Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

U18 izlase izlaiž uzvaru no rokām un papildlaikā zaudē Zviedrijai

Andrejs Siliņš

U18 izlase izlaiž uzvaru no rokām un papildlaikā zaudē Zviedrijai
Ēriks Miļuns
Foto: IIHF

Latvijas U18 hokeja izlase aizvadījusi otro spēli pasaules čempionātā, Ziemeļdakotas universitātē esošajā arēnā ar rezultātu 3:4 papildlaikā piekāpjoties Zviedrijas vienaudžiem, lai gan vēl 20 sekundes pirms pamatlaika beigām atradās vadībā.

Pirmo reizi spēlē Marekam Mitenam nācās kapitulēt jau otrajā mača minūtē, kad Jespers Brats atklāja rezultātu. Pēc Renāra Krastenberga noraidījuma devītajā minūtē latvieši pirmo reizi mačā palika mazākumā un zviedriem vajadzēja mazāk par vienu minūti, lai vairākumu izmantotu - pirmā trešdaļa noslēdzās ar 0:2.

Otrās trešdaļas sākumā mūsējie nopelnīja vairākumu, taču tas palika neizmantots. Tomēr vēlāk izdevās vienus vārtus atgūt, spēlējot vienādos sastāvos. Pēc Paula Svara piespēles precīzi meta "Rīgas" uzbrucējs Erlends Kļaviņš, panākot 1:2. Pēc gūtajiem vārtiem mūsējie divas reizes pēc kārtas spēlēja mazākumā, taču spēja nosargāt vārtus neieņemtus un vēl vairāk - pēdējās trešdaļas ievadā "Prizmas" uzbrucējs Valters Apfelbaums panāca izlīdzinājumu - 2:2!

Ceturtajā pēdējās trešdaļas minūtē Tomass Zeile, kurš ikdienā spēlē hokeju tieši Zviedrijā, pirmo reizi vadībā izvirzīja Latviju (3:2). Diemžēl uzvaru pamatlaikā noturēt neizdevās, jo 19 sekundes pirms beigām, kad zviedri jau bija nomainījuši vārtsargu pret sesto laukuma spēlētāju, Aleksandrs Nīlanders vēlreiz izlīdzināja - 3:3. Līdz ar to uzvarētāja noteikšana tika atlikta uz papildlaiku.

Pašā papildlaika sākumā Mitens par klupināšanu saņēma noraidījumu un, lai arī to izdevās izturēt, spēki bija patērēti ļoti daudz. Četras ar pusi minūtes pēc papildlaika sākšanās zviedri guva uzvaras vārtus, izcīnot laimīgu uzvaru ar rezultātu 4:3.

Pasaules čempionāts U18 izlasēm hokejā

Zviedrija - Latvija 4:3 (2:0, 0:1, 1:2, 1:0)
Vārti: 1:26 Brats (Danielsons) 1:0, 9:28 Tilanders (Stēns, vair.) 2:0, 29:06 Kļaviņš (Svars) 2:1, 40:50 Apfelbaums 2:2, 43:16 Zeile 2:3, 59:41 Nilanders (Dāvidsons) 3:3, 64:36 Muvirare (Soderlunds) 4:3.
Soda minūtes: 6:10
Metieni: 47:15
Vārtsargi: Lāšons - Mitens

Rītdien Latvijai brīvdiena, bet nākamo spēli jāaizvada svētdien pulksten 23:00, kad jātiekas ar mājiniekiem amerikāņiem.

Latvijas U18 izlases sastāvs:

Nr.Vārds UzvārdsPoz.Dz. G.Klubs
1.Mareks Egils MitensV1998HK Rīga
2.Gustavs Dāvis GrigalsV1998HK Rīga
3.Niklāvs RauzaV1999Sport U20 (Somija)
4.Roberts KaļķisA1998HK Rīga
5.Pauls SvarsA1998HK Rīga
6.Silvestrs SeļickisA1998HS Rīga
7.Olafs BērziņšA1999HS Rīga99
8.Sandis SmonsA1999Geneve Servette U17 (Šveice)
9.Tomass ZeileA1998Wings HC U18 (Zviedrija)
10.Regnārs ŪdrisA1999Anaheim Jr. Ducks (T1EHL/ASV)
11.Markuss KomulsA1998Vermont Luberjacks (EHL /ASV)
12.Haralds ŠtrombergsU1998HK Rīga
13.Vlads VulkanovsU1998HK Rīga
14.Emīls EzītisU1998HK Rīga
15.Erlends KļaviņšU1998HK Rīga
16.Emīls ĢēģerisU1999HS Rīga99
17.Lūkass SičevsU1999HS Rīga99
18.Vladislavs NazarovsU1998HK Liepāja
19.Valters ApfelbaumsU1998HK Prizma
20.Deniss SmirnovsU1999Geneve Servette (Šveice)
21.Roberts BļugersU1998Shattuck St. Mary's (USHS/ASV)
22.Verners EgleU1999Madison Capitols (NAPHL/ASV)
23.Renārs KrastenbergsU1998TPH Thunder (T1EHL/ASV)

Spēļu kalendārs

datumslaiksspēlerezultāts
14.04.2016.20:00Latvija - Šveice4:5 P
15.04.2016.23:00Zviedrija - Latvija4:3 P
17.04.2016.23:00Latvija - ASV
18.04.2016.20:00Krievija - Latvija
1 2 46 komentāri

     [+] [-]

, 2016-04-16 01:33, pirms 8 gadiem
pēdējās sekundēs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2016-04-16 01:37, pirms 8 gadiem
Lai ari lidz sim divas zaudetas spele, si izlase mani loti patikami parsteidz. Kad vel U18 ir spelejusi ar zviedriem un sveiciesiem tik lidzigi? Domaju ka ar Krieviju vel var pacinities. Ja ari neizdosies tikt 1/4 tad Daniju jau nu si izlase uzvares un saglabas vietu elites grupa.

 +12 [+] [-]

, 2016-04-16 01:37, pirms 8 gadiem
Jāsasit krievi

  +1 [+] [-]

, 2016-04-16 01:37, pirms 8 gadiem
Nu šita izlaist uzvaru ber nekas jāturpina cinīties

  +3 [+] [-]

, 2016-04-16 01:38, pirms 8 gadiem
Respect jaunajiem čaļiem jau otro spēli pēc kārtas varam cīnīties kā līdzīgs ar līdzīgu ar lielajām komandām!!!
Malači! Cepuri nost un čību galvā. Manuprāt ja jau ar Zviedriem varējām tik labi nospēlēt tad kāpēc lai mēs nevarētu pacīnīties ar ameriku un Krieviju? Krieviem taču par gadu jaunāka izlase mums vēl ir cerības izvairīties no cīņas ar Dāņiem tikai vajag nepadoties un cīnīties cik vēl palicis! Bet vienalga Malači!!!

  +4 [+] [-]

, 2016-04-16 01:40, pirms 8 gadiem
daaniels98 rakstīja: Respect jaunajiem čaļiem jau otro spēli pēc kārtas varam cīnīties kā līdzīgs ar līdzīgu ar lielajām komandām!!!
Malači! Cepuri nost un čību galvā. Manuprāt ja jau ar Zviedriem varējām tik labi nospēlēt tad kāpēc lai mēs nevarētu pacīnīties ar ameriku un Krieviju? Krieviem taču par gadu jaunāka izlase mums vēl ir cerības izvairīties no cīņas ar Dāņiem tikai vajag nepadoties un cīnīties cik vēl palicis! Bet vienalga Malači!!!
No ASV gan dabūsim iekšās, bet krievi ir pa zobam! Bet nu cepuri nost, kurš gan no šis U-18 izlases bija gaidījis šādu sniegumu? Bez mazajām zvaignitēm! Es smietos, ja pirms spēles kāds pateiktu, ka pamatlaikā nospēlēsim 3:3 ar SWE!

  +7 [+] [-]

, 2016-04-16 01:41, pirms 8 gadiem
Sen tik nervozi livescoraa neesmu gaidījis rezultātu.
Džeki malači.

  +5 [+] [-]

, 2016-04-16 01:41, pirms 8 gadiem
sasniegums ļoti labs. Pa dienu, kad rakstiju, ja izdotos pārsteigt zviedrus uz to, ka viņiem ši ir tikai pirmā spēle un beigās sasniegt ko pārsteidzošu, tad izcīnīts punkts būtu licies, kas fantastisks, bet pēc šāda scenārija ir tomēr tā rūgtuma piegarša diezgan liela. jo varēja būt uzvara pamatlaikā un 3.punkti.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-16 01:42, pirms 8 gadiem
Tik un tā malači ! Var redzēt ,ka Latvijas hokejam būs spoža nākotne !

  +1 [+] [-]

, 2016-04-16 01:42, pirms 8 gadiem
virsraksts galīgi garām, neko neizlaidām, izcinijām punktu pret zviedriem. 3ais
periods ļoti patika čaļi iznāca uzvarēt ar tādu cinitāju komandu visu ko vēl var sagaidīt, nevainai izlasei pret mūsējiem nebūs nekāda pastaiga

  +1 [+] [-]

, 2016-04-16 01:44, pirms 8 gadiem
ritvarshos rakstīja: No ASV gan dabūsim iekšās, bet krievi ir pa zobam! Bet nu cepuri nost, kurš gan no šis U-18 izlases bija gaidījis šādu sniegumu? Bez mazajām zvaignitēm! Es smietos, ja pirms spēles kāds pateiktu, ka pamatlaikā nospēlēsim 3:3 ar SWE!
Piekrītu.
No ASV varam dabūt iekšās taču cerība mirst pēdējā!
Bet no vienas puses tev taisnība labāk spēkus jāpataupa Krieviem jo tie būs vairāk pa spēkam nekā ASV!

  +4 [+] [-]

, 2016-04-16 01:45, pirms 8 gadiem
Puikas tiešām ir baigie malači, visas iespējas pārrakstīt vēsturi.

Pret amerikāņiem, ja esam godīgi pret sevi, gan nebūs praktiski nekādas izredzes. Tā ir pilnīgi cita kategorija - ASV U-18 izlase pēdējo 7 gadu laikā šo čempi ir uzvarējuši 6 reizes, ja nemaldos.

Viss izšķirsies noslēdzošajā spēlē pret krieviem, un mums joprojām saglabājas izredzes, šķiet, pirmo reizi vēsturē tikt izslēgšanas spēlēs.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-16 01:46, pirms 8 gadiem
Labi, ka tagad diena brīva, jo domājams puišiem ir daudz smagāk pēc šādiem diviem zaudējumiem. Tomēr vajag attiet, jo laigan jauni, bet šādi zaudējumi liek arī nolaisties nedaudz rokām, varējām uzvarēt, bet bums zaudējām jau atkal. Tagad galvenais nospēlēt ar ASV un lai vai kāds rezultāts, bet sagatavoties morāli spēlei ar krieviju.

  +2 [+] [-]

, 2016-04-16 01:49, pirms 8 gadiem
kā tā abās spēlēs sižets vienāds. tikai vienu punktińu un 1/4 fināls

  +2 [+] [-]

, 2016-04-16 01:50, pirms 8 gadiem
Lepnums tiešām ir pagaidām!!

     [+] [-]

, 2016-04-16 01:51, pirms 8 gadiem
daaniels98 rakstīja: Piekrītu.
No ASV varam dabūt iekšās taču cerība mirst pēdējā!
Bet no vienas puses tev taisnība labāk spēkus jāpataupa Krieviem jo tie būs vairāk pa spēkam nekā ASV!
Man ar tā gribētos domāt, bet vispār vairāk par to varēs spriest rīt pēc Šveicas:Krievijas spēles. Tā saliks daudzko pa plauktiņiem.

     [+] [-]

, 2016-04-16 01:51, pirms 8 gadiem
Zviedru 3ais gols
https://twitter.com/EnkelP/status/7...

  +1 [+] [-]

, 2016-04-16 01:52, pirms 8 gadiem
Ontario rakstīja: Lai ari lidz sim divas zaudetas spele, si izlase mani loti patikami parsteidz. Kad vel U18 ir spelejusi ar zviedriem un sveiciesiem tik lidzigi? Domaju ka ar Krieviju vel var pacinities. Ja ari neizdosies tikt 1/4 tad Daniju jau nu si izlase uzvares un saglabas vietu elites grupa.
Dāņi nav nekādi peramie zēni un tur nekā viegla nebūs, ja nesanāks tikt play-offos. Līmenis ir kāpis un izlīdzinājies nedaudz.

Respektīvi, šis jau neliecina, ka mēs tagad sitīsim dāņus, drīzāk tas liecina par to, ka beidzot IIHF derētu izmainīt junioru PČ formātu un paplašināt turnīru līdz 12 komandām.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-16 01:52, pirms 8 gadiem
ritvarshos rakstīja: No ASV gan dabūsim iekšās, bet krievi ir pa zobam!
Pret Zviedriju jau tomēr pamatīgi arī veiksme palīdzēja... Var, protams, nožēlot to, ka zaudējām un nenoturējām uzvaru, bet tas ir brīnums, ka vēl punktu dabūjām un tie 2 goli trešajā periodā nāca. Hvz protams viss ir iespējams, bet tāpēc vien, ka te bija līdzīgs rezultāts pret krieviem neko negarantē...

     [+] [-]

, 2016-04-16 01:53, pirms 8 gadiem
Avs rakstīja: Sen tik nervozi livescoraa neesmu gaidījis rezultātu.
Džeki malači.
es būtu bijis mierīgāks ja butu skatījies livescore, skatoties pa tv sirdstrieka ik pa pāris sekundēm

  +1 [+] [-]

, 2016-04-16 01:55, pirms 8 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Pret Zviedriju jau tomēr pamatīgi arī veiksme palīdzēja... Var, protams, nožēlot to, ka zaudējām un nenoturējām uzvaru, bet tas ir brīnums, ka vēl punktu dabūjām un tie 2 goli trešajā periodā nāca. Hvz protams viss ir iespējams, bet tāpēc vien, ka te bija līdzīgs rezultāts pret krieviem neko negarantē...
Tu neesi palaidis garām, ka krieviem nav 1. sastāvs šogad? Krievi nav zviedru līmeņa blice.

Un nav jau runa par garantiem, bet gan to, ka pret Krieviju var sisties un to vienu punktu mierīgi dabūt. Pret labāko sastāvu mums iespējas būtu visai niecīgas, tagad par to varam runāt reālās kategorijās. Lūk.

     [+] [-]

, 2016-04-16 01:58, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Dāņi nav nekādi peramie zēni un tur nekā viegla nebūs, ja nesanāks tikt play-offos. Līmenis ir kāpis un izlīdzinājies nedaudz.

Respektīvi, šis jau neliecina, ka mēs tagad sitīsim dāņus, drīzāk tas liecina par to, ka beidzot IIHF derētu izmainīt junioru PČ formātu un paplašināt turnīru līdz 12 komandām.
es šodien ar par to domāju. OS formāts varētu būt diezgan interesants jauniešiem, tikai būtu gari jāizspēlē lai noskaidrotu vājāko komandu, tas pats arī pie citiem formātiem, jo vajadzētu 4 komandām noskaidrot lieko.
Laigan tagad, kamēr rakstiju, iedomājos, ka var sadalīt 2grupās. pirmās 4 iet tālāk. 5 brauc mājās, bet pēdējo vietu ieguvējas katrā grupā spēlē viena pret otru, Bet palielinot skaitu līdz 12mit varētumainīties ar divas izlases kā agrāk. Bet nu to varam tikai fantazēt, jo diezvai palielinās komandu skaitu.

     [+] [-]

, 2016-04-16 02:02, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Tu neesi palaidis garām, ka krieviem nav 1. sastāvs šogad? Krievi nav zviedru līmeņa blice.
biju palaidis garām... A ko tā?

     [+] [-]

, 2016-04-16 02:05, pirms 8 gadiem
kecbaja rakstīja: es šodien ar par to domāju. OS formāts varētu būt diezgan interesants jauniešiem, tikai būtu gari jāizspēlē lai noskaidrotu vājāko komandu, tas pats arī pie citiem formātiem, jo vajadzētu 4 komandām noskaidrot lieko.
Laigan tagad, kamēr rakstiju, iedomājos, ka var sadalīt 2grupās. pirmās 4 iet tālāk. 5 brauc mājās, bet pēdējo vietu ieguvējas katrā grupā spēlē viena pret otru, Bet palielinot skaitu līdz 12mit varētumainīties ar divas izlases kā agrāk. Bet nu to varam tikai fantazēt, jo diezvai palielinās komandu skaitu.
U-20 PČ ir laika ierobežojumi nopietni, bet šeit tomēr ir sezonas beigas un tās papildus spēles nevienam gabalu nerauj nost. Tik vien, cik organizēšanas izmaksas. Neredzu nevienu citu argumentu pret 12 komandām.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-16 02:05, pirms 8 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: biju palaidis garām... A ko tā?
Ivars Kalviņš ar mildronātu parūpējās par to, ka krievi visu U-18 izlasi atsauca no čempionāta.

Atsūtīja U-17 izlasi + ziemeļamerikāņus.

     [+] [-]

, 2016-04-16 02:08, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Atsūtīja U-17 izlasi + ziemeļamerikāņus.
interesanta pieeja... sevišķi vēl tāpēc, ka MHL iespēlēja U18 blici visu sezonu Priekš kam?? Bet tas ir LOL Krievija

  +1 [+] [-]

, 2016-04-16 02:12, pirms 8 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: interesanta pieeja... sevišķi vēl tāpēc, ka MHL iespēlēja U18 blici visu sezonu Priekš kam?? Bet tas ir LOL Krievija
Mana versija ir tāda, ka vietējā angažētā krievu dopinga kontrole paņēma analīzes un viņiem nepatika tas, ko tur varēja ieraudzīt.

Te jau joki mazi, jo diskvalifikācija liek krustu uz dalību IIHF sankcionētās sacensībās. Puikas varētu aizmirst par draftu, KHL un tamlīdzīgi.

Tā teikt, riska menedžments. Bet tas tikai būtu numurs, ja beigās izlidotu uz IA divīziju.

     [+] [-]

, 2016-04-16 02:19, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Mana versija ir tāda, ka vietējā angažētā krievu dopinga kontrole paņēma analīzes un viņiem nepatika tas, ko tur varēja ieraudzīt.

Te jau joki mazi, jo diskvalifikācija liek krustu uz dalību IIHF sankcionētās sacensībās. Puikas varētu aizmirst par draftu, KHL un tamlīdzīgi.

Tā teikt, riska menedžments. Bet tas tikai būtu numurs, ja beigās izlidotu uz IA divīziju.
Nu tad pēc gada šie paši kadri varētu mēģināt tikt atpakaļ, ja vēl pie hokēja viņus laistu bet nu ja krievi sagalabā vietu un šie turpina progresēt, tad pēc gada krevi varētu būt iespadīgā komanda.

  -2 [+] [-]

, 2016-04-16 02:26, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Puikas tiešām ir baigie malači, visas iespējas pārrakstīt vēsturi.
Tev un bariņam žurnālistu, kuri aizrāvušies ar šo izteicienu - vēsturi PĀRRAKSTĪT nevar, jo tā jau ir notikusi. Var IERAKSTĪT kaut kādu jaunu ierakstu vēsturē. Tas pats arī angļu valodā: Rewrite history - Idiom Definition -...

     [+] [-]

, 2016-04-16 02:37, pirms 8 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Tev un bariņam žurnālistu, kuri aizrāvušies ar šo izteicienu - vēsturi PĀRRAKSTĪT nevar, jo tā jau ir notikusi.
Vēsture ir stāstu kopums par pagātni, to var pārrakstīt un Krievija to aktīvi dara... Arī mēs pārrakstījām padomju laikā rakstīto vēsturi. Retais mūsdienu skolēns šodien kaut ko skolā mācās par Pēteri Stučku (nu ok šo vēl piemin kā LSPR vadītāju), bet tādi mītiski ''varoņi'' kā Imants Sudmalis, Džems Bankovičs un Maldis Skreija retajam no jaunās paaudzes kaut ko izteiks...

Cita lieta, ka to nevar izmantot sporta kontekstā, jo tas, ka Bolts piemēram uzlabo kādu rekordu nenozīmē to, ka citi čaļi, kuri bija rekordisti pirms viņa un kam bija sasniegumi, pazūd nebūtībā.

     [+] [-]

, 2016-04-16 02:38, pirms 8 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Tev un bariņam žurnālistu, kuri aizrāvušies ar šo izteicienu - vēsturi PĀRRAKSTĪT nevar, jo tā jau ir notikusi. Var IERAKSTĪT kaut kādu jaunu ierakstu vēsturē. Tas pats arī angļu valodā: http://www.usingenglish.com/reference/idioms/rewrite+history.html
Bēt vārds PĀRRAKSTĪT jau ir Nākotnes formā, tātad to tikai darīs, nevis tagad maina vēsturi, ja Latvija iekļūkst play-off, viņa uzreiz ir izmainijusi savu vēsturi,proti, pārakstijusi vēsturi, jo tagad Latvijas vēsturē jauniešiem nav spēles play-off, bet iekļūstot tajās, tas tiks pāraktīts, nevis pie teikuma Latvija nav spēlējusi nekad play-off IERAKSTĪS ka ir spēlējusi. Tad jautājums tev ja vēsturi nevar pārakstīt, tad Latvija nekad vēsturē arī netiks play-off, jo tas ir ierakstīts vēsturē un to nevar izmainīt?

     [+] [-]

, 2016-04-16 03:18, pirms 8 gadiem
ne pa tēmu. gaidu NHL play-off spēli, bet kamēr nav paskatijos, kas notiek u18.Dan-Kan spēlē.un tur pirmajās divās minūtēs kanādieši jau divus iemetuši

     [+] [-]

, 2016-04-16 03:22, pirms 8 gadiem
nu vāks. 2:2. Dāņi ar nav peremie zēni.

     [+] [-]

, 2016-04-16 04:02, pirms 8 gadiem
Johaidī... Labi, jau, protams, ka dabūts tas punkts pret zviedriem (kas agrāk pat sapņos, šķiet, nebija rādījies!), bet no tādas situācijas, kad varēja paņemt visus 3... Eh... Jācer uz to, ka puikas var parādīt zobus arī citiem, īpaši jau jaunākajiem krieviem.
1 2 46 komentāri