Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

U-18 izlase čempionātu noslēdz ar zaudējumu Čehijai

Didzis Rudmanis
Didzis Rudmanis

U-18 izlase čempionātu noslēdz ar zaudējumu Čehijai
Mājinieki turnīru noslēdza uz pozitīvas nots
Foto: IIHF

Šovakar savu pēdējo pasaules U-18 čempionāta spēli aizvadīja Latvijas jaunie hokejisti, kas, ar 4:7 piekāpjoties Čehijai, turnīru noslēdza devītajā vietā, tādējādi saglabājot vietu augstākajā divīzijā. Vārtus Latvijas izlases labā guva Rūdolfs Kalvītis, Nikolajs Jeļisejevs, Roberts Lipsbergs un Edgars Kulda.

Mača pirmajās minūtēs krietni pārliecinošāk darbojās Latvijas hokejisti, biežāk apdraudot Polivkas sargātos vārtus. Astotajā minūtē viens uz Latvijas vārtiem izrāvās Ondržejs Slovāčeks, taču Merzļikins vārtus glāba.

Perioda vidū, Latvijai spēlējot vairākumā, mača rezultātu atklāja Matejs Zadrazils, taču vien mirkli vēlāk vairākumu realizēja Rūdolfs Kalvītis. Pusminūti vēlāk čehu vadību atjaunot un 2:1 panākt izdevās Martinam Prohazkam.

Otrajā trešdaļā čehiem izdevās gūt ātrus divus vārtus, kā rezultātā Tambijevs pieprasīja pusminūtes pārtraukumu, un Latvijas izlases vārtos Merzļikina vietā stājās Ivars Punnenovs. Jau pavisam drīz 2:4 izdevās panākt Nikolajam Jeļisejevam.

Perioda turpinājumā čehiem izdevās gūt vēl divus vārtus, otrās 20 minūtes noslēdzot jau ar graujošo 6:2.

Trešā perioda ievadā Latvijas izlasei radās iespēja spēlēt piecatā pret trijiem hokejistiem, kā rezultātā savus ceturtos vārtus turnīrā izdevās gūt Robertam Lipsbergam. Pāris minūtes vēlāk jau 4:6 panākt izdevās Edgaram Kuldam.

Ātri atgūtie divi vārti piespieda čehu trenerim pieprasīt pārtraukumu. Mača turpinājumā Latvijas izlase turpināja uzbrukt biežāk, taču panākt čehus vairs nespēja. Pašā mača izskaņā punktu tam pielika Dominiks Simons, panākot izšķirošo 7:4.

Par labāko spēlētāju šajā mačā Latvijas izlases rindās tika atzīts Edmunds Augstkalns, taču čehiem tas bija piecus rezultativitātes punktus guvušais Dominiks Simons.

Par trim turnīra labākajiem spēlētājiem Latvijas izlases rindās tika atzīti uzbrucēji Georgs Golovkovs un Teodors Bļugers, kā arī aizsargs Rūdolfs Kalvītis.

Šovakar izslēgšanas grupas pēdējo spēli aizvadīs Šveices un Dānijas valstvienības. Šīs spēles zaudētāja nākamgad spēlēs pasaules U-18 čemionāta IA divīzijā.

Pasaules U-18 čempionāts, 20. aprīlis

Latvija - Čehija 4:7 (1:2, 1:4, 2:1)

Vārti: 09:11 Zadrazils (Simons, Sidliks, maz.) 0:1, 09:55 Kalvītis (Jevpalovs, Bļugers, vair.) 1:1, 10:23 Prohazka (Voleks) 1:2, 22:35 Vrāna (Simons, Sumelidiss) 1:3, 24:22 Tomečeks (Kostaleks, Mahačs) 1:4, 25:42 Jeļisejevs (Bukarts) 2:4, 31:03 Vrāna (Simons, Sulaks) 2:5, 32:59 Simons (Vrāna, Sulaks) 2:6, 42:04 Lipsbergs (Kalvītis, Bukarts, vair.x2) 3:6, 47:15 Kulda (Golovkovs) 4:6, 58:52 Simons (Vrāna, Sulaks, vair.) 4:7
Vārtsargi: Elvis Merzļikins (24:22 Punnenovs) - Patriks Poļivka
Metieni: 29 - 35
Soda minūtes: 20 - 10

Latvijas U-18 izlases spēļu kalendārs

DatumsLaiksSpēleRezultāts
12.04.17:00Latvija - Krievija1:6
13.04.19:00Šveice - Latvija2:4
15.04.19:00Latvija - Zviedrija1:3
16.04.17:00Vācija - Latvija4:5
19.04.20:00Latvija – Dānija3:4 P
20.04.16:00Čehija – Latvija7:4

Izslēgšanas grupas tabula:

SUUPZPZVAP
1.Čehija3200117:126
2.Latvija3101111:134
3.Šveice210016:63
4.Dānija201018:112
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-04-20 18:07, pirms 13 gadiem
Žel, ka puišiem mazliet pietrūka emocijas PČ otram posmam.
Neslikti noplosijies Jakubs Vrana, kas laikam ir Amur spelējošā Petra Vranas jaunākais brālis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +23 [+] [-]

, 2012-04-20 18:10, pirms 13 gadiem
Ai ble vareja jau,pacinities un noslegt cempi ar divam uzvaram,bet nu ja saprotu sabruka dzeki,pec ta ka netika talak,bet nu tomer vajadzeja vinnet kaut vai vienus,jatrene psihologija!

  +3 [+] [-]

, 2012-04-20 18:11, pirms 13 gadiem
Gaidīju vairāk no izslavētā 94.gada,bet nu labi ka elitē palika

 +16 [+] [-]

, 2012-04-20 18:11, pirms 13 gadiem
Maz motivēta komanda(Latvija) pret ļoti spēcīgi motivētu komandu(Čehija-draud izkrišana zaudējuma gadījumā no grupas).

  +1 [+] [-]

, 2012-04-20 18:11, pirms 13 gadiem
2. treshdalja noraka principaa visu - bet nu - elitee paliekam , un laikam jau ka tie speeki arii bija tik cik bij uz 3 speeleem nu jaa plus veel moraalais pagurums

  +1 [+] [-]

, 2012-04-20 18:12, pirms 13 gadiem
Šīs spēles iznākums noteiks to, vai Latvija turnīru noslēgs astotajā vai devītajā pozīcijā.

pilnīgi vienalga, nākošā gada turnīrā, A grupa, tā vai tā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-04-20 18:16, pirms 13 gadiem
flipsider rakstīja: Apsveicu Edgaru Lipsbergu ar golu, kopsh 2006-2007 U-18, nebija iemetis.

Kopumaa, kad vel kada junioru izlase, ir tik cienijami nospelejusi?
tu to sauc par cienījami, nu nezinu gan, ar pēdējām divām spēlēm sabojāja visu iespaidu

  +2 [+] [-]

, 2012-04-20 18:16, pirms 13 gadiem
Mazvērtības sindroms latviešiem dara savu

  +3 [+] [-]

, 2012-04-20 18:16, pirms 13 gadiem
edzus111 rakstīja: Ai ble vareja jau,pacinities un noslegt cempi ar divam uzvaram,bet nu ja saprotu sabruka dzeki,pec ta ka netika talak,bet nu tomer vajadzeja vinnet kaut vai vienus,jatrene psihologija!
pret čehiem jau tā labi nospeleja.labi ka nebija divciparis tu laikam gribēji lai viņi uzvelk čehiju.

  +5 [+] [-]

, 2012-04-20 18:16, pirms 13 gadiem
flipsider rakstīja: Apsveicu Edgaru Lipsbergu ar golu, kopsh 2006-2007 U-18, nebija iemetis.

Kopumaa, kad vel kada junioru izlase, ir tik cienijami nospelejusi?
bet paskatoties no otras puses - kad vēl kādai junioru izlasei ir bijusi tik mīksta grupa Elitē? kaut han kopumā tik slikti nebija - vienīgi pēdējās 2 spēles krietni sabojāja kopējo iespaidu...

     [+] [-]

, 2012-04-20 18:18, pirms 13 gadiem
taure rakstīja: pret čehiem jau tā labi nospeleja.labi ka nebija divciparis tu laikam gribēji lai viņi uzvelk čehiju.
Čehija šogad bij baigi jēla komanda - nebūtu dāņu vorotčiks spēli sačakarējis, moš i būtu pakāsuši vēl arī dāņiem...

     [+] [-]

, 2012-04-20 18:18, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Čehija šogad bij baigi jēla komanda - nebūtu dāņu vorotčiks spēli sačakarējis, moš i būtu pakāsuši vēl arī dāņiem...
jap

  +4 [+] [-]

, 2012-04-20 18:18, pirms 13 gadiem
trakais_v10 rakstīja: kaut kā gribās,lai izkrīt Šveicieši laukā,no Elites.Neesmu ļauns,bet vajag profilaksei,viņiem izkrist
Tad jau būs jāpaplašina elites grupa ja šeice izkrīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-04-20 18:20, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Jā, bet psiholoģiski noteikti nebija viegli pēc tam, kad gar degunu aizgāja sešinieks...
tas tikai pierāda, ka šie ir bezrakstura radījumi

  -3 [+] [-]

, 2012-04-20 18:20, pirms 13 gadiem
Bet ja Dānija uzvar Šveici pagarinājumā, tad mums trim komandām pa četriem punktiem un Šveicei -1, Latvijai un Dānijai -2. Un savstarpējā spēlē dāņi uzvarēja. Kā ir?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-20 18:22, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: tas tikai pierāda, ka šie ir bezrakstura radījumi
Bezraksturs butu, ja vini nespeetu no 0:1 pret daaniem dabut 3:1 vai pret čehiem no 2:6 uz 4:6 dabut.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-04-20 18:23, pirms 13 gadiem
Uz beigām puišiem aptrūkās fiziskais un emocionālais...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-20 18:23, pirms 13 gadiem
epla rakstīja: Bet ja Dānija uzvar Šveici pagarinājumā, tad mums trim komandām pa četriem punktiem un Šveicei -1, Latvijai un Dānijai -2. Un savstarpējā spēlē dāņi uzvarēja. Kā ir?
Kaa mums var but -2? Kas tie par skaitliem?

     [+] [-]

, 2012-04-20 18:24, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Gudri dir*t nav malku cirst! Tu gan laikam esi pirmais čalis ciemā...
Virsrakstā un tekstā nav neviena vārda par radījumu vārdā PuLVeris, tātad d!rst var arī malku cērtot, pirmais vai pēdējais!

  -1 [+] [-]

, 2012-04-20 18:25, pirms 13 gadiem
flipsider rakstīja: Bezraksturs butu, ja vini nespeetu no 0:1 pret daaniem dabut 3:1 vai pret čehiem no 2:6 uz 4:6 dabut.
tas drīzāk tāds uzplaiksnījuma brīdis [apgaismība]!

     [+] [-]

, 2012-04-20 18:25, pirms 13 gadiem
Sorry pierēķināju Čehijas rezultātu.

     [+] [-]

, 2012-04-20 18:26, pirms 13 gadiem
epla rakstīja: Bet ja Dānija uzvar Šveici pagarinājumā, tad mums trim komandām pa četriem punktiem un Šveicei -1, Latvijai un Dānijai -2. Un savstarpējā spēlē dāņi uzvarēja. Kā ir?
latvijai +1, danijai +2, sveicei -3
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-20 18:28, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: tas drīzāk tāds uzplaiksnījuma brīdis [apgaismība]!
Pret Zviedriju, Vaciju ari atspelejamies.

     [+] [-]

, 2012-04-20 18:28, pirms 13 gadiem
kaijs rakstīja: latvijai +1, danijai +2, sveicei -3
Bet vispirms skaita punktus savstarpējā spēlē-ja dāņi uzvar papildlaikā-mums 4 punkti, dāņiem 4 punkti, Šveicei -1.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-20 18:29, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Pieļauju, ka tu esi tik universāls, ka spēj d!rst malku cērtot.
mēs runāsim par mani vai par lūzeriem LV puikiņiem, neredzu jēgu apspriest manu personību, kaut pirmais vai pēdējais ciemā

  +3 [+] [-]

, 2012-04-20 18:30, pirms 13 gadiem
Latvijas jauniešu hokeja lietu pārzinātāji stāstiet kas mums tur ir ar nākošo U-18 iesaukumu.
Cik zinu, tad īpāsi spožs nekas neesot.Vai tā ir?

  +2 [+] [-]

, 2012-04-20 18:30, pirms 13 gadiem
flipsider rakstīja: Pret Zviedriju, Vaciju ari atspelejamies.
tas, kas notika 1. kārtā, lai paliek vēsturnieku ziņā, mani vairāk uztrauc 2 pēdējie zaudējumi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-04-20 18:33, pirms 13 gadiem
Kas to būtu domājis, ka G. Golovkovs būs rezultatīvākais Latvijas spēlētājs (3+2)!! Arī +/- koef. normāls -1.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-20 18:33, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: un kas no ta izriet talak? prieksa esam mes vai dani?
kāda tam tagad starpība, LV puiši visu izdarīja [labu un sliktu], pareizi rakstā ir teikts, izlase paliek 8. vai 9. vietā, kas nozīmē, ka nākošgad spēlēs A grupā ar šī gada 1., 4., 5., 8. un 9. vietas ieguvējiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-04-20 18:34, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Es runāju par tevi kā kārtējo totālo cirvi, kas piesmirdina internetu ar stulbībām.
varam sacensties īsprātībās un apvainojumos, bet tas nemaina LV lūzeru, bezrakstura radījumu sasniegumus

     [+] [-]

, 2012-04-20 18:35, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Latvijas jauniešu hokeja lietu pārzinātāji stāstiet kas mums tur ir ar nākošo U-18 iesaukumu.
Cik zinu, tad īpāsi spožs nekas neesot.Vai tā ir?
bet loģiski ka tā ir.drīz atnāks dižais hokeja eksperts Ikrnpk un pastastīs cik zvaigžņota ir mūsu u18 izlase uz nākošo gadu un cik jau draftēs un kāda kuram ir statistika.statistika dažiem puikiem šajā u18 ir ļoti bedīga.bet tas ka tas nav galvenais visi nezin
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-04-20 18:37, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: man gan skiet ka ta nav tur Abrags kaut ko rakstija,precizi neatceros,bet 8. un 9. tas nebija viena grupa
Aū, Abragu studijā, izskaidro grupu sadalījumu un izspēles kārtību!!!

     [+] [-]

, 2012-04-20 18:38, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Interesanti ko tu pats tādu esi sasniedzis, betmen?
vēlreiz atkārtošos, šobrīd diskusija notiek par PČ U18 LV izlases sasniegto un izdarīto

     [+] [-]

, 2012-04-20 18:38, pirms 13 gadiem
[quote aragons]
un kas no ta izriet talak? prieksa esam mes vai dani?
[/quote Man sanāk ka dāņi ,jo viņiem vārtu attiecība tad +2(2 uzvaras papildlaikā) mums +1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-20 18:41, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Tā runā vairāk vai mazāk kādus gadus 20
Bet šos 20 gadus jau arī nekas izcils nav bijis junioru līmenī (ja neskaita tikšanu pāris reizes Elitē).

     [+] [-]

, 2012-04-20 18:45, pirms 13 gadiem
Žēl - vismaz par septīto vietu jaunu varēja pacīnīties...

  +5 [+] [-]

, 2012-04-20 18:46, pirms 13 gadiem
Mēģinu saprast kas tie par cilvēkiem kuri tieši šādi kā Pulveris pauž savu attieksmi. Var domāt kā viņš bet normāls cilvēks nerakstīs aizvainojošas piezīmes par savu komandu-īpaši tad ja komanda nospēlēja tā kā šogad.
Pulverim nepatīk ka aizskar viņa personību, bet jautājumi rodas-jā man arī nepatīk zaudējumi, bet vērtē vienmēr turnīru kopumā -ļoti labi. Ja cilvēks jūt līdzi un patiešām uztver izlasi kā savējos tad parasti necenšas savējos kaut kā aizskart un zinot labi psiholoģiju šādi pulverēni veidojas jo paši ir daudz cietuši no līdzcilvēkiem tad arī gribas pie pirmās iespējas citus kaut kā aizskart aizvainot.
Jebkurš normāli domājošs saprot ka U-18 šogad bija līmenī , bet es skatos tieši kādus vārdus šis pulverītis ir izvēlējies lai aizskartu savas valsts izlasi.

     [+] [-]

, 2012-04-20 18:47, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: ja man atminia nepievil,tad bija ka arifmetika parskaitli ar neparskaitliem 1,3,5,7,9 un 2,4,6 ,8 ,10 ka desmitie naks Slovakija
cik papētīju 2011. gada gala rezultātus, tad:

1.USA
2.SWE
3.RUS
4.CAN
5.FIN
6.GER
7.SUI
8.CZE
9.NOR<-DEN
10.SVK<-LAT

PČ 2012
A grupa
USA
CAN
FIN
CZE
DEN

B grupa
SWE
RUS
GER
SUI
LAT

     [+] [-]

, 2012-04-20 18:47, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: bet vai tad neskaitas viena TIRA uzvara(par Sveici) ka prioritate?
Atzīstos nezinu reglamentu , bet ļoti iespējams ka Tev ir taisnība

  -3 [+] [-]

, 2012-04-20 18:48, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Mēģinu saprast kas tie par cilvēkiem kuri tieši šādi kā Pulveris pauž savu attieksmi. Var domāt kā viņš bet normāls cilvēks nerakstīs aizvainojošas piezīmes par savu komandu-īpaši tad ja komanda nospēlēja tā kā šogad.
Pulverim nepatīk ka aizskar viņa personību, bet jautājumi rodas-jā man arī nepatīk zaudējumi, bet vērtē vienmēr turnīru kopumā -ļoti labi. Ja cilvēks jūt līdzi un patiešām uztver izlasi kā savējos tad parasti necenšas savējos kaut kā aizskart un zinot labi psiholoģiju šādi pulverēni veidojas jo paši ir daudz cietuši no līdzcilvēkiem tad arī gribas pie pirmās iespējas citus kaut kā aizskart aizvainot.
Jebkurš normāli domājošs saprot ka U-18 šogad bija līmenī , bet es skatos tieši kādus vārdus šis pulverītis ir izvēlējies lai aizskartu savas valsts izlasi.
mutautiņu iedot?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-04-20 18:51, pirms 13 gadiem
trakais_v10 rakstīja: kaut kā gribās,lai izkrīt Šveicieši laukā,no Elites.Neesmu ļauns,bet vajag profilaksei,viņiem izkrist
Man gribas lai dāņi, man zobs uz viņiem

     [+] [-]

, 2012-04-20 18:51, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: mutautiņu iedot?!
Vai liels paldies - iedod gan

     [+] [-]

, 2012-04-20 18:54, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Vai liels paldies - iedod gan
aber, lūdzu, raus sērās asaras

     [+] [-]

, 2012-04-20 18:56, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: aber, lūdzu, raus sērās asaras
Tu jau var sākt lamāt mūsu lielo izlasi. Tādus kā Tu redzu , satieku reālā dzīvē-vienalga kas notiek čikst un pīkst. Lielā izlase noteikti zaudēs arī dažas vai daudz spēles un tad varēsi izvērsties-lamāt apsaukāties

  -3 [+] [-]

, 2012-04-20 18:56, pirms 13 gadiem
Nu ko "mazie gailīši" 9-tie paliek.

  -2 [+] [-]

, 2012-04-20 18:58, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Tu jau var sākt lamāt mūsu lielo izlasi. Tādus kā Tu redzu , satieku reālā dzīvē-vienalga kas notiek čikst un pīkst. Lielā izlase noteikti zaudēs arī dažas vai daudz spēles un tad varēsi izvērsties-lamāt apsaukāties
lielā ir lielā, tur jau neviens aiz rociņas nav velkams, pietiekami lieli, lai darītu darbu pēc labākās sirdapziņas

  -1 [+] [-]

, 2012-04-20 19:00, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Latvijas jauniešu hokeja lietu pārzinātāji stāstiet kas mums tur ir ar nākošo U-18 iesaukumu.
Cik zinu, tad īpāsi spožs nekas neesot.Vai tā ir?
Tas pats tika runāts arī pirms pāris gadiem, bet kā jau iepriekš rakstiju, šaubos ka tādi spečuki vispār ir, kam tas intresē!

Protams spēli neredzot grūti spriest kas un kā bija, bet atceroties kā dažkārt tiek pietiesāts par labu Čehijai, nevaru iedomāties ka viņiem kāds ļaus izkrist.

  -3 [+] [-]

, 2012-04-20 19:00, pirms 13 gadiem
trakais_v10 rakstīja: kaut kā gribās,lai izkrīt Šveicieši laukā,no Elites.Neesmu ļauns,bet vajag profilaksei,viņiem izkrist
Nākamgad profilaksei neizbēgami Latvija izkritīs, jo grupā dabūs slovākus 110%.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-04-20 19:05, pirms 13 gadiem
Protams, ka te sedošie gribēja vairāk. Atradīsies arī neapmierinātie, kad paņemsim čempī zeltu. Jāatzīst viens - mūsējie malači, jo atrodas starp elites komandām. Mūsu mazā Latvija ir starp elites komandām vienā no populārākajiem ziemas sporta veidiem. Jābūt lepniem par to!

  -2 [+] [-]

, 2012-04-20 19:08, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Tev?
pateikšu mammai un tētim par tevīm [spēcīga asaru gūzma], bet mans tētis ir miljonārs, a mans, a mans ...

Ir ko par hokeju un hokejistiem teikt?!

  -2 [+] [-]

, 2012-04-20 19:13, pirms 13 gadiem
(O_O) rakstīja: Protams, ka te sedošie gribēja vairāk. Atradīsies arī neapmierinātie, kad paņemsim čempī zeltu. Jāatzīst viens - mūsējie malači, jo atrodas starp elites komandām. Mūsu mazā Latvija ir starp elites komandām vienā no populārākajiem ziemas sporta veidiem. Jābūt lepniem par to!
Ja Tu man stāstītu, ka mums jabūt lepniem par to, ka LV izlase spēlē PČ basketbolā vai OS, kā arī mūsu futbola izlase atkal spēlē EČ finālā, tad es tiešām justos lepns, jo ar šiem sporta veidiem nodarbojās gandrīz visā pasaulē.
Par cik ar hokeju nopietnā līmenī nodarbojās 15-16 valstīs, un par cik hokejs LV skaitās komandu sporta veids Nr.1, tad vienmēr liekas, ka šobrīd mums nav ar ko lepoties šī sporta veida sakarā.

     [+] [-]

, 2012-04-20 19:14, pirms 13 gadiem
(O_O) rakstīja: Protams, ka te sedošie gribēja vairāk. Atradīsies arī neapmierinātie, kad paņemsim čempī zeltu. Jāatzīst viens - mūsējie malači, jo atrodas starp elites komandām. Mūsu mazā Latvija ir starp elites komandām vienā no populārākajiem ziemas sporta veidiem. Jābūt lepniem par to!
mammām un tētiem ir jāsaka liels paldies [kas ar savām finansēm un entuziasmu uztur LV hokeju], kas ļauj Ļipmaņa krēslam būt stabilam!!!

     [+] [-]

, 2012-04-20 19:15, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bet šos 20 gadus jau arī nekas izcils nav bijis junioru līmenī (ja neskaita tikšanu pāris reizes Elitē).
tiksanu paris reizes elite? Tu runa ta itka LV izlases tapat ka BLR izlases lekatu no elites uz 1 diviziju surp un atpakal
LV izlases ir vairak vai mazak nostiprinajusas elite (protams, jebkura gada var izkrsit), bet si nostiprinasanas elite garante vismaz 9 vietu, un nacionalajai izlasei pedejos gados tas jau ir neslikts sasniegums.
Lai ko tadi ka tu neteiktu par Latvijas jauniesu hokeju, bet jauniesu limeni mums pedejos gados rezultati ir labaki ka pieauguso limeni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-20 19:24, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Pie tam pietiekoši solīdi cīnijās par punktiem pilnīgi visos mačos, izņemot varbūt pirmo izgāzto spēli pret krieviem. Dažiem laikam maz interesē situācija citās valstīs un no kāda ierobežota jauno censoņu loka ir sastādīta Latvijas izlase. Ka tikai kaut ko riebīgu pateikt...

Krievija Junior Players 61,000
Zviedrija Junior Players 41,053
Vācija Junior Players 18,128
Čehija Junior Players 22,828
Šveice Junior Players 13,775
Dānija Junior Players 2,245
Kanāda Junior Players 468,096
Latvija Junior Players 1,417
Mēs esam iemācijušies slavēt sportistus (ne tikai hokejā) par viduvēji veiktu darbu, un arī sportisti to ir uzķēruši. Diemžēl.

  -4 [+] [-]

, 2012-04-20 19:25, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Pie tam pietiekoši solīdi cīnijās par punktiem pilnīgi visos mačos, izņemot varbūt pirmo izgāzto spēli pret krieviem. Dažiem laikam maz interesē situācija citās valstīs un no kāda ierobežota jauno censoņu loka ir sastādīta Latvijas izlase. Ka tikai kaut ko riebīgu pateikt...

Krievija Junior Players 61,000
Zviedrija Junior Players 41,053
Vācija Junior Players 18,128
Čehija Junior Players 22,828
Šveice Junior Players 13,775
Dānija Junior Players 2,245
Kanāda Junior Players 468,096
Latvija Junior Players 1,417
tāpēc jānolaiž rokās [pēdējās divās čempja spēlēs] un jālej gaužas asaras, jārod visam attaisnojumi, ko Tu ar to gribi pierādīt, ka masveidīgums taisa rezultātu

     [+] [-]

, 2012-04-20 19:26, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: pateikšu mammai un tētim par tevīm [spēcīga asaru gūzma], bet mans tētis ir miljonārs, a mans, a mans ...

Ir ko par hokeju un hokejistiem teikt?!
es pis

  +1 [+] [-]

, 2012-04-20 19:26, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tu man stāstītu, ka mums jabūt lepniem par to, ka LV izlase spēlē PČ basketbolā vai OS, kā arī mūsu futbola izlase atkal spēlē EČ finālā, tad es tiešām justos lepns, jo ar šiem sporta veidiem nodarbojās gandrīz visā pasaulē.
Par cik ar hokeju nopietnā līmenī nodarbojās 15-16 valstīs, un par cik hokejs LV skaitās komandu sporta veids Nr.1, tad vienmēr liekas, ka šobrīd mums nav ar ko lepoties šī sporta veida sakarā.
Indiesiem butu jabut mazak lepniem par savu kriketu tikai tapec, ka ar to nodarbojas uz vienas rokas prikstiem saskaitamas valstis?
Vai ASV butu jaaizsliedz beisbolu saukt par nacionalo sporta veidu tikai tapec, ka ar to nodarbojas tikai tris valstis - ASV, Kuba un Japana?
Vai tiem pasiem jenkiem butu janoniecina savs amerikanu futbols, ja ar to pasaule nodarbojas tikai kadas 10 valstis un nopietni tikai divas - ASV un Kanada?

  +1 [+] [-]

, 2012-04-20 19:29, pirms 13 gadiem
PuLVeris, 19:14
mammām un tētiem ir jāsaka liels paldies [kas ar savām finansēm un entuziasmu uztur LV hokeju], kas ļauj Ļipmaņa krēslam būt stabilam!!!

Nu tas jau ir cits stāsts, kur var arī piekrist. Taču, redzi, cilvēkiem ir vienalga ko tāds Lipmans, viņi iegulda laiku un naudu savos bērnos. Varbūt ka duraki un nevajag. Varbūt man arī nevajag savējos vest uz treniņiem?

NAMEJS 9999, 19:13

Nu Namej! Šis ir sporta portāls. Kur ir mūsējie basketbolā vai futbolā? Ne tuvu. Jābūt lepniem ar to, kas mums ir. Ar ko citu lai mēs lepotos? Ar Liepājas Lauvas vai Liepājas Metalurgs?

     [+] [-]

, 2012-04-20 19:32, pirms 13 gadiem
(O_O) rakstīja: PuLVeris, 19:14
mammām un tētiem ir jāsaka liels paldies [kas ar savām finansēm un entuziasmu uztur LV hokeju], kas ļauj Ļipmaņa krēslam būt stabilam!!!

Nu tas jau ir cits stāsts, kur var arī piekrist. Taču, redzi, cilvēkiem ir vienalga ko tāds Lipmans, viņi iegulda laiku un naudu savos bērnos. Varbūt ka duraki un nevajag. Varbūt man arī nevajag savējos vest uz treniņiem?

NAMEJS 9999, 19:13

Nu Namej! Šis ir sporta portāls. Kur ir mūsējie basketbolā vai futbolā? Ne tuvu. Jābūt lepniem ar to, kas mums ir. Ar ko citu lai mēs lepotos? Ar Liepājas Lauvas vai Liepājas Metalurgs?
ar to es gribu pateik, ka nav LV sistēmas, kas ļautu pacelt hokeju citā, augstākā līmenī

  +1 [+] [-]

, 2012-04-20 19:32, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mēs esam iemācijušies slavēt sportistus (ne tikai hokejā) par viduvēji veiktu darbu, un arī sportisti to ir uzķēruši. Diemžēl.
sportisti-hokejisti spēlē savas karjeras intresēs, lai pelnītu naudu, nevis lai mums atrādītos ! Domā ar kādreiz ko raksti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-20 19:34, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: ar to es gribu pateik, ka nav LV sistēmas, kas ļautu pacelt hokeju citā, augstākā līmenī
Tur tev 100% piekrītu. Taču salīdzinot ar to pašu Kanādu, ASV vai Zviedriju LHF pastāv tikai ~20 gadus. Galvenais ir saprast, kur ir bedre un aizlāpīt to. Nevar tā - atnācu ieraudzīju un uzvarēju.

     [+] [-]

, 2012-04-20 19:40, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: ar to es gribu pateik, ka nav LV sistēmas, kas ļautu pacelt hokeju citā, augstākā līmenī
pirms desmit gadiem musu jauniesu komandas vareja tikai sapnot par spelesanu elite, musu vieta bija pirmas divizijas vidu un musu tiesais pretinieks bija Japana, Kazahstana, Slovenija u.t.t.
Pedejos gados mes esam nostprinajusies elite gan ari u20, gan u18 komandam. ar katru gadu izradam arvien cienigaku pretestibu top komandam, bet tu sudzies par Latvijas jauniesu vietu hokeja pasaule?
Ja rekinatu kvantitates un kvalitates attiecibu junioru zina, tad mes viennozimigi butu vieni no labakajiem ja ne labakie visa pasaule.
Musu galvena problema ir KVANTITATES trukums. Ne velti kanadiesiem ir teiciens, ka tikai 1 no 10 000 bernu kas uzsak gaitas hokeja sasniegs NHL. Ja mes varetu saniegt vismaz 3 000 junioru atzimi, tad ta jau butu pavisam cita arsana.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-20 19:42, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Gribi teikt, ka masveidīgums netaisa rezultātu? Pie tam, ņemot vērā, cik daudz puikām Latvijā nemaz nav tādas iespējas trenēties hokejā, jo vecākiem tas vienkārši ir par dārgu.
paldies, atklāji Ameriku, teikdams, ka Latvija slīgst nabadzībā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-20 19:52, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: pirms desmit gadiem musu jauniesu komandas vareja tikai sapnot par spelesanu elite, musu vieta bija pirmas divizijas vidu un musu tiesais pretinieks bija Japana, Kazahstana, Slovenija u.t.t.
Pedejos gados mes esam nostprinajusies elite gan ari u20, gan u18 komandam. ar katru gadu izradam arvien cienigaku pretestibu top komandam, bet tu sudzies par Latvijas jauniesu vietu hokeja pasaule?
Ja rekinatu kvantitates un kvalitates attiecibu junioru zina, tad mes viennozimigi butu vieni no labakajiem ja ne labakie visa pasaule.
Musu galvena problema ir KVANTITATES trukums. Ne velti kanadiesiem ir teiciens, ka tikai 1 no 10 000 bernu kas uzsak gaitas hokeja sasniegs NHL. Ja mes varetu saniegt vismaz 3 000 junioru atzimi, tad ta jau butu pavisam cita arsana.
Jāsaprot, ka kvantitātes LV hokejā nebūs [dzimstība+naudas trūkums]. Tātad jāmeklē ieroči, kā varam pacelt hokeju augstākā līmenī ar to pašu spēlēltāju resursu.

     [+] [-]

, 2012-04-20 19:52, pirms 13 gadiem
par naakamo gadu runajot, mums nav tadu izteiktu lideru ka starp 94 gadiem, tacu ir visai augsts videjais limenis. Homjakovs, si turnira lielakais parsteigums Golovkovs. Si cempionata dalibnieks Zemitis. Jau sobrid visai neslitkie Petersons un Ignatovics. Razenais Mamcics. Bet protams ir izteikts lideris - Bukarts kuru daudzi turnira laika kritizeja, bet mazais bukijs tomer pamanijas klut par komandas daliti labako speletaju pec punktiem ar piecam piespelem.
Turklat loti labs solas but 96 gads, ar tris spilgtiem lideriem - Egle, Locans, Vasilonoks, kas noteikti kopa ar Bukartu varetu veidot izlases triecienspeku uzbrukuma.
interesants ir ari aizsargs Minajevs kurs kopa ar Vasilonoku spele Red Bull u18 komanda pret specigakajam cehijas u18 komandam.

     [+] [-]

, 2012-04-20 20:03, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Jāsaprot, ka kvantitātes LV hokejā nebūs [dzimstība+naudas trūkums]. Tātad jāmeklē ieroči, kā varam pacelt hokeju augstākā līmenī ar to pašu spēlēltāju resursu.
Tas nav iespejams.
Katrs cilveks piedzimst savadaks, ne visiem kas dodas uz treniniem ir talants hokeja, tads vispar ir reti kuram un netikai Latvija.
Tas, ka mums ir 1,5 tk juniori nenozime, ka mums ir materials 1,5tk puiku izteiksme ar ko stradat. Lielakajai dalai no tiem pienemu, ka hokejs pat nav dzives merkis vai vienkarsi nav dotibas uz to.
Ta tas dzive ir iekartots.
relai tikai nieciga dala no ta pusotra tukstosa ir derigs materials hokejamir jastrada pie ta lai berni ar hokeju var nodarboties netikai tajas pilsetas ur tas ir iespejams sobrid, bet ari daudzas citas Latvijas pilsetas.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-20 20:11, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Tas nav iespejams.
Katrs cilveks piedzimst savadaks, ne visiem kas dodas uz treniniem ir talants hokeja, tads vispar ir reti kuram un netikai Latvija.
Tas, ka mums ir 1,5 tk juniori nenozime, ka mums ir materials 1,5tk puiku izteiksme ar ko stradat. Lielakajai dalai no tiem pienemu, ka hokejs pat nav dzives merkis vai vienkarsi nav dotibas uz to.
Ta tas dzive ir iekartots.
relai tikai nieciga dala no ta pusotra tukstosa ir derigs materials hokejamir jastrada pie ta lai berni ar hokeju var nodarboties netikai tajas pilsetas ur tas ir iespejams sobrid, bet ari daudzas citas Latvijas pilsetas.
tātad, tu pieturies pie savas dogmas, ka nekāds individuālais darbs nepalielinās konkurētspēju LV hokejā.
tas tāpēc, ka nevajag 10000 hokejistus katru gadu [nav ledus un treneru kapacitātes], pietiktu, ja no esošajiem LV klubiem varētu izveidot 2 līdzvērtīgas augstas klases izlases, no kurām piem NHL, AHL, KHL sasniegtu ~5 cilvēki un ~10-15 SWE, FIN, DEL, SUI, CZE līgas, pārējiem BAČ, LAČ un citas līdzvērtīgās līgas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-20 20:12, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Kā tad! Zviedrijā ar hokeju nodarbojas 40 000 jauniešu, pie tam viņiem radīti visi nepieciešamie apstākļi, ledus, treneri, vecāki var bez saspringuma apmaksāt izdevumus u.t.t. bet mums jāmeklē kaut kādi "ieroči" kas ļaus mums ar viņiem līdzvērtīgi konkurēt. Vai "godājamais teorētiķis" var nosaukt kādu no šiem slepenajiem ieročiem?
individuālais darbs!

     [+] [-]

, 2012-04-20 20:19, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: tātad, tu pieturies pie savas dogmas, ka nekāds individuālais darbs nepalielinās konkurētspēju LV hokejā.
tas tāpēc, ka nevajag 10000 hokejistus katru gadu [nav ledus un treneru kapacitātes], pietiktu, ja no esošajiem LV klubiem varētu izveidot 2 līdzvērtīgas augstas klases izlases, no kurām piem NHL, AHL, KHL sasniegtu ~5 cilvēki un ~10-15 SWE, FIN, DEL, SUI, CZE līgas, pārējiem BAČ, LAČ un citas līdzvērtīgās līgas
Butu jau jauki, bet jasaprot vienu. Lai sasniegtu agustu limeni ir jasakrit vairakiem faktoriem. ir jabut - talantam, fiziskajiem dotumiem, speles izpratnei un velmei spelet. Tas ir lietas, ko nevar iemacities vai kautka apgut. Tas vai nu ir, vai nu nav! Visu aprejo var uztrenet ar smagu darbu.
Diemzel vairakuma ir tadu puiku kuriem sis ipasibas trukst.
Tiri matematiski var teikt, ka no tiem kas uzsak treninus 90% hokejam nav derigi. Un pavisam neliela dalina speletaju ir derigi augstakajam limenim.
Un tur nav nekada sakara ar treneru spejam vai kautko tadu. Ta ir visa pasaule, ari Kanada, Zviedrija un citur.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-20 20:24, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: interesanta teorija Kā tas reāli izpaudīsies? Manuprāt progresu veicina konkrence, ja valstī ir liels daudzums jauniešu komandu, kas dažādos līmeņos sacenšas savā starpā. Grozi kā gribi bet fakts ir tāds, ka procents no tiem jauniešiem, kas nodarbojas ar hokeju, un sasniedz augstu līmeni, ir ļoti mazs, jo katram ir savu spēju griesti un to nebūt vēl nevar zināt, kad puikam ir 7-10 gadi
Tiesi ta. tikai labi ja kadi 5% no puikam ir derigi ka materials daudmaz augstam limenim. Par NHL nemaz nerunajot. Tadu limeni sasniedz tikai izredzetie. Pat Kanada mazak ka 1% puiku spej izsisties lidz NHL.
Un nevaretu teikt, ka Kanada nezin ka organizet hokeju

  +2 [+] [-]

, 2012-04-20 21:24, pirms 13 gadiem
Apsveicu ielikteņu izlasi! Pēc manu draugu, hokejistu, vārdiem, ja būtu paņemti daži, tiešām talantīgi, spēlētāji, tad arī cīnītos mēs par medaļām. Zinat, cik šajā izlasē biezo tētu dēliņu, kuri Tambijevam labi paziņas? Kalvīti mēs neskaitam, viņš solīja=, ka Tambijeva sīkais būs Rīgā, ja Kalvīti paķers.

     [+] [-]

, 2012-04-20 21:26, pirms 13 gadiem
Ja kas, tad Ķīnā arī ir 70 000 junioru jauniešu hokeja spēlētāju un pārliecinoši visvairāk futbola spēlētāju nekā jebkurā citā valstī.. un tas pilnīgi neko nenozīmē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-20 21:53, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: interesanta teorija Kā tas reāli izpaudīsies? Manuprāt progresu veicina konkrence, ja valstī ir liels daudzums jauniešu komandu, kas dažādos līmeņos sacenšas savā starpā. Grozi kā gribi bet fakts ir tāds, ka procents no tiem jauniešiem, kas nodarbojas ar hokeju, un sasniedz augstu līmeni, ir ļoti mazs, jo katram ir savu spēju griesti un to nebūt vēl nevar zināt, kad puikam ir 7-10 gadi
treniņu metodikas un individuālais darbs, protams nepieciešami spēcīgi pretinieki, lai pārbaudītu apgūto

     [+] [-]

, 2012-04-20 21:54, pirms 13 gadiem
ex-clusive9 rakstīja: Apsveicu ielikteņu izlasi! Pēc manu draugu, hokejistu, vārdiem, ja būtu paņemti daži, tiešām talantīgi, spēlētāji, tad arī cīnītos mēs par medaļām. Zinat, cik šajā izlasē biezo tētu dēliņu, kuri Tambijevam labi paziņas? Kalvīti mēs neskaitam, viņš solīja=, ka Tambijeva sīkais būs Rīgā, ja Kalvīti paķers.
taviem draugiem hokejistiem ar galvu vairak jadraudzejas

     [+] [-]

, 2012-04-20 21:59, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Tiesi ta. tikai labi ja kadi 5% no puikam ir derigi ka materials daudmaz augstam limenim. Par NHL nemaz nerunajot. Tadu limeni sasniedz tikai izredzetie. Pat Kanada mazak ka 1% puiku spej izsisties lidz NHL.
Un nevaretu teikt, ka Kanada nezin ka organizet hokeju
vai LV kāds treneris nopietni trenē bērniem slidotprasmi [noalgojiet 2-3 kvalificētus slidotprasmes trenerus visam LV hokejam un izstrādājiet treniņmetodikas, ko var pārņemt vietējie treneri], kādi invalīdi uz laukuma ir Sprukts, Upītis, u.c. veči, tāpēc pirmajā treniņgadā 90% treniņlaika ir jāvelta slidošanai, nevis trešās kājas tirināšanai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-20 22:27, pirms 13 gadiem
Nu baigie lūzeri, šī laikam sliktākā izlase pēdējo 10 gadu laikā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-20 23:17, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Žēl, ka tāds talants kā "pulvera" kungs nedarbojas jaunatnes hokeja jomā! Pēc dažiem gadiem top izlases vārtītos pie mūsu kājām
Galu galā, bija konkrēts jautājums, kā ar ierobežotiem resursiem varētu kvalitatīvi paaugstināt LV spēlētāju līmeni!

Pašam uz šādu jautājumu atbildes nav, bet citus apd!rs, kā tuoletes poda lielmeistars!!!

     [+] [-]

, 2012-04-20 23:42, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tu man stāstītu, ka mums jabūt lepniem par to, ka LV izlase spēlē PČ basketbolā vai OS, kā arī mūsu futbola izlase atkal spēlē EČ finālā, tad es tiešām justos lepns, jo ar šiem sporta veidiem nodarbojās gandrīz visā pasaulē.
Par cik ar hokeju nopietnā līmenī nodarbojās 15-16 valstīs, un par cik hokejs LV skaitās komandu sporta veids Nr.1, tad vienmēr liekas, ka šobrīd mums nav ar ko lepoties šī sporta veida sakarā.
Un kam tu to stāsti? sportacetrs.com auditorijai?? malacis tā ir tavejā!

  +2 [+] [-]

, 2012-04-21 00:39, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neslikti noplosijies Jakubs Vrana
starp citu, šis Jakubs Vrana ir 16 gadu vecs! dzimis 1996.