Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Lietotāja viedoklis: Kas notiek ar "Dinamo"?

Andrejs Siliņš

Lietotāja viedoklis: Kas notiek ar "Dinamo"?
Marsels Hosa.
Foto: Romualds Vambuts

eSports.lv piedāvā iepazīties ar lietotāja Hipotenūza viedokli par to, kas notiek ar Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) klubu Rīgas "Dinamo", kas piedzīvojis astoņas neveiksmes pēdējos desmit mačos.

Pēdējo desmit spēļu skaudrā statistika līksmi neizraisa - astoņi zaudējumi un tikai divas uzvaras. Vidusmēra latvietis šādu sēriju spētu sagremot, ja vien spēle būtu skatāma un desmitnieks būtu iztērēts lietderīgi. Diemžēl pēdējās divās spēles (ne)iespētais pat visoptimistiskākajos līdzjutējos raisījis Dombura cienīgu jautājumu - Kas notiek?

Nogurums - šī frāze jau kļūst par ikdienu spēlētāju nevarības izvērtēšanā. Bet kas patiesībā slēpjas zem šī vārda? Spēļu skaits taču abām komandām ir vienāds. Piekrītu, ka pēdējās spēlēs hokejistos varēja būt papildu sagurums - 20 dienās desmit spēles ir slodze pat Krievijā. Lai kā arī mēs censtos izvairīties no šī temata, tomēr ar kritisku aci jāpaskatās uz mūsējo meistarības līmeni un reālo atbilstību šai līgai.

Vien 18 no 50 kopējiem vārtiem guvuši latvieši (vai vismaz pilsoņi). Tanī pat laikā komandā ir seši leģionāri (Sperle punktus var gūt vien teorētiski) un 19 pašmāju profesionāļi. 23 spēļu laikā mūsējie guvuši vien 18 vārtus, jebšu 0.78 vārtus spēlē.
Jāteic gan, ka atlaist kādu būtu nevietā un nebūt tas pareizākais solis - šī komanda vieno izlases spēlētājus, lai tieši uzlabotu šo meistarību, nevis secinātu tās trūkumu.

Tomēr tas neliedz izvērtēt "Dinamo" patieso vietu KHL tabulā. Ļoti precīzi izteicās Ernštreits juniors - sākuma uzvaras nāca ar lielu patriotisma dopingu, taču šobrīd, kad eiforija pierimusi, meistarības ziņā netiekam līdzi nospraustajai latiņai. Spēlētāju virknē ilgi nav jāraugās - pat Latvijas līmenī pazudušais Bērziņš, Baltkrievijas līderis Rēdlihu Miķelis, Galviņš, Štāls, Bļinovs - vai šie spēlētāji atbilst NHL sekotājas KHL līmenim? Patiesībā varam būt apmierināti ar pašreizējo vietu tabulā, jo acīmredzami komandu velk vien leģionāri. Protams, ar tādu domu arī tie tika pirkti, tomēr pašmāju spēlētāju artava rezultātā mērāma vien ar "kapāšanos".

Meistarība nav vien ailīte, kurā ieskatāmies vien pirms pasaules čempionātā un bāli secinām, kādā ... atrodamies. Prasme vairāk kā 50 spēles nospēlēt salīdzinoši vienmērīgā līmenī ir meistarības pārbaudījums, pie kura esam apstājušies. Jāteic gan, ka šī divu nedēļu pauze būs labs atspēriena punkts, lai iekrātu tik ļoti vajadzīgo enerģijas lādiņu un vēlāk rādītu optimālo sniegumu. Turpmākā sezonas daļa solās būt īpaši skarba - šī "play-off" vieta vēl būs jānosargā un jāizcīna.

Ja kādu neapmierina rādītais sniegums, pirmkārt, būtu jāpaskatās uz sevi. Leģionāriem ko pārmest būtu nevietā - šaubos, vai Hosas 13 vārtus kāds latvietis pārspēs atlikušajā sezonas daļā. Patiesībā būtu jāpriecājas, jo ar ārzemniekiem izvilkām pilno lozi - 32 vārti ir vērā ņemams sasniegums ne tikai 23 spēļu mērogā. Arī Šuplers strādā godam. Tad kāpēc tomēr jūtam tādas mieles par šā brīža situāciju?

Acīmredzami Rīgas "Dinamo" ir saslavēts un sareklamēts pārāk daudz un bieži - eiforija iezagusies ne vien spēlētājos. Nu jau zaudējums pret "Nefthemik" un "Lada" tiek uztverts par personīgu apvainojumu. Der atgādināt, ka astoņi no desmit pašmāju "Dinamo" spēlētājiem Krievijas Superlīgas komandās uzņemti netiktu. Šobrīd skan pesimistiski, tomēr uzskatu, ka iekļūšana TOP16 būs labs sasniegums. Turēsim īkšķus par komandu arī turpmāk, tomēr ar mēru, citādi līdzjutēju kuluāros Rīgas "Dinamo" jau tiek iecelts blakus "Atlant" un "AK Bars".

  -1 [+] [-]

, 2008-10-30 16:54, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nu,tad mēģini caur ,,explorer''! Vai Tev kompis par vāju!
nu lāčus uz pusēm jau nerauj!

  -4 [+] [-]

, 2008-10-30 16:55, pirms 16 gadiem
Hiotenūza atkal izcelies?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-30 17:09, pirms 16 gadiem
tiem kas te runa par musu speletajiem arzemes. vai kads vel atceras ligumu summas Daugavinam,Bartulim,Kuldam.Karsumam........kuras bija publicetas esporta?musu knauzeriem ir kauns atklati pateikt,cik maz vini maksa Hossam......

  -1 [+] [-]

, 2008-10-30 17:12, pirms 16 gadiem
dimants peteris rakstīja: kam sads viedoklis ir vjadzigs,hipotenuzu ka baigo expertu paradit?to katrs normals kurs seko un izprot hoekju pats saprot,kas notiek nevajadzigs raksts.patik sitie gudrie zurnalisti ta sauktie,kuri pat nav nedz kados kursos gajusi nemaz nerunajot par zurnalistikas izglitibu
Taadus kaa tevi izoleet no esporta sabiedriibas....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-30 17:16, pirms 16 gadiem
dimants peteris rakstīja: kam sads viedoklis ir vjadzigs,hipotenuzu ka baigo expertu paradit?to katrs normals kurs seko un izprot hoekju pats saprot,kas notiek nevajadzigs raksts.patik sitie gudrie zurnalisti ta sauktie,kuri pat nav nedz kados kursos gajusi nemaz nerunajot par zurnalistikas izglitibu
klau gudriniek,uzraksti varbūt labāku rakstu!!?? manuprāt pietiekoši objektīvs un sakarīgs viedoklis tiek pausts šinī rakstā!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-30 17:20, pirms 16 gadiem
ka maksa ta strada,17-21vieta,teicams rezultats.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-30 17:42, pirms 16 gadiem
es arii peedeejaa laikaa varu reaali no speeles noskatiities vienu periodu - liidz saak jau likties ka citu komandu speeleetaaji pat kljushku tur pareizaak itkaa jau ir teiciens "lai kljuutu par labaako, jaaciikstas ar labaako" - cereesim ka piepildiisies

  -1 [+] [-]

, 2008-10-30 17:42, pirms 16 gadiem
Joptvai petiņ, tev ir talants! Vēl tik vajadzētu kaut ko kičīgu kā Novikam, un vispār būtu ekselenti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-10-30 17:50, pirms 16 gadiem
marciss77 rakstīja: klau gudriniek,uzraksti varbūt labāku rakstu!!?? manuprāt pietiekoši objektīvs un sakarīgs viedoklis tiek pausts šinī rakstā!!!
Ko gan tas analfabeets var uzrakstiit..

     [+] [-]

, 2008-10-30 17:57, pirms 16 gadiem
gothz rakstīja: Joptvai petiņ, tev ir talants! Vēl tik vajadzētu kaut ko kičīgu kā Novikam, un vispār būtu ekselenti!
Hipotenūza ir bijušais peto45?

     [+] [-]

, 2008-10-30 18:10, pirms 16 gadiem
Chikotilo rakstīja: Hipotenūza ir bijušais peto45?
Tieši tā

     [+] [-]

, 2008-10-30 18:10, pirms 16 gadiem
Dinamo grimst

     [+] [-]

, 2008-10-30 18:13, pirms 16 gadiem
Kozjols
Savickis
Kalvītis(vārtos)

  +1 [+] [-]

, 2008-10-30 18:18, pirms 16 gadiem
Garpeters rakstīja: Būtu interesanti uzzināt fanu viedokli par to,kuri trīs vietējie spēlētāji ir labākie Dinamo rindās?Mans variants:
1.Širokovs
2.Naumovs
3.Cipulis
3reiz paarlasiiju tavu viedokli, bet nesapratu - joks vai patiesiiba...

Naumovs piekriitu, bet izstaasti man, ko shirokovs ar cipu ir izdariijis!!!

     [+] [-]

, 2008-10-30 18:21, pirms 16 gadiem
Par Bērziņu autoram piekrītu, bet nu Galviņu nevietā pazemini - tas, ka 1 dzekam paveicās labā stilā apspēlēt, vēl neko nenozīmē.

  -2 [+] [-]

, 2008-10-30 18:23, pirms 16 gadiem
gothz rakstīja: Tieši tā
ķipa kas to buutu domajis

     [+] [-]

, 2008-10-30 18:25, pirms 16 gadiem
bet ja nopietni,kamēr vietējiem d..sa nesvils par savu vietu,ar zobiem un nagiem nekārpisies par vietu RD sastāvā ar izkrišanu uz nenoteiktu laiku uz fārmklubu,tikmēr nekas nemainīsies un meistarība tik augs rīgas krogos plātoties cik kruti ir un ka baigie meistari kļuvuši.Protams,tai pašā saucamajā fārmklubā reāli neviens ar nevar ko iebilst,jo pašiem vēl daudz jātrenējas.Kas attiecas uz pašu spēlētājiem,kas varētu dot ieguldījumu līmeņa celšanā,tad acīmredzot tiem zēniem vai nu ir citi plāni par savu karjēru,piedāvātā naudiņa par plānu,lai schpīlētu RD vai nu ir tik silti citur,ka netīk vairs sev sprandu lauzt KHL.

     [+] [-]

, 2008-10-30 18:27, pirms 16 gadiem
Hipotenūza rakstīja: ķipa kas to buutu domajis
Tu vispār baigajā autorā esi iekāpis

  +3 [+] [-]

, 2008-10-30 19:43, pirms 16 gadiem
Nu ir tā, ka mēs diemžel atpaliekam slidošana? fiziskā spēlē. Tas pats Neftehimiks, sakomplektēts no ražēniem, atriem, tehniskiem splēlētājiem.
Sitas un spej kaut ko paradīt - Redlihs. Vakar Dārziņš arī paris reizes paradījis sevi no labas puse. Ankipans, Širokovs, Niživijs - sitas kā var, Sotnieks spēle disciplinēti.
A tā statistika... Da hers ar viņu, tas vairāk izskatas pēc skolnieka apreķiņiem, ja mēs pieveicām Dinamo 4:3, bet Dinamo pieveica Ak Bars 2:0, tad mums jāvine ar divu vārtu parsvaru. Nu murgs minēt, vai latvietis samētis 13, vai nē. Vajag analizēt spēli, rakstīt par to, kā džeki veido uzbrukumus, kur ir trūkumi, kurš halture aizsardzība, kurš fiziski atpaliek, kurš miž iet uz "petaka", kas ar Naumova koncentraciju, ja viņš ķer bezcerīgus metienus, bet ielaiž pilnīgāko "lažu". Ja šīs viedoklis pretende uz nopietna raksta statusu - tad jāveic kaut kādu detalizētāku analīzi. Vispārīgi teikumi un otra šķira statistika. Var taču iedot iinformāciju par spēli vairākuma, mazākuma, viesos, mājas, iemētienos, ir svarīgākie dati, neka tē minēti.
Agrāk es nevarēju saprasts, kapēc izlases lideri dažreiz spēlē Danīja, nevis Krievija. Vakar redzējot Neftehimiku, sakomplektētu no krievijas vidusmēra špileriem - man diemžel, kļuva viss skaidrs.
Pirmais veiksmes vilnis tiešam beidzis. Bet tapātas - atbalstisim un būs arī uzvaras!

     [+] [-]

, 2008-10-30 19:50, pirms 16 gadiem
nesaprotu ko vispaar beerzinjsh dara dinaamo pat senos laikos opulskis bija lietderiigaaks kursh taapat nemaaceeja iemest...

     [+] [-]

, 2008-10-30 20:36, pirms 16 gadiem
Kas Jauns? rakstīja: Bet mani pats cienījamais I.Jurisona kungs savā blogā pieminēja kā ļauno lietotāju
jā šo es atceros arī!!!
Blogs: Mazliet par komentāriem

  -1 [+] [-]

, 2008-10-30 22:13, pirms 16 gadiem
Hipotenūza izteica visu PERFEKTI! Visu cieņu! PAREIZI!

     [+] [-]

, 2008-10-30 23:00, pirms 16 gadiem
gribētu izteikties par M. Rēdlihu.... viņš manuprāt loooooooti daudz izdara tā saukto melno darbu! cik noraidujumu par labu mums vins nav nopelnijis... lielāko dalu!

  +2 [+] [-]

, 2008-10-30 23:10, pirms 16 gadiem
Daļēji piekrītu autora viedoklim, daļēji nepiekrītu.... Katram savas domas.... Neuzskatu, ka mūsu spēlētāju meistarība būtu tik zemu metama, varbūt atvērsies arī mūsējie.... Kaut pēc 40 spēlēm.... Cerēsim! Bet, par komentāriem pie šī raksta.... Te jau 90% nev nekādu savu domu, labi ja vispār zin kā ripa un nūja izskatās.....
Rēdlihs šitāds, Dārziņš tāds, Širokovs vispār lupata..... Bļ*, kas Jums traucē spēlēt viņu vietā!? Ejiet uz RD un kapājiet, visi būsim starā par Jūsu "meistarību"....

  +1 [+] [-]

, 2008-10-30 23:20, pirms 16 gadiem
Diezin, kur palika visi tie, kas te kādu laiciņu atpakaļ teica: "Malači puikas, labi kapā, parādīja, ka RD nav nekāds lejas gala klubelis, Respect!" Tad visiem meistarības pietika, ja!? Tagad, kad ir melnā strīpa un zaudējumi, tad meistarība ir zudusi un klubs ir norakstāms, ja!? Forši.... Man kaut kā šis variants izskatās pēc tādas liekulības un tukšas bļaušanas.... Kad uzvar, tad atbalsta, kad zaudē, tad noraksta.... "Īsti komandas fani"

     [+] [-]

, 2008-10-31 13:03, pirms 16 gadiem
nu a ko teikt minskas dinamo, kuriem tikai 4 uzvaras? Mums ir jaunizveidota komanda, kas speelee jaunizveidotaa liigaa. Liidz shim gandriiz visi speeleetaaji speeleejushi vienas valsts chempionaataa, kur ne tuvu nav bijushi taadi paarbraucieni pa pus kontinentu uz speeleem. muusu komandai iz 3 mazaakaais budzhets liigaa..

es prieciigs par katru uzvaru un peec zaudeejumiem nenolieku komandu. uzskatu, ka muuseejie speelee ar maximaalu atdevi un to nedriixt nenoveerteet!

     [+] [-]

, 2008-10-31 14:20, pirms 16 gadiem
1.M.Rēdlihs
2.Tribuncovs
3.Sotnieks ar Naumovu.

     [+] [-]

, 2008-10-31 21:09, pirms 16 gadiem
hipo slava tev

     [+] [-]

, 2008-10-31 21:23, pirms 16 gadiem
Ne jau velti ir teiciens,ka vārtsargs ir puse no komandas...
Protams,ka stulbi ir cēloni meklēt tikai Masaļska prombūtnē,taču atcerēsimies arī,cik daudzas spēles viņš izvilka,atcerēsimies statistiku..
Nu,nebūtu bez Masaļska ne uzvaras pār atlantiem,ne arī citu,kuros viņš parādīja brīnumus,radot ticību panākumiem arī komandas biedros.. Ja ne tā,tad vieta tabulā jau būtu adekvāta pirms viņa traumas..Arī vecais,labais dinamo bez Irbes ne-kad nebūtu psrs vicečempions!
Naumovs ir pieņemams kā otrais numurs,diemžēl,viņa spēles maniere-atsitot ripas,neiedveš drošību ne aizsargiem,ne pašam un pretinieks to jauļ,sen atšifrējis un cenšas izmantot. Par Sperli vispār nav jēgas vairs runāt,jo par aizgājējiem saka labu,vai neko..
Kas (ne)notiek ar Bērziņu uzbrukumā,tāpat ir redzams,ļoti izbrīna Cipuļa (ne) varēšana..
Ja dažs labs noliek Šupleru,tad nezin kurš būtu tas treneris,kas ar šādu komandas sastāvu panāktu ko labāku,varbūt Haraldam kas izdotos..

     [+] [-]

, 2008-11-01 13:10, pirms 16 gadiem
Nekas nenotiek vienkaarsi leģionaariem ir melnaas dienas uznaaku6as, bet muusu latvie6i tik vien prot pa ledu vizinaaties!!!

     [+] [-]

, 2008-11-04 19:49, pirms 16 gadiem
es pilniibaaa piekrītu visam ,ko teica šis lietotājs!!visvairāk tam , ka komandu velk leģionāri!Kur pazudis baltkrievu zvaigzne Dārziņš>???