Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Lipmans: Izdarīts viss, lai Pavlovam un Freibergam sodi būtu mazāki

Jānis Celmiņš

Lipmans: Izdarīts viss, lai Pavlovam un Freibergam sodi būtu mazāki
Kirovs Lipmans
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas Hokeja federācijas (LHF) prezidents Kirovs Lipmans sarunā ar portālu Sportacentrs.com pastāstīja, ka no savas puses federācija ir izdarījusi visu iespējamo, lai par dopinga lietošanu aizdomās turētie Vitālijs Pavlovs un Ralfs Freibergs saņemtu iespējami mazāku sodu.

Hokeja federācijas prezidents Kirovs Lipmans aizvadītajā nedēļā Cīrihē risinājis jautājumus, kas saistīti gan ar 2018. gada pasaules čempionāta organizēšanu Rīgā, gan ar dopinga lietošanā aizdomās turēto Latvijas izlases hokejistu Vitālija Pavlova un Ralfa Freiberga aizstāvību.

„Galīgais lēmums Pavlova un Freiberga dopinga lietošanās jautājumā tiks pieņemts 4. aprīlī. No federācijas puses esam darījuši visu, lai Pavlovs un Freibergs saņemtu mazākus sodus. Cīrihē ir nogādāti visi dokumenti, kas saistīti ar šiem jautājumiem. Saņēmām Rīgas „Dinamo” komandas ārsta Āra Aivara oficiālu vēstuli - paskaidrojumu, kas saistīta ar Pavlova lietu,” skaidro Lipmans. Ārsts savā vēstulē ir atzinis savu vainu, un domājams, ka tas varētu mīkstināt sodu. „Viņš atzina savu vainu, tā bija viņa kļūda, ko viņš savā vēstulē apstiprinājis,” saka Lipmans.

Freiberga analīzes, kuras sportists nodeva pirms došanās uz Soču Olimpiādi, ir nosūtītas atkārtotai pārbaudei, taču Lipmans pauž, ka Freiberga lietā situācija ir smagāka. „Ir piesaistīts nopietns jurists no ASV, arī viņš strādā, darām visu iespējamo,” īsi situāciju komentē Lipmans, aizbildinoties ar lietas konfidencialitāti.

LHF joprojām pretendē uz pasaules čempionāta organizēšanu 2018. gadā. Gan Latvijas, gan Dānijas hokeja federāciju pārstāvji aizvadītajā nedēļā prezentējuši savus piedāvājumus, lai iegūtu tiesības rīkot čempionātu. „Prezentācija aizritēja labi. Šobrīd lielākā problēma mūsu gadījumā joprojām ir vecā – otras halles neesamība. Nejūtu, ka valsts vadība izrādītu interesi, lai čempionāts notiktu pie mums,” skaidro Lipmans.

Lēmums, kur tiks organizēts 2018. gada pasaules čempionāts, tiks pieņemts pavasarī Minskā 2014. gada pasaules čempionāta laikā.

 +13 [+] [-]

, 2014-03-19 11:06, pirms 11 gadiem
Šobrīd lielākā problēma mūsu gadījumā joprojām ir vecā – otras halles neesamība. Nejūtu, ka valsts vadība izrādītu interesi, lai čempionāts notiktu pie mums,” skaidro Lipmans.

Nejūtu, ka pasaules čempionāts būtu vajadzīgāks nekā, piem., viena ceļa posma salabošana.

  +6 [+] [-]

, 2014-03-19 11:14, pirms 11 gadiem
Kira- Molodec, RESPECT

  -4 [+] [-]

, 2014-03-19 11:15, pirms 11 gadiem
Straka rakstīja: Šobrīd lielākā problēma mūsu gadījumā joprojām ir vecā – otras halles neesamība. Nejūtu, ka valsts vadība izrādītu interesi, lai čempionāts notiktu pie mums,” skaidro Lipmans.

Nejūtu, ka pasaules čempionāts būtu vajadzīgāks nekā, piem., viena ceļa posma salabošana.
valsts atbalsts kadas olimpiades sarikoshanai tachu ari nav jutams, tapat divaini, ka vel neesam kerushies pie kosmodroma celtniecibas
var jau par valsts naudu uzcelt megahalli esoshas Liepajas halles vieta, bet kas uztures tur spelejoshu komandu? Liepajas Metalurgs??

  +6 [+] [-]

, 2014-03-19 11:17, pirms 11 gadiem
Nu ja Overtaimā Puče jau paprasīja Lipmanam , ko viņš darīja lietas labā, jo par Bekstrēmu iestājā Zviedrijas hokeja vadība. Te nu Lipmans uzreiz atbild, ka darījis visu, cik spēka...

  +5 [+] [-]

, 2014-03-19 11:21, pirms 11 gadiem
Obelix rakstīja: Nu ja Overtaimā Puče jau paprasīja Lipmanam , ko viņš darīja lietas labā, jo par Bekstrēmu iestājā Zviedrijas hokeja vadība. Te nu Lipmans uzreiz atbild, ka darījis visu, cik spēka...
Vins neko neprasija Lipmanam.
Pats tikai sprieda cik vinjaprat Kira leni stradajot.
Ar Bekstrema gadijumu nav nemaz jega salidzinat, jo to vielu vins jau 7 gadus lietojot pret alergiju. Tapec jau arii tas viss tik atri notika.

  -1 [+] [-]

, 2014-03-19 11:21, pirms 11 gadiem
Nu bet ko nozīmē mazāku sodu?

Lab, Pavlovu kaut kā tur vēl var reabilitēt, bet Freibergu. Ja runa ir par "nopietno dopingu", kā teica ārsti, tad tur var sūtīt kaut vai Čaku Norisu, īsti mainīt IIHF attieksmi pret visu to ir faktiski nereāli.

  +7 [+] [-]

, 2014-03-19 11:23, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Vins neko neprasija Lipmanam.
Pats tikai sprieda cik vinjaprat Kira leni stradajot.
Ar Bekstrema gadijumu nav nemaz jega salidzinat, jo to vielu vins jau 7 gadus lietojot pret alergiju. Tapec jau arii tas viss tik atri notika.
Pirmkārt, viņš lietoja zāles, nevis konkrētu vielu.
Otrkārt, vai viņam ir alerģija vai kas, BET... 7 gadus lietoja zāles ar dopingu sastāvā pret alerģiju... un tieši 7 gadus Bekstrēms spēlē NHL. Laikam viņam tāda interesanta alerģija...

 +11 [+] [-]

, 2014-03-19 11:24, pirms 11 gadiem
Go0dFather rakstīja: Lipman,zini ko? Tu esi kretins?!
Tu pats saki,kad tev hokejs ir sirds lieta,tad kpc tu ka flegma visu aizkave? Runa iet par Povlovu....puika nosedejis visu play-off mala....
Aizver muti

  +7 [+] [-]

, 2014-03-19 11:27, pirms 11 gadiem
Go0dFather rakstīja: Lipman,zini ko? Tu esi kretins?!
Tu pats saki,kad tev hokejs ir sirds lieta,tad kpc tu ka flegma visu aizkave? Runa iet par Povlovu....puika nosedejis visu play-off mala....
Kas steidzas tiesā, tas arī ātri zaudē.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-19 11:28, pirms 11 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Pirmkārt, viņš lietoja zāles, nevis konkrētu vielu.
Otrkārt, vai viņam ir alerģija vai kas, BET... 7 gadus lietoja zāles ar dopingu sastāvā pret alerģiju... un tieši 7 gadus Bekstrēms spēlē NHL. Laikam viņam tāda interesanta alerģija...
Bet padoma pats, vins tak ir zviedru hokeja zvaigzne, protams ka visi Fazeli utt ir ieintereseti, lai vinjam nebutu diskabelis, bet pa lielam kuru no lielajiem bosiem interese tads Pavljiks un Freibergs??
Nu es domaju, ka popularitate shaja jautajuma arii spele lielu lomu.
Varbut kludos.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-19 11:29, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Bet padoma pats, vins tak ir zviedru hokeja zvaigzne, protams ka visi Fazeli utt ir ieintereseti, lai vinjam nebutu diskabelis, bet pa lielam kuru no lielajiem bosiem interese tads Pavljiks un Freibergs??
Nu es domaju, ka popularitate shaja jautajuma arii spele lielu lomu.
Varbut kludos.
Priekš sevis es jau sen visu esmu padomājis, apdomājis un izdarījis secinājumus.

Dopinga kontrole nav veids, kā izslēgt dopingu no sporta, dopinga kontrole ir veids kā izslēgt konkrētu sportistu no sporta.
Slēpts komentārs: Raitcha

     [+] [-]

, 2014-03-19 11:38, pirms 11 gadiem
varetu tas lipmans uzbuvet paris hallites un uzdaviinat valstij kura pelna vinjam naudiju, vienkashi uzdavinaat mees varetu tass hales nosaukt vin ja vardaa. bet vinjs jau neuzskata ka si shai valstij kautko paradaa. zids ir zids ( tas nav rasistiski bet gan mentalitates zinjaa))

  +3 [+] [-]

, 2014-03-19 11:38, pirms 11 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu un nafig LV to čempi? Kādi ir ieguvumi no tā?
vecais ieguvums ir ka berni nodarbojas ar sportu nevis pipee vai dzer visadas drazas.

  +7 [+] [-]

, 2014-03-19 11:40, pirms 11 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu un nafig LV to čempi? Kādi ir ieguvumi no tā?
Čaliem kuri grib kapāt hoķi, ir kur..te baigi traucē tas?

  +7 [+] [-]

, 2014-03-19 11:42, pirms 11 gadiem
cicerons123456 rakstīja: varetu tas lipmans uzbuvet paris hallites un uzdaviinat valstij kura pelna vinjam naudiju, vienkashi uzdavinaat mees varetu tass hales nosaukt vin ja vardaa. bet vinjs jau neuzskata ka si shai valstij kautko paradaa. zids ir zids ( tas nav rasistiski bet gan mentalitates zinjaa))
Var jau visādas baikas stāstīt un teikt, ka uzņēmēji, suņu mātes bērni, ir nepateicīgi un tādā garā, taču nevajag ieslīgt glupībās.

Uzņēmējs maksā nodokļus ar to arī viss tiek "atmaksāts" par to, ka valsts viņam nodrošina konkrētus apstākļus, vidi utml.

Latvijā vispār uzņēmējus uzskata par kaut kādiem ļaundariem, kas tikai grābj naudu no citiem. Patiesībā gan tā ne tuvu nav. Jebšu, daudzi grib dzīvot ar kapitālisma iespējām, bet saņemt sociālisma labumus.

  -3 [+] [-]

, 2014-03-19 11:42, pirms 11 gadiem
cicerons123456 rakstīja: varetu tas lipmans uzbuvet paris hallites un uzdaviinat valstij kura pelna vinjam naudiju, vienkashi uzdavinaat mees varetu tass hales nosaukt vin ja vardaa. bet vinjs jau neuzskata ka si shai valstij kautko paradaa. zids ir zids ( tas nav rasistiski bet gan mentalitates zinjaa))
Pilna d1rsa ar haleem

  -1 [+] [-]

, 2014-03-19 11:44, pirms 11 gadiem
cicerons123456 rakstīja: vecais ieguvums ir ka berni nodarbojas ar sportu nevis pipee vai dzer visadas drazas.
Kā PČ var ietekmēt bērnu nodarbošanos ar sportu?
2006. gadā, pēc maniem novērojumiem, notika tieši otrādi - skolēniem tas bija papildus iemesls sadzerties (nu un pīpēšana pati pa sevi piederas pie šī procesa).

Lai bērni sāktu sportot, turklāt tik dārgā sporta veidā kā hokejs, ir jāmainās ļoti daudziem apstākļiem.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-19 11:45, pirms 11 gadiem
cicerons123456 rakstīja: vecais ieguvums ir ka berni nodarbojas ar sportu nevis pipee vai dzer visadas drazas.
Un kā tas čempionāts pievērsīs bērnus sportam? Tieši hokejam?

Kā tā vēl veina halle pievērsīs bērnus hokejam?
Kā tā jaunā halle radīs man iespēju sūtīt dēlu uz hokeju? Iedos gadā papildu naudu, lai varu ekipējumu atļauties?
Par ledu tā kā tā visiem trenēties gribētājiem jāmaksā... Treneriem jāmaksā, autobusi jāgādā... Bet nē, labāk jau piesaistīt finsnasējumu jaunas halles celtniecībai, nekā radīt iespējas izmantot tās, kuras jau ir...
Lai jau tās privātās halles dzīvo kā māk, lai velk galus, lai slēdzas ciet, Lipmanam vajag halli, kuru ir cēlusi valst, lai nebūtu tās uzturēšanā jātērā naudiņa, lai vienmēr būtu sliktais (valsts), kuru gānīt.

  -1 [+] [-]

, 2014-03-19 11:51, pirms 11 gadiem
Raitcha rakstīja: Un kā tas čempionāts pievērsīs bērnus sportam? Tieši hokejam?

Kā tā vēl veina halle pievērsīs bērnus hokejam?
Kā tā jaunā halle radīs man iespēju sūtīt dēlu uz hokeju? Iedos gadā papildu naudu, lai varu ekipējumu atļauties?
Par ledu tā kā tā visiem trenēties gribētājiem jāmaksā... Treneriem jāmaksā, autobusi jāgādā... Bet nē, labāk jau piesaistīt finsnasējumu jaunas halles celtniecībai, nekā radīt iespējas izmantot tās, kuras jau ir...
Lai jau tās privātās halles dzīvo kā māk, lai velk galus, lai slēdzas ciet, Lipmanam vajag halli, kuru ir cēlusi valst, lai nebūtu tās uzturēšanā jātērā naudiņa, lai vienmēr būtu sliktais (valsts), kuru gānīt.
Pareiz jau saki..
Ir viena liela halle.
Par dalu no vajadzigas nauas halles celsanai var sapirkt mazajiem gribetajiem ekipejumu...
Tie nebus tik lieli izdevumi uz halles fona..
Hokejs nav basketbols/futbols kur reali tev vajag kedas un uniformu...
CIk kedas un uniformas sanak par viena normala hokeja ekipejuma komplektu ar visam slidam?

  +3 [+] [-]

, 2014-03-19 12:04, pirms 11 gadiem
Bostonietis rakstīja: Pareiz jau saki..
Ir viena liela halle.
Par dalu no vajadzigas nauas halles celsanai var sapirkt mazajiem gribetajiem ekipejumu...
Tie nebus tik lieli izdevumi uz halles fona..
Hokejs nav basketbols/futbols kur reali tev vajag kedas un uniformu...
CIk kedas un uniformas sanak par viena normala hokeja ekipejuma komplektu ar visam slidam?
Nu ir dažādas kedas un ir dažāds hokeja ekipējums.
Taču fakts paliek fakts - spēlējot bērnu/jauniešu līmenī vai arī amatieru turnīros, hokejs ir ievērojami dārgāks sporta veids par citiem (futbols, basketbols utt.)
Savukārt jau tuvāk pusprofesionālajam līmenim un arī profesionālajā līmenī visas izmaksas izlīdzinās, tb viss nopietnais sports ir vienlīdz dārgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-03-19 12:17, pirms 11 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Var jau visādas baikas stāstīt un teikt, ka uzņēmēji, suņu mātes bērni, ir nepateicīgi un tādā garā, taču nevajag ieslīgt glupībās.

Uzņēmējs maksā nodokļus ar to arī viss tiek "atmaksāts" par to, ka valsts viņam nodrošina konkrētus apstākļus, vidi utml.

Latvijā vispār uzņēmējus uzskata par kaut kādiem ļaundariem, kas tikai grābj naudu no citiem. Patiesībā gan tā ne tuvu nav. Jebšu, daudzi grib dzīvot ar kapitālisma iespējām, bet saņemt sociālisma labumus.
pirmam kartaam es nevienu par uznjemeju nenosaucu jo pats tads esmu bet diemzhel tikai mazpelnosh, es te runaju par mecenatismu , otrkart ja tev nedalec kaa var ietekmet pc nevajag jau uzreiz visu norakt vienkarshi pasaki es nekaa nesaprotu bet patiik spamt. treshkart ja buutu halees buutu arii kur berniem nodarboties , bet tas jau no stast kas buutu ja buut, bet gribeetos lai buutu latvijas patrioti tadi kas var un grib nodarboties ar mecenatismu.

  -1 [+] [-]

, 2014-03-19 12:18, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Grib kāds vai nē, bet ja vajadzēs, Kira uzbliezīs kārtējo "Gaismas Pili"
Šim vīram neviena runga spieķos nav traucēklis.
A jautājums jau ir pavisam cits - a vajag Lipmanam atkal plēsties?
2006. gada PČ bija vajadzīgs Lipmanam, lai pierādītu, ka viņš ir kruts. A šitas PČ priekš kam viņam? Ja valstij tas nav vajadzīgs, tad Lipmanam vēl jo vairāk.

  +7 [+] [-]

, 2014-03-19 12:20, pirms 11 gadiem
cicerons123456 rakstīja: pirmam kartaam es nevienu par uznjemeju nenosaucu jo pats tads esmu bet diemzhel tikai mazpelnosh, es te runaju par mecenatismu , otrkart ja tev nedalec kaa var ietekmet pc nevajag jau uzreiz visu norakt vienkarshi pasaki es nekaa nesaprotu bet patiik spamt. treshkart ja buutu halees buutu arii kur berniem nodarboties , bet tas jau no stast kas buutu ja buut, bet gribeetos lai buutu latvijas patrioti tadi kas var un grib nodarboties ar mecenatismu.
Kas Tu par uzņēmēju, ja Tev pat latviešu valodas gramatika ir pilnīgā pakaļā! Tavs teksts ir vienkārši nelasāms!
Slēpts komentārs: cicerons123456

  +2 [+] [-]

, 2014-03-19 12:25, pirms 11 gadiem
cicerons123456 rakstīja: pirmam kartaam es nevienu par uznjemeju nenosaucu jo pats tads esmu bet diemzhel tikai mazpelnosh, es te runaju par mecenatismu , otrkart ja tev nedalec kaa var ietekmet pc nevajag jau uzreiz visu norakt vienkarshi pasaki es nekaa nesaprotu bet patiik spamt. treshkart ja buutu halees buutu arii kur berniem nodarboties , bet tas jau no stast kas buutu ja buut, bet gribeetos lai buutu latvijas patrioti tadi kas var un grib nodarboties ar mecenatismu.
Pirmkaart otrkaart un arii treshkaart iemaacies lietot latvieshu valodas gramatiku jo ja tu taa nedariisi citi nevarees saprast ko tu raksti bet pats paliksi taada viedaa kakaataaja lomaa jo nebuusi liidz galam saprasts.

Rakstiiju Tavaa stilaa, lai vieglaak saprast!

  +1 [+] [-]

, 2014-03-19 12:27, pirms 11 gadiem
cicerons123456 rakstīja: vecais ja tu gribi gramatiku pareizu ej pie latviehsu valodas skolotajas, bet ja gribi jeegu lasi un nekasies, bet tu laikam tas viens no klaviaturas varonjiem esi. tas arii vis isteniibaa ko griveju pateikt. vari neccensties atbilkdet jo pat neizlasishu))
piedod, bet ar stulbumu nelielās.

  +2 [+] [-]

, 2014-03-19 12:29, pirms 11 gadiem
cicerons123456 rakstīja: pirmam kartaam es nevienu par uznjemeju nenosaucu jo pats tads esmu bet diemzhel tikai mazpelnosh, es te runaju par mecenatismu , otrkart ja tev nedalec kaa var ietekmet pc nevajag jau uzreiz visu norakt vienkarshi pasaki es nekaa nesaprotu bet patiik spamt. treshkart ja buutu halees buutu arii kur berniem nodarboties , bet tas jau no stast kas buutu ja buut, bet gribeetos lai buutu latvijas patrioti tadi kas var un grib nodarboties ar mecenatismu.
Palasi ko un kādā formā rakstīji (iespējams, ka tavā vada galā tas liekas OK un tu visu laiku tā runā) un tad par mecenātismu.
Mecenātisms ir labas gribas izpausme. Tas nav obligāts pasākums un NEVIENS, kurš neziedo naudu tam vai citam mērķim nav jānosoda.

Par to kā PČ var ietekmēt bērnu pievēršanos sportam... nekā, būsim reāli. Tās visas idejas, ka vot, tūlīt skries visi pa galvu pa kaklu un trenēsies ir muļķības, jo bērns ir tikai bērns, viņš ir atkarīgs no vecākiem.

Kamēr vecākiem nebūs stabila, labi apmaksāta darba ar skaidru redzējumu ilgtermiņā, kamēr vecāki netiks atbalstīti sava bērna audzināšanā, t.i., kaut vai ļaujot viņu uz treniņu aizvest pēc skolas vai pirms skolas (kas ir darba laiks), kamēr nebūs valsts programmas sporta veida attīstībai uzlabojot materiāli-tehnisko komandu nodrošinājumu utt. NE HOKEJA, NE BASKETBOLA, ne jebkurš cits PČ un pat Olimpiskās spēles nemainīs situāciju.

Halle - būtu kur trenēties... Arēnā Rīga sīkie daudz trenējas? Otra halle pēc izmēriem un apjomiem būtu tāda pati, bet reāli, ja skatamies nākotnē, tai ir jābūt lielākai, uz 15 tūkstošiem. Lai vai cik liela tā būtu (7-15 tūkstošu robežās) tādās hallēs NEKAD nenotiks NEKĀDI bērnu treniņi. Tā būs tāda pati multifunkcionālā halle, kur aizvadīs spēles sākot no basketbolistiem līdz ... dajebkam, kā arī dziedās krievu un itāļu pensionētās zvaigznes.

Vienas lielās halles uzcelšana neko nemainīs hokeja kā sporta attīstībā NEKO! Lai mainītu, vajag sākt ar to, ka vispār sabiedrībā sports kā tāds tiek attīstīts, t.i., tautas sports, ir bērna izaugsmei pateicīga ģimeņu politika, valstī ir augsts dzīves līmenis utt. (nu ja mēs jau par tiem ideālajiem gadījumiem runājam).

A ja jau konkrēti par šo, tad ja vienas lielās halles vietā uzceltu 2 vai 3 (skatoties cik daudz kāds gribēs ieraut nāsī) mazās, bez tribīņu treniņhalles, Latvijas hokejs no tā iegūtu DAUDZ vairāk.

     [+] [-]

, 2014-03-19 13:26, pirms 11 gadiem
simply_the_beast labi teikts, daļēji piekrītu
Nu bet, ja runā par jauniešiem. Tas ja viņi redz spēles un pasaules zvaigznes live, varētu viņus pamudināt viņus sākt spēlēt hokeju, bet tas jau ir atkarīgs arī no vecāku ienākumiem, vai viņi spēs bērniem nodrošināt to.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-03-19 13:45, pirms 11 gadiem
rigibolds rakstīja: simply_the_beast labi teikts, daļēji piekrītu
Nu bet, ja runā par jauniešiem. Tas ja viņi redz spēles un pasaules zvaigznes live, varētu viņus pamudināt viņus sākt spēlēt hokeju, bet tas jau ir atkarīgs arī no vecāku ienākumiem, vai viņi spēs bērniem nodrošināt to.
ja runā par bērniem - tad viņu zvaigznes viņiem būs tās, par kurām apkārtējie (vecāki, u.t.t.) fanos un dzīvos līdzi.
Ja daudzi sāktu dzīvot līdzi, piemēram, Kurbadam vai Prizmai, tad viņiem arī Pečura vai Undelis būs zvaigznes.
un pretēji, - ja neviens nerunātu par Krosbiju vai Malkinu, ziņās viņus nerādītu un nepieminētu, tad tiem bērņukiem arī Malkins un Krosbijs izraisītu tikpat lielu interesi, cik apgaismes stabs sētā...

     [+] [-]

, 2014-03-19 13:46, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Nesaprotu kāpēc jāručī ir Freibergs ja var spriest to ka viņš zinājis ko dara, ko lieto un ar ko riskē?
nesaprotu, kāpēc Tu domā, ka Tu visu tik sīki un smalki zini par Freibergu... Pagaidām pat neviens OFICIĀLS paziņojums par Freibergu nav bijis...

  -1 [+] [-]

, 2014-03-19 13:50, pirms 11 gadiem
rigibolds rakstīja: simply_the_beast labi teikts, daļēji piekrītu
Nu bet, ja runā par jauniešiem. Tas ja viņi redz spēles un pasaules zvaigznes live, varētu viņus pamudināt viņus sākt spēlēt hokeju, bet tas jau ir atkarīgs arī no vecāku ienākumiem, vai viņi spēs bērniem nodrošināt to.
Man liekas, ka tajā pašā KHL zvaigžņu pietiek un nedomāju, ka PČ tādu būs vairāk, turklāt, 2018. gads, tāpat kā 2006. ir OS gads, tas nozīmē, ka izlases vispār būs pašķidras.

Bet ne par to.
Lai jebkurš sports valstī attīstītos vajag sportiski-veselīgu (lai gan man vārds "veselīgs" nepatīk, šajā gadījumā tas iederas - sabiedrība, kas domā par savas veselības saglabāšanu caur fiziskām aktivitātēm, noteiktu ēšanas režīmu utt) sabiedrību. Latvijā tādas nav un vismaz manas dzīves laikā nebūs.

  -1 [+] [-]

, 2014-03-19 13:50, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: nesaprotu, kāpēc Tu domā, ka Tu visu tik sīki un smalki zini par Freibergu... Pagaidām pat neviens OFICIĀLS paziņojums par Freibergu nav bijis...
Nav pat zināms uz ko viņš ir iekritis.
Slēpts komentārs: Arsenich

  +1 [+] [-]

, 2014-03-19 14:34, pirms 11 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu un nafig LV to čempi? Kādi ir ieguvumi no tā?
nu labi.. tad pamato, kādi zaudējumi -

  +4 [+] [-]

, 2014-03-19 14:38, pirms 11 gadiem
Arsenich rakstīja: Godigi sakot nez vai vajag to PC ja ir KHL un Rigas Dinamo Nu atkal pusapdzerusies somi pa ielam staigas un mizis kur pagadas
Man absolūti neinteresētu Dinamo, ja tur nespēlētu pus-izlase. Es pilnīgi neredzu jēgu fanto par komersantiem - komandu franšīzēm - ja tur apakšā nav kāda lielāka jēga (izlases un Olimpiskās).

     [+] [-]

, 2014-03-19 14:44, pirms 11 gadiem
Arsenich rakstīja: Godigi sakot nez vai vajag to PC ja ir KHL un Rigas Dinamo
kārtējais krievijas "maigās okupācijas" upuris...

  +2 [+] [-]

, 2014-03-19 15:14, pirms 11 gadiem
Straka rakstīja: Šobrīd lielākā problēma mūsu gadījumā joprojām ir vecā – otras halles neesamība. Nejūtu, ka valsts vadība izrādītu interesi, lai čempionāts notiktu pie mums,” skaidro Lipmans.

Nejūtu, ka pasaules čempionāts būtu vajadzīgāks nekā, piem., viena ceļa posma salabošana.
Tu te nejauc tās abas lietas vienā katlā! Ceļiniekiem ir savs budžets ar EU līdzfinansējumu, lai tiek paši galā.

Protams ka vajag vismaz vēl vienu modernu hali, lai Latvijā hokejs augtu. Nu nevar kaut kādās sētas hallēs dabūt gatavas elites komandas, it īpaši, kad šobrīd Latvijas čempionāts kopumā ir tik zemā līmenī. Vienā hallē taču nevar regulāri trenēties vairākas komandas, + bērnu komandas un vēl, ik pa laikam, pasākumus rīkot! Absurds!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-03-19 15:31, pirms 11 gadiem
hantele rakstīja: Pirmkaart otrkaart un arii treshkaart iemaacies lietot latvieshu valodas gramatiku jo ja tu taa nedariisi citi nevarees saprast ko tu raksti bet pats paliksi taada viedaa kakaataaja lomaa jo nebuusi liidz galam saprasts.

Rakstiiju Tavaa stilaa, lai vieglaak saprast!
Pats baigi labi raksti Mācītājs.

Par tēmu: Lipmans un kepkas beidzot sapņot. Nekādu halli valsts necels. Sākumā radiet 1. profesionālo komandu hokejā Latvijā un tad sapņojiet par PČ

     [+] [-]

, 2014-03-19 15:42, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Ja Kiram nevajadzētu, tad viņš nebraukātu turpu šurpu un sen būtu metis mieru visam. Bet tas nav viņa dabā. Lai vai kāds viņš ir, bet vismaz viņš ir spējīgs atvest pie mums pasaules čempi, kuri mūsu valstī komandu sportā ir retums. Vai tik 2006. gada čempis nav vienīgais pie mums notikušais pasaules čempionāts komandu sportā (par juniora čempionātiem nerunāju)? Kira, ja gribēs noorganizēs. Par to šaubu nav. Un skatos tev naudu ar patīk skaisti salikt pa plauktiem. Nešaubos, ka tu tikpat izcils būtu, ja sēdētu starp 100 gudrajiem. Pie mums ir pašsaprotami līst otra makā.
Starp VAJAG!!! u vajag... ir liela atšķirība un starpība vēl lielāka. Tagadējais PČ, kas jebkurā gadījumā tiks atmests kādai sīkajai valstij, jo 2018. gadā nevienam to nevajadzēs, ir nekas vairāk kā kaut kādu sīku ekonomisko interešu pārstāvniecība, t.i., lai nodrošinātu konkrētām firmām darbu (kā ceļot halli, tā apsaimniekojot utt.).

Neteiksim, ka, lai palīdzētu saviem čomiem, bet nu tuvu tam. Ir pasākums, ir pieredze, ir gribētāji, nu davai tad pa otro reizi noslauksim. Lipmans, kā te izskatās, ir tikai publiskā šīs idejas persona. Viņam pašam tas nav vajadzīgs.

Protams, ja viņš gribētu tagad kā gribēja pirms 2006. gada, tad noorganizētu un daudz labāk, kā arī tas viss kā pasākums būtu OK.

     [+] [-]

, 2014-03-19 15:45, pirms 11 gadiem
A-BURTS- ISTAIS-IR-ATPAKALJ rakstīja: ir jalikvide nodevigais vampiriskais bimbambola lobijs valsts varas un valdibas aprindas un japasludina hokejs par prioritativo sportu Latvijas teritorija!!! tad nauda pietiks gan pasaules 4empionata organizesanai,gan jaunu ledus halliu buvesanai visa valsti,gan mezmaksas hokeja nodarbibam un ekipejumiem berniem un jauniesiem dazadas vecuma grupas HOKEJS PARI VISAM!!!
Labi, neskatīsimies revolucionārās idejas, BET... KĀPĒC HOKEJS IR JĀPASLUDINA PAR PRIORITATĪVO SPORTA VEIDU?

Pēc kādiem kritērijiem var noteikt, ka tas, redz, ir pāri visiem un tagad ja ne visi, tad lielākā daļa to resursu, kas tiek novirzītas sportam ir jāiegulda hokejā?

Tikai, paredzot līdz kādiem argumentiem tas var nonākt, saku uzreiz - faktors un kāpēc. Tā lai viss skaidrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-03-19 16:48, pirms 11 gadiem
A-BURTS- ISTAIS-IR-ATPAKALJ rakstīja: 1. Hokejs visvairak no citiem sportiem atspogulio Latvisko (ziemelniecisko) mentalitati un butibu
2. Hokejs ir izteikti BALTO cilveku sports un Latvija ir uz 99,99 % monorasistiska (nejaukt ar mononacionalu) valsts,un cerams,tada ari paliks!
3. Hokejs ir vispieprasitakais auditorijas zinia sporta veids vel kops pagajusa gadsimta 70.gadu beigam
4. citiem sporta veidiem nav vajadzigi tik lieli finansiali izdevumi to attistibai,kadi butu nepieciesami hokejam
5. ja tiktu veikts tautas referendums saja jautajuma,nesaubos,ka rezultats butu tads pats,ka Krimas statusa noteiksana
Tagad dodies uz Saeimu ar šiem argumentiem, skatīsimies, cik ātri tevi noraidīs.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-19 16:49, pirms 11 gadiem
Zemledus makšķerēšana arī ir BALTO cilvēku sports.

     [+] [-]

, 2014-03-19 16:59, pirms 11 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Kā PČ var ietekmēt bērnu nodarbošanos ar sportu?
2006. gadā, pēc maniem novērojumiem, notika tieši otrādi - skolēniem tas bija papildus iemesls sadzerties (nu un pīpēšana pati pa sevi piederas pie šī procesa).

Lai bērni sāktu sportot, turklāt tik dārgā sporta veidā kā hokejs, ir jāmainās ļoti daudziem apstākļiem.
Nu mana drauga puika tā gada rudenī tieši sāka trenēties hokejā. 3 gadus vēlāk abi mani puikas sāka trenēties hokeju, jo draugu puika spēlēja čempionātā. Nezinu, varbūt tam nav sakars ar PČ Rīgā, varbūt tam pat nav sakars ar hokeja popularitāti Latvijā. Varbūt viņi to sāka darīt, jo domāja, ka hokeijsiti tikai pīpē un dzer...
Lai bērni nodarbotos ar sportu (vienalga kādu) ir jāmainās vecākiem. Nauda nav galvenā problēma. Pārplāno ģimenes budžetu un nauda atradīsies, pamaini darbu utt.
Galvenais un grūtākais ir atrast laiku - vadāt bērnus pa treniņiem un spēlēm.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-19 17:39, pirms 11 gadiem
es labāk atbalstītu no valsts palīdzību kādu 100 brīvdabas mazu hokeja laukumu būvniecībā pa visu Latviju nekā vienas halles celtniecību... hokeja saimniecību var celt savādāk ,bet čempionāta rīkošana ir bizness. Lipmanam vienalga kādā līmenī un kas te notiek. Ja nedabū kāpostu uz Latviju (čempionātu), tad valsts vainīga, ka Kirovs nevar nopelnīt... Jūs atceraties kā cēla Arēnu Rīga? 2 gadi vispār nekas netika darīts, kad ūdens smēlās mutē, tad strādniekiem bezmaz betonu uz galvas lēja virsū...
pilnīgi neatbalstu nekādus čempionātus Latvijā, tas ir izdevīgi visiem citiem tikai ne hokejam, līdzjutējam, vietējam iedzīvotājam un jā arī jaunatnei!

     [+] [-]

, 2014-03-19 18:44, pirms 11 gadiem
(O_O) rakstīja: Nu mana drauga puika tā gada rudenī tieši sāka trenēties hokejā. 3 gadus vēlāk abi mani puikas sāka trenēties hokeju, jo draugu puika spēlēja čempionātā. Nezinu, varbūt tam nav sakars ar PČ Rīgā, varbūt tam pat nav sakars ar hokeja popularitāti Latvijā. Varbūt viņi to sāka darīt, jo domāja, ka hokeijsiti tikai pīpē un dzer...
Lai bērni nodarbotos ar sportu (vienalga kādu) ir jāmainās vecākiem. Nauda nav galvenā problēma. Pārplāno ģimenes budžetu un nauda atradīsies, pamaini darbu utt.
Galvenais un grūtākais ir atrast laiku - vadāt bērnus pa treniņiem un spēlēm.
Jautājums - ja PČ nebūtu, kaimiņu puika netiktu aizvests uz treniņiem? Un cik procenti no šī visa bija paša sīkā iniciatīva un cik vecāku "plānveidīgais audzināšanas darbs"?

Šajā vecumā, ja vien tas tiek labi pasniegts, sīkajiem ir interese par visu.

Un tavējie puikas jau arī - viņiem vienkārši gribējās būt "starp krutajiem", kas šajā vecumā ir ļoti normāli, kuri spēlē HOKEJU un piedalās sacensībās un uz kuriem citi skatās kā uz nākamajiem superstāriem.

Par pēdējo rindkopu piekrītu - ir jāmaina sabiedrības attieksme pret sportu (pat ne sportu kā tādu, bet fizisko aktivitāti brīvajā laikā un tās nozīmi) un katrā sabiedrības "šūnā" ir jāsaliek prioritātes. Kas ir svarīgāk - nopirkt kārtējo aifonu vai pleisteišenu, aizvest sīkos uz burgeriem utt. vai, tomēr, nopirkt max praktisku un lētu telefonu, bet pārēji naudu ieguldīt bērna izglītošanā un attīstīšanā (tai skaitā sportā, bet ne tikai).

  -2 [+] [-]

, 2014-03-19 18:52, pirms 11 gadiem
A-BURTS- ISTAIS-IR-ATPAKALJ rakstīja: 1. Hokejs visvairak no citiem sportiem atspogulio Latvisko (ziemelniecisko) mentalitati un butibu
2. Hokejs ir izteikti BALTO cilveku sports un Latvija ir uz 99,99 % monorasistiska (nejaukt ar mononacionalu) valsts,un cerams,tada ari paliks!
3. Hokejs ir vispieprasitakais auditorijas zinia sporta veids vel kops pagajusa gadsimta 70.gadu beigam
4. citiem sporta veidiem nav vajadzigi tik lieli finansiali izdevumi to attistibai,kadi butu nepieciesami hokejam
5. ja tiktu veikts tautas referendums saja jautajuma,nesaubos,ka rezultats butu tads pats,ka Krimas statusa noteiksana
1. Latvieši nevar būt hokejisti - V.Tihonovs. Es viņam piekrītu. Cik LATVIEŠI ir bijuši TOP līmenī hokejā? Trīs (Balderis, Irbe, Ozoliņš)... nu ņe gusto, kā saka.
2. Un? Ir sporta veidi, kur tas ir vēl izteiktāk... hokejā, ja nu kas, citu rasu pārstāvju ir daudz vairāk nekā tu domā. Katrā NHL komandas sistēmā ir pa kādam afro, vēl kaudzīte ar indiāņiem utt., ir pa kādam indietim utt. eksotiskam kadram.
Eiropā - Zviedrijas izlasē vien ir pāris melnie, nevajag aizmirst, ka arī ir tāds veidojums kā Āzijas līga, kur nemaz tik švaks līmenis nav utt. Tu uzdod vēlamo par esošo.
3. Hokejs kāds? Interese ir par Dinamo un Latvijas izlasi. KONKRĒTI TIEŠI PAR DINAMO UN LATVIJAS IZLASI! Par hokeju kā tādu tā nav ne ar ko lielāka par interesi par futbolu (ja mēs saprotam, ka lielāko daļu futbola fanu interesē pasaules līmeņa turnīri) vai basketbolu.
4. Tāpēc, ka tas ir dārgāks, tāpēc atbalstam? A davai tad uzreiz vācam parakstus un pieprasam, lai tiktu izveidota Latvijas F1 programma?
5. Atkal uzdod vēlamo par esošo. Latvijā ir ĻOTI liels tevis nemīlētā basketbola fanu skaits, ir liels motoru sporta fanu skaits, olimpiādes ietvaros būs daļa, kas par renes sportiem balsotu, cits izvēlētos kko no klasikas - futbola un vieglatlētikas utt.

     [+] [-]

, 2014-03-19 18:55, pirms 11 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: 1. Latvieši nevar būt hokejisti - V.Tihonovs. Es viņam piekrītu. Cik LATVIEŠI ir bijuši TOP līmenī hokejā? Trīs (Balderis, Irbe, Ozoliņš)... nu ņe gusto, kā saka.
2. Un? Ir sporta veidi, kur tas ir vēl izteiktāk... hokejā, ja nu kas, citu rasu pārstāvju ir daudz vairāk nekā tu domā. Katrā NHL komandas sistēmā ir pa kādam afro, vēl kaudzīte ar indiāņiem utt.
Eiropā - Zviedrijas izlasē vien ir pāris melnie, nevajag aizmirst, ka arī ir tāds veidojums kā Āzijas līga, kur nemaz tik švaks līmenis nav utt. Tu uzdod vēlamo par esošo.
3. Hokejs kāds? Interese ir par Dinamo un Latvijas izlasi. KONKRĒTI TIEŠI PAR DINAMO UN LATVIJAS IZLASI! Par hokeju kā tādu tā nav ne ar ko lielāka par interesi par futbolu (ja mēs saprotam, ka lielāko daļu futbola fanu interesē pasaules līmeņa turnīri) vai basketbolu.
4. Tāpēc, ka tas ir dārgāks, tāpēc atbalstam? A davai tad uzreiz vācam parakstus un pieprasam, lai tiktu izveidota Latvijas F1 programma?
5. Atkal uzdod vēlamo par esošo. Latvijā ir ĻOTI liels tevis nemīlētā basketbola fanu skaits, ir liels motoru sporta fanu skaits, olimpiādes ietvaros būs daļa, kas par renes sportiem balsotu, cits izvēlētos kko no klasikas - futbola un vieglatlētikas utt.
papildinot Tavu 5. punktu: un vēl ievērojama daļa LV iedzīvotāju brēktu pret jebkādām investīcijām sportā.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-19 19:02, pirms 11 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: 1. Latvieši nevar būt hokejisti - V.Tihonovs. Es viņam piekrītu. Cik LATVIEŠI ir bijuši TOP līmenī hokejā? Trīs (Balderis, Irbe, Ozoliņš)... nu ņe gusto, kā saka.
2. Un? Ir sporta veidi, kur tas ir vēl izteiktāk... hokejā, ja nu kas, citu rasu pārstāvju ir daudz vairāk nekā tu domā. Katrā NHL komandas sistēmā ir pa kādam afro, vēl kaudzīte ar indiāņiem utt., ir pa kādam indietim utt. eksotiskam kadram.
Eiropā - Zviedrijas izlasē vien ir pāris melnie, nevajag aizmirst, ka arī ir tāds veidojums kā Āzijas līga, kur nemaz tik švaks līmenis nav utt. Tu uzdod vēlamo par esošo.
3. Hokejs kāds? Interese ir par Dinamo un Latvijas izlasi. KONKRĒTI TIEŠI PAR DINAMO UN LATVIJAS IZLASI! Par hokeju kā tādu tā nav ne ar ko lielāka par interesi par futbolu (ja mēs saprotam, ka lielāko daļu futbola fanu interesē pasaules līmeņa turnīri) vai basketbolu.
4. Tāpēc, ka tas ir dārgāks, tāpēc atbalstam? A davai tad uzreiz vācam parakstus un pieprasam, lai tiktu izveidota Latvijas F1 programma?
5. Atkal uzdod vēlamo par esošo. Latvijā ir ĻOTI liels tevis nemīlētā basketbola fanu skaits, ir liels motoru sporta fanu skaits, olimpiādes ietvaros būs daļa, kas par renes sportiem balsotu, cits izvēlētos kko no klasikas - futbola un vieglatlētikas utt.
Cik Tev gadu dēliņ!
Ja Tu zini tikai šos.

  -1 [+] [-]

, 2014-03-19 19:06, pirms 11 gadiem
naninoi rakstīja: Cik Tev gadu dēliņ!
Ja Tu zini tikai šos.
Onkulīt, pastāstiet man vēl par LATVIEŠIEM un TOP līmeni... kur TOP līmenis ir domāts tāds, kur spēlētājs ir pamanāms arī starp pašiem labākajiem.

Tik, lūdzu, nevajag sākt saukt Latvijijas hokeju pārstāvošos krievus.

     [+] [-]

, 2014-03-19 19:24, pirms 11 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Onkulīt, pastāstiet man vēl par LATVIEŠIEM un TOP līmeni... kur TOP līmenis ir domāts tāds, kur spēlētājs ir pamanāms arī starp pašiem labākajiem.

Tik, lūdzu, nevajag sākt saukt Latvijijas hokeju pārstāvošos krievus.
jautājums, kas kura uztverē ir TOP līmenis No jums neviens konkrēti līdz šim nav definējis

tāpēc katrs to tagad tulko pēc savas saprašanas.

  -1 [+] [-]

, 2014-03-19 19:36, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: jautājums, kas kura uztverē ir TOP līmenis No jums neviens konkrēti līdz šim nav definējis

tāpēc katrs to tagad tulko pēc savas saprašanas.
Kā jau rakstīju - TOP līmenis ir tāds, kad spēlējot starp labākajiem konkrētais atlēts ir pamanāms.

All-Stars, simboliskās izlases, rezultativitātes rekordi (sezonas, komandas, turnīra) utml. ir neapšaubāms TOP līmenis.

     [+] [-]

, 2014-03-19 19:54, pirms 11 gadiem
Dīvaina tā cīņa ar dopingu
Ka pat oficiāli aizstāv iekritušos
Man šķiet, ka tas ir pretrunā ar cīņu pret dopingu

  -1 [+] [-]

, 2014-03-19 19:55, pirms 11 gadiem
Arsenich rakstīja: Godigi sakot nez vai vajag to PC ja ir KHL un Rigas Dinamo Nu atkal pusapdzerusies somi pa ielam staigas un mizis kur pagadas
Nu visiem jau KHL nav tuvs

     [+] [-]

, 2014-03-19 20:12, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Dīvaina tā cīņa ar dopingu
Ka pat oficiāli aizstāv iekritušos
Man šķiet, ka tas ir pretrunā ar cīņu pret dopingu
A kas pret dopingu cīnās?

     [+] [-]

, 2014-03-19 21:39, pirms 11 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Kā jau rakstīju - TOP līmenis ir tāds, kad spēlējot starp labākajiem konkrētais atlēts ir pamanāms.

All-Stars, simboliskās izlases, rezultativitātes rekordi (sezonas, komandas, turnīra) utml. ir neapšaubāms TOP līmenis.
tas Tev.
Citiem citas vērtību skalas

  -1 [+] [-]

, 2014-03-19 22:02, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: tas Tev.
Citiem citas vērtību skalas
Bet es vismaz savus kritērijus skaidri pasaku.

Turklāt, ja par TOP spēlētājiem uzskatīt kaut ko mazāk, piemēram, pašu tikšanu NHL, PSRS izlasē vai kā... nu tas, atvainojos, ir no tās klasiskās Latvijas sporta "cienīgo zaudējumu" sērijas.

     [+] [-]

, 2014-03-19 22:49, pirms 11 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Bet es vismaz savus kritērijus skaidri pasaku.

Turklāt, ja par TOP spēlētājiem uzskatīt kaut ko mazāk, piemēram, pašu tikšanu NHL, PSRS izlasē vai kā... nu tas, atvainojos, ir no tās klasiskās Latvijas sporta "cienīgo zaudējumu" sērijas.
To Tu izdarīji tikai pēc tam, kad Tev sāka braukt augumā (kas bija visai pamatoti tajā situācijā).

p.s. katram ir tiesības definēt savu "TOP" līmeni - absolūtās patiesības šeit nav.

     [+] [-]

, 2014-03-19 23:49, pirms 11 gadiem
Un vispar Dinamo vadība bija domājusi celt halli un ja būtu daudz labāka sadabība ar LHF tad jau butu forši

     [+] [-]

, 2014-03-20 00:08, pirms 11 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu un nafig LV to čempi? Kādi ir ieguvumi no tā?
Cilveeki ieguust patiikamas emocijas, kas vairo tautas gariigo un fizisko veseliibu un darbaspeejas. Smejies vai raudi, bet tas taa ir.

     [+] [-]

, 2014-03-20 16:03, pirms 11 gadiem
cerams, ka buus daanijaa... tur veel nav buuts