Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Video: Par protestiem hokejā, sarunāto spēli, tiesnešu bezatbildību, ņaudētājiem

Andris Liepa
Andris Liepa
Hokeja kluba "Venta 2002" valdes loceklis Uldis Kristiņš nav ne Kaspars Daugaviņš, ne Jānis Sprukts, taču arī viņam ir savs viedoklis par to, kas notiek Latvijas hokeja saimniecībā. Bet, kas ir pats svarīgākais - viņam netrūkst drosmes izteikties. Kristiņš sarunas laikā ne reizi vien uzsver, ka viņa mērķis nav kādu apvainot vai kritizēt, bet gan norādīt uz kļūdām un aicināt uz kopīgu diskusiju par to, kā uzlabot Latvijas hokeja sistēmu.

00:00:35 - 00:14:03 Par skaisto sākuma posmu un pirmo sastapšanos ar realitāti, protestiem
00:14:04 - 00:24:07 Par protestu iesniegšanas būtību un reakciju no federācijas puses
00:24:08 - 00:31:31 Par sarunāto spēli 1. līgā starp Ogres un Tukuma komandām
00:31:32 - 00:45:10 Par bērnu pārvilināšanu uz Rīgu, graujošām uzvarām un pazemojošiem zaudējumiem
00:45:11 - 00:47:01 Par dialoga neesamību ar federāciju, priekšlikumu neizskatīšanu
00:47:02 - 00:53:09 Par tiesnešu darba kvalitāti un to, kā tas ietekmē bērnus
00:53:10 - 01:02:48 Par vēlmi ciešākai klubu un federācijas sadarbībai

Sarunas ilgums 62 minūtes
Vērtējums: +15

  +7 [+] [-]

, 2016-04-20 10:02, pirms 9 gadiem
O, šis būs jānoskatās. Vismaz tiešām hokeja cilvēks, nevis cimperlīgs miljonārs.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-20 10:26, pirms 9 gadiem
Klāt ir pavasaris un atkal tiek runāts par vienu un to pašu, pēc PČ viss pa lielam noklust. Nākošajā pavasarī viss no gala un atkal noklust, tā gadu no gada. Vai kaut kas ir mainījies? Nē, bet vai kaut kas mainīsies? Nē, jo kritiķu mums pietiek, bet ar tiem darītājiem tā pašvaki.

Kamēr citas valstis lēnām, bet pārliecinoši iet mums garām, hokeja saimniecības stagnācijas dēļ un Republikas vājo demogrāfisko rādītāju dēļ lēnām iesim uz leju.

  -2 [+] [-]

, 2016-04-20 10:39, pirms 9 gadiem
LHF (Lipmans) atgadina huligānu klasē, kam neviens nespēj sadod, vai baidās. Diemžēl es neredzu kadru/kadru, kas varētu šo "huligānu" nomest no troņa. Kautgan kas mainīsies uz labo, ja Lipmans ar Grindex pazūdīs no hokeja ? Vai vajag taisīt revolūciju, tikai mainīšanas pēc? Ka tik nesanāk, ka nākamajā dienā redzama skaudra realitāte!

     [+] [-]

, 2016-04-20 11:13, pirms 9 gadiem
Ja cilvēks, runājot par vārtsargu, pasaka: "Caurum cauri," kaut kā automātiski saspicējas ausis.

 +22 [+] [-]

, 2016-04-20 11:48, pirms 9 gadiem
Piekrītu. LHF drīzāk grauj bērnu un jauniešu hokeja attīstību, jo:
Tiek grauta hokeju piramīdu attīstība. LHF pieļauj vienas komandas klubus (piem. Lido), kuri, kā parazīti savāc no pārējiem labākos spēlētājus un paši neinvestē iesācēju un jaunākā gadugājuma hokejistu izaudzināšanā.
Šādas prakses rezultātā pārējiem (Klubiem, sporta skolām, pašvaldībām) zūd motivācija investēt zemāka gadagājuma bērnos, jo kāpēc investēt, ja var no
pārējiem savākt labākos, bez tam par ieguldīto darbu nemaksājot. Šāda pieeja zināmā mērā ir cita darbu augļu zagšanas veicināšana par ko LHF saņem naudu no daudzajām spēlētāju pārejām. Ja LHF gribētu attīstīt bērnu un jauiešu hokeju, tad tā nepieļautu Klubus bez sākotnējās struktūras.
Respektīvi, ja KLUBAM ir U-16 komanda, tad obligāti ir jābūt arī U-14; U-12; U-10 komandām un sākuma sagatavošanas grupai.
LHF pieļauj nekontrolētas jauno hokejistu pārejas, tādējādi radot problēmas Klubiem (īpaši no Rīgas attālajiem), kuriem šādi tiek atņemti spēlētāji, kā rezultātā komandas tiek pakļautas izzušanas riskiem. Šādas LHF bērnu un jauniešu hokeja graujošās politikas rezultāts ir straujais komandu skaita kritums vecākajās grupās. Kādreiz LHF bērnu un jauniešu čempionātā vecākā grupa bija U-20. Patreiz tādas grupas neeksistē. Vecākā ir U-18 grupa, kurā spēlē 5 komandas, U-16 grupā 16 komandas. Ja LHF kontrolētu procesus, Latvijā būtu savs U-20 čempionāts ar vismas 10-13 komandu piedalīšanos. Diemžēl LHF neveicina, lai katrā no ledus hallēm būtu sava pilnvērtīga bērnu un jauniešu hokeja piramīda (iesācēji; U-9; U-10; U-11; U-12; U-13; U-14; U-16; U-18; U-20) bet gan veicina komandu skaitu strauju samazināšanos pieļaujot superkomandu veidošanu no labākajiem pārējo Klubu spēlētājiem, kā rezultātā superkomandām zūd sparingpartneru, pārējie neredz jēgu turpināt. Ja LHF rūpētu hokejs, tā veicinātu, lai katrā no komandām būtu vismaz viena super maiņa, lai pēc iespējas ilgāk saglabātu komandas.
Lai vecinātu bērnu un jauniešu hokeja attīstību LHF būtu:
- jābeidz ņemt naudu par jauno hokejistu licencēšanu (vismaz no struktūrām, kuras atrodas tālāk par 50 - 100 km no Rīgas);
- LHF pilnībā būtu jāorganizē LHF čempionāts neiesaistot KLUBUS, kārtojot attiecības ar ledus hallēm bez Klubu starpniecības. Jānodrošina mediķu klātbūtne.
- LHF materiāli ir jāpalīdz no Rīgas attālajiem Klubiem kompensējot 50% no transporta izdevumiem par dalību LHF čempionātā;
- Ir jāaizliedz vienas komandas KLUBI bez sākotnējās struktūras. (Piemēram, ja vecākā komanda ir U-16, tad, kā minimums izlaižot vienu gadu ir jābūt arī pārējām jaunākā gājuma komandām, attiecīgi U-14; U-12; U-10, iesācēju grupai);
- Spēlētāju pāreja ir jākontrolē. Proti pirms pārejas ir jābūt jaunā un vecā kluba, vecāku un federācijas pārstāvju sapulcei, kurā tiek izrunāti riski, potenciālais ieguvums, noskaidrots vai tik tiešām tiek mainīta dzīvesvieta. Spēlētāju pāreja var notikt ja tiek izvērtēti visi apstākļi, ja KLUBS nevar nokomplektēt komandu, ja tā veicina hokeja attīstību. LHF ir jāievieš kompensācijas, kuras spēlētāja iepriekšējam Klubam maksā jaunais klubs vai vecāki pie nosacījuma, ja vecajam KLUBAM ir sava attiecīgā vecuma komanda. (Piemēram par U-10 spēlētāju EUR 200; U-12: EUR 400; U-14: EUR 600,-; U-16: EUR 800,-; U-18: EUR 1000,-; U-20: EUR 1200,-) . Patreiz vienīgais finansiālais ieguvējs ir LHF, kura spēlētājā nav ieguldījis ne santīma, zudētājs - KLUBS kurš sagatvojis spēlētāju.
- Ir jāattīsta hokeja centri. Viens no variantiem ir hokeju haļļu sadalīšana pa reģioniem. (Piemēram: Kurzeme - Liepāja, Ventspils, Brocēni, Talsi;
Zemgale, Latgale - Jelgava, Ozolnieki; Daugavpils, Ogre; Daugavas kreisais krasts - Tukums; Jūrmala; Inbox; Volvo. Daugavas labais krasts - Akadēmija; Arēna Rīga; Daugava; hokeja skola; Valmiera.). Ja kādai no šo haļļu KLUBIEM nav komandas, spēlētājs tiek motivēts izvēlēties attiecīgā reģiona KLUBUS, kuriem ir komandas. Bez tam LHF čempionāta ietvaros būtu jāveido reģionu izlašu sacensības, piemēram pēc izbraukuma principa kā minimus divas reizes gadā (ziemassvētku brīvdienas; aprīļa beigās). No šo izlašu labākajiem spēlētājiem tiek veidota Latvijas izlase, kurai LHF federācija nodrošina sagatvošanos un dalību 1-2 turnīros gadā.

     [+] [-]

, 2016-04-20 11:54, pirms 9 gadiem
Gonverse7! Tad tu uzskati,ka Lipmans apzināti tā rīkojas,jo zin,ka bez Grindex naudas hokejs aizies pa burbuli? Tad man jautājums vai Lipmana rīcība nav noziedzīga un sodāma,ja viņš nekaunīgi un nesodīti izmanto savu ietekmi LHF????? ...un vēl maza piezīme,vai tad tik vien liela ir tā Lipmana lielā mīlestība uz hokeju,ja kāds iebildīs viņa nekaunībai,tad savākšu savas mantiņas un iešu mājās spēlēties?????

  +9 [+] [-]

, 2016-04-20 11:57, pirms 9 gadiem
Mūsu desmitgadīgie uzvar visos turnīros,bet astoņpadsmit gadīgie sāk visiem kāst.Tāda mums ir sistēma.Musu specklase Krievijā ar neko izcilu nerāda,bet latvijā viņi ir varoņi,jo savāc 6 mainas,no kurām spēlē labi ja četras.Pārējie deldē soliņus. Pateicoties specklasei Latvijas pilsētu komandas ir izjauktas. Venspilnieki malači,lai viņiem sanāk vismaz savā reģionā ko labu izveidot....

 +12 [+] [-]

, 2016-04-20 12:30, pirms 9 gadiem
Kad vēl mans bērns spēlēja, tad bija gadījumi, kad RD bērnu treneris lamā tiesnesi un baida ar vārdiem "Tu saproti, ka es esmu no RD?...".
Līdzīgi "Pārdaugavas" vecāki bļauj no tribīnēm "Es tūlīt Pagodkinam zvanīšu..."
Tas bija U12 laikos. Grūti gāja izskaidrot bērnam, ka tas nebija zolīdi un zaudējums ir uz tiesnešu sirdsapziņas, jo viņi arī ir tikai cilvēki.
Domāju, ka pa šiem diviem gadiem nekas nav mainījies.

  +3 [+] [-]

, 2016-04-20 13:04, pirms 9 gadiem
Viedi vārdi.

  +8 [+] [-]

, 2016-04-20 13:09, pirms 9 gadiem
LHF vienkārši super! Izrādās Zaķis esot teicis, ka Ventspils neaudzinot savus tiesnešus. Zaķa kungs! Vai tā nav LHF kompetence? Un tā ir ar visu. LHF nevis dara. veicina, uzlabo, bet savas nejēdzības un neizdarības noveļ uz citiem.

  +9 [+] [-]

, 2016-04-20 15:02, pirms 9 gadiem
Paldies, ļoti laba intervija.

  +9 [+] [-]

, 2016-04-20 15:34, pirms 9 gadiem
Freimanim vienmēr labas intervijas. Bija vērts visu noskatīties.
Cerams, ka Kristiņa kungs nav vienīgais, kuram ir skaidri redzams, ka Latvijas hokeja bezsistēmu vajadzētu pārvērst sistēmā kaut kad.

  +5 [+] [-]

, 2016-04-20 16:19, pirms 9 gadiem
No teiktā izriet ka LHF vispār nesaprot ko nozīmē pārvaldīt. Viss faktiski notiek pašplūsmā uz entuziastu un vecāku rēķina.
Viennozīmīgi - paldies Kira par visu un visu labu

     [+] [-]

, 2016-04-20 19:33, pirms 9 gadiem
Reglamenta neievērošana LČ ir sena un noturīga tradīcija.
Stāsts par 1. līgu, protams, skarbs, lai gan par Tukumu arī agrāk ir dzirdēti visādi brīnumi.

Tiesneši, kas nav saņēmuši atalgojumu - tas ir Kirovs klasiskais. Kāpēc jāmaksā, ja var samaksāt vēlāk. Varbūt varēs nemaksāt nemaz.

Par jauno spēlētāju pārvilināšanu - tur viss ir atkarīgs no vecākiem. Ja viņi uzskatīs, ka viņu bērnam ir labāk Rīgā vai Liepājā, tad tas bērns tur arī spēlēs un neviens to nevarēs aizliegt. Mūsdienās taču nav problēmu formāli deklarēt savu dzīvesvietu, kur vien ienāk prātā. Tas taču jau pierādījies arī Rīgas prestižo skolu sakarā, piedeklarē bērnus tajā mikrorajonā, kurā vajag. Tāpat būs arī ar hokeju, atnesīs uz federāciju izziņu, ka bērns tagad dzīvo Rīgā - un viss.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-20 22:56, pirms 9 gadiem
zzk rakstīja: Reglamenta neievērošana LČ ir sena un noturīga tradīcija.
Stāsts par 1. līgu, protams, skarbs, lai gan par Tukumu arī agrāk ir dzirdēti visādi brīnumi.

Tiesneši, kas nav saņēmuši atalgojumu - tas ir Kirovs klasiskais. Kāpēc jāmaksā, ja var samaksāt vēlāk. Varbūt varēs nemaksāt nemaz.

Par jauno spēlētāju pārvilināšanu - tur viss ir atkarīgs no vecākiem. Ja viņi uzskatīs, ka viņu bērnam ir labāk Rīgā vai Liepājā, tad tas bērns tur arī
spēlēs un neviens to nevarēs aizliegt. Mūsdienās taču nav problēmu formāli deklarēt savu dzīvesvietu, kur vien ienāk prātā. Tas taču jau pierādījies arī Rīgas prestižo skolu sakarā, piedeklarē bērnus tajā mikrorajonā, kurā vajag. Tāpat būs arī ar hokeju, atnesīs uz federāciju izziņu, ka bērns tagad dzīvo Rīgā - un viss.
par pēdējo, pilnīgi piekrītu. Ja vecāki maksā lielu naudu par treniņiem, ekipējumu,ceļu līdz hallei, viņiem ir tiesības lemt, kur bērnam trenēties. Visi grib, lai viņa bērns saņem labāko. Cita lieta, ja klubs redz šo reālo talantu,tad var taču radīt viņam apstākļus, ka klubu manīt nav iemesla. Un vēl..... rodas priekšstats, ka visus uztrauc tikai tie puiši, kas maina Latvijas klubus, bet vajadzētu padomāt, cik pamatota ir pāriešana uz ārzemju klubu

  +5 [+] [-]

, 2016-04-20 23:59, pirms 9 gadiem
Diemžēl ( to es saku pēc savas pieredzes), specklasē nav 6 maiņu.. bet gan 4 ! un no viņām spēlē tikai divas! Proti, labākie bērni tiek atlasīti no visas Latvijas uz specklasi, kur viņi tiek vēlreiz izlaisti caur sietu.. spēlē divas maiņas, pamatā! - un tie kas uz doto brīdi dod rezultātu, jo trenerim ir jāatskaitās vadības priekšā par rezultātiem.. nav nekādas pēcticības, vai domu par nakotni.. ir tikai- tagad un šodien! Induviduālas pieejas nav.. Tas ka pirmo mainu speletaji ir( konkrēti- pirmo 2 mainu centri ir 38kg un 40 kg ar augumiem 150 un 156 cm- vecumā 16-17 gadi) maigi sakot neperspektīvi, jo diemzel auguma parametri ir zem katras kritikas, nav svarīgi, jo šobrīd viņi ir veiklāki par lielajiem, lempigākajiem speletajiem no kuriem būtu kaut kas jāveido.. Diemžēl, bet SPECKLASĒ notiek vēl papildu selekcija un nekādas izaugsmes nav, un neviens tanī arī nav ieinteresēts- tas ir mūsu hokeja sistēmas kroplums!
Jo pat HS Rīga direktors pieturas pie idealoģijas un skaidri to vecākiem ir pateicis, ka spēlēs divas maiņas un parējie var tikai cerēt vai mēģināt!
Rodas jautājums- nafig rauties uz speckalisi lai deldētu solņu un vai tiešām mēs esam tik bagāti ar hokeja TALANTIEM , lai no labākajiem atsijātu vēl labākos....?!

     [+] [-]

, 2016-04-21 01:38, pirms 9 gadiem
Tur kādu 0.5 pirms intervijas paļubom paņēma
Varēja ar uzvārdiem visus,taisnība jau ir

  +3 [+] [-]

, 2016-04-21 08:14, pirms 9 gadiem
zzk rakstīja: Reglamenta neievērošana LČ ir sena un noturīga tradīcija.
Stāsts par 1. līgu, protams, skarbs, lai gan par Tukumu arī agrāk ir dzirdēti visādi brīnumi.

Tiesneši, kas nav saņēmuši atalgojumu - tas ir Kirovs klasiskais. Kāpēc jāmaksā, ja var samaksāt vēlāk. Varbūt varēs nemaksāt nemaz.

Par jauno spēlētāju pārvilināšanu - tur viss ir atkarīgs no vecākiem. Ja viņi uzskatīs, ka viņu bērnam ir labāk Rīgā vai Liepājā, tad tas bērns tur arī spēlēs un neviens to nevarēs aizliegt. Mūsdienās taču nav problēmu formāli deklarēt savu dzīvesvietu, kur vien ienāk prātā. Tas taču jau pierādījies arī Rīgas prestižo skolu sakarā, piedeklarē bērnus tajā mikrorajonā, kurā vajag. Tāpat būs arī ar hokeju, atnesīs uz federāciju izziņu, ka bērns tagad dzīvo Rīgā - un viss.
Un tāpēc Latvijā jau no bērnu kājas hokejs ir sačakarēts. Ja, ok, veidojam spec klases, bet ar spec klasi NEVAJAG spēlēt Latvijas čempionātā, bet braukāt pa turnīriem. Jāsaprot to, ka ,piemēram, U-14 vai U-16 spec klase aizbrauc uz kādu provinces pilsētu un vinnē to komandu ar 20-0, kādas emocijas būs zaudētāj komandai??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-04-21 13:44, pirms 9 gadiem
sūdi peld ne tikai hokejā
sistēma

     [+] [-]

, 2016-04-21 13:52, pirms 9 gadiem
Volx rakstīja: Bet, var tak izdomat arī citus noteikumus. Piemeram par to specklasi- aizliegt komplektet komandu, kurā vairak par 50% spēlējuši citā komandā iepr. sezonā, ne-rīdzenieki vispar 1-2 var būt.
Nu kapēc? Lai jau veido pēc tagadējās sistēmas tās specklases, bet,kā jau rakstūju, muļķīgi, ka tādas selekta komandas spēlē Latvijas bērnu un jaunatnes čempionātā. Tas jau grauj bērnu morāli un pašcieņu. Un liela daļa vainas jāuzņemas arī vecākiem, kuriem liekas, ka jau 13 gados puikam ir jābūt kā Ozoliņiem, Skrastiņiem, Žoltokiem, u.t.t
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-21 15:52, pirms 9 gadiem
Volx rakstīja: Tak tas ventspilnieks stāsta kāpēc - lai mazās(lauku) komandas nepaliktu bez spēlētājiem. Viņš tak pareizi piedāvā - taisa reģionu selektus(uz laiku startam arzemes), no kā arī komplektē vēlāk izlasi(U16,17,18). Visi apmierināti - ir selekts un mazas komandas arī neizjauc.
Nu var jau arī tā, bet skaidrs, ka pie mums nekad tā nebūs

  -1 [+] [-]

, 2016-04-21 19:02, pirms 9 gadiem
SPARTS rakstīja: Piekrītu. LHF drīzāk grauj bērnu un jauniešu hokeja attīstību, jo:
Tiek grauta hokeju piramīdu attīstība. LHF pieļauj vienas komandas klubus (piem. Lido), kuri, kā parazīti savāc no pārējiem labākos spēlētājus un paši neinvestē iesācēju un jaunākā gadugājuma hokejistu izaudzināšanā.
Šādas prakses rezultātā pārējiem (Klubiem, sporta skolām, pašvaldībām) zūd motivācija investēt zemāka gadagājuma bērnos, jo kāpēc investēt, ja var no
pārējiem savākt labākos, bez tam par ieguldīto darbu nemaksājot. Šāda pieeja zināmā mērā ir cita darbu augļu zagšanas veicināšana par ko LHF saņem naudu no daudzajām spēlētāju pārejām. Ja LHF gribētu attīstīt bērnu un jauiešu hokeju, tad tā nepieļautu Klubus bez sākotnējās struktūras.
Respektīvi, ja KLUBAM ir U-16 komanda, tad obligāti ir jābūt arī U-14; U-12; U-10 komandām un sākuma sagatavošanas grupai.
LHF pieļauj nekontrolētas jauno hokejistu pārejas, tādējādi radot problēmas Klubiem (īpaši no Rīgas attālajiem), kuriem šādi tiek atņemti spēlētāji, kā rezultātā komandas tiek pakļautas izzušanas riskiem. Šādas LHF bērnu un jauniešu hokeja graujošās politikas rezultāts ir straujais komandu skaita kritums vecākajās grupās. Kādreiz LHF bērnu un jauniešu čempionātā vecākā grupa bija U-20. Patreiz tādas grupas neeksistē. Vecākā ir U-18 grupa, kurā spēlē 5 komandas, U-16 grupā 16 komandas. Ja LHF kontrolētu procesus, Latvijā būtu savs U-20 čempionāts ar vismas 10-13 komandu piedalīšanos. Diemžēl LHF neveicina, lai katrā no ledus hallēm būtu sava pilnvērtīga bērnu un jauniešu hokeja piramīda (iesācēji; U-9; U-10; U-11; U-12; U-13; U-14; U-16; U-18; U-20) bet gan veicina komandu skaitu strauju samazināšanos pieļaujot superkomandu veidošanu no labākajiem pārējo Klubu spēlētājiem, kā rezultātā superkomandām zūd sparingpartneru, pārējie neredz jēgu turpināt. Ja LHF rūpētu hokejs, tā veicinātu, lai katrā no komandām būtu vismaz viena super maiņa, lai pēc iespējas ilgāk saglabātu komandas.
Lai vecinātu bērnu un jauniešu hokeja attīstību LHF būtu:
- jābeidz ņemt naudu par jauno hokejistu licencēšanu (vismaz no struktūrām, kuras atrodas tālāk par 50 - 100 km no Rīgas);
- LHF pilnībā būtu jāorganizē LHF čempionāts neiesaistot KLUBUS, kārtojot attiecības ar ledus hallēm bez Klubu starpniecības. Jānodrošina mediķu klātbūtne.
- LHF materiāli ir jāpalīdz no Rīgas attālajiem Klubiem kompensējot 50% no transporta izdevumiem par dalību LHF čempionātā;
- Ir jāaizliedz vienas komandas KLUBI bez sākotnējās struktūras. (Piemēram, ja vecākā komanda ir U-16, tad, kā minimums izlaižot vienu gadu ir jābūt arī pārējām jaunākā gājuma komandām, attiecīgi U-14; U-12; U-10, iesācēju grupai);
- Spēlētāju pāreja ir jākontrolē. Proti pirms pārejas ir jābūt jaunā un vecā kluba, vecāku un federācijas pārstāvju sapulcei, kurā tiek izrunāti riski, potenciālais ieguvums, noskaidrots vai tik tiešām tiek mainīta dzīvesvieta. Spēlētāju pāreja var notikt ja tiek izvērtēti visi apstākļi, ja KLUBS nevar nokomplektēt komandu, ja tā veicina hokeja attīstību. LHF ir jāievieš kompensācijas, kuras spēlētāja iepriekšējam Klubam maksā jaunais klubs vai vecāki pie nosacījuma, ja vecajam KLUBAM ir sava attiecīgā vecuma komanda. (Piemēram par U-10 spēlētāju EUR 200; U-12: EUR 400; U-14: EUR 600,-; U-16: EUR 800,-; U-18: EUR 1000,-; U-20: EUR 1200,-) . Patreiz vienīgais finansiālais ieguvējs ir LHF, kura spēlētājā nav ieguldījis ne santīma, zudētājs - KLUBS kurš sagatvojis spēlētāju.
- Ir jāattīsta hokeja centri. Viens no variantiem ir hokeju haļļu sadalīšana pa reģioniem. (Piemēram: Kurzeme - Liepāja, Ventspils, Brocēni, Talsi;
Zemgale, Latgale - Jelgava, Ozolnieki; Daugavpils, Ogre; Daugavas kreisais krasts - Tukums; Jūrmala; Inbox; Volvo. Daugavas labais krasts - Akadēmija; Arēna Rīga; Daugava; hokeja skola; Valmiera.). Ja kādai no šo haļļu KLUBIEM nav komandas, spēlētājs tiek motivēts izvēlēties attiecīgā reģiona KLUBUS, kuriem ir komandas. Bez tam LHF čempionāta ietvaros būtu jāveido reģionu izlašu sacensības, piemēram pēc izbraukuma principa kā minimus divas reizes gadā (ziemassvētku brīvdienas; aprīļa beigās). No šo izlašu labākajiem spēlētājiem tiek veidota Latvijas izlase, kurai LHF federācija nodrošina sagatvošanos un dalību 1-2 turnīros gadā.
Kad tev Ogre Zemgalē bijusi? :|

  +2 [+] [-]

, 2016-04-21 20:26, pirms 9 gadiem
Volx rakstīja: Tak tas ventspilnieks stāsta kāpēc - lai mazās(lauku) komandas nepaliktu bez spēlētājiem. Viņš tak pareizi piedāvā - taisa reģionu selektus(uz laiku startam arzemes), no kā arī komplektē vēlāk izlasi(U16,17,18). Visi apmierināti - ir selekts un mazas komandas arī neizjauc.
100% piekrītu.
Un atkal ir taisnība Kristiņam, par to, ka vecāku( it īpaši to kuriem daudz naudas) nevēlamā ietekme daudz ko čakarē. Varu derēt, ka specklase ir veidojums, kas balstās(daļēji) uz vairāku vecāku ambīciju apmierināšanas.

  +2 [+] [-]

, 2016-04-23 11:26, pirms 9 gadiem
Cik izkropļots ir jauniešu hokejs, ja vecākiem jāfilmē spēles, lai novērstu tiesnešu pašdarbību un spēļu rezultātu ietekmēšanu. Brocēnos, Valmierā, Daugavpilī...vecāki ņemiet līdzi videokameras. Par vecākiem, kuri savu ambīciju dēļ čakarē sistēmu - arī piekrītu. Ķirsons redz panācis,ka tiek mainīts U-16 LBJMH nolikums, jo LIDO savādāk var nedabūt zeltu. Skatīt LHF disciplinārās komisijas sēdes prot. Nr.11. Vienkārši riebīgi....