Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Ārlietu komisija pauž atbalstu Latvijas gatavībai PČ organizēt tikai Rīgā

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Ārlietu komisija pauž atbalstu Latvijas gatavībai PČ organizēt tikai Rīgā
LHF prezidents Aigars Kalvītis un ģenerālsekretārs Viesturs Koziols. Foto: Ģirts Ozoliņš/f64

Saeimas Ārlietu komisija pirmdien, 18.janvārī, pieņēma paziņojumu par šī gada pasaules čempionāta hokejā vīriešiem norisi, neatbalstot tā rīkošanu Baltkrievijā un paužot atbalstu Latvijas gatavībai to organizēt Rīgā, informēja komisijas priekšsēdētājs Rihards Kols.

“Latvija noraida jebkādu iespēju rīkot hokeja čempionātu kopā ar Baltkrieviju, jo esošajos apstākļos, kamēr Baltkrievijā tiek izvērstas vardarbīgas represijas, rīkot šāda mēroga sporta pasākumu Minskā ir nepieļaujami,” atsaucoties uz paziņojumu, uzvēra R. Kols, piebilstot, ka Starptautiskā hokeja federācija šajās dienās lems par čempionāta rīkošanu vai tā atcelšanu.

Deputāti paziņojumā aicina Starptautisko hokeja federāciju ievērot savus principus, neleģitimizēt brutalitāti un necilvēcību, ar kādu Baltkrievijas varas iestādes un režīms vēršas pret miermīlīgiem iedzīvotājiem, un atteikties no šī gada pasaules čempionāta hokejā organizēšanas šajā valstī. Tāpat dokumentā aicināts nerīkot čempionātu valstīs, kurās sporta pasākumus nedrīkst organizēt dopinga pārkāpumu dēļ.

Paziņojumā pausts atbalsts Latvijas gatavībai sadarbībā ar Starptautisko hokeja federāciju nodrošināt 2021.gada pasaules čempionāta hokejā vīriešiem organizēšanu rīkotāja statusā.

Baltkrievijas varas iestādes turpina ar represijām un vardarbību vērsties pret pilsoniskās sabiedrības locekļiem un neatkarīgo plašsaziņas līdzekļu pārstāvjiem, turklāt represijas tiek vērstas arī pret šīs valsts sporta sabiedrības pārstāvjiem, tai skaitā sportistiem, uzsvērts paziņojumā.

Tāpat paziņojumā uzsvērts, ka sportu vienmēr un visur raksturojuši divi principi – sportiskais gars un godīga spēle -, kurus ievērojot un godājot arī liela mēroga starptautisku sporta pasākumu norisē ir iespējams vienot valstis un sabiedrības.

Deputāti dokumentā norādījuši, ka esošā situācija Baltkrievijā radītu draudus sportistu drošībai un veselībai gan varas iestāžu piekoptās brutalitātes dēļ, gan novērotā atbildības trūkuma dēļ Covid-19 pandēmijas kontekstā.

Paziņojumā arī apliecināts nemainīgs atbalsts Baltkrievijas iedzīvotāju labklājībai un nacionālajai suverenitātei.

Latvija un Baltkrievija 2017.gadā kopīgi ieguva tiesības organizēt pasaules čempionātu hokejā. Arī Eiropas Parlaments savā rezolūcijā par situāciju Baltkrievijā mudinājis Eiropas Savienības dalībvalstu un visu citu demokrātisko valstu nacionālās hokeja federācijas aicināt Starptautisko hokeja federāciju atsaukt savu lēmumu par 2021.gada pasaules čempionāta daļēju rīkošanu Baltkrievijā līdz situācija, jo īpaši cilvēktiesību jomā, valstī būs uzlabojusies.

Ārlietu komisija lēma šo paziņojumu virzīt kā Saeimas paziņojumu un aicināt iekļaut to Saeimas ārkārtas sēdē ceturtdien, informēja R. Kols.

Informāciju sagatavoja:
Saeimas Preses dienests

1 2 3 72 komentāri

  -4 [+] [-]

, 2021-01-18 13:31, pirms 4 gadiem
Kura būs otrā halle?😂 Kira tbilst PČ halles prasībām , ka tur var aizvadīt mačus
Slēpts komentārs: roliksis40

     [+] [-]

, 2021-01-18 13:48, pirms 4 gadiem
Bet ciska joprojām sūkā pakaļu

  +3 [+] [-]

, 2021-01-18 14:06, pirms 4 gadiem
kas piķos?

  +3 [+] [-]

, 2021-01-18 14:11, pirms 4 gadiem
He he, Redzēju šodienas vakara Sporta studijas anonsu, kur smaidošais Gekišs zvana Fāzelam.

  -2 [+] [-]

, 2021-01-18 14:14, pirms 4 gadiem
roliksis40 rakstīja: protams ka viņi atbalstīs un darīs visu lai čempis te notiek, lai atkal naudu varētu sazagties
Tev 2007. gads zvanīja ar savu sazakšanos

  +1 [+] [-]

, 2021-01-18 14:21, pirms 4 gadiem
)tru laukumu ierīkos uz Ķīšezera. Lai tik sals pieturās.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-18 14:22, pirms 4 gadiem
Var arī Talsos , lai rukā 4 : 4.

  +2 [+] [-]

, 2021-01-18 14:39, pirms 4 gadiem
Nav saprotams,varbūt tikai man , cik Latvijai izmaksās katrs no iespējamajiem scenārijiem ... Gribētos arī dzirdet LHF versiju šajā jautājumā ,bez nodeldētā :nejauksim sportu ar politiku.
Tad arī varētu saprast, kurs variants mums ir izdevīgakais.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-18 14:44, pirms 4 gadiem
Jawa rakstīja: Nav saprotams,varbūt tikai man , cik Latvijai izmaksās katrs no iespējamajiem scenārijiem ... Gribētos arī dzirdet LHF versiju šajā jautājumā ,bez nodeldētā :nejauksim sportu ar politiku.
Tad arī varētu saprast, kurs variants mums ir izdevīgakais.
neviens variants nav izdevīgs ekoniski.

  +2 [+] [-]

, 2021-01-18 14:45, pirms 4 gadiem
Jawa rakstīja: Nav saprotams,varbūt tikai man , cik Latvijai izmaksās katrs no iespējamajiem scenārijiem ... Gribētos arī dzirdet LHF versiju šajā jautājumā ,bez nodeldētā :nejauksim sportu ar politiku.
Tad arī varētu saprast, kurs variants mums ir izdevīgakais.
Cik saprotu, ja grupu pārceļ uz LV tad visi izdevumi tiek segti no IIHF puses, jo tās ir izmaiņas līgumā, vai pat jauns papildus līgums.

  -1 [+] [-]

, 2021-01-18 14:48, pirms 4 gadiem
'Burbulī otru arēnu atradīīsim,bet kā dzied Miķelis,tad cska sūkā pakaļu.

  -2 [+] [-]

, 2021-01-18 14:59, pirms 4 gadiem
heh rakstīja: neviens variants nav izdevīgs ekoniski.
Tu un ekonomika
Savulaik, tādus murgus šeit rakstīji!

     [+] [-]

, 2021-01-18 15:06, pirms 4 gadiem
hewlet rakstīja: Cik saprotu, ja grupu pārceļ uz LV tad visi izdevumi tiek segti no IIHF puses, jo tās ir izmaiņas līgumā, vai pat jauns papildus līgums.
Tad jau federācija varetu paspaidīt IIHF ,lai dabūtu sev labākus finansiālos nosacījumus ... Kalvīts tak ar milzīgu starptautisko pieredzi ... Koziols arī ,parasti gudri spriedelē par finansēm ...
Vīri,izmantojiet situāciju ,laiks pelnīt naudu LV hokejam!
Krīze ir iespēju laiks!

  -1 [+] [-]

, 2021-01-18 15:12, pirms 4 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2021-01-18 15:15, pirms 4 gadiem
tagad čurbanam ir jānodzied slavas oda Latvijas valdībai!

     [+] [-]

, 2021-01-18 15:22, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tagad čurbanam ir jānodzied slavas oda Latvijas valdībai!
"Kariņš - labākais premjerministrs, kāds jebkad bijis" - tādam vajadzētu būt viņa nākamajam lietotājvārdam, kad šo nobanos

  +2 [+] [-]

, 2021-01-18 15:39, pirms 4 gadiem
comon88 rakstīja: Kura būs otrā halle?😂 Kira tbilst PČ halles prasībām , ka tur var aizvadīt mačus
Ja skatītāju nebūs vai būs ļoti maz, tad droši vien nav nereāli saorganizēt kādā hallē laukumu ar attiecīgām ģērbtuvēm un mediju telpām. Mūsu galvenais trūkums starptautisku sacensību sakarā ir sporta būvju ietilpība.

  +3 [+] [-]

, 2021-01-18 15:53, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=F9xRtmkM248
nevajag vislaik plātīties ar šo tupo video, kā vispār pašam ar izglītību, lasīšanu, IQ, interesēm kā tādām ?

     [+] [-]

, 2021-01-18 16:01, pirms 4 gadiem
ja LV no šī pseudo WC var garantēti pelnīt un grūti atteikties/ uzmest, lai jau rīko. Ja nav tādu aprišu un iespējas- Savādāk, MK, Saeimas ĀK darbību drīz varētu piemeklēt starptautiskā funkcionāra Renē F.perspektīvas

     [+] [-]

, 2021-01-18 16:13, pirms 4 gadiem
specha rakstīja: ja LV no šī pseudo WC var garantēti pelnīt un grūti atteikties/ uzmest, lai jau rīko. Ja nav tādu aprišu un iespējas- Savādāk, MK, Saeimas ĀK darbību drīz varētu piemeklēt starptautiskā funkcionāra Renē F.perspektīvas
klau ar šļūkātavu un bimbambola burbuļiem pelna jeb izmesta nauda?
jeb tā ir iespēja , kaut kam (viesnīcas, transports, ēdināšana, sacencību organizētāji) vismaz šajos apstākļos kaut ko nopelnīt?

  -3 [+] [-]

, 2021-01-18 16:20, pirms 4 gadiem
Jawa rakstīja: Nav saprotams,varbūt tikai man , cik Latvijai izmaksās katrs no iespējamajiem scenārijiem ... Gribētos arī dzirdet LHF versiju šajā jautājumā ,bez nodeldētā :nejauksim sportu ar politiku.
Tad arī varētu saprast, kurs variants mums ir izdevīgakais.
Ko nozīmē, cik izmaksās? Ne viss ir naudā rēķināms Izmaksās emocijas, kuras būs/nebūs/būs daļēji, skatoties mūsu izlasi uz lielā ekrāna Rīgas barčikos

  +3 [+] [-]

, 2021-01-18 16:22, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Ko nozīmē, cik izmaksās? Ne viss ir naudā rēķināms Izmaksās emocijas, kuras būs/nebūs/būs daļēji, skatoties mūsu izlasi uz lielā ekrāna Rīgas barčikos
ja Rīgas barčiki būs atvērti, tad būs skatītāji tribīnēs

  -2 [+] [-]

, 2021-01-18 16:25, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: 'Burbulī otru arēnu atradīīsim,bet kā dzied Miķelis,tad cska sūkā pakaļu.
Tīri no muzikāli-mākslinieciska viedokļā, visi tur dzied sūdīgi, varēja labāk, tad vismaz Krievi neteiktu, ka ne tikai Hoķi spēlēt neprot, bet arī Lācis ir uz ausīm uzkāpis Vienīgais, kas kaut ko tur prata, tas bija pie klavierēm, taču tas nebija DR kadrs, bet gan ierakstu studijas vecis, pie kura notika drope

  -1 [+] [-]

, 2021-01-18 16:32, pirms 4 gadiem
specha rakstīja: nevajag vislaik plātīties ar šo tupo video, kā vispār pašam ar izglītību, lasīšanu, IQ, interesēm kā tādām ?
Kafijonkuls vispār visai labi rubī Latvju rokā, tikai vecums dod savu artavu, defekti uztverē ir acīmredzami

  -2 [+] [-]

, 2021-01-18 16:32, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: ja Rīgas barčiki būs atvērti, tad būs skatītāji tribīnēs
Tak lai ir, es tikai PAR!

     [+] [-]

, 2021-01-18 16:33, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Ko nozīmē, cik izmaksās? Ne viss ir naudā rēķināms Izmaksās emocijas, kuras būs/nebūs/būs daļēji, skatoties mūsu izlasi uz lielā ekrāna Rīgas barčikos
Piekrītu ,jo vairāk ja tā ir tava (LHF,IIHF)nauda ...,bet ja tā ir budžeta nauda ,tad vajadzētu parēķināt . Piespelēs mums PC bez skatītājiem , izmaksas tādas pašas kā ar tribīnēm ,bet ienākumi no tribīnēm 0.

  +4 [+] [-]

, 2021-01-18 16:35, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Tak lai ir, es tikai PAR!
tak kāda jēga tev no tā, tāpat savā krustojumā bomžosi un neredzēsi čempi

     [+] [-]

, 2021-01-18 16:42, pirms 4 gadiem
Jawa rakstīja: Piekrītu ,jo vairāk ja tā ir tava (LHF,IIHF)nauda ...,bet ja tā ir budžeta nauda ,tad vajadzētu parēķināt . Piespelēs mums PC bez skatītājiem , izmaksas tādas pašas kā ar tribīnēm ,bet ienākumi no tribīnēm 0.
Mīts par nodokļu maksātāju Tev pieraksta to, ko tu reāli neesi nopelnijis, un uzreiz atskaita to pašu it kā nodokļos Tas viss ir taisīts dēļ tā, ka tu it kā kautko savā valstī esi tiesīgs lemt un pieprasīt Patiesībā, runājot Neputnes elka, Jenķu komiķa Karlina vārdiem, tas viss ir BULŠITS!

  -3 [+] [-]

, 2021-01-18 16:45, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tak kāda jēga tev no tā, tāpat savā krustojumā bomžosi un neredzēsi čempi
Būšu Rīgā kā štiks, gribi sadarēt kārtējo reizi? P.S. būšu ar norunu, ka čempis Rīgā notiks, ar vai bez fuņiem, vienalga

  -2 [+] [-]

, 2021-01-18 16:48, pirms 4 gadiem
Jawa rakstīja: Piekrītu ,jo vairāk ja tā ir tava (LHF,IIHF)nauda ...,bet ja tā ir budžeta nauda ,tad vajadzētu parēķināt . Piespelēs mums PC bez skatītājiem , izmaksas tādas pašas kā ar tribīnēm ,bet ienākumi no tribīnēm 0.
Patiesībā tava reālā pelņa ir NETTO, nevis BRUTTO, kuram pieraksta klāt visādas neekzistējošas herņas lai tev dzīvi vēl vairāk sarežģītu

  +4 [+] [-]

, 2021-01-18 16:49, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Būšu Rīgā kā štiks, gribi sadarēt kārtējo reizi? P.S. būšu ar norunu, ka čempis Rīgā notiks, ar vai bez fuņiem, vienalga
jēga uz Rīgu braukt lokdavna laikā? kaut kādā smirdīgā viesnīcā sēdet 10 dienas izolācijā

  +2 [+] [-]

, 2021-01-18 16:51, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Patiesībā tava reālā pelņa ir NETTO, nevis BRUTTO, kuram pieraksta klāt visādas neekzistējošas herņas lai tev dzīvi vēl vairāk sarežģītu
tu ir tups krustojuma čurbans

  +4 [+] [-]

, 2021-01-18 16:53, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: jēga uz Rīgu braukt lokdavna laikā? kaut kādā smirdīgā viesnīcā sēdet 10 dienas izolācijā
viš tak aprīsies un valkāsies apkārt

  -2 [+] [-]

, 2021-01-18 16:55, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: jēga uz Rīgu braukt lokdavna laikā? kaut kādā smirdīgā viesnīcā sēdet 10 dienas izolācijā
Tak nesēdēšu es nekādā viesnīcā, kas un kādā veidā mani reāli spēs kontrolēt? Pie tam vēl es tak oficiāli nekur no LV izbraucis neesmu, bet atbraukt varu ar citas valsts doķiem, kas to visu izkontrolēs?
1 2 3 72 komentāri