Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Trīs gadu laikā KHL izslēgs vēl 3-7 sportiski, finansiāli un komerciāli vājākos klubus

Agris Suveizda

Trīs gadu laikā KHL izslēgs vēl 3-7 sportiski, finansiāli un komerciāli vājākos klubus
Dmitrijs Čerņišenko pasniedz Gagarina kausu Iļjam Kovaļčukam
Foto: Sputnik/Scanpix

Jau ziņojām, ka no Kontinentālās hokeja līgas dalībnieku pulka izslēgti tādi klubi kā Zagrebas "Medveščak" un Novokuzņeckas "Metallurg", taču notikušajā līgas valdes sēdē tika pieņemti arī būtiski lēmumi nākamo sešu gadu stratēģijas sakarā. Līga grasās ievērojami samazināt algu griestus, kā arī atvadīties no sportiski, finansiāli un komerciāli vājākajiem klubiem, tos iespēju robežās aizstājot ar potenciāli spēcīgākiem klubiem no ārzemēm.

Jau aiznākamajā sezonā vairs tikai 24 dalībnieces
Kontinentālās hokeja līgas pirmajās divās sezonās čempionātā piedalījās 24 komandas, nākamajās divās sezonās – 23, toties pēc tam tika ieviesta līgas paplašināšanas politika, kuras rezultātā iepriekšējā regulārajā sezonā startēja jau 29 vienības. Nu līga atkal krasi mainīs savu redzējumu un jau 2018./19.g. sezonā atgriezīsies pie 24 komandu skaita – tieši šāds skaits tiek uzskatīts par optimālu tuvāko gadu stratēģijā.

SezonaSk
2008./09.24
2009./10.24
2010./11.23
2011./12.23
2012./13.26
2013./14.28
2014./15.28
2015./16.28
2016./17.29
2017./18.27
2018./19.24

Klubi tiks izslēgti pēc īpaši sastādīta ranga
Tātad nākamajā sezonā tiks izslēgti vēl trīs klubi, un paredzams, ka tas tiks izdarīts pēc īpaša ranga, kuru veidos astoņas sadaļas – sportiskie rezultāti, finansiālie rādītāji un stabilitāte, komerciālie rādītāji, TV reitingi, haļļu ietilpība un apmeklētība u.tml. Kā līgas mājaslapā stāsta prezidents Dmitrijs Čerņišenko, tieši pēc šāda ranga "Medveščak" un Novokuzņeckas "Metallurg" arī izrādījās pašreiz vājākie klubi līgā. "Rangs būs publisks. Vismaz es to atbalstu," sacīja Čerņišenko. "Katrai sezonai būs sava sistēma, sava proporcija – šobrīd 30% ranga veido sportiskie sasniegumi. Publicēsim šo rangu un parādīsim, kuri ir nākamie trīs kandidāti uz izslēgšanu."

"Lieta tāda, ka līgai vajadzīga konkurētspējīgāka vide. Atstatums finansiālajā ziņā starp vadošajiem klubiem un pastarīšiem ir astoņkārtīgs. Tas liecina par nopietnu noslāņošanos starp KHL spēlējošajiem klubiem," Čerņišenko atbildēja uz kritiku par "Metallurg" izslēgšanu, uzsverot, ka klubs vienkārši nespēja izturēt līgas prasības. "Diemžēl "Metallurg" pamatrādītājos bija pēdējā vietā, tostarp arī apmeklētības ziņā. VHL vidējā apmeklētība reizēm ir lielāka nekā šim klubam. Tādēļ šādu novērtējumu uzskatām par taisnīgu. Žēl, ka šim lēmumam ir tik emocionāla reakcija, bet klubam bija daudz laika, lai sagatavotos. Savukārt daudzie spēlētāji, kuru tas sagatavojis Krievijas izlasei, bija skolas, nevis paša KHL kluba nopelns. VHL ietvaros skola varēs turpināt darboties un funkcionēt pat labāk nekā tagad."

Vēlas piesaistīt pa diviem ārzemju klubiem gadā
Kaut arī pēc 2018./19.g. sezonas dalībnieču skaita samazināšana vairs netiek plānota, tas nenozīmē, ka klubi vairs netiks izslēgti. Cenšoties uzlabot līgas konkurētspēju un finansiālo spēku, valde pieņēma lēmumu, ka varētu turpināt izslēgt pa diviem klubiem gadā – ar nosacījumu, ja vietā nāktu divi spēcīgi ārzemju klubi. Čerņišenko piebilda, ka liela interese par pievienošanos līgai ir no Āzijas puses. "Domāju, ka piekritīsiet – vāji krievu klubi, kuri nevairo līgas pievilcību, ir jāaizstāj ar spēcīgām ārzemju komandām."

"Mūsu tirgū tik daudziem krievu klubiem neeksistē pietiekami liels augsta līmeņa hokejistu skaits. Pašreizējā leģionāru ierobežojuma politika neļauj cerēt, ka krievu klubi spēs piesaistīt ārzemniekus un celt KHL līmeni. Līga šādi nevarēs attīstīties," uzskata Čerņišenko. "Tāpat neizslēdzu, ka būs vēl lielāks sadalījums pa konferencēm. Ja Austrumos būs pieaugums, tad no loģistikas viedokļa tas būs pareizi."

Arvien stingrāki algu griesti
Valde pieņēma lēmumu arvien samazināt algu griestus. Šosezon tie būs 900 miljoni rubļu [14,3 miljoni eiro], bet nākamos divus gadus tie tiks samazināti vēl pa 50 miljoniem rubļu līdz 800 miljoniem [12,7 miljoniem eiro] 2019./20.g. sezonā, kurā katra komanda drīkstēs no šā aprēķina izslēgt pa vienai zvaigznei. Savukārt, sākot ar 2020./21.g. sezonu, algu griesti būs jau 600 miljonu rubļu [9,5 miljonu eiro] apmērā, tiesa gan, no algu budžeta izslēdzamais zvaigžņu skaits tiks palielināts līdz divām. Saglabāsies arī atkāpe par to, ka algu budžetā netiks ierēķināti 20% spēlētāju individuālo prēmiju, tāpat netiks ierēķinātas prēmijas par godalgotām vietām.

SezonaRubļiEiro*Zvaigznes
2017./18.900 miljoni14.3 miljoni
2018./19.850 miljoni13.5 miljoni
2019./20.800 miljoni12.7 miljoniviena
2020./21.600 miljoni9.5 miljonidivas

*pēc pašreizējā kursa

Sankcijas parādniekiem
"Tāpat līga ir pieņēmusi nopietnu lēmumu pret klubiem, kuri spēlētājiem ir parādā algas," sacīja Čerņišenko. "Mums ir septiņi astoņi klubi, kuri regulāri kavē algu izmaksu. Vidējais kavējuma ilgums ir 200 dienas, bet kopējais parāda apjoms šajā sezonā bija bezprecidenta – vairāk nekā miljards rubļu [vairāk nekā 15,9 miljoni eiro]. KHL ar to nesamierināsies. Pieņemts lēmums, ka klubiem, kuri parādus nenodzēsīs līdz 1. jūlijam, tiks piespriests sods 20% apmērā no summas, kuru klubs spēlētājiem ir parādā."

Vēlas samazināt valsts finansējuma īpatsvaru
Krievijas profesionālajā sportā noteicošais ienākumu avots ir valsts finansējums, un arī Kontinentālā hokeja līga nav izņēmums. Iepriekšējā sezonā līgas klubu kopējie ienākumi bija 50 miljardi rubļu [795 miljoni eiro], no kuriem vairāk nekā pusi – 52% jeb 26 miljardus rubļu [413 miljonus eiro] – veidoja valsts struktūru un uzņēmumu finansējums. 34% jeb 17 miljardus rubļu [270 miljonus eiro] veidoja privātais finansējums un tikai 6% jeb trīs miljardus rubļu [48 miljonus eiro] veidoja komerciālie ienākumi. Līgas vadība vēlas to mainīt, un raksta sākumā pieminētajā klubu rangā kā viens no faktoriem tiks ņemta vērā arī atkarība vai, pozitīvā gadījumā, neatkarība no valsts budžeta līdzekļiem. Klubu izdevumi bija 52 miljardi rubļu [827 miljoni eiro], no kuriem algas veidoja 45%.

Izmantotie resursi:
«КХЛ не будет мириться с долгами». Комментарии...
https://www.championat.com/hockey/a...

  +1 [+] [-]

, 2017-05-26 15:12, pirms 8 gadiem
ravetajs rakstīja: RHL -Russian hockey legue? vai Kontinental hockey legue ? Jeb KHl ir redzama atskiriba,nesaprotu kur tev visi ruskijus jauc ieksaa?
Atver KHL.RU mājaslapu, un uzliec peles kursoru uz atvērtās cilnes. Izlasi kas tur rakstīts - Krievi skaidri un gaiši paskaidro, ka tas ir Krievijas čempionāts hokejā. Kas zīmīgi - Krievi paši saviem iedzīvotājiem to pozicionē kā Krievijas čempionātu hokejā, bet ieslēdzot angļu versiju - vārdi "Krievijas čempionāts'' pazūd! Smieklīgi. Tas šo to norāda, ne? Bet ne tu, ne Funis to neatzīs nekad.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-26 15:13, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Nerātnu puiku rupju uzrakstu uz šķūnīša tu salīdzini ar abreviatūru KHL.
Atkal ieslēdzi muļķīti?
Nē, es to salīdzinu ar to, ka ne vienmēr vajag ticēt nosaukumam, jo zem nosaukuma var slēpties pavisam kas cits.

     [+] [-]

, 2017-05-26 15:14, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Nerātnu puiku rupju uzrakstu uz šķūnīša tu salīdzini ar abreviatūru KHL.
A kādēļ nerātnu? Puikas varbūt ko citu bija nomaskējuši zem burtiem. Un tas pat nav svarīgi - jo šķūnītī joprojām ir malka, ne tā? Tāpat kā KHL ir Krievijas čempionāts hokejā (un ne tikai). To paši Krievi skaidri un acīmredzami arī ir norādījuši.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-26 15:15, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Tiešā tā, sports ir sports, tik nez kāpēc, paši Krievi savā čempionātā politiku jauc iekšā tā, ka tik turies.. Un ne tikai kolhozā vien. Arī PČ - šie nez kādēļ skraida riņķī apkārušies georga lentēm, vācijā svin savu ''uzvaras dienu'' utt. Bet redz, sports esot sports... KHL sakarā sports nav tikai sports..
Smieklīgākais ir tas, ka "sports ir sports", lielākoties, brēc tie paši, kuri katrā sev izdevīgā brīdi to politiku iesaista sportā(lasi, kad runa ir par jeņķiem, Latvijas attiecībām ar parašu utt.).
Grozi kā gribi - sports ir bizness un sports ir politika.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-26 15:17, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atkal ieslēdzi muļķīti?
Nē, es to salīdzinu ar to, ka ne vienmēr vajag ticēt nosaukumam, jo zem nosaukuma var slēpties pavisam kas cits.
Tev pilnīga taisnība. Krievijas čempionāts hokejā patiesībā ir atklātais Krievijas čempionāts hokejā. Kurā vietā es ieslēdzu muļķīti? Man nepieleca. Uzprasīju atšifrēt abreviatūru.

     [+] [-]

, 2017-05-26 15:18, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Smieklīgākais ir tas, ka "sports ir sports", lielākoties, brēc tie paši, kuri katrā sev izdevīgā brīdi to politiku iesaista sportā(lasi, kad runa ir par jeņķiem, Latvijas attiecībām ar parašu utt.).
Grozi kā gribi - sports ir bizness un sports ir politika.
"ja neesi par krieviem, tad atbalsti amerikosus" ir viens no nepolitiskākajiem lozungiem sc vēsturē

  -2 [+] [-]

, 2017-05-26 15:19, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: "ja neesi par krieviem, tad atbalsti amerikosus" ir viens no nepolitiskākajiem lozungiem sc vēsturē
pendosus - tas jau tagad vatēm ir modē

  +1 [+] [-]

, 2017-05-26 15:21, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Smieklīgākais ir tas, ka "sports ir sports", lielākoties, brēc tie paši, kuri katrā sev izdevīgā brīdi to politiku iesaista sportā(lasi, kad runa ir par jeņķiem, Latvijas attiecībām ar parašu utt.).
Grozi kā gribi - sports ir bizness un sports ir politika.
Sports ir sports - to beiži saka visdažādākie cilvēki kuri saistīti ar sportu-treneri , spēlētāji, darbinieki, žurnālisti no dažādām valstīm dažādos kontinentos. Man teiciens sports ir sports asociējas pirmkārt ar to ka sportā var viss kaut kas notikt pat brīnumi (Leicester gadījums), tas nav teātris. Politika kaut kādā mērā ir visur iekšā - mākslā, sportā, ikdienas dzīvē, bet politika arī ir pakļauta ... naudas varai. Mūsdienu sabiedrība ir ļoti izteikti komercializējusies. Nauda nosaka ļoti daudz, politika iet naudas pavadā.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-26 15:23, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Tev pilnīga taisnība. Krievijas čempionāts hokejā patiesībā ir atklātais Krievijas čempionāts hokejā. Kurā vietā es ieslēdzu muļķīti? Man nepieleca. Uzprasīju atšifrēt abreviatūru.

Bez komentāriem!

     [+] [-]

, 2017-05-26 15:27, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Āmuram vienmēr pilnas tribīnes, nav iemesla.
algas viņiem kavējas

  -1 [+] [-]

, 2017-05-26 15:27, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Sports ir sports - to beiži saka visdažādākie cilvēki kuri saistīti ar sportu-treneri , spēlētāji, darbinieki, žurnālisti no dažādām valstīm dažādos kontinentos. Man teiciens sports ir sports asociējas pirmkārt ar to ka sportā var viss kaut kas notikt pat brīnumi (Leicester gadījums), tas nav teātris. Politika kaut kādā mērā ir visur iekšā - mākslā, sportā, ikdienas dzīvē, bet politika arī ir pakļauta ... naudas varai. Mūsdienu sabiedrība ir ļoti izteikti komercializējusies. Nauda nosaka ļoti daudz, politika iet naudas pavadā.
Reslings ir sports, jeb tomēr teātris?
Tīrs jēdziens ''sports'' bez jebkādām saistībām ar visām iepriekš nosauktām negācijām, beidzās ar to mirkli, kad cilvēki sāka sacensties sportā savā starpā, un, jo īpaši, kad ar sportu sāka pelnīt naudu. Pat amatieru līmenī sports nav tīrs līdz ar brīdi, kad tu sāc to izmantot kā sacensību ar kaut ko.

     [+] [-]

, 2017-05-26 15:29, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Āmuram vienmēr pilnas tribīnes, nav iemesla.
vispār ja labi padomā , tad tiešām nebūtu gudri izslēgt Amur no līgas , jo tālajos austrumos tik 3 komandas ir + ar Bartuļa komandu derbiji ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-05-26 15:37, pirms 8 gadiem
Žīdi un krievi paši iznīcina Krievijas hokeju. Man kā bijušajam KHL līgas fanam tas gaužām nepatīk.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-26 15:57, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Reslings ir sports, jeb tomēr teātris?
Tīrs jēdziens ''sports'' bez jebkādām saistībām ar visām iepriekš nosauktām negācijām, beidzās ar to mirkli, kad cilvēki sāka sacensties sportā savā starpā, un, jo īpaši, kad ar sportu sāka pelnīt naudu. Pat amatieru līmenī sports nav tīrs līdz ar brīdi, kad tu sāc to izmantot kā sacensību ar kaut ko.
Katram sava izpratne kas piemēram ir reslings. Man reslings nav sports, tā ir māksla kura mani nesaista. Sports , māksla , politika-visi tie jēdzieni nav konkrēti no ...līdz. Nav precīza robeža. Citam reslings ir sports, citam māksla. Es arī sporta spēles uztveru mākslas elementus, spēju priecāties par hokeju, futbolu kā mākslu.
Kērlings ir sporta veids,kurš daudziem nepatīk. Man ļoti patīk kērlings, mazliet laikietilpīgs, gribētos raitāku darbību, bet ne par velti to sauc par šahu uz ledus. Būs kas uzreiz iebildīs ka kērlings nav sports. Daudzi domā tā-man nepatīk tādēļ tas nav sports. Mna nepatīk pat riebjas sumo, bet tik un tā saku sumo ir ļoti cienījams sporta veids. Man viņš ir pretīgs ,bet savā reģionā, valstī populārs. Ja man nepatīk , tas nenozīmē ka tas ir nepareizi vai slikti. Mēs neprotam cienīt citu viedokli.

     [+] [-]

, 2017-05-26 16:00, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Katram sava izpratne kas piemēram ir reslings. Man reslings nav sports, tā ir māksla kura mani nesaista. Sports , māksla , politika-visi tie jēdzieni nav konkrēti no ...līdz. Nav precīza robeža. Citam reslings ir sports, citam māksla. Es arī sporta spēles uztveru mākslas elementus, spēju priecāties par hokeju, futbolu kā mākslu.
Kērlings ir sporta veids,kurš daudziem nepatīk. Man ļoti patīk kērlings, mazliet laikietilpīgs, gribētos raitāku darbību, bet ne par velti to sauc par šahu uz ledus. Būs kas uzreiz iebildīs ka kērlings nav sports. Daudzi domā tā-man nepatīk tādēļ tas nav sports. Mna nepatīk pat riebjas sumo, bet tik un tā saku sumo ir ļoti cienījams sporta veids. Man viņš ir pretīgs ,bet savā reģionā, valstī populārs. Ja man nepatīk , tas nenozīmē ka tas ir nepareizi vai slikti. Mēs neprotam cienīt citu viedokli.
Tu vispār filtrē ko pats savos komentāros raksti, jebšu vienkārši laid brīvā stailingā?

  +1 [+] [-]

, 2017-05-26 16:09, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu vispār filtrē ko pats savos komentāros raksti, jebšu vienkārši laid brīvā stailingā?
Ko es uzrakstīju nepareizi?

     [+] [-]

, 2017-05-26 16:13, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Amurs ir tā pati Ķīna, tagd visa pasaule seko varenās Ķīnas panākumiem. Āmuru izslēgs priekšpēdējo, pirms KuļLun
pats tak tikko minēji , ka Amur itkā nevajdzētu slēgt ārā , jo skatītāji nāk uz spēlēm

  -1 [+] [-]

, 2017-05-26 16:30, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Ko es uzrakstīju nepareizi?

Viss skaidrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-26 17:23, pirms 8 gadiem
Ja nespēj argumentēti atbildēt , tad bez komentāriem , viss skaidrs, ieslēdz muļķīti utt. Skumīgi ka loģiski kontrargumeti trūkst.

     [+] [-]

, 2017-05-26 17:35, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Ja nespēj argumentēti atbildēt , tad bez komentāriem , viss skaidrs, ieslēdz muļķīti utt. Skumīgi ka loģiski kontrargumeti trūkst.
Un kurā brīdī tu argumentē savu viedokli? Patika un personīgie uzskati īsti nav pielīdzināms argumentam. Tu mal visu laiku vienu un to pašu, bez reāla pamatojuma, bet kad kāds norāda uz kļūdām, to ieslēdz atpakaļgaitu un sāc papildināt savus komentārus - pagriežot visu tā, it kā tu to jau sen būtu zinājis, sapratis, bet pārējie vienkārši ir muļķi, jo nesaprot tavu ''nepārprotamo'' loģiku.
Tu visu laiku mal, ka KHL nav Krievijas čempionāts hokejā, jo redz, KHL tulkojams kā ''Kontinentālā hokeja līga'' bet kad tev norāda, ka pat Krievi to sauc par Krievijas čempionātu - tu vienkārši turpini malt par to, kas slēpjas aiz burtiem KHL, nevis par to, ko Krievi paši ir norādījuši.
Tas ir pat ignorējot to visu pārējo aisberga daļu kas slēpjas aiz KHL/Krievijas čempionāta..

  -1 [+] [-]

, 2017-05-26 17:36, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Ja nespēj argumentēti atbildēt , tad bez komentāriem , viss skaidrs, ieslēdz muļķīti utt. Skumīgi ka loģiski kontrargumeti trūkst.
Pārlasi savus komentārus, un tad sapratīsi, kāpēc es vairāk neko necenties tev atbildēt.

     [+] [-]

, 2017-05-26 18:21, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Ja nespēj argumentēti atbildēt , tad bez komentāriem , viss skaidrs, ieslēdz muļķīti utt. Skumīgi ka loģiski kontrargumeti trūkst.
Pats bez seguma visu laiku raksti tukšus palagus un no citiem prasi argumentus. Tavi spēcīgākie argumenti- katram sava izpratne un "es tā domāju".

  -1 [+] [-]

, 2017-05-26 19:03, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Būs problēmas tiem kuri vēlas šo līgu saukt par krievu līgu. Ja krievu klubi būs tikai aptuveni 50% tad to būs grūti dēvēt pat par Krievijas atklāto čempionātu. Krievu klubi samazinās, ārzemju klubu skaits pieaug-tas būtu lieliski. Interese tikai par KHL palielinātos un arī mazāk būtu jāceļo par netīkamo Krieviju. Piemēram 24 klubi-12 krievu, 12 ārzemju. 2 apļu turnīrā 46 spēles nedaudz par amz, bet 2 apļos tikai sanāk aptuveni tikai 3 tūres sezonā pa Krieviju (katrā vidēji 4 spēles). Spēļu skaits gan jau būs ap 60-tātad 4 - tūres sezonā pa Krieviju.
Ja līga joprojām būs pakļauta KF sporta ministrijai, kā tad to sauksim?

     [+] [-]

, 2017-05-26 19:11, pirms 8 gadiem
arch122 rakstīja: Pats bez seguma visu laiku raksti tukšus palagus un no citiem prasi argumentus. Tavi spēcīgākie argumenti- katram sava izpratne un "es tā domāju".
Es izsaku savas personīgās domas,kuras nevienam neuzspiežu. Man citi grib uzspiest savas domas, tādēļ prasu argumentus. Viņi to uzskata par absolūto patiesību, tādēļ prasu argumentus.

     [+] [-]

, 2017-05-26 19:12, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Un kurā brīdī tu argumentē savu viedokli? Patika un personīgie uzskati īsti nav pielīdzināms argumentam. Tu mal visu laiku vienu un to pašu, bez reāla pamatojuma, bet kad kāds norāda uz kļūdām, to ieslēdz atpakaļgaitu un sāc papildināt savus komentārus - pagriežot visu tā, it kā tu to jau sen būtu zinājis, sapratis, bet pārējie vienkārši ir muļķi, jo nesaprot tavu ''nepārprotamo'' loģiku.
Tu visu laiku mal, ka KHL nav Krievijas čempionāts hokejā, jo redz, KHL tulkojams kā ''Kontinentālā hokeja līga'' bet kad tev norāda, ka pat Krievi to sauc par Krievijas čempionātu - tu vienkārši turpini malt par to, kas slēpjas aiz burtiem KHL, nevis par to, ko Krievi paši ir norādījuši.
Tas ir pat ignorējot to visu pārējo aisberga daļu kas slēpjas aiz KHL/Krievijas čempionāta..
Tev ir pilnīga taisnība.

     [+] [-]

, 2017-05-26 19:12, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pārlasi savus komentārus, un tad sapratīsi, kāpēc es vairāk neko necenties tev atbildēt.
Pārlasīju un secināju, ka esmu sarakstījis totālas muļķības. Ceru ka tagad pareizi atbildēju.

     [+] [-]

, 2017-05-26 19:15, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Pārlasīju un secināju, ka esmu sarakstījis totālas muļķības. Ceru ka tagad pareizi atbildēju.
Un jau atkal - uztaisi sevi par svētu viedo, kamēr visi citi - muļķi. Nu nav vērts..

     [+] [-]

, 2017-05-26 19:15, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Ja līga joprojām būs pakļauta KF sporta ministrijai, kā tad to sauksim?
KHLKFSMPL-Kontinentālā hokeja līga Krievijas federācijas sporta ministrijas putina līga.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-26 19:21, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: KHLKFSMPL-Kontinentālā hokeja līga Krievijas federācijas sporta ministrijas putina līga.
Āksties kā gribi, bet fakts nemainās- krievu līgai ir komanda Rīgā.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-26 19:27, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pārlasi savus komentārus, un tad sapratīsi, kāpēc es vairāk neko necenties tev atbildēt.
Nu nav jau tik traki. Ja salīdzina Fuņa tekstus ar to ko raksta Huļibans ar visādiem Rietumvilcieniem tad skaidrs ka zemāk noteikti ir kur krist.

     [+] [-]

, 2017-05-26 19:38, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Āksties kā gribi, bet fakts nemainās- krievu līgai ir komanda Rīgā.
Protams ka Krievijas līgā ir komanda no Latvijas (Rīgas).

     [+] [-]

, 2017-05-26 19:39, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Un jau atkal - uztaisi sevi par svētu viedo, kamēr visi citi - muļķi. Nu nav vērts..
Es piekrītu - atkal slikti. Tad tu vēlies lai es tev un Namejam piekrītu vai nepiekrītu. Rakstu ka tev pilnīga taisnība - slikti, oponēju - atkal slikti. Tad ko tu īsti gribi.

  -2 [+] [-]

, 2017-05-26 19:59, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Es piekrītu - atkal slikti. Tad tu vēlies lai es tev un Namejam piekrītu vai nepiekrītu. Rakstu ka tev pilnīga taisnība - slikti, oponēju - atkal slikti. Tad ko tu īsti gribi.
Lielākā daļa no šeit esošajiem insektiem grib, lai Latvijā pērtiķbols rullētu Hokeja vietā!!!
Tā tendence bija pamanāma vēl no E-Sporta laikiem Dinamo atjaunošana ir tikai piesegums viņu trulajām idejām, patiesībā tā ir pērtiķbola lobēšana un skaudība par LV Hokeja auditorijas dominanci publiskajā informatīvajā telpā