Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Sāpīgs zaudējums arī "Arēnā Rīga"

Kristaps Zālītis

Sāpīgs zaudējums arī "Arēnā Rīga"
Mets Elisons cīņā pie "Lada" vārtiem.
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Jau astoto zaudējumu pēc kārtas KHL turnīrā piedzīvojuši Rīgas “Dinamo” hokejisti, pirmdienas vakarā savās mājās ar rezultātu 0:1 (0:0, 0:0, 0:1) piekāpjoties Toljati “Lada” vienībai. Vienīgos vārtus mūsējie zaudēja mača 55.minūtē.

"Dinamo" "Arēnā Rīga" nebija spēlējuši kopš 13.oktobra, turklāt šī bija pirmā spēle pēc nedēļu ilga pārtraukuma. Komandā pēc trīs maču diskvalifikācijas bija atgriezies Marsels Hosa, spēlei gatavs bija arī Marks Hartigans, bet sastāvā arvien nebija kādreizējā kapteiņa Alekseja Širokova.

Pēc 40 minūtēm atkal 0:0

Spēli aktīvāk uzsāka mājinieki, bet pirmie tuvu vārtu guvumam bija “Lada” hokejisti, jau trešajā minūtē noklaudzinot ripu pret Martina Pruseka cietokšņa pārlikni. Tomēr viesi spīdēja atsevišķās epizodēs, kamēr rīdzinieku uzbrukumi bija interesantāki un skaistas kombinācijas izspēlēja gan Elisona, gan Bērziņa virknējumi. Vilcināšanās izšķirošajās epizodēs un arī veiksmes trūkums pirmajās divās trešdaļās jau otrajā “Dinamo” mačā pēc kārtas gan rezultātu atklāt neļāva. Izdevības bija Petrovickim, Bērziņam, Cipulim pat divas, tiesa, vienreiz paveicās arī pašiem, kad pretiniekam no neliela attāluma nesanāca trāpīt Pruseka nepiesegtajā vārtu stūrī.

Un vēlreiz sausais zaudējums

Mača 45.minūtē trīs “Dinamo” hokejistiem izdevās izrauties pret vienu viesu aizsargu, bet Galviņš izšķīrās pats uzreiz mest pa vārtiem, neizmantojot labvēlīgo situāciju. Patukšo tribīņu uzmundrināti mājinieki aktīvi pina uzbrukumus, bet kā nedaudz aizrāvās Vestkots, tā 55.minūtē “Lada” sev raksturīgā manierē pretuzbrukumu izspēlēja līdz metienam tukšos vārtos – 0:1.

Pēc brīža "Lada" hokejistiem bija laba iespēja pielikt punktu mačam, bet lieliska izdevība palika neizmantota. "Dinamo" hokejisti vēl ieguva tiesības spēlēt skaitliskajā vairākumā, taču leģionāru maiņas milzu spiediens augļus nedeva. Spēles pēdējā minūtē viesi ripu meistarīgi pieturēja rīdzinieku aizsardzības zonā, kas cerības uz izglābšanos nedeva.

Dinamo Rīga – Lada 0:1 (0:0, 0:0, 0:1)

Vārti: 54:34 Čerņikovs (Mihnovs) 0:1
Dinamo: Pruseks; Vestkots – Novāks, Sotnieks – Tribuncovs, Laviņš – Galviņš; Petrovickis – Elisons – Hosa, Ņiživijs – Hartigans – Cipulis, Dārziņš – Bērziņš – Rēdlihs, Štāls – Bļinovs – Ankipāns.
Soda minūtes: 8:12

 +39 [+] [-]

, 2008-11-24 21:31, pirms 17 gadiem
ak Dievs...iespējas gūt vārtus, manuprāt, mums bija daudz ... rezultātam vajadzēja būt savādākam . nu žēl, ka neizdodas pārvarēt šito sēriju.
Bet spēle bija laba

 +23 [+] [-]

, 2008-11-24 21:31, pirms 17 gadiem
Protams žēl ,bet bez ja nav vārti uzvaru nebūs Pret Hartiganu beigas vārtu priekšā .. tik "tīri" spēleja ....

 +36 [+] [-]

, 2008-11-24 21:31, pirms 17 gadiem
Piedodiet, bet nesaprotu ko Dinamo dara Armands Bērziņš (galīgi garām)! Ņiživijs un Ankipāns labi nospēlēja Hosa ar brīnumus rādija. Pruseks ar malacis!
TIESNESIS GAN AKLS BIJA!

Nu Ko lai saka ciinijaaas cepuri nost!

Bet zheel ka mums taa nejiet!

GAIDAM UZVARAS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +26 [+] [-]

, 2008-11-24 21:32, pirms 17 gadiem
m***a ripa.. neparko nejiet vartos.. lai kaa centaas.. Un pretiniekiem pietika ar vienu pretuzbrukumu.. Diemžēl.. veiksme ir novērsusies no mums

  +6 [+] [-]

, 2008-11-24 21:32, pirms 17 gadiem
Nav godīgi!!!!

 +11 [+] [-]

, 2008-11-24 21:32, pirms 17 gadiem
Nepelniita zaude...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Pishevs12

 +23 [+] [-]

, 2008-11-24 21:32, pirms 17 gadiem
sāk jau apnikt šie zaudējumi...
Slēpts komentārs: Straka

  +9 [+] [-]

, 2008-11-24 21:32, pirms 17 gadiem
viniem pašiem neapnīk zaudēt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2008-11-24 21:32, pirms 17 gadiem
ew pārdodam visi savus žiguļus, sametamies un nopērkam tiesnesim brilles?

  +6 [+] [-]

, 2008-11-24 21:32, pirms 17 gadiem
8 riktīgais zāģis

  +3 [+] [-]

, 2008-11-24 21:32, pirms 17 gadiem
Nav taas meistariibas,nav arii rezultaata

 +36 [+] [-]

, 2008-11-24 21:32, pirms 17 gadiem
Zāģis Vlll
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Hipotenūza
Slēpts komentārs: gattiss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-11-24 21:32, pirms 17 gadiem
Kads bija teiciens? Jabut ir labam lai butu veiksmigs?
Slēpts komentārs: Snoopy

  +1 [+] [-]

, 2008-11-24 21:32, pirms 17 gadiem
STABILA komanda aarpus play -off ...

  +6 [+] [-]

, 2008-11-24 21:33, pirms 17 gadiem
Kosečkins zvērs, Pruseks lielisks, spēle laba vienīgais, kas pietrūka bija mūsu uzvara
Slēpts komentārs: voyager2000

  +4 [+] [-]

, 2008-11-24 21:33, pirms 17 gadiem
Uzbrukums ir, momenti ir, bet vārtu nav...

  +5 [+] [-]

, 2008-11-24 21:33, pirms 17 gadiem
tas ir piz..c nu tada spele zaudet!!!!! tik daudz iespeju un tuksa,2 speles ar ladu mes zaudejam ar 0-7!!!!!!!!!!!!!
steidzami kaut kas jamaina
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Gusapito

  +6 [+] [-]

, 2008-11-24 21:33, pirms 17 gadiem
Tas nav godīgi, bija pelnījuši iemest. Šitādi zaudējumi no vienas puses patīk, no otras puses - nepatīk. Patīk, jo komanda cīnijās līdz pēdējam, nepatīk - jo komanda izdara visu ko vien var, bet zaudē Turklāt ar 0:1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-24 21:33, pirms 17 gadiem
Pagriezis Dievs mums muguru

  +8 [+] [-]

, 2008-11-24 21:33, pirms 17 gadiem
3dien uz arēnu jādodas skatīties kārtējais zāģis

     [+] [-]

, 2008-11-24 21:33, pirms 17 gadiem
Sasha, iemacies LATVISKI!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-24 21:34, pirms 17 gadiem
ZB jau... cik var kāst?

Vienīgais mierinājums ka toķikā piečuku uz Ladu uzliku.... parasti man toķikā neveicas, šoreiz gan....

  +4 [+] [-]

, 2008-11-24 21:34, pirms 17 gadiem
Shupleram sanaak labi gremdeet komandas kuras vinjs trenee

  +3 [+] [-]

, 2008-11-24 21:34, pirms 17 gadiem
Snoopy rakstīja: lohi zb padirst jau
Modi, te viens banu vēlas

  +4 [+] [-]

, 2008-11-24 21:34, pirms 17 gadiem
žēl, bet lai mūsējos uzvarētu pietiek iesist vienu golu.

  +3 [+] [-]

, 2008-11-24 21:34, pirms 17 gadiem
ir ok...turamies atbalstam un baudam... dinamo dinamo ir labākie... sasha malacis pruseks ar tā neko nospēlēja... izjauksim to traktoru

  +4 [+] [-]

, 2008-11-24 21:34, pirms 17 gadiem
nu zeel gan nekas tresdien mees 100% vinesiem davai Dinamo sarauj (flag:lv)

     [+] [-]

, 2008-11-24 21:34, pirms 17 gadiem
nu kaa var sitaa neiet taa ripa bija noburta.Sis zaudeejums tiessam nebija godiigs,mees bijam pelnijusi uzvaru........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-24 21:34, pirms 17 gadiem
pretiigi musejie spelee nu nav normali zaudeet 8 speles pec kaartas !
biju shon prieciigs ka musejiem spele jo biju parleicinats ka buus uzvara tagad liela vilshanas pat nevienus vartus vairs nevar iemest nozheelojami...
Slēpts komentārs: egils34

  +5 [+] [-]

, 2008-11-24 21:34, pirms 17 gadiem
Galvenais tagad nenolijkt slidas vadzī,bet cik dzirdēju vairāk kā 20 spēles vēl,gan puiši saņemsies! Ir tomēr kaut kada ticība viņiem!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-24 21:34, pirms 17 gadiem
Vienalga RD labaakie,lai tur vai kas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-11-24 21:35, pirms 17 gadiem
tadi tiesniesi, ja RD nevar iemest? kapec nevar vartsargu samainit kad bija vairakums un uzspelet 6 pret 4?? jamaina Supleru, japardod Hossu, kamer vel ir iespeja un Novaks ar Veskotu.. mums pasiem ir dadz tadus dzekus.. ja ka es atceros tiesi legionaru maina zaudeja vartus un zaporola visus vairakumus..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2008-11-24 21:35, pirms 17 gadiem
man biku uznāca profesionālais kretīnisms Vai zināt, kāds ir pe'dējo 10 spēļu slīdošais vidējais gūto vārtu skaits ?

lūk - 2,50
2,40
2,20
3,00
3,00
3,00
3,00
3,00
2,60
2,50
2,40
2,30
1,90
1,20
1,40
1,60
1,40
1,20

šī ciparu rinda spilgti liecina, ka paliek tikai ļaunāk un nav palicis ilgi, lai šis cipars būtu <1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-24 21:36, pirms 17 gadiem
gogelis rakstīja: pret fashistiem???? :d
zemniekiem, kas seezh savos fashistu traktoros

  +2 [+] [-]

, 2008-11-24 21:36, pirms 17 gadiem
DINAMO, DINAMO RĪGA!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-24 21:37, pirms 17 gadiem
Treneris apspēlēja treneri!!!Uzbrukums nožēlojams-pat aizsargi sāk iet uzbrukumā,jo uzbrucēji nevelk!!!Laiks mainīt treneri-Šuplers sen ir atkosts,a neko jaunu izdomāt nevar!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-11-24 21:37, pirms 17 gadiem
voyager2000 rakstīja: Šuplers _MĪKSTAIS,JĀMAINA BIJA VĀRTSARGS!!!!Jefiņš!
kad bija jaamaina??? ja buutu nomiints tad buutu 0:2

  +1 [+] [-]

, 2008-11-24 21:37, pirms 17 gadiem
voyager2000 rakstīja: Šuplers _MĪKSTAIS,JĀMAINA BIJA VĀRTSARGS!!!!Jefiņš!
kur tu redzi vartsarga kludu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-11-24 21:38, pirms 17 gadiem
Zidane The Best rakstīja: die m'fucker

stupid optimist....kur jūs šitādi idinji rodaties. ??
laikam jau maacamies no tevis.

  +2 [+] [-]

, 2008-11-24 21:38, pirms 17 gadiem
nu kad neiet tad neiet, nav citu vaardu

     [+] [-]

, 2008-11-24 21:38, pirms 17 gadiem
lai gan principā mačs bija OK, lai gan Dārziņš un Bērziņš joprojām bija R2000 līmenī

Moš ieteikt Šupleram šos abus LM iemainīt pret Smirnovu un drafta tiesībām Latvijas sporta skolu 2. kārtā ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-11-24 21:38, pirms 17 gadiem
Kas dzirdams no Rīgā par pa logiem izmestiem televīzoriem??Cik no tiem ir uzkrituši gājējiem uz galvas??

  +5 [+] [-]

, 2008-11-24 21:38, pirms 17 gadiem
beeeeeeeerzinjsh mani vnk jau tik ljoti zaj.ebal ka es vinju pat redzeet negribu. 2reiz tuksho svaartos neielikt tas takj psc ir!!!!!!!! dusmas nenormaalas!!!!

bet nu kaa jau kreipaans teica, vnk nepaveicaaas, bet nu cik tad ilgi var neveikties ibio, jaasaak tak secinaajumus izdariit!!!!!!!

  +4 [+] [-]

, 2008-11-24 21:39, pirms 17 gadiem
Prieks par Pujacu,vismaz ar to varam lepoties,ka uzvarēja LADA kur spēlē latvietis

  +2 [+] [-]

, 2008-11-24 21:39, pirms 17 gadiem
Nakamaja spele jalauz neveiksmju serija!!

  +4 [+] [-]

, 2008-11-24 21:39, pirms 17 gadiem
Veči cīnās. Būs arī uzvaras. Sākšu uztraukties, ja necīnīsies.
Atliekam pozitīvu rezultātu uz trešdienu...

Visticamāk 66+% te tagad sāks savu dir.šamo - tiem novēlu rīt sasisties uz kādas slidenas ietves.

Peace!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-24 21:39, pirms 17 gadiem
Ja sastavaa vel kaut reizi sosezon redzeesu Cipuli vai Berzinu, tad saprotu, ka sii komanda nava nopietna

  +3 [+] [-]

, 2008-11-24 21:39, pirms 17 gadiem
hokeja_specs rakstīja: nezaimo Dievu!
ja Dievs Tas Kungs velas lai Dinamo zaudee, tad vinam ir taisniba un taa ari vajag!
Gan jau Debesu Tevs kadreiz apzelosies par mums...
Ak dievs, esmu grecinieks, glab mani zeeligais Aitu Gans!
Lai tavā miesā un asinīs rodas ticība ka Dinamo paņems priekšā tā kunga 7. mīļāko klubu traktor. āmen
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-24 21:39, pirms 17 gadiem
Pizdu...

     [+] [-]

, 2008-11-24 21:39, pirms 17 gadiem
Stulba makrele aizweries , baigais gudrinieks. Straka losis, ja nepatik neskaties.... Tiri neweiksme pec speles wajadzeja but 10 pret 0. Wienkarshi weiksme no mums nowersusies. Gan jaw ari dinamo weiksies turpmak!

  +2 [+] [-]

, 2008-11-24 21:40, pirms 17 gadiem
Kads nezin gadijuma metienu atiecibu gribas zinat katad mēs viņu nometajām, ja jau vartus nevar iesist, vairak lidzinas futbol mača rezultatam

  +1 [+] [-]

, 2008-11-24 21:40, pirms 17 gadiem
nezinu kur likties,zeel

     [+] [-]

, 2008-11-24 21:40, pirms 17 gadiem
zaj bal idinji jau !

     [+] [-]

, 2008-11-24 21:40, pirms 17 gadiem
Šupler ej majas 5 zaudejumi ok 6 ok bet nejau 8 peec kartas!!! lohhs

  +1 [+] [-]

, 2008-11-24 21:40, pirms 17 gadiem
vnk Latvijas izlase, met cik gribi, un kā gribi, bet ripu kastē dabūt iekšā nevar.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-24 21:40, pirms 17 gadiem
gogelis rakstīja: pret fashistiem???? :d
Nu ja neliktu naudas sodus klubam tad varētu kādu glaimojošu plakātu uztaisīt piemēram traktor=fashist

     [+] [-]

, 2008-11-24 21:40, pirms 17 gadiem
edk69 rakstīja: kad bija jaamaina??? ja buutu nomiints tad buutu 0:2
Nu pofig,kas mūsējiem baigā šķirbaiečeko pēdējos rezultātus

  +2 [+] [-]

, 2008-11-24 21:40, pirms 17 gadiem
Koziolam jāsāk piedomāt pie jauna trenera. Tas nav normāli, ja iespējas rodas tikkai uz individuālās meistarības un komanda nespēlā kombinācijām baudāmu hokeju, nav taču mums tādu individuālo meistaru kā Bondras vai Palfija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-24 21:41, pirms 17 gadiem
Dinamo sastāvā uzbrucēji arī spēlē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-11-24 21:41, pirms 17 gadiem
Ta tai sud komandai wajag ... ja nemak spelet tad lai iet sniegu tirit uz celjiem

  +2 [+] [-]

, 2008-11-24 21:41, pirms 17 gadiem
vieca rakstīja: Šupler ej majas 5 zaudejumi ok 6 ok bet nejau 8 peec kartas!!! lohhs
uzvar komanda un zaudē treneris. Nemirstošais likums

     [+] [-]

, 2008-11-24 21:41, pirms 17 gadiem
zel ka skaista spele nedod 3 punktus

  +2 [+] [-]

, 2008-11-24 21:42, pirms 17 gadiem
Nolādēts, cik žēl
Kur tā var neiet! Melnā josla maita mūs neatstāj! Nepelnīta zaude! Tik daudz iespeju iemest, bet nekā! Tieši pret mums žiguļu varočikam zvaigžņu slimība piemetās
Nekas, traktoram riepas noskrūvēsim!!!
Sarauj Dinamo! Mūžīgi nevar neveikties, sāksies uzvaras! Viss vēl priekšā, vel 29 mači!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-24 21:42, pirms 17 gadiem
Nekunkstat kverpli,gan bus labi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-11-24 21:43, pirms 17 gadiem
Ko stresojat?
Ļoti laba un skatāma spēle Dināmo izpildijumā!
Vecais špicbuks Pēteris Vorobjovs zinādams RD spēlētāju vājo fizisko ļāva ridzeniekiem uzbrukumā iztrakoties liekot savējiem uzmanīgi spēlēt aizsardzībā un gaidīt savu momentu! Ilgi gaidija,bet tomēr sagaidija!

  +3 [+] [-]

, 2008-11-24 21:43, pirms 17 gadiem
Totolv.com rakstīja: Dinamo sastāvā uzbrucēji arī spēlē?
sez. saakumaa bija. tagad nezinu

  -4 [+] [-]

, 2008-11-24 21:43, pirms 17 gadiem
sasodiitie luuzeri.. ceru ka shuplers jau raksta atluugumu!!

  +5 [+] [-]

, 2008-11-24 21:43, pirms 17 gadiem
Banzai rakstīja: Nolādēts, cik žēl
Kur tā var neiet! Melnā josla maita mūs neatstāj! Nepelnīta zaude! Tik daudz iespeju iemest, bet nekā! Tieši pret mums žiguļu varočikam zvaigžņu slimība piemetās
Nekas, traktoram riepas noskrūvēsim!!!
Sarauj Dinamo! Mūžīgi nevar neveikties, sāksies uzvaras! Viss vēl priekšā, vel 29 mači!
29 uzvaras!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-11-24 21:43, pirms 17 gadiem
JustDance rakstīja: ASK jefinj, labaak paliec pie sava basha..
āksts tu esi, tapēc arī slimo par balonu,kas spēlē muižnieka pakļautība ar lozungu skrein un met
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2008-11-24 21:44, pirms 17 gadiem
būtu pēdējais laiks mainīt hokeja noteikumus

piemēram:
0,2 golus piešķirt par "Laviņa tipa" spēka paņēmienu
0,1 golu par superseivu
0,05 golus par ātru slidināšanos (mums Cipa ideālus bonuspunktus vāktu)
tāpat varētu kādus 0,6 golus piešķirt, ja uzvar kautiņā.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-24 21:44, pirms 17 gadiem
edk69 rakstīja: kad bija jaamaina??? ja buutu nomiints tad buutu 0:2
da kaada starpiiba zaudee ar vienu vartu starpiibu vai divu vartu starpiibu zaudeejums paliek zaudeejums!
Gadiijumaa neatceries kaa Beresnjnevs ar savu paargalviibu LV izlasi ievilka Olimpiaade! Bet Shuplers ar savu izlasi gandriiz izkrita no A-divizijas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-24 21:44, pirms 17 gadiem
Devītais Devītais Devītais !!!!

  +3 [+] [-]

, 2008-11-24 21:45, pirms 17 gadiem
jaaiet treshdien

     [+] [-]

, 2008-11-24 21:45, pirms 17 gadiem
ka nav Latvijaa hokeja ta nav... @
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-24 21:45, pirms 17 gadiem
[quote gintars]
kur tu redzi vartsarga kludu
Domāju ka bija jālaiž laukumā sestais spēlētājs ,tad kad mūsējie bija vairākumā!Drusciņ pietrūka,bļin!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-24 21:45, pirms 17 gadiem
nav musejiem meistaribas iemest ripu vartos .neveiksme nav vajniga.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-24 21:45, pirms 17 gadiem
Zidane The Best rakstīja: die m'fucker

stupid optimist....kur jūs šitādi idinji rodaties. ??
kur taadi daunni ka tu rodies?

     [+] [-]

, 2008-11-24 21:46, pirms 17 gadiem
Tā ... man pofig ka man te visi dirsīs pretī, bet es negribu vairs skatīties daiļslidošanas paraugdemonstrējumus Mārtiņa Cipuļa, Armanda Bērziņa un Miķeļa Rēdliha izpildījumā ... vai nu sauciet jaunos no fārmkluba vai pārvietojiet šamējos uz 4. maiņu visus 3 kopā ... un punkts visam!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-24 21:46, pirms 17 gadiem
gogelis rakstīja: un ko play offos nevienas???
ja shajaa sezonaa buutu kvai ar plejofiem kopaa njemot veel 29 uzvaras es buutu paarlaimiigs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-24 21:46, pirms 17 gadiem
zel

  +2 [+] [-]

, 2008-11-24 21:46, pirms 17 gadiem
wildo rakstīja: ew pārdodam visi savus žiguļus, sametamies un nopērkam tiesnesim brilles?
vecit,mums nav žiguļu !!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-24 21:47, pirms 17 gadiem
Atjibi menja.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-24 21:47, pirms 17 gadiem
un taa epizode kur cipulis neielika peec hosas fantastiskaas piespeeles, es vispaar nezinu ko lai saka... aaksts!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-24 21:48, pirms 17 gadiem
vai nu jasak vinneet vai nu novelu visus zaagjus ! labi ka kads latvietis var iesist golu ! sakapis galva stulbenjiem jaunajiem ! kretine ara sitaddas speles !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-24 21:48, pirms 17 gadiem
kamazinsh rakstīja: Tā ... man pofig ka man te visi dirsīs pretī, bet es negribu vairs skatīties daiļslidošanas paraugdemonstrējumus Mārtiņa Cipuļa, Armanda Bērziņa un Miķeļa Rēdliha izpildījumā ... vai nu sauciet jaunos no fārmkluba vai pārvietojiet šamējos uz 4. maiņu visus 3 kopā ... un punkts visam!!!
k'mon Miķelītim ir 6 goli !!! pārējos divus, kā arī Galviņu, Štālu, Dārziņu, Bļinovu un Ankipānu stiprināt R2000 rinda nosūtīt gan vajadzētu a to šie kāš gan Žlobinai, gan Elektrēniem

  +2 [+] [-]

, 2008-11-24 21:48, pirms 17 gadiem
pri chhem zdes trener?70% kmandio ne tjanut realno,nav meisteriibas..70% komandi igrajut na urovne BACH,nuzno menjat sostav,v etom problema 1 a ne v trenere...to.chto do etogo igrala komanda,tak chasto bivajet,kogda novaja kmanda v chempionate,toze samoje i v footbole..kak bi vam ne hotelos,no nashi rebjata ne tjanut,na takoj uroven...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-11-24 21:49, pirms 17 gadiem
kamazinsh rakstīja: Tā ... man pofig ka man te visi dirsīs pretī, bet es negribu vairs skatīties daiļslidošanas paraugdemonstrējumus Mārtiņa Cipuļa, Armanda Bērziņa un Miķeļa Rēdliha izpildījumā ... vai nu sauciet jaunos no fārmkluba vai pārvietojiet šamējos uz 4. maiņu visus 3 kopā ... un punkts visam!!!
un no fārmkluba izsaukt Malkinu, Speccu un Vaneku

  -2 [+] [-]

, 2008-11-24 21:49, pirms 17 gadiem
smukdupse rakstīja: fuking speletnemakoso stulbo aunu bars
pilnigi piekritu ..... wechiem pensija jaiet mana wecmaminja labak nospeletu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-11-24 21:49, pirms 17 gadiem
bļin, lūūūzeri!!!
beidzu-strauss katete

     [+] [-]

, 2008-11-24 21:49, pirms 17 gadiem
Diemžēl ! Ja nevar iemest, nebūs uzvaru ! Kad beidzot sāksies sastāva tīrīšana? Cipulis pilnīgs nulle, šajā līmenī nevelk Bērziņš, Dārziņš, Rēdlihs, ļinovs un pārējie stāri. Vienīgi spēlē Ņiživijs un Ankipāns, kuru ,nezin kāpēc, divus periodus mocīja pa ceturto maiņu. Kauns par pārējiem! Algas-lielas, spēle-nekāda! Ko mēs darīsim februārī olimpiskajā atlasē... !!!

     [+] [-]

, 2008-11-24 21:51, pirms 17 gadiem
Man jau liidz dirs*i shitie zudejumi!
Vienmeer attaisnojas, ka pietruuka speka, tad sen nav speelets. Varetu ari atziit, ka pretinieki bija meistariigaki!
Kameer vinji zaudees, uz speelem vairs neieshu!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-24 21:51, pirms 17 gadiem
Laiks Šupleram kravāt čemodānu uz mājām!!! 8 zāģi ir viela nopietnām pārdomām!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2008-11-24 21:51, pirms 17 gadiem
Nu,kas ir RD fani jeb tomēr antifani??
Kauna nemaz nav? Vel mēnesi atpakaļ Jūs šo komandu vai Dieva kārtā gandrīz iecēlāt,bet tagad tā noniecinat! Mācaties no tiem,kas šodien bija uz spēli! Man ļoti patika kā viņi atbalstija RD pēc ielaistā gola!

     [+] [-]

, 2008-11-24 21:51, pirms 17 gadiem
Speli vel vareja izglabt, ja vairakuma laika Shuplers butu nomainijis vartsargu. Labi redzeja, ka spele nesokas butu 6 pret 4 ar galu ielikushi.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-24 21:52, pirms 17 gadiem
beiziiters rakstīja: Diemžēl ! Ja nevar iemest, nebūs uzvaru ! Kad beidzot sāksies sastāva tīrīšana? Cipulis pilnīgs nulle, šajā līmenī nevelk Bērziņš, Dārziņš, Rēdlihs, ļinovs un pārējie stāri. Vienīgi spēlē Ņiživijs un Ankipāns, kuru ,nezin kāpēc, divus periodus mocīja pa ceturto maiņu. Kauns par pārējiem! Algas-lielas, spēle-nekāda! Ko mēs darīsim februārī olimpiskajā atlasē... !!!
dirsisim un dalisim mes dirsham winji dala un ed

  -2 [+] [-]

, 2008-11-24 21:52, pirms 17 gadiem
nu pat visi saak njirgaties pa Dinamo Riga!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-24 21:53, pirms 17 gadiem
vecaa hroniskaa slimiiba visaa latvijas hokejaa.Kapaa,ir daudz momentu,bet nemaak iemest.Seecinaajums:truukst meistariibas,un nevajaag suudzeeties uz tiesnesiem un neveiksmi.Paldies caliem ka atdeva visus speekus un patiesam gribeeja uzvareet.Nesaprotu kas notiek ar riidzeniekiem,kapees neapmeklee lielo hokeju,kur ir iebaazusi savas pakalas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-24 21:53, pirms 17 gadiem
Tgd mums priekshhaa gruutas speeles pret Metallurg Magņitogorska(5.vieta), Salavat Julajev Ufa (2.vieta), bet mūsējie atkritīs tagad uz 18. vismaz. Zhēl, ka zaudējām, ļoti žēl. Grūti būs!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-11-24 21:54, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nu,kas ir RD fani jeb tomēr antifani??
Kauna nemaz nav? Vel mēnesi atpakaļ Jūs šo komandu vai Dieva kārtā gandrīz iecēlāt,bet tagad tā noniecinat! Mācaties no tiem,kas šodien bija uz spēli! Man ļoti patika kā viņi atbalstija RD pēc ielaistā gola!
Tieši tāpēc manis Arēnā nav jau labu laiku, lai netēlotu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-24 21:55, pirms 17 gadiem
JustDance rakstīja: lozungu wow, kur tev to iemaacija? skolaa?
man ir P.O. ko tu domaa par mani un ko dirs, bet tavi komenti ir pretiigi, izaudz, padomaa par sho teemu, tad izdari secinaajumus un paturi tos pie sevis!
es atšķirībā no tevis skolā esmu mācījies, bet tu aizēj uz esīti un atsūc Šķēlem, jo cits nekas jau tev neinteresē,kā nosauļojušies jefiņi un brīvbiļete uz spēli - interesanti vai ne

  -3 [+] [-]

, 2008-11-24 21:55, pirms 17 gadiem
Suki latishi:p
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-11-24 21:56, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nu,kas ir RD fani jeb tomēr antifani??
Kauna nemaz nav? Vel mēnesi atpakaļ Jūs šo komandu vai Dieva kārtā gandrīz iecēlāt,bet tagad tā noniecinat! Mācaties no tiem,kas šodien bija uz spēli! Man ļoti patika kā viņi atbalstija RD pēc ielaistā gola!
da nu Tev vispār nav ko zaudēt - esi ieņēmis pozīciju "man patīk RD, taču diez vai viņi ko sasniegs", un vari tēlot onkuli jebkurā gadījumā - vinnē vai zaudē...vai ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-24 21:56, pirms 17 gadiem
Laimes Mums NEREDZĒT!RD iedirš faniem azotē! zaudējam fanus...āzis unRumpītis varēs līksmot ap šo krievu projektu!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-24 21:56, pirms 17 gadiem
apsveicu dinamo luzerus ar kartejo zaudejumu neko citu nemaz negaidiju un parejas speles tads pats iznakums bus, visi slotaskati mums jau ir sen izsavusi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-24 21:57, pirms 17 gadiem
davisr1g rakstīja: Jaapanjem veel kaadi 4 Hossas un tad mees KHL buusim 10niekaa Tie letinji arii tos aarzemniekus tak degradee!Kaa shie speleja gada saakumaa un tagad!

RD IR VIENS LABS HOKEJISTS: MARSELS HOSSA!!!
Nu vēl jau ir Hartigans Petrovickis Elisons Westkots Novaks Ņiživijs Ankipāns Un laikam arī Naumovu varētu pieskaitīt bet pārējos droši var nomainīt aa sorry laikam cipulis vēl 6 golus iemetis

  +1 [+] [-]

, 2008-11-24 21:57, pirms 17 gadiem
Varbuut viekarshi var nespelet nakamas speles un atpusties, jo muusejie atkal baigi nogura! Taapat zaudeesim!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-24 21:57, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nu,kas ir RD fani jeb tomēr antifani??
Kauna nemaz nav? Vel mēnesi atpakaļ Jūs šo komandu vai Dieva kārtā gandrīz iecēlāt,bet tagad tā noniecinat! Mācaties no tiem,kas šodien bija uz spēli! Man ļoti patika kā viņi atbalstija RD pēc ielaistā gola!
Tikai neds ja!!! Nevajag nemt vera tos siko komentarus kas pec katras speles vainu cel debesis vai nolad!!! Pagaidi kad tiks pie neta tie kas bija uz speli un tad savas ''gudribas'' te sprediko!!! Protams sitie zagi sen ka apnikusi, bet tie kas tic komandai paliks vienmer ar vinu kopa!!! Un viniem bus divtik lielaks prieks un gandarijums par uzvaram, un tadas neapsaubami bus, kas tiks izcinitas!!!! Nevelc uz kaski. Ja Tev truks uzmanibas no apkartejiem iestajies kada amatieru teatri kur Tev skatitaji applaudes kad busi uz skatuves!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-11-24 21:57, pirms 17 gadiem
lūgsim Dievu lai dod mums uzvaras pārējās 29 spēlēs...musu Tēvs debesis,lai svētīts top Tavs vārds.lai atnāk Tava valstība,Tavs prāts lai notiek kā debesīs, tā virs zemes. ļauj mūsu Dinamo iekļut playofos un iekļūt vismaz 2trā kārtā, kā arī lai Bērziņs ar Cipuli beidzot sāk gūt vārtus, un lai starp mums faniem valdītu saticība...Amen

     [+] [-]

, 2008-11-24 21:57, pirms 17 gadiem
extremists rakstīja: Suki latishi:p
s u k i krievi(russkie)

  +1 [+] [-]

, 2008-11-24 21:58, pirms 17 gadiem
LuissH1 rakstīja: pretīgs Jūda
Vnk esmu reālists, a tu izskatās esi specs

     [+] [-]

, 2008-11-24 21:58, pirms 17 gadiem
Mūsu spēlētājiem nav nekādas vainas,tikai Šupleram sastāvi jāpamaina.Labi ir visus nolikt,bet paši ne kapeiku labāki neesat.No 0-6 uz 0-1 progress vienalga bija redzams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-24 21:59, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nu,kas ir RD fani jeb tomēr antifani??
Kauna nemaz nav? Vel mēnesi atpakaļ Jūs šo komandu vai Dieva kārtā gandrīz iecēlāt,bet tagad tā noniecinat! Mācaties no tiem,kas šodien bija uz spēli! Man ļoti patika kā viņi atbalstija RD pēc ielaistā gola!
Nav tadi fani un antifani. Ir tikai FANI un Ivari&Co!!!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-24 21:59, pirms 17 gadiem
daudz pesimistisku padauzu!

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:00, pirms 17 gadiem
Runčuks rakstīja: da nu Tev vispār nav ko zaudēt - esi ieņēmis pozīciju "man patīk RD, taču diez vai viņi ko sasniegs", un vari tēlot onkuli jebkurā gadījumā - vinnē vai zaudē...vai ne?
Nē,netēloju,jo man nav pats galvenais-sāpēs un nožēla par RD zaudējumiem!
Saku velreiz,ka šodienas spēle RD izpildijumā man ļoti patika,bet tajā pašā laikā apbrīnoju Pēteri Vorobjovu! Vecais viltīgais lapsa!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-24 22:00, pirms 17 gadiem
paske12345 rakstīja: lūgsim Dievu lai dod mums uzvaras pārējās 29 spēlēs...musu Tēvs debesis,lai svētīts top Tavs vārds.lai atnāk Tava valstība,Tavs prāts lai notiek kā debesīs, tā virs zemes. ļauj mūsu Dinamo iekļut playofos un iekļūt vismaz 2trā kārtā, kā arī lai Bērziņs ar Cipuli beidzot sāk gūt vārtus, un lai starp mums faniem valdītu saticība...Amen
*ir bībelē 10 baušļi un vel viens ko nezin
Tev nebūs pis***s ar Dinamo Pe**ņ

  -2 [+] [-]

, 2008-11-24 22:00, pirms 17 gadiem
jagaida suplera kartejais teiciens neiemetot vartus vinnet nevar
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-11-24 22:00, pirms 17 gadiem
Jēziņ. Sūdīgi, ka zaudējam. Bet šitie gudrie spriedēji šeit vnk riebjas. Katrā ziņā arī besī šitie Bērziņa, Dārziņa un pārējo aplicēji. Nav nekādi izcilie , bet nū.... Atrdodiet labākus.
Un leģionāri ? Arī viņi pēdējā laikā neizceļas. eh.
vienalga.
man viņi visi tāpat vislabākie un štrunts ar šitiem pesimistiem. nekas jau vēl nav zaudēts. nav patīkami, ka jau 8.spēle pēc kārtas, bet ai...nekas jau nav beidzies.
Gan jau kaut kad saspārdīs pretiniekiem paka*as. mūsējie

  -1 [+] [-]

, 2008-11-24 22:01, pirms 17 gadiem
Es but latvietis vnk man citu nav ko teikt,kas notiek valdiba,kas hokeja,viss iet uz galu.

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:01, pirms 17 gadiem
Pilnīgi neloģisks zaudējums - viena kļūda aizsardzībā un zāģis...Lada likās klasi zemāka komanda, jo uzbrukumā neko dižu nespēja uztaisīt, visu uzsvaru liekot uz aizsardzību. Nepatika viņu spēles stils, bet katrs jau spēlē kā māk!!! Viņu vārtsargs protams dažbrīd rādīja brīnumus, bet vienalga skumji, ka šādi neiet, jo Dinamo tiešām cīnījās un uzvarai bija jābūt mūsu....

Varbūt profilakses nolūkos uzspēlēt pret Mozambikas izlasi - džeki sametīs 100 ripas un atgriezīsies pārliecība, ka var iemest? Precizitāte un spēle aizsardzībā (tad, kad Lada iemeta, izbrīnīja, ka daži mūsu spēlētāji mierīgi slidoja atpakaļ nevis skrēja pa visām varēm, lai pamaisītu pretiniekam) laikam ir divas sāpīgākās problēmas.

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:01, pirms 17 gadiem
Žēl... Neveiksme, tas ir vienīgais vārds, ko es varu pateikt!

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:01, pirms 17 gadiem
Buhanka rakstīja: jagaida suplera kartejais teiciens neiemetot vartus vinnet nevar
vo, vo vins peec katras speeles, kuras neiemetam, taa saka

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:01, pirms 17 gadiem
Hempo rakstīja: Kā jau teicu,šeit lielākā daļa ir gloriji,kam interesē tikai uzvaras,un kad komanda sāk zaudēt,tad viņi esot lūzeri...skumji
Neiet runa par uzvaru glaimošanu, bet gan par to, ka acīmredzami ir kaut kas jāmaina komandas sastāvā un jāsāk ir ar Šupleru. Manuprāt loģiski, ne? Un tā tie fani turpinās fanot par zāģiem, ja nekas nemainīsies! Loģiski?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:03, pirms 17 gadiem
Es gan teiktu taisni otradak - labaka maina ir Berzina maina - daudz bistamu momentu, izdevibu, daudz sagadatu vairakumu, ko pasiem reti kad lauj realizet. Vel labi darbojas Nizivijs, Hossa, Ankipāns un Cipulis, bet ko komanda dara Westkots???

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:03, pirms 17 gadiem
Jūlis rakstīja: Tikai neds ja!!! Nevajag nemt vera tos siko komentarus kas pec katras speles vainu cel debesis vai nolad!!! Pagaidi kad tiks pie neta tie kas bija uz speli un tad savas ''gudribas'' te sprediko!!! Protams sitie zagi sen ka apnikusi, bet tie kas tic komandai paliks vienmer ar vinu kopa!!! Un viniem bus divtik lielaks prieks un gandarijums par uzvaram, un tadas neapsaubami bus, kas tiks izcinitas!!!! Nevelc uz kaski. Ja Tev truks uzmanibas no apkartejiem iestajies kada amatieru teatri kur Tev skatitaji applaudes kad busi uz skatuves!!!
Par sīkiem piekrītu!
Bet Tu man pieaudzis cilvēks,bez virsū braukšanas,vari pastāstīt,kas Tev liek domāt,ka drīz ir paredzamas uzvaras?Un galvenais-kad un to pamatot?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:03, pirms 17 gadiem
preses konferencē šonakt jūlis paziņošot, ka RD būšot pirmā komanda hokeja vēsturē, kas spēlēs ar 4 aizsargu pieciniekiem.

Uzbrucēji iesaistīšoties tikai pie pēcspēlēs bullīšu mešanas pie rezultāta 0:0

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:03, pirms 17 gadiem
Supleram jaaiziet pie ziilnieces, lai muusu uzbruceejiem nonem " ljauno aci " , vai jaaaiztipina uz bazniicu, kaadu sveciiti aizdegt, bet vislabaak - iedzert polshu ar tiem tiesnesiem

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:03, pirms 17 gadiem
Shuplers atkal apsveica un hokejisti iepriecināja, šoreiz Toljati fanus.
Vestkoks nebija vietā, Novaks centas sho izručīt un atstāja brīvu savu sedzamo rezultātā ka tadiem skolas puikām parādīja kā jāmet vārti.
Cik gadu vēl paies līdz tam kad Bērziņš iemācīsies ne tikai skiet bet arī trāpīt pa ripu?

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:04, pirms 17 gadiem
LuissH1 rakstīja: esmu optimists, iztikšu bez dauņu smiekliem
Puisīt, nevirini vārstuļus, tāpat nesanāk

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:04, pirms 17 gadiem
Pirmkārt, lai uzvarētu ir jāgūst vārti!!! Un vispār, kas tā par spēli, muļāšanās!!! Velu veiksi turpmākajās spēlēs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:04, pirms 17 gadiem
nāve tu gan esi asprātis lai tas kungs tevi pārmāca

  +3 [+] [-]

, 2008-11-24 22:05, pirms 17 gadiem
Speeele kaa taadas vispaar nav ,ir mullasanas pa stuuriem.varbuut kondiicijas uzlabosanai vajadzeetu Cipuli ar Beerzinju,aizsuutiit uz farmu.Pruseks,labi prot atsist ripas sev prieksaa,ko augsta liimenja tehniskas komandas izmantos.Varbuut tomeer treneri pamainiit.Pruseks speele vaaji,izskatas ka vinjam bail no ripas,Sperle bij labaaks,tikai izskataas ka tacinja uz Dinamo cehu viduveejibaam labi iestaigaata...,kaa saciit jaasaka ,kas maksaa tas pasuta muuziku,taalak buus veel sliktaak

  +1 [+] [-]

, 2008-11-24 22:05, pirms 17 gadiem
Jūlis rakstīja: Nav tadi fani un antifani. Ir tikai FANI un Ivari&Co!!!!!!!!!!!
Njā,izrādās,ka Tu esi tāds pats lūzeris,kā Tava mīļotā komanda!
Laikam būs japienāk šeit parunāties par hokeju,kad tādi kā Tu rīt būs devušies uz skolu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:06, pirms 17 gadiem
Jebkurā gadījumā - NEPELNĪTS ZAUDĒJUMS!!! Puiši bija pelnījuši uzvaru, bet jau KURO REIZI, pateicoties Westkottam, zaudeti vārti... Šoreiz izšķirošie!
Pilnīgi piekrītu vienam komentētājam, kurš izteicās, ka mums pašiem tādu Westkottu un Novāku gana... Kad RD vadība to sapratīs???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:06, pirms 17 gadiem
LuissH1 rakstīja: Bomzi, nemuldi
Ej gulēt, citādi mamma bārsies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:09, pirms 17 gadiem
nu ja nopietni vēl priekšā 29 spēles atgriezīsies masals būs vēl papildinājumi un viss nokārtosies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-24 22:09, pirms 17 gadiem
Hempo rakstīja: Nē,nē,es runāju par pašiem "gudrākajiem"

Piemērs:
Čalis uzraksta atbalstošu komentu:
nbalive rakstīja: nu zeel gan nekas tresdien mees 100% vinesiem davai Dinamo sarauj (flag:lv)
______________________________________________
Bet kādam atsaldenim jāizceļas:
Zidane The Best, 21:36, pirms 28 minūtēm, citēt
die m'fucker

stupid optimist....kur jūs šitādi idinji rodaties. ??
Tieši tāpēc esmu tagad pesimists, jo šāda komandas komplektācija manī un vēl daudzos fanos nevieš optimismu

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:10, pirms 17 gadiem
Man speele patika! Nepatika rezultaats!

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:10, pirms 17 gadiem
LuissH1 rakstīja: Pajoli, nepiemini manu mammu
Kas ir? Tava mamma tev blakus palīdz taustiņus uz klavas meklēt?

  +1 [+] [-]

, 2008-11-24 22:11, pirms 17 gadiem
Sūdā galīgā, bet nekas, pēc daudz zāģiem, nāk 3reiz vairāk uzvaru

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:11, pirms 17 gadiem
domaaju , ka naakamajaa speelee ar traktoru buus kautins ...

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:11, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Njā,izrādās,ka Tu esi tāds pats lūzeris,kā Tava mīļotā komanda!
Laikam būs japienāk šeit parunāties par hokeju,kad tādi kā Tu rīt būs devušies uz skolu!
Nevajag jau uzreiz rupjibas ja!!! Tavai zinasanai skola neju jau gadus padsmit. A par to kad saredzu uzvaru. Zini ir tadas lietas kuras nevar saredzet bet vinas tapat notiek. Nem par piemeru kaut 2000 gada PC. Mes grupa pec visiem lik,umiem bijam pastarisi, un kas no ta sanaca!?
Un nac gan citreiz parunaties, bus seit svaigaks gaiss, citiem vieglak elpot un musas ar nekritis !!

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:11, pirms 17 gadiem
Semjonovs rakstīja: pri chhem zdes trener?70% kmandio ne tjanut realno,nav meisteriibas..70% komandi igrajut na urovne BACH,nuzno menjat sostav,v etom problema 1 a ne v trenere...to.chto do etogo igrala komanda,tak chasto bivajet,kogda novaja kmanda v chempionate,toze samoje i v footbole..kak bi vam ne hotelos,no nashi rebjata ne tjanut,na takoj uroven...
Atceros, ka Tu šito rakstīji sezonas sākumā, daudzi toreiz lielākā daļa Tev nepiekrita. Tagad skaidrs, ka Tev bija taisnība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-24 22:12, pirms 17 gadiem
Latviietis rakstīja: Sūdā galīgā, bet nekas, pēc daudz zāģiem, nāk 3reiz vairāk uzvaru
gribētu ticēt

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:12, pirms 17 gadiem
pa tv1 studijaa runaa par hokeju , ja kas ...
par elisonu runa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-11-24 22:13, pirms 17 gadiem
RD-mēs jums Ticēj;am-JŪS-PIEDIRSĀTKauns!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:14, pirms 17 gadiem
Hempo rakstīja: Nu bet to var darīt arī civilizētā veidā,nevis pļūtīt virsu ar gandrīz cenzējamiem vārdiem(nesaki,ka tu esi viens no viņiem)
bišķi nesapratu, es neko nepļūtu, vnk izsaku savu viedokli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-24 22:14, pirms 17 gadiem
Točna BAHČ īstā pēc spēku samēriem vieta kur spēlēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:15, pirms 17 gadiem
Diemžēl kļūdījos,nu ko atkārtots Minskas Dinamo rekords,astoņi zaudējumi pēc kārtas.Vēl viens un rekords ar treknu mīnusa zīmi.

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:16, pirms 17 gadiem
LuissH1 rakstīja: Aizver muti garīgais kr...i, sedisavās kojās un apdir. savus kaimiņus
Puisīt, man kojās nav, ko darīt, man savā dzīvoklī arī ir labi, bet tu gan varētu tak beidzot klausīt mammu

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:16, pirms 17 gadiem
ArchFx rakstīja: RD smird! nejieshu uz tam spelem jo*** lo** komanda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
man gan liekas ka tavi komentari smird vairak
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:17, pirms 17 gadiem
...labāk klusēšu.

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:17, pirms 17 gadiem
vai kadam tads hokejs patik??????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:18, pirms 17 gadiem
davisr1g rakstīja: --->ArchFx

Tas tiesa, intereanti ko Hossa pie sevis domaa! Vinja speeli ir bauda skatiities, visu laiku kaut kaads saasinaajums, bet ko tas dod, ka peec tam naak Beerzinsh un netraapa tukshos
eu šito piemirsu

pa netrāpīšanu tukšos vārtos arī vajag piešķirt - nu kādus 0,39 golus !

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:18, pirms 17 gadiem
Hempo rakstīja: Jau zināju,ka man sakarīgi nesanāks uzrakstītTātad-neuzskatu,ka tu esi tas pļūtītājs,bet gan jau manis pieminētais Zidans un vēl dažs labs
Skaidrs, tik atļaušos piebilst, ka dabā ir jābūt līdzsvaram, ir cilvēki un ir dirs**i, katram savs ceļš ejams, un mani piemēram tie aplicēji uzjautrina
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-11-24 22:20, pirms 17 gadiem
Hempo rakstīja: Nu,erl,ko par šo saki?

ArchFx, 22:14, pirms 1 minūtes, citēt
RD smird! nejieshu uz tam spelem jo*** lo** komanda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Es arī tagad neeju uz Arēnu, jo mani tāda komanda neaizrauj, kura ir iestagnējusi mazliet, bet purgu nedzenu

  -1 [+] [-]

, 2008-11-24 22:20, pirms 17 gadiem
voyager2000 rakstīja: Å uplers _MĪKSTAIS,JĀMAINA BIJA VĀRTSARGS!!!!Jefiņš!
Par to miiksto nezinu, bet citaadi piekriitu!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-11-24 22:22, pirms 17 gadiem
Kas var pateikt kāpēc Lada šobrīd tabulā ir zem RD??
Pa visiem rādītājiem viņi ir priekšā RD+divas reizes RD nolikuši uz lāpstiņām!

  -2 [+] [-]

, 2008-11-24 22:23, pirms 17 gadiem
LuissH1 rakstīja: Ai nu pareizi, bomžus kojās nelaiž, tie kastē dzīvo un ar vecām kapeikām braukā.
Apniki tu man, marš gulēt, rītā putenis nebūs, skola gaidīs

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:23, pirms 17 gadiem
Kas notiek ar Dinamo?????????
jau 8-tā....

  -1 [+] [-]

, 2008-11-24 22:24, pirms 17 gadiem
un kad dinamo sāksies uzvaru sērija tad nemaz nedomājiet to lopu nemākuļu utt. komandu slavēt. sēžat skataties savu baču un lač jums tas ļoti patīk un dinamo pat ar tām komandām nespēj konkurēt...jus esat āksti

  -1 [+] [-]

, 2008-11-24 22:25, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kas var pateikt kāpēc Lada šobrīd tabulā ir zem RD??
Pa visiem rādītājiem viņi ir priekšā RD+divas reizes RD nolikuši uz lāpstiņām!
neesmu tabulu pētījis, bet komentētāji teica, ka mums vairāk uzvaru esot pamatlaikā. Kā ir patiesībā, nezinu

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:25, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kas var pateikt kāpēc Lada šobrīd tabulā ir zem RD??
Pa visiem rādītājiem viņi ir priekšā RD+divas reizes RD nolikuši uz lāpstiņām!
Tapec ka RD ir vairak uzvaras pamatlaika.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-24 22:26, pirms 17 gadiem
Nu kad ta melna svitra vienreiz beigsies!!!zb!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:27, pirms 17 gadiem
Ar labu nakti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-11-24 22:30, pirms 17 gadiem
Kto govorjat chto RD ga*no... idite i sami poprobujte sigratj... mudaki!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-24 22:30, pirms 17 gadiem
melnais mākonis izskatās ka vel uzkavējas pie RD
sāpīgi tā zaudēt

  +1 [+] [-]

, 2008-11-24 22:30, pirms 17 gadiem
un nesen veel lasot komentaarus domaaju, ka cilveeki galvu saspiedushi!! un manas domas ir taisniigas!! kur juusu krutie komentaari, ka pruseks ir prakstiski nulle un na*** vinju vajag suutiit!!?? tgd lielaakaa dalja raksta, ka pruseks malacis utt!! cik aatri cilveekiem mainaas domas!! shaadi arii pieraadaas cilveeku objektivitaate!!

Veiksme paraadiisies!! uzvaras veel naaks, esmu optimists!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:33, pirms 17 gadiem
smukdupse izsit galvu pret akmeni un skaties LAČ nevis KHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:35, pirms 17 gadiem
luiss viņa nav pat pelnījusi dzīvot ČEļābinskā

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:36, pirms 17 gadiem
gudrākais nēesmu,bet sajādze daudz vairāk par sportu nekā tu

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:36, pirms 17 gadiem
Nu bēdīgi gan . Es šo hoķi skatos arī tāpēc , ka man interesē cik tālu mūsējie aizcīnīsies .Iegūs vairāk punktu , augstākā vietā būs un protams lielāks par viņiem gandarījums .Godīgi , ļoti gribās lai mūsējie vairāk uzvar komandas no 8 līdz padsmitām vietām - kuras būtu mūsējo tiešie konkurenti uz augstākas vietas izcīnīšanu . nekādi nesmādēju uzvaras pret pirmā piecinieka komandām , bet ieskatos tabulā - punkti gūti vairāk jau ar gandarījuma pieskaņu un tādā spēlē kā šodien punkti , kuri nozīmē kāda konkrēta vieta turnīra tabulā ,tiek "atdoti" mūsu tiešajiem konkurentiem tādiem kurus varam vinnēt ,un tas patiešām ir bēdīgi !
Sakat ko gribat - te nedrīkst teikt galvenais piedalīties vai likt uzsvaru uz to ka mēs vispār te esam . Te galvenais ir spēle , laba spēle , laba spēle ar pozitīvu iznākumu
fans vai antifans kurš pateiks kas tu esi patiesībā , vai tāpēc ka tu nosodi kādu konkrētu darbību vai bezdarbību tu esi antifans un vai tikai tāpēc ka akli skandini - bija labi , ir labi , būs labi tu esi super fans . Es sevi pieskaitu pie faniem - Latvijas izlases un Rīgas dinamo faniem un saku , bija labi , vairs nav labi , bet ceru ka būs labi . Šitā visam turpinoties nonāksim līdz situācijai ,ka uzvaras mums dos vairs tikai gandarījumu bez virzības uz augšu , uz augstāku vietu .Kautkas ir jāmaina un kautkam ir jāmainās šobrīd savadāk vairs nevar .

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:37, pirms 17 gadiem
lai gan man paskem12345 ir uzligts bans, tomēr rūpīgi vajadzētu apsvērt iespēju nobanot viņa mobilā telefona pieslēgšanās iespēju esportam (fool)

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:39, pirms 17 gadiem
nu sory ja kādu aizvainoju,bet nav normāli pateikt ka vārtsargs ir nulle un vel gvelzt visādas muļķības
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:41, pirms 17 gadiem
Pie pilnas bļodas draugu daudz,nelaimē paliek tikai īstie.Lai arī īsti neticēju šim KHL projektam,tomēr tāpēc vien bija vērts spēlēt šajā līgā,lai fani saprastu kāds ir mūsu hokeja līmenis.Vēl daudz jātrenējās,daudz punu jāsaņem,lai varētu skaļāk pacelt balsi.Bet vistrakākais būs,ja pavasarī PČ izlidosim no A grupas.

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:41, pirms 17 gadiem
un es nēesmu cilvēks kas jābano ir visādi citi tipiņi kas jābano

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:41, pirms 17 gadiem
ERIX rakstīja: Nu bēdīgi gan . Es šo hoķi skatos arī tāpēc , ka man interesē cik tālu mūsējie aizcīnīsies .Iegūs vairāk punktu , augstākā vietā būs un protams lielāks par viņiem gandarījums .Godīgi , ļoti gribās lai mūsējie vairāk uzvar komandas no 8 līdz padsmitām vietām - kuras būtu mūsējo tiešie konkurenti uz augstākas vietas izcīnīšanu . nekādi nesmādēju uzvaras pret pirmā piecinieka komandām , bet ieskatos tabulā - punkti gūti vairāk jau ar gandarījuma pieskaņu un tādā spēlē kā šodien punkti , kuri nozīmē kāda konkrēta vieta turnīra tabulā ,tiek "atdoti" mūsu tiešajiem konkurentiem tādiem kurus varam vinnēt ,un tas patiešām ir bēdīgi !
Sakat ko gribat - te nedrīkst teikt galvenais piedalīties vai likt uzsvaru uz to ka mēs vispār te esam . Te galvenais ir spēle , laba spēle , laba spēle ar pozitīvu iznākumu
fans vai antifans kurš pateiks kas tu esi patiesībā , vai tāpēc ka tu nosodi kādu konkrētu darbību vai bezdarbību tu esi antifans un vai tikai tāpēc ka akli skandini - bija labi , ir labi , būs labi tu esi super fans . Es sevi pieskaitu pie faniem - Latvijas izlases un Rīgas dinamo faniem un saku , bija labi , vairs nav labi , bet ceru ka būs labi . Šitā visam turpinoties nonāksim līdz situācijai ,ka uzvaras mums dos vairs tikai gandarījumu bez virzības uz augšu , uz augstāku vietu .Kautkas ir jāmaina un kautkam ir jāmainās šobrīd savadāk vairs nevar .
Man arī interesē cik tālu (augstu) RD tiks!
Pilnīgi piekrītu,ka kaut kas ir jamaina,un domāju,ka arī Koziols&Co to ļoti labi saprot,bet tikai ir divi jautājumi uz kuriem viņi tāpat kā mēs nespējam atbildēt:
1.Ko jamaina;
2.Par ko jamaina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-24 22:43, pirms 17 gadiem
es ticu ka traktoru mēs izjauksim pa detaļām

  +2 [+] [-]

, 2008-11-24 22:45, pirms 17 gadiem
paske12345 rakstīja: es ticu ka traktoru mēs izjauksim pa detaļām
Vai paskatīties,ko teici par LADU?

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:46, pirms 17 gadiem
nu bet tad es neteicu ka ticu, šoreiz tiešām būs uzvara

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:46, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kas var pateikt kāpēc Lada šobrīd tabulā ir zem RD??
Pa visiem rādītājiem viņi ir priekšā RD+divas reizes RD nolikuši uz lāpstiņām!
Taapeec, ka punktus skaita taa, kaa tos skaita, tieshaam tas tev buutu jaastaasta? Tur nav ko teelot...

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:48, pirms 17 gadiem
M9 rakstīja: Taapeec, ka punktus skaita taa, kaa tos skaita, tieshaam tas tev buutu jaastaasta? Tur nav ko teelot...
Nē, tiešām nezināju,ka tā skaita,kad ņem vērā uzvaras pamatlaikā,bet neņem vērā savstarpējo spēļu rezultātus!

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:48, pirms 17 gadiem
Kas par spēli!!! Ja mēs gūtu 3 vai 2 vārtus, tad šī tiešām būtu skaistākā spēle ever.
Bet KĀ TĀ VAR NEVEIKTIES??
Es nezinu, bet vai tiešām Visi KHL klubi spēlē pēc principa - lai nu kam, bet Rīgai nedrīkst ļaut ieskrieties...
Visu pretinieki ir atkoduši. Ja Dinamo iemet pirmie, tad uzvara ir gandrīz garantēta.
Gribētu zināt, cik metienu bija pa LADAs vārtiem, jeb cik reižu vairāk nekā pa Pruseka vārtiem, sevišķi 3. puslaikā.
Jā, LADA ir spēcīga aizsardzības komada, liekas, mums izdodas gūt vārtus, spēlējot pret nepacietīgākām komandām (treneriem?). Tad jau redzēs kā būs... spēļu ir daudz, bet derētu šajā mājas spēļu sērijā aizķerties. Kā teica Vasiļjevs, galvenais ir gūt pirmo punktu. Nav svarīgi vai OT vai soda metienos, bet aizķerties. Laikam netiekam pāri psiholoģiskajai barjerai. Starp citu, kurš ir Dinamo komandas psihologs?
Gribētu zināt

  +4 [+] [-]

, 2008-11-24 22:52, pirms 17 gadiem
lvhockey rakstīja: Starp citu, kurš ir Dinamo komandas psihologs?
Gribētu zināt
Dr.psihl. Viesturs Koziols!

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:57, pirms 17 gadiem
p
Ivars77 rakstīja: Nē, tiešām nezināju,ka tā skaita,kad ņem vērā uzvaras pamatlaikā,bet neņem vērā savstarpējo spēļu rezultātus!
nosaka tā - 1. punkti ,2. uzvaras ,3. uzvaras PL, 4. uzvaras PM , 5. vārtu starpība .

  -2 [+] [-]

, 2008-11-24 22:58, pirms 17 gadiem
Ir baigā lieta
Hossa ir galvastiesu pārāks par pārejiem saviem komandas biedriem

un tur ir vaina! viens viņš neko nevar izdarit

Vēl labs ir Dārziņš, Bērziņš un Hartigans

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:59, pirms 17 gadiem
Negribu kūdīt,bet nu pilnīgs zars!
Sezona vel nav pusē,bet varbūt kaut kādu ultimātu nolikt,ne tikai spēlētājiem ,bet arī treneru korpusam un menedžeriem.Kapēc ņem vārtusargu ja nav kas iemet???
Skatos Arēnā arī cilvēku mazāk paliek

  -1 [+] [-]

, 2008-11-24 22:59, pirms 17 gadiem
Pirms speeles Matulis taa viltiigi izteicaas -ja zaudees sastaavaa buusot lielas paarmainjas,nu ko ,gaidaam paarmainjas.Paskatiijo to pasu Amur ,sibirj,tie ir ieskreejusies papildinaajusi sastaavus,Dinamo buus loti gruuti.vieniigai,kas var liidzeet,ir rezultaatu piksana,kas Krievijaa -pierasta lieta

  -1 [+] [-]

, 2008-11-24 23:00, pirms 17 gadiem
nu elīsons un sašha ar nav pēļami a miķelīts vispār spēlēja???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-11-24 23:02, pirms 17 gadiem
Man jautājums tiem MEGApatriotiskajiem Dinamo faniem, kuri skandina, sarauj, viss bija labi utt ... vai Jums šis katrs zaudējums, es atvainojos par izteicienu, sagādā orgasmu???
Esmu Dinamo atbalstītājs, taču 8 zaudējumi pēc kārtas manī jau sen ir uzsituši asinis un kad es redzu uz laukuma jau kuro spēli pēc kārtas vienas un tās pašas personas nevis cīnoties, bet gan slidinoties un mēģinot pa ripu tikai trāpīt, lai aizsistu tālāk no mūsu aizsardzības zonas (un to dara mūsu uzbrucēji) un cerot, ka pārējie aizslidos un visu nokārtos Viņu vietā, tad man ir uzreiz savs neprofesionālais, taču uzskatu, ka diezgan objektīvais viedoklis, ka šeit kaut kas ir jāmaina ... un labāk lai apd***** jaunie no fārmkluba, bet vismaz gūst kādu pieredzi, lai nākotnē nepieļautu kļūdas, ko tagad pieļauj veterāni Rīgas Dinamo komandā ... un te ir runa tieši par jau iepriekš manis pieminētajiem 3 spēlētājiem: Armandu Bērziņu, Mārtiņu Cipuli un Miķeli Rēdlihu ... varbūt paspēlējot fārmā, un saņemot mazāku atalgojumu, Viņi sapratīs, ka laikam laiduši haļavu uz laukuma ...

Jā, piekrītu, ka Miķelis Rēdlihs, jau ir sametis 6 vārtus, bet ja paskatās cik no spēles Viņš vēl varētu gūt punktus, ja nemūdu mudījies pa uzbrukuma zonu, atdevis ripu pretiniekam, nevis partnerim, kā tas lielākoties ir noticis gandrīz visās Dinamo spēlēs ...

Šajā spēlē mani 3 absolūtie favorīti bija: Sotnieks, Ņiživijs un Ankipāns!!!

     [+] [-]

, 2008-11-24 23:04, pirms 17 gadiem
es vnk zinu ka dinamo vēl rādīs brīnumus un tādēļ neizsaku apvainojumus, jo agri vai vēlu daudzi aplicēji atkal būs trakie fani

     [+] [-]

, 2008-11-24 23:05, pirms 17 gadiem
zidane the best nevis 7 bet 8 zaudējumus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-24 23:06, pirms 17 gadiem
ArchFx rakstīja: RD smird! nejieshu uz tam spelem jo*** lo** komanda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
izaudz un uztasi normālu raksturu..pēc zuadējuma ai viņi sūd.i bļin, bet kad uzvarēs, būsi pirmais kas stāstīs ka esi viņu uzticamākais fans un būsi gatavs pieminekli viņiem celt..es tas saucamais GLORY HUNTER, kam tik uzvaras der..šī ir sezona, kur būs skaistas uzvaras, sāpīgi zaudējumi , un gan uzvaras, gan zaudējuma sērijas....

  -1 [+] [-]

, 2008-11-24 23:07, pirms 17 gadiem
Jā Hossa viņš māk , es naktīs ,kad nenāk miegs ielūkojos visādos video gan NHL , gan KHL arī tanī pret LM , un tajos var vērot : Hosa netikai māk gūt vārtus arī piespēles viņš māk iedot cepur nost ,tikai RD gadījumā reti kurš māk tās piepēles pārvērst vārtu guvumā un te jāsaka ,ka Hosa'm šitādā veidā tiek atņemti rezultivitātes punkti .

     [+] [-]

, 2008-11-24 23:08, pirms 17 gadiem
paske12345 rakstīja: es vnk zinu ka dinamo vēl rādīs brīnumus un tādēļ neizsaku apvainojumus, jo agri vai vēlu daudzi aplicēji atkal būs trakie fani
izvairies no tiešuma konkrētā situācijā??? Gan jau pašam uz dvēseles smagi par šo zaudējumu ... bet es to saku publiski, jo ceru, ka to izlasīs arī kāds no komandai tuvāk stāvošajiem un varbūt aizdomāsies par to, un jo vairāk tādu tekstu no faniem būs, jo ciešāk un stingrāk komanda rīkosies!!! Un tad gan būs uzvaras kā jau Tu minēji

  +1 [+] [-]

, 2008-11-24 23:08, pirms 17 gadiem
tikko na stadio, pustuksha arena un jels hokis, cereju ka acis spides spileriem bet neka, izskatas ka turnira sakuma esoshais entuziazms izgaisa palika tikai meistariba ar kuru diemzhel ne visai:/
ljoti maz metienu pa vartiem, vajadzigi vismaz tris jauni uzbruceji:/

     [+] [-]

, 2008-11-24 23:09, pirms 17 gadiem
ar aizsardzību mums vairāk vai mazāk būtu o.k, bet būtu meklējams papildinājums uzbrukuma līnijā, citādi baigi švaki ar vārtu gūšanu! Ladas vārtiņš ļoti labi nospēlēja, kamēr Pruseku grūti vērtēt, viņam īsti nebija ko darīt. katrā ziņā uzvarēja stiprākais, ne velti 2 spēļu sērijā pakāsām ar 0:7!

     [+] [-]

, 2008-11-24 23:09, pirms 17 gadiem
Meistarība pašvaka i pašu bāleliņiem, i AHL līmeņa špīlerim Eliasonam, i Petrovickis nav metējs un ka tikai Hosa arī nav atpakaļ pagājušās sezonas tukšumā. Tomēr tik un tā šitais sastāvs sezonas sākumā parādīja, ka var iemest un var uzvarēt. Šupleru atkoda un jaunu ideju opim vairs nav. Slovākijas 13. vieta nebija gadījums.
Iz vēstures - 2003./04. gadā Jūlis pačakarēja arī Lokomotiv spēli. Pēc pus sezonas toreiz Sovetskij sport rakstīja: ar Šuplera atnākšanu komanda sākusi buksēt, trūkst neordināru un viltīgu kombināciju, trūkst svaiguma. Nu gluži kā tagad Dinamo.
P.S. Toreizējie čempioni Loko ar ļoti labu sastāvu sezonu pabeidza septītie un izlidoja 1/4finālā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-24 23:14, pirms 17 gadiem
ir sāpīgi par zaudējumu, labāk zaudēt ar godu nekā nomest plinti un padoties... tā es uztvēru šo spēli... vot tās spēles kurās ir pamatīgs husis tad gan i škrobe un izspruk slikts vārdiņš par komandu, bet ja zaudē kā šodien tad es īpaši nepārdzīvoju

     [+] [-]

, 2008-11-24 23:16, pirms 17 gadiem
Starp citu, šodien gribās paslavēt Šupleru, čalīc mācījās no iepriekšējās spēles un ir sapratu to, kā NEDRĪKST spēlēt pret Ladu. Tādēļ rezultāts tikai 0-1. Varēja arī paveikties un būtu uzvara, bet nepaveicās.

     [+] [-]

, 2008-11-24 23:20, pirms 17 gadiem
smukdupse rakstīja: tik pagaidi veel nedaudz un buus 9-tais, 10, 11 un taa talaak, izbraukums, tur veel var pieskaitit kadus 3 vai 4 klat, ta kaa... cilveeki, buusim reaalisti - lielakaa dir..a jau nevaram but, o, nee, piedodiet - varam gan
Bēbi ej gulēt un nemuldi, Ivars pareizi kritizēja tīņus kas raksta muļķības bet nu tu esi pilnīgi sviestā sagājusi.

     [+] [-]

, 2008-11-24 23:20, pirms 17 gadiem
..

     [+] [-]

, 2008-11-24 23:21, pirms 17 gadiem
Liquid rakstīja: tikko na stadio, pustuksha arena un jels hokis, cereju ka acis spides spileriem bet neka, izskatas ka turnira sakuma esoshais entuziazms izgaisa palika tikai meistariba ar kuru diemzhel ne visai:/
ljoti maz metienu pa vartiem, vajadzigi vismaz tris jauni uzbruceji:/
par to arēnu un uzbrucējiem pilnībā piekrītu, navaram iemest

     [+] [-]

, 2008-11-24 23:24, pirms 17 gadiem
jbk rakstīja: Meistarība pašvaka i pašu bāleliņiem, i AHL līmeņa špīlerim Eliasonam, i Petrovickis nav metējs un ka tikai Hosa arī nav atpakaļ pagājušās sezonas tukšumā. Tomēr tik un tā šitais sastāvs sezonas sākumā parādīja, ka var iemest un var uzvarēt. Šupleru atkoda un jaunu ideju opim vairs nav. Slovākijas 13. vieta nebija gadījums.
Iz vēstures - 2003./04. gadā Jūlis pačakarēja arī Lokomotiv spēli. Pēc pus sezonas toreiz Sovetskij sport rakstīja: ar Šuplera atnākšanu komanda sākusi buksēt, trūkst neordināru un viltīgu kombināciju, trūkst svaiguma. Nu gluži kā tagad Dinamo.
P.S. Toreizējie čempioni Loko ar ļoti labu sastāvu sezonu pabeidza septītie un izlidoja 1/4finālā.
Saistībā ar Šuplera iepriekšējo un tagadējo "darbošanās" veidu varētu atrast kopsakarības , bet man šķiet , ka situāciju varētu pamainīt nevis trenera nomaiņa (pieņemsim ka tāds variants tiek pieņemts ), bet gan asistenta , Tāds gadījums ir bijijs PSRS hokejā , viņiem bija izlases Treneris Tarasovs un uz PČ pielika asistentu - sanāca tandēms no diviem atšķirīgu taktiku piekritējiem , liekas vāks bet rezultāts pārsteidza , abas galvas saliekot kopā sanāk -kur vienam nav domu ieslēdzās otrs un otrādi .

  +2 [+] [-]

, 2008-11-24 23:24, pirms 17 gadiem
Nu tādā garā līdzjutēji jau arī sāk zust-apmēram 5- 6 tūkstoši laikam šodien aptveni sanāca,bet es nesaprotu to stratēģi Šupleru-kāpēc visu laiku jājauc maiņu virknējumi-sezonas sākumā laba bija arī ceturtā maiņa-Petrovickis-Bļinovs- Štāls-tagad spēles sākumā Ankipāns ceturtajā maiņā,tad ceturto maiņu vispār nelaiž un pārliek Ankipānu pie Hosas un Elisona(starp citu-tā jau viņi agrāk spēlēja un neslikti!Vai viņš ar 3 maiņām visu laiku spēlēs???Un attiecībā par uzbrukuma uzsākšanu-mums tiešām dažiem aizsargiem,piemēram Sotniekam ar to ir lielas problēmas,arī Tribuncovs vairākumā met vienkārši zonā ripu,kuru pēc tam mēs neiegūstam...Un kura maiņa bija laukumā,kad tika zaudēti vārti-leģionāri...Vienu gan nevar noliegt-cīnījāmies-un tāpēc vien es iešu arī turpmāk atbalstīt klātienē!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-24 23:26, pirms 17 gadiem
gaidishu zinjas no kluba, ne velti Vujtek jr ir atbraucis, mb ko piedavas no uzbrucejiem, uz LR izlases pirmo uzbruceju trijnieku-Darzinsh un co vispar bez asaram nevar skatities

     [+] [-]

, 2008-11-24 23:28, pirms 17 gadiem
kasagrande rakstīja: Starp citu, šodien gribās paslavēt Šupleru, čalīc mācījās no iepriekšējās spēles un ir sapratu to, kā NEDRĪKST spēlēt pret Ladu. Tādēļ rezultāts tikai 0-1. Varēja arī paveikties un būtu uzvara, bet nepaveicās.
Neņēma Pruseku nost kad bija pēdējais vairākums, nesapratu to gājienu no viņa puses, tā kā nav ko slavēt, Vorobjovs šodien taktiski apspēlēja Šupleru.

     [+] [-]

, 2008-11-24 23:29, pirms 17 gadiem
ERIX rakstīja: Saistībā ar Šuplera iepriekšējo un tagadējo "darbošanās" veidu varētu atrast kopsakarības , bet man šķiet , ka situāciju varētu pamainīt nevis trenera nomaiņa (pieņemsim ka tāds variants tiek pieņemts ), bet gan asistenta , Tāds gadījums ir bijijs PSRS hokejā , viņiem bija izlases Treneris Tarasovs un uz PČ pielika asistentu - sanāca tandēms no diviem atšķirīgu taktiku piekritējiem , liekas vāks bet rezultāts pārsteidza , abas galvas saliekot kopā sanāk -kur vienam nav domu ieslēdzās otrs un otrādi .
Kaut kas ir jāmaina, tas ir skaidrs. Un nevajag no tā baidīties. Minska jau divas reizes treneri mainījusi un ka tikai drīz mums nav garām arī tabulā.

     [+] [-]

, 2008-11-24 23:30, pirms 17 gadiem
cik var vainot tiesnesus,kad pasi spele svaki,ari kreipanu vajag sen dzit ar mietu prom

     [+] [-]

, 2008-11-24 23:31, pirms 17 gadiem
nav ko nomocīt sevi ar negatīvām domām, gan jau komandai ir cilvēki kas šobrīd domā ko iesākt šādā situācijā, vairāk pēc šādas normālas spēles man RD vīrus žēl kuriem arī tas ir jau līdz kaklam.

     [+] [-]

, 2008-11-24 23:32, pirms 17 gadiem
Ir jādara radikālas pārmaiņas, ja gribam tajā sešpadsmitniekā un faniem jāsaka savs viedoklis tieši un taisnīgi, kas patīk un kas nepatīk ... mūsu fani no daudzu citu izlašu faniem atšķiras ar to pozitīvā nozīmē, ka ļoti labi pārzina hokeju kā tādu un ar to, mūsu vārdam ir liela nozīme!!!

     [+] [-]

, 2008-11-24 23:32, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Man arī interesē cik tālu (augstu) RD tiks!
Pilnīgi piekrītu,ka kaut kas ir jamaina,un domāju,ka arī Koziols&Co to ļoti labi saprot,bet tikai ir divi jautājumi uz kuriem viņi tāpat kā mēs nespējam atbildēt:
1.Ko jamaina;
2.Par ko jamaina.
Par to ko jāmaina , ir īstenībā tā , ja cilvēks dara darbu un negatīva rezultāta gadījuma neredz kļūdas , vai nesaprot ko un kā darīt lai lai tās labotu , tad viennozīmīgi tas cilvēks nav savā vietā vai ir vietā kur viņš NEDRĪKST būt .

     [+] [-]

, 2008-11-24 23:34, pirms 17 gadiem
asda2007 rakstīja: cik var vainot tiesnesus,kad pasi spele svaki,ari kreipanu vajag sen dzit ar mietu prom
liec mieru Kreipānam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-24 23:42, pirms 17 gadiem
Jokot vairs pat īst negribas, atliek vien paronizēt.
1. Ja atkal 2.spēli pēc kārtas nevar iemest, un tā jau ir kāda 4. vai 5.reize, tad vislielāka vaina tomēr jāmeklē uzbrucējos un viņu nespējā iemest. Tāpēc jau viņš ir uzbrucējs, lai iemestu. Viens jauns uzbrucējs neko neatrisinās, tāpēc sastāva būtiskai maiņai jēgas nav.
2. Es neredzu, ka ir kāda alternatīva Šupleram. Var runāt viskautko, bet reālus uzvārdus neviens nav nosaucis.
3. Ja esošajām maiņām tā spēle neiet, un treneri nomainīt nevar (o ideja! ja nu varbūt rokāde - Znaroks vs Šuplers) tad tagad jau nekas cits neatliek, kā Šupleram ņemt un salikt spēlētājus pa maiņām pēc krievu ruletes principa, jo ja ir 8 zaudējumi pēc kārtas un pretim nāk 2,5 top komandas, tad uz loģiku paļauties vairs tā kā jēgas nebūtu. Vairs jau ko zaudēt 1.sezonā īpaši nav ko. Minskas Dinamo pēc trenera maiņas pamazām "pieliek", pietiek paskatīties arī uz šodienas rezultātu. Kaut kādas mazliet kardinālas izmaiņas tomēr ir vajadzīgas.
4. dažas minūtes pirms gola ielaišanas dažu minūšu laikā Ladai uz laukuma nomaiņu laikā 2 reizes bija 6 spēlmaņi. kamēr viens devās uz nomaiņu, otrs jau bija laukumā un dažas sekundes vai vairāk šie uz laukuma bija 6 gabali. Vai tad tā viņu piesauktajā NHL ir ļauts? Tiesnesis to protams neredzēja, jo tas nebija viņa acu priekšā. Nezinu, vai pa TV šos brīžus manīja.
5. No sērijas - erudīcijas spēle Zini vai mini Nezinu, ko saka Jūlis preses konferencē, bet teksti varētu būt šādi - apsveicu pretiniekus ar uzvaru, nospēlējāt precīzi un organizēti, izpildījāt spēles plānu, mums uz brīdi pazuda koncentrācija, Pruseks nospēlēja labi, arī Kaķītis bija labs, uzbrucējiem neveicās, pirmajās 40 minūtēs maz metām pa vārtiem, tiesnešu darbību nedrīkstu komentēt, skatītāji mūs atbalstīja, bet šoreiz neveicās, Dinamo sāk veidoties Ladas komplekss - nevaram Ladai iemest
6. Man ticība Dinamo nav zudusi - Dinamo tiks ārā no bedres un pārsteigs tad, kad to vismazāk gaidam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-24 23:46, pirms 17 gadiem
Johaidī . Domāju, ka mums vajag vismaz 1 uzvaru, tad visam jāaiziet. Ja pret Traktoru nebūs uzvara, tad nezinu vai skatīšos nākamās spēles.

  +2 [+] [-]

, 2008-11-24 23:51, pirms 17 gadiem
Barca7 rakstīja: Johaidī . Domāju, ka mums vajag vismaz 1 uzvaru, tad visam jāaiziet. Ja pret Traktoru nebūs uzvara, tad nezinu vai skatīšos nākamās spēles.
jaskatas, bet godigi, nedomaju gan ka pret Magnetogorsku un pret Ufu mes kaut ko spesim paradit, ari Trartora spele, loti pazistami chali.. un tas sanak 11 zaudetie matchi pec kartas, johaidi.....

  -1 [+] [-]

, 2008-11-24 23:53, pirms 17 gadiem
ммм, как же приятно было посмотреть сегодня хоккейчик, особенно последние 5 минут! с победкой вас...Лада!

     [+] [-]

, 2008-11-24 23:54, pirms 17 gadiem
Visbeidzot .Ja es būtu hokeja komandas treneris es daudzko darītu savādāk , bet es nezinu ko , jo es neesmu hokeja komandas treneris

  +2 [+] [-]

, 2008-11-24 23:54, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nu,kas ir RD fani jeb tomēr antifani??
Kauna nemaz nav? Vel mēnesi atpakaļ Jūs šo komandu vai Dieva kārtā gandrīz iecēlāt,bet tagad tā noniecinat! Mācaties no tiem,kas šodien bija uz spēli! Man ļoti patika kā viņi atbalstija RD pēc ielaistā gola!
Fani ietur pauzi. Lai jaunie un vecie antifani svin. A ko man teikt, to ko Tu teici sezonas sākumā par RD? "Veiksme palīdzēja, haļava, haļava, haļava vēlreiz"? Nē... komandas cīnījās katra par savu vietu... Šoreiz uzvarēja Lada... Kā un kāpēc, tas nav svarīgi, jo 3 punkti ir viņu.

Bet par RD faniem... Mūsu paliek mazāk... Bet tas pat ir labāk Atkrīt athritumi...

  +1 [+] [-]

, 2008-11-24 23:59, pirms 17 gadiem
Shuplers vs Vorobjovs 0:2

     [+] [-]

, 2008-11-25 00:00, pirms 17 gadiem
ERIX rakstīja: Visbeidzot .Ja es būtu hokeja komandas treneris es daudzko darītu savādāk , bet es nezinu ko , jo es neesmu hokeja komandas treneris
Laikam jau tomēr,arī par Širokovu RD vadība būs lējusi ūdeni,jo itkā džekam šodien bija jaspēlē,bet tā arī viņu laukumā neieraudzijām!

     [+] [-]

, 2008-11-25 00:03, pirms 17 gadiem
Yurchix rakstīja: Fani ietur pauzi. Lai jaunie un vecie antifani svin. A ko man teikt, to ko Tu teici sezonas sākumā par RD? "Veiksme palīdzēja, haļava, haļava, haļava vēlreiz"? Nē... komandas cīnījās katra par savu vietu... Šoreiz uzvarēja Lada... Kā un kāpēc, tas nav svarīgi, jo 3 punkti ir viņu.

Bet par RD faniem... Mūsu paliek mazāk... Bet tas pat ir labāk Atkrīt athritumi...
Attiecībā par veiksmi,tad Šuplers šodien preses konferencē arī teica,ka komandai pietrūkst veiksme!
Kas attiecās uz pseido faniem,tad nekur viņi nepazudīs,ja atgriezīsies labāki laiki priekš RD,tad tie kas šodien nolika šo komandu atkal viņu debēsīs cels!

     [+] [-]

, 2008-11-25 00:04, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Laikam jau tomēr,arī par Širokovu RD vadība būs lējusi ūdeni,jo itkā džekam šodien bija jaspēlē,bet tā arī viņu laukumā neieraudzijām!
Dāvis šķiet pieminēja , sarunā ar Vasiļjevu , Širokovu R2000 esam , ķipa trenniņos , varbūt kautko pārpratu .

     [+] [-]

, 2008-11-25 00:11, pirms 17 gadiem
ERIX rakstīja: Dāvis šķiet pieminēja , sarunā ar Vasiļjevu , Širokovu R2000 esam , ķipa trenniņos , varbūt kautko pārpratu .
KHL mājas lapā bija info,ka viņš esot pieteikts atpakaļ RD!

     [+] [-]

, 2008-11-25 00:19, pirms 17 gadiem
Da bats ka besi kapec mumsejiem ta neiet blin jau 8 pec kartas ceru ka ar so ari neveiksmju serija beigsies vajadzetu tagad kadas 8 pec kartas uzvaret tad vismaz aizmirstu si seriju :S
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-25 00:44, pirms 17 gadiem
HakeriS rakstīja: Da bats ka besi kapec mumsejiem ta neiet blin jau 8 pec kartas ceru ka ar so ari neveiksmju serija beigsies vajadzetu tagad kadas 8 pec kartas uzvaret tad vismaz aizmirstu si seriju :S
Tas jau būtu labi bet man liekas ka garākā sērija bija piecas uzvaras

     [+] [-]

, 2008-11-25 00:56, pirms 17 gadiem
Minskas Dinamo uzvarēja Traktoru un ko ar viņiem izdarīs Rīgas Dinamo ? , jo redz no trijiem Dinamo viens jau atriebās . Pienākusi kārta Rīgas Dinamo , a Maskavieši lai dara ko grib.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-25 08:20, pirms 17 gadiem
jātiek pāri pēc iespējas ātrāk šai melnajai joslai!

     [+] [-]

, 2008-11-25 08:48, pirms 17 gadiem
Latvieši jau nekad nav metuši vārtots.balderis bija vienigais.krievus atpakalj.grišu,semjõnovu.tambijevu utt,a berzini.cipuli.uz ogri.smilteni...

  -3 [+] [-]

, 2008-11-25 09:12, pirms 17 gadiem
Yes, ir astotais!!

     [+] [-]

, 2008-11-25 09:14, pirms 17 gadiem
biju spēlē, nu galīgi garām, ne jau tāpēc, ka zaudēja, bet tāpēc, ka tika spēlēts no aizsardzības, publika arī kūtra un uan arī pašas tribīnes bija konkrēti tukšas

     [+] [-]

, 2008-11-25 09:16, pirms 17 gadiem
man RD vairs neinteresē, ja hokejistiem ir po, tad man vēl vairāk ir .....

     [+] [-]

, 2008-11-25 09:58, pirms 17 gadiem
Šoreiz hokeja Dievs bija LADAS un Košečkina pusē.Prusekam vakar arī nebija nekādas vainas,savus 19 metienus no 20 viņš atvairīja. Bet vinnē ne jau tas kas skaisti spēlē un daudz met(kaut gan RD bija salīdzinoši maz metienu),bet tas kas iemet. Tikt 16kā jau ir izsapņots sapnis,jānospēlē godam regulārais un jāgatavojas nakamai sezonai(ja tāda būs).

  +2 [+] [-]

, 2008-11-25 10:01, pirms 17 gadiem
PAR BIĻEŠU TIRDZNIECĪBU: KOZIOL! VAKAR BIŠKU NEUZRĀVA ABLOMS IERAUGOT PUSTUKŠO ARĒNU??? PASTĀSTI TAGAD KĀDA SŪDA PĒC NEVARĒJA NOPIRKT BIĻETES UZ 300TAJIEM SEKTORIEM. IZBESĪJUSI JAU ŠITĀ ŠTELLE, AIZEJU UZ B-SERVISA KASĒM...BLA BLA BLA TUR IZPIRKTS, TAS IZPIRKTS IR PA 12 LS. PROTAMS KA ES NEESMU NEKAADS NAUDAS MAGNAATS LAI ATLAUTOS UZ SPEELEEM TEEREET TAADU PIKJI [4X12=48] BIZZ TAA KAA PA TRAKU, LAI AIZIETU UZ AREENU PASKATIITIES KAA DINAMO KAARTEEJO REIZI NEPAVIECAAS.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 10:15, pirms 17 gadiem
garais_999 rakstīja: man RD vairs neinteresē, ja hokejistiem ir po, tad man vēl vairāk ir .....
hokejistiem nav po.

spēles skaties?
viņi skrien un dara', bet kā nekrīt iekšā tā nekrīt.

es pat teiktu, ka viņiem ir Cipuļa sindroms

     [+] [-]

, 2008-11-25 10:16, pirms 17 gadiem
asda2007 rakstīja: cik var vainot tiesnesus,kad pasi spele svaki,ari kreipanu vajag sen dzit ar mietu prom
a, ko darīt, ja tiesneši izliekas noraidījumus neredzam?

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 10:30, pirms 17 gadiem
Viss bija tā kā redzējām. Skaidri redzama problēma ar vārtu gūšanu. Ar aizsardzības/vārtu nosargāšanu lielu problēmu nav, toties uzbrukums ... ar pāris kanādiešiem un čehiem, kam no jaunatnes hokeja laikiem ir iemācīts iemest vārtus, ir par maz lai komanda regulāri uzvarētu. Te nu ir vecum vecā problēma ar jaunatnes hokeja treneriem, kuru vienkārši nav, bet ja ir, tad tie māca saspēlēties un gar bortiem mīcīties, nevis iemest vārtus. Ko jādara? Derētu palasīt, ko savulaik par Veinu Grecki rakstīja - kā viņš esot mācījies iemest ripu vārtos - treniņos pa vārtiem met 500 reizes, visādos variantos: atstājot tikai 2 vai četrus mazus kvadrātus vārtu stūros, metot ar vai bez atvēziena. Un tā n-gadus, kamēr beidzot prot dažādus metienus perfekti.
Šajā spēlē bija interesanti redzēt, kā Hosa apveda pretinieku un atdeva ripu Cipulim, kurš diemžēl neprata gūt vārtus. Bet kopumā jāteic, ka Dinamo ir potenciāls, bet šobrīd pietrūkst psiholoģiskās pārliecības.
Nu un protams, krievu tiesnešiem acīmredzot ir dots uzdevums, bremzēt Rīgas Dinamo. Tiesāšana vienkārši pretīga. Acīmredzot Dinamo Rīga nav gaidīts viesis šajā līgā. >

     [+] [-]

, 2008-11-25 11:13, pirms 17 gadiem
Krievijā pēc astotā zaudējuma pēc kārtas lidotu treneris !

     [+] [-]

, 2008-11-25 11:35, pirms 17 gadiem
Es veel liidz shim nesaprotu, ko te kladzina, ka 16 viet aju garaam, sezona nav veel pusee, bet RD jau apglabaa....
Nav par aatru???
Ok, jua no saakuma teicu, ka Juulis nav iistais trenners, bet... ja pie rokas kvalificeetaaka un par SAPRAATIIGU naudu nebija???

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 11:54, pirms 17 gadiem
adidzis rakstīja: Nu un protams, krievu tiesnešiem acīmredzot ir dots uzdevums, bremzēt Rīgas Dinamo. Tiesāšana vienkārši pretīga. Acīmredzot Dinamo Rīga nav gaidīts viesis šajā līgā. >
Ja nepamaniji,tad pateikšu,ka Ladai bija vairāk noraidijumu nekā RD,un tas nekādi nevar liecināt par to ka RD tiek bremzēts!
Matulis ļoti pareizi vakar pateica,ka RD ir beidzies inkubācijas un saudzēšanas periods,un ir jaspēlē pēc tiem pašiem noteikumiem,kas pārējām KHL komandām! Matulis atšķirībā no Kreipāna ļoti labi pārzin hokeju un nepārtraukti nenīd par sliktajiem tiesnešiem!

     [+] [-]

, 2008-11-25 12:05, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ja nepamaniji,tad pateikšu,ka Ladai bija vairāk noraidijumu nekā RD,un tas nekādi nevar liecināt par to ka RD tiek bremzēts!
Matulis ļoti pareizi vakar pateica,ka RD ir beidzies inkubācijas un saudzēšanas periods,un ir jaspēlē pēc tiem pašiem noteikumiem,kas pārējām KHL komandām! Matulis atšķirībā no Kreipāna ļoti labi pārzin hokeju un nepārtraukti nenīd par sliktajiem tiesnešiem!
PAg, pag, tad jau tu nemaz pilniibaa neklausiijies starpperiodu interviju ar Matuli, kursh skaidri un gaishi pateici, ka jaa...tomeer, LAIKAM, tiesaashana ir kritiska.... Bet LAIKAM....

     [+] [-]

, 2008-11-25 12:47, pirms 17 gadiem
Atlaist visu trenera korpusu!!!
Shuplers var iet Rigas 2000 junjorus treneet!!!

     [+] [-]

, 2008-11-25 13:13, pirms 17 gadiem
Kaut kā neiet.Kāsiens pēc kāsiena bet varbūt kas tas arī ir mūsu komandas līmenis.

     [+] [-]

, 2008-11-25 13:59, pirms 17 gadiem
Ja būs normāls treneris, tad ari komanda vinēs.

     [+] [-]

, 2008-11-25 15:16, pirms 17 gadiem
astoņi zāģi....un trīs zāģi vēl priekšā....uhh
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-25 15:41, pirms 17 gadiem
ka lai neatceras Koziola izteikumus,kad komanda vel nemaz nebija nokomlekteta,ka RD parliecinosi cinisies pat playofos!Jau tad un vel jo vairak tagad tas vis izklausas pec slima suna murgiem!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 15:56, pirms 17 gadiem
После поражения от "Лады" в домашнем матче чемпионата КХЛ (0:1), наставник рижского "Динамо" Юлиус Шуплер посетовал, что судьбу встречи решила одна ошибка его подопечных.
По данным Sportbox.ru, рижане в ближайшее время планируют усилиться еще несколькими легионерами.

  +3 [+] [-]

, 2008-11-25 16:09, pirms 17 gadiem
andrss, 10:01, pirms 6 stundām, citēt
PAR BIĻEŠU TIRDZNIECĪBU: KOZIOL! VAKAR BIŠKU NEUZRĀVA ABLOMS IERAUGOT PUSTUKŠO ARĒNU??? PASTĀSTI TAGAD KĀDA SŪDA PĒC NEVARĒJA NOPIRKT BIĻETES UZ 300TAJIEM SEKTORIEM. IZBESĪJUSI JAU ŠITĀ ŠTELLE, AIZEJU UZ B-SERVISA KASĒM...BLA BLA BLA TUR IZPIRKTS, TAS IZPIRKTS IR PA 12 LS. PROTAMS KA ES NEESMU NEKAADS NAUDAS MAGNAATS LAI ATLAUTOS UZ SPEELEEM TEEREET TAADU PIKJI [4X12=48] BIZZ TAA KAA PA TRAKU, LAI AIZIETU UZ AREENU PASKATIITIES KAA DINAMO KAARTEEJO REIZI NEPAVIECAAS
----------------------
andža es pirku 14.11.2008, mazliet biju šokā, jo tikai par 12 Ls piedāvāja, nu bija proatams par 6 Ls., bet tās lai paliek skolniekiem, bet tribīnes bija konkrēti tukšas

     [+] [-]

, 2008-11-25 16:16, pirms 17 gadiem
njaa vajadzeeja uzvareet..

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 16:51, pirms 17 gadiem
garais_999 rakstīja: andrss, 10:01, pirms 6 stundām, citēt
PAR BIĻEŠU TIRDZNIECĪBU: KOZIOL! VAKAR BIŠKU NEUZRĀVA ABLOMS IERAUGOT PUSTUKŠO ARĒNU??? PASTĀSTI TAGAD KĀDA SŪDA PĒC NEVARĒJA NOPIRKT BIĻETES UZ 300TAJIEM SEKTORIEM. IZBESĪJUSI JAU ŠITĀ ŠTELLE, AIZEJU UZ B-SERVISA KASĒM...BLA BLA BLA TUR IZPIRKTS, TAS IZPIRKTS IR PA 12 LS. PROTAMS KA ES NEESMU NEKAADS NAUDAS MAGNAATS LAI ATLAUTOS UZ SPEELEEM TEEREET TAADU PIKJI [4X12=48] BIZZ TAA KAA PA TRAKU, LAI AIZIETU UZ AREENU PASKATIITIES KAA DINAMO KAARTEEJO REIZI NEPAVIECAAS
----------------------
andža es pirku 14.11.2008, mazliet biju šokā, jo tikai par 12 Ls piedāvāja, nu bija proatams par 6 Ls., bet tās lai paliek skolniekiem, bet tribīnes bija konkrēti tukšas
Pilnīgi piekrītu.mēs varējām dabūt biļetes tikai aiz hokejistu soliņa.jo redz visas biļetes esot izpārdotas.bet arēna galīgi tukša.Apsēdāmies aiz hokejistiem.bet tur pilnīgi nekā nevar redzēt.Juliusa mugura un visu pārejo palīgu,kā arī tur ārstu,masieru muguras priekša.bet vietas pa 12 ls.Augša visa bija tukša.gandrīz ar varu uzlauzāmies augšā lai varētu kaut kur apsēsties.labi,ka uztrāpījām uz normāla džeka,kas tur apkalpo tos sektorus.un atļāva mums spēli noskatīties tur.Paldies viņam par to.tāds besis bij.....

     [+] [-]

, 2008-11-25 19:00, pirms 17 gadiem
Tā nu tas iŗ. Nez cik ilgi būs jāgaida līdz uzvarai?

  -1 [+] [-]

, 2008-11-25 19:04, pirms 17 gadiem
Laikam RD mēģina uzstadit jaunu KHL rekordu - visvairak papistas speles pec kartas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-26 00:08, pirms 17 gadiem
ja vēlaties redzēt tiešām labu un skatāmu hokeja spēli(nevis taas parodijas kas notiek KHL liigaa),tad uzslēdziet tagad tv6,tur rāda 2000 g. PČ LATVIJA-KRIEVIJA

  -1 [+] [-]

, 2008-11-26 01:02, pirms 17 gadiem
VEICAS TIKAI STIPRĀKAJIEM !