Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Trīs gadu laikā KHL izslēgs vēl 3-7 sportiski, finansiāli un komerciāli vājākos klubus

Agris Suveizda

Trīs gadu laikā KHL izslēgs vēl 3-7 sportiski, finansiāli un komerciāli vājākos klubus
Dmitrijs Čerņišenko pasniedz Gagarina kausu Iļjam Kovaļčukam
Foto: Sputnik/Scanpix

Jau ziņojām, ka no Kontinentālās hokeja līgas dalībnieku pulka izslēgti tādi klubi kā Zagrebas "Medveščak" un Novokuzņeckas "Metallurg", taču notikušajā līgas valdes sēdē tika pieņemti arī būtiski lēmumi nākamo sešu gadu stratēģijas sakarā. Līga grasās ievērojami samazināt algu griestus, kā arī atvadīties no sportiski, finansiāli un komerciāli vājākajiem klubiem, tos iespēju robežās aizstājot ar potenciāli spēcīgākiem klubiem no ārzemēm.

Jau aiznākamajā sezonā vairs tikai 24 dalībnieces
Kontinentālās hokeja līgas pirmajās divās sezonās čempionātā piedalījās 24 komandas, nākamajās divās sezonās – 23, toties pēc tam tika ieviesta līgas paplašināšanas politika, kuras rezultātā iepriekšējā regulārajā sezonā startēja jau 29 vienības. Nu līga atkal krasi mainīs savu redzējumu un jau 2018./19.g. sezonā atgriezīsies pie 24 komandu skaita – tieši šāds skaits tiek uzskatīts par optimālu tuvāko gadu stratēģijā.

SezonaSk
2008./09.24
2009./10.24
2010./11.23
2011./12.23
2012./13.26
2013./14.28
2014./15.28
2015./16.28
2016./17.29
2017./18.27
2018./19.24

Klubi tiks izslēgti pēc īpaši sastādīta ranga
Tātad nākamajā sezonā tiks izslēgti vēl trīs klubi, un paredzams, ka tas tiks izdarīts pēc īpaša ranga, kuru veidos astoņas sadaļas – sportiskie rezultāti, finansiālie rādītāji un stabilitāte, komerciālie rādītāji, TV reitingi, haļļu ietilpība un apmeklētība u.tml. Kā līgas mājaslapā stāsta prezidents Dmitrijs Čerņišenko, tieši pēc šāda ranga "Medveščak" un Novokuzņeckas "Metallurg" arī izrādījās pašreiz vājākie klubi līgā. "Rangs būs publisks. Vismaz es to atbalstu," sacīja Čerņišenko. "Katrai sezonai būs sava sistēma, sava proporcija – šobrīd 30% ranga veido sportiskie sasniegumi. Publicēsim šo rangu un parādīsim, kuri ir nākamie trīs kandidāti uz izslēgšanu."

"Lieta tāda, ka līgai vajadzīga konkurētspējīgāka vide. Atstatums finansiālajā ziņā starp vadošajiem klubiem un pastarīšiem ir astoņkārtīgs. Tas liecina par nopietnu noslāņošanos starp KHL spēlējošajiem klubiem," Čerņišenko atbildēja uz kritiku par "Metallurg" izslēgšanu, uzsverot, ka klubs vienkārši nespēja izturēt līgas prasības. "Diemžēl "Metallurg" pamatrādītājos bija pēdējā vietā, tostarp arī apmeklētības ziņā. VHL vidējā apmeklētība reizēm ir lielāka nekā šim klubam. Tādēļ šādu novērtējumu uzskatām par taisnīgu. Žēl, ka šim lēmumam ir tik emocionāla reakcija, bet klubam bija daudz laika, lai sagatavotos. Savukārt daudzie spēlētāji, kuru tas sagatavojis Krievijas izlasei, bija skolas, nevis paša KHL kluba nopelns. VHL ietvaros skola varēs turpināt darboties un funkcionēt pat labāk nekā tagad."

Vēlas piesaistīt pa diviem ārzemju klubiem gadā
Kaut arī pēc 2018./19.g. sezonas dalībnieču skaita samazināšana vairs netiek plānota, tas nenozīmē, ka klubi vairs netiks izslēgti. Cenšoties uzlabot līgas konkurētspēju un finansiālo spēku, valde pieņēma lēmumu, ka varētu turpināt izslēgt pa diviem klubiem gadā – ar nosacījumu, ja vietā nāktu divi spēcīgi ārzemju klubi. Čerņišenko piebilda, ka liela interese par pievienošanos līgai ir no Āzijas puses. "Domāju, ka piekritīsiet – vāji krievu klubi, kuri nevairo līgas pievilcību, ir jāaizstāj ar spēcīgām ārzemju komandām."

"Mūsu tirgū tik daudziem krievu klubiem neeksistē pietiekami liels augsta līmeņa hokejistu skaits. Pašreizējā leģionāru ierobežojuma politika neļauj cerēt, ka krievu klubi spēs piesaistīt ārzemniekus un celt KHL līmeni. Līga šādi nevarēs attīstīties," uzskata Čerņišenko. "Tāpat neizslēdzu, ka būs vēl lielāks sadalījums pa konferencēm. Ja Austrumos būs pieaugums, tad no loģistikas viedokļa tas būs pareizi."

Arvien stingrāki algu griesti
Valde pieņēma lēmumu arvien samazināt algu griestus. Šosezon tie būs 900 miljoni rubļu [14,3 miljoni eiro], bet nākamos divus gadus tie tiks samazināti vēl pa 50 miljoniem rubļu līdz 800 miljoniem [12,7 miljoniem eiro] 2019./20.g. sezonā, kurā katra komanda drīkstēs no šā aprēķina izslēgt pa vienai zvaigznei. Savukārt, sākot ar 2020./21.g. sezonu, algu griesti būs jau 600 miljonu rubļu [9,5 miljonu eiro] apmērā, tiesa gan, no algu budžeta izslēdzamais zvaigžņu skaits tiks palielināts līdz divām. Saglabāsies arī atkāpe par to, ka algu budžetā netiks ierēķināti 20% spēlētāju individuālo prēmiju, tāpat netiks ierēķinātas prēmijas par godalgotām vietām.

SezonaRubļiEiro*Zvaigznes
2017./18.900 miljoni14.3 miljoni
2018./19.850 miljoni13.5 miljoni
2019./20.800 miljoni12.7 miljoniviena
2020./21.600 miljoni9.5 miljonidivas

*pēc pašreizējā kursa

Sankcijas parādniekiem
"Tāpat līga ir pieņēmusi nopietnu lēmumu pret klubiem, kuri spēlētājiem ir parādā algas," sacīja Čerņišenko. "Mums ir septiņi astoņi klubi, kuri regulāri kavē algu izmaksu. Vidējais kavējuma ilgums ir 200 dienas, bet kopējais parāda apjoms šajā sezonā bija bezprecidenta – vairāk nekā miljards rubļu [vairāk nekā 15,9 miljoni eiro]. KHL ar to nesamierināsies. Pieņemts lēmums, ka klubiem, kuri parādus nenodzēsīs līdz 1. jūlijam, tiks piespriests sods 20% apmērā no summas, kuru klubs spēlētājiem ir parādā."

Vēlas samazināt valsts finansējuma īpatsvaru
Krievijas profesionālajā sportā noteicošais ienākumu avots ir valsts finansējums, un arī Kontinentālā hokeja līga nav izņēmums. Iepriekšējā sezonā līgas klubu kopējie ienākumi bija 50 miljardi rubļu [795 miljoni eiro], no kuriem vairāk nekā pusi – 52% jeb 26 miljardus rubļu [413 miljonus eiro] – veidoja valsts struktūru un uzņēmumu finansējums. 34% jeb 17 miljardus rubļu [270 miljonus eiro] veidoja privātais finansējums un tikai 6% jeb trīs miljardus rubļu [48 miljonus eiro] veidoja komerciālie ienākumi. Līgas vadība vēlas to mainīt, un raksta sākumā pieminētajā klubu rangā kā viens no faktoriem tiks ņemta vērā arī atkarība vai, pozitīvā gadījumā, neatkarība no valsts budžeta līdzekļiem. Klubu izdevumi bija 52 miljardi rubļu [827 miljoni eiro], no kuriem algas veidoja 45%.

Izmantotie resursi:
«КХЛ не будет мириться с долгами». Комментарии...
https://www.championat.com/hockey/a...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-26 12:21, pirms 8 gadiem
Daniels Rejs rakstīja: "Tādi klubi klubi kā" Zagrebas "Medveščak" un Novokuzņeckas "Metallurg" - gribētu zināt, kas tie ir par tādiem Metalurgam un Medveščakam līdzīgiem klubiem? ... Vai varbūt tomēr konkrēti - Zagrebas "Medveščak" un Novokuzņeckas "Metallurg"? Mazliet jau derētu rubīt ko raksta! Puče sācis ņem darbā 5klasniekus?
No Krievijas raksti? Iemācies latviešu valodu, pirms puksti.

  +3 [+] [-]

, 2017-05-26 12:24, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nevienaa ex-CCCP valstii neviens hokeja klubs nestraadaa ar pelnu
Ir tikai viena postpadomju valsts, kurā ir brīva sabiedrība un kurā hokejs ir populārs. Tā ir Latvija. Taču mūsu iedzīvotāju skaits ir par mazu, lai šeit jebkad būtu pro hokeja līga.

Tāpēc ir visai loģiski, ka nestrādā ar peļņu, jo pārējās valstis ir atpalikuši, autoritāri caurumi, kur hokeju stutē valsts nauda.

     [+] [-]

, 2017-05-26 12:28, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Ir tikai viena postpadomju valsts, kurā ir brīva sabiedrība un kurā hokejs ir populārs. Tā ir Latvija. Taču mūsu iedzīvotāju skaits ir par mazu, lai šeit jebkad būtu pro hokeja līga.

Tāpēc ir visai loģiski, ka nestrādā ar peļņu, jo pārējās valstis ir atpalikuši, autoritāri caurumi, kur hokeju stutē valsts nauda.
Nerunajot par iedzivotaju maksatspeju..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-05-26 12:36, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nerunajot par iedzivotaju maksatspeju..
Lietuvā basketbola otrajā līgā ir faktiski pro klubi.

Maksātspēja ir. It sevišķi Rīgā un tuvākajā apkārtnē, kur dzīvo puse valsts.

Nav pietiekami daudz tautas, lai varētu izveidot vairāk par dažiem pro hokeja klubiem. Attiecīgi pat bez Ģinamas nebūtu no skatītājiem pietiekami augsta interese apmeklēt vietējo līgu kvalitātes, intrigas trūkuma un citu iemeslu dēļ.

Mums ir pārāk fragmentēta interese par lielu daudzumu sporta veidu, lai radītu kaut ko vairāk par pusprofesionālu čempionātu jebkādā sporta veidā.

Šī tēma ir 100x jau apzelēta.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-26 12:40, pirms 8 gadiem
Tagad fuņveidīgie varēs pārliecināties par patieso ģinamas misiju. Ja turpinās kulties pa apakšgalu un netiks izsviesti, tad pat funarinam būs jāatzīst, ka tas viss ir tikai un vienīgi liels zombēšanas mehānisms.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-05-26 12:42, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Ir atzīstami būt savas valsts patriotam. Es tomēr negribu piekrist, ka Latvija ir pārāk maza lai mums jebkad būtu profesionāla hokeja līga.
Es arī negribu piekrist, bet neesmu atrauts no realitātes.

Demogrāfiskā dinamika ir tāda, ka pēc paaudzes mēs būsim aptuveni pusotrs miljons. Pat pieaugot labklājībai un palielinoties imigrācijai, migranti diez vai būs hokeja fani. Sadalām to pusotru miljonu tālāk pa sokeristiem un bimbambolistiem. Atlikums ir Luksemburgas līmeņa bāze. Viņiem ar visām baņķieru bagātībām nav pro futbola līgas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2017-05-26 12:59, pirms 8 gadiem
Būs problēmas tiem kuri vēlas šo līgu saukt par krievu līgu. Ja krievu klubi būs tikai aptuveni 50% tad to būs grūti dēvēt pat par Krievijas atklāto čempionātu. Krievu klubi samazinās, ārzemju klubu skaits pieaug-tas būtu lieliski. Interese tikai par KHL palielinātos un arī mazāk būtu jāceļo par netīkamo Krieviju. Piemēram 24 klubi-12 krievu, 12 ārzemju. 2 apļu turnīrā 46 spēles nedaudz par amz, bet 2 apļos tikai sanāk aptuveni tikai 3 tūres sezonā pa Krieviju (katrā vidēji 4 spēles). Spēļu skaits gan jau būs ap 60-tātad 4 - tūres sezonā pa Krieviju.

     [+] [-]

, 2017-05-26 13:00, pirms 8 gadiem
Kā,mūsu mīļotais un varenais klubs ģinama var tikt izslēgts???Funis to toč nepārdzīvos!Lai gan es piekrītu Funim,ka khl ir totāls un pilnīgs mēsls.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-26 13:02, pirms 8 gadiem
Kāda jēga paplašināt uz Āziju ? Ķipa Āzijā pēkšņi uzradīsies baigie hokeja talanti ? Vai tas krievs cer, ka paši krievi gribēs kautkur ellē ratā Ķīnā vai Korejā spēlēt ? Nogriezt komandu skaitu līdz 20 un normālus algu grieztus, tā lai kkādi SKA nenolasa pus all-stār tīmu.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-26 13:02, pirms 8 gadiem
Interesanti ka krievs to līgu pats ir nosaucis par krievijas atklāto čempionātu, ierakstījis to oficiālajā līgas mājaslapā, bet fuņka stāsta, ka esot baigi grūti to tā nosaukt

     [+] [-]

, 2017-05-26 13:03, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: Kāda jēga paplašināt uz Āziju ? Ķipa Āzijā pēkšņi uzradīsies baigie hokeja talanti ? Vai tas krievs cer, ka paši krievi gribēs kautkur ellē ratā Ķīnā vai Korejā spēlēt ?
Ķipa KHL mērķis ir hokejs...

     [+] [-]

, 2017-05-26 13:06, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Interesanti ka krievs to līgu pats ir nosaucis par krievijas atklāto čempionātu, ierakstījis to oficiālajā līgas mājaslapā, bet fuņka stāsta, ka esot baigi grūti to tā nosaukt
Kaut kad atpakaļ skatījos un nekādu "atklāto" neredzēju - bija vienkārši Krievijas čempionāts. Tagad gan negribas burties un meklēt.

     [+] [-]

, 2017-05-26 13:07, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Interesanti ka krievs to līgu pats ir nosaucis par krievijas atklāto čempionātu, ierakstījis to oficiālajā līgas mājaslapā, bet fuņka stāsta, ka esot baigi grūti to tā nosaukt
Tu lasīt proti.
"Ja krievu klubi būs tikai aptuveni 50% tad to būs grūti dēvēt pat par Krievijas atklāto čempionātu".

Nosaukt var daudz ko par daudz. Kaspijas ezeru arī sauc par jūru, bet no tā viņa par jūru nekļūst. Es rakstīju nākotnē (pasaku priekš tiem ,kuri latviešu valodā darbības laikus pat neatšķir). Ja būs 50% Krievijas klubu, tad...- tā ir nākotne.

"

     [+] [-]

, 2017-05-26 13:08, pirms 8 gadiem
Labi, nemiers dīdīja un sameklēju - bildē. ';

     [+] [-]

, 2017-05-26 13:09, pirms 8 gadiem
NHL THE BEST rakstīja: Kā,mūsu mīļotais un varenais klubs ģinama var tikt izslēgts???Funis to toč nepārdzīvos!Lai gan es piekrītu Funim,ka khl ir totāls un pilnīgs mēsls.
Pārdzīvošu. NHL ir vislabākais, KHL - vissliktākais. To saku speciāli tikai tev( pa īstam tā nedomāju, bet uz bērniņiem dažreiz tas iedarbojas nomierinoši).

     [+] [-]

, 2017-05-26 13:12, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Labi, nemiers dīdīja un sameklēju - bildē.
Malacis-neesi slinks, bet to jau visi zina. Bieži ir jāatšifrē abrevatūras arī skolā.
Piemēram kas ir PSRS. Ja uzraksta Padomju savienība, tad atšifrējums ir nepareizs.
Kas ir KHL? Tā arī es šo līgu saucu. Kad abreviatūra būs AKHL-atklātā Krievijas hokeja līga , tad tā arī saukšu.
Visu laiku rakstu ko nozīmē šie burti KHL.

     [+] [-]

, 2017-05-26 13:17, pirms 8 gadiem
reinz rakstīja: Ārpolitikas ieviešanas sadaļa rangā arī būs publiski pieejama?
Ļoti loģisks jautājums. Man nav ne mazāko šaubu, ka vismaz Austrumeiropas valstu klubu dalības jēga KHL tiek vērtēta saistībā ar to, cik šī dalība vairo šo valstu pilsoņu uzticēšanos Krievijas ārpolitikas propagandai. Ja jūtami nevairo, tad kluba dalība KHL nav lietderīga. Acīmredzot RD dalība šai ziņā joprojām tiek vērtēta kā produktīva vai vismaz ar cerību, ka tuvākajā nākotnē produktivitāte varētu pieaugt. Bet es domāju, ka nepieaugs, jo man šķiet, ka mūsu sabiedrība tomēr kļūst izglītotāka un krievu blefiem vairs diez ko netic.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-26 13:22, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Tu lasīt proti.
"Ja krievu klubi būs tikai aptuveni 50% tad to būs grūti dēvēt pat par Krievijas atklāto čempionātu".

Nosaukt var daudz ko par daudz. Kaspijas ezeru arī sauc par jūru, bet no tā viņa par jūru nekļūst. Es rakstīju nākotnē (pasaku priekš tiem ,kuri latviešu valodā darbības laikus pat neatšķir). Ja būs 50% Krievijas klubu, tad...- tā ir nākotne.

"
Jā, es protu lasīt un es esmu izlasījis, kā krievi šo turnīru dēvē. Tu jau man pagātnē esi oponejis šajā jautājumā, pie esošās proporcijas. Un ja krievi turnīra nosaukumu paši oficiāli neizmainīs tas paliks tas kas ir, neatkarīgi no ārzemju komandu īpatsvara.

     [+] [-]

, 2017-05-26 13:23, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Kaut kad atpakaļ skatījos un nekādu "atklāto" neredzēju - bija vienkārši Krievijas čempionāts. Tagad gan negribas burties un meklēt.
Ui, laikam pat tā bija, kaut kad fuņkam pat biju iekopējis, bet šis tāpat tiepās pretī. Laikam pirmajos gados bija atklātais, bet tad "atklātība" klusi no reglamenta pazuda

     [+] [-]

, 2017-05-26 13:25, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Malacis-neesi slinks, bet to jau visi zina. Bieži ir jāatšifrē abrevatūras arī skolā.
Piemēram kas ir PSRS. Ja uzraksta Padomju savienība, tad atšifrējums ir nepareizs.
Kas ir KHL? Tā arī es šo līgu saucu. Kad abreviatūra būs AKHL-atklātā Krievijas hokeja līga , tad tā arī saukšu.
Visu laiku rakstu ko nozīmē šie burti KHL.
krancis atkal ieslēdza muļķi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-05-26 13:27, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Ui, laikam pat tā bija, kaut kad fuņkam pat biju iekopējis, bet šis tāpat tiepās pretī. Laikam pirmajos gados bija atklātais, bet tad "atklātība" klusi no reglamenta pazuda
Nav jau nekāds noslēpums, ka krieva acīs Latvija ir nekas cits kā noklīdusi guberņa.

     [+] [-]

, 2017-05-26 13:34, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: krancis atkal ieslēdza muļķi
Parasts pamatskolas uzdevums. Atšifrē abreviatūru KHL.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-26 13:41, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Parasts pamatskolas uzdevums. Atšifrē abreviatūru KHL.
pamatskolas uzdevums - izlasi, kas tiek rakstīts aiz abriveatūras. Un tas nav tās abriveatūras atšifrējums.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-26 13:43, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Es arī negribu piekrist, bet neesmu atrauts no realitātes.

Demogrāfiskā dinamika ir tāda, ka pēc paaudzes mēs būsim aptuveni pusotrs miljons. Pat pieaugot labklājībai un palielinoties imigrācijai, migranti diez vai būs hokeja fani. Sadalām to pusotru miljonu tālāk pa sokeristiem un bimbambolistiem. Atlikums ir Luksemburgas līmeņa bāze. Viņiem ar visām baņķieru bagātībām nav pro futbola līgas.
Ideālais variants mums, kā es to redzu, ir čempis ar 10 klubiem, no kuriem īsteni profesionāli ir aptuveni puse, pārejie pusprofesionāli. Piekrītu, ka pilnīgi profesionālu līgu, vismaz ne tuvāko 10 gadu laikā, izveidot neizdosies. Pieaugot labklājībai es tomēr ticu, ka uz kādu 2022. gadu mums būs līga, kurā spēlēs kāds ducis nopietnu izlases kandidātu. Līmeņa ziņā tas būtu aptuveni Dānija, Norvēģija. Šķiet, ka pagaidām tie ir griesti.

     [+] [-]

, 2017-05-26 13:44, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Lietuvā basketbola otrajā līgā ir faktiski pro klubi.

Maksātspēja ir. It sevišķi Rīgā un tuvākajā apkārtnē, kur dzīvo puse valsts.

Nav pietiekami daudz tautas, lai varētu izveidot vairāk par dažiem pro hokeja klubiem. Attiecīgi pat bez Ģinamas nebūtu no skatītājiem pietiekami augsta interese apmeklēt vietējo līgu kvalitātes, intrigas trūkuma un citu iemeslu dēļ.

Mums ir pārāk fragmentēta interese par lielu daudzumu sporta veidu, lai radītu kaut ko vairāk par pusprofesionālu čempionātu jebkādā sporta veidā.

Šī tēma ir 100x jau apzelēta.
No otras puses, amatieru hokejs ir ļoti populārs. Tātad kkāda bāze ir un potenciāls izaugsmei ir.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-26 13:47, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Es arī negribu piekrist, bet neesmu atrauts no realitātes.

Demogrāfiskā dinamika ir tāda, ka pēc paaudzes mēs būsim aptuveni pusotrs miljons. Pat pieaugot labklājībai un palielinoties imigrācijai, migranti diez vai būs hokeja fani. Sadalām to pusotru miljonu tālāk pa sokeristiem un bimbambolistiem. Atlikums ir Luksemburgas līmeņa bāze. Viņiem ar visām baņķieru bagātībām nav pro futbola līgas.
Ha, tikko iedomājos, ka futbols būs galvenais ieguvējs no imigrantu pieauguma. Tas ir interesants jautājums.

     [+] [-]

, 2017-05-26 13:48, pirms 8 gadiem
"Mūsu tirgū tik daudziem krievu klubiem neeksistē pietiekami liels augsta līmeņa hokejistu skaits. Pašreizējā leģionāru ierobežojuma politika neļauj cerēt, ka krievu klubi spēs piesaistīt ārzemniekus un celt KHL līmeni. Līga šādi nevarēs attīstīties,"

Šis jau ir smieklīgi - tā vietā, lai paceltu leģionāru limitu vietēiem klubiem, labāk izveidosim klubu āzijā kur šādas leģionāru limitu problēmas nebūs
Ja gri celt līmeni, lai atceļ leģu ierobežojumu, palaiž visu brīvā tirgū un viss - nu ja 2. šķiras kanādieši izkonkurēs visus krievus, tad izkonkurēs - varēs iespringt, lai visos vhl`os izaudzinātu konkurētspēīgākus čaļus un viss. Bet šie te kkā grib izlavierēt starp divām pretējām lietām - grib saglabāt siltumnīcas apstākļus krieviem un tai pašā laikā augstu līmeni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja