Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Vājuma mirklis maksā dārgi - pret ''MVD'' sākam ar zaudējumu

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Vājuma mirklis maksā dārgi - pret ''MVD'' sākam ar zaudējumu
''Dinamo'' hokejisti bija vadībā ilgāko spēles daļu, taču, pateicoties mājinieku centieniem, pārsvaru nenoturēja
Foto: khl.ru

Ar zaudējumu Kontinentālās hokeja līgas (KHL) Rietumu konferences pusfināla sēriju sākuši Rīgas ''Dinamo'' hokejisti, kas viesos ar 1:4 piekāpās Maskavas apgabala Balašihas ''MVD''. Vienīgos vārtus guva Mārtiņš Cipulis. Nākamā spēle rītdien.

Pirms šodienas spēles abu komandu galvenie treneri, attiecīgi Juliuss Šuplers un Oļegs Znaroks, bija veikuši tikai vienu izmaiņu katrs. Aizsargu Oskaru Cibuļski, kurš pēdējā mačā pret Sanktpēterburgas ''SKA'' tika pieteikts kā komandas 7. aizsargs, aizstāja uzbrucējs Armands Bērziņš. Viņam tā bija atgriešanās ''Dinamo'' pēc ilgāka pārtraukuma, tādēļ visai loģiski viņš tika ielikts 4. maiņas centrā, līdzās kanādietim Maikam Iguldenam un mūsu jaunajam uzbrucējam Gintam Meijam. Arī Znaroks bija veicis izmaiņas 4. uzbrucēju trijniekā, malā nosēdinot Pāvelu Vorobjovu.

Taustīšanās - 1:0 ''Dinamo'' labā

Spēli aktīvāk sāka rīdzinieki, jau pirmajā pusminūtē radot labu vārtu gūšanas iespēju - atkal aktīva bija Martina Karijas maiņa, un ''MVD'' glāba tikai kanādiešu vārtsarga Maikla Gārneta meistarība. Turpmākajās minūtēs vairāk notikumu bija pie ''Dinamo'' vārtiem, un Martinam Prusekam viena uzbrukuma laikā nācās atvairīt pat trīs bīstamus pretinieku metienus. Tomēr turpmākajā trešdaļas gaitā komandas nespēlēja aktīvu, atklātu uzbrukuma hokeju, vairāk mēģinot sataustīt pretinieku vājās vietas. Spēle lielākoties tika veidota viduszonā, tāpat tā tur tika jaukta. Šī piesardzīgā spēles maniere pie sirds labāk gāja rīdziniekiem, kas perioda 17. minūtē izvirzījās vadībā ar 1:0. Ripu tieši viduszonā pretiniekam atņēma Jānis Sprukts, ātri iegāja mājinieku aizsardzības zonā un izdarīja piespēli mūsu uzbrucējam Mārtiņam Karsumam. Viņa mesto ripu Gārnets atvairīja, tomēr noķert nespēja - viņam nemanot tā izleca pie vārtu līnijas, kur pirmais paspēja Mārtiņš Cipulis, vadībā izvirzot rīdziniekus. Pirmajās 20 minūtēs tas arī palika vienīgais vārtu guvums, atbilstoši spēles gaitai - rīdzinieki uzbruka nedaudz vairāk, tomēr komandu galvenās domas bija par aizsardzību.

''MVD'' palielina apgriezienus, ''Dinamo'' spurojas pretim

Arī otro trešdaļu ar uzbrukumiem sāka dinamieši, tomēr pārsvaru dubultot neizdevās. Perioda 4. minūtē mūsu hokejistiem radās pirmā iespēja spēlēt skaitliskajā vairākumā, taču tā palika neizmantota. Izturētais mazākums spārnoja mājiniekus, kas dažu minūšu laikā vairākas reizes bīstami apdraudēja Pruseka sargātos vārtus. Čehs darbojās bez kļūdām, bez problēmām atvairot visus ''MVD'' hokejistu metienus. Labākā iespēja bija uzbrucējam Ruslanam Zainuļinam, kurš vienatnē izslidoja pret ''Dinamo'' vārtsargu, bet duelī piedzīvoja zaudējumu. Trešdaļas beigās rīdziniekiem varēja būt iespēja spēlēt piecatā pret trijiem pretiniekiem, tomēr tiesneši nepamanīja miliču spēli ar augsti paceltu nūju pret Robertu Petrovicki, kuram pēcāk bija nepieciešama ārstu palīdzība. Tāpat bija nepieciešams pārtraukums, lai no ledus nokasītu asinis. Pirms pēdējām 20 pamatlaika minūtēm joprojām 1:0 ''Dinamo'' labā, tomēr iekrātais pārsvars nebija pietiekami drošs, lai pēdējo periodu varētu aizvadīt ar mierīgu sirdi.

1:0, 1:4...

Trešo periodu mūsējie uzsāka mazākumā, tomēr grūtības veiksmīgi pārvarēja, saglabājot minimālo pārsvaru. Tiesa, tas visai drīz tika izsēts - Zainuļina metienu pa Pruseka vārtiem pielaboja Jurijs Babenko, panākot 1:1. ''Dinamo'' vārtsargs gaidīja metienu vārtu augšdaļā, tomēr Babenko to novirzīja tieši starp čehu vārtsarga kājsargiem. Pagāja tikai 61 sekunde, un mājinieki pirmo reizi izvirzījās vadībā - Pruseks atvairīja Romāna Derļuka metienu, taču nepieskatīts palika Konstantīns Volkovs, ripu ieraidot jau tukšajos rīdzinieku vārtos - 2:1. Pēc 121 sekundes, apslidojot vārtus, 3:1 ''MVD'' labā panāca Deniss Mosaļovs, un dinamiešu izredzes izglābties krietni saruka. Punktu pielika pieredzējušais slovāku aizsargs Martins Štrbaks - veiksmīgs ripas raidījums no zilās līnijas, un 4:1 mājinieku labā. Turpmākajās minūtēs komandas tikai apmainījās noraidījumiem, bet rezultāts nemainījās - ''MVD'' hokejisti sēriju sākuši ar uzvaru un panākuši 1-0. Nākamā spēle rītdien 16:00 pēc Latvijas laika Balašihā.

Rīgas ''Dinamo'': Martins Pruseks (Ervīns Muštukovs); Sandis Ozoliņš - Oļegs Sorokins, Kristaps Sotnieks - Krišjānis Rēdlihs, Jēkabs Rēdlihs - Guntis Galviņš; Marsels Hosa - Roberts Petrovickis - Aleksandrs Ņiživijs, Mārtiņš Karsums - Jānis Sprukts - Mārtiņš Cipulis, Lauris Dārziņš - Martins Karija - Miķelis Rēdlihs, Maiks Iguldens - Armands Bērziņš - Gints Meija
Balašihas ''MVD'' sastāvs pēdējā spēlē: Maikls Gārnets (Aleksejs Volkovs); Martins Štrbaks - Filips Novāks, Pāvels Trahanovs - Maksims Solovjovs, Maksims Veļikovs - Romāns Derļuks; Deniss Kokarevs - Aleksejs Cvetkovs - Aleksejs Ugarovs, Mets Elisons - Konstantīns Volkovs - Deniss Mosaļovs, Ruslans Zainuļins - Vladimirs Gorbunovs - Jurijs Babenko, Genādijs Stoļarovs - Jevgēņijs Fjodorovs - Aleksejs Tertišnijs

KHL ''play off'', Rietumu konference, 1/2 fināls

Balašihas ''MVD'' - Rīgas ''Dinamo'' 4:1 (0:1, 0:0, 4:0)

Vārti: 16:25 Cipulis (Karsums, Sprukts) 0:1, 42:59 Babenko (Gorbunovs, Zainuļins) 1:1, 44:00 Volkovs (Derļuks) 2:1, 46:01 Mosaļovs 3:1, 46:28 Štrbaks (Novāks) 4:1
Vārtsargi: Gārnets - Pruseks
Skatītāji: 4000

Izmantotie resursi:
khl.ru

Slēpts komentārs: YX
Slēpts komentārs: gattiss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Lekavaljērs
Slēpts komentārs: maartinz

  +1 [+] [-]

, 2010-03-19 20:43, pirms 15 gadiem
Ak šis 3. perioda sākums...
Kopumā jau bija labi. Ja varētu "izgriezt" tās pāris minūtes trešajā.
Nedomāju, ka tas vēl atkārtosies.
Dinamo vēl parādīs kas ir kas!
Slēpts komentārs: garmatis
Slēpts komentārs: retais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-03-19 20:43, pirms 15 gadiem
Spēles lūzums bija tad, kad tiesnesis maita neiedeva 2+2, kad Petrovickim pārsita lūpu, kāds diez viņam bija arguments neiedot noraidījumu, pats sev lūpu pārkoda. Tribīnēs sēž iekšlietu ministrs neies jau huiņas taisīt!!!!!
Slēpts komentārs: AristokrātsFC
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-03-19 20:43, pirms 15 gadiem
Rīt jāsaņjemas!!
Slēpts komentārs: aWare
Slēpts komentārs: Imigrants

  +5 [+] [-]

, 2010-03-19 20:43, pirms 15 gadiem
Zaudejam ciņa,bet ne kara!
PAR DINAMO!
Rit uzvaresim!

  -1 [+] [-]

, 2010-03-19 20:43, pirms 15 gadiem
rit RD saņemsies un uzveiks
Slēpts komentārs: gattiss

  +6 [+] [-]

, 2010-03-19 20:44, pirms 15 gadiem
tā cerēju pēc pirmajiem diviem periodiem!

  +4 [+] [-]

, 2010-03-19 20:44, pirms 15 gadiem
ātrāk aizmirst 3. periodu!
Slēpts komentārs: Māris Grinbergs
Slēpts komentārs: purva_velns
Slēpts komentārs: GoldAk
Slēpts komentārs: davidovic
Slēpts komentārs: DinamoFans
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: dinamofans2
Slēpts komentārs: DULAISSS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: dariks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: mikjelsons

  -3 [+] [-]

, 2010-03-19 20:45, pirms 15 gadiem
MVD-komanda nekāda! Domas nemainu un nemainīšu! HAĻAVA!
Slēpts komentārs: Poox

  +7 [+] [-]

, 2010-03-19 20:45, pirms 15 gadiem
Vov pirmais vājuma mirklis play-off, pat Sandis nesavaldījās. Tikai nesāciet pelt, pirmā spēle tikai...
Slēpts komentārs: DinamoFans
Slēpts komentārs: Modritis
Slēpts komentārs: benc11
Slēpts komentārs: king98

  -3 [+] [-]

, 2010-03-19 20:45, pirms 15 gadiem
barclays rakstīja: NEkas, RIiga vineesim
Tikai riiga tikai dinaamo
Ar riigu vien nepietiks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: GoldAk

  +5 [+] [-]

, 2010-03-19 20:46, pirms 15 gadiem
Kreipāns atkal piesauca... Otrajā periodā dziedāja, kā liels!
Slēpts komentārs: heh

  -3 [+] [-]

, 2010-03-19 20:46, pirms 15 gadiem
Atceroties pirmās divas trešdaļas, MVD ir jāņem, bet RD laikam pārtraukumā skatijās studiju un klausija uz vārda visu ko tur teica....
Slēpts komentārs: andromons2
Slēpts komentārs: masi-i-ik

  -1 [+] [-]

, 2010-03-19 20:47, pirms 15 gadiem
Nekas, mēs tāpat vinnēsim sērijā 4:2
Slēpts komentārs: Yozz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Jūlis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: siikais62
Slēpts komentārs: strikers
Slēpts komentārs: gattiss

  -3 [+] [-]

, 2010-03-19 20:48, pirms 15 gadiem
Šuplers apspēlēja Znaroku tikai pēc 2 periodiem, Un trešajā periodā kā mazo paņēma priekšā!

  -3 [+] [-]

, 2010-03-19 20:48, pirms 15 gadiem
TIkai nesāksim,lūdzu,dirs* un meklēt vainīgos.Varbūt pat ir labi,ka tāds zaudējums,Šuplers nodos uguņus un Mēs turpināsim cīņu!!!!

PAR DINAMO!!!

  -4 [+] [-]

, 2010-03-19 20:48, pirms 15 gadiem
Tieši tā, citi te runā it kā jau sēriju būtu zaudējuši.
Tā bija tikai 1. spēle, protams, būtu patīkami izcīnīt uzvaru, bet tas nav zaudējums.
Ja sportā pēc katra zaudējuma neticētu vairs nekam labam, tad jau nav jēga nemaz uzsākt.

  -3 [+] [-]

, 2010-03-19 20:48, pirms 15 gadiem
Mentiem uzsmaidīja veiksme,Znaroka aunu bars jau nav nēkādi meistari,vienkarsi veiksme un mūsējo apjukums---cerēsim ka veiksies turpmāk!!!!
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: gattiss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: saule5
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: MrCaponeLV
Slēpts komentārs: Domu_Lasītājs
Slēpts komentārs: Poox
Slēpts komentārs: neputns

  -2 [+] [-]

, 2010-03-19 20:50, pirms 15 gadiem
Spēle jau bija laba! Nelaimīga apstākļu sakritība 3 ar pus minūtēs 4 ripas! Atcerēsimies kāda aizsardzība mūsējiem bija pret SKA! Spēlēsim labu, kvalitatīvu hokeju, šitos klaunus varam paņemt priekšā! Rīt būs uzvara!
Slēpts komentārs: kasparello99
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-03-19 20:50, pirms 15 gadiem
bla bla bla..2 bobenes iekrita..speele aizgaaja Znaroka,..vish taa bij ieplaanojis..uzpuusts uuusains urljiks...da taapat kaa Latvijas izlasei MVD nav speeles..cuucenju machi...rezultaats seetrijaa Dinamo -MVD buus 4:2..pat 4:1,,,

  -3 [+] [-]

, 2010-03-19 20:50, pirms 15 gadiem
Tad, kad ielaidām 4. vārtus es teicu, ka mūsējie ir plukatas. Tagad emocijas nosēdušās un varu teikt, ka nepaveicās un piekrītu Biseniekam par to, ka tā bija mūsu neveiksmju un sakritību virkne. Tikai man ir tādas bažas, ka ar šo pašu ir zaudēta arī sērija... labā spēlē zaudēt ar 1:4, turklāt zaudēt, kad esi vadībā ar 1:0 turpat visu spēli un ielaist 4 vārtus 3 ar pusi minūtēs... nezinu... nezinu...

     [+] [-]

, 2010-03-19 20:50, pirms 15 gadiem
Jaa jaa, Krokodil. Tiesi ta ari varetu teikt, ka tik ne ari. Kaa Minskai iet PO? Aa pareiz, vini tak neiekluva.

  -2 [+] [-]

, 2010-03-19 20:50, pirms 15 gadiem
vot i bija! Znaroks jau pa mūsējam spēlē. pimās trešadaļas neko un tad pēdējā pieliek spēlei punktu. iemidzināja. BEt man gan negribētos teikt, ka slikta spēle, vienkārši zuda koncentrācija... nu nekas, cerams, ka mūsu puiši no kļūdām mācās - būs mācība un vairs neko šitādu neatkārtos!
+ patika Sotnieks, Galviņš, Ješka, Meija, Miķelis, Ņiživijs. Pruseks tīri labi nospēlēja, diezgan daudz vilka. vienīgi vienus(trešos?!) gan viņš dikti nesmuki ielaida gar kāju

viss labi, TURĀS!
Slēpts komentārs: HetyHika

  -4 [+] [-]

, 2010-03-19 20:51, pirms 15 gadiem
ne nu tie varti vnk wtf, ne no kaa itkaa. Mes bijam vairak pelnijushi vinnet. Es shito random nesaprotu, ka vinjiem tie goli ta veesi lidoja ieksha peeksnji.

  -4 [+] [-]

, 2010-03-19 20:51, pirms 15 gadiem
Skaritība, veiksme, bet uz laukuma uzvar stiprākais, neviens neatcerēsies pirmos divus periodus, atcerēsies pēdējo, kurš vienkārši MVD izpildījumā bija spīdošs, ko tur daudz, aizsardzību izstaigāja kā caurstaigājamu sētu, labi, ka bija tikai 4:1, jo varēja būt vairāk.

  -2 [+] [-]

, 2010-03-19 20:51, pirms 15 gadiem
HetyHika rakstīja: viennozīmīgi totalizators
lol

  -4 [+] [-]

, 2010-03-19 20:51, pirms 15 gadiem
Znarok: "100:100 bļadj"

  -4 [+] [-]

, 2010-03-19 20:52, pirms 15 gadiem
būs ziepes...
Slēpts komentārs: GoldAk

  -3 [+] [-]

, 2010-03-19 20:52, pirms 15 gadiem
ļoti veselīga mācību stunda. trešajā periodā neviena reāla momenta un piecās minūtēs viss tika sakārtots. sveiciens tiem, kuri jau prātoja - pret ko mums būs jāspēlē konferences finālā. vēl vajadzēs pakapāt, lai rastos pamats domāt, ka varam tikt tālāk. gaidu rītdienu un citu spēli no RD puses. MVD ir ņemams pretinieks.

  -3 [+] [-]

, 2010-03-19 20:52, pirms 15 gadiem
Spēles sākums bija tāds "pelēks", nekā intersanta, viss lēni, to norādīja arī sitienu skaits pret vārtiem. Prieks ka pirmos 2 periodus bijām vadībā, bet 3 periodā, pēc neveiksmīgiem vārtiem tikām izsisti no sliedēm un atgriezties diemžēl nevarējām. Cerams, ka puiši rīt parādīs, ko māk un atbrauks mājas ar 1 uzvaru kabatā.

  -2 [+] [-]

, 2010-03-19 20:52, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Skaritība, veiksme, bet uz laukuma uzvar stiprākais, neviens neatcerēsies pirmos divus periodus, atcerēsies pēdējo, kurš vienkārši MVD izpildījumā bija spīdošs, ko tur daudz, aizsardzību izstaigāja kā caurstaigājamu sētu, labi, ka bija tikai 4:1, jo varēja būt vairāk.
labi nomierinies. Pasties otrajā vārtu zaudējuma tās krievs gandrīz iemeta (es saku "iemeta") Prusekam cimdā to ripu. Un tālāk viss vēl būtu bijis glābjams
P.S.
Vienīgi Šuplers varēja paņemt minūti pēc 2 vārtiem
Slēpts komentārs: DinamoFans
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: ex-clusive9
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-03-19 20:53, pirms 15 gadiem
Sadusmosimies par šodienas zaudējumu un rīt būs uzvara

  -3 [+] [-]

, 2010-03-19 20:53, pirms 15 gadiem
Njā. Divi labi periodi. Eh, ja būtu kaut vienu no tām daudzajām iespējām izmantojuši, kuras bija 2. periodā. Tiesa arī Pruseks vismaz vienu savu ripu ielaida. 4ā toč uz viņa sirdsapziņas. Tiesa, kā minimums vienu arī izvilka.

Labi šitā spēle ir jāaizmirst. Galvenais lai čaļi nenokar degunus. RĪT JĀUZVAR!

  -3 [+] [-]

, 2010-03-19 20:53, pirms 15 gadiem
Znaroka teksts pēc 2. perioda: "Ka vilkšu pa muguru, bortā nah*j, ja zaudēsiet!"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-03-19 20:54, pirms 15 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: labi nomierinies. Pasties otrajā vārtu zaudējuma tās krievs gandrīz iemeta (es saku "iemeta") Prusekam cimdā to ripu. Un tālāk viss vēl būtu bijis glābjams
P.S.
Vienīgi Šuplers varēja paņemt minūti pēc 2 vārtiem
Veicas stiprākajam! Ko tur daudz!

     [+] [-]

, 2010-03-19 20:54, pirms 15 gadiem
Ai, Bus jau lābi!

  -4 [+] [-]

, 2010-03-19 20:54, pirms 15 gadiem
nevajag nolikt treneri,ne vins kludas un neatbloke savus speletajus. te jau Ozo lideris vienmer kas vada komandu vai ne?

  -3 [+] [-]

, 2010-03-19 20:54, pirms 15 gadiem
Ar Masaļski vārtos šo spēli nezaudētu. Vispār sāpīgs zaudējums ,jo šitie bija jāuzvar sērijā 4:0 . Skatoties spēli viņu komandā varu izcelt tikai četrus spēlētājus Gārnetu ,Štrbaku, Novāku un Elisonu. Ļoti viduvēja komanda līdzīga Spartakam tādai negribās zaudēt ,SKA tomēr bija klasi augstāka komanda , ja es būtu neitrāls fans nez vai šo spēli līdz galam noskatītos diezgan neintresanta.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-19 20:54, pirms 15 gadiem
Jāsaka ka Pruskes varēja nospēlēt krietni labāk, ceturtie totāla viņa kļūda trešie ar varēja nospēlēt veiksmīgāk... Nedrīkst atsits priekša ripu!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-19 20:54, pirms 15 gadiem
Nav ko ņemties un raudāt,mūsējie šosezon jau sasnieguši maximimu pārvarot pirmo kārtu,ceru ka mūsējie saņemsies un liks vēl Znarokam ūsas pakasīt un ģērbtuvēs izklāstīt MVD spēlētājiem savu vārdu krātuvi!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-03-19 20:55, pirms 15 gadiem
Tudiš - pīp! Bortā *ahuj ! ';

  +2 [+] [-]

, 2010-03-19 20:56, pirms 15 gadiem
Nu mums nepaveicās un.. tagad nodir*am Šupleru! nekas vēl nav beidzies tagad tik sākas un nevajag te meklēt vainīgos!!

  -2 [+] [-]

, 2010-03-19 20:56, pirms 15 gadiem
MVD ar mūsējiem rotaļājās,kad vajag vienmēr var pielikt. Jācer ka ar četrām spēlēm vis nebeigsies.

  -2 [+] [-]

, 2010-03-19 20:56, pirms 15 gadiem
3 perīoda sakūms būtu labāks būtu notiekti savādāks rezultāts
nekas tikai pirmā spēle
ko padarīsi tagad uzvarēja MVD varbūt rīt mēs un vel varēs pricāties
CERAMS

  +1 [+] [-]

, 2010-03-19 20:56, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Jāsaka ka Pruskes varēja nospēlēt krietni labāk, ceturtie totāla viņa kļūda trešie ar varēja nospēlēt veiksmīgāk... Nedrīkst atsits priekša ripu!
Aha, viņa kļūda, ka spēlētājs viens izslido priekšā vārtiem. Visa komanda nospēlēja slikti trešo periodu sākumu. Bet labi nospēlēja pirmās 2 trešdaļas. Gan jau rītdien būs labāk, saņēmās džeki! Jūs to varat. Kamēr būs sarkanbalt sarkanie mēs būsim ar jums, mēs ticēsim un zināsim, ka jūs varēsiet! Ar uzvaru!

  +4 [+] [-]

, 2010-03-19 20:56, pirms 15 gadiem
sākas atkal "īstā fanošama"! kā uzvar - zelta gabali. kā zaudē - galīgas nejēgas. bāc, nu ir gan .. kādam vienmēr jāzaudē, šodien tie bija mūsējie .. nedomāju, ka spēlējām slikti, tik 3per. sākums neizdevās kā vēleetos .. žēl, ka netika realizēti momenti, kas mums tika doti, bet labi, ka vsp tādi kā momenti ir. rīt jauna diena, jauna spēle, spēle sāksies ar 0 : 0. Mēs ticam un ticēsim jums!

  -1 [+] [-]

, 2010-03-19 20:57, pirms 15 gadiem
neputns rakstīja: ja skatamies uz šo spēli kā Znaroka un Šuplera dueli, tad šodien varētu teikt, ka nevis Znaroks uzvarēja, bet Šuplers zaudēja...
Znaroks Juli noteikti neapspeleja sini spele,Mvd gan apspeleja,bet treneru dueli Znarokam nebija nekadi varianti!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-03-19 20:57, pirms 15 gadiem
1 uzvaru mums vajag atvest uz Rīgu, lai nav mums deficīts savādāk varam arī neizturēt.
šodien neveicās tiesneši un melnās 4 min

     [+] [-]

, 2010-03-19 20:57, pirms 15 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: labi nomierinies. Pasties otrajā vārtu zaudējuma tās krievs gandrīz iemeta (es saku "iemeta") Prusekam cimdā to ripu. Un tālāk viss vēl būtu bijis glābjams
P.S.
Vienīgi Šuplers varēja paņemt minūti pēc 2 vārtiem
vot es tieši par to pašu pēc otrā vārtu guvuma nodomāju... neesmu nekāds te profesionālais trenneris, bet man liekas, ka vajadzēja paņemt pārtraukumu pēc diviem zaudētiem vārtiem un spēles vadības izlaišanas tik īsā laikā. redzēsim, kā mūsējie spēlēs rīt. ceru uz saturīgākiem perioda sākumiem.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-19 20:57, pirms 15 gadiem
Nu dabūjām pērienu - pamatīgu!!!
Cerams, ka Šuplers atradīs īstos vārdus un viss būs kārtībā. Oļegs mums ir pa spēkam!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: rolis19

     [+] [-]

, 2010-03-19 20:58, pirms 15 gadiem
Piedodiet, bet jūs tiešām galīgi "mīksti" esat Vispār man smiekli nāk, kā visi cepās pie pirmās neveiksmes, domājāt tagad visus ņemsim bez zaudējumiem līdz tam nolādētajam kausam? Šaubos..

     [+] [-]

, 2010-03-19 20:58, pirms 15 gadiem
Oļegs nav peramais zēns!!! Ceru, ka mūsējie arī!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-19 20:58, pirms 15 gadiem
Jus domajat, ka Spartaks ari tagad ir nolaidis rokas, kaa liela dala sito te musu faninju? Tomer man patik Rziga, vins noteikti rit uzvares, tapat ka Dinamo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-03-19 20:59, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Jāsaka ka Pruskes varēja nospēlēt krietni labāk, ceturtie totāla viņa kļūda trešie ar varēja nospēlēt veiksmīgāk... Nedrīkst atsits priekša ripu!
Otros viņš atsita pretiniekam uz nūjas,trešos guva apslidojot vārtus,kas skaitās rupja vārtsarga kļūda ,ceturtos pat negribas pieminēt.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-19 20:59, pirms 15 gadiem
Vienkārši mūsējos 2 periodus iemidzināja un trešajā sapēra
Nu nekas.. Nākāmās 4 spēles mūsējas

  -3 [+] [-]

, 2010-03-19 20:59, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Pastāsti man lūdzu, kas Petrovickim sasita seju un kā varētu iegrozīties spēle, ja tiesneši būtu objektīvi un iedoti 2+2. Bet tev jau ka tik kaut ko negatīvu iesmirdēt...
Ko tu piesienies, tu nekad neuzzināsi kā iegrozītos spēle, tiesnešiem vienmēr taisnība, arī tad kad nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-03-19 21:00, pirms 15 gadiem
sportistite rakstīja: Nu mums nepaveicās un.. tagad nodir*am Šupleru! nekas vēl nav beidzies tagad tik sākas un nevajag te meklēt vainīgos!!
Tieshi otraadi jaameklee vainiigie,savaadaak nezinaas kur tad taa vaina bija,kapeec zaudeejaam!Vienmeer un visur jaameklee vainiigie un jaasoda vinji!Tam taa jaabuut!

  +2 [+] [-]

, 2010-03-19 21:00, pirms 15 gadiem
Smukais Saimons Bruņinieks rakstīja: Oļegs - treneris.

Šuplers - lupata.
Nevajag runāt stulbības.1.un 2.per.bija ok,bet 3.per.nesanāca.TAS VISS IR LABOJAMS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-03-19 21:00, pirms 15 gadiem
FanīTe* rakstīja: sākas atkal "īstā fanošama"! kā uzvar - zelta gabali. kā zaudē - galīgas nejēgas.
Neķer kreņķi! Klubukrēsla sportisti, treneri un experti bijuši vienmēr!

  -2 [+] [-]

, 2010-03-19 21:00, pirms 15 gadiem
vetal7 rakstīja: jaa vinneetu teiktu ka laabi , un zaudeejaa sakaat kaa arii labi
nu nejau taada lupata kaa tu var kaut ko kritizēt

  -3 [+] [-]

, 2010-03-19 21:00, pirms 15 gadiem
6 speles un Dinamo iet talak, pizgec. Taa luuk, pieminiet manus vardus.

     [+] [-]

, 2010-03-19 21:01, pirms 15 gadiem
Nu tagat var loti izteikties tas ka nav Masalska labi Pruseks ielaida 4 bankas nu labi ieliekam nakamaja spele vartos Edzhu bet tagat Prusekam jastav kaut vai plisti !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-19 21:01, pirms 15 gadiem
zheel, bet labi 2 periodi, kas priecē PAR Dinamo uzvarām!

  -1 [+] [-]

, 2010-03-19 21:01, pirms 15 gadiem
Viena atziņa- Kr.Rēdlihs pie pirmā gola nospēlēja kā meitene deju placī. Nav pirmā gola, nav iemetiena centrā utt. Viena epizode iztirsa visu spēli. Patreiz vājākais aizsargs RD- Sotnieks viņu no tūdiem aiz ausīm velk!

     [+] [-]

, 2010-03-19 21:01, pirms 15 gadiem
Nosaukums spēles scenārijam precīzi atbilstošs. MVD patiesībā spēlēja kā veca sēta. Darbiņš Dienamiešiem bija jāpadara jau otrajā periodā. kaut ko man šķiet, ka te būs 7 spēļu scenārijs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-19 21:02, pirms 15 gadiem
Stripainie varbut nav vainigi pie zaudejuma, bet luzumu speles gaita panaca gan.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-03-19 21:02, pirms 15 gadiem
Smukais Saimons Bruņinieks rakstīja: Pa smuko Jūli Oļegs izģērba tā, ka tas pat nepamanija.

Ka tādam klaunam kā Šuplers vēl var piedāvāt līgumu uz nākamo sezonu? Skaidri redzams, ka viņš ir pēdējais, kas pielika roku pie Dinamo panākumiem.
Dinamo ir labāki par MVD, vienīgais treneris un vārtsargs viņiem labāks.

  +5 [+] [-]

, 2010-03-19 21:02, pirms 15 gadiem
cik diametrāli pretēji komentāri ,nešaubos ka starp šiem nolicējiem ir tādi, kas vēl pirms neilga laika nežēloja komplimentus ,nožēlojami

     [+] [-]

, 2010-03-19 21:03, pirms 15 gadiem
gattiss rakstīja: Juli, Tu maldies. Ne jau del meistaribas iemeta vini tik daudz. Musejie zaudeja nevis MVD uzvareja.
Nu es ceru ka ta ir, jo nu pirmos divus periodus milici izskatijas tiesam diezgan nevarigi. Tapec ari nedaudz rada bazas tas ka sie sanemas uz tresa perioda sakumu. Vainu ta bija nejausiba, vai nu ...........

  +1 [+] [-]

, 2010-03-19 21:03, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: da vispār nah** traģēdiju taisīt- pirmā spēle zaudēta, un? Vēl rīt spēle- ja rīt vinnējam, tad divas mājās... un tās mēs varam vinnēt. Ja zaudējam arī rīt- tas pats. Sērija ir gara, no 0-1 dah*** komandas ir atspēlējušās, no 0-2 arī... no 0-3 gan grūti, bet arī.... kamēr Latvijā būs hokejs, mēs atbalstīsim hokejistus!!!!!!!!
traģēdijas vispār nekādas nav, vienīgi žēl, ka tā palaidāmies trešā perioda sākuma (un tā nav pirmā reize, kad līdz galam nenokoncentrējamies perioda sākumā). zaudēta cīņa nenozīmē zaudētu kauju, galvenais turētie pie savas spēles, jo ar to mēs varam tālu tikt.

     [+] [-]

, 2010-03-19 21:03, pirms 15 gadiem
mikjelsons rakstīja: Komentētāji un studijas čaļi jau nolika MVD bet spēle ildst 60 min, lai rīt izdodas uzvarēt
Jā, īpaši par to ka mūsējiem ar MVD garlaicīgi spēlēt. Arī pēc spēles Ernsteits runāja līdzīgi kā Krievijas eksperti pēc SKA pirmā kāsiena pret RD tipa RD pavecās.

     [+] [-]

, 2010-03-19 21:04, pirms 15 gadiem
Ko lai saka lidzigi ka bija SKA otraja perioda metam metam metam bet negaja iekshaa nu taa jau tikai viena spele ritdiena bus pavisam cita
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-19 21:05, pirms 15 gadiem
Znaroks sāka sist kādu pēc 2/3

     [+] [-]

, 2010-03-19 21:06, pirms 15 gadiem
Hvatit pi*detj, zavtra opjatj budem igratj v hokej, b*ja!
Vsjo budet zaj*bisj, na*ui!

  +3 [+] [-]

, 2010-03-19 21:06, pirms 15 gadiem
Masalskis nebija vainigs, vins ka parasti bij aizgajis pec ripas, bet tas krievs kur nevajag izleca un Edza skreja glabt.

     [+] [-]

, 2010-03-19 21:06, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: play-off nav pieņemts aizbildināties ar tiesnešiem, savainojumiem, nogurumu u.t.t. Play-off vai nu tu vinnē vai arī nē... tas ir viss, kam ir nozīme. Masaļskim daļa vainas ir paša, ka viņš guva to savainojumu (varbūt pat visa). Neviens viņu nenosoda, bet kā ir tā ir, Domāju, ka pats vins arī tagad labprāt spēlētu... Pruseks pabeidza Masaļska iesākto un man ir pārlieciba, ka ne jau nu vina del šī sērija arī mums beigsies nelabvēlīgi...
Es nenosodu Pruseku vai Masalski izlasi kartigi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-19 21:06, pirms 15 gadiem
Smukais Saimons Bruņinieks rakstīja: Skaidrs, ka labāki. Tikai treneris mums ir totāla nejēga. Ozo jāuzņemās līdera loma, kā pret SKA.
Smuko par treneri!

     [+] [-]

, 2010-03-19 21:06, pirms 15 gadiem
elementāri...iemidzināja un pāris kļūdas,rezultāts gatavs....Galvenais,lai džeki saņemas un būsssss labiiiiii....

     [+] [-]

, 2010-03-19 21:07, pirms 15 gadiem
hooligan23 rakstīja: cik diametrāli pretēji komentāri ,nešaubos ka starp šiem nolicējiem ir tādi, kas vēl pirms neilga laika nežēloja komplimentus ,nožēlojami
100%piekrītu. tas jau sāk palikt diezgan pretīgi. Un atkal aiziet komandas,Trenera un vārtsarga nodir*ana. Laikam tagad domā, ka mēs visus mērcēsim bez zaudējumiem un sausā. Tādi ir tie LABĀKIE FANI PASAULĒ,smiekli nāk. Manšķiet,SKA pat tā nenolika,kad viņi zaudēja mums un izkrita, kā tagad EKSPERTI Dinamo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-03-19 21:07, pirms 15 gadiem
dinamo ir malači vai kā pabieks šo turnīru ka neka ir pārspēta iepriekšējā sezona

  -4 [+] [-]

, 2010-03-19 21:08, pirms 15 gadiem
Manupraat, neskataamaakaa un suudiigaakaa speele shosezon! 3.treshdalja - pilniigs auts! Jaacer, ka komanda spees sanjemties uz Riitdienas machu!
Jo MVD ne tuvu neizskataas kaa neuzvarama komanda... es pat teiktu, ka diez gan "pavaaji" izskataas, neskatoties uz rezultaatu!
Slēpts komentārs: Ontario

     [+] [-]

, 2010-03-19 21:09, pirms 15 gadiem
100% nemama komanda nedomaju ka Znarokam spele plana bija dot mums iniciativu 1 un 2 per un tad treshaja sasist 4 golus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-19 21:09, pirms 15 gadiem
šitā spēle jaaizmirst...jaagatavojas rītdienai gan jau buus labaak
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-19 21:09, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: ok, es par tevi neko... bet daudzi dir* mums uz Pruseku un nez vai to vajadzetu darīt... es teiktu, ka varb;ut tikai 4 ripa bija tīri Pruseka, bet a) ja kome iemet tikai 1 golu un b) ja kome aizsardzībā spēlē kā 3. periodā = kome nav pelnījusi uzvaru!!!

Es esmu liela alus daudzuma iespaidaa, tapec mani var isti veraa nenemt... un rita ar es tads busu... un cerams ari majas spelees!!!
lielasi alus iepaids šādās spēles laikam ir neizbēgams (:
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-19 21:10, pirms 15 gadiem
man vienalga, seewrijaa ar 4:1 uzvareesim un 1 un 2dien es buusu areenaa un atbalstiisu savu komandu! mees esam un buusim tie labaakie!

  +3 [+] [-]

, 2010-03-19 21:10, pirms 15 gadiem
Sabojāts vakars
Salīdzināt ar spēlēm pret SKA nav ko, blāvs, neinteresants hokejs abu komandu izpildījumā, daudz kļūdu, paviršību vidus zonā un par daudz neuzmanību savā zonā.
Protams, viena no vairākām spēlēm zaudēta nav nekas traks, bet ar tādu vāju spēli kā šodien sēriju beigsim ātrāk nekā cerējām.

     [+] [-]

, 2010-03-19 21:10, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: tik traki jau nebija, visi pirmās sezonas trešdaļas mači gandrīz bija nebaudāmi...
Iesaakums.... bet tas jau aizmirsies No otraas sezonas puses - suudiigaakais, manupraat! Katraa zinjaa neskataamaakais - noteikti! Bet galvenais jau nav skataamiiba, galvenais ir rezultaats
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-03-19 21:12, pirms 15 gadiem
Tas jau bija paredzams. Šupleram jau pēc pirmās kārtas piedāvā jaunu līgumu, citi tāpat jau jūtas kā kausu izcīnijuši . Neko vairāk mēs no viņiem nesagaidīsim . Žēl to kas cīnījās par biļetēm, lai tiktu uz mājas spēlēm, bet diemžēl tā ir mūsu Dinamo spēlētāju psiholoģija, kuru diemžēl ir radijuši pašī Dinamo priekšnieki . Viņi nav gatavi pārpildīt plānu . Diemžēl !!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-03-19 21:12, pirms 15 gadiem
vetal7 rakstīja: ienemt 3. vietu reg. sezona ar haljavu nevar!!!
Taču neņem galvā, cilvēks no tvaiku ielas izbēdzis.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-19 21:12, pirms 15 gadiem
Smukais Saimons Bruņinieks - Tik liels profāns, kā tu, nav redzēts. Ej, uzliec, labāk kādu puzli, uzēd uz kreņķiem mannā putriņu un ej čučēt, pirmdien, bērnudārzā, varēsi spēlēt bruņiniekus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-19 21:14, pirms 15 gadiem
Joprojam nav saprotms kaa var novertet komandas sniegumu pec PO pirmas kartas!!!!!!!! Talak ko, viss jau izdarits???

  +1 [+] [-]

, 2010-03-19 21:14, pirms 15 gadiem
Nu vispār tomēr zināms lūzuma moments bija,kad tiesneši neatstāja miličus trijatā...Bet katrā ziņā pavirši nospēlējām trešās trešdaļas sākumu.Nu,ko rīt būs jauna diena!

  +7 [+] [-]

, 2010-03-19 21:15, pirms 15 gadiem
ak kungs, nu ko var ņemties... tak te lielākā daļa jau čīkst tā, ka varētu padomāt, ka rīt uz kārtuvēm. tikai pirmā spēle. TIEM, KAS NEZIN - OTRĀ KĀRTA IR LĪDZ Č-E-T-R-Ā-M UZVARĀM!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-03-19 21:16, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Ir pusfināla spēles un uzvar stiprākās komandas, paskatieties uz šodiendienas skaitiem . >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Ko tu ar to gribēji pateikt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-03-19 21:16, pirms 15 gadiem
Spēles rezultāts likumsakarīgs bet cerības pēc 2 trešdaļām bija neko sliktu par RD nevar teikt var tik uzslavēt MVD atgūties un vēl nokārtot visu

  -1 [+] [-]

, 2010-03-19 21:17, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Ko tu ar to gribēji pateikt?
tev laiks iet čučēt un beigt krāt mīnusus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-03-19 21:18, pirms 15 gadiem
No letarģiskā miega tā arī nepamodamies,bet principā MVD dažās trešā perioda minūtēs atgādināja ,kāpēc viņi rietumos bija otrie.Mūsējie pēc diviem periodiem bija to jau piemirsuši.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-19 21:19, pirms 15 gadiem
Tarakāni spējot pārdzīvot pat kodolziemu; lai Rīgas Dinamo ir kā žurkas, kas pārdzīvo kodolziemu gaidāmajās spēlēs! Vēl ir šanses, vēl nav iemesla nokārt snuķus, vēl ir iespēja, nepieciešama veiksme un izturība!
Viss būs kārtībā, ja arī kļūdos, sezonas beigas ir lieliskas..

  +1 [+] [-]

, 2010-03-19 21:19, pirms 15 gadiem
Nu pirmā spele tikai, viss bus labi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-03-19 21:22, pirms 15 gadiem
Rīt obligāti jāņem, jo ja atgriezīsimies pie rezultāta 2:2 Balašinā, tas var nederēt.

     [+] [-]

, 2010-03-19 21:23, pirms 15 gadiem
kāds tur vēl vājuma mirklis

  -2 [+] [-]

, 2010-03-19 21:23, pirms 15 gadiem
šī kolxoza cienīga tiesašana sāk besīt,stulbeni

ar Pruseku laimes nebūs

     [+] [-]

, 2010-03-19 21:23, pirms 15 gadiem
Nu ko var atkal tiesnešiem piekasīties?
Jāspēlē tā, lai tiesāšana neko neietekmētu. Pie zaudējuma RD paši vien vainīgi. SAŅEMAMIES!!!

     [+] [-]

, 2010-03-19 21:24, pirms 15 gadiem
stulbs bazars!!! ka treneris var but vainigs,ka komanda ielaiz 4 vartus 3 minutes? Latviesu mentalitate,vienmer citi vainigi,sviests...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-19 21:25, pirms 15 gadiem
tajā brīdī kaut kas kosmosā notika. zvaigžņu stāvoklis uz 5 min bija izkārtojies pilnīgi mums nelabvēlīgā stāvoklī

  -3 [+] [-]

, 2010-03-19 21:26, pirms 15 gadiem
Pirms spēles patiesi raizējos, ka Pruseks neizturēs spriedzi un diemzēl tā arī notika. Viņš nolūza...

     [+] [-]

, 2010-03-19 21:26, pirms 15 gadiem
Labas 2 trešdaļas, izp-stas 6 minūtes. miličiem tur gan vairākkārt arī paveicās, tik acīmredzamu mūsējo kļūdu nebija, varbūt vienīgi pāris epizodēs koncentrēšanās trūkums gan. kopsummā ņemot, šovakar sportiskā veiksme nebija Dinamo pusē, galvenokārt jau 3.p. sākumā... Neatceros, kad mūsējie 6 min (principā pat mazāk) ielaiduši 4 vārtus...
Bet nu ko tur vairs par pagātni, jādomā par nākotni, un ceru, ka arī veiksme mūsu pusē būs!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-19 21:26, pirms 15 gadiem
Spēli zaudējām tāpēc ka Ņiživijs iznieko vairākumus tad kad no desmit reizēm viņam izdodas skaisti izspēlēt mēs esam sajūsmā pārējās deviņas ir katastrofa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-03-19 21:27, pirms 15 gadiem
Riebjas man tā jūsu vāvuļošana . Nav mūsējie gatavi kaut ko vairāk izcīnīt , jo visi jau gozējas slavas saulītē pēc SKA .

  +2 [+] [-]

, 2010-03-19 21:28, pirms 15 gadiem
vispār, tiesneši ir pelnījuši pa ļocku, pareizi jau komentētāji teica - viņi ir četri un neviens neko "neredz". okej, tur pie apmalēm spēka paņēmieni uz robežas, bet nu šitā ņemt un iekrāmēt, piekam, tiesneša priekšā.. nu nezinu, varbūt vajadzētu ieviest tādu lietu, kā redzes pārbaudi tiesnešiem, jeb tiesneši ar pavadošo suni... ir par ko padomāt

  -2 [+] [-]

, 2010-03-19 21:28, pirms 15 gadiem
mrPO rakstīja: tajā brīdī kaut kas kosmosā notika. zvaigžņu stāvoklis uz 5 min bija izkārtojies pilnīgi mums nelabvēlīgā stāvoklī
Metienu attiecība pa visu periodu bija 8:1, MVD visu laiku raustīja RD aizsardzību, tās nebija tikai 5 minūtes!

  -1 [+] [-]

, 2010-03-19 21:29, pirms 15 gadiem
ar tadu tresdalu serija beigsies pēc 4 sp;el;em.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-19 21:32, pirms 15 gadiem
Worst Case Ontario rakstīja: Interesant vai šitie stulbie DR fani pēc katra zaudējuma vainos tiesnešus. 4 reizes pēc kārtas mēs zaudēsim, nāksies izdomāt kko citu, ne tikai tiesnešu vainu
Pilnīgi piekrītu, tas jau paliek smieklīgi.

     [+] [-]

, 2010-03-19 21:32, pirms 15 gadiem
Krokodil...manupraat tu esi taa ne visai izgliitotaa tumshmate ar krievijas karogu kjepaas Dinaamo speelee ar Minsku

     [+] [-]

, 2010-03-19 21:32, pirms 15 gadiem
Smacee nost rakstīja: Krokodil...manupraat tu esi taa ne visai izgliitotaa tumshmate ar krievijas karogu kjepaas Dinaamo speelee ar Minsku
Tā biju es.

  +8 [+] [-]

, 2010-03-19 21:33, pirms 15 gadiem
Smejos tagad par tiem, kuri kkādā veidā noliek Šupleru, Pruseku vai vēl kādu citu!
Kad viņi izvilks šo sēriju līdz uzvarai, atkal visiem būs lielā mīlestība pret viņiem. un tie gudrīši, kuri raksta, ka Pruseks varēja to un šo ar tām ripām darīt... KĀ JŪS TO ZINAT?? Jūs bijāt laukumā un to redzējāt? skatīties pa TV viens, bet uz laukuma kkas galīgi cits!

VISU CIEŅU PUIŠIEM, par pirmajiem periodiem.. lai rīt veiksme ir ar viņiem!
Slēpts komentārs: KrisiX

  +3 [+] [-]

, 2010-03-19 21:34, pirms 15 gadiem
Worst Case Ontario rakstīja: Interesant vai šitie stulbie DR fani pēc katra zaudējuma vainos tiesnešus. 4 reizes pēc kārtas mēs zaudēsim, nāksies izdomāt kko citu, ne tikai tiesnešu vainu
izlasi kārtīgi, neiet runa par to, ka tiesneši vainīgi mūsu zaudējumā, bet par to, ka neiedod noraidījumu tur ,kur tam 100% bija jābūt!

  +3 [+] [-]

, 2010-03-19 21:35, pirms 15 gadiem
īpatnis rakstīja: Jā. Šodien nekas nebija labi - ne tiesneš, ne vārtsargs, ne treneri,... Nekas.
nespried par citiem pēc sevis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-03-19 21:36, pirms 15 gadiem
1xtc42 rakstīja: Nu ko var atkal tiesnešiem piekasīties?
Jāspēlē tā, lai tiesāšana neko neietekmētu. Pie zaudējuma RD paši vien vainīgi. SAŅEMAMIES!!!
ko tu muldi? Kā mēs varam paspēlēt,ja mums pārsit feisu,ka asinis šķīst,bet neiedod pat 2min un nākamjā mazākajākā ķeksēšanas brīdi ,mēs tiekam noraidīti. Pasaki, kā tas var neietekmēt spēles gaitu?

  +5 [+] [-]

, 2010-03-19 21:37, pirms 15 gadiem
Dav bļaujat un noliekat gan spēlētājus gan Šupleru,tad kapēc pēc SKA sasišanas to nedarījāt?????

  -1 [+] [-]

, 2010-03-19 21:38, pirms 15 gadiem
Jā. Šodien nekas nebija labi - ne tiesneš, ne vārtsargs, ne treneri,... Nekas. Pat krēsls tv priekšā ne tāds, un ierastais alus bundžā paskābs. Nu galīgā pakaļā!

  -2 [+] [-]

, 2010-03-19 21:38, pirms 15 gadiem
Smacee nost rakstīja: Krokodil...manupraat tu esi taa ne visai izgliitotaa tumshmate ar krievijas karogu kjepaas Dinaamo speelee ar Minsku
Speciāli tev, vārdu-Krievija, raksta ar lielo burtu!

  -1 [+] [-]

, 2010-03-19 21:39, pirms 15 gadiem
Worst Case Ontario rakstīja: Interesant vai šitie stulbie DR fani pēc katra zaudējuma vainos tiesnešus. 4 reizes pēc kārtas mēs zaudēsim, nāksies izdomāt kko citu, ne tikai tiesnešu vainu
a mošk nākamreiz pats paskaties spēli un palasi hokeja noteikumus?

  -1 [+] [-]

, 2010-03-19 21:39, pirms 15 gadiem
Ivar, cik samaksāji par reklāmu???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-03-19 21:40, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: nespried par citiem pēc sevis
Par sarkasmu esi dzirdējis?

  -1 [+] [-]

, 2010-03-19 21:41, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Speciāli tev, vārdu-Krievija, raksta ar lielo burtu!

  +3 [+] [-]

, 2010-03-19 21:43, pirms 15 gadiem
Uzskatu, ka laba spēle tieši saistībā ar nākamajām spēlēm! Domājams , ka šādas kļūdas nebūs katrā spēlē un tā būs laba mācība turpmāk!
Mūsējie tomēr izskatijās kopumā labāk! Domājams
rīt jābūt uzvarai! Un tad arī viss notiks pēc mūsu plāna!!!!
Galvenais ka neizskatijās bezcerīgi! Jo būīsim godīgi rezūltāts neataino spēli uz laukuma kopumā! Veiksmi turpmakajās spēlēs!

  +3 [+] [-]

, 2010-03-19 21:45, pirms 15 gadiem
Zaudējām un tagad jāatspēlējas.
Sērijā tikai - 0:1. Ir jāspēlē, rīt jauna spēle.
Viss tikai sākas, viss turpinās!

     [+] [-]

, 2010-03-19 21:45, pirms 15 gadiem
kivi rakstīja: Uzskatu, ka laba spēle tieši saistībā ar nākamajām spēlēm! Domājams , ka šādas kļūdas nebūs katrā spēlē un tā būs laba mācība turpmāk!
Mūsējie tomēr izskatijās kopumā labāk! Domājams
rīt jābūt uzvarai! Un tad arī viss notiks pēc mūsu plāna!!!!
Galvenais ka neizskatijās bezcerīgi! Jo būīsim godīgi rezūltāts neataino spēli uz laukuma kopumā! Veiksmi turpmakajās spēlēs!
JĀJĀJĀJĀ!! Piekrītu tev par visiem 100!

  -1 [+] [-]

, 2010-03-19 21:47, pirms 15 gadiem
īpatnis rakstīja: Par sarkasmu esi dzirdējis?
šovakar vairs prāts uz tādām lietām nevedas, piedod ;D

  -1 [+] [-]

, 2010-03-19 21:49, pirms 15 gadiem
kriksis rakstīja: Menti mau**s
Tu par R'igas, vai Maskavas mentiem?

  +1 [+] [-]

, 2010-03-19 21:49, pirms 15 gadiem
Gan jau kad vinnē gatavs kājas viņam bučot akad zaudē tad noliec
Smukais Saimons Bruņinieks rakstīja: Šupleru noliku jau no sezonas sākuma un neredzu iemesla apstāties.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-19 21:50, pirms 15 gadiem
Galvenais, ka Medveģevs bija klāt mūsu spēlē! Tas priecē!

Es ar par studijas komentāru biju sašutis....to vien tik runāja un pierunāja mūsu zaudējumu....

Nekas,kā teica, zaudējām kaujā, bet ne karā! Tikai Rīga tikai Dinamo!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-03-19 21:51, pirms 15 gadiem
pēc kkāda raksta jau es šo tekstu teicu, un teikšu vēlreiz - ka īsti fani ir tie kuri komandu atbalsta jebkādā brīdī, laimīgā vai nelaimīga, bet uzmundrina komandu, lai tā nepadotos un nenolaistu rokas, dara visu, lai palīdzētu uzvarēt. Un pusei šī raksta komentētāju ieteiktu labāk neskatīties hokeju vai arī ja izvēlaties tomēr skatīties, tad mīļais Dievs, nenāciet pēc spēles te kādu noniecināt, jo visticamāk ka jūs no šī sporta veida, tad neko diži daudz nesaprotat Takā uz priekšu DINAMO ! Viss vēl priekšā Znaroks kritīs .. kā TV spēles komentētāji teica - zaudējām kaujā, bet ne karā lai arī kā beigtos rītdienas spēle, sagaidīsim mūsējos atpakaļ Rīgā kā uzvarētājus un palīdzēsim izcīnīt vajadzīgās uzvaras ! PAR LIELU DINAMO !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-03-19 21:53, pirms 15 gadiem
sport_star rakstīja: ko tu muldi? Kā mēs varam paspēlēt,ja mums pārsit feisu,ka asinis šķīst,bet neiedod pat 2min un nākamjā mazākajākā ķeksēšanas brīdi ,mēs tiekam noraidīti. Pasaki, kā tas var neietekmēt spēles gaitu?
Tajā epizodē ok, vajadzēja dot sodu. Bet ar to spēli, kādu RD rādīja 3. perioda sākumā... Aaaaaaaa Tas nav PO cienīgi.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-19 21:55, pirms 15 gadiem
Jebkurā gadījumā es vienmēr par RD, jo tās emocijas, ko viņi jau snieguši, neviens vairs nevar atņemt. Par to RD es cienu no visas sirds.

Gan jau vēl parādīsim savu spēli

  +1 [+] [-]

, 2010-03-19 21:56, pirms 15 gadiem
Da šeit puse no jums nolicējiem nav cienīgi būt Dinamo fani un nolikt komandu pēc tā ko viņi ir sasnieguši

  +1 [+] [-]

, 2010-03-19 21:57, pirms 15 gadiem
tik garlaiciiga,vienmulja un miiksta speele Dinamo izpildiijumaa,ja taa turpinaas nebuus variantu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-19 22:00, pirms 15 gadiem
Strebla33 rakstīja: Galvenais, ka Medveģevs bija klāt mūsu spēlē! Tas priecē!

Es ar par studijas komentāru biju sašutis....to vien tik runāja un pierunāja mūsu zaudējumu....

Nekas,kā teica, zaudējām kaujā, bet ne karā! Tikai Rīga tikai Dinamo!!!
aha, vajag aizliegt LTV7 pārraidīt hokejistu ģērbtuvē

  +2 [+] [-]

, 2010-03-19 22:01, pirms 15 gadiem
Var gan vinēt komandas ar lielāku budžetu jo SKA budžet bij 4 reizes lielāks!!!
Willis rakstīja: Lai vai kā nebeigtos arī rītdienas spēle, "Dinamo Rīga" ir pelnījusi vislabākos apsveikumus, šosezon no gandrīz pilnīgi bezcerīgas situācijas ruenī, "Dinamo Rīga" ir iekļuvusi pusfinālā !!!
Mēs spēl'ejam ar pašām spēcīgākajām KHL komandām un "SKA-St.Peterburg" jau ir izkritusi - "Dinamo Rīga" to vienkārši izspēra ārā !

Domājiet taču reāli, "Dinamo Rīga" nevar vinnēt komandas kurām ir daudz, daudz lielāks finansējums !

     [+] [-]

, 2010-03-19 22:02, pirms 15 gadiem
1xtc42 rakstīja: Tajā epizodē ok, vajadzēja dot sodu. Bet ar to spēli, kādu RD rādīja 3. perioda sākumā... Aaaaaaaa Tas nav PO cienīgi.
bij, bij tāds kāds nu bij tas 3.periods, bet pricipā šai epizodei ar Petrovicki vajadzēja mūsu puišus pamatīgi uzkurināt, bet nekas nenotika.

     [+] [-]

, 2010-03-19 22:03, pirms 15 gadiem
Zinot komandas raksturu, pieļauju, ka rīt būs kardināli cits hokejs!
MAHAČS

     [+] [-]

, 2010-03-19 22:04, pirms 15 gadiem
KrisiX rakstīja: Riebjas man tā jūsu vāvuļošana . Nav mūsējie gatavi kaut ko vairāk izcīnīt , jo visi jau gozējas slavas saulītē pēc SKA .
Man riebjas šitāda nevarīgu hļupiku ņaudēšana, kuri paši neko nejēdz, tik vien citiem uz galvas d..st!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-19 22:09, pirms 15 gadiem
Principā rīt izšķirsies sērijas liktenis. Divām vienadām koamandām tiekoties divu uzvaru pārsvars, tas būs ļoti daudz. Pārāk ātri šodien atlaidām, MVD nav CKA, kur katrs mēģina deķi vilkt uz savu pusi. Balašinā spēle tika veidota 2 gadus, tātad viņu trumpis ir komandas spēle. Bet savu trumpi Balašina sāka pielietot tikai pēc otriem gūtiem vārtiem un pie rezultāta 0:0. Ja izdosies RD izvirzīties vadībā un neļaut MVD spēlēt, būs labi. Ja MVD aizies priekšā, būs tūplī.

     [+] [-]

, 2010-03-19 22:09, pirms 15 gadiem
1xtc42 rakstīja: Zinot komandas raksturu, pieļauju, ka rīt būs kardināli cits hokejs!
MAHAČS
mahačs nederēs, jo redz MVD ir dikti disciplinēti. es saprotu, tas vairāk kā joks, bet... galvenais, nenoraidīties, kaut gan šodien viņi no sava ūber vairākuma, cik nu viņš bija, neko neparādīja... jāiziet uz ledus ar - viens par visiem, visi par vienu! vajag aizstāvēt vienam otru, bet ne kaut kādus baigos asumus

     [+] [-]

, 2010-03-19 22:10, pirms 15 gadiem
Katraa zinjaa Dinamo shodien nospeeleeja suudiigi, iipashi taadeelj, ka MVD neko neraadiija. Jaadomaa, ka riit buus pavisam cita speele - taada, kaa pret SKA!

     [+] [-]

, 2010-03-19 22:12, pirms 15 gadiem
Nu tad redzi pats ka nauda nav vēl viss!!! Ja domātu pēc loģikas kam vairāk naudas tam augstāka viet tad mums vajadzētu 21 vietā būt bet mēs esam kā minimums 8!!!
Willis rakstīja: Jā var . Tikai, ja mēs tik labi spēlētu mēs nebūtu iepriekš 8 vietā, mēs esam tikuši ar grūtībām Play-Offā bet turamies, viena zaudēta spēle neko neizsaka !
"Dinamo Rīga" ir 21 vietā (neoficiāli dati) no 24 komandām finansējuma ziņā .

     [+] [-]

, 2010-03-19 22:13, pirms 15 gadiem
šis varētu arī būt tas mūsu lūzuma punkts , kad mēs varētu mazliet salūst un zaudēt pārliecību , bet nolikt tagad komanda ir vnk muļķīgi

  +1 [+] [-]

, 2010-03-19 22:13, pirms 15 gadiem
visvairaak man nepatiik tas, ka LTV7 studijaa ''eksperts'' Bisenieks peec 2. perioda teica, ka Dinamo speeleetaajiem shi speele ir garlaiciiga, jo MVD neko nevar izveidot. Ja tu esi hokeja treneris, tad tomeer jaasaprot, ka speele iet 60 min un viss var sagriezties kaajaam gaisaa 1 min laikaa. Es saprastu, ja mees speeleetu paaeliecinoshaa vadiibaa, nu tad veel shaadi izteikumi buutu piedodami, bet pie rezultaata 1:0, nu nezinu. Katraa zinjaa man tas nelikaas korekti un profesionaali no Bisenieka puses.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-19 22:18, pirms 15 gadiem
kasparello99 rakstīja: Principā rīt izšķirsies sērijas liktenis. Divām vienadām koamandām tiekoties divu uzvaru pārsvars, tas būs ļoti daudz. Pārāk ātri šodien atlaidām, MVD nav CKA, kur katrs mēģina deķi vilkt uz savu pusi. Balašinā spēle tika veidota 2 gadus, tātad viņu trumpis ir komandas spēle. Bet savu trumpi Balašina sāka pielietot tikai pēc otriem gūtiem vārtiem un pie rezultāta 0:0. Ja izdosies RD izvirzīties vadībā un neļaut MVD spēlēt, būs labi. Ja MVD aizies priekšā, būs tūplī.
man gan liekas, ka svariigaakaa buus 3. speele. jo tad jau saaks ieziimeeties apmeeram favoriits, vai kkaa taa. nu ja MVD riit vinnees, tad Dinamo vairs nebuus atkaapshanaas celja. no 0:2 seerijaa buus gruuti atspeeleeties.

     [+] [-]

, 2010-03-19 22:23, pirms 15 gadiem
ei nost ozo trauma iguldenam un petrovickim arii

     [+] [-]

, 2010-03-19 22:30, pirms 15 gadiem
benchiks rakstīja: ei nost ozo trauma iguldenam un petrovickim arii
kur tas rakstīts?

par spēli.- nekas, šodien 4-1. tāds rezultāts būs arī sērijā. tikai Rīgas Dinamo labā

  -3 [+] [-]

, 2010-03-19 22:31, pirms 15 gadiem
Kā var pad..st četrus golus piecās minūtēs . Jaunā hokeja mācību grāmata . Autori Šuplers un Ābols . Praksē jums iemācīs Dinamo .
Un šitam vēl piedāvā pagarināt līgumu !!!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-19 22:33, pirms 15 gadiem
riit kad dinamo vinnees visi dziedaas vienu dziesmu,ka tas ir Ozo nopelns,nakamo,ja zaudees speeli,tad teiks ka Shuplers luuzers.nekaa jauna sportacentraa,tie pashi prof kometi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-03-19 22:39, pirms 15 gadiem
gii1981 rakstīja: MVD-komanda nekāda! Domas nemainu un nemainīšu! HAĻAVA!
Pilniigi piekriitu,SKA bija daudz labaaka komanda RD uzvares serijaa 4:1

  -1 [+] [-]

, 2010-03-19 22:40, pirms 15 gadiem
Pruseks saak norakt Dinamo.R!

  +2 [+] [-]

, 2010-03-19 22:41, pirms 15 gadiem
Isleedzu ltv.lv uz otro periodu paskatiijos 5 minuutes,un sapratu ka man galiigi nav SAJUUTAS ,ATMOSFEERA.UTT.ETC.FEELINGS taa teikt,pilniigi neizteikta,klusa,bez asuma speele.Piemeeram kaa skatiitos LV cempja speeli.Visas speeles aarpus LVun areenas riigas ir pilniigi bez FEELINGA.(4000 skatiitaaju sanaakusi,un seez klusi,kautkur var dzirdeet pa ausu galam,RIIGA RIIGA,nu kas tas.....eh ..tad dariiju ko man bij jaadara,.tikai uzmetu aci uz rezultaatu,liidz 3 perioda saakumam peec 1-3 vairs nesekoju,pec speeles golu apskatiem,var 100% spriest ka sii nebija PRUSEKA diena,kaa ar vispaar RD,visi guleeja,par MVD,bet 3 minuutes sanemsanaas ar to pietika.....
Nebija pat Sandis kas visus vareetu sakratiit,bet kopumaa viss veel tikai saakaas,riit ir jaauzvar ,kautvai gulot,lai Riigaa nemtu abas speeles.........
Seerijaa paredzu 4-3 par labu RD............Bet ar nosaciijumu ja atmodiisies,un ja Prusekam nebuus tampons iesprausts......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-03-19 23:02, pirms 15 gadiem
rolis19 rakstīja: Pruseks saak norakt Dinamo.R!
domā ko runā.
ja šī sērija tiks veiksmīgi izvilkta (un tā būs) tad smags aplauziens tev, puisīt, būs.

     [+] [-]

, 2010-03-19 23:07, pirms 15 gadiem
Nu blad. Bija jau optimisma dzirksts, bet te viena momenta papizam!

     [+] [-]

, 2010-03-19 23:09, pirms 15 gadiem
Raptors rakstīja: domā ko runā.
ja šī sērija tiks veiksmīgi izvilkta (un tā būs) tad smags aplauziens tev, puisīt, būs.
Neticu ,ka buus aplauziens,jo neticu,ka Pruseks buus glaabeejs,un arii puisiits vairaak neesmu!Seeriju vareetu izvilkt,tikkai ar Masalski vaartos!

  -1 [+] [-]

, 2010-03-19 23:14, pirms 15 gadiem
rolis19 rakstīja: Neticu ,ka buus aplauziens,jo neticu,ka Pruseks buus glaabeejs,un arii puisiits vairaak neesmu!Seeriju vareetu izvilkt,tikkai ar Masalski vaartos!
kā tu zini, ka tikai ar Masaļski vārtos?
tev ir gaišreģa spējas vai kā??
stipri šaubos!

     [+] [-]

, 2010-03-19 23:17, pirms 15 gadiem
Rit ir jauna diena un pec neoficialiem avotiem ir kluvis zinams, ka RD rit svines uzvaru ar 3:1, pateicoties Sanda Ozolinja, Marsela Hosas un Mikela Redliha gutajiem vartiem. Pruseks atvairis 30 no 31 pretinieku metieniem, bet vienigos vartus zaudesim 2.perioda,esot mazakuma, laukuma esot Spruktam, Karsumam, Ozo un Sorokinam.

     [+] [-]

, 2010-03-19 23:20, pirms 15 gadiem
nu pagalam nepatiikams zaagis
nu bet vel ir iespeeja visu labot
seerija tak lidz 4 uzvaraam, bet sii bija tikai 1. speele

     [+] [-]

, 2010-03-19 23:20, pirms 15 gadiem
Raptors rakstīja: kā tu zini, ka tikai ar Masaļski vārtos?
tev ir gaišreģa spējas vai kā??
stipri šaubos!
Nee nav gaishredziigas speejas!Pruseks vienkaarshi ir caurums,vins var nostaaveet vaartos neielaizot mulkiigus golus,bet vins nav glaabeejs,tas ir uz ko vins ir speejigs,un tas jau ir pieraadiijies visas sezonas laikaa,vins ir leens,un atsit ripas vaartu priekshaa!Un es nesaku ,ka izvils seriju arr Masalski vartos,bet buutu lielaaka iespeejamiiba shajaa serijaa uzvareet!

     [+] [-]

, 2010-03-19 23:22, pirms 15 gadiem
gattiss rakstīja: Rit ir jauna diena un pec neoficialiem avotiem ir kluvis zinams, ka RD rit svines uzvaru ar 3:1, pateicoties Sanda Ozolinja, Marsela Hosas un Mikela Redliha gutajiem vartiem. Pruseks atvairis 30 no 31 pretinieku metieniem, bet vienigos vartus zaudesim 2.perioda,esot mazakuma, laukuma esot Spruktam, Karsumam, Ozo un Sorokinam.
Vaarti tiks zaudeeti,kad uz laukuma atradiisies K.Redlihs-vienkaarshi 0 vins ir!

     [+] [-]

, 2010-03-19 23:24, pirms 15 gadiem
Nee, es saku, ka tad, kad tie. Jus redzesiet, pieminiet tos manus vardus, par mani atnaca apskaidriba un es gara acim redzeju ritdienas speli

     [+] [-]

, 2010-03-19 23:24, pirms 15 gadiem
nu bet mees sakaam iepriekseejo seeriju ar uzvaru
un uzvarejaam
sodien saakam ar zaudeejumu
bet ceru ka nebuus tik mulkiiga sakritiiba, ka 1. speele nosaka, kurs vinnees serijaaa

  +1 [+] [-]

, 2010-03-19 23:26, pirms 15 gadiem
Un beidz apsaukat Pruseku par caurumu. Edza ir labaks, bet Martins ar nav slikts. Kur bija vina vaina, ka aizsargi kaa jeelas olas?

     [+] [-]

, 2010-03-19 23:27, pirms 15 gadiem
Nebus, nebus. RD ir asu izjutu cienitaji, jaizmegina tak kas jauns - atspeleties serija.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-20 00:09, pirms 15 gadiem
rolis19 rakstīja: Neticu ,ka buus aplauziens,jo neticu,ka Pruseks buus glaabeejs,un arii puisiits vairaak neesmu!Seeriju vareetu izvilkt,tikkai ar Masalski vaartos!
interesanti, ar kuru galu Tu domā?! Masaļskis vismaz šajā sērijā vārtos NESTĀVĒS, tas jau sen tika pateikts. nolaidies taču no mākoņiem, ir jādomā reāli un reāli mums uz doto momentu ir Pruseks un Muštukovs - izlem pats, kas būtu labāk!!!
trešajā periodā aizsardzība bija nekāda, ko tad var gribēt, ja ļauj tik vienkārši mest pa vārtiem no tādam pozīcijām, ne vienmēr vārtsargs būs glābējs, tas nu ir skaidrs. tāka... paklusē, vecīt

     [+] [-]

, 2010-03-20 00:33, pirms 15 gadiem
Viss vēl priekšā ! Nepelnīta uzvara MVD !

     [+] [-]

, 2010-03-20 00:39, pirms 15 gadiem
jā tā bija kautkāda haļava, pilnīgi nesaprotams iznākums. Galvenais lai zēnus neizsit šitais no sliedēm. Bet varbūt tāpat kā zaudējums pret SKA, 1:8, arī šis mūs sapurinās

  +2 [+] [-]

, 2010-03-20 00:41, pirms 15 gadiem
kkas nebija kaartiibaa, muuseejo aciis nebija taa niknuma, taa sishanaas par katru ripu, veeleeshanaas uzvareet..
es ceru, ka juulius visu saliks pa vietaaam un jau shopeecpusdien mees redzeesim pavisam citu hokeju!!
veel nevaru nomierinaaties par tiem tiesneshiem - robis bija vienaas asiniis un ne jau vinjshs pats sev paarsita seju

     [+] [-]

, 2010-03-20 01:28, pirms 15 gadiem
Aizsardziiba ir UZBRUKUMA izniicinaashana.Vaartsargs nav vieniigais KOMANDAA.Taktika-Znaroks paarzin muuseejos labi...Nekaap kajiitim uz astes-paarkaap paari-deviitniekaa

  +1 [+] [-]

, 2010-03-20 02:12, pirms 15 gadiem
PO**J, galvenais, ka šitā bilde sulīgi izskatās! Dēļ šādas bildes ir vērts pat pakāst vienu spēli! Tāpat tas MVD pakāsīs 4 nākamās, nav ko stresot...

     [+] [-]

, 2010-03-20 02:42, pirms 15 gadiem
mvd parādīja,kuri ir mājas saimnieki,taka šodien džekiem,jāsaņemas...sarauj
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-20 02:50, pirms 15 gadiem
dabuus ieksaa shaa vai taa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-20 05:07, pirms 15 gadiem
Kamēr komandai nebūs spēlētspējīga ceturtā maiņa,neko jūs vairāk nesagaidīsiet.

     [+] [-]

, 2010-03-20 06:15, pirms 15 gadiem
Vismaz izskatijās pēc mūsējiem Dažās minūtēs uzvarētājs ir skaidrs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-20 10:35, pirms 15 gadiem
Muus nepturees neviens, Znaroks & Viitolinsh malachi, bet hokeju speelee DINAMO

  +2 [+] [-]

, 2010-03-20 10:44, pirms 15 gadiem
Tik laba bilde, Man ēdot brokastis un dzerot rīta kafiju, pat sāp.

  -2 [+] [-]

, 2010-03-20 11:03, pirms 15 gadiem
Cipulim haļava

  -1 [+] [-]

, 2010-03-20 11:30, pirms 15 gadiem
Pruseks ir caurums,neko citu vairs nevaru piebilst.

     [+] [-]

, 2010-03-20 11:38, pirms 15 gadiem
urra za rodinu!!!vajag tak Gagarina kausu , tikai zeel , ka nav Lenina kauss , tad jau cinitos ar lielaku degsmi!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja