Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2861, Did:0, useCase: 3

Odiņš pēc ceturtdienas tiesāšanas KHL nedrīkstēs strādāt OHL un ar izlasēm

Odiņš pēc ceturtdienas tiesāšanas KHL nedrīkstēs strādāt OHL un ar izlasēm
Eduards Odiņš. Foto: khl.ru

Latvijas vadošais tiesnesis Eduards Odiņš ceturtdien tiesāja maču Kontinentālās hokeja līgas (KHL) Gagarina kausā, bet pēc šīs rīcības viņam tiks liegta iespēja strādāt “Optibet” Hokeja līgā (OHL) un ar izlasēm, noskaidroja Sportacentrs.com.

Odiņš ceturtdien Krievijas atklātajā čempionātā bija galvenais tiesnesis mačā starp Čeļabinskas “Traktor” un Ņižņekamskas "Neftekhimik". Savukārt vēl tikai sestdien viņš apkalpoja OHL spēli starp “Olimp/Venta 2002” un “Zemgale/LLU”. Tas nozīmē, ka Odiņš uz Krieviju devās jau brīdī, kad Ukrainā notika aktīva karadarbība.

Latvijas Hokeja federācijas (LHF) ģenerālsekretārs Roberts Pļāvējs nevēlējās šo situāciju plaši komentēt. Tiesa, viņš norādīja, ka Odiņam līdz ar spēles tiesāšanu Krievijā būs liegts turpināt darbu OHL un arī ar izlasēm.

"Vai Krievijā strādājoši cilvēki, sportisti varētu iesaistīties izlašu darbā? Atbilde, manuprāt, ir diezgan skaidra – pie šī brīža apstākļiem nē. Mums ar viņiem nav līgumsaistību, tas ir katra cilvēka lēmums, kā viņš šajā situācijā rīkojas,” skaidro Pļāvējs. “Pēc šāda gadījuma Odiņam tiesāšana šeit, īpaši Latvijas čempionātā, nebūs iespējama.”

Februārī vien Odiņš Latvijā strādājis septiņās spēlēs.

Pēc Sportacentrs.com sarunas ar Pļāvēju publisku nostāju pēc Odiņa rīcības pauda arī Izglītības un zinātnes ministrijas (IZM) sporta departamenta departamenta direktors Edgards Severs.

Ar pašu Odiņu portālam Sportacentrs.com piektdienas rītā neizdevās sazināties.

Odiņš KHL labākā galvenā tiesneša balvu jeb "Zelta svilpi" saņēmis četras reizes (2011, 2013, 2014, 2016). Viņš regulāri pārraudzījis Latvijas izlases pārbaudes spēles, kā arī bijis galvenais tiesnesis divos pasaules čempionātos - 2011. un 2017. gadā.

 +10 [+] [-]

, 2022-03-04 11:39, pirms 3 gadiem
Nauda nesmird, ja nu vienīgi šobrīd pēc Ukraiņu asinīm.

  +6 [+] [-]

, 2022-03-04 11:53, pirms 3 gadiem
asins krāsas svilpi dabūs.

  +8 [+] [-]

, 2022-03-04 11:55, pirms 3 gadiem
Cerams tas utainais kamars arī paliks pie tiem 19 gs. primātiem.

  +1 [+] [-]

, 2022-03-04 11:56, pirms 3 gadiem
Odiņš okupantiem dod divas minūtes! Par bīstamu spēli.

 +12 [+] [-]

, 2022-03-04 11:56, pirms 3 gadiem
Par šo tesneseli bez komentiem. LHF - nevēlējās šo situāciju plaši komentēt....hokejisti...tip esot īsto veču sports.
Bet šeit hokejs laikam ir "īsto veču" sports vien aldara dvingā, nevis tad kad jāstāv taisnu muguru un jārunā tiešu valodu.

 +11 [+] [-]

, 2022-03-04 11:58, pirms 3 gadiem
Par šito nav ne mazākā pārsteiguma, viņš jau tīrākais krievs. Cerams Ansons nepieņems šādu pat lēmumu...

  +3 [+] [-]

, 2022-03-04 12:03, pirms 3 gadiem
Žēl, ka viņa izvēle bija šāda.

Tiesa, iespējams, ir kaut kādas nianses viņa līgumā, līdzīgi kā virknei ārzemju spēlētāju (kuri arī tāpēc joprojām spēlē). Visas līguma summas atmaksa vai kas tamlīdzīgs.

  +4 [+] [-]

, 2022-03-04 12:08, pirms 3 gadiem
Артём Бутянков "basketbolists" arī izskatās, ka paliek Samārā.

 +10 [+] [-]

, 2022-03-04 12:08, pirms 3 gadiem
Kur Sandis Ozoliņš?Par krieviem Tambijevu,Naumovu,Ignatjevu neizteikšos.

  +6 [+] [-]

, 2022-03-04 12:10, pirms 3 gadiem
zzk rakstīja: Žēl, ka viņa izvēle bija šāda.

Tiesa, iespējams, ir kaut kādas nianses viņa līgumā, līdzīgi kā virknei ārzemju spēlētāju (kuri arī tāpēc joprojām spēlē). Visas līguma summas atmaksa vai kas tamlīdzīgs.
kāda atmaksa. Ņemot vērā, ka krievi nekad neievēro līgumus, savāc naudu no krieviem un izmet to līgumu miskastē.

  +7 [+] [-]

, 2022-03-04 12:10, pirms 3 gadiem
Jūdasa grašus puisis pelna. Gan jau, ka viņam tur arī kvarķīru iedos un varoņa ordeni.

     [+] [-]

, 2022-03-04 12:11, pirms 3 gadiem
Vatņiku jaunatne https://twitter.com/world_berg/stat...

  +5 [+] [-]

, 2022-03-04 12:11, pirms 3 gadiem
kā 90-tajos, kad basketbolisti Vētra un Miglinieks nolēma karjeru turpināt NVS izlasē
nav viegla izvēle starp vērtībām un naudu

  +5 [+] [-]

, 2022-03-04 12:12, pirms 3 gadiem
Odiņam es par šādu gājienu varētu iekraut, ja LV amatieros uztiesās, pirms vai pēc mača. Cerams, algu viņam rubļos maksā, drīz tai valūtai vispār vērtības nebūs

  +6 [+] [-]

, 2022-03-04 12:14, pirms 3 gadiem
otava rakstīja: Kur Sandis Ozoliņš?Par krieviem Tambijevu,Naumovu,Ignatjevu neizteikšos.
Ozo jau prom no Krievijas: https://www.delfi.lv/sports/news/ri... .

  +5 [+] [-]

, 2022-03-04 12:15, pirms 3 gadiem
Dinamo'1988 rakstīja: kā 90-tajos, kad basketbolisti Vētra un Miglinieks nolēma karjeru turpināt NVS izlasē
nav viegla izvēle starp vērtībām un naudu
šo kauna traipu viņi abi vēl nav atmazgājuši arī šobrīd... Tas paliek uz mūžu

  +4 [+] [-]

, 2022-03-04 12:19, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Vatņiku jaunatne https://twitter.com/world_berg/status/1499468180317741057?s=25
Es vienu shitadu slavu duru ar zinu, kas uzskata ka ja ne krievi un 9. maijs tad Eiropa tagad butu pendosu izgaztuve un vispar mums japateicas Roginai par visu. Ja nebuti kipa psrs sabrukushi mes tagad dzivotu labak par pendosiem
Slēpts komentārs: pirdaks

  +9 [+] [-]

, 2022-03-04 12:28, pirms 3 gadiem
pirdaks rakstīja: Haha, klauni atkal no biksēm lec ārā. Saprotu Odiņu, sava kabata katram tuvāka. Domāju pārdzīvos, ir starpība, tiesāt Latvijā par 15 eiro un sviestmaizi, vai KHL.
no biksēm tik Tev tur mazais līkais izlecis ārā...

ne viss šajā dzīvē ir mērāms naudā, nauda nāk un iet, bet ir lietas, kas paliek...

  +6 [+] [-]

, 2022-03-04 12:30, pirms 3 gadiem
Komarovam no LHF bans uz mūžu, un izsūtīšana uz Vatastānu.
Vienīgā iespēja izpirkt vainu-doties uz Ukrainu, un tur iestāties ārzemnieku bataljonos, kuri cīnās pret Vatastānu. Pie tam Kamorovs esot dienējis kaut kādās tur specvienībās.

  +4 [+] [-]

, 2022-03-04 12:32, pirms 3 gadiem
mrPO rakstīja: kāda atmaksa. Ņemot vērā, ka krievi nekad neievēro līgumus, savāc naudu no krieviem un izmet to līgumu miskastē.
Tieši tā!
Kāda vel atmaksa. Visus līgumus ar Vatastānu tagad var iemest miskastē.

  +5 [+] [-]

, 2022-03-04 12:33, pirms 3 gadiem
pirdaks rakstīja: Haha, klauni atkal no biksēm lec ārā. Saprotu Odiņu, sava kabata katram tuvāka. Domāju pārdzīvos, ir starpība, tiesāt Latvijā par 15 eiro un sviestmaizi, vai KHL.
Es domāju tavs niks būtu tas kas seko pirdakam... tu jau arī māti par rubļiem pārdotu..

  +1 [+] [-]

, 2022-03-04 12:34, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Vatņiku jaunatne https://twitter.com/world_berg/status/1499468180317741057?s=25
Ne visi tādi.
Atceries, ka Vatastānas demonstrācijas pret Putleru&Co pamatā sastādīja jaunatne.

  +4 [+] [-]

, 2022-03-04 12:36, pirms 3 gadiem
zzk rakstīja: Žēl, ka viņa izvēle bija šāda.

Tiesa, iespējams, ir kaut kādas nianses viņa līgumā, līdzīgi kā virknei ārzemju spēlētāju (kuri arī tāpēc joprojām spēlē). Visas līguma summas atmaksa vai kas tamlīdzīgs.
Muļķības. Tā vienkāršoti izskaidrojot, ir nepārvaramas varas apstākļi, kas var padarīt neiespējamu, pretlikumīgu līguma izpildi. Šajā gadījumā tie ir Latvijas attiecīgo iestāžu lēmumi, sankcijas. Pamatojoties uz tiem, ir iespējams atteikties pildīt līgumus, nesaņemot par to nekādas sankcijas. Kā, piemēram, arī Eiropas uzņēmumi nemaksā nekādus līgumsodus, kad pārtrauc līgumus ar sankcijām skartajiem Krievijas uzņēmumiem. Varbūt arī kāda Krievijas tiesa, kur sen vairs nevalda tiesiskums, varētu spriest pretēji, bet Latvijā tādu spriedumu neviens nepieņems izpildei. Tā kā tas ir tikai viņa personīgās pārliecības pēc vai dēļ alkatības pēc Krievijas naudas.

  +3 [+] [-]

, 2022-03-04 12:39, pirms 3 gadiem
Ne visi mūsu pilsoņi ir patriotiski noskaņoti. Vienmēr atradīsies kāds. kam sava kabata tuvāka, un morāles principi nav svarīgi.

  +1 [+] [-]

, 2022-03-04 12:42, pirms 3 gadiem
KristsT rakstīja: Muļķības. Tā vienkāršoti izskaidrojot, ir nepārvaramas varas apstākļi, kas var padarīt neiespējamu, pretlikumīgu līguma izpildi. Šajā gadījumā tie ir Latvijas attiecīgo iestāžu lēmumi, sankcijas. Pamatojoties uz tiem, ir iespējams atteikties pildīt līgumus, nesaņemot par to nekādas sankcijas. Kā, piemēram, arī Eiropas uzņēmumi nemaksā nekādus līgumsodus, kad pārtrauc līgumus ar sankcijām skartajiem Krievijas uzņēmumiem. Varbūt arī kāda Krievijas tiesa, kur sen vairs nevalda tiesiskums, varētu spriest pretēji, bet Latvijā tādu spriedumu neviens nepieņems izpildei. Tā kā tas ir tikai viņa personīgās pārliecības pēc vai dēļ alkatības pēc Krievijas naudas.
Es nezinu kā hokejiestiem/sportistiem izmaksā algas - gan jau ir kaut kāds avanss, bet galveno saņem pēc gada/sezonas.
Tādēļ tu nevari vnk uzmest, tiesa jau 99% attaisnos, bet naudu tu nesaņemsi un ''likt krievijai vai kādam no tās klubiem'' samaksāt ir gandrīz neiespējami jo 1. dezinformācija 2. nav naudas dēļ sankcijām (pēc gada iedos maisu ar rubļiem, ko tas dos?)

  +2 [+] [-]

, 2022-03-04 12:43, pirms 3 gadiem
knaible rakstīja: Ne visi mūsu pilsoņi ir patriotiski noskaņoti. Vienmēr atradīsies kāds. kam sava kabata tuvāka, un morāles principi nav svarīgi.
Ja Eiropā tā nebūtu ar vairumu vadošiem politiķiem, tad Ukrainā tagad nebūtu tas ārprāts, kas tur šobrīd notiek. Eiropa un ASV ir tieši līdzatbildīgas par to visu, jo ar savu naudu padarīja Vatastānu par to, kas tā ir šobrīd.

  +3 [+] [-]

, 2022-03-04 12:46, pirms 3 gadiem
Mistique rakstīja: Es nezinu kā hokejiestiem/sportistiem izmaksā algas - gan jau ir kaut kāds avanss, bet galveno saņem pēc gada/sezonas.
Tādēļ tu nevari vnk uzmest, tiesa jau 99% attaisnos, bet naudu tu nesaņemsi un ''likt krievijai vai kādam no tās klubiem'' samaksāt ir gandrīz neiespējami jo 1. dezinformācija 2. nav naudas dēļ sankcijām (pēc gada iedos maisu ar rubļiem, ko tas dos?)
Ļoti šaubos. Ja cilvēks lielāko daļu no savas algas daļas gaida gada beigās, piedevām vēl tik neprognozējamā valstī un vidē kā Krievijā, tad viņš ir stulbs. Jebkurš normāli domājošs uz ko tādu neparakstītos, tāpat arī gada vidū ir no kā jādzīvo. Parasti vajadzētu būt algas izmaksai katru mēnesi vai pat reizes divas mēnesī, varbūt gada beigās kādi bonusi un viss.

  +3 [+] [-]

, 2022-03-04 12:48, pirms 3 gadiem
Mistique rakstīja: Es nezinu kā hokejiestiem/sportistiem izmaksā algas - gan jau ir kaut kāds avanss, bet galveno saņem pēc gada/sezonas.
Tādēļ tu nevari vnk uzmest, tiesa jau 99% attaisnos, bet naudu tu nesaņemsi un ''likt krievijai vai kādam no tās klubiem'' samaksāt ir gandrīz neiespējami jo 1. dezinformācija 2. nav naudas dēļ sankcijām (pēc gada iedos maisu ar rubļiem, ko tas dos?)
Hokejistiem pavisam noteikti ir ikmēneša maksājumi (algas) ar visiem bonusiem, kuri aprunāti līgumos. Pēc sezonas izmaksā bonusus, kuri tiek aprunāti sezonas šķērsgriezumā. Nav pamata domāt, ka tiesnešiem būtu savādāk.

     [+] [-]

, 2022-03-04 12:55, pirms 3 gadiem
He-he-he
Gribēju ieiet sport-ekspress.ru, bet šiem izrādās bans LV teritorijā.

     [+] [-]

, 2022-03-04 13:28, pirms 3 gadiem
zinot cik maksa tiesnesiem khl,gruti laikam atteikties.savulaik viens tiesnesis tur pazistams tiesaja,bet ti ka linijtiesnesis,bija ap 200 eur pa speli,plus komandejumnaudas,viisss atmaksats,plovos tur manuprat bij x2 tas cipars,tas bija gadus 8 atpakal,un linijtiesnesim

  +2 [+] [-]

, 2022-03-04 13:30, pirms 3 gadiem
xxx777 rakstīja: zinot cik maksa tiesnesiem khl,gruti laikam atteikties.savulaik viens tiesnesis tur pazistams tiesaja,bet ti ka linijtiesnesis,bija ap 200 eur pa speli,plus komandejumnaudas,viisss atmaksats,plovos tur manuprat bij x2 tas cipars,tas bija gadus 8 atpakal,un linijtiesnesim
Ja algas tiek maksātas rubļos, tad visi viņi ir/būs bomāri

  +1 [+] [-]

, 2022-03-04 13:36, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Ja algas tiek maksātas rubļos, tad visi viņi ir/būs bomāri
https://ru.investing.com/currencies...

  +2 [+] [-]

, 2022-03-04 13:39, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Ja algas tiek maksātas rubļos, tad visi viņi ir/būs bomāri
Shobrid rubula kritums ir 25-27%
Atkariba no platformas un kas pret ko!

  +2 [+] [-]

, 2022-03-04 13:41, pirms 3 gadiem
Kolhozniece Lonja rakstīja: Shobrid rubula kritums ir 25-27%
Atkariba no platformas un kas pret ko!
Un kritīs vēl

  +1 [+] [-]

, 2022-03-04 13:42, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Un kritīs vēl
Kka iestredzis kops sakuma dropa! Pat nedaudz kaapis, bija 8.11 uz 1000, tagad 8.22

  +2 [+] [-]

, 2022-03-04 13:43, pirms 3 gadiem
Kolhozniece Lonja rakstīja: Kka iestredzis kops sakuma dropa! Pat nedaudz kaapis, bija 8.11 uz 1000, tagad 8.22
Lasiju BBC, ka kaut kādus pretmehānismus vaņkas iedarbinājuši, bet tas neglābs tālāko rubļa kritienu kas paredzams

  -1 [+] [-]

, 2022-03-04 13:44, pirms 3 gadiem
Kak tam ukraina? Skatos naktee gandriz atomeni uzlaida gaisa
Hujaksh visus noslaucitu no zemes virsas!

     [+] [-]

, 2022-03-04 13:44, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Lasiju BBC, ka kaut kādus pretmehānismus vaņkas iedarbinājuši, bet tas neglābs tālāko rubļa kritienu kas paredzams
Ko vini var iedarbinat? Vienigi zhiguli

  +1 [+] [-]

, 2022-03-04 13:45, pirms 3 gadiem
Kolhozniece Lonja rakstīja: Ko vini var iedarbinat? Vienigi zhiguli
Nez, neesmu ekonomists. Bet tas, ka tulīt jau kritīs tālāk to apgalvo visi rietumu mēdiji

     [+] [-]

, 2022-03-04 13:47, pirms 3 gadiem
Kolhozniece Lonja rakstīja: Kak tam ukraina? Skatos naktee gandriz atomeni uzlaida gaisa
Hujaksh visus noslaucitu no zemes virsas!
Hujakš būtu arī pašiem vatņikiem

  +1 [+] [-]

, 2022-03-04 13:47, pirms 3 gadiem
Vsp prikole ka rogina viss bus nogriezts. Visi google, socialie, snapi utt shiem liek banus. Visadi youtiberi tiktok modeles utt dabus beigt savas karjeras
A kas ar izbraukshanu, vanjkas vel var mukt prom? Jo skaidrs ka tieshi skartas nozares parstavji meginas mukt, nu taadi vecie savoki paliks tiem jau nekas nemainas, dolaru tapat tikai tv ekranos redzejusi

  +2 [+] [-]

, 2022-03-04 13:48, pirms 3 gadiem
Kolhozniece Lonja rakstīja: Vsp prikole ka rogina viss bus nogriezts. Visi google, socialie, snapi utt shiem liek banus. Visadi youtiberi tiktok modeles utt dabus beigt savas karjeras
A kas ar izbraukshanu, vanjkas vel var mukt prom? Jo skaidrs ka tieshi skartas nozares parstavji meginas mukt, nu taadi vecie savoki paliks tiem jau nekas nemainas, dolaru tapat tikai tv ekranos redzejusi
Drīz viņiem visiem tur būs tikai podziņtelefoni kāds ir Tjomam + veikalos tik kāposti, kartočkas un degvīns

     [+] [-]

, 2022-03-04 13:49, pirms 3 gadiem
Ar ineta palidzibu tomer daudzi musdienas pelna! Jau 10 gadus netaa apgrozas vairak naudas kaa no rokas rokaa. Ja mums lv nogrieztu youtubus,tiktokus,instas, google utt te ari daudziem naudas avots butu likvidets!

  +2 [+] [-]

, 2022-03-04 13:49, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Drīz viņiem visiem tur būs tikai podziņtelefoni kāds ir Tjomam + veikalos tik kāposti, kartočkas un degvīns
Vecajiem 50+ savokiem atgriezisies vecie labie laiki

  +1 [+] [-]

, 2022-03-04 13:51, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Nez, neesmu ekonomists. Bet tas, ka tulīt jau kritīs tālāk to apgalvo visi rietumu mēdiji
Lielākā daļa ekonomistu, arī krievu, saka, ka
īstos sūdus Vatastāna sāks just pēc 3-4 nedēļām.
Diemžēl, bet izskatās, ka pēc maija mēneša no mūsu nodokļu naudas būs jāsāk barot Vatastānas pederācijas penšus, kuri pārsvarā ar abām rokām balso par Putleru&Co.

     [+] [-]

, 2022-03-04 13:51, pirms 3 gadiem
Kads degvins
Shnabels!!!

     [+] [-]

, 2022-03-04 13:53, pirms 3 gadiem
Kads ir nodefinejis kada ir ista Pundura motivacija karam? Ukrainas tuvoshanas nato VAI veco zemju atgushana? Vai varbit abas kopa? Pats punduris kko par psrs un stalinu murgo

     [+] [-]

, 2022-03-04 13:54, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Lielākā daļa ekonomistu, arī krievu, saka, ka
īstos sūdus Vatastāna sāks just pēc 3-4 nedēļām.
Diemžēl, bet izskatās, ka pēc maija mēneša no mūsu nodokļu naudas būs jāsāk barot Vatastānas pederācijas penšus, kuri pārsvarā ar abām rokām balso par Putleru&Co.
Kā būs ar viņiem, mūsu valstei nāksies maksāt viņiem minimalku?
Manis pēc lai sprāgst badā visi viņi

     [+] [-]

, 2022-03-04 13:54, pirms 3 gadiem
šis pseido latvietis sen jau ir pārkrievojies, kaut kad sen dzirdēju viņa interviju, ar akcentu runāja.. manās acīs viņš ir vatņiks!

     [+] [-]

, 2022-03-04 13:55, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Kā būs ar viņiem, mūsu valstei nāksies maksāt viņiem minimalku?
Manis pēc lai sprāgst badā visi viņi
Piekritu!

     [+] [-]

, 2022-03-04 13:56, pirms 3 gadiem
Adolfs'Hitlers rakstīja: šis pseido latvietis sen jau ir pārkrievojies, kaut kad sen dzirdēju viņa interviju, ar akcentu runāja.. manās acīs viņš ir vatņiks!
Sho vatniku komentetaji viemmer baigi slave, lkm shiem mutee nem! Nu i poh lai smird Rogina, galvenais lai te apakalas neradas

     [+] [-]

, 2022-03-04 13:56, pirms 3 gadiem
Skatos zalupim pec vakardienas kodiena smags riits, nav redzets! Nu hvz, mosh auksts, vakar bija pardozejis

     [+] [-]

, 2022-03-04 13:58, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Kā būs ar viņiem, mūsu valstei nāksies maksāt viņiem minimalku?
Manis pēc lai sprāgst badā visi viņi
Jā, kaut ko nāksies maksāt, jo tas nebūtu humāni viņus galīgi pamest badā.
Aprunājos ar saviem kaimiņiem Vatastānas pederācijas pilsoņiem, un kuri saņem pensiju no šīs ''valsts''. Šie galīgā izmisumā, jo absolūti nezin kas un kā turpmāk būs ar pensijām. Šie ne tikai uztraucas par koka rubļa devalvāciju, bet vai vispār ko saņems. Par cik gandrīz visi no viņiem pensijas LV saņem kaut kādās kreisās vatņiku bankās. Piemēram, esot kaut kāda Industrālā banka.

  +1 [+] [-]

, 2022-03-04 14:03, pirms 3 gadiem
Kolhozniece Lonja rakstīja: Kka iestredzis kops sakuma dropa! Pat nedaudz kaapis, bija 8.11 uz 1000, tagad 8.22
kādu laiku viņi var kursu noturēt

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:03, pirms 3 gadiem
Bet vai tiesham ir taisnigi sodit visus krievus neatkarigi no apstakliem? Tas ir labs jautajums... hmm nu hvz!!! Nav jau taa ka visi ir par Punduri bijusi gan agrak gan tagad!

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:04, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: kādu laiku viņi var kursu noturēt
Kadiem mehanismiem?

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:07, pirms 3 gadiem
Bet redzot kaados tempos visi utainiem griezh nost, pec menesha tur saksies normals hajs visi eksporti,importi nahrenizeti, visur vateniem bans, patika kaa to ljoteni kas uz kanadu lidoja atsutija apakalas

  +1 [+] [-]

, 2022-03-04 14:08, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: kādu laiku viņi var kursu noturēt
Cik lasīju un klausījos, tad vatņiku centrālā banka kopš pirmdienas vairs neveicot intervenci kocinieka noturēšanai, jo priekš tā nepietiekot valūtas. Kocinieks esot brīvā peldējumā.

  +2 [+] [-]

, 2022-03-04 14:09, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Lasiju BBC, ka kaut kādus pretmehānismus vaņkas iedarbinājuši, bet tas neglābs tālāko rubļa kritienu kas paredzams
Šodien paši krievu speci runāja, ka lielākais rubļa kritums būs pēc biržu atvēršanas. Cik sapratu, šonedēļ nav bijušas vaļā. Aptuvenā prognoze tur bija: atverās biržas, spekulanti iepērk akcijas, cenas nedaudz uzlec un akciju īpašnieki masveidā mēģina tikt vaļā no saviem papīrīšiem. Tas noved pie strauja, pamatīga rubļa krituma. Savukārt tam seko pamatīgs cenu kāpums. Tad vēl lielāka iedzīvotāju panika. Un tā uz riņķi.

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:11, pirms 3 gadiem
Pec delfu kartes izskatas ka vateni kko ir okupejushi pedejo 2 dienu laika!

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:13, pirms 3 gadiem
Zelenskijs vakar intervija izskatijas normali apkodies! Var jau saprast. Nav jau kaa Punduris kas sezh sava bunkura un ar visiem sarunajas sezhot galda otra mala 50m attaluma

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:15, pirms 3 gadiem
Kolhozniece Lonja rakstīja: Bet vai tiesham ir taisnigi sodit visus krievus neatkarigi no apstakliem? Tas ir labs jautajums... hmm nu hvz!!! Nav jau taa ka visi ir par Punduri bijusi gan agrak gan tagad!
Neliekas pareizi čakarēt sportistus un citu profesiju pārstāvjus, ja šie pauduši konkrētu pretvateņu pozīciju, nevis kaut kādu glumo "es pret karu", un riskē ar ķurķi rusņā. Reālai opozīcijai ir pat jāpalīdz. Pensiju saņēmēji? Nu gribi būt vatastāans garaždaņins, tad tik glaudi savu utainijas pasi un droši baudi visas piedāvātā spriekšrocības, kuras mordora piedāvā saviem vergiem. 30 gados jau varēj saprast kas ir kas.

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:17, pirms 3 gadiem
eziitis rakstīja: Šodien paši krievu speci runāja, ka lielākais rubļa kritums būs pēc biržu atvēršanas. Cik sapratu, šonedēļ nav bijušas vaļā. Aptuvenā prognoze tur bija: atverās biržas, spekulanti iepērk akcijas, cenas nedaudz uzlec un akciju īpašnieki masveidā mēģina tikt vaļā no saviem papīrīšiem. Tas noved pie strauja, pamatīga rubļa krituma. Savukārt tam seko pamatīgs cenu kāpums. Tad vēl lielāka iedzīvotāju panika. Un tā uz riņķi.
Maskavas birža pat pēc 1998. gada Vatastānas defolta nebija tik ilgi aizvērta. Un hren viņu zin, kad tā tagad atvērsies.
Pēdējās dienas palūkojoties, kas notiek pasaules biržās, tad tas priekš Vatastānas ir absolūts murgs, jo, piemēram, dažas dienas atpakaļ Krajbankas akcijas maksāja 0,01 $ centu. Krājbankas vērtība pasaules tirgū no 8 miljardiem nokritusi uz 1 miljardu. Un tādu piemēru ir daudz.

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:18, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: Neliekas pareizi čakarēt sportistus un citu profesiju pārstāvjus, ja šie pauduši konkrētu pretvateņu pozīciju, nevis kaut kādu glumo "es pret karu", un riskē ar ķurķi rusņā. Reālai opozīcijai ir pat jāpalīdz. Pensiju saņēmēji? Nu gribi būt vatastāans garaždaņins, tad tik glaudi savu utainijas pasi un droši baudi visas piedāvātā spriekšrocības, kuras mordora piedāvā saviem vergiem. 30 gados jau varēj saprast kas ir kas.
Es vairak domaju par visadiem oligarhiem kas 20 gadus pendosija kruki biznesu un tagad pukina del shiem visu iesalde lai gan vieniga reala saikne ar roginu ir grazhganina pase! Protams, tas ir ierocis kaa tieshi pukinam tikt kkat, jo redz vina galva jau ir izsole!

  +1 [+] [-]

, 2022-03-04 14:20, pirms 3 gadiem
A par tiem vecajiem savokiem kas sanem pensijas kkur tagadejas Eiropas valstes BET tapat lidz shim nav iemacijusies valsts valodu un joprojam gremdejas atminas par vecajiem laikiem, tos manis pec visus var guldit jau sodien sliipi

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:20, pirms 3 gadiem
Viens otrs debīliķis, kurš domā, ka Zeļenkis vakar bija piedzēries, varētu pamēģināt gandrīz 10 dienas gandrīz negulēt, un būt patstāvīgā stresā. Tad gribētu redzēt, kāds viņš izskatītos.

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:21, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: Neliekas pareizi čakarēt sportistus un citu profesiju pārstāvjus, ja šie pauduši konkrētu pretvateņu pozīciju, nevis kaut kādu glumo "es pret karu", un riskē ar ķurķi rusņā. Reālai opozīcijai ir pat jāpalīdz. Pensiju saņēmēji? Nu gribi būt vatastāans garaždaņins, tad tik glaudi savu utainijas pasi un droši baudi visas piedāvātā spriekšrocības, kuras mordora piedāvā saviem vergiem. 30 gados jau varēj saprast kas ir kas.
Piekrītu, ir krievi un baltkrievi, kas devušies prom no Krievijas tieši režīma dēļ. Kas viņus tagad atpakaļ sūtīsim? Tas pats Kendišs no FK Rigas ļoti sakarīgi runāja pēdējā intervijā ko lasīju, un iepriekš jau protestējis pret Lukašu. Man dzīvesbiedrenei arī darbā krievene, kura saka, ka viņai nenormāls kauns tagad sabiedrībā vispār rādīties un viņa jau pirms Ukrainas kara ļoti kritistki pret Putina režīmu bija izteikusies.

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:22, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Viens otrs debīliķis, kurš domā, ka Zeļenkis vakar bija piedzēries, varētu pamēģināt gandrīz 10 dienas gandrīz negulēt, un būt patstāvīgā stresā. Tad gribētu redzēt, kāds viņš izskatītos.
He he, tu tak mani ignorejot

  -3 [+] [-]

, 2022-03-04 14:22, pirms 3 gadiem
Visu cienu Odinam

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:23, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Piekrītu, ir krievi un baltkrievi, kas devušies prom no Krievijas tieši režīma dēļ. Kas viņus tagad atpakaļ sūtīsim? Tas pats Kendišs no FK Rigas ļoti sakarīgi runāja pēdējā intervijā ko lasīju, un iepriekš jau protestējis pret Lukašu. Man dzīvesbiedrenei arī darbā krievene, kura saka, ka viņai nenormāls kauns tagad sabiedrībā vispār rādīties un viņa jau pirms Ukrainas kara ļoti kritistki pret Putina režīmu bija izteikusies.
Atpakaļ sūtīsim, lai taisa iekšējo revolūciju.
Izņēmums varētu būt tie, kuriem ir patvērums, piem baķkas galvenā opozicionāre, kurai patvērums leišos. Nu tā kaut kā

  +1 [+] [-]

, 2022-03-04 14:24, pirms 3 gadiem
Starpcitu, noverojumi liecina ka tie kas pieminot sho ukrainas karu uzreiz atmazku min ka nejauksim politiku ar sportu utt, tie srazu ir par pukinu, iegaumejiet to

  +1 [+] [-]

, 2022-03-04 14:25, pirms 3 gadiem
Vnk tie ir pietiekami gudri lai saprastu ka par to runat tgd nav populari bet tapat ir debiloidi un pukina rezhima piekriteji!

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:26, pirms 3 gadiem
Bet vispar, insta un citos socialajos ir loti daudz vigiku kur moldaavi shumejas ka ukraini aizmukushi pie shiem un baigos sudus taisot gan tiesha gan parnesta nozime!!!

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:28, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Atpakaļ sūtīsim, lai taisa iekšējo revolūciju.
Izņēmums varētu būt tie, kuriem ir patvērums, piem baķkas galvenā opozicionāre, kurai patvērums leišos. Nu tā kaut kā
Es nezinu, smags jautājums. Noteikti ir tādi opozicionāri, kurus lidostā uzreiz sagaidītu ar rokudzelžiem un neko vairāk kā aizņemt vietu ķurķī viņi vairs Krievijā nevarētu izdarīt. Bet vienozīmīgi visi krievi, kas dzīvo Eiropā nav k-kādi trimdinieki un daļa no viņiem ir kārtīgi savoki ar putina impi mutē. Bet kā tādus izsijāt un izsūtīt?

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:28, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Piekrītu, ir krievi un baltkrievi, kas devušies prom no Krievijas tieši režīma dēļ. Kas viņus tagad atpakaļ sūtīsim? Tas pats Kendišs no FK Rigas ļoti sakarīgi runāja pēdējā intervijā ko lasīju, un iepriekš jau protestējis pret Lukašu. Man dzīvesbiedrenei arī darbā krievene, kura saka, ka viņai nenormāls kauns tagad sabiedrībā vispār rādīties un viņa jau pirms Ukrainas kara ļoti kritistki pret Putina režīmu bija izteikusies.
Pirms kaut ko tādu raksti padomā par ukraiņiem, kuri no labām darba vietām visā pasaulē devās mājās karot par savu valsti. Un ne tikai savu valsti, jo šī kara iznākums lielā mērā ietekmēs arī turpmākos notikumus Vatastānā un Buļbašstanā. Vai šīs valstis, uzvaras gadījumā, kļūs par absolūtām diktatūrām, vai arī, zaudējuma gadījumā, notiks virzība uz
normālu demokratizāciju.
Ja jau tik milzīgs kauns par savu valsti, šeit domāju krievus, tad lai dodas uz vietas cīnās par savu brīvību. Viņiem, atšķirībā no ukraiņiem, kuri iet bojā, nekas nedraud dzīvībām.

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:32, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Es nezinu, smags jautājums. Noteikti ir tādi opozicionāri, kurus lidostā uzreiz sagaidītu ar rokudzelžiem un neko vairāk kā aizņemt vietu ķurķī viņi vairs Krievijā nevarētu izdarīt. Bet vienozīmīgi visi krievi, kas dzīvo Eiropā nav k-kādi trimdinieki un daļa no viņiem ir kārtīgi savoki ar putina impi mutē. Bet kā tādus izsijāt un izsūtīt?
Visu cieņu Navaļnijam, kurš reāli apzinoties, ka tiks arestēts jau lidostā, tomēr devās mājās. Zināja, ka Vatastānā kaut ko (respektu un autoritāti) var panākt cīnoties uz vietas, kaut vai sēžot cietumā, un nevis braši klabinot pa klaviatūru sēžot kaut kur rietumos.

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:32, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Pirms kaut ko tādu raksti padomā par ukraiņiem, kuri no labām darba vietām visā pasaulē devās mājās karot par savu valsti. Un ne tikai savu valsti, jo šī kara iznākums lielā mērā ietekmēs arī turpmākos notikumus Vatastānā un Buļbašstanā. Vai šīs valstis, uzvaras gadījumā, kļūs par absolūtām diktatūrām, vai arī, zaudējuma gadījumā, notiks virzība uz
normālu demokratizāciju.
Ja jau tik milzīgs kauns par savu valsti, šeit domāju krievus, tad lai dodas uz vietas cīnās par savu brīvību. Viņiem, atšķirībā no ukraiņiem, kuri iet bojā, nekas nedraud dzīvībām.
Es piekrītu, ka savā ziņā visa krievijas tauta ir līdzvainīga, bet nu tu ej par tālu - mūsdienās nacionalitāte nav k-kāds mūžigais zīmogs. Labi redzi, ka ir cilvēki, kuri nepiekrīt savas valsts politiskajam virzienam un tādās valstīs kā Krievija, Baltkrievija tas var draudēt gan ar brīvības atņemšanu gan dzīvībām.

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:33, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Visu cieņu Navaļnijam, kurš reāli apzinoties, ka tiks arestēts jau lidostā, tomēr devās mājās. Zināja, ka Vatastānā kaut ko (respektu un autoritāti) var panākt cīnoties uz vietas, kaut vai sēžot cietumā, un nevis braši klabinot pa klaviatūru sēžot kaut kur rietumos.
Nu nav visiem cilvēkiem tik spēcīgs morālais kompass

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:34, pirms 3 gadiem
Namgejam odekolons bish ieshtirija!
Atkal sak murgot

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:36, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Es piekrītu, ka savā ziņā visa krievijas tauta ir līdzvainīga, bet nu tu ej par tālu - mūsdienās nacionalitāte nav k-kāds mūžigais zīmogs. Labi redzi, ka ir cilvēki, kuri nepiekrīt savas valsts politiskajam virzienam un tādās valstīs kā Krievija, Baltkrievija tas var draudēt gan ar brīvības atņemšanu gan dzīvībām.
Ja ir tik bīstami atgriezties savā valstī, lai piesakās politiskajam patvērumam vai maina pilsonību. Tas nav aizliegts.

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:36, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Visu cieņu Navaļnijam, kurš reāli apzinoties, ka tiks arestēts jau lidostā, tomēr devās mājās. Zināja, ka Vatastānā kaut ko (respektu un autoritāti) var panākt cīnoties uz vietas, kaut vai sēžot cietumā, un nevis braši klabinot pa klaviatūru sēžot kaut kur rietumos.
Da lab ko tāds Navaļnijs ir panācis?

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:38, pirms 3 gadiem
Reāli kā Rīgas domē bija Saskaņa, tad opozīcīja neko nevarēja izdarīt, bet piezvanīja neapmierināta babuška, tad uzreiz sāka kustēties

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:38, pirms 3 gadiem
KristsT rakstīja: Ja ir tik bīstami atgriezties savā valstī, lai piesakās politiskajam patvērumam vai maina pilsonību. Tas nav aizliegts.
Kāpēc tas jādara, ja ir legāli iegūts darbs un uzturēšanās atļaujas? Pilsonību nenomainīsi dienas laikā.

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:40, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Da lab ko tāds Navaļnijs ir panācis?
Viens nav karotajs, Pukinam merkis bija vinu ierobezhot un vish to izdarija. Ari cikveku shumesanas ar laiku apsikst ja tam nekadu panakumu, belari vairak kaa gadu gaja ielas un ko tas deva? Pilnigi un absoluti neko. Var jau upureties, kadam tas ir jadara, bet nu shadu moralo kompensaciju del izniekot savu dzivi? Katrs pats izvelas.

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:41, pirms 3 gadiem
Namgejs gudri pluuta bet taa vieta lai kko daritu pats spaida klaviaturu, trektere odekolonus un paris reizes diena pa pogam uz telefona saspiezh. Kareivis

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:42, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Kāpēc tas jādara, ja ir legāli iegūts darbs un uzturēšanās atļaujas? Pilsonību nenomainīsi dienas laikā.
Pases var mainit cik grib bet tautiba no ta nemainas!

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:43, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Es piekrītu, ka savā ziņā visa krievijas tauta ir līdzvainīga, bet nu tu ej par tālu - mūsdienās nacionalitāte nav k-kāds mūžigais zīmogs. Labi redzi, ka ir cilvēki, kuri nepiekrīt savas valsts politiskajam virzienam un tādās valstīs kā Krievija, Baltkrievija tas var draudēt gan ar brīvības atņemšanu gan dzīvībām.
Nezinu!
Man točna nav žēl tos krievus un baltkrievus, kuri sprūk ārā no Vatastānas un Buļbašlandes. Īpaši tos, kuri to dara visu šo notikumu laikā. Neviens (uzsvars uz šo vārdu) necīnīsies par viņu valsti, lai tās var atgriezties civilizēto valstu skaitā. Vel jo vairāk, ja lielākā daļa no viņiem ir līdzvainīgi, ka viņu valstis ir tieši tādas kādas tās šobrīd ir, jo dažādos laika posmos ir atbalstījuši savus diktatorus.

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:45, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Da lab ko tāds Navaļnijs ir panācis?
Daudz ko!
Piemēram, to, ka viņa atbalstītāju skaits Vatastānā ir tikai un vienīgi audzis. Un tas ir ļoti būtiski, jo, ja viņš būtu palicis rietumos, tad tas nenoliedzami būtu krities.

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:46, pirms 3 gadiem
Kolhozniece Lonja rakstīja: Viens nav karotajs, Pukinam merkis bija vinu ierobezhot un vish to izdarija. Ari cikveku shumesanas ar laiku apsikst ja tam nekadu panakumu, belari vairak kaa gadu gaja ielas un ko tas deva? Pilnigi un absoluti neko. Var jau upureties, kadam tas ir jadara, bet nu shadu moralo kompensaciju del izniekot savu dzivi? Katrs pats izvelas.
Opozīcīja neko īsti Krievijā nevarēja piedāvāt! Tikai gāžam nost un būs leiputrija!
ASV pat Tramps bijis vairākas reizes gan republikānis, gan demokrāts!

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:46, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Lasiju BBC, ka kaut kādus pretmehānismus vaņkas iedarbinājuši, bet tas neglābs tālāko rubļa kritienu kas paredzams
Nu viņi biržu never vaļā jau veselu nedēļu. Tas jau arī tikai izmisuma solis ne ilgtspējīgs risinājums. Mūsdienās nevar bez sekām tā vienkarši vienā dienā atdalīties no pārējās pasaules. Krievija uz šo brīdi vispār kaut primitīvu datoru ar pašu ražotām detaļām var uzbūvēt? Te nemaz nav jēga uzskaitīt, tur vienkārši bēdu ieleja būs...vidējais "ivans" jau droši vien nemaz neapzinās...

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:47, pirms 3 gadiem
Ko tie eritrejas jefini trollo?
Es domaju tie zabaki pat karte nespetu paradit kur tada ukraina vsp atrodas, bet te izradas baigie eksperti

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:49, pirms 3 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu viņi biržu never vaļā jau veselu nedēļu. Tas jau arī tikai izmisuma solis ne ilgtspējīgs risinājums. Mūsdienās nevar bez sekām tā vienkarši vienā dienā atdalīties no pārējās pasaules. Krievija uz šo brīdi vispār kaut primitīvu datoru ar pašu ražotām detaļām var uzbūvēt? Te nemaz nav jēga uzskaitīt, tur vienkārši bēdu ieleja būs...vidējais "ivans" jau droši vien nemaz neapzinās...
Ja nekļūdos, tad vakar Intel paziņoja, ka pārtrauc visu sadarbību ar Vatastānu.
Kas vel vateņiem var piegādāt kompjiem un mobiliem telefoniem procesorus?

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:49, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Opozīcīja neko īsti Krievijā nevarēja piedāvāt! Tikai gāžam nost un būs leiputrija!
ASV pat Tramps bijis vairākas reizes gan republikānis, gan demokrāts!
Ko tu savokam vari piedavat?
Jebkuram skaidrs ka parmainu sakums ir pukina un vina partijas nahrenizesanu, tur pat nav ko filozofet

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:49, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Kāpēc tas jādara, ja ir legāli iegūts darbs un uzturēšanās atļaujas?
Manā uztverē šobrīd ir jau sācies karš (šobrīd vēl aukstais) starp Eiropu un Krieviju. Jācer, ka arī paliks aukstais. Bet ir jādara viss, lai Krieviju iegrožotu. Tai skaitā nevajadzētu ļaut vienlaicīgi Krievijai visu laiku čakarēt tās kaimiņus, demokrātiskas valstis, vienlaicīgi ļaut tās pilsoņiem izbaudīt rietumu labumus. Jo pretējā gadījumā, ja Krievijā vienkāršajam pilsonim būs laba dzīve, nekas nemainīsies, viņš turpinās slavēt Putinu. Ja viņam kļūs apgrūtinoši dzīvot, varbūt aizdomāsies. Jo viņi savā ziņā ir līdzvainīgi tajā visā. Tai skaitā arī Krievijas sportisti. Bet, ja viņi norobežojas no savas valsts un prezidenta, lai piesakās politiskajam patvērumam vai maina pilsonību. Tāds ir mans viedoklis. Un man nav nekas pret konkrētiem sportistiem, bet kamēr viņi pārstāv konkrētu valsti, viņiem ir daļēji jāuzņemas arī šīs valsts radītās sekas pārējai pasaulei.

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:51, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ja nekļūdos, tad vakar Intel paziņoja, ka pārtrauc visu sadarbību ar Vatastānu.
Kas vel vateņiem var piegādāt kompjiem un mobiliem telefoniem procesorus?
Ķīnas fake produkti?

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:52, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Es nezinu, smags jautājums. Noteikti ir tādi opozicionāri, kurus lidostā uzreiz sagaidītu ar rokudzelžiem un neko vairāk kā aizņemt vietu ķurķī viņi vairs Krievijā nevarētu izdarīt. Bet vienozīmīgi visi krievi, kas dzīvo Eiropā nav k-kādi trimdinieki un daļa no viņiem ir kārtīgi savoki ar putina impi mutē. Bet kā tādus izsijāt un izsūtīt?
Nu man vairāk sāp par nevainīgiem ukraiņiem, nekā sāpētu par nevainīgiem krieviem, teikšu kā ir.
Nevar arī neko nedarīt

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:52, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Ķīnas fake produkti?
Kkadus xaiomi lidzigus meslus atradis windowsu vieta! Kas zkoreja par kompjiem, nav jau taa ka visu rutinu kladites pieraksta joprojam

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:54, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Opozīcīja neko īsti Krievijā nevarēja piedāvāt! Tikai gāžam nost un būs leiputrija!
ASV pat Tramps bijis vairākas reizes gan republikānis, gan demokrāts!
tu tagad smirdini kremlinu tekstus

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:54, pirms 3 gadiem
KristsT rakstīja: Manā uztverē šobrīd ir jau sācies karš (šobrīd vēl aukstais) starp Eiropu un Krieviju. Jācer, ka arī paliks aukstais. Bet ir jādara viss, lai Krieviju iegrožotu. Tai skaitā nevajadzētu ļaut vienlaicīgi Krievijai visu laiku čakarēt tās kaimiņus, demokrātiskas valstis, vienlaicīgi ļaut tās pilsoņiem izbaudīt rietumu labumus. Jo pretējā gadījumā, ja Krievijā vienkāršajam pilsonim būs laba dzīve, nekas nemainīsies, viņš turpinās slavēt Putinu. Ja viņam kļūs apgrūtinoši dzīvot, varbūt aizdomāsies. Jo viņi savā ziņā ir līdzvainīgi tajā visā. Tai skaitā arī Krievijas sportisti. Bet, ja viņi norobežojas no savas valsts un prezidenta, lai piesakās politiskajam patvērumam vai maina pilsonību. Tāds ir mans viedoklis. Un man nav nekas pret konkrētiem sportistiem, bet kamēr viņi pārstāv konkrētu valsti, viņiem ir daļēji jāuzņemas arī šīs valsts radītās sekas pārējai pasaulei.
Galvenais ir panākt, lai aizdomājas Vatastānas politiskā un biznesa elite un sabiedrības vidusslānis, jo viņiem vismaz ir ar ko domāt. Vatastānas proletariāts un zemniecība neko neaizdomāsies, jo, pirmkārt, nav ar ko aizdomāties, otrkārt, viņi diez vai var dzīvot sūdīgāk kā tagad, ja nu vienīgi draudētu bads, un, treškārt, viņi iet tur, kur gans tiem liek.

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:54, pirms 3 gadiem
Vsp, pec statiem visa kopeja nato gvarde ir aptuvei viena kalibra ar Roginas blici, vismaz skaitliska zina. Ja piemet klat Bakjas arsenalu, kkadus sirijas ekstremistus tad es domaju Pukinam ir pat parsvars. Vel jau tie eritrejas jefini, kas tiem ir? Ukraina viena kritis, tas ir laika jautajums

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:54, pirms 3 gadiem
Kolhozniece Lonja rakstīja: Ko vini var iedarbinat? Vienigi zhiguli
Ņifiga! Nebūs ko darbināt. https://www.fontanka.ru/2022/03/03/...

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:56, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Ņifiga! Nebūs ko darbināt. https://www.fontanka.ru/2022/03/03/70483376/
Pareizi, pashiem savu detalu tak nav

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:58, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ja nekļūdos, tad vakar Intel paziņoja, ka pārtrauc visu sadarbību ar Vatastānu.
Kas vel vateņiem var piegādāt kompjiem un mobiliem telefoniem procesorus?
Intel, AMD out. Apple ar savu produkciju out. Nu ķīnietis mošk, bet lai arī tur kkādi aizmetņi savai (nu bij viens vecs no AMD nospiests risinājums) produkcijai ir, nekas nopietns jau tas nav....tā kā jā...varēs melnajā tirgū ganīt kādus lietotus, kurus eiropa noraksta un pirkt par labu naudu Visa šitā influenceru paaudze jau ar uz amīšu naudu eksistēja. Google esot nogriezis visu pelnīsanas iespēju no Krievijas visos savos servisos, vai nu esmu palaidis garām vai sajā sakarā nav nekas vēl no facebook/instagram, bet nu jebkurā gadījumā arī tas ir laika jautājums. Tie visi tagad būs bez money.. (nu labi kkādam mazam procentam popularāko gan jau kremlis kadu rubuli atmetīs, lai šie slavas dziesmas padzied), būs vien jāņem lapsta rokas un jāiet gravji rakt. Vispār vēl nesen jau kremlim bija bravūra, ka sankcijas viņus neieteimējot utt., tagad nedēlas laikā retorika krasi mainījusies un nu vienīgi vienigais kas atlicis draudēt, ja liks vēl sankcijas. Plus vēl Ukrainā arī galigi neiet kā plānots - izmisums pa visām vīlēm spiežas ārā.

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:58, pirms 3 gadiem
Eritreja ir vienas partijas valsts, kurā valdošā partija ir Tautas demokrātijas un taisnīguma fronte. Kopš 1993. gada 24. maija valsts prezidents ir bijis Jesaja Afeverks.

Sk

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:59, pirms 3 gadiem
killo2000 rakstīja: Intel, AMD out. Apple ar savu produkciju out. Nu ķīnietis mošk, bet lai arī tur kkādi aizmetņi savai (nu bij viens vecs no AMD nospiests risinājums) produkcijai ir, nekas nopietns jau tas nav....tā kā jā...varēs melnajā tirgū ganīt kādus lietotus, kurus eiropa noraksta un pirkt par labu naudu Visa šitā influenceru paaudze jau ar uz amīšu naudu eksistēja. Google esot nogriezis visu pelnīsanas iespēju no Krievijas visos savos servisos, vai nu esmu palaidis garām vai sajā sakarā nav nekas vēl no facebook/instagram, bet nu jebkurā gadījumā arī tas ir laika jautājums. Tie visi tagad būs bez money.. (nu labi kkādam mazam procentam popularāko gan jau kremlis kadu rubuli atmetīs, lai šie slavas dziesmas padzied), būs vien jāņem lapsta rokas un jāiet gravji rakt. Vispār vēl nesen jau kremlim bija bravūra, ka sankcijas viņus neieteimējot utt., tagad nedēlas laikā retorika krasi mainījusies un nu vienīgi vienigais kas atlicis draudēt, ja liks vēl sankcijas. Plus vēl Ukrainā arī galigi neiet kā plānots - izmisums pa visām vīlēm spiežas ārā.
facebuku itkā vakar paši atslēdza, bet nu baigi pārbaudījis neesmu

     [+] [-]

, 2022-03-04 15:02, pirms 3 gadiem
Kolhozniece Lonja rakstīja: Eritreja ir vienas partijas valsts, kurā valdošā partija ir Tautas demokrātijas un taisnīguma fronte. Kopš 1993. gada 24. maija valsts prezidents ir bijis Jesaja Afeverks.

Sk
Tie nosaukumi ir vnk vāks

     [+] [-]

, 2022-03-04 15:02, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Ķīnas fake produkti?
Ar Ķīnu šobrīd ir interesanti, jo ķīnieši ar savu pragmatismu atkal ir uzmetuši liliputu.
Nevienam nav noslēpums, ka visas valstis, kuras šobrīd turpina sadarbību ar Vatastānu, automātiski pakļūst zem sankcijām, kuras Vatastānai uzlikusi visa civilizētā pasaule. Ķīniešiem ASV un ES tirgus un attiecības ar tām ir daudz svarīgākas, nekā attiecības ar Vatastānu.
Šeit labs piemērs manis minētam:
https://www.tvnet.lv/7468832/kinas-...

     [+] [-]

, 2022-03-04 15:02, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Galvenais ir panākt, lai aizdomājas Vatastānas politiskā un biznesa elite un sabiedrības vidusslānis, jo viņiem vismaz ir ar ko domāt. Vatastānas proletariāts un zemniecība neko neaizdomāsies, jo, pirmkārt, nav ar ko aizdomāties, otrkārt, viņi diez vai var dzīvot sūdīgāk kā tagad, ja nu vienīgi draudētu bads, un, treškārt, viņi iet tur, kur gans tiem liek.
Jā. Bet nu sportisti ietilpst tieši šajā kategorijā. Varbūt kāds no malas aizdomāsies par to, kāpēc tieši viņu valsts sportisti un klubi no visas pasaules ir tie, kas startē tikai pa savu valsti, sacenšas tikai ar Sīriju, Eritreju, Baltkrieviju. It sevišķi, ja kāds no sportistiem vēl publiski paudīs savu viedokli, kaut vismaz ar aicinājumu izbeigt karu, ja ne publiski nosodīs esošo varu.

     [+] [-]

, 2022-03-04 15:05, pirms 3 gadiem
KristsT rakstīja: Jā. Bet nu sportisti ietilpst tieši šajā kategorijā. Varbūt kāds no malas aizdomāsies par to, kāpēc tieši viņu valsts sportisti un klubi no visas pasaules ir tie, kas startē tikai pa savu valsti, sacenšas tikai ar Sīriju, Eritreju, Baltkrieviju. It sevišķi, ja kāds no sportistiem vēl publiski paudīs savu viedokli, kaut vismaz ar aicinājumu izbeigt karu, ja ne publiski nosodīs esošo varu.
RU jau izskatās, ka atpakaļgaitu ieslēguši, jo saprot, ka viņu ražošana ir vienkārši drausmīga uz pasaules fona!

     [+] [-]

, 2022-03-04 15:06, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: RU jau izskatās, ka atpakaļgaitu ieslēguši, jo saprot, ka viņu ražošana ir vienkārši drausmīga uz pasaules fona!
Tadas sankcijas domaju pat Pukins negaidija!

     [+] [-]

, 2022-03-04 15:07, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: RU jau izskatās, ka atpakaļgaitu ieslēguši, jo saprot, ka viņu ražošana ir vienkārši drausmīga uz pasaules fona!
Kur tu saredzi atpakaļgaitas ierubīšanu?

     [+] [-]

, 2022-03-04 15:09, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Kur tu saredzi atpakaļgaitas ierubīšanu?
Extraordinary comments from Putin just now.

Says Russia has “no ill intentions towards its neighbours” and calls for international cooperation to return, for relations to normalize

     [+] [-]

, 2022-03-04 15:10, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Extraordinary comments from Putin just now.

Says Russia has “no ill intentions towards its neighbours” and calls for international cooperation to return, for relations to normalize
Tas ir dalbajobs

     [+] [-]

, 2022-03-04 15:11, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Extraordinary comments from Putin just now.

Says Russia has “no ill intentions towards its neighbours” and calls for international cooperation to return, for relations to normalize
Līdz pamieram tāpat ļoti tālu vēl

     [+] [-]

, 2022-03-04 15:11, pirms 3 gadiem
Visiem džekiem aicinājums: stājieties zemessardzē! Pats aizpildīju anketu un ar mani drīz sazināšoties

     [+] [-]

, 2022-03-04 15:12, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: RU jau izskatās, ka atpakaļgaitu ieslēguši, jo saprot, ka viņu ražošana ir vienkārši drausmīga uz pasaules fona!
Es jau vakar rakstīju, ka Vatastāna tā vienkārši nevar ieslēgt atpakaļgaitu, jo....
Mans vakardienas komentārs:
Skatoties uz visu to maucību, kuru liliputs Putlers tagad ir savārijis Ukrainā, un neskatoties kā tas viss beigsies, aizvien skaidrāk iezīmējas sekojošas lietas:
1.Ir pilnībā sagrauts tas mīts un politiskā ideoloģija, kuru visus gadus būdams pie varas ļoti rūpīgi kultivēja pats Putlers un visi viņa priekšgājēji kopš 1945. gada-Rusņa kā uzvarētāju valsts un tauta;
2.Visai Rusņas tautai tas būs milzīgs psiholoģiskais trieciens, jo pat Rusņas progresīvie cilvēki pirms visas šīs šļuras mīlēja atsaukties uz uzvaru WW2;
3.Pasaules sabiedrība ir kļuvusi daudz saliedētāka pretēji tam ko centās panākt liliputs&Co.
Utt.

     [+] [-]

, 2022-03-04 15:15, pirms 3 gadiem
Kolhozniece Lonja rakstīja: Tas ir dalbajobs
Visi Pu ārvalstu čomi jau sāk uz viņu šķībi skatīties!
Mēs arī esam nežēlīgi, bet arī mums ir robežas! Saka, ka nekādas uzvaras nebūs!

  -1 [+] [-]

, 2022-03-04 15:15, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Kur tu saredzi atpakaļgaitas ierubīšanu?
No Delfi.lv
Vladimirs Putins ir brīdinājis tos, kas iebilst pret Krievijas rīcību Ukrainā, "nesaasināt situāciju", piemērojot viņa valstij lielākus ierobežojumus.

Krievijas prezidents runāja valdības sēdē, ko pārraidīja valsts kontrolētais ziņu kanāls "Rossija 24".

"Mums nav ļaunu nodomu pret mūsu kaimiņiem," apgalvo Putins.

Viņš saka, ka viņa valdība neredz "vajadzību" citām valstīm veikt turpmākas darbības, kas "pasliktinās mūsu attiecības".

"Es domāju, ka katram ir jādomā, kā normalizēt attiecības, normāli sadarboties un normāli attīstīt attiecības," piebilda agresors. (BBC)

     [+] [-]

, 2022-03-04 15:18, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Līdz pamieram tāpat ļoti tālu vēl
Jā, bet tas parāda zināmas izmisuma pazīmes, un vairs neliecina par to bravūru, kas vel bija pavisam nesen.
Gan jau viņš zin patiesību par Vatastānas ekonomikas sabrukuma patiesiem apmēriem.

     [+] [-]

, 2022-03-04 15:21, pirms 3 gadiem
Ticet Putina vaimanam ir tapat kaa ticet chigana asaram!

     [+] [-]

, 2022-03-04 15:22, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Jā, bet tas parāda zināmas izmisuma pazīmes, un vairs neliecina par to bravūru, kas vel bija pavisam nesen.
Gan jau viņš zin patiesību par Vatastānas ekonomikas sabrukuma patiesiem apmēriem.
vakar kkur pazibēja infa, ka rusņas utis piespiedušas kazahu tokajevus pie sienas un tie palīdzēsot ar tehniku un daļēji cilvēkresursiem. bet tas bija naktī, nebija laika pārbaudīt. Esi ko dzirdējis, vaui tas bija vnk feiks?

     [+] [-]

, 2022-03-04 15:25, pirms 3 gadiem
French Defense Minister: The aircraft carrier Charles de Gaulle will take up a position in the Mediterranean for reconnaissance missions over the Baltic countries

     [+] [-]

, 2022-03-04 15:26, pirms 3 gadiem
Bet nu Baidens tiesham ir vecuma marazma nomocits vechuks, absoluts bezmugurkaulnieks, pedejas nedelas laika sataisijis vairak feilus kaa tramps 4 gados

     [+] [-]

, 2022-03-04 15:30, pirms 3 gadiem
Kazahstana nepiedalās https://inbusiness.kz/ru/last/my-ne...
Šodien sākas Kontinentālā kausa fināls. Gomeļu izplivināja uz buļbu turnīru. Saskaitīju 4gb.no LAT. 3 Karaganda, 1 Krakova.

     [+] [-]

, 2022-03-04 15:33, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: vakar kkur pazibēja infa, ka rusņas utis piespiedušas kazahu tokajevus pie sienas un tie palīdzēsot ar tehniku un daļēji cilvēkresursiem. bet tas bija naktī, nebija laika pārbaudīt. Esi ko dzirdējis, vaui tas bija vnk feiks?
Nē, tādu info nekur neesmu manījis.
Un domāju, jo sūdīgāk Vatastānai klājas Ukrainā, jo mazāk viņiem izredžu kādu piespiest pie sienas.
Tas pats Baķka visiem spēkiem kratās vaļā no šīs avantūras.

     [+] [-]

, 2022-03-04 15:35, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nē, tādu info nekur neesmu manījis.
Un domāju, jo sūdīgāk Vatastānai klājas Ukrainā, jo mazāk viņiem izredžu kādu piespiest pie sienas.
Tas pats Baķka visiem spēkiem kratās vaļā no šīs avantūras.
man jau bija šauba par to info, jo tokajevs rusņu ātri izmeta no valsts pēc janvāra nemieriem. Bet tur bija runa par "slepenu" palīdzēšanu, bet mūsdienās tu nevari tanku divīziju slepeni pārvietot un noslēpt piedalīšanos, tas skaidrs. pie kam, tad tur uzreiz būs atkal nemieri.

     [+] [-]

, 2022-03-04 15:39, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Jā, bet tas parāda zināmas izmisuma pazīmes, un vairs neliecina par to bravūru, kas vel bija pavisam nesen.
Gan jau viņš zin patiesību par Vatastānas ekonomikas sabrukuma patiesiem apmēriem.
Es par kādiem 10% pieļauju, ka viņš galīgi nav lietas kursā par to, kā viss ir patiesībā. Drošības dēļ viņš ir pilnībā atslēdzies no ārpasaules. Tie, kuri viņam pienes ziņas gan jau ir pārmīzuši jēgu kaut vienu sliktu jaunumu ziņot. Sēž savā bezgaisa piesmirdušajā telpā un priecājas par ziņām kādā nacionālajā kanālā.

     [+] [-]

, 2022-03-04 15:41, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Da lab ko tāds Navaļnijs ir panācis?
Kaut vai to, ka ne pilnīgi visi cilvēki šodien uz skolu, darbu aizgāja apģērbā ar Z uzšuvēm.

     [+] [-]

, 2022-03-04 15:43, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: man jau bija šauba par to info, jo tokajevs rusņu ātri izmeta no valsts pēc janvāra nemieriem. Bet tur bija runa par "slepenu" palīdzēšanu, bet mūsdienās tu nevari tanku divīziju slepeni pārvietot un noslēpt piedalīšanos, tas skaidrs. pie kam, tad tur uzreiz būs atkal nemieri.
Jā, tā ir!
Vispār Baķka&Co ir sap..šies savā meistarībā pēc pilnas programmas, no Vatastānas nekādi miljardu aizdevumi tiem vairs nespīd, jo Vatastānai ar ekonomiku ir/būs tā kā būs, bet no rietumiem ne tik.
Ar to arī viņus apsveicu!

     [+] [-]

, 2022-03-04 15:44, pirms 3 gadiem
eziitis rakstīja: Es par kādiem 10% pieļauju, ka viņš galīgi nav lietas kursā par to, kā viss ir patiesībā. Drošības dēļ viņš ir pilnībā atslēdzies no ārpasaules. Tie, kuri viņam pienes ziņas gan jau ir pārmīzuši jēgu kaut vienu sliktu jaunumu ziņot. Sēž savā bezgaisa piesmirdušajā telpā un priecājas par ziņām kādā nacionālajā kanālā.
Gan jau zin!
Tas pats viņa runas vīrs Peskovs ar viņu runā uz tu, un caur viņu Putlers saņem pietiekoši daudz info.

     [+] [-]

, 2022-03-04 15:45, pirms 3 gadiem
Merkele grib Putinu!

     [+] [-]

, 2022-03-04 15:46, pirms 3 gadiem
Iedomajas cik daudz cilvekus vienlaicigi varetu pie Putina galda, nu vismaz pusi Valmieras

     [+] [-]

, 2022-03-04 15:49, pirms 3 gadiem
Šis ir reāli smieklīgi:
https://www.delfi.lv/news/national/...

Leiši jau aizvakar ielu uz kuras atrodas Vatastānas vēstniecība pārdēvēja par Ukrainas varoņu ielu.

     [+] [-]

, 2022-03-04 15:49, pirms 3 gadiem
Bet tas rossija4 lkm ir vienigais neuzhakotais kanals

     [+] [-]

, 2022-03-04 15:51, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Šis ir reāli smieklīgi:
https://www.delfi.lv/news/national/...

Leiši jau aizvakar ielu uz kuras atrodas Vatastānas vēstniecība pārdēvēja par Ukrainas varoņu ielu.
Varetu visu Baltiju pardevet par Jauno Ukrainu, lidzigi kaa agrak britanci savas kolonijas amerika sauca visadas Jaunanglijas

     [+] [-]

, 2022-03-04 15:55, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Visiem džekiem aicinājums: stājieties zemessardzē! Pats aizpildīju anketu un ar mani drīz sazināšoties
Labs aicinājums, bet ceru, ka tev neuzticēs neko vairāk par bumbiņu pistoli

     [+] [-]

, 2022-03-04 15:59, pirms 3 gadiem
Baltkrievu kocenieks arī lido grāvī. https://grodno.bankibel.by/kursy-valut
Laba TV ir Current Time (Nastojaschee Vremja)

     [+] [-]

, 2022-03-04 16:00, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: He-he-he
Gribēju ieiet sport-ekspress.ru, bet šiem izrādās bans LV teritorijā.
Lieto aplikāciju

     [+] [-]

, 2022-03-04 16:05, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Lieto aplikāciju
Ta nafig!
Neesmu tāds šī portāla fans. Vienkārši gribēju palasīt ko tauta raksta. Tajā portālā bija daudzmaz adekvāti komentāri, atšķirībā no allhockey.ru.

  +1 [+] [-]

, 2022-03-04 16:12, pirms 3 gadiem
Eģiks Komorovs ir no tās pašas sugas kā Pjotrs Murovejs

  -1 [+] [-]

, 2022-03-04 16:16, pirms 3 gadiem
Tikko insta redzeju kur viens vatniks par kursiem runaja! Tie 120 kas pret dolaru figure birzhas un platformas ir oficialais tur, vinu bankas visi prasa par 1 dolaru 140-145 ja ej mazas summas mainit a tiem kas iet lielas summas, tiem par 280-300 rubuliem dod preti 1 dolaru! Un ja kkas nepatik suta tiesha teksta nshuy un lai ej perc shnabi ja kkas nepatik

     [+] [-]

, 2022-03-04 16:18, pirms 3 gadiem
Chuvakam banka esot 14 miljoni rubuli, gribejis iemainit pret usd a shie dod preti tikai 50 pakeles

     [+] [-]

, 2022-03-04 16:18, pirms 3 gadiem
Vel nesen par to butu dabujis 180 pakas stabili

     [+] [-]

, 2022-03-04 16:19, pirms 3 gadiem
Bet nu patikami shadus vatnikus ablomus redzet

  +1 [+] [-]

, 2022-03-04 16:19, pirms 3 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=WIn...

Live web cam no St.Pēterburgas. Pa diagonāli pāri ielai vieta, kur pilsētas piketi pret karu notiek. Mana prognoze - pēc nedēļas mašīnas tur tā nebraukās, jo būs masveida demonstrācijas, kad vidējais un nabadzīgais slānis sāks saprast, kas notiek. Diemžēl līdz tam ir vājprātā ilgs laiks, kurā ļoti daudz ukraiņu ies bojā.
Manās acīs ikviens, kurš mierīgi vazājas šajā ielas pusē nevis piketē ir līdzvainīgs. Var vēl attaisnot tos, kuri nezin, bet tie, kuri ignorē vai atbalsta "speciālo operāciju", ir līdzvainīgi ukraiņu nāvēs.

     [+] [-]

, 2022-03-04 16:22, pirms 3 gadiem
Izradas kremla tv shiem rada ka 1usd ir 32 rubuli

     [+] [-]

, 2022-03-04 16:23, pirms 3 gadiem
Kolhozniece Lonja rakstīja: Izradas kremla tv shiem rada ka 1usd ir 32 rubuli
Pirms 15 gadiem arī bija

     [+] [-]

, 2022-03-04 16:25, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Pirms 15 gadiem arī bija
Normals trollings
Kkur eritrejas tv var redzet?

  +1 [+] [-]

, 2022-03-04 16:26, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Pirms 15 gadiem arī bija
32 bija pirms Krimas okupācijas/aneksijas

     [+] [-]

, 2022-03-04 16:32, pirms 3 gadiem
Rekur nato joprojam miizh, pazinojot ka ukraina karot shiem nevajag!

     [+] [-]

, 2022-03-04 16:32, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: 32 bija pirms Krimas okupācijas/aneksijas
Būsi precīzs, bet bija pat vēl labāk!

Tieši pirms desmit gadiem bija 29!(skatos tagad grafiku)!

     [+] [-]

, 2022-03-04 16:37, pirms 3 gadiem
Hesitis gan turpinas barot vatnikus ar leto shnagu un kolu jo abi paliek tirgu!
Ja vien merkis nav vatnikus iznidet, tad publisks fujaks

  +2 [+] [-]

, 2022-03-04 16:37, pirms 3 gadiem
Kolhozniece Lonja rakstīja: Rekur nato joprojam miizh, pazinojot ka ukraina karot shiem nevajag!
Loģiski, ka mīž. Un pareizi dara, ka mīž. Arī ukraiņu karavīri kādu dienu sapratīs, ka tas bija pareizi, jo tā tiek nodrošināts, ka kāda atombumba nesprāgs Polijā, Vācijā, kur aizbēguši viņu sievas, bērni.

     [+] [-]

, 2022-03-04 16:42, pirms 3 gadiem
eziitis rakstīja: Loģiski, ka mīž. Un pareizi dara, ka mīž. Arī ukraiņu karavīri kādu dienu sapratīs, ka tas bija pareizi, jo tā tiek nodrošināts, ka kāda atombumba nesprāgs Polijā, Vācijā, kur aizbēguši viņu sievas, bērni.
Sanāk, ka mīzt no visiem ir pareizi?
Labāk no trakā mīzt, nekā viņu kreklā iebāzt?

     [+] [-]

, 2022-03-04 16:43, pirms 3 gadiem
Kolhozniece Lonja rakstīja: Hesitis gan turpinas barot vatnikus ar leto shnagu un kolu jo abi paliek tirgu!
Ja vien merkis nav vatnikus iznidet, tad publisks fujaks
No kolas un hesburgera diemžēl neateikšos, tas ir tas ko es netaisos boikotēt, ja ir latvieši kas nepirks dēļ tā, tad uz priekšu!

     [+] [-]

, 2022-03-04 16:44, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Sanāk, ka mīzt no visiem ir pareizi?
Pec shadas logikas sanak, utainie var darit ko grib bet parejie mizh un labi ka taa

     [+] [-]

, 2022-03-04 16:45, pirms 3 gadiem
Malaizija rakstīja: No kolas un hesburgera diemžēl neateikšos, tas ir tas ko es netaisos boikotēt, ja ir latvieši kas nepirks dēļ tā, tad uz priekšu!
Tas tik butu apversums ja kola un hesitis noindetu visus vatenus
Uvazhuha, akcijas eksplodetu

     [+] [-]

, 2022-03-04 16:46, pirms 3 gadiem
Kaa stroika gaja krasilnik?

     [+] [-]

, 2022-03-04 16:46, pirms 3 gadiem
Kolhozniece Lonja rakstīja: Kaa stroika gaja krasilnik?
negaju, jo dzeru lidz 4 rita, gribeju cucet

     [+] [-]

, 2022-03-04 16:47, pirms 3 gadiem
Kolhozniece Lonja rakstīja: Pec shadas logikas sanak, utainie var darit ko grib bet parejie mizh un labi ka taa
Es no bērnības atceros, ka ja pieteš vai piesmej viņu vadoni, tad atnāk vesele bars un tad tiec viens pats ar situāciju galā!

     [+] [-]

, 2022-03-04 16:48, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Es no bērnības atceros, ka ja pieteš vai piesmej viņu vadoni, tad atnāk vesele bars un tad tiec viens pats ar situāciju galā!
Jaa,galvenajam barigam iedod pa tauri un parejie kaa kuceni pie kajas smilkstes

     [+] [-]

, 2022-03-04 16:48, pirms 3 gadiem
Malaizija rakstīja: negaju, jo dzeru lidz 4 rita, gribeju cucet
Pikis ir vel nedelai ko dzert?

     [+] [-]

, 2022-03-04 16:49, pirms 3 gadiem
Kolhozniece Lonja rakstīja: Pikis ir vel nedelai ko dzert?
pikis nav, lidz 1dienai kaut kas jaizdoma
pirmdien ta aizietu uz darbu avansu dabutu!

     [+] [-]

, 2022-03-04 16:49, pirms 3 gadiem
it ka pavasaris virmo, varetu dupsi patirgot ne?

     [+] [-]

, 2022-03-04 16:50, pirms 3 gadiem
Malaizija rakstīja: it ka pavasaris virmo, varetu dupsi patirgot ne?
Kur tu tirgo?

     [+] [-]

, 2022-03-04 16:50, pirms 3 gadiem
Malaizija rakstīja: it ka pavasaris virmo, varetu dupsi patirgot ne?
Onlyfans diez arī veči tirgo?

     [+] [-]

, 2022-03-04 16:51, pirms 3 gadiem
Kolhozniece Lonja rakstīja: Kur tu tirgo?
uzvelc zekbikses un pastaiga pa lienes ielu

     [+] [-]

, 2022-03-04 16:51, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Onlyfans diez arī veči tirgo?
Gan jau zilishi un transi ir!

     [+] [-]

, 2022-03-04 16:51, pirms 3 gadiem
Malaizija rakstīja: uzvelc zekbikses un pastaiga pa lienes ielu
Tu taa dari?

     [+] [-]

, 2022-03-04 16:52, pirms 3 gadiem
Kolhozniece Lonja rakstīja: Tu taa dari?
negribu atklaties, tapec neteiksu

     [+] [-]

, 2022-03-04 16:53, pirms 3 gadiem
kads praids būs Rīgā?

     [+] [-]

, 2022-03-04 16:54, pirms 3 gadiem
eziitis rakstīja: Loģiski, ka mīž. Un pareizi dara, ka mīž. Arī ukraiņu karavīri kādu dienu sapratīs, ka tas bija pareizi, jo tā tiek nodrošināts, ka kāda atombumba nesprāgs Polijā, Vācijā, kur aizbēguši viņu sievas, bērni.
Nevis mīž, bet domā pragmātiski, jo neviens nav ieinteresēts šī kara eskalācijā.
Lai piedod ukraiņi, bet šim karam vēršoties plašumā tas nekādi nenāktu par labu Ukrainai. Drīzāk otrādi, jo tad NATO valstis būtu aizņemtas ar savu aizstāvību, un nevienam nebūtu laika domāt un palīdzēt Ukrainai.
Tas ir nenoliedzams fakts.
Vienīgais, manā skatījumā, ko civilizētā pasaule varētu izdarīt Ukrainas labā, ka kaut kādā ceļā Ukrainā nogādā Izraēlas vai arī Saūda Arābijas rīcībā esošās Patriot pretgaisa aizsardzības sistēmas. Tiesa tas gan ir gana utopiski.

     [+] [-]

, 2022-03-04 17:15, pirms 3 gadiem
eziitis rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=WIn...

Live web cam no St.Pēterburgas. Mana prognoze - pēc nedēļas mašīnas tur tā nebraukās, jo būs masveida demonstrācijas, kad vidējais un nabadzīgais slānis sāks saprast, kas notiek. Diemžēl līdz tam ir vājprātā ilgs laiks, kurā ļoti daudz ukraiņu ies bojā.
Lai arī kā gribētos, bet es nepiekritīšu, ka tur būs kādi masveida protesti. Pirmkārt tur nozombēts ir prātam neaptverams daudzums cilvēku. Otrkārt, vairumam cilvēku tomēr sava dzīve ir svarīgākā nekā kāds kopējais labums. Ja tev dos izvēli protestēt un sēdēt cietumā vai klusēt un sēdēt dīvainā, tad tikai pamatīgi fanāti izvēlēsies pirmo.

  -1 [+] [-]

, 2022-03-04 17:23, pirms 3 gadiem
Vai ir kāds izskaidrojums, kāpēc pie Pleskavas tāda tanku rinda? Tas takš tepatās zem 100km no LV un EE robežām! https://twitter.com/nexta_tv/status...

     [+] [-]

, 2022-03-04 17:39, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Vai ir kāds izskaidrojums, kāpēc pie Pleskavas tāda tanku rinda? Tas takš tepatās zem 100km no LV un EE robežām! https://twitter.com/nexta_tv/status/1499758843022258176?s=12&fbclid=IwAR3z_rDvZFmwVIqFEu5ojT5PY_2ejMQqnbodMkjX4CfC4BNo8mXKHoOKKkY
Nu viens apskatnieks jau bija nospraudis ka 9. marta tanki naks ieksha Baltija!

     [+] [-]

, 2022-03-04 17:44, pirms 3 gadiem
Kolhozniece Lonja rakstīja: Nu viens apskatnieks jau bija nospraudis ka 9. marta tanki naks ieksha Baltija!
Šaubos, jo jākoncentrējas uz UA + paši saprot, kā NATO viņus izpederēs ja līdīs