Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvija zaudē un atvadās no augstākās divīzijas

Didzis Rudmanis
Didzis Rudmanis

Latvija zaudē un atvadās no augstākās divīzijas
Foto: Almirs Sibagatuļļins

Šodien Ufā pasaules čempionāta junioriem pēdējo spēli aizvadīja Latvijas jaunie hokejisti, mačā ar teju graujošo 2:5 piekāpjoties Vācijas izlasei un tādējādi zaudējot vietu pasaules čempionāta augstākajā divīzijā. Vārtus izlases labā guva Lauris Rancevs un Artūrs Kuzmenkovs.

Latvijas izlase maču sāka ar noraidījumu, kad 2+10 minūšu sodu saņēma Edgars Kurmis. taču vācieši bīstamas situācijas pie Punnenova sargātajiem vārtiem radīja gan viņu vairākuma, gan arī mazākuma laikā. Augstais mača temps jau drīz noveda pie dažādām kļūdām hokejistu spēlē, taču pirmā perioda otrajā pusē vadībā izvirzījās Latvijas hokejisti, mača pirmos vārtus gūstot Laurim Rancevam.

Mača rezultātu izlīdzināt vāciešiem izdevās jau otrās trešdaļas 6. sekundē, kad precīzs bija Tobiass Rīders. Perioda turpinājumā laba iespēja gūt vārtus bija Robertam Lipsbergam. Mača gaitu pilnībā dominēja vācieši, latviešiem vienus pēc otra nopelnot arī virkni noraidījumu.

Perioda vidū Vācijas hokejistiem izdevās izvirzīties vadībā, kad skaitlisko vairākumu realizēja pārvērta Leons Draizaitls. Jāatzīmē, ka vien mirkli iepriekš uz pretinieku vārtiem mazākumā bija izrāvies Artūrs Ševčenko, ripu raidot garām vārtiem.

Ivars Punnenovs vairākkārt glāba komandu no vēl vienu vārtu zaudējuma, taču trešdaļas izskaņā vāciešiem izdevās panākt arī 3:1, kad precīzs bija Kristians Kretšmans.

Trešajā periodā vācieši spēles stilu nemainīja, aktīvi uzbrūkot Latvijas vārtiem. Perioda ievadā Latvijas hokejistu aizvadīja pagalam neveiksmīgu vairākumu, un vien minūti vēlāk jau 5:1 Vācijas labā panāca Leons Draizaitls.

Jau perioda vidū Latvijas izlase uzsāka spēli ar sešiem laukuma spēlētājiem, izsmisīgi cenšoties atgūties, taču vācieši regulāri ripu raidīja pāri visām zonām, visbeidzot, piecas minūtes pirms pamatlaika beigām tukšos vārtos ripu raidot Sebastianam Uvīram. Mirkli vēlāk vienus vārtus guva Artūrs Kuzmenkovs, taču tas arī bija viss – Latvija piedzīvoja kaunpilnu zaudējumu ar 2:5.

Līdz ar šo neveiksmi, Latvija ir zaudējusi vietu pasaules čempionāta junioriem augstākajā divīzijā. Nākamgad komanda turnīrā tiksies ar Austrijas, Baltkrievijas, Dānijas, Polijas un Slovēnijas jaunajiem hokejistiem.

Pasaules čempionāts junioriem, 4. janvāris

Latvija – Vācija 2:5 (1:0, 0:3, 1:2)
Vārti: 15:25 Rancevs (Rosinskis, Ševčenko) 1:0, 20:06 Rīders (Draizaitls) 1:1, 30:30 Draizaitls (Kahūns, Rīders, vair.) 1:2, 36:04 Kretšmans (Uvīra, Draizaitls) 1:3, 45:36 Draizaitls (Rīders) 1:4, 55:28 Uvīra (Lata, maz., tukšos vārtos) 1:5, 58:32 Kuzmenkovs (Zvirbulis, R.Lipsbergs) 2:5
Soda minūtes: 24 - 12
Metieni: 40 - 27
Vārtsargi: Ivars Punnenovs – Marvins Kupers

Latvijas hokeja izlases sastāvs:

Vārtsargi: Ivars Punnnenovs (Vadims Miščuks)
1.maiņa: Rinalds Rosinskis, Krišs Lipsbergs – Edgars Kulda, Teodors Bļugers, Ņikita Jevpalovs
2.maiņa: Edgars Siksna, Edmunds Augstkalns - Roberts Lipsbergs, Artūrs Kuzmenkovs, Kārlis Ozoliņš
3.maiņa: Kristaps Nīmanis, Patriks Škuratovs - Artūrs Ševčenko, Edgars Kurmis, Lauris Rancevs
4.maiņa: Pauls Zvirbulis - Andris Siksnis, Rihards Bukarts

Turnīra par palikšanu augstākajā divīzijā tabula:

VKomandaSU-UP-ZP-ZVārtiP
1.Somija22 - 0 - 0 - 013:16
2.Slovākija21 - 1 - 0 - 07:45
3.Vācija31 - 0 - 1 - 16:124
4.Latvija30 - 0 - 0 - 36:150

Latvijas izlases spēļu grafiks:

datumslaiksspēle
26.12.2012.1:5Latvija - Somija
27.12.2012.7:2Šveice - Latvija
29.12.2012.1:5Latvija - Zviedrija
30.12.2012.4:2Čehija - Latvija
03.01.2013.5:3Slovākija - Latvija
04.01.2013.5:2Vācija - Latvija

Izmantotie resursi:
Redirect to 2013 WM20 - International Ice...
Onlajny.com | online přenosy sportovních utkání

  +5 [+] [-]

, 2013-01-04 13:19, pirms 12 gadiem
Nu ko, varbūt ka tā arī ir labāk - nākošsezon nebūsim par kājslauķi komandām, kuras spēlē hokeju !!!
Vienīgi paliek bail, ka pēc pāris gadiem, ar šādu spēli un attieksmi, nāksies spēlēt pret Azerbaidžānu un Palestīnu !!!
Kādreiz Latvijā bija čaļi, kuri izvilka izlasi uz A divīziju, tagad ir tādi, kuri izlasi nogremdēja...

 +20 [+] [-]

, 2013-01-04 13:19, pirms 12 gadiem
Loģisks iznākums

 +26 [+] [-]

, 2013-01-04 13:19, pirms 12 gadiem
Nākamgad jāuzvar un jātiek atpakaļ uz augstāko divīziju.

 +51 [+] [-]

, 2013-01-04 13:20, pirms 12 gadiem
Tambijevam šobrīd vajag tikai divas lietas
1) Papīra lapu
2) Rakstāmo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2013-01-04 13:20, pirms 12 gadiem
Bez vārdiem,nu neko vismaz turpmāk cerams kādu uzvaru izcīnīs zemākā līgā!

  +4 [+] [-]

, 2013-01-04 13:20, pirms 12 gadiem
Man prieks -Без Границ.beidzot tambiku izmetis miskastē.klyskas vietā rikša

 +37 [+] [-]

, 2013-01-04 13:21, pirms 12 gadiem
Tambelmausim ir jāaiziet no izlases stūres

  +3 [+] [-]

, 2013-01-04 13:21, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Tambijevam šobrīd vajag tikai divas lietas
1) Papīra lapu
2) Rakstāmo
Un mietu

 +31 [+] [-]

, 2013-01-04 13:21, pirms 12 gadiem
Leonīds jāpatriec no visurienes!!

  +4 [+] [-]

, 2013-01-04 13:21, pirms 12 gadiem
gggg rakstīja: Un mietu
sūdainu!

  +4 [+] [-]

, 2013-01-04 13:22, pirms 12 gadiem
Breakpoint rakstīja: Kādreiz Latvijā bija čaļi, kuri izvilka izlasi uz A divīziju, tagad ir tādi, kuri izlasi nogremdēja...
Lūdzu, padalies ar tiem spēlētājiem, kas kādreiz vilka izlasi uz U 20 eliti. Esi lietas kursā cik reižu kopš neatkarības atjaunošanas mēs tur esam bijuši?
Slēpts komentārs: playthegame

  +4 [+] [-]

, 2013-01-04 13:22, pirms 12 gadiem
Ko es teicu,ka sitie neko nespej izdariit..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-01-04 13:23, pirms 12 gadiem
Kalvinators rakstīja: Lūdzu, padalies ar tiem spēlētājiem, kas kādreiz vilka izlasi uz U 20 eliti. Esi lietas kursā cik reižu kopš neatkarības atjaunošanas mēs tur esam bijuši?
Atceries kaut vai Karsuma paaudzi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-01-04 13:23, pirms 12 gadiem
sidarovs rakstīja: blugers - mes cīnīsiemies par medaļām!!! protams protams...
Nu to viņš domāja par nākamo gadu acīmredzot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +30 [+] [-]

, 2013-01-04 13:24, pirms 12 gadiem
Tāpēc nevajaga PIRMS čempiona plātīties ar nereāliem plāniem!!!
Slēpts komentārs: Osis007
Slēpts komentārs: Osis007
Slēpts komentārs: playthegame

 +43 [+] [-]

, 2013-01-04 13:24, pirms 12 gadiem
flipsider rakstīja: Pirms nolikt:

Vacieshiem

1993- 560
1994- 575
1995-625

Lai jums laba diena.
Kas tas tāds? Alga doičmarkās?
Slēpts komentārs: gggg
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: playthegame
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2013-01-04 13:25, pirms 12 gadiem
Tambijevs - šajā čempionātu gribu cīnīties par kaut ko vairāk kā palikšanu elitē!
Tālu puikas aizcīnījās!

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 13:25, pirms 12 gadiem
anjo rakstīja: Kas tas tāds? alga doičmarkās?
Man liekas, ka tas ir spēlētaju skaits.

P.S TU gan labāk pazūdi no šejienes , citādi Imperators tev uzbrauks par tiem kebabiem atkal
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-01-04 13:26, pirms 12 gadiem
Bravo - to ir jāmāk

     [+] [-]

, 2013-01-04 13:27, pirms 12 gadiem
Vieniigais,kas man naak praataa- ir,ka vajag attiistiit Latvijas hokeja skolu,ja sis ir muusu sports nr1!

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 13:27, pirms 12 gadiem
Lipmani padzīt arā, mūsu hokeju gremdē

     [+] [-]

, 2013-01-04 13:27, pirms 12 gadiem
Breakpoint rakstīja: Atceries kaut vai Karsuma paaudzi.
Tad kad mēs pa ilgiem laikiem (vai pirmoreizi?) iekļuvām elitē? Izcīnījām tur vienu uzvaru pret Norvēģiem?
Jā, tie gan bija zelta laiki..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2013-01-04 13:28, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Man liekas, ka tas ir spēlētaju skaits.
Tad jau arī Ķīnu klāt var piemest Salīdzinājumam.

     [+] [-]

, 2013-01-04 13:28, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Man liekas, ka tas ir spēlētaju skaits.

P.S TU gan labāk pazūdi no šejienes , citādi Imperators tev uzbrauks par tiem kebabiem atkal
spēlētaju skaits tas nav

 +10 [+] [-]

, 2013-01-04 13:28, pirms 12 gadiem
nekas traģisks nav noticis..tāda apmēram arī ir mūsu vieta..cita lieta ka arī komandas no B grupas ir aptuveni mūsu līmenī..un tikt atpakaļ būs daudz grūtāk..bet dzīve ar to nebeidzas..tajā vecumā vienkārši ir jāspēlē un jāaug meistarībā..un neba jau 5-6 spēles sezonā PČ ir noteicošās izaugsmei..vai spēlē A vai B grupā mūsu līmeņa izlasei starpība nekāda, cita lieta ka pretižs rīvē kanti..un dīvāna profesionāļiem baigi sāpīgi,...

  +4 [+] [-]

, 2013-01-04 13:29, pirms 12 gadiem
Osis007 rakstīja: Varētu padomāt,ka viņš vienīgais ir vainīgs pie iznākuma! Takš pokemoni domājat vienreiz ar galvu. Ko jūs gribat,nav tas hokeja līmenis mums tik augsts!
protams, ka viņš ir vainīgs. Kam tad viņš ir domāts ja ne komandas vadīšanai? cik iespējas uzvarēt viņš pakāsa? Čehi bija ņemami, slovāki vēl jo vairāk. Par fričiem nemaz nerunājot. Trenerim ir komanda jāvada un jāmotivē spēlēt. tie vēl ir pusaudži, kuriem emocionālais spēlē pārāk lielu lomu.
Ja viņš pēc tavām domām tur ir tikai smukuma pēc tad viņa vietā var atrast arī citus trenerus, daudz izskatīgākus
Turklāt tie negrūdīs pilnu komandu ar saviem spēlētājiem, bet skatīsies uz hokejistiem objektīvi.

  -1 [+] [-]

, 2013-01-04 13:29, pirms 12 gadiem
KALPAKS rakstīja: Vieniigais,kas man naak praataa- ir,ka vajag attiistiit Latvijas hokeja skolu,ja sis ir muusu sports nr1!
Problēma ir tā, ka visam vienkārši nepietiek cilvēku, ir baskets, futbols, hokejs, basketbols, volejbols , vieglatlētika un viss kas ap to, utt tiri piri ziemas , vasaras sporta veidi utt. Rezultāts ir tāds kāds tas ir.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 13:29, pirms 12 gadiem
Kalvinators rakstīja: Tad kad mēs pa ilgiem laikiem (vai pirmoreizi?) iekļuvām elitē? Izcīnījām tur vienu uzvaru pret Norvēģiem?
Jā, tie gan bija zelta laiki..
Tu gribi teikt, ka ar šadu spēli kā šogad, mēs Norvēģus uzvarētu ???
Jeb, varbūt šī izlase ir visu laiku labākā ???

  -2 [+] [-]

, 2013-01-04 13:29, pirms 12 gadiem
drausmas, Vacijai hokeja zaudet, valsts , kas visiem ar 0:10 parasti pagruz

     [+] [-]

, 2013-01-04 13:29, pirms 12 gadiem
Cien.vecāki!Sūtiet savus dēlus mācīties,apgūt profesijas...

  +2 [+] [-]

, 2013-01-04 13:29, pirms 12 gadiem
nu žēl gan.
no otras puses jāaceras, ka šie jauniešu čempionāti tādai valstij kā Latvija, kur spēlētāju dinamika ir maza un var būt tā, ka ļoti labie spēlētāji rodas tikai ik pēc 2-3 gadiem, ņeko īpašu neizsaka.
Mums nav gluži tā, ka iespējams visu laiku turēt vienu līmeni. Nav jau to spēlētāju tik daudz, no kā izlasīt.

Vienīgais, kas ir kaut kāds rādītājs ir lielā izlase.

Lielākais mīnuss, ka nu jaunajiem nākamgad būs skautiem grūtāk acīs būs tikt.

  +2 [+] [-]

, 2013-01-04 13:30, pirms 12 gadiem
Augstākajā divīzijā palika 9 komandas. Cik reižu mūsu lielā izlase būtu izkritusi uz B divīziju?

 +13 [+] [-]

, 2013-01-04 13:30, pirms 12 gadiem
Mums LV vienkārši pietrūkst labu speciālistu. Hokejistos nav nekādas vainas. Kāpēc lai būtu vaina hokejistos, ja visi mūsējie spēlē hokeju, tādā pat līmenī, kā krievi, kanādieši, amerikāņi, slovāki, somi, zviedri utt..... Individuāli mūsējie arī sevi māk pierādīt. VIenkārši trūkst speciālistu un beidzot jāpārkāpj tā stulbā latviešu mentalitāte.

  +4 [+] [-]

, 2013-01-04 13:30, pirms 12 gadiem
5RF rakstīja: Lipmani padzīt arā, mūsu hokeju gremdē
Nefantazē,Lipmanis ir vienīgais kas to murgu var izturēt!

Pārējie jau pēc pāras mēnešiem atkāptos

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 13:30, pirms 12 gadiem
Smacee nost rakstīja: nekas traģisks nav noticis..tāda apmēram arī ir mūsu vieta..cita lieta ka arī komandas no B grupas ir aptuveni mūsu līmenī..un tikt atpakaļ būs daudz grūtāk..bet dzīve ar to nebeidzas..tajā vecumā vienkārši ir jāspēlē un jāaug meistarībā..un neba jau 5-6 spēles sezonā PČ ir noteicošās izaugsmei..vai spēlē A vai B grupā mūsu līmeņa izlasei starpība nekāda, cita lieta ka pretižs rīvē kanti..un dīvāna profesionāļiem baigi sāpīgi,...
tieši tā.

  -2 [+] [-]

, 2013-01-04 13:31, pirms 12 gadiem
Redzēsim, kurš smiesies nākamgad, kad vāciešiem vajadzēs izņemt, bet Latvija metīs iekšā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2013-01-04 13:31, pirms 12 gadiem
Uz redzi, Ļoņa!

  -2 [+] [-]

, 2013-01-04 13:31, pirms 12 gadiem
RobertsR rakstīja: Hokejistos nav nekādas vainas. Kāpēc lai būtu vaina hokejistos, ja visi mūsējie spēlē hokeju, tādā pat līmenī, kā krievi, kanādieši, amerikāņi, slovāki, somi, zviedri utt..... Individuāli mūsējie arī sevi māk pierādīt.
Tev nu gan ir plašs fantāzijas lidojums aš apsmējos

  +4 [+] [-]

, 2013-01-04 13:32, pirms 12 gadiem
Un cerams arī atvadās no Tambas Lambas !!!

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 13:32, pirms 12 gadiem
Slepishevs zināja...

  -1 [+] [-]

, 2013-01-04 13:32, pirms 12 gadiem
fasans rakstīja: Jaunatnes hokejs Latvijā ir katastrofāls dēļ stulbās valsts.
Kas ir valsts? Tu neesi tās sastāvdaļa? Vai tu sevi uzskati par stulbu? Bet, ja runā par valdību, tā nav ideāla, bet labākā, kāda mums ir bijusi līdz šim

  +8 [+] [-]

, 2013-01-04 13:32, pirms 12 gadiem
Kalvinators rakstīja: Augstākajā divīzijā palika 9 komandas. Cik reižu mūsu lielā izlase būtu izkritusi uz B divīziju?
Nav salīdzināmi lielumi.
U20 elitē 10 komandas, lielajiem - 16
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-01-04 13:33, pirms 12 gadiem
eevija rakstīja: Cien.vecāki!Sūtiet savus dēlus mācīties,apgūt profesijas...
Hokejists ir profesija.
Tāda pati kā aktieris vai jurists.
Cik no tiem melnajiem tūkstošiem juristu, ekonomistu, zīmētāju utt., galu galā sasniedz kaut 1/10 no tā, ko sasniedz viduvējs hokejists bez sevišķiem talantiem?

Savukārt, ja ar profesijām tu domāji celtniēcību vai tml., tad domāju, ka sportisti ir jau atomātiski galvastiesu augstāk par jebkuru vārgulīgu vienaudzi, ja nu viņi pēkšņi sadomā apgūt šo arodu.

  +2 [+] [-]

, 2013-01-04 13:33, pirms 12 gadiem
Kalvinators rakstīja: Augstākajā divīzijā palika 9 komandas. Cik reižu mūsu lielā izlase būtu izkritusi uz B divīziju?
Kalvīti, es saprotu, ka tu esi sajūsmā par LV izlasi ???

  -4 [+] [-]

, 2013-01-04 13:33, pirms 12 gadiem
Zemgus kur tu biji

  +3 [+] [-]

, 2013-01-04 13:33, pirms 12 gadiem
Breakpoint rakstīja: Tu gribi teikt, ka ar šadu spēli kā šogad, mēs Norvēģus uzvarētu ???
Jeb, varbūt šī izlase ir visu laiku labākā ???
Šī gada Norvēģu juniorus domāju ka jā. Neaizmirsti ka mēs spēlējām bez komandas līdera, un arī pēdējā, svarīgākajā spēlē, mums nebija dotas atpūtas iespējas. Ņemot vērā to, kā nozīnījāmies pret Slovākiem, domāju ka mums būtu labas izredzes arī pret Vāciju.

Nesaku ka šī komanda varēja iegūt medaļas, bet gan to, ka bija muļķīgi tādas gaidīt. Latvijas hokeja saimniecība ir tāda kāda viņa ir, bet tajā ir muļķīgi vainot spēlētājus.

  +2 [+] [-]

, 2013-01-04 13:33, pirms 12 gadiem
NU PUIKINAM NEIET, BET VISAM HOKEJAM SOGAD NEIET

  -1 [+] [-]

, 2013-01-04 13:34, pirms 12 gadiem
R.C rakstīja: Zemgus kur tu biji
Zemgus īsto kvalitāti varēs redzēt, kad viņš nospēlēs sezonu Dinamo sistēmā.

  +3 [+] [-]

, 2013-01-04 13:34, pirms 12 gadiem
Man žēl to puišu, kas ieveda mūs augstākajĀ divīzijā un kas mūs noturēja tur. Droši vien sāpīgi būs dzirdēt viņiem, ka mūsējie izkrituši. Viela pārdomām visiem, lielākotiess trenneru korpusam un federācijai. Sākat darīt ko lietas labā!

  +3 [+] [-]

, 2013-01-04 13:34, pirms 12 gadiem
Vāji. Noteikti jāmaina treneris!

  +6 [+] [-]

, 2013-01-04 13:34, pirms 12 gadiem
Mūsu vieta tā vai tā - kaut kur ap 9.-11. grozāmies. Tā ka neredzu neko baigi apkaunojošu. Norvēģijas juniori nav elitē, bet pieaugušie tāpat ir top 10 skaitā, kur problēma? Nu ok nesanāca, bet vai tik par daudz paši negribam (šoreiz domāju visa veida "fanus").

  +5 [+] [-]

, 2013-01-04 13:34, pirms 12 gadiem
varam iedomāties, ko teiktu Tambijevs pēc spēles : " Ko jūs gribat ?! Latvijā hokejistu NAV , spēlētājus ES savācu pa lauku dīķiem, gandrīz nevienu no viņiem es nepazīstu, nestrādāju ar viņiem katru dienu pašreiz vai arī iepriekšējos gados... un vispār ES neesmu hokeja treneris , ja esat gudrāki , nāciet manā vietā nevis kritizējiet !"

Paldies Tambik par darbiņu ... esi brīvs

  +2 [+] [-]

, 2013-01-04 13:34, pirms 12 gadiem
Psc... Dānija un Baltkrievija.... būs grūti !

     [+] [-]

, 2013-01-04 13:35, pirms 12 gadiem
Hokejs jau ir tikai hokejs.
Dzīve ar to nebeidzas.
Kā kuram , tas gan, laikam..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 13:36, pirms 12 gadiem
Kalvinators rakstīja: Šī gada Norvēģu juniorus domāju ka jā. Neaizmirsti ka mēs spēlējām bez komandas līdera, un arī pēdējā, svarīgākajā spēlē, mums nebija dotas atpūtas iespējas. Ņemot vērā to, kā nozīnījāmies pret Slovākiem, domāju ka mums būtu labas izredzes arī pret Vāciju.

Nesaku ka šī komanda varēja iegūt medaļas, bet gan to, ka bija muļķīgi tādas gaidīt. Latvijas hokeja saimniecība ir tāda kāda viņa ir, bet tajā ir muļķīgi vainot spēlētājus.
Neviens nevaino konkrētus spēlētājus, bet gan komandu, treneri ieskaitot.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 13:36, pirms 12 gadiem
Un kā ir ar Šveici aizstāvi?
flipsider rakstīja: Pirms nolikt:

Vacieshiem

1993- 560
1994- 575
1995-625

Lai jums laba diena.

     [+] [-]

, 2013-01-04 13:36, pirms 12 gadiem
Rotting rakstīja: Psc... Dānija un Baltkrievija.... būs grūti !
Es pat riskēšu un teikšu, ka nedaudz uzmanīgi jāpaskatās uz Austrijas pusi, pēdējos gados šiem nekas nav bijis, bet tagad, šito u-20 viņiem sīkie vilka un noturēja grupā un pat solīdi rāva uzbrukumu, aizsardzība gan pakaļā šiem, bet tāpat. Jebkurā gadījumā vai nu Dānija vai Latvija, visticamāk. Baltkrievus es šobrīd vērtētu kā underdogus.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 13:37, pirms 12 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Valdībai nav jāorganizē hokeja čempionāti. Kaut kāds atbalsts ir jādod, bet par līgu organizāciju atbild federācija.
pilnīgi piekrītu, bet daudzi to nesaprot, tipa vienīgā problēma par ko jāuztraucas valdībai - par hokeja fanu labsajūtu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 13:37, pirms 12 gadiem
Ko tur raudaat,nezaudeejaam jau Japaanai.
Zaudeejaam Vacijai ar 5-2 ,Vacija paraadija ka ir stipraka.
Dzeki malachi taa pat ka vispaar cinijaas ,nesanaaca nekas nakoshreiz gan paveiksies gan ar grupu ,gan veiksme nedaudz palidzees.

     [+] [-]

, 2013-01-04 13:37, pirms 12 gadiem
Breakpoint rakstīja: Kalvīti, es saprotu, ka tu esi sajūsmā par LV izlasi ???
Es tikai gribu pateikt, ka nedomāju, ka mūsu vieta būtu kaut kur augstāk. Nu, ar Vāciju vēl varējām pacīnīties.

  -2 [+] [-]

, 2013-01-04 13:37, pirms 12 gadiem
RobertsR rakstīja: Mums LV vienkārši pietrūkst labu speciālistu. Hokejistos nav nekādas vainas. Kāpēc lai būtu vaina hokejistos, ja visi mūsējie spēlē hokeju, tādā pat līmenī, kā krievi, kanādieši, amerikāņi, slovāki, somi, zviedri utt..... Individuāli mūsējie arī sevi māk pierādīt. VIenkārši trūkst speciālistu un beidzot jāpārkāpj tā stulbā latviešu mentalitāte.
Znaroks, domāju, bija ļoti labs speciālists. No bērniem līdz lielajiem bija ok.
Domāju, gan jau pēc gadiem 2-3 redzēsim viņu pie LV stūres atkal, ja vien viņu nepaņems vadīt Rus izlasi
Vecos hokejistus, kas ir vismaz nedaudz harizmātiski, ir jāievirza treneru pēdās. Domāju, tas nav ceļš, ko īpaši akcentē, kad spēlētāji beidz karjeru.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 13:38, pirms 12 gadiem
Dobleens rakstīja: labi vien ir, jēga mums no tās augstākās divīzijas, ja katru reizi kuļamies pa beigām un spēlējam izdzīvošanai?
pēc tavas loģikas - labāk būt pirmajam derevņā nekā pēdējam pilsētā

     [+] [-]

, 2013-01-04 13:38, pirms 12 gadiem
Kalvinators rakstīja: Es tikai gribu pateikt, ka nedomāju, ka mūsu vieta būtu kaut kur augstāk. Nu, ar Vāciju vēl varējām pacīnīties.
Pacīnījāmies ??? Ar to arī pietiktu...tur jau tas suns ir aprakts.

     [+] [-]

, 2013-01-04 13:39, pirms 12 gadiem
St_Germain rakstīja: pilnīgi piekrītu, bet daudzi to nesaprot, tipa vienīgā problēma par ko jāuztraucas valdībai - par hokeja fanu labsajūtu
Es teiktu , ka pat neko nav jāuztraucas, dzīve i pārāk īsa lai uztrauktos

  +7 [+] [-]

, 2013-01-04 13:39, pirms 12 gadiem
Visvairāk man nepatika tas, cik klusi bija mūsu izlases līderi

  +2 [+] [-]

, 2013-01-04 13:39, pirms 12 gadiem
semerjaks rakstīja: pēc tavas loģikas - labāk būt pirmajam derevņā nekā pēdējam pilsētā
atkarībā no situācijas. Pārmaiņas pēc, reizi pa reizei ir labāk būt pirmajam ģerevņā

     [+] [-]

, 2013-01-04 13:40, pirms 12 gadiem
Man tik bessi tas ka otrajaa periodaa izgaja laukumaa negatavi peec seshaam sekundeem vacija jau iemeta vartus un iespeejams tas arii izsita no lidzsvara lv izlasi.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 13:40, pirms 12 gadiem
varam iedomāties, ko teiktu Tambijevs pēc spēles : " Ko jūs gribat ?! Latvijā hokejistu NAV , spēlētājus ES savācu pa lauku dīķiem, gandrīz nevienu no viņiem es nepazīstu, nestrādāju ar viņiem katru dienu pašreiz vai arī iepriekšējos gados... un vispār ES neesmu hokeja treneris , ja esat gudrāki , nāciet manā vietā nevis kritizējiet !"

Paldies Tambik par darbiņu ... esi brīvs

  +3 [+] [-]

, 2013-01-04 13:40, pirms 12 gadiem
GER-LAT - 2013 WM20 - International Ice Hockey...
pie raksta skaista bilde, kur izskatās ka fricis smaidot saka Kurmim -
"nju ko uz B divīziju skrien?"

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 13:41, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Tambijevam šobrīd vajag tikai divas lietas
1) Papīra lapu
2) Rakstāmo
Striki???

  +2 [+] [-]

, 2013-01-04 13:42, pirms 12 gadiem
semerjaks rakstīja: varam iedomāties, ko teiktu Tambijevs pēc spēles : " Ko jūs gribat ?! Latvijā hokejistu NAV , spēlētājus ES savācu pa lauku dīķiem, gandrīz nevienu no viņiem es nepazīstu, nestrādāju ar viņiem katru dienu pašreiz vai arī iepriekšējos gados... un vispār ES neesmu hokeja treneris , ja esat gudrāki , nāciet manā vietā nevis kritizējiet !"

Paldies Tambik par darbiņu ... esi brīvs
Savāc, Ļoņa, savas mantiņas, un tinies no mūsu smilšukastes !!!

  +4 [+] [-]

, 2013-01-04 13:42, pirms 12 gadiem
anjo rakstīja: Kas tas tāds? Alga doičmarkās?
Tas varētu būt spēlētāju skaits katrā no šiem dzimšanas gadiem. Salīdzinot ar Latvijas atlases iespējām - nav komentāru..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-01-04 13:43, pirms 12 gadiem
Breakpoint rakstīja: Pacīnījāmies ??? Ar to arī pietiktu...tur jau tas suns ir aprakts.
Paskatoties citu komandu sastāvus, nedomāju ka mums diži bija ko likt pretī. Nevis necīnijāmies, bet mūs vienkārši apspēlēja.

  +3 [+] [-]

, 2013-01-04 13:44, pirms 12 gadiem
Breakpoint rakstīja: Neviens nevaino konkrētus spēlētājus, bet gan komandu, treneri ieskaitot.
Ir te daudzi indivīdi, kuri vaino spēlētājus. treneri es arī vēlētos citu, bet vissliktākajā stāvoklī ir Lipmana impērija

  +2 [+] [-]

, 2013-01-04 13:44, pirms 12 gadiem
flipsider rakstīja: Pirms nolikt:

Vacieshiem

1993- 560
1994- 575
1995-625

Lai jums laba diena.
un?

     [+] [-]

, 2013-01-04 13:44, pirms 12 gadiem
Bet ko tad tur darīja Amerikas indiānis? Teica, ka braukšot Tambijevu konsultēt....

     [+] [-]

, 2013-01-04 13:44, pirms 12 gadiem
10. vieta PČ un jus vel īdat? Tas paljubomu ir sasniegums

  +2 [+] [-]

, 2013-01-04 13:46, pirms 12 gadiem
Karlo tētis rakstīja: Bet ko tad tur darīja Amerikas indiānis? Teica, ka braukšot Tambijevu konsultēt....
Pakonsultēja.

  +3 [+] [-]

, 2013-01-04 13:46, pirms 12 gadiem
Kalvinators rakstīja: Ir te daudzi indivīdi, kuri vaino spēlētājus. treneri es arī vēlētos citu, bet vissliktākajā stāvoklī ir Lipmana impērija
Spēlētāji ir gana labi, bet , ja no viņiem nevar salikt kopā daudzmaz cīnītiesspējīgu komandu, tad vainojams ir kas ??? ...vari minēt trīs reizes.

  +2 [+] [-]

, 2013-01-04 13:46, pirms 12 gadiem
Namejs rakstīja: Visvairāk man nepatika tas, cik klusi bija mūsu izlases līderi
reultatīvākie LV izlasē:
Siksna 0+4
Jevpalovs 2+1
Kuzmenkovs 1+2
Kr. Lipsbergs 0+3

sliktākie +/- izlasē:
Kulda -9
Bļugers -8
Jevpalovs -8

sīkāk: stats.iihf.com
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-01-04 13:46, pirms 12 gadiem
Aknas čupā rakstīja: 10. vieta PČ un jus vel īdat? Tas paljubomu ir sasniegums
Ar humora izjūtu Tev viss kārtībā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2013-01-04 13:47, pirms 12 gadiem
Breakpoint rakstīja: Spēlētāji ir gana labi, bet , ja no viņiem nevar salikt kopā daudzmaz cīnītiesspējīgu komandu, tad vainojams ir kas ??? ...vari minēt trīs reizes.
Vai tad treneris spēlē viņu vietā, nu nevajag muldēt , labi?

  +5 [+] [-]

, 2013-01-04 13:47, pirms 12 gadiem
visas trīs spēles pa kurām izteicās,ka jācenšas uzvarēt,čiks vien sanāca,visas trīs pārgāja pāri kā ceļa ruļļi.

  +2 [+] [-]

, 2013-01-04 13:48, pirms 12 gadiem
Ō, jēziņ. Nākamgad Austrija, Baltkrievija, Dānija, Polija un Slovēnija. Būs jāiespringst. Austrijai, Baltkrievijai, Dānijai var mierīgi pakāst. Visvājākie varētu būt poļi. Kas būs slovēņiem, arī īsti nevar zināt.

     [+] [-]

, 2013-01-04 13:48, pirms 12 gadiem
Nekas traks nav noticis, čaļi nolaidīsies no mākoņstumšanas darbiem . Paspēlēs otrā spēcīgakajā līgā, patrenēsies un ar jaunu sparu varbūt spēs iepriecināt līdzjutējus pēc 2 gadiem atkal A grupā. Tad gan būs jau jauni puiši un varbūt cita attieksme un citi rezultāti. Bet nu tas ir jaunatnes hokejs, cik tad mums tā rocība ir pat salīdzinot ar Vāciju? Lai veicas turpmāk!

  +4 [+] [-]

, 2013-01-04 13:49, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Vai tad treneris spēlē viņu vietā, nu nevajag muldēt , labi?
Tu esi zīdainis, ka nezini, ka uzvar komanda, bet zaudē treneris ???

  +2 [+] [-]

, 2013-01-04 13:49, pirms 12 gadiem
Nu, tagad spilgtie un daudzsološie 94.-ie varēs sevi pilnībā parādīt 1. divīzijā. Ja var ticēt šejienes dažiem viņu slavētājiem, tad sanāk, ka nākošgad tikšana atpakaļ būs vien formalitāte...

  +3 [+] [-]

, 2013-01-04 13:49, pirms 12 gadiem
Namejs rakstīja: Visvairāk man nepatika tas, cik klusi bija mūsu izlases līderi
Njā,es arī stipri vairāk biju gaidījis no LM trio, kas potenciāli bija vieni no šīs izlases līderiem.
Diemžēl,bet arī BAČ Kuzmenkovs&Co pēdējo 1,5 mēnesi ir strauji nometuši agriezienus,.

 +10 [+] [-]

, 2013-01-04 13:49, pirms 12 gadiem
vispār, jēga mūsējiem spēlēt kaut kādā MHL? Izskatās, ka tur tas līmenis ir pilnīgi nekāds, ja kaut kāda Red Stars izlase aizbrauc viņpus okeānam un zaudē visiem pēc kārtas ar apkaunojošiem rezultātiem, šeit čempī mūsējie ar izskatījās negatavi, jo iespējams, domāja un gaidīja, ka paši būs baigi labie! Tad jau labāk izvēlēties ceļu prom no MHL un cita veida junioriem un spēlēt Skandināvijā, Šveicē, Čehijā, bet starp večiem!

  +2 [+] [-]

, 2013-01-04 13:51, pirms 12 gadiem
Par vietu desmitniekā pasaules čempionātā vajadzētu prēmēt, nevis kritizēt!!!

Draizaitlu uz Dinamo!

  +2 [+] [-]

, 2013-01-04 13:51, pirms 12 gadiem
flipsider rakstīja: Pirms nolikt:

Vacieshiem

1993- 560
1994- 575
1995-625

Lai jums laba diena.
Starp citu, tu pats skandināji- tie tur iespēlēsies, beigās uzvarēs ko vajadzēs utt! Tad kur ir problēma?

  +2 [+] [-]

, 2013-01-04 13:52, pirms 12 gadiem
Breakpoint rakstīja: Spēlētāji ir gana labi, bet , ja no viņiem nevar salikt kopā daudzmaz cīnītiesspējīgu komandu, tad vainojams ir kas ??? ...vari minēt trīs reizes.
Par treneri jau teicu, ka piekrītu. Taču, te liela daļa kaut ko citu vaino.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 13:53, pirms 12 gadiem
ramtai rakstīja: Ō, jēziņ. Nākamgad Austrija, Baltkrievija, Dānija, Polija un Slovēnija. Būs jāiespringst. Austrijai, Baltkrievijai, Dānijai var mierīgi pakāst. Visvājākie varētu būt poļi. Kas būs slovēņiem, arī īsti nevar zināt.
u20 līmenī Baltkrievija un Dānija ir vienā plauktā ar LV izlasi, pārējie cīnīsies par palikšanu.
Nonovērtē par zemu poļus - viņi šogad bija priekšā kazahiem, ukraiņiem un itāļiem.

 +17 [+] [-]

, 2013-01-04 13:53, pirms 12 gadiem
Viens gan man ir pilnībā skaidrs u.t.i.,ka visa muldēšana par mūsu hokeja līmeņa pacelšanu RU hokeja paspārnē ir pilnīgs bullshits.

 +13 [+] [-]

, 2013-01-04 13:53, pirms 12 gadiem
Tambijevs izveidoja sastāvu puse no kura ir par gadu jaunāki (un pat vairāk). Jau bija sākumā skaidrs, ka ar tik jaunu sastāvu būs grūti tikt jebkur augstāk par 9 vietu. Jā, bija cerība aizķerties un nākamgad čaļiem jau būtu PČ pieredze, taču izlašu kontekstā tāds risks nav attaisnojams! Tāpat, kā nepaņemt sastāvā Zviedrijas Elitē spēlējošo Kļaviņu un MVD labāko snaiperi Dašutinu (un ne tikai tos). Tambijevs ir pārāk autoritārs treneris, dala puikas savējos un svešos, mīļajos un ne tik, šeit Jums rezultāts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-01-04 13:55, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viens gan man ir pilnībā skaidrs u.t.i.,ka visa muldēšana par mūsu hokeja līmeņa pacelšanu RU hokeja paspārnē ir pilnīgs bullshits.
Toties nopelnīt var labi

  +2 [+] [-]

, 2013-01-04 13:55, pirms 12 gadiem
Tambiveja shema izgazaass.

  +4 [+] [-]

, 2013-01-04 13:55, pirms 12 gadiem
Latvijas hokejs pēdējā laikā "priecē"... nav tālu līdz lielā izlase spēlēs B grupā, tuvākā spēlu pārbaude jau pēc mēneša Soču atlasē..
Turpiniet sevi mānīt ar lieliskajiem Dinamo HK Rīga u.c projektiem, kas it kā ir cēluši Latvijas hokeja līmeni, viss iet tikai aizvien lielākā dir.sā..

     [+] [-]

, 2013-01-04 13:56, pirms 12 gadiem
Celerons rakstīja: Nekas traks nav noticis, čaļi nolaidīsies no mākoņstumšanas darbiem . Paspēlēs otrā spēcīgakajā līgā, patrenēsies un ar jaunu sparu varbūt spēs iepriecināt līdzjutējus pēc 2 gadiem atkal A grupā. Tad gan būs jau jauni puiši un varbūt cita attieksme un citi rezultāti. Bet nu tas ir jaunatnes hokejs, cik tad mums tā rocība ir pat salīdzinot ar Vāciju? Lai veicas turpmāk!
Tikai ļoti žēl , ka augstākajā divīzijā neredzēsim spēlējam Zemgu Girgensonu , ... un tā arī nekļūs skaidrs, kā viņš izskatās starp labākajiem junioriem

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 13:56, pirms 12 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Nu, nu. Pag. g. mums izlases 85% no izlases bīja 93šie vai 94tie.
92ro pavisam maz bīja. Un noturējāmies!
šad un tad ar slotas kātu arī var izšaut... vai izlase ir tā vieta, kur eksperimentēt? Šajā vecumā 19 vai 17 gadi ir ļoti liela atšķirība.

     [+] [-]

, 2013-01-04 13:56, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viens gan man ir pilnībā skaidrs u.t.i.,ka visa muldēšana par mūsu hokeja līmeņa pacelšanu RU hokeja paspārnē ir pilnīgs bullshits.
ko tagad?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 13:56, pirms 12 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Neviens no šīs U20-komandas līderiem nepārstāvēja HK Rīgu.
Līderi bīja no ZA vai LM.

Vienmēr teicu ka MHL ir nasing spešel
kā tai teicienā bij? - ķēde ir tik stipra, cik tās vājākais posms!

  +3 [+] [-]

, 2013-01-04 13:56, pirms 12 gadiem
5RF rakstīja: Lipmani padzīt arā, mūsu hokeju gremdē
Un Savicki , vai Kalvīti vietā, vai ne?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2013-01-04 13:58, pirms 12 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Nu, nu. Pag. g. mums 85% no izlases bīja 93šie vai 94tie.
92ro pavisam maz bīja. Un noturējāmies!
Vislielākā LHF (lasi-Lipmana) kļūda bija izlases galvenā trenera amatā apstiprināt Tambijevu. Šis PČ ir arī uz LHF sirdsapziņas.
Nevienam LV,kas kaut cik nopietni interesējas par hokeju, nav noslēpums,ka Tambijevs nav labs junioru treneris.

  +5 [+] [-]

, 2013-01-04 13:58, pirms 12 gadiem
Būtība Tambījevs varēja nemaz nebraukt līdzi komandai...

     [+] [-]

, 2013-01-04 13:58, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viens gan man ir pilnībā skaidrs u.t.i.,ka visa muldēšana par mūsu hokeja līmeņa pacelšanu RU hokeja paspārnē ir pilnīgs bullshits.
Spēlēšana RU dod spēļu praksi. Savu līmeni ceļam mēs paši, tepat Liepājā, Rīgā, Daugavpilī u.t.t.

     [+] [-]

, 2013-01-04 13:58, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Latvijas hokejs pēdējā laikā "priecē"... nav tālu līdz lielā izlase spēlēs B grupā, tuvākā spēlu pārbaude jau pēc mēneša Soču atlasē..
Turpiniet sevi mānīt ar lieliskajiem Dinamo HK Rīga u.c projektiem, kas it kā ir cēluši Latvijas hokeja līmeni, viss iet tikai aizvien lielākā dir.sā..
Mazliet vairāk ticības, gan jau kaut kur uzvarēs, piemēram.. piemēram.. BMX Štrombergs vislaik uzvar, Dukuri vislaik uzvar SKeletonā, vo.

  +6 [+] [-]

, 2013-01-04 13:59, pirms 12 gadiem
Eiks rakstīja: Būtība Tambījevs varēja nemaz nebraukt līdzi komandai...
Kurš tad noņemtu vārtsargu spēles beigās?

     [+] [-]

, 2013-01-04 13:59, pirms 12 gadiem
Latvija hokejs izmirst, 2.gadu laika ari valsts izlase zaudes vietu elites grupā, un tad vares kerties hokeja virtuves sakartosana, ta ka to izdarija vacija un francija un ari danija pirms apmera 7.gadiem un pirmie augli ir jau redzami.

     [+] [-]

, 2013-01-04 13:59, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: u20 līmenī Baltkrievija un Dānija ir vienā plauktā ar LV izlasi, pārējie cīnīsies par palikšanu.
Nonovērtē par zemu poļus - viņi šogad bija priekšā kazahiem, ukraiņiem un itāļiem.
Neesmu gan vairs sekojis citām jauniešu, junioru izlasēm, bet šķiet, ka izšaut var jebkura no tām. Varbūt slovēņiem savs otrs Kopitars gaida. Ar slovēņiem savas smagas cīņas bijušas.

  -1 [+] [-]

, 2013-01-04 14:00, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Latvijas hokejs pēdējā laikā "priecē"... nav tālu līdz lielā izlase spēlēs B grupā, tuvākā spēlu pārbaude jau pēc mēneša Soču atlasē..
Turpiniet sevi mānīt ar lieliskajiem Dinamo HK Rīga u.c projektiem, kas it kā ir cēluši Latvijas hokeja līmeni, viss iet tikai aizvien lielākā dir.sā..
kurš tad sevi māna - pirms desmit gadiem mums bij viens no labākiem NHL vārtsargiem , viens no labākiem NHL aizsargiem ... uttt ...

  +2 [+] [-]

, 2013-01-04 14:00, pirms 12 gadiem
puslaiks rakstīja: vispār, jēga mūsējiem spēlēt kaut kādā MHL? Izskatās, ka tur tas līmenis ir pilnīgi nekāds, ja kaut kāda Red Stars izlase aizbrauc viņpus okeānam un zaudē visiem pēc kārtas ar apkaunojošiem rezultātiem, šeit čempī mūsējie ar izskatījās negatavi, jo iespējams, domāja un gaidīja, ka paši būs baigi labie! Tad jau labāk izvēlēties ceļu prom no MHL un cita veida junioriem un spēlēt Skandināvijā, Šveicē, Čehijā, bet starp večiem!
Toms Andersonsm kuram ir 18, un spēlē pie U -20, jau sen kā spēlē Šveices spēcīgākajā veču līgā. SC gan par viņa gaitām ne sūda neraksta, bet par kkādu amatierisku MHL drukā pēc katras spēles..

  +6 [+] [-]

, 2013-01-04 14:00, pirms 12 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Protams, piekrītu. Bet ja jaunāks līmeņa ziņā ir labāks par vecāko?
vai tiešām puse sastāva 17 un jaunāki bija labāki par 19 gadīgajiem? Kļaviņš, DAšutins ir sliktāki par Rancevu, Ozoliņu utt? Ticu, ka pāris kadri ir talantīgi, taču kopumā - jāspēlē ar saviem gadiem! Šeit fiziskais izsaka vismaz 60%.

  -1 [+] [-]

, 2013-01-04 14:00, pirms 12 gadiem
zobufeja 2 rakstīja: Latvija hokejs izmirst, 2.gadu laika ari valsts izlase zaudes vietu elites grupā, un tad vares kerties hokeja virtuves sakartosana, ta ka to izdarija vacija un francija un ari danija pirms apmera 7.gadiem un pirmie augli ir jau redzami.
Ahā, uzbūvēsim 500 halles, izveidosim 1500 jaunatnes komandas, un 2033. gadā atgriezīsimies augstākajā divīzijā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-04 14:01, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Spēlēšana RU dod spēļu praksi. Savu līmeni ceļam mēs paši, tepat Liepājā, Rīgā, Daugavpilī u.t.t.
Taisnība!
Tikai pie mums tas tā netiek domāts.

     [+] [-]

, 2013-01-04 14:02, pirms 12 gadiem
ramtai rakstīja: Neesmu gan vairs sekojis citām jauniešu, junioru izlasēm, bet šķiet, ka izšaut var jebkura no tām. Varbūt slovēņiem savs otrs Kopitars gaida. Ar slovēņiem savas smagas cīņas bijušas.
pēdējajos gados kaut kā slovēņi līdz reālai pretendēšanais uz Eliti vairs netiek... Ja jau būtu otrs Kopitars, tad jau sen par tādu būtu izbazūnēts. Gada laikā tāds nenokurienes neuzradīsies.

  -2 [+] [-]

, 2013-01-04 14:02, pirms 12 gadiem
Izskatās, ka te savākušies vieni hokeja eksperti un spēlētāji. domāju, ka no visiem rakstītājiem ir kādi 10 %, kas vispār hokeja nūju rokās turējuši. Ko var vienmēr nolikt. Jā , zaudējām. Man ar nepatīk. Otro pasaules karu arī neuzvarējām un vai maz varējām? Par to mūsu senči ir tagad jānoliek? Būsim reāli arī hokejā un būsim par to pašu puišiem pateicīgi.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 14:02, pirms 12 gadiem
Šajā spēlē, no trijām maiņām, bija jāuzbūvē siena vārtiem priekšā, lai noslāna zilus mūsu hokejistus. Tādā veidā tikt līdz pēcspēles metieniem un ar ceturto maiņu varbūt vinnēt.

     [+] [-]

, 2013-01-04 14:03, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Mazliet vairāk ticības, gan jau kaut kur uzvarēs, piemēram.. piemēram.. BMX Štrombergs vislaik uzvar, Dukuri vislaik uzvar SKeletonā, vo.
jā , smejies vai raudi - agrāk mēs varējam cīnīties 20 sporta veidos, a tagad tikai divos - BMX un skeletonā ... Izgudros vēl kādu jaunu sporta veidu - tur arī būsim starp labākajiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-04 14:05, pirms 12 gadiem
Tommy Salo rakstīja: Latvijai ir jāiegulda nauda biatlonā, bobslejā, kamaniņās un skeletonā, jo skaidrs, ka ledus hokejs neatnesīs olimpiskās medaļas.
Redzi, visa ta šļūkšana pa reni ir... garlaicīga, bet biatlonā tas dēlis ir vai, vai, cik biezs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-01-04 14:06, pirms 12 gadiem
kādu golu tiko ielika Malkins no Kulomina piespēles!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-01-04 14:08, pirms 12 gadiem
Eros rakstīja: Tā ir kā tikai biezo vecāku luteklīši, hokeju spēlē.
Talantu nav un nebūs, pie mūsu LHF sistēmas.

Laikam tiešām jāpiekrīt tam ka, tauta mums tāda pastulba.
Saeimā vieni idioti sēž, tad būtībā visās sporta federācijās mudaki. Ko lai vēl pasaka. Tomēr esam par mazu un par stulbu lai kautko vadītu un veidotu.
tieši tāpēc, ka esam par mazu ciešāk jāintegrējas Eiropā un nekur citur
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2013-01-04 14:09, pirms 12 gadiem
chr1sT rakstīja: Malkins 2:0 !!!!! Mozjakins , Kuljomins assists!!! Nu labaaakaa mainja pagaidaam pasaulee!
Nu atkal ar to Kuļominu!!! Ne viņš Latvijas izlasē spēlē, ne U20 PČ piedalījās!
Tā kā auns - vienreiz aizrāda, bet nē - nepietiek.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 14:09, pirms 12 gadiem
Riga200 rakstīja: Izskatās, ka te savākušies vieni hokeja eksperti un spēlētāji. domāju, ka no visiem rakstītājiem ir kādi 10 %, kas vispār hokeja nūju rokās turējuši. Ko var vienmēr nolikt. Jā , zaudējām. Man ar nepatīk. Otro pasaules karu arī neuzvarējām un vai maz varējām? Par to mūsu senči ir tagad jānoliek? Būsim reāli arī hokejā un būsim par to pašu puišiem pateicīgi.
Hokeja nūja obligāti rikā nav jatur, tik jasaprot ka ambīcijām jabūt sabalansētām ar iespējām

     [+] [-]

, 2013-01-04 14:09, pirms 12 gadiem
Tommy Salo rakstīja: Esi personīgi šļūcis pa reni? ja šļūktu tad zinātu, ka tas ir daudz aizraujošāk.
Neesmu un netaisos! Zaudēta hokeja spēle man kā skatītājam var sniegt vairāk emociju kā olimpiskais zelts skeletonā, un neesmu tāds vienīgais. Tieši tāpēc futbolā un hokejā apgrozas vairāk naudas kā bobslejā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-01-04 14:12, pirms 12 gadiem
zaudejam tak zaudejam, ko tur darit... nu spelesim 1. divizija nakamgad, un? Nekas jau dizi no taa nemainas, vismaz vairak golu un uzvaru redzesim... Somi ar sogad gribeja par medaliem sisties, krievi par zeltu... Nesanaca, nu nesanaca. Tapat Blugers speles NCAA, CHL trio savos klubos un parejie savos... un vares censties kadreiz uz lielo izlasi nest uzvaras. Tas ir tikai sports.

Tambijevs gan laikam nebus izturejis parbaudi. Treneris vac speletajus un atbild par rezultatu- ja rezultata nav, tad.... ko darit, tada dzive.

     [+] [-]

, 2013-01-04 14:12, pirms 12 gadiem
[quote abrags]
reultatīvākie LV izlasē:
Siksna 0+4
Jevpalovs 2+1
Kuzmenkovs 1+2
Kr. Lipsbergs 0+3

sliktākie +/- izlasē:
Kulda -9
Bļugers -8
Jevpalovs -8

Kas vēlreiz norāda ka tie "labie un līderi" NEKAPĀ AIZSARDZĪBĀ.
Un LV jauniešu hokejā ir uzbrucēju un aizsargi, katrs par sevi kapā, kā Dārziņš vienā intervijā izteicās, ka aizbraucot uz Somiju viņam nācās smagi strādāt lai arī spēlētu arī aizsardzībā, mūsu jauniešu treneri to nemāca, tāpēc jau mums kāds pa kādam labam aizsargam iznāk, jo viņiem jau no bērna kājas ir jākapā aizsardzībā par sevi un to čali kas pie zilās/sarkanās līnijas slidinās un gaida pasu.

     [+] [-]

, 2013-01-04 14:13, pirms 12 gadiem
Vnk sapriecājās par RD vakardienas uzvaru...

  +2 [+] [-]

, 2013-01-04 14:15, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Toms Andersonsm kuram ir 18, un spēlē pie U -20, jau sen kā spēlē Šveices spēcīgākajā veču līgā. SC gan par viņa gaitām ne sūda neraksta, bet par kkādu amatierisku MHL drukā pēc katras spēles..
Andersonam ir jau 19 un 1993 gads, šis pēdējais U20

  -1 [+] [-]

, 2013-01-04 14:16, pirms 12 gadiem
hecs rakstīja: [quote abrags]
reultatīvākie LV izlasē:
Siksna 0+4
Jevpalovs 2+1
Kuzmenkovs 1+2
Kr. Lipsbergs 0+3

sliktākie +/- izlasē:
Kulda -9
Bļugers -8
Jevpalovs -8

Kas vēlreiz norāda ka tie "labie un līderi" NEKAPĀ AIZSARDZĪBĀ.
Un LV jauniešu hokejā ir uzbrucēju un aizsargi, katrs par sevi kapā, kā Dārziņš vienā intervijā izteicās, ka aizbraucot uz Somiju viņam nācās smagi strādāt lai arī spēlētu arī aizsardzībā, mūsu jauniešu treneri to nemāca, tāpēc jau mums kāds pa kādam labam aizsargam iznāk, jo viņiem jau no bērna kājas ir jākapā aizsardzībā par sevi un to čali kas pie zilās/sarkanās līnijas slidinās un gaida pasu.
lideris jau ari neatradas, sodien Draizaitls nougunoja, ka nemetas, bet Robis Lipsbergs kluseja visu cempi, tas pats pa Blugeru, kam NCAA 18 sp. 12 pts... Jaunais Bukarts bije eena... Bija labas speles, vakar, cehi ari zviedri, bet sodien taa bija katastrofa un var vainot visus pec kartas vai nevainot nevienu, bet... ka-ta-stro-fa... Bet nu jadzivo vien talak, ko citu darisi....

  +2 [+] [-]

, 2013-01-04 14:17, pirms 12 gadiem
chr1sT rakstīja: Abraga jaunskung! Atkaartoshu- nepatiik nelasi! Paskaties pats speeli! Uzbrukuma paraugstunda metalurga izpildiijumaa!
Tev jau vienreiz pateica - uztaisi jaunu topiku par šo spēli un gasē tur! Tici man, Tevi tur netraucēšu.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 14:17, pirms 12 gadiem
hecs rakstīja: Andersonam ir jau 19 un 1993 gads, šis pēdējais U20
pie tam nekada sveiciesu vecu liga vins nekapaa

  -1 [+] [-]

, 2013-01-04 14:18, pirms 12 gadiem
zobufeja 2 rakstīja: Latvija hokejs izmirst, 2.gadu laika ari valsts izlase zaudes vietu elites grupā, un tad vares kerties hokeja virtuves sakartosana, ta ka to izdarija vacija un francija un ari danija pirms apmera 7.gadiem un pirmie augli ir jau redzami.
viena vieta gan es piekritisu, parak daudz kipa sasniegumu Lipmanu padara tikai pasapmierinataku.... un nez vai mums to vajag.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-01-04 14:19, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: lideris jau ari neatradas, sodien Draizaitls nougunoja, ka nemetas, bet Robis Lipsbergs kluseja visu cempi, tas pats pa Blugeru, kam NCAA 18 sp. 12 pts... Jaunais Bukarts bije eena... Bija labas speles, vakar, cehi ari zviedri, bet sodien taa bija katastrofa un var vainot visus pec kartas vai nevainot nevienu, bet... ka-ta-stro-fa... Bet nu jadzivo vien talak, ko citu darisi....
kāpēc Tu izcel tieši Draizaitlu? Viņiem jau visa pirmā maiņa bija līderi: Draizaitls - Kahuns - Rīders. Šodien visvairāk tika slavēts tieši Rīders.

  +2 [+] [-]

, 2013-01-04 14:20, pirms 12 gadiem
chr1sT rakstīja: Abrag, caur ja Tu caur iphone vari uztaisiit, pasaki kaa!
Tā jau nav mana problēma!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-01-04 14:24, pirms 12 gadiem
Visvairāk mani pārsteidza tādi cilvēki kā Bļugers, Lipsbergs. Čaļi tak skaitās nākotnes Latvijas izlases līderi! It īpaši Bļugers. Vispār neko neparādīja, nesaprotu, kā viņu varēja paņemt otrajā kārtā draftā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2013-01-04 14:25, pirms 12 gadiem
Es saku ka vismaz vienam pozitīvam pavērsienam vajadzētu būt

-> Tiksim vaļā no Tambijeva.
Slēpts komentārs: Jurchiks_pe4o

     [+] [-]

, 2013-01-04 14:27, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: Virsrakstu var nemainit,jo tas pats sagaida ari lielo izlasi maija
Neredzu neviena iemesla lai mēs paliktu savā grupā pēdējā vietā un izlidotu no augstākās grupas

  +2 [+] [-]

, 2013-01-04 14:27, pirms 12 gadiem
Malachi Tambik un co spelesim par augstam vietaam jaa

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 14:28, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Bet tā spēļu prakse nāk līdzi ar saviem mīnusiem - braukāšana treniņu vietā, 3-4.maiņu spēlētāju regress, izlases kamdidatu loka mākslīga sašaurināšana
Katram kokam divi gali

  +8 [+] [-]

, 2013-01-04 14:29, pirms 12 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Jauno Bukartu nevajag vainot, viņam vēl divi gadi iekš U20.
Tātad vinam tur navajadzeja būt

  +5 [+] [-]

, 2013-01-04 14:31, pirms 12 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Jauno Bukartu nevajag vainot, viņam vēl divi gadi iekš U20.
Vācijas izlases līderim Draizaitlam arī vēl 2 gadi iekš U20.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-01-04 14:33, pirms 12 gadiem
Šoreiz neizdevās,bet kopumā mēs gan pieaugušo,gan jaunatnes līmēnī esam 9-13 pasaulē.Bet tā kā junioru elitē ir tikai 10 komandas ,tad mums sanāk ceļot ,te uz leju ,te uz augšu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-04 14:34, pirms 12 gadiem
Tas liekdomāt, ka ja ne uzreiz tad tuvākajos 5 gados lielo izlasi piemeklēs līdzīgs liktenis.

  +2 [+] [-]

, 2013-01-04 14:38, pirms 12 gadiem
sakins rakstīja: Tas liekdomāt, ka ja ne uzreiz tad tuvākajos 5 gados lielo izlasi piemeklēs līdzīgs liktenis.
muļķības. Tāds globāls spriedums uzreiz pēc 1 spēles?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-04 14:41, pirms 12 gadiem
sakins rakstīja: Tas liekdomāt, ka ja ne uzreiz tad tuvākajos 5 gados lielo izlasi piemeklēs līdzīgs liktenis.
Ja pieaugušo elites divīzijā būtu tikai 10 komandas, tad arī pieaugušie būtu jau vairākas reizes izlidojuši
Un pieaugušie kāš tā pat, kā juniori - gan pret Kanādu (1:10), zviedriem (2:9), krieviem. Tagad var redzēt, ko ir pati Latvija izaudzinājusi, nevis Tihonovs no visas Krievijas Znaroku un co savācis

  +2 [+] [-]

, 2013-01-04 14:43, pirms 12 gadiem
Tas jau bija gaidāms!

  +5 [+] [-]

, 2013-01-04 14:48, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Vācijas izlases līderim Draizaitlam arī vēl 2 gadi iekš U20.
Bet viņš jau arī ir reāli lideris, mums tādu diemžēl nav.

  +5 [+] [-]

, 2013-01-04 14:52, pirms 12 gadiem
Tambulambu norakstāms, kā treneris. Kuru ta šoreiz vainos? Ne jau sevi...

  +5 [+] [-]

, 2013-01-04 14:53, pirms 12 gadiem
mīkstie

  +2 [+] [-]

, 2013-01-04 14:53, pirms 12 gadiem
hecs rakstīja: Bet viņš jau arī ir reāli lideris, mums tādu diemžēl nav.
jā, bet te tika minēts Bukarts... vienkārši noliku pretīm viņa vienaudzi.

  -1 [+] [-]

, 2013-01-04 14:54, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Vācijas izlases līderim Draizaitlam arī vēl 2 gadi iekš U20.
tiesi pats atbildeji kapec es vinu piemineju, ja tads calis var uznemties lidera godu Vacijai, tad kapec ne musu draftetais vai WHl cilveks gols Lipsbergs...

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 14:59, pirms 12 gadiem
HAAA Mes gribot kaut ko vairak HAAA tas pats kasDinamo grib gagarinu HAAAA

  +5 [+] [-]

, 2013-01-04 15:11, pirms 12 gadiem
Nu jāgaida tagad Tambijeva sūdzēšanos, "ka spilvens ciets un sega par šauru"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-01-04 15:17, pirms 12 gadiem
fantomas rakstīja: Nu jāgaida tagad Tambijeva sūdzēšanos, "ka spilvens ciets un sega par šauru"
un vel gulta maza

  -3 [+] [-]

, 2013-01-04 15:19, pirms 12 gadiem
fasans rakstīja: Jaunatnes hokejs Latvijā ir katastrofāls dēļ stulbās valsts.
kurš vispār skatās hokeju? Basī jaunieši regulāri ņem labas vietas, a šitie MHL zvaigžņotie virknējumi nav pat Mongolijas vērti...

  +4 [+] [-]

, 2013-01-04 15:21, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Vācijas izlases līderim Draizaitlam arī vēl 2 gadi iekš U20.
Eu, tu ar izlīdi? Un vēl te kvekšķēji, ka Vācijā esot sūdīgs jauniešu līmenis, latviešus paņēma uz vienas kājas slidojot

     [+] [-]

, 2013-01-04 15:24, pirms 12 gadiem
sidarovs rakstīja: blugers - mes cīnīsiemies par medaļām!!! protams protams...
viņi cīnījās, bet nedabūja (pat cerību)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-01-04 15:36, pirms 12 gadiem
Varbūt kādam ir dati par "rocību" katrā valstī, kur pastāv hokeja saimniecība. Un tad mēs varētu paskaitīt procentuāli, kurā vietā reāli Latvijas hokejam jābūt. Nav jau māksla lielīties un uzvarēt, ja baro no karotītes un ne par ko citu nav jādomā!

  +2 [+] [-]

, 2013-01-04 15:42, pirms 12 gadiem
hokeja lielvalsts....nolaižaties uz zemes

  +7 [+] [-]

, 2013-01-04 15:43, pirms 12 gadiem
daudzi gaidīja no Bļugera, ka viņš būs komandas līderis, bet beigās .. nekā.

     [+] [-]

, 2013-01-04 15:43, pirms 12 gadiem
Atbilstoši tēmai:
v xokkej igrajut nastojaschie muzhchini - YouTube
P.s. forma kādam būs pazīstama

     [+] [-]

, 2013-01-04 15:44, pirms 12 gadiem
Bronsons rakstīja: hokeja lielvats....nolaižaties uz zemes
Kas ir lielvats?

  +5 [+] [-]

, 2013-01-04 15:45, pirms 12 gadiem
Celerons rakstīja: Kas ir lielvats?
kautkas līdzīgs megavatam, tikai citā mērvienībā

     [+] [-]

, 2013-01-04 15:46, pirms 12 gadiem
Tas tik nozīme,ka Latvija nav tik specīga,lai būt augstākaja divizijā.
Muma nav kā lielvalstim,ka viņi var izvelēties spēletajus,bet Latvija Tā nevar darīt jaņem kas ir!

     [+] [-]

, 2013-01-04 15:46, pirms 12 gadiem
Celerons rakstīja: Kas ir lielvats?
tā sasmējos ka burti pazuda

     [+] [-]

, 2013-01-04 15:51, pirms 12 gadiem
nu jā, ja jūs atrodat kādu saiti, kur ļoti labi un uzskatāmi ir izklāstīts par katras hokeja valsts resursiem hokejā, copy->Paste uz šejieni. Ticu, ka mūsu resursi izraisītu smīnu maigi izsakoties.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 15:55, pirms 12 gadiem
hah salagas!

     [+] [-]

, 2013-01-04 15:58, pirms 12 gadiem
žēl, ka zaudēja...tagad tik puikiem atliek strādāt 5x intensīvāk, lai tiktu atpakaļ

  -1 [+] [-]

, 2013-01-04 15:59, pirms 12 gadiem
Labi - čaļus nav ko aiztikt. Domājiet viņiem tik ļoti gribējās visiem zaudēt un iemest tikai 6 ripas un izlidot atpakaļ uz B grupu. B grupa nav nemaz tik traki. Tas pats Dārziņš, Karsums, Daugaviņš cīnījās B grupās. Izlasē bija 99% džeku, kas savu nākotni grib saistīt ar profesionālu hokeju un jo augstāk, jo labāk.
Vainīga ir izlases vadība - varbūt nepareiza taktika, sagatavotība, informētība par pretinieku spēles stilu utt utml.
Man šķiet, ka mūsu vieta arī ir starp A un B grupām. Tā kā pamatkodols izlasē spēlē 2 gadus, būtu svētīgi jaunajiem izcīnīt atpakaļ vietu A grupā, tad nākošgad tā kā šogad, lai saprot kur augt un cik daudz vajag.

P.S. Nesen bijām ārzemēs ar U12 komandu un vinnējām visus - čehus, vāciešus, austriešus, somus un norvēģus. Kā gudrāki vecāki teica, tā tas notiek. Vēlākos gados šie paši pretinieki mums skarbi atriebjas. No viņu puses galvenais arguments ir sačakarēts vietējais bērnu čempionāts.

     [+] [-]

, 2013-01-04 16:00, pirms 12 gadiem
RD caurkritušais projekts pie visa ir vainīgs!

     [+] [-]

, 2013-01-04 16:00, pirms 12 gadiem
Švaki, švaki šī vecuma spēlētāji padevušies.

  +3 [+] [-]

, 2013-01-04 16:09, pirms 12 gadiem
Malači..

     [+] [-]

, 2013-01-04 16:12, pirms 12 gadiem
(O_O) rakstīja: ... No viņu puses galvenais arguments ir sačakarēts vietējais bērnu čempionāts.
Bet tā jau tas ir!

  +7 [+] [-]

, 2013-01-04 16:16, pirms 12 gadiem
(O_O) rakstīja: Labi - čaļus nav ko aiztikt. Domājiet viņiem tik ļoti gribējās visiem zaudēt un iemest tikai 6 ripas un izlidot atpakaļ uz B grupu. B grupa nav nemaz tik traki. Tas pats Dārziņš, Karsums, Daugaviņš cīnījās B grupās. Izlasē bija 99% džeku, kas savu nākotni grib saistīt ar profesionālu hokeju un jo augstāk, jo labāk.
Vainīga ir izlases vadība - varbūt nepareiza taktika, sagatavotība, informētība par pretinieku spēles stilu utt utml.
Man šķiet, ka mūsu vieta arī ir starp A un B grupām. Tā kā pamatkodols izlasē spēlē 2 gadus, būtu svētīgi jaunajiem izcīnīt atpakaļ vietu A grupā, tad nākošgad tā kā šogad, lai saprot kur augt un cik daudz vajag.

P.S. Nesen bijām ārzemēs ar U12 komandu un vinnējām visus - čehus, vāciešus, austriešus, somus un norvēģus. Kā gudrāki vecāki teica, tā tas notiek. Vēlākos gados šie paši pretinieki mums skarbi atriebjas. No viņu puses galvenais arguments ir sačakarēts vietējais bērnu čempionāts.
Drīzāk vaina ir Latvijas treneros - tajā vecumā citās valstīs vairāk strādā pie tehnikas (pareiza slidojuma, nūjas), kamēr pie mums vecā treneru šlaka liek sīkajiem jau sisties - ātrāk, ātrāk, skrien gandrīz vienalga kā. Bet nāk tie 15-16, kad citās valstīs sāk piekopt spēka spēli un citus aspektus, tad arī parādās rezultāti...

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 16:17, pirms 12 gadiem
Un vēl drosmi...
playthegame rakstīja: Tambijevam šobrīd vajag tikai divas lietas
1) Papīra lapu
2) Rakstāmo

  +4 [+] [-]

, 2013-01-04 16:17, pirms 12 gadiem
(O_O) rakstīja: Labi - čaļus nav ko aiztikt. Domājiet viņiem tik ļoti gribējās visiem zaudēt un iemest tikai 6 ripas un izlidot atpakaļ uz B grupu. B grupa nav nemaz tik traki. Tas pats Dārziņš, Karsums, Daugaviņš cīnījās B grupās. Izlasē bija 99% džeku, kas savu nākotni grib saistīt ar profesionālu hokeju un jo augstāk, jo labāk.
Vainīga ir izlases vadība - varbūt nepareiza taktika, sagatavotība, informētība par pretinieku spēles stilu utt utml.
Man šķiet, ka mūsu vieta arī ir starp A un B grupām. Tā kā pamatkodols izlasē spēlē 2 gadus, būtu svētīgi jaunajiem izcīnīt atpakaļ vietu A grupā, tad nākošgad tā kā šogad, lai saprot kur augt un cik daudz vajag.

P.S. Nesen bijām ārzemēs ar U12 komandu un vinnējām visus - čehus, vāciešus, austriešus, somus un norvēģus. Kā gudrāki vecāki teica, tā tas notiek. Vēlākos gados šie paši pretinieki mums skarbi atriebjas. No viņu puses galvenais arguments ir sačakarēts vietējais bērnu čempionāts.
tur jau tā lieta ka ne tikai hokejā ir tā ka 10-12 gadīgie spēj cīnīties ļoti labi ,bet vēlāk ir pamatīgs kritums...un ne jau viņi paliek "nekādi",ar viņiem tālāk strādā "nekādi" speciālisti pie mums jau pieņemts ka labi spēlētāji būs labi treneri Tambījevi ,Āboli,Pahari utt

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 16:23, pirms 12 gadiem
flipsider rakstīja: Pirms nolikt:

Vacieshiem

1993- 560
1994- 575
1995-625

Lai jums laba diena.
bet uz laukuma ir tikai tie 20 puikas!

  -1 [+] [-]

, 2013-01-04 16:26, pirms 12 gadiem
tommy90 rakstīja: bet uz laukuma ir tikai tie 20 puikas!
Arī, ja Kanādā spēlēs pret Luksemburgu, uz laukuma būs 20 puikas katrā komandā...

     [+] [-]

, 2013-01-04 16:31, pirms 12 gadiem
(O_O) rakstīja: Labi - čaļus nav ko aiztikt. Domājiet viņiem tik ļoti gribējās visiem zaudēt un iemest tikai 6 ripas un izlidot atpakaļ uz B grupu. B grupa nav nemaz tik traki. Tas pats Dārziņš, Karsums, Daugaviņš cīnījās B grupās. Izlasē bija 99% džeku, kas savu nākotni grib saistīt ar profesionālu hokeju un jo augstāk, jo labāk.
Vainīga ir izlases vadība - varbūt nepareiza taktika, sagatavotība, informētība par pretinieku spēles stilu utt utml.
Man šķiet, ka mūsu vieta arī ir starp A un B grupām. Tā kā pamatkodols izlasē spēlē 2 gadus, būtu svētīgi jaunajiem izcīnīt atpakaļ vietu A grupā, tad nākošgad tā kā šogad, lai saprot kur augt un cik daudz vajag.

P.S. Nesen bijām ārzemēs ar U12 komandu un vinnējām visus - čehus, vāciešus, austriešus, somus un norvēģus. Kā gudrāki vecāki teica, tā tas notiek. Vēlākos gados šie paši pretinieki mums skarbi atriebjas. No viņu puses galvenais arguments ir sačakarēts vietējais bērnu čempionāts.
ka sauc U-12 komandu ? un kada turnira vini piedalijas ?

  +2 [+] [-]

, 2013-01-04 16:41, pirms 12 gadiem
es nesaprotu par ko šeit histērija tiek taisīta? Latvijas nepalika A grupa? Tāpēc? Cik tad reizes Latvijas ir nosargājusi to vietu A grupā? Mēs tak vienmēr un visos laikos esam ceļojujši no A uz B grupu un otrādi!

Visdīvaināk man likās ,ka jūs sīkos norējāt pēc zaudējumiem TOP 8 izlasēm! Optimistiem ir būt jauki bet vai kāds tiešām domāja, ka mūsējiem ir pa spēkam uzvarēt piem. zviedrus??/ Jauniešu līmeni atškirība ir milzīga.. patīk jums tas vai nē, bet esam mēs tipiska komanda kuras limenis ir starp A un B grupu. Nu nav mums baazes (treneru, finansejuma daudzskaitlibas hallju utt) lai jau tagad sacenstos ar top 8...

drīzāk jālepojas, ka zaudēja ar tikai.. vel paris gadus atpakalj buutu krietni lielaki zaudeejumi.. uz puslidas musejos vairs nevar apspeleet!

smiekligakais ir tas, ka visticamak nakamaja chempii museejie atkal uzvares B grupaa un sakasu par sevi zemaaka liimenja komandas un atkal jau panesiisies - varonji, zelta paaudze utt Bet jautajums - kas ir speciigaaks - tas kas pietiekami siivi nociinaas ar zviedriem, vai tas, kas saliidxinoshi gruuta cinja uzvar piemeram sloveenjus vai franchus?

es teiktu - abi malachi un pietiek stulbiibas gvelzt, ka shitie nekam neder! Citādi jums tāds"pirmais puika ciemā" sindroms sanāk - jums škiet, ka labāk ir būt pirmajam mazā ciemā, nevis viduvējībai pilsētā! Kam es savukārt galīgi nevaru piekrist!

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 16:43, pirms 12 gadiem
oscarsq rakstīja: es nesaprotu par ko šeit histērija tiek taisīta? Latvijas nepalika A grupa? Tāpēc? Cik tad reizes Latvijas ir nosargājusi to vietu A grupā? Mēs tak vienmēr un visos laikos esam ceļojujši no A uz B grupu un otrādi!
Vispār jau salīdzinoši nesenā pagātnē mēs vēl tikai sapņojām par A grupu u18 un u20 izlasēm.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 16:43, pirms 12 gadiem
Pēc spēles uzrakstīju komentāru, ka LHF oficiālajā mājas lapā ir uzrādīts, ka Latvija izdarīja 40metienus pa vārtiem un ierindojās 12.vietā( 10 komandu starpā). Diemžēl šis komentārs ir izdzēsts, bet LHF mājas lapā informācija ir izlabota. Diemžēl tas vēl vairāk parāda, ka mūsu LHF vairāk seko komentāru lasīšanai, nevis tam, kā norit spēle un cik komandas spēlē augstākajā divīzijā.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 16:45, pirms 12 gadiem
Blues rakstīja: ka sauc U-12 komandu ? un kada turnira vini piedalijas ?
Varbūt tev iedot bankas karti ar PIN numuru un blues ir tavs īstais vārds un tas ir tavs foto?
Te ir pilns ar krāniem, kas uzreiz ļečīs, ka klubs ne tas, ka treneris ne tas. Nedod dievs uzradīsies kāds,kam nepatika kā mūsējie nospēlēja.
Ja nav slinkums meklē pats, priekšā pateikšu turnīrs bija challenge cup hockey pirms pāris mēnešiem.

     [+] [-]

, 2013-01-04 16:46, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: kurš vispār skatās hokeju? Basī jaunieši regulāri ņem labas vietas, a šitie MHL zvaigžņotie virknējumi nav pat Mongolijas vērti...
Stulbs jautājums! Cik saprotu tad VEFa fani kas apgrozās sc.com visi skatās.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 16:46, pirms 12 gadiem
Riga200 rakstīja: Izskatās, ka te savākušies vieni hokeja eksperti un spēlētāji. domāju, ka no visiem rakstītājiem ir kādi 10 %, kas vispār hokeja nūju rokās turējuši. Ko var vienmēr nolikt. Jā , zaudējām. Man ar nepatīk. Otro pasaules karu arī neuzvarējām un vai maz varējām? Par to mūsu senči ir tagad jānoliek? Būsim reāli arī hokejā un būsim par to pašu puišiem pateicīgi.
WTF? Kas par sviestu par 2.Pasaules karu? Kas tie "mēs" tādā gadījumā ir? Vācieši, Itāļi, Ungāri vai Japāņi?

     [+] [-]

, 2013-01-04 16:56, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Vispār jau salīdzinoši nesenā pagātnē mēs vēl tikai sapņojām par A grupu u18 un u20 izlasēm.
vel jo vairak! Tas tikai apstiprina, ka Latvija nav stabila A grupas komanda! Manuprat tas ir stulbi nolikt izlasi par to, ka ta nespej parlekt paari savai pakaljai!

kas tad mums ir veiksmiigi aizstaveejis palikshanu A grupa no jaunieshiem? Cik atceros U 18 vienreiz to izdariija liidz ar galiem (pedeja spele pamanoties zaudet danjiem pagarinajuma, bet ar to bija gana)!Un otreiz u20 nosargaaja arii ar u20 izlasi vietu elitee, arii izshjirosho speli uzvarot pagarinaajumaa daanjus! Bet pirms tam grupu turniira piem. zaudeeja krieviem ar 14:0 vai kautkas tads, un arii zviediem bija graujosha uzvara par mums cik atceros! Resp muus vienmer ir elitee graavushi. Nekas jau nav mainiijies. Vienk viena vieniiga izhshjiroshajaa spele kur beidzot spelejam ar sava liimanja pretinieku shoreiz zaudeejam... pirms tam2 reizes ar danjeim spelejot lid pgarinajumiem aizciiniijamies!

Nu es neteiktu ka baiga starpiiba tiiri speeles zinjaa... vienk vienai izlasei paveicas, otrai (shai) nepaveicas - pretinieku starp citu shalji tapat nomeeteeja!

Sitiet mani kaut nost neredzu baigo starpiibu tiiri speles zinjaa starp sho un iepriekshejo u20! Abas izlases tika sgrautas no speciigo izlashu puses.. abas izlases liidziigi ciiniijas ar sava liimenja komandu!

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 17:06, pirms 12 gadiem
ramtai rakstīja: Drīzāk vaina ir Latvijas treneros - tajā vecumā citās valstīs vairāk strādā pie tehnikas (pareiza slidojuma, nūjas), kamēr pie mums vecā treneru šlaka liek sīkajiem jau sisties - ātrāk, ātrāk, skrien gandrīz vienalga kā. Bet nāk tie 15-16, kad citās valstīs sāk piekopt spēka spēli un citus aspektus, tad arī parādās rezultāti...
Spēka spēli un uzšaut aizsargam pa vārtiem "slap shot" vispār nemāca, (pat treneri aizliedz, jāmācas un jāmet plaukstas metiens i viss) kā aŗī daudz ko citu jo nav jauniešu treneru, ir labi bērnu treneri un viss, bet jauniešu treneru, līgas un parējā nav.tad brīnās kā tā, kāpēc nemākam un nevaram.

     [+] [-]

, 2013-01-04 17:10, pirms 12 gadiem
(O_O) rakstīja: Varbūt tev iedot bankas karti ar PIN numuru un blues ir tavs īstais vārds un tas ir tavs foto?
Te ir pilns ar krāniem, kas uzreiz ļečīs, ka klubs ne tas, ka treneris ne tas. Nedod dievs uzradīsies kāds,kam nepatika kā mūsējie nospēlēja.
Ja nav slinkums meklē pats, priekšā pateikšu turnīrs bija challenge cup hockey pirms pāris mēnešiem.
pats saproti ko uzrakstiji ? no bernu turnira taisi noslepumu, tev ar galvu viss ir kartiba ?????

  -1 [+] [-]

, 2013-01-04 17:11, pirms 12 gadiem
jauniešu hokejs ir un paliek jauniešu hokejs. nav mums tāda talantu kalve kā lielajās valstīs. paskataties, kādi ir bijuši rezultāti iepriekšējajos čempionātos! šis čempionāts ir bijis piektais(!) augstākajā divīzijā un šis nebūt nebija tas sliktākais!

tādai noriešanai pilnīgi nav jēgas, vienkārši fascinē sportacentra "inteliģence".

  +2 [+] [-]

, 2013-01-04 17:12, pirms 12 gadiem
Apsveicu

     [+] [-]

, 2013-01-04 17:16, pirms 12 gadiem
kuznecovs92 rakstīja: daudzi gaidīja no Bļugera, ka viņš būs komandas līderis, bet beigās .. nekā.
Nu vispār uz laukuma ir pieci spēlētāji, abās laukuma pusēs , un bez līdera ir jābūt kādam, kurš iedot piespēli, kurš iet līdzi un asistē un palīdz izveidot šos vārtu gūšanas momentus, paskatoties statistiku šajā čempī, ir diezgan skaidrs, cik vispār tās iespējas ir bijušas, nerunājot par to cik, varēja būt realizējamas. No viena spēlētāja nevar
gaidīt brīnumus.

  +4 [+] [-]

, 2013-01-04 17:30, pirms 12 gadiem
tambiev- nulle (pts)

     [+] [-]

, 2013-01-04 17:30, pirms 12 gadiem
šī izlase bija laba, tiešām laba, problēma ir jāmeklē kaut kur citur un es zinu ar ko var sākt...

  -1 [+] [-]

, 2013-01-04 17:30, pirms 12 gadiem
Blues rakstīja: pats saproti ko uzrakstiji ? no bernu turnira taisi noslepumu, tev ar galvu viss ir kartiba ?????
Ai da beidz ja nezini. Aizej uz pāris spēlēm un tad sapratīsi. Pie rezies vari paskaitīt cik mātes vārdus dzirdēsi, ja būsi nosēdies tālu no pārējiem (nekas personisks - sevišķi Daugavpilī).
Neatceries kādu no šiem?
Kā viena čaļa tētis pēc spēles sadeva gaitenī pa muti tiesnesim.
Kā vienas komandas vecāki vārdiski noliek pretinieku spēlētājus par ko arī atraujas pa muti pēc spēles.
Kā treneris spēles laikā kaujas ar tiesnesi.

     [+] [-]

, 2013-01-04 17:33, pirms 12 gadiem
oscarsq rakstīja: Citādi jums tāds"pirmais puika ciemā" sindroms sanāk - jums škiet, ka labāk ir būt pirmajam mazā ciemā, nevis viduvējībai pilsētā! Kam es savukārt galīgi nevaru piekrist!
Te drīzāk sanāk - pēdējais pilsētā un varbūt pirmais ciemā...

  +3 [+] [-]

, 2013-01-04 17:35, pirms 12 gadiem
(O_O) rakstīja: Ai da beidz ja nezini. Aizej uz pāris spēlēm un tad sapratīsi. Pie rezies vari paskaitīt cik mātes vārdus dzirdēsi, ja būsi nosēdies tālu no pārējiem (nekas personisks - sevišķi Daugavpilī).
Neatceries kādu no šiem?
Kā viena čaļa tētis pēc spēles sadeva gaitenī pa muti tiesnesim.
Kā vienas komandas vecāki vārdiski noliek pretinieku spēlētājus par ko arī atraujas pa muti pēc spēles.
Kā treneris spēles laikā kaujas ar tiesnesi.
ja vecāks nosaka kurā maiņā spēlēs viņa sīcis,ko var gribēt par pārējo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 17:52, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Hokeja nūja obligāti rikā nav jatur, tik jasaprot ka ambīcijām jabūt sabalansētām ar iespējām
Labi teikts! Īpaši jau te slavēja 94.gadu un gadiem slavas dziesmas dziedāja! Aplikās! Dzīve visu saliek pa plauktiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-01-04 18:00, pirms 12 gadiem
Hah,nu es tak teicu,ka šogad būs dimbā,kamēr nebūs normālu aizsargu un normālas fiziskās sagatavotības,tikmēr tur nekā nebūs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 18:07, pirms 12 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Trūkst ķīmijas, ja tās nav, tad zāģi viens pēc otra. turklāt, Tambijevs vai tad LV valodā vispār runā?
Nu Nolans jau arī LV valodā nerunā,tākā man vienalga,kas izlasi vada,ja vien viņš ir labs treneris,bet Tambijevu par tādu īsti neuzskatu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-04 18:28, pirms 12 gadiem
(O_O) rakstīja: Ai da beidz ja nezini. Aizej uz pāris spēlēm un tad sapratīsi. Pie rezies vari paskaitīt cik mātes vārdus dzirdēsi, ja būsi nosēdies tālu no pārējiem (nekas personisks - sevišķi Daugavpilī).
Neatceries kādu no šiem?
Kā viena čaļa tētis pēc spēles sadeva gaitenī pa muti tiesnesim.
Kā vienas komandas vecāki vārdiski noliek pretinieku spēlētājus par ko arī atraujas pa muti pēc spēles.
Kā treneris spēles laikā kaujas ar tiesnesi.
kads visam sakars ar to , ka es tev pajautaju , kada turnira speleja latvijas komanda ??????????????

  +3 [+] [-]

, 2013-01-04 18:32, pirms 12 gadiem
Atkārtošos ,šī bija sliktākā izlase pedējo gadu laikā ,šiem censoņiem jābeidz trenēties hokeju, cik Bļugers par sevīm augstu domā ja var paziņot par trešo vietu, Tambijevs vispār nav treneris , jaaiziet ar godu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-01-04 18:36, pirms 12 gadiem
Ir nelaba aizdoma kad ja ne šogad, tad nākošgad arī lielie birs laukā no elites.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 18:42, pirms 12 gadiem
Osis007 rakstīja: Varētu padomāt,ka viņš vienīgais ir vainīgs pie iznākuma! Takš pokemoni domājat vienreiz ar galvu. Ko jūs gribat,nav tas hokeja līmenis mums tik augsts!
Neesam, bet elitē bija jānoturās.
Teikšu godīgi, šāda vilšanās sajūta sen nav bijusi..žēl, lai neteiktu vairāk

  +2 [+] [-]

, 2013-01-04 18:52, pirms 12 gadiem
Par cik izlase atvadās no Elites, tad loģiski būtu, ja tagad arī Tambelmausis atvadītos no U-20 izlases trenēšanas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 18:57, pirms 12 gadiem
kreesls rakstīja: Atkārtošos ,šī bija sliktākā izlase pedējo gadu laikā ,šiem censoņiem jābeidz trenēties hokeju, cik Bļugers par sevīm augstu domā ja var paziņot par trešo vietu, Tambijevs vispār nav treneris , jaaiziet ar godu.
Tieši tā! Īpaša izlase ar īpašu treneri!

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 19:05, pirms 12 gadiem
jurkoo rakstīja: Neesam, bet elitē bija jānoturās.
Teikšu godīgi, šāda vilšanās sajūta sen nav bijusi..žēl, lai neteiktu vairāk
Tieshi taa, uz papira bijaam pat specigaaki, bet nespeja noturet vacieshu mainu, kuraa bija divi 17-gadigie (lai kaadi talanti vini butu).

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 19:06, pirms 12 gadiem
kreesls rakstīja: Atkārtošos ,šī bija sliktākā izlase pedējo gadu laikā ,šiem censoņiem jābeidz trenēties hokeju, cik Bļugers par sevīm augstu domā ja var paziņot par trešo vietu, Tambijevs vispār nav treneris , jaaiziet ar godu.
Kā tu tā vari teikt? Tur tak tādi uzvārdi spēlēja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 19:07, pirms 12 gadiem
gii1981 rakstīja: Tāpēc nevajaga PIRMS čempiona plātīties ar nereāliem plāniem!!!
Tas Latvijā raksturīgi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 19:09, pirms 12 gadiem
Skyfall95 rakstīja: šīs te mani kautkā nepārsteidza Hokejs grimsts varbūt beidzot jadod iespēja sporta karalim futbolam un leišu sportam basketbola iekarot latvijas sporta draugu sirdis ?
Shogad veselus 5 CHL drafteeja, vel divi drafti, vel vairaaki speletaji bija tuvu draftam, vairs nav sagraavju junioru liimenii(ne U-18, ne U-20), daudzi musejie ir veiksmigi iekartojushies arzemju sisteemas..

  -1 [+] [-]

, 2013-01-04 19:11, pirms 12 gadiem
Ja nakoshad savaks pieklaajigu blici, tad pat DivA musejie visus graus un tad blaus, ko pie tiem shvakajiem dara.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 19:18, pirms 12 gadiem
Tās saucās "pacīnīšnās" par ko vairāk!!!!!!! Bet nu jā - pie visa "vainīga" VEIKSME kā mūsējiem tas ir vienmēr....labi, projehaļi....sakiet labāk kur un cikos sagaidīt, lai apsveiktu...

  +2 [+] [-]

, 2013-01-04 19:19, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Tambijevam šobrīd vajag tikai divas lietas
1) Papīra lapu
2) Rakstāmo
Šitie tik vienkārši nepadodas!!!

  +2 [+] [-]

, 2013-01-04 19:24, pirms 12 gadiem
(O_O) rakstīja: P.S. Nesen bijām ārzemēs ar U12 komandu un vinnējām visus - čehus, vāciešus, austriešus, somus un norvēģus. Kā gudrāki vecāki teica, tā tas notiek. Vēlākos gados šie paši pretinieki mums skarbi atriebjas. No viņu puses galvenais arguments ir sačakarēts vietējais bērnu čempionāts.
Ta ir velviena Latvijas hokeja iluzija, ka mes u12,u13 vecuma visus graujam. Realitate ir tada, ka neviens treneris ipasi nevelas aizvest bernus uz specigu turniru, kura iespejams varetu kartigi atrauties, bet aizved uz turniriem piemeram holande, polija, vacija, kuros berni vine un vecaki ir priecigi un trenerim nevien profanismu neparmet + piki nopelna, bet turniros, kas tiesam kotejas pasaule Latvijas komandas var sastapt reti, un pie tam sekmes jau nebut nav tadas ar kuram varetu lepoties. Zemak dazi piemeri, ko atruma atradu
CupOnline - Czech Hockey Challenge Cup
CupOnline - World Selects Invitational Boys 00

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 19:25, pirms 12 gadiem
ha ha ha ha sapnis par U20 pč zeltu ir izsapņots (rofl)

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 19:34, pirms 12 gadiem
jurkoo rakstīja: Neesam, bet elitē bija jānoturās.
Teikšu godīgi, šāda vilšanās sajūta sen nav bijusi..žēl, lai neteiktu vairāk
vilsanas bus ja OS kvalifikaciju pakasisim! ir jasak gatavoties jau TAGAD! NEKADAS TOLERANCES PRET SKIBACAINIEM KAZAHU LIDZJUTEJIEM!!! sie jau sarakstijusi savos portalos,luk,brauciet tik brauciet;Riga ir lioti milia,vietejie neklape! visPOLITKOREKTAKA(vemiens nak no si varda ) pilseta bijusaja PSRS zona jau pretigi bija skatities Baris speles iemestos golus pret mums,kad tos pretigi smaidosos,neviena neskartos gimelius TVekrana radija KUR LATVJU PASLEPNUMS? izrauto korana lapeli gimi,alu mute un cuku ko uzkost,un to visu nofilmet un JUTUBA paradit! tas ir viens! otrs,JAAPSTRADA TURNIRA TIESNESI! lai i nedoma mus 4akaret! publicet SMI viniu atrasanas vietas,katram gadijumam,ja ko sadoma ne ta!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 19:44, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Grandiozs plāns, varētu teikt , ka X stunda pienākusi - rīkojamies!
patikami so dzirdet no Volka! es jau biju domajis,ka vins ir tikai LA4 atbalstitajs,bet ne izlasu limenia fans!

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 19:46, pirms 12 gadiem
Impotents uzbrukums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-04 19:49, pirms 12 gadiem
Jigsaw rakstīja: Impotents uzbrukums
impotents uzbrukums tiesnesiem! butu Znaroks,vins jau sen mums tresaja perioda sadabutu 5 minusu vairakumu 5 pret 3,un lietas tiktu nokartotas,pat ja izrautu uzvaru ar vartsarga likia iestumsanu vartos!

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 19:53, pirms 12 gadiem
kurmeens rakstīja: Daži te tādu traģēdiju taisa , tak ejat pakaraties , dzīve neibeidzas ar sliktāku divīziju ,ka no Latvijas atjaunošanas neatkarības gadiem maļamies ,šurpu turpu tā maļamies ,kā lielā izlase spēlē no 7-13 vietai ik pa laikam kādu stiprāku uzvelkot ,vai vājākam (vājākam pēc līzjutēju domām ) tā zaudējam , kā uz olimpiādi kaut kada veidā aizvelkam ,tā aizvelkam . Vienīgi protams stgnācija ar nav laba ,bet objektīvi skatoties , tā ar ir mūsu vieta no 7-14 pasaules elitē ,kā kuru gadu paveicas . Un var jau neticēt ,bet domāju ,ka tā pat kā futbola izlase kādu brīnumu paveiks ,tā ar hokejisti ganjau kādreiz līdz medaļām aizvilks . Un tā pat ar nākmajā gadā var cīnīties atkal par idzīvošanu . Samierināties , Latvija nekad nebūs grands !
Kurmeen! tiesi LIELA izlase pasreiz uztrauc visvairak ! tapec jau rakstu tagad,ka VISAS PIEEJAMAS UN NEPIEEJAMAS METODES IR JAIEDARBINA, lai so OS kvalifikaciju parvaretu! KAUT VAI CAURI VIENA OTRA LIKIEM! tas bus to verts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-01-04 19:54, pirms 12 gadiem
Nu bet vismaz nonācām savā vietā, huļi tādai Latvijai līst top 10

Tur ir jābūt Dāņiem, Norvēģiem, tiem kuriem ir resursi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 20:12, pirms 12 gadiem
Tagad Tambijevam jaaiziet vispirms japabeidz viduskola tad trenera diploms augstskola jadabu un tad var meginat atgriezties pie trenera darba!!!ar sobridejo attistibas limeni vins nesaprot ka jaspele ar pamatgadu nevis ar gadu un divus jaunakiem , ko tad sie talantigie lideri 94 un 95 gads paradija cempionata izgazas ka vecas setasun visiem pa prieksu Blagers medalu nemejs!!!

  -1 [+] [-]

, 2013-01-04 20:25, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: man tā'žēl Lipmani
viņš bija tik lepns, ka visas 3 komes A līgā

kas tālāk U-18 uz B divīziju
Pieaugušie arī izlidos, pateicoties KHL

vienīgi reputāciju var glābt OS kvalifikācija
Saprotu ka Tu esi atjaunotās Latvijas komjaunietis-heiteris, bet arī Tev nebūtu slikti zināt ka pirms krievu līgu laika, mūsu trīs dažādu vecumu izlases nekad nebija vienlaicīgi elitē un ja kāds kaitēja U-20, tad tie bija dārgie ZA, kas nepalaida uz PČ potenciālo komandas līderi. Bet Tev jau no tā nesilts, neauksts, jāturās ir pie partijas demagoģiskās līnijas.

     [+] [-]

, 2013-01-04 20:33, pirms 12 gadiem
maaris no bumbuliem rakstīja: Huļi tādiem dāņiem, norvēģiem tur līst, viņi nav par kapeiku labāki pat LV izlasi...
Viņiem vismaz ir potenciāls, mums ir tikai dīķa ledus grauzēji, kamēr nav sakārtota infrastruktūra, nav mums ko līst ar jaunajiem.

  -1 [+] [-]

, 2013-01-04 20:35, pirms 12 gadiem
Ne jau treneris ir vainīga ....cik komandu U-20 spēlē pirmo divu divīziju nacionālajos čempjos???? ( U-18; U- 16....)
Latvijā - neviena...
Iepriekšējo komentu - izklāstītu plašāk - bloķēja Sporta Centrs....biju korekts - neapgāju vīņu .....

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 20:38, pirms 12 gadiem
...a atgriesties atpakaļ jau ir nereali - tik viena komanda izkrīt un tas nozīmē, ka tikai viena tiek atgriesties.... .....

     [+] [-]

, 2013-01-04 20:42, pirms 12 gadiem
kurmeens rakstīja: Galvenais neaimirsti nopirkt biļeti ,pirms to nav izdarijuši teātra skatītāji ,jo arēnā būs vajdzīgs atbalsts , bet šogan z-vecīts pačukstŗēja ,ka visas spēles pārliecinoši vinēsim ar vismaz trīs vārtu pārsvaru !
lai ta butu! bet pats ,diemzel,klatiene but nevaresu! dzivoju parak talu! klaunu Kombuliu Ari pasauc,lai tik pamegina neatnakt! ka klauns vins ir labs,paskatisimeis,kads fans patiesiba ir!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-04 20:53, pirms 12 gadiem
maaris no bumbuliem rakstīja: Mums arī ir potenciāls nemazāk, kā viņiem. Par ''infrastruktūru'' punktus nedod.
P.S. Vispār, pirms lieto svešvārdus, noskaidro viņu nozīmi
Ak, austrumu gudrais, apgaismo mani, ko es lietoju nepareizi? Kamēr lielākajā daļā Latvijas pilsētu nebūs vietu, kur trenēties, trenēties gribēs tikai bagātnieku bērneļi (arī izlasēs vietas tiek nopirktas). Kamēr trenēsies (un profesionāli, nevis savam prieciņam) tikai neliels pulks izredzēto, Latvijai nebūs potenciāla. Man vismaz prieks par šiem čaļiem, lielākā daļa arī turpmāk nodarbosies ar hokeju profesionāli, vismaz Dinamo būs jauna paaudze ledgraužu.

     [+] [-]

, 2013-01-04 20:54, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Tu man un Mr- neatbildēji, kas ir Tav mīļākā Metallica dziesma
drikst es atbildesu? mana miliaka METALLICA diesma ir sita,SASPER TEVI JODS! http://www.youtube.com/watch?v=lhPhJYOT98g

  -1 [+] [-]

, 2013-01-04 20:58, pirms 12 gadiem
Slimais...Draizaitls,

     [+] [-]

, 2013-01-04 20:58, pirms 12 gadiem
maaris no bumbuliem rakstīja: Kāda problēma - jāpaņem DEN un BLR komandas, ar pārējiem nebūs problēmas...
Aha....Tu varbūt vari paņemt uz pleca dāņus vai baltkrievus....bet Latvijas Izlase vēl vismaz 10 gadu to nevarēs....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-04 21:02, pirms 12 gadiem
maaris no bumbuliem rakstīja: Tu man neprasīji, bet tam Kuldīgas pāķim neuzskatu par vajadzīgu vispār kaut ko atbildēt...
Kombuli,tak tas ir viens un tas pats pakis no Kuldigas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-04 21:06, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Mr- jautājumi Metallica sakarā ir arī mani jautājumi
ja? tada gadijuma atbildi man,kura sekunde Hetfildam partruka stiga meginajuma,kad vins uzzinaja,ka vinia gitara nav no priedes,bet gan liepas koka?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 21:06, pirms 12 gadiem
maaris no bumbuliem rakstīja: Ar ko viņi tādi īpaši?
Nevienas uzvaras šogad divcīņās...ja vēl pieskaitām pērno čempi...?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-04 21:09, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: kas ir pakis
es atceros garderobiste Rīgā teica bērniem - pakarin uz pāk
tu labak pasaki,vai ALITA kopa ar mati VIJU vel ir dzivas Kuldiga?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 21:12, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: nekad neesmu iepazīstināts
tu taks rakstiji,ka Alitu kops bernibas apvedceliem apej! uzzini,ja kas,parada nepaliksu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-04 21:16, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: jā un nē
ko dod 3x nedēlā 1h uz ledus
vairāk jau nevar apmaksāt
O, arī sc.com ir veselais saprāts.

     [+] [-]

, 2013-01-04 21:17, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: es domāju, ka Tā ir tā Tava Alita, bet pa tam laikam noskaidroju, ka tā ir Melita
Melita nav,bet Alita atbrauca uz savu DZIMTENI,tobis KULDIGU 80.to gadu beigas no BAUSKAS tur viniai pec idejas ari butu jabut tagad,kopa ar mammu VIJAS kundzi abas mil ierit to niprako! pedejo reizi kad Kuldiga biju, 1991.gada vasara, Vija kandzu tirgoja,Kuldigas centra dzivoja,netalu no stadiona tas ir viss ko atceros no tiem ZELTA laikiem !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 21:23, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Vēl ir Vizma, bet tā ir vietējā
rīt apvaicāšos pilsetā pie pazinējiem
ko gribi zināt tieši????
cik no viņas indes krituši?
vinia nu gan nav ta indetaja! ka ists professors, VISU UZ SEVIM IZMEGINA! pec tam tikai pasniedz talak! koro4e,uzzini visu,kas ir uzzinams! galvenais vards bus BAUSKA!

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 21:24, pirms 12 gadiem
Tas ir tikai likumsakarīgi, nav tur ko mocīties, ir jāspēlē ar sava līmeņa vienaudžiem, vismaz var kādu spēli apskatīt, trenneru korpuss ar tur B grupas līmenī, mēs esam kur esam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-01-04 21:26, pirms 12 gadiem
lielo izlasi gaida tas pats,ja netiks IZMESTI no LHF kalvitis un ulmanis...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-04 21:29, pirms 12 gadiem
Tagad (dienas kārtībā) U-18....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-04 21:31, pirms 12 gadiem
slotet rakstīja: Ta ir velviena Latvijas hokeja iluzija, ka mes u12,u13 vecuma visus graujam. Realitate ir tada, ka neviens treneris ipasi nevelas aizvest bernus uz specigu turniru, kura iespejams varetu kartigi atrauties,
Vot pa šo te es arī esmu runājis ar treneriem. Tur ir viens bet. Uz šādiem turnīriem parasti klubus aicina un, ja tu vienu gadu esi visiem smagi kāsis, tad nākošgad tevi nemaz neņem. Taču man liekas, ka spēkiem līdzīgu turnīru pietiek un, ja labi pameklē var atrast. Austrija, Francija piemēram. Vasaras beigās uz tiem ierodas arī hokejisti no aizokeāna. Mans personīgais viedoklis ir, ka tāda turnīru sistēma būtu daudz labāka arī pašmāju čempionātā. Kā te jau minēja, tas dod vairāk laika treniņiem un mazāk braucieniem.
Bet ne jau par to ir stāsts šajā rakstā.

  +2 [+] [-]

, 2013-01-04 21:33, pirms 12 gadiem
Nesaprotu tikai, kāpēc pirms čempionāta bija jāceļ gaisa pilis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-01-04 21:55, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Vispār jau salīdzinoši nesenā pagātnē mēs vēl tikai sapņojām par A grupu u18 un u20 izlasēm.
Nekas nav beidzies,95.-96. gadi atkaros vietu elitē.Būtu tikai labi,ja novērtētu mūsu puišus,kas jau vairākus gadus spēlē Eiropas līgu vadošajos klubos :Vasiļonoks Austrijā,Jašunovs ,Vītoļiņš,Birovs,Locāns Zviedrijas Elitē utt.Tāpat puikas no Kanādas,Amerikas-Jansonu,Zembergu.Uz priekšu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-01-04 21:56, pirms 12 gadiem
Kā jau paredzēju,izgāzās pēc pilnas programmas....Pēdējie,kas kaut ko varēja izdarīt bija `91 gadi...

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 22:04, pirms 12 gadiem
semjuels rakstīja: Kā jau paredzēju,izgāzās pēc pilnas programmas....Pēdējie,kas kaut ko varēja izdarīt bija `91 gadi...
Jā, 91. izkrita no elites.... daudz gan varēja izdarīt....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-04 22:10, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: par to jau es rakstīju
Piedod - nelasīju....

     [+] [-]

, 2013-01-04 22:14, pirms 12 gadiem
Alni viņi taisni uzvarēja
domiigais rakstīja: Jā, 91. izkrita no elites.... daudz gan varēja izdarīt....

     [+] [-]

, 2013-01-04 22:18, pirms 12 gadiem
eclipse rakstīja: Nekas nav beidzies,95.-96. gadi atkaros vietu elitē.Būtu tikai labi,ja novērtētu mūsu puišus,kas jau vairākus gadus spēlē Eiropas līgu vadošajos klubos :Vasiļonoks Austrijā,Jašunovs ,Vītoļiņš,Birovs,Locāns Zviedrijas Elitē utt.Tāpat puikas no Kanādas,Amerikas-Jansonu,Zembergu.Uz priekšu!
...Bet paskatīsimies , kad ieslidos pieagušo hokejā un 8-10 spēles nospēlēs.....
Kur tagad ir un ir ...bija Kopitars un Latvijas Izlases līderis (kauns pat nosaukt viņa uzvārdu!) kad sitās U līmenī....viens NHL ....otrs knapi slidas velk Dinamo.....
EH....

     [+] [-]

, 2013-01-04 22:22, pirms 12 gadiem
Ko cepties, vnk reāla izlases vieta citā grupā, lielajiem tāpat..
Kāda saimniecība, tāda raža.
Urā, ceļam gaismas pili, kam tas mazo sports vajadzīgs.

     [+] [-]

, 2013-01-04 22:25, pirms 12 gadiem
(O_O) rakstīja: Austrija, Francija piemēram. Vasaras beigās uz tiem ierodas arī hokejisti no aizokeāna. Mans personīgais viedoklis ir, ka tāda turnīru sistēma būtu daudz labāka arī pašmāju čempionātā. Kā te jau minēja, tas dod vairāk laika treniņiem un mazāk braucieniem.
Bet ne jau par to ir stāsts šajā rakstā.
Stasts ir ari par so, jo ta ir dala noLatvijas Hokeja sistemas, un mes esam izlidojusi no A grupas U20. Tatad ja paskatas nedaudz nakotne, manuprat ta neko spidosu nesolo, jo
1)U12, U13 , U14, un u15 vecuma komandas nespele turniros,kas skaitas top turniri vinu vecumiem, vai ja ari spele tad rezultati ir viduveji,
2)Jauniesu treneri 90% darbu dara naudas pec, un praktiski lielakajai dalai nav iespeju nakotne trenet kadu no latvijas junioru izlasem, jo tur prieksa izbijusie hokejisti, tatad nav motivacijas apgut kaut ko jaunu ieiet starptautiska aprite
2)mums nav U16 un U17 nacionalas izlases, kas dod citu valstu Top izlasem iespelet speletajus augsta limena speles, tadejadi jau sagatavoties mentali sada limena spelem.
3) Trenerus U18 un U20 izlasem, mums nosaka gadijuma un vairak pazisanas ar Lipmanu raksturs, ka ari vinus izvel 2-5menesus pirms atbildigiem turniriem. Nav ilgterminu ligumi.
4)Ar mums neviena top U20 nevelas spelet sagatavosanas speles.
Mums katra gada gajuma var atrast pa labiem speletajiem (kuri labi spele arzemju klubos), tas nozime, ka genetiskais potencials mums ir vaina ir tikai bez sistema. Tapec domaju, ka U20 puisi nav slikti, tikai vini netika pareizi sagatavoti(pareizak sakot netika gatavoti vispar) sadam turniram. Ja Tambijevs ka speletajs bija nedaudz virs videja, tad ka treneris vins ir peleciba, un nepanemt uz izlasi Klavinu tikai tapec, ka puisis neatbrauca uz treninnometni, jo bija iespeja, iespeletie AIK pieauguso komanda tas norada, ka savu ego vins verte augstak par izlases rezultatiem.

     [+] [-]

, 2013-01-05 01:02, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Arī, ja Kanādā spēlēs pret Luksemburgu, uz laukuma būs 20 puikas katrā komandā...
iet runa par tradīcijām, jeb kvalitāte ir svarīgāka par kvantitāti. spilgts piemērs - islandes handbola komanda!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-05 10:50, pirms 12 gadiem
Tambijevs- NULLE !

Tad jau Miļūns labāks!

     [+] [-]

, 2013-01-05 16:15, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: runa neiet
krievs tāds