Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Ozoliņš iekļauts KHL kārtas simboliskajā izlasē

Jānis Celmiņš

Ozoliņš iekļauts KHL kārtas simboliskajā izlasē
Sandis Ozoliņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Rīgas "Dinamo" kluba aizsargs Sandis Ozoliņš iekļauts Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) aizvadītās kārtas simboliskajā izlasē (spēlētāju vidū, kuriem jāpievērš uzmanību). Ozoliņš pret Mitišču "Atlant" komandu aizvadīja vienu no savām labākajām spēlēm KHL, palīdzot komandai atspēlēties no 0:4 un uzvarēt ar 6:5.

Ozoliņš dramatiskajā uzvarā pār Mitišču "Atlant” izdarīja divas rezultatīvas piespēles un nopelnīja visas spēļu kārtas labāko lietderības koeficientu (+4). Otrs aizsargs, kas iekļauts simboliskajā kārtas izlasē ir Sergejs Gimajevs, kurš palīdzējas Astanas "Baris" komandai ar 9:3 pārspēt Maskavas "Spartak" vienību, izdarot vienu rezultatīvu piespēli un nopelnot lietderības koeficientu (+3).

Par kārtas labāko vārtsargu atzīts Habarovskas "Amur" komandas mūris Aleksejs Murigins kurš mačā ar Čeļabinskas “Traktor” atvairīja visus 26 metienus, palīdzot sevis pārstāvētajai komandai izcīnīt uzvaru ar 2:0.

Kārtas simboliskās izlases uzbrucēju trijniekā iekļauti soms Mika Hannula (Ufas "Salavat Julajev"), Timofejs Šiškanovs no (Omskas "Avangard") un Džefs Plets (Minskas "Dinamo").

Izmantotie resursi:
khl.ru

 +62 [+] [-]

, 2010-01-29 16:47, pirms 15 gadiem
tā tik turpināt!!!

 +32 [+] [-]

, 2010-01-29 16:48, pirms 15 gadiem
apsveicu, lai veicas

 +56 [+] [-]

, 2010-01-29 16:49, pirms 15 gadiem
bija pelnījis

  +8 [+] [-]

, 2010-01-29 16:50, pirms 15 gadiem
malacis!

 +10 [+] [-]

, 2010-01-29 16:51, pirms 15 gadiem
Malacis. Pietam vēl pelnīti.

 +19 [+] [-]

, 2010-01-29 16:51, pirms 15 gadiem
Malacis, pelnīti.. Ozo meistarība nerūs..

 +57 [+] [-]

, 2010-01-29 16:52, pirms 15 gadiem
Kur ta nu ir tie, kas klaigā ka OZO laiks pensijā. Manā skatījumā OZO ar savu pieredzi ir fantastisks ieguvums Dinamo, ne tikai kā aizsargs, bet arī kā čalis kurā komanda ieklausās un respektē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-29 16:53, pirms 15 gadiem
Vai tad nav tā ka pirmo reizi kāds ir no Dinamo simboliskajā izlasē-ir bijuši nedēļas labākie spēlētāji. Interesanti kā veido simbolisko izlasi-ne jau pa dienām, pa kārtām arī grūti jo spēļu skaits ir atšķirīgs.

  +7 [+] [-]

, 2010-01-29 16:54, pirms 15 gadiem
Malacis! Viņš to bija pelnījis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-29 16:56, pirms 15 gadiem
viņa gados pēc tik lielas spēļu slodzes nospēlēt tik labu spēli - visu cieņu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: FUNS

  +1 [+] [-]

, 2010-01-29 17:04, pirms 15 gadiem
/dzied dziesmiņu/
kapitan kapitan ulibnieeesj!!! vedj ulibka eto flag korabļa!!!
Neesmu super hokeja speciāliste un par to kam ir pensijas laiks un kam nav, lai spriež paši spēlētāji un treneri.. bet viņš ir īsts kapteinis!

 +29 [+] [-]

, 2010-01-29 17:06, pirms 15 gadiem
Viasat igauņu komentētāji pēc OZO lieliskās piespēles Hosam tā arī krieviski (ar izcilu ikauņu akcentu) pateica:masterstvo proppitj nelzaa!
Abi estiņi ir īsti Dinamo fani,pēc mūsējo kārtēja gola seko kliedziens gandrīz vai brazīļu stilā,bet pēc bīstama momenta pie Dinamo vārtiemi,oi,oi !

  +1 [+] [-]

, 2010-01-29 17:17, pirms 15 gadiem
Malacis Ozo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2010-01-29 17:19, pirms 15 gadiem
pretīgi nozagts no kasjauns.lv

jānis celmiņš - kopī peistiņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-29 17:35, pirms 15 gadiem
manuprāt, Ozoliņš tikai tagad ir atgriezies hokeja ritmā. Ja skatāmies pēdējās spēles, viņš fiziski izskatās labāk, uzbrukumā viņu redzam arvien vairāk, un kļūdas ir arī palikušas mazāk - respektīvi, atgriežas tas Ozoliņš, kurš pirms gada meta mieru hokejam. Un nenoliedzami - visizšķirīgākajos brīžos, ko mēs mēdzam saukt par play off, tādi hokejisti iedvesmo, turklāt arī Sandis ir tas hokejists, kurš vienatnē var izšķirt spēli - vai nu uztaisot fantastisku reidu uz pretinieku vārtiem un atdodot filigrānu piespēli, vai arī noraujot pamatīgu ūdeni aizsardzībā un basta. Es nespiedzu no sajūsmas, taču redzu, ka kaulos čalis atgriežas sportiskais varējums

     [+] [-]

, 2010-01-29 17:35, pirms 15 gadiem
Vienvaardsakot - pelniiti!
P.S. Noskatiijos speeles atkaartojumu arii ieksh sportbox.ru, krievu komenteetaaji Ozolinju nevareeja beigt cildinaat visu otro un tresho treshdalju - aciimredzot pamatoti..

  +1 [+] [-]

, 2010-01-29 17:42, pirms 15 gadiem
redzeju tikai momentus no ATLANTA speles bet to ko redzeju tas bija vecai labais OZO kas NHL taisija skaistu speelti...ceru ka OZO pietiks speka visam spelem kas vel saja sezona ir!!!

     [+] [-]

, 2010-01-29 17:43, pirms 15 gadiem
OZO to ir pelniijis!!

     [+] [-]

, 2010-01-29 17:46, pirms 15 gadiem
Pelnīti....

  +3 [+] [-]

, 2010-01-29 17:52, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: 1) Kuri tad ir tie DR aizsargi, kas regulāri nekļūdās?! Manuprāt, visi laiku pa laikam aizsardzībā gāž podus;
2) Ozo ir DR rezultatīvākais aizsargs (5+15= 20 pts) un viens no tiem, pateicoties kuriem pēdējā laikā ir uzlabojusies Dinamo vairākuma realizācija;
3)Piekrītu, ka jātiecas uz viedokļu objektivitāti, taču cilvēki ir subjektīvas būtnes, tāpēc loģiski, ka reizēm piever acis uz savu favorītu kļūdām, un izceļ panākumus. Varu saderēt, ka arī Tev DR ir kāds favorīts, uz kura kļūdām komentos Tu pārāk dedzīgi nenorādi.
Jā man ir favorīti Dinamo bet tā nav norāda-protams ka ne uz katru sīkumu bet to daru-Man patīk Masaļskis/bet ir ļoti nestabils sezonas laikā/, Sprukts/bet uz laukuma izskatās kā neveikls lācis, bieži ne īsti trāpa ripai/ - norādīju uz savu favorītu kļūdām.
Droši vien brīnīsies un neticēsi-bet tā ir man galvenais favorīts ir Sandis-kam es visvairāk jūtu līdzi un pārdzīvoju- un tieši tapēc pārdzīvoju par viņa kļūdām. Neatceros ka būtu kādreiz centies būt neobjektīvs pret saviem favorītiem.

     [+] [-]

, 2010-01-29 17:54, pirms 15 gadiem
super!
OZO (fani)

     [+] [-]

, 2010-01-29 17:55, pirms 15 gadiem
skaisti un pelniti,piekritu ka mes visi esam subjektivas butnes un katram mums ir savs skatijums uz lietam,bet sandis sai spelu serijaa tiesaam bij ieveeriibas cieniigs,malacis,irds dzilumos es slimoju par vinju un visu latvijas hokeju!
sandi lai veicas!

  +3 [+] [-]

, 2010-01-29 17:57, pirms 15 gadiem
Jā izrādās taisnība-tādas simboliskās izlases nemaz KHL nav.
Vispār tad jau raksts ir pat bezkaunīgi meli-par KHL simbolisko izlasi.
Ne jau par Sandi-viņš nospēlēja tā ka varētu tādā iekļūt ja tāda būtu.
Vai tad sportacentra autoriem nav jānes atbildība par ko viņi raksta.
Gribu zināt kur autors atrada šo simbolisko izlasi un kur var iepazīties ar iepriekšējo kārtu izlasēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-29 18:04, pirms 15 gadiem
KHL nav tādu ''kārtas simbolisko izlašu''. Bet par to autoru atbildību - taisnība. Kādēļ tiek publicētas visādas muļķības?

  +1 [+] [-]

, 2010-01-29 18:06, pirms 15 gadiem
Озолиньш хочет оправдать выбор болельщиков

Защитник рижского «Динамо» Сандис Озолиньш, выбранный болельщиками в стартовую пятерку на «Матч всех звезд», сказал, что это событие стало для него настоящим сюрпризом.

— Вызов в сборную лучших игроков КХЛ стал для меня настоящим сюрпризом, — приводит слова Озолиньша корреспондент Sportbox.ru Александр Баранов. — Не думал, что болельщики так высоко оценят мою игру, я благодарен им за сделанный выбор. Конечно, я уже неоднократно участвовал в подобных матчах за океаном, но первый подобный опыт в России обещает быть незабываемым.

— Для вас будет принципиально победить в этой игре?

— Меня даже в товарищеской встрече может устроить только победа. Тем более, хочется показать свое индивидуальное мастерство, оправдать выбор фанатов. Да и победа в «Матче звезд» должна добавить положительных эмоций в преддверии решающей борьбы за место в плей-офф. sportbox.ru

  +2 [+] [-]

, 2010-01-29 18:07, pirms 15 gadiem
vecais buks nospēlēja gandrīz,kā savos labajos laikos,prieks bij skatīties...

     [+] [-]

, 2010-01-29 18:23, pirms 15 gadiem
Malacis, vakar tieshaam paraadija labu speeli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-01-29 18:29, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Es esmu viens no tiem kas saka ka Ozo laiks pensijā un neslēpju to arī tagad.
Jā ja Sandis spēlēs tā kā vakar tad protams viss ir ok - vispār pēdējā laikā patīk kā Sandis spēlē - pēdējās nedēļās, bet pirms tam bija drausmas-kļūdu sērijas viena pēc otras-vai tad to tu neredzēji-vārtu priekšā apvadīja tik primitīvi un pie tam regulāri.
Jāskatās objektīvi. Ja sandis spēlē labi kā tagad pat lieliski tad tas jāsaka, ja spēlē slikti tad to arī uzraksta, nevis te tie fani - Spruktu, Laviņu piemēram visu laiku noliek un Sandi vai Masaļski visu laiku slavē. Vai pats esi kādreiz uzrakstījis kad Sandis spēlē slikti.
UN vēl nespriež jau par spēlētāju pēc vienas divām spēlēm - bet sezonu kopumā-un kopumā vēl neesmu sapratis cik labs ir Sandis jo tik lielus podus var gāzt tikai viņš un tik ideālas piespēles , slidojumu, kopumā spēli arī var parādīt tikai Sandis.
Ja slavējam Sandi piemēram tas labi bet pēdējās spēlēs redzu arī lieliskas Sprikta piespēles-tikai kaut kā neredzu ka to fani atzīmētu-protams varbūt pieraduši jo Sprukts piespēles visu laiku labas dala, bet tomēr rakstām to ko redzam nevis pēc deguniem - meklē labo tajos kas patīk un slikto tajos kas nepatīk.
Izskatās, ka tev nav nemazākās sajēgas par to, kāda kalibra spēlētājs ir Ozoliņš un kāda ir viņa loma komandā, ja no hokeja neko nejēdz, tad neraksti muļķības.

     [+] [-]

, 2010-01-29 18:39, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Es esmu viens no tiem kas saka ka Ozo laiks pensijā un neslēpju to arī tagad.
Jā ja Sandis spēlēs tā kā vakar tad protams viss ir ok - vispār pēdējā laikā patīk kā Sandis spēlē - pēdējās nedēļās, bet pirms tam bija drausmas-kļūdu sērijas viena pēc otras-vai tad to tu neredzēji-vārtu priekšā apvadīja tik primitīvi un pie tam regulāri.
Jāskatās objektīvi. Ja sandis spēlē labi kā tagad pat lieliski tad tas jāsaka, ja spēlē slikti tad to arī uzraksta, nevis te tie fani - Spruktu, Laviņu piemēram visu laiku noliek un Sandi vai Masaļski visu laiku slavē. Vai pats esi kādreiz uzrakstījis kad Sandis spēlē slikti.
UN vēl nespriež jau par spēlētāju pēc vienas divām spēlēm - bet sezonu kopumā-un kopumā vēl neesmu sapratis cik labs ir Sandis jo tik lielus podus var gāzt tikai viņš un tik ideālas piespēles , slidojumu, kopumā spēli arī var parādīt tikai Sandis.
Ja slavējam Sandi piemēram tas labi bet pēdējās spēlēs redzu arī lieliskas Sprikta piespēles-tikai kaut kā neredzu ka to fani atzīmētu-protams varbūt pieraduši jo Sprukts piespēles visu laiku labas dala, bet tomēr rakstām to ko redzam nevis pēc deguniem - meklē labo tajos kas patīk un slikto tajos kas nepatīk.
da labi Tev, kas tad nekļūdās. Tas pats Laviņš pie zilās līnijas vienā spēlē divas reizes lažu nolaida. Vai tad Galviņš, Sorokins, Rēdlihi nav kļūdījušies, visi kļūdās.

  +5 [+] [-]

, 2010-01-29 18:39, pirms 15 gadiem
Nu nebija Ozo ļoti daudz redzēts parastam hokeja līdzjutējam.Bet,tagad ir skaidrs,kāpēc amerika viņu gribēja redzēt tik daudz zvaigžņu spēlēs.Šīs pēdējās divas piespēles ir jāliek hokeja mācību grāmatā.....Tā paņemt un sapurināt džekus,noņemu cepuri....

  -2 [+] [-]

, 2010-01-29 18:43, pirms 15 gadiem
Daugava ir Daugava- LABĀKAIS! Gan NHL, gan KHL -vienmēr GAIDĪTS!

  +2 [+] [-]

, 2010-01-29 18:46, pirms 15 gadiem
lions991 rakstīja: Daugava ir Daugava- LABĀKAIS! Gan NHL, gan KHL -vienmēr GAIDĪTS!
Slikta zāle?

  -1 [+] [-]

, 2010-01-29 18:53, pirms 15 gadiem
Linuss Omarks kapec nepiedalisies bulisos?

     [+] [-]

, 2010-01-29 19:04, pirms 15 gadiem
Kurā datumā notiks "Матч Звезд-2010" un vai spēli rrādīs pa TV ?

Paldies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-29 19:17, pirms 15 gadiem
enndijzz rakstīja: Izskatās, ka tev nav nemazākās sajēgas par to, kāda kalibra spēlētājs ir Ozoliņš un kāda ir viņa loma komandā, ja no hokeja neko nejēdz, tad neraksti muļķības.
Ozo ir visaugstākā līmeņa uzbrūkošais aizsargs, viņš spēj saliedēt komandu īsā laikā, Sandim ir milzīga autoritāte komandā un arī starp KHL spēlētājiem, viņu ļoti ciena hokeja līdzjutēji-domāju ka Tev atbildēju par Sanda kalibru, bet tas nenozīmē ka viņa spēli vērtēju pēc tā kā bija-tas ir vakar, bet ja spēlē slikti tad tas ir jāsaka-pēdējās spēles Sandis ir ļoti labs-es ļoti vēlētos lai viņš tadā līmenī spēlētu arī tālāk un tāpēc jautājums kāpēc viņš tāds nav ja ne visu laiku tad vismaz daudz biežāk.

     [+] [-]

, 2010-01-29 19:26, pirms 15 gadiem
Malcis, pēdējo spēli tiešām nospēlēja izcili!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-29 19:26, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Ozo ir visaugstākā līmeņa uzbrūkošais aizsargs, viņš spēj saliedēt komandu īsā laikā, Sandim ir milzīga autoritāte komandā un arī starp KHL spēlētājiem, viņu ļoti ciena hokeja līdzjutēji-domāju ka Tev atbildēju par Sanda kalibru, bet tas nenozīmē ka viņa spēli vērtēju pēc tā kā bija-tas ir vakar, bet ja spēlē slikti tad tas ir jāsaka-pēdējās spēles Sandis ir ļoti labs-es ļoti vēlētos lai viņš tadā līmenī spēlētu arī tālāk un tāpēc jautājums kāpēc viņš tāds nav ja ne visu laiku tad vismaz daudz biežāk.
Sandis jaunāks nepaliek, un līdzīgā manierē(ar kļūdām un nogāztiem podiem aizsardzībā) viņš spēlēja arī NHL, tikai tad Ozo to kompensēja ar savu devumu uzbrukumā! Ne pa velti Sandis bija viens no labākajiem uzbrūkošajiem aizsargiem Ziemeļamerikā! Šobrīd viņam vairs tik labi tas vairs neizdodas, protams izņemot vakardienas spēli!

  +2 [+] [-]

, 2010-01-29 19:27, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Tu nonāc pretrunās:
1."Es esmu viens no tiem kas saka ka Ozo laiks pensijā un neslēpju to arī tagad".
2. "man galvenais favorīts ir Sandis-kam es visvairāk jūtu līdzi un pārdzīvoju".
Sanāk, ka Tu gribi, lai Tavs galvenais favorīts iet pensijā!
Ozo ir mans galvenais favorīts DR, un kaut arī viņš bieži kļūdās aizsardzībā, es viņu ļoti augstu vērtēju kā uzbrūkošo aizsargu, un tādu zelta mirkļu dēļ kā valardienas sologājieni (un līdzīgu momentu šosezon bijis daudz) gribētu redzēt viņu spēlējam DR tik ilgi, cik viņš pats grib un var.
Nē pretruna nav-man Sandis bija ir un būs viens no visu laiku labākajiem hokejistiem/grūti saīdzināt Sandi un Balderi-jo katrs spēlēja savā laikā un citā ampluā -bet tie ir divi labākie Latvijā/.
Ja man ir kāds favorīts - vai tad tas man aizmālēs acis un es vairs neredzēšu sava favorīta kļūdas- un es tieši ļoti sekoju līdziSanda spēlei-rīgā parasti klātienē arēnā un ļoti sāpīgi ir redzēt sava favorīta vienu kļūdu pēc otras. Kāda ir sajūta ka tavs mīļākais hokejists nospēlē ļoti skaistas epizodes bet sastra'dā tik daudz kļūdas ka reāli saproti ka viens no zaudējuma cēloņiem ir Sandis.
Man nav saprotams kā akli var vērtēt savu favorītu.
Tāpat sāku cītīgi sekot ,,norietajiem,, no līdzjutēju puses laviņu, Spruktu-par Jāni vispār cepuri nost -tur nav ko pielikt kā viņš cīnās ir kad nesanāk, bet cik ripas izcīna, piespēles, bet kad viņš nospēlē kādu spēli slikti tad tā arī pasaku.
Jā Sanda epizodes vakar bija kā saldais ēdiens unto pamana visi, bet tad kad viņš kļūdās visi kaut kā nemana-pie tam biežāk kā pārējie.
Kad te lamāja Laviņu pirms nedēļas un slavēja Sandi par sezonu kopumā -skatījos plus mīnus koeficientu Sandim uz to brīdi -5 bet Laviņam +9 starpība 14 vārtos-un tas pie tā ka Sandim esot laukumā komanda vārtus gūst vairāk, tad padomājiet cik pie Sanda ielaiž vārtus sezonā un cik pie Laviņa kam joprojām ir 3 labākais lietderības koeficients komandā.
Favorīts nav tas ko tikai slavē-favorītam pastiprionāti seko līdz , jūt viņam līdz un vairāk pamana gan labo gan slikto-citi laikam redz tikai labo.

  -2 [+] [-]

, 2010-01-29 19:28, pirms 15 gadiem
Un ar ko tad viņš šito nopelnīja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-29 19:56, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Viņš -FUNS- visu pilnīgi pareizi uzrakstīja. Pilnībā objektīvi, pateica , visu kā ir. tiem kuriem Ozoliņš ir un būs kā kulta objekts , tiem tāpat neko domāšanā neizmainīs, kautvai ozoliņš sāks mest savos vārtos, tāpat, tie cilvēki teiks , ka tās jau ir tika inejaušības. mazliet smieklīgi, bet tā tas ir.
Principā, šī bija pirmā tiešām iespaidīgā un izcilā spēle Ozolinjam Dinamo sastāvā.
jā,ja skatās tik primitīvi tad jā. Bet Viņš ir tas,kurš dara melnio darbu. Sapurina komandu utt. Vienkārši jums jau vajag tikai nolikt uz paplātes visus labos darbus un tad jūs tikai atzīsiet šo un arī citus spēlētājus.
Ozoliņš ir tas kas večiem atgādina,lai tik daudz nedomā par Play offiem bet gan spēlē,katru spēli kā pēdējo,un parādīt līdzjutējiem īstu hokeju. utt.

Tas ir sports, parādat, kur kāds nekad nav kļūdijies? Te nav nekāds sapīru lauks,kuri "drīkst kļūdīties tikai vienu reizi".
Pret Sandi Ozoliņu man un es ticu,ka daudziem ir liela cieņa un tā tam bezšaubām vajadzētu būt.
Bet tie, kas uz visu skatās primitīvi,protams liksies sazin kas, tikai nekā laba.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-29 20:18, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Par tiem koeficientiem Tev nepiekrītu. Jā Sandim +/- ir sliktāks par Laviņu (-1 vs +7), taču Tu aizmirsti, cik daudzu vārtu gūšanā vairākumā Sandis piedalās, (un arī viņa paša rezultativitātes punktu vairākums ir gūti vairākumā), taču to +/- koefā neieskaita.
Piekrītu, ka viņš daudz kļūdās. Bet vai nav tā, ka liela daļa kļūdu ir pārslodzes dēļ, kad uz maiņu beigām Sandis knapi velk kājas. Manuprāt Ozo ir vien no lielākajiem spēles laikiem visā KHL.
To ka daudz kļūdu ir pārslodes dēļ pilnīgi piekrītu-tas būtu akmentinš Šuplera lauciņā. Mani izbrīnīja tas cik viegli bieži SAndi apspēlēja pretinieks-man tas nekādi neiet kopā ar Sanda pieredze-labi vienu reizi ir sagadīšanās, bet tas bija regulāri-tieši apspēlē un Sandis tajālaikā stāv uz vietas-ja Laviņš parasti nokavē tad Sandi apspēlē-to man ir grūti saprast, to ka Sandis dod diagonālās piespēles savā aizsardzības zonā sākot uzbrukumu zinu-laikam no tā izārstēt Sandi nevar-kaut arī tā skaitās kļūda ko izskauž jau līdz 16-18 gadu vecumam un to treneri vienkāŗši aizliedz darīt. Kopumā sakot Sandis var nodot spīdošu spēli un var arī izgāzt to.
Kā kapteinis Sandis ir labs-tikai nezinu cik par to komandas uzvilkšanu ģērbtuvē ir žurnālistu rakstītais cik taisnība-daļa patiesības tur ir bet kā jau vienmēr žurnālisti mīl pārspīlēt-taad arī izdomāju pēkšņu KHL simbolisko izlasi kura reāli nepastāv.

     [+] [-]

, 2010-01-29 21:16, pirms 15 gadiem
Patīkami, ka Sandis spēlē bez tā stikla pie ķiveres. Tas jau norāda, ka džeks nav nācis nagus lakot...

     [+] [-]

, 2010-01-29 21:23, pirms 15 gadiem
Nu malacis OZO!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-29 21:23, pirms 15 gadiem
cik tev gadu fans
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-29 22:19, pirms 15 gadiem
ozolins to ir pelnijis!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-29 22:22, pirms 15 gadiem
Pret Atlant Ozoliņam tiešām ir labākā spēle šosezon, vai vismaz viena no labākajām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-30 00:58, pirms 15 gadiem
Vins ir pelnijis ne tikai kartas simboliskaja izlase buut !!

     [+] [-]

, 2010-01-30 05:14, pirms 15 gadiem
cristiano92 rakstīja: pretīgi nozagts no kasjauns.lv

jānis celmiņš - kopī peistiņš
Es personīgi neapmeklēju kasjauns.lv un visu cieņu cilvēkiem, kas ātri reaģē un ievieto svaigāko informāciju sporta lapā nr.1.
Tik varēja pierakstīt patiesos raksta resursus..

  +1 [+] [-]

, 2010-01-30 11:37, pirms 15 gadiem
MALACIS ! un kadas bij taas piespeeeles, abas partneriem tik bij ripa jaapstrada un 100% varti Cepuri nost Musu kapteinim : )

     [+] [-]

, 2010-01-31 16:48, pirms 15 gadiem
OZO ir un paliks labakais uzbruukoshaa tipa aizsargs Latvijai kaads jeb kad bijis! Skrastu lieku kaa labaako bleķa viiru kads jeb kad bijis latvijai! Ceru, ka veel kaads buus!

     [+] [-]

, 2010-01-31 16:54, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: To ka daudz kļūdu ir pārslodes dēļ pilnīgi piekrītu-tas būtu akmentinš Šuplera lauciņā. Mani izbrīnīja tas cik viegli bieži SAndi apspēlēja pretinieks-man tas nekādi neiet kopā ar Sanda pieredze-labi vienu reizi ir sagadīšanās, bet tas bija regulāri-tieši apspēlē un Sandis tajālaikā stāv uz vietas-ja Laviņš parasti nokavē tad Sandi apspēlē-to man ir grūti saprast, to ka Sandis dod diagonālās piespēles savā aizsardzības zonā sākot uzbrukumu zinu-laikam no tā izārstēt Sandi nevar-kaut arī tā skaitās kļūda ko izskauž jau līdz 16-18 gadu vecumam un to treneri vienkāŗši aizliedz darīt. Kopumā sakot Sandis var nodot spīdošu spēli un var arī izgāzt to.
Kā kapteinis Sandis ir labs-tikai nezinu cik par to komandas uzvilkšanu ģērbtuvē ir žurnālistu rakstītais cik taisnība-daļa patiesības tur ir bet kā jau vienmēr žurnālisti mīl pārspīlēt-taad arī izdomāju pēkšņu KHL simbolisko izlasi kura reāli nepastāv.
Neredzeeji interviju ar Sorokinu, kur Sorokins teica, ka tieshi OZO uzvelk komandu sapurina kaut vai ieskaujoties tajaa spelee ar SKa kur chjaneku slaanija un speele saaka aiziet!