Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Espoo

Espoo

Tā saprotu, ka daži mūsu ilggadējie viedokļu paudēji bija aizbraukuši uz to Somijas pilsētu skatīties RD spēles.
Būtu jauki, ja viņi paši atzītos, kuri tie bija (huy un laikam arī als) un pastāstītu, kā tad tur gāja, iespaidi, alkohola cenas, sievietes, zelējamā tabaka utt.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-28 09:50, pirms 16 gadiem
somijaa daargaaks kaa latvijaa ir tikai alkohols, cigaretes un paika bik daargaaka. paareejaas preces ir leetaakas-apmeeram vinjiem eiro mums lati...

     [+] [-]

, 2008-10-28 10:33, pirms 16 gadiem
nebiju

  +1 [+] [-]

, 2008-10-28 10:43, pirms 16 gadiem
Es arī nebiju.... vienkārši nav pēdējās dienās pārāk daudz laika vairs netā sēdēt... Mēneša beigas.... a par RD.... iespējams, ka tiešām (kā Abrags pie Jūļa intervijas rakstija) mūsējie viekārši pie šitādām slodzēm nav pieraduši.... un lūk arī rezultāts.... tas pats bija arī otrā spēlē ar Omsku (t.i. mūsējie bija nekādi...) un ari vieni paši leģionāri (kuri arī nav no dzelzs) maču izvilkt nevar.... iespējams ka tiešām Jūlis vasarā ar komandas gatavošanu kaut ko ir biš "nošāvis greizi"un iespējams, ka biš "neparēķināja" to ka no komandas tādas slodzes kādas ir KHL praktiski tik leģionāri + 2-3 mūsējie ir vēl tik izbaudijuši..... un tagad pie sapārotām spēlēm komanda it kā sāk labi arī otro maču (sākumā) bet vēlāk vienkārši "noslēžas"....

  +1 [+] [-]

, 2008-10-28 10:49, pirms 16 gadiem
als

Par slodzēm un kalendāri papukst ne tikai RD treneri, pat slavenais izdzinējs Vorobejs par šito runāja, arī viņējiem vienubrīd bija paskarbs grafiks, vakar spēlēja komandas no kurām vienai bija 6 spēles 10 dienās, otrai kādu nedēļu brīvs, plāno slodzes kā gribēdams, tiem vieniem jābūt svaigākiem.

  -1 [+] [-]

, 2008-10-28 11:23, pirms 16 gadiem
als rakstīja: ... iespējams ka tiešām Jūlis vasarā ar komandas gatavošanu kaut ko ir biš "nošāvis greizi"un iespējams, ka biš "neparēķināja" to ka no komandas tādas slodzes kādas ir KHL praktiski tik leģionāri + 2-3 mūsējie ir vēl tik izbaudijuši.....
Es sliecos domāt, ka nevis Jūlis neaprēķināja, bet no viņa vadība prasīja rezultātu uzreiz: arī uzvaras pārbaudes turnīros, jo tas bija vajadzīgs RD tēla veidošanai.

Taču no otras puses, atceros pirms sezonas viena krievu hokeja apskatnieka teikto - Šuplers esot viens no Krievijas Superlīgas visu laiku sliktākajiem treneriem (tas peč tās pusezonas Jaroslavļā)... Uzksatu, ka tas ir stipri pārspīlēts (jo sevišķi, ka Šuplers atnāca sezonas vidū!), taču nav jau arī dūmu bez uguns... (vēljovairāk, ka šogad PČ viņa karjerā bija nākamais prokols).

  +1 [+] [-]

, 2008-10-28 11:24, pirms 16 gadiem
Ehh, tā plānojāt, ka brauksiet, bet nebijāt, žēl gan.

Par tām slodzēm - jā, sanāk gan nesamērīgi, bet tur vainojama KHL vadība, ģegrāfijas ziņā grib skriet līdzi NHL, bet saplānot kalendāru tā, lai visām komandām tas būtu apmēram līdzīgs un priekšrocības neradītu, pagaidām nevar.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-28 11:30, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Par tām slodzēm - jā, sanāk gan nesamērīgi, bet tur vainojama KHL vadība, ģegrāfijas ziņā grib skriet līdzi NHL, bet saplānot kalendāru tā, lai visām komandām tas būtu apmēram līdzīgs un priekšrocības neradītu, pagaidām nevar.
...šajā sakarā atgādināšu, ka tādas pašas problēmas (un vēl lielākas - teiksim, Amur, Novokuzņecka Sibirj braukā daudz vairāk!) ir arī citiem. Priekšrocības vienīgi ir klubiem, kuri "KHL kartē" atrodas vairāk vidū - Čeļabinskai, Ufai, Kazaņai, Magņitogorskai...

  +1 [+] [-]

, 2008-10-28 11:37, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Taču no otras puses, atceros pirms sezonas viena krievu hokeja apskatnieka teikto - Šuplers esot viens no Krievijas Superlīgas visu laiku sliktākajiem treneriem (tas peč tās pusezonas Jaroslavļā)... Uzksatu, ka tas ir stipri pārspīlēts (jo sevišķi, ka Šuplers atnāca sezonas vidū!), taču nav jau arī dūmu bez uguns... (vēljovairāk, ka šogad PČ viņa karjerā bija nākamais prokols).
To džeku es ar varu nosaukt par vienu no visu laiku sliktākajiem hokeja apskatniekiem. Jūlim ir gara trenera karjera un dažas neveiksmes viņu nepadara par sliktu treneri, protams idializēt viņu nevajag, kā jau katram šam ir plusi un mīnusi, bet domāju mums viņš ir ieguvums, sevišķi darbā ar jaunajiem

  +1 [+] [-]

, 2008-10-28 11:45, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: To džeku es ar varu nosaukt par vienu no visu laiku sliktākajiem hokeja apskatniekiem. Jūlim ir gara trenera karjera un dažas neveiksmes viņu nepadara par sliktu treneri, protams idializēt viņu nevajag, kā jau katram šam ir plusi un mīnusi, bet domāju mums viņš ir ieguvums, sevišķi darbā ar jaunajiem
Nu tie daži krievu hokeja apskatnieki apskata apmēram manā un Ivara līmenī, tāpēc nevajag to visu uztvert nopietni

     [+] [-]

, 2008-10-28 11:45, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Ehh, tā plānojāt, ka brauksiet, bet nebijāt, žēl gan.
Vainīgs, beigās jau neplānoju - gaidīju uz RD, bet viņu piedāvājums bija stipri par vēlu un nebija nekāds superizdevīgais, tai ciparā es viens brauktdams mierīgi iekļautos, ja laicīgi plānotu, biju salasījies RD lapas komentos ka būšot sotaks jamaksā, sanāca ka būs 170 tam vairs nebiju īsti gatavs, arī darbā tā konkrēti neko nebiju sarunājis, karoč pats vien vainīgs vainīgs vajadzēja uz sevi paļauties

     [+] [-]

, 2008-10-28 11:46, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: To džeku es ar varu nosaukt par vienu no visu laiku sliktākajiem hokeja apskatniekiem. Jūlim ir gara trenera karjera un dažas neveiksmes viņu nepadara par sliktu treneri, protams idializēt viņu nevajag, kā jau katram šam ir plusi un mīnusi, bet domāju mums viņš ir ieguvums, sevišķi darbā ar jaunajiem
iespējams, Tev taisnība - taču tur jau tas stāsts bija par to kā Jūlis pussezonas laikā nolaida gandrīz vai uz grunti Jaroslavļas Lokomotīvi... neskatoties uz Jūļa pārējo karjeru.

Kopumā, domāju, daudzi var pateikties tām sezonām, ko Jūļa vadībā aizvadīja R'2000 - iespējams, arī Daugaviņš var pateikties lielā mērā tieši Jūlim par to, ka ir ticis tik augstu.

     [+] [-]

, 2008-10-28 11:48, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Vainīgs, beigās jau neplānoju - gaidīju uz RD, bet viņu piedāvājums bija stipri par vēlu un nebija nekāds superizdevīgais, tai ciparā es viens brauktdams mierīgi iekļautos, ja laicīgi plānotu, biju salasījies RD lapas komentos ka būšot sotaks jamaksā, sanāca ka būs 170 tam vairs nebiju īsti gatavs, arī darbā tā konkrēti neko nebiju sarunājis, karoč pats vien vainīgs vainīgs vajadzēja uz sevi paļauties
Jā, piekrītu 170 jau ir daudz braucienam uz Helsinkiem, pašam braucot būtu sanācis lētāk.

     [+] [-]

, 2008-10-28 11:49, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: iespējams, Tev taisnība - taču tur jau tas stāsts bija par to kā Jūlis pussezonas laikā nolaida gandrīz vai uz grunti Jaroslavļas Lokomotīvi... neskatoties uz Jūļa pārējo karjeru.

Kopumā, domāju, daudzi var pateikties tām sezonām, ko Jūļa vadībā aizvadīja R'2000 - iespējams, arī Daugaviņš var pateikties lielā mērā tieši Jūlim par to, ka ir ticis tik augstu.
negribas komentēt situāciju ar Loko, nesekoja tam līdzi un nezinu vai Jūlis atbrauca un nolaida, vai bija vēl kādi iemesli.
Daugaviņš, Sotnieks, arī Valteram zaļam esot uzticējās...arī tagad viņš pie iespējas apmeklē R2000 spēles un cik zinu novada pa kādam treniņam jaunajiem

     [+] [-]

, 2008-10-28 11:50, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Jā, piekrītu 170 jau ir daudz braucienam uz Helsinkiem, pašam braucot būtu sanācis lētāk.
domājams tas izskaidro to ka pat 1000 uz helsinkiem neaizbrauca...

     [+] [-]

, 2008-10-28 15:37, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Vainīgs, beigās jau neplānoju - gaidīju uz RD, bet viņu piedāvājums bija stipri par vēlu un nebija nekāds superizdevīgais, tai ciparā es viens brauktdams mierīgi iekļautos, ja laicīgi plānotu, biju salasījies RD lapas komentos ka būšot sotaks jamaksā, sanāca ka būs 170 tam vairs nebiju īsti gatavs, arī darbā tā konkrēti neko nebiju sarunājis, karoč pats vien vainīgs vainīgs vajadzēja uz sevi paļauties
Man diezgan stipri līdzīgi Tev sanāca.... + RD no manīm ir "mīnusiņš".... un nevis par spēli, bet par "darba (tūres) organizāciju"..... t.i. to, ka savā mājas lapā šie ilgi un dikti (apmēram mēnesi pirms "Somijas tūres" klaigāja ka nu tik paziņos un tik būs gan cenas, gan datumi, gan "kas un kā" (ko arī es kā muļķis gaidiju...) bet beigās tas paziņojums par tūri + "kas un kā" parādijās tik labi, ja nedēļu vai pusnedēļu pirms tās izbraukuma tūres...... nu sorry veči... tā tas lietas nedara.... ja jau saka ka laikus pateiks "kas un kā", tad arī to LAIKUS vajag darīt nevis "izmest reālo infu" - "kas un kā" tik pāris dienas pirms tās tūres..... es piem. (līdz tam) sapratu, ka laikam tomēr nekas nenotiks (nekāda tūre) un loģiski jau atmetu visas cerības, un kad uzzināju, ka tā tūre tomēr notiks tā "uz šaru" arī darbā vairs atprasīties nevarēju..... te nu laikam būtu vietā teiciens.... gribējām kā labāk... sanāca kā vienmēr....

     [+] [-]

, 2008-10-28 15:48, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Es sliecos domāt, ka nevis Jūlis neaprēķināja, bet no viņa vadība prasīja rezultātu uzreiz: arī uzvaras pārbaudes turnīros, jo tas bija vajadzīgs RD tēla veidošanai.

Taču no otras puses, atceros pirms sezonas viena krievu hokeja apskatnieka teikto - Šuplers esot viens no Krievijas Superlīgas visu laiku sliktākajiem treneriem (tas peč tās pusezonas Jaroslavļā)... Uzksatu, ka tas ir stipri pārspīlēts (jo sevišķi, ka Šuplers atnāca sezonas vidū!), taču nav jau arī dūmu bez uguns... (vēljovairāk, ka šogad PČ viņa karjerā bija nākamais prokols).
Nu tik zemu es Jūli toč nevērtēju! Manā skatijumā (ja neskaita vēl moš Kurri), tad viņš ir viens no labākajiem treneriem, kas ir strādājis ar mūsu čaļiem.... mūsu pašu "berjas", "vasiļi" u.c. "zvēri" var šim tikai "ūdeni pienest".... kā jau arī huy minēja Jūlis vismaz pie farma jaunajiem aizčāpo un novada kādu treniņu un, manuprāt, tas ir ļoti pozitīvi it sevišķi priekš tiem farma junioriem un ex- junioriem.... un moš nākotnē kādam no viņiem nospīdēs arī tāds KHL (neatkarīgi arī no tā vai RD tad būs vairs kā suga vai nebūs).....

  -1 [+] [-]

, 2008-10-28 16:01, pirms 16 gadiem
Negribu neko ne labu,ne sliktu teikt par Šupleru,bet vienu lietu esmu piefiksējis u.t.i. viņš pamatā uzticās leģionāriem,kas it kā nebūtu nekas jauns un drausmīgs,bet ja šie leģionāri nevelk,tad viņš sāk kaut ko mistrot ar maiņām,un tā līdz galam neuzticoties jaunajiem letiņiem,ka tie varētu pavilkt spēli!
Ja godīgi,tad es īsti neizpratu Šuplera vārtsargu politiku nomainot ļoti labā formā esošo Naumovu pret visai viduvēji spelējošo Sperli!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja