Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvijas valdība gatava respektēt IIHF lēmumu par Rīgas un Minskas PČ

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Latvijas valdība gatava respektēt IIHF lēmumu par Rīgas un Minskas PČ
Elvis Merzļikins. Foto: AFP/Scanpix

Ceturtdien sakarā ar 2021. gada pasaules čempionāta rīkošanu notika video konference, kurā piedalījās IIHF prezidents Renē Fāzels, Latvijas Hokeja federācijas pārstāvji un Latvijas Ministru prezidents Krišjānis Kariņš.

“Šodien mums bija ļoti pozitīva sanāksme kopā ar Latvijas valdības pārstāvjiem un turnīra organizētājiem no Latvijas puses. Bijām pagodināti, ka konferences zvanā piedalījās arī premjerministrs Kariņš, un pateicamies par viņa vērtīgo viedokli saistībā ar Minsku/Rīgu 2021,” teica Renē Fāzels.

IIHF sagatavotajā paziņojumā pausts, ka sarunas laikā Kariņš vairākas reizes apstiprinājis savu atbalstu Latvijas Hokeja federācijai un čempionāta norisei Rīgā. Viņš norādīja, ka prioritātei vajadzētu būt drošības nodrošināšanai spēlētājiem, dalībniekiem, medijiem, oficiālajām personām un faniem, un Fāzels viedoklim piekrita.

Sarunas beigās Kariņš norādījis, ka Latvijas valdība respektēs IIHF padomes pieņemto lēmumu saistībā ar 2021. gada pasaules čempionāta norisi, teikts IIHF paziņojumā. Iepriekš tikšanās laikā Fāzels izteicās, ka organizācija savu lēmumu pieņemšanā nevadās pēc politiskajiem jautājumiem un dara visu iespējamo, lai turnīrs varētu norisināties abās valstīs, kas tika izvēlētas kongresa balsojumā.

“Galvenās apspriestās tēmas bija saistībā ar turnīra organizatoru iespējām nodrošināt drošu pasaules čempionātu. Tas ir sarežģīts uzdevums, ņemot vērā, ka Eiropa atrodas Covid-19 otrā viļņa vidū,” teica Fāzels. Paziņojumā vairākas reizes minēts, ka svarīgi sarīkot drošu čempionātu, bet situācija Baltkrievijā nav pieminēta nevienu reizi. Iepriekš Kariņš izteicās, ka, pie varas paliekot Aleksandram Lukašenko, Latvija kopā ar Baltkrieviju čempionātu nerīkos.

“Pagaidām nav spiediena lēmumu pieņemt nekavējoties. Turpinām analizēt situāciju abās valstīs. Tas viss prasa laiku. Procesa nākamajā fāzē piedāvāsim drošības analīzi un vērtēsim nākamos soļus,” pauda Fāzels. Iepriekš tika pausts, ka IIHF savu lēmumu varētu paziņot līdz 18. novembrim.

Pirms IIHF padomes sanākšanas Fāzelam nākamajā nedēļā plānota saruna ar Baltkrievijas vēstnieku Šveicē.

Portāls Sportacentrs.com sazinājās ar Ministru prezidenta Krišjāņa Kariņa padomnieku Jāni Upenieku, kurš nevēlējās atklāt detaļas, kas tika pārrunātas ne pārāk ilgajā zvanā ar IIHF. "Sarunā atkārtoti uzsvērām Latvijas gatavību rīkot savu daļu no pasaules čempionāta, bet, protams, norādījām uz cilvēktiesību pārkāpumu, drošības un Covid-19 riskiem, kas saistīta ar turnīra norisi Baltkrievijā. IIHF padomes sēdē 18. novembrī sagaidām atbildīgu lēmumu. Viņi ir izveidojuši arī ekspertu grupu, kas veikusi padziļinātu izvērtēšanu. Tā noslēgsies kuru katru dienu, un šis pētījums, iespējams, būs drīzumā pieejams. To gaidām ar nepacietību, bet pamatā vēršam uzmanību uz 18. novembrī paredzēto padomes lēmumu."

Upenieks gan atzīmēja, ka gadījumā, ja Baltkrievijai pasaules čempionāta rīkošanas tiesības netiks atņemtas, Latvija atkārtoti vērtēs situāciju un savu vēlmi uzņemt turnīru.

Izmantotie resursi:
https://www.iihf.com/en/events/2021...

     [+] [-]

, 2020-11-12 17:05, pirms 4 gadiem
mapost rakstīja: Tak es ar par to brīnījos, no kurienes tad visi pēķšni par to PVN kaut ko zin? D Francijā, ja pie ceņņika un pie kases ir viena un tā pati cena, neviens tādus PVN pat nepamana, es tak arī No kurienes tad ir tāda informētība? Paga, paga, tu saki, ka uz čeka izsitās? Kāda hrena pēc tad ir čekā jāskatās, ja cena ir tā pati? Neesmu tos čekus nekad pa īstam pētījis, bet man ir tāda aizdoma, ka Francijā nekādi tur PVN vispār neuzrādas, kas uz ceņņika, tas arī kases aparātā un attiecīgi arī uz čeka Značit Latvijā kaut kāda apzinīga afēra notiek, lai cilvēkus masveidā padarītu par " visuzinošiem nodokļu maksātājiem" Vai arī cits variants, cilvēki ir tik nabadzīgi un piekasīgi, ka ar brilli uz deguna izmisīgi pēta jebkuru čeku un izlasa visu uzmanīgi no paša pirmā burta, cipara līdz pēdējam punktiņam
Jā, jā, Latvija ir īpaša, ne tā kā Francija te notiek vienas vienīgās afēras no valsts puses ASV pavadībā un cilvēki mirst nabadzībā

     [+] [-]

, 2020-11-12 17:07, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Jā, jā, Latvija ir īpaša, ne tā kā Francija te notiek vienas vienīgās afēras no valsts puses ASV pavadībā un cilvēki mirst nabadzībā
varbūt frankos nav PVN

     [+] [-]

, 2020-11-12 17:09, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: varbūt frankos nav PVN
tur ur viens liels krustojums, visi dod viens otram naudu un nav nekādu nodokļu!
un brigadieris ķoma visus apstaigā lai ik pa laikam braši apklepotu!

  -2 [+] [-]

, 2020-11-12 17:11, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Šis atšķir vecus, sapuvušus vecpuišus no 40+ elegantiem pāriem, kuriem ir viss, kas ir vecpuisim + turīgi bērni. ...+ turīgi bērni 😈🤭🤭🤭

Es 23 gados meiču dabuju ar klasi zemāku (nekā citiem redzētajiem), bet joprojām krutu autiņu...
Es meičai (pilnīgi stulbi tā saukt 😁) esmu devis visu
Bērniem tiek vēl vairāk...
Mašīna ir tjūnēta līdz vella paraušanai un praktiski nedomāku ka ir otrs šāds 159 Baltijā, jo tā bija džeku lieta ar draugiem.
Mašīna ir dzelzis... svarīgs dzelzis, kurš man kā sencītim ļauj atgriezties vecajos gados...
Bet, kad izkāpju no viņas... un pretī ir dēls un meitiņa... tas ir s.ūda dzelzis. Dzelzis, kuru atdošu jebkurā brīdī, ka to vajadzēs...
Es kā nākamajā, aizmirsīšos Quadrifoglio... iejutīšos 20 gadīga čaļa ādā, raļļojot ar autiņu, kuru maz kam pārspēt...joprojām izkāpjot pie mīļajiem... un aizmirstot...
Tu... Tu vnk, savukārt, švaki vai kad pieaugsi... būsi 45 gadīgs stulbenis, kuram liekas, ka viņam ir 20 🤦‍♂️

Respektīvi... jautājums... vai Tu jebkad... tā teikt... izkāp no tā auto
Skatos, tev prātā vieni dzelži, tas ir PIPEC Tici man, ja es būtu tāds pasists fanātiķis uz tiem, tad arī šis tas no tā būtu, bet par cik man viņi ir PO BARABANU, tad arī nav tādu ieradumu kaut ko par tiem pārlieku sapņot, plus vēl pati braukāšama nekādu baudu nesagādā, jo ātrāk viņa izbeidzas, jo labāka man ir iekšājā sajūta Labāk ir svaigā gaisā ar K2 vai arī ar veļuku, bet, pats galvenais, lai alus buteļuks pa rokai būtū!

     [+] [-]

, 2020-11-12 17:12, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: varbūt frankos nav PVN
Ja arī ir, tad šaubos, vai kāds par to cepas Iespējams, daudzi pat nav lietas kursā, kas tā tāda par šņagu un kāds no tās ir tolks

     [+] [-]

, 2020-11-12 17:14, pirms 4 gadiem
mapost rakstīja: Skatos, tev prātā vieni dzelži, tas ir PIPEC Tici man, ja es būtu tāds pasists fanātiķis uz tiem, tad arī šis tas no tā būtu, bet par cik man viņi ir PO BARABANU, tad arī nav tādu ieradumu kaut ko par tiem pārlieku sapņot, plus vēl pati braukāšama nekādu baudu nesagādā, jo ātrāk viņa izbeidzas, jo labāka man ir iekšājā sajūta Labāk ir svaigā gaisā ar K2 vai arī ar veļuku, bet, pats galvenais, lai alus buteļuks pa rokai būtū!
Un tā arī nesaprati pilnīgi neko no tā, ko damarkuss uzrakstīja

     [+] [-]

, 2020-11-12 17:17, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Googlē, es tev nemācēšu šito visu izskaidrot. Telefonam ir atgrieztais PVN (iegugle, kas tas par zvēru) visam pārējām ir parasta PVN apmaksas kārtība, vnk, kā uzņēmums tu kko ražo, vai tā būtu prece, vai pakalpojums. Tos tu pārdod, saņem par to PVN, kurš tev ir jāsamaksā valstij, bet kad kko pērc priekš šīs te ražošanas, tu jau to PVN esi samaksājis, tāpēc viņš it kā nodzēšanas un tev liekas, ka viņš netiek samaksāts, bet reāli tas ir tāpēc, lai uzņēmējs viņu nesamaksātu dubultā. Tas ir tad, ja viss tiek darīts godīgi, protams, kad parādās visādas shēmas un krāpšanas, tad, protams, tā nauda vnk netiek samaksāta.
pag laikam es sapratu. tātad tu nopērc telefonu bez PVN par 100 eiro un 21 eiro nemaksā nodokli, jo to vajag darbam.
atbrauc pie tevis tāds zaipis un nopērk ķirbju kravu par 121 eiro., no kuriem tu samaksā 21 eiro nodokli valstij?
tas tāds primitīvs piemērs, laikam kā tas strādā? kaut kā tā?

     [+] [-]

, 2020-11-12 17:23, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Un tā arī nesaprati pilnīgi neko no tā, ko damarkuss uzrakstīja
Kas tur ko nesaprast? Ja prātā nebūtu dzelži, savu domu varētu pasniegt krietni vien literārāk un izpausmīgāk Neviens izcils rakstnieks vai dzejnieks tik stulbā formā nezurakstītu tekstu, pat ja doma ir saistoša Ar šo te palagu Damarcus ielika vienos vārtos tikpat izcilajam SC palagu meistaram, kāds ir Saspertais Jods

  +1 [+] [-]

, 2020-11-12 17:23, pirms 4 gadiem
mapost rakstīja: Ja arī ir, tad šaubos, vai kāds par to cepas Iespējams, daudzi pat nav lietas kursā, kas tā tāda par šņagu un kāds no tās ir tolks
pie mums ikdienā ar necepjas, vienkāŗši norādīju, ka nodokļu ir diezgan daudz ko maksājam valsts uzturēšanai. tās summas nav mazas. un tāpēc varam prasīt no valdības un citiem, kas dzīvo uz nodokļu maksātāju rēķina kaut kādu rīcību.
fāzels un LHF ir nekas, var ieskrieties. ja valdība negrib čempi ar batjku, tad viņi var to nedarīt. un es to atbalstu. tāpat man nav pieņemama Bārtuļa būšana izlasē, jo izlases tiek uzturētas no nodokļu maksātājiem.
tas ir mans viedoklis. citiem cits. tas ir tik normāli. visi nav vienādi.
tavs franku bomža viedoklis man vispār pie kājas.

     [+] [-]

, 2020-11-12 17:27, pirms 4 gadiem
mapost rakstīja: Kas tur ko nesaprast? Ja prātā nebūtu dzelži, savu domu varētu pasniegt krietni vien literārāk un izpausmīgāk Neviens izcils rakstnieks vai dzejnieks tik stulbā formā nezurakstītu tekstu, pat ja doma ir saistoša Ar šo te palagu Damarcus ielika vienos vārtos tikpat izcilajam SC palagu meistaram, kāds ir Saspertais Jods
toties tava nodokļu analīze tevi paceļ uz viena plaukta ar bocmani - neko tēmās nejēdzot visur eksperti

     [+] [-]

, 2020-11-12 17:28, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: pag laikam es sapratu. tātad tu nopērc telefonu bez PVN par 100 eiro un 21 eiro nemaksā nodokli, jo to vajag darbam.
atbrauc pie tevis tāds zaipis un nopērk ķirbju kravu par 121 eiro., no kuriem tu samaksā 21 eiro nodokli valstij?
tas tāds primitīvs piemērs, laikam kā tas strādā? kaut kā tā?
Nu apmēram, jā, tagad gan Latvijā audzētājiem svaigajiem dārzeņiem un augļiem PVN ir 5%, bet nu idejiski tā tas apmēram arī ir. Ja tu tālāk no tiem ķirbjiem uztaisi bērnu biezeni un to tālāk pārdot, tad tas tevis samaksātais PVN nodzesisies pret to, ko būsi saņēmis no sava pircēja.. Bet piemēram, graudu gadījumā, tu nevis pērc kko bez PVN, bet pārdod saražoto bez PVN, kas nozīmē, ka tev, kā ražotājam, sanāk diezgan lieli līdzekļi iesaldēti. Graudu pircējam tas ir forši, graudu pārdevējam aka audzētājam, ne tik ļoti.

     [+] [-]

, 2020-11-12 17:29, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: toties tava nodokļu analīze tevi paceļ uz viena plaukta ar bocmani - neko tēmās nejēdzot visur eksperti
Bocmanis vismaz literāri prot savas domas izteikt saprotamā veidā, kaut gan pašas domas pāsvarā ir tizlas

     [+] [-]

, 2020-11-12 17:31, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: pie mums ikdienā ar necepjas, vienkāŗši norādīju, ka nodokļu ir diezgan daudz ko maksājam valsts uzturēšanai. tās summas nav mazas. un tāpēc varam prasīt no valdības un citiem, kas dzīvo uz nodokļu maksātāju rēķina kaut kādu rīcību.
fāzels un LHF ir nekas, var ieskrieties. ja valdība negrib čempi ar batjku, tad viņi var to nedarīt. un es to atbalstu. tāpat man nav pieņemama Bārtuļa būšana izlasē, jo izlases tiek uzturētas no nodokļu maksātājiem.
tas ir mans viedoklis. citiem cits. tas ir tik normāli. visi nav vienādi.
tavs franku bomža viedoklis man vispār pie kājas.
Karoče, pa brīvdienām pazvanīšu Gobzemam un piedāvāšu ideju dibināt LNMP (Latvijas Nodokļu Maksātāju Partiju)

     [+] [-]

, 2020-11-12 17:31, pirms 4 gadiem
Jautri palasīt, kā dažs labs skrien ar galvu sienā cenšoties vienam pamuļķim un sociopātam kaut ko pierādīt. Tā skrienot drīz sāks galva sāpēt, jo siena ir cieta, un sociopāts ir enerģijas vampīrs.

     [+] [-]

, 2020-11-12 17:33, pirms 4 gadiem
mapost rakstīja: Bocmanis vismaz literāri prot savas domas izteikt saprotamā veidā, kaut gan pašas domas pāsvarā ir tizlas
tev sanāk labāk ar smaiļikiem pēc katra vārda

  +1 [+] [-]

, 2020-11-12 17:33, pirms 4 gadiem
mapost rakstīja: Karoče, pa brīvdienām pazvanīšu Gobzemam un piedāvāšu ideju dibināt LNMP (Latvijas Nodokļu Maksātāju Partiju)
tiecies klātienē, varēsit vien otru apklepot!

     [+] [-]

, 2020-11-12 17:34, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Nu apmēram, jā, tagad gan Latvijā audzētājiem svaigajiem dārzeņiem un augļiem PVN ir 5%, bet nu idejiski tā tas apmēram arī ir. Ja tu tālāk no tiem ķirbjiem uztaisi bērnu biezeni un to tālāk pārdot, tad tas tevis samaksātais PVN nodzesisies pret to, ko būsi saņēmis no sava pircēja.. Bet piemēram, graudu gadījumā, tu nevis pērc kko bez PVN, bet pārdod saražoto bez PVN, kas nozīmē, ka tev, kā ražotājam, sanāk diezgan lieli līdzekļi iesaldēti. Graudu pircējam tas ir forši, graudu pārdevējam aka audzētājam, ne tik ļoti.
Kā tur beidzās ar to PVN atcelšanu pārtikas produktiem un to ražotājiem? Kaut ko lasīju, ka to grib, vai gribēja, atcelt?
Man godīgi sakot visa tā PVN būšana ir tumša bilde, jo ne pārāk par to iedziļinos.

     [+] [-]

, 2020-11-12 17:34, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tev sanāk labāk ar smaiļikiem pēc katra vārda
Zinu, tāpēc tā arī daru

     [+] [-]

, 2020-11-12 17:43, pirms 4 gadiem
mapost rakstīja: Zinu, tāpēc tā arī daru
čurbans!

     [+] [-]

, 2020-11-12 17:44, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Nu apmēram, jā, tagad gan Latvijā audzētājiem svaigajiem dārzeņiem un augļiem PVN ir 5%, bet nu idejiski tā tas apmēram arī ir. Ja tu tālāk no tiem ķirbjiem uztaisi bērnu biezeni un to tālāk pārdot, tad tas tevis samaksātais PVN nodzesisies pret to, ko būsi saņēmis no sava pircēja.. Bet piemēram, graudu gadījumā, tu nevis pērc kko bez PVN, bet pārdod saražoto bez PVN, kas nozīmē, ka tev, kā ražotājam, sanāk diezgan lieli līdzekļi iesaldēti. Graudu pircējam tas ir forši, graudu pārdevējam aka audzētājam, ne tik ļoti.
graudus tagad audzē?

     [+] [-]

, 2020-11-12 17:46, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jautri palasīt, kā dažs labs skrien ar galvu sienā cenšoties vienam pamuļķim un sociopātam kaut ko pierādīt. Tā skrienot drīz sāks galva sāpēt, jo siena ir cieta, un sociopāts ir enerģijas vampīrs.
Cilvēki gan aizmirst vienu lietu, arī tas sociopats ir cilvēks, šajā gadījumā LV pilsonis ar tiesībām balsot (man vismaz tā šķiet) un izteikt savu viedokli publiski. Tu jau vari šādus sociopatus ignorēt vai apsmiets viņus (un tā kā viņi būdami sociopati emocijas nejūt, tad viņiem dziļi pajāt uz to tavu apsmiešanu), bet tas nemaina faktu, ka viņi bieži vien sava viedokļa paušanā ir skaļāki un agresīvāki pat par tevi manuprāt, vislielākā kļūda mūsdienu tehnoloģiju sabiedrībā ir tendencioza citādu viedokļu ignorēšana, to izdarīt internetā ir ļoti vienkārši, bet viss, ko mēs panākam ir polarizēta sabiedrība un maldīgs priekšstats, ka, ja ne gluži visi, tad lielākā daļa domā līdzīgi kā es un tie daži pārējie ir muļķi un viņu viedoklis ir mazsvarīgs. Lai gan realitātē, mums visiem ir "vienāds svars" sabiedrības veidošanā, neatkarīgi ne no kā, vai tā būtu teiksim izglītība vai personas psiholoģiskais stāvoklis.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-12 17:49, pirms 4 gadiem
Skaidrojums, kāpēc hokejs Minskā ir atceļams
https://spring96.org/ru/news/100366
Burtam nepatika kundzes gados. Lūdzu jaunāka! Miss Belarus 2008, ilgstoša Conte produkcijas seja un ne tik sen Dinamo Brest preses pārstāve. 12+15 diennaktis par to, ka uzdrošinās teikt to, ko domā
https://mogilev.online/2020/11/12/1...
Ap ūsaino ir palikuši pēdējie smerdeļi, kuri baidās tikt notiesāti. Tāpēc terorizē BLR pilsoņus.

     [+] [-]

, 2020-11-12 17:51, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: graudus tagad audzē?
Graudi vienmēr bijuši, ne pārāk daudz, bet ir. Tā ķirbju birka jau tika apzināti uzspiesta, kad tūrisms bija (tad gan tiem, tiesa, arī bija lielāks īpatsvars pret visu citu), tagad tā ir viena no pamatkulturam, bet ne tuvu ne vienīgā.

     [+] [-]

, 2020-11-12 17:52, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Cilvēki gan aizmirst vienu lietu, arī tas sociopats ir cilvēks, šajā gadījumā LV pilsonis ar tiesībām balsot (man vismaz tā šķiet) un izteikt savu viedokli publiski. Tu jau vari šādus sociopatus ignorēt vai apsmiets viņus (un tā kā viņi būdami sociopati emocijas nejūt, tad viņiem dziļi pajāt uz to tavu apsmiešanu), bet tas nemaina faktu, ka viņi bieži vien sava viedokļa paušanā ir skaļāki un agresīvāki pat par tevi manuprāt, vislielākā kļūda mūsdienu tehnoloģiju sabiedrībā ir tendencioza citādu viedokļu ignorēšana, to izdarīt internetā ir ļoti vienkārši, bet viss, ko mēs panākam ir polarizēta sabiedrība un maldīgs priekšstats, ka, ja ne gluži visi, tad lielākā daļa domā līdzīgi kā es un tie daži pārējie ir muļķi un viņu viedoklis ir mazsvarīgs. Lai gan realitātē, mums visiem ir "vienāds svars" sabiedrības veidošanā, neatkarīgi ne no kā, vai tā būtu teiksim izglītība vai personas psiholoģiskais stāvoklis.
kas ir sociopāts?

     [+] [-]

, 2020-11-12 17:56, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: kas ir sociopāts?
Sociopātija

*Sociopātam trūkst empātijas un sapratnes. Apkārtējos viņš uztver kā palīglīdzekļus un instrumentus savu mērķu realizēšanai, savukārt sevi – kā augstāku būtni. Turklāt šāds cilvēks uzskata, ka itin viss viņam jau dabiski pienākas – viņš to ir pelnījis.

*Ārēji sociopāts ir šarmants un pārliecinošs. Viņš uztver cilvēku vājos punktus, prasmīgi ar tiem manipulē, atstājot patīkama cilvēka iespaidu un gūstot atzinību.

*Sociopāts ir impulsīvs, viņu viegli pārņem garlaicība un ir nepieciešama pastāvīga stimulācija.

*Apelē pie mīlestības, jūtām un emocijām, lai panāktu kāroto. Nereti pārmet līdzcilvēkiem, ka tie viņam neuzticas, pietiekami nemīl.

*Neizjūt vainas sajūtu vai kaunu par savu rīcību un tās sekām.

*Patoloģiski melo, bet pieķerti solās laboties un šķietami nožēlo izdarīto.


Izklausās pēc kāda, ko pazīsti?

     [+] [-]

, 2020-11-12 17:57, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Cilvēki gan aizmirst vienu lietu, arī tas sociopats ir cilvēks, šajā gadījumā LV pilsonis ar tiesībām balsot (man vismaz tā šķiet) un izteikt savu viedokli publiski. Tu jau vari šādus sociopatus ignorēt vai apsmiets viņus (un tā kā viņi būdami sociopati emocijas nejūt, tad viņiem dziļi pajāt uz to tavu apsmiešanu), bet tas nemaina faktu, ka viņi bieži vien sava viedokļa paušanā ir skaļāki un agresīvāki pat par tevi manuprāt, vislielākā kļūda mūsdienu tehnoloģiju sabiedrībā ir tendencioza citādu viedokļu ignorēšana, to izdarīt internetā ir ļoti vienkārši, bet viss, ko mēs panākam ir polarizēta sabiedrība un maldīgs priekšstats, ka, ja ne gluži visi, tad lielākā daļa domā līdzīgi kā es un tie daži pārējie ir muļķi un viņu viedoklis ir mazsvarīgs. Lai gan realitātē, mums visiem ir "vienāds svars" sabiedrības veidošanā, neatkarīgi ne no kā, vai tā būtu teiksim izglītība vai personas psiholoģiskais stāvoklis.
Es piekrītu visam ko Tu uzrakstīji, bet vai Tu uzrakstot šeit n-tos komentārus kaut mazliet izmainīji a-burta uzskatus un domāšanu par labu normālai izpratnei par nodokļu nepieciešamību?
Es no malas to vērojot teikšu-nē, un tie bija zemē nomesti centieni mainīt viņa viedokli. Var diskutēt ar cilvēku, kuram ir savādāks viedoklis par kādu lietu, vai procesu, bet pie normāliem oponenta faktiem viņš ir gatavs mainīt savu viedokli. Un tas ir normāli, jo katram mums ir savs viedoklis, kas nereti ir arī kļūdains, bet mēs esam atvērti kontra argumentiem.
A-burts nav tas gadījums, jo savā stulbumā viņš ir augstās domās, par savu domu pareizību, ka viņam censties ko pierādīt ir ar galvu skriet sienā, un pēc tam brīnīties kāpēc sāp galva.

     [+] [-]

, 2020-11-12 17:59, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Sociopātija

*Sociopātam trūkst empātijas un sapratnes. Apkārtējos viņš uztver kā palīglīdzekļus un instrumentus savu mērķu realizēšanai, savukārt sevi – kā augstāku būtni. Turklāt šāds cilvēks uzskata, ka itin viss viņam jau dabiski pienākas – viņš to ir pelnījis.

*Ārēji sociopāts ir šarmants un pārliecinošs. Viņš uztver cilvēku vājos punktus, prasmīgi ar tiem manipulē, atstājot patīkama cilvēka iespaidu un gūstot atzinību.

*Sociopāts ir impulsīvs, viņu viegli pārņem garlaicība un ir nepieciešama pastāvīga stimulācija.

*Apelē pie mīlestības, jūtām un emocijām, lai panāktu kāroto. Nereti pārmet līdzcilvēkiem, ka tie viņam neuzticas, pietiekami nemīl.

*Neizjūt vainas sajūtu vai kaunu par savu rīcību un tās sekām.

*Patoloģiski melo, bet pieķerti solās laboties un šķietami nožēlo izdarīto.


Izklausās pēc kāda, ko pazīsti?
es prasīju par kuru tas ir
es pazīstu daudzus kam ir kāda vai vairākas iezīmes (man arī), bet tīrā veidā laikam nevienu.
Pirmais punkts ir čurbanam kā uzšūts uzvalks pēc individuālā pasūtījuma

     [+] [-]

, 2020-11-12 18:00, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Graudi vienmēr bijuši, ne pārāk daudz, bet ir. Tā ķirbju birka jau tika apzināti uzspiesta, kad tūrisms bija (tad gan tiem, tiesa, arī bija lielāks īpatsvars pret visu citu), tagad tā ir viena no pamatkulturam, bet ne tuvu ne vienīgā.
spirtacentrā jau ar tev ķirbju birka ķirbju tante, kas tik vēl nav manīts komentos

     [+] [-]

, 2020-11-12 18:05, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es piekrītu visam ko Tu uzrakstīji, bet vai Tu uzrakstot šeit n-tos komentārus kaut mazliet izmainīji a-burta uzskatus un domāšanu par labu normālai izpratnei par nodokļu nepieciešamību?
Es no malas to vērojot teikšu-nē, un tie bija zemē nomesti centieni mainīt viņa viedokli. Var diskutēt ar cilvēku, kuram ir savādāks viedoklis par kādu lietu, vai procesu, bet pie normāliem oponenta faktiem viņš ir gatavs mainīt savu viedokli. Un tas ir normāli, jo katram mums ir savs viedoklis, kas nereti ir arī kļūdains, bet mēs esam atvērti kontra argumentiem.
A-burts nav tas gadījums, jo savā stulbumā viņš ir augstās domās, par savu domu pareizību, ka viņam censties ko pierādīt ir ar galvu skriet sienā, un pēc tam brīnīties kāpēc sāp galva.
Bet šo diskusiju iespējams izlasīja kāds, kurš nedaudz sāka aizdomāties par to, ka varbūt tas, ko burts ar tādu pārliecību betonē, tomēr nemaz tā nav. Zaipis, piemēram, tagad saprot, ka nav gluži tā, ka uzņēmumi vnk nagļakā nemaksā PVN, kā varbūt viņam iepriekš likās. Un galu galā, rakstot komentārus, oponējot un mēģinot noformulēt savu viedokli, es kustību savas pelēkās šūnas, kas noteikti ir vērtīgāka, ka skatīties TV vai to pašu sportu
Un nejauc mani ar sevi, tā kā es neizjūtu izmisīgu vajadzību kādu par kko pārliecināt un, ja neizdodas, tad izsmiet tos, kuri domā citādāk, tad arī diskusijas ar burtu man nekādā veidā nav frustrējošas, tās liek domāt MAN un man domāt patīk.

     [+] [-]

, 2020-11-12 18:07, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: es prasīju par kuru tas ir
es pazīstu daudzus kam ir kāda vai vairākas iezīmes (man arī), bet tīrā veidā laikam nevienu.
Pirmais punkts ir čurbanam kā uzšūts uzvalks pēc individuālā pasūtījuma
Tak visi ir tik ļoti par viņu, ka gandrīz vai spocīgi

     [+] [-]

, 2020-11-12 18:15, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Bet šo diskusiju iespējams izlasīja kāds, kurš nedaudz sāka aizdomāties par to, ka varbūt tas, ko burts ar tādu pārliecību betonē, tomēr nemaz tā nav. Zaipis, piemēram, tagad saprot, ka nav gluži tā, ka uzņēmumi vnk nagļakā nemaksā PVN, kā varbūt viņam iepriekš likās. Un galu galā, rakstot komentārus, oponējot un mēģinot noformulēt savu viedokli, es kustību savas pelēkās šūnas, kas noteikti ir vērtīgāka, ka skatīties TV vai to pašu sportu
Un nejauc mani ar sevi, tā kā es neizjūtu izmisīgu vajadzību kādu par kko pārliecināt un, ja neizdodas, tad izsmiet tos, kuri domā citādāk, tad arī diskusijas ar burtu man nekādā veidā nav frustrējošas, tās liek domāt MAN un man domāt patīk.
Ja tik plaši skatās uz to visu, tad, protams, Tev ir taisnība. Es uz to skatījos no stipri šaurāka leņķa.
Piemēram, es nekad neesmu uztraucies un iedziļinājies par tiem nodokļiem, kurus es esmu samaksājis valstij un pašvaldībām, jo nekad neesmu kautrējies izmantot man un maniem tuviniekiem interesējošās un nepieciešamas lietas, kuras mums par ''velti'' ir piedāvājusi valsts un pašvaldības. Takā jūtos kviti ar valsti un pašvaldībām.

     [+] [-]

, 2020-11-12 18:24, pirms 4 gadiem
Par nodoķliem runājot, vai vispār pastāv tāda opcija, kā atteikties no maksāšanas? Tipa, es neko no valstes neprasu, tapēc arī negribu tai neko maksāt Cik man zināms, tādas opcijas NAV!
Taču godīgāk būtu, ja tāda opcija pastāvētu un ja tāda tik tiešām pastāvētu, tikai tādā gadījumā tas, kurš labprātīgi maksā, varētu un drīkstētu no valdībām kaut ko pieprasīt Gribu, piemēram, lai Kariņš pieņem šādu vai tādu lēmumu, labprātīgi maksāju un to pieprasu, taču ja man LIEK maksāt un es to labpratīgi nedaru, bet maksāju tikai tapēc, ka man ir jāmaksā, tad kāda hrena pēc ir jādeklarē pilnā rīklē, ka, lūk, es, "godprātīgais nodokļu maksatājs"... hrens tu, nevis godprātīgais nodokļu maksātājs, tevi valste čakarē, tāpēc, kā saka liebarasts Otiņš, aizver muti un dari to, ko valdība tev liek darīt!

     [+] [-]

, 2020-11-12 18:29, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Tak visi ir tik ļoti par viņu, ka gandrīz vai spocīgi
Nu nepavisam visi nav. Tu te jūti baigo manipuāciju? pļurkst un dzen savu tuftu, ko pats pārkāpj, ja tas izdevīgi, un pats bieži neapjauš

     [+] [-]

, 2020-11-12 18:31, pirms 4 gadiem
mapost rakstīja: Par nodoķliem runājot, vai vispār pastāv tāda opcija, kā atteikties no maksāšanas? Tipa, es neko no valstes neprasu
čurban, tu te esi lielākais nīdētājs un prasītājs

     [+] [-]

, 2020-11-12 18:34, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: čurban, tu te esi lielākais nīdētājs un prasītājs
Ir jau drusku smieklīgi: Krustojumos prasa, no valsts prasa, bet strādā tikai tos darbus, kas pašam izdevīgi
Vēl tik atliek "uzaudzēt bērnu baru" un tad katram ko prasīt