Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

''Dinamo'' Čerepovecā par rekorda atkārtojumu

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

''Dinamo'' Čerepovecā par rekorda atkārtojumu
Marks Hartigans pēc iespaidīgā sākuma tagad klusē
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šovakar Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubs Rīgas ''Dinamo'' centīsies turpināt uzvaru sēriju, kura stiepjas piecu spēļu garumā (kluba rekords ir sešas uzvaras pēc kārtas, tātad šovakar visas iespējas to atkārtot). Viesos jātiekas ar Čerepovecas ''Severstal'', kas Rietumu konferencē ieņem 2. vietu. Spēles sākums pulksten 18:00, tiešraide LTV7.

Rīgas ''Dinamo'' pēdējos mačos demonstrējis patiesi atzīstamu sniegumu, zaudējuma rūgtumu uz savas ādas neizbaudot pēdējos piecos mačos. Sērija veiksmīgi aizsākta savu skatītāju priekšā, ar 4:1 uzvarot Ņižņijnovgorodas ''Torpedo'', 5:3 pret Jaroslavļas ''Lokomotiv'' (tostarp trešajā periodā gūti trīs bezatbildes vārti) un visbeidzot 3:0 pret buksējošo Mitišču ''Atlant'', sagādājot Mikaelam Telkvistam pirmo sauso spēli ''Dinamo'' kreklā.

Uzvarēt jāprot arī savā laukumā, tomēr labāks indikators ir izbraukuma tūres pret spēcīgiem un noskaņotiem pretiniekiem. Ar 2:1 uzvarēts Maskavas ''Dynamo'' ar Oļegu Znaroku un Hariju Vītoliņu pie stūres, kas tobrīd atradās 1. pozīcijā visā līga. Visbeidzot tikai pirms divām dienām ar 3:2 pārspēts Maskavas ''Spartak'', pie kā stūres debitēja bijušais Latvijas izlases uzbrucējs Igors Pavlovs.

Nepateicīgo fonu pēc spēles atzīmēja arī ''Dinamo'' galvenais treneris, slovāku speciālists Juliuss Šuplers: ''Zinājām, ka ''Spartak'' hokejisti būs noskaņojušies, vēlēsies parādīt meistarību jaunā trenera acīs.'' Tostarp rīdzinieki ''Spartak'' vārtos iemeta piecas ripas, tomēr divas ceļu turp atrada vien tad, ka vārti jau bija atstājuši paredzēto vietu, un tiesneši pareizi neatzina vārtu guvumus.

Pamati uzvarai tika ielikti otro 20 minūšu laikā, no 1:2 panākot 3:2. Kā pēc spēles sarunā ar Sportacentrs.com atzina ''Dinamo'' treneris Artis Ābols, viņaprāt, ''Dinamo'' demonstrētais sniegums tieši otrajās trešdaļās nav salīdzināms ar nevienas citas līgas komandas iespēto. Tiesa, plāni klājās trešajā periodā - visai bieži nopietni spēlē nācās iesaistīties Telkvistam, brīžiem arī paveicās. Pazaudētais pavediens gan nemaksāja pārāk dārgi; trīs punkti turnīra tabulā iegūti un uzvaru sērija turpināta.

Ceļā uz sesto panākumu pēc kārtas šovakar stāsies Čerepovecas ''Severstal'' - vienība, kas sezonu iesākusi pat negaidīti veiksmīgi, šobrīd ieņemot 2. vietu Rietumu konferencē. Vienība 15 mačos guvusi 28 punktus, kamēr Rīgas ''dinamieši'' 17 spēlēs tikuši pie 31 punkta. Apsteigt ''Severstal'' liedz apstāklis, ka komandas pārstāv dažādas divīzijas, un ''Severstal'' atrodas tās līderpozīcijā.

Pēdējā spēlē šās dienas ''Dinamo'' pretinieki savā laukumā apspēlēja Maskavas ''CSKA'' - 4:3. Trīs punkti, taču mačs nebija patīkams ''Severstal'' uzbrucējam Staņislavam Žmakinam - viņš cieta no rupja pretinieka paņēmiena un ledu atstāja tikai uz nestuvēm. Slimnīcā viņš pavadīs vismaz turpmākās astoņas dienas. Domājams, viņa iztrūkums būs jūtams - 5. rezultatīvākais komandas hokejists ar 11 spēlēs sakrātiem septiņiem (5+2) punktiem, dalot labākā snaipera godu komandā. Jāatzīmē, arī spēlē pret ''CSKA'' viņš pamanījās pārspēt pretinieku vārtsargu.

''Severstal'' drošākā līnija ir vārtsargi - Ratislavs Staņa komandas vārtus sargājis sešās spēlēs, piecās no tām izcīnot uzvaras. Atvairīti 94,9% pretinieku metienu, vidēji spēlē zaudēti 1,43 vārti. Citus KHL klubus viņš nav pārstāvējis, Čerepovecas komandas krāsas aizstāvot jau 3. gadu. 10 spēlēs komandas vārtus sargājis raženais (198 centimetri) Vasīlijs Košečkins, kurš ''Dinamo'' allaž bijis neparocīgs: piemēram, pēdējo spēli Toljati ''Lada'' sastāvā (pēcāk laimi meklēja Magņitogorskas ''Metallurg'' rindās) viņš aizvadīja tieši pret Rīgas ''Dinamo'', palīdzot pastarītei tikt pie trīs punktiem.

Komanda bez skaļiem uzvārdiem un spožām zvaigznēm (jāizceļ gan Aleksejs Cvetkovs, kurš pērn spēlēja Balašihas ''MVD'', aizcīnoties līdz Gagarina kausa finālam), kuras spēks slēpjas vārdā ''komanda''. ''Dinamo'' tieši pret šādām vienībām klājies grūti, taču jādomā, ka šovakar redzēsim pietiekami interesantu spēli - ''Severstal'' savā laukumā noteikti neiesēdīsies aizsardzībā, kamēr rīdzinieki pie rezultativitātes jau pieradinājuši.

Pagaidām uzvaras gūtas piecās spēlēs pēc kārtas. Vai tiks atkārtots kluba rekords, kurš uzstādīts pirmajā sezonā, 2008. un 2009. gadu mijā, kad uzvarētas sešas spēles pēc kārtas? Raudzīsim noskaidrot šovakar pulksten 18:00; tiešraide LTV7.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-20 10:59, pirms 14 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Kino, vecīt. Tas tikai tāpēc ka Hartigans ir Kanādietis, bet Mikušs Eiropietis. Es te nestrīdēšos, bet redzēsiet ka sezonas vidū Mikušam būs ar vien lielāka loma komandā. Piekrītu Hartigans ir noderīgs arī, pieredzējis hokejists, bet viņa darbībās ir daudz vairāk -, nekā tas ir Mikšam. Saku iespēlēsies Mikušs tas neapturēs viņu neviens!
Labi, es visu sapratu. Tu esi hokeja Bimbambols. Ar to viss ir pateikts.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-20 11:00, pirms 14 gadiem
kazino rakstīja: kamer komanda uzvar viss ir ok. bet Shuplers loti nepatik Pucem,tikai ar vina palidzibu daudzi fani ir vinu. Ja runa par Mikusu,tad kamer vins nebija komanda daudzi fani sutija Troteru majas,Darzins ar Redlihu ar neko neradija. Mikuss ar savu ierasanos lika Troteram grauzt ledu un tagad vins velk treso mainu,ta ka savu uzdevumu Mikuss izpidija un pildis ari turpmak aizpildot robus trijniekos traumu gadijuma,jo par ceturtas mainas speletajiem vins ir labaks.
pamato savu apgalvojumu, citādi tie tādi tukši vārdi vien ir - ar ko tieši, šobrīd, ir Mikušs labāks par to pašu Džeriņu, Maiju vai Bukartu? Nepārproti, man pilnīgi nekas nav pret šo slovāku puisieti, katrā ziņā, centības trūkumu viņam pārmest nevarētu, vnk, manuprāt, cilvēks trāpījās nepareizajā laikā un nepareizajā vietā..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-20 11:05, pirms 14 gadiem
maris777 rakstīja: Hartigans pašlaik buksē, uz cik ilgu laiku grūti teikt. Bet nu viņa vietā es redzu Troteru, varbūt pat Podziņu, Vilkoitu, sliktākā gadījumā Karamnovu, bet nu nekādi Mikušu.
Hossa ar sezonas viduu bija sacis riktiigi bukseet .. Padomajiet pashi ja pirma maina visu sezonu ietu taa kaa iesaaka, tas butu kaut kas neticams. Tapec jau ari ir 4 mainas komandaa, vienmer bus taa ka kaadai mainai , kadu laicinu spele neiesi ,te paradas cita maina un gust vartu viss ok
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-10-20 11:05, pirms 14 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Cerams Kreipāns ar Bisenieku komentēs. Man tiešām patīk, ir pa kādam labam humoram arī, un nav tikai Kreipāna pašsaprotamo lietu analīze, kas saprotama bez analīzes. Kreipāns ar Bisenieku lieliski komente kopā, man ļoti patīk.
A Dinamo malači paši par sevi! Gribās lai Mikušam tiek kādi punkti, lai tauta necepās. Var redzēt ka čalis cenšās, neba jau Šuplers savus čomakus tik bīda, vienkārši viņam slovāku hokejisti izcili pazīstami, un zin kurš var būt labs palīgs mūsu Dinamo, un Mikušs ir liels ieguvums, nenoliedzami.
Un ja tas auns, Puče, atļaujās nosaukt Šupleru par KHL zem vidusmēra trenneri, tad lai viņš paskatās Šuplera biogrāfijā labāk, te ne tikai pa Slovākijas izlasi domāju, bet arī par klubiem un to panākumiem viņa vadībā, arī R2000 laikus. Vot tas Puče pats ir amatieris nevis eksperts . Ābols var būt tikai kursants pagaidām šupleram, nekas vairāk. Protams cerams Ābols izaugs pa izzcilu trenneri.
Jūli, nestreso.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2010-10-20 11:10, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vairākas reizes???
Bliez vaļā kuras tās vairākas reizes ir?
Man pašam būs interesanti uzzināt.
Ceru ,ka tūlīt nesāksies dažādas stulbas atrunas?
Taatad tu pats atziisti ka esi melojis sev, citiem un arii sievai droshvien

  +3 [+] [-]

, 2010-10-20 11:15, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vairākas reizes???
Bliez vaļā kuras tās vairākas reizes ir?
Man pašam būs interesanti uzzināt.
Ceru ,ka tūlīt nesāksies dažādas stulbas atrunas?
1. Toķiki kuros piedalās LM hokejisti.
2. LAD TV
3. inside informācija par Karsumu pirms pievienošanās RD.
gan jau vēl ir, man pietiek ar vienu gadijumu lai saprastu ka šim cilvēkam nevar ticēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-20 11:18, pirms 14 gadiem
Lai tak tas namejs 9999 iet nah... - kas vnnss taads ir ka te visiem kautkas jaapieraada - laikam SC super zvaigzne . kautkaads lohs kas grib uzmaniibu un to panaak rakstot negaacijas

     [+] [-]

, 2010-10-20 11:18, pirms 14 gadiem
Nē nu es saprotu, ka pret SKA, DM, salātiem utt par favorītiem mūs nevarētu uzskatīt, bet par Spartaku un visiem šiem Amūriem, Severstaļiem utt domāju, ka tomēr esam spēcīgāki. Liepājas Metalurgu gan pret visām komandām droši var likt pastarīšu lomā. (tas namejam)

  +4 [+] [-]

, 2010-10-20 11:18, pirms 14 gadiem
cerams, ka šodien būs, kas pieliek ripu nūjas ceļā!

  -3 [+] [-]

, 2010-10-20 11:33, pirms 14 gadiem
Ulrihs rakstīja: Jus abi ar Kasagrandi esat tik smiekligi sava bezspecigaja niknuma. Ka tadas 2 vecas vecenites uz solina pie majas, kas apd.....s visus apkartejos vai ari 2 mazi shuneli, kas aprej katru garamgajeju. Viens nevar pardzivot ubermegapopularas Bebru komandas krahu, otrs Liepajas Metalurga lejupejosho likni un, ak vai! klusanu pat par nistas RD farmklubu.
Tu nedaudz kļūdies, es Tev paskaidrošu - man ir žēl, ka hokeja klubs ASK/Ogre vairs neeksistē, taču es pilnībā atbalstu tā likvidāciju, jo krīzes apstākļos valsts (Aizsardzības ministrija) nedrīkst dot naudu profesionāliem sporta klubiem. Tāpat uzskatu, ka valsts arī caur saviem uzņēmumiem nedrīkst sponsorēt Rīgas Dinamo. Tas, ka latvijas Dzelzceļš šobrīd kaut kādu naudu dod privātam klubam, ie noziegums arī pret Tevi, jo Tu tiec apzagts. Žēl, ka to neapzinies, bet gan jau paaugsies un sapratīsi. Iemesls, kādēļ es nemīlu Rīgas Dinamo, ir cits, to plašajās interneta dzīlēs esmu paudis jau apmēram kopš 2006.gada. Gari neizplūdīšu, īsumā tas ir sekojošs - jekurā sporta veidā Latvijā nedrīkst veidot Rīgā bāzērtu superklubu, kura eksistencei līdzekļi tiek ņemti (lūgti) no megasponsora ārzemēs (atceros, ka sen (labu laiks pirms KHL izveidošanas) atpakaļ baumoja par kādu Grieķijas miljonāru, kurš varētu ieguldīt Rīgas Dinamo), jo šādā veidā tiek radīts mākslīgu uzpūsts burbulis, uz kura pleciem tad arī tiek balstīta attiecīgā sporta veida attīstība (hvz, kas tā par attīstību, vismaz es to neredzu), pa to laiku pārējie attiecīgā sporta veida klubi piedzīvo popularitātes kritumu, kam seko finanšu līdzekļu samazinājums utt. Bet ar burbuļiem ir tā, ka viņi sprāgst, tā notiek vienmēr, arī Rīgas Dinamo burbulis sprāgs, ar katru sekundi šis brīdis tuvojas arvien straujāk, tas ir līdzigi kā Saules sistēma tuvojas Melnajam caurumam. Un sausais atlikums būs sačakarēti un izmesti gadi. Šī iemesla dēļ Rīgas Dinamo ir kļuvis par manas ironijas objektu. Turklāt, pēdējā laikā hokejs mani interesē ļoti maz, ir daži daudz interesantāki sporta veidi.

     [+] [-]

, 2010-10-20 11:33, pirms 14 gadiem
Un nekadi tralji valji

     [+] [-]

, 2010-10-20 11:39, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: ..........pa to laiku pārējie attiecīgā sporta veida klubi piedzīvo popularitātes kritumu...............
Nu gan vecit sasmidinaji! Par to Tavu teoriju jau itka pareizi. Tik pasaki kad LaC ir bijis populars, un cik daudz skatitaji tad ir aizgajusi no vina??? Ka bija suunuciema pasakums, ta ari ir palicis.

  +3 [+] [-]

, 2010-10-20 11:43, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Tu nedaudz kļūdies, es Tev paskaidrošu - man ir žēl, ka hokeja klubs ASK/Ogre vairs neeksistē, taču es pilnībā atbalstu tā likvidāciju, jo krīzes apstākļos valsts (Aizsardzības ministrija) nedrīkst dot naudu profesionāliem sporta klubiem. Tāpat uzskatu, ka valsts arī caur saviem uzņēmumiem nedrīkst sponsorēt Rīgas Dinamo. Tas, ka latvijas Dzelzceļš šobrīd kaut kādu naudu dod privātam klubam, ie noziegums arī pret Tevi, jo Tu tiec apzagts. Žēl, ka to neapzinies, bet gan jau paaugsies un sapratīsi. Iemesls, kādēļ es nemīlu Rīgas Dinamo, ir cits, to plašajās interneta dzīlēs esmu paudis jau apmēram kopš 2006.gada. Gari neizplūdīšu, īsumā tas ir sekojošs - jekurā sporta veidā Latvijā nedrīkst veidot Rīgā bāzērtu superklubu, kura eksistencei līdzekļi tiek ņemti (lūgti) no megasponsora ārzemēs (atceros, ka sen (labu laiks pirms KHL izveidošanas) atpakaļ baumoja par kādu Grieķijas miljonāru, kurš varētu ieguldīt Rīgas Dinamo), jo šādā veidā tiek radīts mākslīgu uzpūsts burbulis, uz kura pleciem tad arī tiek balstīta attiecīgā sporta veida attīstība (hvz, kas tā par attīstību, vismaz es to neredzu), pa to laiku pārējie attiecīgā sporta veida klubi piedzīvo popularitātes kritumu, kam seko finanšu līdzekļu samazinājums utt. Bet ar burbuļiem ir tā, ka viņi sprāgst, tā notiek vienmēr, arī Rīgas Dinamo burbulis sprāgs, ar katru sekundi šis brīdis tuvojas arvien straujāk, tas ir līdzigi kā Saules sistēma tuvojas Melnajam caurumam. Un sausais atlikums būs sačakarēti un izmesti gadi. Šī iemesla dēļ Rīgas Dinamo ir kļuvis par manas ironijas objektu. Turklāt, pēdējā laikā hokejs mani interesē ļoti maz, ir daži daudz interesantāki sporta veidi.
1. Par LDZ - varetu padomat, ka savadak ta nauda no turienes nepazud? Tad jau labak RD neka vienkarsi kados citos AŠ projektos.
2. Par to vai ir pareizi nemt naudu no arzemju sponsoriem neizteiksos. Situacija nekad nav tikai balta un melna. Ir piemeri, kad tas dod labumu un ir preteji. Panem kaut vai par piemeru Premjerligu Anglijas - vai tur ir daudz klubu, kuros ipasnieki ir Lielbritanijas pavalstnieki?
3. Par to, ka RD ir uzpusts burbulis - iespejams. Ta pat ari nav izslegts, ka vins plisis, BET lidz tam laikam tas man (ka sporta lidzjutejam) nekadi netrauce skatities kvalitativu hokeju, redzet dzivaja Ozo spelejam un just lidzi vietejai komandai, kura liela dala speletaju ir musejie un gut no ta visa pozitivas emocijas.
4. Ja man nepatik kadas lietas, tad es pie rakstiem par vinam nedirnu katru dienu ka jus ar Ivaru. Es vinas vienkarsi ignoreju. Piemeram, pirms velesanam man loti nepatika visas zinas, n-tas reklamas utt. tapec es nesledzu TV ieksa un skatijos labak DVD. Atskiriba no jums abiem ar Ivaru, kas piedevam vel ir izvelejies prestata RD fanot par vel uzpustaku burbuli ka MnD, kas vel piedevam ir balstijusies komandas komplektacija uz "nopirksim visus" taktiku ieprieksejos gados un neko (pat play-off pedejo celazimi) nav sasniegusi pa siem 2 gadiem.

     [+] [-]

, 2010-10-20 11:53, pirms 14 gadiem
kads nevaretu ludzu pateikt, kur interneta var redzet so speli, iznemot ltv7, jo esmu polija, bet ltv7 sadu iespeju piedava tikai LV teritorija! Paldies!

  -4 [+] [-]

, 2010-10-20 11:54, pirms 14 gadiem
glmike2 rakstīja: kads nevaretu ludzu pateikt, kur interneta var redzet so speli, iznemot ltv7, jo esmu polija, bet ltv7 sadu iespeju piedava tikai LV teritorija! Paldies!
Cik sen Tu jau esi Polijā? Cirvis.

  +4 [+] [-]

, 2010-10-20 11:55, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Tu nedaudz kļūdies, es Tev paskaidrošu - man ir žēl, ka hokeja klubs ASK/Ogre vairs neeksistē, taču es pilnībā atbalstu tā likvidāciju, jo krīzes apstākļos valsts (Aizsardzības ministrija) nedrīkst dot naudu profesionāliem sporta klubiem. Tāpat uzskatu, ka valsts arī caur saviem uzņēmumiem nedrīkst sponsorēt Rīgas Dinamo. Tas, ka latvijas Dzelzceļš šobrīd kaut kādu naudu dod privātam klubam, ie noziegums arī pret Tevi, jo Tu tiec apzagts. Žēl, ka to neapzinies, bet gan jau paaugsies un sapratīsi. Iemesls, kādēļ es nemīlu Rīgas Dinamo, ir cits, to plašajās interneta dzīlēs esmu paudis jau apmēram kopš 2006.gada. Gari neizplūdīšu, īsumā tas ir sekojošs - jekurā sporta veidā Latvijā nedrīkst veidot Rīgā bāzērtu superklubu, kura eksistencei līdzekļi tiek ņemti (lūgti) no megasponsora ārzemēs (atceros, ka sen (labu laiks pirms KHL izveidošanas) atpakaļ baumoja par kādu Grieķijas miljonāru, kurš varētu ieguldīt Rīgas Dinamo), jo šādā veidā tiek radīts mākslīgu uzpūsts burbulis, uz kura pleciem tad arī tiek balstīta attiecīgā sporta veida attīstība (hvz, kas tā par attīstību, vismaz es to neredzu), pa to laiku pārējie attiecīgā sporta veida klubi piedzīvo popularitātes kritumu, kam seko finanšu līdzekļu samazinājums utt. Bet ar burbuļiem ir tā, ka viņi sprāgst, tā notiek vienmēr, arī Rīgas Dinamo burbulis sprāgs, ar katru sekundi šis brīdis tuvojas arvien straujāk, tas ir līdzigi kā Saules sistēma tuvojas Melnajam caurumam. Un sausais atlikums būs sačakarēti un izmesti gadi. Šī iemesla dēļ Rīgas Dinamo ir kļuvis par manas ironijas objektu. Turklāt, pēdējā laikā hokejs mani interesē ļoti maz, ir daži daudz interesantāki sporta veidi.
Un no tā ka tu te ņaudi kautkas mainās? Itkā pieaudzis cilvēks bet, nevar saprast to ka ne tavos ne manos, spēkos būtu kautko mainīt. Runa nav par šo komentāru bet par visiem kopā. Ja tev patīk hokejs tad skaties kamēr vēl vari!

  +2 [+] [-]

, 2010-10-20 11:55, pirms 14 gadiem
Piigoznis rakstīja: Es nesaprotu kas tur ar koeficientiem ? Optibetā abos vienāds un betsafe tāds pārsvars uz severstaļu?
nav jau tik liels pārsvars . uzliku betsafe 80lvl uz dinamo. jā, esmu pālī

     [+] [-]

, 2010-10-20 11:56, pirms 14 gadiem
Jūlis,
varu pateikt tikai to, ka Tu kļūdies, konkrētu datu par apmeklējumu man nav, taču ir lietas, ko esmu redzējis pats savām acīm, to arī rakstu.

  -2 [+] [-]

, 2010-10-20 11:57, pirms 14 gadiem
arch122 rakstīja: Un no tā ka tu te ņaudi kautkas mainās? Itkā pieaudzis cilvēks bet, nevar saprast to ka ne tavos ne manos, spēkos būtu kautko mainīt. Runa nav par šo komentāru bet par visiem kopā.
Nesaprotu, kāpēc Tu domā, ka es taisos kaut ko mainīt? Es no tā neko nezaudēju, zaudē hokejs.

     [+] [-]

, 2010-10-20 11:58, pirms 14 gadiem
glmike2 rakstīja: kads nevaretu ludzu pateikt, kur interneta var redzet so speli, iznemot ltv7, jo esmu polija, bet ltv7 sadu iespeju piedava tikai LV teritorija! Paldies!
ka ta, parasti latviesu emigranti iecelo tadas valstis ka Irija vai Apvienota karaliste a tu nezin kada velna pec esi tur

  -1 [+] [-]

, 2010-10-20 11:59, pirms 14 gadiem
Ulrihs rakstīja: 2. Par to vai ir pareizi nemt naudu no arzemju sponsoriem neizteiksos. Situacija nekad nav tikai balta un melna. Ir piemeri, kad tas dod labumu un ir preteji. Panem kaut vai par piemeru Premjerligu Anglijas - vai tur ir daudz klubu, kuros ipasnieki ir Lielbritanijas pavalstnieki?
Uz pārējo bla, bla, bla neatbildēšu, bet pateikšu tikai vienu - ko Anglija ir sasniegusi sapērkot labākos leģionārus? Nekvalificējās pēdējam Eiropas čempionātam un izgāzās pēdējā pasaules čempionātā. Un stapr citu - brīnums vai sagadīšanās - arī Latvija pēdējā olimpiādē izgāzās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-20 12:02, pirms 14 gadiem
tpc, ka te ir labs darbs piedavajums! polija esmu pirmo dienu, tapec par tv online iespejam nezinu!

  -2 [+] [-]

, 2010-10-20 12:02, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Uz pārējo bla, bla, bla neatbildēšu, bet pateikšu tikai vienu - ko Anglija ir sasniegusi sapērkot labākos leģionārus? Nekvalificējās pēdējam Eiropas čempionātam un izgāzās pēdējā pasaules čempionātā. Un stapr citu - brīnums vai sagadīšanās - arī Latvija pēdējā olimpiādē izgāzās.
Atgādināt to, kā LV izgāzās Turīnā? Pag... bet tad jau nebija Rīgas Dinamo, hmmm.

Ā - un var arī atgādināt 2009. gada čempi un 7.vietu.

     [+] [-]

, 2010-10-20 12:03, pirms 14 gadiem
Monopolists rakstīja: ka ta, parasti latviesu emigranti iecelo tadas valstis ka Irija vai Apvienota karaliste a tu nezin kada velna pec esi tur
tpc, ka te ir labs darbs piedavajums! polija esmu pirmo dienu, tapec par tv online iespejam nezinu!

     [+] [-]

, 2010-10-20 12:03, pirms 14 gadiem
glmike2 rakstīja: kads nevaretu ludzu pateikt, kur interneta var redzet so speli, iznemot ltv7, jo esmu polija, bet ltv7 sadu iespeju piedava tikai LV teritorija! Paldies!
nekaad nav bijushas probleemas skatiities LTV7 polijaa, vaacijaa, Lietuvaa un Somijaa. Vari jau arii skatiities khl.ru lapaa, kur ja nemaldos par nepilniem 70 santiimiem var noskatiities vienu speeli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-20 12:06, pirms 14 gadiem
LiepājasMetalurgs rakstīja: Kāpēc izgāzās, nospēlēja savā līmenī. Nosauc to komandu pret kuru mēs spēlējām, kuru vajadzēja uzvarēt un zaudējot mēs izgāzāmies? Gaidu atbildi. 2009.g. PČ atkārtos labākais rezultāts 7. vieta, brīnums vai sagadīšanās?
2 skiras turnira ieguta 7vieta nav nekas spidoss, pareizi viens piemineja olimpiadi, ta paradija ka mees patiesiba uz citu fona esam ...nekas

     [+] [-]

, 2010-10-20 12:06, pirms 14 gadiem
kasagrande: Izlasot dažus komentārus varu Tev ieteikt: Atrodi sievu apreci, uztaisi bērnus un depresija un cepiens sportā būs daudz mazāk, izklausās Tev apnicis dzīvot vientuļam ...

  +1 [+] [-]

, 2010-10-20 12:07, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko tad tik kautrīgi izlaidi Jaroslavļas Loko, pēc kuras trenēšanas viņš tika atzīts par sliktāko treneri RU Superlīgā???
Atzīts? Nesen bij tas dīvainais sporta tops...tad šis atzinums stāv uz viena plaukta ar šo atzinumu. kaut kur lasīju ka Kerčs esot bijis Oilers sūdigākais drafts (iespējams arī cita nominācija, tieši neatceros)...nu tas ka viņam tur neaizgāja nepadara viņu par sliktu hokejistu. Man Šupis ne visai, bet mētāties ar tiem terminiem "labākais", "sliktākais" ir diezgan komiski, varētu padomāt ka ir baigi objektīvie kritēriji lai ko tādu noteiktu

  +1 [+] [-]

, 2010-10-20 12:08, pirms 14 gadiem
jauns rekords 7 uzvaras un septita pret SKA kur nu vel forsak varetu but!