Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2861, Did:0, useCase: 3

"Kurbads" uzvar otro reizi, atgriežot finālsērijā intrigu

Artjoms Jeļisejevs
Artjoms Jeļisejevs

"Kurbads" uzvar otro reizi, atgriežot finālsērijā intrigu
Sandis Zolmanis un Jānis Straupe
Foto: hkkurbads.lv

Latvijas Virslīgas hokeja čempionāta finālsērijas piektajā spēlē starp "Mogo" un "Kurbads" komandām uzvaru piektdien izcīnīja "Kurbads' vienība (4:3), tiekot pie otrā panākuma pēc kārtas un atjaunojot sērijā intrigu. Sērijas sestā spēle notiks pirmdien Ogrē.

„Mogo” hokejisti bijuši apņēmības pilni savā laukumā paveikt to, kas nav izdevies Ogrē divas dienas iepriekš, proti, uzvarēt pretiniekus ceturto reizi un savu līdzjutēju priekšā izcīnīt zelta godalgas. Savukārt „Kurbadam”, kas šajā sērijā jau cieta trīs zaudējumus, vairs nebija kur atkāpties un viesu uzvara tikai saasinātu sērijā cīņu un atgrieztu pilnvērtīgu intrigu.

Finālsērijas piekto spēli aktīvi sāka „Mogo” hokejisti un jau mača pirmajā minūtē atklāja rezultātu. Andris Siksnis iegāja „Kurbada” zonā, izdarīja metienu, bet pie atlēkušās ripas pirmais bija Jānis Ozoliņš, atklājot rezultātu – 1:0. Izvirzījušies vadībā laukuma saimnieki apgriezienus nemazināja, turpinot spēlēt aktīvi un azartiski, uzbrūkot un neļaujot uzbrukt sāncenšiem. Taču mača astotajā minūtē „Kurbads” negaidīti izlīdzināja rezultātu. „Mogo” vārtsargs Henrijs Anča nebija īsti gatavs Jāņa Straupes metienam no distances un rezultāts kļuvis 1:1.

Pirmās trešdaļas turpinājumā joprojām aktīvāki bija „Mogo” hokejisti, taču „Kurbads” jau arvien biežāk rīkoja pretuzbrukumus. Viesi pārņēma iniciatīvu trešdaļas vidū, kad mājinieku rindās tika noraidīts pirmo vārtu autors Jānis Ozoliņš. „Kurbads” turēja ripu zonā, aktīvi uzbruka, kas vainagojās ar panākumu, kad no vārtu priekšas ripu vārtos raidīja Edgars Brancis, vadībā jau izvirzot „Kurbadu” (1:2). Trešdaļas turpinājumā abas komandas centās uzbrukt, taču līdz pārtraukumam rezultāts nemainījās.

Otrās trešdaļas sākumā spēles raksturs nemainījās un drīz vien Rustams Begovs varēja izlīdzināt rezultātu, taču meta garām. Savukārt trešdaļas piektajā minūtē kļūdījās „Mogo” aizsargs Agris Saviels, zaudējot ripu pie savas zonas, viens pret vienu ar Anču aizskrēja Rihards Remiņš, meistarīgi izrēķinoties ar vārtsargu – 1:3.

Pēc trešajiem „Kurbada” gūtajiem vārtiem mainījās spēles raksturs un noteikumus laukumā jau vairāk diktēja viesi, kontrolējot spēli un neļaujot laukuma saimniekiem apdraudēt savus vārtus. Tuvojoties trešdaļas izskaņai „Mogo” tomēr izdevās izveidot dažas vārtu gūšanas iespējas. Vispirms no Raituma atlēkušo ripu vārtos nespēja dabūt Pauls Zvirbulis, bet trešdaļas izskaņā „Mogo” cīnījās skaitliskajā vairākumā, taču realizēt to tomēr nespēja un pēc otrās trešdaļas komfortablu divu vārtu pārsvaru saglabāja „Kurbads” hokejisti.

Trešo trešdaļu aktīvi uzsāka „Mogo” hokejisti, ko sekmēja arī divi noraidījumi pēc kārtas „Kurbads” rindās. Izturējuši pirmo mazākumu, „Kurbads” tomēr ielaida otros vārtus. Elviss Želubovskis izdarīja diagonālo piespēli gar vārtiem, ripa atsitās pret Remiņa nūju un ieslīdēja vārtos (2:3).

Rezultātam kļūstot minimālam, „Kurbads” hokejisti centās spēli nobīdīt tālāk no saviem vārtiem un tas viņiem izdevās, jo „Mogo” neizdevās ieskrieties un veidot uzbrukumus, cīņa ritēja līdzīgi. Tuvojoties spēles pamatlaika izskaņai „Mogo” hokejisti spēlēja arvien aktīvāk un pie „Kurbada” vārtiem sāka veidoties bīstamas situācijas. Četras minūtes pirms beigu signāla labu iespēju neizmantoja Želubovskis.

Mača galotnē „Mogo” nomainīja vārtsargu pret sesto laukuma spēlētāju, metoties atspēlēties, taču saņēma ripu tukšajos vārtos, kad precīzs bija „Kurbada” kapteinis Toms Bluks (2:4). Šķita, ka cīņas liktenis ir izšķirts, taču 20 sekundes vēlāk Bluks pārkāpa notrieca pretinieku uzbrucēju un piešķirto soda metienu realizēja Ozoliņš – 3:4 pusminūti pirms beigām. Taču viesi noturējās, nosargājot grūtu uzvaru ar 4:3.

Sērijā līdz četrām uzvarām „Mogo” joprojām ir vadībā, taču vairs tikai ar minimālu pārsvaru (3-2). Pirmdien komandas atgriezīsies Ogrē, kur aizvadīs sesto spēli.

Latvijas hokeja Virslīgas finālsērija, 31. marts

"Mogo" - "Kurbads" 3:4 (1:2, 0:1, 2:1)
Vārti: 00:58 J. Ozoliņš (Siksnis) 1:0, 07:31 J. Straupe 1:1, 14:15 Brancis (vair.) 1:2, 24:38 Remiņš (J. Straupe) 1:3, 44:07 Želubovskis (vair.) 2:3, 59:09 Bluks (Gipters, tukši vārti) 2:4, 59:29 J. Ozoliņš (soda metiens) 3:4.
Soda minūtes: 6-14.
Vārtsargi: Henrijs Ančs (58:16-58:32, 58:51-60:00 tukši vārti) - Mārtiņš Raitums
Sērijā: 3-2.

Finālsērijas spēļu kalendārs

Izmantotie resursi:
lhf.lv

DatumsLaiksSpēleVietaRezultāts
24/03/201719:40"Mogo" – "Kurbads""Mogo" ledus halle3:1
25/03/201716:10"Mogo" – "Kurbads""Mogo" ledus halle3:2 PM
28/03/201719:40"Kurbads" – "Mogo"Vidzemes ledus halle2:3
29/03/201719:40"Kurbads" – "Mogo"Vidzemes ledus halle7:4
31/03/201719:40"Mogo" – "Kurbads""Mogo" ledus halle3:4
3/04/201719:40"Kurbads" – "Mogo"Vidzemes ledus halle
5/04/201719:45"Mogo" – "Kurbads""Mogo" ledus halle (ja nepiec.)

     [+] [-]

, 2017-03-31 21:53, pirms 8 gadiem
Bullītis 60. minūtē Barselona PSG stilā!
Intrigantes!?!?!
Deju klubos tādas piestāv.
Ledus klubos - lai notiek!!!
+

  +4 [+] [-]

, 2017-03-31 21:55, pirms 8 gadiem
Bija interesanti skatīties. Cik nu tur tās vietas, bet prieks ,ka arēna bija pārpildīta.
Slēpts komentārs: Damokla zobens

  -4 [+] [-]

, 2017-03-31 22:00, pirms 8 gadiem
Par katru MOGO reklāmu, kādam kontā ieripo laba naudiņa. Tātad jo vairāk spēles jo vairāk naudiņas. Par visu sen jau ir padomāts. Tāpēc nekad neesmu skatījies šo pagraba hokeja čempionātu.
Slēpts komentārs: RAGNARS

  -2 [+] [-]

, 2017-03-31 22:05, pirms 8 gadiem
LIVE likmes vairs nepiedāvāja ne Olybets, ne No-go sponsors 11.lv.
Bet365 vispār nekādas likmes vairs nepiedāvāja uz LČ fināliem. Savu mājasdarbu kantori izdarijuši.
Es par Kurbadu, lai viņiem tiek zelts. Toto-No-go lai saņem kaunpilnu sudrabu!

  +1 [+] [-]

, 2017-03-31 22:06, pirms 8 gadiem
Рэпер Сява rakstīja: Par katru MOGO reklāmu, kādam kontā ieripo laba naudiņa. Tātad jo vairāk spēles jo vairāk naudiņas. Par visu sen jau ir padomāts. Tāpēc nekad neesmu skatījies šo pagraba hokeja čempionātu.
Drošivien, tāds naids pret MOGO, jo pats paņēmi kādu ''behu'' pa ''lēto''? :d
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-03-31 22:07, pirms 8 gadiem
Pamanīju dažu bļaušanu par TOTO - ar lielu pieredzi šajā jomā varu teikt - 90% nepamatoti (100% nevar galvot). Apmēram zināma naudas summa ar kuru var ietekmēt koeficientus. Šajā gadījumā ar pārsimts eiro par maz, bet virs štukas jau nopietna ietekme. Un pie pilnīgi līdzīgu komandu samēriem - loģiski, ka 0-4 būtu negaidīts rezultāts. Tāpēc zinātāji lika uz Kurbads, bet muļķi uz Mogo - un tagad iesācēji skaļi kliedz. Lielākie bļāvēji būtu zaudētāji totalizatori.

Ja komanda gribētu piepelnīties toto, tad reālāk to darīt sezonas laikā, kad uz pretiniekiem daudz labāks koeficients un mazāka uzmanība. Tagad finālā, kad visi rūpīgi vēro, TV translācijas - tas būtu stulbi. Un par maz 2-3 spēlētāji - vairāk - tad jau reāli, ka zinātu plašāka sabiedrība.

Stulbi norādīt uz kļūdām - šie nav S.Krosbijs - bet pusprofesionāļi.

Interesanta finālsērija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2017-03-31 22:10, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: Pamanīju dažu bļaušanu par TOTO - ar lielu pieredzi šajā jomā varu teikt - 90% nepamatoti (100% nevar galvot). Apmēram zināma naudas summa ar kuru var ietekmēt koeficientus. Šajā gadījumā ar pārsimts eiro par maz, bet virs štukas jau nopietna ietekme. Un pie pilnīgi līdzīgu komandu samēriem - loģiski, ka 0-4 būtu negaidīts rezultāts. Tāpēc zinātāji liek uz Kurbads, bet muļķi uz Mogo. Lielākie bļāvēji būtu zaudētāji totalizatori.

Ja komanda gribētu piepelnīties toto, tad reālāk to darīt sezonas laikā, kad uz pretiniekiem daudz labāks koeficients un mazāka uzmanība. Tagad finālā, kad visi rūpīgi vēro, TV translācijas - tas būtu stulbi. Un par maz 2-3 spēlētāji - vairāk - tad jau reāli, ka zinātu plašāka sabiedrība.

Stulbi norādīt uz kļūdām - šie nav S.Krosbijs - bet pusprofesionāļi.

Interesanta finālsērija.
Mhm, kādā citā Latvijas sportaveidā it sevišķi finālspēlē ir novērotas tādas likmju svārstības kā pirms Kurbada-No-go spēles?
Dīvaini arī ka pēc šīs spēles lielākie kantori pēkšņi izņēmuši ārā visu LAČ.
Rezultāts arī ar 3 vārtu starpību beidzās par labu Kurbadam. Kā tam arī pēc likmju svārstībām spriežot bija jānotiek.
Nezinu, kas Tev licis šādu komentāru te ierakstīt bet mani un daudzus par tīru spēli Tu nepārliecināsi. Pat ar savu ''lielo pieredzi'' totojomā.

  -4 [+] [-]

, 2017-03-31 22:13, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: Pamanīju dažu bļaušanu par TOTO - ar lielu pieredzi šajā jomā varu teikt - 90% nepamatoti (100% nevar galvot). Apmēram zināma naudas summa ar kuru var ietekmēt koeficientus. Šajā gadījumā ar pārsimts eiro par maz, bet virs štukas jau nopietna ietekme. Un pie pilnīgi līdzīgu komandu samēriem - loģiski, ka 0-4 būtu negaidīts rezultāts. Tāpēc zinātāji lika uz Kurbads, bet muļķi uz Mogo - un tagad iesācēji skaļi kliedz. Lielākie bļāvēji būtu zaudētāji totalizatori.

Ja komanda gribētu piepelnīties toto, tad reālāk to darīt sezonas laikā, kad uz pretiniekiem daudz labāks koeficients un mazāka uzmanība. Tagad finālā, kad visi rūpīgi vēro, TV translācijas - tas būtu stulbi. Un par maz 2-3 spēlētāji - vairāk - tad jau reāli, ka zinātu plašāka sabiedrība.

Stulbi norādīt uz kļūdām - šie nav S.Krosbijs - bet pusprofesionāļi.

Interesanta finālsērija.
Tie, kam arī liela pieredze, tikai pasmaida par taviem mēģinājumiem nogludināt notikušo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2017-03-31 22:18, pirms 8 gadiem
Sērijā intriga pieaug. Esmu redzējis visas finālsērijas spēles un kopumā varu teikt- interesanti, saistoši.

     [+] [-]

, 2017-03-31 22:19, pirms 8 gadiem
HMB-MOZHSUNIZGULEEJIES rakstīja: Pirmkart, vispar pasaki kaadu kursh uz LAC met summas tukstoshos taa vnk lai ietekmetu koefus???

Uz LAC vispar esmu parliecinats tik parsimts uzmet kadus 5-30eur un tas ar viss. Tur pie lietas bij kerusies nopietni puikas kas zinaja kaa spele beigsies. Un toto solis iznemt sho nabagu liigu ara ir nakamais solis. Nav tik liela pluusma, nav gambleri kas var atspekot to visu un izlidzinat tirgus situaaciju, tapec ar saprata ka neies jau kepaties

Taa jau LBL speles ari biezi suspended...
Ko, ko izlīdzināt???

  -3 [+] [-]

, 2017-03-31 22:21, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Sērijā intriga pieaug. Esmu redzējis visas finālsērijas spēles un kopumā varu teikt- interesanti, saistoši.
Izsmeļošs viedoklis, paldies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-31 22:25, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Mhm, kādā citā Latvijas sportaveidā it sevišķi finālspēlē ir novērotas tādas likmju svārstības kā pirms Kurbada-No-go spēles?
Dīvaini arī ka pēc šīs spēles lielākie kantori pēkšņi izņēmuši ārā visu LAČ.
Rezultāts arī ar 3 vārtu starpību beidzās par labu Kurbadam. Kā tam arī pēc likmju svārstībām spriežot bija jānotiek.
Nezinu, kas Tev licis šādu komentāru te ierakstīt bet mani un daudzus par tīru spēli Tu nepārliecināsi. Pat ar savu ''lielo pieredzi'' totojomā.
Atkārtoju - piem nopietnākie bukiji kā Pinnacle šādus amatieru sūdiņus nemaz nepiedāvā, tāpat profesionālākos LBL un Virslīgu. Piedāvā santīmu pi**ji uz mazām summām un ātri limitē - tagad nepiedāvā, jo nav droši par situāciju (kuru var ietekmēt ar nelielām summām), tas ir loģiski amatieru neprognozējamajā sportā. Ja eksperti uzliek lielu summu uz vienu komandu, tad bukmeikeri strauji maina koeficientus, lai izlidzinātu naudas plūsmu 50%/50% - tā viņi gūst peļņu .. elementāri

  -1 [+] [-]

, 2017-03-31 22:26, pirms 8 gadiem
Šodien ēdot mazliet fonā redzēju šo Latvijas grandiozo finālu. Līmenis drausmīgs. Esmu hokeja fans, bet šo ir grūti skatīties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-31 22:27, pirms 8 gadiem
HMB-MOZHSUNIZGULEEJIES rakstīja: Tirgu, koefus. Uz parastiem machiem kur nav dazhiem individiem ar bieziem toto kontiem info par speles rezultaatu, bus lidzsvars. Viens uzmetis 10eur uz mogo,otrs 20eur uz kurbadu, a kaads pieciti uz nichu pamatlaikaa. Un toto tik iekasee marzhu. Viss logiski, kaa puteklusucejs tik eed un suuc, BET seit pietiek iebrist paris puikaam ar uzladetiem kontiem, samest paris rezites max liiniju un koefs ir zemee. Tur uzreiz skaidrs ka tie nav vienkarshi puikas no juglas, BET gan Avotielas viiri uzvalkos
Es jau pēc 4.spēles rakstīju.
Dažbrīd man liekas, ka es te ar vai nu kabatas naudas bērniem runāju, vai arī ar to milzīgo sabiedrības daļu - pie vecākiem dzīvojošo 30 gadnieku - koloniju runāju.

Savādāk es nevaru saprast, kā var nesaprast, ka IR (!!!) cilvēki, kuriem to tūkstoti uzmest toto tīras izklaides pēc ir viens pīpis. Tepat, Latvijā.

Es nesaku ka tā bija, bet es neņemtos apgalvot, ka 4.mačs bija tik tiešām negodīgi ietekmēts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-31 22:28, pirms 8 gadiem
HMB-MOZHSUNIZGULEEJIES rakstīja: pinnale un aziaatos ir Virsliga jau sen, LBL tapat!!!
pacheko
čekoju - sen - nav - jo tādi cirvīši kā tu nespēj apiet iaui ierobežojumus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-03-31 22:29, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: Atkārtoju - piem nopietnākie bukiji kā Pinnacle šādus amatieru sūdiņus nemaz nepiedāvā, tāpat profesionālākos LBL un Virslīgu. Piedāvā santīmu pi**ji uz mazām summām un ātri limitē - tagad nepiedāvā, jo nav droši par situāciju (kuru var ietekmēt ar nelielām summām), tas ir loģiski amatieru neprognozējamajā sportā. Ja eksperti uzliek lielu summu uz vienu komandu, tad bukmeikeri strauji maina koeficientus, lai izlidzinātu naudas plūsmu 50%/50% - tā viņi gūst peļņu .. elementāri
Es šo versiju jau skaidroju komentāru sadaļā pēc 4.spēles

Nekad neesmu pat totalizatoru spēlējis. Tikai finansists ar izpratni matemātikā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-31 22:30, pirms 8 gadiem
HMB-MOZHSUNIZGULEEJIES rakstīja: jaa protams bari staav,rindaam pie kantoriem lai uzmestu paku uz LAC nabagiem
Baru jau nevajadzēja. Ar vienu cilvēku pietiktu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-03-31 22:32, pirms 8 gadiem
Viens te ieminējās Latvijas hokeja līmeni salīdzināt ar basketbolu.Basketbols Latvijā nulles līmenī,kuru skatās peci cilvēki.kur pasaulē ir hokējs ,kur basketbols plānprātiņ,ko tu vispār salīdzini.Hokeju spēlē veči basīti mīkstie.garie dildas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-31 22:33, pirms 8 gadiem
Kopš kuriem laikiem ir jauna Patiesības ministrija - Toto kantori #vissslikti #RENTV

     [+] [-]

, 2017-03-31 22:35, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Baru jau nevajadzēja. Ar vienu cilvēku pietiktu
protams, loģiski. un prātīgi cilvēki ar kapitālu izmanto šādas iespējas - piem akciju tirgū tādas iespējas pats sev nesagādāsi

  -1 [+] [-]

, 2017-03-31 22:35, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: Atkārtoju - piem nopietnākie bukiji kā Pinnacle šādus amatieru sūdiņus nemaz nepiedāvā, tāpat profesionālākos LBL un Virslīgu. Piedāvā santīmu pi**ji uz mazām summām un ātri limitē - tagad nepiedāvā, jo nav droši par situāciju (kuru var ietekmēt ar nelielām summām), tas ir loģiski amatieru neprognozējamajā sportā. Ja eksperti uzliek lielu summu uz vienu komandu, tad bukmeikeri strauji maina koeficientus, lai izlidzinātu naudas plūsmu 50%/50% - tā viņi gūst peļņu .. elementāri
Tad Tava teorija ir ka kāds biezais pēkšņi paņēmis un kādas 10-50 pakas uzmetis uz Kurbada? Kur šis kadrs bija agrāk - pirms šim likmju svārstības bija minimālas un saprotamas.
Un par kādām summām mēs runājam ja reiz apgalvo ka visi zini? Lūdzu konkrētāk!

Atgādināšu ka uz šīm amatieru spēlēm (kā pats to dēvē) ir limiti. Neviens nepaņems no viena konta un neuzliks 10 pakas. Visticamāk no vairākiem kontiem liktas max. likmes līdz brīdim kamēr bukmeikeri to pamanījuši. Tas jau ir neliels čakars, jo ir limiti. Kāds ir īpaši pacenties lai max. summas varētu uzlikt par labu Kurbadam. Tas arī rada aizdomas.

     [+] [-]

, 2017-03-31 22:36, pirms 8 gadiem
HMB-MOZHSUNIZGULEEJIES rakstīja: ar vienu nepietiktu!!! nu neizkustinasi liniju ar vienu paku bet365 un ne jau viena mistiska pacana deel visi toto iznema speles araa
Ja tik tiešām tur viss kas ir ir pārdesmit cilvēki ar 5 - 30 EUR likmēm, tad tūkstotis uj kā izkustinātu gan

Ja kopējais likmju grozs būtu tāds, kādu minēji, nu tas tūkstotis patiesībā varētu vnk nogāzt koeficientu momentā.
Savukārt, pēc šāda atgadījuma, tas pats Bet365, vairs likmes uz šo finālsēriju varētu nepieņemt nejau dēļ tā, ka aizdomas par negodprātību, bet tieši dēļ šī milzīgā likmju diapazona, dēļ kura bukmeikeru darbība ir reāli sačakarēta.
Visi beto pa 30, a te, iespējams, atnāks kāds un visu mūsu likmju attiecību abās no pusēm apgriezīs pilnīgi kājām gaisā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-03-31 22:38, pirms 8 gadiem
Kaa koeficenti nenostaigaa, taa SC detektivi neko aizdomigu nemana speles laikaa visadas kludas, 1vs1 izgajiens, noraidijumi, iemetieni utt sodien aizdomas vairs neraisa

  +1 [+] [-]

, 2017-03-31 22:39, pirms 8 gadiem
HMB-MOZHSUNIZGULEEJIES rakstīja: Tirgu, koefus. Uz parastiem machiem kur nav dazhiem individiem ar bieziem toto kontiem info par speles rezultaatu, bus lidzsvars. Viens uzmetis 10eur uz mogo,otrs 20eur uz kurbadu, a kaads pieciti uz nichu pamatlaikaa. Un toto tik iekasee marzhu. Viss logiski, kaa puteklusucejs tik eed un suuc, BET seit pietiek iebrist paris puikaam ar uzladetiem kontiem, samest paris rezites max liiniju un koefs ir zemee. Tur uzreiz skaidrs ka tie nav vienkarshi puikas no juglas, BET gan Avotielas viiri uzvalkos
A moška Arhīvs no ķelli nolikušā Svensona par labu kalpošanu n-to gadu garumā mantojumu saņēma un izdomāja mazliet uzdzīvot, uzliekot pāris štukas totikā uz Kurbadu, tu tādu variantu nepieļauļ?

     [+] [-]

, 2017-03-31 22:39, pirms 8 gadiem
Drāziet to Mogo, drāziet!

     [+] [-]

, 2017-03-31 22:40, pirms 8 gadiem
HMB-MOZHSUNIZGULEEJIES rakstīja: VISI VIENA MOMENTAA gambleri vienojas un izdomaja savus pedejos 30eur uzmest uz kurbadu

Aunapiere
Tev kko skaidrot nav nemaz jeega, pats tak teici toto neko nejedz. Taa nav tikai matematika puis
Mī un žē... stāsta un stāsta viņam... es viņam stāstu par stārķiem, a šis tos stārķus vēl joprojām ar dzērvēm jauc...

aptuveni tā Tev tikko sanāca.
Taču sagremo, ko Tev raksta, pirms atbildi. Doooh!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-03-31 22:41, pirms 8 gadiem
Ko jūs dalat citu naudu,labāk baudiet latvijas hokeja Līmeni un nešujaties par naudu, kas jums nespīd Mogo visu naudu jau sen sadalijis SUKAS.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-03-31 22:44, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tad Tava teorija ir ka kāds biezais pēkšņi paņēmis un kādas 10-50 pakas uzmetis uz Kurbada? Kur šis kadrs bija agrāk - pirms šim likmju svārstības bija minimālas un saprotamas.
Un par kādām summām mēs runājam ja reiz apgalvo ka visi zini? Lūdzu konkrētāk!

Atgādināšu ka uz šīm amatieru spēlēm (kā pats to dēvē) ir limiti. Neviens nepaņems no viena konta un neuzliks 10 pakas. Visticamāk no vairākiem kontiem liktas max. likmes līdz brīdim kamēr bukmeikeri to pamanījuši. Tas jau ir neliels čakars, jo ir limiti. Kāds ir īpaši pacenties lai max. summas varētu uzlikt par labu Kurbadam. Tas arī rada aizdomas.
bet tu pamēģini 50 pakas iebāzt padomā - spēkos pilnīgi līdzīgas komandas un pēkšņi 0-3, loģiski ka stulbie iesācēji gaida nākamo uzvaru (bukmeikeru sapnis) un pēc zaudējuma kliedz, bet eksperti saskata vērtību/value (sliktākajā gadījumā 50%/50%). vai es pats tad gudri liku uz Kurbadu? nē, es tādiem sīkumiem dēļ limitiem nemaz nesekoju.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-31 22:44, pirms 8 gadiem
HMB-MOZHSUNIZGULEEJIES rakstīja: tev neaiziet elementara lieta - viens pacans ar paku kaa tu saki neietekmes visas industrijas darbu momentaa. 100 gambleri vienaa mirkli neizdomas mest uz vienu komi utt...
Sadalīsim Tavu caureju divās daļās.
Pirmā daļa - par to 1 džeku ar tūkstoti. Tieši šī ir tā lieta, par kuru es iestājos kā PILNīGI iespējamu. Jautājums tikai par summu. Es nesaku, ka tā bija. Bet PILNĪGI iespējams. Pie zemajiem likmju groziem izteiktiem valūtā uz šāda tipa spēlēm ar šādu "popularitāti". Mierīgi.
Otrā daļa - es Tev KAUT KO TĀDU TEICU??? Nebāz vārdus man mutē. Besī.

     [+] [-]

, 2017-03-31 22:44, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Sērijā intriga pieaug. Esmu redzējis visas finālsērijas spēles un kopumā varu teikt- interesanti, saistoši.
tas labi, bet diemžēl izlase iet garām, kaut arī pēc Lieldienām..

  +2 [+] [-]

, 2017-03-31 22:44, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Uz ko avotielas vīri saka likt svētdienas U18 atklāšanas spēlē, kad tiksies Koreja ar Lietuvu?
Tu nesaproti, ka esi laikam vienīgais SC, kuram interesē kaut kāds zemāko līgu junioru hoķis? Ko Tu ar to visu laiku bāzies virsū?

  -2 [+] [-]

, 2017-03-31 22:45, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Drāziet to Mogo, drāziet!
Skatos, ka tevi jau Mickēvičs ir paņēmis!
Nesatraucies - nākamsezon arī Upītis tevi paņems!

  +1 [+] [-]

, 2017-03-31 22:47, pirms 8 gadiem
Ko jūs šujaties par citu naudu baudiet labāk Latvijas hokeju.Mogo visu naudu saņēmis,un jūs apjājis.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-31 22:47, pirms 8 gadiem
Lido rakstīja: Skatos, ka tevi jau Mickēvičs ir paņēmis!
Nesatraucies - nākamsezon arī Upītis tevi paņems!
Sākumā iemācies pareizi uzrakstīt Mickeviča uzvārdu, zilīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-03-31 22:47, pirms 8 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Šodien ēdot mazliet fonā redzēju šo Latvijas grandiozo finālu. Līmenis drausmīgs. Esmu hokeja fans, bet šo ir grūti skatīties.
o, permanbucha draudzene, vecā putina grūpija pieslēdzās! rāpo vien uz savu psrs kolhozu, kurā esi izaugusi kārtējā puvušo rietumu gānītāja, kuru no ES ar koku neaizdzīsi... ja tut roģilas, ņekuda ņepojedu... puķina ļubļu, no evrosojuz meņa kormit

  -1 [+] [-]

, 2017-03-31 22:48, pirms 8 gadiem
Betvictor biezhi ignore LV, it seviski inplay. Pag sezon visbiezhak iznemta komanda fk Liepaja. Uz hoki esmu tikai WC licis,tapec par LAC nemaceshu teikt. Basi parsvara var uzlikt uz vafelem vtb, lbl vpils un vafeles. LU v Ogres speli neatrast ne pirms macha ne inplay.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-31 22:48, pirms 8 gadiem
HMB-MOZHSUNIZGULEEJIES rakstīja: VISI VIENA MOMENTAA gambleri vienojas un izdomaja savus pedejos 30eur uzmest uz kurbadu

Aunapiere
Tev kko skaidrot nav nemaz jeega, pats tak teici toto neko nejedz. Taa nav tikai matematika puis
Īstenībā, ir gan matemātika. Patiesībā, bukmeikeru (lasi, totalizatoru) darbība ir TIKAI matemātika un varbūtību teorija kā matemātiskās statistikas apakšvirziens

  +2 [+] [-]

, 2017-03-31 22:48, pirms 8 gadiem
Kas tur diivains, ka peec 0:3 kaads izsecinaaja (gribeeja riskeet, cereet), ka nu ceturto speeli Kurbads savaas maajaas tomeer uzvarees un uzlika taa pavairaak. Uzliktaa summa automaatiski ietekmeja koeficientu. Kur probleema?
Es piemeram, esmu tiiri paarliecinaats, ka Briedis uzvarees. Koeficients 1.5. Buutu man 10 lieki miljoni kontaa, kaadus 2 uzmestu uz Briedi. Laikam koeficients arii stipri nokristu un visi saaktu runaat, ka Huks apzinaati zaudees? Reizeem nevajag mekleet sazveerastiibu, kur taas nav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-31 22:50, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: bet tu pamēģini 50 pakas iebāzt padomā - spēkos pilnīgi līdzīgas komandas un pēkšņi 0-3, loģiski ka stulbie iesācēji gaida nākamo uzvaru un pēc zaudējuma kliedz, bet eksperti saskata vērtību/value (sliktākajā gadījumā 50%/50%). vai es pats tad gudri liku uz Kurbadu? nē, es tādiem sīkumiem dēļ limitiem nemaz nesekoju.
Tāpat pārāk riskanti likt uz Kurbadu, jo tīrā hokejspēlē it sevišķi plovos pamatlaikā spēles bieži vien beidzas neizsķirti. Ja nekļūdos tad neviens nepiedāvāja likt tīri uz uzvaru, vismaz nemaniju tādu iespēju, bija tikai 1-X-2. Šādos gadijumos gudrie vīri grūstu naudu arī uz X pietiekami lielos apjomos lai būtu ''backups''. Pēc svārstījumiem spriežot uz niču nelika neviens tātad visticamāk ir bijis grupējums ar pārliecību ka tieši Kurbads uzvarēs pamatlaikā. Likt tīri uz uzvaru pamatlaikā ir diezgan risky ja runājam par tik līdzīgām komandām kādas ''uz papīra'' ir Kurbads un Mogo.

  -3 [+] [-]

, 2017-03-31 22:50, pirms 8 gadiem
cienījamie lasītāji, lūdzu neņemiet vērā tādus tipiskus toto iesācējus zaudētājus ka Damokla - LV finālsērija varbūt meistarības ziņā nav nhl līmenis, bet intrigas ziņā ļoti interesanta

     [+] [-]

, 2017-03-31 22:51, pirms 8 gadiem
To Andre. Katram bukijam ir max likme. Citronus noteikti nevari uzlikt

     [+] [-]

, 2017-03-31 22:51, pirms 8 gadiem
HMB-MOZHSUNIZGULEEJIES rakstīja: tu taads uzvilkts sodien, kas ta nu???
Viss norm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-31 22:52, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: cienījamie lasītāji, lūdzu neņemiet vērā tādus tipiskus toto iesācējus zaudētājus ka Damokla - LV finālsērija varbūt meistarības ziņā nav nhl līmenis, bet intrigas ziņā ļoti interesanta
Kāpēc LHV nevarētu būt totjiks? Te laikam visi domā, ka tas ir iespējams tikai Latvijas futbola Virslīgā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-03-31 22:53, pirms 8 gadiem
HMB-MOZHSUNIZGULEEJIES rakstīja: tak nav jega te kko stastit, dala no sitiem keponiem ar stastija ka Babites speele tiira, vizdegunis skiet ari tur smirdeja un breca ka tiirs machs
Tas gan, šoreiz jāpiekrīt..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-31 22:54, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc LHV nevarētu būt totjiks? Te laikam visi domā, ka tas ir iespējams tikai Latvijas futbola Virslīgā
Summas kas apgrozās LFV spēlēs vispār ir daudz daudz lielākas nekā daudzi iedomājas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-31 22:56, pirms 8 gadiem
HMB-MOZHSUNIZGULEEJIES rakstīja: ir te skatos kkadi 2-3 mistiski pasiivie pekshni kluvusi aktiivi un censhas nolidzinat ar savam bezargumentu mulkibam ka nekads toto nav bijis. Tas vel vairak kliedee jebkadas shaubas ka toto nebija
Esmu pārliecināts, ka TOTO problēmas ir gandrīz visos LV nacionālajos komandu sporta veidu čempionātos, protams, ne jau visu komandu izpildījumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-31 22:57, pirms 8 gadiem
Nabaga liepājnieks Damokls, atkal jau pakāsa Jūtu līdz!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-03-31 23:00, pirms 8 gadiem
HMB-MOZHSUNIZGULEEJIES rakstīja: ir te skatos kkadi 2-3 mistiski pasiivie pekshni kluvusi aktiivi un censhas nolidzinat ar savam bezargumentu mulkibam ka nekads toto nav bijis. Tas vel vairak kliedee jebkadas shaubas ka toto nebija
Vienai pusei ir sava teorija, otrai pusei ir sava teorija.
Vislabākais, ka neviena no pusēm otru lāgā apgāzt nevar, jo pierādījumu ta nav, bet argumentu un scenāriju atainojumu kā vienam, tā otram pietiek.

Ko tālāk? Tālāk es eju no šejienes prom, bet Tu vari arī sākt uz PIEŅĒMUMU bāzes bez pierādījumiem sākt saukt otru pusi par muļķiem
Lai nu katrs pats spriež, cik pieauguša un, nu jā... atļaušos pat teikt, inteliģenta cilvēka rīcība tā ir.
Šitais "kurš skaļāk bļauj, tas tālāk tiek" neies ar visiem krastā Tev
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-31 23:02, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tāpat pārāk riskanti likt uz Kurbadu, jo tīrā hokejspēlē it sevišķi plovos pamatlaikā spēles bieži vien beidzas neizsķirti. Ja nekļūdos tad neviens nepiedāvāja likt tīri uz uzvaru, vismaz nemaniju tādu iespēju, bija tikai 1-X-2. Šādos gadijumos gudrie vīri grūstu naudu arī uz X pietiekami lielos apjomos lai būtu ''backups''. Pēc svārstījumiem spriežot uz niču nelika neviens tātad visticamāk ir bijis grupējums ar pārliecību ka tieši Kurbads uzvarēs pamatlaikā. Likt tīri uz uzvaru pamatlaikā ir diezgan risky ja runājam par tik līdzīgām komandām kādas ''uz papīra'' ir Kurbads un Mogo.
sorry, tu redzams nesaproti atšķirību starp ilgtermiņa likmēm un īstermiņa .. VALUE - pameklē internetā!

kaut vai salīdzini divas iespējas:

1) regulārajā sezonā budžeta papildināšanas nolūkā var pat atļauties zaudēt spēli vājam pretiniekam ar koef 10 - 20 kā nejaušību neviens pat nepamanīs.

2) finālsērija visas valsts priekšā TV un bukmeikeru vēlme nezaudēt naudu, daži džeki mēģinās riskēt ar zeltu un reputāciju pāris šaubīgu štuku dēļ sabiedrībā kur viens otru ļoti labi pazīst.

     [+] [-]

, 2017-03-31 23:02, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Eksperts sodien pat nezinaja, ka vakar neviens nespēlēja LAČā, bet zināja, ka fix bijis Puikam rokas dreb, kad iedomajas kādu citu tagad sēžam pie lielā cukura maisa
Tev netraucē tas ka čempī kuram tik ļoti seko pat finālspēle visticamāk nav bijusi tīra?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-31 23:05, pirms 8 gadiem
HMB-MOZHSUNIZGULEEJIES rakstīja: handbolaa ar ir bijushas jau agrak runas, tik tur vispar klusi izspele, neviens jau tam pat neseko

Bet nu tur summinas noteikti tikai tadas var teikt kaa alga, kur puikas katrs pa kaadai pachkai iebazh kabata!!!
Par Vaiņodi ir dzirdēts, ka pārdod spēles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-31 23:06, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: sorry, tu redzams nesaproti atšķirību starp ilgtermiņa likmēm un īstermiņa .. VALUE - pameklē internetā!

kaut vai salīdzini divas iespējas:

1) regulārajā sezonā budžeta papildināšanas nolūkā var pat atļauties zaudēt spēli vājam pretiniekam ar koef 10 - 20 kā nejaušību neviens pat nepamanīs.

2) finālsērija visas valsts priekšā TV un bukmeikeru vēlme nezaudēt naudu, daži džeki mēģinās riskēt ar zeltu un reputāciju pāris šaubīgu štuku dēļ sabiedrībā kur viens otru ļoti labi pazīst.
Par vērtībām sporta likmēs manuprāt zinu pietiekami. Ne Tev man mācīt vai likt info meklēt.
Neviens kantoris neļaus uz Pārdaugavu likt lielas summas. Neko daudz uz to 10-20 koefu nenopelnīsi ja runājam par LČ hokejā.
Šie spēlētāji nav miljonāri, pāris štukas kādam varbūt i ļoti noder. Neko neapgalvoju, bet atgādināšu ka pietiek ar to ka kādi 6-8 kadri ar to nodarbojās. Visai komandai tas nemaz nav jāzin.

  +3 [+] [-]

, 2017-03-31 23:07, pirms 8 gadiem
bet šito es nesaprotu, kā "bloķētais lietotājs" vienmēr pamanās diskutēt "ar slēptiem komentāriem" vēl vismaz vairākas stundas?

     [+] [-]

, 2017-03-31 23:08, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tev netraucē tas ka čempī kuram tik ļoti seko pat finālspēle visticamāk nav bijusi tīra?
pamēģini kā saprātīgs cilvēks uzzīmēt šo situāciju.
tātad Mogo visu sezonu raustījās, riskēja ar nākotni un pēkšņi finālā izdomāja sakasīt budžetu - daži spēlētāji (kuri? visi?) sarunāja ar draugiem, lai tie liek visu savu naudu uz Mogo un cer, ka spēkos līdzvērtīgais Kurbads pēkšņi dominēs, bet beigās tomēr zeltu garantēti iegūs Mogo .. ok, ir arī tāds variants ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-31 23:10, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Par Vaiņodi ir dzirdēts, ka pārdod spēles
ticami, un cik viņi nopelna - 100 vai 200 eiro ?

     [+] [-]

, 2017-03-31 23:11, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: ticami, un cik viņi nopelna - 100 vai 200 eiro ?
To es nezinu. Un man vienalga, pretīgi, ja tā ir taisnība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-31 23:12, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: pamēģini kā saprātīgs cilvēks uzzīmēt šo situāciju.
tātad Mogo visu sezonu raustījās, riskēja ar nākotni un pēkšņi finālā izdomāja sakasīt budžetu - daži spēlētāji (kuri? visi?) sarunāja ar draugiem, lai tie liek visu savu naudu uz Mogo un cer, ka spēkos līdzvērtīgais Kurbads pēkšņi dominēs, bet beigās tomēr zeltu garantēti iegūs Mogo .. ok, ir arī tāds variants ..
Neaizmirsti ka Mogo tobrīd bija aizskrējuši. Jau 3-0 bija. Dažiem varbūt ir šķitis ka vienu maču jau var atdot. Es arī neko neapgalvoju, ceru ka LHF šo maču tiešām izmeklēs un presei visu par šo spēli paziņos.

     [+] [-]

, 2017-03-31 23:15, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Manā rīcība nav nekāda(nulle) info, ka būtu bijusi kāda netīrība. Es tik redzu toto kantoru pašreklāmu un iespējams, Pikāna(Kurbada īpašnieks), spiedienu uz pretinieku visiem pieejamiem līdzekļiem.
Tev jau galvenais zemāko līgu hoķis, tas pāri visam, ka tik uzzināt info par kādu igauni vai korejieti un tad te pautus piestāstīt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-31 23:19, pirms 8 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Šodien ēdot mazliet fonā redzēju šo Latvijas grandiozo finālu. Līmenis drausmīgs. Esmu hokeja fans, bet šo ir grūti skatīties.
Piekrītu! Kurbads vai Mogo vienā setā izvālētu sarkanarmiešus un p,ediņus-virpotājus no kaimiņvalsts finālsērijas! Un jūs ar burkānu varētu par to brīnīties.

     [+] [-]

, 2017-03-31 23:19, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Neaizmirsti ka Mogo tobrīd bija aizskrējuši. Jau 3-0 bija. Dažiem varbūt ir šķitis ka vienu maču jau var atdot. Es arī neko neapgalvoju, ceru ka LHF šo maču tiešām izmeklēs un presei visu par šo spēli paziņos.
500? nesmīdini, ir zināms cik lbl lika kabatā un ne pirmās otrās handbola florbola līgas nesapņo par tādu ciparu.

es arī neko 100% neapgalvoju, jo pierādījumu nav - vienkārši noraidu pretējās puses 100% neloģiskos apgalvojumus. lielākie kliedzēji būtu Toto - viņi riskē ar savu naudu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-31 23:22, pirms 8 gadiem
HMB-MOZHSUNIZGULEEJIES rakstīja: mierigaak ar vella dzirinu, tava patiesaa daba naak araa un tu klusti vulgaars,rupjsh un bistams
Tas Volxs télo kaut kádu zemāko līgu ekspertu, rēka nāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-03-31 23:24, pirms 8 gadiem
Toto vai netoto, bet vismaz prieks, ka finālā intriga atgriezusies, īsti jau neticas, bet nu būtu tak feini, ja Kurbadam tāds 'kombeks' sanāktu. Esmu pilnīgi pret visām šitām toto- šmoto un "laimētavu" štellēm, manis pēc kaut nodedzināt visu to industriju līdz ar zemi, bet, ja kādam izdevās viņus piečakarēt un vēl ar to intrigu radīt.. nu, baigi dusmoties kkā nesanāk. Pēc būtības, protams, kauns un negods, bet realitāte ne vienmēr ir tāda, kādai tai pēc teorijas vajadzētu būt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-31 23:25, pirms 8 gadiem
HMB-MOZHSUNIZGULEEJIES rakstīja: Ja tev ir infa par konkreto speeli, tad tici man, taa vairs nav nekada problema sagruust apjomigas summas. Futenee un LBL var limakus celt araa ja ir infa, hokejs nabadzigaks. Bet redz pat uz visadiem vecenu handboliem,basketiem,volejiem var smuki pacelt!!! tas nav problema
Otrapuse.lv ir kaut kādas volejbolistes, dažas manīju

     [+] [-]

, 2017-03-31 23:26, pirms 8 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Atstrādā Mogo kredītu un mēģini novērst uzmanību? Šo to Tu saproti, bet pārāk tendenciozs esi.

Pinnacle LBL nedod jau kādus četrus gadus. Pēdējais piliens viņiem bija Saldus-Ventspils spēle, kad laikam saldenieki meta uz sevi un uzdzina handikapu līdz apmēram 40 vai pat vairāk. Lietuvas čempionātu izņēma vēl ātrāk. Šobrīd dod Igauniju un BBL.

Uz futbolu gandrīz nelieku, tāpēc precīzi nepateikšu par Virslīgu, bet, šķiet, ka Pinnacle to ir devis tikai epizodiski un ļoti reti.

Slavenajā mačā, kurā Mogo atdevās, manā BET365 kontā uz katru likmi bija limits +300 EUR. Nezinu, kā bija citu kontos. Šis kantoris šosezon hokeja virslīgu deva ļoti epizodiski.

Jā, uz mačiem, kuriem ir mazi limiti, jūtami izkustināt koeficientus var ar nelielām summām. Labajos "sure bet" laikas bieži bija situācijas, kad Pinnacle sākotnēja līnijā, kamēr vēl bijs sīks limits (50-80 usd), ar pāris pilnām likmēm pamatīgi mainīju koeficentus. Bet šaubos, vai Mogo mačā būtu pieticis ar dažiem tūkstošiem, lai tā satricinātu tirgu.

Jā, šodienas mačā brīžiem arī bija tizlības no abu komandu puses. Un jā, tāpēc ka šodien koeficienti neliecināja par kaut kādām aizkulisēm, tās kļūdas uzskatu par spēles epizodēm, atšķirībā no iepriekšējās spēles.

Mani interesē zemāko divīziju hokejs, arī jauniešu, jo tur var atrast labas lietas.
izlasīju, kopumā viss atbilst manam viedoklim jā, reāli 10 - 20 tk bija. zinu vietējos keksus, kas mierīgi tik uzliek uz neitrālu ČL, NBA, NHL spēli.
zemākās līgas mazos kantoros - piekrītu, ka var atrast peļņas ziņā % ļoti labas lietas, bet max summas ir mazas - bagāts nekļūsi.

     [+] [-]

, 2017-03-31 23:26, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: 500? nesmīdini, ir zināms cik lbl lika kabatā un ne pirmās otrās handbola florbola līgas nesapņo par tādu ciparu.

es arī neko 100% neapgalvoju, jo pierādījumu nav - vienkārši noraidu pretējās puses 100% neloģiskos apgalvojumus. lielākie kliedzēji būtu Toto - viņi riskē ar savu naudu.
Par kādiem 500 Tu tagad runā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-03-31 23:28, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Kādu "zemāko līgu". es jau vairāks reizes esmu klāstījis, ka parasti skatos macus, kuros ir intriga. Apmeklēju klātienē LAČu
SHL macus strīmos darbdienas 20.00, sestd. 15.00 un 17.00
svētdienās iet DEL, dažreiz arī Allsvenskan paskatos. Iemetu arī aci VHL play off, bet tas arī ir viss no kkādas regulāras sekošanas.
Sobrīd ir sācies "karstais pavasaris" un katru gadu atveras PČ zemākajās divīzijas, kam tikai pašās beigās seko elites pasaules čempis. Ja jau tur nebūtu ko redzet, tad jau neviens tos nerīkotu un neskatītos. Spēles ir spraigas, nelika vilties Serbijā notiekošais čempis un tagad gaidu Koreju. Tur tomer jau būs visa olimpiska infrastruktūra redzama. Redzēt būs ko, iesaku Tev arī.
nē, Lietuva un D-Koreja ir elites divīzijās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-31 23:30, pirms 8 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Šķiet, ka Tu sajauci - iesācēji kā reiz ir tie, kas gaida, kad beidzot būs neizšķirts, vai kad beidzot kāda komanda uzvarēs vai zaudēs pēc ilgstošas sērijas. Vērtību meklē citādāk.
skaidrs ar tevi.
bet iesācēji ir tie >90% kas ietekmējas no iepr spēļu rezultātiem un cer uz favorītiem. vienkārši paskaties uz toto kantoru peļņas rādītājiem un padomā, no kā tā rodas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-03-31 23:34, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Un, Henrij, tu ļoti maldies, ka uzskati ka es viens kkam tādam Latvijā sekoju. Piemeram, Ogres fankluba prezidents topī par Horvātiju, Bansiks par ungāriem. Nemaz nerunājot par zviedru hokeja speciālistu arhīva kungu. Nevajag domat, ka visi ir kkadi abdolbīti kepkas, kas neko no hokeja citu nezina, ka Dinamo un LV izlasi.
Rezultāti man interesē visā divīzijās, bet ne skatītos Turcija pret Gruziju

     [+] [-]

, 2017-03-31 23:35, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: skaidrs ar tevi.
bet iesācēji ir tie >90% kas ietekmējas no iepr spēļu rezultātiem un cer uz favorītiem. vienkārši paskaties uz toto kantoru peļņas rādītājiem un padomā, no kā tā rodas
Ne gluži.
Pilns ar jefiņiem kuri cer uz brīnumu un liek visskautko nereālu jo redz kādam čomam/paziņam kādreiz taču trāpīja! Un liek kombinētās likmes kurās gandrīz vienmēr pad*rš. Tur tā lielākā peļņa kantoriem rodas.

  -1 [+] [-]

, 2017-03-31 23:36, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Tās nav kkādas līgas, bet pasaules čempionāts! Es jau tev pie futbola skaidroju, ka hokejā ir ko skatīties, atšķirībā no futbola. Sistēma ir izveidota tā, ka spēles nemēdz būt garlaicīgas, var redzet izlašu progresu/regresu.
Tas tikai Tavs viedoklis, man futene vienmēr būs pāri hoķim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-03-31 23:37, pirms 8 gadiem
Piiiiiiiizģeic, 2/3 komentāru no toto guru (pelna 250€ mēnesī, spēlē pokeru, bet sievietes neieredz po žiņi!!!!)! Žēl, ka Jūs darbina kkāds matemātiskais aprēķins (no problemo, es arī RV1G esmu pabeidzis ar izcilību!), nevis spēle, kas notiek laukumā.
Man ir tikai viens sakāmais:

EJIET TAČU JŪS VISI D|RST!!! Cik ļoti jāzaudē (kā gan varēja neuzlikt uz Kurbadu 4.spēlē, jo nav iespējams pie līdzīgiem spēku samēriem vinnēt 4 spēles pēc kārtas!!)???
Viens idiņš pavilka, taga visi uz ausīm - a moš pasekojam tam foršajam hokeja finālam??! Kur džeki izpilda tik daudz hitus kā visā sezonā kopā, kur taktiskās spēes mainā reizi piecās minūtēs, kur emocijas tādas, ka tās komandas kopā sprāgst?

A man pie d|rsas, biju 5.finālspēlē, izbaudīju azartu, Oļežkas lamāšanos, lauztās nūjas. Un man neko vitu nevajag. Arī tas 7-4 bija aizraujošs līdz beigām.

P.S. Laikam reālā spēle ir priekš mīkstajiem - toto pāri visam. Pitāri

     [+] [-]

, 2017-03-31 23:38, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ne gluži.
Pilns ar jefiņiem kuri cer uz brīnumu un liek visskautko nereālu jo redz kādam čomam/paziņam kādreiz taču trāpīja! Un liek kombinētās likmes kurās gandrīz vienmēr pad*rš. Tur tā lielākā peļņa kantoriem rodas.
jā, ekspreši ir ļoti populāra lieta.
ar matemātiku reti kurš draudzējas.

     [+] [-]

, 2017-03-31 23:39, pirms 8 gadiem
P.S. Paldies par ažiotāžu - vismaz Mogo bija pārpildīta, un atmosfēra bija lieliska!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-31 23:40, pirms 8 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Piiiiiiiizģeic, 2/3 komentāru no toto guru (pelna 250€ mēnesī, spēlē pokeru, bet sievietes neieredz po žiņi!!!!)! Žēl, ka Jūs darbina kkāds matemātiskais aprēķins (no problemo, es arī RV1G esmu pabeidzis ar izcilību!), nevis spēle, kas notiek laukumā.
Man ir tikai viens sakāmais:

EJIET TAČU JŪS VISI D|RST!!! Cik ļoti jāzaudē (kā gan varēja neuzlikt uz Kurbadu 4.spēlē, jo nav iespējams pie līdzīgiem spēku samēriem vinnēt 4 spēles pēc kārtas!!)???
Viens idiņš pavilka, taga visi uz ausīm - a moš pasekojam tam foršajam hokeja finālam??! Kur džeki izpilda tik daudz hitus kā visā sezonā kopā, kur taktiskās spēes mainā reizi piecās minūtēs, kur emocijas tādas, ka tās komandas kopā sprāgst?

A man pie d|rsas, biju 5.finālspēlē, izbaudīju azartu, Oļežkas lamāšanos, lauztās nūjas. Un man neko vitu nevajag. Arī tas 7-4 bija aizraujošs līdz beigām.

P.S. Laikam reālā spēle ir priekš mīkstajiem - toto pāri visam. Pitāri
Ja man nav ticības, ka ir tīrs hoķis - kāpēc man sekot finālam?

P.S. Lamāšanās tiešām parāda Tavu intelektu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-03-31 23:41, pirms 8 gadiem
CERU UZ 7 SPĒLĒM FINĀLĀ, LAI UZVAR STIPRĀKAIS

     [+] [-]

, 2017-03-31 23:42, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Kāpēc? Tieši šīs izlases parāda labu progresu. tiesa gan gruzīni uz krievu studentu rēķina.
Kāpēc sanāk tā, ka Abrags atnāk un apgāž visu Tavus aplamos spriedumus?

     [+] [-]

, 2017-03-31 23:42, pirms 8 gadiem
HMB-MOZHSUNIZGULEEJIES rakstīja: man sievietes patik, tikai es nepatiku vinaam
Ir problēma 54/46 un tāpat nekur netiekam.

     [+] [-]

, 2017-03-31 23:43, pirms 8 gadiem
Alus beidzās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-31 23:44, pirms 8 gadiem
HMB-MOZHSUNIZGULEEJIES rakstīja: atzhirgsi un varesi te dalai atvainoties
Es nevienu neesmu apvainojis Man nav kam atvainoties, kontrolēju savu bazaru

     [+] [-]

, 2017-03-31 23:44, pirms 8 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Laikam kaut ko pārprati. Bet droši vien esi pamanījis, ka cerēt uz nefavorītiem un likt uz lielajiem koef. arī nav vērtība. Es esmu licis arī uz koef. 1,01, jo tam ir bijusi vērtība. Un esmu licis arī uz 26, jo arī tiem reizēm ir vērtība.
par 1,01 varētu šaubīties (iedod reālu piemēru) - bet profu 1,10 nebrīnītos. tavi iepriekšējie teksti gan rāda, ka jebkura nefavorīta uzvara uzreiz toto - slimi, slikta sporta izpratne.

Bērziņ labi uzrakstīja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-31 23:46, pirms 8 gadiem
HMB-MOZHSUNIZGULEEJIES rakstīja: valodina sodien tev raisaas raiti, tas priecee!!! nedaudz alutinsh pat tevi spej pamodinat ko sakarigaku par burtu kalpu
Plastisko nedomā taisīt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-31 23:47, pirms 8 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Ļoti neveiksmīgs piemērs. Pērn tieši Gruzijas-Turcijas hokeja mačs atnesa labus plusu, jo mierīgi izgāja koef. no 5 līdz 10. Un nebija tālu, lai izietu arī 151 - ka Gruzija pirmā tiks līdz pieciem vārtiem.
Skatījies dēļ tā, ka uzliki? Viss skaidrs

     [+] [-]

, 2017-03-31 23:47, pirms 8 gadiem
HMB-MOZHSUNIZGULEEJIES rakstīja: domaju!!! tur ar???
Nav vajadzības, neesmu neglīts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-03-31 23:47, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja man nav ticības, ka ir tīrs hoķis - kāpēc man sekot finālam?

P.S. Lamāšanās tiešām parāda Tavu intelektu
Mans intelekts šeit netiek iztirzāts (un noteikti pēc tā nav nepieciešamības!), bet nuuuuu...
Vnk iesaku nesekot līdzi LHČ finālam. Tur viss toto, viss sen sarunāts, Kalvīša kungs jau sen visu scenāriju uzrakstījis utt. Drīz būs kkāds PBK kauss - tur būs reāls hokejs, tur varš saprast, kurš galvenais favorīts uz PČ titulu utt! Birojs iesaka, respect!

Priekā, es vienmēr gatavs saskandināt!

  +1 [+] [-]

, 2017-03-31 23:47, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Ne, nu, nepiekrist jau tu vari, bet paskaties kā hokejs mainās, ievieš visāds uzlabojumus, lai spēle būtu skatamāk. Kas futbolā - šausmīga garlaicība gan laukumā, gan arī izspēles kārtībā. Viss tur ir šausmīgi iestagnejis. Ir protams patīkami paskatīties kā tur brazīļu meistari mauc, bet tās tak ir atsevišķas spēles paša augša. Apakša tak tur notiek šausmas Gobu ielā
Ja par neko citu, tad vismaz par futbolu tev var piekrist - diezgan trāpīgi teikts

  -1 [+] [-]

, 2017-03-31 23:48, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Ja par neko citu, tad vismaz par futbolu tev var piekrist - diezgan trāpīgi teikts
Par gaumi jau nestrīdās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-03-31 23:49, pirms 8 gadiem
Damokl, Tevi bieži manīju pie biatlona rakstiem - tur arī totjikā liki?

     [+] [-]

, 2017-03-31 23:50, pirms 8 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Parādi kaut vienu piemēru, kur saku, ka jebkura nefavorīta uzvara ir toto. Lielākoties, ja iziet lielāks koef., tad tā ir bijusi bukmeikera kļūda, nosakot koef.

Piemēram, ASV sieviešu basketbola izlase pret kādām āfrikānietēm. Mačs parasti beidzas ar apmēram 70 punktu pārsvaru, bet Optibet (gandrīz vai vienīgais) mēdz dot to 1,01.
LBL?

  -1 [+] [-]

, 2017-03-31 23:50, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Tāpēc, ka Abrags ir vecs trollis un viņš to var atļauties.
Nē, jo viņš ir gudrāks hoķa lietās par Tevi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-03-31 23:50, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Ne, nu, nepiekrist jau tu vari, bet paskaties kā hokejs mainās, ievieš visāds uzlabojumus, lai spēle būtu skatamāk. Kas futbolā - šausmīga garlaicība gan laukumā, gan arī izspēles kārtībā. Viss tur ir šausmīgi iestagnejis. Ir protams patīkami paskatīties kā tur brazīļu meistari mauc, bet tās tak ir atsevišķas spēles paša augša. Apakša tak tur notiek šausmas Gobu ielā
Volx, beidz Cik esi izdzēris šovakar, lai ko tādu uzrakstītu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-31 23:52, pirms 8 gadiem
HMB-MOZHSUNIZGULEEJIES rakstīja: Te sodien visi tvanaa skatos ir
5diena
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-31 23:53, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: 2 gāzes vīna, bet tas gan nemaina rakstāmā būtību. Tu kā Abrags gribi apgāzt visus manus muļķigos spriedelējumus?
Ja Tu mēģini salīdzināt futbolu un hokeju, tad šī šovakar bija mana pēdējā atbilde Tev

P.S. Šī spēle tiešām bija labākā no visām. Pateicība abām komandām!

  -1 [+] [-]

, 2017-03-31 23:55, pirms 8 gadiem
Bet par sieviešu trūkumu varu pateikt, ka neviena puslīdz normāla sieviete uz šāda līmeņa toto spēlmaņiem, kādi ir galvenie diskusijas dalībnieki, nemaz virsū neskatīsies, tā kā jāizvertē prioritātes, jāpieņem lēmums un ar pieņemto lēmumu jādzīvo

     [+] [-]

, 2017-03-31 23:55, pirms 8 gadiem
HMB-MOZHSUNIZGULEEJIES rakstīja: ko tad isti tur vel krame???
Kā tad pašam ar vēdera izeju?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-03-31 23:56, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Bet par sieviešu trūkumu varu pateikt, ka neviena puslīdz normāla sieviete uz šāda līmeņa toto spēlmaņiem, kādi ir galvenie diskusijas dalībnieki, nemaz virsū neskatīsies, tā kā jāizvertē prioritātes, jāpieņem lēmums un ar pieņemto lēmumu jādzīvo
Precamies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-03-31 23:59, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Bet par sieviešu trūkumu varu pateikt, ka neviena puslīdz normāla sieviete uz šāda līmeņa toto spēlmaņiem, kādi ir galvenie diskusijas dalībnieki, nemaz virsū neskatīsies, tā kā jāizvertē prioritātes, jāpieņem lēmums un ar pieņemto lēmumu jādzīvo
nepieklājīgi sakot - nexirs - lielajā vairumā čiepiņām pilnīgi vienalga kāds naudas avots, ka tik regulāri plūst .. jā, komenāros pārsvarā tie no kuriem plūst projām ..

  -1 [+] [-]

, 2017-04-01 00:00, pirms 8 gadiem
HMB-MOZHSUNIZGULEEJIES rakstīja: he he pat tev trollings iesledzies

Caureja viegla, nekaa traka!!!
Man šovakar tiešām labs garastāvoklis par spīti mana MOGO zāģim.

Toties neko sliktu nevaru iedomāties, lai gan pēc NYC braucienu visu laiku melnie nāk virsū, ka dzīvoju pārāk lēnā pasaulē !

     [+] [-]

, 2017-04-01 00:01, pirms 8 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Par lielajiem koef. šosezon neko neesmu teicis, izņemot dažas reizes. Tur citi bļāvēji. Man aizdomīgāki liekas daži citi scenāriji.
varbūt neatceros, bet pat pie pēdējā Ogre-BKV bija pilns ar tavām muļķībām ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-04-01 00:02, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Bet par sieviešu trūkumu varu pateikt, ka neviena puslīdz normāla sieviete uz šāda līmeņa toto spēlmaņiem, kādi ir galvenie diskusijas dalībnieki, nemaz virsū neskatīsies, tā kā jāizvertē prioritātes, jāpieņem lēmums un ar pieņemto lēmumu jādzīvo
Tu labāk marš atpakaļ uz virtuvi nevis šeit lasi un raksti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-01 00:03, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: nepieklājīgi sakot - nexirs - lielajā vairumā čiepiņām pilnīgi vienalga kāds naudas avots, ka tik regulāri plūst .. jā, komenāros pārsvarā tie no kuriem plūst projām ..
Es runāju par normālām sievietēm, nevis čiepiņām, tur ir zināma atšķirība. Pirmā tev muguru neuzgriezīs, bet tieši palīdzēs, kad tev varbūt tik spoži vairs neies, kamēr otrā aizcilpos pie nākamā naudas avota, ka ne acis paspēsi pamirkšķināt.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-01 00:04, pirms 8 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Mans intelekts šeit netiek iztirzāts (un noteikti pēc tā nav nepieciešamības!), bet nuuuuu...
Vnk iesaku nesekot līdzi LHČ finālam. Tur viss toto, viss sen sarunāts, Kalvīša kungs jau sen visu scenāriju uzrakstījis utt. Drīz būs kkāds PBK kauss - tur būs reāls hokejs, tur varš saprast, kurš galvenais favorīts uz PČ titulu utt! Birojs iesaka, respect!

Priekā, es vienmēr gatavs saskandināt!
Runa ir par vienu spēli. Un iemesls tam ir milzīgās svārstības koeficientos un acīmredzamā Mogo ākstīšanās otrajā periodā.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-01 00:04, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tu labāk marš atpakaļ uz virtuvi nevis šeit lasi un raksti
Ko es pusnaktī virtuvē darīšu?

     [+] [-]

, 2017-04-01 00:05, pirms 8 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Ja Tu ieietu veikalā un redzētu, ka prece, kuras vērtība ir 1000 eur, tiek tirgota par 100 eur. Tu to ar prieku nopirktu, vai ne? Tāpat arī likmēm. Ja bukmeikers ir iedevis dāvanu, kāpēc gan neizmantot savas zināšanas?
A man tāds stulbs, koeficientiem ačgārns un pilnīgi stulbs (2x!!) jautājums, vai Tu kaut vienu LHČ spēli esi redzējis?

     [+] [-]

, 2017-04-01 00:07, pirms 8 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Ja Tu ieietu veikalā un redzētu, ka prece, kuras vērtība ir 1000 eur, tiek tirgota par 100 eur. Tu to ar prieku nopirktu, vai ne? Tāpat arī likmēm. Ja bukmeikers ir iedevis dāvanu, kāpēc gan neizmantot savas zināšanas?

Jautāji arī par biatlonu. Arī tur var atrast labas lietas, bet šosezon to nedarīju. Biju neitrāls skatītājs. Ar biatlonu ir tā, ka mums te ir gudrīši (vai varbūt viens gudrītis), kuri ātri vien uzliek Optibet atļautos apmēram 200 eur (klātienē, par i-neta limitiem nezinu, jo tur man viss ir piegriezts). Ja brīdi nokavē, ir jau par vēlu.
Gribi teikt, ka labi orientējies zemāko līgu hoķī?

     [+] [-]

, 2017-04-01 00:11, pirms 8 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Ja Tu ieietu veikalā un redzētu, ka prece, kuras vērtība ir 1000 eur, tiek tirgota par 100 eur. Tu to ar prieku nopirktu, vai ne?
Kkāda dīvaina loģika.. tu pirktu 1000 vērtu kafijas automātu par 100 eiro, lai gan kafiju nemaz nedzer? Protams, ja esi uzpircējs, tad viss skaidrs, bet citādi, kurš parasts cilvēks tā rīkotos?

  -1 [+] [-]

, 2017-04-01 00:16, pirms 8 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Noteikti ne tik labi, cik varētu un vajadzētu, lai ar to nodarbotos nopietni. Volx noteikti zina vairāk.
Nu, man nav párliecíbas, ka Vilks baigi daudz zina par zemákajám lígám...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-04-01 00:21, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Damokl, uz ko jāliek svetdien Korejas - Lietuvas spēlē. Man nav ne jausmas un ar to jau ir interesants tas PČ.
Tu jau interesējies pastiprināti par to, būtu jāzin
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-01 01:17, pirms 8 gadiem
Teikšu, kā ir.
Bija tāds Sērens Kirkegōrs, kurš uzbūra furoru par saviem darbiem, rakstot savā, kritiķu un oponentu vārdā. Bet visi raksti bija viņa paši. Tā no nomales Norge viņš kļuva pasaulsslavens.

Te kas līdzīgs. Lai sekmīgi spēlētu:
1 vispirmām - jasaprot spēku samēri - it kā mogo
2 tad jāsaprot, kas ir spēlmaņi
3 tad jāsaprot spēlmaņu ideja
4 tad jāliek uz to ideju, kas ir pret vai par spēku, bet par spēlmaņu ideju
Uzlikt uz šo ir kā Jāņa Menča uzdevumi!!!

     [+] [-]

, 2017-04-01 01:22, pirms 8 gadiem
Izklausās lieliski, bet kā cilvēks Mencis ir pēdējais kāpurs... Diemžēl kaimiņos dzīvo! Bet visādi citādi - kārtējo reizi lielisks komenets!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-01 01:35, pirms 8 gadiem
OMG vel jus Te sitieties par tiem koeficentiem

     [+] [-]

, 2017-04-01 01:45, pirms 8 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Izklausās lieliski, bet kā cilvēks Mencis ir pēdējais kāpurs... Diemžēl kaimiņos dzīvo! Bet visādi citādi - kārtējo reizi lielisks komenets!
Vieglas smiltis profesoram!
Liepājā Siļķu ielā 14 dzīvoja, es 12
Par ko Tu runnā!?!?

     [+] [-]

, 2017-04-01 01:45, pirms 8 gadiem
ogreskijs rakstīja: OMG vel jus Te sitieties par tiem koeficentiem
Mums i 2 pakāpes uzdevums ; )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-01 01:59, pirms 8 gadiem
Oho cik sadrukaajushi..Nu taa ceturtaa speele bija ietekmeeta, ja gribees tad to pieraadiis, smiekliigi liekas, ka cilveeki kas neko nesaprot no totalizatora darbiibas principiem meegjina ko mineet un staastiit, kaa, vinjupraat, straada toto.. Jaa, Mogo ar taam totika lietaam pamatiigi sabojaaja karmu/mikroklimatu...Buutu tajaa speelee nekjeemojusies, 5-3 iesitushi golu, nenoraidijusies neteemaa un vinnejushi 4-0....Tagad par Kurbadu, lai gan MOGO, manupraat, ir speeciigaaka komanda...

     [+] [-]

, 2017-04-01 02:02, pirms 8 gadiem
is123 rakstīja: Kopš kuriem laikiem ir jauna Patiesības ministrija - Toto kantori #vissslikti #RENTV
Te 98% lietotāju pat nesaprata Tevis sacīto

     [+] [-]

, 2017-04-01 07:35, pirms 8 gadiem
reālais rakstīja: Viens te ieminējās Latvijas hokeja līmeni salīdzināt ar basketbolu.Basketbols Latvijā nulles līmenī,kuru skatās peci cilvēki.kur pasaulē ir hokējs ,kur basketbols plānprātiņ,ko tu vispār salīdzini.Hokeju spēlē veči basīti mīkstie.garie dildas.
Ko tu te smirdi? Regulāri ar ripu pa galvu esi dabūjis?

     [+] [-]

, 2017-04-01 08:31, pirms 8 gadiem
RAGNARS, 2017-03-31 22:04, vakar, ignorēt, atbildēt
Latvijā vienīgais kas ir palicis ir basketbols! Hokejs grimst , bet futbols sen nogrimis!

Domāju nepareizs viedoklis.Basketbola sabiedrība vienīgi māk turēt muti par nesmukumiem savā dārziņā.Tam gan varētu piekrist un tāpēc toto pieminēšana šeit ir reti,bet tas nenozīmē ,ka šī sērga nebūtu sasniegusi pie mums arī šo sporta veidu.Atkārtošos,tas mans subjektīvais viedoklis.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-01 10:02, pirms 8 gadiem
Latvijas basiitii, ja interesee, Juurmala biezhi vien nodarbojas ar netiiraam speeliiteem (pielauju ka Jeris) un to komadnu vajadzeetu diskvalificeet, Valga gandriiz katraa machaa (Bricis un veel tur kkas), Ogre ljoti reti bet jaa (Pljavnieks jau Jelgavas laikos riktiigi sasmeereejies), Barons (Abi leishi dazhreiz izdomaa uzspeeleet, bet arii ljoti reti)...Nu ne velti pa best4sport pirms LBL speeleem iet klipinjs, kur katras komandas basketbolisti runaa par tiiru speeli.. Visvairaak var vinneet futbolaa, jo limiti ir vislielaakie, bet basiitii ar ir ok...Hokejaa, neviens nekur uzlikt iisti nevar, taa ka taa vieniigaa speele ljoti krita aciis...

     [+] [-]

, 2017-04-01 10:23, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Izsmeļošs viedoklis, paldies
Paskatījos ka komentāros ir daudzi šādi "izsmeļoši viedokļi", bet tu tieši manējo komentēji. Interesanti par ko man tāds gods.