Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Muštukova spēļu prakse šogad - 108 minūtes

Kristaps Zālītis

Muštukova spēļu prakse šogad - 108 minūtes
Ervīns Muštukovs. Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

No ierindas izkrītot Edgaram Masaļskim un melniem mākoņiem savelkoties pār Martina Pruseka veselību, KHL Rietumu konferences pusfināla trešajā mačā pret MVD par mūsējo vārtu drošību acīmredzot rūpēsies Ervīns Muštukovs, kurš šogad cīņas apstākļos laukumā bijis vien 108 minūtes.

Pirmais, kas nāk prātā Muštukova sakarā – šogad spēļu prakse viņam ir bijusi ļoti ierobežota. Baltkrievijas čempionātā 25 gadus vecais vārtsargs laukumā ticis tikai divreiz (17.janvārī 15min pret „Shinnik”, 4:6, 10/11 un 5.februārī 63min pret „Keramin”, 3:4, 38/42), bet vēl pusotru periodu Muštukovs nospēlēja Latvijas izlases sastāvā pārbaudes mačā pret Vāciju (30min, 2:5, 14/18).

Šosezon iziet laukumā Dinamo” sastāvā komandas trešajam vārtsargam nav laimējies, bet pirmajā KHL turnīrā Muštukovs piedalījās divās spēlēs. Ar puišiem Ervīns gan ir aizvadījis pietiekami daudz treniņu, jo līdz ar komandu dodas izbraukuma tūrēs.

„Dinamo/Juniors” sastāvā šosezon Muštukovs spēles dala aptuveni līdzīgi ar vēl uzreiz diviem vārtsargiem – Nauri Enkuzēnu un Nikolaju Žurkovu. Ervīns piedalījies 24 BAČ spēlēs, atvairot 91.5% metienus un mačā kapitulējot vidēji 3.52 reizes – no trīs „junioru” vārtsargiem šī ir labākā statistika.

Jauniešu hokeju Muštukovs no 2000. līdz 2003.gadam spēlēja Daugavpils „Stalkers-Juniors” sastāvā, bet 2003./04.gada sezonā 19 spēles aizvadīja QMJHL klubā „Voltigeurs”. Nākamās divas sezonas Ervīns sargāja „Liepājas metalurga” cietoksni, bet 2006./07. un 2007./08.gada sezonās laimi devās meklēt ASV zemākajās līgās. Ziemeļamerikas gaitas sāka un beidza ECHL (Toledo „Storm” un Elmīras „Jackals”), bet pa vidu cīnījās SPHL klubā Noksvilas „Ice Bears”. Pēdējās divas sezonas Muštukovs spēlējis „Dinamo” sistēmā, bet pēc neveiksmes pārbaudes mačos 2008.gada rudenī Jūlijusa Šuplera uzticību atkarot nav spējis.

Statistika šosezon:

TurnīrsSpēlesMinūtesMetieni%Vid.vārti
BAČ241158731/79991.53.52
Izlase29025/2986.22.67

Vai ar Muštukovu vārtos Dinamo ir cerības izcīnīt uzvaras?

  • 278

  • 721

  • 139

  • 777


 +10 [+] [-]

, 2010-03-21 11:42, pirms 15 gadiem
Lai tev veicas - zinu ka stāvēsi kā Masaļskis
Slēpts komentārs: PatriotGuy
Slēpts komentārs: viedoklis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-03-21 11:42, pirms 15 gadiem
Tajā tabulā nesanāk tādi procenti, ja nem 663/731
vid;eji ielaistie pei izlases ari būs garām

  +2 [+] [-]

, 2010-03-21 11:43, pirms 15 gadiem
Bet nu gan jau krampis ir lai veicas, ja stāvēsi kastē

 +24 [+] [-]

, 2010-03-21 11:44, pirms 15 gadiem
Bieži vien šādos momentos spēlētāji kuri tiek uzlaisti uz laukuma pašiem negaidot izdara brīnumus. Cerams, ka Ervins ar izdarīs!

  +2 [+] [-]

, 2010-03-21 11:44, pirms 15 gadiem
Veči,parādiet atkal ka esat cīnītāji! Ceru ka Pruseka nedienas Jūs vēl vairāk sadusmos! Uz priekšu! DINAMO DINAMO DINAMO

  +5 [+] [-]

, 2010-03-21 11:44, pirms 15 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Tajā tabulā nesanāk tādi procenti, ja nem 663/731
vid;eji ielaistie pei izlases ari būs garām
protams, ka nesanāk...
tapēc, ka tas ir sportacentrs.com...

  +9 [+] [-]

, 2010-03-21 11:45, pirms 15 gadiem
Pirmais, kas nāk prātā Muštukova sakarā – šogad spēļu prakse viņam ir bijusi ļoti ierobežota. Baltkrievijas čempionātā 25 gadus vecais vārtsargs laukumā ticis tikai divreiz (17.janvārī 15min pret „Shinnik”, 4:6, 10/11 un 5.februārī 63min pret „Keramin”, 3:4, 38/42), bet vēl pusotru periodu Muštukovs nospēlēja Latvijas izlases sastāvā pārbaudes mačā pret Vāciju (30min, 2:5, 14/18)
Turnīrs Spēles Minūtes Metieni % Vid.vārti
BAČ 24 1158 663/731 91.5 3.52
Izlase 1 30 14/18 77.8 8.00
a kur spēle pret dāniju un tur teikts kad Muštukova spēles prakse ir tikai 108 minūtes bet BAČ viņš ir aizvadījis 1158 un izlasē 30 minūtes bet istenībā 90 bez jēdzīgi

  +1 [+] [-]

, 2010-03-21 11:46, pirms 15 gadiem
viedoklis rakstīja: un sākas viss no jauna...

p.s. Ja Ervīns stāvēs kā mūris... ko tad-jauni t.upi raksti būs???

jeb vēl labāk-vārtos viņš nestāvēs...
ja tu tik pesimistiski domaasi par dinamo tad jau neesi nekaads dinamo fans

  -1 [+] [-]

, 2010-03-21 11:46, pirms 15 gadiem
Pret Dāniju arī viņš vienu spēli nostāvēja pilnībā. Pie tam sausā.

  +5 [+] [-]

, 2010-03-21 11:47, pirms 15 gadiem
Ervīn turies! Tu esi mūsu cerība, lai Tev veicas!

  -3 [+] [-]

, 2010-03-21 11:47, pirms 15 gadiem
Muštukovs protams ir sliktaks gan par masalu un pruseku, bet musejiem tapat vins ir jaatbalsta! Vinam vispar KHL ir laba pieredze pret CSKA pagajusogad vienu periodu nostaveja sausa un pret atlantu zaudeja 4:2

  -1 [+] [-]

, 2010-03-21 11:47, pirms 15 gadiem
Būs ielaistas aptuveni trīs ripas. Reakcija laba atsitis metienus, kā pruseks - ripas atsitot vārtu priekšā (biežāk nekā to dara pruseks). Šodien aizsargi varēs rādīt, kas viņi ir, un tad, ja viņi rādīs labāko sniegumu un savāks visas Muštukova atsistās ripas, tad arī redzēs sausu spēli, jo viņš nekļūdīsies, ja nu vienīgi, ja vārtu priekšā viņam aktīvi traucēs.

  -2 [+] [-]

, 2010-03-21 11:47, pirms 15 gadiem
Kas tas par murgu? Rakstā apgalvots, ka spēlējis tikai 108 minūtes, bet apakšā tabulā - 1158 minūtes.

  -2 [+] [-]

, 2010-03-21 11:48, pirms 15 gadiem
Skilla rakstīja: ja tu tik pesimistiski domaasi par dinamo tad jau neesi nekaads dinamo fans
lasi... nevis sapņo...

kur ir teikts, ka 100% vārtos bus Muštukovs???
Lūdzu-info...

kad būs šāda informācija-tad arī runā...

p.s. Tā vien šķiet, ka esi īsts RD fans... bez GALVAS...

  -1 [+] [-]

, 2010-03-21 11:48, pirms 15 gadiem
nu, ko Ervīn - mēs liekam lielas cerības uz Tevi. lai gan, nevajag tā uzpiest čalim visu šo - Erviņ, tu nevari ielaist u.t.t,., spiediens nāks tikai par sliktu, lai viņš labāk mierīgā ceļā sagatovojas rītdienai un uz laukuma ir gatavs aiztāvēt savus vārtus līdz pēdējam. Lai veicas!
Slēpts komentārs: neegeris bez olaam

  -2 [+] [-]

, 2010-03-21 11:50, pirms 15 gadiem
viedoklis rakstīja: lasi... nevis sapņo...

kur ir teikts, ka 100% vārtos bus Muštukovs???
Lūdzu-info...

kad būs šāda informācija-tad arī runā...

p.s. Tā vien šķiet, ka esi īsts RD fans... bez GALVAS...
padomā loģiski Pruseks slimnīcaa Masaļskis savainots - mosk ej labaak pats staavi vartos ja runaa tadas nejeedzibas.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-21 11:50, pirms 15 gadiem
neegeris bez olaam rakstīja: Vairs naw nekadu shancu uz pozititivu speles iznakumu
Ceru ka pēc otrdienas tu teiksi ko citu!

  -3 [+] [-]

, 2010-03-21 11:50, pirms 15 gadiem
Panem tad Zabotinski no LM , vai ari lai Sergejs stav

     [+] [-]

, 2010-03-21 11:51, pirms 15 gadiem
izlases statistika salabota no viena mača uz diviem - izskrēja no galvas tās dīvainās spēles pret Dāniju

     [+] [-]

, 2010-03-21 11:51, pirms 15 gadiem
Skilla rakstīja: padomā loģiski Pruseks slimnīcaa Masaļskis savainots - mosk ej labaak pats staavi vartos ja runaa tadas nejeedzibas.
var jau stāvēt Enkuzēns un var stāvēt Muštukovs tā kā ir pa ko padomāt

  +1 [+] [-]

, 2010-03-21 11:51, pirms 15 gadiem
PatriotGuy rakstīja: Bildē gan izskatās pēc nenopietna sētas puikas...
kā saka - neskati vīru pēc cepures. būs jau labi, ticu, ka būs labi.

  +4 [+] [-]

, 2010-03-21 11:52, pirms 15 gadiem
Būs normali, dēļ šīs ažiotāžas Muštukovam vieglāk patiešām nekļūs, un spēlēs viņš labi, un komanda vēl jo vairāk...

 +13 [+] [-]

, 2010-03-21 11:52, pirms 15 gadiem
Patiesiibaa vareetu buut zelta iespeeja Mushtukovam....
Un veel kas - cerams,ka to cepuri vinjsh vai nu novilks pavisam,vai uzliks normaali galvaa,ja ieradiisies uz speeli uzvalkaa.... Lai veicaas...

  +2 [+] [-]

, 2010-03-21 11:52, pirms 15 gadiem
Haribo_DNCA#15 rakstīja: Panem tad Zabotinski no LM , vai ari lai Sergejs stav
nevar viņam ir līgums un nevar vairāk noslēgt līgumu

  -1 [+] [-]

, 2010-03-21 11:52, pirms 15 gadiem
ricards5 rakstīja: var jau stāvēt Enkuzēns un var stāvēt Muštukovs tā kā ir pa ko padomāt
itkaa runaaja ka Enkuzēns būs otrais vārtusargs :

  +2 [+] [-]

, 2010-03-21 11:53, pirms 15 gadiem
nhl ar par kārtas labāko atzina 3 vārtusargu,kapēc gan ervīns to nevarētu. ES TICU!!! un vajag psihologiski atbalstīt,nevis nolikt,balstoties uz tiem cipariem,varbūt tie bij pēdējie karjerā tādi! ervīns lasīt arī māk... TURIES!

     [+] [-]

, 2010-03-21 11:53, pirms 15 gadiem
Skilla rakstīja: itkaa runaaja ka Enkuzēns būs otrais vārtusargs :
tu nezini kāds ir Šuplers?

  +3 [+] [-]

, 2010-03-21 11:54, pirms 15 gadiem
tagad aizsargi vep vairāk pulēs savas zonas ledu!
lai veicas, ervīn!

  +3 [+] [-]

, 2010-03-21 11:54, pirms 15 gadiem
Kas zin varbut nostaves ta ka visiem mutes paliks vala!! (cerams)

     [+] [-]

, 2010-03-21 11:55, pirms 15 gadiem
alfreds rakstīja: Kas zin varbut nostaves ta ka visiem mutes paliks vala!! (cerams)
zinot Ervīnu varētu būt nevis es par LTV7 un DINAMO bet ES PAR ERVĪNU

     [+] [-]

, 2010-03-21 11:56, pirms 15 gadiem
Nu ja ļaus izdarīt 40 metienus, tad diemžēl liekas, ka cauri ir, jo lai zuvarētu maksimāli var ielaist tikai kādas 3 ripas

  -1 [+] [-]

, 2010-03-21 11:56, pirms 15 gadiem
ka es jums saku jāliek Enkuzens

  +5 [+] [-]

, 2010-03-21 11:57, pirms 15 gadiem
Ervīn mēs tev ticam!!!
un tas ir galvenais!!!
tāpēc parādi tiem kas tev netic uz ko esi spējīgs!!!

     [+] [-]

, 2010-03-21 11:58, pirms 15 gadiem
Man prieks par Ervinu,par Ozoliņu par Latviju.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-21 11:58, pirms 15 gadiem
ar4iks rakstīja: ka es jums saku jāliek Enkuzens
es jums saku jaliek Muštukovs
mēs te varam spriest cik gribam tāpat vārtsargu izvēlēsies pirms spēles un izvēlēsies Julijus Šuplers

     [+] [-]

, 2010-03-21 11:59, pirms 15 gadiem
neatkarigais rakstīja: Man prieks par Ervinu,par Ozoliņu par Latviju.
pasaki kuram tad nav?

  +2 [+] [-]

, 2010-03-21 11:59, pirms 15 gadiem
Ervīnam būs otra lielā iespēja sevi pierādīt. Pirmā bija pārbaudes spēlē pret Vāciju pirms olimpiādes, un tur viņš nospēlēja neveiksmīgāk par Naumovu. Tagad ir nākošā reize, kas var izrādīties arī pēdējā, tāpēc būtu jāparāda savs pats labākais sniegums.

P.S.
...ja vien treneri neieliks vārtos Enkuzenu, vai arī būs gatavs spēlēt kāds no abiem pamatvārtsargiem

  +5 [+] [-]

, 2010-03-21 12:01, pirms 15 gadiem
TAS IR MURGS! Tā spēle pret Vāciju uzskatāmi parādīja, ka Ervīnam vieta vārtos nav. DR rindās nav neviena kaut pa pusei līdzvērtīga vārtsarga, lai vestu DR pretī pat ne uzvarai, tik vien kā ne kaunpilnam zāģim! Vai tad vispār play-off ir ko meklēt komandai ar 3o vārtsargu!

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:02, pirms 15 gadiem
Kāpēc bija jāliek tas dumjais variants par dumjajām ripām?

  -2 [+] [-]

, 2010-03-21 12:02, pirms 15 gadiem
sweet.caramel rakstīja: TAS IR MURGS! Tā spēle pret Vāciju uzskatāmi parādīja, ka Ervīnam vieta vārtos nav. DR rindās nav neviena kaut pa pusei līdzvērtīga vārtsarga, lai vestu DR pretī pat ne uzvarai, tik vien kā ne kaunpilnam zāģim! Vai tad vispār play-off ir ko meklēt komandai ar 3o vārtsargu!
tu esi galīgi dumjss?

  +2 [+] [-]

, 2010-03-21 12:03, pirms 15 gadiem
ricards5 rakstīja: tu esi galīgi dumjss?
savā ziņā taisnība jau ir. OK var stāvēt 1 spēli, bet ne jau visu sēriju, vēl nākamo, ja vinnē šo...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-03-21 12:05, pirms 15 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: savā ziņā taisnība jau ir. OK var stāvēt 1 spēli, bet ne jau visu sēriju, vēl nākamo, ja vinnē šo...
līdz taisnībai kā līdz pastardienai

  -1 [+] [-]

, 2010-03-21 12:06, pirms 15 gadiem
ricards5 rakstīja: līdz taisnībai kā līdz pastardienai
play-off mums beidzās līdz ar Masaļska traumu, diemžēl tā ir taisnība

  -1 [+] [-]

, 2010-03-21 12:06, pirms 15 gadiem
Masaļskim arī ir bijušas ļoti sliktas spēles,tā ka neesiet tik kritiski pret Ervinu,rit viņš būs labakais komandā.

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:07, pirms 15 gadiem
PatriotGuy rakstīja: Bildē gan izskatās pēc nenopietna sētas puikas...
Vārtsargi visi ir dīvaina tauta, kā nu kuram tas izpaužas...

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:07, pirms 15 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: play-off mums beidzās līdz ar Masaļska traumu, diemžēl tā ir taisnība
kā tad mēs uzvarējām ask ar Pruseku?

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:08, pirms 15 gadiem
"Ervīns Muštukovs, kurš šogad cīņas apstākļos laukumā bijis vien 108 minūtes."
un
"„Dinamo/Juniors” sastāvā šosezon Muštukovs spēles dala aptuveni līdzīgi ar vēl uzreiz diviem vārtsargiem – Nauri Enkuzēnu un Nikolaju Žurkovu. Ervīns piedalījies 24 BAČ spēlēs"

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:08, pirms 15 gadiem
ricards5 rakstīja: kā tad mēs uzvarējām ask ar Pruseku?
Bijām uz viļņa... Pasties spēles ar MVD un SKA - diena pret nakti

  +1 [+] [-]

, 2010-03-21 12:09, pirms 15 gadiem
archy0 rakstīja: "Ervīns Muštukovs, kurš šogad cīņas apstākļos laukumā bijis vien 108 minūtes."
un
"„Dinamo/Juniors” sastāvā šosezon Muštukovs spēles dala aptuveni līdzīgi ar vēl uzreiz diviem vārtsargiem – Nauri Enkuzēnu un Nikolaju Žurkovu. Ervīns piedalījies 24 BAČ spēlēs"
24 spēles bija sezonā, šogad domāts no janvāra līdz martam

  +1 [+] [-]

, 2010-03-21 12:09, pirms 15 gadiem
FanīTe* rakstīja: kā saka - neskati vīru pēc cepures. būs jau labi, ticu, ka būs labi.
Es tur nebiju domājis neko negatīvu vai kā citādāk
Es ar ticu ka būs labi

  +2 [+] [-]

, 2010-03-21 12:11, pirms 15 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Bijām uz viļņa... Pasties spēles ar MVD un SKA - diena pret nakti
Tā jau nav Pruseka vaina, viņš nav vainīgs, ka nekas uzbrukumā neizdevās.

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:12, pirms 15 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Bijām uz viļņa... Pasties spēles ar MVD un SKA - diena pret nakti
tu skaties pirms spēles(un starplaikos kā arī pēc spēles)LTV7 studiju?
to arī Bisinieks(Ankipāns) atzina kad ask ir uzbrūkoša komanda, bet MVD spēlē uz pretuzbrukumiem un mēs nepaspējam atpakaļ un labi viņi mūs piesedz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:17, pirms 15 gadiem
nu ir s*di.....

  -1 [+] [-]

, 2010-03-21 12:19, pirms 15 gadiem
Neon rakstīja: nu ir s*di.....
kādi sū*i?

  +2 [+] [-]

, 2010-03-21 12:20, pirms 15 gadiem
lai vins pieraada sevi, tagad iespeejams buus vina dziives lielaakaa iespeeja, veikmsi un veelreiz veiksmi, lai vai kaa nostaavees, mees buusim lepni par savu komandu un savu vaartsargu!

Lai Dievs ar Dinamo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:21, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: lai vins pieraada sevi, tagad iespeejams buus vina dziives lielaakaa iespeeja, veikmsi un veelreiz veiksmi, lai vai kaa nostaavees, mees buusim lepni par savu komandu un savu vaartsargu!

Lai Dievs ar Dinamo!
Kāds vēl Dievs, viss atkarīgs no komandas.

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:21, pirms 15 gadiem
Nu ko, Erviin. Visas ceriibas uz Tevi, zeen! Lai tev veicas. Nosargaa muusu vaartus. Nelaid iekshaa neskaitaamas ripas. Paraadi, ka Tev ir naakotne! LAI VEICAS! DINAMO!

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:21, pirms 15 gadiem
ricards5 rakstīja: tu skaties pirms spēles(un starplaikos kā arī pēc spēles)LTV7 studiju?
to arī Bisinieks(Ankipāns) atzina kad ask ir uzbrūkoša komanda, bet MVD spēlē uz pretuzbrukumiem un mēs nepaspējam atpakaļ un labi viņi mūs piesedz
nu pasties , cik mēs tagad laižam vidēji spēlē.. 3 goli...

  -3 [+] [-]

, 2010-03-21 12:23, pirms 15 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: nu pasties , cik mēs tagad laižam vidēji spēlē.. 3 goli...
Ja viņi mums ļautu izvērsties uzbrukumā, tad tie 3 goli nebūtu nekas traks

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:25, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: vai arī būs gatavs spēlēt kāds no abiem pamatvārtsargiem
Katrā ziņā Jūlis tagad varētu arī tādas "paslēpes" paspēlēt.... Katrā ziņā ja Muštukovs 1. mačā nostāvētu sūdīgi Jūlim vismaz vajadzētu pamēģināt nākamajā mačā ielikt Enkuzenu (a ja nu šitas nostāv ok?), jo zaudēt jau vairs tāpat nebūs ko un sērija pa lielam jau ir beigusies jau pēc vakardienas spēles un Pruseka sirds likstām... domāju to jau arī tagad saprot paši spēlētāji, bet protams, ka viņi profesionāļi būdami neko tādu presē vai skaļi nekur tagad neteiks un tāpat ies un cīnīsies līdz galam...

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:25, pirms 15 gadiem
viedoklis rakstīja: un sākas viss no jauna...

p.s. Ja Ervīns stāvēs kā mūris... ko tad-jauni t.upi raksti būs???

jeb vēl labāk-vārtos viņš nestāvēs...
Tavs Viedoklis smird

  +4 [+] [-]

, 2010-03-21 12:26, pirms 15 gadiem
stulbi balsotaji ko jus pazemojat vartsargu ar savu balsosanu? Kada vinjam bus motivacija arenaa tad? nrtalredzigie colvecinji Viss bus ok! Mustukov mes busim ar tevi!

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:27, pirms 15 gadiem
Mucozz rakstīja: stulbi balsotaji ko jus pazemojat vartsargu ar savu balsosanu? Kada vinjam bus motivacija arenaa tad? nrtalredzigie colvecinji Viss bus ok! Mustukov mes busim ar tevi!
Tas balsojums neko daudz Ervīnam nemaina, jo nedomāju, ka viņš pašlaik šeit atrodas un lasa komentārus.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-21 12:27, pirms 15 gadiem
Mucozz rakstīja: stulbi balsotaji ko jus pazemojat vartsargu ar savu balsosanu? Kada vinjam bus motivacija arenaa tad? nrtalredzigie colvecinji Viss bus ok! Mustukov mes busim ar tevi!
pēdējais ko Muštukovam tagad vajadzētu darīt būtu sēdēt esportā...

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:27, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Ja viņi mums ļautu izvērsties uzbrukumā, tad tie 3 goli nebūtu nekas traks
Jā, bet neļauj un tāpēc mēs nevaram laist 3 ripas.

  +3 [+] [-]

, 2010-03-21 12:28, pirms 15 gadiem
Ko te raudat .Kā ir tā jāspēlē .Nekāda stresa . Zaudēs neviens nepārmetīs . Vinēs būsiet atkal dieva vietā .

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:28, pirms 15 gadiem
realais vecis rakstīja: Ko te raudat .Kā ir tā jāspēlē .Nekāda stresa . Zaudēs neviens nepārmetīs . Vinēs būsiet atkal dieva vietā .
letiņi un nepārmetīs? nu nu...

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:29, pirms 15 gadiem
McRELE rakstīja: letiņi un nepārmetīs? nu nu...
A ko te var pārmest ?

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:29, pirms 15 gadiem
McRELE rakstīja: letiņi un nepārmetīs? nu nu...
piekrītu bet tas tak nav normāli viņš spēlē labi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:32, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Kāds vēl Dievs, viss atkarīgs no komandas.
Nu padomaa logiski un bez emocijaam, Dinamo paslaik liidzinaas kara lazaretei (ja zini ko tas noziimee) un bez augstaaka speeka paliidziibas mums neiztikt, kaa tu domaa, kam Edgars peec daudzaam speeleem tur auksaa pasakas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:33, pirms 15 gadiem
Ļoti daudz būs atkarīgs no aizsargiem, uzbrucējiem "jālādē" pa pretinieka vārtiem 3x vairāk kā parasti, nu un faniem - Ervīns ļoti, ļoti jāatbalsta, gan ar labām domām, gan saukļiem!
Recepte spēlei ir+LIELĀ veiksme Dinamo pusē! Turam īkšķus, lai mums izdodas!

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:34, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: Nu padomaa logiski un bez emocijaam, Dinamo paslaik liidzinaas kara lazaretei (ja zini ko tas noziimee) un bez augstaaka speeka paliidziibas mums neiztikt, kaa tu domaa, kam Edgars peec daudzaam speeleem tur auksaa pasakas?
Es domāju, ka tās tiešām ir emocijas – piesaukt šo ēē... Dievu pie veiksmēm un neveiksmēm.

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:34, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Kāds vēl Dievs, viss atkarīgs no komandas.
Tu netici Dievam?

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:34, pirms 15 gadiem
Archerx rakstīja: shi serija ir smagi aizdir... butu zinajis ka ta bus tad neietu rit uz arenu, jo maksat tadu naudu PAR NEKO,...nekadu ceribu kkadi debili eskeperimenti sakushies, kaa svarigas speles ta dinamo krit ka mushas ar traumam! sviests totals un fiziska sagatavotiba lidziga 0! lv hokejistus klape bortos pa visam sienam un tie tik traumejas kamer citas komandas ir zirgaa un gatavas spelet konkreti..
Tev šķiet, ka traumas ir debīli eksperimenti? Un, vai tiem, kuriem fiziskā sagatavotība ir ļoti laba, negadās traumas? ārprāts.

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:34, pirms 15 gadiem
Zhelejlaaciitis rakstīja: Tu netici Dievam?
Neticu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:35, pirms 15 gadiem
Tie kas saka, ka Mushtukovs ielaidiis mulkjiigas ripas, tie smagi kljuudaas, taa nu gan nebuus. To es jums noteikti varu apgalvot.

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:36, pirms 15 gadiem
Novēlu Ervīnam veiksmi! Prieks, ka vismaz kāds stāv vārtos, un visi šitie negatīvi noskaņotie var iet *****! Veiksmi mūsējiem!

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:36, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Neticu.
Tad nevajag braukt virsū citiem, kas tic.

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:37, pirms 15 gadiem
Archerx rakstīja: shi serija ir smagi aizdir...nekadu ceribu kkadi debili eskeperimenti sakushies, kaa svarigas speles ta dinamo krit ka musas ar traumam! sveists un fiziska sagatavotiba lidziga 0
A kurš ticēja ka mūsējie var tikt pāri MVD ? Es jau rakstiju ,ja mūsējie uzvarētu Mvd tad viņi varētu arī Stenlija kausu iegūt .Nevaram mēs spēlēt Fizisku hokeju ( pat varētu teikt rupju hokeju ) ,jo savādāk MVD neuzveikt .

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:37, pirms 15 gadiem
Nu šajā spēlē būs jāpastrādā kārtīgi arī mūsu aizsargiem.

Ticu Ervīnam ka viņš var labi nostāvēt !

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:37, pirms 15 gadiem
Zhelejlaaciitis rakstīja: Tad nevajag braukt virsū citiem, kas tic.
Es braucu kādam virsū?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:38, pirms 15 gadiem
Vecīt tava lielā iespēja sevi pierādīt.
Lai izdodas!

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:38, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Es braucu kādam virsū?
Kaut vai Dievam, saucot viņu par ēēē, to Dievu.

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:39, pirms 15 gadiem
Zhelejlaaciitis rakstīja: Kaut vai Dievam, saucot viņu par ēēē, to Dievu.
Es braucu virsū Dievam? Labi, neko. Šeit ir sporta portāls, nevis diskusija par to, kāds ir mans dvēseles stāvoklis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:39, pirms 15 gadiem
jus esai idio.....ttttti....man riebjas lasit,kadi jus esat.Neko nezinat un rakstat mulkibas.Puisim Shuplers neuzticejas un tagad vel nav zinams vai Ervinu liks vartos,bet kapec jus pieminat tikai negativo????ielaida 4 pret Vaciju,bet neielaida nevienu pret Daniju(a masala ielaida).Un statistika ir loti laba 91.5%!!!!Vispar labaka no visiem musu Latvijas vartsargiem.Un vel gudrotajiem gribu piebilst ka vinja speles laiks bija atkarigs ne no vinja pasha,bet no treneriem gan Beresneva,gan Shuplera.Kuri tad vinju sutija uz Dinamo,kad kadam traumas bija?Nevar vienlaicigi sedet ka otrs pie dinamo Riga un spelet Dinamo juniors sastava...Un VEEELLLLL Martin Prusek shosezon ir aizvadijis vien 28 speles (1476min) KAS iR PAR DAZAM SPELEM VAIRAK NEKA ERVINAM un ielaida 3.13 atsitot 90.3%.Tachu tas nevienu nemulsina.protams KHL nav BAČ,bet nu nevajag tik kritiski puisi nomelnot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:41, pirms 15 gadiem
Archerx rakstīja: nafig ir masieri, nafig ir fizioterapeiti, nafig ir fiziskas sagatavotibas treneri! saprotu ka dinamo ir tikai bizness nevis sports, tapec dinamo augsti kvalificeti specialisti darba ar speletajiem nav vajadzigi, Jo galvenais ir bileshu ienakumi un nopirkt KADU NHL ATKRITUMU KA ARNASONS UN VEL PARIS TIRLINJI... GŪUD DINAMO ROCKS THE TOP
Tolks tu savus debīlos komentārus dublē? atkārtoju – debīlos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:43, pirms 15 gadiem
McRELE rakstīja: pēdējais ko Muštukovam tagad vajadzētu darīt būtu sēdēt esportā...
nabaga Erviins,simt punkt palasa komentarus,sadegs chalis,turies!!!!!!!!! visu savu riikli riit izblausu!!!

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:44, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Tas balsojums neko daudz Ervīnam nemaina, jo nedomāju, ka viņš pašlaik šeit atrodas un lasa komentārus.
un, ja lasa, lielākā daļa viņu noniecina, līdz ar to, zūd pašvērtējums par sevi, par spēli rītdien, bet varbūt tieši pretēji - ieriebs visiem nīdējiem un parādīs, ka ir gatavs cīnīties ar zobiem un nagiem.

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:45, pirms 15 gadiem
dupse rakstīja: jus esai idio.....ttttti....man riebjas lasit,kadi jus esat.Neko nezinat un rakstat mulkibas.Puisim Shuplers neuzticejas un tagad vel nav zinams vai Ervinu liks vartos,bet kapec jus pieminat tikai negativo????ielaida 4 pret Vaciju,bet neielaida nevienu pret Daniju(a masala ielaida).Un statistika ir loti laba 91.5%!!!!Vispar labaka no visiem musu Latvijas vartsargiem.Un vel gudrotajiem gribu piebilst ka vinja speles laiks bija atkarigs ne no vinja pasha,bet no treneriem gan Beresneva,gan Shuplera.Kuri tad vinju sutija uz Dinamo,kad kadam traumas bija?Nevar vienlaicigi sedet ka otrs pie dinamo Riga un spelet Dinamo juniors sastava...Un VEEELLLLL Martin Prusek shosezon ir aizvadijis vien 28 speles (1476min) KAS iR PAR DAZAM SPELEM VAIRAK NEKA ERVINAM un ielaida 3.13 atsitot 90.3%.Tachu tas nevienu nemulsina.protams KHL nav BAČ,bet nu nevajag tik kritiski puisi nomelnot.
Es piemēra nevienu sliktu vārdu nepateicu . Es tik saku puisim nav ko stresot .Zaudēs nekas , vinēs būs jauns dievs ( es neticu dievam- tas ir biznes )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-21 12:45, pirms 15 gadiem
Caur ērkšķiem uz zvaigznēm !! Turās, Dinamo !!

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:45, pirms 15 gadiem
Archerx rakstīja: varbut tad kad rd Sejejs un Rd vadiba ar uuber gudro kalvisha kungu nedomas ar dir... bet domas logiski un par hokeju nevis ka nopirkt nakamo bentliju, klusi ceru ka kadreiz kkas uzlabosies pagaidam nekas nav gaidams
pēc taviem komentāriem nākas secināt, ka tu esi neatklātais talants sportā, politikā, ekonomikā.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-21 12:46, pirms 15 gadiem
Viņam šobrīd psiholoģiski ir ļoti grūti, jo tauta viņam neuzticas tāpēc Ervīns jāatbalsta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:47, pirms 15 gadiem
McRELE rakstīja: letiņi un nepārmetīs? nu nu...
būs ta'di, ka pārmetīs, bet būs arī tādi, kas spēs pateikt pelnīto vārdu - malači, jo jau tiekot otrajā kārtā, tas ir vairāk kā labi, bet tiekot tik tālu, protams gribas vēl un vēl kāpt augstāk, visu izdarīt vēl labāk, nepievilt sevi un līdzjutējus. bet zemapziņa saka, ka būs labi, jātic.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-21 12:49, pirms 15 gadiem
Archerx rakstīja: kadam talantam jabut, lai saskatitu ka rd ir tiraka bileshu spele??
Bezsakaru Tu muldi. Prusekam speciāli ar sirdi slikti palika?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-03-21 12:51, pirms 15 gadiem
Vai ar Muštukovu vārtos Dinamo ir cerības izcīnīt uzvaras?

*
Jā, Muštukovs ir labs vārtsargs

98
*
Jā, jo sāksim mest vairāk kā ielaižam

245
*
Nē, izredzes mazas neatkarīgi no vārtsarga

58
*
Nē, Muštukovs ielaidīs dumjas ripas

301

priekškam ir jāliek "Nē, Muštukovs ielaidīs dumjas ripas"???
ja džeks tgd lasa šito, tad rīt viņu nevainojiet tajā, ka sačekarējāt viņam psiholoģisko stāvokli.
ar tenisistiem straadaa psihologi, bet ar latviešu hokejistiem cīnās debīli rakstu autori.

  -2 [+] [-]

, 2010-03-21 12:52, pirms 15 gadiem
Pizģets ir....bez variantiem

  +1 [+] [-]

, 2010-03-21 12:52, pirms 15 gadiem
JTerry rakstīja: Vai ar Muštukovu vārtos Dinamo ir cerības izcīnīt uzvaras?

*
Jā, Muštukovs ir labs vārtsargs

98
*
Jā, jo sāksim mest vairāk kā ielaižam

245
*
Nē, izredzes mazas neatkarīgi no vārtsarga

58
*
Nē, Muštukovs ielaidīs dumjas ripas

301

priekškam ir jāliek "Nē, Muštukovs ielaidīs dumjas ripas"???
ja džeks tgd lasa šito, tad rīt viņu nevainojiet tajā, ka sačekarējāt viņam psiholoģisko stāvokli.
ar tenisistiem straadaa psihologi, bet ar latviešu hokejistiem cīnās debīli rakstu autori.
+1!!!!! Kristap Zālīti, ej un nokaunies!

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:52, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: Ervīnam būs otra lielā iespēja sevi pierādīt. Pirmā bija pārbaudes spēlē pret Vāciju pirms olimpiādes, un tur viņš nospēlēja neveiksmīgāk par Naumovu. Tagad ir nākošā reize, kas var izrādīties arī pēdējā, tāpēc būtu jāparāda savs pats labākais sniegums.
Nu skaidrs bija ka OS, spēlēs tik Edgars, tur otrs vai trešais lielas sķirbas nebija. Attiecībā uz RD - vienozīmīgi, viņa pēdējā iespēja. Viņš pats intervija teica, ka šādā statusā komandā nevēlas palikt. Līgums pēc šīs sezonas beidzās...Motivācija viņam ir, novēlam parādīt visu labāko ko prot un veiksmi!
Pie šādas bezcerīgas spēles, varam priecāties, ka vismaz tik daudz jēgas būs no šīm spēlēm ka pārbaudisim kādu savu kīperu.
Un Pruseks, lai veseļojas!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-21 12:52, pirms 15 gadiem
FanīTe* rakstīja: būs ta'di, ka pārmetīs, bet būs arī tādi, kas spēs pateikt pelnīto vārdu - malači, jo jau tiekot otrajā kārtā, tas ir vairāk kā labi, bet tiekot tik tālu, protams gribas vēl un vēl kāpt augstāk, visu izdarīt vēl labāk, nepievilt sevi un līdzjutējus. bet zemapziņa saka, ka būs labi, jātic.
Malači jebkurā gadījumā !!!!! Šosezon vispār nevar neko vairs sačakarēt .Galvenais saglabāt komandas kodolu un nesākt savā starpā plēsties .

  +1 [+] [-]

, 2010-03-21 12:54, pirms 15 gadiem
Čalim tāda izdevība!!!

A ko ziniet, moš būs kā taja teicienā - nav ļaunums, bez labuma (:

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:54, pirms 15 gadiem
realais vecis rakstīja: Malači jebkurā gadījumā !!!!! Šosezon vispār nevar neko vairs sačakarēt .Galvenais saglabāt komandas kodolu un nesākt savā starpā plēsties .
tieši tā

  -2 [+] [-]

, 2010-03-21 12:55, pirms 15 gadiem
Ervīna nolicēji- visi esat maitas, gan Ervīns Jums paradīs, pēc tam kā jau parasti visi biksēs čurāsiet un slavināsiet!!!

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:55, pirms 15 gadiem
JTerry rakstīja: priekškam ir jāliek "Nē, Muštukovs ielaidīs dumjas ripas"???
ja džeks tgd lasa šito, tad rīt viņu nevainojiet tajā, ka sačekarējāt viņam psiholoģisko stāvokli.
Ja viņam ir tik švaka psihe, tad jamaina nodarbošanās.
Un nevajag pārvērtēt esporta rakstu savu komentu ietekmi uz sportistiem, vairumam no viniem nospļauties par mūsu viedokli, jeb viņi nemaz to nelasa

  +3 [+] [-]

, 2010-03-21 12:55, pirms 15 gadiem
Es, piemēram, ticu, ka rīt Muštukovam viss sanāks. Ir jāsanāk. Tāds kosmosa likums, ja kaut kas kādā vietā tiek noņemts, tad citā vietā tas tiek pielikts. Mums tika atņemts Pruseks, bet iedots Ervīns. Un mums jātic, ka viņam viss izdosies!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-21 12:56, pirms 15 gadiem
Cannavaro rakstīja: Pizģets ir....bez variantiem
Tu esi pizģets...

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:57, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Ja viņam ir tik švaka psihe, tad jamaina nodarbošanās.
Un nevajag pārvērtēt esporta rakstu savu komentu ietekmi uz sportistiem, vairumam no viniem nospļauties par mūsu viedokli, jeb viņi nemaz to nelasa
Ir zinātniski pierādīts, ka vismaz Kreipāns&Ko spēles laikā lasa sportacentra komentārus

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:57, pirms 15 gadiem
Zhelejlaaciitis rakstīja: Es, piemēram, ticu, ka rīt Muštukovam viss sanāks. Ir jāsanāk. Tāds kosmosa likums, ja kaut kas kādā vietā tiek noņemts, tad citā vietā tas tiek pielikts. Mums tika atņemts Pruseks, bet iedots Ervīns. Un mums jātic, ka viņam viss izdosies!
Tieši tā!

     [+] [-]

, 2010-03-21 12:58, pirms 15 gadiem
Zhelejlaaciitis rakstīja: Ir zinātniski pierādīts, ka vismaz Kreipāns&Ko spēles laikā lasa sportacentra komentārus
Kreipans ir žurnalists nevis sportists

     [+] [-]

, 2010-03-21 13:00, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Kreipans ir žurnalists nevis sportists
Nu vienalga, varētu padomāt, ka es to nezinu.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-21 13:01, pirms 15 gadiem
Nokusuši tomēr mūsu veči ir . Lai nospēlē atlikušos mačus un laidīsim viņus atpūtā līdz PČ. Pateiksim paldies par saspringto sezonu ( aptiekāri uzsauciet dinamiešiem šampi ) .

     [+] [-]

, 2010-03-21 13:02, pirms 15 gadiem
Zhelejlaaciitis rakstīja: Nu vienalga, varētu padomāt, ka es to nezinu.
Tas viņiem ir par bieži vēlams, jo paši ir pateikušies par to, ka viņiem aizrāda par kaut ko vai sniedz interesantu informāciju.

  -4 [+] [-]

, 2010-03-21 13:08, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Tas viņiem ir par bieži vēlams, jo paši ir pateikušies par to, ka viņiem aizrāda par kaut ko vai sniedz interesantu informāciju.
Es zinu. Es tikai domāju, ka arī kāds sportists var iemaldīties un intereses pēc palasīt. Gan jau ka rakstus arī hokejisti lasa, komentārus droši vien ka nē. Bet te jau rakstā šitāds atbilžu variants. Kristapam Zālītim publisks Fuj Un visiem tiem gudrīšiem, kas par to variantu nobalsoja.

     [+] [-]

, 2010-03-21 13:15, pirms 15 gadiem
Zhelejlaaciitis rakstīja: Nu vienalga, varētu padomāt, ka es to nezinu.
Ja zini tad nesaprotu kapēc pieminēji Kreipānu.

     [+] [-]

, 2010-03-21 13:17, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Ja zini tad nesaprotu kapēc pieminēji Kreipānu.
Tāpat. Nezinu, pieminēju un viss. Nav jau pasaules gals tak.

     [+] [-]

, 2010-03-21 13:23, pirms 15 gadiem
Traki, traki... bet ceru uz to, ka Muštukovs spēs parādīt rakstu un apgāzīs visus negatīvo komentārus otrādāk!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-21 13:32, pirms 15 gadiem
Sanāk, ka tik pat labi vārtos var laist Naumovu?

     [+] [-]

, 2010-03-21 13:35, pirms 15 gadiem
Veiksmi vecīt!

     [+] [-]

, 2010-03-21 13:37, pirms 15 gadiem
Kapeec uzreiz Mushtukovs,manupraat labaaks ir Enkuzeens!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-21 13:41, pirms 15 gadiem
visvaldis clinstons rakstīja: Sanāk, ka tik pat labi vārtos var laist Naumovu?
Vairs nevar slēgt līgumus ar jauniem spēlētājiem.

     [+] [-]

, 2010-03-21 13:48, pirms 15 gadiem
Lielas cerības uz viņu neloloju, bet mums jācenšas to kompensēt ar izcilu aizsardzību!
Kaut gan, kas zin,varbūt Ervīns mūs visus pārsteidz labā nozīmē!

     [+] [-]

, 2010-03-21 14:08, pirms 15 gadiem
Jebkuram muusu vaartsargam pat loti viduveejam, gadaas ari pa kadai zvaigznu speelei taa tas bija Klodaanam un Zinkovam, tad ari noveelu Mustukovam un var jau buut, ka vinsh kluus par ko vairaak kaa viduveeju vartsargu.

     [+] [-]

, 2010-03-21 14:22, pirms 15 gadiem
3. vārtsarga lielā iespēja, šitās dienas džekam būtu jātrennējas līdz samaņas zudumam.. ceru, ka būs kā tajās dumajās amerikāņu filmās par nenovērtētajiem spēlētājiem-pelnrušķīšiem ar laimīgām beigām - Muštukovs izvelk sēriju, 7. spēlē bullīšos atsist izšķirošo ripu, visi jūk prātā, lēkā, raud laimes asaras, apkampjās, Ābols izmet kādu joku, Šuplers un Sējējs sirsnīgi smejās, apķer viens otru ap pleciem, apstājas stopkadrs un aiziet titri...

  +2 [+] [-]

, 2010-03-21 14:23, pirms 15 gadiem
esmu redzejis Ervina izpildijumaa tiesam fantastisku speli kadus 3 gadus atpakaļ LM-JUNOST LM toreiz bija sliktaakaa aizsardziba kadu vispar var iedomaties bet speli vineja tikai pateicoties Ervinam .Cerams ka viņs ko tadu atkartos rit un parit.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-21 14:24, pirms 15 gadiem
Runčuks rakstīja: aiziet titri...
Kreipi un Marisu epizodiski varētu parādit dzīvajā, nu ka filmās

     [+] [-]

, 2010-03-21 14:34, pirms 15 gadiem
nu pakalja esam..es protams esmu optimists... bet tikkai ne tagad un ne riit...

  +2 [+] [-]

, 2010-03-21 14:38, pirms 15 gadiem
Cerība mirst pēdējā... Un mums visiem būtu jādomā, ka viņš nospēlēs labi, ja mēs visi domāsim, ka viņš ielaidīs 4-5 ripas tad tā arī notiks... Varbūt derētu mazliet noticēt mūsu spēlētājiem? tajā skaitā muštukovam?

     [+] [-]

, 2010-03-21 14:40, pirms 15 gadiem
jatic musu aizsardzibai, ja vinja nospeles ka pret SKA tad veel ir ceriba

  +5 [+] [-]

, 2010-03-21 14:52, pirms 15 gadiem
man ir tāds čujs, ka labi nostāvēs

  +3 [+] [-]

, 2010-03-21 14:55, pirms 15 gadiem
Kas zin, varbūt kļūs par zvaigzni tā pat kā Irbe.

     [+] [-]

, 2010-03-21 14:59, pirms 15 gadiem
Šajās divās spēlēs redzēsim vai mums ir jauna zvaigzne vai labs rezerves vārtsargs
Domāju ka čalis labi nostāvēs, ja viņam uzticēsies, un ar komandas aizsargu palīdzību viss būs bumbās!!!!
Turās čaļi!!!!! Es un man kaķis ir ar jums, lai kā arī nospēlētu !!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-21 15:05, pirms 15 gadiem
Tā arī domāju ka vārtos stāvēs masala viņš teica 2 nedeļas, bet meģinās ātrāk!

  +3 [+] [-]

, 2010-03-21 15:08, pirms 15 gadiem
Dinamo fani!

Domājam saukļus īpaši priekš jaunajiem kastniekiem (vienalga, kurš būs kastē)! Atbalstam šamo īpaši un lai jūt, ka visi ir par viņu.

Ielaista šaiba: visi atbalsta pilnā rīklē!
Noķēra šaibu: visi atbalsta pilnā rīklē!
Klusuma brīdis: visi atbalsta pilnā rīklē!

Nekādu nolikšanu, nekādu lamu - atbalsts no sirds! Lai čalis stāv uz galvas!

  +2 [+] [-]

, 2010-03-21 15:09, pirms 15 gadiem
Mēs visi ar tevi Ervīn stāvēsim vārtos.

     [+] [-]

, 2010-03-21 15:13, pirms 15 gadiem
njā čalis to cepuri šitādā stilā laima visu laiku nēsā, netikai pirms izlidošanas uz os... ha ha

     [+] [-]

, 2010-03-21 15:17, pirms 15 gadiem
visvaldis clinstons rakstīja: Tā arī domāju ka vārtos stāvēs masala viņš teica 2 nedeļas, bet meģinās ātrāk!
Nu palasot SA+ šī Tava "hipotēze" nav nemaz tik nereāla.... Tas protams priecē un atgriež kaut kādas cerības uz pozitīvu iznākumu....

     [+] [-]

, 2010-03-21 15:27, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Nu palasot SA+ šī Tava "hipotēze" nav nemaz tik nereāla.... Tas protams priecē un atgriež kaut kādas cerības uz pozitīvu iznākumu....
Man gan tas nešķiet sevišķi gudri ar līdz galam neizārstētu traumu doties laukumā, būs tikai sliktāk. Būtu labāk sevi čempim pataupījis.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-21 15:34, pirms 15 gadiem
gribeetu iistevibaa zinaat, ko pats Erviins domaa par sho vissu , ka ap vinju tik liela aziotaaza.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-21 15:54, pirms 15 gadiem
Mūsu pēdējā cerība turies

  +3 [+] [-]

, 2010-03-21 15:55, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Nu palasot SA+ šī Tava "hipotēze" nav nemaz tik nereāla.... Tas protams priecē un atgriež kaut kādas cerības uz pozitīvu iznākumu....
nemot verā, ka uzskatu ka Edza šo sēriju neizvilks, tik riskē sačakarēt kāju vairāk, man labak patiktos ja notestētu 3. vai 4. kīperu

     [+] [-]

, 2010-03-21 16:08, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: nemot verā, ka uzskatu ka Edza šo sēriju neizvilks, tik riskē sačakarēt kāju vairāk, man labak patiktos ja notestētu 3. vai 4. kīperu
Nu priežot pēc Edžas nostājas šajā jautājumā (pēc SA+ lasītā) nedomāju, ka ir kāds vai kādi kas spēs viņu atturēt no spēlēšanas... protams pastāv vēl iespēja, ka Jūlis viņu apzināti (zinot par līdz galam neizārstēto traumu) vienkārši neliek vārtos un piem. atsāj viņu sākumā kā otro vārtsargu un paļaujas uz Muštukovu.... un tas iespējams būtu prātīgāk, jo ar veselību tomēr īpaši jokot nevajadzētu.... bet kā būs redzēsim jau rīt! Var jau protams tagad Edžu mācīt, bet lēmumu viņš visdrīzākais ir pieņēmis pats un galavārds būs trenerim.... redzēsim ko Jūlis uzskatīs par svarīgāku - riskēt ar Edžu (var vēl vairāk satraumēt) vai riskēt ar sēriju, jo no 0:3 šaubos vai tad RD vairs "izrāpsies"....

     [+] [-]

, 2010-03-21 17:13, pirms 15 gadiem
Viss bus kartiibaa !

  -1 [+] [-]

, 2010-03-21 21:30, pirms 15 gadiem
Kas ar Naumovu?

     [+] [-]

, 2010-03-21 22:06, pirms 15 gadiem
Irbe tiessi saadaa situaacijaa pieteica sevi kaa ljoti labu vaartsargu. Cerams, ka saadi notiks arii ar Mustakovu.

     [+] [-]

, 2010-03-21 22:41, pirms 15 gadiem
manuprāt vārtos labāk būtu likt Enkuzēnu