Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvijas valdība informē IIHF, ka atteiksies no PČ2021 rīkošanas, ja tas notiks arī Minskā

Rolands Eliņš

Latvijas valdība informē IIHF, ka atteiksies no PČ2021 rīkošanas, ja tas notiks arī Minskā
LHF vadība - Aigars Kalvītis. un Viesturs Koziols. Foto: Mārtiņš Zilgalvis/F64

Latvijas valdība brīdina, ka no pasaules čempionāta hokejā rīkošanas Rīgā atteiksies, ja tas notiks arī Minskā, bet Latvijas Hokeja federācija aicina nesaistīt politiku ar sportu, vēstīts raidījumā "Nekā personīga".

Latvijas valdība šonedēļ vērsās pie Starptautiskās Ledus hokeja federācijas (IIHF), piepildot savu iepriekš atklāto mērķi un draudot atsaukt savas kā partnervalsts garantijas pavasarī gaidāmajam pasaules hokeja čempionātam, ja sacensības joprojām tikšot organizētas Baltkrievijā. Tiek norādīts, ka notiek tautas protesti pret Aleksandra Lukašenko režīmu un falsificētajām prezidenta vēlēšanām, kā arī represijas pret protestētajiem un žurnālistiem.

“Mūsu valdība atbalsta baltkrievu tautas vēlmei dzīvot neatkarīgā un demokrātiskā valstī," augustā teica ministru prezidents Krišjānis Kariņš. "Otrkārt, valdībā mēs šodien pieņēmām politisku lēmumu - atbalstīt baltkrievu pilsonisko sabiedrību ar 150 000 eiro. Treškārt, ņemot vērā situāciju Baltkrievijā, mēs lēmām uzsākt sarunas ar Starptautisko hokeja federāciju, par to, lai čempionāta posms, kas ir paredzēts šobrīd Baltkrievijā, notiktu kādā citā valstī.”

Šonedēļ slēgtā valdības sēdē apspriests vēstules teksts Starptautiskai Ledus hokeja federācijai un tonis kļuvis vēl asāks. Pēc “Nekā Personīga” lūguma, vēstule atslepenota. Un “Nekā Personīga” zina, ka Latvija atsauks Rīgu kā partneri čempionātā, ja sacensības notiks arī Minskā.

No valdības nosūtītās vēstules IIHF

2020. gada 9. augustā Baltkrievijā notikušās prezidenta vēlēšanas neatbilda Baltkrievijas starptautiskajām saistībām un pasaulē atzītiem demokrātijas principiem un tiesiskuma normām un tās nebija brīvas un godīgas. Baltkrievijas varas iestāžu rīcība, ar represijām un vardarbību vēršoties pret pilsoniskās sabiedrības locekļiem un neatkarīgo plašsaziņas līdzekļu pārstāvjiem, pārkāpj starptautiski atzītās cilvēktiesību normas un demokrātijas principus un, Latvijas Republikas valdības ieskatā, nav savienojamas ar IIHF vērtībām un attiecīgi arī nav savienojamas ar 2021.gada IIHF Pasaules čempionāta galvenā rīkotāja statusu.

Ievērojot minēto, Latvijas Republikas valdības vārdā aicinu 2021.gada IIHF Pasaules čempionāta galvenā rīkotāja statusu piešķirt kādai citai valstij. Ja cilvēktiesību un brīvību situācija Baltkrievijā nemainīsies un no IIHF nesekos atbilstoši lēmumi, Latvijas Republikas valdība var lemt par garantiju atsaukšanu 2021. gada IIHF Pasaules čempionāta organizēšanai.

Latvijas Hokeja federācijas viedoklis no valdības pozīcijas atšķiras. Aigars Kalvītis, kuram ir arī valdības vadītāja pieredze, uzskata, ka sportam un politikai jāstāv savrup. "Es nevarētu iedomāties, ka mēs pēdējā brīdī Latvija atteiktos rīkot sacensības! Mums 15 gadus čempionāts nav bijis, un, visticamāk, nākamos 15 nebūs. Hokejā tas ir ļoti nopietns pasākums. Un auditorijas ziņā hokejs ir numur viens pie mums."

"Hokejam tas ir ļoti svarīgi, hokeja attīstībai. Tagad atteikties no tā, ko esam uzņēmušies, ir diezgan grūti. Mēs sagrausim savu autoritāti hokeja saimniecības acīs, arī atmetīsim hokeja attīstību savā ziņā atpakaļ. Viena lieta ir politiskais līmenis, otra - sadzīviskais līmenis. Mēs nekādā veidā nevaram norobežoties no Baltkrievijas kā no valsts, no baltkrieviem kā no tautas. Un šie kontakti jāuztur, un tie tiks uzturēti," turpināja Kalvītis.

"Valdība ir iekļāvusi dažus Baltkrievijas politiķus melnajā sarakstā, kurus valsts negribētu pie mums redzēt. Otra lieta ir kultūra, māksla, sports. Vai mēs to varam pārraut? Domāju, ka visdrīzāk nē. Un mēs nevaram izslēgt Baltkrieviju no savas dienaskārtības. Tā ir mūsu kaimiņvalsts. Varbūt mēs varam kādu Āfrikas valsti izslēgt, kas ir tālu no mums. To es vēl varētu saprast," sacīja Kalvītis.

Aigara Kalvīša vadītā Latvijas Hokeja federācija ik gadu saņem finansējumu arī no valsts. Čempionāta norisei tā jau ieguvusi vairāk nekā pusmiljonu (593 268 eiro) un vasarā nosūtījusi pieprasījumu vēl pēc papildus 700 000 nodokļu maksātāju naudas. (756 225 eiro ) (kopā 1 349 493 eiro). Sarunas ar Starptautisko hokeja federāciju valdības vārdā ved par sporta nozari atbildīgā Izglītības un zinātnes ministrija.

IZM valsts sekretāra vietnieks Edgars Severs paskaidroja savu nostāju: "Mēs esam valdības institūcija, esam tajā pozīcijā, ka varam sadarboties tikai ar to valsti, kas respektē cilvēktiesības un kur ir šīs brīvības, kur nevēršas pret medijiem ar represijām. Tiem jābūt arī IIHF principiem un vērtībām! Nevar būt tā, ka viņi aiztaisa acis un ausis un neko neredz, kad notiek sports. Mūsu skatījumā, tas ir ļoti cieši saistīts! Un sports nes arī šīs vērtības, tajā skaitā cilvēktiesības, demokrātijas un citas."

Izmantotie resursi:
"Nekā personīga"

     [+] [-]

, 2020-09-07 00:24, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kam piekrišana?
Nesapratu?
Notikumiem politikā vai biznesā!

  -1 [+] [-]

, 2020-09-07 00:28, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu kļūdies, jo šo briesmoni ir radījuši paši baltkrievi, un ļoti daudzi no viņa patreizējiem oponentiem vel 2000 gadu sākumā bija viņam (Lukašenko) pat ļoti pietuvināti.
Tāpēc ar šo briesmoni var tikt galā tikai paši baltkrievi, kuri šo briesmoni arī radīja, un ilgstoši arī atbalstīja.
Un viņiem arī tas jādara,nevis mums jābūt par spundi tukšām mucām un jāklaigā par cilvēktiesibām sarkano partizānu dzimtenē-Baltkrievijā.It kā mums pašiem savu problēmu netrūktu.Kur bija šie virtuālie klaigātāji,kad,piemēram, ar valdības atbalstu,vēl nesen nozāģēja kokus bijušā velotreka teritorijā,lai celtu šo īpašo ēku? Tur bija tikai daži drosmīgākie.Rīgai vajag jaunu šādu ēku,bet vietu taču netrūkst..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2020-09-07 00:36, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Notikumiem politikā vai biznesā!
Es atbalstu to, ka tikai pati baltkrievu tauta var novākt Lukašenko. Tauta, kura pati viņu izveidoja par to, kas viņš ir patreiz. Tas kurš ir uzmanīgi sekojis, vai vismaz tagad pacenties uzzināt kā tas viss ir veidojies sākot no 1994. gada, sapratīs par ko es rakstu.
Protams, mums ir jāizrāda jebkāds atbalsts baltkrieviem, viņu centieniem pašu kļūdas labošanā, bet tikai man ir aizdomas, ka viņi paši nesaprot ko viņi dara. Nenoliedzami ka demonstrācijas ir svarīgs opozīcijas cīņas ierocis, bet baltkrievu kaimiņi un brāļi ukraiņi pierādīja, ka tikai ar molotova kokteiļiem, un aktīvu darbību ir kaut kas panākams.

  -2 [+] [-]

, 2020-09-07 00:40, pirms 4 gadiem
striker rakstīja: Un viņiem arī tas jādara,nevis mums jābūt par spundi tukšām mucām un jāklaigā par cilvēktiesibām sarkano partizānu dzimtenē-Baltkrievijā.It kā mums pašiem savu problēmu netrūktu.Kur bija šie virtuālie klaigātāji,kad,piemēram, ar valdības atbalstu,vēl nesen nozāģēja kokus bijušā velotreka teritorijā,lai celtu šo īpašo ēku? Tur bija tikai daži drosmīgākie.Rīgai vajag jaunu šādu ēku,bet vietu taču netrūkst..
Nefantazē, jo tā Marsa parka epopeja bija/ir vistīrākā manipulācija no nekustamo īpašumu biznesa bīdītājiem ar Marsa parka apkārtnes iedzīvotājiem. Līdz leiši tur nesāka bīdīt savu nekustamo īpašumu biznesu tur bija suņu pietirsta apkārtne, kura ne īpaši kādam interesēja, kā atpūtas parka izveides vieta.
Mums ir baltkrievi jāatbalsta, un par to pat jautājumu nav.

  -2 [+] [-]

, 2020-09-07 00:55, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nefantazē, jo tā Marsa parka epopeja bija/ir vistīrākā manipulācija no nekustamo īpašumu biznesa bīdītājiem ar Marsa parka apkārtnes iedzīvotājiem. Līdz leiši tur nesāka bīdīt savu nekustamo īpašumu biznesu tur bija suņu pietirsta apkārtne, kura ne īpaši kādam interesēja, kā atpūtas parka izveides vieta.
Mums ir baltkrievi jāatbalsta, un par to pat jautājumu nav.
Nepiekrītu.Ir cita informācija kāpēc tieši tur. Leiši tur vismazāk iesaistīti .
Tava fantāzija par molotova kokteiļiem Minskā ir apsveicama.Uzreiz pasaku-otra Maidana tur nebūs.Belari nav ukraiņi,kuriem ir divas krasi atšķirīgas daļas-R un A. Ja kāds ko tādu iedrošināsies,tad Minskā ienāks vinu brāļu tautas militāristi un un visu saliks pa vietām.
Baltkrievus varam atbalstīt,tikai tad tas jādara,nevis tikai jāraksta.Uz priekšu!
Ja atbalsts izpaužas tajā,ka Rīgai nav jārīko PČ tikai tāpēc,ka Minska to rīko,tad tam nav seguma.

     [+] [-]

, 2020-09-07 01:02, pirms 4 gadiem
jaywys rakstīja: Skatos, ka Latvijā ir izveidojusies tāda pati masu psihoze, caur zombi medijiem, kā Amērikā ar BLM Pēkšņi, praktiski, NE NO KURIENES, liela daļa ir pārvērtušies par Baltkrievijas tautas "brīvības atbalstītājiem", gluži tāpat, kā vairākus gadus atpakaļ, par Ukrainas "patriotiem" Kaut gan, abos gadījumos, līdz masu mediju Perņaka mēlē runājot, ierubītajam CUI, nekas tamlīdzīgs vērots netika
Bļaa, nu KĀĀĀĀĀ Tev regulāri izdodas uzbīdīt tekstus, kuros VISPĀR ABSOLŪTI NEKĀDAS loģikas nav, nu vnk KĀĀĀĀĀĀĀ???

     [+] [-]

, 2020-09-07 01:12, pirms 4 gadiem
striker rakstīja: Nepiekrītu.Ir cita informācija kāpēc tieši tur. Leiši tur vismazāk iesaistīti .
Tava fantāzija par molotova kokteiļiem Minskā ir apsveicama.Uzreiz pasaku-otra Maidana tur nebūs.Belari nav ukraiņi,kuriem ir divas krasi atšķirīgas daļas-R un A. Ja kāds ko tādu iedrošināsies,tad Minskā ienāks vinu brāļu tautas militāristi un un visu saliks pa vietām.
Baltkrievus varam atbalstīt,tikai tad tas jādara,nevis tikai jāraksta.Uz priekšu!
Ja atbalsts izpaužas tajā,ka Rīgai nav jārīko PČ tikai tāpēc,ka Minska to rīko,tad tam nav seguma.
"BRĀĻU TAUTAS" militāristi...
Troll ALERT, troll ALERT!
Šitais ir kārtīgs Putinososs, jo izmanto kremļa propogondonu izgudrotos salikumus. "brāļu tautu" galvenais kremļa Huils piemin katrā intervijā par ukraiņiem un baltkrieviem.

Beidzot skaidri kremļa trollis atklāja sevi

     [+] [-]

, 2020-09-07 01:27, pirms 4 gadiem
Burt, man nav problēmu ar to, ka atbalsti Lukašenko, sen jau skaidrs, ka esi neglābjams sovjetzombijs, BET LŪDZU IZTULKO, ko Tu vispār mēģināji pateikt ar pēdējo komentu, nenormāli interesē!!!!!

Kur sakars ar "ne no kurienes", kāds "cui", tas ir... kā? Ukrainā sākās demonstrācijas, sākās karš.
Belaros vēlēšanas, kur safalsificēja rezultātus (protams, kā vienmēr), cilvēki izgāja ielās, omons viņus sit.

Tad ko tieši Tu domā ar "ne no kurienes"? Šitas viss neskaitās iemesls?
Kas ir "cui"? Tas, ka mediji par to izstāsta, parāda viģikus? Esi cilvēks, paskaidro to savu dižo domu, jeibogu nesaprotu, ko Tu vispār mēģināji pateikt.

     [+] [-]

, 2020-09-07 01:31, pirms 4 gadiem
Un es nesaprotu, kāpēc šeit goda vietā nav pārtvertā saruna starp Niku un Maiku. Es aizvakar noklausījos, trešo dienu rēcu, pēc tam kādas 20 reizes vismaz vēl esmu noklausījies un klausīšos vismaz vēl 100, tas ir kaut kas absolūti ģeniāls.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2020-09-07 03:04, pirms 4 gadiem
jaywys rakstīja: NE NO KURIENES nozīmē to, ka līdz šim nekāda simpātijas izrādīšana nav bijusi, ne Baltkrievijas, ne arī Ukrainas gadījumā Ne 90.tajos, ne arī Nulles gados, nav bijusi tāda Ukrainofīlija un Belarusofīlija, kā tāda ir izveidojusies (izveidota) pēdējos gados Es par Lettiņu reakciju uz notiekošo runāju, nevis par faktiskiem notikumiem un, manuprāt, Lettiņiem vispār nebūtu jāreaģē uz to, kas viņus pašus nekādā mērā neietekmē Reakcija ir neadekvāta, labrātīgi atteikties no Hokeja Svētkiem, dēļ kaut kādiem tur histēriskiem kliedzējiem, kurus iet ielās un kliegt neviens no varas nav spiedis, jo ir gana laba alternatīva, samierināties un sēdēt mājās, iedomājies, MĀJĀS, pie televizora, ledusskapja, dīvāna, nevis GULAGĀ, ķurķī vai kapā
Tu tiešām dzīvo kaut kādā pilnīgi citā burbulī, man tas viss liekas tik pašsaprotami, bet Tev pilnā nopietnībā nav skaidrs. Nu kā, nu, ja ar kaimiņiem ir kopīgi ienaidnieki, kopīgi mērķi, kopīgs redzējums uz lietām utt, tas taču tikai loģiski, ka tad ir simpātijas pret viņiem. Šobrīd tas ir kā baltkrievu cīņa pret padomju varu, loģiski, ka tad uzreiz tā ir kopīga lieta, tikai ar laika nobīdi. A kamēr viņi vnk ir mazā krievija ar diktatoru, tikmēr kāds gan tur īpašs iemesls simpātijām būtu.
Pret ukriem tas pats, kaut gan vienmēr atbalsts viņiem dēļ Golodomora bijis. Nesaprotu, kas nav skaidrs. Un kāds "mediju cui", kāds "ne no kurienes", tak konkrēti notikumi tur notiek.

  -1 [+] [-]

, 2020-09-07 03:11, pirms 4 gadiem
jaywys rakstīja: Reakcija ir neadekvāta, labrātīgi atteikties no Hokeja Svētkiem, dēļ kaut kādiem tur histēriskiem kliedzējiem, kurus iet ielās un kliegt neviens no varas nav spiedis, jo ir gana laba alternatīva, samierināties un sēdēt mājās, iedomājies, MĀJĀS, pie televizora, ledusskapja, dīvāna, nevis GULAGĀ, ķurķī vai kapā
Klau, a tu varētu kādu reizīti tā kārtīgi paskaidrot, kā tas tavā galvā ir sakombinējies, ka vienlaicīgi esi sašutis par kaut kādu mistisku n-tās pakāpes "verdzību bankām", bet reizē atbalsti VISTIEŠĀKO pirmās pakāpes verdzību, kad tev neļauj balsot, par ko gribi, tevi sit, liek vergot psrs kolhozos "kopējam labumam" utt. Kā tas tavā prātā tā ir kopā saslēdzies? Kaut kāda ļoti dīvaina izpratne par verdzību tev ir.

  -1 [+] [-]

, 2020-09-07 03:14, pirms 4 gadiem
jaywys rakstīja: Jā, un cik tev reizes var atgānināt, NEESMU es nekāds tur Sovjet Zombi!!! Vienkārši GRIBU UN VISS čempi Rīga PAR KATRU CENU, saproti, PAR KATRU CENU!!!!!!!!!!!! Ja izdosies gāzt Lukašenko, par to nebēdāšu, jo tas automātiski nozīmēs čempi Rīgā Taču ja neizdosies, kas ir visticamāk..... tad KO? LV kangaru liberastu valdībai es to NEKAD nepiedošu, ja tieši dēļ viņu nodevīgām priekš Hokeja peidarastiskām rīcībām čempis Rīgā nenotiks!
Nu kam tu to saki, tak tāpat vienmēr ir skaidri tavi sovjetiskie politiskie uzskati, vienmēr zombijo ar savu "rusofobiju" utt, skaidrs, ka arī Lukašenko jautājumā tu tieši to pašu turpini, hoķis tikai iegansts.
Saki, lūdzu, ko domā par Niku un Maiku?

  -2 [+] [-]

, 2020-09-07 03:50, pirms 4 gadiem
Es tikai nesaprotu a ko Latvija kā pirmie vai nevar čempi rīkot ,ja ir tāda situācija izveidojusies ?Lai izmaksā dargāk bet visi tad būtu priecīgi

  +1 [+] [-]

, 2020-09-07 06:52, pirms 4 gadiem
jaywys rakstīja: ..manuprāt, Lettiņiem vispār nebūtu jāreaģē uz to, kas viņus pašus nekādā mērā neietekmē..
Tad kad es šo teicu saistībā ar BLM, tad tu te ķērci, kā aizkauta cūka
Un kā vispār var pateikt, ka kaimiņos notiekošais tevi nekādā mērā neietekmē? Tad jau tev ar pilnīgi poh, kas tev kaimiņos dzīvo un ko dara? Nu īsts liberālisma iemiesojums esi

     [+] [-]

, 2020-09-07 07:17, pirms 4 gadiem
striker rakstīja: Kalvītis-Abrenes pārdevējs . Vai apjēdz,ko raksti, naivais politiķi?
Labi ir dzīvot ilūzijās,ka Latvija Abreni dabūtu atpakaļ .
Un vēl-ja jau tik aktīvi raksti par cilvēktiesībām šajā Krievijas sabiedrotajā valstī,vbt.vari uzrakstīt arī to,kā belari atbalstīja Latviju,kad bija Atmodas laiks,kad stāvējam barikādēs un mūsu tauta kratijās nost no padomju jūga? kaut kā neatceros viņu aktivitātes.
Paskaties atkal uz tiem pašiem igauņiem. Viņiem līdzīgi strīdīga teritorija bija, bet viņi līdz galam no tās neatteicās - atstāja kājas mazo pirkstiņu durvīs. Mums gan visu šo nodevēju varzu vajadzēja sodīt par valsts nodevību. Miera laikos ņem un atsakās no pilnīgi jebkādām pretenzijām nākotnē uz Abreni.

  -2 [+] [-]

, 2020-09-07 08:39, pirms 4 gadiem
Runčuks rakstīja: Ļoti pareizi! Vai varat iedomāties civilizētu valsti, kur prezidents skraida ar kalašu gatavs medīt savas valsts iedzīvotājus??? Un viņa gestapo dauza cilvēkus, kas savākti vienkārši uz ielas? Pēc tam tie fašisti dosies 9. maija parādē un svinēs uzvaru pār fašismu?
Kaut kā nav dzirdēts, ka LV valdība nosodītu Amerikā notiekošo. Vai nosodītu pašu Trampu. Iespējams, esmu ko palaidis garām, bet nu ja ir tāda nostāja pret Lukašenko un viņa valsti, tad tādai pašai ir jābūt pret Trampu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2020-09-07 09:10, pirms 4 gadiem
jaywys rakstīja: Labi, re kur tev cinisks piemērs Ja kaimiņš, kurš dzīvo blakusmājā, klapē savu sievu, bet ar mani personiski viņam ir labas attiecības, nekādu savstarpējo problēmu un konfliktu nav, man pret viņa sievas klapēšanu arī nav nekādu pretenziju Savukārt, ja kaimiņš bāztu degunu manā dzīvē, mācītu, kā pareizi dzīvot un uzvesties, vai arī draudētu man ar kaut ko, tad gan es padomātu par attieksmes maiņu pret viņu, taču kamēr tas nenotiek, neredzu iemeslu pārmest ko viņam
Lab, tas ka bābu var klapet, pēc taviem standartiem, tas skaidrs, bet iedomāsimies tev kādu draudzīgāku piemēru - teiksim, tev kaimiņos dzīvo melnais gejs, kurš reizē ir arī veģetārietis (!), kurš regulāri taisa geju "ballītes" pie sevis, it kā pārāk skaļš nav, tev neuzbāžas, kad kniebjas ar saviem geju draugiem, aizkarus piever un ar sojas burgeriem tevi necienā, jo zin, ka tev garšo gaļa un vispār visādi citādi ir laipns, kārtīgs (apkārtne sakopta, zālīte nopļauta utt.) un labs kaimiņš. Arī tad tev nebūtu nekādu iebildumu?

  +2 [+] [-]

, 2020-09-07 09:14, pirms 4 gadiem
jaywys rakstīja: Kas attiecas uz BLM, tā nav tikai Amerikas, tā ir Baltās Rases kopīga problēma visā pasaulē
Tev varbūt tā ir problēma frankos dzīvojot, tur tu arī vari par to cepties, cik uziet, bet Latvijā tā nav problēma, mums ir pašiem savas problēmas, par to šaubu nav, bet melnie noteikti nav viena no viņām. Par to jau arī stāsts

     [+] [-]

, 2020-09-07 09:29, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kaut kā nav dzirdēts, ka LV valdība nosodītu Amerikā notiekošo. Vai nosodītu pašu Trampu. Iespējams, esmu ko palaidis garām, bet nu ja ir tāda nostāja pret Lukašenko un viņa valsti, tad tādai pašai ir jābūt pret Trampu.
Ko tev Tramps sliktu izdarija ? Nepatīk viņa nostāja pret demokrātu sponsorētajiem nacistiem BLM ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2020-09-07 09:49, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Un es nesaprotu, kāpēc šeit goda vietā nav pārtvertā saruna starp Niku un Maiku. Es aizvakar noklausījos, trešo dienu rēcu, pēc tam kādas 20 reizes vismaz vēl esmu noklausījies un klausīšos vismaz vēl 100, tas ir kaut kas absolūti ģeniāls.
KREPKIJ KARTOŠEK!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2020-09-07 09:54, pirms 4 gadiem
vemiens nak redzot sos spragonus-trukst tikai cekista ar deju partneri=kratekli...

     [+] [-]

, 2020-09-07 09:54, pirms 4 gadiem
Ej tu galīgi irst ar savu hokeju! Atradis baigo Vispasaules traģēdiju, ka nebūs hokejs. Galīgi poh.

     [+] [-]

, 2020-09-07 09:55, pirms 4 gadiem
jaywys rakstīja: Jā, un cik tev reizes var atgānināt, NEESMU es nekāds tur Sovjet Zombi!!! Vienkārši GRIBU UN VISS čempi Rīga PAR KATRU CENU, saproti, PAR KATRU CENU!!!!!!!!!!!! Ja izdosies gāzt Lukašenko, par to nebēdāšu, jo tas automātiski nozīmēs čempi Rīgā Taču ja neizdosies, kas ir visticamāk..... tad KO? LV kangaru liberastu valdībai es to NEKAD nepiedošu, ja tieši dēļ viņu nodevīgām priekš Hokeja peidarastiskām rīcībām čempis Rīgā nenotiks!
Nemelo tu mīzeļtempēj! Tev tas čempis "par katru cenu" der tad ja to cenu maksā kāds cits. Tikko tas skartu tavas intereses tad tu sēdētu klusi, tieši tāpat kā ar tavu "balto kodeksu" viss skaisti vārdos bet praksē esi čorts kam primāri ir pabalsti nevis cienījama dzīve un piehaltūrē par krustojumu mjauku nevis esi kārtīgs baltais vecis. Atradies ērglis "par katru cenu", tāds muldoņa, fāzeļspridzinātājs un kas tik vēl nē. Kur tavi darbi "par katru cenu" ?

     [+] [-]

, 2020-09-07 09:56, pirms 4 gadiem
Bansi! Man ar šķiet, ka Burts sasniedz arvien jaunus, kā lai to vieglāk pasaka, jocīguma rekordus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2020-09-07 09:59, pirms 4 gadiem
Gin4a rakstīja: Bansi! Man ar šķiet, ka Burts sasniedz arvien jaunus, kā lai to vieglāk pasaka, jocīguma rekordus.
viņš katru dienu ir pālī, tas atstāj ietekmi....

     [+] [-]

, 2020-09-07 10:01, pirms 4 gadiem
jaywys rakstīja: Ej tu pats irst ar savu politikānismu! Kas attiecas uz "vispasaules traģēdiju", tad es personiski neko tādu nesaskatu, lai te varētu izveidoties tāds psihu cepiens attiecībā uz Baltkrievijas notikumiem Hokejs pāri visam, arī pāri politikai!!!
pokuj tas hokejs, lai dzīvo brīva baltkrievu tauta, nost ar tirāniju!