Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2861, Did:0, useCase: 3

Somijas ''Mestis'' līga gatava uzņemt ''Zemgali'', drīz tiks parakstīts līgums

Kristiāns Dilāns
Kristiāns Dilāns

Somijas ''Mestis'' līga gatava uzņemt ''Zemgali'', drīz tiks parakstīts līgums
''Zemgales''/LLU hokejisti hokejisti pēc LČ titula iegūšanas. Foto: Optibet Hokeja Līga/Facebook

Latvijas čempionvienība hokejā ''Zemgale/LLU'' tuvākajā laikā kļūs par pilntiesīgu Somijas ''Mestis'' līgas dalībnieci, vēstī somu medijs ''Lapin Kansa''.

Finansiālu problēmu dēļ nākamajā ''Mestis'' līgas sezonā nestartēs Savonlinnas ''Pallokerho'' komanda, kas pagājušajā sezonā ieņēma 12. vietu starp 14 komandām. Paredzēts, ka jau tuvākajā laikā Savonlinnas klubu oficiāli aizstās Latvijas čempionvienība ''Zemgale/LLU''.

Latvijas komanda ''Mestis'' līgā tiks uzņemta kā pilnvērtīga dalībniece, aizvadot spēles gan mājās, gan viesos. Sākotnēji Somijas puse vēlējusies ''Zemgali'' iesaistīt turnīrā tikai ar spēlēm izbraukumā, atstājot komandu ārpus turnīra tabulas. Latvijas puse šādiem nosacījumiem gatava nebija.

''Līgums par dalību ''Mestis'' līgā vēl nav parakstīts, līdz ar to vēl nesaku hop, taču pēc būtības viss ir nokārtots. Jau gatavojamies gaidāmajai sezonai,'' portālam Sportacentrs.com sacīja ''Zemgale/LLU'' direktors Aivars Zeltiņš.

Izmantotie resursi:
https://www.lapinkansa.fi/lapin-kan...

  -4 [+] [-]

, 2022-07-19 18:04, pirms 2 gadiem
Ja kas, "Mestis" aiz "SM" līgas ir otrā pec spēka līga
Slēpts komentārs: hokejafaaans

     [+] [-]

, 2022-07-19 18:15, pirms 2 gadiem
als rakstīja: Bet, ja godīgi, tad nesaprotu nafug tas (Zemgales ālēšanās pa Mestis) bija vajadzīgs? Vairāk bezjēgā novazāsies nekā būs kāds labums. Somi arī cik saprotu baigā starā tur nav par tadu "jaunpienācēju"...
Tā spēlēšana Mestis ir tāds koks ar diviem galiem no vienas puses skaidrs, ka tà ir iespēja paņemt vienu veterānu maiņu un nodrošināt normālu līmeni un treniņapstākļus kādiem 5-10 U20 pāraugušiem spēlētājiem vai pat iespēlēt kādu no U20 , kuriem pretējā gadījumā būtu jāsēž vietējā čempī vai Austrijas/Francijas 2.līgā, no otras puses nav jau skaidrs cik ilgi tāda somu žēlastība būs un vai pēc gada neatjēgsimies pie tā ka vieta somos nav, bet vietējā čempī razruha un ņirazberiha.

  -1 [+] [-]

, 2022-07-19 18:15, pirms 2 gadiem
pareizi. vajag visu hokeju nolaist līdz dibenam. ka nav , ta nav!

  -2 [+] [-]

, 2022-07-19 18:24, pirms 2 gadiem
Latvija cempis tiks atmests 2010-2013 sezonu limeni.Beidzamaja laika sakam celt cempja limeni un atkal kritums.

  +1 [+] [-]

, 2022-07-19 18:28, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Latvija cempis tiks atmests 2010-2013 sezonu limeni.Beidzamaja laika sakam celt cempja limeni un atkal kritums.
nezinu kur tiks atmests, bet čempis kur uzvarētājs zināms pat viņam nesākoties nekad nav bijis.
neviena komanda nevāks sastāvu un nemaksās naudu, lai atslidotu 30 spēles un pavasarī pederācija varbūt atļautu paspēkoties ar Zemgali par čempiona titulu.
varu saderēt , ka pat vislielākie tagad bļāvēji ar funarinu priekšgalā tik pat aktīvi somu joberlīgu skatīsies , kā Kurbadu igaunijas čempī.
bet pats Latvijas čempis pārvērtīsies par Lietuvas atklāto amatieru čempionātu hokejā.

  -4 [+] [-]

, 2022-07-19 18:55, pirms 2 gadiem
als rakstīja: Beidz *irst! Azov nav nekādi nacitsi. Nacisti ir Z-veidīgie krievu fašisti, kas slepkavoja un varoja Bučā.
Nacisti tehniski ir tikai otrā pasaules kara Vācija. Bet nu mūsdienās izdomā visādus veidus, ko tam pielīdzināt.Nepatīk āfrikas "imigranti"? laikam nacists. Nepatīk LGTBQ+? laikam nacists.

     [+] [-]

, 2022-07-19 19:04, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: VDR savulaik pietika ar diviem klubiem,lai butu top-10 izlase.
VDR sportu stutēja valsts, pie mums viss visiem pie kājas

     [+] [-]

, 2022-07-19 19:17, pirms 2 gadiem
Sasmejos. Dinamo Zviedrija Tur viss ir beidzies uz visiem laikiem

     [+] [-]

, 2022-07-19 19:25, pirms 2 gadiem
Puspirdelis rakstīja: Hahahha tā vietā lai mēģinātu attīstīt vietējo čempionātu sūtīs tagad mūsu komandas uz kaut kādām otrajām līgām.
Vietējiem bomžiem vēl pat pēc 30 gadu neatkarības nav skaidrs kas ir bizness un kas ir labdarība. Tikai es nesaprotu, kapēc tieši spirta centrā salasās vislielākie viedokļu līderi, kuri šo gadu laikā vairāk par "jāstutē vietējais čempis" nav pateikuši

Lai būtu vietējais čempionāts, skatītājiem ir jāiet uz spēlēm, ir jāpērk biļetes, alus, maikas un visas pārējās šmotkas, kuras tiek piedāvātas, lai komandas pašas sevi var uzturēt, nevis jāprasa nauda no pašvaldībām. Visus šos gadus Latviajs čempionāts hokejā ir bijis labdarības projekts, kurā tiek pumpēti resursi bez jebkādas atdeves.

Ja cilvēki neies uz spēlēm, nebūs arī Latvijas hokeja, bet spirta centriniekiem to nesagremos. Bet es labprāt palasītu par visām iedomātajām spēlēm, kuras esat apmeklējuši pagājušajā sezonā.

  -3 [+] [-]

, 2022-07-19 19:30, pirms 2 gadiem
juings rakstīja: Ceru izveidosies Baltijas valstu un Somijas čempionu līga futbolā, no katras valsts startētu 1 un 2 vietas ieguvējas !!!!
Manā skatījumā būtu interesants turnīrs .
Latvija, Lietuva, Igaunija,Somija. No katras valsts 4 komandas. 2 apļi. Super turnīrs. Man būtu ļoti liela interese par šādu turnīru.

  -2 [+] [-]

, 2022-07-19 19:33, pirms 2 gadiem
Kartejais-Wannabe-Eksperts rakstīja: Vietējiem bomžiem vēl pat pēc 30 gadu neatkarības nav skaidrs kas ir bizness un kas ir labdarība. Tikai es nesaprotu, kapēc tieši spirta centrā salasās vislielākie viedokļu līderi, kuri šo gadu laikā vairāk par "jāstutē vietējais čempis" nav pateikuši

Lai būtu vietējais čempionāts, skatītājiem ir jāiet uz spēlēm, ir jāpērk biļetes, alus, maikas un visas pārējās šmotkas, kuras tiek piedāvātas, lai komandas pašas sevi var uzturēt, nevis jāprasa nauda no pašvaldībām. Visus šos gadus Latviajs čempionāts hokejā ir bijis labdarības projekts, kurā tiek pumpēti resursi bez jebkādas atdeves.

Ja cilvēki neies uz spēlēm, nebūs arī Latvijas hokeja, bet spirta centriniekiem to nesagremos. Bet es labprāt palasītu par visām iedomātajām spēlēm, kuras esat apmeklējuši pagājušajā sezonā.
Aij, kā Tu tagad tiksi norakts.
Tūliņ atnāks eksperti ar "mēs esam pārāk maza valstiņa, lai pie mums varētu būt profesionāla sporta līga".
Un tā par jebkuru sporta veidu.
Kādam kaut kas jākūrē. Bet līdzjutēji sēdēs mājās un bļaus, nafig tas čempis nav TV un bezmaksas!!! 😁

Lai arī pateici absolūtu taisnību.

  +4 [+] [-]

, 2022-07-19 19:35, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Jācer ka pēdējā brīdī viss nenojuks. Basketbolā igauņi, hokejā lietuvieši un somi, vai futbolā kādreiz kaut ko izdosies izveidot līdžigu.
Baltijas līga jau bija. Ļoti vājš un neinteresants veidojums

  +3 [+] [-]

, 2022-07-19 19:41, pirms 2 gadiem
Davz rakstīja: Nacisti tehniski ir tikai otrā pasaules kara Vācija. Bet nu mūsdienās izdomā visādus veidus, ko tam pielīdzināt.Nepatīk āfrikas "imigranti"? laikam nacists. Nepatīk LGTBQ+? laikam nacists.
Visaktīvāk ar 2 otrā pasaules kara laikā radušajiem terminiem visaktīvāk svaidās tevis mīļie un aizstāvētie krievi. Viņiem visi ir fašisti un nacisti, kurus arī ar" specoperāciju" dzen ārā no Ukrainas. Tā kā pamāci vispirms viņus, kas ir fašisti, kas ir nacisti. Un skatoties reālistiski - krievu šobrīd darītais Ukrainā ir Hitlera vadīto nacistu kopija.

  +2 [+] [-]

, 2022-07-19 19:48, pirms 2 gadiem
Kartejais-Wannabe-Eksperts rakstīja: Vietējiem bomžiem vēl pat pēc 30 gadu neatkarības nav skaidrs kas ir bizness un kas ir labdarība. Tikai es nesaprotu, kapēc tieši spirta centrā salasās vislielākie viedokļu līderi, kuri šo gadu laikā vairāk par "jāstutē vietējais čempis" nav pateikuši

Lai būtu vietējais čempionāts, skatītājiem ir jāiet uz spēlēm, ir jāpērk biļetes, alus, maikas un visas pārējās šmotkas, kuras tiek piedāvātas, lai komandas pašas sevi var uzturēt, nevis jāprasa nauda no pašvaldībām. Visus šos gadus Latviajs čempionāts hokejā ir bijis labdarības projekts, kurā tiek pumpēti resursi bez jebkādas atdeves.

Ja cilvēki neies uz spēlēm, nebūs arī Latvijas hokeja, bet spirta centriniekiem to nesagremos. Bet es labprāt palasītu par visām iedomātajām spēlēm, kuras esat apmeklējuši pagājušajā sezonā.
Daļa arī šeit esošo pašu, ko tu jau saka. Tikai 1 daļa hokeju tālāk par RD un izlasi neredz (nu ok, labākajā gadījumā top pasaules līgām) Otra daļa atklāti pasaka, ka pie kājas vietējais čempis un pusprofi. Un no otras puses - klubi paši arī nedara neko, lai nāktu skatītāji. Mārketings ir tuvu 0. Kamēr bija Kurbads - ok, tur viss pa skaisto, pat maucot Estos mārketings iet uz urrā. Mogo, Olimp - informācija minimāla. HSR, Prizma - maz to ziņu. Liepāja kaut ko centās. Un tas ir rēķinot tīri reklāmu bez "merča". Ja skatās lv sportu kopumā, komandas, kas tiešām strādā ar savu skatītāju ir maz. Ir maz komandu, kas gatavas darīt , lai ievilktu cilvēkus tribīnēs. Katram gadās kasjaki, bet labākie piemēri laikam jau būs RD (jā, no politiskā viedokļa mēsls, bet mārketings vienmēr ir atstrādāts), brīžiem VEF, FK Valmiera, Kurbads, Zemgale, FCR, RFS, FKL un HKL un PPK (kas ir Zažigājeva amatieru futbolklubs un mārketingā ieliek praktiski jebkurai mūsu sporta komandai). Pārējiem pat minimālā programma ir zemā līmenī.
Ja nav reklāmas, nav skaļo uzvārdu, tad cilvēks izvēlēsies doties uz ko citu, jo īpaši Rīgā, kur alternatīvu hokejam un sportam, kā tādam (bet komandu koncentrācija ir milzīga) netrūkst.
Slēpts komentārs: Radošiem cilvēkiem iedvesma ir vienmēr! Kviļu Pēteris

  -2 [+] [-]

, 2022-07-19 20:45, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: nezinu kur tiks atmests, bet čempis kur uzvarētājs zināms pat viņam nesākoties nekad nav bijis.
neviena komanda nevāks sastāvu un nemaksās naudu, lai atslidotu 30 spēles un pavasarī pederācija varbūt atļautu paspēkoties ar Zemgali par čempiona titulu.
varu saderēt , ka pat vislielākie tagad bļāvēji ar funarinu priekšgalā tik pat aktīvi somu joberlīgu skatīsies , kā Kurbadu igaunijas čempī.
bet pats Latvijas čempis pārvērtīsies par Lietuvas atklāto amatieru čempionātu hokejā.
Vienmēr priekšroka spēlēm, kurās Latvijas klubi pret ārzemju klubiem.
Mestis līgā skatīšos visas Zemgales spēles cik būs iespējams.
Arī OHL Latvijas klubus pret Lietuvas skatīšos, apmeklēšu klātienē. Bet ar nosacījumu , ka Lietuvas klubI būs spējīgi turēt OHL līmeni.

     [+] [-]

, 2022-07-19 21:02, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Vienmēr priekšroka spēlēm, kurās Latvijas klubi pret ārzemju klubiem.
Mestis līgā skatīšos visas Zemgales spēles cik būs iespējams.
Arī OHL Latvijas klubus pret Lietuvas skatīšos, apmeklēšu klātienē. Bet ar nosacījumu , ka Lietuvas klubI būs spējīgi turēt OHL līmeni.
Aizveries ar savam stulbajam idejam.Latvija jebkura komandu sporta veidā ir jabut labam bernu un jauniesu sportam,bet pieauuso limeni pusfrofesionaliem drizak amatieru cempionatiem

     [+] [-]

, 2022-07-19 21:04, pirms 2 gadiem
Piebilde un jasak fanot par savas pilsetas novada komandam nevis citu pilsetu un novadu komandam.

  +1 [+] [-]

, 2022-07-19 21:08, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Vienmēr priekšroka spēlēm, kurās Latvijas klubi pret ārzemju klubiem.
Mestis līgā skatīšos visas Zemgales spēles cik būs iespējams.
Arī OHL Latvijas klubus pret Lietuvas skatīšos, apmeklēšu klātienē. Bet ar nosacījumu , ka Lietuvas klubI būs spējīgi turēt OHL līmeni.
Uz cik Kurbada spēlēm biji pagājušajā sezonā?

     [+] [-]

, 2022-07-19 21:08, pirms 2 gadiem
skrienam kā antiņi kur vēji pūš, labāk savu čempi būtu sakārtojuši, tas mestis pilnīgi neko nedos jaunajiem spēlētājiem

  +1 [+] [-]

, 2022-07-19 21:12, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Vienmēr priekšroka spēlēm, kurās Latvijas klubi pret ārzemju klubiem.
Mestis līgā skatīšos visas Zemgales spēles cik būs iespējams.
Arī OHL Latvijas klubus pret Lietuvas skatīšos, apmeklēšu klātienē. Bet ar nosacījumu , ka Lietuvas klubI būs spējīgi turēt OHL līmeni.
Cik latvieši tika draftēti CHL importa draftā no HK Rīga un cik no OHL?

  -2 [+] [-]

, 2022-07-19 21:17, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Aizveries ar savam stulbajam idejam.Latvija jebkura komandu sporta veidā ir jabut labam bernu un jauniesu sportam,bet pieauuso limeni pusfrofesionaliem drizak amatieru cempionatiem
Tās ir tava domas. Par bērnu , jauniešu sportu pilnībā piekrītu. Tikai es runāju par komandām ko vēlos skatīties. Vai uz bērnu, jauniešu komandām ir daudz skatītāji? Tu bieži skaties beŗnus, jauniešus?

  -4 [+] [-]

, 2022-07-19 21:17, pirms 2 gadiem
Kiesturs Voziols rakstīja: Cik latvieši tika draftēti CHL importa draftā no HK Rīga un cik no OHL?
Nezinu.

  -2 [+] [-]

, 2022-07-19 21:20, pirms 2 gadiem
Čurbāns - Vīrs un vārds rakstīja: Uz cik Kurbada spēlēm biji pagājušajā sezonā?
Ne uz vienu. Ja Igaunijas komandas spēlēs OHL , tad apmeklēšu spēles.
Ja Kurbada spēles rādītu tv , labprat'skatītos.
Cik OHL spēles Tu vidēji sezonā apmeklē. Man. noteikti sanāk vairāk par 10.
Arī futbola virslīgas spēles apmeklēju, plus vēl kādu basketbola spēli Latvijas - Igaunijas līgā un 1 florbola spēli (beidzot arī Rīgā bija florbols).

  -1 [+] [-]

, 2022-07-19 21:33, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Nezinu.
2 no OHL un no MHL - 0
Slēpts komentārs: Radošiem cilvēkiem iedvesma ir vienmēr! Kviļu Pēteris

  -1 [+] [-]

, 2022-07-19 22:05, pirms 2 gadiem
radosiem cilvekiem iedvesma ir vienmer kvilu peteris rakstīja: Tādā gadījumā, ko darīt pieaugušajiem profesionāļiem, nevis pusprofiem vai amatieriem? Bērniem un jauniešiem ir jāspēlē savā starpā, jo ir vajadzīgi sparinga partneri, tam piekrītu, bet kāda jēga ir kultivēt pieaugušo pusamatieru Hokeju, kurš izlases kontekstā vispār NEKO NEDOD?
Dalība jebkurā citas valsts līgā, kura līmeņa ziņā ir augstāka par Igauniju vai Poliju, tas vien jau ir liels pluss! Auditorija arī būs, tici man, SC komentāru sadaļa nav nekāds LV sabiedriskā viedokļa indikātors, jau kuro reizi par to pārliecinos!
Kāda jēga ja sūtam uz Somiju kautkādus amatierus spēlēt 2.līgā? Cipa, ja izšaus un tiks citā Liiga klubā? Labāk audzēt pašiem uz vietas, lai spēlētāju pēc tam notirgotu uz Liiga klubu

  +1 [+] [-]

, 2022-07-19 22:09, pirms 2 gadiem
radosiem cilvekiem iedvesma ir vienmer kvilu peteris rakstīja: SC komentāru sadaļa nav nekāds LV sabiedriskā viedokļa indikātors, jau kuro reizi par to pārliecinos!
Piekrītu, ka šeit nav tik daudz, ar tevi unisonā gaudojošu, pļēguru kā tavās ierastajās aprindās

  -1 [+] [-]

Čurbāns - Vīrs un vārds rakstīja: Čurbān, kur tad tu biji pazudis? Tiki pie bezmaksas odierīšu kravas? Atstāji funarinu vienu pašu, mīlēt Krieviju un izdomāt visādas pasaciņas

Kā ar solījumu pildīšanu? Joprojām esi tāds pats tirsējs kā iepriekš, kurš jēdz tikai mīnusiņu ielikt un atmazkas ļepīt?
Un tu esi tas, kurš jēdz no dažādiem profiliem sevi saplusot nepilnas pusminūtes laikā Solījuma pildīšanai, bez iedvesmas, vēl ir vajadzīga motivācija, kura pazūd ikreiz, kā ielogojos un uzrakstu kaut ko Vienkārši rodas tāda juška, ka nevis Eseju no manis gaida, bet lai es nozūdu uz visiem laikiem Ja ir tā, tad kāda hrena pēc man īpaši censties priekš pajoļiem? Kā jau rakstīju iepriekš vairākkārt, Eseja būs ļoti grūts darbs, kurš prasīs daudz laika un daudz enerģijas, kur ir garantija tam, ka to darbu padarīšu, bet galarezultātā netikšu banāli notirsts?

  -1 [+] [-]

, 2022-07-19 22:15, pirms 2 gadiem
radosiem cilvekiem iedvesma ir vienmer kvilu peteris rakstīja: Un tu esi tas, kurš jēdz no dažādiem profiliem sevi saplusot nepilnas pusminūtes laikā Solījuma pildīšanai, bez iedvesmas, vēl ir vajadzīga motivācija, kura pazūd ikreiz, kā ielogojos un uzrakstu kaut ko Vienkārši rodas tāda juška, ka nevis Eseju no manis gaida, bet lai es nozūdu uz visiem laikiem Ja ir tā, tad kāda hrena pēc man īpaši censties priekš pajoļiem? Kā jau rakstīju iepriekš vairākkārt, Eseja būs ļoti grūts darbs, kurš prasīs daudz laika un daudz enerģijas, kur ir garantija tam, ka to darbu padarīšu, bet galarezultātā netikšu banāli notirsts?
Tāpat tiksi notirsts, tā ka pieņem lēmumu. Vari uzrakstīt eposu Lāčplēsis v2.0 bet tāpat būs heiteris kas kautko negatīvu pasaka

     [+] [-]

Kiesturs Voziols rakstīja: Kāda jēga ja sūtam uz Somiju kautkādus amatierus spēlēt 2.līgā? Cipa, ja izšaus un tiks citā Liiga klubā? Labāk audzēt pašiem uz vietas, lai spēlētāju pēc tam notirgotu uz Liiga klubu
Mestis nav nekāda joberlīga! Šķirba ar LIIGA ir visnotaļ minimāla Hokejam bez tā visa vēl ir vajadzīga puslīdz nopietna AUDITORIJA visa gada garumā, kura OHL nebūs nekad, ne pie kādiem apstākļiem

  -1 [+] [-]

Kiesturs Voziols rakstīja: Tāpat tiksi notirsts, tā ka pieņem lēmumu. Vari uzrakstīt eposu Lāčplēsis v2.0 bet tāpat būs heiteris kas kautko negatīvu pasaka
Ne par to runa, bet par to, ka tas būs darbs, ļoti smags darbs un tik tiešām būs nepatīkami, ja galarezultātā par darbu saņemšu savā adresē tikai spļāvienus

     [+] [-]

, 2022-07-19 22:20, pirms 2 gadiem
radosiem cilvekiem iedvesma ir vienmer kvilu peteris rakstīja: Un tu esi tas, kurš jēdz no dažādiem profiliem sevi saplusot nepilnas pusminūtes laikā Solījuma pildīšanai, bez iedvesmas, vēl ir vajadzīga motivācija, kura pazūd ikreiz, kā ielogojos un uzrakstu kaut ko Vienkārši rodas tāda juška, ka nevis Eseju no manis gaida, bet lai es nozūdu uz visiem laikiem Ja ir tā, tad kāda hrena pēc man īpaši censties priekš pajoļiem? Kā jau rakstīju iepriekš vairākkārt, Eseja būs ļoti grūts darbs, kurš prasīs daudz laika un daudz enerģijas, kur ir garantija tam, ka to darbu padarīšu, bet galarezultātā netikšu banāli notirsts?
Teikšu kā ir, es no tevis neko negaidu - man ir smieklīgi skatīties uz to kā tu sevi pozicionē par baigo alfa tēviņu, bet patiesībā esi prasts tirsējs, kurš pusmūžā pārdzīvo par mīnusiņiem sporta portālā un kura vārdam ir nulles vērtība Un jo ilgāk tu neraksti, jo lielākā mērā citi arī var pārliecināties par to kāds tirsējs tu esi
Lai tu aizvācies? Nē, tu esi interesants kā piemērs tam, cik tālu cilvēks var iet savās fantāzijās, lai tikai "pierādītu" savu taisnību. Vai tie būtu mistiski trūkstošie tumšādaino ergoni, vai iemesli kāpēc Latvijas izlasei ir izdevīgi, lai Krievija uzvar, bet jā, tu izfantazēsi jeb ko, lai tikai "tev būtu taisnība".
Tāpēc, neraksti esejas, turpini fantazēt savas pasaciņas un atmazkas komentāros, mums ir cirks par velti

  -1 [+] [-]

, 2022-07-19 22:23, pirms 2 gadiem
radosiem cilvekiem iedvesma ir vienmer kvilu peteris rakstīja: Ne par to runa, bet par to, ka tas būs darbs, ļoti smags darbs un tik tiešām būs nepatīkami, ja galarezultātā par darbu saņemšu savā adresē tikai spļāvienus
Ak tu nabadziņš, tikai nepārpūlies
Kā viņiem nav kauna, tu tikai kādas trīs reizes, jau trīs mēnešus atpakaļ solīji uzrakstīt
Es domāju, ka vajag apsolīt, ka rīt būs eseja un vēl kādu pusgadu nerakstīt. Tad tu būtu īsts vecis, kuru visi cienītu