadus
Bet nē, vienmēr kāds bimbambolists atlīdīs ar savu apokoliptisko vāvuļošanu

  +3 [+] [-]

, 2016-03-21 15:59, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: tikai katru gadu pamats šiem vārdiem ir arvien lielāks It sevišķi pērn - 13 sekundes līdz izkrišanai no elites. Neredzu nevienu pamatotu argumentu, kāpēc, lai šajā čempī mēs nepaliktu pēdējie grupā.
Tev tā liekas tādēļ, ka neatceries 1997.gadu, kad vēl pirms notikušās paaudžu maiņas tuvākajos gados prognozēja stabilu vietu B grupas ne tajās augstākajās vietās. Interesantākais tas, ka tolaik tiešām bija tā B grupa, ar kuru biedēja.

  +1 [+] [-]

, 2016-03-21 15:59, pirms 9 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: (nu, sorry, diez vai izlase vainīga, ka RD vadība ir manipulatori vai Lipmans ir mutesbajārs)
Un Tu vēlies kaut kā atdalīt Lipmanu no federācijas?! To vēl nevienam nav izdevies paveikt. Lipmans IR federācija un katri Lipmana savārītie mēsli gribot negribot ir arī federācijas mēsli. Tad jau sanāks, ka mums federāciju vadīs balamute, kuru visiem vajadzētu ignorēt? Nē, ja runā, tad lai arī atbild. Jebkuram cilvēkam ir tiesības būt cienītam - ja neciena vai aizvainot, tad ir tiesības apvainoties un neatsaukties (aicinājumam piedalīties "federācijas pasākumos"). Mēs, protams, neviens nezinām, kas ir noticis patiesībā, bet gadījumā, ja tas federācijas "priekšnieciņš" atkal ir palaidis muti, tad es uzskatu, ka Laurim ir pilnas tiesības ļaut Lipmanam pašam par to arī atbildēt. Lai meklē vietā citu - labāku uzbrucēju "savai" izlasei.

  +3 [+] [-]

, 2016-03-21 16:02, pirms 9 gadiem
Kas dzirdams par izlases legendam - Cipuli un Spruktu?

  -1 [+] [-]

, 2016-03-21 16:08, pirms 9 gadiem
ja negrib, nevajag ar. piespiešana ne pie kā laba nenoved.

  +2 [+] [-]

, 2016-03-21 16:09, pirms 9 gadiem
Pa lielam šosezon Dārziņš jau izskatījās 100.000 euro vērts, tā kā nav viņam ko apvainoties ....
Kā Lipmans var zināt Dinamo spēlētāju algas ?

  -1 [+] [-]

, 2016-03-21 16:11, pirms 9 gadiem
KHL kaitnieki.

  +3 [+] [-]

, 2016-03-21 16:14, pirms 9 gadiem
Lai vai kas ar Dārziņu ir noticis, bet ļoti ceru, ka tomēr saņemsies un pievienosies izlasei.
Pat Miķelis, kurš pagāšgad gribēja mest mieru hokejam, ir atradis motivāciju spēlēt izlasē. Viņam arī nebija nekāda labā sezonā, bet treniņos redz būšot.

  -3 [+] [-]

, 2016-03-21 16:16, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Ak dies....Nu tiešām atkal atnāci to tupumu te gvelzt? Latvijas valstvienība ir bijusi soli no ceturdaļfināla kā arī soli no izkrišanas ik pa laikam, kaut skatoties blakus esošos 2014. un 2015. gadus
Bet nē, vienmēr kāds bimbambolists atlīdīs ar savu apokoliptisko vāvuļošanu
Es prasīju kaut vienu argumentu, kāpēc, lai mēs nevarētu palikt pēdēji grupā? neesmu dzirdējis nevienu argumentu. Ir diezgan stulbi sākt dir.st kādam virsū, kas diezgan pamatoti uzraksta, ka izkrišana no elites ir ļoti iespējama. Tas, ka mēs vienmēr ceram, ka iziesim un sitīsim krievus un zviedrus, bet rezultātā ir 0:6, vai 1:5, nu protams, cerēt jau var vienmēr, bet realitātē? Protams, jāskatās, kādi sastāvi atbrauks citiem. Ja amerikāņi atkal vedīs studentus un somi spēlētājus no vietējās līgas, tad , protams, var sākt sapņot par ceturtdaļfināliem, medaļām utml

  +4 [+] [-]

, 2016-03-21 16:18, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: par ko viņš var būt aizvainots? Saprastu, ja tas būtu melots skaitlis, bet tieši tāds tas ir. Kauns, ka visi publiski zin un ka attiecībā pret to viņa sniegums ir kā bomzim? naudiņu jau patīk saņemt, bet kolīdz citi uzzin, cik lielu, tā uzreiz no kaut kā kauns sametas. kārtējais dinamo psiholoģiski sadir.stais spēlētājs.
NHL visu spēlētāju algas ir publiski pieejamas. Vai tas kādu spēlētāju ir morāli sagrāvis? Tā ka piesaukt Dinamo par vainīgo ir muļķīgi. Arī ne par velti Sējējs Lauri uz 1 spēli nosēdināja malā. Vaina ir viņā pašā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-03-21 16:26, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Es prasīju kaut vienu argumentu, kāpēc, lai mēs nevarētu palikt pēdēji grupā? neesmu dzirdējis nevienu argumentu. Ir diezgan stulbi sākt dir.st kādam virsū, kas diezgan pamatoti uzraksta, ka izkrišana no elites ir ļoti iespējama. Tas, ka mēs vienmēr ceram, ka iziesim un sitīsim krievus un zviedrus, bet rezultātā ir 0:6, vai 1:5, nu protams, cerēt jau var vienmēr, bet realitātē? Protams, jāskatās, kādi sastāvi atbrauks citiem. Ja amerikāņi atkal vedīs studentus un somi spēlētājus no vietējās līgas, tad , protams, var sākt sapņot par ceturtdaļfināliem, medaļām utml
Vai tad kāds saka ka nevar? Tu jau te stāsti, ka katru gadu pamats esot arvien lielāks, itkā būtu kaut kaāda konstanta lejupslīde Un nemurgo par kaut kādiem medaļu sapņiem, ne par to bija saruna.

  +3 [+] [-]

, 2016-03-21 16:40, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Es prasīju kaut vienu argumentu, kāpēc, lai mēs nevarētu palikt pēdēji grupā? neesmu dzirdējis nevienu argumentu. Ir diezgan stulbi sākt dir.st kādam virsū, kas diezgan pamatoti uzraksta, ka izkrišana no elites ir ļoti iespējama. Tas, ka mēs vienmēr ceram, ka iziesim un sitīsim krievus un zviedrus, bet rezultātā ir 0:6, vai 1:5, nu protams, cerēt jau var vienmēr, bet realitātē? Protams, jāskatās, kādi sastāvi atbrauks citiem. Ja amerikāņi atkal vedīs studentus un somi spēlētājus no vietējās līgas, tad , protams, var sākt sapņot par ceturtdaļfināliem, medaļām utml
"... Ja amerikāņi atkal vedīs studentus un somi spēlētājus no vietējās līgas...".

Šī frāze jau vien liecina par tavām izcilajām zināšanām hokejā 

     [+] [-]

, 2016-03-21 16:42, pirms 9 gadiem
Limpompo rakstīja: Un Tu vēlies kaut kā atdalīt Lipmanu no federācijas?! To vēl nevienam nav izdevies paveikt. Lipmans IR federācija un katri Lipmana savārītie mēsli gribot negribot ir arī federācijas mēsli. Tad jau sanāks, ka mums federāciju vadīs balamute, kuru visiem vajadzētu ignorēt? Nē, ja runā, tad lai arī atbild. Jebkuram cilvēkam ir tiesības būt cienītam - ja neciena vai aizvainot, tad ir tiesības apvainoties un neatsaukties (aicinājumam piedalīties "federācijas pasākumos"). Mēs, protams, neviens nezinām, kas ir noticis patiesībā, bet gadījumā, ja tas federācijas "priekšnieciņš" atkal ir palaidis muti, tad es uzskatu, ka Laurim ir pilnas tiesības ļaut Lipmanam pašam par to arī atbildēt. Lai meklē vietā citu - labāku uzbrucēju "savai" izlasei.
piekrītu. Normāla pozīcija. Ja jau Lipmans ir tāds hokeja filantrops un tik varens hokeja flagmanis, lai tad runā, bet ir sevi cienoši spēlētāji, kas uz izlasi nedosies, ja tiek pītas intrigas...

Tiešām apsveicama rīcība no Dārziņa puses, lai arī čempī nespēlēs līdz ar to...

  -1 [+] [-]

, 2016-03-21 16:47, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Es prasīju kaut vienu argumentu, kāpēc, lai mēs nevarētu palikt pēdēji grupā? neesmu dzirdējis nevienu argumentu. Ir diezgan stulbi sākt dir.st kādam virsū, kas diezgan pamatoti uzraksta, ka izkrišana no elites ir ļoti iespējama. Tas, ka mēs vienmēr ceram, ka iziesim un sitīsim krievus un zviedrus, bet rezultātā ir 0:6, vai 1:5, nu protams, cerēt jau var vienmēr, bet realitātē? Protams, jāskatās, kādi sastāvi atbrauks citiem. Ja amerikāņi atkal vedīs studentus un somi spēlētājus no vietējās līgas, tad , protams, var sākt sapņot par ceturtdaļfināliem, medaļām utml
Drīzāk basketā serbus uzvilksim kā hokejā paliks pēdējie, tāpat jau neviens to sporta veidu nespēlē.

  +1 [+] [-]

, 2016-03-21 16:51, pirms 9 gadiem
Krokodils rakstīja: Drīzāk basketā serbus uzvilksim kā hokejā paliks pēdējie, tāpat jau neviens to sporta veidu nespēlē.
vispirms līdz tiem serbiem ir jātiek. Un ja arī tiks, tad visticamāk Serbi pilnas arēnas priekšā izvaros mūsējos bez žēlastības. Nav nekādu izredžu pret viņiem.

  +1 [+] [-]

, 2016-03-21 16:53, pirms 9 gadiem
bauernike rakstīja: Būsim godīgi!Dārziņš,jau Dinamkā nevilka,ko tur pārdzīvot par puisi..Savu ir atspēlējis - tas ir dabīgs process!Sakām,paldies,Laurim,un meklējam,dodam(pat nav jāmeklē,daudzi gaida savu iespēju atrādīties)iespēju arī citiem sevi apliecināt!
Izlasē jāspēlē tiem,kuri to vēlas un atbilst prasībām(slimnieki un kosilas,lai ārstējas un kosī tālāk) ..Arī jaunie uz emocijām,var labi palīdzēt!
Domāju,Leonīds,ir labākais,kas varēja būt!
Paskaties kuri bija labākie pēdējos PČ un OS. Faktiski visos pēdējos lielos turnīros Dārziņš ir starp labākajiem izlasē. Arī vajās sezonas laikā Kazaņā Dārziņš bija ļoti labs izlasē gan OS kvalifikācijā, gan PČ .
Izlasei Dārziņš ir ļoti vajadzīgs.

  +2 [+] [-]

, 2016-03-21 17:00, pirms 9 gadiem

     [+] [-]

, 2016-03-21 17:11, pirms 9 gadiem
zzk rakstīja: Cik var saprast, Dārziņš ir uzmetis lūpu gan uz RD, gan uz Kirovu, kurš arī esot kaut ko publiski klāstījis par viņa algu.

Tīri cilvēcīgi ir skaidra viņa vēlme visus pasūtīt nah, bet tomēr gribētos cerēt, ka viņš sapratīs, ka ne jau Jurim vai Kirovam viņš izlasē spēlēs, bet gan tam ģērbonim uz formas un cilvēkiem visā valstī.
Pats labākais komentārs...deretu visiem nogurušajiem izlasīt !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-03-21 17:17, pirms 9 gadiem
WKS rakstīja: "... Ja amerikāņi atkal vedīs studentus un somi spēlētājus no vietējās līgas...".

Šī frāze jau vien liecina par tavām izcilajām zināšanām hokejā 
ko tieši nepareizi pateicu? Pagājušā čempī tā nebija? vai tik pats neko nesaproti no šī sporta veida. Gan jau domā, ka ASV sastāvā joprojām spēlē Modano un kanādai vārtos stāv Brodērs.

     [+] [-]

, 2016-03-21 17:20, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: http://skaties.lv/sports/overtime/daugavins-reali-mes-izlase-dzivojam-ka-bomzi/
Totāls uzbrauciens Miļūna Volvo hallei
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2016-03-21 17:27, pirms 9 gadiem
Morics rakstīja: redzu, ka šeit daži salasījušies, kuriem ir ļoti slikta atmiņa un galvā ir čuras.
Ļoti ātri aizmirsts ir tas, ka pateicoties Masaļskim, Daugaviņam un Dārziņam pag gad Latvija pa lika augstākajā grupā.

Tā kā beidziet apliet Dārziņu.
Otrs- vēl nav zināms, kas viņam ir, tādēļ pirms laika nevajag ko baurot.

UN par pensiju jau pag gad Masaļski gribējāt norakstīt. Pēc tam kā apd..sušies priecājāties, ka Edgars izvilka.
Nu i laiki pienākuši, ka par knapu knapo palikšanu elitē jādzied slavas dziesmas