Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Saspringtā cīņā Latvija tomēr paliek bez olimpiskās ceļazīmes

Rolands Eliņš

Saspringtā cīņā Latvija tomēr paliek bez olimpiskās ceļazīmes
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Pirmoreiz 21. gadsimtā olimpiskais hokeja turnīrs notiks bez Latvijas līdzdalības, jo izšķirošajā kvalifikācijas mačā Latvijas hokeja izlase dramatiski un sāpīgi ar 2:3 piekāpās Vācijai.

Latvijas hokeja izlases vārtos šodien stājās Kristers Gudļevskis, bet laukuma spēlētāju virknējumi palika tādi paši kā pirmajās divās spēlēs, kurās Latvija pieveic Austriju un Japānu. Vācija bija paveikusi to pašu, līdz ar to šodien nekāda rēķināšana nebija vajadzīga – spēles uzvarētājs tika uz 2018. gada olimpiskajām spēlēm.

Gudļevskis mača sākumā „iesildījās” ar Denisa Zeidenberga un Patrika Reimera bīstamo momentu novēršanu. Latvija savu pirmo vairākumu neizmantoja, bet vācieši gan – 17. minūtē to paveica jaunais talants Leons Draizaitls. Uzreiz pēc tam Latvijai bija divas labas iespējas atspēlēties, taču metieni neizdevās ne Kristapam Sotniekam, ne Miķelim Rēdliham.

Latviešiem neveiskmīgs izrādījās arī otrais mazākums otrā perioda sākumā. Lai gan tas tika izturēts, uzreiz pēc Oskara Bārtuļa atgriešanās laukumā bijušais Rīgas „dinamietis” Fēlikss Šics paliek viens vārtu priekšā, un neglāba arī Gudļevska izmisīgais lēciens. Galvenais treneris Haralds Vasiļjevs izvēlējās veikt vārtsargu maiņu, spēlē iesaistot Elvi Merzļikinu, un 35. minutē Miks Indrašis deficītu samazināja, vairākumā ar atkārtotu metienu pārspējot „Capitals” spēlējošo vārtsargu Filipu Grubaueru.

Latvija palika iedzinējos līdz 47. minūtei, kad vēlreiz tika realizēts vairākums. Šoreiz par to pārūpējās Kaspara Daugaviņa eleganti izdarītā piespēle Mārtiņam Karsumam, kurš guva vārtus otrajā spēlē pēc kārtas. Spriedze pārpildītajā arēnā kļuva arvien sajūtamāka, katrs uzbrukums tika pavadīts ar īpašas intrigas sajūtu, jo nākamie vārti, visticamāk, būtu izšķirošie.

55. minūtē divu minūšu noraidījumu saņēma Daugaviņš, kurš iesita pretiniekam pa rokam uzbrukuma zonā. Tas bija Latvijas pirmais noraidījums kopš 30. minūtes, un Vācijai vajadzēja 14 sekundes, lai sodītu – Toms Kīnhakls iebakstīja atsisto ripu Merzļikina vārtos, panākot 3:2. Pēdējās minūtēs Latvija vēl ieguva tiesības uz vairākumu, kad rupji tika apturēts Miķela Rēdliha izrāviens uz vārtiem. Spriedze pie Vācijas vārtiem bija iespaidīga, taču trešo reizi iedabūt ripu vārtos tomēr neizdevās un zaudējums 2:3.

Plašāks ieskats spēles gaitā pieejams šeit: Latvija - Vācija 2:3 (spēle galā) Par labāko spēlētāju Latvijas rindās šajā mačā tika atzīts Mārtiņš Karsums, bet Vācijas izlasē šo godu izpelnījās uzvaras vārtu autors Toms Kīnhakls.

Latvijas hokeja izlase, kas tieši pirms turnīra sākuma pieredzēja galvenā trenera nomaiņu, bija piedalījusies četrās olimpiskajās spēlēs pēc kārtas. Soltleiksitijā tika iegūta devītā vieta, Turīnā un Vankūverā izlase palika bez uzvarām un 12. vietā, bet Sočos tika iekļūts ceturtdaļfinālā un izcīnīta astotā vieta. Dienvidkorejas olimpiādē savukārt piedalīsies Vācija, kura olimpiādē atgriezīsies pēc Soču OS izlaišanas. Pirms netikšanas uz Sočiem Vācijas izlase bija spēlējusi olimpiādē 17 reizes pēc kārtas.

Citos kvalifikācijas turnīros Oslo un Minskā uzvaras izcīnīja Norvēģija un Slovēnija, līdz ar to skaidras visas 12 olimpiskā turnīra izlases. Kvalifikācijas uzvarētājas Phjončanā sagaidīs mājiniece Dienvidkoreja, kā arī IIHF ranga līderes Kanāda, ASV, Čehija, Slovākija, Krievija, Somija, Slovākija un Šveice.

Latvija - Vācija 2:3 (0:1, 1:1, 1:1)

Vārti: 16:18 Draizaitls (Kīnhakls, Reimers, vair.) 0:1, 24:51 Šics (Hāgers, Kahūns) 0:2, 34:55 Indrašis (Bārtulis, Daugaviņš, vair.) 1:2, 46:19 Karsums (Indrašis, Daugaviņš, vair.) 2:2,54:51 Kīnhakls (Mačeks, Draizaitls, vair.) 2:3
Metieni: 28:27
Soda minūtes: 6:10
Vārtsargi: Kristers Gudļevskis (no 28:24 Elvis Merzļikins)- Filips Grubauers

Olimpiskā kvalifikācijas turnīra spēļu grafiks un rezultāti

DatumsLaiksSpēleRezultāts
01.09.2016.15:30Vācija – Japāna5:0
01.09.2016.19:30Austrija - Latvija1:8
02.09.2016.15:30Vācija – Austrija5:0
02.09.2016.19:30Latvija - Japāna3:1
04.09.2016.14:00Japāna – Austrija0:3
04.09.2016.18:00Latvija - Vācija2:3

Latvijas izlases sastāvs:

Kristers Gudļevskis (Elvis Merzļikins); Artūrs Kulda - Oskars Bārtulis, Krišjānis Rēdlihs - Kristaps Sotnieks, Arvīds Reķis - Georgijs Pujacs, Ralfs Freibergs; Mārtiņš Karsums - Kaspars Daugaviņš - Miks Indrašis, Lauris Dārziņš - Andris Džeriņš - Miķelis Rēdlihs, Roberts Bukarts - Zemgus Girgensons - Gints Meija, Mārtiņš Dzierkals - Rodrigo Ābols - Ronalds Ķēniņš, Vitālijs Pavlovs.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-09-04 22:59, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Kāds sakars te ir ar maniem vecākiem ? Es jau tev pateicu visu kā ir.
Tas ka tev tajos laikos viss savilkts melnos toņos,nenozīmē ka visiem tā bija. Un tas arī nenozīmē to,ka uz tavu melns kāds nevar pateikt balts.
Tajos laikos "balts" (un dzīve - maļiņa) varēja būt tikai čekistiem, stukačiem vai kompartijas biedriem(Tev gadienā senči arī neietilpa kādā no šim kategrijām?)! Ja nelīdi dibencaurumā partijai, tad tu biji "nekas" un sauca tevi "nekā"! Oi kā vajadzētu te dažus labus tagadējā apziņas līmenī (nevis 7 gadu vecumā, kad viss liekas "maļina") teleportēt uz kādu 74-84 gadu un lai tad padzīvo tur kādu gadiņu!

     [+] [-]

, 2016-09-04 22:59, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: iespējams. bet līdzīgā mačā - izšķirošajā par basketa izlases tikšanu uz Olimpiādi būtu tāpat pilns!
Tikai teorētiski- basketbola ir 4-5 tūkstoši stabilu fanu. Man alimējās būt Eiropas čempjos Seviljā un Gdaņskā 2007. un 2009. gados. Seviljā bij ap 3000 fanu, visā pilsētā manīja sarkanbaltsarkanos, gandrīz visos krodziņos, arī Gdaņškā 70% halles skatitāju bija sarkanbaltsarkanie. Bet Rīgā 2015. gadā nebija pilna halle nevienā Latvijas izlases spēlē. naivi cerēt, ka uz EČ sava valstī nākt nav svarīgi, bet uz oS kvalifikaciju atnaktu divreiz vairāk. Tā nu ir, ka vismasveidīgākais sporta veids un vislabāk organizētais sporta veids Latvijā ir basketbols( kurā pat mazpilsētā nav basketbola jauniešu grupas), bet skatītāju vidū vispopulārākais ir hokejs. Es to skaidroju ar to, ka uz hokeju nāk arī krieviski runājošie, bet uz basīti tikai latvieši...

  -1 [+] [-]

, 2016-09-04 23:01, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Tikai savā labā! Valsts hokejam tas nevar nākt par labu. Klasiskais piemers ar tiem Peterburgas, MHL cempjiem. Viņi mūsu čempim(valstij) par labu nenāk.
MHL čempis nenāk? Dzierkals pirms 1,5 gada spēlēja, bet jau tagad LV izlasē, uz OS!

     [+] [-]

, 2016-09-04 23:02, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Tikai savā labā! Valsts hokejam tas nevar nākt par labu. Klasiskais piemers ar tiem Peterburgas, MHL cempjiem. Viņi mūsu čempim(valstij) par labu nenāk.
Nepiekritīšu - nav jau baigā izvēle mums, ja vēlamies labus prospektus šamie jāsūta uz ārzemēm. Piemēram jocīga situācija Norvēģijā - itkā viņu augstāka līga diezgan zolīda nu un vot prospekti nekur nebrauc bet nu līga nav tik laba lai arī spēlētāju līdz galam sagatavotu tad nu sanāk tāda "pelēkā zona"

  -1 [+] [-]

, 2016-09-04 23:04, pirms 8 gadiem
Zaudēt Vācijai nav kauns, jo Vācija arī sportā sāk ieņemt vadošo vietu Eiropā, kas uz brīdi bija zaudēta!

  -2 [+] [-]

, 2016-09-04 23:05, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Tajos laikos "balts" (un dzīve - maļiņa) varēja būt tikai čekistiem, tukačiem vai kompartijas biedriem(Tev gadienā senči arī neietilpa kādā no šim kategrijām?)! Ja nelīdi dibencaurumā partijai, tad tu biji "nekas" un sauca tevi "nekā"! Oi kā vajadzētu te dažus labus tagadējā apziņas līmenī (nevis 7 gadu vecumā, kad viss liekas "maļina") teleportēt uz kādu 74-84 gadu un lai tad padzīvo tur kādu gadiņu!
Lasu un brīnos,es 84 jau laiciņu kā dzīvoju šai saulē,tā kā tik tālu atceros bez taviem šausmu stāstiem.
80 gadi vispār bija treknākie PSRS gadi. Ja tu man stāstītu vēl par 50 tajiem gadiem,es nedaudz ieklausītos tavos pasaku stāstos.

Jā un kā mani senči varēja būt saistīti ar tevis minētajiem brīnumiem,ja no abām pusēm bija izsūtīti uz Sibīriju ?
Man ģimenē ir cilvēciņi vēl tagad dzīvi,kas to ir piedzīvojuši,tā kā nefleitē te man par 74-84 ciešanu gadiem

86 Gadā gāju uz skolu,mamma rubli iedeva,par kuru 10 austiņas varēju nopirkt. Cik austiņas par LV Latu varēja nopirkt ?

  +2 [+] [-]

, 2016-09-04 23:06, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Kādu veco infu ?
Ko nozīmē sacelti katrā pilsētā ? Vēlreiz tev saku,ko Rīgā bērns izejot pagalmā var darīt ? Ir kāds bērnu laukums ?
Es tos neesmu redzējis. Jēkabpilī,kā nebija hokeja halles,tā nav.
Jēkabpilī kā bija viens Vārpas stadions uz pilsētu,tā ir.
Par kādiem stadioniem tu man te fletē ?
Ne jau bērni tev galvenajā pilsētas stadionā trenējas
Kur ir laukumi bērniem ?
Nu man pagastā pie skolas vairākus gadus atpakaļ stadionu uztaisīja, tikko arī pilsētā pie jaunās skolas sporta halles (Kas bez maksas atvērta ikvienam) uzbūvēja āra stadionu, vēl, kad es skolā gāju uztaisīja tādu vienkāršu āra hokeja laukumu, kur ziemā joprojām ledu lej un jebkurš jebkurā laikā var iet slidot/ hokeju spēlēt. Ja manā mazpilsēta to var, tad neredzu, kāpēc to nevarētu arī citur. Ne jau LV ir vainīga, bet gan konkrētas vietas cilvēku neizdarība, iespēju netrūkst.

  +1 [+] [-]

, 2016-09-04 23:07, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Tajos laikos "balts" (un dzīve - maļiņa) varēja būt tikai čekistiem, tukačiem vai kompartijas biedriem(Tev gadienā senči arī neietilpa kādā no šim kategrijām?)! Ja nelīdi dibencaurumā partijai, tad tu biji "nekas" un sauca tevi "nekā"! Oi kā vajadzētu te dažus labus tagadējā apziņas līmenī (nevis 7 gadu vecumā, kad viss liekas "maļina") teleportēt uz kādu 74-84 gadu un lai tad padzīvo tur kādu gadiņu!
Pilnīgi piekrītu, un vēl tualetes papīra vietā pat avīžu nebija, toties 2 reizes gadā bija jāiet obligātajās demonstrācijāsun jākliedz" Slava KPSS, Ļeņin vsegda živoj..."Un ja kaut kur sāka pārdot kvalitatīvu preci- kliedza " Tam import dajut" un vēl sarkanie marazmātiķi izdeva dekrētu par sieviešu nacionalizāciju:
Маразм большевизма: "Декрет о национализации...

     [+] [-]

, 2016-09-04 23:10, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: svomalraH, 22:56, pirms 4 minūtēm, ignorēt, atbildēt

neputns rakstīja: Tak tagad gandrīz katrā pilsētelē ir gan stadioni, gan sporta halles saceltas. Nu tajās vismaz, kur ir bijuši pietiekami apsviedigi cilvēki, lai uzrakstītu projektu un dabūtu eiropas līdzfinansējumu. Kad tu pēdējo reizi esi pabraukājis pa LV apkārt? Vai arī balsti savu viedokli uz vecu info?

Kādu veco infu ?
Ko nozīmē sacelti katrā pilsētā ? Vēlreiz tev saku,ko Rīgā bērns izejot pagalmā var darīt ? Ir kāds bērnu laukums ?
Es tos neesmu redzējis. Jēkabpilī,kā nebija hokeja halles,tā nav.
Jēkabpilī kā bija viens Vārpas stadions uz pilsētu,tā ir.
Par kādiem stadioniem tu man te fletē ?
Ne jau bērni tev galvenajā pilsētas stadionā trenējas
Kur ir laukumi bērniem ?

Dēliņ,atbrauc uz ventspil un aizmirst sav holand.Mūsu mazajā pilsētā ir trīs dabīgie futbola laukumi,plus divi mākslīgie.Spēlē un priecājies.Maza piebilde.Šeit netaisosn slavēt Ventspils infrakstut ūru,jo kamēr nebūs centrālajā stdionā apgaismojums,Lemberga kliķe manu balsu vēlēšanās negūs.Tas ir tā kā Āmen!!!
Lūk tas arī ir,par ko es runāju. Katrā LV pilsētā tā jābūt,lai būtu kādi panākumi. Ventspilij ir noveicies.

NL tādi sintētiskie laukumi ir katrā dažu ielu nostūri,salīdzinājumam.
Tā kā līdz tam līmenim vēl patālu arī tavai pilsētai.
+ Uz katras ielas ir bērnu laukums kur izejot no mājas var futi pakapāt.

     [+] [-]

, 2016-09-04 23:10, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Lasu un brīnos,es 84 jau laiciņu kā dzīvoju šai saulē,tā kā tik tālu atceros bez taviem šausmu stāstiem.
80 gadi vispār bija treknākie PSRS gadi. Ja tu man stāstītu vēl par 50 tajiem gadiem,es nedaudz ieklausītos tavos pasaku stāstos.

Jā un kā mani senči varēja būt saistīti ar tevis minētajiem brīnumiem,ja no abām pusēm bija izsūtīti uz Sibīriju ?
Man ģimenē ir cilvēciņi vēl tagad dzīvi,kas to ir piedzīvojuši,tā kā nefleitē te man par 74-84 ciešanu gadiem
Vēl joprojām viss ir baltās vai melnās krāsās! Atskiriba tikai tāda, ka ja agrāk viss bija balts vai melns kopēji, tagad balts vai melns- individuāli!

  +1 [+] [-]

, 2016-09-04 23:11, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Bet bez visa tā arī kāds treknais pilsētas mērs varētu padomāt par sporta laukumu izveidi. Tajos pašos pagalmos uzsliet kādu mākslīgo laukumu + ar kādu basketbola grozu.
Stimulēt kādus uzņēmējus,kas izveido bērnu sporta sekcijas utt.
Lai tie mājās nesēž. Kur bērns izejot no mājas pilsētā var patrenkāt bumbu ? Cik tādu vietu,pagalmu ir ?
Ja NU kāds no PSRS laikiem palicis.
Tagad sovok ar pagalmiem nepietiek, vajag halles un masveidību, trenerus, sarkanie bandīti 50 gadu laikā varēja tikai vienu uzcelt-dvorec sporta na Kriš Barona...

     [+] [-]

, 2016-09-04 23:12, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Lūk tas arī ir par ko es runāju. Katrā LV pilsētā tā jābūt,lai būtu kādi panākumi. Ventspilij ir noveicies.

NL tādi sintetiskie laukumi ir katrā dažu ielu nostūri,salīdzinājumam.
Tā kā līdz tam līmenim vēl patālu arī tavai pilsētai.
Bet kas tos laukumus lai uzceļ, ja visi, lūpu uzmetuši, tupēs vakareiropā. Kā tavā dzimtajā Žabā iet, laikam tā pati posta aina?

     [+] [-]

, 2016-09-04 23:14, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Vēl joprojām viss ir baltās vai melnās krāsās! Atskiriba tikai tāda, ka ja agrāk viss bija balts vai melns kopēji, tagad balts vai melns- individuāli!
Tā tomēr ir milzīga atšķirība. Laikam to arī sauc par demokrātiju.
Ka karam var būt melns un balts,nevis kolektīvi.
Man jau liekas ka tas melns un balts LV atkal paliek par kolektīvu štelli.
Kas biedē.Nevar pat savu viedokli pateikt,lai kāds nekluptu krāgā.

     [+] [-]

, 2016-09-04 23:16, pirms 8 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Ha ha hahahahahah !!!!

super!!! Vācija ar 60 % pašatdevi ! kā ar kruīzkontroli paņēma !
Nekas, puikiņ, tu vēl dabūsi apdedzināties. Ne tikai pirkstiņus vien apsvilināsi, preteklīt. Laikam jau nemaz neapjēdz, cik riebīgi patiesībā tādi kā tu un tev līdzīgie"troļļi", "antifani", utt. esat.

     [+] [-]

, 2016-09-04 23:17, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Bet kas tos laukumus lai uzceļ, ja visi, lūpu uzmetuši, tupēs vakareiropā. Kā tavā dzimtajā Žabā iet, laikam tā pati posta aina?
Strādnieki vainīgi?
No 100% infrastruktūras finansējuma- 50% aiziet precēs un pakalpojumos un ar to būtu jāsāk! Labāk aizbrauks tūrismā, kā ieguldīs infrastruktūrā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-09-04 23:19, pirms 8 gadiem
mozilla rakstīja: Smuki pateici krasava ! Bet es nesaku ka psrs bija slikti , man bija poh un tagad arī poh kurš naudu slauka
Nezinu, kur slaucīji naudu sovok laikā, bet man bija par 195 rubļiem jāstrādā no 8.00 līdz 19.00 un vēl divas sestdienas mēnesī, un kad nācu no darba - veikalā bija tikai zivju konservi, ragi, nagi. Sestdienās stāvēju 2-3 stundas pēc desas- visi kliedza - " po kilogramu, boļše nedavatj."
Un vienreiz nedēļā- obligātās politinformācijas, kur jāatreferē- Brežņeva " Malaja Zemļa"- kāds pasaules literatūras šedevrs. Vēl ceru. ka komunistisko ideoloģiju tiesās ka fašistisko...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-04 23:19, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Tā tomēr ir milzīga atšķirība. Laikam to arī sauc par demokrātiju.
Ka karam var būt melns un balts,nevis kolektīvi.
Man jau liekas ka tas melns un balts LV atkal paliek par kolektīvu štelli.
Kas biedē.Nevar pat savu viedokli pateikt,lai kāds nekluptu krāgā.
Tak kurš klūp krāgā? Tev tā tieksme pārspīlēt skatos nav gājusi mazumā tev viens skatījums uz lietām, citiem atkal cits, un tā mēs te visi dalāmies, kurš civilizētāk, kurš ne tik ļoti

     [+] [-]

, 2016-09-04 23:20, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Bet kas tos laukumus lai uzceļ, ja visi, lūpu uzmetuši, tupēs vakareiropā. Kā tavā dzimtajā Žabā iet, laikam tā pati posta aina?
Nekad neesmu dzīvojis ŽBK.
Dzīvoju kādreizējā Orlova lielā. Kā tā saucās tagad,nezinu.
Tas ir Krustpils centrs. Tev tā,orientierim.

     [+] [-]

, 2016-09-04 23:23, pirms 8 gadiem
16 lapas piebļāvuši
šodien kaut kā to paņēmu mierīgi, bet droši vien OS laikā būs skumji, pierasts ka tur esam.

     [+] [-]

, 2016-09-04 23:23, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Nekad neesmu dzīvojis ŽBK.
Dzīvoju kādreizējā Orlova lielā. Kā tā saucās tagad,nezinu.
Tas ir Krustpils centrs. Tev tā,orientierim.
No tavas puses esmu ievērojis dažu vārdu neparastu rakstību- marafons, pafoss. Proti, t vietā f, tā gluži krieviski. Tāpēc secināju, ka tādi puskrievi andrīši pēc statistikas visvairāk sastopami ŽBK.

     [+] [-]

, 2016-09-04 23:24, pirms 8 gadiem
janijs56 rakstīja: Nezinu, kur slaucīji naudu sovok laikā, bet man bija par 195 rubļiem jāstrādā no 8.00 līdz 19.00 un vēl divas sestdienas mēnesī, un kad nācu no darba - veikalā bija tikai zivju konservi, ragi, nagi. Sestdienās stāvēju 2-3 stundas pēc desas- visi kliedza - " po kilogramu, boļše nedavatj."
Un vienreiz nedēļā- obligātās politinformācijas, kur jāatreferē- Brežņeva " Malaja Zemļa"- kāds pasaules literatūras šedevrs. Vēl ceru. ka komunistisko ideoloģiju tiesās ka fašistisko...
Tev vienam nabagam,pārējie pārēdušies ņurrāja aiz labsajūtas.
Jūs j.banos cietējus jau noriebies klausīties. Pārējie bļeg uz mēness dzīvoja tai laikā.

     [+] [-]

, 2016-09-04 23:25, pirms 8 gadiem
janijs56 rakstīja: Pilnīgi piekrītu, un vēl tualetes papīra vietā pat avīžu nebija, toties 2 reizes gadā bija jāiet obligātajās demonstrācijāsun jākliedz" Slava KPSS, Ļeņin vsegda živoj..."Un ja kaut kur sāka pārdot kvalitatīvu preci- kliedza " Tam import dajut" un vēl sarkanie marazmātiķi izdeva dekrētu par sieviešu nacionalizāciju:
http://www.perunica.ru/istoria/5267-marazm-bolshevizma-dekret-o-nacionalizacii-zhenschin.html
Nu man 9. maija demonstrācijās un uz "oktobra(revolūcijas) svētkiem" vēl 80. gadu beigās pat no profenes dzina (bija jāiet, citādi - neattaisnots kavējums)! Harļikam tur tikai kaut kāda baigā "maļina" ir bijuši visi baigi labi dzīvojuši pat neskatoties, ka no abām pusēm (kā šis saka) uz Sibīriju ir tikuši izsūtīti! Liekas, ka viņš kādā citā realitātē ir dzīvojis.... čalim joprojām viss ir tik melns vai balts, ja esi pret krieviem, tad noteikti esi par amerikāņiem un čalis nespēj iedomāties, ka var būt tādi kam riebjas gan vieni gan otri, jo abi ir $ūdu taisītāji šajā pasaulē un bez šīm "īpašajām nācijām", kas tur visu gaisu maisa iespējams pasaulē būtu bišķi mierīgāk dzīvot...

     [+] [-]

, 2016-09-04 23:25, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Te tak nevienu vien reizi ir teikts, ka basketbols nav tik skatāms. Par to interesejas tie, kas ar to nodarbojas. Videjam latviesu majsaimniekam/-cei tas nav vajadzīgs, jo ir vienmuļš.
Kapēc turkiem , serbiem , jeņķiem, lietuviešiem nav vienmuļš? Es domāju, ka pie mums ir mode... Ja masu mediji promotēs pokemonu ķeršanu, visi uz to...Vienīgais, ka krievi nenāk ( ar dažiem izņēmumiem) trenēties basketbolā, jo tur treniņos runā latviski...Bez tam vai ta mājsaimnieces ir galvenie sporta arēnu apmeklētāji? Bet kur tad veči, jaunatne?

     [+] [-]

, 2016-09-04 23:27, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Nu man 9. maija demonstrācijās un uz "oktobra(revolūcijas) svētkiem" vēl 80. gadu beigās pat no profenes dzina (bija jāiet, citādi - neattaisnots kavējums)! Harļikam tur tikai kaut kāda baigā "maļina" ir bijuši visi baigi labi dzīvojuši pat neskatoties, ka no abām pusēm (kā šis saka) uz Sibīriju ir tikuši izsūtīti! Liekas, ka viņš kādā citā realitātē ir dzīvojis.... čalims joprojām viss ir tik melns vai balts, ja esi pret krieviem, tad noteikti esi par amerikāņiem un čalis nespēj iedomāties, ka var būt tādi kam riebjas gan vieni gan otri, jo abi ir šudu taisītāji šajā pasaulē un bez šīm "īpašajām nācijām", kas tur visu gaisu maisa iespējams pasaulē būtu bišķi mierīgāk dzīvot...
Nebūs šīs nācijas, tad būs citas!
Palasi ko darīja 16-18.gs GB, Nīderlande, Portugāle.
Ar labdarību jau nenodarbojās...

     [+] [-]

, 2016-09-04 23:27, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: No tavas puses esmu ievērojis dažu vārdu neparastu rakstību- marafons, pafoss. Proti, t vietā f, tā gluži krieviski. Tāpēc secināju, ka tādi puskrievi andrīši pēc statistikas visvairāk sastopami ŽBK.
Varbūt tāpēc,ka es tos arī rakstu krieviski,tikai latīņu burtiem ?
Par to neesi aizdomājies ?
Man krievu valodā vēl tagad pieder skolas anti rekords diktātā,30 vārdos 27 kļūdas. Tā kā vari iepūst tam Andrītim okstā,no tā ne silts,ne auksts.

     [+] [-]

, 2016-09-04 23:29, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Varbūt tāpēc,ka es tos arī rakstu krieviski,tikai latīņu burtiem ?
Par to neesi aizdomājies ?
Man krievu valodā vēl tagad pieder skolas anti rekords diktātā,30 vārdos 27 kļūdas. Tā kā vari iepūst tam Andrītim okstā,no tā ne silts,ne auksts.
Nu vecozēn, skatos nokaitinājuši Tevi

     [+] [-]

, 2016-09-04 23:30, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Nu vecozēn, skatos nokaitinājuši Tevi
Tieši otrādi

     [+] [-]

, 2016-09-04 23:31, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: vai tas harlamovs idiots vai viņam kāds maksā nudu pr ideoloģijas paušanu ēterā.

Tu mērkāķ,man nav citu vārdu priekš tevis,mana ome naktī Ventspilī stāvēja veikalā rindā astoņdesmitos gados,lai nopirktu ragus nagus vai vēl kaut ko līdzīgu.Tā kā smerdeli turi muti ciet par padomju laikiem.
Varēja cūkas pagrabā audzēt!...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-09-04 23:32, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Tā tomēr ir milzīga atšķirība. Laikam to arī sauc par demokrātiju.
Ka karam var būt melns un balts,nevis kolektīvi.
Man jau liekas ka tas melns un balts LV atkal paliek par kolektīvu štelli.
Kas biedē.Nevar pat savu viedokli pateikt,lai kāds nekluptu krāgā.
Redz atšķirība ir tāda, ka Tu savu viedokli tagad vari izteikt! Tad par šādu "atškirīgu viedokļu" (kas atšķīrās no kompartijas nospraustā kursa) iztekšanu varēja arī aiz restēm tikt vai arī pie baltajiem lāčiem paciemoties! Ja iesmērētu vēl "dzimtenes nodevību", tad arī pie sienas varēja pielikt!

  +1 [+] [-]

, 2016-09-04 23:32, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Varbūt tāpēc,ka es tos arī rakstu krieviski,tikai latīņu burtiem ?
Par to neesi aizdomājies ?
Man krievu valodā vēl tagad pieder skolas anti rekords diktātā,30 vārdos 27 kļūdas. Tā kā vari iepūst tam Andrītim okstā,no tā ne silts,ne auksts.
Nu ja, to es saku- krieviskais variants. Tur, Žabā, zinu vienu kolorītu veci, kam uz dūres kauliņiem kirilicā Janka uztetovēts. Tas, strēbjot valteri, tos laikus arī ar nostaļğiju atceras. Visa kā toreiz vairăk bijis. Arī zobu, piemēram.

     [+] [-]

, 2016-09-04 23:33, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Tev vienam nabagam,pārējie pārēdušies ņurrāja aiz labsajūtas.
Jūs j.banos cietējus jau noriebies klausīties. Pārējie bļeg uz mēness dzīvoja tai laikā.
Kuri būtu tie pārējie- tu un mozilla? Jo visi citi runā par to, cik štruntīgi bijis