Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Zināms hokeja izlases sastāvs spēlēm pret Vāciju

Jānis Celmiņš

Zināms hokeja izlases sastāvs spēlēm pret Vāciju
Māris Jučers
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Gatavojoties Ziemas olimpiskajām spēlēm Sočos, Latvijas hokeja izlase divas reizes 17. un 18. decembrī izbraukumā sacentīsies ar Vācijas izlasi. Latvijas hokeja izlase uz Vāciju dosies 23 spēlētāju sastāvā: 3 vārtsargi, 7 aizsargi un 13 uzbrucēji.

Lai gan sākotnēji bija plānots, ka Latvijas izlase uz Vāciju dosies iespējami labākajā sastāvā, hokejistu savainojumi lieguši šo mērķi realizēt. 16. decembra rītā Latvijas izlase caur Frankfurti lidos uz Diseldorfu, no kurienes tālāk ar autobusu uz pirmās spēles norises vietu Herni. Savukārt 18. decembrī plānotā spēle notiks 17 km attālajā Esenē. Abas spēles sāksies plkst. 20.30 pēc Latvijas laika.

Sakarā ar to, ka vairāki izlases spēlētāji būs aizņemti savos klubos un pievienosies vienīgi Vācijā, pirms pārbaudes spēlēm tiks aizvadīts tikai viens kopīgs ledus treniņš. Latvijas hokeja valstsvienību šajās spēlēs vadīs Teda Nolana palīgi - Toms Kūlens un Kārlis Zirnis.

Kā ziņo Vācijas hokeja federācija, šīs abas pārbaudes spēles televīzijā netiks translētas, līdz ar to tās nebūs iespējams vērot arī Latvijā. Latvijas Hokeja federācija piedāvās abu spēļu teksta tiešraides, bet portāls Sportacentrs.com - videoreportāžas no Vācijas.

Latvijas hokeja izlases sastāvs spēlēm pret Vāciju 17. un 18. decembrī

Vārtsargi: Ervīns Muštukovs („Esbjerg”, Dānija), Māris Jučers („Dinamo/Juniors”), Edgars Masaļskis (bez kluba);
Aizsargi: Krišjānis Rēdlihs, Kristaps Sotnieks, Jēkabs Rēdlihs, Mārtiņš Porejs (Visi Rīgas „Dinamo”, KHL), Artūrs Kulda (Ufas „Salavat Julajev”, KHL), Jānis Andersons (Heilbronner „Falken”, DEL2), Guntis Galviņš (bez kluba);
Uzbrucēji: Miks Indrašis, Andris Džeriņš, Roberts Bukarts, Gunārs Skvorcovs, Māris Bičevskis, Artūrs Kuzmenkovs (Visi Rīgas „Dinamo”, KHL), Miķelis Rēdlihs (Jaroslavļas „Lokomotiv”, KHL), Kaspars Saulietis, Artūrs Mickevičs (abi Ņeftekamskas „Toros”, VHL), Artūrs Ozoliņš (Penzas „Dizel”, VHL), Lauris Bajaruns (HC Kladno, Čehija), Juris Štāls (HK „Poprad”, Slovākija), Armands Bērziņš (Atiravas „Beybaris”, Kazahstāna).

Pārbaudes spēles: (Vācija)

datumslaiksspēlevieta
17.12.2013.20.30Vācija - LatvijaHerne
18.12.2013.20.30Vācija - LatvijaEssen

     [+] [-]

, 2013-12-13 13:15, pirms 11 gadiem
Man kaut kā atmiņā iespiedies, ka Ņiža jau pats pateica, ka izlase viņam cauri... un bija pēdējā spēle un visi atvadījās un viss ok!

karlitos rakstīja: Gudijs AHL ir Un nu vai nu klubs nelaida,vai federācija neinteresējās Bet jā par GUdi nevajag uztraukties šitajā turnīrā pats galvenais būtu atrast Edžam beidzot kādu darba vietu Un nu jau pārbaudīt vai JUčers ar Muštukovu derētu kā 3 vārtsargs Personīgi es atdotu šo vietu mūsu Šveices vārtsargiem
Tev ir kādi jautājumi par OZO? Mēs paši zinām ko viņš dara laukumā,un neskatoties jau uz saviem gadiem ir labākais Latvijas aizsargs Drīzāk mani uztrauc vai OZO spēles olimpiādē?
Un nu Ņiživijs man tā liekas nav diemžēl vairs reāls pretendents uz izlasi,lai arī ir viņš izcils bullīšu metējs,bet es nez man tada sajūta ka viņa pēdēja spēle izlasē jau ir bijusi

  +1 [+] [-]

, 2013-12-13 13:16, pirms 11 gadiem
VairogsLv rakstīja: Man kaut kā atmiņā iespiedies, ka Ņiža jau pats pateica, ka izlase viņam cauri... un bija pēdējā spēle un visi atvadījās un viss ok!
Tagad ar sāku kaut ko tādu atminēties,iespējams ka tev taisnība Nestrīdēšos,lai vai arī kā nebūtu,tad nu maz ticams ka viņam vieta atrastos...Tikai nedod dievs kādu traumu gadījumā

  +5 [+] [-]

, 2013-12-13 13:37, pirms 11 gadiem
Protams, BAČ labāko uzbrucēju nevajag pārbaudīt. Mums jau LV hokejā ir nežēlīgi daudz meistarīgi uzbrucēji, piemēram, Kazahstānas čempionāta viduvējības, Čehijas līgas vienu vārtu guvēji visas sezonas garumā, Dinamo rezervisti, kas sezonā labi ja uz desmit spēlēm tiek pieteikumā un tad pat uz 6 minūtēm spēlē. Priekš kam mums līderi un vārtu guvēji, ja ir visi šie ceturto maiņu rezervisti?

     [+] [-]

, 2013-12-13 13:39, pirms 11 gadiem
Bet pat ja man taisnība, tas jau nenozīmē, ka viņš vajadzības gadijumā nepārdomā, tomēr es no sirds ceru (visu cieņu Ņižam), ka mums ir iespējams nokomplektēt komandu arī bez viņa.
Nesaku, ka visi tik tehniski, ka viņš, tomēr ar fizisko un jaunību kaulos to gan jau var kompensēt. Un cerams mums atradīsies spēlētāji, kas to var. Citādi jāsāk domāt par mūsu izlases līmeni....

karlitos rakstīja: Tagad ar sāku kaut ko tādu atminēties,iespējams ka tev taisnība Nestrīdēšos,lai vai arī kā nebūtu,tad nu maz ticams ka viņam vieta atrastos...Tikai nedod dievs kādu traumu gadījumā

  +2 [+] [-]

, 2013-12-13 13:43, pirms 11 gadiem
JiSkx rakstīja: Protams, BAČ labāko uzbrucēju nevajag pārbaudīt. Mums jau LV hokejā ir nežēlīgi daudz meistarīgi uzbrucēji, piemēram, Kazahstānas čempionāta viduvējības, Čehijas līgas vienu vārtu guvēji visas sezonas garumā, Dinamo rezervisti, kas sezonā labi ja uz desmit spēlēm tiek pieteikumā un tad pat uz 6 minūtēm spēlē. Priekš kam mums līderi un vārtu guvēji, ja ir visi šie ceturto maiņu rezervisti?
Principā jau tieši 4. maiņu arī vajag atrast, pirmajām divām līderu pietiek arī bez BAČ stāriem.

     [+] [-]

, 2013-12-13 13:52, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Interesanti, ka sastāvā nav Pavlova, Jekimova, Cipuļa... visi it kā veseli, vai tas būtu mājiens, ka viņi jau ir droši braucēji uz OS?
Domāju, ka to pašu Kuldu, Kr. un M.Rēdlihus, Indraši ar var saukt par drošiem braucējiem, bet sastāvā ir.

     [+] [-]

, 2013-12-13 14:15, pirms 11 gadiem
VairogsLv rakstīja: Bet pat ja man taisnība, tas jau nenozīmē, ka viņš vajadzības gadijumā nepārdomā, tomēr es no sirds ceru (visu cieņu Ņižam), ka mums ir iespējams nokomplektēt komandu arī bez viņa.
Nesaku, ka visi tik tehniski, ka viņš, tomēr ar fizisko un jaunību kaulos to gan jau var kompensēt. Un cerams mums atradīsies spēlētāji, kas to var. Citādi jāsāk domāt par mūsu izlases līmeni....
Tas gan jā,domāju ja visādu nelaimīgu apstākļu sakritības gadījumā nāktos lūgt lai Saša atgriežas,domāju ka viņš 99,9% neatteiktu palīdzēt izlasei,vēļ pēdējo reizi
Bet tā lai arī gan jau ka jaunie aizstās ar tevis iepriekšminētajām īpašībām Sašu,jo nu mūsdienu hoķī vajag ne tikai tehniku,bet arī labu ātrumu un fizisko sagatavotību tomēr savā ziņā izlasē viņā pietrūks,gan dēļ viņa superīgajām pasītēm,gan brīnišķīgajiem bullīšiem

  +1 [+] [-]

, 2013-12-13 14:16, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Domāju, ka to pašu Kuldu, Kr. un M.Rēdlihus, Indraši ar var saukt par drošiem braucējiem, bet sastāvā ir.
Piekrītu,un žēl ka nekur nav pieejama informācija kāpēc tieši šie,nevis citi spēlētāji ir vai nav sastāvā.

  +3 [+] [-]

, 2013-12-13 14:20, pirms 11 gadiem
karlitos rakstīja: Piekrītu,un žēl ka nekur nav pieejama informācija kāpēc tieši šie,nevis citi spēlētāji ir vai nav sastāvā.
Iespējams, ka RD te arī ir sava teikšana. Bet Brahmani intereses pēc paņemt varēja, noķēris vārtu garšu ir. Cita lieta, ka līmenis BLR tagad pamatīgi krities, ja atceras, kā spēlē Slovākijas snaiperis RD sastāvā, tad bŗīnumus gaidīt diezin vai būtu vērts. Bet pamēģināt vajadzēja.

  -2 [+] [-]

, 2013-12-13 14:25, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Principā jau tieši 4. maiņu arī vajag atrast, pirmajām divām līderu pietiek arī bez BAČ stāriem.
Lai mūsu BAČ labākais spēlētājs spēlē tajā 4. maiņā 1 vai 2 spēles, pēc tam visi sapratīs, ka mūsu stāri jeb stipri zem vidējā KHL līmeņa spēlējošie Rēdlihs un Dārziņš galīgi nevelk izlasi un gremdē pirmās divas vārtu gūšanas maiņas, tad varētu izmēģināt tajās pirmajās maiņās citu, piemēram, spēlētāju, kurš nav aizmirsis kā gūt vārtus, spēlētāju, kurā ir cīnītāja un uzvarētāja raksturs, nevis padevušos zaudētāja komandas švaku pārstāvi.
P.S. Protams, ceru, ka Rēdlihs un Dārziņš būs atguvuši formu uz Sočiem un vilks komandu, ko no viņiem gaida. Bet vienmēr jāsagatavojas arī sliktākajam variantam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-13 14:37, pirms 11 gadiem
JiSkx rakstīja: Lai mūsu BAČ labākais spēlētājs spēlē tajā 4. maiņā 1 vai 2 spēles, pēc tam visi sapratīs, ka mūsu stāri jeb stipri zem vidējā KHL līmeņa spēlējošie Rēdlihs un Dārziņš galīgi nevelk izlasi un gremdē pirmās divas vārtu gūšanas maiņas, tad varētu izmēģināt tajās pirmajās maiņās citu, piemēram, spēlētāju, kurš nav aizmirsis kā gūt vārtus, spēlētāju, kurā ir cīnītāja un uzvarētāja raksturs, nevis padevušos zaudētāja komandas švaku pārstāvi.
P.S. Protams, ceru, ka Rēdlihs un Dārziņš būs atguvuši formu uz Sočiem un vilks komandu, ko no viņiem gaida. Bet vienmēr jāsagatavojas arī sliktākajam variantam.
Tu tiešām domā, ka jau daudzu gadu garumā, gan izlases, gan RD treneri ir tādi nejēgas, ka nav ieraudzījuši šo "superspēlētāju"?

Spēlētājs ir sen zināms, visi viņu pazīst un ļoti labi zina, ko no viņa var un ko nevar sagaidīt. Varbūt viņu varētu pasaukt uz pirmajām pārbaudes spēlēm pirms PČ, kad notiek visādi eksperimenti, bet ne jau pirms OS.

     [+] [-]

, 2013-12-13 14:40, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: Iespējams, ka RD te arī ir sava teikšana. Bet Brahmani intereses pēc paņemt varēja, noķēris vārtu garšu ir. Cita lieta, ka līmenis BLR tagad pamatīgi krities, ja atceras, kā spēlē Slovākijas snaiperis RD sastāvā, tad bŗīnumus gaidīt diezin vai būtu vērts. Bet pamēģināt vajadzēja.
Nu nezinu par RD faktoru šajā gadījumā,jo nu es piemēram kluba vietā neriskētu piemēram ar Indraša palaišanu uz pārbaudes spēlēm,jo nu maz ticams ka Miks nebūs izlases sastāvā uz OS Lai gan zinot mūsu federāciju un Kiru, tur visādi zemūdens akmeņi varētu būt aprakti,par ko mums vienkāršajiem hokeja faniem atliek tik zīlēt
Savā ziņā jā pamēģināt varēja,lai arī nu nav Brahmanis vairs nekāds jaunais puika,bet nu kāpēc nedot iespēju? Bet kā minēju iepriekš tur ir visādi zemūdens akmeņi aprakti...

     [+] [-]

, 2013-12-13 14:42, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Tur nekāda loģiska izskaidrojuma nevar būt.
Gan jau ir,bet tas ir zināms federācijai ar Kiru priekšgalā,kāpēc citi tika uzaicināti un citi nē,protams sava teikšana arī trenneru korpusam šajā situācijā ir,bet galvenais iemesls federācijā jāmeklē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-13 14:56, pirms 11 gadiem
šis varēu būt pavasara variants ar ko braukt uz pč. Baldoniekam droši vien ka nepatīk Brahmanis Baldonieks hokejā ir kā Lembergs Ventspilī

     [+] [-]

, 2013-12-13 15:05, pirms 11 gadiem
taure rakstīja: šis varēu būt pavasara variants ar ko braukt uz pč. Baldoniekam droši vien ka nepatīk Brahmanis Baldonieks hokejā ir kā Lembergs Ventspilī
Neaizmirti Kiru Jo kur nu bez viņa

     [+] [-]

, 2013-12-13 15:08, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Nē , arī tur neviens neko nezin Es arī agrāk, tapat ka Tu tagad, mēģināju saskatīt kadas kopsakarības un tas pat dažreiz izdevās, bet šeit vispar neka nav - vienkarsi kas pirmais ienak prata, tas arī uzaicinats, bez kādas tālakas domas/funktiera.
Citreiz vot piekritu tev,bija saprotams kāpēc tieši tas un tas spēlētājs ir paņemts...Bet šoreiz ir šausmas vistīrākās Lai gan,ja tā padomā iespējams šito bezsakakaru ir iesitis u-20 čempis ??? Savainojumi,un vēl kaut kādi zemdens akmeņi...

     [+] [-]

, 2013-12-13 15:08, pirms 11 gadiem
karlitos rakstīja: Neaizmirti Kiru Jo kur nu bez viņa
nu Kiram ir savas štelles par to kas būs un kas spēlēs atbild tikai Baldonieks Kira droši vien no šo sastāvu zina varbūt pāris hokejistus un arī apmēram
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-13 15:10, pirms 11 gadiem
karlitos rakstīja: Citreiz vot piekritu tev,bija saprotams kāpēc tieši tas un tas spēlētājs ir paņemts...Bet šoreiz ir šausmas vistīrākās Lai gan,ja tā padomā iespējams šito bezsakakaru ir iesitis u-20 čempis ??? Savainojumi,un vēl kaut kādi zemdens akmeņi...
tagad jau īstenībā galvenais notikums ir u20 šāda parodīja ka izlase bez normālas sagatavošanās procesa brauc uz čempi nav dzirdēts.

     [+] [-]

, 2013-12-13 15:11, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Kāpēc tikai citreiz?
Es tik tā izteicos Nebija tam nekādi zemteksti domāti

     [+] [-]

, 2013-12-13 15:17, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Nu LAČā par Jučeru labāks ir arī Čalpa, tad ja jau tagad pārbauda spēlētāju/kīperu no LAČ, tad kapēc nepārbauda labāko LAČ varotčiku Čalpu, kuram vismaz statistika ir par Jučeru labāka?!
kopeejaa pieredze arii jaanem veeraa... tad jau Masalski vispaar nevajadzeeja, jo shis bez kluba?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-13 15:21, pirms 11 gadiem
Nosaukts Latvijas U-20 hokeja izlases sastāvs...

Sportacentrs atkal kavējas...

     [+] [-]

, 2013-12-13 15:23, pirms 11 gadiem
taure rakstīja: tagad jau īstenībā galvenais notikums ir u20 šāda parodīja ka izlase bez normālas sagatavošanās procesa brauc uz čempi nav dzirdēts.
Tur piekrītu savā ziņā ka tā situācija ar sagatavošanās procesu U20 nu nebija normāla Bet savā ziņā Tambiks kā ierasts čikst un pīkst,ka tas viņam nav un šitais,lai tik pēc čempja būtu kaut kādas atmazkas kāpēc neizdevās kvalificēties augstākajai divīzijai
Reāli paskatoties lai arī mēs būsim nesaspēlējušies,bet tādi būs arī Baltkrievi kas ari viena daļa MHL spēlē,un tiēsi starp mūsējo un viņu izlasi sadalīs to ceļazīmi,jo nu Austrieši,Dāņi,Poļi,Slovēņi ir nu jāņem gan...

     [+] [-]

, 2013-12-13 15:25, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Nosaukts Latvijas U-20 hokeja izlases sastāvs...

Sportacentrs atkal kavējas...
Gan jau līdz dienas beigām copy paste paspēs uztaisīt Diena jau vēl gara Bet nu jāsaka tā,ka izskatās pat ļoti pieklājīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-13 15:29, pirms 11 gadiem
karlitos rakstīja: Tur piekrītu savā ziņā ka tā situācija ar sagatavošanās procesu U20 nu nebija normāla Bet savā ziņā Tambiks kā ierasts čikst un pīkst,ka tas viņam nav un šitais,lai tik pēc čempja būtu kaut kādas atmazkas kāpēc neizdevās kvalificēties augstākajai divīzijai
Reāli paskatoties lai arī mēs būsim nesaspēlējušies,bet tādi būs arī Baltkrievi kas ari viena daļa MHL spēlē,un tiēsi starp mūsējo un viņu izlasi sadalīs to ceļazīmi,jo nu Austrieši,Dāņi,Poļi,Slovēņi ir nu jāņem gan...
jāuzmanās ir no visām izlasēm. Dāņus nu galīgi nevajadzētu norakstīt

     [+] [-]

, 2013-12-13 15:39, pirms 11 gadiem
Edza007 rakstīja: Kas vispar trene latvijas izlasi?
Toms Kūlens (Tedija asistents) un Kārlis Zirnis (tjip video trenneris)

     [+] [-]

, 2013-12-13 15:41, pirms 11 gadiem
taure rakstīja: jāuzmanās ir no visām izlasēm. Dāņus nu galīgi nevajadzētu norakstīt
Protams ka jāuzmanās visām,un jā dāņi varētu pamaisīt gaisu gan mums,gan baltkrieviem,bet pēc visas loģikas viņi arī ir jāņem

     [+] [-]

, 2013-12-13 15:45, pirms 11 gadiem
karlitos rakstīja: Protams ka jāuzmanās visām,un jā dāņi varētu pamaisīt gaisu gan mums,gan baltkrieviem,bet pēc visas loģikas viņi arī ir jāņem
loģika bieži ir mānīga es liktu uz Dāniju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-13 15:53, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Vispar neseko hokejam līdzi? U20 čempionatu arī neesi pamanījis?
Nenoliegšu, pēdējā laikā tiešām nesanāk pārāk daudz sekot it seviški pašmāju čempim vai "tuvākajām rezervēm"! Likās, ka šiem abiem jaunajiem kīpeeriem jau gads ir pāri U-20, bet izrādās ne un šogad jau vēl var spēlēt.

     [+] [-]

, 2013-12-13 15:55, pirms 11 gadiem
Baigi patīk tabula kurā esi salicis spēlētājus un klubus kuros viņi spēlē, tā lai ērtāk pārredzams!