Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2861, Did:0, useCase: 3

Odiņš pēc ceturtdienas tiesāšanas KHL nedrīkstēs strādāt OHL un ar izlasēm

Odiņš pēc ceturtdienas tiesāšanas KHL nedrīkstēs strādāt OHL un ar izlasēm
Eduards Odiņš. Foto: khl.ru

Latvijas vadošais tiesnesis Eduards Odiņš ceturtdien tiesāja maču Kontinentālās hokeja līgas (KHL) Gagarina kausā, bet pēc šīs rīcības viņam tiks liegta iespēja strādāt “Optibet” Hokeja līgā (OHL) un ar izlasēm, noskaidroja Sportacentrs.com.

Odiņš ceturtdien Krievijas atklātajā čempionātā bija galvenais tiesnesis mačā starp Čeļabinskas “Traktor” un Ņižņekamskas "Neftekhimik". Savukārt vēl tikai sestdien viņš apkalpoja OHL spēli starp “Olimp/Venta 2002” un “Zemgale/LLU”. Tas nozīmē, ka Odiņš uz Krieviju devās jau brīdī, kad Ukrainā notika aktīva karadarbība.

Latvijas Hokeja federācijas (LHF) ģenerālsekretārs Roberts Pļāvējs nevēlējās šo situāciju plaši komentēt. Tiesa, viņš norādīja, ka Odiņam līdz ar spēles tiesāšanu Krievijā būs liegts turpināt darbu OHL un arī ar izlasēm.

"Vai Krievijā strādājoši cilvēki, sportisti varētu iesaistīties izlašu darbā? Atbilde, manuprāt, ir diezgan skaidra – pie šī brīža apstākļiem nē. Mums ar viņiem nav līgumsaistību, tas ir katra cilvēka lēmums, kā viņš šajā situācijā rīkojas,” skaidro Pļāvējs. “Pēc šāda gadījuma Odiņam tiesāšana šeit, īpaši Latvijas čempionātā, nebūs iespējama.”

Februārī vien Odiņš Latvijā strādājis septiņās spēlēs.

Pēc Sportacentrs.com sarunas ar Pļāvēju publisku nostāju pēc Odiņa rīcības pauda arī Izglītības un zinātnes ministrijas (IZM) sporta departamenta departamenta direktors Edgards Severs.

Ar pašu Odiņu portālam Sportacentrs.com piektdienas rītā neizdevās sazināties.

Odiņš KHL labākā galvenā tiesneša balvu jeb "Zelta svilpi" saņēmis četras reizes (2011, 2013, 2014, 2016). Viņš regulāri pārraudzījis Latvijas izlases pārbaudes spēles, kā arī bijis galvenais tiesnesis divos pasaules čempionātos - 2011. un 2017. gadā.

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:23, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Piekrītu, ir krievi un baltkrievi, kas devušies prom no Krievijas tieši režīma dēļ. Kas viņus tagad atpakaļ sūtīsim? Tas pats Kendišs no FK Rigas ļoti sakarīgi runāja pēdējā intervijā ko lasīju, un iepriekš jau protestējis pret Lukašu. Man dzīvesbiedrenei arī darbā krievene, kura saka, ka viņai nenormāls kauns tagad sabiedrībā vispār rādīties un viņa jau pirms Ukrainas kara ļoti kritistki pret Putina režīmu bija izteikusies.
Atpakaļ sūtīsim, lai taisa iekšējo revolūciju.
Izņēmums varētu būt tie, kuriem ir patvērums, piem baķkas galvenā opozicionāre, kurai patvērums leišos. Nu tā kaut kā

  +1 [+] [-]

, 2022-03-04 14:24, pirms 3 gadiem
Starpcitu, noverojumi liecina ka tie kas pieminot sho ukrainas karu uzreiz atmazku min ka nejauksim politiku ar sportu utt, tie srazu ir par pukinu, iegaumejiet to

  +1 [+] [-]

, 2022-03-04 14:25, pirms 3 gadiem
Vnk tie ir pietiekami gudri lai saprastu ka par to runat tgd nav populari bet tapat ir debiloidi un pukina rezhima piekriteji!

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:26, pirms 3 gadiem
Bet vispar, insta un citos socialajos ir loti daudz vigiku kur moldaavi shumejas ka ukraini aizmukushi pie shiem un baigos sudus taisot gan tiesha gan parnesta nozime!!!

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:28, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Atpakaļ sūtīsim, lai taisa iekšējo revolūciju.
Izņēmums varētu būt tie, kuriem ir patvērums, piem baķkas galvenā opozicionāre, kurai patvērums leišos. Nu tā kaut kā
Es nezinu, smags jautājums. Noteikti ir tādi opozicionāri, kurus lidostā uzreiz sagaidītu ar rokudzelžiem un neko vairāk kā aizņemt vietu ķurķī viņi vairs Krievijā nevarētu izdarīt. Bet vienozīmīgi visi krievi, kas dzīvo Eiropā nav k-kādi trimdinieki un daļa no viņiem ir kārtīgi savoki ar putina impi mutē. Bet kā tādus izsijāt un izsūtīt?

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:28, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Piekrītu, ir krievi un baltkrievi, kas devušies prom no Krievijas tieši režīma dēļ. Kas viņus tagad atpakaļ sūtīsim? Tas pats Kendišs no FK Rigas ļoti sakarīgi runāja pēdējā intervijā ko lasīju, un iepriekš jau protestējis pret Lukašu. Man dzīvesbiedrenei arī darbā krievene, kura saka, ka viņai nenormāls kauns tagad sabiedrībā vispār rādīties un viņa jau pirms Ukrainas kara ļoti kritistki pret Putina režīmu bija izteikusies.
Pirms kaut ko tādu raksti padomā par ukraiņiem, kuri no labām darba vietām visā pasaulē devās mājās karot par savu valsti. Un ne tikai savu valsti, jo šī kara iznākums lielā mērā ietekmēs arī turpmākos notikumus Vatastānā un Buļbašstanā. Vai šīs valstis, uzvaras gadījumā, kļūs par absolūtām diktatūrām, vai arī, zaudējuma gadījumā, notiks virzība uz
normālu demokratizāciju.
Ja jau tik milzīgs kauns par savu valsti, šeit domāju krievus, tad lai dodas uz vietas cīnās par savu brīvību. Viņiem, atšķirībā no ukraiņiem, kuri iet bojā, nekas nedraud dzīvībām.

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:32, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Es nezinu, smags jautājums. Noteikti ir tādi opozicionāri, kurus lidostā uzreiz sagaidītu ar rokudzelžiem un neko vairāk kā aizņemt vietu ķurķī viņi vairs Krievijā nevarētu izdarīt. Bet vienozīmīgi visi krievi, kas dzīvo Eiropā nav k-kādi trimdinieki un daļa no viņiem ir kārtīgi savoki ar putina impi mutē. Bet kā tādus izsijāt un izsūtīt?
Visu cieņu Navaļnijam, kurš reāli apzinoties, ka tiks arestēts jau lidostā, tomēr devās mājās. Zināja, ka Vatastānā kaut ko (respektu un autoritāti) var panākt cīnoties uz vietas, kaut vai sēžot cietumā, un nevis braši klabinot pa klaviatūru sēžot kaut kur rietumos.

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:32, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Pirms kaut ko tādu raksti padomā par ukraiņiem, kuri no labām darba vietām visā pasaulē devās mājās karot par savu valsti. Un ne tikai savu valsti, jo šī kara iznākums lielā mērā ietekmēs arī turpmākos notikumus Vatastānā un Buļbašstanā. Vai šīs valstis, uzvaras gadījumā, kļūs par absolūtām diktatūrām, vai arī, zaudējuma gadījumā, notiks virzība uz
normālu demokratizāciju.
Ja jau tik milzīgs kauns par savu valsti, šeit domāju krievus, tad lai dodas uz vietas cīnās par savu brīvību. Viņiem, atšķirībā no ukraiņiem, kuri iet bojā, nekas nedraud dzīvībām.
Es piekrītu, ka savā ziņā visa krievijas tauta ir līdzvainīga, bet nu tu ej par tālu - mūsdienās nacionalitāte nav k-kāds mūžigais zīmogs. Labi redzi, ka ir cilvēki, kuri nepiekrīt savas valsts politiskajam virzienam un tādās valstīs kā Krievija, Baltkrievija tas var draudēt gan ar brīvības atņemšanu gan dzīvībām.

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:33, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Visu cieņu Navaļnijam, kurš reāli apzinoties, ka tiks arestēts jau lidostā, tomēr devās mājās. Zināja, ka Vatastānā kaut ko (respektu un autoritāti) var panākt cīnoties uz vietas, kaut vai sēžot cietumā, un nevis braši klabinot pa klaviatūru sēžot kaut kur rietumos.
Nu nav visiem cilvēkiem tik spēcīgs morālais kompass

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:34, pirms 3 gadiem
Namgejam odekolons bish ieshtirija!
Atkal sak murgot

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:36, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Es piekrītu, ka savā ziņā visa krievijas tauta ir līdzvainīga, bet nu tu ej par tālu - mūsdienās nacionalitāte nav k-kāds mūžigais zīmogs. Labi redzi, ka ir cilvēki, kuri nepiekrīt savas valsts politiskajam virzienam un tādās valstīs kā Krievija, Baltkrievija tas var draudēt gan ar brīvības atņemšanu gan dzīvībām.
Ja ir tik bīstami atgriezties savā valstī, lai piesakās politiskajam patvērumam vai maina pilsonību. Tas nav aizliegts.

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:36, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Visu cieņu Navaļnijam, kurš reāli apzinoties, ka tiks arestēts jau lidostā, tomēr devās mājās. Zināja, ka Vatastānā kaut ko (respektu un autoritāti) var panākt cīnoties uz vietas, kaut vai sēžot cietumā, un nevis braši klabinot pa klaviatūru sēžot kaut kur rietumos.
Da lab ko tāds Navaļnijs ir panācis?

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:38, pirms 3 gadiem
Reāli kā Rīgas domē bija Saskaņa, tad opozīcīja neko nevarēja izdarīt, bet piezvanīja neapmierināta babuška, tad uzreiz sāka kustēties

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:38, pirms 3 gadiem
KristsT rakstīja: Ja ir tik bīstami atgriezties savā valstī, lai piesakās politiskajam patvērumam vai maina pilsonību. Tas nav aizliegts.
Kāpēc tas jādara, ja ir legāli iegūts darbs un uzturēšanās atļaujas? Pilsonību nenomainīsi dienas laikā.

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:40, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Da lab ko tāds Navaļnijs ir panācis?
Viens nav karotajs, Pukinam merkis bija vinu ierobezhot un vish to izdarija. Ari cikveku shumesanas ar laiku apsikst ja tam nekadu panakumu, belari vairak kaa gadu gaja ielas un ko tas deva? Pilnigi un absoluti neko. Var jau upureties, kadam tas ir jadara, bet nu shadu moralo kompensaciju del izniekot savu dzivi? Katrs pats izvelas.

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:41, pirms 3 gadiem
Namgejs gudri pluuta bet taa vieta lai kko daritu pats spaida klaviaturu, trektere odekolonus un paris reizes diena pa pogam uz telefona saspiezh. Kareivis

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:42, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Kāpēc tas jādara, ja ir legāli iegūts darbs un uzturēšanās atļaujas? Pilsonību nenomainīsi dienas laikā.
Pases var mainit cik grib bet tautiba no ta nemainas!

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:43, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Es piekrītu, ka savā ziņā visa krievijas tauta ir līdzvainīga, bet nu tu ej par tālu - mūsdienās nacionalitāte nav k-kāds mūžigais zīmogs. Labi redzi, ka ir cilvēki, kuri nepiekrīt savas valsts politiskajam virzienam un tādās valstīs kā Krievija, Baltkrievija tas var draudēt gan ar brīvības atņemšanu gan dzīvībām.
Nezinu!
Man točna nav žēl tos krievus un baltkrievus, kuri sprūk ārā no Vatastānas un Buļbašlandes. Īpaši tos, kuri to dara visu šo notikumu laikā. Neviens (uzsvars uz šo vārdu) necīnīsies par viņu valsti, lai tās var atgriezties civilizēto valstu skaitā. Vel jo vairāk, ja lielākā daļa no viņiem ir līdzvainīgi, ka viņu valstis ir tieši tādas kādas tās šobrīd ir, jo dažādos laika posmos ir atbalstījuši savus diktatorus.

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:45, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Da lab ko tāds Navaļnijs ir panācis?
Daudz ko!
Piemēram, to, ka viņa atbalstītāju skaits Vatastānā ir tikai un vienīgi audzis. Un tas ir ļoti būtiski, jo, ja viņš būtu palicis rietumos, tad tas nenoliedzami būtu krities.

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:46, pirms 3 gadiem
Kolhozniece Lonja rakstīja: Viens nav karotajs, Pukinam merkis bija vinu ierobezhot un vish to izdarija. Ari cikveku shumesanas ar laiku apsikst ja tam nekadu panakumu, belari vairak kaa gadu gaja ielas un ko tas deva? Pilnigi un absoluti neko. Var jau upureties, kadam tas ir jadara, bet nu shadu moralo kompensaciju del izniekot savu dzivi? Katrs pats izvelas.
Opozīcīja neko īsti Krievijā nevarēja piedāvāt! Tikai gāžam nost un būs leiputrija!
ASV pat Tramps bijis vairākas reizes gan republikānis, gan demokrāts!

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:46, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Lasiju BBC, ka kaut kādus pretmehānismus vaņkas iedarbinājuši, bet tas neglābs tālāko rubļa kritienu kas paredzams
Nu viņi biržu never vaļā jau veselu nedēļu. Tas jau arī tikai izmisuma solis ne ilgtspējīgs risinājums. Mūsdienās nevar bez sekām tā vienkarši vienā dienā atdalīties no pārējās pasaules. Krievija uz šo brīdi vispār kaut primitīvu datoru ar pašu ražotām detaļām var uzbūvēt? Te nemaz nav jēga uzskaitīt, tur vienkārši bēdu ieleja būs...vidējais "ivans" jau droši vien nemaz neapzinās...

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:47, pirms 3 gadiem
Ko tie eritrejas jefini trollo?
Es domaju tie zabaki pat karte nespetu paradit kur tada ukraina vsp atrodas, bet te izradas baigie eksperti

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:49, pirms 3 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu viņi biržu never vaļā jau veselu nedēļu. Tas jau arī tikai izmisuma solis ne ilgtspējīgs risinājums. Mūsdienās nevar bez sekām tā vienkarši vienā dienā atdalīties no pārējās pasaules. Krievija uz šo brīdi vispār kaut primitīvu datoru ar pašu ražotām detaļām var uzbūvēt? Te nemaz nav jēga uzskaitīt, tur vienkārši bēdu ieleja būs...vidējais "ivans" jau droši vien nemaz neapzinās...
Ja nekļūdos, tad vakar Intel paziņoja, ka pārtrauc visu sadarbību ar Vatastānu.
Kas vel vateņiem var piegādāt kompjiem un mobiliem telefoniem procesorus?

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:49, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Opozīcīja neko īsti Krievijā nevarēja piedāvāt! Tikai gāžam nost un būs leiputrija!
ASV pat Tramps bijis vairākas reizes gan republikānis, gan demokrāts!
Ko tu savokam vari piedavat?
Jebkuram skaidrs ka parmainu sakums ir pukina un vina partijas nahrenizesanu, tur pat nav ko filozofet

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:49, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Kāpēc tas jādara, ja ir legāli iegūts darbs un uzturēšanās atļaujas?
Manā uztverē šobrīd ir jau sācies karš (šobrīd vēl aukstais) starp Eiropu un Krieviju. Jācer, ka arī paliks aukstais. Bet ir jādara viss, lai Krieviju iegrožotu. Tai skaitā nevajadzētu ļaut vienlaicīgi Krievijai visu laiku čakarēt tās kaimiņus, demokrātiskas valstis, vienlaicīgi ļaut tās pilsoņiem izbaudīt rietumu labumus. Jo pretējā gadījumā, ja Krievijā vienkāršajam pilsonim būs laba dzīve, nekas nemainīsies, viņš turpinās slavēt Putinu. Ja viņam kļūs apgrūtinoši dzīvot, varbūt aizdomāsies. Jo viņi savā ziņā ir līdzvainīgi tajā visā. Tai skaitā arī Krievijas sportisti. Bet, ja viņi norobežojas no savas valsts un prezidenta, lai piesakās politiskajam patvērumam vai maina pilsonību. Tāds ir mans viedoklis. Un man nav nekas pret konkrētiem sportistiem, bet kamēr viņi pārstāv konkrētu valsti, viņiem ir daļēji jāuzņemas arī šīs valsts radītās sekas pārējai pasaulei.

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:51, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ja nekļūdos, tad vakar Intel paziņoja, ka pārtrauc visu sadarbību ar Vatastānu.
Kas vel vateņiem var piegādāt kompjiem un mobiliem telefoniem procesorus?
Ķīnas fake produkti?

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:52, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Es nezinu, smags jautājums. Noteikti ir tādi opozicionāri, kurus lidostā uzreiz sagaidītu ar rokudzelžiem un neko vairāk kā aizņemt vietu ķurķī viņi vairs Krievijā nevarētu izdarīt. Bet vienozīmīgi visi krievi, kas dzīvo Eiropā nav k-kādi trimdinieki un daļa no viņiem ir kārtīgi savoki ar putina impi mutē. Bet kā tādus izsijāt un izsūtīt?
Nu man vairāk sāp par nevainīgiem ukraiņiem, nekā sāpētu par nevainīgiem krieviem, teikšu kā ir.
Nevar arī neko nedarīt

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:52, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Ķīnas fake produkti?
Kkadus xaiomi lidzigus meslus atradis windowsu vieta! Kas zkoreja par kompjiem, nav jau taa ka visu rutinu kladites pieraksta joprojam

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:54, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Opozīcīja neko īsti Krievijā nevarēja piedāvāt! Tikai gāžam nost un būs leiputrija!
ASV pat Tramps bijis vairākas reizes gan republikānis, gan demokrāts!
tu tagad smirdini kremlinu tekstus

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:54, pirms 3 gadiem
KristsT rakstīja: Manā uztverē šobrīd ir jau sācies karš (šobrīd vēl aukstais) starp Eiropu un Krieviju. Jācer, ka arī paliks aukstais. Bet ir jādara viss, lai Krieviju iegrožotu. Tai skaitā nevajadzētu ļaut vienlaicīgi Krievijai visu laiku čakarēt tās kaimiņus, demokrātiskas valstis, vienlaicīgi ļaut tās pilsoņiem izbaudīt rietumu labumus. Jo pretējā gadījumā, ja Krievijā vienkāršajam pilsonim būs laba dzīve, nekas nemainīsies, viņš turpinās slavēt Putinu. Ja viņam kļūs apgrūtinoši dzīvot, varbūt aizdomāsies. Jo viņi savā ziņā ir līdzvainīgi tajā visā. Tai skaitā arī Krievijas sportisti. Bet, ja viņi norobežojas no savas valsts un prezidenta, lai piesakās politiskajam patvērumam vai maina pilsonību. Tāds ir mans viedoklis. Un man nav nekas pret konkrētiem sportistiem, bet kamēr viņi pārstāv konkrētu valsti, viņiem ir daļēji jāuzņemas arī šīs valsts radītās sekas pārējai pasaulei.
Galvenais ir panākt, lai aizdomājas Vatastānas politiskā un biznesa elite un sabiedrības vidusslānis, jo viņiem vismaz ir ar ko domāt. Vatastānas proletariāts un zemniecība neko neaizdomāsies, jo, pirmkārt, nav ar ko aizdomāties, otrkārt, viņi diez vai var dzīvot sūdīgāk kā tagad, ja nu vienīgi draudētu bads, un, treškārt, viņi iet tur, kur gans tiem liek.

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:54, pirms 3 gadiem
Vsp, pec statiem visa kopeja nato gvarde ir aptuvei viena kalibra ar Roginas blici, vismaz skaitliska zina. Ja piemet klat Bakjas arsenalu, kkadus sirijas ekstremistus tad es domaju Pukinam ir pat parsvars. Vel jau tie eritrejas jefini, kas tiem ir? Ukraina viena kritis, tas ir laika jautajums

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:54, pirms 3 gadiem
Kolhozniece Lonja rakstīja: Ko vini var iedarbinat? Vienigi zhiguli
Ņifiga! Nebūs ko darbināt. https://www.fontanka.ru/2022/03/03/...

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:56, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Ņifiga! Nebūs ko darbināt. https://www.fontanka.ru/2022/03/03/70483376/
Pareizi, pashiem savu detalu tak nav

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:58, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ja nekļūdos, tad vakar Intel paziņoja, ka pārtrauc visu sadarbību ar Vatastānu.
Kas vel vateņiem var piegādāt kompjiem un mobiliem telefoniem procesorus?
Intel, AMD out. Apple ar savu produkciju out. Nu ķīnietis mošk, bet lai arī tur kkādi aizmetņi savai (nu bij viens vecs no AMD nospiests risinājums) produkcijai ir, nekas nopietns jau tas nav....tā kā jā...varēs melnajā tirgū ganīt kādus lietotus, kurus eiropa noraksta un pirkt par labu naudu Visa šitā influenceru paaudze jau ar uz amīšu naudu eksistēja. Google esot nogriezis visu pelnīsanas iespēju no Krievijas visos savos servisos, vai nu esmu palaidis garām vai sajā sakarā nav nekas vēl no facebook/instagram, bet nu jebkurā gadījumā arī tas ir laika jautājums. Tie visi tagad būs bez money.. (nu labi kkādam mazam procentam popularāko gan jau kremlis kadu rubuli atmetīs, lai šie slavas dziesmas padzied), būs vien jāņem lapsta rokas un jāiet gravji rakt. Vispār vēl nesen jau kremlim bija bravūra, ka sankcijas viņus neieteimējot utt., tagad nedēlas laikā retorika krasi mainījusies un nu vienīgi vienigais kas atlicis draudēt, ja liks vēl sankcijas. Plus vēl Ukrainā arī galigi neiet kā plānots - izmisums pa visām vīlēm spiežas ārā.

     [+] [-]

, 2022-03-04 14:58, pirms 3 gadiem
Eritreja ir vienas partijas valsts, kurā valdošā partija ir Tautas demokrātijas un taisnīguma fronte. Kopš 1993. gada 24. maija valsts prezidents ir bijis Jesaja Afeverks.

Sk