Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dāvana" Šupleram sagrāves formā

Jānis Pārums

"Dāvana" Šupleram sagrāves formā
Artis Ābols un Juliuss Šuplers
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Šovakar Rīgas "Dinamo" hokejisti sava trenera Juliusa Šuplera dzimšanas dienā piedzīvoja graujošu zaudējumu pret bijušā Latvijas izlases galvenā trenera Pjotra Vorobjova vadīto komandu Toljati "Lada" - 0:6.

Šodien tribīnes pulcēja manāmi mazāk līdzjutēju nekā dienu iepriekš spēlē pret Kazaņas "AK Bars", taču "Dinamo" fani, kā ierasts, bija dzirdami un dedzīgi atbalstīja savu komandu. Treneri lēma, ka šovakar rīdzinieku vārtus sargās uz divu mēnešu pārbaudes laiku paņemtais zviedru vārtsargs Daniels Sperle, kurš līdz šim "Dinamo" rindās jau bija aizvadījis trīs pilnas spēles un vienā spēlē vārtus sargājis divas trešdaļas.

Spēle sākās diezgan aktīvi. Jau ceturtajā minūtē rīdzinieki palika mazākumā, taču Pjotra Vorobjova vadītajai "Lada" komandai vairākumā reāli apdraudēt "Dinamo" vārtus neizdevās. Nedaudz vēlāk pēc asas komandas biedra piespēles izcelties bija vāru priekšā esošajam Laurim Dārziņam, tomēr mača rezultāts netika atklāts. Trešdaļas pirmajā pusē kopumā vairāk un bīstamāk uzbruka "Dinamo", taču nevienu vairākumu komanda šajā laikā nenopelnīja – divus mazākumus gan. Tie gan tika aizvadīti veiksmīgi un vārti nosargāti neieņemti.

13. minūtē kļūdījās aizsargi, taču Daniels Sperle vārtos nospēlēja sekmīgi, liedzot Toljati hokejistiem atklāt spēles rezultātu. Jau pretuzbrukumā rīdzinieki pie "Lada" vārtiem savērpa tādu karuseli, ka pretiniekiem atlika pārkāpt noteikumus. Reāli apdraudēt pretinieku vārtus divās vairākuma minūtēs gan izdevās tikai vienreiz. Trešdaļas izskaņā iniciatīvu pārņēma "Lada". Vairākkārt Sperle komandu glāba, taču ripa tomēr atrada ceļu uz "Dinamo" vārtiem un pēc Georgija Pujaca metiena zviedru vārtsargs bija spiests kapitulēt – 0:1. Pēdējās perioda minūtes rīdzinieki aizvadīja vairākumā, tomēr ripu pretinieku vārtos neizdevās iedabūt.

Jau pašā otrās trešdaļas sākumā "Dinamo" hokejistiem bija vairākas izdevības gūt pirmos vārtus, taču vai nu sekmīgi nospēlēja pretinieku vārtsargs Vasīlijs Košečkins vai mūsējiem pietrūka precizitātes uzbrukuma noslēdzošajā fāzē. Sestajā minūtē rīdzinieki iekrita pretuzbrukumā un glābējs nebija arī Sperle – 0:2. Te gan jāpiebilst, ka aizsargi vārtu priekšā nepietiekami novaktēja Sergeju Andronovu. Nedaudz vēlāk sekoja divi noraidījumi, kas nozīmēja, ka pusotru minūti būs jāpaliek trijatā pret pieciem. "Lada" hokejistiem nebija nepieciešams daudz laika, lai izmantotu lielo skaitlisko vairākumu – 0:3.

Ar to gan rīdzinieku nedienas nebeidzās – trešdaļas 14. minūtē rīdzinieki vēlreiz nospēlēja neveiksmīgi aizsardzībā un Sperle kapitulēja jau ceturto reizi. Komandas treneri uzreiz pieņēma lēmumu veikt vārtsargu nomaiņu un laukumā sūtīt Sergeju Naumovu. Ātri vien Naumovam nācās iejusties spēlē, tomēr līdz perioda beigām Sergejs nosargāja neieņemtus. 16 sekundes līdz trešdaļas beigām turklāt viņš atvairīja soda metienu. Kopējais rezultāts gan pēc otrās trešdaļas optimismu nudien neraisīja – 0:4!

Vairs "Dinamo" nebija ko zaudēt, tāpēc noslēdzošās 20 minūtes rīdzinieki uzsāka aktīvi, taču visus rīdzinieku plānus gūt kaut vienus vārtus izjauca kārtējais noraidījums. Spēlējot mazākumā pēc Andronova metiena pirmo reizi spēlē spiests kapitulēt bija arī Sergejs Naumovs – 0:5. Trīsarpus minūtes līdz spēles beigām viņš rupji kļūdījās un jau 0:6. Atlikušajā laikā rīdziniekiem neizdevās gūt pat goda vārtus.

Jāpiebilst, ka šodien "Dinamo" galvenais treneris Juliuss Šuplers atzīmē 58 gadu jubileju. Vai cik nepatīkamu dāvanu viņš saņēma no saviem hokejistiem...

Kontinentālā Hokeja līga

Rīgas "Dinamo" – Toljati "Lada" 0:6 (0:1, 0:3, 0:2)
Vārti: 17:59 0:1 Pujacs (Drugovs, vair.), 25:20 0:2 Andronovs (Bodrovs), 27:35 0:3 Petrovs (Čerņikovs, vair.), 33:18 0:4 Ketovs (Vorobjovs, Panovs, vair.), 44:04 0:5 Andronovs (Vorobjovs, vair.), 0:6 56:36 Kotovs.
Vārtsargi: Sperle (no 33:18 Naumovs) – Košečkins

     [+] [-]

, 2008-10-28 04:04, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Kādēļ smuki spēlējam pret stiprajiem, bet zaudējam vājajiem?
Ļoti vienkārša atbilde - stiprajiem tāds Rīgas Dinamo nav interesants. Mēs sev varam melot, ja gribam, par to, ka RD ir ļoti populārs Krievijā, tā nav, spēcīgajiem klubiem spēkes pret RD nav prioritāte, viņi tāpat pietiekami komfortabli jūtas tabulā, lai neispringtu par lieku zaudējumu, skatītājiem arī spēles ar RD ir neinteresantas, to var apskatīties apmeklējumu satatistikās, līdzjutējiem vairāk interesē Krievijas klubu savstarpējās spēlēs. Nereta situācija ir tā, ka, ja RD ir jāspēlē pret kādu klubu divas reizes pēc kārtas, tad pirmajā RD labi nocīnās, bet otrajā zaudē. Kāpēc?! Pretinieka nenovērtēšana, otrajā spēlē Krievijas klubs parāda savu pārākumu. Vājajiem klubiem gan RD ir pat ļoti interesants, jo vājajiem klubiem katrs punkts ir svarīgs par iekļūšanu pleiofos, tādēļ viņi sitās ar visiem pretiniekiem, kapā no pirmās līdz pēdējai minūtei un RD ir komanda, kurai punktus atņemt nav grūti.
Būsim taču reālisti - mēs te Latvijā varam spiegt aiz laimes, ka ir tāds klubs Rīgas Dinamo un atsevišķiem spēlētājiem tā ir lieliska iespēja uzspēlēt šādā līmenī, bet Krievijā KHL interesē tikai politiķus.
jā, tiešām. tie paši Mitišču Atlant. Ieradās Rīgā, trīsot no satraukuma gaidām par spēli ar CSKA (datums izdomāts, pretinieku komanda arī) 2009. gada 11. februārī (derbijs taču, kā nekā). Rīgas Dinamo kaut kādā sestajā vietā- %$%#, nenovērtēsim šitos, nespēlēsim, bet daiļslidošanas tulupus parādīsim...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-28 06:56, pirms 16 gadiem
ta bija haltura..

     [+] [-]

, 2008-10-28 07:05, pirms 16 gadiem
Aciiid rakstīja: kapeec bez prakses? vinsh tach Riiga2000 spelee!
un cik spēles viņš ir aizvadījis?

  +1 [+] [-]

, 2008-10-28 07:13, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: nečīksti, tāds RD lielākajam vairumam tomēr ir interesantāks nekā Tavi bebri, pat starp ogrēniešiem. Un Tava teorija ka RD atņemt punktus nav grūti ar ir garām, RD ir vidusmēra komanda nevis punktu donors kā ASK, Latgale un R2000 BAČā. Ja kas galīgi garām ir doma par to ka stiprajiem tie 3 punkti pret RD ir nesvarīgi un viņi neiespringst par "lieku zaudējumu". Par to ka RD nav nekādi populārie Krievijā var piekrist, bet principā viņiem svarīgāk ir būt populāriem Latvijā un pustukšas tribīnes daudzviet ir ne tikai uz RD spēlēm
Es čīkstu? Nezinu, vai vakar skatījies TV un esi lietas kursā, ko teica džekiņš, kuram vārds sākas ar V un uzvārds sākas ar K, bet čīkstu nevis es bet tieši viņš vakar čīkstēja. Ja cilvēks ir n-tos gados saistīts ar hokeju un tagad pēkšņi tēlo nikno onku, jo redz atsevišķi spēlētāji nevlek to līmeni (nez kāpēc?!), tad gribot, negribot seja savelkas smīnā Un tas nav saistīts ar interesēm, LAČiem, BAČiem, KHLiem utt, vienkārši ir lietas, kuru iznākums ir objektīvi izskaidrojams un tas, kas notiek ar Rīgas Dinamo ir pat ļoti objektīvs reālās situācijas atspoguļojums, jo tieši tāda līmeņa klubs RD arī ir un bija no pirmās sezonas spēles. Pārsteigums un neobjektīvs iznākums bija dīvaini garā mājas spēļu uzvaras sērija.
Ja gribi, vari man iebilst, tikai nejauc iekšā BAČ, Bebrus vai aiz loga līstošo lietu, jo tam ar RD nav nekāda sakara.

     [+] [-]

, 2008-10-28 07:24, pirms 16 gadiem
Aciiid rakstīja: kapeec bez prakses? vinsh tach Riiga2000 spelee!
Labi, es Tev palīdzēšu - lūk ir links uz Rīga2000 spēlētāju statistiku BAČ pointstreak.com , atrodi man tur lūdzu, cik spēles ir aizvadījis Sergejs Pečura, cik vārtus guvis, cik piespēles izdarījis, soda minūtes, nu vai kaut ko citu. Uzreiz varu pateikt, ka vari laiku netērēt un nemeklēt, Pečura Rīga2000 rindās nav aizvadījis nevienu spēli.

     [+] [-]

, 2008-10-28 07:29, pirms 16 gadiem
sex?

     [+] [-]

, 2008-10-28 07:41, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Es čīkstu? Nezinu, vai vakar skatījies TV un esi lietas kursā, ko teica džekiņš, kuram vārds sākas ar V un uzvārds sākas ar K, bet čīkstu nevis es bet tieši viņš vakar čīkstēja. Ja cilvēks ir n-tos gados saistīts ar hokeju un tagad pēkšņi tēlo nikno onku, jo redz atsevišķi spēlētāji nevlek to līmeni (nez kāpēc?!), tad gribot, negribot seja savelkas smīnā Un tas nav saistīts ar interesēm, LAČiem, BAČiem, KHLiem utt, vienkārši ir lietas, kuru iznākums ir objektīvi izskaidrojams un tas, kas notiek ar Rīgas Dinamo ir pat ļoti objektīvs reālās situācijas atspoguļojums, jo tieši tāda līmeņa klubs RD arī ir un bija no pirmās sezonas spēles. Pārsteigums un neobjektīvs iznākums bija dīvaini garā mājas spēļu uzvaras sērija.
Ja gribi, vari man iebilst, tikai nejauc iekšā BAČ, Bebrus vai aiz loga līstošo lietu, jo tam ar RD nav nekāda sakara.
Man arī vakar sanāca mazliet smiekli pēc intervijas ar Koziolu,jo lai nu kuram,bet viņam jau pavisam noteikti jazin kāpēc RD tā spēlē!
Viņš jau var stāstīt,ka tiek strādāts,lai piesaistītu jaunas asinis RD,bet rodas jautājums-vai RD ir atraduši normālus sponsorus,kas sponsorētu normāla (laba) līmeņa spēlētāju iegādi? Vai Itera būtu stipri palielinājuši savu kapitāldaļu RD?
Varbūt es esmu slikti informēts,bet neko tādu neesmu dzirdējis!
Cerēt,ka nākošās sezonās viss būs labāk ir nepamatoti,jo šobrīd prognozēt pēkšņu mūsu puiku meistarības pieaugumu vai Jagra,Jašina tipa leģionāru iegādi ir stipri grūti!
Piekrītu Tev,ka bāzt acī mūsējo (ne)varēšanu BAČā ir ne pārāk godīgi,jo tam visam nav nekāda sakara ar RD un KHL!

     [+] [-]

, 2008-10-28 07:52, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: Viesturis vakar bij nepajokam nikns kā jau es teicu spēlētājam var piedot zaudi ja viņi cīnās līdz pēdējam,bet kad zaudē bez cīņas spara tad tas nav piedodams 6-0 tas jau ir haoss uz laukuma !!!!! es naivi ceru ka RD vadiba iedos iespēju citiem pašmāju spēlētājiem !!! salīdzinot kā LADA vakar pie graujoša rezultāta neatlaida grožus un savu vārtsargu atstāja sausā,tas bij cīņas spars.Runājot par nogurumu,tad visi tajā līgā ir cilvēki un nogurst vienādi,atšķirība ir sportiskajā sagatavotībā !!!!! ar šādu degsmi ja rd sezonas beigās tiks play off būs brīnums,par ko stipri šaubos.
pilnīgi piekritu Tavam rakstītam

     [+] [-]

, 2008-10-28 08:03, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Man arī vakar sanāca mazliet smiekli pēc intervijas ar Koziolu,jo lai nu kuram,bet viņam jau pavisam noteikti jazin kāpēc RD tā spēlē!
Viņš jau var stāstīt,ka tiek strādāts,lai piesaistītu jaunas asinis RD,bet rodas jautājums-vai RD ir atraduši normālus sponsorus,kas sponsorētu normāla (laba) līmeņa spēlētāju iegādi? Vai Itera būtu stipri palielinājuši savu kapitāldaļu RD?
Varbūt es esmu slikti informēts,bet neko tādu neesmu dzirdējis!
Cerēt,ka nākošās sezonās viss būs labāk ir nepamatoti,jo šobrīd prognozēt pēkšņu mūsu puiku meistarības pieaugumu vai Jagra,Jašina tipa leģionāru iegādi ir stipri grūti!
Piekrītu Tev,ka bāzt acī mūsējo (ne)varēšanu BAČā ir ne pārāk godīgi,jo tam visam nav nekāda sakara ar RD un KHL!
nu jāsaka ir laikam tā
Vieča grib ribku sjesķ i n.... sesķ, nevar jau ar tiem līdzekļiem kas viņam ir kaut ko vēl piedabūt klāt
vajadzēja kaut ozo ko vairāk piedāvāt, varbūt džekos būtu radies arī kāds mazs dzinulis spēlēt labāk redzot ka spēlē tāds spēlētājs
...tikai žēl ka viņam arī spēļu prakse mazliet sarukusi

  +1 [+] [-]

, 2008-10-28 08:11, pirms 16 gadiem
Neviena LABA vārda par šo spēli.... ej tu nost..

     [+] [-]

, 2008-10-28 08:21, pirms 16 gadiem
Vai tiešām RD būtu izšāvuši savu pūlveri? Nu ceru ka nē! Varbūt vienkārši melnā diena.

     [+] [-]

, 2008-10-28 08:47, pirms 16 gadiem
Prieks par Pujacu
bet žēl protams ka tik bezcerīgi

     [+] [-]

, 2008-10-28 09:13, pirms 16 gadiem
Tāda spēle kā vakar pat Baltkrievijas čempī neder, RD bija totāla nulle. Viss tiek norakstīts uz nogurumu, jautājums, kas tad ir profesionāļi?

     [+] [-]

, 2008-10-28 09:40, pirms 16 gadiem
Kā teica PSRS hokeja Guru Tihonovs,-cik mēnešus pirms sezonas gatavojās ,tik ilgi labi spēlē.
Redzams ka lielākā daļa mūsu puišu līdz treniņu uzsākšanai ir tikai sauļojušies un aliņus trenējuši
Neprofesionāla attieksme!
Nu a ja mūsu bāliņi nevar,tad jāmaina nost.Lai brauc uz kādu Grieķijas līgu,iespējams tur pat starpbrīžos varēs ar večiem ieraut kādu METAXiņu,uzkost fetakiņu

     [+] [-]

, 2008-10-28 10:05, pirms 16 gadiem
so speli noralstija dienu ieprieks,ja legionari nemetis ,skaiti "zagis"sak piepildities mani paragojumi.
Ja neuzvaresim rit,ar to bus viss,komanda bus norakstama.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-28 10:18, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Es čīkstu? Nezinu, vai vakar skatījies TV un esi lietas kursā, ko teica džekiņš, kuram vārds sākas ar V un uzvārds sākas ar K, bet čīkstu nevis es bet tieši viņš vakar čīkstēja. Ja cilvēks ir n-tos gados saistīts ar hokeju un tagad pēkšņi tēlo nikno onku, jo redz atsevišķi spēlētāji nevlek to līmeni (nez kāpēc?!), tad gribot, negribot seja savelkas smīnā Un tas nav saistīts ar interesēm, LAČiem, BAČiem, KHLiem utt, vienkārši ir lietas, kuru iznākums ir objektīvi izskaidrojams un tas, kas notiek ar Rīgas Dinamo ir pat ļoti objektīvs reālās situācijas atspoguļojums, jo tieši tāda līmeņa klubs RD arī ir un bija no pirmās sezonas spēles. Pārsteigums un neobjektīvs iznākums bija dīvaini garā mājas spēļu uzvaras sērija.
Ja gribi, vari man iebilst, tikai nejauc iekšā BAČ, Bebrus vai aiz loga līstošo lietu, jo tam ar RD nav nekāda sakara.
Es vakar skatījos un ļoti labu dzirdēju ko viņš teica, un negāja runa par LĪMENI, bet gan par ATDEVI un CĪŅASSPARU, tik Tu cienītskungs saklausīji to ko vēlējies, nevis to pat ko bija runa. Tika pat piesaukts konkrēts piemērs, Petrovickis, kurš nerādot nekādus brīnumus bet vienmēr cīnoties, arī Aļiks Širokovs. Protams - Tev kā RD skauģim vienmēr būs ērts situācijas skaidrojums ka uzvaras ir haļavas un pretinieku nenoskaņošanās, bet zaudējumi likumsakarības. Par objektīvo lietu skatījumu - jauna komanda, kura pirmo gadu spēlē līgā, bet te jau profiem skaidrs gan varējums, gan vieta...es neesmu tik gudrs nezinu viņu objektīvo vietu, bet cenšos cienīt esošos sasniegumus nevis noniecināt tos.

  +2 [+] [-]

, 2008-10-28 10:22, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Piekrītu Tev,ka bāzt acī mūsējo (ne)varēšanu BAČā ir ne pārāk godīgi,jo tam visam nav nekāda sakara ar RD un KHL!
es cenšos būt par visām mūsu komandām, tik nesaprotu kapēc vislaik jālasa kā tiek nolikta komanda kura spēlē labāk nekā cerēts, bet nedzird konstruktīvu kritiku par citām, kuras spēlē sliktak nekā cerēts, pats kasagrande bieži iepin RD pie citām tēmām, protams es esmu bezgala nekorekts ja norādu ka LV ir arī citas komandas kam stipri pietrūkst profesionalitātes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-28 10:40, pirms 16 gadiem
VNK treneris ir tāds lohs ka laiž kkadu zviedru vārtos un vēl pārtrauc līgumu ar Masaļski

P.S ja Sperle nestāvēja vārtos tad sorry
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-28 10:48, pirms 16 gadiem
John1973 rakstīja: Pilnīgi piekrītu komentam no šodienas " Diena" :

Mikel 22:16
Kada ir galvenaa problema ja to Rigad dinamo nesaprot....taa ir pietiek tureet veco raudzi,un savu laiku ripas kalpus ka,Lavins,Tribuncovs,Naumovs un co....
Taalak,ir janem komandas sastava obligaati Zviedri,Somi,un kads Amerikaanis,tas uzreiz piedos komandai elastiibu,un prasmi.
Vel kas es domaaju ka Mr.Suplers neder kaa treneris,ne jau riga2000 skola te ir jasniedz,Ir janem kads lielaaks profisionaalis,varbuut Zviedru vai Kanaadas specialists.
Un vel loti nopietna lieta ta ir komandas personals,dakteri un masieri un fizio...Jabut ari kadiem jauniem no malas ar citam pieejam,nevie PENSIONAARI MUUZILGIE!!!!,tas ir loti svarigi,jo ar sitaadam slodzem ir jaspej hokejistiem atguut speka rezerves un vinu fizisko formu,tas ir 100% uz so cilveeku pleciem!!!!
Ja sis viss tiktu ieviests un istenots tuvaakaja laika vai ari no jaunas sezonas,tad rezultaati butu aciimredzami.
Pirmkārt, lasu lasu un domāju, cik ļoti pātgudri ir šeit komentētāji - viena spēle un tādas gudrības bīda smiekli nāk . Labi Te viens mineja ka sezonas sākumā pagāšajā kā kāsa visie Detroita...kas notika tālāk ?

Patīk neminēšu nikus-kad RD uzvar krit ekstāzē, kad zaudē tad noliek, loģika tassaucās-tad labāk kā ivars77 vienmēr negativs vienalga kāds šots.

Bet šim kometam ko citēju pateikšu vienu NEPIEKRĪTU, parādi kurš NO JAUNAJIEM LATVIEŠIEM IR LABĀKS PAR ŅIŽIVIJU? Neesi domajis, ka ir kapumi-kritumi mēdz būt, pirmais šads kāsiens, bet pirmstam bijam zaudejuši jau ari 6-1 sibirija nu un? Tapec janoliek?
Nevajag krīzi taisīt-lūk mini Laviņu tribuncovu, paga, bet ko rādijis ir westkoks? Esam objektivi, rezultātu veido visa komanda ne 1 vai 2! Tu mini kā veco nederigo Naumovu, pasaki ir viņam ko pārmest? Slikti stāv? Uzskatu ka stāv ideāli un nav kur parmest, ja nu vienig vakardienas 6jos vartos sakļūdijas-bet tam jau nekada nozime vakar vairs nebija, toties cik izvilka ripas daud!Un sperle? Zin tādiem ka tu pargudrajiem gribētos pa seju uzsaut!

Treškārt kozjols - nomētāja baigo gudrīti, a kurš vainigs LADA nedelu bija atputusies musejie no omskas atbrauca jau brauca uz treninju somija viesnicu pie hales dabut nevareja ka jabrauc stundam ilgi? Del ta ari ir pargurums, pat nhl nav 6 speles 10 dienas, galu gala daudzi aizmirst vienu lietu, ja nebutu dubultparbrauksana, kas citam komandam bija maskava->somija bet mums maskava->riga->somija un spele butu latvija musejie ta enbutu aprguruši-p'mēģiniet pagulet 3-4 h un nospelet PAMEGINIET, pat nhl ta nav tur pirmkart komandas rupejas lai viss ir ideali speletajiem! NOLIKT VIEGLI, bet domat logiski šeit daudzi nemak, nejau vecuma vaina vai nevelesana spelet, tie kas to nesaprot, aicināti komentēt šaha, biatlona un citu zveru sporta veidus!

     [+] [-]

, 2008-10-28 10:51, pirms 16 gadiem
caupis rakstīja: VNK treneris ir tāds lohs ka laiž kkadu zviedru vārtos un vēl pārtrauc līgumu ar Masaļski

P.S ja Sperle nestāvēja vārtos tad sorry
Kur sperle vainojams bija? Ok otrajos varto neveiksmigi nobidija ar nuju ripu bet, kur vainot? Masalskis pakasa sibirija vins nospeleja sezonas sakuma kad enviens nebija ieslildijies no lielajiem grandiem halavnas speles, un pluss parejas pret viduslaniem. Nejau vartsargos ir problema!!!!

     [+] [-]

, 2008-10-28 10:56, pirms 16 gadiem
Daudz laimes! he he he ... ne velti Vorobjovs ar dūri sita pret deniņiem, kad bija izlases treneris ... ar piebildi - во придурки!!! ...
Nu nav Dinamo spēcīgs un ne velti to sauc par Out sider!
cerēsim, ka saņemsies un vismaz play-off pirmajā kārtā tiks, kaut vai no 16 vietas ... veiksmi un turam īkšķus!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-28 10:58, pirms 16 gadiem
Nu ko Tu padariisi ne vienmēr veicas

     [+] [-]

, 2008-10-28 11:08, pirms 16 gadiem
un tiem kas bibojas te atcerieties to, ka merkis pirms sezonas ari bia tikt 16 stiprako vidu ta ka kozjola raudasana likas park uzspeleta, cikstulis dzive un biznesa, un sitads taisijas gazt lipmanu

     [+] [-]

, 2008-10-28 11:30, pirms 16 gadiem
Kā man derdzas šie ņaudētāji, sporta patērētāji, savu problēmu un kompleksu risinātāji uz citu (šajā gadījumā Dinamo) rēķina!!!
Ir pilnīgi skaidrs, ka komanda ir pārgurusi un šī iemesla dēļ nekādus brīnumus nevajadzētu gaidīt arī spēlē ar "Neftehimik", kas uzņēmis ļoti labus apgriezienus...
Ikviens fans zina, ko spēj "Dinamo"!!! Ja "Dinamo" nevar, tātad tam ir nopietns iemesls. Visi testi rāda, ka komandai ir pārslodze! Bet ņaudētājiem - eksaltēti sievišķīgais dīlērijs...

     [+] [-]

, 2008-10-28 11:51, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Es čīkstu? Nezinu, vai vakar skatījies TV un esi lietas kursā, ko teica džekiņš, kuram vārds sākas ar V un uzvārds sākas ar K, bet čīkstu nevis es bet tieši viņš vakar čīkstēja. Ja cilvēks ir n-tos gados saistīts ar hokeju un tagad pēkšņi tēlo nikno onku, jo redz atsevišķi spēlētāji nevlek to līmeni (nez kāpēc?!), tad gribot, negribot seja savelkas smīnā Un tas nav saistīts ar interesēm, LAČiem, BAČiem, KHLiem utt, vienkārši ir lietas, kuru iznākums ir objektīvi izskaidrojams un tas, kas notiek ar Rīgas Dinamo ir pat ļoti objektīvs reālās situācijas atspoguļojums, jo tieši tāda līmeņa klubs RD arī ir un bija no pirmās sezonas spēles. Pārsteigums un neobjektīvs iznākums bija dīvaini garā mājas spēļu uzvaras sērija.
Ja gribi, vari man iebilst, tikai nejauc iekšā BAČ, Bebrus vai aiz loga līstošo lietu, jo tam ar RD nav nekāda sakara.
Par "reaalaas situaacijas atspoguljojumu" runaajot, gribi teikt, ka taas pietiekami daudzaas uzvaras ir neobjektiiva nejaushiiba, bet shis konkreetais zaudeejums objektiiva likumsakariiba?

     [+] [-]

, 2008-10-28 11:57, pirms 16 gadiem
DAUDZ LAIMES DZIMŠANAS DIENĀ!!!

     [+] [-]

, 2008-10-28 11:59, pirms 16 gadiem
Man ar nepatika vakardienas VK izteikumi... ne jau profesionalitātē un attieksmē bija vaina...
Dinamo 10 dienās ir aizvadījis 6 spēles - 18/20/22/23/26/27 +pārlidojumi...

     [+] [-]

, 2008-10-28 15:33, pirms 16 gadiem
kaa tik tizli var speeleet

     [+] [-]

, 2008-10-28 16:13, pirms 16 gadiem
Sākuma entuziasms ir beidzies ! Sākusies ir ikdienas rutīna kur ir smagi jāstrādā, tikai ne visi ir tam gatavi.
Atcerieties pagājšgada Maticina interviju ~ no tā ka BAC( lielaakaa dalja RD) spīlerim maksaas vairāk un dos spēlēt labākā līga vins(spiilers) labāks un meistarīgāks neklūs. RD bez Importniekiem ir taspats liimenis kas LM un arī R2k un arī Ogrei un Latgalei.
Patiesībā jau visu nosaka nauda, un tikai... cik nu labus Legionārus kurs var nopirkt, tik arī ir... savējie !?
Iedodiet Latgalei 150 limonus un tā būs KHL un NHL cempions reizē.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-28 16:48, pirms 16 gadiem
Sena anekdote.
Komandas īpašnieks pirms spēles saka spēlētājiem: "Jūs jau ziniet, ka trenerim šodien dzimšanas diena. Un ziniet, kas būtu vislabākā dāvana."
Spēlētāji atbild: "Par vēlu. Mēs jau nopirkām kaklasaiti."

     [+] [-]

, 2008-10-28 17:15, pirms 16 gadiem
Prochital pochti vse kommenti ochen nravitsa chto pishet KASAGRANDE,realno rassuzdajet...hochu narvatsa na diskussiju..chego vi ozidajete ot RD?vam chto realno ne jasno,chto bolshej chasti igrokov nashih latvijskij, v zizni bi ne sigrali v superlige (KHL)..Ankipans,berzinsh,Galvinsh,Cipulis..smeshno...i M.Redlihs ..dla vseh nih eto ogromnij shans cerez RD sigrat na takom urovne...Bil poslednij raz na matche SKAinamo,vidno bilo kak nashi dajut pasi v nikuda!!! Klass igri sovsem drugoj..prijatel s komandi ,bil v Helsinki videl igr protiv AK BArsa,toze samoje skazal...rebjata,pojmite, u nas realno ne tot sostav chtob nadejatsa na chto to,ja uveren,posle 50 igr vsjo vstanit na svoji mesta,Hossa eto ne car i Bog...daj Bog chtob probilis v play off..