Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Cienīgs zaudējums favorītiem

Cienīgs zaudējums favorītiem
Šodienas jubilārs un vārtu autors "Dinamo" rindās - Ģirts Ankipāns
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šodien Rīgas "Dinamo" pabeidza savu četru mājas spēļu sēriju "Arēnā Rīga", Kontinentālās hokeja līgas (KHL) ietvaros ar 2:3 (1:2, 0:1, 1:0) sīvā cīņā piekāpjoties viesiem no "Salavat Julajev".

Šovakar Rīgas "Dinamo" bija paveikuši lielisku darbu arēnas piepildīšanā, kam par nopietnu iemeslu kalpoja arī fakts, ka "Arēnā Rīga" viesojās hokeja grandi - "Salavat Julajev". Arī trešais stāvs šoreiz bija tiešām pilns, un atmosfēra solījās būt grandioza. "Dinamo" vārtos stājās pēdējā laikā stabili stāvošais Pruseks, bet viesiem no Ufas - pieredzējušais Vadims Tarasovs, kurš abu komandu pirmajā spēlē nostāvēja sausā ("Salavat Julajev" uzvarēja ar 4:0).

Pie pilnām tribīnēm turamies godam

Abas vienības spēli uzsāka lēnām taustoties, un pāris minūtes nevienai no komandām neizdevās neko prātīgu uzbrukumā izveidot. Spēlējot pret tik augstas raudzes pretinieku nācās vairāk aizsargāties savā zonā, kā rezultātā, jau ceturtās minūtes sākumā, noraidījumu par pretinieka kavēšanu ar nūju saņēma "Dinamo" spēlētājs Aleksejs Širokovs. "Salavat Julajev" izdevās izveidot pāris bīstamus momentus, bet Martins Pruseks darbojās pārliecinoši. Gandrīz visu mazākumā esošo periodu viesi vērpa uzbrukumu pie mūsu vārtiem, līdz Markam Hartiganam tomēr izdevās ripu izraidīt no "Dinamo" aizsardzības zonas.

8. minūtē vienam no šīsdienas jubilāriem "Dinamo" rindās Mārtiņam Cipulim izdevās lielisks reids uz pretinieku vārtiem, vārtus Mārtiņš Neguva, tomēr drīz vien saņēma divu minūšu noraidījumu, kuru, kā pēc grāmatas, izspēlēja "Salavat Julajev", izvirzoties vadībā ar 1:0. Vārtus pēc Mikeskas piespēles guva Leošs Černaks.

14. minūtē Rīgas "Dinamo" esot vairākumā lielisku izdevību neizmanto Marks Hartigans. Pēc neveiksmes neatgriežamies aizsardzībā, kā rezultātā Aleksejs Terešenko gūst vārtus mazākumā, izraujoties divatā ar Perežoginu pret vienu "Dinamo" aizsargu - 0:2.

Pusminūti vēlāk Rīgas "Dinamo" neizdodas izmantot vairākumu, bet, paliekot pretinieku zona, izdodas izspēlēt līdz labai metiena pozīcijai izspēlēt Novakam, kura metienu vārtu priekšā atvaira Tarasovs, bet klāt ir otrs šīsdienas jubilārs - Ģirts Ankipāns, kurš raida ripu tukšajos vārtos, panākot 1:2, un atpūtā dodamies ar vienu vārtu deficītu.

Soda minūšu skaits pēc 1. perioda
"Dinamo" - "Salavat Julajev"
8:6

Neizmantojam tās nedaudzās iespējas

Otrā perioda sākums ir mierīgs līdz pat perioda piektajai minūtei, kad viesu uzbrucējs Sidjakins ieslido "Dinamo" aizsardzības zonā un atmet ripu Radulovam, kurš uzreiz raida to vārtos, panākot 1:3.

Spēle turpināja ritēt diezgan mierīgi, nevienai no komandām nespējot izveidot bīstamus momentus pie otras komandas sargātajiem vārtiem. Perioda 12. minūtē abpusēju noraidījumu par rupjību saņem Širokovs un Radulovs. Spēlei turpinoties 4 pret 4, šķita, ka pie šādiem sastāviem "Dinamo" jūtas labāk. Rīdzinieki izskatījās gan ātrāki, gan veiklāki, gan arī vairāk dzīvojās pa pretinieku aizsardzības zonu.

Perioda 15. minūtē "Dinamo" radās iespēja 1 minūti un 11 sekundes spēlēt vairākumā 5 pret 3, bet arī šis vairākums tika izspēlēts maigi sakot bez izsalkuma pēc vārtiem. Pirms pēdējās trešdaļas komandas dodas atpūsties Rīgas "Dinamo" esot iedzinēju lomā ar 1:3.

Soda minūšu skaits 2. periodā
"Dinamo" - "Salavat Julajev"
4:16

Labas cerības izlīdzināt rezultātu

Trešo periodu Rīgas "Dinamo" hokejisti uzsāka aktīvi, bet jau ceturtajā minūtē tika noraidīts Marks Hartigans. Cenšoties atspēlēties, pēc tam izturot mazākumu, "Dinamo" hokejisti izskatījās zaudējuši daudz spēka (piemetot klāt neparocīgo izspēles kalendāru varēja jau prognozēt spēka trūkumu spēles izskaņā). Arī vienlīdzīgos sastāvos spēlējot, "Dinamo" brīžiem izskatījās esam mazākumā, un "Salavat Julajev" turpināja uzturēties mūsu aizsardzības zonā.

11. perioda minūtē laukumā dzīvību iedvesa un arī skatītājus atkal atdzīvināja mūsu bāliņu maiņa - Dārziņš, Bērziņš, Rēdlihs. Vispirms, pēc Dārziņa reida līdz pretinieku vārtiem, vārtus neizdevās gūt Miķelim Rēdliham, bet, pāris minūtes vēlāk, tas pats Dārziņš no vārtu aizmugures atrod brīvu Bērziņu vārtu priekšā, kurš samazina rezultāta starpību - 2:3.

Pirms tam vēl viesu uzbrucējs Radulovs, pilnā ātrumā traucoties uz Rīgas "Dinamo" vārtiem, savainoja mūsu vārtu sargu Martinu Pruseku, kurš tika nogādāts uz ģērbtuvēm, un viņa vietā stājās Sergejs Naumovs.

Nevar nepieminēt vēl 18. minūtē Rodrigo Laviņa iespēju izlīdzināt rezultātu esot brīvam no vārtu priekšas, bet šis moments tā arī palika neizmantots, spēlei beidzoties ar minimālu zaudējumu 2:3.

Domājams, ka atnākušie skatītāji varētu būt ļoti apmierināti ar "Dinamo" sniegumu pret Krievijas hokeja grandiem.

Soda minūšu skaits 3. periodā
"Dinamo" - "Salavat Julajev"
6:0

KHL regulārā sezona, 29. novembris

Rīgas "Dinamo" - Ufas "Salavat Julajev"
2:3 (1:2, 0:1, 1:0)

Vārtus guva:
"Dinamo" - 14:31 Ankipāns (Elisons), 54:30 Bērziņš (Dārziņš, Vestkots).
"Salavat Julajev" - 09:22 Antipovs (Čermaks, Mikeska) vairākumā, 13:57 Terešenko (Perežogins) mazākumā, 24:26 Radulovs (Sidjikins).

Soda minūtes:
18:22

Izmantotie resursi:
khl.ru

     [+] [-]

, 2008-11-29 23:09, pirms 16 gadiem
purva_velns rakstīja: Skatījos spēli pa tv, bija n-tie atkārtojumi. Radulovu šoreiz vainot nevar.
Tad jau labi, principā Radulovs ir diezgan nesavaldīgs,
un bieži spēlē uz noraidījuma robežas..

     [+] [-]

, 2008-11-29 23:10, pirms 16 gadiem
fans366 rakstīja: Reāli skatoties, Rīgas dinamiešiem vajadzīgs papildinājums. Hossa vairs nav tik sparīgs kā agrāk. Var redzēt, ka meistarības pietiek, taču sāk trūkt virzības uz vārtiem. Bet nekas, gan jau atvērsies. Citi leģionāri arī vien stipri pieklusuši. Saprotams, kāpēc viņi nav vajadzīgi NHL. Man nav saprotams, kāpēc nevarētu piesaistīt Karsumu un Daugaviņu. Varētu izīrēt viņus no NHL klubiem vai kā savādāk, jo NHL viņi nav vajadzīgi. Ja kāds saka, ka tas nav iespējams, lai paskatās uz krievu spēlētājiem. Ja vaina ir traģiskā naudas trūkumā, tad ir vien jāsecina, ka pa astes gala gala vien malsimies. Un kas ar tiem čehiem, kurus gribēja dabūt? Jāsaprot acīmredzmais - šādā sastāvā mēs play off nesasniegsim un nekas vairāk par skaistiem zaudējumiem nebūs iespējams. Kas ar Ozoliņu, varbūt vēl kaut kas iespējams. Vienvārdsakot, jāmeklē papildinājums un steidzīgi.
Papildinājums jāmeklē, bet no nosauktajiem var līdzēt tikai Karsums. Pārējie nav labāki par šobrīd spēlējošajiem RD.

     [+] [-]

, 2008-11-29 23:10, pirms 16 gadiem
fans366 nu tagad letiņi sākuši ir gūt vārtus kādus vēl papildinājumus...karsums nenāks uz KHL viņa mērķis ir NHL, bet daugaviņs nu par to gan nemācēšu pastāstīt...tam puisim pašlaik ir grūts periods

  -2 [+] [-]

, 2008-11-29 23:11, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: nu tiesneši šoreiz tiesāja mums par labu, žēloja mūsējos
Vot,vot!
Būtu interesanti uzzināt cik no skatītājiem bija Arēnā,lai paskatītos uz Salavat Julajev,un nevis tāpēc ka būtu baigie RD fani! Katru dienu tik krutas komandas jau LV neviesojas!

     [+] [-]

, 2008-11-29 23:12, pirms 16 gadiem
kafka rakstīja: Tad jau labi, principā Radulovs ir diezgan nesavaldīgs,
un bieži spēlē uz noraidījuma robežas..
Jā, Radulovs ir īsts "gorjačij finskij pareņ", bet šoreiz patiešām - apstākļu sakritība.

     [+] [-]

, 2008-11-29 23:12, pirms 16 gadiem
dievinu to atmosfēru
kas var būt labāks par labu hokeju labā atmofērā

  +1 [+] [-]

, 2008-11-29 23:14, pirms 16 gadiem
eldžī rakstīja: dievinu to atmosfēru
kas var būt labāks par labu hokeju labā atmofērā
Tā tas ir, bet labāks var būt zināms skaits punktu turnīra tabulā.

     [+] [-]

, 2008-11-29 23:24, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Vot,vot!
Būtu interesanti uzzināt cik no skatītājiem bija Arēnā,lai paskatītos uz Salavat Julajev,un nevis tāpēc ka būtu baigie RD fani! Katru dienu tik krutas komandas jau LV neviesojas!
Domāju vidējo skaitu varētu aprēķināt no šodienas apmeklējuma atņemot iepriekšējo spēļu apmeklējuma vidējo rādītāju un rezultātā iegūtu skatītāju skaitu ,tur iekšā daļa RD fanu , kas uz šo spēli nāca ar vēlmi redzēt SJ dzīvajā.

     [+] [-]

, 2008-11-29 23:28, pirms 16 gadiem
Spēle bij laba, atmosfēra arēnā vnk ideāla :O

     [+] [-]

, 2008-11-29 23:28, pirms 16 gadiem
labi spēle ok, bet... vajag punktus punktus, kāda jēga no smukas spēles ja nav punktu... piekritīšu te dažiem par to ka labāk vinē nesmukā spēlē, taču dabu tos svarīgos punktus. nešaubos ka dinamo spēlēs play offos domājams ka puiši dos vaļā pa pilnu klapi... lai veicās džekiem... sākumā uzticējas visi hosam, bet kad hosa vairs nevilkā tad mūsu čaļi sasparojās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-29 23:34, pirms 16 gadiem
nu tā kā šodien bija 6diena tā ieradās vairāki RD fani un protams ar dēļ SJ... es pats ar būtu aizbraucis tacu finansiālais stāvoklis neatļāva

     [+] [-]

, 2008-11-29 23:41, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: nu fire kā pruseks
Personīgi Tev atbildu - pirma spēle kur viņa sniegums bija tiešām labs. Labi, ka ir iejuties, bet ja skatijies rus lapas speles atkartojumus izbraukuma, ta dpamanītu ka Tas pats Sergejs tā stāv visulaiku ! Bet Pruseks malacis, ka iespēlējies. Sperlem nedeva iespeju sim iedeva, ta spozitīvi. Taču, ka jau minēju citi tā stāv visulaiku, un kad atnāks masaļskis, tad bus intresanti

     [+] [-]

, 2008-11-29 23:42, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: nu tā kā šodien bija 6diena tā ieradās vairāki RD fani un protams ar dēļ SJ... es pats ar būtu aizbraucis tacu finansiālais stāvoklis neatļāva
Nu ka kuram ar finansēm, man bija bet ģimenes dēļ braukt nevarēju skatities. Nekas nenožēloju aizbrauks citureizi!

     [+] [-]

, 2008-11-29 23:43, pirms 16 gadiem
kas par speeli...
parasti par taadiem neswilpj(peedeejaa minuutee) galvenais ka liinijtiesnesis bija blakus un visu labaak redzeeja (galvenais tiesnesis atradaas pretinieku laukuma pusee) un neswilpa, nee nu muuseejie tac newar panaakt izliidzinaajumu jaasvilpj...
veel bija divi nepatiesi sodi....

     [+] [-]

, 2008-11-29 23:46, pirms 16 gadiem
fans...karsums intervijā pateica ka viņa mērķis ir nhl

     [+] [-]

, 2008-11-29 23:48, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: fans...karsums intervijā pateica ka viņa mērķis ir nhl
Diemzēl, viņam tas nespīd. Te ir jābūt elastīgākam, jāfunktierē, ko var celt, un ko var nest.

     [+] [-]

, 2008-11-29 23:50, pirms 16 gadiem
tik žēl ka prusekam tagad savainojums... man pirmajā spēlē pret ladu drebēja visas malas kad pretinieks iegāja mūsu zonā ar sergeju jutos drošāk, bet tagad es ļoti uzticos prusekam... man patīk viņa spēle, jā masalam vēl būs sewi R2000 jāpierāda

     [+] [-]

, 2008-11-29 23:53, pirms 16 gadiem
purva velns kādēļ nespīd. es domāju ka ja tiks citā komandā tad ar kapās

  -1 [+] [-]

, 2008-11-29 23:54, pirms 16 gadiem
edk69 rakstīja: kas par speeli...
parasti par taadiem neswilpj(peedeejaa minuutee) galvenais ka liinijtiesnesis bija blakus un visu labaak redzeeja (galvenais tiesnesis atradaas pretinieku laukuma pusee) un neswilpa, nee nu muuseejie tac newar panaakt izliidzinaajumu jaasvilpj...
veel bija divi nepatiesi sodi....
šodien jau nu tiesnešiem nebij ne vainas... Patiesībā varēja vēl savas 3, 4 reizes Dinamo atstāt mazākumā.
No vienas puses smieklīgi, ka skatītāji arēnā pēc katras cīņas pie borta, kur beigās mūsu hokejists ir uz ledus, švilpj ārā tiesnesi - daiļslidošana arēnā nav un nebūs. No otras puses iespējams tas nedaudz iespaido tiesnesi un kādā momentā viņš nošvilpj vai nenošvilpj mums par labu.

kopsavilkums: ja zviedri, somi, čehi prasa krieviem ierakstus ar spēlēm, lai pārliecinātos, ka netiek pietiesāts krievu komandām, tad šīs spēles video droši var sūtīt.

     [+] [-]

, 2008-11-29 23:54, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: tik žēl ka prusekam tagad savainojums... man pirmajā spēlē pret ladu drebēja visas malas kad pretinieks iegāja mūsu zonā ar sergeju jutos drošāk, bet tagad es ļoti uzticos prusekam... man patīk viņa spēle, jā masalam vēl būs sewi R2000 jāpierāda
Nu masalam bus gruti tik dinamo rindas. Jo Pruseks spes but stabils ka Sergejs tad mums vispar gk mazas problemas atkrit...protams ja pruseks spes, jo gruti ta teikt, bet soreiz labi staveja nevaru piesieties. Nu jaskatas cerams trauma nav nopietna bet par gk neuztraucos, ja kas sergejs staves un ari nostaves. Cita runa ka uztrauc ka musejie nevis (gk) bet tieis aizsargi darosies izbraukuma, ka tik enbus ka atkal musu vienalga kvai gk avotinju apsaudis un mocis ka mazos...te domaju ka atkal speles tikai gk viens... ceru ta nebus un pusisi darbosies ar azartu!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-29 23:56, pirms 16 gadiem
Un ja tie kas raudaja bieži par tiesnešiem...nu šoreiz man vietam bija žēl SJ tā ka nevaram teikt, ka tikai pret mums tiesaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-30 00:00, pirms 16 gadiem
jā fire masalam būs grūti domājams ka pruseks būs stabils, bet kā ar naumčiku bus? ar aizsargiem atkal problēmas cik laviņs ir sācis normāli spēlēt tik tribuncovs rok

     [+] [-]

, 2008-11-30 00:04, pirms 16 gadiem
ar karsiku ir tā ka bostonai ir daudz labāku spēlētāju par karsiku un viņiem nav jāmaina pagaidām nekas,jo tāpat labi iet...kādā vājāka nhl komanda viņu paņemtu un gan jau būtu līderis... nu janičenoku gan neizprotu

     [+] [-]

, 2008-11-30 00:05, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: jā fire masalam būs grūti domājams ka pruseks būs stabils, bet kā ar naumčiku bus? ar aizsargiem atkal problēmas cik laviņs ir sācis normāli spēlēt tik tribuncovs rok
Ar Naumovu bus labi, stav labi un stabili, un piekasis nav, sajas speles butu stavejis izcili, ja sadi aizsargi speletu, par vinju vismazak uztraucos. Nevelti SJ un ska vins bija vilcejs un ari tagad var vilkt. Par pruseku tagad nedarisu galigo secinajumu-jaskatas ko radis turpmak. Nu kopuma patika ka sajas speles visi darbojas visi 5ci aizsardziba, loti palidzeja prusakam. bet ja saksies kas pirmstam ka musu komanda vienigais speletajs reali ir gk tad bus auzas. ceru ta nebus-atvaru negributagad nolamat, ir ta ka pamana jau tos kas visvairak laukuma un visvairak dara tapec kludas ari vairak redz. Nu jaskatas, tagad neceru ka plosisimies vai kasisim. Jatur sis limenis jaa bus zaudes bet bus ari uvaras es ceru

p.s. par masalski, eh nu agrak vajadzeja domat

     [+] [-]

, 2008-11-30 00:05, pirms 16 gadiem
fans366 rakstīja: Tas, ka mērķis ir NHL nenozīmē, ka kādu laiku nevar uzspēlēt KHL. Arī Čerepanovam, mūžīgo mieru, mērķis bija NHL, tomēr pagaidām bija nolēmis uzspēlēt Krievijā.
Diemžēl daudzi tā sauktie īstie latvieši nenovērtē iespēju spēlēt savās mājās un komandā. Janičenoks nievājoši izteicās par ASK komandu, lai gan patiesībā augstākam līmenim nebūt nav gatavs. Ne Spānijas, ne Krievijas līga ar normālu spēles laiku nespīd, bet visas citas komandas nav ne ar ko stiprākas par Rīgas kareivjiem.
aizbēgšana no AHL (kas nemaz nav tik vienkārši izdarāma) nozīmētu bye bye NHL. Nav viņš tāds megastārs, kurš pateiks - šodien paspēlēšu KHL, rīt Kuveitā, pēc tam būšu atpakaļ...

Vispār bik nesaprotu, ko Jūs tos sportistus noliekat. Viņi ar sportu pelna sev iztiku. 100% viņu darīšana, kur, kad, kā spēlēs!!!

     [+] [-]

, 2008-11-30 00:06, pirms 16 gadiem
fire piekrītu bija skaidri redzami grūdieni mugurā,bet tiesnesis žēloja

     [+] [-]

, 2008-11-30 00:10, pirms 16 gadiem
būs vel daudz uzvaru un aiziet rīga

     [+] [-]

, 2008-11-30 00:10, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: fire piekrītu bija skaidri redzami grūdieni mugurā,bet tiesnesis žēloja
tieši tā bet tagad tie bļāvēji tiesneši c..uu... utt kkur pazuduši via arī ka kurmīši zemē ierakušies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-30 00:13, pirms 16 gadiem
ir arī tās dažas spēles kurās es ar pasaku ko sliktu par tiesnešiem, bet šajā ir jāpaklusē jo saudzēja un SJ labi spēlē vairākumā, ja būtu doti tie sodi rezultāts varēja būt lielāks...

     [+] [-]

, 2008-11-30 00:13, pirms 16 gadiem
eziitis rakstīja: šodien jau nu tiesnešiem nebij ne vainas... Patiesībā varēja vēl savas 3, 4 reizes Dinamo atstāt mazākumā.
No vienas puses smieklīgi, ka skatītāji arēnā pēc katras cīņas pie borta, kur beigās mūsu hokejists ir uz ledus, švilpj ārā tiesnesi - daiļslidošana arēnā nav un nebūs. No otras puses iespējams tas nedaudz iespaido tiesnesi un kādā momentā viņš nošvilpj vai nenošvilpj mums par labu.

kopsavilkums: ja zviedri, somi, čehi prasa krieviem ierakstus ar spēlēm, lai pārliecinātos, ka netiek pietiesāts krievu komandām, tad šīs spēles video droši var sūtīt.
nebija soda... es seedeeju tiesi pie naumova waartiem nebija...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-30 00:15, pirms 16 gadiem
fans366 rakstīja: Kāpēc jābēg. Krievu komentētāji stāstīja par saviem spēlētājiem ( Avangard u.c.), kuri no AHL ar visām līgumsaistībām tika izīrēti krievu klubiem. Ufietis Radulovs bija skaļākais gadījums, bet bija arī citi ar daudz mierīgāku iznākumu.
tie kuri paariet uz khl izweelas naudu newis hokeju(augstaakaa liimeni)