Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

Latvija gatavošanos turpinās pret norvēģiem

Latvija gatavošanos turpinās pret norvēģiem
Latvijas vārtos stāsies Edgars Masaļskis, bet Kaspars Daugaviņš veidos otro maiņu kopā ar Gintu Meiju un Lauri Bajarunu
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Gatavojoties 2015. gada pasaules čempionātam hokejā, kas 1. maijā sāksies Čehijas pilsētās Prāgā un Ostravā, pārbaudes spēli aizvadīs Latvijas valstsvienība, kas pulksten 20:00 izbraukumā tiksies ar Norvēģiju. Tiešraide kanālā LTV7.

Latvijas izlasei hokejā jaunā galvenā trenera Aleksandra Beļavska vadībā lielākās problēmas sagādā vārtu gūšana, jo četrās pārbaudes spēlēs pirms 2015. gada pasaules čempionāta, kas laika posmā no 1.līdz 17. maijam norisināsies Čehijas pilsētās Prāgā un Ostravā un kurā mūsējie spēlēs vienā grupā ar laukuma saimniekiem, Kanādu, Zviedriju, Šveici, Franciju, Vāciju un Austriju, izdevies gūt tikai trīs vārtus.

Tāpēc lieti varētu noderēt 20 gadus vecā uzbrucēja Ņikitas Jevpalova debija Latvijas izlasē. Aizvadītajā sezonā viņš 64 spēlēs guva 49 vārtus un sakrāja 100 punktus, kļūstot par Kanādas vienas no trim labākajām junioru līgām - QMJHL - trešo rezultatīvāko spēlētāju.

Pēc mačiem pret Franciju, kuros Latvijas valstsvienība savā laukumā piekāpās ar 1:2 un 0:1, izlases rindas papildināja arī aizsargs Ēriks Ševčenko, kurš pēc sezonas Norvēģijā un Ziemeļamerikā pievienojās Krievijas pēc spēka otrās līgas klubam Karagandas "Saryarka", 42 mačos sakrājot 22 (8+14), un Roberts Lipsbergs. Pagājušā gada pasaules čempionātā spēlējušais uzbrucējs aizvadīja 15 spēles Ziemeļamerikas pēc spēka trešajā līgā ECHL, tomēr tika nosūtīts atpakaļ uz junioriem, sakrājot 36 punktus rezultativitātes punktus 33 spēlēs.

Sagaidāms, ka laukumā dosies arī Kontinentālās hokeja līgas kluba Maskavas "Dynamo" uzbrucējs Kaspars Daugaviņš, kurš kopā ar Gintu Meiju un Lauri Bajarunu treniņos veidoja Latvijas izlases otro maiņu, kamēr pirmais virknējums nav mainījies: Lauris Dārziņš, Jānis Sprukts un Miķelis Rēdlihs. Tāpat Beļavskis izšķīries, ka pirmajā spēlē pret Norvēģiju vārtos stāsies pieredzējušais Edgars Masaļskis, bet otrajā duelī priekšroka tikšot dota citam Šveicē spēlējošajam vārtsargam Elvim Merzļikinam.

Arī norvēģiem pirmajās četrās pārbaudes spēlēs nav sekmējies pārāk labi - 0:4 un 0:1 savā laukumā pret Čehiju, kam sekoja 2:3 un 1:4 viesos pret kaimiņiem zviedriem. Ar rezultatīviem metieniem izcēlās Jonass Djupviks Levlī, kurš pirmo sezonu ārpus dzimtenes aizvadīja Zviedrijas otrajā līgā, 38 gadus vecais aizsargs Matss Trigs, kurš spēlējis desmit pasaules čempionātos elites divīzijā, un Robins Dālstrēms, kura kontā divi pasaules čempionāti, olimpiskās spēles un četras sezonas Zviedrijā.

Divos mačos Norvēģijas valstsvienības cietokšņa drošība tika uzticēta Larsam Haugenam no Minskas "Dinamo", bet vienā spēlē vārtos stājās Larss Voldens, kurš aizvadītajā sezonā kopā ar "Rogle" komandu izcīnīja ceļazīmi uz Zviedrijas spēcīgāko līgu, un 21 gadu vecais Stefens Sebergs, kurš pērn pasaules čempionātā trīs spēlēs tika galā ar 94,8% sāncenšu metienu.

Latvijas izlases sastāvs

Vārtsargi:
#31 Edgars Masaļskis, #33 Elvis Merzļikins, #41 Ervīns Muštukovs;
Aizsargi:
#2 Ēriks Ševčenko, #3 Jānis Andersons, #9 Krišjānis Rēdlihs, #11 Kristaps Sotnieks, #13 Guntis Galviņš, #22 Māris Jass, #44 Oskars Cibuļskis, #88 Maksims Širokovs;
Uzbrucēji:
#6 Jānis Sprukts, #10 Lauris Dārziņš, #16 Kaspars Daugaviņš, #20 Rodrigo Ābols, #21 Armands Bērziņš, #24 Miķelis Rēdlihs, #25 Andris Džeriņš, #40 Roberts Lipsbergs, #47 Mārtiņš Cipulis, #51 Koba Jass, #59 Lauris Bajaruns, #71 Roberts Bukarts, #73 Gunārs Skvorcovs, #87 Gints Meija, #96 Ņikita Jevpalovs.

Norvēģijas izlases sastāvs

Vārtsargi: Larss Haugens (Minskas "Dinamo", KHL), Stefans Sobergs ("Vålerenga"), Larss Voldens ("Rögle", Zviedrija).
Aizsargi: Nikolajs Brihnisvēns ("Aspløven", Zviedrija2), Stefans Espelands ("Vålerenga"), Jonass Holoss ("Lokomotiv", KHL), Matiass Norstebo ("Brynäs", Zviedrija), Daniels Sorviks ("Vålerenga"), Ole Kristians Tolefsens ("Färjestad", Zviedrija), Matss Trigs ("Lørenskog"), Henriks Odegārds ("Lørenskog").
Uzbrucēji: Mortens Asks ("Vålerenga"), Anderss Bastiansens ("99ers", EBEL), Robins Dālstroms ("Örebro", Zviedrija), Matss Froshaugs ("Lørenskog"), Jonass Djupviks Lovlī ("Södertälje", Zviedrija2), Andreass Martinsens ("Düsseldorf", DEL), Kens Andrē Olimbs ("Düsseldorf", DEL), Matiss Olimbs ("Frölunda", Zviedrija), Tomass Valkve Olsens ("Frisk Asker"), Niklass Roests ("Sparta"), Matss Rosseli Olsens ("Frölunda", Zviedrija), Martins Roimarks ("Färjestad", Zviedrija), Andreass Stene ("Vålerenga"), Stefans Toresens ("Lørenskog").

Euro Hockey Challenge

DatumsLaiksSpēleVietaRezultāts
02.04.2015.19:00Baltkrievija – LatvijaMolodečno (Baltkrievija)2:1
04.04.2015.17:00Baltkrievija – LatvijaLida (Baltkrievija)0:1
09.04.2015.19:30Latvija – FrancijaArēnā Rīga1:2
10.04.2015.19:30Latvija – FrancijaArēnā Rīga0:1
17.04.201520:00Norvēģija – LatvijaBergena (Norvēģija)
18.04.201517:00Norvēģija – LatvijaBergena (Norvēģija)
24.04.2015.19:30Latvija – SlovākijaArēnā Rīga
25.04.2015.17:00Latvija – SlovākijaArēnā Rīga

, 2015-04-17 11:24, pirms 10 gadiem
Paskatoties norveegu speletaju klubus - skaidrs ka norveegu vieteja hokeju liiga > LAC,ntie SHL kadri. Rezumee zaagis ar 1-3
, 2015-04-17 11:27, pirms 10 gadiem
Vairāk informācijas ir "Dienā":

... Pirmajā mačā vārtu sargāšanu plānots uzticēt Edgaram Masaļskim, otrajā - Elvim Merzļikinam. Nepieciešamības gadījumā vārtos būs gatavs stāties Ervīns Muštukovs, savukārt pārsteidzoši labi sevi pieteikušais Jānis Kalniņš turpina treniņus Rīgā. No aizsargiem mājās ir atstāts Renārs Demiters, taču tas nebūt nenorādot, ka Kalniņa un Demitera izredzes ir strauji noplakušas. Aizsardzībā puslīdz droši par spēlēšanu PČ var būt četri - Kristaps Sotnieks, Krišjānis Rēdlihs, Oskars Cibuļskis un Aleksandrs Jerofejevs. Pēdējais no četrotnes gan palicis Rīgā, jo turpina ārstēt spēlē ar Franciju gūto rokas sasitumu. Spēlēšanai trešajā pārī PČ pagaidām vistuvāk ir Guntis Galviņš un šonedēļ treniņus atsākušais Ēriks Ševčenko. Izskatās, ka uz vēl divām vietām konkurēs četri - Jānis Andersons, Māris Jass, Renārs Demiters un Maksims Širokovs.

Nosaukti arī uzbrucēju trijnieki:
Uzbrukumā situācija ir daudz samezglotāka. Spēlēšanai Norvēģijā ir izveidoti pieci trijnieki: M. Rēdlihs - Sprukts - Dārziņš, Daugaviņš - Meija - Bajaruns, Skvorcovs - Džeriņš - Cipulis, R. Lipsbergs - Ābols - K. Jass, Jevpalovs - Bērziņš - Bukarts.

no: Pārbaudes spēles Norvēģijā: Svarīga pietura... .
, 2015-04-17 11:27, pirms 10 gadiem
Jānem sitaa!! ✌️
, 2015-04-17 11:28, pirms 10 gadiem
Janem sitaa✌️
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-17 11:33, pirms 10 gadiem
crazyfan rakstīja: ha ha, ko sodien darit skatities izlasi vai kolhozu? Jau sev salasu sostavu no sAsiskam www.draftjam.com
Kolhoozs pari visam! Nu kam tur skatities izlases nespeeju uzbrukuma? Labak kartigu hoki KHL finaalu. Vr heiteri nidet cik grib bet es skatos hokeju nevis Putina giimi. Tapec man der!
, 2015-04-17 11:35, pirms 10 gadiem
smiltenes vanagii rakstīja: Klubu nosaukumi nespēlē uz laukuma.
Protams. Ka apliecinajums ir tas ka mums uz ledus bus Rigas Dinamo. KHL zaudes norveegu ligai +SHL. Pec sis speles domaju taps jauns speeka rangs Visas teorijas un apgalvojumi tiks gaazti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-17 12:01, pirms 10 gadiem
smiltenes vanagii rakstīja: Kā var kaut ko tik glupu uzrakstīt?
Tāds auns – uz ledus būs Latvijas izlase nevis Rīgas Dinamo.
protams, ka auns! Tas Tev kāds atklājums, ka šamam nav pilns rublis?
, 2015-04-17 12:07, pirms 10 gadiem
Pārsteidz tas ,ka Jerofejevs kļuvis par neaizstājamu vērtību ,uzskatu ka Galviņš stabili labāks.
, 2015-04-17 12:09, pirms 10 gadiem
TOTO=MaizeIrBack rakstīja: Kolhoozs pari visam! Nu kam tur skatities izlases nespeeju uzbrukuma? Labak kartigu hoki KHL finaalu. Vr heiteri nidet cik grib bet es skatos hokeju nevis Putina giimi. Tapec man der!
Beigsies Gagarins, tad varēs pievērsties Prāgai
, 2015-04-17 12:13, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Pārsteidz tas ,ka Jerofejevs kļuvis par neaizstājamu vērtību ,uzskatu ka Galviņš stabili labāks.
man nepatika, kā Galviņš spēlēja pret Franciju. Tad jau M.Širokovs krietni labāk sevi parādīja.
, 2015-04-17 12:14, pirms 10 gadiem
1.91 3.20
, 2015-04-17 12:31, pirms 10 gadiem
Ceru, ka gūsim vairāk par vieniem vārtiem....
Savādāk jau izskatās pavisam skābi.
, 2015-04-17 12:34, pirms 10 gadiem
smiltenes vanagii rakstīja: Kā var kaut ko tik glupu uzrakstīt?
Tāds auns – uz ledus būs Latvijas izlase nevis Rīgas Dinamo.
Olimpiadee ari bija RD. Protams var jau pikstet kads tur RD sakars BET 12 no si sastava pedejo sezonu pabeidza tiesi RD. Dazs labs tur nospelejis praktiski vus karjeru. Vel tadiem kaa sprukts,daugava,masala... tie pasi vien RD un KHL kadri. Tapec pec sis dienas zaudejuma pavisam drosi varesim teikt - KHL zaudeja norvegu ligai + daziem SHL kadriem.
, 2015-04-17 12:38, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: protams, ka auns! Tas Tev kāds atklājums, ka šamam nav pilns rublis?
Vai so izlasi lielaa meraa nevar saukt par RD analogu? Pus sastaavs savu karjeru pavadijis un vel spele RD. Vel gandriz visi parejie gajusi cauri RD sistemai vai tur spelejusi kadu sezonu. Viens otru zina, nekadas atrunas par piemeram Sprukts-Darzs-Mikelis nesaspelesanos nevar pat buut. Reaali RD komanda = LV izlase. Taa nu tas ir tikai stulbenis (TU) to noliegs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-17 12:53, pirms 10 gadiem
smiltenes vanagii rakstīja:
Loģika un prāta spējas nav tava stiprā puse
Pavisam droši varēsim teikt, ka šodien spēlēja Latvijas izlase pret Norvēģijas izlasi un šai spēlei nav PILNĪGI nekāds sakars ar līgu spēku samēriem.
Kadrs redz to ko grib redzeet. Es vienkarsi ar sarkasmu pasmejos ka sodien KHL blice zaudees norvegu ligas blicei. Nevajag visu tik loti nemt pie sirds. Un ja tu saki ka RD un KHL nav NEKADA sakara ar izlasi - tad HELLO Strenchi! Ja pus izlases parstavnieciba ir no RD un praktiski visi lideri ir bijusie un esosie RD kadri, tad protams sakara PILNIGI nekada. PILNIIGI!!

Tas butu tas pats kas apgalvot - kazahstanas hokeja izlasei nav PILNIIIGI nekada sakara ar Astanas Baris un KHL. Pilniigi nekada!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-17 13:04, pirms 10 gadiem
smiltenes vanagii rakstīja: Šo izlasi par RD analogu saukt tikai pilnīgs dunduks un nejēga
1. Šī ir pārbaudes spēle un rezultātam ir otršķirīga nozīme.
2. No Dinamo ir 3 aizsargi un 8 uzbrucēji devušies izbraukumā, tā ka nu nekādi nesanāk RD = izlase. Vairāk par pusi nav no RD.
Rezultatam kads sakars ar RD vai kkadiem analogiem?

Reaali pirmais vsargs klejojosais holandietis jeb muzhigi RD>KHL keepers, bez tam Mustukovs ari 2 sezonas RD.

Aizsargi 3 RD, visi vadosie. Be tam Galvins jau ari RD laikam svesh.

8 uzbruceji (jeb visi lideri) + Sprukts kuram RD un savejie sveshi + Daugava ari RD laikam nav spelejis. Parejie NE RD kadri kapasies par 4. mainu.

Tiri skaitliski sanak vairak ka puse ir RD esosie un bijusie kadri. No speles viedokla RD kadri veido rezultatu. Kaut vai slikto rezultatu bet veido. Sogad parejie kadri bus chekeri kas slidos lai RD kadri atpustos.

Nemot veraa ka RD sezona bija slikta, nebusu genijs bet teiksu ka sis chempis ari bus slikts, jo tas lielaa meraa saistits ar RD sniegumu
, 2015-04-17 13:06, pirms 10 gadiem
smiltenes vanagii rakstīja: Es nesaku, ka Latvijas izlasei nav nekāds sakars ar KHL vai RD – es saku ka šīdienas spēlei nav nekāds sakars ar līgu spēka samēriem.
Lai uzspēlē turnītu 4 labākās NOR GET Ligaen komandas ar 4 lābākajām KHL komandām, tad tu redzēsi līgu spēku samēru.
Es jau neteicu ka KHL vajaks par Getaligen. Es tikai iesmeju ka sodien KHL varenaa blice zaudes norvegu ligai. Un tas uzreiz nozime ka KHL vajaka? Vienkarsi saku - SODIEN KHL blice zaudes norveegu blicei. Punkts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-17 13:17, pirms 10 gadiem
smiltenes vanagii rakstīja: Šo izlasi par RD analogu saukt tikai pilnīgs dunduks un nejēga
1. Šī ir pārbaudes spēle un rezultātam ir otršķirīga nozīme.
2. No Dinamo ir 3 aizsargi un 8 uzbrucēji devušies izbraukumā, tā ka nu nekādi nesanāk RD = izlase. Vairāk par pusi nav no RD.
Jo tuvāk PČ, jo katra pārbaudes spēle aizvien vairāk iezīmē komandas iespējamo varējumu PČ. Īpaši, ja spēles ir pret +/- pēc spēku samēra līdzīgām komandām.
, 2015-04-17 13:21, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jo tuvāk PČ, jo katra pārbaudes spēle aizvien vairāk iezīmē komandas iespējamo varējumu PČ. Īpaši, ja spēles ir pret +/- pēc spēku samēra līdzīgām komandām.
nav tik vienkārši. Piemēram, pirms šim spēlēm izlases spēlētājiem Beļavskis esot treniņos licis virsū papildus slodzes. Tā ka, pret norgēm, visticamāk, laukumā izlase izies "smagām kājām".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-17 13:22, pirms 10 gadiem
smiltenes vanagii rakstīja: Šis čemppionāta rezultāts būs saistīts ar lielo daudzumu atkritējiem – kuri ir vieni no līderiem izlasē.
H. Vasiļjevs, Ķēniņš, Girgensons, Karsums, Indrašis – praktiski 2 vadošās maiņas.
Aizsargi: Kulda, Bārtulis, Pujacs – 3 vadošie aizsargi.
Tādai Latvijas izlasei tas ir liels zaudējusm, kas tieši ietekmēs rezultātu PČ.
Pat seit nekas cits neatliek kaa pieminet RD uzspelejosos Pujacu, RD sistemaa par hokejistu izauguso Indrasi un vienu no vairaku sezonu lideriem Karsumu. Lai ko tu teiktu vislaik kad runa ir par LV hokeja izlasi sanaks atdurties pie vardiem Rigas Dinamo. Lai vai kaa bet Svetajam bija taisniba lai ka to negribetos - RD ir LV hokeja izlases baazes klubs. Pamataa visa izlase tur pat pa un ap RD grozaas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-17 13:25, pirms 10 gadiem
smiltenes vanagii rakstīja: Tev laikam tomēr neaiziet – šodien spēlēs Latvijas izlase pret Norvēģijas izlasi.

Varbūt vēl nosaucam Latvijas izlasi par BAČ blici? Kādi 80% izlases spēlētāji ir spēlējuši Baltkrievijas čempī
Es runaju par tagadni. Reaali visi ap RD grozaas. Un RD ir pedejas 7 sezonas kam ir tiesh sakars ar tagadejo izlasi. BAC bijis muuzham bet sobrid izlasei ar to nav nekada sakara. Varbut vel tad Latvijas U-19 chempi piesaukt jo tur ari liela dala spelejusi jauniesu gados?
, 2015-04-17 13:27, pirms 10 gadiem
smiltenes vanagii rakstīja: Par kādu iespējamo varējumu var runāt, ja ir tikai viena stabila maiņa un viens aizsargu pāris, pārējie tiek jaukti katru spēli? Par kaut kādu iespējamo varējumu varēs runāt pēc LAT- SVK spēlēm.
Tev ir pamats domat ka vareejums stipri uzlabosies saliekot dazadus speletajus kopaa? Vispar jau jauns ritenis nav jaizgudro. Pirmas 2 mainas sen vareja salikt un maukt. Aizsargu paarus pirmos 2 tapat, bet Belavskim laikam gribas imitet lielo darbiibu Ka tik pec chempja nesanak ar kaju pa dirsu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-17 13:30, pirms 10 gadiem
Tik daudz mums to uzbrucēju, bet visiem, laikam, rokas tā "piedzītas", ka nevar iemest vārtus. Cerams, ka visi 5 uzbrucēju trijnieki dabūs pietiekami izspēlēties un būtu laiks atskaitīt tos, kuri spēlējuši nerezultatīvi visās draudzības spēlēs.
Kaut gan bija laiki, kad Latvija vilka visus draudzības spēlēs taču zaudēja čempionātos. Beļavskis pats to labi atceras un tāpēc attiecīgi gatavo komandu draudzības spēlēm..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-17 13:34, pirms 10 gadiem
smiltenes vanagii rakstīja: Daudzi spēlētāji ir viskautkur uzspēlējuši nu un? Visus viņu tomēr vieno tas, ka viņi ir Latvijas pilsoņi un sākuši savas hokeja gaitas Latvijā – tā ka nav starpība, kur viņi spēlē – viņi visi veido LATVIJAS IZLASI.
Protams vini veido LV izlasi, bet teikt ka RD nav PILNIGI nekada sakara ar izalsi ir aplami. RD ir sakars ar musu izlasi, pat diezgan liels sakars. Redz PIEMERAM kad kads no RD nogurusajiem speletajiem izdoma atteikties braukt uz izlasi visi nid RD vainigs,KHL vainigi,Putins vainigs utt. Tad redz ir sakars RD un diezgan ciesh, bet kad pasaku shadaa veidaa ka RD ir tiesakais sakars ar izlasi un tas sniegumu tad redz taa nav taisniba. Skaitliski RD ir 50% izlase, snieguma zinaa un rezultata veidosana 70% vismaz. Basta. Nespej sagremot tava problema. Protams katram savs viedoklis bet objektivitatei nedaudz butu jabut.

tulit uzradisies oponenti kas kliegs ka Girgensons un Kenins ir 50% izlase un musu balsts ir NHl ,bet tas nekas ka Kenins chekers, Girgensons ir labs bet nav jau nekads Kopitars no kura tiesam sloveniem bezmazvai izskiras liktenis.
, 2015-04-17 13:35, pirms 10 gadiem
(O_O) rakstīja: Tik daudz mums to uzbrucēju, bet visiem, laikam, rokas tā "piedzītas", ka nevar iemest vārtus. Cerams, ka visi 5 uzbrucēju trijnieki dabūs pietiekami izspēlēties un būtu laiks atskaitīt tos, kuri spēlējuši nerezultatīvi visās draudzības spēlēs.
Kaut gan bija laiki, kad Latvija vilka visus draudzības spēlēs taču zaudēja čempionātos. Beļavskis pats to labi atceras un tāpēc attiecīgi gatavo komandu draudzības spēlēm..
Pagaidām visi uzbrucēji, izņemot Džeriņu, ir nerezultatīvi, vai visi viņi būtu jāatskaita?
, 2015-04-17 13:36, pirms 10 gadiem
smiltenes vanagii rakstīja: Pēc spēlēm ar Norvēģiju atskaitīs liekos un saliks kopā maiņas un sāks iespēlēt tās, gan treniņos, gan spēlēs pret SVK. Kur tu saskati problēmu.
Ko doma atskaitis no uzbrucejiem? Lieku uz Bajarunu,Jevpalovu un Berzinu.
, 2015-04-17 13:40, pirms 10 gadiem
smiltenes vanagii rakstīja: Tieši tādā pašā sakarā, kā tu piesauc RD, pilnīgi droši var piesaukt BAČ un Latvijas jaunatnes čempionātu.
Ja skatās pēc komandām kurās hokejisti ir spēlējuši visvairāk un salīdzinoši nesen, tad noteikti izlasei pēc sastāva ir liela līdzība ar DR.
Vai spēles stils būs līdzīgs redzēsim laika gaitā, bet neticās, ka izlase un DR spēles krasi atšķirsies, lai gan pirmās spēlēs bija manāmas atšķirības.
, 2015-04-17 13:41, pirms 10 gadiem
mūsu lielāka problēma jau labu laiku,kustība vai pareizāk nekustība bez ripas un tur arī visa sāls...sāks kapāt ar galvu,nevis skraidīt beztolkā gar bortiem,būs arī rezultāts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-17 13:43, pirms 10 gadiem
Apmeram tads sastaavs speles PČ
, 2015-04-17 13:45, pirms 10 gadiem
smiltenes vanagii rakstīja: Bērziņš un Bajarūns noteikti būs izlasē. Jāskatās, ko parādīs jaunie Jevpalovs, Lipsbersgs, Ābols
Ja ņems vairak kā vienu jauno (no uzbrucējiem) tad domāju ka Ābols ir praktiski sastāvā
, 2015-04-17 13:50, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Ja ņems vairak kā vienu jauno (no uzbrucējiem) tad domāju ka Ābols ir praktiski sastāvā
Domaju Abols bus Beerza vietaa. Gadu no gadiem neko Beerzs neparada, toties uz Abolu ir ceriba ka pec paris gadiem bus labs speletajs mums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-17 14:03, pirms 10 gadiem
TOTO=MaizeIrBack rakstīja: Domaju Abols bus Beerza vietaa. Gadu no gadiem neko Beerzs neparada, toties uz Abolu ir ceriba ka pec paris gadiem bus labs speletajs mums
Gadu no gada Bērzs tiek sastāvā, pie dažādiem treneriem. Laikam blatņiks
, 2015-04-17 14:05, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Gadu no gada Bērzs tiek sastāvā, pie dažādiem treneriem. Laikam blatņiks
Drizak halavers vienmer vairaki izkrit traumu/noguruma deel. Tapec musu mazo resursu deel ari vins tiek
, 2015-04-17 14:07, pirms 10 gadiem
Hokeja fans32 rakstīja: Hokejfederācijai laikam sastāvs pa pieciniekim zināms. Redzēju twiterī.
Man gan labāk patiktu:
Dārziņš-Sprukts-M. Rēdlihs
Bukarts-Meija-Daugaviņš
Cipulis-Džeriņš-Ābols
Bajaruns—Jevpalovs-R.Lipsbergs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-17 14:15, pirms 10 gadiem
TOTO=MaizeIrBack rakstīja: Drizak halavers vienmer vairaki izkrit traumu/noguruma deel. Tapec musu mazo resursu deel ari vins tiek
Neparmetīšu spēlētājam to ka viņs netraumējas un "nenogurst", bet vienmēr palīdz kad aicina
, 2015-04-17 14:15, pirms 10 gadiem
Hokeja fans32 rakstīja: Vēl jau draudzības spēles, ceru Kulda spēlēs viņa vietā.
Kulda ir centrs?
, 2015-04-17 14:19, pirms 10 gadiem
Protams, gribētos labāku komplektāciju (bet traumas nevar paredzēt), taču izlase nav tik peļama.

Kādi tik brīnumi nav spēlējuši izlasē Ziediņš, Romanovskis, Ābols, Brahmanis, Mamonovs, Bļinovs, Feldmanis un vēl daudzi, bet tāpat esam palikuši A grupā
, 2015-04-17 14:20, pirms 10 gadiem
no apollo
vārtos Masaļskis
Latvijas uzbrucēju virknējumi pirmajam mačam pret Norvēģiju

1.maiņa: Lauris Dārziņš - Jānis Sprukts- Miķelis Rēdlihs;

2.maiņa: Lauris Bajaruns - Gints Meija - Kaspars Daugaviņš;

3.maiņa: Mārtiņš Cipulis - Andris Džeriņš - Rodrigo Ābols;

4.maiņa: Roberts Bukarts - Ņikita Jevpalovs - Roberts Lipsbergs;

Aizsargu pāri

Kristaps Sotnieks - Krišjānis Rēdlihs;

Oskars Cibuļskis - Ēriks Ševčenko;

Jānis Andersons - Guntis Galviņš;

Maksims Širokovs - Māris Jass;

kāpēc to Meiju liek centrā, nu redzams,ka neder?
, 2015-04-17 14:27, pirms 10 gadiem
purva_velns rakstīja: no apollo
vārtos Masaļskis
Latvijas uzbrucēju virknējumi pirmajam mačam pret Norvēģiju

1.maiņa: Lauris Dārziņš - Jānis Sprukts- Miķelis Rēdlihs;

2.maiņa: Lauris Bajaruns - Gints Meija - Kaspars Daugaviņš;

3.maiņa: Mārtiņš Cipulis - Andris Džeriņš - Rodrigo Ābols;

4.maiņa: Roberts Bukarts - Ņikita Jevpalovs - Roberts Lipsbergs;

Aizsargu pāri

Kristaps Sotnieks - Krišjānis Rēdlihs;

Oskars Cibuļskis - Ēriks Ševčenko;

Jānis Andersons - Guntis Galviņš;

Maksims Širokovs - Māris Jass;

kāpēc to Meiju liek centrā, nu redzams,ka neder?
un Ābols ar Bajarūnu tik labi saspēlējās pret frančiem.. ja samainītu Ābolu ar Meiju vietām, tad jau liktos tīri ok.
, 2015-04-17 15:46, pirms 10 gadiem
Spēle beigsie neizšķirti - 2:2
, 2015-04-17 15:47, pirms 10 gadiem
purva_velns rakstīja: no apollo
vārtos Masaļskis
Latvijas uzbrucēju virknējumi pirmajam mačam pret Norvēģiju

1.maiņa: Lauris Dārziņš - Jānis Sprukts- Miķelis Rēdlihs;

2.maiņa: Lauris Bajaruns - Gints Meija - Kaspars Daugaviņš;

3.maiņa: Mārtiņš Cipulis - Andris Džeriņš - Rodrigo Ābols;

4.maiņa: Roberts Bukarts - Ņikita Jevpalovs - Roberts Lipsbergs;

Aizsargu pāri

Kristaps Sotnieks - Krišjānis Rēdlihs;

Oskars Cibuļskis - Ēriks Ševčenko;

Jānis Andersons - Guntis Galviņš;

Maksims Širokovs - Māris Jass;

kāpēc to Meiju liek centrā, nu redzams,ka neder?
Meija RD rindās pēdējo sezonu spēlējā kā 3.maiņas centrs , es domāju ,ka viss būs ok .
, 2015-04-17 16:25, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: man nepatika, kā Galviņš spēlēja pret Franciju. Tad jau M.Širokovs krietni labāk sevi parādīja.
Nesaprotu, kas Tev tur nepatika. Otrajā spēlē pret frančiem cītīgi vēroju Galviņu, kā šis izmainījies pēc kritiena karjerā.
Secinājumi: teju visas divcīņas pie bortiem vinētas, bieži produktīvi ar spēka paņēmienu pie borta noņēma ripu pretiniekam vai ļāva to izdarīt partneriem. Dažas labas pirmās tālās piespēles. Galviņš savā stilā, tikai bez tām muļķīgām kļūdām! Stabili individuāli labākais aizsargs tanī spēlē!
, 2015-04-17 17:14, pirms 10 gadiem
Novēlu uzvaru mūsējiem ar gūtiem vismaz 5 iem vārtiem !
, 2015-04-17 17:35, pirms 10 gadiem
Lord Bendtner2 rakstīja: Meija RD rindās pēdējo sezonu spēlējā kā 3.maiņas centrs , es domāju ,ka viss būs ok .
Tu kaut ko nejauc?
, 2015-04-17 17:38, pirms 10 gadiem
Lord Bendtner2 rakstīja: Spēle beigsie neizšķirti - 2:2
spēle noteikti nebeigsies neizšķirti
, 2015-04-17 18:06, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: un Ābols ar Bajarūnu tik labi saspēlējās pret frančiem.. ja samainītu Ābolu ar Meiju vietām, tad jau liktos tīri ok.
Bērziņš kā centrsnoteikti labāks par Meiju un Kobam arī vieta jāastāj.
, 2015-04-17 18:06, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: un Ābols ar Bajarūnu tik labi saspēlējās pret frančiem.. ja samainītu Ābolu ar Meiju vietām, tad jau liktos tīri ok.
Bērziņš kā centrs noteikti labāks par Meiju un Kobam arī vieta jāastāj.
, 2015-04-17 18:12, pirms 10 gadiem
DidzisLV rakstīja: Nesaprotu, kas Tev tur nepatika. Otrajā spēlē pret frančiem cītīgi vēroju Galviņu, kā šis izmainījies pēc kritiena karjerā.
Secinājumi: teju visas divcīņas pie bortiem vinētas, bieži produktīvi ar spēka paņēmienu pie borta noņēma ripu pretiniekam vai ļāva to izdarīt partneriem. Dažas labas pirmās tālās piespēles. Galviņš savā stilā, tikai bez tām muļķīgām kļūdām! Stabili individuāli labākais aizsargs tanī spēlē!
toties 1. spēlē pret FRA Galviņš bija vājākais aizsargs laukumā mūsu izlasē...
, 2015-04-17 19:05, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: toties 1. spēlē pret FRA Galviņš bija vājākais aizsargs laukumā mūsu izlasē...
Nu būs viņš šodien cītigāk jāpavēro!
, 2015-04-17 19:11, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: toties 1. spēlē pret FRA Galviņš bija vājākais aizsargs laukumā mūsu izlasē...
Šajās spēlēs visas kļūdas nav jāņem vērā, var būt sportiskās formas kritumi. Treneri visu redz ikdienā labāk! Kādu izvēli izdarīs Beļavskis, no tā arī pēc gala rezultāta mēs spriedīsim par viņu, vai viņš ir labs treneris vai nē!
, 2015-04-17 20:05, pirms 10 gadiem
Sākums "labs".
, 2015-04-17 20:06, pirms 10 gadiem
Guļam tāpat kā AkBars
, 2015-04-17 20:06, pirms 10 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Sākums "labs".
maigi sakot bēdīgi.
, 2015-04-17 20:06, pirms 10 gadiem
Caurums
Slēpts komentārs: KoNuKo
, 2015-04-17 20:09, pirms 10 gadiem
Pie pirmiem vārtiem pozicionāla mūsējo kļūda.
, 2015-04-17 20:14, pirms 10 gadiem
Sveiciens visiem! Vai kads Zinsen Kur spielt var redzet, no arzemem!? Paldies!
, 2015-04-17 20:16, pirms 10 gadiem
Kur var so speli redzet no arzemem?
, 2015-04-17 20:17, pirms 10 gadiem
Dan4iks rakstīja: Kur var so speli redzet no arzemem?
OnHockey.TV | Live hockey streams (KHL, NHL,... varbūt
, 2015-04-17 20:20, pirms 10 gadiem
Meijam veselību
, 2015-04-17 20:20, pirms 10 gadiem
Protams. Mums patiešām trūka traumu.
, 2015-04-17 20:21, pirms 10 gadiem
Uz onhockey.tv baigi slikti vai vispar neiet! Nav kada cita streama, varbut kads zinas!??????
, 2015-04-17 20:23, pirms 10 gadiem
Tač teica, ka baigās slodzes uzliktas, bet visi te lido pa laukumu .
, 2015-04-17 20:26, pirms 10 gadiem
Aizpagājušajā sezonā Meija tiešī šāda veidā to pašu kāju salauza,,,,
, 2015-04-17 20:34, pirms 10 gadiem
Ja 4.maiņā spēlē Bukarts, tad teikšu, ka kaut kas nav kārtībā ar treneru korpusa hokeja ideoloģiju - sāk ost pēc vecās hokeja izpratnes!
Pa šiem gadiem bija lieliska komandas identitāte izveidota, nu sākas kaut kas jauns!
Teikšu, ka Lipmanis ir pilnīgs dundurs!
, 2015-04-17 20:36, pirms 10 gadiem
Visi kaut ko sitās Cipulis mierīgi zobus baksta......
, 2015-04-17 20:41, pirms 10 gadiem
pagaidām nepazīstu komandu. amorfa masa
, 2015-04-17 20:41, pirms 10 gadiem
DidzisLV rakstīja: Ja 4.maiņā spēlē Bukarts, tad teikšu, ka kaut kas nav kārtībā ar treneru korpusa hokeja ideoloģiju - sāk ost pēc vecās hokeja izpratnes!
Pa šiem gadiem bija lieliska komandas identitāte izveidota, nu sākas kaut kas jauns!
Teikšu, ka Lipmanis ir pilnīgs dundurs!
Lipmans??? Lipmans pa maiņām salika???

Un kurā ta maiņā Bukartam būtu jāspēlē? Nevelk viņš ne pirmo, ne otro...
, 2015-04-17 20:44, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Lipmans??? Lipmans pa maiņām salika???

Un kurā ta maiņā Bukartam būtu jāspēlē? Nevelk viņš ne pirmo, ne otro...
5.maiņā Liepājā...
, 2015-04-17 20:45, pirms 10 gadiem
Pēc 1. perioda Galviņš labs, Miķelis lido pa mākoņiem...
, 2015-04-17 20:46, pirms 10 gadiem
sjamba rakstīja: Pēc 1. perioda Galviņš labs, Miķelis lido pa mākoņiem...
piekrītu. Šodien jau ir cits Galviņš
, 2015-04-17 20:47, pirms 10 gadiem
Pirmais Pč, ko tiešām gaidu ar lielām bažām... Pašā komandā ir grūti redzēt optimismu... Tomēr ļoti ceru, ka līdz čempim, mūsu puikas saņemsies un lai kā arī būtu, vnm par sarkanbaltsarkanajiem!!!!!
, 2015-04-17 20:48, pirms 10 gadiem
purva_velns rakstīja: pagaidām nepazīstu komandu. amorfa masa
tas bija gaidāms.
Beļavskis: "...Uzskatu, ka vēl komanda var uzlabot fizisko kondīciju - tāpēc pirms spēlēm ar Norvēģiju treniņos palielinājām slodzi. Tāpēc, iespējams, šajos mačos komanda neizskatīsies tik svaiga, bet mēs tomēr skatāmies tālāk par spēlēm Norvēģijā. ..."
Man nav tāda mērķa - parādīt pasaulei, kas ir... .
, 2015-04-17 20:50, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Lipmans??? Lipmans pa maiņām salika???

Un kurā ta maiņā Bukartam būtu jāspēlē? Nevelk viņš ne pirmo, ne otro...
Es laikam neskaidri izteicos.
Lipmani pieminēju, jo viņš nolīga treneri - šķeit, ka totāli pretējas spēles piekritēju, kā iepriekšējais LV treneris - identitātei tas tiešām nepalīdz.
Viņš ar to treneru maiņu man jau līdz vienai vietai - katrs ar savu spēles stilu, kurš bieži vien pilnīgi atšķiras no iepriekšējā!

4.maiņā jāspēlē enerģijas hokejistiem, eksplozīvajiem - labrīt!
, 2015-04-17 20:52, pirms 10 gadiem
To ko vareju redzet un saprast, tad musejie vai nu galigi ir nogurusi pec treniniem vai nu speciali ta spele lai paradit ka nav apmierinati ar treneru! Pirmkart vini ir itka profisionali un nogurt pec isas sezonas un 10 treniniem itka nevaidzetu!otrkart ja nav apmierinati ar treneru tad vaidzeja majas sedet, tas par musu lideriem, viniem vaidzetu sevi no labakas puses paradit ja negrib bez klubiem uz nakoso sezonu palikt! Varbut ari jau pietiekosi daudz nopelnija ka viniem vis pie di...s un spele ta joka pec!
, 2015-04-17 20:53, pirms 10 gadiem
smiltenes vanagii rakstīja: Šo izlasi par RD analogu saukt tikai pilnīgs dunduks un nejēga
1. Šī ir pārbaudes spēle un rezultātam ir otršķirīga nozīme.
2. No Dinamo ir 3 aizsargi un 8 uzbrucēji devušies izbraukumā, tā ka nu nekādi nesanāk RD = izlase. Vairāk par pusi nav no RD.
Domāju, ka lielas izmaiņas spēles stilā nebūs, jo komandas pamatu veido Rīgas "Dinamo" hokejisti, kas jau ilgu laiku spēlē kopā un zina viens otru.

Man nav tāda mērķa - parādīt pasaulei, kas ir...
, 2015-04-17 20:56, pirms 10 gadiem
Skatoties šo te spēli un KHL finālu jāsaka, ka līmeņu atšķirības ir diezgan depresīvas
, 2015-04-17 21:01, pirms 10 gadiem
purva_velns rakstīja: pagaidām nepazīstu komandu. amorfa masa
Izskatās, ka visiem spēlētājiem cirvīši galvā. Pārrautas domāšanas saites.
, 2015-04-17 21:01, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Skatoties šo te spēli un KHL finālu jāsaka, ka līmeņu atšķirības ir diezgan depresīvas
Nu ja nu ja, komandas kuras gatavojas PČ zem slodzēm un divas kolchoza līgas komandas , kur spēlētāji ir labākajās formās uz fināliem, loģika strādā?
Slēpts komentārs: endrju bernarskis-filma rintintins
, 2015-04-17 21:03, pirms 10 gadiem
Nepatīkami kaut kur ārzemēs rādīt tādu LV komandu. Neraudu, bet nu galīgi švaki izskatās, nekas nesanāk.
, 2015-04-17 21:05, pirms 10 gadiem
Sanāca vismaz viens gols.
, 2015-04-17 21:06, pirms 10 gadiem
Daudzi sāk pamatīgi kritizēt mūsu komandu, bet laikam nezin dažas nianses.
Lūk fragments no Beļavska teiktā: "pirms spēlēm ar Norvēģiju treniņos palielinājām slodzi. Tāpēc, iespējams, šajos mačos komanda neizskatīsies tik svaiga, bet mēs tomēr skatāmies tālāk par spēlēm Norvēģijā."
, 2015-04-17 21:06, pirms 10 gadiem
S.diņš iekrita, moš pavērsies maisam gals.
, 2015-04-17 21:07, pirms 10 gadiem
Fūu.., norma izpildīta. Varam nomierināties. Viss rit pēc plāna.
, 2015-04-17 21:10, pirms 10 gadiem
norgiem nervi netur
, 2015-04-17 21:13, pirms 10 gadiem
Abām komandām daudz nerealizētu iespēju, tā kā norvēģi arī spēlē reti sūdīgi šobrīd .
, 2015-04-17 21:14, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Abām komandām daudz nerealizētu iespēju, tā kā norvēģi arī spēlē reti sūdīgi šobrīd .
kur tad ir tās mūsu izdevības?
, 2015-04-17 21:15, pirms 10 gadiem
hypocrisy rakstīja: Fūu.., norma izpildīta. Varam nomierināties. Viss rit pēc plāna.
Vēl jau vieni jāiemet - jāatsit tā spēle pret Franciju, kurā palika uz 0
, 2015-04-17 21:16, pirms 10 gadiem
Dadonovam haļava iznāca
, 2015-04-17 21:19, pirms 10 gadiem
tām ļeņingadas meičām špaktele stipri pārspīlētā daudzumā
, 2015-04-17 21:20, pirms 10 gadiem
Belavskis teica. ....! Vins skatas pavisam talu, jasagatavo jaunos lai varetu cinities par tiksanu atpakal elite! Vins skatas talak par norvegiju, lidz cempim palika 2 nedelas un komandai vaidzetu jau kaut ko radit, vai vins doma ka vares ko jaunu iemacit pa tam 2 nedelam! Es saprotu ka tas ir parbaudes speles un rezultats nav svarigs, bet es ne tikai rezultatu neredzu, neredzu ne aizsardzibu ne uzbrukumu ne komandu vispar neko! Man ir pirmo reizi pedejos 10 gados garlaicigi skatities ka vini spele! Nezinu bet ta izskatas ka veci pirmo reizi kopa spele!
, 2015-04-17 21:21, pirms 10 gadiem
jurixxx rakstīja: tām ļeņingadas meičām špaktele stipri pārspīlētā daudzumā
Neesi apmaldījies? Vai arī pie kolhoza rakstiem neviens nepievērš uzmanību?
, 2015-04-17 21:23, pirms 10 gadiem
Lūdzu iedodiet teksta tiešraidi spēlei, paldies! (Būtu labi ar protokolu)
, 2015-04-17 21:23, pirms 10 gadiem
Norvēģu tiesneši laikam dopingu saēdušies. Kaut kā pārāk enerģiski dod noraidījumus.
, 2015-04-17 21:25, pirms 10 gadiem
biskaps rakstīja: Neesi apmaldījies? Vai arī pie kolhoza rakstiem neviens nepievērš uzmanību?
kur tad ir kāds svaigs KHL raksts?
, 2015-04-17 21:28, pirms 10 gadiem
precīza piespēle tas ir sapnis
, 2015-04-17 21:28, pirms 10 gadiem
Kads tun rezultats Latvija Norvegija, kads var uzrakstit? Paldies!
, 2015-04-17 21:29, pirms 10 gadiem
Dan4iks rakstīja: Kads tun rezultats Latvija Norvegija, kads var uzrakstit? Paldies!
100;100 tik bez 00
, 2015-04-17 21:31, pirms 10 gadiem
Dan4iks rakstīja: Belavskis teica. ....! Vins skatas pavisam talu, jasagatavo jaunos lai varetu cinities par tiksanu atpakal elite! Vins skatas talak par norvegiju, lidz cempim palika 2 nedelas un komandai vaidzetu jau kaut ko radit, vai vins doma ka vares ko jaunu iemacit pa tam 2 nedelam! Es saprotu ka tas ir parbaudes speles un rezultats nav svarigs, bet es ne tikai rezultatu neredzu, neredzu ne aizsardzibu ne uzbrukumu ne komandu vispar neko! Man ir pirmo reizi pedejos 10 gados garlaicigi skatities ka vini spele! Nezinu bet ta izskatas ka veci pirmo reizi kopa spele!
Beļavskis skatās uz vismaz PČ pusfinālu. Nu, lai uz to mēs labā formā būtu.
, 2015-04-17 21:31, pirms 10 gadiem
dibsis rakstīja: 100;100 tik bez 00
Latvijas izlase 100 vartus 100 spēlēs nesamestu.
, 2015-04-17 21:31, pirms 10 gadiem
dibsis nu tu esi malacis, joku karalis! Paldies
, 2015-04-17 21:40, pirms 10 gadiem
Kas tas par sodu 2+2+20??? kaut kāds cirks!!!
, 2015-04-17 21:42, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: piekrītu. Šodien jau ir cits Galviņš
taču tāpat 1. trešdaļā pamanīju 3 ļoti neprecīzas Galviņa piespēles. šajā ziņā lielu uzlabojumu viņa spēlē neredzu.
, 2015-04-17 21:43, pirms 10 gadiem
Edgars Gaross ‏@EdgarsGaross 17 seconds ago

Sliktas ziņas, ļoti sliktas!!! Meijam, iespējams, lauzta potīte.
, 2015-04-17 21:45, pirms 10 gadiem
AlanRich rakstīja: Latvijas izlase 100 vartus 100 spēlēs nesamestu.
durik labāk lasi sēnes
, 2015-04-17 21:46, pirms 10 gadiem
1. uzbrucēju trijnieks joprojām spēlē briesmīgi (rezult. piespēles visai nepelnītas, jo ne jau S. un M.R. iedeva ripu Krišjānim labam metienam, bet tas bija veiskmīgs rikošets). Īpaši bēdīgi, ka šī ir vispieredzējusī un visilgāk kopā spēlējusī saikne, it īpaši saikne Miķelis-Lauris ir pastāvējusi tik ilgi, ka viņiem ar aizvērtām acīm vai caur pakausi būtu jāredz, kur ir partneris.
Cerams, ka līdz PČ valstsvienības 1. maiņa kļūs šī vārda cienīga.
, 2015-04-17 21:54, pirms 10 gadiem
Sākums izskatījās bezcerīgs, bet no sp'tles vjdus spēle līdzīga. Fiziski izskatās tīri labi, ar piespēļu kvalitāti tā ir, kā ir. Masaļskis velk .
, 2015-04-17 21:54, pirms 10 gadiem
jurixxx rakstīja: durik labāk lasi sēnes
Realitāte grauž acis?
, 2015-04-17 21:58, pirms 10 gadiem
Tas no LV izlases puses ir TOTO cienīgs gājiens!
, 2015-04-17 21:59, pirms 10 gadiem
1:2
, 2015-04-17 22:00, pirms 10 gadiem
kurš aizstāvēs Edžu?
, 2015-04-17 22:02, pirms 10 gadiem
Kur ir vairākumi? Jāiemācās pelnīt vairākumus!!! Ja nebūs vairākumu, nebūs vārtu un uzvaru!
, 2015-04-17 22:03, pirms 10 gadiem
Miņins-Požarskis-grāvju racējs rakstīja: Kur ir vairākumi? Jāiemācās pelnīt vairākumus!!! Ja nebūs vairākumu, nebūs vārtu un uzvaru!
Spēlējam Norvēgījā, tiesneši vietējie...
, 2015-04-17 22:04, pirms 10 gadiem
Bijušais uzbrucējs Beļavskis pagaidām ir izveidojis izlasi, kura ir gandrīz impotenta uzbrukumā...
4 vārti 5 spēlēs- tas, šķiet, ir valstsvienības pārbaudes spēļu antirekords...
, 2015-04-17 22:06, pirms 10 gadiem
sjamba rakstīja: Spēlējam Norvēgījā, tiesneši vietējie...
Tas ir principa jautājums,ja grib ko sasniegt,ir jādarbojas tā,lai pretinieki vairāk noraidas pret mums,nekā mēs pret pretiniekiem
, 2015-04-17 22:07, pirms 10 gadiem
Uzvedas kā kūrortā. Ar pohuismu!
, 2015-04-17 22:08, pirms 10 gadiem
Šitie puvušo siļķu ēdāji sāk krist uz nerviem ar savu rupjību!!
, 2015-04-17 22:10, pirms 10 gadiem
Komentators: "Laba piespēle". Nezināju, ka piespēle slidās ir LABA piespēle!
, 2015-04-17 22:11, pirms 10 gadiem
ja sis ir 90% sastavs no pc un sadi spele...
, 2015-04-17 22:12, pirms 10 gadiem
dibsis rakstīja: ja sis ir 90% sastavs no pc un sadi spele...
ir atruna, slodzes ... uz smadzenēm
, 2015-04-17 22:12, pirms 10 gadiem
sjamba rakstīja: Šitie puvušo siļķu ēdāji sāk krist uz nerviem ar savu rupjību!!
puvušās siļķes (surströmming) jau ir zviedriem
, 2015-04-17 22:13, pirms 10 gadiem
Ceru, ka tas ir kāds Beļavska meistarstiķis- neizrādīt visus trumpjus- savādāk- izskatās, ka mēs sausā arī pret Austriju paliksim- nevienas kombinācijas, metienu nav, ņemas pa stūriem. Vsipār- diezgan šausmīgi..
Vienīgais, kas nedaudz mierina- ka spēlētāji nav vēl formā. Tas vēl nedaudz atļauj rozā brillēm palikt uz acīm..
, 2015-04-17 22:14, pirms 10 gadiem
Miņins-Požarskis-grāvju racējs rakstīja: Tas ir principa jautājums,ja grib ko sasniegt,ir jādarbojas tā,lai pretinieki vairāk noraidas pret mums,nekā mēs pret pretiniekiem
jāpagriež otrs vaigs,kad tev sit,un jāpalūdz atļauja izpildīt spēka paņēmienus??? es tak saku cirks ne spēle!
, 2015-04-17 22:15, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: puvušās siļķes (surströmming) jau ir zviedriem
arī Norge pirms naftas ēda siļķes ar kartupeļiem savā laikā,un bija ļoti nabadzīga valsts!
, 2015-04-17 22:16, pirms 10 gadiem
ingars31 rakstīja: jāpagriež otrs vaigs,kad tev sit,un jāpalūdz atļauja izpildīt spēka paņēmienus??? es tak saku cirks ne spēle!
такои хоккей нам не нужен
, 2015-04-17 22:17, pirms 10 gadiem
ingars31 rakstīja: jāpagriež otrs vaigs,kad tev sit,un jāpalūdz atļauja izpildīt spēka paņēmienus??? es tak saku cirks ne spēle!
Agrāk bija speci vairākumu pelnīsānā, tagad tikai mazākuma
, 2015-04-17 22:19, pirms 10 gadiem
Atvainojiet, tā nav spēle. Slodzes ne slodzes, bet totalizatorā pret sevi nevajag spēlēt!
, 2015-04-17 22:21, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: puvušās siļķes (surströmming) jau ir zviedriem
Tas nāk no vikingu laikiem, tā kā 1. vietā norvēģi, tad dāņi un tikai pēc tam zviedri.
, 2015-04-17 22:27, pirms 10 gadiem
Vieniga pozitiva iezime - Masalska spele! Glaba vins pietiekosi daudz. Abi varti uz aizsargu sirdzapzinas.
Uzbrukums obsoluti nekads - labi ja vispar tiek lidz tai pretinieku zonai! Metieni maz, izspeles nekadas. Ko var gribet?
Kopuma izskatas, ka ja sadi speles pragaa - ardievu Elite!
, 2015-04-17 22:28, pirms 10 gadiem
besī ārā cik var to šahu spēlēt,tam pados tam pados beigās ripu pačakarē un viss!cik var muļļāties!!!