Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvija iesniegusi protestu pret skandalozo tiesneša lēmumu

Agris Suveizda

Latvija iesniegusi protestu pret skandalozo tiesneša lēmumu
Artūrs Kulda skaidrojas ar vienu no galvenajiem tiesnešiem
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas Hokeja federācijas prezidents Kirovs Lipmans sarunā "Rīta Panorāmā" apstiprināja, ka vakar tika iesniegts protests pret apšaubāmi neieskaitīto vārtu guvumu mača izskaņā pret Baltkrieviju. Tobrīd rezultāts vēl bija 2:1 mājinieku labā, bet spēle noslēdzās ar rezultātu 3:1.

"Protams, ka bija netaisnība no tiesnešu puses. Pirmais bija tas, ka viņš neatrada ne laiku, ne iespējas apskatīties video. Kam tad ir tas video? Epizode ar Daugaviņu notika tieši tāpēc, ka Daugaviņš pieprasīja, lai apskatās video. Viņš kategoriskā formā atteicās. Vakar iesniedzām protestu," sacīja Kirovs Lipmans.

"Protams, [protesta] izskatīšana būs šodien. Neko labu no protesta negaidām, bet gribam pievērst uzmanību, ka pret tādu mazu valstiņu kā Latvija nedrīkst tā darboties un ignorēt," Lipmans turpināja. "Ja tas būtu pirmais gadījums – šajā pasaules čempionātā tiesneši ir pielaiduši ļoti daudz kļūdu. Ļoti daudz! Arī pret mums bija kļūda, kad pret Vāciju iedeva bullīti. Un Šveices spēlē pret ASV. Daudz kļūdu bijis, ļoti daudz."

"Jā, tā var notikt. Domāju, ka tas būtu ļoti pareizi, un tas nozīmētu, ka par netaisnību ir jācieš tiem, kas to ir paveikuši," Lipmanam tika vaicāts, vai ir iespēja, ka tiesneši varētu tikt sodīti un vairs netiktu aicināti uz pasaules čempionātiem.

"Tīri cilvēciski ļoti labi saprotu Daugaviņu [kurš laukumu pameta, neatsveicinājies no pretiniekiem]. Emociju bija ļoti daudz, un, protams, ka viņš nevarēja noturēties. Bet tas ir pats par sevi saprotams – arī es biju ļoti emocionāls," teica Lipmans. "36 sekundes līdz beigām iemetām vārtus. Desmitiem reižu skatījāmies video un neredzējām nekādu pārkāpumu. Nekādu, absolūti. Tieši otrādi – pretinieks viņam sita pa galvu."

Izmantotie resursi:
Raksts / LHF iesniedz protestu pret tiesneša...

  +2 [+] [-]

, 2014-05-20 10:35, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai tas būtu fotošops?
http://www.apollo.lv/zinas/medijs-varti-nebija-jaieskaita-to-apliecina-ari-iihf-fotografija/652043
Tu hokeju skaties?

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 10:35, pirms 11 gadiem
Zips rakstīja: Salīdzināšanai
Tīri juridiski, diemžēl, tādai salīdzināšanai nav svara, jo katra epizode jāskata atsevišķi, bet es palieku pie tā, ka Meijas slida uz sekundes n-to daļu vārtsarga laukumā netraucēja vārtsargam.

     [+] [-]

, 2014-05-20 10:35, pirms 11 gadiem
Huks rakstīja: Netraucēja tā slida vārtsargam..
Šis nav oficiāls skaidrojums, bet medija noteikumu interpretācija un gaidu oficiālu skaidrojumu.
es domāju ka Matulis arī savu skaidrojumu pēc bildēm varētu izteikt

     [+] [-]

, 2014-05-20 10:36, pirms 11 gadiem
normāli būtu šodien izsaukt čehijas vēstnieku un iesniegt notu. citādi te cepamies pa sīkumiem - ES vēlēšanas un citi maznozīmīgi sūdi. šeit ir aizskarti mūsu gods un cieņa. čehi lai atvainojas valstiskā līmenī.

     [+] [-]

, 2014-05-20 10:36, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tam ka šai čempionātā ir nenormāli zems tiesāšanas līmenis es pilnībā piekrītu. Neatceros, kad pēdējo reizi visa PČ kopējā kontekstā būtu tik daudz strīdu ap tiesnešu pieņemtiem lēmumiem.
Drīz sāksies PČ futbolā un tad būs vēl ne tādi brīnumi

     [+] [-]

, 2014-05-20 10:37, pirms 11 gadiem
bija jaaskaita,bet nu nav jau veerts tagad taalaak runaat,atvainosies,mosh kaadam labaak paliks,jaaiet un jaasakauj pulkstenju viiri,kaut vai asinis pa degunu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-20 10:38, pirms 11 gadiem
Fan-fans rakstīja: https://twitter.com/a_jerabek/status/468495054349537280
Tas nav viņa īstais twitter konts. Īstais gan ir otram galvenajam tiesnesim Keitam Kavalam https://twitter.com/keithkavs40 , bet tas nu ir gan padarījis savu kontu nelasāmu nedraugiem, gan arī vārdu nomainījis.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 10:39, pirms 11 gadiem
jukuts rakstīja: normāli būtu šodien izsaukt čehijas vēstnieku un iesniegt notu. citādi te cepamies pa sīkumiem - ES vēlēšanas un citi maznozīmīgi sūdi. šeit ir aizskarti mūsu gods un cieņa. čehi lai atvainojas valstiskā līmenī.
Jā,jā vēl vajadzētu iesaistīt ANO un NATO!!!

  +2 [+] [-]

, 2014-05-20 10:41, pirms 11 gadiem
bet nu shis turniirs tiesneshu kljuudu deelj pamazaam kljuust par apsmieklu, driiz jau ne vien aiz diikja dziivojushie saaks to veerteet par maznoziimiigu turniiru,tik krievi vaaks visas zvaigznes ko var

     [+] [-]

, 2014-05-20 10:43, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai tas būtu fotošops?
http://www.apollo.lv/zinas/medijs-varti-nebija-jaieskaita-to-apliecina-ari-iihf-fotografija/652043
ATkal šitas muģila ,trollis kas skatās 5 gadus hokeju ,saka ka gols nebijja jāskaita ... HAHHAHAHAHHA (experts )
Kas tur liepāja visi tādi tupeņi ,40 gados šitāds pajols

TEv tak jau kuro reizi trolli saka ,nesmirdi šeit ,tava līmeņa auditorija kur komentēt ir vipi.lv,tur ir tavi vienaudži ....!!!!!

     [+] [-]

, 2014-05-20 10:44, pirms 11 gadiem
Neticu ka somi par mums ,jo vinjiem labak ka zaudejam...

     [+] [-]

, 2014-05-20 10:45, pirms 11 gadiem
noladets rakstīja: hhahahhahahaaaaaaa, tas ir moments, kad ripa lec araa no vartiem, nevis lido ieksaa. Skaisti IIHF, skaisti.
Ripa neizleca no vārtiem, vecīt.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 10:45, pirms 11 gadiem
Tātad tikai viena lieta par šo IIHF foto- ripa atrodas jau aiz Lalanda muguras, un tikai tad Meija ir pilnībā vārtusarga zonā!
Jautājums...kā var traucēt vārtusargam, ja ripai vairs neviens nav priekšā?
Ja Meija būtu bijis vārtusarga zonā vēl pirms ripa sasniedz Lalandu, tad var strīdēties, bet dotajā bildē, Lalands vairs nav glābējs jebkurā gadījumā!
Tāpat "atrašānās vārtsuarga zonā"ir jātraktē , ja spēlētājs ar slidu pilnībā atraodas vārtusarga zonā, ne par 3/4 vai 1/2, tas ir tāpat kā ar vārtiem- ripai jāšķērso pilnībā vārtu līnija!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-05-20 10:45, pirms 11 gadiem
erudīts007 rakstīja: Drīz sāksies PČ futbolā un tad būs vēl ne tādi brīnumi
diemžēl hokejs sāk pārņemt paņēmienus no futbola, baltkrievi bieži vārtījās pa ledu. bet mums pat Saša nevārtījās.

     [+] [-]

, 2014-05-20 10:45, pirms 11 gadiem
alfredo rakstīja: moš ripa lido ārā??un-ja jau ta snav jāskaita-tad es,pēc 27 gadu fanošanas,aizmirstu par hokeju..jo visus šos gadus esmu fanojis,nesaprotot noteikumus...labākais jau tas,ka tam čehu maukam ir super redze,ka pat nepaskatās atkārtojumu 36 s līdz beigām....nejaušiun uz kuba nelika video,lai nebūtu,kā olimpiādē-kad pārdomāja tiesneši...jo līdz iemetienam-to var izdaīt...
Noskaties epizodi vēlreiz, ripa palika vārtos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-05-20 10:48, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai tas būtu fotošops?
http://www.apollo.lv/zinas/medijs-varti-nebija-jaieskaita-to-apliecina-ari-iihf-fotografija/652043
Tu esi nepārspējams... Varbūt vēlies nomainīt pilsonību un beidzot aizvākties no Latvijas un sportacentra? Ja tev ir sieva/draudzene, tad es vispār nesaprotu, kā viņa ir spējīga tevi paciest!

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 10:50, pirms 11 gadiem
K-Rab rakstīja: Noskaties epizodi vēlreiz, ripa palika vārtos!
da ko var murgot un peetiit,ripa bija vaartos,Meijas slida uz taas liinijas kaut kaa trauceeja vaartsargam,nee,vinju pashu tur sita,tiesnesis atrada kur piesieties un pieseejaas

     [+] [-]

, 2014-05-20 10:50, pirms 11 gadiem
es saprotu baltkrievus ka batjka visu redz, neļaus apbižot, bet nu hokejs nav futbols. viens otrs sūdzās ka mēs rupji spēlējot. ak mēs rupekļi. Girgensona gājiens protams garām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 10:52, pirms 11 gadiem
K-Rab rakstīja: Noskaties epizodi vēlreiz, ripa palika vārtos!
NU UN???
ne jau pēc foto spriest kas ir bijis.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 10:52, pirms 11 gadiem
jurixxx rakstīja: es saprotu baltkrievus ka batjka visu redz, neļaus apbižot, bet nu hokejs nav futbols. viens otrs sūdzās ka mēs rupji spēlējot. ak mēs rupekļi. Girgensona gājiens protams garām.
Karalahti pret Staalu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-20 10:55, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: Karalahti pret Staalu?
ko ar to domāji???

     [+] [-]

, 2014-05-20 10:56, pirms 11 gadiem
jurixxx rakstīja: NU UN???
ne jau pēc foto spriest kas ir bijis.
nu kaut saliidzinaajumam apskaties kaa Dallasas un Bufalo seerijaa Brets Hals guus izkjiroshos vaartus

  -2 [+] [-]

, 2014-05-20 10:57, pirms 11 gadiem
Ja paskatas video atkartojumu ,tad var redzet , ka tiesnesis saka svilpt vel pirms gola , un sanaca moments ka svilpj kad ielido vartos

     [+] [-]

, 2014-05-20 10:58, pirms 11 gadiem
jurixxx rakstīja: ko ar to domāji???
par izlashu nevienliidziibu,Girgensons asi nospeeleeja,bet dzeks jau naakamajaa mainjaa kapaaja,Staals nespeej taalaak speeleet,bet kaut 2min nava

  -2 [+] [-]

, 2014-05-20 11:00, pirms 11 gadiem
PASKATATIE UZ TIESNESI KAS IR PIE VAARTIEM !!!!!!!!!!! OBJEKTIVI JASKATAS!!!

     [+] [-]

, 2014-05-20 11:09, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Tu hokeju skaties?
Skatos!
Es jau zinu Tavu domu gājienu, ka parasti tādus vārtus bez problēmām ieskaita. Principā piekrītu šīm tavam viedoklim. Diemžēl tas neattaisno to,ka noteikumos strikti ir atrunāta šāda situācija uz kuru tiesneši biežāk piever acis nekā piečakarējas.
Mēs varam gari un plaši diskutēt par to kāpēc pret jeņķiem vel trakākā situācijā vārtus ieskaitīja, bet vakar salīdzinoši nevainīgākā situācijā vakar neieskaitīja. Tomēr tas nemaina lietas būtību par to, kas ir rakstīts hokeja spēles noteikumos.

     [+] [-]

, 2014-05-20 11:12, pirms 11 gadiem
Kauns IIHF.
Tā bilde, kas ir publicēta kā paskaidrojums ir vienkārši smieklīga.
Kā Meija var traucēt vārtsargam redzēt ripu, ja tā jau ir sen aiz vārtusarga? Meijam bija jāatrodas starp ripu un vārtusargu.
Skaidri redzams, ka IIHF domā, ka Latvijā sēž muļķi.

     [+] [-]

, 2014-05-20 11:16, pirms 11 gadiem
(O_O) rakstīja: Kauns IIHF.
Tā bilde, kas ir publicēta kā paskaidrojums ir vienkārši smieklīga.
Kā Meija var traucēt vārtsargam redzēt ripu, ja tā jau ir sen aiz vārtusarga? Meijam bija jāatrodas starp ripu un vārtusargu.
Skaidri redzams, ka IIHF domā, ka Latvijā sēž muļķi.
PATS IZSKATI TO VIDEO VAIRAKAS REIZES , SKATIES UZ TIESNESI PIE VARTIEM, VINS NESKATIJAS NE UZ KADU DAUGAVINU, VINS SKATIJAS UZ VARTU PRIEKSU , UN NEZINOT KA BUS GOLS JAU SVILPA, BET TAJA BRIDI RIPA JAU LIDOJA VARTOS

  +7 [+] [-]

, 2014-05-20 11:18, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Skatos!
Es jau zinu Tavu domu gājienu, ka parasti tādus vārtus bez problēmām ieskaita. Principā piekrītu šīm tavam viedoklim. Diemžēl tas neattaisno to,ka noteikumos strikti ir atrunāta šāda situācija uz kuru tiesneši biežāk piever acis nekā piečakarējas.
Mēs varam gari un plaši diskutēt par to kāpēc pret jeņķiem vel trakākā situācijā vārtus ieskaitīja, bet vakar salīdzinoši nevainīgākā situācijā vakar neieskaitīja. Tomēr tas nemaina lietas būtību par to, kas ir rakstīts hokeja spēles noteikumos.
Vai tad kāds saka ka noteikumi jāmaina? Un kā domā, tiesneši iemācās slidot, iekaļ noteikumu grāmatu un sāk tiesāt? Jo vairāk punktus no grāmatas zini, jo labāks tiesnesis? Te nav pirmās klases dzejoļu konkurss. Parunā ar kādu tiesnesi, pajautā kāpēc notiek semināri, apmācības ar konkrētu momentu modulēšanu un konkrētu situāciju traktēšanu. Tad varbūt apniks virtuāli plivināties ar vienu noteikumu punktu.

  -3 [+] [-]

, 2014-05-20 11:19, pirms 11 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=xB-...
tikko pa sek tukstosdalai apskatijos....bridi,kad ripa lidoja vartsarga laukuma,Meija atradas pat ar abam kajam iekspuse....loti zel,bet protestet nau jegas....vins tiesam trauceja....vienigais,par ko tiesam dusmas,ka tiesnesis pat neskatijas video.....