Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

''Dinamo'' izcīna uzvaru pirmajā pārbaudes spēlē

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

''Dinamo'' izcīna uzvaru pirmajā pārbaudes spēlē
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Šodien pirmo oficiālo pārbaudes spēli aizvadīja Rīgas ''Dinamo'' hokejisti, kas ar 3:1 pieveica citu Kontinentālās hokeja līgas (KHL) vienību Novosibirskas ''Sibirj''. ''Dinamo'' labā vārtus guva Lauris Dārziņš, Maiks Iguldens un Krišjānis Rēdlihs.

Atgādinām, ka abām komandām šī bija pirmā pārbaudes spēle pirms gaidāmās sezonas. ''Sibrij'' sastāvā laukumā izgāja arī Latvijas izlases aizsargs Georgijs Pujacs, kurš pagājušās sezonas nogali pavadīja Rīgā. ''Dinamo'' palīdzēt nevarēja amerikāņu aizsargs Lī Svets, kurš nespēlēja arī neoficiālajā pārbaudes spēlē pret fārmklubu ''Dinamo/Juniors''.

Spēli nedaudz aktīvāk sāka viesi no Novosibirskas, tādēļ amerikāņu leģionāram ar pieredzi Nacionālajā hokeja līgā (NHL) Maikam Iguldenam nācās pārkāpt noteikumus. Vairākuma laikā gan viesi nespēja izveidot neko nopietnu, ļaujot Edgaram Masaļskim atpūsties. Pēcāk iniciatīvu pārņēma ''Dinamo'' hokejisti, iegūstot trīs skaitliskos vairākumus pēc kārtas, tomēr vārtus gūt tā arī neizdevās. Nepilnas piecas minūtes pirms trešdaļas beigām mājinieki vēlreiz nokļuva skaitliskajā mazākumā, taču arī šoreiz spēja savus vārtus nosargāt neskartus. Perioda pēdējā sekundē gan notika nesaprašanās savā starpā, bet Masaļskis briesmas likvidēja.

Otrās trešdaļas sākumā laba iespēja gūt ''Dinamo'' pirmos vārtus šajā spēlē bija uzbrucējam Ģirtam Ankipānam, taču ripa ceļu vārtos neatrada. Pēc neilga laika mājinieki jau kārtējo reizi šajā mačā nokļuva skaitliskajā vairākumā, tomēr vārti tā arī netika gūti, lai gan tika izdarīti vairāki bīstami metieni. Turpmāk spēle ritēji abpusēji aktīvi uz abiem laukuma galiem, un vienā no šādiem uzbrukumiem Rīgas ''Dinamo'' izdevās gūt pirmos oficiālos vārtus šajā sezonā - pēc elegantas kanādieša Martina Karijas piespēles ripu vārtu augšējā stūrī raidīja Lauris Dārziņš. ''Sibirj'' pat nepaguva atgūties no šoka, kad rezultāts jau bija kļuvis 2:0. Pēc Mārtiņa Cipuļa un Aleksandra Ņiživija piespēlēm mājinieku pārsvaru dubultoja Iguldens. Apjukums ''Sibirj'' rindās gan nemazinājās, jo visai ātri tika sapelnīti divi noraidījumi, tomēr ''Dinamo'' hokejisti neprata tos realizēt. Līdz trešdaļas beigām labas iespējas gūt vārtus bija gan mājiniekiem, gan viesiem, taču rezultāts nemainījās - pirms izšķirošajām 20 minūtēs 2:0 ''Dinamo'' labā.

Arī trešās trešdaļas sākumā ''Sibirj'' ātri nopelnīja noraidījumu - lai gan tika izdarīti vairāki bīstami metieni pa viesu vārtiem, ''Dinamo'' pārsvaru neizdevās palielināt. Aizvien vairāk uzbrukt sāka ''Sibirj'' hokejisti, taču bez panākumiem - vai nu mestās ripas lidoja garām vārtiem, vai arī tās tvēra Masaļskis. Viesu spiedriens palielinājās, tomēr neko vairāk par metienu pa stabu ''Sibirj'' neiespēja. Perioda otrajā pusē ''Dinamo'' jau atkal ieguva iespēju uzspēlēt skaitliskajā vairākumā, taču arī šī iespēja palika neizmantota. Pēcāk abas komandas apmainījās noraidījumiem, uzspēlējot četri pret četriem. Jo tuvāk nāca spēles beigas, jo vairāk sāka uzbrukt viesu, un tas deva rezultātu - pirmo reizi šosezon tika pārspēts Edgars Masaļskis, un viesi rezultāta starpību samazināja līdz mīnus viens - 1:2. ''Sibirj'' laukumā laida sesto spēlētāju, bet Krišjānis Rēdlihs ripu raidīja tukšos vārtos, panākdams 3:1. Pirmā oficiālā uzvara šajā sezonā!

Rīgas ''Dinamo'' sastāvs šai spēlei: 31 Edgars Masaļskis; 8 Sandis Ozoliņš –11 Kristaps Sotnieks, 47 Mārtiņš Cipulis – 37 Maiks Iguldens – 17 Aleksandrs Ņiživijs; 2 Rodrigo Laviņš –9 Krišjānis Rēdlihs, 75 Ģirts Ankipāns –5 Jānis Sprukts –91 Roberts Jekimovs; 13 Guntis Galviņš –18 Sergejs Durdins, 23 Ronalds Cinks – 89 Martins Karija –10 Lauris Dārziņš; 28 Oļegs Sorokins –24 Maksims Širokovs, 87 Gints Meija –83 Armands Bērziņš –27 Sergejs Pečura

31.jūlijs, pārbaudes spēle

Rīgas ''Dinamo'' - Novosibirskas ''Sibirj'' 3:1 (0:0, 2:0, 1:1)
Dārziņš (Karija, Cinks) 1:0, Iguldens (Cipulis, Ņiživijs) 2:0, Loginovs (Lapins, Tjurins) 2:1, K. Rēdlihs (Ankipāns, Jekimovs) 3:1

 +98 [+] [-]

, 2009-07-31 21:32, pirms 16 gadiem
Tā esmu noilgojies pēc hokeja...

Karija gluži kā brālis, ātrs un neparedzams.
Ozo gribasspēks un tā spēles nekaunība ar maziem asuniem, vienkārši super. Nevar redzēt, ka pāris sezonas būtu izlaidis.

Super liels prieks par Dinamo!

Veiksmīgu sezonu! Dinamo, Dinamo Rīga!!!

 +47 [+] [-]

, 2009-07-31 21:32, pirms 16 gadiem
Labi nokapāja!Priekš pirmās spēles patiešām labi!!!
Slēpts komentārs: edk69
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +25 [+] [-]

, 2009-07-31 21:33, pirms 16 gadiem
Malači Diemžēl nesagaidīju banku no Ozo

 +16 [+] [-]

, 2009-07-31 21:34, pirms 16 gadiem
urrā !!!lai veicas arī turpmāk saliedēta komanda izskatās

 +13 [+] [-]

, 2009-07-31 21:34, pirms 16 gadiem
Nu spēle tīri laba gaidīju vairāk no Sprukta! Cerams to redzēsim nakāmajā spēlē!

 +46 [+] [-]

, 2009-07-31 21:34, pirms 16 gadiem
Priekš pārbaudes spēles ātrs un diezgan kvalitatīvs hokejs. Pārliecināja Karijas maiņa, kā arī Masaļskis. Patika arī neierastais komentētāju duets.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2009-07-31 21:36, pirms 16 gadiem
Ļoti patīk Karija, lieliskas piespēles dod, Ozo arī liekas pārliecinošs un stabils

  +1 [+] [-]

, 2009-07-31 21:36, pirms 16 gadiem
ir ok malaci....jaunie atstaaja labu iespaidu

  -1 [+] [-]

, 2009-07-31 21:36, pirms 16 gadiem
Prieks par Igulsenu, ka iejutās.. un guva vārtus!
Malači Dinamo!!

 +45 [+] [-]

, 2009-07-31 21:38, pirms 16 gadiem
Man Karija ļoti patika mākslinieks uz ledus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-07-31 21:38, pirms 16 gadiem
Kada bauda bij verot

 +35 [+] [-]

, 2009-07-31 21:38, pirms 16 gadiem
Laviņš lavās!!!
Patika kā Karija spēlē

  +5 [+] [-]

, 2009-07-31 21:38, pirms 16 gadiem
Ljoti patika kaa Karija speeleejaa!
Bet visi malachi

  +7 [+] [-]

, 2009-07-31 21:39, pirms 16 gadiem
FelQ rakstīja: Priekš pārbaudes spēles ātrs un diezgan kvalitatīvs hokejs. Pārliecināja Karijas maiņa, kā arī Masaļskis. Patika arī neierastais komentētāju duets.
komentētāji līmenī nebūtu slikti arī uz sezonu šos atstāt

  +3 [+] [-]

, 2009-07-31 21:39, pirms 16 gadiem
Malaci puisi. Labi nokapaja. Veiksmi talakas cinas!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +20 [+] [-]

, 2009-07-31 21:43, pirms 16 gadiem
Visvairaak patika kaa Karija nospeeleeja un vinja mainja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-07-31 21:43, pirms 16 gadiem
Tiri laba spele. Ir verts skatities TV ;D

Patika bullisi.

Edza labakais

  +2 [+] [-]

, 2009-07-31 21:43, pirms 16 gadiem
negaidīju tik intresantu spēli patiesība , vienīgi trešais puslaiks gan mazliet pievīla

  +6 [+] [-]

, 2009-07-31 21:43, pirms 16 gadiem
Ura, ura, ura!

  +2 [+] [-]

, 2009-07-31 21:44, pirms 16 gadiem
bij jau labi...

 +15 [+] [-]

, 2009-07-31 21:44, pirms 16 gadiem
Ozo rullē Patīkams kā cilvēks un laukumā arī sevi labi parāda.Arī Karija ļoti patika.Sākums komandai ok,tā turpināt !!!

  +2 [+] [-]

, 2009-07-31 21:44, pirms 16 gadiem
Ahh, cik patīkami atkal hokeju skatīties! un spēle super

  +1 [+] [-]

, 2009-07-31 21:44, pirms 16 gadiem
lieliski.... Japiesakās dinamo fanu klubā..

  +7 [+] [-]

, 2009-07-31 21:45, pirms 16 gadiem
Tikai Riiga, tikai Dinamo! Ideali prieksh pirmas speles. Karijam ir iekshaa!

  +4 [+] [-]

, 2009-07-31 21:45, pirms 16 gadiem
Kā man patīk Karija! Mazais žiperis! Par Ozo prieks, ļoti stabili spēlēja manuprāt Īstenībā par visiem prieks - ļoti labu spēli rādija, pat neskatoties uz to, ka tikai pārbaudes spēle. Gaidam sezonu un lai DINAMO UZVAR!

  +2 [+] [-]

, 2009-07-31 21:45, pirms 16 gadiem
Priekš pirmās spēles - cienīgi!

  +5 [+] [-]

, 2009-07-31 21:45, pirms 16 gadiem
Kur tad Ivara komentārs ?

  +1 [+] [-]

, 2009-07-31 21:45, pirms 16 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Jaa un patikami parsteidza duets Krepans & Andersons..
Bija normāli, bet varēja dzirdēt, ka komentētāji arī vēl nav formā ...

Starp citu, kad pie velna KHL rādīs cik līdz perioda beigām ? Es saprotu pirmajā sezonā, bet tagad ? ....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-07-31 21:49, pirms 16 gadiem
Labi, labi! Bet nu neko vēl nevar spriest, tā tik pirmā spēle! Vēl 11 priekšā, tad jau varēs izdarīt secinājumus! Prieks par Edgaru! Prieks par leģionāriem!!! Patīk komentētāji- slavena frāze: Laviņš lavās!!!
Par Laviņu runājot, spēka paņēmieni no viņa puses lieliski! Sandis atbild kā īsts kapteinis! Veiksmi turpmāk!

  +2 [+] [-]

, 2009-07-31 21:50, pirms 16 gadiem
Labs pirmssezonas sākums.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-31 21:50, pirms 16 gadiem
Dzeki tie6aam TAAADI malaci...

emm kpc Mikeelis nespeeleeja????

  -2 [+] [-]

, 2009-07-31 21:50, pirms 16 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: komentētāji līmenī nebūtu slikti arī uz sezonu šos atstāt
Viss bija labi tikai komentētājus lūdzu citus. Vienīgais ja šitie komentēs būs vairāk jāskatās klātienē spēles-arī labums jo Andersonu izturēt grūti, bet Kreipāns ir un paliek futbola speciālists.

  +3 [+] [-]

, 2009-07-31 21:50, pirms 16 gadiem
Aņisins palicis tāds pats nazis kā pagājušajā sezonā, KHL Flerī.

Patika kā OZO izbolīja acis, kad Armands šo sāka slavēt, Malači!

  -3 [+] [-]

, 2009-07-31 21:52, pirms 16 gadiem
No jaunajiem patika Meija un Pečura. Spruktu laukumā nevarēja manīt. Bet ja viņam ir 104 kg svars-tas priekš uzbrucēja ir par daudz. Labs spēka uzbrucējs būtu 90-95 kg. Spruktu uz trenažieriem nosist svaru.

  -4 [+] [-]

, 2009-07-31 21:52, pirms 16 gadiem
Kariya ir Miķelis Rēdlihs ar smadzenēm. Tā vietā lai ieskrietu aizsargos, Kariya atdod piespēli, līdz ar to tam ir kāds rezultāts.

Ozo vēl stipri tālu no formas. Pirmā perioda vairākumā varēja redzēt viņa pārākumu, bet vēlāk pagura un kļuva nemanāmāks.

Patika Laviņa agresivitāte, labi spēka paņēmieni un cīņasspars, tiesa bija dažas kļūdas.

Tās tādas pārdoms, protams vēl par agru spriest par patieso komandas un spēlētāju spēku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-07-31 21:54, pirms 16 gadiem
Ozo ļoti labi nospēlēja, ļoti gudras, precīzas piespēlas. Patika vēl kā no jaunajiem spēlē Meija var redzēt cenšās. Kopumā cepuri nost visi labi nospēlēja.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-31 21:54, pirms 16 gadiem
Malači!

  +9 [+] [-]

, 2009-07-31 21:54, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Un ko Tu gribēji tajā manā komentārā izlasīt?
Vai to,ka pārbaudes spēle kā jau pārbaudes spēle? Ar daudzām kļūdām un brīžiem haosu laukumā. Vai arī to,ka Ozo izskatijās viss sagurušākais?
Sveiks mans labais draugs Ivars77!!! Skatos formu nēesi zaudējis!!! :d Izklāsti savu viedokli par spēli!

  +2 [+] [-]

, 2009-07-31 21:54, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Un ko Tu gribēji tajā manā komentārā izlasīt?
Vai to,ka pārbaudes spēle kā jau pārbaudes spēle? Ar daudzām kļūdām un brīžiem haosu laukumā. Vai arī to,ka Ozo izskatijās viss sagurušākais?
par spēli kopumā

  +1 [+] [-]

, 2009-07-31 21:55, pirms 16 gadiem
Priekš pirmās spēles ok!

  +1 [+] [-]

, 2009-07-31 21:55, pirms 16 gadiem
Labs sākums jaunajai sezonai..
Cerēsim, ka būs tik pat labas beigas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-07-31 21:56, pirms 16 gadiem
un buus tikai labaak

     [+] [-]

, 2009-07-31 21:56, pirms 16 gadiem
jām mūsējie ir savā elementā man kautkā acīus iekrita karija kā viņš sibīriešus jājā kā mazos.

     [+] [-]

, 2009-07-31 21:56, pirms 16 gadiem
Sotnieks malochiks!!!

     [+] [-]

, 2009-07-31 21:57, pirms 16 gadiem
Meija jau gribeeja taadu pashu bulliiti ielikt kaa pret RDJ (Riigas Dinamo Juniors)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-07-31 21:59, pirms 16 gadiem
latviesi bija labaaki par legionaariem...

  -1 [+] [-]

, 2009-07-31 21:59, pirms 16 gadiem
Latviešu jaunajiem čaļiem kārtīgi jātrenē metienu precizitāte un tehnika, jo Kariya ar Ozoliņu iedos lieliskas piespēles. Man liekas, ka Hossa RD nemaz nav vajadzīgs, jo komanda var spēlēt kombicionālu spēli, un tāds individuālists tikai visu sabojātu. Vienīgais, kas nesatrauc, tie ir vārtsargi. Sastāvs ir OK, tikai jāpieslīpē precīzi metieni. Paldies!

  +2 [+] [-]

, 2009-07-31 21:59, pirms 16 gadiem
komanda uzvar
komentetaji labi
Ozo nepievila, klus tikai labak
darzins so sezonu sacis pamatigi
karijam laikam makslinieka dvesele, un vorbut bombardieris jau atrasts
patiesam labs hokejs prieks parbaudes speles
ja vel nem vera, ka turpmak hokejs paliks vel kvalitativaks, viss kartiba

  +3 [+] [-]

, 2009-07-31 22:00, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Spruktam vēl pa malām Hossu un Karsumu un šovs var sākties!
Un Ivanānu ik pa laikam laist uz medībām !

  +2 [+] [-]

, 2009-07-31 22:02, pirms 16 gadiem
patika Kreipāna 'bu... ripu'

  +1 [+] [-]

, 2009-07-31 22:02, pirms 16 gadiem
Acīs iekrita tikai divas lietas - Karijam labs slidojums, pat Kerču pēc slidojuma nedaudz atgādina, Ozoliņš spēlē prātīgi. Tas arī viss.

P.S.
Latvijas klubu hokejs iet uz augšu

  +2 [+] [-]

, 2009-07-31 22:03, pirms 16 gadiem
Tiesam laba sakariiga spele...ļoti patika Pečuras un Meijas darbība laukuma, aug jauni talantiigi latvieši!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-07-31 22:04, pirms 16 gadiem
visi spēlētāji ļoti iepriecināja! Vēl kādu uzbrucēju, ar vārtu garšu uz mēles gan varētu ielikt sastāvā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-31 22:05, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Kariya ir Miķelis Rēdlihs ar smadzenēm. Tā vietā lai ieskrietu aizsargos, Kariya atdod piespēli, līdz ar to tam ir kāds rezultāts.

Ozo vēl stipri tālu no formas. Pirmā perioda vairākumā varēja redzēt viņa pārākumu, bet vēlāk pagura un kļuva nemanāmāks.

Patika Laviņa agresivitāte, labi spēka paņēmieni un cīņasspars, tiesa bija dažas kļūdas.

Tās tādas pārdoms, protams vēl par agru spriest par patieso komandas un spēlētāju spēku.
Ljoti preciiza mikela reedliha definiicija 100% piekriitu

     [+] [-]

, 2009-07-31 22:06, pirms 16 gadiem
Bērziņš cer, ka ar Elisona numuru pārmantos arī viņa spējas, bet neveiklumu nav iespējams nomainīt.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-31 22:07, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: To cik labs tas RD hokejs būs varēs spriest, ka RD teiksim nospēlēs pārbaudes spēli ar Atlant.
Izdarīt jebkādas secijnājumus pēc spēles ar komandu, kas vispār tikai trenējušies, un nav pat uzspēlējuši ar savu farmu, ir stipri jocīgi. Un vel jo vairāk, ka RD trešā periodā bija stipri vājāki nekā Sibirj, jo vairs nevilka.
nevilka, jo zale tika kartigi stradats
es jau nesaku, ka tas ir galejais lemums , bet izskatas, ka buus labi ...
piekam, katram ir savs viedoklis, kas protams ir tikai labi
es izteicu savu un pienemu ari citu viedokli

     [+] [-]

, 2009-07-31 22:08, pirms 16 gadiem
ko sejeejs pirms speles par Hossu teica? nokaveju galveno...

  +3 [+] [-]

, 2009-07-31 22:09, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: To cik labs tas RD hokejs būs varēs spriest, ka RD teiksim nospēlēs pārbaudes spēli ar Atlant.
Izdarīt jebkādas secijnājumus pēc spēles ar komandu, kas vispār tikai trenējušies, un nav pat uzspēlējuši ar savu farmu, ir stipri jocīgi. Un vel jo vairāk, ka RD trešā periodā bija stipri vājāki nekā Sibirj, jo vairs nevilka.
Tev gadijumā nav depresija ? Ieslēdz LNT un paskaties Novoju Volnu
ar Pogučovu un Filju

  +2 [+] [-]

, 2009-07-31 22:09, pirms 16 gadiem
sticky rakstīja: ko sejeejs pirms speles par Hossu teica? nokaveju galveno...
to, ka ir nosūtīts piedāvājums un skatīsies, ko šis atbildēs, jo ar to, ko viņš gribēja saņemt, neviens KHL klubs nav gatavs maksāt

  +2 [+] [-]

, 2009-07-31 22:10, pirms 16 gadiem
sticky rakstīja: ko sejeejs pirms speles par Hossu teica? nokaveju galveno...
hossa bez darba pagaidam, piedavajums vinam izteikts, atbildes nava
kam mums vajadzigs cilveks, kas negrib rigaa spelet ?
lai tik dara sev to akunu un iet meklet naudinu citur
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-31 22:10, pirms 16 gadiem
Paldies puishiem,ka cinijas,nepadevas un speja uzvaret shaja svarigaja spelee!

  +2 [+] [-]

, 2009-07-31 22:11, pirms 16 gadiem
guntis86 rakstīja: Bērziņš cer, ka ar Elisona numuru pārmantos arī viņa spējas, bet neveiklumu nav iespējams nomainīt.
tas ir vinja dzimsanas numurs... un vai tad tikai elisons ir speeelejis ar 83... tad jaw pecura mums ir otrs semjonovs???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-07-31 22:12, pirms 16 gadiem
malachi Karija Iguldens norm pagaidaam Patika epizode kad karija un Anisins abi bija iemetiena abi taadi mazini apkaart taadi vechi

  +2 [+] [-]

, 2009-07-31 22:12, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Vai tev ir info,ka Sibirj treniņos muļķi laiž. Andersons jau pareizi teica, ka mēs nezinām ar ko viņi treniņos nodarbojas. Tad jau par RD ir vairāk info. Nekur nav dzirdēts, ka vismaz līdz šim viņiem dzītu iekšā baigo fizisko.
Protams, veidoklis ir tikai subjektīvs jēdziens.
nu laiz vai nelaiz, bet spriezu pec ta ko zinu, un zinu, ka dinamo pastradajusi kartigi ... un to vai nevelk, vai smagums vel kajas pec paris spelem jau labi vares manit

  +2 [+] [-]

, 2009-07-31 22:13, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nē, man nav depresija, bet Tev gan jau šķiet,ka sakāpis galvā, jo Tava mīļotā komanda ir vinējusi spēli, kam bez treniņa nolūka,nav nekāda cita jēga.
Ja šādām spēlēm būtu tikai treniņa jeega tad tas visticamaak ka nespeeleetu

  +5 [+] [-]

, 2009-07-31 22:13, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nē, man nav depresija, bet Tev gan jau šķiet,ka sakāpis galvā, jo Tava mīļotā komanda ir vinējusi spēli, kam bez treniņa nolūka,nav nekāda cita jēga.
trennins vai ne trennins, bet lai kaa tu sev to stastitu, uzvareta spele ir un paliek uzvareta spele

  +3 [+] [-]

, 2009-07-31 22:14, pirms 16 gadiem
Guevara rakstīja: Kur tad Ivara komentārs ?
atradīs atkal k-kādu sīkumu un varēs stutēt savu demogoģiju pret Dinamo

  +4 [+] [-]

, 2009-07-31 22:14, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nē, man nav depresija, bet Tev gan jau šķiet,ka sakāpis galvā, jo Tava mīļotā komanda ir vinējusi spēli, kam bez treniņa nolūka,nav nekāda cita jēga.
bet kādēļ tu dionamo tik ļoti un vienmēr noniecini ja pat tai spēlēi nav jēgas?

  +4 [+] [-]

, 2009-07-31 22:15, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nē, man nav depresija, bet Tev gan jau šķiet,ka sakāpis galvā, jo Tava mīļotā komanda ir vinējusi spēli, kam bez treniņa nolūka,nav nekāda cita jēga.
Tev laikam cita problēma , kautkas saistīts ar vecumu pāri 30 (nestāvēšana) !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-07-31 22:16, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Latvijas klubu hokejs iet uz augšu
Klubu? Daudzskaitlī!? Ogrē piķis parādījies?

  +3 [+] [-]

, 2009-07-31 22:17, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Par ko es arī runaju, ka pagaidīsim turpmākos notikumus, lai ko spriestu. Man piemēram ļoti interesē, kā RD izskatīsies turnīrā kopā ar Atlant. Vai arī kā viņi izskatīsies uz MnD fona.
Nu bet tam tak vispar nebus nekadas jegas jo tas ari bus parbaudes speles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-07-31 22:18, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Par ko es arī runaju, ka pagaidīsim turpmākos notikumus, lai ko spriestu. Man piemēram ļoti interesē, kā RD izskatīsies turnīrā kopā ar Atlant. Vai arī kā viņi izskatīsies uz MnD fona.
Turies Ivar, neļaujies izprovocēties
Mani interesē kā viņi izskatīsies KHL čempī, dzelzceļnieku kauss ir vnk hokeja pavērošana vasaras periodā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-07-31 22:20, pirms 16 gadiem
dzirdēju, ka LTV7 būs gan spēles laiks, gan noraidīto laiks. viss būs ok!

  +1 [+] [-]

, 2009-07-31 22:21, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Protams, joks, bet spēle beidzās ar ničoku,jo RD bullīšus pakāsa.
ha ha ... man jau te majas mazie fani sasutusi, ko sie tur vel bullisus met, ja jau uzvara roka
protams, ka visi velas redzet ka vini izskatisies uz atlant fona piemeram, bet to jau mes redzesim, par so konkreto speli, biju gaidijis, ka bus sliktak, bet bija tiiri labi

     [+] [-]

, 2009-07-31 22:22, pirms 16 gadiem
hokeja ripa rakstīja: dzirdēju, ka LTV7 būs gan spēles laiks, gan noraidīto laiks. viss būs ok!
uz so sezonu solija, malaci tureja vardu

     [+] [-]

, 2009-07-31 22:22, pirms 16 gadiem
resnais putns rakstīja: fanu atbalsts - sūdā....neviens nebija kas ar bungām piesit ritmu...kautko tur pashi ar balsīm mēģināja, bet nesekmīgi samērā. visu laiku praktiski bija klusums, vai arī kādi 10 entuziasti sauca dinamo, vai Rīiiga un tas arī viss...nesapratu nafig tik pasīvi un nebij kas uzsit bungas , jo bungas tur visu laiku kamerai priekshaa grozījas , tatad bija kadam...
Varbūt čals sajauca un paķēra basketbola bungu komplektu? Sanāk ka bungas ir bet hoķī tak tādas nedauzīsi

  -1 [+] [-]

, 2009-07-31 22:23, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Kariya ir Miķelis Rēdlihs ar smadzenēm. Tā vietā lai ieskrietu aizsargos, Kariya atdod piespēli, līdz ar to tam ir kāds rezultāts.

Ozo vēl stipri tālu no formas. Pirmā perioda vairākumā varēja redzēt viņa pārākumu, bet vēlāk pagura un kļuva nemanāmāks.

Patika Laviņa agresivitāte, labi spēka paņēmieni un cīņasspars, tiesa bija dažas kļūdas.

Tās tādas pārdoms, protams vēl par agru spriest par patieso komandas un spēlētāju spēku.
nju jaa normaali uzbrauks Mikelim.,.... ja kas vinjsh ir tiiri labs speeleetaajs... gribeetu redzeet tevi uz ledus...

     [+] [-]

, 2009-07-31 22:23, pirms 16 gadiem
Jaa visvairaak jaaizcelj Karija... tieshaam labs..!!! Kas zin... Mariana bra4ka paliidzeeja, varbuut Pola bra4ka arii paliidzees...!!
Veiksmi speelees...

     [+] [-]

, 2009-07-31 22:23, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Protams, joks, bet spēle beidzās ar ničoku,jo RD bullīšus pakāsa.
Nu bet sini spelee jau ar cinijaas par tadu lieta kaa uzvara un uzvareeja RD Vai tev skiet ka tajaas speles ciinisies par kaut ko citu???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-31 22:24, pirms 16 gadiem
pirmai speelei bij ok, ceru uz turpmaaku progresu, sarauj DINAMO....

  +2 [+] [-]

, 2009-07-31 22:24, pirms 16 gadiem
mekto rakstīja: uz so sezonu solija, malaci tureja vardu
tura un turēs vārdu, jo kurš gan cits cīnīsies par to, lai mēs visi redzētu labu hoķi, kā tikai LTV7
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-31 22:24, pirms 16 gadiem
Pietrūka klopes nedaudz,bet Ozoliņa piespēles vien ir miljonu vērtas,cita lieta kā tās prot izmantot.

  +2 [+] [-]

, 2009-07-31 22:25, pirms 16 gadiem
Tiešām skaists hokējs! Prieks skatīties!
Žēl ka Ogrē vairs nebūs uz ko skatīties!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-07-31 22:26, pirms 16 gadiem
Guevara rakstīja: Tev gadijumā nav depresija ? Ieslēdz LNT un paskaties Novoju Volnu
ar Pogučovu un Filju
Pilnīgi piekrītu komentam kuru Tu kritizē. Var runnāt par sodienas spēli, bet kopumā izdarīt kaut kādus secinājumus kurš būs labs kopumā kurš slikts pēc vienas spēles kad nezin īsti cik labi/slikti/ bija pretinieki, kad treniņi ir bijuši tikai nedēļu pie tam dzen fizisko augšā.
Daži fani jau pēc šodienas spēles tā saslavēsuši it kā redzētu ka mēs būsim KHL top komanda un iesim par pirmām vietām .
Man arī spēle patika arī Karija ļoti labs. Bet jāpaiet vēl laikam lai spriestu konkrēti kāds kurš būs. Es domāju ka Karija būs labs nejau spriežot pēc šodienas spēles bet gan pēc tā ka 2007 gadā viņš bija rezultatīvākais Somijas līgā. Un Iguldens bija rezultatīvākais iepriekšējā sezonā AHl savā komandā kura bija viena stiprākajām.
Kopumā bija pat ļoti labi, bet apzinos ka tā ir tikai viena spēle.
Un Tava piebilde par Jauno Vilni nevietā-man ļoti patīk gan Dinamo gan Jaunais vilnis un jo vairāk un dažādi šādi projekti būs jo lielākas izvēles iespējas mums būs.

     [+] [-]

, 2009-07-31 22:26, pirms 16 gadiem
hokeja ripa rakstīja: tura un turēs vārdu, jo kurš gan cits cīnīsies par to, lai mēs visi redzētu labu hoķi, kā tikai LTV7
he he, Viastans ganjau kraj skanoso un berze klusiba rokas

     [+] [-]

, 2009-07-31 22:27, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Un tagad Tu vari pieiet pie spoguļa,un pateikt sev-cik Tu esi gudrs, jo tik ilgi domāji,kamēr tomēr izdomāji baigo joku.
Bet tu vel ilgāk atrakstiji ! LOL!

  +1 [+] [-]

, 2009-07-31 22:28, pirms 16 gadiem
A un veel tagat tie visi blaaveji kuri te aardijaas ka atkal kaut kaadu punduri paneema nax vinsh mums vajadziigs tagat saka ka vinsh labi speele nesaprotu...

  +3 [+] [-]

, 2009-07-31 22:29, pirms 16 gadiem
vatsons2008 rakstīja: A un veel tagat tie visi blaaveji kuri te aardijaas ka atkal kaut kaadu punduri paneema nax vinsh mums vajadziigs tagat saka ka vinsh labi speele nesaprotu...
Trāpīts simtniekā !

  +2 [+] [-]

, 2009-07-31 22:29, pirms 16 gadiem
mekto rakstīja: he he, Viastans ganjau kraj skanoso un berze klusiba rokas
lai berzē....uzberzēs tik tulznas

  +5 [+] [-]

, 2009-07-31 22:30, pirms 16 gadiem
un kur palikuši visi trakie Karijas nolicēji?
Ontario, 2009-07-15 18:46, pirms 2 nedēļām, citēt
Vel viens liliputs, kurs pat AHL nav izcelies. Kur skatas Sejejs? Kuri tad bus kuri metis saibas vartos? Nu nejau tas liliputs aizsargs un sitas Karija. Ja butu vina bralis tad butu cita runa, bet sitas mazais burunduks jau nu nebus tas kurs aizstas Hosu. Gribetos zinat vai Sejejs vispar plano aizstat Hosu, ar kadu realu dzeku kuram ir NHL pieredze un kurs var mest golus katra spele?

Reksis, 2009-07-15 18:51, pirms 2 nedēļām, citēt
Jā un Pujaca vietā arī viens punduris ieradies.....

Latvieši paliek latvieši, nodirš pat tad, kad nav redzējuši reālā darbībā!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-31 22:31, pirms 16 gadiem
hokeja ripa rakstīja: lai berzē....uzberzēs tik tulznas
ha ha-perfekti

  -3 [+] [-]

, 2009-07-31 22:31, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Vienkārši es šaubijos vai uz tādu puņķaiņa tīņa komentāru ir vērts atbildēt.
Ja esmu tīns , tad tu jau esi pensionārs kurš kasa olas ?

  -1 [+] [-]

, 2009-07-31 22:32, pirms 16 gadiem
Guevara rakstīja: Ja esmu tīns , tad tu jau esi pensionārs kurš kasa olas ?
klau, var kads patikt un nepatikt, bet sada bernu, bezargumentu brauksana virsu nav smuka.

     [+] [-]

, 2009-07-31 22:33, pirms 16 gadiem
eddybear rakstīja: un kur palikuši visi trakie Karijas nolicēji?
Ontario, 2009-07-15 18:46, pirms 2 nedēļām, citēt
Vel viens liliputs, kurs pat AHL nav izcelies. Kur skatas Sejejs? Kuri tad bus kuri metis saibas vartos? Nu nejau tas liliputs aizsargs un sitas Karija. Ja butu vina bralis tad butu cita runa, bet sitas mazais burunduks jau nu nebus tas kurs aizstas Hosu. Gribetos zinat vai Sejejs vispar plano aizstat Hosu, ar kadu realu dzeku kuram ir NHL pieredze un kurs var mest golus katra spele?

Reksis, 2009-07-15 18:51, pirms 2 nedēļām, citēt
Jā un Pujaca vietā arī viens punduris ieradies.....

Latvieši paliek latvieši, nodirš pat tad, kad nav redzējuši reālā darbībā!!
Latvieshu mentalitaate es jau tad teicu lai vini ar taadu budzet pielasa staarus

  +3 [+] [-]

, 2009-07-31 22:34, pirms 16 gadiem
mekto rakstīja: klau, var kads patikt un nepatikt, bet sada bernu, bezargumentu brauksana virsu nav smuka.
Viss ir argumentēts ! nevajag tagad izdomāt , visi zina ka Ivars ir pilnīgais nulle ... Pats Ivars uzbrauc bez argumentiem !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-31 22:37, pirms 16 gadiem
resnais putns rakstīja: nē tu esi daunis , kuram nav ko darīt vasarā....

virsraksts ir - Dinamo izcīna pirmo uzvaru pārbaudes spēlē

čatot var inboxā draugos utt .... šausmoņi riktīgi te daudzi ir , tu arī ...
Nesaku ka esmu labāks nekā kāds , bet Ivars ir izņēmums !

     [+] [-]

, 2009-07-31 22:38, pirms 16 gadiem
Sakums lotii labs.. cerams ka saspelesies un ta tik turpinas..

  -2 [+] [-]

, 2009-07-31 22:38, pirms 16 gadiem
Guevara rakstīja: Viss ir argumentēts ! nevajag tagad izdomāt , visi zina ka Ivars ir pilnīgais nulle ... Pats Ivars uzbrauc bez argumentiem !
vins tikai izsaka savu viedokli , ja ari pasaka kadu tavumprat vai manuprat aplamibu, tas nezime, ka tu sava prata vari izdomat, ak vins ir pilnigs nulle, idiots, vai vel sazin kas cits
Tas ir vina viedoklis, tev ir savs, man ir savs, jaa viedokli nesakrit, bet tapec to sauc par diskusiju, nevis pokemonisku apsaukasanos

  +1 [+] [-]

, 2009-07-31 22:40, pirms 16 gadiem
mekto rakstīja: vins tikai izsaka savu viedokli , ja ari pasaka kadu tavumprat vai manuprat aplamibu, tas nezime, ka tu sava prata vari izdomat, ak vins ir pilnigs nulle, idiots, vai vel sazin kas cits
Tas ir vina viedoklis, tev ir savs, man ir savs, jaa viedokli nesakrit, bet tapec to sauc par diskusiju, nevis pokemonisku apsaukasanos
es piekrītu, ka mums katram ir savs viedoklis, bet vienkārši tā pat braukt augumā kādam, kurš ir diezgan skeptiski noskaņot un bez argumentācijas, tas ir diezgan zemiski!

  -3 [+] [-]

, 2009-07-31 22:41, pirms 16 gadiem
Guevara rakstīja: Viss ir argumentēts ! nevajag tagad izdomāt , visi zina ka Ivars ir pilnīgais nulle ... Pats Ivars uzbrauc bez argumentiem !
Tev kompleksi? ja Ivars ir 0 tad neaicini viņu uz diskusiju...

     [+] [-]

, 2009-07-31 22:41, pirms 16 gadiem
mekto rakstīja: vins tikai izsaka savu viedokli , ja ari pasaka kadu tavumprat vai manuprat aplamibu, tas nezime, ka tu sava prata vari izdomat, ak vins ir pilnigs nulle, idiots, vai vel sazin kas cits
Tas ir vina viedoklis, tev ir savs, man ir savs, jaa viedokli nesakrit, bet tapec to sauc par diskusiju, nevis pokemonisku apsaukasanos
Bla bla gara runa bez lielas jēgas , ja gribi zināt vārds nulle nenozīmē neko sliktu , bet tikai to ka cilvēks nav sasniedzis dzīve neko

  -1 [+] [-]

, 2009-07-31 22:41, pirms 16 gadiem
Tiri saturigs macs sanaca. Bet kas zin ka butu beidzies un cik kuram speki beigas butu vairak, ja ne tie daudzkartigie noraidijumi !!! Be taa forsi. Karija diezgan atrs liekas, tads riktigs mazais nazitis, Iguldens ar tika pamanits. ka bus ar Atlantu, ka dazi spriez, to jau redzesim velak.

p.s Minskas Dinamo velviens pamatigs papildinajums divu Somu izskata!!! Sie teme uz TOP3 ka minimums!

  -2 [+] [-]

, 2009-07-31 22:42, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Tev kompleksi? ja Ivars ir 0 tad neaicini viņu uz diskusiju...
Intresans niks , varbūt tev ir kompleks ?

     [+] [-]

, 2009-07-31 22:43, pirms 16 gadiem
Guevara rakstīja: Bla bla gara runa bez lielas jēgas , ja gribi zināt vārds nulle nenozīmē neko sliktu , bet tikai to ka cilvēks nav sasniedzis dzīve neko
Tu jau ar neizklausies pēc starptautiska, pasaulslavena koncerna valdes prezidenta

  -1 [+] [-]

, 2009-07-31 22:43, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Tu jau ar neizklausies pēc starptautiska, pasaulslavena koncerna valdes prezidenta
Parasts sportisks skolnieks

     [+] [-]

, 2009-07-31 22:46, pirms 16 gadiem
Komentētāji bija super!

     [+] [-]

, 2009-07-31 22:46, pirms 16 gadiem
vatsons2008 rakstīja: Latvieshu mentalitaate es jau tad teicu lai vini ar taadu budzet pielasa staarus
Kāda vēl tur mentalitāte? Labi, ja kādi 90% eSporta komentētāji ir sasnieguši 14 gadu vecumu. Ja Martins labi spēlēs arī KHL spēlēs, tad nebrīnīšos, ka lietotāji "Ontario" un Reksis" uz saviem 5. klases klases vakariem ieradīsies "Dinamo" kreklā ar Karijas vārdu uz muguras...

     [+] [-]

, 2009-07-31 22:46, pirms 16 gadiem
Guevara rakstīja: Bla bla gara runa bez lielas jēgas , ja gribi zināt vārds nulle nenozīmē neko sliktu , bet tikai to ka cilvēks nav sasniedzis dzīve neko
novelu tev kadreiz iemacities atbildet normali, un pamatojot savu sacito, vecaki nav iemacijusi, skolai ari laikam nesanaks, nekas pienaks dzives karta un izmacis
bet tagad tavas atbildes ir vairak bla, bla, nekaa manas
berniskiga apsaukasanas , tas ir viss, kas manams tavas atbildes
tev ir meraukla, pec kaa merit, kas skaitas sasniegums dzive kas nee ...
kas vienam ir milzigs sasniegums otram skiet nekas
tavs sasniegums butu, pakluset.

  +2 [+] [-]

, 2009-07-31 22:46, pirms 16 gadiem
Nu Sandis beigās pateica, trešo periodu spēlēja mierīgi, tik lai noturētu 2vu vārtu pārsvaru! Arī nogurums, Dinamieši visu spēli skrēja! Un vispār ko dod tas ka Sibir pēdējā trešdaļā palika ātrāki, neko, jo uzvarēja tāpat Dinamo!

  +2 [+] [-]

, 2009-07-31 22:48, pirms 16 gadiem
Guevara rakstīja: Parasts sportisks skolnieks
Tas labi ka sportisks, pārējais nāks ar laiku.

     [+] [-]

, 2009-07-31 22:48, pirms 16 gadiem
super, gaidaam vēl uzvaras. visas sezonas garumaa.

  -2 [+] [-]

, 2009-07-31 22:49, pirms 16 gadiem
mekto rakstīja: novelu tev kadreiz iemacities atbildet normali, un pamatojot savu sacito, vecaki nav iemacijusi, skolai ari laikam nesanaks, nekas pienaks dzives karta un izmacis
bet tagad tavas atbildes ir vairak bla, bla, nekaa manas
berniskiga apsaukasanas , tas ir viss, kas manams tavas atbildes
tev ir meraukla, pec kaa merit, kas skaitas sasniegums dzive kas nee ...
kas vienam ir milzigs sasniegums otram skiet nekas
tavs sasniegums butu, pakluset.
Ja esi tik gudrs , tad uzraksti grāmatu nevis sēdi pie datora.

  -1 [+] [-]

, 2009-07-31 22:50, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Tas labi ka sportisks, pārējais nāks ar laiku.
domaa, ka naaks?
uzmanies, ieliks tev tagad minusu vins, ko tad
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-07-31 22:51, pirms 16 gadiem
Guevara rakstīja: Ja esi tik gudrs , tad uzraksti grāmatu nevis sēdi pie datora.
kaa tu zini, ka neesmu jau uzrakstijis ? vaia ri tu ar so gribi pateikt, ka izglitoti cilveki pie datora nesez?
kartejo reizi brauc auzaas

  +2 [+] [-]

, 2009-07-31 22:52, pirms 16 gadiem
Vispār es labāk gribētu palasīt par sportu, par šo spēli ko cilvēki domā, ne tās muļķības, ko jūs tur tagad rakstat!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-31 22:53, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: Vispār es labāk gribētu palasīt par sportu, par šo spēli ko cilvēki domā, ne tās muļķības, ko jūs tur tagad rakstat!
rakstu izlasiiji
bet ko dariit, citreiz apnik tie smurguli

  -2 [+] [-]

, 2009-07-31 22:53, pirms 16 gadiem
mekto rakstīja: domaa, ka naaks?
uzmanies, ieliks tev tagad minusu vins, ko tad
Iebāz savu mīnusu kur dziļāk uz ilgu laiku ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-07-31 22:56, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Iesaku bez fizkultūras stundām skolā apmeklēt arī kādas humanitārās nodarbības, jo savādāk izaugsi par cilvēku par kuriem tautā saka-spēks ir,tad prāta nevajag. Tipa grāvracis.
Vismaz nebūšu zadrots kā tu , kurš pats nebūdams sportists sēž te un raksta murgus...

  +2 [+] [-]

, 2009-07-31 22:56, pirms 16 gadiem
Volx rakstīja: ===========
Esmu ieverojis ka Pečura katru gadu arvien lempigaks paliek ko šī spēle arī apstiprinaja.Ja junioru vecuma viņs kā tanks varēja iziet cauri tad te viņs labakja gadījuma paliek bez ripas vai atrodas uz ledus.
Šosezon vajadzētu izšaut...ja nē paliks mums kārtējais perspektīvais dāņu līgas līmeņa spēlētājs

  +1 [+] [-]

, 2009-07-31 22:57, pirms 16 gadiem
mekto rakstīja: rakstu izlasiiji
bet ko dariit, citreiz apnik tie smurguli
Rakstu es nelasīju, jo spēli redzēju!
Taču ir velme palasīt, ko eksperti domā par sākumu!
Vnk ignorē tos šmurguļus!

  +1 [+] [-]

, 2009-07-31 22:58, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Šosezon vajadzētu izšaut...ja nē paliks mums kārtējais perspektīvais dāņu līgas līmeņa spēlētājs
Nu ja Pečuram dos iespēju, tad ar viņš izšaus! To jau pierādīja šī spēle! Puisis centās, kaut netrāpija pa vārtiem, bet rāvās uz priekšu!

  +2 [+] [-]

, 2009-07-31 22:59, pirms 16 gadiem
Karija tik meistariigs spelētājs,man liekas kad viņš bija šīs spēles zvaigzne tā pat kā Masaļskis!
Tā tik turpināt Dinamo Rīga

  -1 [+] [-]

, 2009-07-31 23:00, pirms 16 gadiem
Guevara rakstīja: Vismaz nebūšu zadrots kā tu , kurš pats nebūdams sportists sēž te un raksta murgus...
piedod un atvaino, bet tu esi idiots!
kads te sakars busanai vai nebusanai par sportistu? tu pats maz redzi ko raksti? iesaku atrak pienemties prata un bumbas padzenasanu atlikt malina, vai nu ko tu tur dari reizi menesi ...
vari nemaz neatbildet ar saviem jelajiem tekstiem, kuri ir vairak paredzami nekaa tas, ka pec dienas nak nakts
tu citus sauka par nullem, bet pats esi pielidzinams kam zemakam
ar labu nakti

  -2 [+] [-]

, 2009-07-31 23:01, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: Rakstu es nelasīju, jo spēli redzēju!
Taču ir velme palasīt, ko eksperti domā par sākumu!
Vnk ignorē tos šmurguļus!
tiek jau darits, ieprieksejas komentaru lapas izskan ari pa kadai pratigai piezimei

  -2 [+] [-]

, 2009-07-31 23:02, pirms 16 gadiem
mekto rakstīja: piedod un atvaino, bet tu esi idiots!
kads te sakars busanai vai nebusanai par sportistu? tu pats maz redzi ko raksti? iesaku atrak pienemties prata un bumbas padzenasanu atlikt malina, vai nu ko tu tur dari reizi menesi ...
vari nemaz neatbildet ar saviem jelajiem tekstiem, kuri ir vairak paredzami nekaa tas, ka pec dienas nak nakts
tu citus sauka par nullem, bet pats esi pielidzinams kam zemakam
ar labu nakti
Velviens Zadrots tik uzpriekšu batanik !

  +1 [+] [-]

, 2009-07-31 23:03, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: Nu ja Pečuram dos iespēju, tad ar viņš izšaus! To jau pierādīja šī spēle! Puisis centās, kaut netrāpija pa vārtiem, bet rāvās uz priekšu!
Centīgs jau viņš ir, to nevar noliegt. Ja nopelnīs, tad tiks pie iespējas, bet piekrītu Volx ka šams pēdējā laikā tad robusts liekas, tapēc bik māc šaubas. Bet lai čalim izdodas.

  -1 [+] [-]

, 2009-07-31 23:04, pirms 16 gadiem
Guevara rakstīja: Velviens Zadrots tik uzpriekšu batanik !
ar tevi puika sen jau viss ir skaidrs vairak apr minusa uzspiesanu un jelam bezsakarigam atbildem, pilnigi nekko nemaki uzrakstit
...
bet lai jau tev veicas ka tikai pasam labi

  +1 [+] [-]

, 2009-07-31 23:05, pirms 16 gadiem
Guevara rakstīja: Velviens Zadrots tik uzpriekšu batanik !
Sorry bet es Tev nepiekritīšu, nav jābūt sportistam, lai komentētu. Labi atzīšos pats sen sen spēlēju hokji, bet nu viss jau sen pagātnē! Taču interese man pret hokēju ir saglabājusies vēl joprojām! Pret Hokēju es izturos ar cieņu!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-07-31 23:05, pirms 16 gadiem
mekto rakstīja: ar tevi puika sen jau viss ir skaidrs vairak apr minusa uzspiesanu un jelam bezsakarigam atbildem, pilnigi nekko nemaki uzrakstit
...
bet lai jau tev veicas ka tikai pasam labi
Darīt man nav ko likt tev mīnusu , tu pat to neesi pelnijis . ZADROTTTT!!

  +2 [+] [-]

, 2009-07-31 23:06, pirms 16 gadiem
To Guevaru nav jāņem vērā-taču pēc tekstiem redzams ka sajēga maza -laikam ir ,,sila jest uma ņinada,, piekritējs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:09, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Centīgs jau viņš ir, to nevar noliegt. Ja nopelnīs, tad tiks pie iespējas, bet piekrītu Volx ka šams pēdējā laikā tad robusts liekas, tapēc bik māc šaubas. Bet lai čalim izdodas.
Jā tas jau nav tas Pečura, kas bija pirms pāris gadiem, bet nu cerība mirst pēdējā! Džekam ir jāparāda ko māk, pēdējais laiks jau! Ja ne, tad ir aizstājēji! Tas pats Jekimovs, cerams ka neapstāsies un turpinās progresēt! Būs viens kārtīgs uzbrucējs!

  -2 [+] [-]

, 2009-07-31 23:09, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: To Guevaru nav jāņem vērā-taču pēc tekstiem redzams ka sajēga maza -laikam ir ,,sila jest uma ņinada,, piekritējs.
Intresanti kāds tu piekritējs? Pielaizītājs ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-07-31 23:11, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: Tas pats Jekimovs, cerams ka neapstāsies un turpinās progresēt! Būs viens kārtīgs uzbrucējs!
Lai pakonsultējas ar Aņisinu kā ar mazu augumu un minimālu gaļas daudzumu uz kauliem izdzīvot KHL...

  -2 [+] [-]

, 2009-07-31 23:11, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Klubu? Daudzskaitlī!? Ogrē piķis parādījies?
Tas bija sarkasms

  -1 [+] [-]

, 2009-07-31 23:12, pirms 16 gadiem
Ernesto Čegevara - bija izcils vadonis , revolucinārs .

  +1 [+] [-]

, 2009-07-31 23:12, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Vispār jaunie baigie malači, jo gana daudz momentus radija. Ja ar laiku spēs tos realizēt, tad RD ar laiku varētu parādīties laba 4 maiņa.
Tieši tā! Man lielākais prieks ir par jaunajiem! Meija, Jekimovs, Cinks + vēl jaunie Dinamisti!!! Aug spēcīga maiņa, Dievs dod tik viņiem neapstāties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-07-31 23:14, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Klau,gribu pārliecināties par Tavu intelektu.
Vai vari uz sitienu pateikt, kas bija Čegevara, ja reiz esi viņu izvēlējies par sava nika varoni?

Es jums varu viktorīnu par hokeju uztaisīt! Teiksim 5 jautājumi par hokeju, kurš pirmais atbild! Aiziet Ivar un Gevara piekrītat???

  +1 [+] [-]

, 2009-07-31 23:14, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Lai pakonsultējas ar Aņisinu kā ar mazu augumu un minimālu gaļas daudzumu uz kauliem izdzīvot KHL...
Aņisinu es apbrīnoju, augumā mazs, bet garā liels!!! Mūsu Robis ja turpinās strādāt, tad būs vēl labāks par Aņisinu!!! Ir jau vēl daudz darba jāpieliek, bet nu redzēsim kas būs ar laiku!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-07-31 23:15, pirms 16 gadiem
Guevara rakstīja: Intresanti kāds tu piekritējs? Pielaizītājs ?
Dzīvē intelekta piekritējs, sportā-galvenais pilnīga pašatdeve un godīgums. Hokejā galvenais ir ātrums, spēles lasīšana/gudrība/

  -1 [+] [-]

, 2009-07-31 23:15, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Ilgi gan Tev laiks pagāja, lai to izburtotu Vikipēdijā.
Varbūt pat zini kurās valstīs?
Bet tu vispār zini kurā valstī tu dzīvo ?

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:16, pirms 16 gadiem
taa gaidiiju sho speeli un puishi nepieviila, malachi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:16, pirms 16 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Ljoti patika kaa Karija speeleejaa!
Bet visi malachi

Hokejs asinīs! Tā pat kā brālim!

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:17, pirms 16 gadiem
detalizeta atskaite:
speles gaita krasi atskiiraas no rezultaata, bet speles sniegums tiek verteets virs videjaa limenja.
pasham negribot aciis iekrita krisiana redlika pavirshais sniegums, bet speles pedejaa sekundee,tad kad uudens jau bija sasmeelies mutee,kad kugjis jau bij teju nogrimis vins ataisnoja uz seviim liktaas ceriibaas un pedejaa sekundes desmitdaljaa ar savu filigraano vnk filigranto skjiilienu pa tukshiem vartiem pielika treknu punktu shai nevisai skataamajai sharaadei.
ozlolina spele mani simpatizeja,teikshu atklaati, nebiju gaidijis no vina taadu sniegumu,jo tomeer gadu bez aktiivaam hokej gaitaam apliecinaja ka ir deriigs shim khl hokej liimenim un uz dinamo fona ir viens no liireriem..
veel varu piebilst kad ginta meijas avantuuriskais soda metiena izpildiijums bij diezgan amizants, pat varetu teikt ka uzjautrinosh,bet cepuri nost par shadu augstasinigu meginajumu.
veel zem katras kritikas, aciis nevareeja neiekrist aleksandra nizevija garie mati kuri aiznema gandriiz 99% objektiiva.
protams gribetos uzslaveet muusu vaartu viira edgara masalska lielisko darbiibu ar tverej un atsitiencimdu,vins tiesam bij sev paredzeto uzdevumu augstumos lai neteiktu neko vairaak.
negribeetos iegrimt veel detalizetakaa apskataa,galu galaa tika parvareets tikai pirmais vilnis shajaa parbauzhu speelju ciklaa kaa saciit jaasaka- caaljus skaita rudenii.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-31 23:17, pirms 16 gadiem
ļoti patika, kā spēlēja visi jaunpienācēji un arī mūsu jaunie[gados]- Jekimovs, Cinks,Meija

  +1 [+] [-]

, 2009-07-31 23:18, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Slinkums jau ir vel ko klabināt uz klavas, bet lai notiek.
Vajag otra piekrišanu! Jautājumi viegli... Atteikšanās nozīmē zāģi!

  +1 [+] [-]

, 2009-07-31 23:18, pirms 16 gadiem
ozo paris labas piespeles iedeva, kuras protam,s netika izmantotas!

  +1 [+] [-]

, 2009-07-31 23:18, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: Vajag otra piekrišanu! Jautājumi viegli... Atteikšanās nozīmē zāģi!
ko vins tev var atbildet, labakaja gadijuma krievu vardus sarakstit ...
katra zina ivar paradi tam mulkim, kurs pat nezina, ka tas notika kubaa

  +1 [+] [-]

, 2009-07-31 23:19, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Slinkums jau ir vel ko klabināt uz klavas, bet lai notiek.
Neesmu hokeja eksperts , bet lai notiek. Tikai tas varētu būt kauktkā ārpus esporta ,piem.. skype , lai uzreiz varētu redzēt atbildes ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:19, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nu,gaidam 10 min. otras puses piekrišanu,ja nē,tad eju prom.
pfff

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:19, pirms 16 gadiem
super spēle
super Ozo
super Kariya
super komentētāji - labākie, kas LV ir un pie tam abi kopā.

prieks.
DI-NA-MO

  -1 [+] [-]

, 2009-07-31 23:20, pirms 16 gadiem
pz tandems rakstīja: detalizeta atskaite:
speles gaita krasi atskiiraas no rezultaata, bet speles sniegums tiek verteets virs videjaa limenja.
pasham negribot aciis iekrita krisiana redlika pavirshais sniegums, bet speles pedejaa sekundee,tad kad uudens jau bija sasmeelies mutee,kad kugjis jau bij teju nogrimis vins ataisnoja uz seviim liktaas ceriibaas un pedejaa sekundes desmitdaljaa ar savu filigraano vnk filigranto skjiilienu pa tukshiem vartiem pielika treknu punktu shai nevisai skataamajai sharaadei.
ozlolina spele mani simpatizeja,teikshu atklaati, nebiju gaidijis no vina taadu sniegumu,jo tomeer gadu bez aktiivaam hokej gaitaam apliecinaja ka ir deriigs shim khl hokej liimenim un uz dinamo fona ir viens no liireriem..
veel varu piebilst kad ginta meijas avantuuriskais soda metiena izpildiijums bij diezgan amizants, pat varetu teikt ka uzjautrinosh,bet cepuri nost par shadu augstasinigu meginajumu.
veel zem katras kritikas, aciis nevareeja neiekrist aleksandra nizevija garie mati kuri aiznema gandriiz 99% objektiiva.
protams gribetos uzslaveet muusu vaartu viira edgara masalska lielisko darbiibu ar tverej un atsitiencimdu,vins tiesam bij sev paredzeto uzdevumu augstumos lai neteiktu neko vairaak.
negribeetos iegrimt veel detalizetakaa apskataa,galu galaa tika parvareets tikai pirmais vilnis shajaa parbauzhu speelju ciklaa kaa saciit jaasaka- caaljus skaita rudenii.
Nu būtu jau labi, ja iemācītos pareizi spēlētāju vārdus un uzvārdus uzrakstīt! Par gramatiku vispār nerunāsim!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-07-31 23:20, pirms 16 gadiem
Jūs jautājumus ieraudzīsiet reizē un atbilde būs viens vārds! OK???

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:21, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Lai arī citi redz. Nav ko slēpties.
Un atbildēm ierobežots laiks, lai nemeklētu netā.
60 gadīgais pret tīnu hmm

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:21, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: Jūs jautājumus ieraudzīsiet reizē un atbilde būs viens vārds! OK???
ok
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:22, pirms 16 gadiem
nu kur jautājumi ?

  +1 [+] [-]

, 2009-07-31 23:24, pirms 16 gadiem


konkurss!!!

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:24, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Ok.
Kur jautājumi ? Viņš piečakarēja ?

  +1 [+] [-]

, 2009-07-31 23:24, pirms 16 gadiem
Būs interesanti!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:24, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Tas bija sarkasms
Bet te bija ironija

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:24, pirms 16 gadiem
Laba spele

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:24, pirms 16 gadiem
es degu nepacietībā

  +1 [+] [-]

, 2009-07-31 23:25, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: es degu nepacietībā
Vadītājs grimētavā aizķēries

  -1 [+] [-]

, 2009-07-31 23:25, pirms 16 gadiem
Man liekas, ka Jūs abus uzmeta, variet iet gulēt

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:25, pirms 16 gadiem
Vins laikam mekle pats info gogles tantee

  -1 [+] [-]

, 2009-07-31 23:26, pirms 16 gadiem
Ble Ivars drošvien ar to čalīti tagad sarunājas piem. pa skype un sarunā kā mani piečakarēt

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:27, pirms 16 gadiem
Guevara rakstīja: Ble Ivars drošvien ar to čalīti tagad sarunājas piem. pa skype un sarunājas kā mani piečakarēt
Nevajag jau pārspīlēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:28, pirms 16 gadiem
Guevara rakstīja: Ble Ivars drošvien ar to čalīti tagad sarunājas piem. pa skype un sarunājas kā mani piečakarēt
Vari iesildīties ar jautājumu - cik bijušie ASK/Ogre spēlētāji šodien bija laukumā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:28, pirms 16 gadiem
Jautājumi gatavi, Gaidu jūsu apstipr, ka esat gatavi?

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:29, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: Jautājumi gatavi, Gaidu jūsu apstipr, ka esat gatavi?
tie tak ir pārdeguši gaidot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:29, pirms 16 gadiem
nuuuuuuuuuu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:29, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: tie tak ir pārdeguši gaidot

negribi ārpus kārtas?

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:29, pirms 16 gadiem

Traki nepacietīgi cilvēki!

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:30, pirms 16 gadiem
1. Ar ķādu nr NHL spēlēja M.Lemjē?
2. Ilggadējs Bikova un Homutova maiņas partneris CSKA un PSRS izlasē?
3. Kura komanda PO "izsita" KHL 1. sezonas reg. čempionāta uzvarētājus?
4. Kurā štatā atrodas Skrastiņa komandas mājvieta?
5. Latvijas izlases ekipējuma menedžeris, izbijis hokejists

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:31, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: negribi ārpus kārtas?
3. ātrumā neatceros, pārējos zinu

  -2 [+] [-]

, 2009-07-31 23:31, pirms 16 gadiem
1.1
2.Balderis
3.Avangard
4.Kolorado
5.hz

uz dūlo atb.

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:31, pirms 16 gadiem
un tagad vajadzetu paverot ka cilveki googlee meklee kko

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:32, pirms 16 gadiem
Uz diviem pat es spēju atbildēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:32, pirms 16 gadiem
Kaa lai par PSRS izlasem zina piem cilveks,kuram tas valsts izjuksanas bridi bija 3 gadi?

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:33, pirms 16 gadiem
Man liekas, ka es jau zinu zaudētāju

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:33, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: 3. ātrumā neatceros, pārējos zinu
Vacais Avangards-Ufa!!!

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:33, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: 1. Ar ķādu nr NHL spēlēja M.Lemjē?
2. Ilggadējs Bikova un Homutova maiņas partneris CSKA un PSRS izlasē?
3. Kura komanda PO "izsita" KHL 1. sezonas reg. čempionāta uzvarētājus?
4. Kurā štatā atrodas Skrastiņa komandas mājvieta?
5. Latvijas izlases ekipējuma menedžeris, izbijis hokejists
1. 67
2. Fetisovs
3. AK Bars
4. Teksasa
5. Soštaks

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:33, pirms 16 gadiem
1. 66
2. kamenskis
3. -
4. Maiami
5. šostaks

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:34, pirms 16 gadiem
pareizas atbildes:
1. 66
2. Kamenskis
3. Avangard
4. Teksasa
5. Šostaks

Punktus skaitat paši

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:34, pirms 16 gadiem
ģeogrāfiskais fail

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:34, pirms 16 gadiem
3.jau toc bij avangards ne jau akbars

  -2 [+] [-]

, 2009-07-31 23:34, pirms 16 gadiem
Es vismaz neskatījos wiki , nevis kā pārējie rakstija jautājumus 10 min pff kauns

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:34, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: Vacais Avangards-Ufa!!!
neviens nav perfekts

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:35, pirms 16 gadiem
Guevara rakstīja: 1.1
2.Balderis
3.Avangard
4.Kolorado
5.hz

uz dūlo atb.
Izgāzies!!!

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:35, pirms 16 gadiem
ups, Dallasa

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:35, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: neviens nav perfekts
Viss ok! Neko Tev nepārmetu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:36, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: Izgāzies!!!
Cik smieklīgi ilgi rakstīji jautājumus nē ?

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:37, pirms 16 gadiem
ir OK vismaz no negatīvisma uz 10 min atbrīnojāmies

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:37, pirms 16 gadiem
Guevara rakstīja: Es vismaz neskatījos wiki , nevis kā pārējie rakstija jautājumus 10 min pff kauns
Es arī uzreiz atbildēju. Tāpēc jau kļūdījos, uzrakstot Kazaņu nevis Omsku. Par Fetisovu minēju (vispār, kura ir pareizā atbilde?). Un, jā, Lemjē bija laikam 66., par vienu skaitli kļūdījos. Tas, ka pirmais bija 6. cipars, atcerējos, jo savulaik pingvīnos mirdzēja 2 vīri ar septītā desmita numuriem.

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:38, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: Izgāzies!!!
Manuprāt Ivaram arī diezko spoži nav. 1 pret 2 atbildēm

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:38, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Ble,ātrumā aizmirsu, ka Kaža pārvācās uz Dalasas Stār.
Otro gan nezināju.
redz kā ir, es zināju grūtāko, no bērnības atcerējos...man viņu otrā maiņa brīžiem imponēja labāk par KLM...bet pēdējā pavasara notikumus jau aizmirsu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:38, pirms 16 gadiem
Malači , tā turpināt !

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:39, pirms 16 gadiem
Guevara rakstīja: Manuprāt Ivaram arī diezko spoži nav. 1 pret 2 atbildēm
Tev viena pareiza, bet Ivaram 3!!! Tā kā, pats zini...

  -1 [+] [-]

, 2009-07-31 23:39, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Labais.
Šītādus konkursiņus var biežāk uzrīkot tepat pie komentāriem.
Man arī īztenībā iepatikās , to es tev varu piekrist bez apvainojuma

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:39, pirms 16 gadiem
eu, bet pasakiet, cik un kuri bijušie ASK/Ogre spēlētāji šodien bija laukumā, a?!

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:40, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: Tev viena pareiza, bet Ivaram 3!!! Tā kā, pats zini...
Nākošreiz klāsies labāk zaudēt arī jāprot !

  -1 [+] [-]

, 2009-07-31 23:40, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: eu, bet pasakiet, cik un kuri bijušie ASK/Ogre spēlētāji šodien bija laukumā, a?!
4-5 varbūt

  +1 [+] [-]

, 2009-07-31 23:41, pirms 16 gadiem
Guevara rakstīja: 4-5 varbūt
nēē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-07-31 23:41, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: nēē
tu pats zini cik viņu tur bija ?

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:42, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: eu, bet pasakiet, cik un kuri bijušie ASK/Ogre spēlētāji šodien bija laukumā, a?!
2

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:42, pirms 16 gadiem
Es tik zinu 1nu!!!

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:43, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: 2
nēē

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:43, pirms 16 gadiem
Guevara rakstīja: tu pats zini cik viņu tur bija ?
aha, uz roku pirkstiem var saskaitīt

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:43, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: aha, uz roku pirkstiem var saskaitīt
3 ?

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:43, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: eu, bet pasakiet, cik un kuri bijušie ASK/Ogre spēlētāji šodien bija laukumā, a?!
1

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:44, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: nēē
tad trīs

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:45, pirms 16 gadiem
Guevara rakstīja: 3 ?
Lūdzu, uzvārdus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:45, pirms 16 gadiem
Sprukts, Pečura un Durdins. Pēdējo biju piemirsis.

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:45, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Lūdzu, uzvārdus!
Pečura ir viens!!!

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:46, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Lūdzu, uzvārdus!
Pečura
Durdins
Širokovs

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:46, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Sprukts, Pečura un Durdins. Pēdējo biju piemirsis.
Nu tad beidzot, Durdinam taču veselas divas spēlēs Bebru sastāvā LAČ 06/07 sezonā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-07-31 23:48, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Nu tad beidzot, Durdinam taču veselas divas spēlēs Bebru sastāvā LAČ 06/07 sezonā
Nez pats viš tādu faktu atceras?

  +2 [+] [-]

, 2009-07-31 23:48, pirms 16 gadiem
daudzi ieveroja tikai 2 speletajus uz laukua - slaveno Ozo un kariju, man pasham ari ljoti labu iespaidu atstaja Karija, kaa ari masalskis nelaimes putns (59 min ideali un pedejaa minutee ielaiz riebigu golu), labi momentos nospeleja berzinsh, kaa ari parejie musu centri! vispaar visi patika kaa vienota komanda, nevar nevienam ta isti piekasities

  +1 [+] [-]

, 2009-07-31 23:51, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nu,moins.
Tad pasaki cik bijušie LM spēlētāji šodien bija laukumā?
Tu pats zini? trīs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:55, pirms 16 gadiem
Kautkā visi apklusa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-31 23:59, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nu,moins.
Tad pasaki cik bijušie LM spēlētāji šodien bija laukumā?
Masaļskis, Cipulis, Pujacs, Kr. Rēdlihs, Durdins, Širokovs. Cik sanāk? 6

     [+] [-]

, 2009-08-01 00:00, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Masaļskis
Kr.Rēdlihs
Cipulis
G.Pujacs
Zināju par Masaļski, Redlihu un Širokovu. Par Pujacu loģiski ka neiedomājos. Njā..Cipulis tak ir astoņdesmitais, tie visi tak Liepājā uzspēlēja...tas pats ar Durdinu

     [+] [-]

, 2009-08-01 00:03, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Zināju par Masaļski, Redlihu un Širokovu. Par Pujacu loģiski ka neiedomājos. Njā..Cipulis tak ir astoņdesmitais, tie visi tak Liepājā uzspēlēja...tas pats ar Durdinu
Es visus tos, kas uz jautājuma zīmes, pārbaudīju eurohockey
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-01 00:06, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Es visus tos, kas uz jautājuma zīmes, pārbaudīju eurohockey
Malacis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-08-01 00:12, pirms 16 gadiem
kaa pareizaak - Lauris Daarzinsh vai Lauris Draazinsh?

     [+] [-]

, 2009-08-01 00:44, pirms 16 gadiem
Guevara rakstīja: Parasts sportisks skolnieks
pamatskolnieks, visticamāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-08-01 04:01, pirms 16 gadiem
šitik sūdīgi komentētāji nekad nav bijuši. atgrieziet vismaz zaharovu

  -1 [+] [-]

, 2009-08-01 04:24, pirms 16 gadiem
njaa, kad komanda uzvar tad protams viss ir ok, bet ja zaudeetu, noteikti buutu komenti, ka tas tur nospeeja netaa, jaunie vispaar kaa suudi vagaa!!! paarbaudes speeles jau daudz neizsaka par komandu, jaaskataas sezonas rezultaatus! pirmaa speele pret KHL pret Salavatu, jau peec shis speeles vareesim daudz maz spriest, speesim mees tureeet liidzi KHL vadoshajaam komandaam vai nee, jo Dinamo sastaavs ir krietni mainiijies, it iipashi legionaari, zeel protams, ka Hossa nepalika, man vinjs visvairaak patika Dinamo komandaa! cereesim, ka jaunie legionaari tikpat veiksmiigi spees aizvietot tos, kas bija pagaajshgad!Pats galvenais, ka tagad mums ir divi lieliski vaartsargi, Masaljskis, Pruseks! Pruseks sevi pieraadiija KHLaa, bet Masaljskis Pasaules Cempionaataa! Ljoti liela noziime buus tam, kaa iesaaks sezonu legionaari, jo kaa bija redzams pagaajushgad, tad legionaari sita ekshaa dzaudz vairaak par museejiem!!! Domaaju, ka peec PC latvieshu hokejisti arii spees iesist dzaudz vairaak nekaa iepriekshejaa sezonaa!!! Gaidu ar nepacietiibu pirmo speeli KHL! paarbaudes speeles mani iipashi neinteresee, ja nu vieniigi iepaziities ar komandu un atklaat jauno speeleetaaju dotiibas!

     [+] [-]

, 2009-08-01 08:43, pirms 16 gadiem
ļoti laba spēle
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-01 09:55, pirms 16 gadiem
izlasīju visus kometārus...ļoti interesanti jums te beigās gāja...vēl gribēju pateikt, ka ar ļoti bieži neesmu bijis vienisprātis ar Ivara komentāriem, tomēr jāatzīst, ka šeit nav neviena komentāra, kur pat īpaši mēģinot, varētu piesieties....ko gan nevar teikt par dažu labu citu

  +1 [+] [-]

, 2009-08-01 10:01, pirms 16 gadiem
Ozoliņš +2
Sotnieks +2
Ņiživijs +3
Cipulis +3
Iggulden +2
Laviņš +2
Kr.Rēdlihs +2
Dārziņš +3
Kariya +3
Cinks +1
Sprukts 0
Ankipāns +2
Jekimovs +2
Durdins +2
Galviņš +2
Sorokins 0
M.Širokovs +2
Bērziņš +1
Meija +1
Pečura +1

P.S.Patīkami pārsteidza Durdins un Širokovs, ja kaut vienu Pečura būtu iemetis arī būtu patīkami pārsteidzis, bet neiemeta. Sprukta maiņā Ankipāns ar Jekimovu normāli kapāja, taču pašu Spruktu nemaz nemanīja. Cerams, ka, ja ne nākamjā, tad aiznākamjā spēlē atvērsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-08-01 11:24, pirms 16 gadiem
Paldies LTV7, ka šo draudzības maču parādīja! Masaļskis, manuprāt, darbojās pārliecinoši, ja neskaita to kļūdu pirmā perioda pēdējā sekundē! Bet kā saka - viss ir labs, kas labi beidzas! Ozo spēle arī ļoti patika. Pārliecinošs - tas NHL gars iekšā nav zudis. Ilgā nespēlēšana Sandī nav manāma. Īsts kapteinis. No leģionāriem patika Karijas un Iguldena spēle. Iguldenam pirmie vārti. Karijam piespēle. Tiešām abi labi nospēlēja.

Lai veicas Dinamo! Regulārajā čempionātā, mēs atkal tos "Sibirj" sakausim! Uz priekšu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-01 15:37, pirms 16 gadiem
Nu, ko varu pateikt par sho speli.. Loti patikami parsteidza mainja Darzins, Kariya, Cinks.. Ar savu gudro speeli un aktivitaati.. Patikami parsteidz pats Kariya.. Gudrs, tehnisks un atgadina savu slaveno brali. Patikami parsteidza Sotnieks, Ozolins.. Bez rupjam kludam un labaam precizam piespelem.. Starp citu- skatos, ka ar numura nomainisanu- aktivaks palicis ari Berzins nevienu sliktu vardu par vinu negribejas pat teikt nu dzivosim redzesim, kas no ta iznaks sezonas gaita

  +1 [+] [-]

, 2009-08-01 16:03, pirms 16 gadiem
prieks par mūsējiem. forši ka jau pirmajā spēlē dārziņa maiņa iemeta( žetons Martinam),ja būs vēl Miķelis gan jau viņi arī sezonas laikā labi kapās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-01 19:17, pirms 16 gadiem
Malači tikai bullīšos gribējās redzēt kā met OZO!

     [+] [-]

, 2009-08-01 19:34, pirms 16 gadiem
Fjodorovs arī uz KHL. bļin vajadzēja viņu iekš RD dabūt tad mēs to KHL uzvarētu

  -1 [+] [-]

, 2009-08-01 19:43, pirms 16 gadiem
oskars11 a pa šņukuri negribi lai tev iedot. reklamists sasraņecs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-01 22:58, pirms 16 gadiem
IIZ 70 jeb ivars pa gadu ir progresējis students. Otrais kurss kā nekā Nekas personisks! Prieks, ka cilvēks, kurš teica, ka KHL nesekošot pat ar vienu aci, tagad analizē pat pārbaudes spēles.

     [+] [-]

, 2009-08-03 10:45, pirms 16 gadiem
Akmentinsh raksta autora darzinjaa.. biju projam shis 4 dienas, tagad speciali mekleju rakstu par speli... viena iemesla delj- lai uzzinatu ka laukuma darbojies, iejuties, spelejis- Sandis Ozoliņs, un esmu 100% parliecinats, ka lielakaa dalja devās spēli skatīt klātienē vai pa TV- tieshi Ozo deļ, bet izlasot rakstu, musu Sandis pat nav pieminets... domaju, ka varbut nemaz nav bijis laukumaa. Labi ka vismaz komentos ir shis tas! kam man parbaudes spele jazin speles gaita- interese, kaa shogad izskatas musu komandas hokejisti, ka jaunie speletaji! UN KAPEC GAN pec vieniem zaudetiem vartiem pretinieki butu shokaa, manuprat ta tik ir normala, turklat parbaudes speles epizode!

     [+] [-]

, 2009-08-03 11:09, pirms 16 gadiem
pz tandems rakstīja: detalizeta atskaite:
speles gaita krasi atskiiraas no rezultaata, bet speles sniegums tiek verteets virs videjaa limenja.
pasham negribot aciis iekrita krisiana redlika pavirshais sniegums, bet speles pedejaa sekundee,tad kad uudens jau bija sasmeelies mutee,kad kugjis jau bij teju nogrimis vins ataisnoja uz seviim liktaas ceriibaas un pedejaa sekundes desmitdaljaa ar savu filigraano vnk filigranto skjiilienu pa tukshiem vartiem pielika treknu punktu shai nevisai skataamajai sharaadei.
ozlolina spele mani simpatizeja,teikshu atklaati, nebiju gaidijis no vina taadu sniegumu,jo tomeer gadu bez aktiivaam hokej gaitaam apliecinaja ka ir deriigs shim khl hokej liimenim un uz dinamo fona ir viens no liireriem..
veel varu piebilst kad ginta meijas avantuuriskais soda metiena izpildiijums bij diezgan amizants, pat varetu teikt ka uzjautrinosh,bet cepuri nost par shadu augstasinigu meginajumu.
veel zem katras kritikas, aciis nevareeja neiekrist aleksandra nizevija garie mati kuri aiznema gandriiz 99% objektiiva.
protams gribetos uzslaveet muusu vaartu viira edgara masalska lielisko darbiibu ar tverej un atsitiencimdu,vins tiesam bij sev paredzeto uzdevumu augstumos lai neteiktu neko vairaak.
negribeetos iegrimt veel detalizetakaa apskataa,galu galaa tika parvareets tikai pirmais vilnis shajaa parbauzhu speelju ciklaa kaa saciit jaasaka- caaljus skaita rudenii.
daudz vairak par speli uzzini, piemeram no shada komenta! bet kas tie bij par sodinjiem?