Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Sāpīgs zaudējums arī "Arēnā Rīga"

Kristaps Zālītis

Sāpīgs zaudējums arī "Arēnā Rīga"
Mets Elisons cīņā pie "Lada" vārtiem.
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Jau astoto zaudējumu pēc kārtas KHL turnīrā piedzīvojuši Rīgas “Dinamo” hokejisti, pirmdienas vakarā savās mājās ar rezultātu 0:1 (0:0, 0:0, 0:1) piekāpjoties Toljati “Lada” vienībai. Vienīgos vārtus mūsējie zaudēja mača 55.minūtē.

"Dinamo" "Arēnā Rīga" nebija spēlējuši kopš 13.oktobra, turklāt šī bija pirmā spēle pēc nedēļu ilga pārtraukuma. Komandā pēc trīs maču diskvalifikācijas bija atgriezies Marsels Hosa, spēlei gatavs bija arī Marks Hartigans, bet sastāvā arvien nebija kādreizējā kapteiņa Alekseja Širokova.

Pēc 40 minūtēm atkal 0:0

Spēli aktīvāk uzsāka mājinieki, bet pirmie tuvu vārtu guvumam bija “Lada” hokejisti, jau trešajā minūtē noklaudzinot ripu pret Martina Pruseka cietokšņa pārlikni. Tomēr viesi spīdēja atsevišķās epizodēs, kamēr rīdzinieku uzbrukumi bija interesantāki un skaistas kombinācijas izspēlēja gan Elisona, gan Bērziņa virknējumi. Vilcināšanās izšķirošajās epizodēs un arī veiksmes trūkums pirmajās divās trešdaļās jau otrajā “Dinamo” mačā pēc kārtas gan rezultātu atklāt neļāva. Izdevības bija Petrovickim, Bērziņam, Cipulim pat divas, tiesa, vienreiz paveicās arī pašiem, kad pretiniekam no neliela attāluma nesanāca trāpīt Pruseka nepiesegtajā vārtu stūrī.

Un vēlreiz sausais zaudējums

Mača 45.minūtē trīs “Dinamo” hokejistiem izdevās izrauties pret vienu viesu aizsargu, bet Galviņš izšķīrās pats uzreiz mest pa vārtiem, neizmantojot labvēlīgo situāciju. Patukšo tribīņu uzmundrināti mājinieki aktīvi pina uzbrukumus, bet kā nedaudz aizrāvās Vestkots, tā 55.minūtē “Lada” sev raksturīgā manierē pretuzbrukumu izspēlēja līdz metienam tukšos vārtos – 0:1.

Pēc brīža "Lada" hokejistiem bija laba iespēja pielikt punktu mačam, bet lieliska izdevība palika neizmantota. "Dinamo" hokejisti vēl ieguva tiesības spēlēt skaitliskajā vairākumā, taču leģionāru maiņas milzu spiediens augļus nedeva. Spēles pēdējā minūtē viesi ripu meistarīgi pieturēja rīdzinieku aizsardzības zonā, kas cerības uz izglābšanos nedeva.

Dinamo Rīga – Lada 0:1 (0:0, 0:0, 0:1)

Vārti: 54:34 Čerņikovs (Mihnovs) 0:1
Dinamo: Pruseks; Vestkots – Novāks, Sotnieks – Tribuncovs, Laviņš – Galviņš; Petrovickis – Elisons – Hosa, Ņiživijs – Hartigans – Cipulis, Dārziņš – Bērziņš – Rēdlihs, Štāls – Bļinovs – Ankipāns.
Soda minūtes: 8:12

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:46, pirms 16 gadiem
nu bet tad es neteicu ka ticu, šoreiz tiešām būs uzvara

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:46, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kas var pateikt kāpēc Lada šobrīd tabulā ir zem RD??
Pa visiem rādītājiem viņi ir priekšā RD+divas reizes RD nolikuši uz lāpstiņām!
Taapeec, ka punktus skaita taa, kaa tos skaita, tieshaam tas tev buutu jaastaasta? Tur nav ko teelot...

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:48, pirms 16 gadiem
M9 rakstīja: Taapeec, ka punktus skaita taa, kaa tos skaita, tieshaam tas tev buutu jaastaasta? Tur nav ko teelot...
Nē, tiešām nezināju,ka tā skaita,kad ņem vērā uzvaras pamatlaikā,bet neņem vērā savstarpējo spēļu rezultātus!

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:48, pirms 16 gadiem
Kas par spēli!!! Ja mēs gūtu 3 vai 2 vārtus, tad šī tiešām būtu skaistākā spēle ever.
Bet KĀ TĀ VAR NEVEIKTIES??
Es nezinu, bet vai tiešām Visi KHL klubi spēlē pēc principa - lai nu kam, bet Rīgai nedrīkst ļaut ieskrieties...
Visu pretinieki ir atkoduši. Ja Dinamo iemet pirmie, tad uzvara ir gandrīz garantēta.
Gribētu zināt, cik metienu bija pa LADAs vārtiem, jeb cik reižu vairāk nekā pa Pruseka vārtiem, sevišķi 3. puslaikā.
Jā, LADA ir spēcīga aizsardzības komada, liekas, mums izdodas gūt vārtus, spēlējot pret nepacietīgākām komandām (treneriem?). Tad jau redzēs kā būs... spēļu ir daudz, bet derētu šajā mājas spēļu sērijā aizķerties. Kā teica Vasiļjevs, galvenais ir gūt pirmo punktu. Nav svarīgi vai OT vai soda metienos, bet aizķerties. Laikam netiekam pāri psiholoģiskajai barjerai. Starp citu, kurš ir Dinamo komandas psihologs?
Gribētu zināt

  +4 [+] [-]

, 2008-11-24 22:52, pirms 16 gadiem
lvhockey rakstīja: Starp citu, kurš ir Dinamo komandas psihologs?
Gribētu zināt
Dr.psihl. Viesturs Koziols!

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:57, pirms 16 gadiem
p
Ivars77 rakstīja: Nē, tiešām nezināju,ka tā skaita,kad ņem vērā uzvaras pamatlaikā,bet neņem vērā savstarpējo spēļu rezultātus!
nosaka tā - 1. punkti ,2. uzvaras ,3. uzvaras PL, 4. uzvaras PM , 5. vārtu starpība .

  -2 [+] [-]

, 2008-11-24 22:58, pirms 16 gadiem
Ir baigā lieta
Hossa ir galvastiesu pārāks par pārejiem saviem komandas biedriem

un tur ir vaina! viens viņš neko nevar izdarit

Vēl labs ir Dārziņš, Bērziņš un Hartigans

     [+] [-]

, 2008-11-24 22:59, pirms 16 gadiem
Negribu kūdīt,bet nu pilnīgs zars!
Sezona vel nav pusē,bet varbūt kaut kādu ultimātu nolikt,ne tikai spēlētājiem ,bet arī treneru korpusam un menedžeriem.Kapēc ņem vārtusargu ja nav kas iemet???
Skatos Arēnā arī cilvēku mazāk paliek

  -1 [+] [-]

, 2008-11-24 22:59, pirms 16 gadiem
Pirms speeles Matulis taa viltiigi izteicaas -ja zaudees sastaavaa buusot lielas paarmainjas,nu ko ,gaidaam paarmainjas.Paskatiijo to pasu Amur ,sibirj,tie ir ieskreejusies papildinaajusi sastaavus,Dinamo buus loti gruuti.vieniigai,kas var liidzeet,ir rezultaatu piksana,kas Krievijaa -pierasta lieta

  -1 [+] [-]

, 2008-11-24 23:00, pirms 16 gadiem
nu elīsons un sašha ar nav pēļami a miķelīts vispār spēlēja???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-11-24 23:02, pirms 16 gadiem
Man jautājums tiem MEGApatriotiskajiem Dinamo faniem, kuri skandina, sarauj, viss bija labi utt ... vai Jums šis katrs zaudējums, es atvainojos par izteicienu, sagādā orgasmu???
Esmu Dinamo atbalstītājs, taču 8 zaudējumi pēc kārtas manī jau sen ir uzsituši asinis un kad es redzu uz laukuma jau kuro spēli pēc kārtas vienas un tās pašas personas nevis cīnoties, bet gan slidinoties un mēģinot pa ripu tikai trāpīt, lai aizsistu tālāk no mūsu aizsardzības zonas (un to dara mūsu uzbrucēji) un cerot, ka pārējie aizslidos un visu nokārtos Viņu vietā, tad man ir uzreiz savs neprofesionālais, taču uzskatu, ka diezgan objektīvais viedoklis, ka šeit kaut kas ir jāmaina ... un labāk lai apd***** jaunie no fārmkluba, bet vismaz gūst kādu pieredzi, lai nākotnē nepieļautu kļūdas, ko tagad pieļauj veterāni Rīgas Dinamo komandā ... un te ir runa tieši par jau iepriekš manis pieminētajiem 3 spēlētājiem: Armandu Bērziņu, Mārtiņu Cipuli un Miķeli Rēdlihu ... varbūt paspēlējot fārmā, un saņemot mazāku atalgojumu, Viņi sapratīs, ka laikam laiduši haļavu uz laukuma ...

Jā, piekrītu, ka Miķelis Rēdlihs, jau ir sametis 6 vārtus, bet ja paskatās cik no spēles Viņš vēl varētu gūt punktus, ja nemūdu mudījies pa uzbrukuma zonu, atdevis ripu pretiniekam, nevis partnerim, kā tas lielākoties ir noticis gandrīz visās Dinamo spēlēs ...

Šajā spēlē mani 3 absolūtie favorīti bija: Sotnieks, Ņiživijs un Ankipāns!!!

     [+] [-]

, 2008-11-24 23:04, pirms 16 gadiem
es vnk zinu ka dinamo vēl rādīs brīnumus un tādēļ neizsaku apvainojumus, jo agri vai vēlu daudzi aplicēji atkal būs trakie fani

     [+] [-]

, 2008-11-24 23:05, pirms 16 gadiem
zidane the best nevis 7 bet 8 zaudējumus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-24 23:06, pirms 16 gadiem
ArchFx rakstīja: RD smird! nejieshu uz tam spelem jo*** lo** komanda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
izaudz un uztasi normālu raksturu..pēc zuadējuma ai viņi sūd.i bļin, bet kad uzvarēs, būsi pirmais kas stāstīs ka esi viņu uzticamākais fans un būsi gatavs pieminekli viņiem celt..es tas saucamais GLORY HUNTER, kam tik uzvaras der..šī ir sezona, kur būs skaistas uzvaras, sāpīgi zaudējumi , un gan uzvaras, gan zaudējuma sērijas....

  -1 [+] [-]

, 2008-11-24 23:07, pirms 16 gadiem
Jā Hossa viņš māk , es naktīs ,kad nenāk miegs ielūkojos visādos video gan NHL , gan KHL arī tanī pret LM , un tajos var vērot : Hosa netikai māk gūt vārtus arī piespēles viņš māk iedot cepur nost ,tikai RD gadījumā reti kurš māk tās piepēles pārvērst vārtu guvumā un te jāsaka ,ka Hosa'm šitādā veidā tiek atņemti rezultivitātes punkti .

     [+] [-]

, 2008-11-24 23:08, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: es vnk zinu ka dinamo vēl rādīs brīnumus un tādēļ neizsaku apvainojumus, jo agri vai vēlu daudzi aplicēji atkal būs trakie fani
izvairies no tiešuma konkrētā situācijā??? Gan jau pašam uz dvēseles smagi par šo zaudējumu ... bet es to saku publiski, jo ceru, ka to izlasīs arī kāds no komandai tuvāk stāvošajiem un varbūt aizdomāsies par to, un jo vairāk tādu tekstu no faniem būs, jo ciešāk un stingrāk komanda rīkosies!!! Un tad gan būs uzvaras kā jau Tu minēji

  +1 [+] [-]

, 2008-11-24 23:08, pirms 16 gadiem
tikko na stadio, pustuksha arena un jels hokis, cereju ka acis spides spileriem bet neka, izskatas ka turnira sakuma esoshais entuziazms izgaisa palika tikai meistariba ar kuru diemzhel ne visai:/
ljoti maz metienu pa vartiem, vajadzigi vismaz tris jauni uzbruceji:/

     [+] [-]

, 2008-11-24 23:09, pirms 16 gadiem
ar aizsardzību mums vairāk vai mazāk būtu o.k, bet būtu meklējams papildinājums uzbrukuma līnijā, citādi baigi švaki ar vārtu gūšanu! Ladas vārtiņš ļoti labi nospēlēja, kamēr Pruseku grūti vērtēt, viņam īsti nebija ko darīt. katrā ziņā uzvarēja stiprākais, ne velti 2 spēļu sērijā pakāsām ar 0:7!

     [+] [-]

, 2008-11-24 23:09, pirms 16 gadiem
Meistarība pašvaka i pašu bāleliņiem, i AHL līmeņa špīlerim Eliasonam, i Petrovickis nav metējs un ka tikai Hosa arī nav atpakaļ pagājušās sezonas tukšumā. Tomēr tik un tā šitais sastāvs sezonas sākumā parādīja, ka var iemest un var uzvarēt. Šupleru atkoda un jaunu ideju opim vairs nav. Slovākijas 13. vieta nebija gadījums.
Iz vēstures - 2003./04. gadā Jūlis pačakarēja arī Lokomotiv spēli. Pēc pus sezonas toreiz Sovetskij sport rakstīja: ar Šuplera atnākšanu komanda sākusi buksēt, trūkst neordināru un viltīgu kombināciju, trūkst svaiguma. Nu gluži kā tagad Dinamo.
P.S. Toreizējie čempioni Loko ar ļoti labu sastāvu sezonu pabeidza septītie un izlidoja 1/4finālā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-24 23:14, pirms 16 gadiem
ir sāpīgi par zaudējumu, labāk zaudēt ar godu nekā nomest plinti un padoties... tā es uztvēru šo spēli... vot tās spēles kurās ir pamatīgs husis tad gan i škrobe un izspruk slikts vārdiņš par komandu, bet ja zaudē kā šodien tad es īpaši nepārdzīvoju

     [+] [-]

, 2008-11-24 23:16, pirms 16 gadiem
Starp citu, šodien gribās paslavēt Šupleru, čalīc mācījās no iepriekšējās spēles un ir sapratu to, kā NEDRĪKST spēlēt pret Ladu. Tādēļ rezultāts tikai 0-1. Varēja arī paveikties un būtu uzvara, bet nepaveicās.

     [+] [-]

, 2008-11-24 23:20, pirms 16 gadiem
smukdupse rakstīja: tik pagaidi veel nedaudz un buus 9-tais, 10, 11 un taa talaak, izbraukums, tur veel var pieskaitit kadus 3 vai 4 klat, ta kaa... cilveeki, buusim reaalisti - lielakaa dir..a jau nevaram but, o, nee, piedodiet - varam gan
Bēbi ej gulēt un nemuldi, Ivars pareizi kritizēja tīņus kas raksta muļķības bet nu tu esi pilnīgi sviestā sagājusi.

     [+] [-]

, 2008-11-24 23:20, pirms 16 gadiem
..

     [+] [-]

, 2008-11-24 23:21, pirms 16 gadiem
Liquid rakstīja: tikko na stadio, pustuksha arena un jels hokis, cereju ka acis spides spileriem bet neka, izskatas ka turnira sakuma esoshais entuziazms izgaisa palika tikai meistariba ar kuru diemzhel ne visai:/
ljoti maz metienu pa vartiem, vajadzigi vismaz tris jauni uzbruceji:/
par to arēnu un uzbrucējiem pilnībā piekrītu, navaram iemest

     [+] [-]

, 2008-11-24 23:24, pirms 16 gadiem
jbk rakstīja: Meistarība pašvaka i pašu bāleliņiem, i AHL līmeņa špīlerim Eliasonam, i Petrovickis nav metējs un ka tikai Hosa arī nav atpakaļ pagājušās sezonas tukšumā. Tomēr tik un tā šitais sastāvs sezonas sākumā parādīja, ka var iemest un var uzvarēt. Šupleru atkoda un jaunu ideju opim vairs nav. Slovākijas 13. vieta nebija gadījums.
Iz vēstures - 2003./04. gadā Jūlis pačakarēja arī Lokomotiv spēli. Pēc pus sezonas toreiz Sovetskij sport rakstīja: ar Šuplera atnākšanu komanda sākusi buksēt, trūkst neordināru un viltīgu kombināciju, trūkst svaiguma. Nu gluži kā tagad Dinamo.
P.S. Toreizējie čempioni Loko ar ļoti labu sastāvu sezonu pabeidza septītie un izlidoja 1/4finālā.
Saistībā ar Šuplera iepriekšējo un tagadējo "darbošanās" veidu varētu atrast kopsakarības , bet man šķiet , ka situāciju varētu pamainīt nevis trenera nomaiņa (pieņemsim ka tāds variants tiek pieņemts ), bet gan asistenta , Tāds gadījums ir bijijs PSRS hokejā , viņiem bija izlases Treneris Tarasovs un uz PČ pielika asistentu - sanāca tandēms no diviem atšķirīgu taktiku piekritējiem , liekas vāks bet rezultāts pārsteidza , abas galvas saliekot kopā sanāk -kur vienam nav domu ieslēdzās otrs un otrādi .

  +2 [+] [-]

, 2008-11-24 23:24, pirms 16 gadiem
Nu tādā garā līdzjutēji jau arī sāk zust-apmēram 5- 6 tūkstoši laikam šodien aptveni sanāca,bet es nesaprotu to stratēģi Šupleru-kāpēc visu laiku jājauc maiņu virknējumi-sezonas sākumā laba bija arī ceturtā maiņa-Petrovickis-Bļinovs- Štāls-tagad spēles sākumā Ankipāns ceturtajā maiņā,tad ceturto maiņu vispār nelaiž un pārliek Ankipānu pie Hosas un Elisona(starp citu-tā jau viņi agrāk spēlēja un neslikti!Vai viņš ar 3 maiņām visu laiku spēlēs???Un attiecībā par uzbrukuma uzsākšanu-mums tiešām dažiem aizsargiem,piemēram Sotniekam ar to ir lielas problēmas,arī Tribuncovs vairākumā met vienkārši zonā ripu,kuru pēc tam mēs neiegūstam...Un kura maiņa bija laukumā,kad tika zaudēti vārti-leģionāri...Vienu gan nevar noliegt-cīnījāmies-un tāpēc vien es iešu arī turpmāk atbalstīt klātienē!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-24 23:26, pirms 16 gadiem
gaidishu zinjas no kluba, ne velti Vujtek jr ir atbraucis, mb ko piedavas no uzbrucejiem, uz LR izlases pirmo uzbruceju trijnieku-Darzinsh un co vispar bez asaram nevar skatities

     [+] [-]

, 2008-11-24 23:28, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Starp citu, šodien gribās paslavēt Šupleru, čalīc mācījās no iepriekšējās spēles un ir sapratu to, kā NEDRĪKST spēlēt pret Ladu. Tādēļ rezultāts tikai 0-1. Varēja arī paveikties un būtu uzvara, bet nepaveicās.
Neņēma Pruseku nost kad bija pēdējais vairākums, nesapratu to gājienu no viņa puses, tā kā nav ko slavēt, Vorobjovs šodien taktiski apspēlēja Šupleru.

     [+] [-]

, 2008-11-24 23:29, pirms 16 gadiem
ERIX rakstīja: Saistībā ar Šuplera iepriekšējo un tagadējo "darbošanās" veidu varētu atrast kopsakarības , bet man šķiet , ka situāciju varētu pamainīt nevis trenera nomaiņa (pieņemsim ka tāds variants tiek pieņemts ), bet gan asistenta , Tāds gadījums ir bijijs PSRS hokejā , viņiem bija izlases Treneris Tarasovs un uz PČ pielika asistentu - sanāca tandēms no diviem atšķirīgu taktiku piekritējiem , liekas vāks bet rezultāts pārsteidza , abas galvas saliekot kopā sanāk -kur vienam nav domu ieslēdzās otrs un otrādi .
Kaut kas ir jāmaina, tas ir skaidrs. Un nevajag no tā baidīties. Minska jau divas reizes treneri mainījusi un ka tikai drīz mums nav garām arī tabulā.