Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2861, Did:0, useCase: 3

OHL sezona: ar tikai četrām Latvijas komandām, bez Kauņas

Rolands Eliņš

OHL sezona: ar tikai četrām Latvijas komandām, bez Kauņas
Kauņa pret "Prizmu" 24. februāra spēlē. Foto: Kaunas City

"Optibet" hokeja līgas 2024./25. gada sezona tiks izspēlēta septiņu komandu konkurencē, portālam Sportacentrs.com apliecināja LHF ģenerālsekretārs Roberts Pļāvējs. Salīdzinot ar iepriekšējās sezonas dalībnieku sastāvu, nebūs "Kurbada" un "Kaunas City".

"Kurbads" par to, ka nākamsezon spēlēs 1. līgā, nevis OHL, paziņoja jau pirms vairākām nedēļām. LHF ģenerālsekretārs Roberts Pļāvējs tagad intervijā pastāstīja, ka OHL nespēlēs arī Kauņas klubs. Iemesls līdzīgs - nepietiekamais finansējums.

Kauņas klubs bija viens no trim Lietuvas klubiem, kas pirms diviem gadiem pievienojās OHL, kad līga kļuva starptautiska. Kauņas klubs abās sezonas bija sportiski labākais no Lietuvas komandām - 2023. gadā iegūta sestā vieta, bet šogad 7. vieta, turklāt punktu izteiksmē esot daudz tuvāk priekšā esošajai HS "Rīga", nevis tabulas apakšgalā esošajiem Viļņas un Elektrēnu klubiem.

Aizvadītajā sezonā "Kaunas" 32 spēlēs guva 25 punktus, izcīnot 12 uzvaras (piecas no tām bija pret Latvijas komandām) un iekrājot vārtu statistiku 113:147, kas bija nesalīdzināmi labāka nekā "Energija" (69:190) un "Hockey Punks" (59:212), kuras abas bieži cieta ļoti smagas sagrāves pret Latvijas klubiem.

"Piekrītu, ka Kauņas komanda bija konkurētspējīgākā starp Lietuvas komandām," teica Pļāvējs. "Tāpat piekrītu, ka četras Latvijas komandas mūsu augstākajā līgā ir ļoti maz. Bet nu tāda ir ekonomiskā situācija Latvijas hokejā."

"Attiecīgi šosezon tiks spēlēts ar septiņām komandām - četrām no Latvijas ("Mogo/LSPA", "Zemgale/LBTU", "Prizma" un HS "Rīga", divām no Lietuvas ("Energija" un "Hockey Punks") un Igaunijas "Panter"," norādīja LHF ģenerālsekretārs. "Tas šobrīd ir skaidrs, taču kopsapulce par tādām lietām kā sezonas kalendārs, izspēles sistēma un sākuma datums vēl tikai būs, tāpēc par to vēl neizteikšos."

Pļāvējs norādīja, ka LHF cer uz līgas atgriešanos vismaz iepriekšējā dalībnieku skaita līmenī 2025./26. gada sezonā - ir cerība, ka tad atgrieztos "Kurbads" un Kauņa, kā arī, ka pēc ilgāka izlaista laika OHL ģeogrāfijā atgrieztos Daugavpils un Liepāja. "Pirmais pussolis šajā virzienā ir sperts," sacīja Pļāvējs.

"Protams, ka vēlamies, lai vietējais čempionāts būtu plašāk pārstāvēts, nevis ar tikai četriem klubiem," sacīja LHF ģenerālsekretārs. "Uzskatu, ka LHF ir izdarījusi savu darbu, lai klubiem būtu augsne, kur veidoties un kur konkurēt. Taču tam ir nepieciešams budžets, ko ne katrs klubs var savākt. Galu galā, iespējas korelē ar finansēm. Šeit var vilkt paralēles starp Latvijas klubiem un Latvijas izlasēm. Latvijas izlasēm saņemtais finansējums palicis labākajā gadījumā nemainīgs jau dažus gadus, kamēr izdevumi turpina pieaugt. Arī klubiem iespējas palielināt budžetu netiek līdzi izdevumu pieaugumam."

"Tāpēc ļoti labi saprotam klubus, kuri izvēlas domāt ilgtermiņā," sacīja Pļāvējs, norādot uz komandu vēlmi izlaist OHL sezonu vai divas. "Jātiecas uz to, lai komandas sagatavotos atgriezties OHL ilgtermiņā, nevis tagad par katru cenu savāktos startam vienai sezonai. Tas viss ir procesā. Bet šobrīd jāspēlē tā, kā ir."

Slēpts komentārs: Madzigais

  +5 [+] [-]

, 2024-07-01 16:40, pirms 5 mēnešiem
Vienīgais teksts, ka cer. Nekas tāpat vien nemainīsies uz labo pusi.

  +7 [+] [-]

, 2024-07-01 16:41, pirms 5 mēnešiem
Madzigais rakstīja: Bankrots..Liepājas krievi kas pārņēma komandu joprojām nejēdz kur naudu dabūt..
Cik atceros, tad Liepājas komanda ir UPB sentēva Oskara Mora rokās, ko grūti nosaukt par krievu.

  +9 [+] [-]

, 2024-07-01 16:41, pirms 5 mēnešiem
Paldies kaimiņiem! Bez viņiem būtu čempionāts ar četru klubu piedalīšanos. Kas savā starpā spēlētu 10 reizes. Te taču daži piedāvāja padzīt Lietuvas klubus.

  +6 [+] [-]

, 2024-07-01 16:42, pirms 5 mēnešiem
Reāli vienīgais duelis, ko būs interesanti skatīties ne tikai spēlētāju radiem un draugiem, būs Mogo pret Zemgali... ar klusu cerību, ka varbūt igauņiem izdosies savākt puslīdz konkurētspējīgu sastāvu, kas no tiem abiem pa retam varbūt aizķers kādu punktu.

  -2 [+] [-]

, 2024-07-01 16:48, pirms 5 mēnešiem
Latvija - hokeja lielvalsts, kurā sezonas laikā nenotiks un neviena nopietna līmeņa spēle....???
Vietējais čepionāts. Aprīlī būs kāda izlases pārbaudes spēle..atslēgas vārds - pārbaudes. Ko Latvijā sezonas laikā apmeklēt hokeja fanam? Vēros kā Ankipāns ar Ābolu spēkosies.

  +4 [+] [-]

, 2024-07-01 16:49, pirms 5 mēnešiem
Latvijas hokeja čempionātam jāiet Dānijas kādreizējo modeli. Daļa komandas ir studenti, kas par spēlēšanu neko nesaņem, tikai budžeta vietu vietējā Universitātē (tātad hokejs lielākajās pilsētās), savukārt daļa spēlētāju (pirmā maiņa) ir relatīvi jaudīgi džeki, kas ceļ līgas līmeni un par hokeja spēlēšanu kaut ko arī nopelna.
Latvijā nekad nebūs Pro līga, kas sastāv tikai no komandām, kas maksā par hokeja spēlēšanu. Studentu čempionāts būtu opcija, kura varētu būt interesanta arī ārzemniekiem. Stradiņos medicīnu studē arī Rietumeiropas studenti - vācieši, slovāki u.c.

  +4 [+] [-]

, 2024-07-01 16:51, pirms 5 mēnešiem
Aldis Br rakstīja: Latvija - hokeja lielvalsts, kurā sezonas laikā nenotiks un neviena nopietna līmeņa spēle....???
Vietējais čepionāts. Aprīlī būs kāda izlases pārbaudes spēle..atslēgas vārds - pārbaudes. Ko Latvijā sezonas laikā apmeklēt hokeja fanam? Vēros kā Ankipāns ar Ābolu spēkosies.
Lai spēlētu pasaules elitē, vajag vietējo čempionātu?
Būsim godīgi, Latvijas izlase sastāv no +/- spējīgiem talantiem, kas ir novērtēti hokeja lielvalstīs. Tie, kas 16 gados aizbrauc uz ASV, Kanādu, Somiju vai Zviedriju, tie nākotnē pārstāvēs Latvijas izlasi.
Principā Latvijas čempionāts varētu vispār nenotikt, izlases rezultātos tas nekādi neatspoguļotos.

  +8 [+] [-]

, 2024-07-01 16:58, pirms 5 mēnešiem
playthegame rakstīja: Latvijas hokeja čempionātam jāiet Dānijas kādreizējo modeli. Daļa komandas ir studenti, kas par spēlēšanu neko nesaņem, tikai budžeta vietu vietējā Universitātē (tātad hokejs lielākajās pilsētās), savukārt daļa spēlētāju (pirmā maiņa) ir relatīvi jaudīgi džeki, kas ceļ līgas līmeni un par hokeja spēlēšanu kaut ko arī nopelna.
Latvijā nekad nebūs Pro līga, kas sastāv tikai no komandām, kas maksā par hokeja spēlēšanu. Studentu čempionāts būtu opcija, kura varētu būt interesanta arī ārzemniekiem. Stradiņos medicīnu studē arī Rietumeiropas studenti - vācieši, slovāki u.c.
Tā jau arī tagad ir. Nu, gandrīz.
Gan Zemgalē, gan Mogo viena daļa ir jauni čaļi, kas saņem galīgas kapeikas vai neko, un viņiem ir iespēja mācīties vienā vai otrā augstskolā.
Prizmā arī gandrīz neko nemaksā, tik dažiem ir iespēja savienot hokeju ar darbu hokeja skolā vai transporta kompānijā.
HS Rīga vispār skolnieki.

Tas, kas pietrūkst - vēl dažu lielo augstskolu piesaiste.
LU, RTU, RSU arī varētu būt sadarbības ar kādām komandām.
Tāpat arī Daugavpils un Liepājas augstskolām. Varbūt arī Valmieras un Rēzeknes.

  +3 [+] [-]

, 2024-07-01 16:59, pirms 5 mēnešiem
Tā jau bija bēdīgs skats uz Lat čempionātu , tad tagad vispār esam nolaidušies pagrabā njā Hokeja lielvalsts

  +6 [+] [-]

, 2024-07-01 17:00, pirms 5 mēnešiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vienīgais teksts, ka cer. Nekas tāpat vien nemainīsies uz labo pusi.
Tas gan īsti nav LHF darbs - savākt naudu klubiem. To ir jādara pašiem klubiem. Tas, ko LHF jāizdara - jāizdara no savas puses maksimums, lai OHL ir maksimāli "pārdodams" - normāls nolikums, mājas lapa, reklāma līgai kopumā, kaut cik kvalitatīvi tiesneši, loģisks kalendārs utt. Katra kluba atsevišķā reklāma un budžets jau ir kluba darbiņš. Cita lieta vai LHF savu daļu ir izdarījusi līdz galam. Ja ir - neko citu izņemot cerēt tiešām nevar.

  +4 [+] [-]

, 2024-07-01 17:03, pirms 5 mēnešiem
Aldis Br rakstīja: Latvija - hokeja lielvalsts, kurā sezonas laikā nenotiks un neviena nopietna līmeņa spēle....???
Vietējais čepionāts. Aprīlī būs kāda izlases pārbaudes spēle..atslēgas vārds - pārbaudes. Ko Latvijā sezonas laikā apmeklēt hokeja fanam? Vēros kā Ankipāns ar Ābolu spēkosies.
Nu smird pēc tevis pēc tā krievu Dinamo. Pats tak gribēji "starptautisku līgu" - tā kaifoji, ka nebūs tikai Mogo, Liepāja, Zemgale un skolnieki, bet būs leiši, kad pirmo gadu bija 3 leišu komandas. Tagad čīksti atkal. Sameklē budžetu, lai ir kāds spēcīgs klubs, kas var vismaz tikt ČL - būs tev vismaz 3 jaudīgas spēles sezonā. Jeb varbūt piedāvāsi vēl kādu utopiju par plašaku starptautisko līgu? Tad atkal - sameklē naudu un būvē.

     [+] [-]

, 2024-07-01 17:04, pirms 5 mēnešiem
Lai tie, kuri sež LHF valdē pa komandai sagatavo, nosponsorē ? Kalvītis, Kozjols primāri, citādi tikai valsts un sponsoru naudu dala, bet valsts meistarība plitusu līmenis. Mūsu hokejs balstās tikai uz vecāku pleciem, par visu maksā vecāki.Pat HS Rīga, kas kādreiz bija domāta kā LV jauniešu hokeja piramīdas spice...ir nokritusi savā līmenī.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-01 17:06, pirms 5 mēnešiem
zzk rakstīja: Tā jau arī tagad ir. Nu, gandrīz.
Gan Zemgalē, gan Mogo viena daļa ir jauni čaļi, kas saņem galīgas kapeikas vai neko, un viņiem ir iespēja mācīties vienā vai otrā augstskolā.
Prizmā arī gandrīz neko nemaksā, tik dažiem ir iespēja savienot hokeju ar darbu hokeja skolā vai transporta kompānijā.
HS Rīga vispār skolnieki.

Tas, kas pietrūkst - vēl dažu lielo augstskolu piesaiste.
LU, RTU, RSU arī varētu būt sadarbības ar kādām komandām.
Tāpat arī Daugavpils un Liepājas augstskolām. Varbūt arī Valmieras un Rēzeknes.
Loģiskākais būtu tieši Liepāja, Daugavpils un Rēzekne - Rīga ir pārsātināta. Kamēr reģionos ir iespēja savākt tribīni, ja pastrādā. Arī ar studentiem. Valmiera tai paša basketā to pierāda - komanda misene, bet tribīne ir. Liepājā baskets viduvējs, futene mirst - pat šāds studentu hokeja variants nebūtu slikts projekts. Tas pats par D-pili - tradīcijas, tomēr, ir pietiekami senas. Rēzeknē tieši pretēji - halle neslikta ir, bet tradīciju nav - placis, kur būvēties.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-01 17:26, pirms 5 mēnešiem
vai tas ir bankrots (c)

  +3 [+] [-]

, 2024-07-01 17:31, pirms 5 mēnešiem
Pirātu Karalis rakstīja: Tas gan īsti nav LHF darbs - savākt naudu klubiem. To ir jādara pašiem klubiem. Tas, ko LHF jāizdara - jāizdara no savas puses maksimums, lai OHL ir maksimāli "pārdodams" - normāls nolikums, mājas lapa, reklāma līgai kopumā, kaut cik kvalitatīvi tiesneši, loģisks kalendārs utt. Katra kluba atsevišķā reklāma un budžets jau ir kluba darbiņš. Cita lieta vai LHF savu daļu ir izdarījusi līdz galam. Ja ir - neko citu izņemot cerēt tiešām nevar.
Tur jau tas stāsts, ka LHF imitē kaut kādu darbību šajā sakarā.

     [+] [-]

, 2024-07-01 17:35, pirms 5 mēnešiem
Hokejs ir nacionālais sports tikai tad, kad tas ir ietīts skaistā "papīrītī" un ir modīgi tam sekot. Pilnīgi nekāda lokālpatriotisma, vajag tikai selfijus Dinamo spēlēs un pārdzerties lētos bāros gaidot medaļas PČ.

     [+] [-]

, 2024-07-01 18:09, pirms 5 mēnešiem
Negribās tēlot baigo ekspertu, bet man personiski šķiet, ka visas Latvijas hokeja, un ne tikai hokeja, problēmas slēpjas tajā, ka mums trūkst augstas raudzes hokeja marketinga speciālisti. Tas ir kā mūzikā, jo labāks grupas menedžeris, jo lielākas izredzes grupai izsisties.
Nezinu kāpēc mums hokejā, un ne tikai hokejā, ir pieņemts, ka komandu uztur viens liels sponsors. Kad automātiski arī nozīmē, ka šim sponsoriem rodoties finanšu problēmām, tad tās sākas arī viņu uzturētām komandām. Lai strādātu ar daudz maziem sponsoriem, kā tas ir, piemēram, Šveicē, kur spēlētāju formas no vienas vietas nošūtas ar dažādu sponsoru reklāmu vairodziņiem, ir nepieciešami labi komandu marketinga specialisti ar lieliem apgriezieniem. Ar mīlestību pret kādu sportu, man šķiet, ir krietni par maz, jo jāsaprot kā kaut ko arī attīstīt.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-01 18:15, pirms 5 mēnešiem
Neredzu nekādu īpašu izmaiņu..tas ka nebūs Kauņa, vispār sīkums..hokejisti pāries un pastiprinās pārējās divas Lietuvas komandas..nebūs Kurbads,nu arī pirms tam viņa nebija..neko būtisku tas nemaina..tad jau Panteras pat ir vairāk vajadzīgas nekā Kurbads..Latvijā nekad nebūs profesionālas līgas..un diez vai vajag..sētas čempionāts izlasi neietekmē,tā ir tāda vietējo hokejistu brīvā laika izklaide..ar to pietiek..

  +1 [+] [-]

, 2024-07-01 18:22, pirms 5 mēnešiem
Nav jēgas tērēt naudu vietējām čempionātam..patreizējais hobija līmenis ir pilnīgi pietiekams..iet tauta skatīties.. es eju arī ar prieku..cilvēks skatoties OHL līgas spēles nejutās vīlies,kā tas bija ar Dinamo.. jaunie puikas ar var uzspēlēt.. nav ideāli bet labi..žēl ka Liepājā nav klubs ..tas tāds mīnuss..

  +1 [+] [-]

, 2024-07-01 18:37, pirms 5 mēnešiem
Jēziņ... trūks Kurbads, un žēl ka no visām leišu komandām aizgāja vienīgā (kaut cik) konkurētspējīgā. Tiešām ceru uz citu LV pilsētu atgriešanos. Prieks vismaz ka Pantēras palika - man patika viņu sniegums

  -2 [+] [-]

, 2024-07-01 18:42, pirms 5 mēnešiem
aivo50 rakstīja: Nav jēgas tērēt naudu vietējām čempionātam..patreizējais hobija līmenis ir pilnīgi pietiekams..iet tauta skatīties.. es eju arī ar prieku..cilvēks skatoties OHL līgas spēles nejutās vīlies,kā tas bija ar Dinamo.. jaunie puikas ar var uzspēlēt.. nav ideāli bet labi..žēl ka Liepājā nav klubs ..tas tāds mīnuss..
Uz kuras komandas spēlēm tā tauta iet? Kurā ledus hallē var novērot pilnas tribīnes?

  +2 [+] [-]

, 2024-07-01 18:48, pirms 5 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Uz kuras komandas spēlēm tā tauta iet? Kurā ledus hallē var novērot pilnas tribīnes?
Jelgava? Tribīnes bija pārpildītas ne tikai playofos, bet arī sezonas spēlēs. Pat kriptoindieši bija redzami tribīnēs, kuri ledu mūžā nav redzējuši. Pats braucu bieži no Rīgas speciāli skatīties. Kurbada halle arī gandrīz vienmēr bija pilna. Mogo sētas halli nevaru komentēt, neesmu tur bijis un negribu būt. Viņu lielais sponsors varētu iedot ātro kredītu, lai uztaisītu normālu būdu

  +3 [+] [-]

, 2024-07-01 18:53, pirms 5 mēnešiem
Pirātu Karalis rakstīja: Nu smird pēc tevis pēc tā krievu Dinamo. Pats tak gribēji "starptautisku līgu" - tā kaifoji, ka nebūs tikai Mogo, Liepāja, Zemgale un skolnieki, bet būs leiši, kad pirmo gadu bija 3 leišu komandas. Tagad čīksti atkal. Sameklē budžetu, lai ir kāds spēcīgs klubs, kas var vismaz tikt ČL - būs tev vismaz 3 jaudīgas spēles sezonā. Jeb varbūt piedāvāsi vēl kādu utopiju par plašaku starptautisko līgu? Tad atkal - sameklē naudu un būvē.
Esi ieciklējies uz Dinamo. Man der jebkura kaut cik nopietna līga - Mestis, Polijaa līga, Slovākija utt. Priecājos kz būs vismaz 3 ārzemju komandas OHL. Vēlos apmeklēt hpkeja spēles. Sekot līdzi Latvijas klubien pret citu valstu klubiem.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-01 18:56, pirms 5 mēnešiem
Uz to pašu volvo halli iet..nav jau jābūt pilnai..iet tie kuriem tas patīk..ne jau skaitā ir tā sāls..atpūtā..

  -3 [+] [-]

, 2024-07-01 18:56, pirms 5 mēnešiem
Misters Spirts rakstīja: Jelgava? Tribīnes bija pārpildītas ne tikai playofos, bet arī sezonas spēlēs. Pat kriptoindieši bija redzami tribīnēs, kuri ledu mūžā nav redzējuši. Pats braucu bieži no Rīgas speciāli skatīties. Kurbada halle arī gandrīz vienmēr bija pilna. Mogo sētas halli nevaru komentēt, neesmu tur bijis un negribu būt. Viņu lielais sponsors varētu iedot ātro kredītu, lai uztaisītu normālu būdu
Lai jau būtu! Tiešām nezinu, bet cik pērn paskatījos Zemgales spēles, kad šī komanda spēlēja Mestis līgā, pat tad Jelgavas halle nebija pilnībā piepildīta. Tāpat šai OHL sezonā, skatoties spēles TV, neradās iespaids, ka kādas komandas spēles ir labi apmeklētas.

  +2 [+] [-]

, 2024-07-01 19:08, pirms 5 mēnešiem
aivo50 rakstīja: Uz to pašu volvo halli iet..nav jau jābūt pilnai..iet tie kuriem tas patīk..ne jau skaitā ir tā sāls..atpūtā..
Vai tiešām domā, ka uz hokeju jāiet tikai tiem, kuriem šis sporta veids patīk?
Nē, tas tā nestrādā, jo komandu menedžmentam jāprot ledus arēnās iemānīt arī sievas/vīrus un bērnus, kuriem hokejs tā īsti neinteresē, bet gribās labi pavadīt brīvo laiku kopā ar savu otro pusīti. Jābūt brīvi pieejamām uzkodām un dzērieniem, lai līdzjutējiem nav jāstāv garās rindās. Fanu atribūtikas plašs klāsts, karsējmeitenes un aizraujošas atrakcijas spēļu pārtraukumos. Viss tas, kas arēnās ievilinātu neitrālos līdzjutējus, kuri vēlas ne tikai skatīties hokeju, bet vienkārši labi pavadīt laiku.
Un, galvenais, ka principā nekas īpaši jauns nav jāizdomā, jo viss jau sen ir izdomāts, bet tikai vajag cilvēkus, kuri to visu organizē un ievieš reālā dzīvē.

  +2 [+] [-]

, 2024-07-01 19:10, pirms 5 mēnešiem
Veidot klubu dalībai kādas citas valsts līgā, ir diezgan absurda ideja..pirmkārt, nevienam mēs neesam vajadzīgi..pat ja mēs visas spēles spēlēsim izbraukumā..otrkārt,naudas tērēšanai var būt tikai viens mērķis..izlase..tātad tam ir jābūt izlases bāzes klubam..tas ir nereāls sapnis..labākie spēlē citur un tā būs arī turpmāk.. dinamo ir piemērs,ka tādam bāzes klubam nav nekāda jēga.. tur vismaz par utaino naudu spēlēja, ne savu..ko deva dinamo izlasei, redzēja visi..tik pat kā neko..tādā realitāte..

  +1 [+] [-]

, 2024-07-01 19:15, pirms 5 mēnešiem
aivo50 rakstīja: Veidot klubu dalībai kādas citas valsts līgā, ir diezgan absurda ideja..pirmkārt, nevienam mēs neesam vajadzīgi..pat ja mēs visas spēles spēlēsim izbraukumā..otrkārt,naudas tērēšanai var būt tikai viens mērķis..izlase..tātad tam ir jābūt izlases bāzes klubam..tas ir nereāls sapnis..labākie spēlē citur un tā būs arī turpmāk.. dinamo ir piemērs,ka tādam bāzes klubam nav nekāda jēga.. tur vismaz par utaino naudu spēlēja, ne savu..ko deva dinamo izlasei, redzēja visi..tik pat kā neko..tādā realitāte..
Rīgas Dinamo sportiskā ziņā tiešām neko nedeva Latvijas hokejam, bet viņi deva kaut ko citu u.t.i., tas ko es rakstīju iepriekš-sporta marketinga paraug mācību, kuru brauca mācīties pat vatņiku klubu menedžments. Diemžēl, bet OHL klubu vadītāji no tā neko neiemācījās, un kā šķiet, līdz galam arī nesaprata tā visa nozīmi hokeja attīstībā.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-01 19:23, pirms 5 mēnešiem
Pateikšu godīgi..censties ievilināt skatītājus Latvijas hokeja čempionāta spēlēs, ar atrakcijām,dzērieniem,uzkodām..utt..ir diezgan smieklīgi..ņemot vērā cir lielas ir halles,cik tam papildus iztērēs līdzekļus..biļešu nauda ir tik maza ka tā neko pa lielam nemaina..par to naudu var algu samaksāt biļešu tirgotājiem,kontrolieriem,ledus mašīnas šoferim..nu vel varbūt kādam.. tas arī viss..te nav ASV..kur burgeri,alus,utt nes peļņu..

     [+] [-]

, 2024-07-01 19:35, pirms 5 mēnešiem
aivo50 rakstīja: Pateikšu godīgi..censties ievilināt skatītājus Latvijas hokeja čempionāta spēlēs, ar atrakcijām,dzērieniem,uzkodām..utt..ir diezgan smieklīgi..ņemot vērā cir lielas ir halles,cik tam papildus iztērēs līdzekļus..biļešu nauda ir tik maza ka tā neko pa lielam nemaina..par to naudu var algu samaksāt biļešu tirgotājiem,kontrolieriem,ledus mašīnas šoferim..nu vel varbūt kādam.. tas arī viss..te nav ASV..kur burgeri,alus,utt nes peļņu..
Redzi, tā laikam domā vairums OHL klubu īpašnieki, un tāpēc mums ir tas kas ir.
Nav svarīgi cik mums halles un arēnas ir ietilpīgas, bet ir svarīgi, lai tās regulāri maksimāli piepildītu, un maksimāli patukšotu līdzjutēju maciņus ar dažādām aktivitātēm. Un tas ka līdzjutēju maciņi tiek patukšoti ir normāli, jo izklaide visā plašā pasaulē nav tas lētākais prieks.
Protams, ka OHL klubi neapgrozīs baigos simtus tūkstošu uz līdzjutēju rēķina, bet pat tie daži desmiti tūkstoši jau būtu ieguvums kaut vai tādējādi, ka varētu nolīgt kādu labākas raudzes hokejistu, kas celtu OHL sportisko līmeni.

  -4 [+] [-]

, 2024-07-01 19:47, pirms 5 mēnešiem
Es kā skatītājs negribu,ka man pie vieniem sāniem grauž čipsus, pie otriem popkornu, un spriež cikos iesim gulēt. Vai jeb ko tamlīdzīgu..lai ir mazāk skatītāju bet viņi skatās hokeju..

     [+] [-]

, 2024-07-01 19:54, pirms 5 mēnešiem
Nu pieņemsim,prizma atrod naudu,nolīgst teiksim Panarinu..ar visu Znaroku..ko tas dos OHL?un Prizmai? Viņi būs čempioni? Nē..viens Panarins par īsu..praktiski izmesta nauda..tikai ķeksis,pie mums spēlēja Panarins..

     [+] [-]

, 2024-07-01 19:57, pirms 5 mēnešiem
aivo50 rakstīja: Es kā skatītājs negribu,ka man pie vieniem sāniem grauž čipsus, pie otriem popkornu, un spriež cikos iesim gulēt. Vai jeb ko tamlīdzīgu..lai ir mazāk skatītāju bet viņi skatās hokeju..
Nu, ko lai te saka/raksta? Labāk neko neteikšu/nerakstīšu.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-01 19:59, pirms 5 mēnešiem
aivo50 rakstīja: Nu pieņemsim,prizma atrod naudu,nolīgst teiksim Panarinu..ar visu Znaroku..ko tas dos OHL?un Prizmai? Viņi būs čempioni? Nē..viens Panarins par īsu..praktiski izmesta nauda..tikai ķeksis,pie mums spēlēja Panarins..
Nav šis stāsts par kaut kādiem ārzemju leģionāriem, bet gan mūsu pašu bāleliņiem, kuri spēlē kaut kur ārzemēs, un kuri labprāt spēlētu pašu mājās, bet grib arī pelnīt ar savu spēlēšanu. Un tas ir tikai normāli un saprotami.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-01 20:03, pirms 5 mēnešiem
OHL ir hobija līga..tā viņa ir jāuztver,un nevajag no viņas gaidīt to,ko tā nevar dot..bijušie hokejisti pamērās ar ...... brīvā laikā..gūst no tā baudu..parāda sevi,pārbauda citus..tas arī viss..pa lielam viss uz entuziasma..

  -3 [+] [-]

, 2024-07-01 20:12, pirms 5 mēnešiem
aivo50 rakstīja: OHL ir hobija līga..tā viņa ir jāuztver,un nevajag no viņas gaidīt to,ko tā nevar dot..bijušie hokejisti pamērās ar ...... brīvā laikā..gūst no tā baudu..parāda sevi,pārbauda citus..tas arī viss..pa lielam viss uz entuziasma..
Nekas personisks, bet vai tev bieži saka, ka tev ir ļoti šaurs redzesloks?
Nafig Latvijā zem klubiem veidot kaut kādu hokeja piramīdu, ja šai piramīdai nav tās virsotne? Diez vai Latvijas bērnu, jauniešu un junioru sapnis trenējoties hokejā ir kad nonākot pro līmenī tie pa dienu, piemēram, strādās par šoferi vai kādā noliktavā par krāvēju, vakarā ies uz treniņiem un spēlēm. Tad jau labāk bērnībā iet trenēties futbolā vai basketbolā, jo tad vecākiem būs mazāk izdevumu, un nākotnes perspektīvas, vismaz Latvijas līmenī, ir daudz rožainākas.

     [+] [-]

, 2024-07-01 20:23, pirms 5 mēnešiem
Ok piekrītu,ka kaut kādi veterāni un tie kas spēlē trešajās līgās,Eiropā, varbūt arī vēlētos uzspēlēt OHL..tie ir tie ,kam sportiskais aspekts ir miris..nu vēl kādu santīmu vajag nopelnīt..nu, ko viņi īpaši dos OHL?es domāju,ka neko. Līmeni nepacels..

     [+] [-]

, 2024-07-01 20:29, pirms 5 mēnešiem
Tas kurš ir talantīgs un nolēmis sevi veltīt hokejam..tas jauniešu vai junioru vecumā dodās uz ārzemēm, un izaug par laba līmeņa hokejistu.. viņam nav vajadzīga ne mogo, ne prizmas pieaugušo komanda..tās ir vajadzīgas veterāniem un tiem kas pa dienu brauc ar kravas mašīnu bet vakarā grib padzenāt ripu..

  -1 [+] [-]

, 2024-07-01 20:37, pirms 5 mēnešiem
aivo50 rakstīja: Tas kurš ir talantīgs un nolēmis sevi veltīt hokejam..tas jauniešu vai junioru vecumā dodās uz ārzemēm, un izaug par laba līmeņa hokejistu.. viņam nav vajadzīga ne mogo, ne prizmas pieaugušo komanda..tās ir vajadzīgas veterāniem un tiem kas pa dienu brauc ar kravas mašīnu bet vakarā grib padzenāt ripu..
Tā tāda dzeguzes loģika-iedēšu olu svešā ligzdā, un gan jau tad kāds manus bērnus izaudzinās.😁

     [+] [-]

, 2024-07-01 20:45, pirms 5 mēnešiem
Praktiski gandrīz visi mūsu hokejisti ir gājuši šo ceļu..pēdējais piemērs Mateiko..

  -1 [+] [-]

, 2024-07-01 20:49, pirms 5 mēnešiem
aivo50 rakstīja: Praktiski gandrīz visi mūsu hokejisti ir gājuši šo ceļu..pēdējais piemērs Mateiko..
Ne viss kas notiek vienmēr uzskatāms, ka tas pareizi notiek.
Eh, labi! Pie tā arī paliekam.

     [+] [-]

, 2024-07-01 21:04, pirms 5 mēnešiem
Ārzemju līgas un klubi var dot daudz vairāk, nekā teiksim Sorokins un Hk Riga..cepuri nost tam ko dara Sorokins..iespējas nav vienādas, nerunājot par līdzekļiem.. tāda ir realitāte..un tuvākajā laikā nekas nemainīsies..

     [+] [-]

, 2024-07-01 21:25, pirms 5 mēnešiem
Es gan no tantiņām tirgū padzirdēju, ka iespējams Olimp kambeks, bet ej nu sazini.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-01 21:26, pirms 5 mēnešiem
Vajag Vilkus atpakaļ! bet nu jā,Pastes jau vairs nav, bez viņa harizmas tam brendam vairs nebūtu tādas burvības. Bet kādreiz šie čempi padarīja daudz jautrāku. Mazos U18 audzināja, lielos klapēja, reizem arī uz vecmeistaru meistarības rēķina pabaidīja toreizējos favorītus ASK un Liepāju. Plus vēl omulīga Sporta pils. Viņi toreiz laikam bija vienīgie, kas biļetes uz spēlēm tirgoja, 1 lats vai eiro, neatceros, un iedod tādu uz printera drukātu lapiņu ar zīmogu virsū Vot tiem bija mārketings

     [+] [-]

, 2024-07-01 21:29, pirms 5 mēnešiem
chau! ataa rakstīja: Es gan no tantiņām tirgū padzirdēju, ka iespējams Olimp kambeks, bet ej nu sazini.
Es atkal Lielo Muļķu autobusa pieturā dzirdēju, ka dubultajām sankcijām pakļautie psrs kazino un viņu kazahu filiāles EU neviens ar sajūsmu negaida...

     [+] [-]

, 2024-07-01 21:33, pirms 5 mēnešiem
Bet, ja nopietni, neredzu nekādas iespējas kaut kādu normālu čempi te uzturēt. Nav mums ne iedzīvotāju, ne naudas. Vienīgi brīnos par slovākiem - kā var tāda maza nācija gan hoķī, gan futbolā, gan citos komandu sportos turēties elitē.
P.s. Pikāns vienīgais spējis uztaisīt halli un sistēmu, kas pagaidām spēj sevi uzturēt bez valsts un pašvaldības piešprices, tikai tik. cik pats laikam kaut ko piemet. Bet nu jau sāk apnikt ar savu vēlmi visur piķi izspiest - no senčiem, no nomniekiem (tāpēc jau kafenes tur neturās, ka abnormāla nomas maksa), no stāvlaukumu utt Bet halle, darbs ar faniem, infrasturktūra, treneri un pārējais līmenī.

     [+] [-]

, 2024-07-01 21:42, pirms 5 mēnešiem
RuncisPuncis rakstīja: P.s. Pikāns vienīgais spējis uztaisīt halli un sistēmu, kas pagaidām spēj sevi uzturēt bez valsts un pašvaldības piešprices, tikai tik. cik pats laikam kaut ko piemet. Bet nu jau sāk apnikt ar savu vēlmi visur piķi izspiest - no senčiem, no nomniekiem (tāpēc jau kafenes tur neturās, ka abnormāla nomas maksa), no stāvlaukumu utt Bet halle, darbs ar faniem, infrasturktūra, treneri un pārējais līmenī.
Vispār nu jau divas halles... Kur šodien sākās Harija Vītoliņa un citu Šveices treneru hokeja nometne U12-U15 ...

     [+] [-]

, 2024-07-01 21:46, pirms 5 mēnešiem
#22924 rakstīja: Es atkal Lielo Muļķu autobusa pieturā dzirdēju, ka dubultajām sankcijām pakļautie psrs kazino un viņu kazahu filiāles EU neviens ar sajūsmu negaida...
Eksistē nevainības prezumpcija, amnestija utt., tur gan bišku viss iet ne tā, pagaidām..

     [+] [-]

, 2024-07-01 22:05, pirms 5 mēnešiem
#22924 rakstīja: Vispār nu jau divas halles... Kur šodien sākās Harija Vītoliņa un citu Šveices treneru hokeja nometne U12-U15 ...
biju piemirsis, no jūnija tur nav būts, tā gan tāda interesanta, šķiet, ka Pikāns arī tur taupījis uz izmaksām, ofic. spēles tur nemaz nevar notikt, pat bērnu čempim, griesti ļoti zemi. Bet bērnu treniņiem un daiļslidotājiem ļoti labi. Ar 2 hallēm tomēr var jēdzīgākus laikus salikt. Vienīgi cerams, ka tas neatsauksies uz mēneša maksu.

     [+] [-]

, 2024-07-01 22:39, pirms 5 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tā tāda dzeguzes loģika-iedēšu olu svešā ligzdā, un gan jau tad kāds manus bērnus izaudzinās.😁
Vispār jebkurš klubs ir ieinteresēts, lai viņi būtu konkurētspējīgi + daudzi nespēj pilnībā nokomplektēt savu ciemu, mazo pilsētu klubus, jo hokejs nav lēts prieks+ vēl ir iespēja nopelnīt, ja izdodas tikt augstā pro līmenī.

Tā kā salīdzinājums ir pilnīgi nevietā.
Par Latvijas jaunajiem hokejistiem nav dzirdētas sliktas atsauksmes!

Tā tas patiesībā ir visos sporta veidos un pat iedzīvotāju ziņā- simtos miljonu valstīs(Āfrika gan), kuras nevar nodrošināt augsta līmeņa pro čempi!

  +1 [+] [-]

, 2024-07-01 22:43, pirms 5 mēnešiem
Tad jau par Mesi ar var teikt, ka Argentīna bija tā dzeguze, kas izdēja olu Spānijā

     [+] [-]

, 2024-07-01 22:47, pirms 5 mēnešiem
Kad Liepājas hokeja hallē sāks tirgot belašus? Vai vismaz salaist cūkas iekšā. Lai aug. Un pēc tam skārņos tirgo. Vismaz kkāda jēga no ēkas būtu.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-01 23:30, pirms 5 mēnešiem
RuncisPuncis rakstīja: Bet, ja nopietni, neredzu nekādas iespējas kaut kādu normālu čempi te uzturēt. Nav mums ne iedzīvotāju, ne naudas. Vienīgi brīnos par slovākiem - kā var tāda maza nācija gan hoķī, gan futbolā, gan citos komandu sportos turēties elitē.
P.s. Pikāns vienīgais spējis uztaisīt halli un sistēmu, kas pagaidām spēj sevi uzturēt bez valsts un pašvaldības piešprices, tikai tik. cik pats laikam kaut ko piemet. Bet nu jau sāk apnikt ar savu vēlmi visur piķi izspiest - no senčiem, no nomniekiem (tāpēc jau kafenes tur neturās, ka abnormāla nomas maksa), no stāvlaukumu utt Bet halle, darbs ar faniem, infrasturktūra, treneri un pārējais līmenī.
Slovākija nemaz tik maza nav, ja kas.
Ja tu brīnītos oar Slovēniju , tad vēl varētu saprast

  +1 [+] [-]

, 2024-07-02 01:10, pirms 5 mēnešiem
Pārāk nesekoju līdzi OHL, bet laikam te daži nesaprot, ka hokejs ir dārgākais komandu sporta veids izmaksu ziņā aiz F1. Lai saprastu, kas notiks nākotnē ar hokeja čempionātu valstī - vajag paskatīties, kas notiek jauniešu hokejā. Cik zinu, tad JAHL īpaši nevar lepoties ar lielu reģionu iesaisti. Ja savāks budžetu, tad varbūt nākotnē būs komanda no Tukuma + atgriezīsies Liepāja uz Latvijas hokeja kartes, bet tas pa lielam arī viss.
Kaut ko mēģināja te pāris gadus atpakaļ Ventspilī bakstīt uz priekšu hokeju, bet lielākie hokeja entuziasti sakasījās ar Lemberga grupējumu un projektu HK Venta pārdislocēja uz Tukumu, jo konflikts bija tik liels, ka Ventspils dome teju ar varu izsvieda HK Venta klubu no pilsētas (neļāva aizvadīt treniņus pilsētas ledus hallē utt.)
Ir jauna komanda pilsētā HK Ventspils, bet tas ir vairāk no domes sponsorēts projekts, bez cilvēkiem ar hokeja entuziasmu - drīzāk mākslīgi radīts oponents HK Venta projektam.
Talsos halles jaunais projekts izskatās neirāls, jo tur dome knapi naudu sakasa, lai cilvēkiem algas izmaksātu (sociālie dienesti, muzeji utt.).
Kuldīgā mēģināja pāris gadus atpakaļ arī savu ledus halli no domes izspiest - bet kad ieradās Viesturs Koziols un uzstājās ar prezentāciju par reālās halles izmaksām, tad pat lielākajiem hokeja entuziastiem Kuldīgā žoklis līdz zemei atkārās - izmaksas vien uzbūvēt halli bija lēšamas starp 4-5 milj. eur un tā bija summa pirms lielajiem inflācijas lēcieniem.
Tā, ka OHL Kurzemē neredzēsim vēl daudzus gadus, ja nu vienīgi kaut, kas mainās Liepājā!

  +1 [+] [-]

, 2024-07-02 10:50, pirms 5 mēnešiem
Un ko LHF ir darījuši, lai celtu čempionāta prestižu un līmeni? Ir jaudīgs ģenerālsponsors kā savulaik Samsung?

     [+] [-]

, 2024-07-02 11:45, pirms 5 mēnešiem
Nu OHL klubi jau arī nav nekādi, kas mēģinātu piesaistīt skatītājus. Čempionvienības Mogo mārketings ir 0. Ne FB , ne IG savas lapas. Mājaslapā mogo ledus halle labi, ja ieliek kalendāru un viss. Kā parastais fans var tikt piesaistīts? Informācijas nekādas nav, kā var nākt skatītāji? Pilnīgs nipelis tiek uzlikts tam pasākumam

     [+] [-]

, 2024-07-02 11:46, pirms 5 mēnešiem
Pirātu Karalis rakstīja: Tas gan īsti nav LHF darbs - savākt naudu klubiem. To ir jādara pašiem klubiem. Tas, ko LHF jāizdara - jāizdara no savas puses maksimums, lai OHL ir maksimāli "pārdodams" - normāls nolikums, mājas lapa, reklāma līgai kopumā, kaut cik kvalitatīvi tiesneši, loģisks kalendārs utt. Katra kluba atsevišķā reklāma un budžets jau ir kluba darbiņš. Cita lieta vai LHF savu daļu ir izdarījusi līdz galam. Ja ir - neko citu izņemot cerēt tiešām nevar.
LHF paši ar izstieptu roku stāv pie izglītības ministrijas ,lai iedod naudu bezjēdzīgu turnīru organizēšanai, nevis domā par vietējā hokeja čempionāta attīstību.