Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

KHL "Zvaigžņu spēlē" piedalīsies arī Dārziņš

KHL "Zvaigžņu spēlē" piedalīsies arī Dārziņš
Lauris Dārziņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Kontinentālā Hokeja līga (KHL) izdarījusi savu izvēli un nosaukusi gaidāmās "Zvaigžņu spēles" trešos pieciniekus. Starp nosauktajiem ir arī Rīgas "Dinamo" uzbrucējs Lauris Dārziņš.

Dārziņš iekļauts Alekseja Jašina komandā (Rietumu konference) kopā ar aizsargiem Maksimu Solovjovu (Maskavas "Dynamo") un Peteru Podhradski (Minskas "Dinamo"), kā arī uzbrucējiem Leonīds Komarovu (Maskavas "Dynamo") un Krisu Saimonu (Čehovas "Vityaz").

Jaromira Jāgra komandā (Austrumu konference) izvēlēti aizsargi Deniss Kuļjašs (Omskas "Avangard"), Konstantīns Korņejevs (Kazaņas "AK Bars"), uzbrucēji Sergejs Fjodorovs, Petri Kontiola (abi – Magņitogorskas "Metallurg") un Jevgeņijs Kuzņecovs (Čeļabinskas "Traktor").

Komandu pirmos pieciniekus izvēlējās līdzjutēji. Jašina komandas starta pieciniekā tika iebalsots arī Rīgas "Dinamo" kapteinis Sandis Ozoliņš. Otros pieciniekus izvēlējās žurnālistu un starp šiem spēlētājiem neviena no rīdziniekiem nebija. Zvaigžņu spēle notiks 5. februārī Sanktpēterburgā.

Izmantotie resursi:
khl.ru

Vai Lauris Dārziņš pelnīti iekļauts starp "Zvaigžņu spēles" dalībniekiem?

  • 1100

  • 76




 +26 [+] [-]

, 2011-01-27 14:57, pirms 15 gadiem
Protams. Ja šodien, pirmajā lapā KHL.RU tāds odiozs virsraksts- Dārziņš apstadināts.
Nekas, lai Lauris ar partneriem atkal sāk nakamajā mačā skaitīt rezultivitātes sēriju no jauna!

 +23 [+] [-]

, 2011-01-27 15:00, pirms 15 gadiem
Labākais uzbrucējs RD, protams pelnīti. Būs interesanti paskatīties kā Lauris sapratīsies ar Komarovu un Saimonu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +67 [+] [-]

, 2011-01-27 15:06, pirms 15 gadiem
Slaidais Lauris vienā maiņā ar Leo un Krisu???

  -3 [+] [-]

, 2011-01-27 15:07, pirms 15 gadiem
chupachups rakstīja: Labākais uzbrucējs RD, protams pelnīti. Būs interesanti paskatīties kā Lauris sapratīsies ar Komarovu un Saimonu..
Mjaa intresanta mainja, lai gan nesaprotu, ko tur dara Komarovs ar savu neliidzsvaroto psihi?! Saimons saprotams, i ripu var iemest, i "shtangaa" iedot, bet Leo vairaak kaa gaileens, kauties grib, bet nevar (taa vietaa spelee ljoti rupji), un 13 vaarti nav nekas iespaidiigs.

 +14 [+] [-]

, 2011-01-27 15:09, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Mjaa intresanta mainja, lai gan nesaprotu, ko tur dara Komarovs ar savu neliidzsvaroto psihi?! Saimons saprotams, i ripu var iemest, i "shtangaa" iedot, bet Leo vairaak kaa gaileens, kauties grib, bet nevar (taa vietaa spelee ljoti rupji), un 13 vaarti nav nekas iespaidiigs.
Lūdzu, lūdzu neskaties vairāk hokeju un vēl labāk nekad par to nerunā un neraksti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-27 15:14, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Tā ir zvaigžņu spēle!!! Tu ko, domā viņi sitīsies uz dzīvību un nāvi???
Protams nee, tamdeelj es nesaprotu. Ir taksh daudz meisteriigaaki speleetaaji par Komarovu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-01-27 15:20, pirms 15 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Bet vai populārāki? Nu Ņiživijs popularitātes ziņā Krievijā būtu pelnījis kādreiz uz to all star game..
Kaut vai Jans Mareks no CSKA! Paņem jebkuru no SKA, i zvaigžņotāks iz zinamāks!

 +14 [+] [-]

, 2011-01-27 15:22, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Mjaa intresanta mainja, lai gan nesaprotu, ko tur dara Komarovs ar savu neliidzsvaroto psihi?! Saimons saprotams, i ripu var iemest, i "shtangaa" iedot, bet Leo vairaak kaa gaileens, kauties grib, bet nevar (taa vietaa spelee ljoti rupji), un 13 vaarti nav nekas iespaidiigs.
Es arī istenībā nesaprotu ko Komarovs dara zvaigžņu spēlē
Slēpts komentārs: playthegame
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-01-27 15:25, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Es arī istenībā nesaprotu ko Komarovs dara zvaigžņu spēlē
Tev no miinusinjiem nav bail???
Esmu pats redzeejis intervijas ar Komarovu, aarpus laukuma tiiri mieriigs, gjimenisks dzheks, bet kaa tiek laukumaa, taa....
Ne pa velti Znaroks pirms speeles ar Vitjaz vinju atstaaja rezervee.

  +6 [+] [-]

, 2011-01-27 15:28, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: ZVAIGZNU spele, ZVAIGZNU! pamekle google definiciju vardam ''zvaigzne''
Tu uzskati Komarovu par zvaigzni??? Es, dimzheel nee! Tad manaas aciis lielaakas zvaigznes ir SKA- Ribins, Briljins piemeeram.

 +10 [+] [-]

, 2011-01-27 15:28, pirms 15 gadiem
Labi, šis tomēr ir sava veida novērtējums un goda lieta katram, kuram šāda iespēja tiek dota.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +8 [+] [-]

, 2011-01-27 15:32, pirms 15 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Ir jāsaprot 3 lietas par All star game:
1. popularitāte līgā un fanu vidū;
2. svarīga, bet ne noteicošā - rezultivitāte;
3. komandas vieta līgas tabulā;
Komarovam viss sakrīt Marekam ne...
1. Shos sastaavus izveela treneri, taa kaa par popularitaati un faniem ne mums spriest, te jaaredz kaadas aptaujas
2. Komarovs ar saviem 23 punktiem nav pat pirmajaa 30niekaa ligaa, par vinju krietni rezulatiivaak spelee komandas biedrs Gorovikovs!
3. Un tad ko te dara Saimons??? Podhradskis???

 +15 [+] [-]

, 2011-01-27 15:33, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cik golus Tu šosezon esi iemetis??
Nespeleeju Hokeju, taa kaa nevienu, un cik tu???
Tu ar nabadzinj esi no tiem, kas saak saliidzinaat nesaliidzinaamo! Cik teiksim datorus salabojis Komarovs??? Vai cik mašinās salabojis vinjsh???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-01-27 15:45, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bet es taču nesaku, ka 13 iemesti goli nav nekas.
Es saliidzinu ar citiem KHL speleetaajiem. Ja speleetaajs nav pat labaakais komandaa, tad kaa var runaat par kaut kaadu superstaara reputaaciju, tamdeelj es paudu neizpratni. Man Komarovs laukumaa asocieejas tikai ar rupjo speeli, necienju pret pretinieku (lai arii saprotu, ka taads ir vinja speles stils)! Tad simpaatiskaaks ir Saimons, kas ir liela autoritaate speleetaaju viduu.

     [+] [-]

, 2011-01-27 15:46, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Tev no miinusinjiem nav bail???
Esmu pats redzeejis intervijas ar Komarovu, aarpus laukuma tiiri mieriigs, gjimenisks dzheks, bet kaa tiek laukumaa, taa....
Ne pa velti Znaroks pirms speeles ar Vitjaz vinju atstaaja rezervee.
Es arī esmu redzējis ar viņu intervijas, un neiet runa par to kāds viņš ir, bet gan par to kāda sakarā viņs ir ticis zvaigžņu spēlē, tavu prāt viņš tam atbilst?

  -4 [+] [-]

, 2011-01-27 15:47, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ko NHL zvaigžņu spēlē virkne jauno gurķu,kam vēl tālu līdz zvaigznes statusam ?!
Viņš daudzko nesaprot, un Ziemassvētku vecītim arī tic.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-27 15:48, pirms 15 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: popularitāte līgā..acīmredzot viņi ir populāri treneru vidū.
Nu tad taa sanaak!
Laikam jau SC lietotaaji nemeedz paust neizpratni
Es domaaju, ka godiigaak, tad buutu njemt tos speleetaajus, kas tieshaam ir fanu iebalsoti. Noteikti Komarovs tur buutu, bet tagad, liekas, ka panjemts trenera iegribas deelj

  +5 [+] [-]

, 2011-01-27 15:48, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ko NHL zvaigžņu spēlē virkne jauno gurķu,kam vēl tālu līdz zvaigznes statusam ?!
Nu Komarovam jau arī nav nekādi nopelni lai viņu dēvētu par zvaigzni
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +4 [+] [-]

, 2011-01-27 15:49, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Es arī esmu redzējis ar viņu intervijas, un neiet runa par to kāds viņš ir, bet gan par to kāda sakarā viņs ir ticis zvaigžņu spēlē, tavu prāt viņš tam atbilst?
Tu palasi manus komentaarus un manu atbildi sapratiisi, un sapratiisi kamdeelj man vieniigajam tie miinusinji!

  +3 [+] [-]

, 2011-01-27 15:49, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viņš daudzko nesaprot, un Ziemassvētku vecītim arī tic.
Ooo, eksperts ieunājās, tavu gudrību jau dzirdēju iepriekš, ka RD spēlētāji var Komarovam tikai ūdeni pienest Sapratējs atradies

  +7 [+] [-]

, 2011-01-27 15:50, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nepieļauj, ka viņu MD līdzjutēji ļoti ciena??
Bet Mikjeli Reedlihu, Aleksandru Njizhiviju, Jaani Spruktu RD neciena???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-01-27 15:52, pirms 15 gadiem
Super. Klusa cerība bija, bet negribējās skaļi pļerkstēt priekšlaicīgi.

  -3 [+] [-]

, 2011-01-27 15:56, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Bet Mikjeli Reedlihu, Aleksandru Njizhiviju, Jaani Spruktu RD neciena???
Patiesībā šeit runa nav tik daudz par cieņu, bet par to vai trešā piecinieka sastādītāji spēja saskatīt RD spēlētājos (tevis nosauktos) to ko saskatija Komorovā. Acīmredzot nesaskatija, ja reiz viņi tur nav.

  -4 [+] [-]

, 2011-01-27 15:57, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Ooo, eksperts ieunājās, tavu gudrību jau dzirdēju iepriekš, ka RD spēlētāji var Komarovam tikai ūdeni pienest Sapratējs atradies
Te ir acīmredzams fakts, ka liela daļa var arī tikai to izdarīt.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-27 16:00, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Patiesībā šeit runa nav tik daudz par cieņu, bet par to vai trešā piecinieka sastādītāji spēja saskatīt RD spēlētājos (tevis nosauktos) to ko saskatija Komorovā. Acīmredzot nesaskatija, ja reiz viņi tur nav.
Tos sastādīja noslepumainaa abreviatuura KHL, kas to dariija un kaadu iemeslu peec nav zinaams. Bet skaidrs viens- peekshnji paraadas 3. mainjaa 2 MD speleetaaji, ja par Solovjovu neko nesaku, otrs labaakais aizsargs komandaa, tad par Komarovu ir shaubas.

  +5 [+] [-]

, 2011-01-27 16:01, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Te ir acīmredzams fakts, ka liela daļa var arī tikai to izdarīt.
Jā, sapratu, sapratu tevi, Komarovs ir Akūnāis stārs.
Parasts kapātājs, melnā darba darītājs, tad jau mūsu pašu Sprukts ir labāks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-27 16:05, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Patiesībā šeit runa nav tik daudz par cieņu, bet par to vai trešā piecinieka sastādītāji spēja saskatīt RD spēlētājos (tevis nosauktos) to ko saskatija Komorovā. Acīmredzot nesaskatija, ja reiz viņi tur nav.
Tad varbuut argumentus nedaudz pamatotaakus izveelies, jo tagad sanaak , ka pats atsauc savus vaardus.
Tamdeelj es saku, ka godiigaak, ja tomeer 3 trijniekus kompleteetu peec fanu balsojuma (kaut arii tas nav objektiivaakais).

  +5 [+] [-]

, 2011-01-27 16:06, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Protams. Ja šodien, pirmajā lapā KHL.RU tāds odiozs virsraksts- Dārziņš apstadināts.
Nekas, lai Lauris ar partneriem atkal sāk nakamajā mačā skaitīt rezultivitātes sēriju no jauna!
Tas tik parāda to, ka arī krievi arī uzskata to par ļoti labu sniegumu jau jau izpelnījies KHL mājas lapā pie top ziņas tikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: RUBEN

  -1 [+] [-]

, 2011-01-27 16:09, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Tad varbuut argumentus nedaudz pamatotaakus izveelies, jo tagad sanaak , ka pats atsauc savus vaardus.
Tamdeelj es saku, ka godiigaak, ja tomeer 3 trijniekus kompleteetu peec fanu balsojuma (kaut arii tas nav objektiivaakais).
Ko man vel vairāk pamatot?
Patiesībā, es tā arī nesapratu, kas šo trešo piecinieku sastāda??
Ja treneri, tad acīm redzot viņi atzina Kamorovu All-star spēles cienīgu, bet Tevis nosaultos RD spēlētājus nē.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-27 16:16, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko man vel vairāk pamatot?
Patiesībā, es tā arī nesapratu, kas šo trešo piecinieku sastāda??
Ja treneri, tad acīm redzot viņi atzina Kamorovu All-star spēles cienīgu, bet Tevis nosaultos RD spēlētājus nē.
u tiko mineeji, ka MD fani saveejos ciena, bet peec tam saki, ka runa nav par cienju, argumentee kaartiigaak, nevis apgaazhamus faktus>
Es tev jau mineeju, ka 3 piecinieku izveleejaas KHL, kas tie taadi bija, nav zinaams, varbuut " iereedniishi", ne speci, bet varbuut otraadaak.
Liidz shim sastavaa nebija neviena MD speleetaaja, taatad- kaut kas nav kaartiibaa, bet izveleejaas divus no MD, bet ne tos labaakos- Gorovikovs rezultativitaatee ir krietni priekshaa Komarovam (pat daudz citos raadiitaajos +/-, realizaacijas procents, mazaak sodu u.t.t.), bet Granjaaks minimaali priekshaa Solovjovam (bet Granjaakam +/- krietni sliktaaks)!
Un nav runa tikai par Rd speleetaajiem, bet par daudziem citiem, kas, manupraat buutu pelniijushi buut Komarova vietaa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-27 16:20, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ja būt tik kategoriskam,tad tur arī nav ko darīt Dārziņam.
Un var ilgi par to strīdēties. Īstenībā tas ir pat labi,ka tiek pagodināti arī citi spēlētāji,nevis tikai vienas un tās pašas sejas. Tā kā Pelēcītim ir jāpriecājās,ka tur ir Dārziņš
Es taksh priecaajos par Daarzinju!
Es tik izteicu neizpratni par Komarova iekljaushanu...

  +1 [+] [-]

, 2011-01-27 16:21, pirms 15 gadiem
Tikai loģiski
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-01-27 16:26, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Runa neiet par rezultativitāti. NHL zvaigžņu spēlē arī nespēlē visi pēc statistikas rādītājiem. Tur ņem vērā daudz ko.
Ja runāt par Komorovu,atkārtošos,viņš vienaldzīgus neatstāj.
Un tas ir pozitīvi,ka tiek novērtēts melnā darba darītājs,nevis tikai snaiperi baltrocīši.
Kaads vinjsh melnaa darba dariitaajs...
Leciigs peec velna, bet kaa jaaspelee pret Vitjaz, taa Znaroks vaac vinju nost, jo labi zina, ka tie viiri aatri izsitiis vinja leciigumu un pilniigu pretinieka necieniishanu(un varbuut vienreiz arii vajadzeetu)!
Un ar ko sliktaaks Mosaljovs???

  -3 [+] [-]

, 2011-01-27 16:27, pirms 15 gadiem
Oi, cieniijamie RD fanaati, driiz atkal buus pasaules chempis, un mees kaarteejo reizi vareesim nojaust, kuru valstu izlasees speelee spozhaakaas zvaigznes, un kuru - ne tik spozhas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-27 16:30, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nu ko man atliek tev teikt Redzi cilvēki kas sajēdz hokeju nedaudz vairāk par tevi,viņu izvēlējās.
Nu es nestriidos ar vinjiem, bet pauzhu neizpratni... (veelreiz saproti abu vaardu noziimi).
Tu vari tieshaam no sirds apgalvot, ka shii abreviatuura KHL (Выбор кхл) tieshaam ir ekspertu ekspertu brigaade, jeb...iespeejams, kaada "iereedniishu" varza???!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-27 16:33, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nē,nu uz tava fona viņi noteikti nobāl,to es 100% varu apgalvot.
Eh, nav veerts ar tevi disputeet, kaa kas- taa uz otra apvainošanu. Nozheelojami.

 +13 [+] [-]

, 2011-01-27 16:35, pirms 15 gadiem
RUBEN rakstīja: Es vispār neesmu no tiem kuriem patīk bārstīt tekstus:" Tas jau raksturīgs tikai latviešiem. Tipiska latviešu mentalitāte" utml.

Bet gadijumā ar Komarovu (un netikai ar viņu, vakar Plets, spēlēja agresīvi, ātri, nebaidoties iesaistīties divcīņās, bet komentāros beigās šamo turp pat vai par traku nosauca, kā viņš uzdrošinājās HOLTAM vispār pieskarties utml.), vispār nav saprotami, visi komentētāji, krievu presē, arī cik esmu redzējis, šamo slavē, protams, viņš ir no tā tipa spēlētājiem kuri nepatīk pretinieku faniem, bet ir jākonstatē, ka viņs veic milzīgu darba apjomu vārtu priekšā un ir traki uzvilkts, pozitīvā nozīmē.
paņem to epizodi,kur Plets 3 reizes(!!!!) peec kaartas(es veel saprastu 1rezi,peec inerces) vienaa epizodee meeģina Holtam izsist jau piespiestu ripu no ķērājcimda,var nosaukt par POZITĪVU darbiibu???? taa ir visparastaakaa rupekliiba,kuraa speeleetaajs ar apzinaatu darbiibu mēģina traumeet vaartu sargu! taadu ''cūku'' ir jaadauza ar nuujas kaatu...par maz OZO viņu tur paņēma priekšā...

  -2 [+] [-]

, 2011-01-27 16:37, pirms 15 gadiem
pēc šī mēneša sērijas varam cerēt, ka Dārziņam būs labi piedāvājumi no KHL top komandām!
kur tas laiks, kad neviens mūsu spēlētājs nav bijis pat tuvumā KHL (Krievijas) medāļiem!

  +5 [+] [-]

, 2011-01-27 16:37, pirms 15 gadiem
Lauris Dārziņš - kurš gan cits?!

  +2 [+] [-]

, 2011-01-27 16:39, pirms 15 gadiem
ingars31 rakstīja: paņem to epizodi,kur Plets 3 reizes(!!!!) peec kaartas(es veel saprastu 1rezi,peec inerces) vienaa epizodee meeģina Holtam izsist jau piespiestu ripu no ķērājcimda,var nosaukt par POZITĪVU darbiibu???? taa ir visparastaakaa rupekliiba,kuraa speeleetaajs ar apzinaatu darbiibu mēģina traumeet vaartu sargu! taadu ''cūku'' ir jaadauza ar nuujas kaatu...par maz OZO viņu tur paņēma priekšā...
Identiski spelee Komarovs, tad jaajautaa kaapeec Pleta All- Star spelee nav??? Un ar ko vinjsh sliktaaks par Komarovu???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-27 16:43, pirms 15 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Ir jāsaprot 3 lietas par All star game:
1. popularitāte līgā un fanu vidū;
2. svarīga, bet ne noteicošā - rezultivitāte;
3. komandas vieta līgas tabulā;
Komarovam viss sakrīt Marekam ne...
4.Vēlams, lai būtu pārstāvētas visas līgas komandas.

     [+] [-]

, 2011-01-27 16:45, pirms 15 gadiem
Es uzskatu varbūt ja nebūtu hat trick tad Laurim būtu smagi jācinās par vietu sastāvā, bet pats visu sev izcīnija!!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-01-27 16:46, pirms 15 gadiem
Pozdravljaem!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-27 16:46, pirms 15 gadiem
rolex rakstīja: 4.Vēlams, lai būtu pārstāvētas visas līgas komandas.
Luuk shim es piekriitu- alternatiiva, pirmaa mainja fanu izveeleeta, pareejos deligjee vai nu vieteejie fani vai komandas vadiiba, bet no visaam komandaam! Interesanti visiem, jo ir taksh saveejais par ko fanot!

  +4 [+] [-]

, 2011-01-27 16:48, pirms 15 gadiem
Ar to maiņu neviens negribēs kauties!

  +4 [+] [-]

, 2011-01-27 16:50, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Un kādi ir nopelni pirmgadniekiem Skineriem utt ? Ko viņi dara NHL zvaigžņu spēlē ?!
Komorovs neatstāj vienaldzīgus. Tādu spēlētāju vēlās redzēt savā komandā,bet par pretinieku gan nē. Žēl ka LV spēlētājiem nav tādas nekaunības un cīņas spara.
Kādi nopelni Skineram? Viņš ir rezultatīvākais rūkijs, tādi nopelni. NHL domā par nākotni. Ko Komarovs ir izdarījis? Parasts grainderis. Un kāda vispār NHL saistība ar KHL zvaigžņu spēli, dumš esi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-01-27 16:59, pirms 15 gadiem
M rakstīja: Ar to maiņu neviens negribēs kauties!
Tas gan, Lauris varees mieriigi speleet!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2011-01-27 17:03, pirms 15 gadiem
tsnhockey75 rakstīja: Viss dziļākā līdzjūtība, Martiņa Freimaņa ģimenei
Tev var pievienoties...bet ne rakstam,ne portaalam ar to nav nekaads sakars,izveelies pareizo vietu!!!

 +11 [+] [-]

, 2011-01-27 17:05, pirms 15 gadiem
tsnhockey75 rakstīja: Viss dziļākā līdzjūtība, Martiņa Freimaņa ģimenei
lkm ne tur(nu netajā portālā) ierakstīji
bet vispār skumji,ka kkas tāds notika klausījos swh un skanēja Freimaņa dziesmas,ļoti bēdīgi palika

bet ko par to,jāpriecājās par to,ka Dārziņš spēlēs all stars speelē,viņš to ir pelnījis

     [+] [-]

, 2011-01-27 17:06, pirms 15 gadiem
TROTTERlove rakstīja: lkm ne tur(nu netajā portālā) ierakstīji
bet vispār skumji,ka kkas tāds notika klausījos swh un skanēja Freimaņa dziesmas,ļoti bēdīgi palika

bet ko par to,jāpriecājās par to,ka Dārziņš spēlēs all stars speelē,viņš to ir pelnījis
forši, ka pa tēmu ...

  +4 [+] [-]

, 2011-01-27 17:07, pirms 15 gadiem
tsnhockey75 rakstīja: Viss dziļākā līdzjūtība, Martiņa Freimaņa ģimenei
visa cieņa pret tevi ir pazudusi kapēc tu to ķēmu-Bebru esi ielicis sev profilā?

  +2 [+] [-]

, 2011-01-27 17:07, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Paliec pie savas gudrības Rūkij
tu te prasīji paskaidrot, es paskaidroju, a tev vēl nav labi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-27 17:10, pirms 15 gadiem
Holtu arī varētu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2011-01-27 17:14, pirms 15 gadiem
tsnhockey75 rakstīja: man viņš patīk, tāpat kā tev patīk troters, vienīgi atšķirība tev patīk prētejais dzimums kā troters jo tu esi meitene ( sieviete ), bet esu zēns un man patīk bībers es dziedu viņu visulaiku !
tu dziedi viņa dziesmas ? njā varu iztēloties -baby,baby,baby ooh.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-27 17:57, pirms 15 gadiem
Kur notiks zvaigznu spele?

     [+] [-]

, 2011-01-27 17:57, pirms 15 gadiem
Prieks par Lauri

  +1 [+] [-]

, 2011-01-27 17:58, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Protams. Ja šodien, pirmajā lapā KHL.RU tāds odiozs virsraksts- Dārziņš apstadināts.
Nekas, lai Lauris ar partneriem atkal sāk nakamajā mačā skaitīt rezultivitātes sēriju no jauna!
kādēļ odiozs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-27 18:00, pirms 15 gadiem
Sk prieks par lauri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-27 18:04, pirms 15 gadiem
Prieks par abiem DR speletajiem.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-27 18:04, pirms 15 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Ir jāsaprot 3 lietas par All star game:
1. popularitāte līgā un fanu vidū;
2. svarīga, bet ne noteicošā - rezultivitāte;
3. komandas vieta līgas tabulā;
Komarovam viss sakrīt Marekam ne...
Nepiekrītu!
Popularitāte - jā, tā ir vēlama (ne obligāta).
Rezultativitāte - jā, tai ir jābūt.
Komandas vieta turnīra tabulā - absolūti nē. Zvaigžņu spēle ļoti izceļās ar spēju parādīt savu individuālo meistarību un tam, cik labi tu spēlē kopā ar saviem komandas biedriem - tam nekāda sakara nav ar zvaigžņu spēli.
Pats svarīgākais, MANUPRĀT, lai tiktu zvaigžņu spēlē ir - popularitāte, rezultativitāte un pats galvenais - individuālā MEISTARĪBA un talants!

     [+] [-]

, 2011-01-27 18:05, pirms 15 gadiem
vares ieradit parejiem ka tie buliisi sadas speles jaliek

  +1 [+] [-]

, 2011-01-27 18:06, pirms 15 gadiem
AhmadShahMassud rakstīja: Es ar nesapratu kas tur odiozs. Tas tieši pierāda, ka pat Dižajā Krievijā hokeja saime un saimniecība vēroja katru laura izgājienu laukumā. Un kādam viņš te vēl nepietiekama zvaigzne.
visticamāk kādam aizmirsies atvērt skaidrojošo vārdnīcu pirms svešvārda lietošanas

  +1 [+] [-]

, 2011-01-27 18:09, pirms 15 gadiem
Kas te vispar notiek?

     [+] [-]

, 2011-01-27 18:11, pirms 15 gadiem
tagad varbūt arī paskatīšos to zvaigžņu daiļslidošanu....

     [+] [-]

, 2011-01-27 18:13, pirms 15 gadiem
Dailslidosanu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-27 18:21, pirms 15 gadiem
Wuhuu Cool

     [+] [-]

, 2011-01-27 18:22, pirms 15 gadiem
karamnov-love rakstīja: Prieks par abiem DR speletajiem.
Kapēc visi kopē manu niku? lol

  +5 [+] [-]

, 2011-01-27 18:31, pirms 15 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Kapēc visi kopē manu niku? lol
Tev laikam visa dzīve SC komentāros paiet

  +4 [+] [-]

, 2011-01-27 18:34, pirms 15 gadiem
Viss ir štrunts , bet kā krievi var priecāties - beidzot Dārziņš apturēts . Tas ir tik smieklīgi tas redz svarīgākais notikums . Malacis Lauris !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2011-01-27 18:47, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Slaidais Lauris vienā maiņā ar Leo un Krisu???
Labs veci!

  -1 [+] [-]

, 2011-01-27 19:04, pirms 15 gadiem
Vispaar kaads no Baltkrievijas, vai Kazakstaanas piedalaas zvaigznu spelee?

     [+] [-]

, 2011-01-27 19:29, pirms 15 gadiem
par Lauri prieks un viņš to ar
ir nopelnījis ar savu spēli !

bet man nepatik ka tiek dalits Jagra un Jašina komandas , tas nav tas labakais veids ka dalit komandas ... Jasin ir tikai švaka atblazma no zvaigznes
Slēpts komentārs: McRELE

     [+] [-]

, 2011-01-27 20:22, pirms 15 gadiem
tādas aizdomas, ka šis ir Laura zvaigžņu karjeras durvis... tas ir tikai sākums...

     [+] [-]

, 2011-01-27 20:36, pirms 15 gadiem
ingars31 rakstīja: paņem to epizodi,kur Plets 3 reizes(!!!!) peec kaartas(es veel saprastu 1rezi,peec inerces) vienaa epizodee meeģina Holtam izsist jau piespiestu ripu no ķērājcimda,var nosaukt par POZITĪVU darbiibu???? taa ir visparastaakaa rupekliiba,kuraa speeleetaajs ar apzinaatu darbiibu mēģina traumeet vaartu sargu! taadu ''cūku'' ir jaadauza ar nuujas kaatu...par maz OZO viņu tur paņēma priekšā...
Vispaar jau speele tiek paartraukta ar svilpi. Un , ja taa klusee, tad Tu meegjini visaados veidos to melno gumiju dabuut aiz taas sarkanaas striipas, kas pirms tiiklinja! taada centiiba ir tikai apsveicama. Traumeet? Shajaa gadiijumaa tas ir uz tiesnesha sirdsapzinjas, kad svilpt un vai sodiit. Speeleetaajs to nenosaka. Ja mums buutu taads speeleetaajs, mees vinju celtu debesiis par ciinjassparu un meerkjtieciibu!

  +2 [+] [-]

, 2011-01-27 20:37, pirms 15 gadiem
McRELE rakstīja: pilnīgi nepelnīti!
Tu galīgi esi galvu saspiedis, Dārziņš ir 10. rezultatīvākais spēlētājs visā līga, kā arī 6. labākais vārtu guvējs, un tev tas šķiet nepelnīti??? Vai tev vienkārši skauž, vai arī tu neko nesajēdz no hokeja!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-27 22:21, pirms 15 gadiem
hoosa ir ieksa?

  +1 [+] [-]

, 2011-01-27 23:23, pirms 15 gadiem
Nu, jā Laurim ir tikuši interesanti partneri, tas varētu būt interesants trio!!!

     [+] [-]

, 2011-01-27 23:26, pirms 15 gadiem
AhmadShahMassud rakstīja: Ar to trenera svilpi vispār tad jau joki (ne velti savā pēdējā intervija Sējējs sūdzas, ka šogad ir zemākais tiesāšanas līmenis KHL (un MHL) vēsturē). Lūk šodien HK Rīga 15 min pirms beigām 2:0. Visas nedienas sākās, ka kļūdījāmies un lai glābtu savus vārtus viens no jaunajiem pārkāpa noteikumus. Tiesnesis pacēla roku, bet nenosvilpa, lai gan pretinieks kritienā izdarīja metienu un to atsitas Gudļevskis. Tā kā vajadzēja būt svilpei (Jo ripu skāra mūsu vārtsargs) mūsējie gandrīz apstājās, bet pretinieki mierīgi apslidoja vārtus un iemeta. Tas arī salauza spēli... Tad ko iznāk ka tiesnesis nosaka spēles iznākumu, nevis spēlētāju meistarība. Es domāju, ka tiesnesis ir tikai, lai uzturētu laukumā kartību... Nu jā, šodien g.tiesnesis no Minskas (par vakardienu noteikti nav sajūsmā...)

     [+] [-]

, 2011-01-27 23:27, pirms 15 gadiem
piekrītu

     [+] [-]

, 2011-01-28 00:07, pirms 15 gadiem
Negribētu šādu spēlētāju pie cilvēkiem pieskaitīt un pirmais ko tāds būtu pelnījis - nazi ribās tumšā pagalmā. Hokejs ir spēle, nevis karš...

Diezgan pretruniigi un pat smiekliigi, ja nebuutu tik skumji!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-28 00:10, pirms 15 gadiem
AhmadShahMassud rakstīja: Ar to trenera svilpi vispār tad jau joki (ne velti savā pēdējā intervija Sējējs sūdzas, ka šogad ir zemākais tiesāšanas līmenis KHL (un MHL) vēsturē). Lūk šodien HK Rīga 15 min pirms beigām 2:0. Visas nedienas sākās, ka kļūdījāmies un lai glābtu savus vārtus viens no jaunajiem pārkāpa noteikumus. Tiesnesis pacēla roku, bet nenosvilpa, lai gan pretinieks kritienā izdarīja metienu un to atsitas Gudļevskis. Tā kā vajadzēja būt svilpei (Jo ripu skāra mūsu vārtsargs) mūsējie gandrīz apstājās, bet pretinieki mierīgi apslidoja vārtus un iemeta. Tas arī salauza spēli... Tad ko iznāk ka tiesnesis nosaka spēles iznākumu, nevis spēlētāju meistarība. Es domāju, ka tiesnesis ir tikai, lai uzturētu laukumā kartību... Nu jā, šodien g.tiesnesis no Minskas (par vakardienu noteikti nav sajūsmā...)
Murgi!
Redzeeju speeli!
Lai nosvilptu, ripa ir jaakontrolee, nevis jaatsit! tas taa, bik ieskanjai, ja ir veel jautaajumi, raksti!

     [+] [-]

, 2011-01-28 00:13, pirms 15 gadiem
AhmadShahMassud rakstīja: Pēc tevis, O Visgudrais, sanāk, ka ja tiesnesis nenosvilpjas (speciāli, vai aizmirst, vai norij, vai neredz... utt.) tad pretinieka spēlētājs var darit ko grib... kropļot, nosist utt. Un tā skaitīsies spēlētāja centība? Negribētu šādu spēlētāju pie cilvēkiem pieskaitīt un pirmais ko tāds būtu pelnījis - nazi ribās tumšā pagalmā. Hokejs ir spēle, nevis karš... un ne tikai tiesneša svilpe nosaka visu, bet arī jābūt k-kādam iekšējam morālam kodeksam. Ipaši jau8 ņemot, ka kropļošanas vai letāla iznākuma gadījumā "sēdētu" hokejists nevis tiesnesis kas nenosvilpa. Tā kā viena ir sausa hokeja noteikumu citešana, otra ir konkrētā situācija.
Veelreiz: kameer nav svilpe, speele turpinaas. Un tas ir muusu komandas speeleetaaju darbs, noveerst shaadus uzbrukumus vaartsargam. Joprojaam uzskatu, ka taa ir meerkjtieciiba!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-28 00:29, pirms 15 gadiem
AhmadShahMassud rakstīja: Saprotu, kāpēc tev konkrētais citāts liekas pretrunīgs, un atzīstu, ka pārsteidzos, jeb vienkārši salīdzinājumam izmantoju pārāk pārspīletu hiperbolu. Bet, draugs, jāsaka, ka tu ar ne visu pareizi saprati "nazis ribās" (lai gan tā ir tikai hiperbola) būtu tad (un ar ne no manis - es neko tādu neatbalstu, bet arī šādu cilvēku neapraudātu), ja tiešām kāds šādā nenosvilptā epizodē un "apsveicamā centībā" kādu sakropļotu/nogalinātu. Bet es ceru un ticu, ka nekas tāds nenotiks. Turpmāk centīšos skaidrāk norādīt, kur izsakos tēlaini. Nevajag visu uztvert burtiski!
Pienjemu, sapratu, un arii pareizi uztveru tavu "nazi ribaas', un te nu mees nonaakam pie taa, ko es teicu, otras komandas speeleetaajiem ir jaadara viss, lai taa nenotik. Sekas, protams, ka var buut dazhaadas un nevienam nenoveelu naavi laukumaa vai, kaut vai traumu! Bet nu taads nu ir shis sporta veids, kur speeleetaaji saduras, gruustaas, utt. Taa arii ir "speeka speele". Vieni uzbruuk cik vien aktiivi var, otri aizstaavaas kaa nu var. Tas arii izskaidro shaadu agresiju!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-28 00:36, pirms 15 gadiem
AhmadShahMassud rakstīja: Interesanti, es ar õpi spēles skatos kopš 80-to vidus (esmu dzimis gandrīz tad pat kad nelaiķa M.Freimanis). Tad gan es no noteikumiem nekā daudz nesapratu, tomēr ar gadiem pieredze nkrājas arī tādam neprofesionālim kā man... un es arī esmu redzējis abu līgu pēdējos mačus un protams visas 3 KHL sezonas. Vienmēr komentētāji ir teikuši, ka ir aizturētais sods, kamēr ripa ir pie tiem pret kuriem pārkāpums veikts, tikko pieskaras pretinieks, tā ir svilpe! Tā vienmēr ir bijis! Jo kā tu definēsi kontroli? Kas un cik ilgi ir jāveic ar ripu, lai to uzskatītu par kontroli??? Kur tas rakstīts. Un neticu, ka mūsu jaunie nezina noteikumus un dēļ tā būtu apstājušies, ja negaidītu svilpi. Atkal sanāk... spēli izšķir brīvs tiesneša traktējums... ieteiktu izlasīt pēdējo Sējēja interviju gan par traģisko tiesāšanas līmeņa krišanos, gan par dažu dižās Krievijas činavnieku nepatiku pret mums....
Kontroleet, noziime, izdariit ar to meerkjtieciigu darbiibu ( briivs mans interpreteejums ), proti, piespiest, izdariit meerkjtieciigu sitienu pa to. Es jau ar neesmu nekaads jaunais, un veel Sporta pilii piedziivoju jaukas emocijas Visu cienju Maartinjam un liidzjuutiibu Tuviniekiem. Man ir izdevies bik ilgaak notureeties shaisaulee!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-28 00:45, pirms 15 gadiem
AhmadShahMassud rakstīja: Un es domāju, ka uzskati nepareizi... īpaši šajā spēlē, pie šādas tiesāšanas, pie šāda rezultāta un nozīmes. Mūsējo būtu uzreiz noņēmuši... un vienu pašu. Turklāt viss beidzas ar 100% piespiestu ripu, nevis neredzoša, vai redzēt negriboša tiesneša svilpi... (es runāju par katra spēlētāja iekšējo morāli un savstarpējo cieņu un ētiku - ko tu absolūti, kā neērtu topiku izlaid). Kā jau teicu - ja nu tiesnesis vispār svilpt negrasās... līdz kam tad aizies šī birokrātijas "uzvara"... līdz masu kautiņiem, to tev gribas???
Zinaama taisniiba jau Tev ir, bet mees jau te nediskuteejam par tiesaashanas liimeni, bet agresiivu speeli. Kaa no vienas komandas puses taa arii otras. Pajautaa kaut simts hokeja ekspertiem un speeleetaajiem, un vinji Tev atbildees tieshi to pashu, ko es. kameer nav svilpe, ir visiem liidzekljiem jaadabuun tas cilindrs vaartos! Aciimredzot, Platts veel redzeeja iespeeju to tur dabuut! Es jau ar esmu DR fans, jau no ~ 4 klases ( lasi ~ 84. gads.), un arii es neatbalstu shaadus gaajienus no pretinieku speeleetaaju puses, bet tajaa pat laikaa, apzinos, ka , darot to muusu speeleetaajam ( proti, meegjinot izsist ripu vaartsargam), tikai uzteiktu vinju par meerkjtieciibu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-01-28 00:55, pirms 15 gadiem
Daudz laimes dzimšanas dienā ,Lauri,!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-28 07:34, pirms 15 gadiem
AhmadShahMassud rakstīja: Interesanti, es ar õpi spēles skatos kopš 80-to vidus (esmu dzimis gandrīz tad pat kad nelaiķa M.Freimanis). Tad gan es no noteikumiem nekā daudz nesapratu, tomēr ar gadiem pieredze nkrājas arī tādam neprofesionālim kā man... un es arī esmu redzējis abu līgu pēdējos mačus un protams visas 3 KHL sezonas. Vienmēr komentētāji ir teikuši, ka ir aizturētais sods, kamēr ripa ir pie tiem pret kuriem pārkāpums veikts, tikko pieskaras pretinieks, tā ir svilpe! Tā vienmēr ir bijis! Jo kā tu definēsi kontroli? Kas un cik ilgi ir jāveic ar ripu, lai to uzskatītu par kontroli??? Kur tas rakstīts. Un neticu, ka mūsu jaunie nezina noteikumus un dēļ tā būtu apstājušies, ja negaidītu svilpi. Atkal sanāk... spēli izšķir brīvs tiesneša traktējums... ieteiktu izlasīt pēdējo Sējēja interviju gan par traģisko tiesāšanas līmeņa krišanos, gan par dažu dižās Krievijas činavnieku nepatiku pret mums....
Šie ir oficiālie teksti.

1. "Завершение игрового эпизода" командой, владеющей шайбой, в этом правиле означает, что шайбой должен овладеть, или шайбу должен контролировать, или умышленно направлять игрок или вратарь противоположной команды, или что шайба прижата. Отскок шайбы от любого игрока противоположной команды, ворот или бортов, не будет означать завершение игрового эпизода.

2. Если после того, как Главный судья просигнализировал нарушение, но прежде чем дал свисток, шайба зайдет в ворота не нарушившей правила команды, в результате прямого действия игрока не нарушившей команды, взятие ворот не будет засчитано, а зафиксированный штраф может быть наложен.