Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Kuldas "Jokerit" izsēj pārsvaru un izstājas no Špenglera kausa

Agris Suveizda

Kuldas "Jokerit" izsēj pārsvaru un izstājas no Špenglera kausa
"Davos" atzīmē vārtu guvumu
Foto: AP/Scanpix

Artūra Kuldas pārstāvētais Kontinentālās hokeja līgas klubs Helsinku "Jokerit" trešajā trešdaļā nenoturēja divu ripu pārsvaru un pagarinājumā Špenglera kausa ¼ finālā ar 4:5 atzina mājinieces "Davos" pārākumu.

"Davos" divreiz izvirzījās vadībā - vispirms trešajā minūtē izcēlās 18 gadus vecais Žeroms Portmans (1:0), bet 31. minūtē vairākumu realizēja somu aizsargs Ville Koistinens (2:1), kurš ikdienā pārstāv citu Šveices klubu "Tigers". Taču Juhamati Āltonens jau pēc minūtes un desmit sekundēm atjaunoja līdzsvaru (2:2), bet trešdaļas beigās Peters Regins jau deva "Jokerit" divu vārtu pārsvaru (4:2).

Tomēr mājiniekiem izdevās izglābties. 51. minūtē starpību līdz minimumam samazināja Mauro Jergs (3:4), savukārt Samuels Valzers 56. minūtē izrāva neizšķirtu (4:4). Vēl divas minūtes līdz pamatlaika beigām "Jokerit" tika pie vairākuma, kad Koistinens pazaudēja ripu laukuma centrā un tikai ar klupināšanas palīdzību liedza pretiniekam izslidot vienatnē pret vārtsargu. Vairākums gan palika nerealizēts, un nācās spēlēt piecu minūšu pagarinājumu pēc formāta trīs pret trīs.

Papildlaikā iniciatīva piederēja "Jokerit", kas izveidoja virkni teicamu izdevību, bet 80 sekundes līdz tā beigām uzvaru svinēja Davosa. Teicami nospēlēja Andress Ambīls, kurš ar ripu veica slaidu loku pa visu uzbrukuma zonu, ļoti labi ar korpusu nosedza ripu un individuālā reida noslēgumā atdeva spīdošu piespēli Gregorijam Sčiaroni, kuram atlika trāpīt tukšos vārtos (5:4). Pusfinālā "Davos" tiksies ar Kanādu, spēles sākums rīt plkst. 16:00 pēc Latvijas laika.

Helsinku "Jokerit" grupu turnīrā ar 3:5 atzina Manheimas "Adler" pārākumu, bet pēc tam ar 6:4 pārspēja Elvja Merzļikina pārstāvēto "Lugano" un grupā ieņēma otro vietu. Savukārt turnīra saimniece "Davos" zaudēja abās grupu turnīra spēlēs – 1:5 pret Jekaterinburgas "Avtomobilist" un 0:2 pret Kanādu. Kontinentālajā hokeja līgā "Jokerit" ar 78 punktiem 42 spēlēs ir savas divīzijas līdere un Rietumu konferencē ieņem otro vietu. Visā līgā Helsinku komandai ir piektā lielākā punktu summa. Savukārt "Davos" Šveices čempionātā ar 59 punktiem 32 spēlēs atrodas otrajā vietā, par sešiem punktiem atpaliekot no Cīrihes "Lions".

Vakara otrajā spēlē par ceturto pusfinālisti kļuva Jekaterinburgas "Avtomobilist", kas jau pirmajā trešdaļā guva trīs vārtus un ar 3:1 pārspēja Vācijas čempioni Manheimas "Adler". Pusfinālā Jekaterinburgas komanda rīt tiksies ar Merzļikina pārstāvēto "Lugano". "Avtomobilist" šosezon Kontinentālajā hokeja līgā ar 64 punktiem 44 mačos Austrumu konferencē ieņem astoto vietu, bet "Adler" ar 49 punktiem 32 spēlēs Vācijas čempionātā ieņem astoto pozīciju.

Spēļu kalendārs

DatumsGSpēleLaiks (LV)
26.12.TLugano – Adler6:3
26.12.KAvtomobilist – Kanāda1:2
27.12.TJokerit – Adler3:5
27.12.KDavos – Avtomobilist1:5
28.12.TLugano – Jokerit4:6
28.12.KKanāda – Davos2:0
29.121/4Jokerit – Davos4:5 P
29.121/4Avtomobilist – Adler3:1
30.121/2Kanāda – Davos16:00
30.121/2Lugano – Avtomobilist21:15
31.12FFināls13:00

Pieci iepriekšējie Špenglera kausa fināli

GadsUzvarētājaFinālisteRezultāts
2014.Geneve-ServetteSalavat Yulaev3:0
2013.Geneve-ServetteCSKA5:3
2012.KanādaDavos7:2
2011.DavosRīgas Dinamo3:2
2010.SKAKanāda4:3

  +1 [+] [-]

, 2015-12-29 19:46, pirms 9 gadiem
vaaaarti rakstīja: Uzaicināja, aizbrauc. Uzspēlē, nesanāk uzvarēt. Varbūt draudzības spēles. Uzspēlē hokeju.
Ja pats spēlē hokeju, tad zini, ka vēlme uzvarēt un speles azarts rodas ātri, citādi tas nebūtu vairs hokejs.
Turklāt papildus tam kā te jau rakstīja - KHL klubi parasti grib apliecināt sevi un līgas līmeni - par motivācijas trūkumu nevar būt runa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-12-29 20:08, pirms 9 gadiem
hilss rakstīja: Sākumā KHL klubiem tas turnīrs bija svarīgs lai reklamētu KHL un neparvelti uzvarēja 3 gadus pēc kārtas - Maskavas Dinamo, Minskas Dinamo un SKA. Taču pēdējos gados KHL klubiem tas ir kļuvis tik pat svarīgs kā čehiem vai vāciešiem. Kanādas izlase tomēr ir salasīta no Eiropas kanādiešiem un tā objektīvi ir spēcīgāka par klubiem, bet arī viņi Špenglērā nepavisām nekapā, bet rāda savu skīlu.
Tirst jau arī vajag ar mēru.
Ja Kolorado līgas klubiem šis turnīrs neko nenozīmētu, tad viņi uz to nebraukt. Pie tam ar diviem klubiem.

     [+] [-]

, 2015-12-29 20:08, pirms 9 gadiem
hilss rakstīja: Sākumā KHL klubiem tas turnīrs bija svarīgs lai reklamētu KHL un neparvelti uzvarēja 3 gadus pēc kārtas - Maskavas Dinamo, Minskas Dinamo un SKA. Taču pēdējos gados KHL klubiem tas ir kļuvis tik pat svarīgs kā čehiem vai vāciešiem. Kanādas izlase tomēr ir salasīta no Eiropas kanādiešiem un tā objektīvi ir spēcīgāka par klubiem, bet arī viņi Špenglērā nepavisām nekapā, bet rāda savu skīlu.
Man Tu to vari nestastit, zinu sitos tekstus . Ja nevar uzvaret, tad tas nozime ka negrib vienkarsi, ir vienigie nemotivetie,vienalga kadaa turniraa. ta pat kaa tavejie olimpisko zeltu nemaz negrib nevis nevar utt... ta pati vecaa dziesma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-29 20:15, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: DR vieta mani iepriecināja. 2 vieta bija laba, pat nedaudz pārsteidza labā nozīmē, bet skaidrs ka šis turnīrs nebūt nav nopietns pašatdeves ziņā. Dažus gadus centos skatīties turnīru, bet redzot kā laukumā spēlē, cik liela pašatdeve, vēlme cīnīties, tad vairs neskatos. Finālus vēl var paskatīties jo tad ir lielāka motivācija.
Pat izlašu spēlēs novembrī ir problēmas ar motivāciju un netikai mums.
Par Krievijas klubiem. Vienmēr priecājos ja Krievijas klubi Špenglera kausā slikti nospēlē. Jokerit ir somu klubs, tā kā nekāda sakara ar Krievijas klubiem. Cerams ka Automobilist izlidos jau nākošā spēlē. Sīkums bet patīkami.
Izklausies pēc tāda paša neveiksminieka kam atliek cerēt uz citu neveiksmēm lai piepildītu savu izniekoto dzīvi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-29 20:18, pirms 9 gadiem
jurixxx rakstīja: Izklausies pēc tāda paša neveiksminieka kam atliek cerēt uz citu neveiksmēm lai piepildītu savu izniekoto dzīvi
Nesapratu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-29 20:27, pirms 9 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Drīzāk, pārējās līgas nav tik vājas, cik mums te mēģina daži iestāstīt...
Tā jau ir, vienā no pēdējām KK izcīņām Francijas klubs finālā KHL klubu pieveica - šīs līgas no KHL vairs tālu neatpaliek, tomēr pēdējo gadu Špengleru rezultāti liecina, ka no Eiropas Top līgām KHL sāk atpalikt.

     [+] [-]

, 2015-12-29 20:28, pirms 9 gadiem
vaaaarti rakstīja: Kurbadu varēja uzaicināt. Nav nekad tik labā turnīrā kopā ar Laviņu spēlējuši. Nezin, kā iet tagad pa LV kausu?
Būtu jau forši, vienīgi sagrāves ar divciparu skaitļiem droši vien būtu garantētas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-12-29 20:42, pirms 9 gadiem
Davosa rakstīja: Būtu jau forši, vienīgi sagrāves ar divciparu skaitļiem droši vien būtu garantētas.
Domā, būtu tik traki? Kurbads spēlētu uz visiem 100 un grautu pretiniekus ar divciparu skaitli?

  -2 [+] [-]

, 2015-12-29 20:44, pirms 9 gadiem
Interesanti, kāpēc gan Jokerit šajā turnīrā laukumā gāja vīri, kuri KHL pat īsti nav spēlējuši?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-29 20:47, pirms 9 gadiem
vaaaarti rakstīja: Bildē ar centrā 96 numurs. Tas pats numurs, kas mūsu Bičevskim. Interesanta tēma, ko kuram klubam nozīmē šis turnīrs. Mūsu RīgasDinamo liekas spēlē finālā pret Davosu spēlēja ar otro vārtsargu. Un protams neuzvarēja. Kura komanda spēlē finālā ar otro vārtsargu? Iespējams par visiem 100 % DinamoRīga uzvaru toreiz šajā Špenglera kausā nevajadzēja vai negribēja.
Tieši par šo momentu tika pamatīgi aizrādīts Šupleram, jo tur bija kautkāda iepreikšēja noruna kurš vārtusargs kurā spēlē spēlēs un vienam vārtusargam šādā spēļu režīmā vienādi augstā līmenī nospēlēt ir ārkārtīgi grūti.
Bet principā zināma daļa taisnības Tev ir, domāju to sajuta arī organizatori un diezvai otreiz Dinamo tur uzaicinās - diemžēl!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-29 20:50, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Interesanti, kāpēc gan Jokerit šajā turnīrā laukumā gāja vīri, kuri KHL pat īsti nav spēlējuši?
Krievu komentētājs teica, ka viņiem šosezon daudz savainojumu esot

     [+] [-]

, 2015-12-29 20:50, pirms 9 gadiem
JankS rakstīja: Tieši par šo momentu tika pamatīgi aizrādīts Šupleram, jo tur bija kautkāda iepreikšēja noruna kurš vārtusargs kurā spēlē spēlēs un vienam vārtusargam šādā spēļu režīmā vienādi augstā līmenī nospēlēt ir ārkārtīgi grūti.
Bet principā zināma daļa taisnības Tev ir, domāju to sajuta arī organizatori un diezvai otreiz Dinamo tur uzaicinās - diemžēl!
Rautakalio ne Šuplers
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-12-29 20:59, pirms 9 gadiem
Smieklīgi šie mūžīgie strīdi par to, kurš uz cik % spēlē. Vēl jo vairāk, ne jau mūsu klubi. Latviešu lielākā slimība - pierādīt, cik krievs labs vai slikts.
Turklāt tā aizstāvēšana, ka klubs nesitās uz pilnu klapi ar ir muļķīga. Ja tā ir, tad tas neko labu neliecina par komandas attieksmi pret tās atbalstītājiem.
Es mierīgi varu pārdzīvot, ja DR sitās, bet zaudē. Bet manu cieņu tas zaudēs ar katru spēli, kurā nespēlēs ar pilnu atdevi. Un vienalga, vai tās ir pirmssezonas draudzības spēles, KHL, špengleris, ČL vai kas cits.

     [+] [-]

, 2015-12-29 21:02, pirms 9 gadiem
U20 čempī Šveice vadībā pret Kannādu.

  +2 [+] [-]

, 2015-12-29 21:05, pirms 9 gadiem
eziitis rakstīja: Smieklīgi šie mūžīgie strīdi par to, kurš uz cik % spēlē. Vēl jo vairāk, ne jau mūsu klubi. Latviešu lielākā slimība - pierādīt, cik krievs labs vai slikts.
Turklāt tā aizstāvēšana, ka klubs nesitās uz pilnu klapi ar ir muļķīga. Ja tā ir, tad tas neko labu neliecina par komandas attieksmi pret tās atbalstītājiem.
Es mierīgi varu pārdzīvot, ja DR sitās, bet zaudē. Bet manu cieņu tas zaudēs ar katru spēli, kurā nespēlēs ar pilnu atdevi. Un vienalga, vai tās ir pirmssezonas draudzības spēles, KHL, špengleris, ČL vai kas cits.
Zelta vārdi!

  +1 [+] [-]

, 2015-12-29 21:15, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Nesapratu.
nebrīnos.
īsts sporta līdzjutējs fano PAR kādu komandu, sportistu, izlasi. Ja nav par ko, tad par sporta notikumu kā tādu. Fanot PRET tā jau ir vājuma pazīme.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-29 21:16, pirms 9 gadiem
hilss rakstīja: Netroļļo jo Špenglers nav nekāds līgu līmeņrādis. To turnīru uzvar tikai paši šveicieši. Lūk -
15 gados tur ir piedaļījušies 12 klubi no Čehijas, bet uzvarējis nav neviens.
11 klubi no Vācijas, bet uzvarējis nav neviens.
7 klubi no Somijas, bet uzvarējis nav neviens.
11 klubi no Krievijas un uzvarējuši 3.
Vari paskaidrot kāpēc tā ir?

https://en.wikipedia.org/wiki/Spengler_Cup
Mes zinam atbildi-jo neviens cits uzvaret hokeja turniros negrib

Tapat ka KHL ari katru gadu tikai viens klubs grib uzvaret, parejie vienkarsi negrib un par labakajiem grib but tikai Radulovs un Mozjakins, parejie tikai atslido un vienkarsi negrib gut tos vartus.

Isak sakot tikai sveiciesu klubi grib uzvaret Spengleru un neviens cits, bet par nozelu viniem no pedejiem 10 Spengleriem ir izdevies pacelt tikai 4. Domaa pretinieki ir melojusi acis skatidamies sakot, ka negrib vinnet, bet isteniba slepeni planojusi uzmest sveiciesus un censties uzvaret? Te Kiselevam labs raidijums sanaktu, pilns sazverestibu un beigas klasiski atmaskotu patiesos vainigos-amerikancus!!!

     [+] [-]

, 2015-12-29 21:19, pirms 9 gadiem
hilss rakstīja: Netroļļo jo Špenglers nav nekāds līgu līmeņrādis. To turnīru uzvar tikai paši šveicieši. Lūk -
15 gados tur ir piedaļījušies 12 klubi no Čehijas, bet uzvarējis nav neviens.
11 klubi no Vācijas, bet uzvarējis nav neviens.
7 klubi no Somijas, bet uzvarējis nav neviens.
11 klubi no Krievijas un uzvarējuši 3.
Vari paskaidrot kāpēc tā ir?

https://en.wikipedia.org/wiki/Spengler_Cup
tā tak vieglāk nolikt hokeja "kaitnieku" KHL.

     [+] [-]

, 2015-12-29 21:25, pirms 9 gadiem
auto 1-0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-29 21:32, pirms 9 gadiem
vaaaarti rakstīja: Laba ziņa.
2-0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-12-29 21:34, pirms 9 gadiem
jurixxx rakstīja: nebrīnos.
īsts sporta līdzjutējs fano PAR kādu komandu, sportistu, izlasi. Ja nav par ko, tad par sporta notikumu kā tādu. Fanot PRET tā jau ir vājuma pazīme.
Tam es pilnībā piekrītu. Jau vairākkārt esmu rakstījis ka just pret kaut ko nav nekas labs. Fanot pret kaut ko ir vājuma pazīme (bez ironijas). Es savai sirdij nevaru pavēlēt. Jau no bērnības biju pret PSRS izlasi, tagad pret Krievijas klubiem. Ne pret ko citu PRET nejūtu-tikai pret krieviem. Piekrītu ka tas ir slikti, ka tas arī ir vājums, bet vismaz godīgi to pasaku.
Nekad nevienam neiesaku fanot, just pret kaut ko, ja tas ir iespējams.
Es sevi vairs nespēju mainīt , tas jau ir gadu desmitiem iegājies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja